[PC] Battlefield 2 - deel XIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.644 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151513

Het is mij ook al gelukt om met harrier onder de boot te landen Linkje van image

Maar ik heb nog een vraagje.. naja vraag, ik heb geprobeerd om die battlefield recorder te configureren.

Ik draai de dedicated server thuis, en ik wil de demo files uploaden naar mijn ftp, maar steeds als hij de files wilt uploaden geeft hij een foutmelding in de console:

Uploading demo file mods/bf2/demos/auto_2005_08_08_02_06_47.bf2demo ...
Demo upload failed. Check 'rotate_demo_err.txt' for more info.

Mijn config file ziet er zo uit.

rotate_demo.cfg:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
# set the number of demo files to keep in rotation
file_limit = 30

# for local web server; edit this path and make it match the one in serversettings.con
target_root = /path/to/webroot/demos

# set to 1 to enable ftp uploading
use_ftp = 1

# set to the target directory on the ftp server
ftp_target_dir = public_html/demos/

# login information for the ftp server goes here
ftp_server = ftp:\\ftp.lixtro.nl
ftp_user = *******
ftp_password = *******

Hij zegt Check 'rotate_demo_err.txt' for more info. die is namelijk nergens te vinden en bestaat niet.

En de map demos op mijn ftp heeft chmod 777.

Iemand enig id wat ik fout doe? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
gister Mashtuur zitten spelen en mooie oplossing gevonden voor BH stats hoertjes. Aan het begin rent iedereen daar naartoe met als gevolg zo'n 12 mensen op het helipad waarvan de helft maar mee kan in de chopper. Wat doet Rac-on (raccie in bf2)?? lekker de enige humvee die in de basis staat inpikken en wegrijden :p uiteraard schijt hebbende aan alle mensen die "need a pickup" roepen ;) je ziet zo vaak een BH vol mensen met hoge scores, terwijl je op de grond dik wordt afgemaakt omdat een groot deel van je team in zo'n chopper rondvliegt. Laat ze maar lekker een klere eind lopen die mensjes :Y)

Ook heel naar: alle vlaggen ingenomen door MEC maar onze USMC commander die als enige nog in leven was lag ergens op een berg en weigerde suicide te plegen... gevolg: 10 minuten moeten toekijken terwijl hij een beetje met artillery zat te spelen :(

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
rac-on schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 07:57:

Ook heel naar: alle vlaggen ingenomen door MEC maar onze USMC commander die als enige nog in leven was lag ergens op een berg en weigerde suicide te plegen... gevolg: 10 minuten moeten toekijken terwijl hij een beetje met artillery zat te spelen :(
Zeurmiepen: hij presteert het om niet als een idioot rond te huppelen en d00d te gaan :D CSS is ook een mooi voorbeeld, krijg je al snel geklaag dat een ronde niet snel genoeg voorbij moet zijn, krijg je kampeer verhalen enzo :X

Wat ik altijd doe/deed met bf1942 als mij zoiets overkwam (als men er over ging zeuren/klagen dus): ging ik rustig naar een hoekje van de map waar de vijand mij vrijwel niet zou kunnen vinden en ondertussen ff kopje koffie/eten etc etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hielko schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 00:05:
[...]

Wat niet verkeerd zou zijn om players te kicken die gewoon afk zijn; ik zie regelmatig dat er van die 0 0 0 spelers inzitten die gewoon te laks zijn geweest om het spel af te sluiten of denken dat ze een gereserveerde plaats in de server hebben....

[...]

Ik zat zover mogelijk in de Black Hawk, en ik kan verzekeren dat ie toch wel een aantal maal is neergehaald; had aan 't eind van de ronde toch wel een stuk of 10 deaths... overigens wel grappig om te zien; als de chopper down is en de base waar de chopper spawnt in vijandelijke handen is kan zo'n squad toch ineens goed samenwerken :P
Jawel, maar dat is soms een beetje moeilijk de controleren als je er zelf niet inzit ;) Vandaar dat het er om ging dat als een admin er bij moet, er wel iemand gekicked wordt, omdat er anders geen admin in zit. Dan is altijd de gene met de laagste score de klos :9

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

gister Mashtuur zitten spelen en mooie oplossing gevonden voor BH stats hoertjes. Aan het begin rent iedereen daar naartoe met als gevolg zo'n 12 mensen op het helipad waarvan de helft maar mee kan in de chopper. Wat doet Rac-on (raccie in bf2)?? lekker de enige humvee die in de basis staat inpikken en wegrijden :p uiteraard schijt hebbende aan alle mensen die "need a pickup" roepen ;) je ziet zo vaak een BH vol mensen met hoge scores, terwijl je op de grond dik wordt afgemaakt omdat een groot deel van je team in zo'n chopper rondvliegt. Laat ze maar lekker een klere eind lopen die mensjes :Y)
Dit vind ik dus triest gedrag en bovendien benadeel je hier het hele team mee. Die volle heli waar jij het over hebt zorgt er ook vaak voor dat je het op de grond wat makkelijker hebt. Tenminste zo ervaar ik het op de meeste servers waar ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 10:21
Hier enkele tips om BF2 wat beter onder de knie te krijgen.
Is al eerder besproken maar dit is voor degene die wat probs hebben met engels.

In het ABN dus. http://www.fragland.be/specials.php?id=538

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

mrknowitall schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 23:45:
Zo, ff half uurtje gespeeld, als ik nu niet helemaal bovenaan sta :

[afbeelding]

8)7

Wel jammer dat ik niet gelijk alle guns kon unlocken ;).
Is dit realistisch???? Ben je aan het cheaten of heb je geen vrije tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
of is er een bugje in de stats.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Falcon2107 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 09:57:
[...]

Is dit realistisch???? Ben je aan het cheaten of heb je geen vrije tijd?
Ach ja, zie

http://www.got3n.com/player.php?pid=MrKnowitall

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Falcon2107 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 10:06:
[...]

