Solo showcasefoto's - om te bewonderen - V3.0 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.172 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 21:03

Exigence

dnkroz

Gody schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 00:44:
[...]
Ik had verwacht dat je het kleuren en grijs gedeelte net andersom had gedaan om 1, de historie (oud, grijs) te benadrukken en 2 de herinneringen die het oproept tov het heden, toekomst. Niet dat auto's echt toekomst uitstralen maargoed. Ik denk trouwens wel dat de foto nu mooier is als dat je het andersom gedaan had.

edit: Theebag en justawitte, mooie foto's.
Beter laat dan nooit: door het zo te doen licht je de muur er echt uit. Het ideetje van heden vs. verleden was ik nog niet op gekomen. Ik heb het even uitgeprobeerd, maar dan blijft er niks van die foto over jammer genoeg. Er zit lekker veel kleur in die schilderingen op de muur, en in het (nu) grijze gedeelte met de auto's en dergelijke niet. Er hoefde weinig kleur uitgehaald te worden om hem grijs te krijgen :P

Andersom was hij dus inderdaad ronduit lelijk geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:41

Zoefff

❤ 

Een plaat die ik toch wel erg sprekend vind. Een heel klein beetje met de levels gespeeld, maar eigenlijk erg weinig bewerkt. Lang leve het polarisatiefilter:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Zoefff/fotos/DSC_8859.jpg

:)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prachtig! :D polafilter heerst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Deze foto is afgelopen zondag gemaakt tijdens de 7de leg van de p8ce competitie. (Paintball competitie)

Persoonlijk vind ik dat de spanning/concentratie net voor het begin goed is vastgelegd.

http://yilkee.com/stuff/p8ce.jpg

Camera: NIKON CORPORATION - NIKON D70
Aperture: f/5.6
Exposure time: 0.002 s (10/6400) (1/640)
Focal length: 300.00 (3000/10)

Modbreak:Je foto voldoet niet echt aan het niveau dat we verwachten in dit topic: de helft van het team is onscherp door te krappe DOF. Mocht je willen weten wat je verder kunt verbeteren, post hem dan in het testcase topic.

[ Voor 32% gewijzigd door Grrrrrene op 17-10-2005 18:22 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Eigenlijk kan ik de spanning niet echt ontdekken. Voor mij zijn het alleen maar wat gele ventjes met maskers op, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:05

MBV

with ^^. Kijken een beetje alle kanten op, weinig contrast, enz. Misschien dat je tijdens het gevecht leuke foto's kan maken, als je niet al te voorzichtig bent met je camera :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:52

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Afgelopen week wat foto's voor een school project gemaakt bij de Zaanse Schans. Vind het zelf een aardig plaatje :)

Afbeeldingslocatie: http://img352.imageshack.us/img352/1976/landschap7pn.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door LoeiOrdinair op 27-09-2005 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoeiOrdinair schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:18:
Afgelopen week wat foto's voor een school project gemaakt bij de Zaanse Schans. Vind het zelf een aardig plaatje :)

[afbeelding]
vanuit welke hoek is deze foto geschoten? ik woon zelf 5 minuten van de zaanse schans af maar ik zie het niet, verder vind ik de panden te wazig en te ver af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
Lekker contrastvol Zoefff.

Een stukje 100 erbij had ik wellicht wel lekker gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 08:52

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:57:
[...]

vanuit welke hoek is deze foto geschoten? ik woon zelf 5 minuten van de zaanse schans af maar ik zie het niet, verder vind ik de panden te wazig en te ver af.
Ben het veld op gelopen richting de koeien (wat later stieren bleken te zijn :X ). Het is naast het fietspad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Jasper schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:44:
Lekker contrastvol Zoefff.

Een stukje 100 erbij had ik wellicht wel lekker gevonden.
Klopt helemaal. Het is me simpelweg niet opgevallen dat de getallen er niet volledig op stonden, heel jammer. Misschien dat ik volgend jaar nog een second chance krijg ;)

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 09:46
Alpha-sphere schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:02:
Deze foto is afgelopen zondag gemaakt tijdens de 7de leg van de p8ce competitie. (Paintball competitie)

Persoonlijk vind ik dat de spanning/concentratie net voor het begin goed is vastgelegd.

[afbeelding]

Camera: NIKON CORPORATION - NIKON D70
Aperture: f/5.6
Exposure time: 0.002 s (10/6400) (1/640)
Focal length: 300.00 (3000/10)
Ik vind ze eerder wat onnozel kijken 8)7

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

[algemene opmerking]
Een "goede" foto is er eentje die vooral technisch goed is uitgevoerd: goeie compositie, goeie belichting, scherp, mooie DoF, enz.

