Dat is alweer paar weken, maar niet als je het 0900 nummer vanuit NL belt (schijnt)The Milkman schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:42:
Mmm, je kunt wel zien dat je iets meer geld nodig hebben. Minimale bedrag voor ongelimiteerd is nu 5 EUR geworden.
Via 0900 nog steeds 1 euro nog wat. Gister nog gedaan.
Features Trial Full
FREE calls: 1 min unlimited
FREE peer-to-peer calls soon soon
Your own IP telephone number no soon
€ 5,- credit deposit no yes
gratis p2p telefoontje schijnen nog te komen volgens de website. heeft iemand die functie al geprobeerd?
FREE calls: 1 min unlimited
FREE peer-to-peer calls soon soon
Your own IP telephone number no soon
€ 5,- credit deposit no yes
gratis p2p telefoontje schijnen nog te komen volgens de website. heeft iemand die functie al geprobeerd?
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Heeft iemand de voipbuster applicatie wel eens geprobeerd met een bluetooth headset ?
Ik heb hier een headset met verbinding. Als ik WMP een mp3 laat afspelen hoor ik dat in mijn headset, maar als ik met VB probeer kan de andere kant mij wel horen, maar hoor ik niets.
Net ook geprobeerd met de nieuwe applicatie, maar hetzelfde probleem blijft.
(ik ga nu het feedback form invullen)
Ik heb hier een headset met verbinding. Als ik WMP een mp3 laat afspelen hoor ik dat in mijn headset, maar als ik met VB probeer kan de andere kant mij wel horen, maar hoor ik niets.
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Verwijderd
pffff hou op die arme studenten drinken flink wat euro's in bier weg, dus die 5 voor bellen voor vervolgens nop kan er ook wel vanaf. Drink je 2 bier minder morgen hahhaaaEisenhower schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:54:
[...]
laten we nu eens een arme student zijn!
Ik heb me ook net geregistreerd, alleen kan ik niet naar dat 0900-nummer bellen met mijn mobiel. Weet iemand of dit aan Orange ligt of aan Voipbuster?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ja hoor, werkt prima. De bluetooth headset is gewoon een headset als alle andere en werkt prima met voipbuster.Dr.DNA schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 21:31:
Heeft iemand de voipbuster applicatie wel eens geprobeerd met een bluetooth headset ?
Verwijderd
Dat ligt er waarschijnlijk aan dat VoIPBuster 0900 niet als een gratis nummer ziet. En alles wat betaald is werkt niet zonder dat je 5 pleuri op je account hebt gezet. Zo kun je ook niet naar mobiele nummers bellenMarzman schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 03:16:
Ik heb me ook net geregistreerd, alleen kan ik niet naar dat 0900-nummer bellen met mijn mobiel. Weet iemand of dit aan Orange ligt of aan Voipbuster?
Ik bedoel dat 0900-nummer van Voipbuster om juist geld op je account te zetten. Ik heb nog niet met voipbuster zelf gebeld, maar met mijn mobiele telefoon naar het nummer van voipbuster (heb geen vaste KPN aansluiting dus kan alleen met mijn mobiel bellen). Ik heb zo'n vermoeden dat Orange dat geblokkeerd heeftVerwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:57:
[...]
Dat ligt er waarschijnlijk aan dat VoIPBuster 0900 niet als een gratis nummer ziet. En alles wat betaald is werkt niet zonder dat je 5 pleuri op je account hebt gezet. Zo kun je ook niet naar mobiele nummers bellen
[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 24-09-2005 12:01 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Ik geloof niet dat je helemaal begrijpt wat het probleem van marzman isVerwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:57:
[...]
Dat ligt er waarschijnlijk aan dat VoIPBuster 0900 niet als een gratis nummer ziet. En alles wat betaald is werkt niet zonder dat je 5 pleuri op je account hebt gezet. Zo kun je ook niet naar mobiele nummers bellen
Mobiele providers kunnen inderdaad bepaalde (0900) nummers blokkeren. Je kan het altijd proberen vanaf een vaste aansluiting bij je buurman/familie/vrienden enz en ze 1.30 of een biertje geven, als het daar ook niet lukt dan weet je dat het aan voipbuster ligt.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 12:00 ]
Ik heb mijn account wel kunnen 'upgraden' door met een Orange Free abonnement te bellen naar het 0900 nummer. Ik moet daar wel bij zeggen dat ik op één en dezelfde avond een keer op 10 heb geprobeerd om dat nummer te bereiken. De éne keer kreeg ik een 'dit nummer is niet bereikbaar vanaf uw mobiele telefoon' melding, de andere keer een algemene 'dit nummer is onbereikbaar'-toon, maar uiteindelijk ben ik er toch doorgekomen..
begrijp ik nou goed dat je een sipphone gewoon in je netwerk hangt, en voipbuter herkent dat je belt met die phone aan de router? Of zit ik zo helemaal verkeerd?
Ik heb 20x op continue gedrukt, maar het mag niet helpen. Er staat precies 5 Euro op m'n paypal acount, dus het zou allemaal moeten werken (volgens mij)Webjunkie schreef op donderdag 22 september 2005 @ 23:16:
[...]
die creditcard vraag moet je kunnen cancelen (paar keer op continue rammen?)
er moet wel wat op je paypal account staan.
ik gebruik ook paypal zonder CC.
