Bij jezelfJozyDaPozy schreef op maandag 12 september 2005 @ 00:32:
Kan vandaag al de hele dag niet inloggen, en heb er wel vaker (zo'n 1x per week denk ik) last van dat Voipbuster opeens voor enkele uren niet kan connecten?
Klopt het dat dit af en toe gebeurd? Of moet ik de oorzaak bij mezelf zoeken?
Argumentatie?

Ik heb ook regelmatig gehad dat het aan Voipbuster lag. Verschil is wel dat op die momenten dat hier ook door meerdere mensen gemeld werd.
Thanks, knakkie! ;-)knakworst schreef op zondag 11 september 2005 @ 21:43:
[...]
Naast de "normale" instellingen heb ik het volgende gedaan:
My SPA is behind NAT, I can call by IP and the other unit rings, but no voice ?
A: Line tab setting; change "Nat Mapping Enable" to yes
SIP tab; change "Substitute VIA Addr" to yes, and "EXT IP" to your router's WAN IP.
Alternatively, you can try to use STUN. (STUN will not work w/ symetric NAT router)
Or, You can port forward SIP ports as defined in Section 1 -5
Daarnaast heb ik het volgende dialplan voor regio 070:
( 00xxx. | <:003170>[2-8]xxxxxx S0 | <0:0031>[1-7]xxxxxxxx S0 | <08:00318>xxxxxx. | <09:00319>xxxxxxx.)
Grtz, jeroen
Verwijderd
De argumentatie lijkt me logisch en kun je er zelf wel bijbedenken:DeadMetal schreef op maandag 12 september 2005 @ 09:27:
[...]
Argumentatie?![]()
Ik heb ook regelmatig gehad dat het aan Voipbuster lag. Verschil is wel dat op die momenten dat hier ook door meerdere mensen gemeld werd.
Bij mij werkt het dus wel met constante kwaliteit
Wat zou het dan kunnen zijn? Mijn internetverbinding doet het verder altijd goed, nooit problemen mee. Alle andere applicaties (msn, skype, audio-streams) werken echt ALTIJD.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:08:
[...]
De argumentatie lijkt me logisch en kun je er zelf wel bijbedenken:
Bij mij werkt het dus wel met constante kwaliteit
Vandaag doet ie het overigens weer perfect, maar gisteren dus de gehele dag niet.
Als ik nu een VoIP acount wil ergens en ook zelf een nummer wil waarop ik bereikbaar bent. Waar kan ik t beste mn geld aan uitgeven? VoipBuster of Skype
Vreemd... Ik heb juist naar 3 verschillende mensen gebeld in totaal 2 uur gratis bellen naar NL en FRJozyDaPozy schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:39:
[...]
Wat zou het dan kunnen zijn? Mijn internetverbinding doet het verder altijd goed, nooit problemen mee. Alle andere applicaties (msn, skype, audio-streams) werken echt ALTIJD.
Vandaag doet ie het overigens weer perfect, maar gisteren dus de gehele dag niet.
Met wereldbellen is het 4 cpm?Darkvater schreef op zondag 11 september 2005 @ 22:52:
je die VoipCheap ziet er hetzelfde uit als VoipBuster. Echt balen dat Hongarije eruit is als gratis land. Maar ik ga toch niet 5-6 van deze programma's installeren? Totaal gestoord.
Misschien kan ik net zo goed teruggaan naar de normale telefoon. Met Wereldbellen ofzo is het ook maar 1ct/min.
Hongarije 0900-9534 4 ct
http://www.wereldbellen.n...ge=tarieven&firstletter=H
Bovendien betaal je vanaf het moment vanaf dat je het 0900-nummer gedraaid hebt, daarnaast betaal je natuurlijk een starttarief.
Verwijderd
Hoe bedoel je geld uitgeven, bel je alleen naar vaste nummers binnen de gratis gebieden, dan zeker VoIPBuster. Echter, VoIPBuster zit wel in een BETA, dus testfase. Een telefoonnummer wordt op dit moment niet uitgegeven ivm capaciteitsproblemen, of mogelijke verandering in het systeem waardoor een telefoonnummer niet meer nodig zou zijn. Ik zou rustig wachten tot men weer aangeeft dat men nummers gaat uitgeven en dan inschrijven. Éénmalig 5 Euro (is net verhoogd van 1 Euro naar 5), bel je nooit anders dan gratis nr's (vast), dan raakt je 5 Euro niet op en je kan gebeld worden op het nummer dat je krijgt (sowieso op je software als je comp. aanstaat, opletten dat je Hardware compatible is als je met computer uit opgebeld wilt worden).g00fy schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:00:
Als ik nu een VoIP acount wil ergens en ook zelf een nummer wil waarop ik bereikbaar bent. Waar kan ik t beste mn geld aan uitgeven? VoipBuster of Skype
SkypeOut, ik heb het ook, maar gebruik het praktisch nooit meer nu ik VoIPBuster heb. Ook betere geluidskwaliteit (via FireFly of Zyxel 2602 hardware)
Ik ben erg tevreden over budgetphone: daar krijg je een regionaal nummer voor 10 euro, dat werkt met het SIP-protocol. Bij voipbuster krijg je geen inkomend nummer meer.g00fy schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:00:
En je hoeft het niet te kopen, maar het is wel makkelijk: Ik heb bij budgetphone ook de sipura SPA 1001 gekocht (80 euro), daar kun je budgetphone voor inkomende gesprekken instellen, en voipbuster voor uitgaand. Werkt echt perfect!
Verwijderd
Je vergeet wel te vertellen dat bij Budgetphone je niet gratis belt.knakworst schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:49:
[...]
Ik ben erg tevreden over budgetphone: daar krijg je een regionaal nummer voor 10 euro, dat werkt met het SIP-protocol. Bij voipbuster krijg je geen inkomend nummer meer.
En je hoeft het niet te kopen, maar het is wel makkelijk: Ik heb bij budgetphone ook de sipura SPA 1001 gekocht (80 euro), daar kun je budgetphone voor inkomende gesprekken instellen, en voipbuster voor uitgaand. Werkt echt perfect!
Bij VoIPBuster kan het zo zijn dat in de toekomst wel weer nr's uitgegeven worden. In het verleden is het ook al eens tijdelijk stop gezet.
