[PC] Battlefield 2 - deel XIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.797 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 16:34

BEVEL

s9.BeVeL

Het was weer onwijs gezellig op de DJMantri server.
Lekker op Karkland lopen slachten met de tanks :)

En die commander zat me goed the bevoorraden
Thanks !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het wet was net weer super in DJMantri server, prima samenwerking in het Got squad.

Wanneer komt de nieuwe patch eigenlijk? Waren we net eindelijk zover dat de vijand nog maar 1 vlag overhad word ik naar het andere team verplaatst!! Leuk hoor zo'n balancing systeem.

Edit: ik ben dus Retaliator, een beetje noob nog, maar ik leer het wel :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik heb net de mod tools geinstalleerd, krijg ik de melding het het alleen geinstalleerd kan worden op XP |:( :( .
Nog hoop voor mij (win2k) op een of andere manier?

[ Voor 3% gewijzigd door RAZORDUDE op 06-08-2005 01:59 ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

RAZORDUDE schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 01:58:
Ik heb net de mod tools geinstalleerd, krijg ik de melding het het alleen geinstalleerd kan worden op XP |:( :( .
Nog hoop voor mij (win2k) op een of andere manier?
Euh... Je zou kunnen kijken of je .NET FrameWork 1.1 kan installeren voor Win2K. Daar zijn de mod-tools redelijk afhankelijk van.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 21:05

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

w000t...m'n 1e gouden plak is binnen! Ruim honderd punten verdiend en dat zonder schieten!! :9~

We hadden weer een goed team samengesteld en bijna een hele ronde lang in een volle Black Hawk gevlogen (iets van 3x dood gegaan).
Die paar rondes was het zoals het spel bedoeld is. Mijn complimenten voor de gunners, supplier en genist aan boord. Ik zou zo weer met ze vliegen.

Het enige waar ik echt doodziek van werd (ik weet het, het is al eerder aangehaald) zijn de Baserapers en ook de kamikazepiloten. Maja.....

Kan niet wachten tot de volgende keer ;)

Grtz van The Oef! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Oemfoefoe schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 02:19:
We hadden weer een goed team samengesteld en bijna een hele ronde lang in een volle Black Hawk gevlogen (iets van 3x dood gegaan).
Die paar rondes was het zoals het spel bedoeld is. Mijn complimenten voor de gunners, supplier en genist aan boord. Ik zou zo weer met ze vliegen.
Mooi, zo hoort het ook inderdaad.
Jammer dat je dat niet vaak ziet op publics, maar is ook niet zo vreemd.
MAX3400 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 02:10:

Euh... Je zou kunnen kijken of je .NET FrameWork 1.1 kan installeren voor Win2K. Daar zijn de mod-tools redelijk afhankelijk van.
Ik heb het geinstalleerd alleen het werkt nog niet helaas :'( .

[ Voor 24% gewijzigd door RAZORDUDE op 06-08-2005 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Ik vind t maar niks
dat rondvliegen in een BH
Mja.. wel lekker veel kills als je em neerhaalt :)
Enig nadeel is dat je zo weinig kills maakt.. en ik moet killen anders raak ik geen stress kwijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange_Slurf
  • Laatst online: 23:29

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Het ging gisteravond inderdaad heel erg lekker. Lekker een beetje rondgevlogen en puntjes verzameld.
Het is altijd wel fun als er "bekende" peeps op zitten, dan weet je meestal direct wat hun manier van spelen is, hoef je je daar geen zorgen over te maken.

Toch gisteren een kleine 350 punten naar binnen getrokken, is altijd lekker.

Alleen heel erg vervelend van die irritante kamikaze lamers/ basecampers en teamkillers. Maar goed, die krijgen ook vanzelf hun welverdiende kick.

Vanavond waarschijnlijk weer he

30 dagen EvE online trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

BEVEL schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 02:48:
Ik vind t maar niks
dat rondvliegen in een BH...
BH is wel ideaal om een vlag te veroveren. Zeker met een volle BH, dan gaat 'die vlag lekker snel.
Enne lekker overzicht om de tegenstander neer te maaien.
Alleen goed de tanks in de gaten houden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:12
Ik heb gisteren volgens mij de ergste ego-tripper meegemaakt die er maar is.
Vaak lees je hier in het forum over mensen die denken dat die ene helicopter/vliegtuig/tank e.d. van hun is en dat niemand anders deze mag gebruiken. Gisteren speelde ik in de map van Dalian Plant in een squad. Ik kies als respawn plek mijn squadleader die regens tussen twee vlaggen "rondloopt". Tot mijn verbazing kom ik bovenop die grote hijskraan uit als ik respawn, oke is een prima plek om te sniperen als je dat wilt. Dit deed mijn squadleader dus ook. Ik heb zelf het wapen van de medic unlocked dus ik ga mezelf ook maar eens uitleven daar zo hoog in de lucht, niet dus :(.

Tot mijn grote verbazing kruipt die squadleader mijn kant op en voor dat ik het weet heeft hij mij van die hijskraan geduwd. Gelukkig was ik nog zo slim om op de "9" key te drukken en mijn parashute te ontvouwen |:( .
Ik dacht oke, misschien was hij toevallig op zoek naar een betere plek om te sniperen, en was dit geen opzet. Na een paar minuten ben ik neergeschoten en ja hoor ik respwan weer op diezelfde plek naast mijn squadleader, ik had het spawn punt niet verandert. Zo gauw hij mij weer ziet verschijnen kruipt hij weer mijn kant op en probeert mij weer van de hijskraan af te duwen, nu verzet ik mij. Op dat moment spawned nog iemand van ons team naast de squadleader, onze squadleader zit hem een neemt deze nu op de korrel om hem van de hijskraan te duwen. Dit lukt hem, maar hij valt er zelf ook af :P

Helaas was ik niet zo slim om zijn naam ff op te schrijven en dit voorval te melden aan de admin op die server. Wat ik mij afvraag doet in vredesnaam zo'n persoon in een spel als BF2, als je op deze manier speelt in BF2 ben je volgens mij toch echt fout bezig, in je uppie redt je het toch echt niet, samenspelen is het motto naar mijn idee. Wie weet mag je volgens hem en anderen straks niet eens meer over "hun" stukkie gras lopen omdat zij denken dat het hun eigendom is 8)7 .