Laten we het op een bugje houden...
Hoezo, zo te zien werkt Photoshop goed hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

The Widow Maker schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 21:13:
[...]
als ik mijn filters apply dan ben ik ook alle servers kwijt, dan moet ik het spel opnieuw opstarten. Ook als ik teveel op refresh of update klik is ie zomaar ineens weg.
....dit heb ik ook. Dus als iemand weet hoe je dit oplost? Ik ben van versie 1.0 naar 1.01 naar 1.02 gegaan. Misschien zit daar de oorzaak in, want afgelopen weekend installeerde in een nieuwe BF2 bij een kennis en die heb ik in 1x van 1.0 naar 1.02 gepatched en bij hem werkten de filters wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...gistermiddag trouwens door PunkBuster van een Noorse (.no) 64-p server gekicked na het aanloggen omdat volgens PunkBuster mijn ip-adres afkomstig was 'from the netherlands' en er alleen Noorse spelers werden toegelaten op die server. Ik vraag me af of dat mag als je een ranked server draait?
Was in ieder geval een vreemde pb-message. Noorwegen voortaan maar mijden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 12:01
Anoniem: 91271 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 10:22:
...gistermiddag trouwens door PunkBuster van een Noorse (.no) 64-p server gekicked na het aanloggen omdat volgens PunkBuster mijn ip-adres afkomstig was 'from the netherlands' en er alleen Noorse spelers werden toegelaten op die server. Ik vraag me af of dat mag als je een ranked server draait?
hmm... waarom gebruikt de overheid ook geen ip-adres-ID bij de NL grenzen? kunnen we ook die noren weren!

onze eigen PB-Douane

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 21:53

riffey#4

aka Beever#4

Anoniem: 91271 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 10:22:
Die heb ik ook gehad. Erg irritant. Je krijgt 'm ook pas NADAT je gejoind hebt, dus eerst wel lekker laten laden.

Ik vraag me ook af of dit mag, want eigenlijk is het dus geen public server. Mijn ping was onder de 50 daar.
Als het WEL mag, dan moeten ze in de game browser de mogelijkheid geven het uit te zetten (filter voor country codes of zo).
Straks doen meer servers dat, en kun je ze allemaal gaan proberen in de hoop dat je kunt verbinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 08:57
Dat is gewoon heel dom gedrag van jou. De BH is gewoon belangrijk in die map, geen wonder dat iedereen er in wil. Maar het is onderdeel van het spel, als ie vol zit moet je zorgen dat de grondtroepen zo snel mogelijk elders aan de slag gaan. Door jouw gedrag heeft je team die ronde waarschijnlijk verloren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:23

Stewie!

Keen must die!

Dan ben je zelf erg dom bezig. De enige reden dat jij ook daar spawnt is dat je ook graag in die chopper wilt. Je ziet dat die vol is en pakt snel en auto en rijdt weg terwijl je lacht naar degene die net als jij ook daar spawnde voor de chopper. Dus in principe lach je jezelf uit en straf je anderen voor een fout die jij zelf maakt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

riffey#4 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 10:46:
[...]

Die heb ik ook gehad. Erg irritant. Je krijgt 'm ook pas NADAT je gejoind hebt, dus eerst wel lekker laten laden.

Ik vraag me ook af of dit mag, want eigenlijk is het dus geen public server. Mijn ping was onder de 50 daar.
Als het WEL mag, dan moeten ze in de game browser de mogelijkheid geven het uit te zetten (filter voor country codes of zo).
Straks doen meer servers dat, en kun je ze allemaal gaan proberen in de hoop dat je kunt verbinden...
....misschien kan een van de admins hiero (met een ranked server) eens nakijken in zijn EA-spelregelboek of dit wel geoorloofd is? 't Zou waardeloos zijn als iedereen dit gaat doen; je ziet 't inderdaad pas na het laden/inloggen van het spel. Waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
Afgelopen vrijdag (of was het donderdag) die eXp.ElekTriC 5 keer gekilled in een ronde waarvan een keer zelf met een pistool, zo onoverwinnelijk is ie dus niet. Hij weet alleen precies waar hij moet zijn op de map om veel punten te oogsten.
Een ronde daarna in Mastuur zaten we gezellig in een BH met Electric aan het stuur, die gast kan wel goed vliegen zeg. Paar keer over de zijkant gerold zelfs, dus helemaal rond. Wel leuk allemaal maar we verloren die ronde dus wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyF
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
(Mr. Bondt schreef bovenstaande in antwoord op m'n klaagzang over de, in mijn ogen, te slappe luchtafweer)

Gisteren (dwz zondagochtend voor 03:00) bij Operation Cleansweep (ik weet niet meer welke server) meegevlogen met ene voedoe. eerst als gunner op de Cobra, later als bomrichter voor lasergeleide raketten in een F-15.
Ik wist helemaal niet dat dat kon als bomrichter! (aangezien ik me nooit aan die jets had gewaagd) :p
Tijdens de eerste vlucht toch zo'n 3 of 4 voertuigen uitgeschakeld. Waarvan minstens 1x zo'n luchtafweervoertuig. En toen werden we neergehaal door die Su-34...

Als het voor mij als newbie bomrichter al zo gemakkelijk gaat :p , als er een goeie piloot vliegt (in dit geval voedoe)....

[ Voor 9% gewijzigd door WillyF op 08-08-2005 11:10 ]

The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 09:20

BEVEL

s9.BeVeL

Mr. Detonator schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 00:09:
[...]

met die instelling heb je ongeveer 1.3-1.4 gig geheugen in gebruik (heb 't effe getest)...en lijkt me dus sterk dat dat goed draait met 1 gig :/

ik had eerst ook 1 gig, maar op 1600x1200/2xaa moest ik sowieso textures al op medium zetten...ook dynamisch licht/schaduwen, en dynamische schaduw had ik op medium staan...zo had ik rond de 750-800mb in gebruik (incl windows)

nou heb ik 2 gig, en'het enigste wat ik hoger heb gezet zijn textures...dus die andere drie staan nog op medium...zo heb ik 1.1 gig in gebruik, en draait het goed, maar niet beter dan met een gig > zelfde fps ondanks dat textures hoger staan...ook laadtijden zijn niet merkbaar sneller geworden)

máár het ziet er wel wat mooier uit :)
Wat ben jij toch een vervelend mannetje (alleen tijdens het spel, en als je bij de andere party zit)
})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Ohh gister ECHT iets heel leuks meegemaakt.

Ik was met eentje2 in een straaljager gesprongen.
Hij was de piloot, ikke de bommenwerper/doelzoeker of hoe dat heet.
Nou wij staan dus te wachten tot de straaljager spawnt.
Spawnt ie eindelijk en wij erin duiken.
ok.. nu gebeurt het
Net als wij erin jumpen en de motoren beginnen te draaien (we staan nog in de dock) komt er een vijandelijke APC recht voor ons rijden.
Hij kijkt volgensmij nog of er wel iemand in de straaljager zit.
EN net op tijd... BOEM... ik vuur een missle af en weg is die APC
Het zag er ECHT grappig uit man..
Jammer dat ik de naam niet onthouden heb van die stumpert die erin zat :)
Ik lag ik een deuk samen met eendje2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144428

Jij bent ook best vervelend ;) gister, dalian plant, jij in de chinese fighter, ik in de JSF, oh wat hebben we om elkaar heen gedraaid, een missiles gesproeid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Falcon2107 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 10:06:
[...]