Zo niet, dan wellicht een combi, inkomend nr van Budgetphone, uitgaand via VoIPBuster
Zoals gemeld werkt het gratis minuutje niet bij mij. Hoe kan ik nu zeker weten dat VoipBuster wel gaat werken als ik 5 euro betaal?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dat is dus precies wat ik nu gedaan heb, voipbuster heeft inkomend bovendien nooit op mijn sipura gewerkt, alleen firefly deed het met voipbuster inkomend.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:59:
[...]
Zo niet, dan wellicht een combi, inkomend nr van Budgetphone, uitgaand via VoIPBuster
Verwijderd
Niks is zeker in het leven.pven schreef op maandag 12 september 2005 @ 19:48:
Zoals gemeld werkt het gratis minuutje niet bij mij. Hoe kan ik nu zeker weten dat VoipBuster wel gaat werken als ik 5 euro betaal?
Bij anderen werkt het wel, je komt er alleen achter door te proberen. En ach, 5 Euro, dat zijn twee biertjes op het terras, het bespaart je meer als het wel lukt. Dus het proberen waard. En daarnaast, als het dan niet lukt, ligt het aan iets anders dan VoIPBuster
Verwijderd
Ha, nee helaas nietWebjunkie schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:47:
pfff.. heb jij soms aandelen in vb, thamart?
Gaat er gewoon om dat er mensen zo zwaar tillen aan 1 of 5 Euro's terwijl je aan KPN maandelijks veel meer kwijt bent. En van meerdere mensen kun je lezen dat ze voor bijv. 45 minuten naar het buitenland bellen, dan heb je dit bedrag er al uit.
Vandaar
Tsjah ... ik ga natuurlijk geen vijf euro uitgeven om te proberen of iets dan wel goed werkt. Dan geef ik die vijf euro liever aan meuktracker: Offline Rekening Overzicht 0.9.9
Verwijderd
Dan doe je dat.pven schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:37:
Tsjah ... ik ga natuurlijk geen vijf euro uitgeven om te proberen of iets dan wel goed werkt. Dan geef ik die vijf euro liever aan meuktracker: Offline Rekening Overzicht 0.9.9
Dit werkt gewoon, dat zie je aan de tevreden gebruikers. Moet je en de anderen die dezelfde vraag keer op keer blijven stellen en keer op keer hetzelfde antwoord blijven krijgen, ofwel dat je goede kwaliteit VoIP kunt bellen, die onzin ook niet meer vragen.
Vijf pleuro's en je belt voor nop naar vaste nummers in de aangegeven landen Dat is het, niet meer en niet minder.
Als het niet werkt bij jou, ook het gratis minuutje niet, ligt het aan jouw computer/instellingen etc. aangezien het verder bij iedereen wel werkt. Dus check het allemaal nog eens/.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 17:51 ]
Ik heb dus nu weer dat Voipbuster sinds een paar uur niet meer wil connecten.
Iemand enig idee of er bepaalde poorten zijn die ik kan openzetten waardoor het misschien beter zou moeten werken? Of enig ander idee?
Verder werken op dit moment al mijn internetprogramma's (audio-streams, msn, skype) zonder problemen
Iemand enig idee of er bepaalde poorten zijn die ik kan openzetten waardoor het misschien beter zou moeten werken? Of enig ander idee?
Verder werken op dit moment al mijn internetprogramma's (audio-streams, msn, skype) zonder problemen
Net gestest, werkt perfect. Je moet in je router 5060 en 6901 t/m 6920 forwarden.JozyDaPozy schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:01:
Ik heb dus nu weer dat Voipbuster sinds een paar uur niet meer wil connecten.
Misschien nog iets om in de startpost op te nemen:
Echt een super oplossing !
Ik kan nu met m'n Jabra BT200 Bluetooth headset aan de PC gratis bellen naar m'n vriendin die op het moment bij haar tante in griekenland zit
Bron:voipbuster faqHow long can I use my credit to make calls outside the VoipBuster network?^ top
Credit in your VoipBuster balance remains active for 180 days after your last succesfully connected PSTN phone call. Credit balances on accounts with no activity during a 180 day period will be lost.
Echt een super oplossing !
Ik kan nu met m'n Jabra BT200 Bluetooth headset aan de PC gratis bellen naar m'n vriendin die op het moment bij haar tante in griekenland zit
Verwijderd
Ik heb vandaag een betaling met CreditCard van 5 euro gedaan, kreeg een mail met verification code en een bevestiging dat ik gratis kan bellen. Nu staat er nog altijd geen geld in mijn account + dat ik geen minut meer kan bellen. Iemand hier een antwoord voor.
Verwijderd
Voor de mensen die problemen hebben met voipbuster programmatje die steeds weer uitlogt. En voor de mensen die graag hun eigen sipnummer of telefoonnummer willen hebben met een meerdere accounts willen werken dan alleen voipbuster. Download dit link
http://nch.com.au/talk/talksetup.exe
Na installeren ga je naar settings-lines:
Bij setting for lines kun je je voipbuster account hier invullen voor andere accounts kun je een line 1 t/m 4 kiezen dat houd in dat je meerdere accounts kunt gebruiken dan alleen voipbuster.
Instelling voipbuster
Display name= Voipbuster gebruikersnaam
Sip number=Voipbuster gebruikersnaam
Server=sip.voipbuster.com
Password=Voipbuster password
Leuk is dat je ook gesprekken kunt opnemen en de gesprekken in de wachtzetten met een wachtmuziekje en natuurlijk wisselgesprekken kunt voeren. Heel leuk. En belangrijkste is dat die niet uitlogt bij de voipbuster tool heb ik dat te vaak gehad maar bij deze heb ik het nog niet gehad..
Succes............
Na installeren ga je naar settings-lines:
Bij setting for lines kun je je voipbuster account hier invullen voor andere accounts kun je een line 1 t/m 4 kiezen dat houd in dat je meerdere accounts kunt gebruiken dan alleen voipbuster.
Instelling voipbuster
Display name= Voipbuster gebruikersnaam
Sip number=Voipbuster gebruikersnaam
Server=sip.voipbuster.com
Password=Voipbuster password
Leuk is dat je ook gesprekken kunt opnemen en de gesprekken in de wachtzetten met een wachtmuziekje en natuurlijk wisselgesprekken kunt voeren. Heel leuk. En belangrijkste is dat die niet uitlogt bij de voipbuster tool heb ik dat te vaak gehad maar bij deze heb ik het nog niet gehad..
Succes............