Zo dit lucht op... :)

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
w000t...m'n 1e gouden plak is binnen! Ruim honderd punten verdiend en dat zonder schieten!! :9~
Gefeliciteerd!
Ik heb 3 gouden medailles en 3 bronzen medailles... maar geen 1 zilveren :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Hmm.. ik had die BBQ4U lui aardiger ingeschat. Dit is een shot die eXp.Electric heeft gemaakt van een convo tegen hem:

[afbeelding]

"It's lonely at the top"

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Viper2k1 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 11:29:
Hmm.. ik had die BBQ4U lui aardiger ingeschat. Dit is een shot die eXp.Electric heeft gemaakt van een convo tegen hem:

[afbeelding]

"It's lonely at the top"
Respect schijnt weer eens moeilijk te zijn, alleen omdat ze jaloers zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

REALTIME is af en toe ook ver te zoeken.

Je schiet op je tegenstander (mooie headshot) en dan een tel later loopt een medespeler door je schietveld en wordt dan als nog geraakt en wordt bestraft. Hier kan ik me soms aan ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
  • Laatst online: 30-08 14:16
Ik gister ook voor de eerste keer Commander zijn op Gulf of Oman, Ik wist beetje hoe moest want ik doe het ook wel is Lan.
Ging best goed paar geraakt met artillery.
Mensen die vroegen om Supplies of RPV kregen het direkt.
Zegt er zo iemand "**** you commander" En ging diegene op elk bevel dat ik gaf , Nee zeggen 5 keer achterelkaar.Ik zei nog tegen hem "Please "naam van diegene" play nice ....' iets in die zin maar kweet de precieze zin niet meer wat ik toen zei!
Voor dat ik het wist stond hij achter mij ging hij mij em ging hij mij doden( door reanimatie kit of door te schieten dat weet ik niet meer) en weer reanimeren toen ging ik wegrennen om de artillery te repareren. Hij rende achter me aan ging hij me daar ook weer doden ( door reanimatie kit of door te schieten dat weet ik niet meer) en reanimeren.
Ik keek ff via Tab bij de stand stond hij ook nog niet eens in de "-".
Keek waar ik kon votekicken kon het niet vinden klikte ik op "server info" zat hij vast.
Pc rebooten heb wel 24 punten gehaald maar baal er wel van dat zulke mensen toch ff jou tijd verprutsen.
Je probeerd goed te doen etc krijg je dit terug. :'(
Daarna maar Strike at Karkand gedaan, daar maar 300 a 400 puntjes binnenhalen als medic.
Maar ik denk nu steeds aan die gast die het weer verpest heeft voor mij toen toch irritant dacht dat dit mij niet zou overkomen maar helaas.
Kweet naam nog wel van die gast maarjah wat kan je ertegen doen, Tjah de admin melden maar hoe wist ik niet |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Nevels op 06-08-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:51
BEVEL schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 02:48:
Ik vind t maar niks
dat rondvliegen in een BH
Mja.. wel lekker veel kills als je em neerhaalt :)
Enig nadeel is dat je zo weinig kills maakt.. en ik moet killen anders raak ik geen stress kwijt :D
Heb gisteren de hele tijd rondgevlogen met de chinese blackhawk variant; moet toch zeggen dat je wel merk dat die geen miniguns heeft, dat maakt dat ding toch een stuk minder geschikt om het battefield te ownen. Met de minigun hoef je alleen ongeveer in de juiste richting te schieten en de kills stromen binnen, maar met dat ding was ik blij als ik uberhaupt iemand raakte op 20 meter afstand... desondanks niet minder leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apollo13 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 10:58:
Ik heb gisteren volgens mij de ergste ego-tripper meegemaakt die er maar is.
Vaak lees je hier in het forum over mensen die denken dat die ene helicopter/vliegtuig/tank e.d. van hun is en dat niemand anders deze mag gebruiken. Gisteren speelde ik in de map van Dalian Plant in een squad. Ik kies als respawn plek mijn squadleader die regens tussen twee vlaggen "rondloopt". Tot mijn verbazing kom ik bovenop die grote hijskraan uit als ik respawn, oke is een prima plek om te sniperen als je dat wilt. Dit deed mijn squadleader dus ook. Ik heb zelf het wapen van de medic unlocked dus ik ga mezelf ook maar eens uitleven daar zo hoog in de lucht, niet dus :(.

Tot mijn grote verbazing kruipt die squadleader mijn kant op en voor dat ik het weet heeft hij mij van die hijskraan geduwd. Gelukkig was ik nog zo slim om op de "9" key te drukken en mijn parashute te ontvouwen |:( .
Ik dacht oke, misschien was hij toevallig op zoek naar een betere plek om te sniperen, en was dit geen opzet. Na een paar minuten ben ik neergeschoten en ja hoor ik respwan weer op diezelfde plek naast mijn squadleader, ik had het spawn punt niet verandert. Zo gauw hij mij weer ziet verschijnen kruipt hij weer mijn kant op en probeert mij weer van de hijskraan af te duwen, nu verzet ik mij. Op dat moment spawned nog iemand van ons team naast de squadleader, onze squadleader zit hem een neemt deze nu op de korrel om hem van de hijskraan te duwen. Dit lukt hem, maar hij valt er zelf ook af :P

Helaas was ik niet zo slim om zijn naam ff op te schrijven en dit voorval te melden aan de admin op die server. Wat ik mij afvraag doet in vredesnaam zo'n persoon in een spel als BF2, als je op deze manier speelt in BF2 ben je volgens mij toch echt fout bezig, in je uppie redt je het toch echt niet, samenspelen is het motto naar mijn idee. Wie weet mag je volgens hem en anderen straks niet eens meer over "hun" stukkie gras lopen omdat zij denken dat het hun eigendom is 8)7 .

