[PC] Battlefield 2 - deel XIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.637 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51614

Och, gewoon voor je ranked gebeuren je oude naam aanhouden, en een nieuwe account aanmaken voor clanwars, die zijn toch niet ranked, dus daar heb je geen voordeel van je rank i.v.m. unlockte wapens.

Maar ik ken het gevoel, tis totaal niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 07:06
Zijn jullie eigenlijk al dames tegengekomen?

Ik had er vandaag één in mijn squad als medic in Karkand. Ik geloof dat ik wel 20 keer ben afgeschoten maar uit eindelijk maar 2 death dankzij haar _/-\o_

Ik had nog een medaille die ronde ook!!! Nee maar het feit dat ik zo af en toe squad members heb met VOIP maakt dit spel nog zoveel leuker. Je kunt lang niet alles met de commamdo's kenbaar maken.

Verslavend!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128821

bvk schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:59:
[...]

Dat was een 'bugje' en is al lang opgelost, zijn dus niet bepaalde servers... Je zult toch echt zelf voor je unlock wapens moeten knokken ;)
Nee, ik wil ze even uitproberen om de beste te kiezen :9
Dosed schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:05:
Bij 195.20.109.199:standaard poort zijn ze nog wel unlocked, vanmiddag nog wel tenminste.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147265

htf99 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:45:

Ik had er vandaag één in mijn squad als medic in Karkand. Ik geloof dat ik wel 20 keer ben afgeschoten maar uit eindelijk maar 2 death dankzij haar _/-\o_

Ik had nog een medaille die ronde ook!!! Nee maar het feit dat ik zo af en toe squad members heb met VOIP maakt dit spel nog zoveel leuker. Je kunt lang niet alles met de commamdo's kenbaar maken.

Verslavend!!!!
Irritant als iemand constand die VOIP knop indrukt terwijl degene niks zegt. Je geluid valt weg alsof er iemand op je mute knop drukt! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Anoniem: 147265 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:56:
[...]

Irritant als iemand constand die VOIP knop indrukt terwijl degene niks zegt. Je geluid valt weg alsof er iemand op je mute knop drukt! :r
Daar heb ik anders geen last van... Dat het geluid mute dan, mensen die de knop indrukken zonder wat te zeggen wel maar dat is natuurlijk niet de meerwaarde waar ik in m'n eerdere post op doelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 15:10
Hmm, ik heb dit spel nou 2 dagen en ik heb zojuist mijn eerste wapen unlocked, namelijk de gun van de medic. Als ik nou ingame kom dan zegt de irritante 'newb help stem' datik mijn wapen kan gebruiken door naar BFHQ te gaan en daar op switch weapon te klikken.... Ik kan dit echter niet vinden, dus is mijn vraag: hoe gebruik ik mijn zojuist geunlockte gun?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

JeanLucPicard schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 22:10:
Hmm, ik heb dit spel nou 2 dagen en ik heb zojuist mijn eerste wapen unlocked, namelijk de gun van de medic. Als ik nou ingame kom dan zegt de irritante 'newb help stem' datik mijn wapen kan gebruiken door naar BFHQ te gaan en daar op switch weapon te klikken.... Ik kan dit echter niet vinden, dus is mijn vraag: hoe gebruik ik mijn zojuist geunlockte gun?
Ingame, bij het selecteren van de class even rechts op het pijltjes icon klikken, dan switch je de wapens en je kan zo ook weer terug naar de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149447

Ik kan hem alleen in 1024x768 spelen :S

Ik heb een 17inch acer tft en een Geforce 6800LE.

Met NFSU2 had ik dit ook maar kon dit met een reg tweak oplossen, maar bij battlefield gaat dat helaas niet.

Iemand? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 22:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

demo ff geprobeerd, de single 16 player map draaid prima, de 32 player mp map draaid voor geen meter.

XP2800, 1GBmem en een 9600XT is blijkbaar niet meer voldoende...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

Anoniem: 149447 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 22:18:
Ik kan hem alleen in 1024x768 spelen :S

Ik heb een 17inch acer tft en een Geforce 6800LE.

Met NFSU2 had ik dit ook maar kon dit met een reg tweak oplossen, maar bij battlefield gaat dat helaas niet.

Iemand? :(
Lees de start post eens door, het staat erin.
Chaoss schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 22:19:
demo ff geprobeerd, de single 16 player map draaid prima, de 32 player mp map draaid voor geen meter.

XP2800, 1GBmem en een 9600XT is blijkbaar niet meer voldoende...
Probeer het eens met alles op laag en vooral de Dynamic shadows en lighting uit te zetten, dat scheelt. Het zal nooit geweldig draaien, BF2 is erg zwaar.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 68393 op 08-08-2005 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Anoniem: 68393 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 22:20:

Probeer het eens met alles op laag en vooral de Dynamic shadows en lighting uit te zetten, dat scheelt. Het zal nooit geweldig draaien, BF2 is erg zwaar.
draai nu op 1024, sommige instellingen op high en sommige op medium en 2x AA, zal eens wat proberen, maja niet zo laag dat ik de vijanden niet meer op tijd herken dan is de lol dr ook snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Deze namiddag lekker potje gespeeld op een urban-map server ... 2 gouden plakken, één zilveren en zo'n 350 puntjes erbij (kleine twee uur spelen). Paar keer commander geweest, lukt wel aardig ... laatste was superspannend en geëindigd op 1-0 in tickets in ons voordeel ... scheelt wel dubbel aan punten als je comm. bent 8)

Ook een aantal campers tegengekomen die je de kans niet laten om te spawnen (meerbepaald een tank en APC samen). Gewoon ff een vlag verderop gespawned en langs achter wat C4 bevestigd ... Dat is genieten als je dan op dat knopje kan drukken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:13
JohnnyV27 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:07:
Als je niet normaal kan reageren, reageer dan aub niet. We gaan hier normaal met elkaar om
sorry hoor voor de uitlating maar het enige waar ik me laat gaan is "### Moffen"
ik ga er niet vanuit dat duitsers dit forum (kunnen) lezen dus mag ik misschien? Het is ook heus wel met een knipoog bedoeld hoor. anway.... sorry als ik mensen voor de borst gestuit heb.

Mieterse Oosterburen ook!!!

(zo beter?) :P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Strijk ... dat zeggen wij over onze noorderburen ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:13
hmmmm, iemand enig idee?

