[PC] Battlefield 2 - deel XIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.659 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Toch raar; Amerikaanse sniper komt voor me neus terecht (ik wilde purple hart dus wilde stuk geschoten worden) Hij leegt z'n clip op mijn persoontje maar ik heb niks en kan hem met 1 prik van me mes neerleggen. Hij stond dus letterlijk op mij en ik kon recht in z'n gezicht kijken zo dicht bij was ie.

raar...

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Voor degene die windows 2000 hebben en de editor willen draaien kunnen hier de geinstalleerde bestanden vinden, en die hoef je alleen maar in je BF2 root dir te gooien en het werkt gewoon!

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

DaMorpheus schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 00:28:
Voor de liefhebbers: de Fok! server is ook online -> 84.244.130.114
(Band of Fok!kers hosted by i3d.nl)
Ranked of niet? Misschien handig om dat in het vervolg bij alle servers te vermelden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 09:20

BEVEL

s9.BeVeL

zal vast wel ranked zijn
I3d werkt samen met EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-07-2024
Epitome schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 23:59:
[...]
Ik dacht al wat lult iedereen nou over een genist, heb ik wat gemist? :P
Maar het is die vreemde vertaling... :X
Ja dat is af en toe wel raar met die vertaling. Ik heb ook nederlandse gekozen bij install (volgende keer dus ff engels kiezen).
Dan heb ik het over RPV (UAV) en MOC (MEC) dan zitten andere mensen ook zo van, wtf?

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-06 09:56

SmidsY

hallo!?.............

Dat er m.b.v. de Blackhawk flink wordt gefarmed weet iedereen wel, zelf doe je er ook wel eens aan mee, maar er zijn van die situaties waarvan je zegt.... die is te gek. Nou zoiets vandaag/vannacht meegemaakt. Staat een Chineese squad (6)met score's tussen de 341 en 160 in een gejatte BH.

Wanneer je er een opmerking over maakt, krijg je de standaard reactie, ja we spelen in teamverband, moet je dat ook maar doen. En we zijn niet on overwinnelijk, schiet ons maar uit de lucht dan heb je ons te pakken (en 6 kills).

Ja tuurlijk als ik je uit de lucht geschoten krijg (maar met 5 engineers en 1 medic). Ach ik en mijn teammember maar ff creatief aangepakt. Wij met een heli hun uit de lucht gevlogen (kamikazi "all-the-way") daarna spawnen als spec-ops en alle overige BH's in eht spel voorzien van C4 (2x onder stoel en één op de buik/onderkant). Duurden nog geen 3 min voordat ze al trots verkondigden dat de "bullseye" weer rondvloog, met als prijs voor de winnaar 6 kills...... nou dat hebben ze geweten ook })

Gelukkig konden ze het "waarderen" maar daarna toch maar een andere server opgezocht.

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Hmm net een paar lekkere potjes gespeeld op de FOK server :) Goud en zilver gehaald in drie potjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Vraagje,
Op vele (officiele) filmpjes van BF2 ziet het er rete goed uit, en dan niet ietsjes scherper nee het ziet er 10x beter uit als vele screenshots die ik voorbij heb zien komen hier en wat er op mijn eigen scherm wordt geprojecteerd. Lijkt mij dat dit te maken heeft met die shaders etc en dat die filmpjes op monster pcs genomen zijn maar alsnog heb ik een vraagje. Wat je bij veel spellen heb en wat ik ook terug zie in die filmpjes (bv de officele trailer die tevens intro is voor de game) is een soort "glow" effect waardoor alles wat waziger is maar wel veel realistischer. Soort goedkope AA, veel spellen hebben dit als een extra optie bij hun video instellingen maar ik heb het bij bf2 nog niet kunnen vinden. Lul ik uit mn nek en slaat dit nergens op of is het mogelijk om een zelfde soort effect alsnog te creeren, ik heb geen slechte pc maar het ziet er gewoon zo kaal uit, het leeft niet en dat gevoel heb ik wel als ik die trailer bekijk.

Suggesties zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Das typisch, ik had gisteren een vriend op bezoek die BF2 ook wel eens wilde proberen, en dus kon ik als toeschouwer spelen. Toen zag ik pas hoeveel sfeer erin het spel zit, en hoe mooi en scherp alles is. Misschien kun je een voorbeeld geven van een screenshot / filmpje waarin jij vindt dat het er zo goed uitziet, kunnen wij aangeven of het er bij ons ook zo uit ziet. Want ik blijf me verbazen over de grafische kwaliteit van het spel. Die glow / AA in de intro is wel makkelijk te krijgen, gewoon op een wat lagere res spelen en dan AA aanzetten. Ik wil dat nog wel eens doen bij racegames, ziet het er een stuk realistischer uit vind ik dan.