Een "mooie" foto hangt over het algemeen meer op de emotionele lading en herrinering die bij de kijker wordt losgeweekt. Daarbij kan dat iets totaal anders zijn dan de maker heeft bij de foto, of gewoon compleet ontbreken.
[/algemene opmerking]

In het geval van die paintball crew foto is het vooral de indruk die de hele situatie maakte op de fotograaf, wat niet echt overkomt op de rest van ons hier...

[ Voor 4% gewijzigd door JumpStart op 28-09-2005 00:29 ]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• MBV

MBV

JumpStart schreef op woensdag 28 september 2005 @ 00:28:
[algemene opmerking]
Een "goede" foto is er eentje die vooral technisch goed is uitgevoerd: goeie compositie, goeie belichting, scherp, mooie DoF, enz.

Een "mooie" foto hangt over het algemeen meer op de emotionele lading en herrinering die bij de kijker wordt losgeweekt. Daarbij kan dat iets totaal anders zijn dan de maker heeft bij de foto, of gewoon compleet ontbreken.
[/algemene opmerking]
Met daarbij dat een mooie foto niet per definitie ook een goede foto is :) Een hele slechte foto (technisch) kan toch een mooi effect geven, nietwaar?

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
Amerika 2005, San Diego ZOO, een hele gezellige aap:)
foto is door glas heen geschoten, hier zie je gelukkig niks van terug!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~spaan933/aap_tumb.jpg

zoals je ziet bewerkt, achtergrond zwart wit, aap alleen gekleurd...

[ Voor 41% gewijzigd door wilmocs op 28-09-2005 11:32 ]

• MBV

MBV

Ik zou graag een onbewerkte versie van die foto zien. Ik denk namelijk dat die beter is. Dit soort bewerkingen is niet per definitie een success namelijk :). Uiteraard hoort saturation, levels etc wel standaard bij een foto, maar het cliché 'rode roos op zwart/wit achtergrond' zie ik iets te vaak om leuk te zijn...

maar het onderwerp is natuurlijk wel erg leuk :) Waarom zie ik dat soort dingen nou nooit gebeuren? :(

[ Voor 17% gewijzigd door MBV op 28-09-2005 13:00 ]

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 15:29

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Zoefff schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:44:
Een plaat die ik toch wel erg sprekend vind. Een heel klein beetje met de levels gespeeld, maar eigenlijk erg weinig bewerkt. Lang leve het polarisatiefilter:

[afbeelding]

:)
Wauw, knalt lekker, superplaat IMHO!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Foto pas gemaakt in zwitserland.

Afbeeldingslocatie: http://www.nginkel.com/bestanden/zwits.jpg

Verwijderd

Lekkere lijnen :)
Alleen jammer van de iets lichte lucht.
Verder heerlijke foto.

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Je ogen worden lekker het beeld ingeloodst, mooie diagonale compositie. Alleen is het een beetje heiïg, heb je een polarisatiefilter gebruikt?

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Iewh, die lucht idd; links is het gewoon puur wit.
En jammer dat die bomen in het midden wat donker zijn.

Maar verder een mooie plaat Jo-hannes.

[ Voor 27% gewijzigd door Silent Thunder op 28-09-2005 19:48 ]

• MBV

MBV

Je ogen worden een beetje naar links getrokken, waar de bergen wit uitgebeten zijn. Beetje jammer. Maar ik denk dat ik hem wel als poster zou willen :)

Martijn: bedoel je dat links? Denk dat dat komt door de overbelichting, niet door heiïg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IcE_364
  • Laatst online: 11-09 16:07
Afbeeldingslocatie: http://photos.izerion.com/pictures/Others/_res/res_img_2410-edit.jpg

Gemaakt van onze kat met 50mm/f1.8. Met gimp iets roder gemaakt en usm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Te weinig scherpediepte.. de neus is onscherp en persoonlijk vind ik dat in deze plaat erg vervelend.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 12-09 16:20
IcE_364 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 18:52:
[afbeelding]

Gemaakt van onze kat met 50mm/f1.8. Met gimp iets roder gemaakt en usm
je had 'm beter in 2.8 ofzo kunnen schieten, of 3 en wat oor erbij. Nu is 't heel plat qua plaat, niet slecht.. Verder is hij imho iets té rood.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

zie ik daar hele lelijke resize-artefacten? Of heb je hem gekropt naar 320px en vervolgens opgerekt? Hij ziet er echt niet uit! Kijk bijv eens naar die blokjes links onderin :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

MBV schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:13:
zie ik daar hele lelijke resize-artefacten? Of heb je hem gekropt naar 320px en vervolgens opgerekt? Hij ziet er echt niet uit! Kijk bijv eens naar die blokjes links onderin :X
Zie je die artifacten ook als je op de foto klikt en hem real-size ziet?
Anders mag je FF de schuld geven.. :P

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Tukk schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:27:
[...]

