Gister een potje gedaan op die Fok! server... wat een trieste boel daar zeg
Ik spawn... zie een tank, dus ren er naar toe. Wordt ik oppeens van achteren beschoten, dus ik denk wtf snel die tank ik. Zit ik er net in, gaat er een of ander figuur voor staan, en zeggen "get out".... hij schoot dus op mij (maar nu zat ik veilig in de tank) en wou die tank hebben, want die was natuurlijk van "hem". Echter ging ik meteen rijden toen ik er in zat, omdat ik naar een "enemy zocht", dus hij sprong er voor, en ik werd met -6 !! bestraft.
Dus ik had echt zo iets van WTF.... en toen spawnde ie weer voor mij, vlak voor de tank. Bleef ie heel lang staan (ik kon ook niet achteruit), en zat ie stoer te vertellen dat als ik er niet uit ging dat ik dan gekicked zou worden. Nou wist ik niet of het een admin was, maar als dat een admin was dan werd ik graag gekicked want op zo'n server wil ik inet eens spelen, dus ik zeg "go ahead".
Zoals je begrijpt was het natuurlijk helemaal geen admin dus hij kon me niet eens kicken. Legt ie na een tijdje landmijnen neer, vlak voor mn tank. Aangezien ik geen zin had om 10 jaar te wachten, ben ik er overheen gereden en heb ik hem uiteraard niet vergeven voor de team kill.
Afin, later die loser weer tegen gekomen, probeerde hij voor mijn jeep te springen, ik later bij hem ook want ik wou hem ff goed terug pakken, niet gelukt verder.
Tijdje later spawn ik, staat er fijn een basecamper met een tank iedereen die spawnt neer te schieten...erg lame.
Weer 5 min later heb ik uiteindelijk weer een tank. Ik was engineer, dus na wat actie was de tank een beetje beschadigd, dus ik stap in the middle of nowhere uit, (ik rijd hem altijd eerst even weg uit het slagveld, en ga hem daar repairen. Komt er een jeep aan rijden met een teamgenoot, dus ik denk goed die rijd gewoon voorbij, stopt ie, stapt ie uit, stapt ie in mijn tank en rijdt ie zo weg
Godsamme wat heb had ik gehad met die server zeg, ben meteen weg gegaan en ben niet echt van plan om er nog snel naar toe te gaan.
Heb het wel eens vaker mee gemaakt op servers, maar niet zo veel op 1 server, in 1 enkel potje! Normaal is het 1 zo'n kwestie per server ofzo...