Verwijderd
Je schrijft dat je vandaag de betaling hebt gedaan. Hoe lang was dat voor het ontvangen van de mail en voor het posten van dit bericht?Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 00:07:
Ik heb vandaag een betaling met CreditCard van 5 euro gedaan, kreeg een mail met verification code en een bevestiging dat ik gratis kan bellen. Nu staat er nog altijd geen geld in mijn account + dat ik geen minut meer kan bellen. Iemand hier een antwoord voor.
Misschien even een dagje/iets langer wachten wellicht?
Verwijderd
@Tarkan007:
Als ik het goed begrijp, kun je dit programma koppelen met een telefoonnummer die ik wil aanvragen bij budgetphone. Dan zou ik dus kunnen bellen én gebeld worden via dit programma? Is dat wat je bedoeld?
Dat zou geweldig zijn!
Bij Canyon Computers te Simpelveld kan ik een draadloze telefoon kopen (Butler 4012 USB) van het merk TOPCOM waarmee ik PSTN en VOIP kan bellen voor € 85,00. www.topcom.net
Iemand ervaring hiermee?
grt.
Als ik het goed begrijp, kun je dit programma koppelen met een telefoonnummer die ik wil aanvragen bij budgetphone. Dan zou ik dus kunnen bellen én gebeld worden via dit programma? Is dat wat je bedoeld?
Dat zou geweldig zijn!
Bij Canyon Computers te Simpelveld kan ik een draadloze telefoon kopen (Butler 4012 USB) van het merk TOPCOM waarmee ik PSTN en VOIP kan bellen voor € 85,00. www.topcom.net
Iemand ervaring hiermee?
grt.
Verwijderd
Voor de mensen met een usb telbox waitec E-zi, triptel cyberbox kijk een op:
www.yealink.com/englisch/support.htm
Daar staat een driver voor voipbuster.
Het proberen waard.
www.yealink.com/englisch/support.htm
Daar staat een driver voor voipbuster.
Het proberen waard.
Ik wil dit:
Ik heb een ISDN aansluiting+ISDN telefoon (+normale telefoon aansluiting) en ik heb een
3 com lan+telefoon modem kaart met xjack (ethernet) en een connector met 2 ingangen (1 telefoon in en 1 telefoon uit?) Nu wil ik het volgende:
De externe (normale) telefoonaansluiting van de ISDN telefoon aansluiten op line-in van de 3com
en op de line-out van de 3com een normale telefoon aansluiten.
Middels een van de programma's die hiervoor genoemd zijn wil ik dan "gewoon" met Voipbuster kunnen bellen middels de normale telefoon op de 3com aangesloten.
Voor de duidelijkheid, het is zo'n dikke, witte stekker die je in de 3com steekt (3 com eteherlink modem cable) met aan de uiteinde 2 ingangen waarop je een telefoonljin kan aansluiten. Eentje heeft een telefoontje en ander een soort huisje waar van ik denk dat dat de lin-in is van de telefoonaansluiting. Beide hebben maar 2 pinnetjes dus ethernet aansluiting is het niet (ook te klein, past er niet in)
Kan dat?
Ik heb een ISDN aansluiting+ISDN telefoon (+normale telefoon aansluiting) en ik heb een
3 com lan+telefoon modem kaart met xjack (ethernet) en een connector met 2 ingangen (1 telefoon in en 1 telefoon uit?) Nu wil ik het volgende:
De externe (normale) telefoonaansluiting van de ISDN telefoon aansluiten op line-in van de 3com
en op de line-out van de 3com een normale telefoon aansluiten.
Middels een van de programma's die hiervoor genoemd zijn wil ik dan "gewoon" met Voipbuster kunnen bellen middels de normale telefoon op de 3com aangesloten.
Voor de duidelijkheid, het is zo'n dikke, witte stekker die je in de 3com steekt (3 com eteherlink modem cable) met aan de uiteinde 2 ingangen waarop je een telefoonljin kan aansluiten. Eentje heeft een telefoontje en ander een soort huisje waar van ik denk dat dat de lin-in is van de telefoonaansluiting. Beide hebben maar 2 pinnetjes dus ethernet aansluiting is het niet (ook te klein, past er niet in)
Kan dat?
Verwijderd
Als je echt onafhankelijk wil blijven kun je ook voor ongeveer 40 euro Auerswald Box kopen.Dit kun jeVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:19:
@Tarkan007:
Dat zou geweldig zijn!![]()
Iemand ervaring hiermee?
grt.
rechtstreeks op het lan aansluiten (je pc hoeft daar niet aan te staan) en je sluit je analoge telefoon die je thuis hebt of een draadloze telefoon aan en je kunt sip accounts daarin programmeren. Dit houdt in dat je je voipbuster kunt gebruiken zonder dat je je pc hoeft aan te zetten en natuurlijk ook andere sip providers. En tegelijk kun je andere regulere telefoonlijn ook gebruiken als je die nog hebt natuurlijk.... succes
http://www.telec.nl/auerswald/Abox/abox.asp
Beetje vage omschrijvingen op de site want volgens de website heb je nog een ATA nodig. Wat doet dit boxje dan precies ?Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:34:
[...]
Als je echt onafhankelijk wil blijven kun je ook voor ongeveer 40 euro Auerswald Box kopen.
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Misschien een domme vraag, maar toch: Aangezien voipbuster geen telefoonnummers meer uitgeeft, is het misschien aantrekkelijk om een prepaid VOIP abonnement te nemen van budgetphone [1]. Zodat mensen jou ook goedkoop kunnen bellen (evt. ook van vast).Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 01:43:
Voor de mensen die problemen hebben met voipbuster programmatje die steeds weer uitlogt. En voor de mensen die graag hun eigen sipnummer of telefoonnummer willen hebben met een meerdere accounts willen werken dan alleen voipbuster. Download dit link
http://www.budgetphone.nl/index.php?page=voip_prep
Is dit programma dan in staat om bijna onzichtbaar programma inkomende gesprekken van het budgetphone abbonoment te nemen en uitgaande via voipbuster te laten lopen? Helaas hoor ik niet bij de gelukkigen die een telefoonnummer kreeg bij voipbuster, en 10 euro (of zijn er nog goedkopere alternatieven?) per jaar heb ik er misschien nog wel voor over (als het goed werkt).
Verwijderd
Dit was 5 uren later.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 09:46:
[...]
Je schrijft dat je vandaag de betaling hebt gedaan. Hoe lang was dat voor het ontvangen van de mail en voor het posten van dit bericht?
Misschien even een dagje/iets langer wachten wellicht?
Nu zijn we al 1 dag verder, en nog altijd niets.
betaling duurt ongeveer een dag of 5.
Ik had een nieuw idee.