Als je een wat betere videokaart hebt kun je op een hoge res ook nog AA aanzetten, dan krijg je ook een realistischere feel aan het spel, omdat dan die kartel randjes weg zijn die meestal erg duidelijk verraden dat je op een digitaal slagveld staat :)

[ Voor 38% gewijzigd door Blue2k op 07-08-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
nudie schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 09:52:
Vraagje,
Op vele (officiele) filmpjes van BF2 ziet het er rete goed uit, en dan niet ietsjes scherper nee het ziet er 10x beter uit als vele screenshots die ik voorbij heb zien komen hier en wat er op mijn eigen scherm wordt geprojecteerd. Lijkt mij dat dit te maken heeft met die shaders etc en dat die filmpjes op monster pcs genomen zijn maar alsnog heb ik een vraagje. Wat je bij veel spellen heb en wat ik ook terug zie in die filmpjes (bv de officele trailer die tevens intro is voor de game) is een soort "glow" effect waardoor alles wat waziger is maar wel veel realistischer. Soort goedkope AA, veel spellen hebben dit als een extra optie bij hun video instellingen maar ik heb het bij bf2 nog niet kunnen vinden. Lul ik uit mn nek en slaat dit nergens op of is het mogelijk om een zelfde soort effect alsnog te creeren, ik heb geen slechte pc maar het ziet er gewoon zo kaal uit, het leeft niet en dat gevoel heb ik wel als ik die trailer bekijk.

Suggesties zijn welkom :)
Andere videokaart mischien? Ik speel 1280x1024, alles op gemiddeld en AA op 2. En dan ziet dit spel er toch al gruwelijk mooi uit. Dit op een 6600GT. Ik moet er wel alles flink voor oc-en maar daar zijn we hier voor op GoT toch :Y)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:18
fok server? na-apers 8)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151413

Ik ga battlefield 2 waarschijnlijk via marktplaats kopen van iemand en ik wil het spel natuurlijk online spelen. Maar heb ik dan niet iets nodig van hem, zijn account ofzow om online te kunnen? Want je wordt toch geregisteerd ofzow, net zoals bij halflife 2 of bij counterstrike source...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143338

Lol slecht idee. Dan heeft hij sowieso die serial van je ook en weet je niet zeker of je online zal kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143338 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 10:19:
Lol slecht idee. Dan heeft hij sowieso die serial van je ook en weet je niet zeker of je online zal kunnen spelen.
Er is dus geen mogelijkheid om zeker te weten dat hij niet tegelijk online kan met mij? Kan je niet het wachtwoord veranderen van mijn account zodat hij er niet op kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143338

Nee je hebt 1 serial code. Hij heeft die natuurlijk ook nog. Dus als hij speelt kan jij niet spelen. Je kan namelijk zo veel accounts aanmaken op 1 serial code als je wilt, dus wachtwoord wijzigen heeft geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143338 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 10:33:
Nee je hebt 1 serial code. Hij heeft die natuurlijk ook nog. Dus als hij speelt kan jij niet spelen. Je kan namelijk zo veel accounts aanmaken op 1 serial code als je wilt, dus wachtwoord wijzigen heeft geen zin.
Maar je hebt toch de originele dvd-rom van battlefield 2 nodig om online te kunnen? Want hij heeft dan wel een serial code, maar niet de dvd-rom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64858

Ik ben een tijdje weggeweest hoor, maar moet je nou in een bep. volgorde patchen of kun je gelijk 1.02 doen? Ik hoorde dat er gezeur is met die eerste patch, van geheugen wegvreten enzo, kan dat me nog gebeuren of is alles gefixd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 151413 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 10:38:
[...]
Maar je hebt toch de originele dvd-rom van battlefield 2 nodig om online te kunnen? Want hij heeft dan wel een serial code, maar niet de dvd-rom...
Tsja, in de tijd van MI's en cracks is dat niet echt meer nodig O-)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
Anoniem: 151413 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 10:38:
[...]
Er komt altijd wel gezeur bij het overkopen van online games. Ik had CSS gekocht maar die gozer van wie ik hem had gekocht had de serials nog, en een isootje van de cd gemaakt en hij kon dus ook gewoon spelen.

Koop het spel gewoon in de winkel, dan weet je iig zeker dat het werkt.
Anoniem: 64858 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 10:42:
Ik ben een tijdje weggeweest hoor, maar moet je nou in een bep. volgorde patchen of kun je gelijk 1.02 doen? Ik hoorde dat er gezeur is met die eerste patch, van geheugen wegvreten enzo, kan dat me nog gebeuren of is alles gefixd?
Gewoon in 1x 1.02 erop en klaar ben je. Die 1.01 patch was niet goed.

[ Voor 28% gewijzigd door Widow op 07-08-2005 11:27 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

image maken met alcohol is zo gedaan in 4 min. gebruik op die manier de game zelf ook zo zodat de dvd niet steeds in me dvd fikker hoeft te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Widow Maker schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 11:26:
[...]

Er komt altijd wel gezeur bij het overkopen van online games. Ik had CSS gekocht maar die gozer van wie ik hem had gekocht had de serials nog, en een isootje van de cd gemaakt en hij kon dus ook gewoon spelen.

Koop het spel gewoon in de winkel, dan weet je iig zeker dat het werkt.

[...]
okay, bedankt allemaal voor jullie reacties, ik koop dan het spel gewoon wel eens een keer in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 23:06

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 02:27:
[...]