* computer geformateerd, bf2 erop (c:/program files/ea games/battlefield 2/) en toen ik hem wilde patchen zegt hij "patching failed"... ik weet dat dit voorkomt als hij op een andere dan de root staat maar dit is gewoon de standaard path dus het mag geen probleem opleveren, toch? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

htf99 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:45:
Hoe wil je daar achter komen?Je kan moeilijk naar hun virtuele borsten kijken 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
DaMorpheus schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 23:21:
[...]
Hoe wil je daar achter komen?Je kan moeilijk naar hun virtuele borsten kijken 7(8)7
Je moet natuurlijk zoeken naar nicks zoals "SeXyGirl17" enzo 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:53
Hallo allemaal! Ik heb mijn nieuwe PC zojuist geinstalleerd, en BF2 ook. Mijn specs:

P4 HT 3.0 GHz
1024 DDR2 400 MHz
160 GB @ 7200 RPM
GF 6800GT 256

Nevermind, ik las eroverheen :)

Ingame heet ik trouwens Jeronimuz, wie weet tot kills! :)

[ Voor 36% gewijzigd door A-Tray op 08-08-2005 23:46 ]

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64858

Ik denk dat dit al een paar keer is langsgekomen,, maar ik vraag opheldering over onderschedingen. Ik heb er nu 3 (weinig ja), maar wanneer verdien je een medaille? De beschrijvingen die ik vond zijn onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Anoniem: 64858 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 23:47:
Ik denk dat dit al een paar keer is langsgekomen,, maar ik vraag opheldering over onderschedingen. Ik heb er nu 3 (weinig ja), maar wanneer verdien je een medaille? De beschrijvingen die ik vond zijn onduidelijk.
Wat heb je gevonden wat zo onduidelijk was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
JohnnyV27 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 22:44:
[...]

sorry hoor voor de uitlating maar het enige waar ik me laat gaan is "### Moffen"
ik ga er niet vanuit dat duitsers dit forum (kunnen) lezen dus mag ik misschien? Het is ook heus wel met een knipoog bedoeld hoor. anway.... sorry als ik mensen voor de borst gestuit heb.

(zo beter?) :P
eerst vervloek je ze en nu geef je ze een compliment :D :+ http://www.vandale.nl/opz...enboek/?zoekwoord=mieters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 64858 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 23:47:
http://www.totalbf2.com/strategy/

Greetz,
Agent_Obese

[ Voor 59% gewijzigd door -Pjotrski- op 08-08-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
The_Cure schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 23:20:
hmmmm, iemand enig idee?

* computer geformateerd, bf2 erop (c:/program files/ea games/battlefield 2/) en toen ik hem wilde patchen zegt hij "patching failed"... ik weet dat dit voorkomt als hij op een andere dan de root staat maar dit is gewoon de standaard path dus het mag geen probleem opleveren, toch? 8)7
ik heb even voor je gezocht hier in de bf topics:
1. Open the Battlefield 2 patch and select the language. Click next, then stop when you get the "Welcome to the InstallShield Wizard for Battlefield 2 Patch v1.01".
1. Open a folder/Internet Explorer window.
2. Type in "%temp%" (without the quotes) into the "Address" bar.
3. On the top bar of the window, there will be a "View" button. Click it then go to "Arrange Icons by" > "Modified".
4. The folder at the bottom of the arrangement named {3D3B4B03-9974-4B03-B7B2-FAB1919C8E3D} - note: this code is different for everyone is where the Battlefield 2 patch is located. Open it. Then open the folder inside it.
5. Copy all the files to a folder - eg. C:\patch
6. Go to Start>Run and type in "cmd" (without the quotes) and press enter.
7. Type in "CD\" and press enter to make sure you are at the root directory (should display something like "C:\" now).
8. Type in "cd patch", press enter (should now say something like "C:\patch\").
9. Type the following line (replacing the directory to your actual BF2 installation directory) with quoatation marks as shown:
patch "E:\Path_To\Your_BF2_Folder\"
10. Press enter. If it all works out, your game should now be patched.
7. Your game should now be patched.
werkte bij mij...
die vereeisten bij medals e.d. moet je aan alle eisen voldoen voor een medaille of is het genoeg als je één van de eisen per medaille hebt?
bv (simpel voorbeeld) The Combat Action Ribbon zegt:
• 10 Kills (Kill Streak)
• 18 Kills in 1 Round

is het beide, of is 10 kills op een rij genoeg?

[ Voor 18% gewijzigd door Rac-On op 09-08-2005 00:13 ]

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Net weer een tijd gespeeld.

Ging lekker, maar er was zo`n nederlands gast die zat me toch te zeuren zeg. Ik zat in de BH rondjes te vliegen zodat me gunners met de minigun konden sproeien. dit ging aardig goed hadden veel kills. En ze waren ook nog squad leader dus die gasten spawenden in de BH en daarna parachuteerde ze er weer uit. prima dus.

Maar van die gas moest ik dus mensne ophalen. en zo ging dat de heletijd er irritant ik doe me werk goed en die gasten maar mekkeren dat ik hem moest op komen halen. Er sneu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Laatst online: 00:13
rac-on schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 00:09:
[...]

ik heb even voor je gezocht hier in de bf topics:

[...]

werkte bij mij...
Hoi,

thnx, had na mijn post ook gezocht voortaan eerst doen voor ik post |:(

en mijn achternaam heeft me genekt bij de patch :)

de é in de windows account naam herkende hij niet, dus nieuw account zonder "vage" letters/tekens gemaakt en het was opgelost

Hoi,

thnx, had na mijn post lopen zoeken (Voortaan eerst doen |:( )

mijn achternaam heeft me bij de patch genekt :)

de patch herkent geen é in de windowsaccount, oplossing; account aangemaakt met alleen "normale" tekens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
die vereeisten bij medals e.d. moet je aan alle eisen voldoen voor een medaille of is het genoeg als je één van de eisen per medaille hebt?
• 10 Kills (Kill Streak)
• 18 Kills in 1 Round

Het is beiden, behalve bij sommige badges; die kan je volgens mij halen door of een bepaalde tijd in een tank (oid) te zitten in 1 ronde of een bepaald aantal kills maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online

• 10 Kills (Kill Streak)
• 18 Kills in 1 Round

Volgens mij is het altijd beide.
Ik heb vandag mijn Armoured Vehicle Ribbon gehaald. Na 14 kills met een tank kreeg ik nog niet de ribbon, pas nadat ik er ook echt 20 minuten in had gezeten (en intussen al meer kills had gemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

R-B

Blokkert

KLIK!