Zo dit lucht op... :)
Met alle respect, maar deze persoon was aan het snipen op een plek die veel moeite kost om ongezien te berijken op deze map. Vervolgens spawn jij naast hem en begint aandacht te trekken. De kans dat een heli/tank/sniper jullie twee nu ziet is veel groter.
Ik ziet het vaak genoeg dat mensen naast snipers gaan staan (die ergens rustig liggen) en vervolgens een hoop herrie gaan maken of bijvoorbeeld op tanks gaan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

"It's lonely at the top"
Triest hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Misschien is het al behandeld en heb ik het over het hoofd gezien, alleen wanneer ik de serverlijst krijg in bf2 en aanklik 'alleen servers waar mensen in zitten' en dan vernieuw krijg ik nog steeds bijna 300 lege servers! Is hier een oplossing voor of moet ik een ander programmatje gebruiken? Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 12:14:
[...]

Met alle respect, maar deze persoon was aan het snipen op een plek die veel moeite kost om ongezien te berijken op deze map. Vervolgens spawn jij naast hem en begint aandacht te trekken. De kans dat een heli/tank/sniper jullie twee nu ziet is veel groter.
Ik ziet het vaak genoeg dat mensen naast snipers gaan staan (die ergens rustig liggen) en vervolgens een hoop herrie gaan maken of bijvoorbeeld op tanks gaan schieten.
Dat kan ik nog wel een beetje begrijpen om ongemerkt te blijven, maar wordt dan geen squadleader om vervolgens je eigen squadmembers eraf te gaan gooien... 8)7

De ergste van allemaal vind ik toch wel die mensen die gewoon met een auto/tank overal doorheen scheuren zonder te kijken en je vervolgens plat rijden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 12:27:
[...]

Dat kan ik nog wel een beetje begrijpen om ongemerkt te blijven, maar wordt dan geen squadleader om vervolgens je eigen squadmembers eraf te gaan gooien... 8)7

De ergste van allemaal vind ik toch wel die mensen die gewoon met een auto/tank overal doorheen scheuren zonder te kijken en je vervolgens plat rijden....
Nou, ik denk gewoon dat deze sniper in eerste instantie een squad voor zich alleen heeft gemaakt om zaken als supplies/uav/art. aan te kunnen vragen (doe ik namelijk ook altijd). Na verloop van tijd beginnen dan mensen je squad te joinen waar je dat eigenlijk misschien niet zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 12:14:
[...]

Met respect maar hij heeft ook een keyboord om mee te chatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:02
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 12:33:
[...]

Nou, ik denk gewoon dat deze sniper in eerste instantie een squad voor zich alleen heeft gemaakt om zaken als supplies/uav/art. aan te kunnen vragen (doe ik namelijk ook altijd). Na verloop van tijd beginnen dan mensen je squad te joinen waar je dat eigenlijk misschien niet zou willen.
lock die squad gewoon dan, komen er ook geen mensen bij :)

Trouwens weer vreemd :P
Had nieuwe drivers geinstalleerd, want met de oude liep het toch niet zo fijn. Door die nieuwe kon ik geen videos enzo bekijken, wmp en videolan liepen fijn vast, zelf de creative animatie wanneer windows opstart liep vast. Wat blijkt, zelfde geval met heel de 77 serie.. Ik terug naar 71.89, loopt het beter dan dat het gedaan heeft met diezelfde driver :+ Pc's, zal ze wel nooit helemaal snappen :P

Gelijk in een attack heli gaan zitten, tv guided missile, eerste beste tank die we tegenkwamen had ik, eindelijk loopt dat ding goed :9

[ Voor 8% gewijzigd door Schuey op 06-08-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

[afbeelding]

"It's lonely at the top"
Tja, wat moet ik ervan zeggen... Aan de ene kant weet ik niet of Electric erop in is gegaan; ga ervanuit van niet. Aan de andere kant; dit soort uitspraken is (vooral van Dhr. Rainmaker) in mijn ogen genoeg om een ban te krijgen van minimaal 24 uur. Niets te nadele van de skills van Rainmaker maar hij/zij heeft een erg kort lontje, heb ik gemerkt...

offtopic:
Dit is dus geen flame-aanzet ofzo maar puur een constatering en Rainmaker kan goed gamen en heeft me een paar keer zeer netjes overhoop geschoten en zou dat misschien nog beter kunnen zonder zich soms zo druk te maken. Wacht even op patch 1.03 voor meer gebalanceerde spawns of anti-raping

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 06-08-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:56

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

We hebben onze -x-[SswL]-x- Ranked Server ook online, tis nog leeg, maar misschien dat we daar gezellig wat TPF gaming kunnen handhaven.. ( let's hope so) ip is 84.244.131.126 default port

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:12

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mr. Bondt schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 11:31:
[...]

Respect schijnt weer eens moeilijk te zijn, alleen omdat ze jaloers zijn :(
Ach ja, dat is zowat het gemiddelde niveau van het BF2 publiek helaas. Daarnaast kunnen ze natuurlijk ook een punt hebben (niet dat ik zeg dat het zo is, ik ken die hele speler niet).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ik werd ook een keer helemaal afgebrand door enkele gasten van BBQ4U.

Ik had de gold star niet verdient, omdat ik aan het campen was met mijn chopper op Sharqi Peninsula!!

Campen met een chopper... natuurlijk :X

Ze baalden gewoon dat als ze een vlag probeerde over te nemen ik steeds voorbij kwam vliegen >:)

Kinderachtig om iemand te flamen die beter is dan jij op dat moment. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Epitome schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:23:
Ik werd ook een keer helemaal afgebrand door enkele gasten van BBQ4U.

Ik had de gold star niet verdient, omdat ik aan het campen was met mijn chopper op Sharqi Peninsula!!