Ranked of niet? Misschien handig om dat in het vervolg bij alle servers te vermelden.
Ranked, unrankeds wilt niemand meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 23:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

kanonnenvoer nodig op de -x-[SswL]-x- Ranked NL Server
tis moeilijk om die eerste 10 erin te krijgen, wie komt er gamen op een perfecte ping server, 32 slots, en nog zeker 25 plaatsen vrij ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nou, eindelijk heb ik ook BF2 in bezit. Moest even wachten op de verjaardag, jaja eindelijk wist ik een verjaardagscadeau! En natuurlijk gelijk knallen en genieten.
Zo zat ik gisteravond even op de Telenet BF2 (03) Ranked server. WErd er de hele tijd gezeken over een gast die flink wat kills haalde. Ik zat trouwens ongeveer op dezelfde hoogte telkens in het andere team. Maar in ieder geval waren de potjes vrij snel afgelopen. Allemaal gasten zeiken dat hij een cheater was enzo, wat volgens mij bullshit was. Hij had de chopper gewoon goed onder controle.
Blijkt dus achteraf dat die gozer de vierde op de wereldranglijst is! Rainkmaker BBQ4U, uit NL. :D
Kan me toch niet voorstellen dat je zo hoog komt met cheats...Vond het zeker goeie potjes tegen die gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Beruchte mannetjes die BBQ4U, overal waar ik ze zie worden ze uitgemaakt voor cheater , stat whoren, kicks etc. Dat heb ik nu al een paar keer meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

die Rainkmaker BBQ4U is een chopper en vliegtuig hoertje.
en als het hem niet mee zit vote ie je net zo lang tot je eruit ligt. zulk soort losers moeten ze hun ranks van resetten naar private.
laatst had ik een heli.. pleurt ie er c4 op en tk mij omdat het "zijn" heli is.. tis een triest ventje zonder werk die aleen BF2 als leven heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 23:06

Stewie!

Keen must die!

sain onez schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 12:29:
tis moeilijk om die eerste 10 erin te krijgen, wie komt er gamen op een perfecte ping server, 32 slots, en nog zeker 25 plaatsen vrij ;)
Vermeld dan minstens even 84.244.131.126 :P Is makkelijker joinen dan die clantag B)
XeNoBiTe schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 12:35:

Blijkt dus achteraf dat die gozer de vierde op de wereldranglijst is! Rainkmaker BBQ4U, uit NL. :D
psst: de nummer één is ook NL ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Stewie! op 07-08-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:04
DaMorpheus schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 12:53:
[...]

Vermeld dan minstens even 84.244.131.126 :P Is makkelijker joinen dan die clantag B)
Clantag vind ik toch gemakkelijker; een ip kan je niet kopieren naar battlefield, maar als je filtert op de eerste paar tekens van de servernaam ofzo dan staat ie direct in de lijst. Ik zoek gewoon altijd op "i3d" of "DJ".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 20:55
Toch maar wachten todat er eens favorieten worden toegevoegd aan de server browser, dat zal alles al een heel stuk makkelijker maken... Waar ik ook van baal is dat ik niet ingame (daar vind je enkel een IP, niet de poort) uit kan vogelen op welke poort de server is. Dat is namelijk wel makkelijk wanneer je samen met iemand wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-06 19:51
http://forum.fok.nl/topic/737418

FOK! denkt dat zij ook topicstarts kenne maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

gaap .. sorry moest er effe uit

pfft waar blijven al die goeie gasten
zit hier op de djmanti echt te pwnen omdat de andere team er niks van bakt
is niet leuk zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 07-06 19:51
BEVEL schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 13:31:

is niet leuk zo
Ik wil wel komen, maar hij zit vol :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko

is niet leuk zo
Ik kom je zo wel even neermaaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
Ik denk dat je doelt op Battlerecorder films, dat is een filmpje van de gespeelde map, die wordt bewaard op de server tijdens het gamen. Die kun je dan later d/l, die films zien er idd een stuk beter. Helaas staat die optie niet altijd aan en soms werkt het d/l niet altijd.
BTW kom zo ook ff de server onveilig maken :P

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange_Slurf
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-06 14:11

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Ik zag laatst bij een post van DjMantri in zn onderschrift, een verwijzing naar de stats page van zn server. Daar kon je ook al zien of hij vol is of niet.

Weet iemand die urrel nog?

30 dagen EvE online trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:39

Rayzman

+31 Rayzman

Heeft er ook al iemand die map editor uitgeprobeerd en een werkende map gemaakt? Ik heb net een test dingetje gemaakt door eerst de terain tuturial en dan de level tuturial te volgen. Aan het eind staat dat je hem kan testen in BF2, doe ik dat crashed BF2 telkens met het laden van m'n test map. :(

Ik heb het al gevonden, Ik starte de map in singleplayer en zo'n basic map kan je alleen testen in multiplayer 8)7 Nu doet ie het wel.

[ Voor 20% gewijzigd door Rayzman op 07-08-2005 14:48 ]

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:32

is niet leuk zo
volgens mij heb ik jou wel een paar keer neergeschoten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89441

Weet iemand hoe je van burts fire naar auto en weer terug kan switchen mbv 1 knop? Op dit moment kies ik constant hetzelfde wapen via het scrollwiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
gewoon via de knoppen? 1,2,3,4,5,6?