Zie je die artifacten ook als je op de foto klikt en hem real-size ziet?
Anders mag je FF de schuld geven.. :P
*schopt firefox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was net wat eten in Café Rotterdam, met uitzicht op de erasmusbrug die opeens roze werd. 8)7

Kon het niet helpen om even m'n camera te pakken, m'n eetgenote stond al te blauwbekken dus tijd voor een andere compositie had ik niet. Desondanks ben ik er best tevreden mee. :)

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Play/dd8/erasmusroze600.jpg(clickable)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Tja, het was niet in mij opgekomen dat iemand wel eens een foto te groot zou resizen i het SHOWCASE-topic :P In IE is het net zo erg hoor... /hopeloze-red-de-rode-panda-actie ;)

Eigenlijk is deze foto een beetje té close up. Je ziet wat rare dingen om de ogen enzo, heel natuurlijk, maar niet zo mooi. En op de een of andere manier komt de foto ook onnatuurlijk over. Denk door kleuren, contrast of zoiets.

@Play: Jammer dat de brug zo fel is, de rest zie je nu bijna niet. Maar voor ff snel is hij best mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vanochtend een panoramaatje gemaakt :
Afbeeldingslocatie: http://img57.imageshack.us/img57/6664/panorama38mg.th.jpg
wat vinden jullie ervan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:22:
[afbeelding]
Elke ochtend als ik door het groene hart rijd en het is mistig denk ik aan mijn cameraatje
die ik thuis heb laten liggen. Elke keer hoop ik dan zo'n foto te kunnen maken.. :P

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 23:45:
Ik was net wat eten in Café Rotterdam, met uitzicht op de erasmusbrug die opeens roze werd. 8)7

Kon het niet helpen om even m'n camera te pakken, m'n eetgenote stond al te blauwbekken dus tijd voor een andere compositie had ik niet. Desondanks ben ik er best tevreden mee. :)

[afbeelding]
Hij licht roze op als teken dat "Rotterdam" de strijd tegen borstkanker ondersteunt. Verder blijft het natuurlijk een schitterende stuk architectuur, en ik vind de foto ook mooi. Mooier in ieder geval dan de foto van de roze brug die ze vandaag hadden geplaatst in het AD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Ik heb zelfs gezien dat ze de filters er op deden om hem roze te krijgen :P. Lijkt me niet dat het totaal goed gegaan is... Ze plakte de filters er op met een berg gaffa :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:22:
[afbeelding]
wauw!
Heel erg mooi gelukt. Ff 2 dingetjes, volgens mij moet je m nog ietsie meer croppen, want linksonder zit nog een wit stukkie zo ;) , en verder vraag ik me af of ie nog beter/mooier zou zijn als je die boom op de voorgrond er helemaal op zou hebben staan.

Maar voor de rest: :9
edit: na nog wat turen vallen de overgangen me ook wel op tussen de verschillende foto's, misschien dat dat met PS nog wat weg te werken is?

[ Voor 12% gewijzigd door kamstra op 03-10-2005 18:24 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wauw!
Heel erg mooi gelukt. Ff 2 dingetjes, volgens mij moet je m nog ietsie meer croppen, want linksonder zit nog een wit stukkie zo , en verder vraag ik me af of ie nog beter/mooier zou zijn als je die boom op de voorgrond er helemaal op zou hebben staan.
je hebt inderdaad gelijk van het croppen ;)
en ik ga morgen nog effe foto's maken en hopen dat de lucht weer net zo mooi is .. dan zal ik op de boom letten :D
edit: na nog wat turen vallen de overgangen me ook wel op tussen de verschillende foto's, misschien dat dat met PS nog wat weg te werken is?
[/quote]

ja heb het geprobeerd maar t lukt niet veel beter ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Nespresso cupjes

Afbeeldingslocatie: http://www.gizzah.net/dpz/div/CRW_5743.jpg

Opdrachtje voor school (moesten een stilleven maken met primaire en secundaire kleuren).

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wooow _/-\o_ prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizz schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:09:
Nespresso cupjes

{plaatje}

Opdrachtje voor school (moesten een stilleven maken met primaire en secundaire kleuren).
vet gedaan! _/-\o_
in de studio neem ik aan?? vind het een beetje jammer dat er schaduw in voor komt (persoonlijk)
verder nog dingen bewerkt ofzo? of direct uit de cam

edit:
nevermind :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fingerprint88
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 20:17
Nespresso cupjes über alles :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:14:
[...]

vet gedaan! _/-\o_
in de studio neem ik aan?? vind het een beetje jammer dat er schaduw in voor komt (persoonlijk)
verder nog dingen bewerkt ofzo? of direct uit de cam
In de achtertuin op een paar a4tjes, veel gephotoshopt :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een gek... is ook wel te zien in de reflectie van het lepeltje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Nespresso cupjes

[afbeelding]

Haha, goeie foto man :D

Paar puntjes van kritiek:
[list]• Linksboven zit een _erg_ storend vlekje/schaduwtje. Zou ik even wegshoppen.
• Persoonlijk zou ik er alleen maar hele cupjes opzetten, al dan niet gestructureerder dan nu. Er zijn nu 5 cupjes die gedeeltelijk van de foto afvallen, wat mij erg irriteert.
• Ik zou het lepeltje wat naar rechts leggen, zodat het niet over het gele cupje ligt, en meer tussen het gele en paarse cupje steekt.