ISDN telefoon met extra analoge (normale telefoon) aansluiting
Als ik die aan mijn (analoge) modem hang en dan de ISDN telefoon de computer laat "bellen" (intern doorschakelen) en dan op een of andere manier het telefoonnummer door laat geven zodat de computer via voipbuster gaat bellen en het gesprek doorschakelt naar de ISDN telefoon? Dus zo:
Ik bel een nummer via ISDN telefoon> (dmv extra voorschakelnummer) doorgeschakeld naar computer (via analoge lijn en modem) computer belt via Voipbuster het nummer dat ie doorkreeg van de ISDN telefoon.
Heel in het kort: Ik typ op de ISDN telefoon het telefoonnummer in en de computer belt middels Voipbuster het nummer. Is dat mogelijk?
Thanx
Ik had een nieuw idee.
ISDN telefoon met extra analoge (normale telefoon) aansluiting
Als ik die aan mijn (analoge) modem hang en dan de ISDN telefoon de computer laat "bellen" (intern doorschakelen) en dan op een of andere manier het telefoonnummer door laat geven zodat de computer via voipbuster gaat bellen en het gesprek doorschakelt naar de ISDN telefoon? Dus zo:
Ik bel een nummer via ISDN telefoon> (dmv extra voorschakelnummer) doorgeschakeld naar computer (via analoge lijn en modem) computer belt via Voipbuster het nummer dat ie doorkreeg van de ISDN telefoon.
Heel in het kort: Ik typ op de ISDN telefoon het telefoonnummer in en de computer belt middels Voipbuster het nummer. Is dat mogelijk?
Thanx
Verwijderd
En de grote hamvraag is: kun je op dit apparaatje ook gebeld WORDEN op je VoIPBuster nummer terwijl je comp uitstaat?Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:34:
[...]
Als je echt onafhankelijk wil blijven kun je ook voor ongeveer 40 euro Auerswald Box kopen.Dit kun je
rechtstreeks op het lan aansluiten (je pc hoeft daar niet aan te staan) en je sluit je analoge telefoon die je thuis hebt of een draadloze telefoon aan en je kunt sip accounts daarin programmeren. Dit houdt in dat je je voipbuster kunt gebruiken zonder dat je je pc hoeft aan te zetten en natuurlijk ook andere sip providers. En tegelijk kun je andere regulere telefoonlijn ook gebruiken als je die nog hebt natuurlijk.... succes![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Dat is niet waar. Ik heb via CC betaald en dit was na 10 minuten geregeld incl. beltegoed registratie via inlog.Ierlandfan schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:14:
betaling duurt ongeveer een dag of 5.
Verwijderd
En ook via Paypal was het bij mij direct verwerkt.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:30:
[...]
Dat is niet waar. Ik heb via CC betaald en dit was na 10 minuten geregeld incl. beltegoed registratie via inlog.
Verwijderd
Dat klopt hier kun je in totaal 4 verschillende providers invullen op verschillende lijnen dus je gebruikt voipbuster om weg te bellen en budgetphone alleen te ontvangen. Je moet wel dan de settings-line-default lines settings gebruiken voor voipbuster. Dit betekent dat je altijd over die lijn wegbelt als je de hoorntje indrukt. Anders moet je de lijn toetsen indrukken bij het wegbellen.murb schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:02:
[...]
Misschien een domme vraag, maar toch: Aangezien voipbuster geen telefoonnummers meer uitgeeft, is het misschien aantrekkelijk om een prepaid VOIP abonnement te nemen van budgetphone [1]. Zodat mensen jou ook goedkoop kunnen bellen (evt. ook van vast).
http://www.budgetphone.nl/index.php?page=voip_prep
Is dit programma dan in staat om bijna onzichtbaar programma inkomende gesprekken van het budgetphone abbonoment te nemen en uitgaande via voipbuster te laten lopen? Helaas hoor ik niet bij de gelukkigen die een telefoonnummer kreeg bij voipbuster, en 10 euro (of zijn er nog goedkopere alternatieven?) per jaar heb ik er misschien nog wel voor over (als het goed werkt).
Verwijderd
yepVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:28:
[...]
En de grote hamvraag is: kun je op dit apparaatje ook gebeld WORDEN op je VoIPBuster nummer terwijl je comp uitstaat?
Hij kost alleen 61 euro ex. BTWVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:34:
[...]
Als je echt onafhankelijk wil blijven kun je ook voor ongeveer 40 euro Auerswald Box kopen.
edit: voipbuster begint ook al met een aparte Franse site:
http://www.netappel.fr/fr/index.html
[ Voor 15% gewijzigd door knakworst op 15-09-2005 18:33 ]
Verwijderd
http://search.ebay.de/sea...=AUERSWALD+box&category0=
kijk ebay duitsland daar kun je wel goedkopere vinden
ik had laatst voor 6 euro gezien (natuurlijk gebruikt)
Verwijderd
ik zoek eigenlijk zoiets als bij skype ( zie http://www.epyxmobile.com/ ) dat je via bluetooth adapter en met je gsm met bluetooth verbinding kunt krijgen met je voipbuster. Ik zal kijken of er een soort tweak voor is. Want voor skype bestemde cyberbox 100 heb ik ook kunnen aanpassen voor de voipbuster met de VoipbusterMate programmatje.

is er hier nog iemand die zijn voipbuster account niet gebruikt? ik heb er eentje zonder nummer, maar wil er eentje met nummer.
Verwijderd
Is er een mogelijkheid om te controleren dat de betaling gebuurd is?Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:30:
[...]
Dat is niet waar. Ik heb via CC betaald en dit was na 10 minuten geregeld incl. beltegoed registratie via inlog.
Interessant. Waar heb je die Telbox gekocht?Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:15:
Inderdaad de link werkt niet, maar de Voipbustermate werkt wel op mijn usb telbox.
Misschien kan je iets meer informatie geven over hoe je via de telefoon Voipbuster kan bedienen?
Hoe is de kwaliteit via VOIP? En via PSTN nog even goed als toen het kastje nog niet gebruikt werd?
[ Voor 14% gewijzigd door DeadMetal op 15-09-2005 19:42 ]
Verwijderd
Maar waarom staat bij elk plaatje waar dit apparaat opstaat dat er ook nog een ATA tussen je modem en dit apparaat zit?
Wat doet dit ding dan exact? Kan ik toch beter rechtstreeks op de ATA pluggen. Snap de logica niet zo van dit apparaat aan het internet en op de andere plug de phone. Zo staat het nl. niet op de site...
is het mogelijk om met voipbuster en een (windows) programma aan conference call te doen?