2 keer dezelfde knop indrukken van het desbetreffende wapen voor alternative fire.

[ Voor 56% gewijzigd door Jorn1986 op 07-08-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 20:32
Lange_Slurf schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 14:26:
Ik zag laatst bij een post van DjMantri in zn onderschrift, een verwijzing naar de stats page van zn server. Daar kon je ook al zien of hij vol is of niet.

Weet iemand die urrel nog?
deze link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu weleens gezeur dat ik geen enkele server kan joinen, ze staan er simpelweg niet. Hoe kan ik dit verhelpen? Het gaat om online, nadat ik opnieuw de servers heb 'ingedeeld', dat knopje links van verversen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Oakley schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 19:37:
[...]

En dan vind je het dus vreemd dat je gekicked wordt vanwege statshoeren? |:(
Ja zeker..want de ESO gasten aan de andere kant deden het net zo hard..alleen hadden wij (ons squadje) dan iets meer punten (en toch verloren). Plus dat er verder ook maar niemand bedacht om een vlaggetje over te nemen of te beschermen. Wat moet je dan? Als ik geen vlaggetjes had overgenomen met die Chineese bagger trutschudder was de ronde na 5 min al afgelopen. Ik ben niet iemand die het alleen voor de puntjes doet hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85748

Raar probleem waar ik nog niet echt een oplossing voor heb. Bij mij werkt BF als een trein. Bij een vriend van mij werkte BF ook... Maar als hij nu een online game in gaat kappen zijn muis en toetsenbord er volledig mee. Ook stop zijn geluid er naar een korte tijd mee (AC97 chipset). Drivers voor geluidskaart opnieuw geinstalleerd maar dat ging niet werken.
Het toetsenbord/muis probleem heb ik alleen iets over kunnen vinden mbt BF 1942. Maar dat werkt niet echt bij BF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
sain onez schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 12:29:
Net ff lekker zitten raggen op je server met een maat van me (Koekkeloeres). Helaas klapte hij er uit, enig idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Anoniem: 85748 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 16:37:
Raar probleem waar ik nog niet echt een oplossing voor heb. Bij mij werkt BF als een trein. Bij een vriend van mij werkte BF ook... Maar als hij nu een online game in gaat kappen zijn muis en toetsenbord er volledig mee. Ook stop zijn geluid er naar een korte tijd mee (AC97 chipset). Drivers voor geluidskaart opnieuw geinstalleerd maar dat ging niet werken.
Het toetsenbord/muis probleem heb ik alleen iets over kunnen vinden mbt BF 1942. Maar dat werkt niet echt bij BF2
IS de computer niet overhit oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ahhhh! Heerlijk gevolgen net met snak3bite! Die gozer kan heerlijk vliegen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147265

Alfisti schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 17:15:
Ahhhh! Heerlijk gevolgen net met snak3bite! Die gozer kan heerlijk vliegen _O_
dankje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002

Alfisti

So macht Reisen Spaß

:w

Mooie tactiek om zo een chopper te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151476

Namens iedereen van FOK! ons welgemeende excuses voor de beroerde OP op Fok!.
De bezoekers van het FOK-forum zijn helaas niet zo goed bekend met alle forums waardoor wij een OP hebben die de naam OP eigenlijk niet mag dragen. Wij hopen dan ook dat wij over een aantal jaren een OP kunnen maken die 5% zo groot en mooi is als de gemiddelde OP op Tweakers.net. Dat zou voor ons simpele FOK!kers al een hele prestatie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85748

XeNoBiTe schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 16:44:
[...]

IS de computer niet overhit oid?
Nee dat heb ik nagekeken, want daar had hij problemen mee. Extra fannetjes erin en een betere voeding hebben we erin gedrukt.
Alt-Tab en CtrlAltDel werken nog wel en dan kom je wel weer terug op de desktop. Hij heeft de demo wel gespeeld zonder problemen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144428

Anoniem: 151476 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 17:22:
[...]

De bezoekers van het FOK-forum zijn helaas niet zo goed bekend met alle forums waardoor wij een OP hebben die de naam OP eigenlijk niet mag dragen. Wij hopen dan ook dat wij over een aantal jaren een OP kunnen maken die 5% zo groot en mooi is als de gemiddelde OP op Tweakers.net. Dat zou voor ons simpele FOK!kers al een hele prestatie zijn.
haha! briljant....wie zou zich nou voordoen als FOK!er hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Laatst online: 21:06
Alfisti schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 17:21:
[...]

:w

Mooie tactiek om zo een chopper te krijgen ;)
allied chopper neerschieten en wachten tot ie weer spawnt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyber Spy
  • Laatst online: 03-05-2022
Het toetsenbord + muis probleem heb ik zelf ook gehad na een patch install. Alle instellingen in het controls menu waren ineens verdwenen. Opgelost door even op de knop Reset to Default te klikken.

En het probleem dat het geluid wegvalt... misschien even spelen met de hardware en software instelling in het audio menu.