Campen met een chopper... natuurlijk :X

Ze baalden gewoon dat als ze een vlag probeerde over te nemen ik steeds voorbij kwam vliegen >:)

Kinderachtig om iemand te flamen die beter is dan jij op dat moment. :(
En dan heb je ook nog het verschil tussen air-support en close air-support... Of zou het ook campen zijn als de Amerikanen bij Baghdad met een paar Apaches netjes stil blijven hangen omdat ze weten dat er een konvooi aankomt?

Trouwens, "close air-support" met een choppper is meesterlijk in de urban-maps; vanachter flats en hoge huizen een beetje de straat beschieten.

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 06-08-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Laatst online: 12-09 14:02

Het enige waar ik echt doodziek van werd (ik weet het, het is al eerder aangehaald) zijn de Baserapers en ook de kamikazepiloten. Maja.....
mashtuur city cker. enige map waar mensen in de blackhawk blijven zitten aangezien je wel heel makkelijk puntjes krijgt dan. die kamikaze piloten zijn dan helemaal niet zo raar en ik vind dat je dat dan ook maar moet accepteren. of probeer een keer aan de andere kant tegen de blackhawk te vechten op mashtuur. probeer het dan gelijk met je hele BH crew, kun je meteen zien of ze echt als een team werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Pred87 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:32:
[...]

of probeer een keer aan de andere kant tegen de blackhawk te vechten op mashtuur. probeer het dan gelijk met je hele BH crew, kun je meteen zien of ze echt als een team werken :P
2 anti-tank mannetjes kunnen een BH hele slechte dagen bezorgen tijdens een flag-capture... Gratis een paar kills erbij... 8) Desnoods neem je ook nog iemand met een Support-rifle; is het helemaal snel afgelopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Daarom zit ik ook altijd als engy in een BH, nog voordat de BH terug kon vliegen naar repairplace is ie alweer fix0rt :P alleen zo irritant als er dan opeens nog maar 2 man in zit, dan moet ik gaan gunnen en kan ik niet meer repairen.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
MAX3400 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:33:
[...]

2 anti-tank mannetjes kunnen een BH hele slechte dagen bezorgen tijdens een flag-capture... Gratis een paar kills erbij... 8) Desnoods neem je ook nog iemand met een Support-rifle; is het helemaal snel afgelopen!
als eerst iemand de engineers eruit knalt wel. ik heb een aantal keer geprobeert om mensen zo ver te rkijgen samen die BH naar beneden te halen. dit was trouwens op 1 van de i3d servers. ze reageerden niet eens op wat ik zei en we verloren 3 rondes achter elkaar tot de mapchange :(

trouwens wel meer van dit soort momenten op die server. was laatst op zoek naar wat ammo.. liepen stuk of 3 support bij mij in de buurt dus ik ren naar die gasten toe vraag om ammo, spring op ze heen ,schiet op de grond, en die gast gaat gewoon doodleuk verder met schieten.. uiteindelijk ben ik maar met het mes naar de vijand gerent want dat was alles wat ik nog had :P

[ Voor 24% gewijzigd door Pred87 op 06-08-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 08:36

Stewie!

Keen must die!

Pred87 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:37:
[...]

als eerst iemand de engineers eruit knalt wel. ik heb een aantal keer geprobeert om mensen zo ver te rkijgen samen die BH naar beneden te halen. dit was trouwens op 1 van de i3d servers. ze reageerden niet eens op wat ik zei en we verloren 3 rondes achter elkaar tot de mapchange :(
Gisteren heb ik hem samen met wat tweakers omlaag gekregen. Er stonden dan ook 6 man met anti tank rockets te wachten op de helicopter :P
Een tank doet het ook altijd goed, of gewoon de gun op een humvee/jeep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
DaMorpheus schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:39:
[...]

Gisteren heb ik hem samen met wat tweakers omlaag gekregen. Er stonden dan ook 6 man met anti tank rockets te wachten op de helicopter :P
Een tank doet het ook altijd goed, of gewoon de gun op een humvee/jeep
ja met een tank is het idd vrij makkelijk om em neer te halen, zeker als er nog een gunner op zit. alleen is die tank moeilijk te krijgen, en de mensen die erin zitten zijn niet altijd even slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lange_Slurf schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 08:48:
Het ging gisteravond inderdaad heel erg lekker. Lekker een beetje rondgevlogen en puntjes verzameld.
Het is altijd wel fun als er "bekende" peeps op zitten, dan weet je meestal direct wat hun manier van spelen is, hoef je je daar geen zorgen over te maken.

*knip*

Alleen heel erg vervelend van die irritante kamikaze lamers/ basecampers en teamkillers. Maar goed, die krijgen ook vanzelf hun welverdiende kick.

Vanavond waarschijnlijk weer he
ja het was super grappig gisteren alleen jammer van die gozer in die apache man wat werd ik gek van die gast. maar het was leuk.
binnenkort weer ja! alleen vond het jammer dat ik die gasten met teamspeak niet goed kon horen.
en ik werd wel ff flauw van dat gepraat van die gelebanaan. die kon ik wel goed verstaan. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Hmm, ik ben een beetje te laat nu voor DJMantri's server.
't Is altijd spitsuren rond deze tijd.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Eindelijk! :D Wat een heerlijke ronde, 44 punten in een halve ronde, plus een rank upgrade, een medialle en een ribbon! Mijn BF2 dag kan niet meer stuk. Ongelooflijk dat het de ene dag echt zooo slecht kan gaan en een andere dag zooo goed. Ik maaide ze met bosjes neer.