X-Lite Pro ondersteunt het maar werkte dit nu wel of niet met voipbuster?
Iemand had het over iax ipv sip.voipbuster...kan iemand mij de instellingen opgeven? (dus iax ipv sip?)
Dan kan ik gewoon op de computer bellen en het gesprek overpakken op mijn normale telefoon
X-Lite Pro ondersteunt het maar werkte dit nu wel of niet met voipbuster?
Iemand had het over iax ipv sip.voipbuster...kan iemand mij de instellingen opgeven? (dus iax ipv sip?)
Dan kan ik gewoon op de computer bellen en het gesprek overpakken op mijn normale telefoon
Verwijderd
Ik heb iets ondekt bij http://www.freeworlddialup.com/.
Hier kun je gratis een sip nummer aanvragen (FWD number)
Maar ook gratis engelse telefoon nummer (Let op is wel wat duurder voor de beller)
Maar leuke is dat je hier ook gratis de 0800 nummers van nederland kunt bellen.
Je kunt ook van de gratis nummers van USA en UK bellen als je die zou willen bellen.
Let op als je met voipbuster de gratis engelse nummer wil testen of het werkt ben je wel 0.10 cent per minuut kwijt!!! Maar het is wel leuk om het uit te proberen... succes
Hier kun je gratis een sip nummer aanvragen (FWD number)
Maar ook gratis engelse telefoon nummer (Let op is wel wat duurder voor de beller)
Maar leuke is dat je hier ook gratis de 0800 nummers van nederland kunt bellen.
Je kunt ook van de gratis nummers van USA en UK bellen als je die zou willen bellen.
Let op als je met voipbuster de gratis engelse nummer wil testen of het werkt ben je wel 0.10 cent per minuut kwijt!!! Maar het is wel leuk om het uit te proberen... succes

ik denk dat mensen die hun vb account niet (meer) gebruiken ook dit topic niet (meer) bij houdenByte_Me schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:06:
is er hier nog iemand die zijn voipbuster account niet gebruikt? ik heb er eentje zonder nummer, maar wil er eentje met nummer.
Ik heb alles nogmaals gechecked, maar zou niet weten wat ik verkeerd doe. De eerder genoemde poorten (5060 + 6901 t/m 6920) heb ik open gezet, ik heb het zelfs zonder firewal geprobeerd. (Iets als Skype werkt overigens wel goed bij mij.)Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:50:
[...]
Dit werkt gewoon, dat zie je aan de tevreden gebruikers. Moet je en de anderen die dezelfde vraag keer op keer blijven stellen en keer op keer hetzelfde antwoord blijven krijgen, ofwel dat je goede kwaliteit VoIP kunt bellen, die onzin ook niet meer vragen.
Als het niet werkt bij jou, ook het gratis minuutje niet, ligt het aan jouw computer/instellingen etc. aangezien het verder bij iedereen wel werkt. Dus check het allemaal nog eens/.
Wat kan ik nog meer proberen?
Verwijderd
Interessant. Waar heb je die Telbox gekocht?
Misschien kan je iets meer informatie geven over hoe je via de telefoon Voipbuster kan bedienen?
Hoe is de kwaliteit via VOIP? En via PSTN nog even goed als toen het kastje nog niet gebruikt werd?
Telbox gekocht via internet, er zijn tal van verkopers.
Bedienen is simpel, je neemt de hoorn op en voipbuster wordt geactiveerd.
Toets je nummer in op je telefoon 0032............. voor Belgische nummers en sluit af met het hekje.
Je kan ook op je pc kalvier het nummer intikken en op het telefoontje klikken.
Na gesperk terug inhaken. Heel simpel.
Wil je via je gewone lijn wil bellen druk je gewoon eerst op het sterretje van je telefoon en je toets je nummer in.
Het enige nadeel van het systeem is dat je computer moet ingeschakeld zijn.
Maar anders werkt het perfect.
Telbox gekocht via internet, er zijn tal van verkopers.
Bedienen is simpel, je neemt de hoorn op en voipbuster wordt geactiveerd.
Toets je nummer in op je telefoon 0032............. voor Belgische nummers en sluit af met het hekje.
Je kan ook op je pc kalvier het nummer intikken en op het telefoontje klikken.
Na gesperk terug inhaken. Heel simpel.
Wil je via je gewone lijn wil bellen druk je gewoon eerst op het sterretje van je telefoon en je toets je nummer in.
Het enige nadeel van het systeem is dat je computer moet ingeschakeld zijn.
Maar anders werkt het perfect.
The following Destination ports need to be allowed on your firewall: en moeten worden geroute naar je client natuurlijkpven schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:58:
[...]
Ik heb alles nogmaals gechecked, maar zou niet weten wat ik verkeerd doe. De eerder genoemde poorten (5060 + 6901 t/m 6920) heb ik open gezet, ik heb het zelfs zonder firewal geprobeerd. (Iets als Skype werkt overigens wel goed bij mij.)
Wat kan ik nog meer proberen?
UDP 5060
UDP 11112
UDP 10300 - 10311
UDP 6901 - 6920
daarna moet het gewoon werken.
Werkt ook niet ...Webjunkie schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 09:45:
[...]
The following Destination ports need to be allowed on your firewall: en moeten worden geroute naar je client natuurlijk
UDP 5060
UDP 11112
UDP 10300 - 10311
UDP 6901 - 6920
daarna moet het gewoon werken.
Na exact zes seconden (volgens VoipBuster) wordt de verbinding verbroken.
Ik zou graag willen weten of een usb telefoon met voipbuster kan werken.
Ik lees namelijk tegenstrijdige berichten, de een zegt het werk de ander zegt weer niet.
Kan je met bv een tiptel usb toestel volledig gebruik maken met voipbuster, dus gesprekken ontvangen en nummers kiezen op de tiptel telefoon
Ik lees namelijk tegenstrijdige berichten, de een zegt het werk de ander zegt weer niet.
Kan je met bv een tiptel usb toestel volledig gebruik maken met voipbuster, dus gesprekken ontvangen en nummers kiezen op de tiptel telefoon
lol, ik ben de hele tijd naar thuis aan het belle en als mn ma juist de telefoon wil opneme, leg ik af
ik wist niet dat mn ma haar daar zo in kon opwinden
ik wist niet dat mn ma haar daar zo in kon opwinden
Ik heb zowel de hard- als softwarematige firwall uit staan, ook dan werkt het niet.Webjunkie schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 17:07:
hmm..
weet je zeker dat je windows firewall echt uit staat?
heel vaak krijg je geen melding als hij een proggie blokt.