BF2 stats - [RP2M]Snipes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister even een paar mapjes op i3d server 3 gespeeld...lache als je namen ziet die je hier ook allemaal terugziet...k heb er een paar goed te pakken gehad met mn heli en mn Su...:)

Alleen jammer dat ik gewoon 2 rondes lang zowat zonder gunner heb gevlogen. Op een gegeven moment had iemand anders de heli gepakt en toen ben ik er snel bij gaan zitten....vind ik trouwens ook vet lachen...mits je een goede piloot hebt die meedenkt. Want om bij iemand te zitten die meer vecht om zichzelf in de lucht te houden dan tegen de nme heb je ook niet veel aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaiiestan
  • Laatst online: 16:45
als ik via gamespy naar servers zoek en connect met gamespy wordt bf2 geopend maar deze maakt geen verbinding met de gekozen server. Ik kan alleen dan zelf opnieuw gaan zoeken met de server-search van bf2 zelf.

Hoe kan ik vanuit gamespy direct een server joinen?

hondennamen.info Openscheermes.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Anoniem: 151476 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 17:22:
[...]

De bedoeling (althans mijn visie) is om in een SP (startpost) een overzicht te krijgen wat momenteel actueel is.

Ook om veelvoorkomende problemen erin te zetten zodat er niet tot nauwelijks gediscusieerd hoeft te worden in het topic zelf, dat men het voornamelijk over de 'coole' acties (gameplay etc.) kunnen hebben zeg maar.

Tuurlijk kan je alle informatie wat in de SP staat voor 99% wel vinden op een andere sites maar het lijkt mij zo een stuk handiger (alhoewel ik wel eerlijk moet bekennen dat het wel wat groot wordt ja en daardoor misschien wat minder overzichtelijker).

En dan de grote vraag of ik niet een beetje tijd teveel heb als alle overige nerds hier (tenminste dat is de fok! visie dacht ik over t.net/GoT): het scheelt al behoorlijk wat tijd om deze gedachtengangen niet te verspreiden bij elke mogelijkheid die je hebt, daarnaast ben ik fan van Battlefield 2 en doe het met plezier, dus bijvoorbeeld wat minder aandacht aan irc/msn/gamen te besteden kan ik dit ook maken :)

Los van het feit dat jullie forumsoftware een dergelijke opmaak ondersteunt, laat staan dat het uberhaupt (snel) bereikbaar is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Anoniem: 26235 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 18:26:
[...]

De bedoeling (althans mijn visie) is om in een SP (startpost) een overzicht te krijgen wat momenteel actueel blah blah [/small]
Lol, je gaat er nog serieus op in ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:26
Uitvallen van het geluid heb ik ook soms. Ik had dit ook al soms in Battlefield Vietnam. Zowel analoog als digitaal (via toslink) is het signaal weg. Als ik alt-tab doe en winamp naast battlefield opstart en wil afspelen blijft hij doodleuk stilstaan, de tijd van het nummer gaat zelfs niet lopen. Meestal werkt het weer door Battlefield opnieuw te starten (bij Vietnam moest ik meestal heel de pc rebooten). Heb btw ook AC97 chipset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-06 21:28

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Ik heb er nu 2x 512mb bij gegooit aan geheugen nu dus 2gb. D8 eerst dat het weinig zou helpen.
maar merk dus wel degelijk groot verschil. Laadtijden zeker gehalveerd geen haperingen meer (swappen).
Plus als ik ff terug naar desktop wil of het afsluiten van het spel gaat echt supersnel nu.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:06
SV3NNER schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 18:53:
Ik heb er nu 2x 512mb bij gegooit aan geheugen nu dus 2gb. D8 eerst dat het weinig zou helpen.
maar merk dus wel degelijk groot verschil. Laadtijden zeker gehalveerd geen haperingen meer (swappen).
Plus als ik ff terug naar desktop wil of het afsluiten van het spel gaat echt supersnel nu.
Ik gooi er volgend weekend ook maar een extra Gig in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pred87 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 17:57:
[...]

allied chopper neerschieten en wachten tot ie weer spawnt ?
niet zo negatief... predje87 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Laatst online: 21:06
mijn persoonlijke ervaringen met jou zijn helaas alleen maar negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

* Gunner betaalt ook mee aan de Fok! server _/-\o_

Maar GoT is hier blijkbaar niet zo snel mee :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik zit er ook aan te denken. Ik speel het spel momenteel op ongeveer op 'low' settings terwijl ik een Athlon 64 3000+ heb samen met een Radeon X800 Pro. Veel hoger wil echter niet fatsoenlijk zonder dat het een swap festijn wordt tijdens het spelen... vooral ff 360 graden draaien of over de map vliegen was funest. Helaas ziet 't er nu vrij matig uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Man ik HAAAAAT die snakebite als ie in een chopper zit >:)
Hij is echt niet te stoppen.. als ie in de server zit denk ik er echt niet aan om ook in een chopper te springen.
Gak maar straaljagertje spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Hielko schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 19:36:
[...]