Maar, prima foto hoor. Hoe beter je foto, hoe mierenneukeriger het commentaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
Gave foto Gizz! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Nespresso cupjes

[afbeelding]

Lekker frisse foto! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Zoefff schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:39:
[...]

Haha, goeie foto man :D

Paar puntjes van kritiek:
[list]• Linksboven zit een _erg_ storend vlekje/schaduwtje. Zou ik even wegshoppen.
• Persoonlijk zou ik er alleen maar hele cupjes opzetten, al dan niet gestructureerder dan nu. Er zijn nu 5 cupjes die gedeeltelijk van de foto afvallen, wat mij erg irriteert.
• Ik zou het lepeltje wat naar rechts leggen, zodat het niet over het gele cupje ligt, en meer tussen het gele en paarse cupje steekt.

Maar, prima foto hoor. Hoe beter je foto, hoe mierenneukeriger het commentaar ;)
Vlekje klopt, per ongeluk een versie geupload van tijdens het shoppen. Halve cupjes storen misschien ja.. aan de andere kant heb je daardoor misschien het idee dat de koffie in een gigantisch veld met cupjes staat omdat het patroon door lijkt te lopen.

Het neerzetten duurde trouwens 5 minuten, heb ongeveer 3 kwartier zitten shoppen. Er zitten wat leuke grapjes in. Het blauwe cupje is bijvoorbeeld geshopt, aangezien we geen blauwe meer hadden :P

Kan wel het origineel laten zien als men dat interessant vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:00

Garyu

WW

Nespresso cupjes

[afbeelding]

Die foto is echt mooi! Scherpe kleuren ook vooral :D. Hoe krijg je dat zo fleurig?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Saturatie omhoog gooien. Ook de knalwitte achtergrond helpt goed, daarop steekt alles erg af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotnetter
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-07 13:57

dotnetter

aka BamiSoep

Afgelopen Zondag in Maastricht boven de maas.

knip

Camera - EOS 350D

Modbreak:Je foto voldoet niet aan het niveau dat we hier in het showcase topic verwachten (beetje contrastloos). Misschien moet je nog iets kritischer worden over wat je hier post?

[ Voor 50% gewijzigd door Grrrrrene op 17-10-2005 18:26 ]

| Allemaal spulletjes | Ik flickr! >Hier<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

@dotnetter:
op zich een aardige plaat, maar vind m er qua kleuren niet echt uitspringen, zou wel wat "voller" mogen denk ik. En ik stoor me een beetje aan het feit dat rechts net niet die hele hand erop staat.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Laatst online: 09-09 16:24
dotnetter schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:44:

[afbeelding]

Camera - EOS 350D
Ik vind dit absoluut niet een foto die in dit topic thuis hoort.
Misschien een beetje te kort door de bocht, maar wel eerlijk :)
Kleuren zijn niet mooi, en rechts is te weinig ruimte over gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dotnetter schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:44:

[afbeelding]

Camera - EOS 350D
Opzich wel een lueke foto, ook mooi scherp. Welke lens het je gebruikt?
Zoals de reactie hierboven al zegt, de kleuren mag wel wat voller maar je kan helaas niks aan doen. Misschien wat mooier om meisje helemaal op de foto te zetten?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
+/- 1,5 week geleden geschoten op Forms.
Focus ligt voor mijn gevoel niet helemaal strak waar die moet liggen, maar qua belichting e.d. vind ik em zelf heerlijk :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/v.cornelis/forms/4.jpg

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotnetter
  • Laatst online: 27-07 13:57

dotnetter

aka BamiSoep

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:56:
[...]