Laten we het op een bugje houden...
Nah.. hij is ook gewoon een noob... net als de rest van ons hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-06 21:34
Zo'n idee heb ik ook. Ik doe meestal Kamikaze. Echt leuk, soms blijf ik in leven, in mijn MOC blackhawk en die USMC balckhawk heb ik dan stuk geramd. :D Wel lullig dat soms de piloot 5 teamkills op zijn naam krijgt, maar dat is het risico van de Blackhawk. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Anoniem: 144428 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 11:25:
Jij bent ook best vervelend ;) gister, dalian plant, jij in de chinese fighter, ik in de JSF, oh wat hebben we om elkaar heen gedraaid, een missiles gesproeid :P
Jep... was echt leuk die luchtgevechten.
Echt geweldig dit spel.
Ik was het rondhuppelen en rondrijden in tanks een beetje zat dus nu ben in volop aan het oefenen in de jets.
Lukt wel aardig.. ik stort niet zo vaak meer neer, en de resupply runs lukken al veel beter.
Nu moet ik het bombarderen nog onder de knie krijgen. Ik snap die mikker niet precies..
iemand tips om goed te bombarderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
Die mikker heb je niet veel aan. Even oefenen in een lege server en dan aan komen vliegen (hoog) een duikvlucht maken, bommen los, direct hard optrekken en dan met F11 (view achter je vliegtuig) kijken waar je bommen terecht zijn gekomen. Daarna is het gewoon veel doen en snappen hoe die bommen vallen. Dan kan je ook laag aan komen vliegen etc. Het is allemaal een kwestie van de juiste timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 22:44

Twhomp

Stayin' Alive

DaMorpheus schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 12:29:
[...]

Ranked, unrankeds wilt niemand meer 8)7
mowch, ken wel minstens 1 unranked server die continu vol zit.

Ook lekker van unranked servers: niemand loopt te kutten voor punten/medals/ribbons.

* Twhomp heeft nog niet eens de moeite gedaan om naar een ranked server te gaan :+

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

T-mo-T schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 11:31:
[...]

Zo'n idee heb ik ook. Ik doe meestal Kamikaze. Echt leuk, soms blijf ik in leven, in mijn MOC blackhawk en die USMC balckhawk heb ik dan stuk geramd. :D Wel lullig dat soms de piloot 5 teamkills op zijn naam krijgt, maar dat is het risico van de Blackhawk. O-)
Dat is niet het risico van een blackhawk maar een enorme fout in dit spel. Hopelijk wordt dit in de 1.03 patch gecorrigeerd zodat zielige figuren zoals jij een welwillende blackhawk piloot geen kick meer kunnen bezorgen. Lamer. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150432

BEVEL schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 11:22:
Ohh gister ECHT iets heel leuks meegemaakt.
*knip*.
mmmm volgens mij heb jij mij ook nog neergehaald toen je aan het vliegen was... damn ging we snel zeg :)

oja gisteren mijn airborn ribbon gehaald. leuk om te doen vrije val van zon 900 / 1100 foot waarna op een vijandelijk basis landen en vlag veroveren, nou ja bijna dan.... hij was bijna in de top werd ik me daar toch van drie kanten beschoten jammer heel jammer :)

maar toch iets anders. wat vinden jullie nou van een vliegende commander? ik persoonlijk vindt dat een commander lekker moet gaan liggen en opdrachten geven, kijken waar de vijand is en veel arti op ze schieten.

en nog iets anders dat base- rapen men wat word ik er gek van. snap best wel dat je soms iets wilt jatten wat er staat maar pak het en ga dan weg en ga niet zo stom blijven staan. gisteren 1 met een apc op onze landingsbaan ja haha makkelijk.
of zaterdag die apache.. gewoon wachten tot wij met zijn 6 in de bh stappen en dan schieten.
te makkelijk gewoon.
ga dan iets verder weg hooveren en probeer ons dan te pakken is veel leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Anoniem: 10456 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:05:
[...]

Dat is niet het risico van een blackhawk maar een enorme fout in dit spel. Hopelijk wordt dit in de 1.03 patch gecorrigeerd zodat zielige figuren zoals jij een welwillende blackhawk piloot geen kick meer kunnen bezorgen. Lamer. |:(
:| de lamers zijn de mensen die punishen voor zoiets... mag je soms geen chopper meer neerhalen, omdat de piloot dan misschien wel tk's krijgt? lekker kromme wereld leef jij in...

anyway, je hebt wel gelijk dat het een fout in het spel is dat een driver zo snel teamkills krijgt

[ Voor 11% gewijzigd door Rac-On op 08-08-2005 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:23

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 10456 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:05:
[...]

Hey hallo? Dat mag toch best? Ik rij ook met voertuigen over het voetvolk van de tegenstander heen, nou dat kan je dus ook met voertuigen tegen elkaar doen. Is echt reuze handig. Die Black hawk is namelijk 1 vs 1 in gunpower sterker dan die chopper van de mec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rac-on schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:06:
[...]

:| de lamers zijn de mensen die punishen voor zoiets... mag je soms geen chopper meer neerhalen, omdat de piloot dan misschien wel tk's krijgt? lekker kromme wereld leef jij in...

anyway, je hebt wel gelijk dat het een fout in het spel is dat een driver zo snel teamkills krijgt
wat ik jammer vind is dat je niet kan zien wie bij jou in de heli zit niet alleen qua naam maar ook als uitrusting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 19:22

XanderDrake

Build the future!

Hey allen,

Ik heb last van vage multiplayer haperingen, die ik niet heb tijdens singleplay. Ik heb nu alles op medium op 1024*768 en 2 keer anti-aliasing. Bij singleplayer haal ik makkelijk 80fps, met 100fps als max en 70fps als minimum bij mappen als the Gulf of Oman. In multiplayer is dat gestaag minder, rond de 50fps als minimum, maar dat zou niet tot haperingen moeten leiden.
Ik neem aan dat dat komt door de aanwezigheid van aanzienlijk meer spelers, maar ik heb de haperingen dus als ik een raket knal of een explosie recht in me gezicht krijg, of als ik de player-scores met tab opvraag. Toch als ik kijk naar de fps, dan is ie niet onder de 30...
Ik las dat een xtra gig (dus 2 gig totaal) wel goed zou doen, maar ik heb nu 1 gig overclocked en wel, en is dat niet voldoende? hebben mensen hier ook last van?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872

DaMorpheus schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:08:
[...]

Hey hallo? Dat mag toch best? Ik rij ook met voertuigen over het voetvolk van de tegenstander heen, nou dat kan je dus ook met voertuigen tegen elkaar doen. Is echt reuze handig. Die Black hawk is namelijk 1 vs 1 in gunpower sterker dan die chopper van de mec.
All is fair in love and war :) Zo is het maar net

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 139872 op 08-08-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 20:24

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

tis een NL forum, dus laten we het houden op:
' In liefde en oorlog is alles geoorloofd.....'