Ik zit er ook aan te denken. Ik speel het spel momenteel op ongeveer op 'low' settings terwijl ik een Athlon 64 3000+ heb samen met een Radeon X800 Pro. Veel hoger wil echter niet fatsoenlijk zonder dat het een swap festijn wordt tijdens het spelen... vooral ff 360 graden draaien of over de map vliegen was funest. Helaas ziet 't er nu vrij matig uit....
zelfde probleem hier.
Ik heb ook alles op low moeten laten aangezien ik ook veel vlieg
effe 2 sec lag and je stort al neer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Laatst online: 31-07-2024
BEVEL schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 19:43:
[...]

Man ik HAAAAAT die snakebite als ie in een chopper zit >:)
Hij is echt niet te stoppen.. als ie in de server zit denk ik er echt niet aan om ook in een chopper te springen.
Gak maar straaljagertje spelen :D
Nee idd dan denk ik er ook niet aan om in een chopper te springen omdat ik al weet dat snak3bite hem van onze basis gejat heeft en nu aan het baserapen is...

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 13:24
okeeee kan er iemand gekicked worden uit die server? ik mot erbij!!! >:) >:)

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Laatst online: 05-03-2024
Naar 2 gig gaan was ook bij mij de oplossing, heb nu alles op HIGH (en op 1024x768) staan zonder dat ie gaat zwappen. Dit scheelt echt een hoop ergernis! O+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Is toch vreemd, ik speel op 1024x768 met alles op medium en het draait vloeiend en ik heb toch echt maar 1 GB RAM. P4 2.8Ghz en een 9800Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Crypter schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:10:
We motten hier helemaal nix ;) Daarnaast kicken we eigenlijks nooit players omdat er iemand in wil, tenzij er geen admin in zit, dan gaat de gene met negatieve score of de laagste score weg, zodat er een admin bij zit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Crypter schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:10:
We motten hier helemaal nix ;) Daarnaast kicken we eigenlijk nooit players omdat er iemand in wil, tenzij er geen admin in zit, dan gaat de gene met negatieve score of de laagste score weg, zodat er een admin bij zit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik op 'bijwerken' klik staat er geen enkele server meer, hoe los ik dat op? Ik speel v1.02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13:54
Anoniem: 64858 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:50:
Als ik op 'bijwerken' klik staat er geen enkele server meer, hoe los ik dat op? Ik speel v1.02
filters uitzetten?
of je firewall doet moeilijk

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Laatst online: 27-05 13:01
Anoniem: 64858 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:50:
als ik mijn filters apply dan ben ik ook alle servers kwijt, dan moet ik het spel opnieuw opstarten. Ook als ik teveel op refresh of update klik is ie zomaar ineens weg.

BTW ik speel nu met 512ddr, maar dat wil echt voor geen meter. Ik hoor goede ervaringen met 1GB, maar hoe zit het met 2GB? zou het zin hebben om daar naar te upgraden?

[ Voor 30% gewijzigd door Widow op 07-08-2005 21:16 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
The Widow Maker schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 21:13:
[...]

als ik mijn filters apply dan ben ik ook alle servers kwijt, dan moet ik het spel opnieuw opstarten. Ook als ik teveel op refresh of update klik is ie zomaar ineens weg.

BTW ik speel nu met 512ddr, maar dat wil echt voor geen meter. Ik hoor goede ervaringen met 1GB, maar hoe zit het met 2GB? zou het zin hebben om daar naar te upgraden?
Als er iemand nee gaat zeggen wat kan het kwaad doen om extra geheugen erbij te kopen die je bij een ja toch wel had gekocht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 13:24
zooooo.. net even konten gekicked.... :) was leuk jongens... misschien nog tot zo en anders tot morgen!

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Mashtuur is echt te makkelijk als de tegenstander niet vliegt! Wel grappig om dan met MEC naar hun heli te gaan om daar eens de stad mee onveilig te maken! :D :+ Die guns zijn net iets beter dan die proppenschieter op de MEC heli!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

Anoniem: 10456 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:46:
Is toch vreemd, ik speel op 1024x768 met alles op medium en het draait vloeiend en ik heb toch echt maar 1 GB RAM. P4 2.8Ghz en een 9800Pro
Ja en dus niet op high....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Viper2k1 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 21:48:
Mashtuur is echt te makkelijk als de tegenstander niet vliegt! Wel grappig om dan met MEC naar hun heli te gaan om daar eens de stad mee onveilig te maken! :D :+ Die guns zijn net iets beter dan die proppenschieter op de MEC heli!
Ja wat een trutschudder met jarretelaandrijving en geupgrade supersoakers is dat zeg....

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 07-08-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Viper2k1 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 21:48:
dat valt nog wel mee hoor. Je schiet namelijk maar met een 7.62mm minigun.

Deze lijkt veel schade aan te richten alleen maar omdat die 6 lopen heeft.

Nee geef mij maar een .50 kaliber de inslag van die munitie is veel harder.