Ik heb net ook via 09001537 gedaan... En kan nu ook ongelimiteerd..
Net ff getest met m'n pa maar hij krijgt Anonieme Oproep.. Is dat nog te fixen?
Verwijderd
Wat had je dan willen zien? Je IP-adres? Je belt immers via het internet en hebt niets meer te maken met je daadwerkelijke telefoonnummerj_bos schreef op zondag 25 september 2005 @ 12:47:
Ik heb net ook via 09001537 gedaan... En kan nu ook ongelimiteerd..
Enige optie die je in je profiel hebt is om het nummer weer te geven als je een nummer van voipbuster hebt gekregen, maar dit wordt al enige tijd niet meer gedaan.
komt er boven op die 5 euro niet 16% sales tax?helpme schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 20:34:
[...]
Ik heb 20x op continue gedrukt, maar het mag niet helpen. Er staat precies 5 Euro op m'n paypal acount, dus het zou allemaal moeten werken (volgens mij)
dan heb je dus te weinig op je paypal account en blijft ie om een cc zeuren.
Kan iemand dit bevestigen, want ik vind het een beetje vreemd. Er staat ook op de site van Paypal dat betalen niks kost, alleen ontvangen kost volgens mij iets.Webjunkie schreef op zondag 25 september 2005 @ 13:01:
[...]
komt er boven op die 5 euro niet 16% sales tax?
dan heb je dus te weinig op je paypal account en blijft ie om een cc zeuren.
Verwijderd
Nee hoor, er is bij mij gewoon 1 euro afgehaald (toen het nog 1 euro was) en niet 1,16helpme schreef op zondag 25 september 2005 @ 15:45:
[...]
Kan iemand dit bevestigen, want ik vind het een beetje vreemd. Er staat ook op de site van Paypal dat betalen niks kost, alleen ontvangen kost volgens mij iets.
mij kostte het wel 5,80, dus wel met belasting.
behoorlijk karig maar ja, je doet er niks aan.
behoorlijk karig maar ja, je doet er niks aan.
als je dat 0900 nr gebeld had kostte het je 1,30...heb ik gisteren nog gedaan. Paypal was idd 5,00
paypal kost idd niets.helpme schreef op zondag 25 september 2005 @ 15:45:
[...]
Kan iemand dit bevestigen, want ik vind het een beetje vreemd. Er staat ook op de site van Paypal dat betalen niks kost, alleen ontvangen kost volgens mij iets.
over de belkosten betaal je als europeaan gewoon BTW en bij VB is dat (sinds kort, ze waren het kennelijk vergeten?
bij SkypeOut is dat 15% en de goede oude KPN leecht zelfs 19%
Ja maar wanneer is dit op en moet je opnieuw bellen/paypallen ?sander815 schreef op zondag 25 september 2005 @ 20:21:
als je dat 0900 nr gebeld had kostte het je 1,30...heb ik gisteren nog gedaan. Paypal was idd 5,00
Dat gaat niet op zolang jij naar gratis bestemmingen belt (Nederland Vast bijvoorbeeld)W00fer schreef op maandag 26 september 2005 @ 08:17:
[...]
Ja maar wanneer is dit op en moet je opnieuw bellen/paypallen ?
De afgelopen week 3x een nieuwe versie van Voipbuster, maar heeft iemand een idee wat de wijzigingen zijn? Ergens een changelog?
Ik heb net vandaag me geregistreerd bij Voipbuster, maar betekend dit dat ik het alleen maar kan gebruiken middels de software en een headset oid? Ik heb nl nog geen hardware aangeschaft, maar ik zou tzt wel over willen gaan naar kabelinternet + voipbuster + budgetphone.
Wij hebben momenteel ISDN hier thuis en we hebben 1 ISDN telefoon van Siemens waar alle andere headsets aan gekoppeld zijn. Graag zouden we deze opstelling behouden en dus de ISDN telefoon aansluiten op de VOIPhardware, maar ik begrijp dat dat niet mogelijk is momenteel, komt dat nog of kan ik dat wel op mn buik schrijven?
Verder vroeg ik me practisch af of je dus 5x naar dat 0900nr moet bellen om je 5 euro krediet te verkrijgen en dan kan je "echt" gaan bellen?
Wij hebben momenteel ISDN hier thuis en we hebben 1 ISDN telefoon van Siemens waar alle andere headsets aan gekoppeld zijn. Graag zouden we deze opstelling behouden en dus de ISDN telefoon aansluiten op de VOIPhardware, maar ik begrijp dat dat niet mogelijk is momenteel, komt dat nog of kan ik dat wel op mn buik schrijven?
Verder vroeg ik me practisch af of je dus 5x naar dat 0900nr moet bellen om je 5 euro krediet te verkrijgen en dan kan je "echt" gaan bellen?
Je kan nu ook andere Voipbuster members bellen en je kan members zoeken. Daarnaast merkte ik dat ik nu ook met andere clients dan voipbuster langer dan een minuut kan bellen, dat kon ik eerst niet. Maar dat heeft misschien weinig met de client te maken maar eerder met de server. Een officiële changelog heb ik niet gezien.DeadMetal schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:37:
De afgelopen week 3x een nieuwe versie van Voipbuster, maar heeft iemand een idee wat de wijzigingen zijn? Ergens een changelog?