(damn, me pa altijd met zijn spreekwoordelijke gezegdes... :/ )

[ Voor 7% gewijzigd door SAiN ONeZ op 08-08-2005 12:32 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

gewoon als mec die hummer jatten en vol c4 plaggen op de heli pad neer meuken.. als repair komt.. boem. 6 man de pijp uit. _/-\o_
plak standaard op de vlaggen waar ik ben c4.. komt de bh dan gaat ie ook boem. of suicide met een busje met c4 de bh volgen en als ie de flag grabbed. eronder rijden en alah achbar BOEm! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 08-08-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

DaMorpheus schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:08:
[...]

Het mag allemaal, maar het is natuurlijk niet leuk dat een bestuurder van een voertuig daardoor teamkills krijgt. Er gaat namelijk wel erg veel punten er vanaf, vooral in zo'n chopper waar je dan met 6 mensen in zit. Whopa en het is -20... :/ (gewoon frustrerend) Met eventueel als gevolg dat hij/zij van de server wordt gekickd, door teammates die "Page Up"/"Page Down" niet van elkaar weten te onderscheiden. Hopelijk brengt de 1.03 patch daar een goede verandering in.

[ Voor 7% gewijzigd door whyz op 08-08-2005 12:42 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:36:
[...]

gewoon als mec die hummer jatten en vol c4 plaggen op de heli pad neer meuken.. als repair komt.. boem. 6 man de pijp uit. _/-\o_
plak standaard op de vlaggen waar ik ben c4.. komt de bh dan gaat ie ook boem. of suicide met een busje met c4 de bh volgen en als ie de flag grabbed. eronder rijden en alah achbar BOEm! _/-\o_
wohahaha :) heel grappig, heb ik nog niet eerder gezien, vanavond maar ff uitproberen thnx voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 08:24
whyz schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:39:
[...]

Het mag allemaal, maar het is natuurlijk niet leuk dat een bestuurder van een voertuig daardoor teamkills krijgt. Er gaat namelijk wel erg veel punten er vanaf, vooral in zo'n chopper waar je dan met 6 mensen in zit. Whopa en het is -20... :/ (gewoon frustrerend) Met eventueel als gevolg dat hij/zij van de server wordt gekickd, door teammates die "Page Up"/"Page Down" niet van elkaar weten te onderscheiden. Hopelijk brengt de 1.03 patch daar een goede verandering in.
Teamkils? Als je over tegenstanders heenrijdt? Of een vijandelijk voertuig ramt?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
[...]

ben ik met je eens, maar dan hoef je de poster toch niet metteen als volgt aan te vallen:
zielige figuren <knip> Lamer |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Rac-On op 08-08-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53226

Oakley schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 11:05:
Afgelopen vrijdag (of was het donderdag) die eXp.ElekTriC 5 keer gekilled in een ronde waarvan een keer zelf met een pistool, zo onoverwinnelijk is ie dus niet. Hij weet alleen precies waar hij moet zijn op de map om veel punten te oogsten.
Een ronde daarna in Mastuur zaten we gezellig in een BH met Electric aan het stuur, die gast kan wel goed vliegen zeg. Paar keer over de zijkant gerold zelfs, dus helemaal rond. Wel leuk allemaal maar we verloren die ronde dus wel ;)
Gister ook bij hem in een server gezeten maar wat een slijmballen daar :r
Hij kan misschien best leuk spelen maar hij is geen god ofzo
ook namens bla bla nog bedankt dat je op onze server hebt gespeeld eXp.ElekTriC
waarom bedanken ze mij nooit als ik op een server heb gespeeld? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-06 20:27

Dark Angel

Corvette LS Power

Tank rijden ging gisteren ook wel erg lekker.
Heb weer een mooie ribbon verdient door jouw :)
(gelebanaan.nl)

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

JorisdeKloris schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:51:
[...]

Teamkils? Als je over tegenstanders heenrijdt? Of een vijandelijk voertuig ramt?
Als je geramd wordt door een vijandelijk voertuig en je hebt wat buddies binnenzitten kan jij daar alsnog de teamkills voor krijgen.
rac-on schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:01:
[...]

ben ik met je eens, maar dan hoef je de poster toch niet metteen als volgt aan te vallen:

[...]
Ik keur wat hij post ook niet goed ofzo :P ik leg het alleen anders uit ;)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:31

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

Ik heb zaterdag een dagje gespeeld op DJMantri zijn ranked server (nick: Mysterious_P) en ik moet eerlijk bekennen dat dat uitermate goed bevallen is!

Iedereen zit in squad's en een goede actieve commander ontbreekt er NIET aan :) leuk spelen daar en ik weet dat ik er wel vaker ga komen :)

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
[...]
quote:

Zo'n idee heb ik ook. Ik doe meestal Kamikaze. Echt leuk, soms blijf ik in leven, in mijn MOC blackhawk en die USMC balckhawk heb ik dan stuk geramd. Wel lullig dat soms de piloot 5 teamkills op zijn naam krijgt, maar dat is het risico van de Blackhawk.
-
Dat is niet het risico van een blackhawk maar een enorme fout in dit spel. Hopelijk wordt dit in de 1.03 patch gecorrigeerd zodat zielige figuren zoals jij een welwillende blackhawk piloot geen kick meer kunnen bezorgen. Lamer.
Waarom ben je dan nu ineens een lamer?

Kijk, ik klaag nooit over volle blackhawks die het speelveld pwnen (hmmmm, word soms wel gestoord van die l33t taal), maar daar moet dus tegenover staan dat je die BH's ook neer moet kunnen halen op alle "legale" manieren die het spel toestaat? Wat is er nu mis met een chopper invliegen op zo'n BH? Ik heb het nog nooit gedaan, maar alleen omdat ik niet op het idee ben gekomen. Zit altijd moeilijk te doen met Antitank kit of in een tank zelf.

Ook dat wachten met een apache (of de MEC variant) tot de BH vol zit en dan 1x afschieten (of met C4): briljant! Dat is het risico van met een BH het speelveld willen 'pwnen'. Ook de mogelijke teamkills voor de piloot horen daarbij. Ik word wel een beetje moe van dat gemekker over alle mogelijke manieren waarop je het spel kunt 'misbruiken'. Ik zie dat niet als misbruik, het zit in het spel en het zijn dus spel eigen elementen. Voor elke variant (behalve dan het puntharvesten) kan je iets verzinnen om die "misbruikers" dwars te gaan liggen. Zie het als een uitdaging en erger je er niet aan! Het feit dat je je aan dit soort dingen ergert, geeft meer blijk van jaloezie dan iets anders.
Ik vind het echt heel jammer dat EA bepaalde instellingen gaat wijzigen in de 1.03 patch. Alleen dat puntharvesten heb ik geen problemen mee dat ze daar wat aan doen, aan de andere kant: die mensen vallen mij tijdens het spel niet lastig, dus zoveel last heeft niemand ervan. Wat kan het mij schelen dat er mensen 1 gold medal meer hebben omdat ze een ronde lang in de ruimte hebben lopen schieten en vervolgens zichzelf en de ander resupply-en? Laat ze lekker, als ze daar 's nachts beter van kunnen slapen...