Het jammere van assualt class vind ik is dat je geen echte grenades hebt, alleen die sec. fire van je rifle. Gewone grenades zijn best handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Altijd irritant gasten die aanvallen met granaten, bieden totaal geen weerstand :P Als ik iemand gefragt heb zeg altijd iets in de trend van: tsss using grenades in a gunfight ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 14:49:
Altijd irritant gasten die aanvallen met granaten, bieden totaal geen weerstand :P Als ik iemand gefragt heb zeg altijd iets in de trend van: tsss using grenades in a gunfight ...
Dat komt wellicht ook omdat granaten vaak niet meer afgaan als de "gooier" net dood is. Een bug imho. Over het algemeen gooi ik ook een nade als ik omsingeld ben. Vaak goed voor een stuk of wat kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
ik loop altijd te klooien met grenades. laatst op 64 lpayer urban server van i3d. wil een granaat om het hoekje gooien waar een zooi vijanden stonden. ik gooide alleen mis en raakte de muur waardoor hij naar mij en 3 teammates terugstuiterde. 3 tk's en een kickban :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Pred87 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 15:29:
ik loop altijd te klooien met grenades. laatst op 64 lpayer urban server van i3d. wil een granaat om het hoekje gooien waar een zooi vijanden stonden. ik gooide alleen mis en raakte de muur waardoor hij naar mij en 3 teammates terugstuiterde. 3 tk's en een kickban :(
Hahaha :D
Op Karkand? Daar staan volgens mij nu altijd 20 man aan de ene kant en 20 aan de andere kant van de straat granaten naar elkaar te gooien.
De echte winnaars zijn de medics en supply gasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

DaMorpheus schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 15:32:
[...]

Hahaha :D
Op Karkand? Daar staan volgens mij nu altijd 20 man aan de ene kant en 20 aan de andere kant van de straat granaten naar elkaar te gooien.
en de commander als ie weer s een art. strike goed neer gooit :) hop weer 20 kills ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik ben er vanaf nu ook weer, dus er zal weer wat meer geadmined worden op DJMantri's server :Y)
Was mooi twee weken op vakantie geweest, zijn er sindsdien nog belangrijke dingen op het Battlefield 2 gebied gebeurd? Aangezien ik weinig zin heb om 2 complete delen door te lezen |:(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 15:32:
[...]
Da's op dit moment eigenlijk in de hele game zo. Kijk maar eens wie er bijna altijd bovenaanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:33:
[...]

probleem is alleen dat op publics NIEMAND samenwerkt, helemaal als het op neerhalen van choppers komt door AT'ers...
Er zijn zelfs enkele keren geweest waarop ik iedereen of sniper, of medic, of spec ops zag gaan.
Geen1 support, Anti - Tank of Assault. En dat op een map waar je erg veel APC's hebt...
de NOOOOOBS

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 12:36:
[...]

Met respect maar hij heeft ook een keyboord om mee te chatten
Alsof op publics iemand DAAAAARnaar luistert/leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond kreeg Crusher777 het voor elkaar om 3 keer achter alkaar een volle BH neer te halen tijdens het opstijgen... hij deed dat door iedere keer met een attackheli rondjes te maken rond de basis. Erg gerafineerd en hij had opeens ruim 3 keer meer punten dan wie dan ook op de server.
Gemengde gevoelens aan overgehouden want valt dit nu onder baserapen of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 21:09

beany

Meeheheheheh

pffffffffff net gekicked op i3d #2 server... en dat moet door een admin zijn geweest, gebeurde op een moment dat ik geen teamkill maakte... geen idee waarom ik gekicked werd, ik had hooguit 2 a 3 teamkills gemaakt die niet mijn schuld waren. Maar ja, zal wel een frustie zijn geweest denk ik

Anyway... waar ik me steeds meer aan ga ergeren is het feit dat mensen zomaar in een voertuig stappen en er mee weg rijden ONDANKS het feit dat ik er in zit en vijanden ermee aan het afknallen ben... en dan zomaar ergens stoppen ze, springen eruit en rennen weg... jou achterlatend in een open terrein waar je dan ook binnen enkele tellen word afgeknald door tanks en/of helicopters... :( Mensen zijn erg vaak heel egoistisch bezig...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:32:
[...]
probleem is alleen dat op publics NIEMAND samenwerkt, helemaal als het op neerhalen van choppers komt door AT'ers...
Er zijn zelfs enkele keren geweest waarop ik iedereen of sniper, of medic, of spec ops zag gaan.
Geen1 support, Anti - Tank of Assault. En dat op een map waar je erg veel APC's hebt...
de NOOOOOBS
Spec Ops zijn dodelijker voor APC's dan Support of Assault... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil iedereen die opeens zonder reden of waarschuwing gekicked worden er ook op wijzen dat soms een rcon admin wilt joinen en dan iemand moet kicken als de server vol is. Ik heb daar zelf ook een hekel aan maar als ik merk dat er geen admins ingame zijn, kick ik nog wel eens willekeurig om te kunnen joinen. Ik vind gewoon dat op Mantri's server, waar punsih uitstaat, zo veel mogelijk een admin ingame aanwezig moet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

beany schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:51:
:( Mensen zijn erg vaak heel egoistisch bezig...
Dat is het hele zwakke punt van BF2 vind ik. In BF1942 had je dat natuurlijk ook wel maar het leek op de een of andere manier minder erg (je werd minder snel afgeschoten dan nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:16
Epitome schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:52:
[...]
Ja er zijn er bij die zijn verdomd handig met pakketjes plakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
Weet iemand of er misschien nog meer Solo maps te vinden zijn?

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:52:
[...]
Niet als er goede mensen de APC besturen. En goede mensen komen er steeds meer bij !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harryvos schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 00:59:
Zo vandaag eindelijk eens iets goed te vertellen over het punishen!!!

Ik was dus in een plane gesprongen, en was lekker bezig todat er iemand van ons team in die hangar ging staan met een buggy en dus elke keer als ik kwam herladen schoot ie op me. Dit heb ik een stuk of 6 keer vol gehouden. Maar ja op den duur gaat je power toch naar beneden.

Toen was ik het zo beu, heb ik die plane ff in die hangar geplant, als gevolg hij krijgt teamkill + uiteraard van mij een punish en een kick van de server. En terrecht zou ik zo zeggen.