On a clear day you can C#
Je zou kunnen overwegen om een asterisk server neer te zetten, met daarin een isdn kaart die hiervoor geschikt is.flipjevandejam schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:48:
Ik heb net vandaag me geregistreerd bij Voipbuster, maar betekend dit dat ik het alleen maar kan gebruiken middels de software en een headset oid? Ik heb nl nog geen hardware aangeschaft, maar ik zou tzt wel over willen gaan naar kabelinternet + voipbuster + budgetphone.
Zelf heb ik inmiddels ook een asterisk server draaien met voipbuster voor uitgaande gesproken en budgetphone voor inkomende gesprekken, hierdoor heb ik dus ook een eigen tel nr.
Succes ermee
En nu kan dat naar andere members bellen opeens niet meer?? Het werkt alleen niet meerVurabes schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:55:
[...]
Je kan nu ook andere Voipbuster members bellen en je kan members zoeken. Daarnaast merkte ik dat ik nu ook met andere clients dan voipbuster langer dan een minuut kan bellen, dat kon ik eerst niet. Maar dat heeft misschien weinig met de client te maken maar eerder met de server. Een officiële changelog heb ik niet gezien.
Ik weet het niet, al mijn voipbuster contacts zijn offline dus ik kan het niet proberen. Maar ik kan me goed voorstellen dat het even niet werkt want het is immers beta...
Verwijderd
Misschien een domme vraag? Maar hoe kan je dan iemand op zijn pc bellen? Dan heb je toch een telefoon nummer nodig lijkt mij wat je kan invullen bij voip onder zijn naam?
Volgens mij heb ik me aangemeld in de tijd dat je nog wel een nummer kreeg maar misschien heb ik t fout.. ff checke.. Ik snap ook wel dat mn ip adres niet op zn beeld zal verschijnenVerwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 12:55:
[...]
Wat had je dan willen zien? Je IP-adres? Je belt immers via het internet en hebt niets meer te maken met je daadwerkelijke telefoonnummer
Enige optie die je in je profiel hebt is om het nummer weer te geven als je een nummer van voipbuster hebt gekregen, maar dit wordt al enige tijd niet meer gedaan.
Met de nieuwste versie kan je ook iemands nickname toevoegen i.p.v. telefoonnummer, en dan bel je dus van pc naar pc.Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 19:14:
Misschien een domme vraag? Maar hoe kan je dan iemand op zijn pc bellen? Dan heb je toch een telefoon nummer nodig lijkt mij wat je kan invullen bij voip onder zijn naam?
Verwijderd
Als ik gewoon op een naam in me adresboek ga staan dan kan ik kiezen call this contact en ik zie nergens de keuze van pc naar pc staan? Maar hoe kom ik dan achter zijn nickname? Ik heb die namen die bij mij in beeld staan toch zelf gegeven. Las net ook dat dat jullie zagen wie er online is ? Ook dat zie ik nergens terug. Heb toch echt de laatste versie binnen nu.DeadMetal schreef op maandag 26 september 2005 @ 19:49:
[...]
Met de nieuwste versie kan je ook iemands nickname toevoegen i.p.v. telefoonnummer, en dan bel je dus van pc naar pc.
Eerst zelf goed zoeken dan pas vragen:) Sorry al gevonden. Je moet dus gewoon de username van die andere mensen even weten en dan kan je ze gewoon bellen. Nog dubbelgesprek mogelijk ook:)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2005 20:19 ]
Ik heb alles al een keer langsgelopen, maar het bellen naar mijn vriendin op haar pc vanaf mijn pc werkt (vandaag?) niet, het werkt wel als zij mij belt op mijn thuisnummer, ook voordat ik de poorten in haar en mijn router goed had geforward. Dit echter maar 1 minuut omdat ik de accounts nog niet geupgrade heb.
Hebben meer mensen hier last van?
[edit] Ze heeft een oude router zonder pnpforwarding zegmaar en dus moest ik haar pc als DMZ opgeven om het te laten werken
, beetje smerige oplossing, maar het werkt wel
.
Hebben meer mensen hier last van?
[edit] Ze heeft een oude router zonder pnpforwarding zegmaar en dus moest ik haar pc als DMZ opgeven om het te laten werken

[ Voor 21% gewijzigd door flipjevandejam op 10-10-2005 00:17 ]
Ik heb sinds kort dat ongeveer bij de helft van de telefoon gesprekken de ontvangende kant met een gewone telefoon een echo hoort, terwijl ik nergens last van heb. Wat kan ik hier aan veranderen?
Wat voor hardware gebruik je om te bellen? Headset? Speakers? USB-Phone?
Als ik met mijn account naar die van mn vader bel (net aangemaakt), werkt het wel gewoon van pc-pc, zou het kunnen zijn dat Casema (waar mijn vriendin kabelinternet van heeft) voip blokkeerd ofzo? Dat zou wel ronduit naatje zijn, maar dat zou wel een verklaring zijn waarom het bij haar niet werkt.