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

kan er echt niet mee zitten.
Als piloot kun je in die BH meestal dikke punten harvesten. Keerzijde is dat je soms de grond in geboord wordt door een kamikaze aktie. So be it. Als daardoor die BH minder als hoer gebruikt wordt, wordt die map alleen maar leuker en uitgebalanceerder.

Bovendien, als je teamgenoten slim genoeg zijn om in die BH te gaan zitten en repairen enzo dan weten ze nu ook wel hoe dat punishen werkt.

Ik heb zeker op de urbanmap only id3.nl server het idee dat sommigen wel heel graag USMC willen zijn. Heb het id dat je op die server en die mappen toch wel voordeel hebt als USMC.

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 08-08-2005 13:24 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148293

Gister ook bij hem in een server gezeten maar wat een slijmballen daar :r
Hij kan misschien best leuk spelen maar hij is geen god ofzo

[...]

waarom bedanken ze mij nooit als ik op een server heb gespeeld? :+
Erger nog, omdat hij toevallig alle tijd van de wereld heeft (en misschien wel profiteert van het systeem voor uitkeringsgerechtigden in Nederland) zou hij respect verdienen 8)7 :r Wat niet wil zeggen dat hij ook goed is......
Ik heb wel meer te doen dan alleen BF2 hoe geweldig het ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Dark Angel schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:04:
[...]

Tank rijden ging gisteren ook wel erg lekker.
Heb weer een mooie ribbon verdient door jouw :)
(gelebanaan.nl)
ik haaat bananen :P
vooral die gele
hehehe :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door BEVEL op 08-08-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-06 22:05

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Het zal wel aan mij liggen maar ik vind die blackhawk niet zo moeilijk om neer te halen :P , gewoon met die tank, T-90 ofzo er opknallen. 3 of 2 keer er op schieten, en als je geluk hebt knal je bij het eerste schot je piloot of de gunners er uit. Meestal hangt de BH toch laag omdat ie een vlag wil pakken, ik wacht totdat ie stil hangt bij de vlag en dan knal erop. ( alleen het moeilijke is de tank ook nog te krijgen in zo'n kleine map als Mushtuur :P )

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Basti504 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:32:
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind die blackhawk niet zo moeilijk om neer te halen :P , gewoon met die tank, T-90 ofzo er opknallen. 3 of 2 keer er op schieten, en als je geluk hebt knal je bij het eerste schot je piloot of de gunners er uit. Meestal hangt de BH toch laag omdat ie een vlag wil pakken, ik wacht totdat ie stil hangt bij de vlag en dan knal erop. ( alleen het moeilijke is de tank ook nog te krijgen in zo'n kleine map als Mushtuur :P )
PSIES, ik pak die T-90 als MEC zijnde en hoppa.. daar gaat weer een BH naarbeneden..
Lijkt wel of niemand goed kan schieten ofzo, dat ze zo klagen over BH.
Ik heb er geen problemen mee.. Laat die sukkels maar in hun BlackHawk vliegen.. ik knal ze wel naar beneden.

Ik haal soms echt wel meer punten als grondtroep , dan zo'n ventje in een BlackHawk.

http://www.got3n.com/player.php?pid=dcy

[ Voor 3% gewijzigd door dCY op 08-08-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51614

Ik had gisteren nog een mooi rondje op Mashtuur City in de Blackhawk ({DP}Palpatine). Lekker rondvliegen, 2 gunners die maaien het veld leeg, en 2 engineers achterin die de boel fiksen als dat nodig is. Toppunt van teamwork. :)

Ik heb er nog mooi een Crew Service Ribbon aan overgehouden.

Maar ik vind zeker dat je gewoon op elke manier mogelijk die Blackhawk neer mag halen. Ik bedoel, hij is een grote bedreiging als ie over komt vliegen met 2 volle gunner-zitplaatsen... En zoals al gezegd, als piloot neem je grote risico's voor veel punten.

En voor alles geldt: What goes up, must come down. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos Tesselaar
  • Laatst online: 09-12-2022
Ja dat was gisteren weer even leuk spelen tegen die gelebanaan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
Ik heb zeker op de urbanmap only id3.nl server het idee dat sommigen wel heel graag USMC willen zijn. Heb het id dat je op die server en die mappen toch wel voordeel hebt als USMC.
Mwa, alleen bij mashtuur city vind ik dat echt het geval vanwege de Black Hawk. Strike At Kirkand heeft USMC een klein voordeel, maar bij Sharki Pensiuala (oid) heeft de MEC toch wel het voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148293

Welke muis kunnen jullie aanraden? Ik heb nu een standaard muis, maar wil er een met meerdere knoppen en zo. Is die Logitech mx 518 wat of kan ik beter een Razor nemen? Is een cordless een nadeel of maakt dat niet uit?
Thanks

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 148293 op 08-08-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-06 20:27

Dark Angel

Corvette LS Power

sojraal schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:44:
Ja dat was gisteren weer even leuk spelen tegen die gelebanaan. :9
Ik had en toe wel uren dat ik beter was als andere uren :+
alleen stond te vaak aan de verkeerde kant van het geweer ;)

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Daarnet op de DUTCH FIGHT CLUB-SERVER

http://people.zeelandnet.nl/robreus/screen025.jpg

Twee franse gasten: BEWAN500 en Xtremfire. De ene dood en de ander lapt op en zo krijgen ze beide veel punten. In het rondje zaten ze beide rond de 250. Als je zo je punten moet verdienen........ Ik krijg echt de ......... van dit soort gasten.

Kunnen die gasten aangegeven worden ofzo???

Re-si-zen!

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 08-08-2005 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Laatst online: 07-05 17:25
Falcon2107 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:06:
Twee franse gasten: BEWAN500 en Xtremfire. De ene dood en de ander lapt op en zo krijgen ze beide veel punten. In het rondje zaten ze beide rond de 250. Als je zo je punten moet verdienen........ Ik krijg echt de ......... van dit soort gasten.(...)
Maarreh... Gebruikten ze jou dan om die punten te krijgen? Dan ren je toch weg? Of je suicide en gebruikt een andere spawnpoint? Ze hadden je wel nog 3x te pakken, zie ik... Ik ben het wel met je eens, dit is echt te triest voor woorden... Zo wordt jouw spelplezier wel echt vergald.