Opzich wel een lueke foto, ook mooi scherp. Welke lens het je gebruikt?
Zoals de reactie hierboven al zegt, de kleuren mag wel wat voller maar je kan helaas niks aan doen. Misschien wat mooier om meisje helemaal op de foto te zetten?.
Ik heb voor de foto een 50mm f1.8 objectief gebruikt, en heb met opzet de kleuren met rust gelaten om het geheel in samenstelling te houden met de wat sombere/doffere achtergrond daarbij ook gelet op haar blik.
Ik vind het feit dat ze niet helemaal op de foto staat zelf niet storend maar kan me goed voorstellen dat anderen dat wel vinden.
Nielsracing schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:54:
[...]
Bedankt voor je mening, ik vond hem zelf wel waardig.

| Allemaal spulletjes | Ik flickr! >Hier<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 12-09 12:40
Nielsracing schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:54:
[...]
Misschien een beetje te kort door de bocht, maar wel eerlijk :)
Kleuren zijn niet mooi, en rechts is te weinig ruimte over gelaten.
Ik vind de kleuren realistisch. Beter dan die opgepompte contrast foto's die je in het dagelijks leven niet tegen zult komen. Verder moet het een foto zijn waar je zelf trots op bent. Met andere woorden de poster bepaald of ie geplaatst moet worden. ;)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad..
En de reviewers mogen lekker kritisch zijn:

zie ook de waarschuwing "Wees SUPERkritisch op je eigen foto voordat je post: je publiek zal nog kritischer zijn!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze heb ik gisteren genomen met als insteek gebruik voor een flyer (vandaar die flessen wijn)

Afbeeldingslocatie: http://i18.photobucket.com/albums/b127/frietboer/flyer02copy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj33rd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 10:57
Deze zomer tijdens mijn reis door Zuid-Amerika genomen in de Peruaanse bergen. Ongeshopt. G1 met macro-modus. In het origineel kun je helaas toch zien dat de camera tekort schiet. Er wordt hier al driftig gespaard!

http://www.lineofdefense.com/tjeerd/showcase01.jpg

Modbreak:Sorry, maar deze foto voldoet niet echt aan het niveau dat we verwachten in het showcase topic

[ Voor 19% gewijzigd door Grrrrrene op 17-10-2005 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
HawVer schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:42:
Verder moet het een foto zijn waar je zelf trots op bent.
de subtitel - foto's waar je trots op bent - is al een tijdje geleden verwijderd. het gaat inmiddels om foto's om te bewonderen en nielsracing is wellicht kort door de bocht, maar naar mijn mening heeft hij gelijk. dit is geen foto om te bewonderen. al is er naar mijn mening met de kleuren van de jongedame en de muur niet zo heel veel mis, maar de compositie is gewoon onder de maat; hand en voeten zijn op een rare manier afgesneden, de brug op de achtergrond komt uit d'r gezicht, de houding van de jongedame is nogal vreemd en dat ze helemaal weg kijkt, vind ik ook niet echt passend. verder is de weergave van de onscherpte hinderlijk; het is te onscherp om scherp te zijn en te scherp om onscherp te zijn. ook de belichting is niet goed; alle donkere delen - d'r haar, d'r trui, d'r tas, d'r benen - zijn helemaal volgelopen, er is totaal geen tekening meer te herkennen.

en ook de foto van harrydefrietboer is naar mijn mening geen foto om te bewonderen. zowel qua compositie als qua techniek is hier het één en ander op aan te merken.

en om mijn kritische noot voort te zetten,
tj33rd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:43:
In het origineel kun je helaas toch zien dat de camera tekort schiet.
het spijt me om te zeggen, maar aan deze foto is naar mijn mening niet te zien dat de camera te kort schiet, maar - zoals dat meestal het geval is bij minder goede foto's - de fotograaf. zo'n G1 is volgens mij geen onaardige camera en in macrofotografie zijn digicompacts over het algemeen redelijk goed. je had hier véél dichter op je onderwerp moeten komen. wanneer je die vlinder beeldvullend had gemaakt, had je een goede vlinderfoto kunnen hebben. nu heb je een slechte foto van de grond waar precies in het midden een vlinder op staat.

[ Voor 34% gewijzigd door lateef op 05-10-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

't probleem is dat ze dan wegvliegen :P Compactcamera != 105mm macrolens. Dat is wel leuk aan mijn 70-210: je kan iets ongelofelijk dichtbij halen, terwijl het object op 2 meter afstand zit. Bewegingsonscherpte wordt dan wel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wat jullie van deze vinden (alleen wat USM toegepast). Afbeeldingslocatie: http://www.bobendeblueband.com/tweakers/Vlinder.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
answer_man schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:41:
+/- 1,5 week geleden geschoten op Forms.
Focus ligt voor mijn gevoel niet helemaal strak waar die moet liggen, maar qua belichting e.d. vind ik em zelf heerlijk :)

[afbeelding]
Ik vind eigenlijk de positionering niet zo spannend, ik zou zo'n onderwerp nooit helemaal in het midden fotograferen, omdat dat gewoon niet spannend is, dit is nu een foto waar ik zonder moeite voorbij scroll, omdat het me niet trekt...