Niks Dat doet hij hier al vanaf het begin en heb ook niks kunnen vindenMr.Vulcano schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:02:
Ik heb sinds kort dat ongeveer bij de helft van de telefoon gesprekken de ontvangende kant met een gewone telefoon een echo hoort, terwijl ik nergens last van heb. Wat kan ik hier aan veranderen?
Ik gebruik trouwens een zyxel om te bellen
Hier met Casema werkt alles perfect!flipjevandejam schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:34:
Als ik met mijn account naar die van mn vader bel (net aangemaakt), werkt het wel gewoon van pc-pc, zou het kunnen zijn dat Casema (waar mijn vriendin kabelinternet van heeft) voip blokkeerd ofzo? Dat zou wel ronduit naatje zijn, maar dat zou wel een verklaring zijn waarom het bij haar niet werkt.
Verwijderd
Hallo allemaal,
Zoals beloofd - gevonden:
Je kunt nu ook via je gewone telefoon met VoipBuster bellen en gebeld worden. Het werkt precies als met Skype(link), door *telefoonnummer# in te toetsen op je gewone telefoon.
Drivers om via een phonebox met gewone telefoon via voipbuster te kunnen bellen zijn te vinden op:
http://www.yealink.com/download/VoipBusterMate1.0.0.2.zip
Het apparaatje dat ik ervoor gebruik is de E-Zi Phonebox (werkt ook voor Skype en wordt geleverd met drivers voor Skypelink):
http://www.100mhz.nl/index_bestanden/phonebox.htm
Groeten weer,
van Merel
Zoals beloofd - gevonden:
Je kunt nu ook via je gewone telefoon met VoipBuster bellen en gebeld worden. Het werkt precies als met Skype(link), door *telefoonnummer# in te toetsen op je gewone telefoon.
Drivers om via een phonebox met gewone telefoon via voipbuster te kunnen bellen zijn te vinden op:
http://www.yealink.com/download/VoipBusterMate1.0.0.2.zip
Het apparaatje dat ik ervoor gebruik is de E-Zi Phonebox (werkt ook voor Skype en wordt geleverd met drivers voor Skypelink):
http://www.100mhz.nl/index_bestanden/phonebox.htm
Groeten weer,
van Merel
O en ze spreken nu ook Nederlands. Alvast de applicatie is grotendeels vertaald. Al bug gevonden daarin. Geef terugkoppeling. Moet feedback verzenden zijn. Heb het dan ook via terugkoppeling aan hun gemeld. Is net een auto moet je ook terugkopellen.
Terugkoppelen is een normaal Nederlands woord hoor, het wordt regelmatig gebruikt en het staat ook gewoon in de Van Dale. Ik zie niet in waarom dat niet naar het Nederlands vertaald mag worden...
Ik zie liever een combo van Engels en Nederlands in software dan puur Nederlands, sommige termen kloppen gewoon beter als ze van het Engels afgeleid zijn, zoals feedback ipv terugkoppeling, maar ook checken ipv. verifiëren.
Sja en daarom gebruik je ook liever photoshop Engels in plaats van Nederlands. Maar als terugkoppeling weer feedback wordt, geef ik wel weer terugkoppeling dat feedback Engels is en vertaald moet worden in terugkoppelingflipjevandejam schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:59:
Ik zie liever een combo van Engels en Nederlands in software dan puur Nederlands, sommige termen kloppen gewoon beter als ze van het Engels afgeleid zijn, zoals feedback ipv terugkoppeling, maar ook checken ipv. verifiëren.
Is er hier iemand aanwezig die de Alcatel 716G werkend heeft met voipbuster?
Mij wil het helaas niet lukken?
Ik blijf de melding krijgen?
SIP Basic Settings
Status: The registration is failed. You can not make VOIP phone calls.
Phone1: PSTN mode
(Authentication Failure. Please make sure your registration information is correct.)
Ik hoop dat iemand mijn kan helpen.
PS. Heb ook al 5 euro gedumpt op mijn accountje.
SIP Basic Settings
(Authentication Failure. Please make sure your registration information is correct.)
Heb je misschien je wachtwoord gewijzigd bij Voipbuster? Probeer het in dat geval eens met je oude wachtwoord, dat hielp bij mij.
Met het voipbuster programma zelf werkt het perfect
Ja, bij mij ook. Alleen moet ik in het programma van Voipbuster mijn nieuwe wachtwoord gebruiken en in Asterisk of SIP telefoons mijn oude wachtwoord. Er gaat kennelijk ergens iets mis bij het veranderen van de wachtwoorden vij Voipbuster. Ik zeg niet dat dit jou probleem veroorzaakt maar als je je wachtwoord een keer gewijzigd hebt dan zou ik ook even je oude wachtwoord proberen als het niet werkt.Padje schreef op woensdag 28 september 2005 @ 01:08:
Met het voipbuster programma zelf werkt het perfect
Iig heel erg vreemd? Heb me wachtwoord nog niet aangepast.
Probeer eens de ipadressen van de sipserver in te vullen ipv de domeinnamen.
als ik nu via mijn router met een analoge telefoon wil bellen via bijv. budgetphone, wat heb ik daarvoor nodig? Als ik het goed begrijp een ata kastje, wat op de router gaat, en een acc bij een voip provider?
