[PC] Battlefield 2 - deel XIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.634 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Anoniem: 90220 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:45:
[...]
eerst als specops enemy arti, radar en uav opblazen.. dan snel switchen naar andere kant en repairen.. dan heb je al 4 point. en er is altijd wel een tank te fixen.
En dan de volgende regel:
en we gaan niet stats padden om badges te halen.. das nep. gewoon spelen en je haalt ze vast wel een keer.
Je blaast zooi op, switched van team op je eigen zooi op te knappen en vervolgens zeg je dat je niet moet spelen voor de stats? Waarom zou je dan zo graag je repairpunts halen dat je er een teamswitch voor over hebt? Raar! 8)7

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:42
Styno schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:54:
Ik kom ook vaak gasten tegen die voor de lol hun vliegmachien laten crashen op teammaten. Vooral tegen het einde van een ronde waarbij ze in het verliezende team zitten en ze enorm geowned worden

Best iritant als je er nog het beste van wilt maken :(
Of ze switchen naar het winnende team als er nog plek is.
Vraag me af hoe dat je score beinvloed.
Als je disconnect vlak voordat het is afgelopen heb je dan alleen de score tot dat moment en geen punt bij winnen/verliezen voor die map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
b-gone schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:48:
Ja klopt, in AA kon je pas bepaalde mappen spelen als je bep. kwalificatie had. Werkte imo goed, zo wist je dat bepaalde mappen alleen spelers van zus-en-zo kaliber speelden
alleen jammer dat het tweede deel van de special forces training 4 uur duurt ongeveer en je het aan 1 stuk moet doen. ik heb me er nog steeds niet toe gezet een hele avond te besteden aan het doorkruipen van dat parcours....

anyway, zou idd misschien wel een idee zijn voor bf2.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

RobzQ schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:03:
[...]
En dan de volgende regel:

[...]
Je blaast zooi op, switched van team op je eigen zooi op te knappen en vervolgens zeg je dat je niet moet spelen voor de stats? Waarom zou je dan zo graag je repairpunts halen dat je er een teamswitch voor over hebt? Raar! 8)7
het was een voorbeeld van hoe je het kan halen.. :O
kan nog tig manieren verzinnen hoe je je badges kan halen.. engi is echt niet moeilijk.. je kan ook een ronde in een blackhawk zitten dat ding te fixen.. haal je um ook wel als de piloot goed vliegt. _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 09-08-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Frijns.Net schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:03:
[...]

Of ze switchen naar het winnende team als er nog plek is.
Vraag me af hoe dat je score beinvloed.
Als je disconnect vlak voordat het is afgelopen heb je dan alleen de score tot dat moment en geen punt bij winnen/verliezen voor die map?
ik join juist steeds de "underdog". Veel meer actie en eer te behalen :9.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

New topic???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 11:13

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

b-gone schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:48:
Ja klopt, in AA kon je pas bepaalde mappen spelen als je bep. kwalificatie had. Werkte imo goed, zo wist je dat bepaalde mappen alleen spelers van zus-en-zo kaliber speelden
Ja, AA doet dat goed, maar dan krijg je topics vol van:

'Ik ken E&E niet hale en prob het al 10 min. Kenne jullie me ff helpe, want ik wil SF spele want ik roeleer enorm!'
of
'Wie wil voor mij de sniper hale want ik kan geen 36 targets raken, maar snipen is vast erg tof!'
of
'Heeft iemand de antwoorden voor die medic cursus want het is zo moeilijk, mail me op: KoEN1987@hotmail.com'

Maar ach dat heeft zijn charmes ook wel weer.... :z

Vooral de servers waar je minstens 15 honor moet hebben zijn een genot om op te spelen.
rac-on schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:04:
[...]

alleen jammer dat het tweede deel van de special forces training 4 uur duurt ongeveer en je het aan 1 stuk moet doen. ik heb me er nog steeds niet toe gezet een hele avond te besteden aan het doorkruipen van dat parcours....

anyway, zou idd misschien wel een idee zijn voor bf2.
:D 4 uren? Het staat me ergens nog vaag bij dat ik iets van 30-40 minuten nodig had voor mijn succesrondje. Uiteindelijk maar drie keer E&E hoeven te proberen gelukkig.

[ Voor 40% gewijzigd door styno op 09-08-2005 14:51 ]

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-06 11:43

RMB

Nee, geen right mouse button!

en dan zouden de mensen die niet veel tijd hebben om te gamen niet fatsoendelijk kunnen spelen.
want die moeten dan op n00b servers en mappen spelen terwijl zij eigenlijk serieuze gamers zijn.