Dat programma geeft aan dat alle poorten 'passed' zijn, dus goed.probeer anders met dit programmaatje ff te testen of je ports goed zijn geroute.
Ik weet het niet meer ...

Verwijderd
Ik heb mezelf geregistreerd en tegoed gekocht via Pay-By-Phone en ik moet zeggen dat 't allemaal uitstekend werkt. Nu zie ik echter op de site van voipbuster (www.voipbuster.com) dat ze ook een franse site hebben (http://www.netappel.fr) en daar staan bij 'tarifs' maar een paar landen waar je gratis naartoe kan bellen. Hoe kan dit? 'T is toch hetzelfde allemaal, of hebben Fransen gewoon minder rechten? *grin*
Maar nummers draaien met de tiptel 115 usb phone wel dan?Webjunkie schreef op zondag 18 september 2005 @ 12:00:
je krijgt geen telefoonnummer (meer) dus gesprekken ontvangen met vb gaat zowiezo niet.
En als ooit de ip tel.nrs weer uitgegeven worden bij voipbuster weer wel ?
geen idee. ik heb geen tiptel
ik gebruik de vta1000.
theoretisch kan ik dan relaxt met m'n dect toestelletje vanaf de bank bellen met skype en voipbuster+firefly/xlite.
dat laatste is me maar 1x gelukt dus hobbel ik nu elke keer naar m'n pc als ik wil bellen met vb.
helaas betaal je nu ook 16% btw/sales tax/whatever als je credit koopt
dat was bij skypeout altijd al, maar bij vb niet.. jammer.
ik gebruik de vta1000.
theoretisch kan ik dan relaxt met m'n dect toestelletje vanaf de bank bellen met skype en voipbuster+firefly/xlite.
dat laatste is me maar 1x gelukt dus hobbel ik nu elke keer naar m'n pc als ik wil bellen met vb.
helaas betaal je nu ook 16% btw/sales tax/whatever als je credit koopt
dat was bij skypeout altijd al, maar bij vb niet.. jammer.
Verwijderd
Ja nummers draaien met Tiptel 115 USB telefoon kan wel icm FireFly. Gebruik in het vervolg ff de zoekfunctie, want hier is al vaker over gesproken.Speedy_Gonzalez schreef op zondag 18 september 2005 @ 20:04:
[...]
Maar nummers draaien met de tiptel 115 usb phone wel dan?
En als ooit de ip tel.nrs weer uitgegeven worden bij voipbuster weer wel ?
Gebruik wel onofficiële drivers, want met Tiptels software alleen Skype idd.
Zie hier de link:
http://www.sipmax.de/?cft...produkte&produkt=001au100
Is het dan ook mogelijk om via VoIPBuster een andere VoIPBuster gebruiker op gebruikersnaam te bellen
Nog niet, maarbij voipcheap kan het al wel: http://www.voipcheap.co.uk/en/index.htmlrippance schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 17:15:
Is het dan ook mogelijk om via VoIPBuster een andere VoIPBuster gebruiker op gebruikersnaam te bellen
en aangezien dat dezelfde toko is, zal het ook wel snel bij voipbuster komen. Met deze tarieven wordt dat snel de nieuwe skype
hey,
ik zie dat sommige mensen problemen hebben met het bellen ook al hebben ze hun firewall uit staan. Ik had dit ook, maar ik kreeg van iemand te horen dat ik een verkeerd nummer in toetste:
00 + 31 + je hele nummer van 10 cijfers
dus voor mij 0031029968**** (ja die geef ik dus niet) de **** houden nog 4 cijfers in van mijn nr maar die houd ik prive
dit is fout het moet namelijk zijn 003129968****
de 0 na het landnummer( 31) moet je weghalen...
overigens NL landnummer = 31
daarna werkte het bij mij perfect
alleen ik zit met een ander probleem namelijk het volgende:
als ik naar mezelf bel is het volgende: als ik zelf praat: vanaf me pc naar de telefoon.. kan die gene me via de telefoon goed verstaan niks aan het handje...
als echter die persoon zelf gaat terug praten.. krijg hij zich te horen en flink ook...
hij is bij mij op me pc wel redelijk te verstaan...
het heeft niks te maken dat het geluid via me boxen weer terug naar me microfoon gaat.. want ik gebruikte oordopjes.. het zit dus binnen in me pc...
ik vroeg me nu af.. is het alleen mijn pc (aangezien ik dit gekloot wel vaker heb gehad) of hebben meerdere mensen dit ??
ik zie dat sommige mensen problemen hebben met het bellen ook al hebben ze hun firewall uit staan. Ik had dit ook, maar ik kreeg van iemand te horen dat ik een verkeerd nummer in toetste:
00 + 31 + je hele nummer van 10 cijfers
dus voor mij 0031029968**** (ja die geef ik dus niet) de **** houden nog 4 cijfers in van mijn nr maar die houd ik prive
dit is fout het moet namelijk zijn 003129968****
de 0 na het landnummer( 31) moet je weghalen...
overigens NL landnummer = 31
daarna werkte het bij mij perfect
alleen ik zit met een ander probleem namelijk het volgende:
als ik naar mezelf bel is het volgende: als ik zelf praat: vanaf me pc naar de telefoon.. kan die gene me via de telefoon goed verstaan niks aan het handje...
als echter die persoon zelf gaat terug praten.. krijg hij zich te horen en flink ook...
hij is bij mij op me pc wel redelijk te verstaan...
het heeft niks te maken dat het geluid via me boxen weer terug naar me microfoon gaat.. want ik gebruikte oordopjes.. het zit dus binnen in me pc...
ik vroeg me nu af.. is het alleen mijn pc (aangezien ik dit gekloot wel vaker heb gehad) of hebben meerdere mensen dit ??
moet wel een groot biertje zijnVerwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:23:
[...]
Ach, 1 Euro of 5 Euro, daar ga je toch niet over mekkeren als je daarna gratis kunt bellen naar vaste telefoonnummers binnen al die landen mag ik hopen? Tjonge, 5 Euro, daar koop je net 1 biertje voor op een terras in de grote stad.
Ik zit momenteel in Canada en gebruik dit programma om naar vaste nummer te bellen in NL. Op zich geen probleem zou ik denken, het bellen lukt ook en alles, echter er zit voor de ontvanger continu een zware piep om de zoveel seconden in.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
In dit topic ben ik het nog niet tegengekomen, althans geen oplossingen.