Maakt dat niet uit welke ISP ik heb atm?
Kan zoiets ook via wlan?
Maakt dat niet uit welke ISP ik heb atm?
Kan zoiets ook via wlan?
[ Voor 6% gewijzigd door sander817 op 28-09-2005 11:16 ]
Verwijderd
Heb je de goede username gebruikt? Hoofdletters en dergelijke maken volgens mij uit. Ik had hetzelfde probleem namelijk en pas toen ik mijn username met een hoofdletter schreef in mijn Sipura-1001 wilde die verbinding maken...Padje schreef op woensdag 28 september 2005 @ 00:51:
Is er hier iemand aanwezig die de Alcatel 716G werkend heeft met voipbuster?
SIP Basic Settings
IP adres enz alles lijkt niet te helpen?
Is het uberhaupt nog wel mogelijk met een pas aangemaakt account via voipbuster? Zou iemand eens kunnen testen?
Is het uberhaupt nog wel mogelijk met een pas aangemaakt account via voipbuster? Zou iemand eens kunnen testen?
http://www.tijdhof.com/te...voip_st716_voipbuster.pdf
Werkt perfect met de 716G en combinatiet met voipbuster.
Let op dat je gebruikersnaam is ingevuld bij phonenummer en username.
[ Voor 23% gewijzigd door fjs op 28-09-2005 21:18 ]
To boldly go where no man has gone before...
Idd dat was het probleemfjs schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:10:
http://www.tijdhof.com/te...voip_st716_voipbuster.pdf
kun je met zon apparaat: http://www.voipuser.org/review_15.html ook via voipbuster bellen?
Alleen wanneer ik nu bijvoorbeeld mijn mobiel wil bellen gaat hij wel over maar mijn telefoon geeft geen kick?
Wanneer ik me eigen huisnummer test dan krijg ik gewoon de voicemail?
In het formaat 00316141837xx toets ik het in?
En wanneer ik het via het voipbuster programma zelf test dan werkt het wel ?
Wanneer ik me eigen huisnummer test dan krijg ik gewoon de voicemail?
In het formaat 00316141837xx toets ik het in?
En wanneer ik het via het voipbuster programma zelf test dan werkt het wel ?
[ Voor 15% gewijzigd door Padje op 28-09-2005 23:55 ]
Jazeker!sander815 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 23:52:
kun je met zon apparaat: http://www.voipuser.org/review_15.html ook via voipbuster bellen?
maar er was toch wat veranderd met bellen via ATA w.b. voipbuster? Zou niet meer werken?
Of is dit een andere manier?
Of is dit een andere manier?
Nee, het werkt nog steeds hoor.. Ook bij nieuwe accounts. Laatst nog een account aangemaakt voor m'n zus, werkt perfect met een thirdparty SIP-client
i c, excuse mijn vragen, maar waarom staat dat dan in de startpost?
Het lijkt erop dat er door een wijziging van voipbuster niet meer met hardphones en ATAs gebeld kan worden met nieuwe accounts. Op oude accounts werkt het nog wel. Hou hier dus rekening mee.
Geen idee
Het heeft een tijdje niet gewerkt geloof ik, en toen heeft men dit in de startpost gezet. De startpost is verder nooit meer bijgewerkt..
[ Voor 86% gewijzigd door JJapie op 29-09-2005 00:20 ]
wat voor hardware heb je bij je zus gebruikt?
Maar niemand een vegelijkend probleem met voipbuster?
Bellen naar huisnummers gaat wel goed... 0031 34841XXXX
Maar bellen naar mobiel gaat niet goed? 0031 61418XXXX
Maar wanneer ik dit doe via het programmatje werkt het wel gelijk???
Bellen naar huisnummers gaat wel goed... 0031 34841XXXX
Maar bellen naar mobiel gaat niet goed? 0031 61418XXXX
Maar wanneer ik dit doe via het programmatje werkt het wel gelijk???
dat komt omdat ik het erg druk heb, en het topic nog maar vluchtig lees. maar zulke duidelijke mededelingen pik ik wel op hoor, ik zal het veranderen. Tenminste, als jouw ervaring nog even bevestigd wordt.JJapie schreef op donderdag 29 september 2005 @ 00:19:
Geen ideeHet heeft een tijdje niet gewerkt geloof ik, en toen heeft men dit in de startpost gezet. De startpost is verder nooit meer bijgewerkt..
Ik heb het gevoel dat het naar Nederland bellen snel ook niet meer gratis is. Zijn er nog gratis alternatieven die wel gratis blijven ? Of is dat altijd alleen maar in de testfase
Verwijderd
Volgens voipbuster is het nu mogelijk om van p2p te kunnen bellen.
Indien ik dit goed weet te begrijpen kan ik van dect-tot-dect via het netwerk van voipbuster bellen, maar dit wil niet lukken. Doe ik iets niet goed?
Indien ik dit goed weet te begrijpen kan ik van dect-tot-dect via het netwerk van voipbuster bellen, maar dit wil niet lukken. Doe ik iets niet goed?