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:21:
Ben benieuwd wat jullie van deze vinden (alleen wat USM toegepast). [afbeelding]
Da's er 1 uit het boekje, ga zo door! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

MBV schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:35:
't probleem is dat ze dan wegvliegen :P Compactcamera != 105mm macrolens. Dat is wel leuk aan mijn 70-210: je kan iets ongelofelijk dichtbij halen, terwijl het object op 2 meter afstand zit. Bewegingsonscherpte wordt dan wel lastig.
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:21:
Ben benieuwd wat jullie van deze vinden (alleen wat USM toegepast). [afbeelding]
* MBV trekt zijn bescheiden mening terug. Ga zo door! Eens kijken of ik iets heb wat daar tegenop kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keluwak
  • Laatst online: 16-05 11:15
Afbeeldingslocatie: http://webmaster.pedum.nl/school/bestanden/1128679149.JPG

commentaar welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Afbeeldingslocatie: http://www.digital-d.nl/scriptdata/photo-albums/album02/PA080049.jpg
Dagje bos :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlak achter m'n huis paseerden twee stadsbussen elkaar. Ik stond er met een Fuji Finepix 510 met een sluitertijd van 2 seconden vlak naast.

http://i18.photobucket.co...ys/2005_09260030small.jpg

Modbreak:Sorry, maar je foto voldoet niet echt aan het niveau dat we verwachten in het showcase topic

[ Voor 24% gewijzigd door Grrrrrene op 17-10-2005 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Omdat verder niemand lijkt te reageren: Mooie foto Killu! Erg netjes.
Manic Mind: zie reactie testcase-topic
Mathys: Ik zou hem 1 stop donkerder maken, hij is nu erg licht voor een nacht-foto. Misschien kan je hem wel mooier maken met curves e.d. 't Idee is zeker leuk :) Oh ja, probeer de volgende keer de lantarenpaal buiten beeld te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gaat mijn eerste showcase foto worden,
Hij had zo'n stijl _/-\o_

Ik heb een beetje zitten kloten met alle schuifjes in Photoshop, heeft iemand nog suggesties?

Vorige week zaterdag in De Smelt in Assen, Eels With Strings:
Afbeeldingslocatie: http://kingminos.oma-g.com/eels3min.jpg
Klikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:23
offtopic:
heb je ergens nog meer foto's van Eels,
ikzelf zat in nijmegen te ver weg om iets redelijks te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-08 19:47
Ik was in Den Haag (ook EELS). Geen prachtige foto's, maar geeft wel een goed beeld. Hier eerst een compilatie.

knip

En je kunt hier klikken voor een veel te grote (679 x 2447) compilatie van een avond met vrienden naar EELS. Puur en alleen bedoeld als sfeerfoto.

Modbreak:Als je ze zelf an niet prachtig vindt, waarom post je ze dan? In de topicwaarschuwing staat notabene dat je goed moet nadenken voor je een foto post waar je zelf niet helemaal tevreden bent! Je foto voldoet dus ook niet aan het niveau dat we hier verwachten.

[ Voor 71% gewijzigd door Grrrrrene op 17-10-2005 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Ook even een los plaatje van mijn kant (heb zitten denken aan een kleine solo-case, maar nu maar even niet). Afgelopen maandag rondleiding door de nieuwe Effenaar hier in Eindhoven gehad en daarbij natuurlijk ook op de plekjes geweest waar je als normale Effenaarganger niet komt. Zoals bijvoorbeeld de trapkoker aan de buitenzijde van het gebouw. En die leverde intern wel een mooie monotone sfeer op. En deze prent vond ik daar een van de 2 geslaagde foto's van.

Afbeeldingslocatie: http://131.155.237.151/docs/tweakers/effenaar01.jpg

Geschoten met een EOS20d en zonder heel veel nabewerking (klein beetje gecropped en 20% sharpening)

[ Voor 10% gewijzigd door Dexter op 12-10-2005 01:19 ]

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Leuk lijnenspel. Ben alleen bang dat ik van de trap af val daar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Afbeeldingslocatie: http://temp.al-gezien.nl/public/parkpicsw180.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchy
  • Laatst online: 10-09 15:09
Deze vond ik ook wel erg fijn, iets jammer van de gesloopte vleugeltjes maar verder vind ik hem erg mooi!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/saffier86/Spul/Libelle%20Closeup1thumb.jpg

Groot

One small Uch for a man, one giant Uch for mankind | specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

ietsjes minder diafragma zou de blaadjes op de achtergrond minder scherp maken. Maar toch... erg netjes :). Is dit trouwens geen macro? Is ook een topic voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

BARO schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 00:18:
Ik was in Den Haag (ook EELS). Geen prachtige foto's
Waarom post je ze dan? Dit hoort hier echt niet thuis hoor.

Dexter: Beetje saai, als er nou nog iemand op de trap had gezeten of net om het hoekje liep.. nu is er niet echt iets dat je aandacht trekt.