Kijk, zulke scores wil ik meer van mij gaan zien. Wat ging dat potje lekker zeg. Was nr 1 met 20 punten voorsprong op nr 2 :D (55 had ik)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
-Pjotrski- schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 00:37:
[...]

Volgens mij is het altijd beide.
Ik heb vandag mijn Armoured Vehicle Ribbon gehaald. Na 14 kills met een tank kreeg ik nog niet de ribbon, pas nadat ik er ook echt 20 minuten in had gezeten (en intussen al meer kills had gemaakt).
Ik had het ook niet over de ribbons, maar over de badges. Daar is 't volgens mj wel zo; of zoveel tijd, of zoveel kills.

Overigens over ribbons gesproken; weet iemand al wat de eisen zijn voor de MEC service ribbon en de China service ribbon? En klopt het dat er geen UMSC service ribbon is?? (Wat vreemd is, want er is zowieso een medal voor...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120987

R-B schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 00:47:
KLIK!

Kijk, zulke scores wil ik meer van mij gaan zien. Wat ging dat potje lekker zeg. Was nr 1 met 20 punten voorsprong op nr 2 :D (55 had ik)
Ligt het aan mij of is "Hulp bij doden" een van de fraaiste vertalingen uit dit spel? Klinkt een beetje als de pil van Drion :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

Hielko schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 01:54:
[...]

Ik had het ook niet over de ribbons, maar over de badges. Daar is 't volgens mj wel zo; of zoveel tijd, of zoveel kills.

Overigens over ribbons gesproken; weet iemand al wat de eisen zijn voor de MEC service ribbon en de China service ribbon? En klopt het dat er geen UMSC service ribbon is?? (Wat vreemd is, want er is zowieso een medal voor...)
ja ik vind het ook raar ik heb wel spelers gezien met die china ribbon maar kan nergens vinden wat je er voor moet doen

en kan inderdaad ook die umsc niet vinden

-EDIT-

je moet 250 uur spelen en dan alle maps van china en mec gehad hebben
als je dan een map afmaakt na dit dan krijg je de ribbon

nog een leuke
War College Ribbon
· Commander Score of 45 in 1 Game
· 50 Global Hours as Commander
· Global Kill to Death Ratio Must be Greater than 3

dat laatste moet een win lose ratio zijn lekker pittig dus :P

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 87260 op 09-08-2005 03:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
DaMorpheus schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 23:21:
[...]
VOIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Gisteravond gezien hoe sommigen zo idioot hoog kunnen scoren met nauwelijks wat kills.
Heli die van spawnplek naar spawnplek vliegt, genist aan boord, medicje en gunner. Was ingestapt maar kon/hoefde op 1 kill na niets te doen. Binnen 5 minuten 30 punten, en werd opeens gekickt zonder aanwijsbare reden, en had er ook niets in de meldingen van voorbij zien komen.

Kennelijk had men een eigen groepje voor deze puntensnaaierij. Triest dat sommigen hun stats belangrijker vinden dan leuk gamen. Mis ik trouwens wat, of zijn er geen servers met alleen een bepaalde map? En als ik die geroemde Dmitri-server zoek (of op NL of verzin een willekeurige term) dan is het serverlijstje leeg, verversen zonder zoekterm haalt ook niet uit, enige wat helpt is 'direct spelen' of herstarten van BF2?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

RFVR schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 07:55:
Gisteravond gezien hoe sommigen zo idioot hoog kunnen scoren met nauwelijks wat kills.
Heli die van spawnplek naar spawnplek vliegt, genist aan boord, medicje en gunner. Was ingestapt maar kon/hoefde op 1 kill na niets te doen. Binnen 5 minuten 30 punten, en werd opeens gekickt zonder aanwijsbare reden, en had er ook niets in de meldingen van voorbij zien komen.

Kennelijk had men een eigen groepje voor deze puntensnaaierij. Triest dat sommigen hun stats belangrijker vinden dan leuk gamen. Mis ik trouwens wat, of zijn er geen servers met alleen een bepaalde map? En als ik die geroemde Dmitri-server zoek (of op NL of verzin een willekeurige term) dan is het serverlijstje leeg, verversen zonder zoekterm haalt ook niet uit, enige wat helpt is 'direct spelen' of herstarten van BF2?
Misschien helpt het als je op DJMantri zoekt en niet op Dmitri |:( 8)7 B)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Misschien helpt het als je op DJMantri zoekt en niet op Dmitri |:( 8)7 B)
:Y) Dat was 'm! Maar kon ff niet op de naam komen, had wel daar op gezocht, maar probleem is/blijft dus dat ie niets vind (zelfs op EA niets), en dat verversen niets oplevert. Draai 1.02 en met 1.03 komt vast aaaaaaaaaaalles goed })

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

FireFoz schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:27:
Hey darkangel, ben jij gelebanaan.nl? Ik ben FireFozi in game....jij was een tijdje terug sniper @ de US side, ik @ de MEC side, toen hebben we elkaar nog een paar keer mooi omgelegd geloof ik :P

Ik vind dat bommen gooien trouwens helemaal niet zo moeilijk, met een F15 dan. Gister aardig wat puntjes mee gescoord...
....ja, logisch. Die F15 gooit zo'n hele sliert bommen en dan is een aanval bijna altijd 100% prijs. Enige nadeel is dat je door die sliert ook sneller een TK pakt als je bombardeert op plekken waar een gevecht aan de gang is. Ik ben aan het aanleren om in zo'n geval ('BREAK-BREAK') niet te bommen, maar nog een rondje te vliegen voor een doel waar geen eigen spelers bij in de buurt lopen.
Soms heb ik trouwens dat de HUD-aanduiding duidelijk een TARGET aangeeft (en niet een kruisje) en het toch een eigen speler is. Zou dit een variant zijn op de rood-blauwe nametag-bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
volgens mij wel, heb ik ook al eens last van gehad. 2 series bommengooien en stond op -24....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Laatst online: 01-06 16:53
Waar moet je met een Anti Tank een APC raken wil hij in 1x ontploffen? Ik ben in BF1942 gewoon dat een schot in de kont fataal is, maar nu niet meer?