Echt gratis bestaat niet natuurlijk, maar er zijn genoeg goedkope opties.Dennahz schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:27:
Ik heb het gevoel dat het naar Nederland bellen snel ook niet meer gratis is. Zijn er nog gratis alternatieven die wel gratis blijven ? Of is dat altijd alleen maar in de testfase
Budgetphone biedt voor 9 euro (dacht ik) onbeperkt bellen aan, en er zijn genoeg providers waar je maar 1ct per minuut betaalt.
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met de auerswald.
Heb namelijk cisco ata 186 maar wil ook over mijn gewone lijn kunnen blijven bellen.
of iemand nog ervaring met andere soortgelijke producten?
Heb namelijk cisco ata 186 maar wil ook over mijn gewone lijn kunnen blijven bellen.
of iemand nog ervaring met andere soortgelijke producten?
gebruikt er hier verder nog iemand voipbuster icm 716v5?
werkt perfect, heb nu de 0031 nrs gewoon in het telefoenboek van dect telefoon opgeslagen dus das geen probleem meer. zelfs mobiel werkt, zoals iemand hier zei van niet
wat wel kut is is dat ik geen Forced FXO service heb. kan dus niet via kpn bellen met *01*
heb wel de firmware gedowngrade...
is er iemand die het ook gebruikt en/of zijn firmware NIET heeft gedowngrade en het kan checken?
zit onder toolbox, telephony, configure en dan View telephony services
werkt perfect, heb nu de 0031 nrs gewoon in het telefoenboek van dect telefoon opgeslagen dus das geen probleem meer. zelfs mobiel werkt, zoals iemand hier zei van niet
wat wel kut is is dat ik geen Forced FXO service heb. kan dus niet via kpn bellen met *01*
heb wel de firmware gedowngrade...

is er iemand die het ook gebruikt en/of zijn firmware NIET heeft gedowngrade en het kan checken?
zit onder toolbox, telephony, configure en dan View telephony services
Verwijderd
Vraagje.. welk nummer moet ik nu draaien om ongelimiteerd te bellen naar vaste nummers? dmv van 1 euro te storten.
Het nummer op de voip site werkt niet het 0900 wat eerder werd vermeld werkt niet..
iemand?
Het nummer op de voip site werkt niet het 0900 wat eerder werd vermeld werkt niet..
iemand?
wie heeft er nog meer last van wegvallende verbindingen?
moet erbij zeggen dat ik bel met een gewone dect telefoon icm speedtouch 716v5
heel random, ene keer na 5 minuten andere pas na 10
moet erbij zeggen dat ik bel met een gewone dect telefoon icm speedtouch 716v5
heel random, ene keer na 5 minuten andere pas na 10
Heeft er iemand een verklaring dat Voipbuster af en toe onverstaanbaar is
Het lijkt net of het vertraagd is en er een soort kikker spreekt, moet ik misschien een andere codec gebruiken of een ander programma, ik heb echt geen idee waar ik moet zoeken.
Het lijkt net of het vertraagd is en er een soort kikker spreekt, moet ik misschien een andere codec gebruiken of een ander programma, ik heb echt geen idee waar ik moet zoeken.
Ja dat heb ik ook een aantal keer gehad. Door het programma opnieuw te starten ging het weg.Mister_T schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 10:36:
Verwijderd
Ik heb een probleem met voipbuster ik hed 5 euro gekocht om unlimited bellen dat ging goed ik heb hem meer dan een week gebruikt naar turkije gebeld en zo ging alles goed mijn saldo was laatst 1,43 euro en volgende dag zie ik dat ik 3,33 euro heb en vanaf nu kan niet meer bellen..
Hij geef There are problems with your account.Please go to your account page (11)..
Ik ga naar mijn account page ik zie niks bijzonders..Ik weet het verder niet
Hebben jullie enige idee hoe ik dat kan oplossen?
Hij geef There are problems with your account.Please go to your account page (11)..
nee via m'n dect en speedtouch 716v5 klinkt het elke keer perfectMister_T schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 10:36:
geen ruis, vertraging niets
Verwijderd
Ik bel nu een paar weken via een Grandstream HandyTone 488 en een dect met voipbuster.
En het werkt perfect, prima geluid altijd verbinding.
Alleen het caller-id van de ander krijg ik niet te zien.
Moet hier aan wat instellingen gaan klungelen of heeft iemand een idee?
En het werkt perfect, prima geluid altijd verbinding.
Alleen het caller-id van de ander krijg ik niet te zien.
Moet hier aan wat instellingen gaan klungelen of heeft iemand een idee?
Mij lijkt het beste de klantendienst eens te contacteren want daar dient die nu eenmaal voor. Ik denk dat deze de enige zijn die je kunnen verder helpen tenzij iemand anders hier natuurlijk al ervaring mee heeft.Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 16:15:
Ik heb een probleem met voipbuster ik hed 5 euro gekocht om unlimited bellen dat ging goed ik heb hem meer dan een week gebruikt naar turkije gebeld en zo ging alles goed mijn saldo was laatst 1,43 euro en volgende dag zie ik dat ik 3,33 euro heb en vanaf nu kan niet meer bellen..
België landline is nu niet meer gratis 1 cent nu.
Via www.voipcheap.co.uk is het wel nog gratis.
En nog eentje in de reeks http://www.netappel.fr/fr/index.html
Via www.voipcheap.co.uk is het wel nog gratis.