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43632

Anoniem: 148293 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:57:
Welke muis kunnen jullie aanraden? Ik heb nu een standaard muis, maar wil er een met meerdere knoppen en zo. Is die Logitech mx 518 wat of kan ik beter een Razor nemen? Is een cordless een nadeel of maakt dat niet uit?
Thanks
Ik heb vorige week een 510 met steelpad gekocht, wilde eigenlijk de 518 maar ja deze doet er zeker niet onder voor. Zeker ook omdat je er voetpads bij krijgt van teflon, dat "zoefd" over je muismat heen.
En mijn kill ratio is er zeker op vooruitgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

IloveMyHenB schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:08:
[...]
Maarreh... Gebruikten ze jou dan om die punten te krijgen? Dan ren je toch weg? Of je suicide en gebruikt een andere spawnpoint? Ze hadden je wel nog 3x te pakken, zie ik... Ik ben het wel met je eens, dit is echt te triest voor woorden... Zo wordt jouw spelplezier wel echt vergald.
Ze hadden me wel 100x te pakken. X steekt me neer en de ander lapt en direct wordt je weer neergestoken. Dan kun je dus nergens naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Laatst online: 03-06 22:05

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

IloveMyHenB schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:08:
[...]
Ik zou : sudicide plegen, respwanen, en dan ff die enemy doden (zijn maat, maar van de tegepartij ).

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Hielko schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:52:
[...]

Mwa, alleen bij mashtuur city vind ik dat echt het geval vanwege de Black Hawk. Strike At Kirkand heeft USMC een klein voordeel, maar bij Sharki Pensiuala (oid) heeft de MEC toch wel het voordeel.
mashtuur wordt er _misschien_ wat ongebalanceerd van, maar het boeit me opzich niet zo. Ik stoor me meer aan die 10 mensen die een heel rondje op het helipad staan in de hoop te kunnen vliegen. Daardoor heb je als USMC grondtrooper geen kans omdat je gigantisch in de minderheid bent.
Strike at Karkand vind ik juist dat MEC een voordeel heeft, omdat ze beginnen met veel meer spampoint. Als je je verdeelt in squads en ieder squad bewaakt 1 van de 3 ingangswegen, kan je het USMC een eeuwigheid bezighouden (en veel puntjes scoren als je medic/support bent).

@whyz, ik deed een beetje lomp quote, dat stukje was van BaCoNL
@Falcon2107: idd gewoon ff suicide klikken

[ Voor 3% gewijzigd door Rac-On op 08-08-2005 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freast.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05-2022

[afbeelding]

Twee franse gasten: BEWAN500 en Xtremfire. De ene dood en de ander lapt op en zo krijgen ze beide veel punten. In het rondje zaten ze beide rond de 250. Als je zo je punten moet verdienen........ Ik krijg echt de ......... van dit soort gasten.

Vet irritant, maar laat die gasten maar zielig doen. Ram op enter en spawn ergens anders (niet altijd mogelijk als je dik geownd wordt) en pleeg zonodig suicide.

Laat ze maar een nieuw slachtoffer vinden!

CM Stacker: Corsair CMPSU-750TX, Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3, Intel Core i5 2500K ,Corsair 8 GB DDR3-1600, Sapphire HD6950 Dirt3 Edition, Crucial m4 64GB + Samsung 1+2TB, Dell Ultrasharp U2412M, Logitech G5 + X530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Basti504 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:12:
[...]

Ik zou : sudicide plegen, respwanen, en dan ff die enemy doden (zijn maat, maar van de tegepartij ).
Kan je wel suicide plegen als ze dit met je uithalen? Je wordt toch steeds weer tot leven gewekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143338

dan change je team? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley

[afbeelding]

Ach.. even een simpele query door EA/DICE op de speler database en deze gasten worden straks allemaal weer terug op private gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even doorgeven aan de admin van de (ranked) DFC server, die het vervolgens weer door kan spelen aan EA, zodat hun key even mooi gebanned kan worden })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Laatst online: 02-06 19:44
Anoniem: 91271 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:16:
[...]

Kan je wel suicide plegen als ze dit met je uithalen? Je wordt toch steeds weer tot leven gewekt?
als je suicide ben je ook echt dood en kan je niet meer gerevived worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 11:31
Ik moet zeggen dat kamikaize acties niet altijd de bedoeling zijn. Ik ben een beetje een "piloot in opleiding", en was gister bijvoorbeeld bezig op een 32-mans server @ die night-map met die eilanden. Ik heb net een joystick, dus moet nog een beetje oefenen. Ik pakte die straaljager, en ging rond vliegen. Na een poosje en wat kills, probeerde ik een heli neer te schieten...echter hing die heli echt helemaal stil in de lucht op dezelfde hoogte als ik, en vloog ik 960 km/h oid....met als gevolg dat ik niet meer kon uitwijken en er recht op in vloog, en vervolgens uitgescholde werd enzo :P
Aan het einde van de map stond ik wel bovenaan met de meeste punten, allemaal via vliegen behaald dus ach.... maar iig, soms is het gewoon best lastig om een heli oppeens te moeten ontwijken :)
die bommen zijn trouwens echt super vet... :)

Vind een heli alleen nog niet echt makkelijker om te besturen met een joystick....straaljager wel...denk dat ik de heli gewoon bij het keyboard hou

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
whyz schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:09:
[...]

Als je geramd wordt door een vijandelijk voertuig en je hebt wat buddies binnenzitten kan jij daar alsnog de teamkills voor krijgen.
Het lijkt mij logisch als je kamikaze doet dat je geen TM in je auto/heli/tank hebt.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
JorisdeKloris schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:28:
[...]

Het lijkt mij logisch als je kamikaze doet dat je geen TM in je auto/heli/tank hebt.
geramd wordt als in: jij ramt mij terwijl ik wat mannetjes in mijn apc heb zitten en ik krijg teamkills op mijn naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat vinden jullie trouwens van piloten die kamikaze in andere vliegtuigen of helikopters vliegen? dit vind ik puur onderdeel van het spel, en een risico van een blackhawk of ander geval. Ik zal het niet express doen, want ik blijf liever lekker in de lucht, maar als ik het per ongeluk doe krijg ik meestal inderdaad wat gescheld naar mijn kop.....maar als een blackhawk echt vervelend doet, en ik heb geen raketjes meer, tsja, dan ga ik niet eerst raketjes sprokkelen, als je gelijk 6 man naar de andere wereld kan helpen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hielko schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:52:
[...]

als je dus op 2 van de 3 voordeel hebt is het dus idd voordelig om USMC te spelen. Al was het maar om in Mashtuur dik te scoren....