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kennelijk had men een eigen groepje voor deze puntensnaaierij. Triest dat sommigen hun stats belangrijker vinden dan leuk gamen.
....gisteren werd ik ook gekicked omdat ik meer punten bij elkaar haalde dan twee server-admins die in de voorgaande ronde enorm veel punten wisten te halen. Er kwam een map met een F15 (blabla oilfields ofzo) en iedere keer als die twee admin-mannen met hun jeepje de vlag op wit zetten, gooide ik er met mijn F15 even een sliert bommen overheen. Ik kreeg na een keer of twee, drie al wat commentaar en toen ik ze voor de *-de keer te grazen nam, werd ik van de server gekicked... Ik had geen teamkills staan, btw...
Ook een manier om met je team te winnen: gewoon op je eigen server als admin elke betere tegenstander kicken. Voor mij is dit wel een reden om zo vaak mogelijk op officiele EA-servers te spelen en niet op ranked clanservers e.d. Ik vind die stats in BF2 wel leuk, maar ik heb er ook mixed feelings bij als het dit soort flauw gedrag oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60428

Gisteravond eindelijk eens kunnen genieten van BF2. Nadat ik m'n PC ietsje aangepast had, ingelogged eerst op i3d.nl 64 speler en later ook nog op i3d.nl 32 speler en DJMantri's server. Ik kwam daar een aantal bekenden van hier tegen als snak3bite ene morpheus en ene Hielko.

Was leuk spelen, vooral Mashtuur City. Dat is echt een puntenfestijn, zeker als USMC. Morpheus als piloot in een blackhawk en dan samen met 3 engineers, 1 medic en een spec-op en ik als support...

Had nog nooit zoveel punten gescoord voor teamwork, en ik kwam wonder boven wonder ook nog als 1e uit de bus, dus een gouden medaille!

Wereldspel, iedere keer wordt het leuker. Nu alleen nog even 8,000 punten scoren om Corporal te worden. Gisteren een goede avond gehad met +/- 1000 puntjes en een ribbon voor ground defense.

edit:

Even vergeten te vermelden dat de teams ook nog eens gebalanceerd waren. Rondes met 1-0 en 5-0 als uitslagen..heel leuk.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 60428 op 09-08-2005 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
A-Tray schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:27:
Waar moet je met een Anti Tank een APC raken wil hij in 1x ontploffen? Ik ben in BF1942 gewoon dat een schot in de kont fataal is, maar nu niet meer?
Dit zou ik ook wel graag willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freast.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05-2022
A-Tray schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:27:
Waar zijn de tanks en APC's het gevoeligst, dus waar moet je ze raken?

Als ik in een tank zit en twee keer geraakt wordt is het al gedaan terwijl ik 3 schoten nodig heb. Nu dat er steeds meer mensen zijn die weten wat ze doen gebuert dit helaas te vaak. Ik wil ook bij die mensen horen! ;)

BVD

CM Stacker: Corsair CMPSU-750TX, Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3, Intel Core i5 2500K ,Corsair 8 GB DDR3-1600, Sapphire HD6950 Dirt3 Edition, Crucial m4 64GB + Samsung 1+2TB, Dell Ultrasharp U2412M, Logitech G5 + X530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
tanks/apc raak je bij voorkeur aan de bovenkant of achterkant of op de koepel. Daarna de zijkant en het lieft niet op de voorkant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 12:01
gewoon raken waar je hem het eerst raken kan! doet toch wel dezelfde damage.

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-06 11:43

RMB

Nee, geen right mouse button!

Crypter schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:11:
gewoon raken waar je hem het eerst raken kan! doet toch wel dezelfde damage.
niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

APC's zijkanten (niet het wielgedeelte) of achterkant, bovenkant.. 2 schoten met eryx en ze zijn stuk. Ik heb nog nooit gehoord van 1 shot 1 kill situaties. Ook niet met tanks.
Tanks: 2 schoten van achter en ze branden. 3 schoten voor de zijkant, en 6 voor de voorkant. Bovenkant meestal 2 a 3 schoten. Niet op het rupsgedeelte schieten.
Ik ga eigenlijk altijd Anti Tank. Me stats voor AT:
Anti-Tank 3d 1h 29m 33s 3165kills 2035deaths 1.56ratio

DAO12 is trouwens een erg goed wapen als je AT'er bent. Meestal jumpen ze uit de tank en APC als ie bijna stuk is, op dat lullige moment moet je hard rennen en 6 keer knallen met je DAO12, ze weten 9 van de 10 keer niet waar je vandaan komt en je hebt in 9 van de 10 keer een kill.
Moet wel toegeven dat AT'er wel 1 van de moeilijkste klasse is naast Support.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 116693 op 09-08-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

waarom vind je support moeilijk dan?
Ik vind Sniper toch veel lastiger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

RMB schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:39:
waarom vind je support moeilijk dan?
Ik vind Sniper toch veel lastiger!
Sniper is niet zo moeilijk als je slim speelt en je de kogelbaan-tijd-snelheid doel door hebt. Sniper is wel leuk voor even, maar het is zo waardeloos tegen APC's en Tanks die toch alle vlaggen wel pakken.

Support, zelfs met PKM is moeilijk, omdat de support-wapens zo gruwelijk inaccuraat zijn. Zelfs als je in kleine stootjes met 1 a 2 kogels gaat schieten. Maar misschien past support niet zo bij mijn stijl. (voornamelijk veel vlaggen pakken, daar is AT perfect voor. Goed tegen infantry en gepantserde voertuigen als je ligt te wachten bij de vlag tot ie van jou is.)

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 116693 op 09-08-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Laatst online: 01-06 17:18

Dark Angel

Corvette LS Power

FireFoz schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:27:
Hey darkangel, ben jij gelebanaan.nl? Ik ben FireFozi in game....jij was een tijdje terug sniper @ de US side, ik @ de MEC side, toen hebben we elkaar nog een paar keer mooi omgelegd geloof ik :P

Ik vind dat bommen gooien trouwens helemaal niet zo moeilijk, met een F15 dan. Gister aardig wat puntjes mee gescoord...
Ja dat klopt ik speel onder gelebanaan.nl

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140185

Anoniem: 91271 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 08:53:
[...]

