Het is mij ook al gelukt om met harrier onder de boot te landen Linkje van image
Maar ik heb nog een vraagje.. naja vraag, ik heb geprobeerd om die battlefield recorder te configureren.
Ik draai de dedicated server thuis, en ik wil de demo files uploaden naar mijn ftp, maar steeds als hij de files wilt uploaden geeft hij een foutmelding in de console:
Uploading demo file mods/bf2/demos/auto_2005_08_08_02_06_47.bf2demo ...
Demo upload failed. Check 'rotate_demo_err.txt' for more info.
Mijn config file ziet er zo uit.
rotate_demo.cfg:
Hij zegt Check 'rotate_demo_err.txt' for more info. die is namelijk nergens te vinden en bestaat niet.
En de map demos op mijn ftp heeft chmod 777.
Iemand enig id wat ik fout doe?
Maar ik heb nog een vraagje.. naja vraag, ik heb geprobeerd om die battlefield recorder te configureren.
Ik draai de dedicated server thuis, en ik wil de demo files uploaden naar mijn ftp, maar steeds als hij de files wilt uploaden geeft hij een foutmelding in de console:
Uploading demo file mods/bf2/demos/auto_2005_08_08_02_06_47.bf2demo ...
Demo upload failed. Check 'rotate_demo_err.txt' for more info.
Mijn config file ziet er zo uit.
rotate_demo.cfg:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| # set the number of demo files to keep in rotation file_limit = 30 # for local web server; edit this path and make it match the one in serversettings.con target_root = /path/to/webroot/demos # set to 1 to enable ftp uploading use_ftp = 1 # set to the target directory on the ftp server ftp_target_dir = public_html/demos/ # login information for the ftp server goes here ftp_server = ftp:\\ftp.lixtro.nl ftp_user = ******* ftp_password = ******* |
Hij zegt Check 'rotate_demo_err.txt' for more info. die is namelijk nergens te vinden en bestaat niet.
En de map demos op mijn ftp heeft chmod 777.
Iemand enig id wat ik fout doe?