Feit blijft dat een hoop players t trucje van de BH inmiddels kennen en uitvoeren. Helaas zijn er minder mensen aan de MEC kant in staat om er iets tegen te doen. T kan wel maar t gebeurd veel te weinig.

Hoe vaak spawn ik niet als enige als antitank in een squad van 6.... :'(

Stel in Mashtuur spawn je met 3 anti tank, 1medic, 1 supplier en 1maakt niet uit met zijn allen op een gewilde BH plaats dan blaas je m echt zo weg hoor. Gewoon beetje verdekt opstellen.

[ Voor 18% gewijzigd door Help!!!! op 08-08-2005 14:41 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Nu online
Anoniem: 144428 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:31:
Wat vinden jullie trouwens van piloten die kamikaze in andere vliegtuigen of helikopters vliegen? dit vind ik puur onderdeel van het spel, en een risico van een blackhawk of ander geval. Ik zal het niet express doen, want ik blijf liever lekker in de lucht, maar als ik het per ongeluk doe krijg ik meestal inderdaad wat gescheld naar mijn kop.....maar als een blackhawk echt vervelend doet, en ik heb geen raketjes meer, tsja, dan ga ik niet eerst raketjes sprokkelen, als je gelijk 6 man naar de andere wereld kan helpen......
Doe ik ook absoluut niet moeilijk over. gewoon afterburner en whop mooi in de zijkant planten.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Pred87 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:26:
[...]

als je suicide ben je ook echt dood en kan je niet meer gerevived worden.
Het is dus echt niet mogelijk om suicide te plegen, je kunt niet weg uit die situatie, geloof me,ik heb het geprobeert. Vet kut dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144428 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:31:
....soms parkeer ik m'n jet er echt VOL in. Bv wanneer je een heli niet goed genoeg met je missles raakt en je jet ook al een beetje stuk is. Dan vlieg ik er echt recht doorheen. Kan me niks boeien wat mensen daar van vinden. 't Is maar een spelletje, hoor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
Doe het wel eens per ongeluk...leuk om alle commentaar te horen dan. 'Suicidal n00b, learn how to fly' lamer' 'u f***ing ***hole, blaaaaat' etc etc. Favo antwoord: need cheese with that whine :+. Ga dat soort gasten niet eens uitleggen dat het een ongeluk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

T4F.nl_Muad schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:54:
Doe het wel eens per ongeluk...leuk om alle commentaar te horen dan. 'Suicidal n00b, learn how to fly' lamer' 'u f***ing ***hole, blaaaaat' etc etc. Favo antwoord: need cheese with that whine :+. Ga dat soort gasten niet eens uitleggen dat het een ongeluk was.
Als het dan een keer een ongelukje is, dan gaan ze uit hun naad. Meteen vote kick oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

had gisteren echt iets lames...
doet een mec heli suicide op een tank. ik vuur 1 kogel op die heli. heli crashed en ik heb die 2 man in de tank teamkilled. en jawel wordt door beide gheys punished.. kreeg de kill van de enemy heli ook niet. dat was echt zo nep.. :X
ze mogen van mij dat punish system er wel helemaal uit trekken. je krijgt toch wel minpunten van een tk. maar op deze manier is het echt lame. want het wordt echt onnodig meer lamed.. :/

had wel weer een brute actie.. mec heli loaded met c4. vloog naast een blach hawk. duik je snel met F5 naar andere positie en dan boem op het c4 knopje! hoppa 6 kills op een nasty manier _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 08-08-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
Laat die votekicks maar komen....laatst een keer per ongeluk met F15 oid een reeks TK's gemaakt (per ongeluk, was toch heilig van overtuigd dat er geen kruis door mn HUD stond die aangaf dat het een teamgenoot was) en stond op -24 (jajaja :+ rot gevulde apc gaat vlug) en er werd ook een vote gestart. Zelfs toen, met -24 bleef ik er gewoon in. Terecht ook, was gewoon ongelukje, aan het einde van de map stond ik toch weer netjes op 30 puntjes. Maar goed, die votekicks werken dus echt NOOOOOIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

T4F.nl_Muad schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 15:04:
Laat die votekicks maar komen....laatst een keer per ongeluk met F15 oid een reeks TK's gemaakt (per ongeluk, was toch heilig van overtuigd dat er geen kruis door mn HUD stond die aangaf dat het een teamgenoot was) en stond op -24 (jajaja :+ rot gevulde apc gaat vlug) en er werd ook een vote gestart. Zelfs toen, met -24 bleef ik er gewoon in. Terecht ook, was gewoon ongelukje, aan het einde van de map stond ik toch weer netjes op 30 puntjes. Maar goed, die votekicks werken dus echt NOOOOOIT
Desondanks is een votekick wel voldoende reden om door een admin (indien aanwezig) te kijken wat je allemaal uitspookt. En dan kan je heel snel op zoek naar een andere server indien gegrond.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
ik denk dat een admin nauwlijks meer naar kickvotes kijkt, die dingen slaan 49/50 keer nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

T4F.nl_Muad schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 15:15:
ik denk dat een admin nauwlijks meer naar kickvotes kijkt, die dingen slaan 49/50 keer nergens op.
Enigszins gelijk, maar er zijn enkele situaties waar ik er wel degelijk naar kijk:

- Elke keer een kickvote door dezelfde persoon.
- Elke keer een kickvote tegen dezelfde persoon.

Dan is het redelijk simpel om te kijken naar scores (waaronder TK's) en de taal die iemand uitslaat of de manier waarop iemand wel/niet aan het spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MAX3400 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 15:07:
[...]

Desondanks is een votekick wel voldoende reden om door een admin (indien aanwezig) te kijken wat je allemaal uitspookt. En dan kan je heel snel op zoek naar een andere server indien gegrond.
Inderdaad.
T4F.nl_Muad schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 15:15:
Zeker wel, als ik op DJMantri's server ben, en er worden kickvotes gestart, dan wil ik weten waarom dat zo is. Soms is het per ongeluk, dan zeggen ze het ook, en meestal ook dat je niet moet voten, maar mensen die geen reactie geven nadat ik het misschien wel 10 keer gevraagd heb, of gewoon omdat diegene boven aan staat, en ze dat niet leuk vinden, kick ik er toch redelijk snel uit...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

ranked server huren duurd lang man

ik heb er een bij i3d maar die kunnen de drukte niet echt goed aan
wat ik raar vind je kan toch verwachten dat er veel klanten komen

maargoed dan maar weer kijken of we een niet volle server kunnen vinde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
rac-on schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:31:
[...]

geramd wordt als in: jij ramt mij terwijl ik wat mannetjes in mijn apc heb zitten en ik krijg teamkills op mijn naam.
Je hebt gelijk.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

is de admin tool BF2CC toegestaan op een ranked server..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 02-06 21:49
die kickvotes werken toch bijna nooit op mijn server omdat er minimaal 10 man voor nodig is en dat gebeurd toch niet als zoiets per ongeluk gebeurd...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120987

Weet iemand ook waarom je C4 op een helicopter van je eigen team zou plakken? Afgezien van dat ding direct opblazen dan. Gaat de helicopter eerder stuk of zoiets?