....ja, logisch. Die F15 gooit zo'n hele sliert bommen en dan is een aanval bijna altijd 100% prijs. Enige nadeel is dat je door die sliert ook sneller een TK pakt als je bombardeert op plekken waar een gevecht aan de gang is. Ik ben aan het aanleren om in zo'n geval ('BREAK-BREAK') niet te bommen, maar nog een rondje te vliegen voor een doel waar geen eigen spelers bij in de buurt lopen.
Soms heb ik trouwens dat de HUD-aanduiding duidelijk een TARGET aangeeft (en niet een kruisje) en het toch een eigen speler is. Zou dit een variant zijn op de rood-blauwe nametag-bug?
Volgens mij is het zo dat wat je als driehoekje ziet alle vijandelijke voertuigen zijn, ook al zijn ze gejat door teamgenoten. Dus alsof er een soort verschillende transpondertjes in de auto's van bejde teams zitten.
Maar ik kan het natuurlijk fout hebben.. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Support, zelfs met PKM is moeilijk, omdat de support-wapens zo gruwelijk inaccuraat zijn. Zelfs als je in kleine stootjes met 1 a 2 kogels gaat schieten.
Vind ik wel meevallen, ik weet als support meestal nog wel wat te raken op vrij grote afstand. Je moet als support ALTIJD liggen (en de betreffende persoon VEEL kogels om zn oren laten vliegen in salvo's van 4-5 kogels :P)
Vooral in urban is support wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141828

Hoe kan je nou een unlocked wapen gebruiken?

Ik heb bij mn medic class een unlocked wapen volgens mn BFHQ maar in de game kan ik hem nergens selecteren..

met dit betreft is het wel een klote spel hoor.. totaal niet overzichtelijk. naar die berichies valt ook niet te luisteren want je bent ana het gamen.. DUH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:40
bij je wapenkeuze ingame op pijltjes rechtsbovenin klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
voordat je spawnt, kan je je klasse kiezen, rechts in het vakje van de class die je kiese, staan 2 pijltjes naast elkaar... klik daarop en je hebt je wapen

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
:+ gaat ook veel te snel die posts

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

R-B

Blokkert

Heb je met goede games he :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 16:13

Tjark

DON'T PANIC

Maakt 't eigenlijk ook nog uit waar je als spec-ops je C4 plakt bij bv tanks/apc's?

tot nu toe heb ik zo in m'n hoofd:

tank 3x pakketje C4
heli's 2x
apc 2x
auto's 1x

command post 3x
artillery 2x
radar 2x

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68893

:P yup..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

TjarkVerhoeven schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:28:
Maakt 't eigenlijk ook nog uit waar je als spec-ops je C4 plakt bij bv tanks/apc's?

tank 3x pakketje C4
heli's 2x
apc 2x
auto's 1x

command post 3x
artillery 2x
radar 2x
uuh command post is 2 genoeg. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freast.nl

tank 3x pakketje C4
heli's 2x
apc 2x
auto's 1x

command post 3x
artillery 2x
radar 2x
Zijn 2 pakketjes niet genoeg voor een tank? Mij vaak genoeg gelukt, maar kan niet garaneren dat ze niet al beschadigt waren!

Je bent vliegtuigen vergeten! 1 pakketje dacht ik! Ben al een tijdje geen spec-ops geweest

[ Voor 16% gewijzigd door Freast.nl op 09-08-2005 12:42 ]

CM Stacker: Corsair CMPSU-750TX, Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3, Intel Core i5 2500K ,Corsair 8 GB DDR3-1600, Sapphire HD6950 Dirt3 Edition, Crucial m4 64GB + Samsung 1+2TB, Dell Ultrasharp U2412M, Logitech G5 + X530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 19:07

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Wat ook leuk is, één plakje c4 in een black hawk gooien wachten totdat ie verdervliegt en dan laten ontploffen, iedereen die erin zit is dood, maar de helo vliegt gewoon verder zonder piloot :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Whahahaahaha, die is meesterlijk!!! Kunnen ze ook even geen chopper pakken om verder te vliegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Basti504 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:45:
Wat ook leuk is, één plakje c4 in een black hawk gooien wachten totdat ie verdervliegt en dan laten ontploffen, iedereen die erin zit is dood, maar de helo vliegt gewoon verder zonder piloot :P
lol dat is best een irritante bug,

is dat alleen bij de Black hawk zo of bij alle choppers, en hoelang blijft hij doorvliegen? ik neem aan dat zodra hij de warzone uitvliegt dan wel vernietigt gaat worden?

anders is het helemaal lullig kunje de vijand van al zijn choppers afhelpen. :P

ik twijfel nog of ik het spel ga kopen, mijn systeem trekt het niet op de isntellingen zoals ik hem zou willen spelen, ik zuig ontzettend in multiplayer (ben gewoon geen die-hard gamer), demo beviel me wel maar offline spelen vind ik evenleuk als multiplayer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tank 3x pakketje C4
command post 3x
radar 2x
....tank gaat ook met twee stuks en die 'command post' (UAV Trailer?) ook met twee stuks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

RFVR schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 08:20:
[...]

:Y) Dat was 'm! Maar kon ff niet op de naam komen, had wel daar op gezocht, maar probleem is/blijft dus dat ie niets vind (zelfs op EA niets), en dat verversen niets oplevert. Draai 1.02 en met 1.03 komt vast aaaaaaaaaaalles goed })
85.236.101.31:16967 kan je hem gewoon handmatig invoeren :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chaoss schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:02:
[...]
lol dat is best een irritante bug,

is dat alleen bij de Black hawk zo of bij alle choppers, en hoelang blijft hij doorvliegen? ik neem aan dat zodra hij de warzone uitvliegt dan wel vernietigd gaat worden?
....nooit aan het einde van een spelronde (als het muziekje speelt en jij ziet het level maar kan niet meer bewegen) nooit die helicopters zo langzaam zien ronddraaien? Zelfde effect: geen piloot meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144428

switch maar is in een attack chopper van plek als er geen 2e man bij zit, of in een blackhawk...dan geeft ie vol gas, en volgens mij vol roer naar rechts? en blijft ie stijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-05 15:43

Ik snap wel wat ie bedoelt. Ik heb ook wat problemen met de ingame game-browser. Als ik op Multiplayer klik ververst ie automatisch de serverlijst (so far so good)
Als ik daarna een filter instel door op servernaam te zoeken laat ie me geen enkele server meer zien (bijvoorbeeld i3d als naam filter)
Als ik daarna die naam weer weghaal en op refresh druk laat ie nog steeds niets zien (refresht gewoon niet)
Enige oplossing is dan: "connect to IP" of BF2 afsluiten en opnieuw opstarten.

Zal wel opgelost worden in 1.03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

slash24 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:19:
[...]