Vraag me wel eens af waarom zulke mensen eigenlijk deze game kopen :r
Dat had ik laatst ook in Dragon Valley....een of ander triest figuur (hardcorechef ofzo) lag eerst in onze hangaar (China) met AT te wachten tot je opsteeg met je heli en ging dan op je schieten. Totdat ik t zo zat was en hem kapot schoot. Wel mooi een tk (punish stond uit dacht ik). Daarna ging hij tussen de bomen liggen achter de 2 helipads. En geen admin die reageerde!! Zwaar irri dat je niet eens ff kan repairen of reloaden zonder dat er een idioot uit je eigen team op je gaat staan schieten. Pas na 5x een votekick gestart te hebben en 2 rondes verder ging hij er uiteindelijk zelf vandoor...Dat kan je dag aardig verpesten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:57:
[...]

jup snipers knifen is een sport voor mij :)
ik zit meer in een black hawk te piloten tegenwoordig. had gisteren in 1 map dat de bh geen enkele keer was gercrashed. en 4 man erin met allemaal 100 puntjes.. 2 op de guns.. een anti tank en een engi voor on de fly fixen.. das echt de bomb.
Ik werd dus gister gekicked op [ESO] server omdat ze vonden dat ik aan t statpadden was. Hoe triest kan je zijn. Mijn squad was ook echt het enigste team wat samenwerkte. Ik had 3 man in mn bh. Ik was squadleader/pilot/medic, k had een engineer, support en nog een aan boord...dus dat ging prima, mn bh werd gefixed en ondertussen werden er AT mines uit mn bh gegooid :D....alle 4 hadden 100+ punten aan het einde van de ronde. Ons squadje was de enigste reden dat we we met een klein verschil toch nog verloren hadden. En die gasten van ESO deden in principe hetzelfde met heli's en tanks/apc's. Maar dan mag het wel natuurlijk. Tis alleen lullig als iemand anders meer punten heeft in het verliezende team..dus moet ie dan maar gaan he onder het motto van statpadden :( En ik was net weer een volle bh aant vliegen, dus ik hoop dat er iemand opgelet heeft. Anders hebben ze weer 3 moeders moeten bellen dat hun zoons zijn omgekomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BEVEL schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:23:
[...]

Kan je niet wijzigen.
De amerikaanse flag heb je doordat je het meest met amerikanen speelt.
Als je dus meer met de chinezen of MEC gaat spelen verandert de vlag.
Waarschijnlijk heb je bij het aanmkaen van je account aangegeven dat je uit Amerika komt. Ik zou niet weten hoe je dat oplost zonder een nieuwe account aan te maken.

Kijk anders eens op www.gamespyid.com k geloof dat je daar je account kon aanpassen. Maar pin me er niet aan vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
  • Laatst online: 15-09 12:09
Als admins hetzelfde doen dan was het idd verkeerd.... Maar eigenlijk ben ik ook tegen blackhawkstatpadden op Mashtuur. Op de gemiddelde public waar alleen wordt samengewerkt als er veel punten te verdienen zijn (lees: in de blackhawk). Plus, van vlag naar vlag vliegen is niet bepaald voor het team goed.

Ze moeten die miniguns fixen naar mijn mening, ze zijn te krachtig en te accuraat. Ze moeten iig iets doen om dat blackhawk campen af te zwakken op mashtuur.
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:50:
[...]

Ik werd dus gister gekicked op [ESO] server omdat ze vonden dat ik aan t statpadden was. Hoe triest kan je zijn. Mijn squad was ook echt het enigste team wat samenwerkte. Ik had 3 man in mn bh. Ik was squadleader/pilot/medic, k had een engineer, support en nog een aan boord...dus dat ging prima, mn bh werd gefixed en ondertussen werden er AT mines uit mn bh gegooid :D....alle 4 hadden 100+ punten aan het einde van de ronde. Ons squadje was de enigste reden dat we we met een klein verschil toch nog verloren hadden. En die gasten van ESO deden in principe hetzelfde met heli's en tanks/apc's. Maar dan mag het wel natuurlijk. Tis alleen lullig als iemand anders meer punten heeft in het verliezende team..dus moet ie dan maar gaan he onder het motto van statpadden :( En ik was net weer een volle bh aant vliegen, dus ik hoop dat er iemand opgelet heeft. Anders hebben ze weer 3 moeders moeten bellen dat hun zoons zijn omgekomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Kiphaas7 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 18:11:
Ze moeten die miniguns fixen naar mijn mening, ze zijn te krachtig en te accuraat. Ze moeten iig iets doen om dat blackhawk campen af te zwakken op mashtuur.

[...]
Daar hoeven ze niet perse de blackhawk voor aan te passen, ze kunnen ook gewoon 't level beter balanceren. Gooi er een mobile AA in en ik durf te wedden dat men toch een stuk minder happy gaat rondvligen met de BH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:02
Hielko schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 18:25:
[...]

Daar hoeven ze niet perse de blackhawk voor aan te passen, ze kunnen ook gewoon 't level beter balanceren. Gooi er een mobile AA in en ik durf te wedden dat men toch een stuk minder happy gaat rondvligen met de BH.
idd, en een tank erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harryvos schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:20:
[...]

Kan me niet herinneren dat ik heb gezegd dat die dingen op een onmogelijke plaats moeten geplaatst worden 8)7 (vind allen dat die dingen alleen met die sleutel gerepareerd moeten kunnen worden, en niet met een supplie box ernaast.)

trouwens over die snipers vind ik wel een goed idee ;)
Ben ik het ook wel mee eens...plus dat op dit moment je niet eens punten krijg als je commander assets opblaast. Dat zou er in patch 1.03 inkomen had ik begrepen. Doe je onwijze moeite om achter vijandelijke linies te komen (hopen dat de scan of uav je niet oppikt), blaas je de boel op en dan krijg je én geen punten én binnen 2 tellen is dat ding weer gefixed door een crate en heb je t halve vijandelijke leger achter je aan omdat ze dan wel ineens komen en uav op je kop gooien. Al met al een vrij nutteloze bezigheid op t moment. Jammer want ik speel graag spec ops of pilot.Heerlijk als je steeds bovenaan staat qua punten en kills met alleen een vliegtuig :P

Oh en over clans...ik heb zelf een "clan" alleen niet met al dat moeilijke gedoe en verplichtingen. We staan wel op clanbase en we hebben een eigen domein maar verder is het gewoon een groep gezellige gasten, waarvan ik 85% persoonlijk ken, die gewoon samen spelen. T begon eigenlijk met mn 2 broertjes en mn neef. Omdat we toch altijd samen speelden hadden we maar een tag voor onze naam gegooid. Later kwamen er steeds meer vrienden bij en zelfs gewoon mensen die we hadden leren kennen tijdens het gamen. Gewoon gezellig, nix verplichtingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
[...]

blablabla...ondertussen werden er AT mines uit mn bh gegooid :D....alle 4 hadden 100+ punten ...blablabla
En dan vind je het dus vreemd dat je gekicked wordt vanwege statshoeren? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patchen lukt NIET en battlefield crashed te vaak.