Er loopt iemand op mijn server rond die dat doet en ik weet nog niet precies waarom ie dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

dCY schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 15:54:
is de admin tool BF2CC toegestaan op een ranked server..?
nee

en over de c4

als jij kapot gaat gaat de c4 af kan mensen mee nemen

ik plak het ook op me jeep als ik dan op een tank inrij is die dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

[quote]Anoniem: 87260 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:01:
[...]

nee

/quote]

Welke admin tool kan/mag je dan wel gebruiken..?
(ik neem aan dat er wel een tool is..anders ben je voor jan de de korte achternaam, de admin aan het zijn).

Ik had gehoord BFRA..? weet iemand een link voor deze tool.?

[ Voor 18% gewijzigd door dCY op 08-08-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120987 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 15:59:
Weet iemand ook waarom je C4 op een helicopter van je eigen team zou plakken? Afgezien van dat ding direct opblazen dan. Gaat de helicopter eerder stuk of zoiets?

Er loopt iemand op mijn server rond die dat doet en ik weet nog niet precies waarom ie dat doet.
als ik aleen zit dan doe ik dat wel eens om een enemy black hawk uit de lucht te blazen. die c4 zorgt er aleen maar voor dat jij echt de kills krijgt en het geen tk wordt voor de black hawk piloot.
omdat als jij erin vliegt ontploft de c4 en zorgt ervoor dat je c4 kills krijgt.
als er mensen in je heli zitten dan maak jezelf een tk. dus stupid c4 op de heli te doen als je er niet aleen in zit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

[quote]dCY schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:04:
Anoniem: 87260 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:01:
[...]

nee

/quote]

Welke admin tool kan/mag je dan wel gebruiken..?
(ik neem aan dat er wel een tool is..anders ben je voor jan de de korte achternaam, de admin aan het zijn).

Ik had gehoord BFRA..? weet iemand een link voor deze tool.?
Eerlijk gezegd; als ik jou was zou ik tot de uitrol van 1.03 gewoon RCON gebruiken. Het is even leren welke commando's je moet kennen maar werkt veel effectiever. De i3d-servers (die hier regelmatig worden genoemd) hou ik ook gewoon bij met RCON; volgens de geruchten zou er wel ondersteuning voor BFCC komen in server v1.03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ok; bij deze kan iedereen ook wel stoppen met huilen over de Black Hawk. Ik was zonet ff Special Ops op Mastuur City, en dat ding slopen met wat C4 bij de vlag is echt super easy. Je gooit wat C4 in de top van de vlag, je wacht 1/2 minuten voordat de black hawk aankomt en er boven gaat hangen. Je druk op de knop en BOEM, lading kills erbij en nog wat vlag defend bonus.

Volgens mij kan je dan wel in je eentje die Black Hawk neutraliseren, die zal toch steeds van vlag naar vlag hoppen en als we uitgaan dat je team gemiddeld 3 vlaggen bezit komt ie toch al redelijk snel langs. Als je 3 man als special ops met c4 de vlaggen gaan verdedigen tegen de chopper is ie helemaal compleet kansloos. Daarbij komt dat je team vast wel redelijk snel de vlag voor de heli spawn plek kan pakken als de enemy chopper geneutraliseerd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872

[quote]MAX3400 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:24:
dCY schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:04:

[...]

Eerlijk gezegd; als ik jou was zou ik tot de uitrol van 1.03 gewoon RCON gebruiken. Het is even leren welke commando's je moet kennen maar werkt veel effectiever. De i3d-servers (die hier regelmatig worden genoemd) hou ik ook gewoon bij met RCON; volgens de geruchten zou er wel ondersteuning voor BFCC komen in server v1.03
http://www.bf2online.net, BF2RA werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06:50
Hielko schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:35:
Volgens mij kan je dan wel in je eentje die Black Hawk neutraliseren, die zal toch steeds van vlag naar vlag hoppen en als we uitgaan dat je team gemiddeld 3 vlaggen bezit komt ie toch al redelijk snel langs.
Dat kan prima. Mijn beste strategie is wachten tot ze bij een vlag komen en ze dan bestoken met een Eryx raket (richten op de gunners) en vervolgens met het machinegeweer op een Vodnik het karwei afmaken. Soms moet je ze dan even achtervolgen als ze vluchten om te repairen, maar het is de kills wel waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

[quote]Anoniem: 139872 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:36:
Voeg me ff toe op MSN; jou wil ik vanavond dan wel even spreken... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
Hielko schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:35:
Ok; bij deze kan iedereen ook wel stoppen met huilen over de Black Hawk. Ik was zonet ff Special Ops op Mastuur City, en dat ding slopen met wat C4 bij de vlag is echt super easy. Je gooit wat C4 in de top van de vlag, je wacht 1/2 minuten voordat de black hawk aankomt en er boven gaat hangen. Je druk op de knop en BOEM, lading kills erbij en nog wat vlag defend bonus.
Hoe plak je die C4 bovenin de vlag?? Heb het wel eens geprobeerd, maar lukte me niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51614

Volgens mij hoeft niet eens bovenin de vlag. Heb al vaak genoeg gehad dat C4/Grenade explosie op de grond al genoeg was om de piloot de macht over de knuppel te laten verliezen en hem ongewild z'n heli ergens te laten parkeren. En dan krijg je ook als je geluk 6 kills. :)

Een heli moet redelijk laag gaan hangen om een vlag over te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:37

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

T4F.nl_Muad schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:49:
[...]

Hoe plak je die C4 bovenin de vlag?? Heb het wel eens geprobeerd, maar lukte me niet :(
Ik probeer het door tegelijkertijd te springen. Met meestal als gevolg dat ie juist door het springen 20 meter verder beland in plaats van in de vlag...., maar soms lukt het en komt ie lekker hoog ;)

Gisteren was grappig, plaats als bovengenoemd C4 bij een vlag, maar komer er 2 gewoon er naast te liggen. Komt er een tegenstander die de vlag wil kapen en gaat er pal naast liggen, dus midden in mijn C4 bergje. Ziet mij, begint op me te schieten en heb natuurlijk de AB in mijn hand en geen M4, dus maar gewoon op het knopje gedrukt :P

Hoe kan je 3 van die dingen nou over het hoofd zien en er gewoon op gaan liggen 8)7

Specs

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.