Ik snap wel wat ie bedoelt. Ik heb ook wat problemen met de ingame game-browser. Als ik op Multiplayer klik ververst ie automatisch de serverlijst (so far so good)
Als ik daarna een filter instel door op servernaam te zoeken laat ie me geen enkele server meer zien (bijvoorbeeld i3d als naam filter)
Als ik daarna die naam weer weghaal en op refresh druk laat ie nog steeds niets zien (refresht gewoon niet)

Probeer de knop links naast refresh eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141828

Hebben wat mensen zin om samen een dedicated Server te huren en te draaien als 64plr BF2 server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:19

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

DaMorpheus schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:21:
[...]
Probeer de knop links naast refresh eens ;)
dat hoeft ook niet altijd te helpen... ik heb het namelijk ook in de nieuwe versie :P

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgende badges haal ik maar niet

- basic pistol
- basic explosives
- basic repair

Ben nu al een week als engineer in de weer maar raak max aan 3 repair points ...

Wie helpt me een handje (hoge ticketserver met enkel noobs of zo :p)

frustrating !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

slash24 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:19:
[...]

Heb je het vinkje aanstaan zodat hij geen volle server toont? If so, uitzetten.
Wie helpt me een handje (hoge ticketserver met enkel noobs of zo
Voor 100 Euro wil ik wel ergens op een server gaan zitten zodat jij me tien keer met je pistool kunt afknallen.. |:( ;)

[ Voor 15% gewijzigd door RobzQ op 09-08-2005 13:41 ]

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46247

Nou, voor mij mag die patch wel komen want ik word echt knettergek van die idiote teamkills en team vehicle damages.

Zit ik in een tank rustig een vlag the pakken op Zatar Wetlands en zie ik in de verte een Blackhawk aankomen (ik was ook US). Ik zag al aan het vlieggedrag van deze onnozele dat dat nooit goed kon gaan.
Dichterbij zie ik die piloot plotseling z'n neus omlaag duwen en vliegt die tegen me aan, stuitert weer de lucht in en 10 meter verder stort die neer.

Ik krijg dus:

1x team vehicle damage
4x teamkill
1x punishment

..aan mijn broek (bleken daar ook nog eens 3 andere personen in te zitten).

Voor mij mochten ze ook een of andere flightschool inbouwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:34:

- basic pistol
- basic explosives
- basic repair

Ben nu al een week als engineer in de weer maar raak max aan 3 repair points ...

frustrating !!!
Ik herken je frustratie, want basic pistol, explosives en Knife wil bij mij ook maar niet lukken. Ik begin vaak een ronde vol goede moed, maar stap dan maar weer over op gewone gameplay.
Repair is makkelijk te doen als je een level speelt waarbij de vijand veel spec-ops heeft die de spullen van de commander komen opblazen. Beetje rondhangen in de basis en per te-repareren ding scoor je ongeveer 95% van 1 punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:34:

- basic pistol
- basic explosives
- basic repair

frustrating !!!
pistol is makkie.. gewoon in strike at kahrkland aleen met pistol alles neer whacken.
explosives. c4 op black hawk in mastuur city. 2x dat met een volle bh en hop je badge.
repair. eerst als specops enemy arti, radar en uav opblazen.. dan snel switchen naar andere kant en repairen.. dan heb je al 4 point. en er is altijd wel een tank te fixen.
en we gaan niet stats padden om badges te halen.. das nep. gewoon spelen en je haalt ze vast wel een keer.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 09-08-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
flightschool is zoiezo geen gek idee, ik heb het idee dat elke n00b nu in multiplayer leert vliegen, soms zie ik wel eens een BH rond zon vliegdekschip gaan als ik probeer te reloaden met mijn vliegtuig, dat is gewoon gevaarlijk.

Was het niet in AA dat je ook een soort school moest volgen voordat je wapens kon gaan gebruiken?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Laatst online: 14-11-2024
Ja klopt, in AA kon je pas bepaalde mappen spelen als je bep. kwalificatie had. Werkte imo goed, zo wist je dat bepaalde mappen alleen spelers van zus-en-zo kaliber speelden

[ Voor 31% gewijzigd door b-gone op 09-08-2005 13:52 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:45:
[...]

pistol is makkie.. gewoon in strike at kahrkland aleen met pistol alles neer whacken.
explosives. c4 op black hawk in mastuur city. 2x dat met een volle bh en hop je badge.
repair. eerst als specops enemy arti, radar en uav opblazen.. dan snel switchen naar andere kant en repairen.. dan heb je al 4 point. en er is altijd wel een tank te fixen.
en we gaan niet stats padden om badges te halen.. das nep. gewoon spelen en je haalt ze vast wel een keer.
wat is stats-padden ? Ik wil ze wel op een rechtmatige manier verdienen, anders hoef ik ze niet !

Waar vind ik hoge ticket servers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 11:13

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Ik kom ook vaak gasten tegen die voor de lol hun vliegmachien laten crashen op teammaten. Vooral tegen het einde van een ronde waarbij ze in het verliezende team zitten en ze enorm geowned worden (Bijvoorbeeld in de Gulf of Oman, op het vliegdekschip. De kust halen ze niet meer met de heli vanwege de straaljagers van MEC, dus gaan ze vrolijk op teammaten schieten).

Best iritant als je er nog het beste van wilt maken :(

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Anoniem: 90220 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:45:
[...]
eerst als specops enemy arti, radar en uav opblazen.. dan snel switchen naar andere kant en repairen.. dan heb je al 4 point. en er is altijd wel een tank te fixen.
En dan de volgende regel:
Je blaast zooi op, switched van team op je eigen zooi op te knappen en vervolgens zeg je dat je niet moet spelen voor de stats? Waarom zou je dan zo graag je repairpunts halen dat je er een teamswitch voor over hebt? Raar! 8)7

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:42
Styno schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:54:
Ik kom ook vaak gasten tegen die voor de lol hun vliegmachien laten crashen op teammaten. Vooral tegen het einde van een ronde waarbij ze in het verliezende team zitten en ze enorm geowned worden

Best iritant als je er nog het beste van wilt maken :(
Of ze switchen naar het winnende team als er nog plek is.
Vraag me af hoe dat je score beinvloed.
Als je disconnect vlak voordat het is afgelopen heb je dan alleen de score tot dat moment en geen punt bij winnen/verliezen voor die map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
b-gone schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:48:
Ja klopt, in AA kon je pas bepaalde mappen spelen als je bep. kwalificatie had. Werkte imo goed, zo wist je dat bepaalde mappen alleen spelers van zus-en-zo kaliber speelden
alleen jammer dat het tweede deel van de special forces training 4 uur duurt ongeveer en je het aan 1 stuk moet doen. ik heb me er nog steeds niet toe gezet een hele avond te besteden aan het doorkruipen van dat parcours....