Skype bijvoorbeeld werkt wel prima, dus de microfoon/headset is het niet denk ik.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Skype bijvoorbeeld werkt wel prima, dus de microfoon/headset is het niet denk ik.
Ik heb zelf veel uren naar vaste nummers in Nederland gebeld, en de enige opmerkingen die ik ooit gekregen heb waren verbaasde gezichten over het feit dat ik via 'internet' belde. Verder heeft niemand ooit verschil gehoord. Van die piep heb ik dus ook geen last.Kneiter Ar schreef op woensdag 21 september 2005 @ 01:35:
Ik zit momenteel in Canada en gebruik dit programma om naar vaste nummer te bellen in NL. Op zich geen probleem zou ik denken, het bellen lukt ook en alles, echter er zit voor de ontvanger continu een zware piep om de zoveel seconden in.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?In dit topic ben ik het nog niet tegengekomen, althans geen oplossingen.
Hallo,
Naar belgië vaste lijn bellen is niet meer gratis
naar amerikaanse mobieltjes bellen wel..
hollandse mobieltjes niet maar hollandse thuistelefoons daarintegen weer wel
hollandse mobieltjes niet maar hollandse thuistelefoons daarintegen weer wel
maar dat is stom want ik gebruikte dit heel veel
dan haal je wat credits en dan kan je langer dan 1 minuut bellen naar belgie ;p
Na de enthousiaste reacties in dit topic ben ik ook maar eens begonnen met Voipbuster. Na te hebben geregistreerd te hebben bij voipbuster en paypall, en € 5,-- te hebben overgeboekt naar paypall.
Zou ik graag deze 5 euro willen overboeken naar Voipbuster. Alleen nu vraagt ie steeds om m'n creditcard nummer, die ik niet heb, daarom wou ik ook via paypall betalen zodat ik geen creditcard hoefde te gebruiken.
Wie heeft hier een oplossing voor?
Zou ik graag deze 5 euro willen overboeken naar Voipbuster. Alleen nu vraagt ie steeds om m'n creditcard nummer, die ik niet heb, daarom wou ik ook via paypall betalen zodat ik geen creditcard hoefde te gebruiken.
wat ik ook wel raar vindt is dat je met die nieuwe franse netappel naar minder lande gratis kunt belle, maar wel naar belgie, en dat is bij voipbuster sinds kort niet meer gratis, wat ik op zich zelf wel jammer vindt. zal ik maar moete overstappe op netappel zeker, ma hoe lang zal het daar dan nog gratis zijn. afwachten maar...
GVDkloyenz schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:14:
Hallo,
Daar belde ik juist veel naar, pfffffff... FIJN zo'n programma

Waarom blijft het niet gewoon gratis man.. is er eens iets goeds

[ Voor 14% gewijzigd door Dennahz op 21-09-2005 13:48 ]
nadeel vind ik ook dat je maar een minutt kan bellen. had dan 5 minuten gedaan ofzo

Verwijderd
Je kan natuurlijk langer bellen, moet je alleen paar euro storten.Eisenhower schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:17:
nadeel vind ik ook dat je maar een minutt kan bellen. had dan 5 minuten gedaan ofzo
Verwijderd
Als je je hier even inschrijft http://www.netappel.fr/fr/index.html kan je wel gratis naar belgie bellen. Moet je alleen denk ik wel weer opnieuw storten. Iemand een idee of je zelfde username/pw hiervoor kan gebruiken?Dennahz schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:47:
[...]
GVD![]()
Daar belde ik juist veel naar, pfffffff... FIJN zo'n programma
Waarom blijft het niet gewoon gratis man.. is er eens iets goeds
laten we nu eens een arme student zijn!Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:49:
[...]
Je kan natuurlijk langer bellen, moet je alleen paar euro storten.
Op de champs betaal je voor een liter bier 17 euro, dus dat valt wel mee. Kun je 1700 minuten naar Belgie mee bellen.
Verwijderd
Wil ook een prepaid nummer aanschaffen maar volgens mij gaat dat niet icm een voiprouter.
Mis ik wat of is er toch nog een kastje nodig?
Mis ik wat of is er toch nog een kastje nodig?
Niemand dus een oplossing voor het probleem? Ik zit hier via een draadloos netwerk verbonden, zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?real-doc schreef op woensdag 21 september 2005 @ 07:29:
[...]
Ik heb zelf veel uren naar vaste nummers in Nederland gebeld, en de enige opmerkingen die ik ooit gekregen heb waren verbaasde gezichten over het feit dat ik via 'internet' belde. Verder heeft niemand ooit verschil gehoord. Van die piep heb ik dus ook geen last.
Ik heb er nu ook al een paar keer mee gebeld, gisteren was ik nog niet lid en kon dus maar steeds een minuut bellen --->> verbindeing was toen ok 
Vanaf vandaag heb ik die 1,30 euro gestort (per tel) en kan nu dus langer dan 1 minuut bellen, maar nu was het een hoop gekraak en geknetter in de lijn.
Wat doe ik fout? Wat kan het zijn? Of hebben jullie dat ook soms?
Vanaf vandaag heb ik die 1,30 euro gestort (per tel) en kan nu dus langer dan 1 minuut bellen, maar nu was het een hoop gekraak en geknetter in de lijn.
Wat doe ik fout? Wat kan het zijn? Of hebben jullie dat ook soms?
The "real" Champ will always be The Champ
Neuh ik bel ook via wireless. Is het geluid goed ingesteld? Wat gebruik je voor het geluid?Kneiter Ar schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:31:
[...]
Niemand dus een oplossing voor het probleem? Ik zit hier via een draadloos netwerk verbonden, zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?
--Neuh ik bel ook via wireless. Is het geluid goed ingesteld? Wat gebruik je voor het geluid?--
Ik gebruik gewoon het geluid via mijn geluidskaart ( SB AUDIGY 2 AUDIO ) dat bedoel je toch?
en connection heb ik ingesteld op high speed internet ( ik heb 2 Mbit ADSL) das toch ook ok?
Ik gebruik gewoon het geluid via mijn geluidskaart ( SB AUDIGY 2 AUDIO ) dat bedoel je toch?
en connection heb ik ingesteld op high speed internet ( ik heb 2 Mbit ADSL) das toch ook ok?