Afbeeldingslocatie: http://www.pipersprecisionproducts.com/images/MVC-014F.JPG
Minigun is much like the ones seen on the helicopters in "Black Hawk Down" or Raptor assault vehicle. Here it is sitting in a basic camera tripod which has an M-60 taper on the base of the pintol arm.
Afbeeldingslocatie: http://world.guns.ru/machine/kord_sm.jpg
Kord 12,7
Afbeeldingslocatie: http://world.guns.ru/machine/fn-m2hb.jpg
Browning M2HB

[ Voor 12% gewijzigd door loodgieter op 07-08-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Twix schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:25:
[...]

dat valt nog wel mee hoor. Je schiet namelijk maar met een 7.62mm minigun.

Deze lijkt veel schade aan te richten alleen maar omdat die 6 lopen heeft.

Nee geef mij maar een .50 kaliber de inslag van die munitie is veel harder.

[afbeelding]

[...]

[afbeelding]
Kord 12,7
[afbeelding]
Browning M2HB
En de zogenaamde .50 heeft ook 6 lopen... Dan zou het verschil in schade ook nog kunnen zitten in de vuursnelheid maar eenieder weet dat de Amerikanen dit soort speelgoed geoptimaliseerd hebben. Oftewel, zoals we in Mashtuur vrij vaak zien, is de BH te hoog ingeschaald ten opzichte van de tegenstand.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

MAX3400 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:31:
[...]

En de zogenaamde .50 heeft ook 6 lopen... Dan zou het verschil in schade ook nog kunnen zitten in de vuursnelheid maar eenieder weet dat de Amerikanen dit soort speelgoed geoptimaliseerd hebben. Oftewel, zoals we in Mashtuur vrij vaak zien, is de BH te hoog ingeschaald ten opzichte van de tegenstand.
Die 50 kalibers die ze gebruiken in BF2 hebben absoluut geen 6 lopen. (zie foto)
Maar bij de Black Hawk is het zo dat je een hagel kogels om je kop krijgt geslingerd waar je niet goed van word. En de schutter hoeft nog geen eens goed te richten :P

De 50 kaliber zit gemonteerd op de M1A2, T-90, Vodnik en Humvees en ook de Mi-28 (die transport helo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144428

Ik speel BF2 nu als een verslaafde, maar ik begin ook schokken te merken......

Speel op 1024x768 met full AA en alle meuk
Ik denk niet dat dit aan mijn videokaart ligt, want het lijkt niet echt te gebeuren bij vliegen ofzo, maar op willekeurige momenten schokt het beeld wat....
Heb een geforce 6600 :P zwaar overclocked weliwaar, maar toch een kutkaartje....

mijn winchester 3200+ die maakt zijn berekeningen op 2,4 Ghz nu, dus dit lijkt met het probleem niet...
heb 1 GB 3200+ geheugen op 480 Mhz....

wat denken jullie dat het beste is? een gigje ram erbij zetten of die brakke videokaart vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 24-05 12:23

Deem

Ontcijfer mij!

Bij mij was het haperen opgelost door "lightning" op medium te zetten en de rest op high. Mijn specs zijn btw, Amd64 3500+, 6800GT, 1Gig ram en dat alles op een Asus A8N sli. 1280x1024 4xAA en die filter op 4.

[ Voor 13% gewijzigd door Deem op 07-08-2005 23:09 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Anoniem: 144428 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:58:

Ik denk niet dat dit aan mijn videokaart ligt, want het lijkt niet echt te gebeuren bij vliegen ofzo, maar op willekeurige momenten schokt het beeld wat....
Heb een geforce 6600 :P zwaar overclocked weliwaar, maar toch een kutkaartje....

mijn winchester 3200+ die maakt zijn berekeningen op 2,4 Ghz nu, dus dit lijkt met het probleem niet...

wat denken jullie dat het beste is? een gigje ram erbij zetten of die brakke videokaart vervangen?
High detail textures naar medium zetten.

Voor high details is 1,5GB-2GB wel zo fijn.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
naimed schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 23:08:
Bij mij was het haperen opgelost door "lightning" op medium te zetten en de rest op high. Mijn specs zijn btw, Amd64 3500+, 6800GT, 1Gig ram en dat alles op een Asus A8N sli. 1280x1024 4xAA en die filter op 4.
Hmm, ik zal dat is proberen. Ik heb ook wel eens last van dat haperen, lijken wel lag stoten ofzo.
Zie mn sig voor de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Zo, ff half uurtje gespeeld, als ik nu niet helemaal bovenaan sta :

Afbeeldingslocatie: http://users.insane-hq.org/~mrknowitall/BF2/irulle2.jpg

8)7

Wel jammer dat ik niet gelijk alle guns kon unlocken ;).