BTW, ik kan echt niet fatsoendelijk gebruik maken van een straaljager. is het nou de bedoeling om ground targets te raken ofzo? 't gaat in mijn ogen veel te snel om te richten 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door RMB op 09-08-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Ik kom net thuis, moet nog aan de slag met nieuw topic wa ik nu ga doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

RMB schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:35:
en dan zouden de mensen die niet veel tijd hebben om te gamen niet fatsoendelijk kunnen spelen.
want die moeten dan op n00b servers en mappen spelen terwijl zij eigenlijk serieuze gamers zijn.
Ben ik niet met je eens. AA is een gratis spel, maar BF2 kost EUR 45,-- dat koop je niet als je maar 10 uurtjes in totaal gaat spelen. Dus ga je toch veel spelen, zelf als je 'niet zo veel tijd hebt'. Bovendien heb je in BF ook niet meteen alle unlocks te pakken, waarschijnlijk doe je daar zelfs veeel langer over dan bij AA. Overigens kun je met een basic training (van een half uur) ook met AA beginnen met gamen.

Als je serieus de training in AA gaat doen heb je in twee, drie avonden alles gehaald en na 10 uur gamen ben je geen noob meer en kun je op alle, dus ook de coole 15+ honor, servers spelen. Deze manier van online gamen voorkomt effectief dat je constant lastig gevallen wordt door cheaters en lamers omdat die eerst serieus tijd moeten investeren in hun account en deze daardoor niet zo snel op het spel zetten met lame gedrag.

Lijkt me een goed idee voor een volgende BF2 patch dus :)

PS. Voor eenieder die zich nu afvraagt wat AA is: America's Army : Operations

[ Voor 7% gewijzigd door styno op 09-08-2005 14:49 ]

"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120987

Styno schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:47:
[...]
Ben ik niet met je eens. AA is een gratis spel, maar BF2 kost EUR 45,-- dat koop je niet als je maar 10 uurtjes in totaal gaat spelen. Dus ga je toch veel spelen, zelf als je 'niet zo veel tijd hebt'.
Ben ik weer niet helemaal met jou eens. Er zijn toch redelijk veel gamende "papa's" die niet maar zo even 4 uur achter elkaar kunnen/willen gamen. Voor de meeste van deze zal die € 45 niet het probleem zijn, het zit dan meer in de beschikbare tijd (of miepende mama's :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freast.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05-2022
Hmm

dit is de eerste keer dat ik van AA hoor :?

Maar ik ben zo iemand dat niet veel tijd heeft voor games,
(plus een PC-upgrade liet lang op zich wachten ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door Freast.nl op 09-08-2005 15:52 ]

CM Stacker: Corsair CMPSU-750TX, Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3, Intel Core i5 2500K ,Corsair 8 GB DDR3-1600, Sapphire HD6950 Dirt3 Edition, Crucial m4 64GB + Samsung 1+2TB, Dell Ultrasharp U2412M, Logitech G5 + X530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
AA kan je, zoals gezegd, na een uurtje training spelen. Alleen voor de fancy dingen (medic, sniper, specops wapens/mappen) ben je wat meer tijd kwijt. Het punten systeem is heel relaxed. De eerste 15 honor haal je idd vrij vlot, maar doordat teamkills echt heel zwaar gestraft worden (als je 1 teamkills maakt, kan je een positieve score dat rondje wel vergeten) en dood ook echt dood is voor het gehele rondje, wordt er veel nauwkeuriger, tacktischer en gecoordineerder gespeeld, ook omdat je punten krijgt als je team een ronde wint. En het iss idd gratis.

Alhoewel het "kleinschalige" 16 vs 16 spelen niet vergelijkbaar is met tanks en choppers in bf2, nodigd de opzet van het spel wel veel meer uit tot samenwerken.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

Anoniem: 120987 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:15:
Ben ik weer niet helemaal met jou eens. Er zijn toch redelijk veel gamende "papa's" die niet maar zo even 4 uur achter elkaar kunnen/willen gamen. Voor de meeste van deze zal die € 45 niet het probleem zijn, het zit dan meer in de beschikbare tijd (of miepende mama's :()
Ja maar, ja maar, er staat toch ook nergens dat je 4 uur achter elkaar moet gamen :?

Dat sommige mensen 4 uur nodig hebben om 'het hoogste nivo' in AA te halen betekend niet dat je dat ook moet doen. Zoals ik al zei: met een half uur ben je klaar met je basis training en kun je gamen.

Edit:
@Freast.nl: Als je nog een wat tragere pc hebt is AA wel aan te raden. En het is nog gratis ook!

@rac-on: Helemaal gelijk!

[ Voor 12% gewijzigd door styno op 09-08-2005 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freast.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05-2022
BF2 gaat best op mijn systeempie Styno, maar thnx voor de tip

[ Voor 4% gewijzigd door Freast.nl op 09-08-2005 15:53 ]

CM Stacker: Corsair CMPSU-750TX, Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3, Intel Core i5 2500K ,Corsair 8 GB DDR3-1600, Sapphire HD6950 Dirt3 Edition, Crucial m4 64GB + Samsung 1+2TB, Dell Ultrasharp U2412M, Logitech G5 + X530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 120987 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:15:
[...]