[ Voor 20% gewijzigd door The Champ op 21-09-2005 23:11 ]
The "real" Champ will always be The Champ
Ja ik gebruik gewoon mijn interne soundkaart van mijn laptop (sony vaio).knakworst schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:59:
[...]
Neuh ik bel ook via wireless. Is het geluid goed ingesteld? Wat gebruik je voor het geluid?
VIA Audio wave, voor in en uit. de windows standaard kan ik niet gebruiken, want die is niet available.
Naar Australie ook niet meer. Wel jammer want ik belde veel gratis binnen Australie (waar ik woon). Naar Nederland en de VS bellen is gelukkig nog wel gratis, want daar bespaar ik pas echt mee.kloyenz schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:14:
Hallo,
ja, dat had ik me ook al bedacht, maar ik wiulde het toch ff proberen.Webjunkie schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:40:
[...]
ik denk dat mensen die hun vb account niet (meer) gebruiken ook dit topic niet (meer) bij houden
Nederland zal ook niet lang meer duren, dat zal ook wel 1¢ per minuut worden 1649 heeft ook zijn prijzen pas aangepast en volgens mij werkt VOIPbuster daar mee samen
Belde al vaak via voipbuster zonder 'n bedrag gestort te hebben. Kwaliteit was super, alleen na 1 minuut moest ik opnieuw bellen. Nu via de gewone telefoon dat nummer gebeld, 1,30 euri overgemaakt, was erg benieuwd of ik nu onbeperkt kon bellen (vanwege de 5 euro die op de site genoemd staat), maar dikke topper hoor. Kan zolang met vaste nummers bellen als ik wil... Prima kwaliteit ook!
die creditcard vraag moet je kunnen cancelen (paar keer op continue rammen?)helpme schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:46:
Na de enthousiaste reacties in dit topic ben ik ook maar eens begonnen met Voipbuster. Na te hebben geregistreerd te hebben bij voipbuster en paypall, en € 5,-- te hebben overgeboekt naar paypall.
er moet wel wat op je paypal account staan.
ik gebruik ook paypal zonder CC.
Verwijderd
Ik ook, toen nog 1 euro. Nu kan je beter dat 0900 nummer bellen, kost je maar 1,30 en je kan (nog) onbeperkt gratis bellen naar vaste nummers in NL.Webjunkie schreef op donderdag 22 september 2005 @ 23:16:
[...]
die creditcard vraag moet je kunnen cancelen (paar keer op continue rammen?)
er moet wel wat op je paypal account staan.
ik gebruik ook paypal zonder CC.
Verwijderd
volgens mij kun je al die info vinden op www.paypalfaq.tk
of iets dat daar op lijkt.
ik heb trouwens gewoon 1.30 via de tel betaald!
werkt uitstekend.
vrienden omschrijven de ontvangst alsvolgd:
het is net of je over straat loopt met een wat oudere mobiele telefoon.
ik gebruik een headset van creative (15euro bij de paradigit)
dus: TOPPIE!
of iets dat daar op lijkt.
ik heb trouwens gewoon 1.30 via de tel betaald!
werkt uitstekend.
vrienden omschrijven de ontvangst alsvolgd:
het is net of je over straat loopt met een wat oudere mobiele telefoon.
ik gebruik een headset van creative (15euro bij de paradigit)
dus: TOPPIE!
Verwijderd
Sinds gisteren heb ik ook VoipBuster (geld via de telefoon overgemaakt) alleen gisteravond deed een probleem zich op; steeds als ik ging bellen verloor ik mijn internet verbinding. De verbinding is als volgt:
Zyxel623R (ingesteld op Bridge-mode!) - USRobotics USR808054 (turbo wireless gebeuren..), dit werkte voor alsnog vloeiend, totdat ik probeer te bellen met VoipBuster (smiddags werkte het overigens wel gewoon..) het rare is dat de internet verbinding er even uit lijkt te liggen en de USrobotics zijn ip dan krijgt van de Zyxel623R, terwijl dit eigenlijk niet zou kunnen omdat in Bridge mode de Wireless router rechstreeks IP van provider krijgt, deze krijgt die dan ook weer als ik het IP in de router venieuw (renew).
Ik heb de firewall in de router als volgt ingesteld, maar ik weet niet of dit de goede instellingen zijn (gekopieerd uit eerste pagina van dit forum) : Trigger: Protocol UDP, port Range: 5060
Incoming: Protocol: UDP
Port: 5005, 5060, 11112, 10300-1311, 6901-6920
Wellicht dat ik de "trigger' verkeert heb ingesteld? Of iets anders? Misschien herkennen mensen het probleem, of weet iemand wat ik fout heb gedaan..
Zyxel623R (ingesteld op Bridge-mode!) - USRobotics USR808054 (turbo wireless gebeuren..), dit werkte voor alsnog vloeiend, totdat ik probeer te bellen met VoipBuster (smiddags werkte het overigens wel gewoon..) het rare is dat de internet verbinding er even uit lijkt te liggen en de USrobotics zijn ip dan krijgt van de Zyxel623R, terwijl dit eigenlijk niet zou kunnen omdat in Bridge mode de Wireless router rechstreeks IP van provider krijgt, deze krijgt die dan ook weer als ik het IP in de router venieuw (renew).
Ik heb de firewall in de router als volgt ingesteld, maar ik weet niet of dit de goede instellingen zijn (gekopieerd uit eerste pagina van dit forum) : Trigger: Protocol UDP, port Range: 5060
Incoming: Protocol: UDP
Port: 5005, 5060, 11112, 10300-1311, 6901-6920
Wellicht dat ik de "trigger' verkeert heb ingesteld? Of iets anders? Misschien herkennen mensen het probleem, of weet iemand wat ik fout heb gedaan..
Yes! Nieuwe versie Voipbuster..en wat krijgen we? Eindelijk de functionaliteit waar ik op heb zitten wachten! Andere Voipbuster members bellen! Skype-achtige functionaliteit zeg maar. Dat miste ik écht, vond het zo stom dat het er niet in zat
Nu gelukkig wel 
http://www.voipbuster.com/en/download.html voor nieuwe versie, als je geen auto-updateje hebt gekregen!
http://www.voipbuster.com/en/download.html voor nieuwe versie, als je geen auto-updateje hebt gekregen!
Ik heb ook de nieuwe versie automatisch gekregen en het bevalt zeker. Nu nog wachten op een eigen telefoonnummmer!
Mmm, je kunt wel zien dat je iets meer geld nodig hebben. Minimale bedrag voor ongelimiteerd is nu 5 EUR geworden.
𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑
Dit topic is gesloten.