[ Voor 14% gewijzigd door mrknowitall op 07-08-2005 23:47 ]

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 22:25

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Hier loopt het goed op 1600*1200 Met alles op High behalve AA :)

Alleen in het begin van de eerste ronde een beetje haperen totdat ik rondgekeken heb, daarna alleen maar vlot :) met 1GB ram dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130054

Deze avond ook even op DJmantri's server gespeeld. Weinig lag. Alleen jammer dat maar een keer door teamwork zo'n Black Hawk werd neergehaald op de stalemate map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

1024 alles high en aa4x, loopt hier ook prima. Alleen aan hett begin van eerste ronde af en toe schokjes, maar daar ga ik geen 2 gig voor nemen ipv me huidge 1 gig. Deze game is té verslavend bijna, tis moeilijk om blijvend te stoppen voor een dag. Behalve waneer mensen dom gaan punnishen of op je schieten omdat ze achter de gun van de heli MOETEN zitten...erg triest allemaal.
Wat ook zo lullig is, is als je bij bijv. gulf of oman het schip met je leven verdedigd met dat afweer geschut en je raakt perongeluk (hittezoekend wapentje...), teamschade?! Zo hatelijk is dat!
Of wat te denken van mensen die vóór je tank spawnen...en je punnishen...Of mensen die gewoon vor je tank rennen en vinden dat je eerder moet kunnen remmen met dat gevaarte...punnish..

Gelukkig heeft iedereen een hekel aan dit gedrag, en wil iedereen dat het punnishen aangepast wordt. Hé...maar als iedereen dat beweert, waarom gebeurd het dan zo vaak??? Niemand hier die punnished alstie voor een tank spawnt of voor een tank rent....?

Buiten dit: Top Game! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
FnF schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:46:
[...]

We motten hier helemaal nix ;) Daarnaast kicken we eigenlijks nooit players omdat er iemand in wil, tenzij er geen admin in zit, dan gaat de gene met negatieve score of de laagste score weg, zodat er een admin bij zit :*)
Wat niet verkeerd zou zijn om players te kicken die gewoon afk zijn; ik zie regelmatig dat er van die 0 0 0 spelers inzitten die gewoon te laks zijn geweest om het spel af te sluiten of denken dat ze een gereserveerde plaats in de server hebben....
Deze avond ook even op DJmantri's server gespeeld. Weinig lag. Alleen jammer dat maar een keer door teamwork zo'n Black Hawk werd neergehaald op de stalemate map.
Ik zat zover mogelijk in de Black Hawk, en ik kan verzekeren dat ie toch wel een aantal maal is neergehaald; had aan 't eind van de ronde toch wel een stuk of 10 deaths... overigens wel grappig om te zien; als de chopper down is en de base waar de chopper spawnt in vijandelijke handen is kan zo'n squad toch ineens goed samenwerken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:59
-ETz-Memphis Z schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 23:47:
Hier loopt het goed op 1600*1200 Met alles op High behalve AA :)

Alleen in het begin van de eerste ronde een beetje haperen totdat ik rondgekeken heb, daarna alleen maar vlot :) met 1GB ram dus :p
met die instelling heb je ongeveer 1.3-1.4 gig geheugen in gebruik (heb 't effe getest)...en lijkt me dus sterk dat dat goed draait met 1 gig :/

ik had eerst ook 1 gig, maar op 1600x1200/2xaa moest ik sowieso textures al op medium zetten...ook dynamisch licht/schaduwen, en dynamische schaduw had ik op medium staan...zo had ik rond de 750-800mb in gebruik (incl windows)

nou heb ik 2 gig, en'het enigste wat ik hoger heb gezet zijn textures...dus die andere drie staan nog op medium...zo heb ik 1.1 gig in gebruik, en draait het goed, maar niet beter dan met een gig > zelfde fps ondanks dat textures hoger staan...ook laadtijden zijn niet merkbaar sneller geworden)

máár het ziet er wel wat mooier uit :)

[ Voor 41% gewijzigd door Mr. Detonator op 08-08-2005 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13:54
Wat niet verkeerd zou zijn om players te kicken die gewoon afk zijn; ik zie regelmatig dat er van die 0 0 0 spelers inzitten die gewoon te laks zijn geweest om het spel af te sluiten of denken dat ze een gereserveerde plaats in de server hebben....
of die gewoon zo snel mogenlijk aan de xxx uur playtime willen komen die je nodig hebt voor medailes en badges

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
RocketKoen schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 00:12:
[...]

of die gewoon zo snel mogenlijk aan de xxx uur playtime willen komen die je nodig hebt voor medailes en badges
Ik denk niet dat de tijd waarin nog niet gespawnt bent of dood bent telt voor de verschillende medals...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 22:25

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Mr. Detonator schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 00:09:
[...]

met die instelling heb je ongeveer 1.3-1.4 gig geheugen in gebruik (heb 't effe getest)...en lijkt me dus sterk dat dat goed draait met 1 gig :/
Ik draai het echt wel met die instellingen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

Anoniem: 144428 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:58:

Geheugen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:22

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Ik weet het...het gaat helemaal nergens over, maar ik wilde jullie het toch niet onthouden;

Wat je allemaal niet kan doen hè als je je een beetje verveelt. :+

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/s.madsoleh/diversen/BF2-01.gif

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/s.madsoleh/diversen/BF2-02.gif

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/s.madsoleh/diversen/BF2-03.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Laatst online: 20:38
Inderdaad, was nogal saai op DJMantri net :P

Afbeeldingslocatie: http://www.st0n3d.nl/vliegdekmadnez.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Crusher77 op 08-08-2005 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

verveling... :>
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/snak3bite/screen002.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 147265 op 08-08-2005 02:15 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.