Psies, hier zo'n papa (van twee kids) :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

Freast.nl schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:52:
BF2 gaat best op mijn systeempie Styno, maar thnx voor de tip
Hehe, dat geloof ik best. Ik had je sig nog niet gezien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 01-06 11:31
Gister een potje gedaan op die Fok! server... wat een trieste boel daar zeg :r
Ik spawn... zie een tank, dus ren er naar toe. Wordt ik oppeens van achteren beschoten, dus ik denk wtf snel die tank ik. Zit ik er net in, gaat er een of ander figuur voor staan, en zeggen "get out".... hij schoot dus op mij (maar nu zat ik veilig in de tank) en wou die tank hebben, want die was natuurlijk van "hem". Echter ging ik meteen rijden toen ik er in zat, omdat ik naar een "enemy zocht", dus hij sprong er voor, en ik werd met -6 !! bestraft.

Dus ik had echt zo iets van WTF.... en toen spawnde ie weer voor mij, vlak voor de tank. Bleef ie heel lang staan (ik kon ook niet achteruit), en zat ie stoer te vertellen dat als ik er niet uit ging dat ik dan gekicked zou worden. Nou wist ik niet of het een admin was, maar als dat een admin was dan werd ik graag gekicked want op zo'n server wil ik inet eens spelen, dus ik zeg "go ahead".
Zoals je begrijpt was het natuurlijk helemaal geen admin dus hij kon me niet eens kicken. Legt ie na een tijdje landmijnen neer, vlak voor mn tank. Aangezien ik geen zin had om 10 jaar te wachten, ben ik er overheen gereden en heb ik hem uiteraard niet vergeven voor de team kill.

Afin, later die loser weer tegen gekomen, probeerde hij voor mijn jeep te springen, ik later bij hem ook want ik wou hem ff goed terug pakken, niet gelukt verder.
Tijdje later spawn ik, staat er fijn een basecamper met een tank iedereen die spawnt neer te schieten...erg lame.

Weer 5 min later heb ik uiteindelijk weer een tank. Ik was engineer, dus na wat actie was de tank een beetje beschadigd, dus ik stap in the middle of nowhere uit, (ik rijd hem altijd eerst even weg uit het slagveld, en ga hem daar repairen. Komt er een jeep aan rijden met een teamgenoot, dus ik denk goed die rijd gewoon voorbij, stopt ie, stapt ie uit, stapt ie in mijn tank en rijdt ie zo weg :X

Godsamme wat heb had ik gehad met die server zeg, ben meteen weg gegaan en ben niet echt van plan om er nog snel naar toe te gaan.

Heb het wel eens vaker mee gemaakt op servers, maar niet zo veel op 1 server, in 1 enkel potje! Normaal is het 1 zo'n kwestie per server ofzo...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 15:43
FireFoz schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:35:
Gister een potje gedaan op die Fok! server... wat een trieste boel daar zeg :r
Ik spawn... zie een tank, dus ren er naar toe. Wordt ik oppeens van achteren beschoten, dus ik denk wtf snel die tank ik. Zit ik er net in, gaat er een of ander figuur voor staan, en zeggen "get out".... hij schoot dus op mij (maar nu zat ik veilig in de tank) en wou die tank hebben, want die was natuurlijk van "hem". Echter ging ik meteen rijden toen ik er in zat, omdat ik naar een "enemy zocht", dus hij sprong er voor, en ik werd met -6 !! bestraft.

Dus ik had echt zo iets van WTF.... en toen spawnde ie weer voor mij, vlak voor de tank. Bleef ie heel lang staan (ik kon ook niet achteruit), en zat ie stoer te vertellen dat als ik er niet uit ging dat ik dan gekicked zou worden. Nou wist ik niet of het een admin was, maar als dat een admin was dan werd ik graag gekicked want op zo'n server wil ik inet eens spelen, dus ik zeg "go ahead".
Zoals je begrijpt was het natuurlijk helemaal geen admin dus hij kon me niet eens kicken. Legt ie na een tijdje landmijnen neer, vlak voor mn tank. Aangezien ik geen zin had om 10 jaar te wachten, ben ik er overheen gereden en heb ik hem uiteraard niet vergeven voor de team kill.

Afin, later die loser weer tegen gekomen, probeerde hij voor mijn jeep te springen, ik later bij hem ook want ik wou hem ff goed terug pakken, niet gelukt verder.
Tijdje later spawn ik, staat er fijn een basecamper met een tank iedereen die spawnt neer te schieten...erg lame.

Weer 5 min later heb ik uiteindelijk weer een tank. Ik was engineer, dus na wat actie was de tank een beetje beschadigd, dus ik stap in the middle of nowhere uit, (ik rijd hem altijd eerst even weg uit het slagveld, en ga hem daar repairen. Komt er een jeep aan rijden met een teamgenoot, dus ik denk goed die rijd gewoon voorbij, stopt ie, stapt ie uit, stapt ie in mijn tank en rijdt ie zo weg :X

Godsamme wat heb had ik gehad met die server zeg, ben meteen weg gegaan en ben niet echt van plan om er nog snel naar toe te gaan.

Heb het wel eens vaker mee gemaakt op servers, maar niet zo veel op 1 server, in 1 enkel potje! Normaal is het 1 zo'n kwestie per server ofzo...
Hoe heet die server? Zorg ik dat ik daar niet per ongeluk op kom :P

Tierelier

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.