En nog eentje in de reeks http://www.netappel.fr/fr/index.html
[ Voor 25% gewijzigd door Tomsworld op 03-10-2005 09:27 ]
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
hey,
Ik had al eerder gevraagd maja bij deze nog een keer:
bij mij bellen ok: als ik praat door me mic.. hoort die gene me perfect...
alleen als die gene via de telefoon terug praat : dikke echo..
wel komt het geluid bij mij aan , ik kan die persoon perfect verstaan
ik heb ook al geprobeert door boxen uit te gooien en met oordopjes te gebruiken, maakt niks uit
Ik heb een geluidskaart: realteck 97 ligt het misschien daaraan? Aangezien sommige mensen gewoon perfecte kwaliteit hebben..
Ik had al eerder gevraagd maja bij deze nog een keer:
bij mij bellen ok: als ik praat door me mic.. hoort die gene me perfect...
alleen als die gene via de telefoon terug praat : dikke echo..
wel komt het geluid bij mij aan , ik kan die persoon perfect verstaan
ik heb ook al geprobeert door boxen uit te gooien en met oordopjes te gebruiken, maakt niks uit
Ik heb een geluidskaart: realteck 97 ligt het misschien daaraan? Aangezien sommige mensen gewoon perfecte kwaliteit hebben..
[ Voor 12% gewijzigd door BlackHawkDesign op 03-10-2005 17:16 ]
Exact hetzelfde probleem heb ik inderdaad op mijn pc met een ich 97 chipset gehad (AOpen A4B-533). Op een andere pc ging het in een keer goed. Ik denk dat er wat met die drivers aan hand is, waardoor de binnenkomende geluiden ook in de uitgaande worden gezet.
Tja moet ik dit nu wel nog blijven gebruiken? Nog even en ik druk op de verwijderknop. Bel ik liever met mijn Skype heb ik nog belkrediet van toen het in promotie was. Nu nog Nederland en dan denk ik dat het weer minder interessant wordt. En net nu ze beetje geholpen heb om een fout in het programma op te lossen. Die trouwens nog niet is doorgevoerd.
06760 nummers zullen waarschijnlijk niet gratis zijnarene schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:05:
Gratis bellen, da's leuk......
Kan ik met mijn oude modem dan ook gratis internetten? ;-)
m'n vb proggie wil niet meer connecten vanavond.. heeft iemand het zelfde probleem?
nm.. gefixt na reboot..
[ Voor 8% gewijzigd door Webjunkie op 04-10-2005 11:24 ]

Iemand enige idee waarom ik niet kan bellen met deze settings?
Bij mij is het andersom: de mensen die ik bel klagen over een echo: ze horen zichzelf praten. Echter niet altijd.
Ik versta ze echter perfect. Ik gebruik mijn vaste telefoon (met een waitec apparaat die hem aan de pc koppelt), dus de oorzaak is niet dat het geluid rondzingt ofzo.
Wellicht moeten we de oorzaak bij Voipbuster's netwerk zoeken?
Ik versta ze echter perfect. Ik gebruik mijn vaste telefoon (met een waitec apparaat die hem aan de pc koppelt), dus de oorzaak is niet dat het geluid rondzingt ofzo.
[ Voor 12% gewijzigd door DeadMetal op 04-10-2005 11:18 ]
Het probleem is dus precies hetzelfde. Zelf hoor je mensen perfect, alleen zij hoorden zichzelf terug echo-en. Met een koptelefoon op mijn ich 97 chipset was het probleem daar. Op mijn msi onboard geluidskaartje met dezelfde koptelefoon geen enkel probleem.DeadMetal schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:17:
Bij mij is het andersom: de mensen die ik bel klagen over een echo: ze horen zichzelf praten. Echter niet altijd.
En dat we de oorzaak in het voipbuster netwerk zouden moeten zoeken is onzin. Waarom kan (bijna) iedereen probleemloos bellen als het aan hun netwerk zou liggen. Jouw configuratie icm voipbuster is het probleem, probeer je waitec eens aan een andere pc te koppelen, misschien dat dat de echo oplost?
@tafmaf:
Blijft nog steeds het feit dat als de voipbuster software gebruikt wordt, op een pc met een goede geluidskaart er geen problemen zijn. SIP en IAX devices zouden moeten werken, maar worden niet actief ondersteund door Voipbuster. En de reden zit hem waarschijnlijk in het feit dat er vele verschillende hardphones zijn, die allemaal hun eigen instellingen en gebreken zullen hebben. Voipbuster zorgt er dus gewoon eerst voor dat het goed werkt met hun eigen software, voordat ze andere apparaten gaan ondersteunen. Zodra ze de software uitontwikkeld hebben, zullen ze denk ik een lijstje gaan maken van goedgekeurde voip kastjes, waarmee zonder problemen te bellen is.
Het blijft dus echt een probleem configuratie + voipbuster en niet het voipbuster netwerk alleen.
[ Voor 28% gewijzigd door griphin op 04-10-2005 22:00 ]
Niet helemaal waar denk ikgriphin schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:03:
[...]