Ik heb het volgende allemaal geprobeerd ten aanzien van patchen (patchen mislukt)
1. ±20x reïnstal battlefield
2. met een DOS-versie patch 2 geinstalleerd
Dit zorgde er enkele dagen geleden voor dat ik in ieder geval mee kon spelen met een 5 tot 7 servers, de rest van alle servers was een nieuwere versie (?) en niet te spelen (doordat deze versie iedere keer crashed moest ik de boel weer eens reïnstalleren en nu kom ik met dezelfde DOS-oplossing helemaal nergens meer in)
3. c:\documents\YOUR USERNAME\local settings\temp and look for a folder which looks like {BLAH....} lots of numbers and chars. Go into that folder structure and copy the files in it
Ik heb met alle mogelijke mappen dezelfde procedures uitgevoerd (kopieeren en plakken naar bedoelde mappen), niks werkt. Slash vervangen door backslashes werkt ook niet.
4. van meerdere aanbieders gedownload, nope werkt ook niet
5. via regedit, local machine/software/elektronic Arts/EA Games/blah blah en aanmaken instaldir etc. werkt niet (bestaat al in mijn register)
6. op vele sites deze problemen gevonden met allemaal antwoorden en oplossingen maar nergens dat niks werkt.
7. - Als de patch failed kun je kijken in Mijn Documenten/Battlefield 2/Dmp/patchlog.txt --er is geen patchlog.txt in deze file, er staat helemaal niks in (verborgen mappen etc. zichtbaar gemaakt)

In de korte periode dat ik wel online in ranking servers kon spelen werd ik er vaak na ±30 minuten uitgegooid. De ene keer starte mijn pc weer op, de andere keer was ik weer terug op mijn bureaublad. Pffff, de volgende dingen allemaal gedaan;
1. nieuwste drivers/oudere drivers geinstalleerd
2. VGU recover uitzetten
3. alle firewalls, virusscanners afzonderlijk van elkaar of tegelijk uitgezet
4. misschien werd mijn videokaart te warm en dus Zalman erop, geen verschil
5. misschien te weinig intern geheugen, dus nu 1,5 gig erin, maakt ook niks uit
6. anti-leasing op 0 of 2x, boeit ook allemaal niet
7. alles op laagste instellingen, ook geen verschil

verder,
het punkbuster verhaal (gekicked omdat deze niet te updaten was) wás een probleem maar dat werkt nu wel.
één of andere vage foutmelding in de trant van chunkPool --=opnieuw bat. geinstalleerd, geen probleem meer.

Graag hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Oakley schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 19:37:
[...]

De hele game nodigt uit om dat te doen. Bovendien vind ik dat, alhoewel ik er op tegen ben, ook niet echt cheaten. Een kick zonder waarschuwing vind ik eigenlijk zowiezo al niet goed tenzij je echt een hele grove overtreding maakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 06-08-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

MAX3400 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:04:
[...]

Tja, wat moet ik ervan zeggen... Aan de ene kant weet ik niet of Electric erop in is gegaan; ga ervanuit van niet. Aan de andere kant; dit soort uitspraken is (vooral van Dhr. Rainmaker) in mijn ogen genoeg om een ban te krijgen van minimaal 24 uur. Niets te nadele van de skills van Rainmaker maar hij/zij heeft een erg kort lontje, heb ik gemerkt...

offtopic:
Dit is dus geen flame-aanzet ofzo maar puur een constatering en Rainmaker kan goed gamen en heeft me een paar keer zeer netjes overhoop geschoten en zou dat misschien nog beter kunnen zonder zich soms zo druk te maken. Wacht even op patch 1.03 voor meer gebalanceerde spawns of anti-raping
Mijn excuses; ik moet even terugkomen op bovenstaande. Was totaal niet wakker vanochtend en heb een paar screenies&threads door elkaar gehaald. De schreeuwlelijk in de screendump was natuurlijk niet Rainmaker maar een clan-vriendje van hem/haar. Oftewel; de kkk-uitspraken heb ik verkeerd gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Oakley schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 19:37:
[...]

Ja ik wel; als je al niet meer met een squad mag samenwerken in een chopper is 't wel heel triest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:07:
[...]

Da's op dit moment eigenlijk in de hele game zo. Kijk maar eens wie er bijna altijd bovenaanstaan.
Dat vind ik wel mee vallen. Ik zie vaak andere kits boven aan staan. Zelf sta ik ook vaak boven aan met andere kits dat medic en engi. Het is me zelfs een keer gelukt om met support boven te komen te staan op basis van kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 19:49:
[...]

Ja ik wel; als je al niet meer met een squad mag samenwerken in een chopper is 't wel heel triest...
Mee eens BlackHawk zit er niet voor niks in, als de piloot goed kan vliegen waarom niet??? Is absoluut niet cheaten imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 20:00:
[...]

