Zo, na twee dagen volledig offline te zijn geweest, is er net een gozer van Cable1 langsgekomenom de boel te installeren. Installeren is een groot woord, het was meer even splitter en modem vervangen. Ik heb het modem niet op mijn ISRA zitten, zit zo'n 5 meter KPN kabel tussen, en het werkt vlekkeloos.
Mijn snelheid is zo tussen de 1200 en 1300 KB/s, dus zeker netjes. Dit is de snelheid die ik uit de nieuwsgroepen haal. Ik heb ook een .bin bestandje geprobeerd, met Firefox. die bleef op het laatst schommelen rond de 1500. Verbinding kakt wel even in soms, maar volgens die kerel die het kwam installeren waren ze er nog mee bezig.
Decoder is niet al te best. Beeld is blokkerig, je kunt niet terug naar het menu, ding moet soms hard gereset worden (zelfs toen de monteur er nog was), maar goed, ik neem aan dat er wel een nieuwe firmware komt. Ik ga zo nog even het modem uitzetten, kijken of mijn internet snelheid dan hoger is.
Al met al ben ik behoorlijk tevreden over Versatel. Die twee dagen offline komt doordat Compuserve mijn abo 3 augustus gestopt had. Verder heb ik wel keurig de hele tijd linesync gehad.
Het kàn dus wel goed gaan

.
Smattie schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:25:
Even een vraagje klopt het nu dat je je modem instellingen niet kan configureren zoals je het zelf wilt??
Tweede vraagje kan je nu wel je eigen modem eraan hangen daar vind ik ook nog geen duidelijkheid over??
Bedankt Tweakers
Ik heb het even gechecked, en er valt heel weinig in te stellen, je kunt wireless aan zetten en uitzetten, that's about it. Ook kun je nog wat kloten qua poorten etcetera volgens mij, maar daar blijf ik lekker vanaf.

Screenshotje snelheid. Decoder uit/aan, trailer bekijken etcetera boeit allemaal niets...
[
Voor 25% gewijzigd door
ZieMaar! op 05-08-2005 10:40
]