AGC uitzetten in VoIPBuster

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:57
hoi allemaal,

sinds een tijdje gebruik ik dus het programma voipbuster heb me geregistreerd enzo, en het werkt. er is alleen een probleem; agc (automatic gain control) -> het automatisch bijstellen van het opname-volume.
dit wordt bij mij veel te zacht, ik ben aan de andere kant niet te verstaan:(!!!
het vreemde is dat ik dit probleem in de tijd dat ik nog geen tegoed had gekocht niet had (ik had een paar keer gebeld om het te testen).

wat heb ik gedaan tot nu toe?
- gekeken op GoT -> er staat bij een topic dat er in windows een optie is bij volumeregeling om het uit te vinken, deze kan ik niet vinden, heb alles doorgezocht...
- google -> er staat alleen iets over hoe het werkt/implenteerd in een programma
- voipbuster zelf -> op de site staat niets, maar ik heb dus geprobeerd contact op te nemen met hun. probleem omschreven, geen antwoord op gekregen (is al 2.5 maanden geleden :()
- het voipbuster topic -> meerdere personen (3 ofzo) hebben dit probleem ook en zeggen dat je het in het register uit kan zetten, maar weten zelf niet hoe. er staat geen antwoord op deze vragen bij...

ik draai windows xp pro, sp2
om te bellen gebruik ik een simpele headset
mijn geluidskaart is een creative live 5.1, hier is ook geen optie om de agc uit te zetten/omzeilen die ik weet

wie o wie weet de oplossing???

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
schopje?

weet echt niemand hier een oplossing voor???

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-08 23:46
Even contact opnemen met VoIPBuster geen optie :?

EDIT: Sorry niet goed je topicstart gelezen :X

[ Voor 34% gewijzigd door Westereen op 07-10-2005 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Westereen schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 20:53:
Even contact opnemen met VoIPBuster geen optie :?
- voipbuster zelf -> op de site staat niets, maar ik heb dus geprobeerd contact op te nemen met hun. probleem omschreven, geen antwoord op gekregen (is al 2.5 maanden geleden :()

heeft hij al geprobeerd...

ontopic: sorry ik kan je niet helpen. ben niet erg bekend met voicebuster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
het gaat ook niet zo zeer om voipbuster, daar zit onder options niets over AGC namelijk. k moet alleen weten hoe ik (misschien via het register) het AGC er uit sloop..
er staan wel een aantal keys met AGC er in, maar k weet niet of ik die kan veranderen/verwijderen...

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
-Schopje-

is er nog steeds niemand die hier iets van weet???

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:01
Wat voor geluidskaart heb je? Vaak heb je met software van bijv. Creative of Nvidia meer instelmogelijkheden en zodoende misschien ook wel om die AGC uit te zetten.

Overigens reageert Voipbuster niet op die feedback, ik vraag me zelfs af of ze ze uberhaupt wel lezen..

[ Voor 25% gewijzigd door flipjevandejam op 10-10-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
flipjevandejam schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 14:38:
Wat voor geluidskaart heb je? Vaak heb je met software van bijv. Creative of Nvidia meer instelmogelijkheden en zodoende misschien ook wel om die AGC uit te zetten.
dat heb ik dus al gepost en gedaan ;)

ik wadeer alle hulp mega, maar lees dan aub wel eventjes de topicstart door :)

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
zoveelste schopje.....

is er echt nog niemand die hier iets van weet??

anders kan dit topic maar het beste op slot toch....

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
bellen via een hardphone? het is wel een investering, maar dan heb je niets meer met de instellingen van de voipbuster software te maken.

bellen via firefly?
Pagina: 1