ZMN: Lekker wazig, I like it :)

Uchy: Lekker kleuren, verder doet het me niks (ben niet zo'n macroliefhebber, of het moeten extreme macro's van bv insecten oogbollen zijn :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
MBV schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:49:
ietsjes minder diafragma zou de blaadjes op de achtergrond minder scherp maken. Maar toch... erg netjes :). Is dit trouwens geen macro? Is ook een topic voor :)
EXIF:
Camera Model: DiMAGE Z10
Focal Length: 48.0mm (35mm equivalent: 290mm)
Exposure Time: 0.0025 s (1/400)
Aperture: f/3.2
ISO equiv: 100
Ik weet niet wat het max diafragma van een Z10 in macro stand is, maar echt ver zal het er wel niet vanaf liggen. ;)

Het is een leuk plaatje, maar ook met een andere DOF (bijv. bij een SLR) zou de achtergrond niet super geweest zijn, deze achtergrond is gewoon te druk (maar voor een bovenaanzicht van zo'n beestje met een egale achtergrond moet je ook het nodige geluk hebben ;) ).

[ Voor 23% gewijzigd door Voutloos op 12-10-2005 23:35 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchy
  • Laatst online: 10-09 15:09
Hai mensen,
Interessant commentaar op mijn libelle foto!
Bijdehand hoor, de exif napluizen :-)
Even wat informatie: het is geen macrofoto, de libelle was gewoon erg groot, het is meer een close-up.
De achtergrond heb ik expres vaag gehouden, ik vond het kleurenspel (herfstkleuren) erg mooi, om dat zo te zien om het dier heen, en door de vleugels ervan. Als je dat scherp maakt, trekt het de aandacht weg van de libelle.
Maar, de DOF kan, ook in macromodus, wel verder hoor, dan 3,2 :) Tot 8.
Maar, wellicht kan ik het nog eens met die grotere DOF proberen (mot ie wel net weer even vlak voor mijn neus in de bosjes gaan (en blijven!) zitten...)

One small Uch for a man, one giant Uch for mankind | specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Uchy schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:41:
De achtergrond heb ik expres vaag gehouden, ik vond het kleurenspel (herfstkleuren) erg mooi, om dat zo te zien om het dier heen, en door de vleugels ervan. Als je dat scherp maakt, trekt het de aandacht weg van de libelle.
Hij bedoelde dat ook andersom: minder scherp maken nog :)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Vanmiddag gemaakt op de Galli Markt in Leer, vind em zelf wel lekker:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~akoevoet/GoT/IMG_4582-border.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Gisteren geschoten, vond het wel een mooi Hollands plaatje.. Wie weet waar het is mag het zeggen ;)

Gebruikte equipment: een Canon Powershot A75, aangezien m'n oude spiegelklapper niet in de buurt was :) Oh ja: camera op P-stand, 1/500, F6.3, ISO100.
Eigen kritiek: vind zelf dat (vooral in de blauwe lucht) nogal wat ruis voorkomt, maar dat heb je vrij snel met die compactcams hè..

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/t.w.kuiper/IMG_0042cs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijnvanleeuwen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11-2018
ergens bij een van de 10000 molens in ons land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:30
Elwood Blues schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:04:
Gisteren geschoten, vond het wel een mooi Hollands plaatje.. Wie weet waar het is mag het zeggen ;)

Gebruikte equipment: een Canon Powershot A75, aangezien m'n oude spiegelklapper niet in de buurt was :) Oh ja: camera op P-stand, 1/500, F6.3, ISO100.
Eigen kritiek: vind zelf dat (vooral in de blauwe lucht) nogal wat ruis voorkomt, maar dat heb je vrij snel met die compactcams hè..

[afbeelding]
Waarom heb je er voor gekozen om de molen zo scheef neer te zetten. Persoonlijk vind ik dat deze foto zich daar niet voor leent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik vind de kleuren erg mooi, maar:
- Hij kan een stuk scherper.. Dit kan door je A75 zijn.. Het zou ook wat bewegingsonscherpte kunnen zijn.. (Alhoewel bij een 1/500 ste sluitertijd je daar geen last van amg hebben.. ) Misschien had je beter een kleiner diafragma kunnen nemen.. Dan waren de bloemen op de voorgrond ook scherp, en was het geheel misschien wel scherper.
- De ruis in de lucht vind _ik_ niet abnormaal/vervelend.. Wat ik wel jammer vind is dat het wit van de hekken wat te fel is.. (overbelicht dus) En klein stopje onderbelichten zou dat al op kunnen lossen.
- En waar het is: Ik denk niet dat er in nederland dergelijk scheve molens staan ;) (Lees: Ik vind dat een molen recht hoort te staan, en niet scheef.)

Verder mooie foto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues

Elwood Blues

87167191

relonky schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:32:
[...]