En dat we de oorzaak in het voipbuster netwerk zouden moeten zoeken is onzin. Waarom kan (bijna) iedereen probleemloos bellen als het aan hun netwerk zou liggen. Jouw configuratie icm voipbuster is het probleem, probeer je waitec eens aan een andere pc te koppelen, misschien dat dat de echo oplost?
Want ik bel met een gewone dect telefoon in combie met een zyxel modem en de mensen klagen ook bij mij over een echo
Dus het sip werkt niet echt top bij voipbuster
Maar als ik dan zeg dat we nu gratis kunnen beppen vinden ze het ineens niet zo erg meer
heeft niemand anders met een hardwarematige oplossing (dect + ata of voip router) last van verbreken van verbinding midden in gesprek?
Nee maar we worden hier wel na een uur verbroken en moeten even opnieuw bellen
Lijkt superweb wel van vroeger
krijg alweer kippenvel als ik er aan denk
Lijkt superweb wel van vroeger
Verwijderd
Wat ik eigenlijk niet versta is waarom ze verschillende versies maken, je hebt nu al voipbuster, voipcheap en netappel, elk met andere gratis landen en elk met andere tarieven ook.
Wat zou de strategie hier achter zijn? Ik zou denken dat dat allemaal hetzelfde zou moeten zijn?
Of zouden ze zich specifiek richten op Franse markt met netappel en op Engelse markt met voipcheap?
Wat zou de strategie hier achter zijn? Ik zou denken dat dat allemaal hetzelfde zou moeten zijn?
Of zouden ze zich specifiek richten op Franse markt met netappel en op Engelse markt met voipcheap?
Ik weet de strategie ook niet, maar ze doen hetzelfde met bel1649, 1601, 1609 enz. Allemaal bijna hetzelfde maar net iets andere tarieven.
Beetje stil hier. Iedereen nog net zo tevreden met voipbuster als ik?
Ik heb me rot gezocht maarkan nou niet duidelijk vinden of je wel of niet kunt bellen via voipbuster met een hardphone...
Ik heb hier een granstream budgetone 100 tot mijn beschikking maar krijg het niet voor elkaar met wat instellingen dieik hier en ergens anders heb gevonden...
Is het iemand gelukt of heeft iemand een goede site met instellingen ?
Edit:
Ik heb hem werkend, voor iedereen die er wat aan heeft,
de JUISTE INSTELLINGEN VOOR EEN GRANDSTREAM BUDGETONE:
SIP Server: sip.voipbuster.com
Outbound Proxy: sip.voipbuster.com
SIP User ID: user ID van voipbuster
Authenticate ID: (leeg laten)
Authenticate PAssword: voipbuster pw
Preferred Vocoder: choice 1: PCMU
choice 2: PCMA
choice 3-7: PCMU
STUN server: stun.voipbuster.com
dit zou moeten werken, als je evt alleen uitgaand geluid hebt dan heb je nog ergens een probleem met je port forwarding waarschijnlijk...
Ik heb hier een granstream budgetone 100 tot mijn beschikking maar krijg het niet voor elkaar met wat instellingen dieik hier en ergens anders heb gevonden...
Is het iemand gelukt of heeft iemand een goede site met instellingen ?
Edit:
Ik heb hem werkend, voor iedereen die er wat aan heeft,
de JUISTE INSTELLINGEN VOOR EEN GRANDSTREAM BUDGETONE:
SIP Server: sip.voipbuster.com
Outbound Proxy: sip.voipbuster.com
SIP User ID: user ID van voipbuster
Authenticate ID: (leeg laten)
Authenticate PAssword: voipbuster pw
Preferred Vocoder: choice 1: PCMU
choice 2: PCMA
choice 3-7: PCMU
STUN server: stun.voipbuster.com
dit zou moeten werken, als je evt alleen uitgaand geluid hebt dan heb je nog ergens een probleem met je port forwarding waarschijnlijk...
[ Voor 46% gewijzigd door MenaceD op 10-10-2005 00:19 ]
Ik heb de laatste dagen/week een raar probleem. Heb dus wél een nummer gekregen van voipbuster, eerst kon ik er ook op gebeld worden.
Sinds een tijdje als ik mezelf bel op dat nr. dan krijg ik de in gesprek toon te horen.
Heel vervelend, want als ik naar iemand bel wordt nog steeds mijn nummer meegezonden...
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
En weer eentje erbij 
http://www.sipdiscount.com/en/index.html
Met een duidelijke verwijzing naar sip dus sip zal wel blijven werken.
http://www.sipdiscount.com/en/index.html
Met een duidelijke verwijzing naar sip dus sip zal wel blijven werken.
[ Voor 36% gewijzigd door Tomsworld op 09-10-2005 23:26 ]
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Als je naar dat nummer belt vanaf een toestel die het nummer onderdrukt (dus geen nummer meezend)Bl@de schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:00:
Ik heb de laatste dagen/week een raar probleem. Heb dus wél een nummer gekregen van voipbuster, eerst kon ik er ook op gebeld worden.Sinds een tijdje als ik mezelf bel op dat nr. dan krijg ik de in gesprek toon te horen.
Heel vervelend, want als ik naar iemand bel wordt nog steeds mijn nummer meegezonden...
werkt het niet, ik heb al meerdere mailtje richting support geschreven maar geen reactie !
PVoutput 3250 WP
Dit topic is gesloten.