anyway, zou idd misschien wel een idee zijn voor bf2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RobzQ schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:03:
[...]
En dan de volgende regel:

[...]
Je blaast zooi op, switched van team op je eigen zooi op te knappen en vervolgens zeg je dat je niet moet spelen voor de stats? Waarom zou je dan zo graag je repairpunts halen dat je er een teamswitch voor over hebt? Raar! 8)7
het was een voorbeeld van hoe je het kan halen.. :O
kan nog tig manieren verzinnen hoe je je badges kan halen.. engi is echt niet moeilijk.. je kan ook een ronde in een blackhawk zitten dat ding te fixen.. haal je um ook wel als de piloot goed vliegt. _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 09-08-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Frijns.Net schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:03:
[...]

Of ze switchen naar het winnende team als er nog plek is.
Vraag me af hoe dat je score beinvloed.
Als je disconnect vlak voordat het is afgelopen heb je dan alleen de score tot dat moment en geen punt bij winnen/verliezen voor die map?
ik join juist steeds de "underdog". Veel meer actie en eer te behalen :9.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

New topic???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

b-gone schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:48:
Ja, AA doet dat goed, maar dan krijg je topics vol van:

'Ik ken E&E niet hale en prob het al 10 min. Kenne jullie me ff helpe, want ik wil SF spele want ik roeleer enorm!'
of
'Wie wil voor mij de sniper hale want ik kan geen 36 targets raken, maar snipen is vast erg tof!'
of
'Heeft iemand de antwoorden voor die medic cursus want het is zo moeilijk, mail me op: KoEN1987@hotmail.com'

Maar ach dat heeft zijn charmes ook wel weer.... :z

Vooral de servers waar je minstens 15 honor moet hebben zijn een genot om op te spelen.
rac-on schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:04:
[...]

alleen jammer dat het tweede deel van de special forces training 4 uur duurt ongeveer en je het aan 1 stuk moet doen. ik heb me er nog steeds niet toe gezet een hele avond te besteden aan het doorkruipen van dat parcours....

anyway, zou idd misschien wel een idee zijn voor bf2.
:D 4 uren? Het staat me ergens nog vaag bij dat ik iets van 30-40 minuten nodig had voor mijn succesrondje. Uiteindelijk maar drie keer E&E hoeven te proberen gelukkig.

[ Voor 40% gewijzigd door styno op 09-08-2005 14:51 ]

"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

en dan zouden de mensen die niet veel tijd hebben om te gamen niet fatsoendelijk kunnen spelen.
want die moeten dan op n00b servers en mappen spelen terwijl zij eigenlijk serieuze gamers zijn.

BTW, ik kan echt niet fatsoendelijk gebruik maken van een straaljager. is het nou de bedoeling om ground targets te raken ofzo? 't gaat in mijn ogen veel te snel om te richten 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door RMB op 09-08-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik kom net thuis, moet nog aan de slag met nieuw topic wa ik nu ga doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

RMB schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:35:
en dan zouden de mensen die niet veel tijd hebben om te gamen niet fatsoendelijk kunnen spelen.
want die moeten dan op n00b servers en mappen spelen terwijl zij eigenlijk serieuze gamers zijn.
Ben ik niet met je eens. AA is een gratis spel, maar BF2 kost EUR 45,-- dat koop je niet als je maar 10 uurtjes in totaal gaat spelen. Dus ga je toch veel spelen, zelf als je 'niet zo veel tijd hebt'. Bovendien heb je in BF ook niet meteen alle unlocks te pakken, waarschijnlijk doe je daar zelfs veeel langer over dan bij AA. Overigens kun je met een basic training (van een half uur) ook met AA beginnen met gamen.

Als je serieus de training in AA gaat doen heb je in twee, drie avonden alles gehaald en na 10 uur gamen ben je geen noob meer en kun je op alle, dus ook de coole 15+ honor, servers spelen. Deze manier van online gamen voorkomt effectief dat je constant lastig gevallen wordt door cheaters en lamers omdat die eerst serieus tijd moeten investeren in hun account en deze daardoor niet zo snel op het spel zetten met lame gedrag.

Lijkt me een goed idee voor een volgende BF2 patch dus :)

PS. Voor eenieder die zich nu afvraagt wat AA is: America's Army : Operations

[ Voor 7% gewijzigd door styno op 09-08-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120987

Styno schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:47:
[...]
Ben ik niet met je eens. AA is een gratis spel, maar BF2 kost EUR 45,-- dat koop je niet als je maar 10 uurtjes in totaal gaat spelen. Dus ga je toch veel spelen, zelf als je 'niet zo veel tijd hebt'.
Ben ik weer niet helemaal met jou eens. Er zijn toch redelijk veel gamende "papa's" die niet maar zo even 4 uur achter elkaar kunnen/willen gamen. Voor de meeste van deze zal die € 45 niet het probleem zijn, het zit dan meer in de beschikbare tijd (of miepende mama's :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freast.nl
Hmm

dit is de eerste keer dat ik van AA hoor :?

Maar ik ben zo iemand dat niet veel tijd heeft voor games,
(plus een PC-upgrade liet lang op zich wachten ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door Freast.nl op 09-08-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
AA kan je, zoals gezegd, na een uurtje training spelen. Alleen voor de fancy dingen (medic, sniper, specops wapens/mappen) ben je wat meer tijd kwijt. Het punten systeem is heel relaxed. De eerste 15 honor haal je idd vrij vlot, maar doordat teamkills echt heel zwaar gestraft worden (als je 1 teamkills maakt, kan je een positieve score dat rondje wel vergeten) en dood ook echt dood is voor het gehele rondje, wordt er veel nauwkeuriger, tacktischer en gecoordineerder gespeeld, ook omdat je punten krijgt als je team een ronde wint. En het iss idd gratis.