Waarom heb je er voor gekozen om de molen zo scheef neer te zetten. Persoonlijk vind ik dat deze foto zich daar niet voor leent.
Vooral eigenlijk omdat ik dit wat minder stijfjes vond dan 'standaard' horizontaal. En daarnaast: Als ik hem rechtop had gezet zou ik liever van iets grotere afstand schieten, op landscape met links de molen, rechts nog een stuk 'sky over holland' oid. Maar daar leende de omgeving zich niet voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues

Elwood Blues

87167191

CyberJ schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:40:
Ik vind de kleuren erg mooi, maar:
- Hij kan een stuk scherper.. Dit kan door je A75 zijn.. Het zou ook wat bewegingsonscherpte kunnen zijn.. (Alhoewel bij een 1/500 ste sluitertijd je daar geen last van amg hebben.. ) Misschien had je beter een kleiner diafragma kunnen nemen.. Dan waren de bloemen op de voorgrond ook scherp, en was het geheel misschien wel scherper.
- De ruis in de lucht vind _ik_ niet abnormaal/vervelend.. Wat ik wel jammer vind is dat het wit van de hekken wat te fel is.. (overbelicht dus) En klein stopje onderbelichten zou dat al op kunnen lossen.
- En waar het is: Ik denk niet dat er in nederland dergelijk scheve molens staan ;) (Lees: Ik vind dat een molen recht hoort te staan, en niet scheef.)

Verder mooie foto :)
Thanks, nuttige kritiek, ik zie wat je bedoelt. Het zal inderdaad geen bewegingsonscherpte zijn, zo onvast is mijn hand nou ook weer niet :) Iets onderbelichten was inderdaad wel nuttig geweest. Het contrast tussen de blauwe lucht, de donkere en witte onderdelen van de molen is nu iets doorgeschoten.
* Elwood Blues slaat de tips op in zijn achterhoofd ;)

En dat scheve... tsja, toch nog iets meer spelen met de compositie in het vervolg, maar smaken blijven verschillen natuurlijk ;)

Edit: Oh ja, de molen staat midden in Alkmaar trouwens, dat had krijnvanleeuwen heel scherp gezien ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Elwood Blues op 17-10-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
zmn: Lekkere korrel! Toffe plaat.

Ik smijt er ook nog maar eentje bij dan.

Afbeeldingslocatie: http://photo.shoq.com/images/private//051009-waterleid-bokeh-02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Jasper schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:26:
zmn: Lekkere korrel! Toffe plaat.

Ik smijt er ook nog maar eentje bij dan.

[afbeelding]
Die bokeh maakt de plaat nogal onrustig. Lijkt net alsof die takken waar het beestje op zit met hoge snelheid bewegen.

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Vanmiddag even wezen kieken op het strand. Voornamelijk even een frisse neus gehaald, en wat snapshots genomen, maar vind deze er wel leuk uit gekomen:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Zoefff/fotos/2005-10-17_Strand/DSC_9975.jpg

Beetje in dezelfde stijl als Zoefff in "Solo showcasefoto's - om te bewonderen -...", redelijk harde kleuren, maar imho niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Very nice! Lekkere kleuren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Hij is al ff langsgekomen in het testcase topique, maar werd toch wel bewonderingswaardig genoemd, en ik ben er ook wel tevreden mee eigenlijk ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~peterned/got/fall2.jpg

Zaterdag ochtend gekiekt met een Ixus 500.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:45
Foto komt een beetje korrelig over. ;-)

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmkuipers
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 18:34
@clay, heel mooie plaat! Zo schiet ik ze ook graag (alhoewel het niet altijd lukt...)
netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uzuri
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 16:05
Ook maar eens een foto in dit forum. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden:

Afbeeldingslocatie: http://i18.photobucket.com/albums/b149/uzuri/katta9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg mooi! _/-\o_ .Die blik in zijn ogen is ook gaaf, dat ie zo de ruimte in kijkt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 09-09 20:00
Mooie achtergrond kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Na de lunch met Remy, Jumpstart en Julius gespot in Den Haag:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Zoefff/fotos/2005-10-20_Lunch_Remy_Jst_Jules/DSC_0122_600.jpg

Clique voor vergroting :)

Ben tegenwoordig wel van de harde kleurtjes geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
Die he'k ook, iets ander hoekje :P

Afbeeldingslocatie: http://www.reemhq.net/foto/housesky.jpg

:+

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Even simpel:

- 1 foto per post (en dus ook niet 2 posts achter elkaar)
- Maximaal 600px breed, resizen dus
- Geen archief-foto's
- Wees SUPERkritisch op je eigen foto voordat je post: je publiek zal nog kritischer zijn!

Foto's die niet voldoen aan bovenstaande criterea worden (inclusief bijbehorend commentaar) zonder pardon getrashed!