Alhoewel het "kleinschalige" 16 vs 16 spelen niet vergelijkbaar is met tanks en choppers in bf2, nodigd de opzet van het spel wel veel meer uit tot samenwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

Anoniem: 120987 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:15:
Ben ik weer niet helemaal met jou eens. Er zijn toch redelijk veel gamende "papa's" die niet maar zo even 4 uur achter elkaar kunnen/willen gamen. Voor de meeste van deze zal die € 45 niet het probleem zijn, het zit dan meer in de beschikbare tijd (of miepende mama's :()
Ja maar, ja maar, er staat toch ook nergens dat je 4 uur achter elkaar moet gamen :?

Dat sommige mensen 4 uur nodig hebben om 'het hoogste nivo' in AA te halen betekend niet dat je dat ook moet doen. Zoals ik al zei: met een half uur ben je klaar met je basis training en kun je gamen.

Edit:
@Freast.nl: Als je nog een wat tragere pc hebt is AA wel aan te raden. En het is nog gratis ook!

@rac-on: Helemaal gelijk!

[ Voor 12% gewijzigd door styno op 09-08-2005 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freast.nl
BF2 gaat best op mijn systeempie Styno, maar thnx voor de tip

[ Voor 4% gewijzigd door Freast.nl op 09-08-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 120987 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:15:
[...]

Psies, hier zo'n papa (van twee kids) :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

Freast.nl schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:52:
BF2 gaat best op mijn systeempie Styno, maar thnx voor de tip
Hehe, dat geloof ik best. Ik had je sig nog niet gezien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 01-06 11:31
Gister een potje gedaan op die Fok! server... wat een trieste boel daar zeg :r
Ik spawn... zie een tank, dus ren er naar toe. Wordt ik oppeens van achteren beschoten, dus ik denk wtf snel die tank ik. Zit ik er net in, gaat er een of ander figuur voor staan, en zeggen "get out".... hij schoot dus op mij (maar nu zat ik veilig in de tank) en wou die tank hebben, want die was natuurlijk van "hem". Echter ging ik meteen rijden toen ik er in zat, omdat ik naar een "enemy zocht", dus hij sprong er voor, en ik werd met -6 !! bestraft.

Dus ik had echt zo iets van WTF.... en toen spawnde ie weer voor mij, vlak voor de tank. Bleef ie heel lang staan (ik kon ook niet achteruit), en zat ie stoer te vertellen dat als ik er niet uit ging dat ik dan gekicked zou worden. Nou wist ik niet of het een admin was, maar als dat een admin was dan werd ik graag gekicked want op zo'n server wil ik inet eens spelen, dus ik zeg "go ahead".
Zoals je begrijpt was het natuurlijk helemaal geen admin dus hij kon me niet eens kicken. Legt ie na een tijdje landmijnen neer, vlak voor mn tank. Aangezien ik geen zin had om 10 jaar te wachten, ben ik er overheen gereden en heb ik hem uiteraard niet vergeven voor de team kill.

Afin, later die loser weer tegen gekomen, probeerde hij voor mijn jeep te springen, ik later bij hem ook want ik wou hem ff goed terug pakken, niet gelukt verder.
Tijdje later spawn ik, staat er fijn een basecamper met een tank iedereen die spawnt neer te schieten...erg lame.

Weer 5 min later heb ik uiteindelijk weer een tank. Ik was engineer, dus na wat actie was de tank een beetje beschadigd, dus ik stap in the middle of nowhere uit, (ik rijd hem altijd eerst even weg uit het slagveld, en ga hem daar repairen. Komt er een jeep aan rijden met een teamgenoot, dus ik denk goed die rijd gewoon voorbij, stopt ie, stapt ie uit, stapt ie in mijn tank en rijdt ie zo weg :X

Godsamme wat heb had ik gehad met die server zeg, ben meteen weg gegaan en ben niet echt van plan om er nog snel naar toe te gaan.

Heb het wel eens vaker mee gemaakt op servers, maar niet zo veel op 1 server, in 1 enkel potje! Normaal is het 1 zo'n kwestie per server ofzo...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 15:43
FireFoz schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:35:
Gister een potje gedaan op die Fok! server... wat een trieste boel daar zeg :r
Ik spawn... zie een tank, dus ren er naar toe. Wordt ik oppeens van achteren beschoten, dus ik denk wtf snel die tank ik. Zit ik er net in, gaat er een of ander figuur voor staan, en zeggen "get out".... hij schoot dus op mij (maar nu zat ik veilig in de tank) en wou die tank hebben, want die was natuurlijk van "hem". Echter ging ik meteen rijden toen ik er in zat, omdat ik naar een "enemy zocht", dus hij sprong er voor, en ik werd met -6 !! bestraft.

Dus ik had echt zo iets van WTF.... en toen spawnde ie weer voor mij, vlak voor de tank. Bleef ie heel lang staan (ik kon ook niet achteruit), en zat ie stoer te vertellen dat als ik er niet uit ging dat ik dan gekicked zou worden. Nou wist ik niet of het een admin was, maar als dat een admin was dan werd ik graag gekicked want op zo'n server wil ik inet eens spelen, dus ik zeg "go ahead".
Zoals je begrijpt was het natuurlijk helemaal geen admin dus hij kon me niet eens kicken. Legt ie na een tijdje landmijnen neer, vlak voor mn tank. Aangezien ik geen zin had om 10 jaar te wachten, ben ik er overheen gereden en heb ik hem uiteraard niet vergeven voor de team kill.

Afin, later die loser weer tegen gekomen, probeerde hij voor mijn jeep te springen, ik later bij hem ook want ik wou hem ff goed terug pakken, niet gelukt verder.
Tijdje later spawn ik, staat er fijn een basecamper met een tank iedereen die spawnt neer te schieten...erg lame.

Weer 5 min later heb ik uiteindelijk weer een tank. Ik was engineer, dus na wat actie was de tank een beetje beschadigd, dus ik stap in the middle of nowhere uit, (ik rijd hem altijd eerst even weg uit het slagveld, en ga hem daar repairen. Komt er een jeep aan rijden met een teamgenoot, dus ik denk goed die rijd gewoon voorbij, stopt ie, stapt ie uit, stapt ie in mijn tank en rijdt ie zo weg :X

Godsamme wat heb had ik gehad met die server zeg, ben meteen weg gegaan en ben niet echt van plan om er nog snel naar toe te gaan.

Heb het wel eens vaker mee gemaakt op servers, maar niet zo veel op 1 server, in 1 enkel potje! Normaal is het 1 zo'n kwestie per server ofzo...
Hoe heet die server? Zorg ik dat ik daar niet per ongeluk op kom :P

Tierelier

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.