Mee eens BlackHawk zit er niet voor niks in, als de piloot goed kan vliegen waarom niet??? Is absoluut niet cheaten imho
Ze kunnen het probleem heel makkelijk oplossen door ervoor te zorgen dat de enigineers de hli's niet meer in flight kunnen repareren. Gewoon af en toe terug moeten naar de helipad is wel zo leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ESO clan heeft hier dus wel gelijk vind ik. Het is ergens wel statpadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

ach hoort er allemaal bij
is geen cheat wat mij betreft
Wel leuk om zo'n volle BH neer te halen :)

effe wat anders.
Corporal word je toch na 10500 punten?
Nou ik heb al 10600 en heb nogsteeds geen weapon unlock of nieuwe rang :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:50:
Gisteravond kreeg Crusher777 het voor elkaar om 3 keer achter alkaar een volle BH neer te halen tijdens het opstijgen... hij deed dat door iedere keer met een attackheli rondjes te maken rond de basis. Erg gerafineerd en hij had opeens ruim 3 keer meer punten dan wie dan ook op de server.
van mij mag die gozer gebant worden met zn lame kinderachtige gedoe. hij loopt constant lame te doen als springen op allie heli als hij em niet krijgt. kvergeet meestal screens ervan te maken maar vandaag heb ik er iig 1. maar ik neem aan dat dat niet genoeg is voor een ban :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange_Slurf
  • Laatst online: 23:29

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:50:
Ik was dus met mn squad bezig in die BH. Je zult dus wel begrijpen dat het super irritant is wat die gast gisteren aan het doen was. Slaat gewoon helemaal nergens op.

Kijk, dat je af en toe polshoogte komt nemen bij een enemy base okee. Maar rot dan wel wer op, en blijf niet keer op keer die BH neerhalen. Het was op een gegeven moment gewoon niet leuk meer in dat veld.

Vervelende basecampert ;)

30 dagen EvE online trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Hmm de linkjes naar de sites met info over badges en wanneer je de awards krijgt doen het niet bij mij. Wat is er ook al weer voor nodig om een purple heart te krijgen kill/death 1/4 ?? zou je dan met 1 kill en 4 deahs ff in een hoekje kunnen gaan zitten totdat het potje over is? :p

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
even vraagje tussendoor. heeft iemand hier ook dat wanneer je een screenshot hij em 2 keer opslaat :? (of gewoon 2 x een screenshot maakt op precies hetzelfde moment). mn beeld staat ook iets van 3/4 sec stil als ik een screenshot maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slash24 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:32:
[...]

Kick vote starten doe je toch ook niet omdat iemand 1 keer een (trieste) Teamkill maakt? Als iemand al een kwartier aan het klooien is en bewust de game verpest is het misschien eens tijd om aan een kickvote te DENKEN. en als ie daarna nog 10 minuten doorgaat dan kun je hem wel verantwoord starten. Ik wordt helemaal gek van al die mensen die het nodig vinden om een vote te starten omdat iets of iemand ze niet aanstaat!

Moraal van het verhaal: Kickvote alleen als dat ook nodig en te verantwoorden is!!!
Kickvote is 9 van de 10 keer nutteloos omdat óf niemand stemt cq. het door heeft óf je hebt 86 votes nodig (ok overdreven maar wel ontzettend veel). Andersom irriteer ik me ook mateloos aan die mensen die blind ja voten terwijl ze niet eens weten waarom die votekick gestart is. Bijv omdat jij iets doet wat een ander niet aan staat en die daarop maar een vote begint ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Pred87 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 20:50:
even vraagje tussendoor. heeft iemand hier ook dat wanneer je een screenshot hij em 2 keer opslaat :? (of gewoon 2 x een screenshot maakt op precies hetzelfde moment). mn beeld staat ook iets van 3/4 sec stil als ik een screenshot maak.
Zijn het niet 2 verschillende formaten, jpg en tga ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand even de tijd nemen om mijn vraag van net te beatwoorden?

mijn specs;
AMD Athlon XP, 2200 MHz (11 x 200) 3200+
Asus A7N8X-X (5 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio, LAN)
nVIDIA nForce2 400
1536 MB (PC3200 DDR SDRAM)
RADEON 9800 PRO - Secondary (128 MB)

thanxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had net weer mastuur city pawned met een blackhawk. same met epitome en nog want onbekende dudes..
was best wel dikke shizzle na 80 puntjes. heb wel me valorious unit ribbon gehaald in die actie :)
heb aleen maar rondjes gevlogen _/-\o_ joystick roelt :7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 21:00 . Reden: typo's van blijheid :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pred87 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 20:50:
Hij maakt o.a. een png bestand dacht ik wat schijnbaar nogal een rekenkracht kost :X

Is geloof ik geen oplossing verder voor behalve een programma als www.fraps.com te gebruiken. Daar kun je overigens ook een klein testje mee doen, je kunt dacht ik uit drie formaten kiezen: *.bmp, *, jpg en *.png. jpg en bmp kosten vrijwel geen interuptie dacht ik maar png dus weer wel.

Overigens zou ik kiezen voor bmp aangezien dat niet comprimeert, worden de bestanden wel wat groter maar als je eventueel screens wilt bewerken is het ideaal, je kunt het later altijd weer opslaan als jpg maar dan je eigen hoeveelheid compressie kiezen :)

//edit:
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 20:58:
kan iemand even de tijd nemen om mijn vraag van net te beatwoorden?
http://gathering.tweakers...057646#hulp_met_problemen
Spielerij - Problemen & Vragen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Weet iemand hier dat tooltje nog om ATI drivers te verwijderen van je systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Area schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 21:15:
Weet iemand hier dat tooltje nog om ATI drivers te verwijderen van je systeem?
Staat me iets bij van driver cleaner...weet niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:17
Odessa schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 21:25:
[...]

Staat me iets bij van driver cleaner...weet niet zeker
http://www.drivercleaner.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 21:12:
[...]

Hij maakt o.a. een png bestand dacht ik wat schijnbaar nogal een rekenkracht kost :X

Is geloof ik geen oplossing verder voor behalve een programma als www.fraps.com te gebruiken. Daar kun je overigens ook een klein testje mee doen, je kunt dacht ik uit drie formaten kiezen: *.bmp, *, jpg en *.png. jpg en bmp kosten vrijwel geen interuptie dacht ik maar png dus weer wel.

Overigens zou ik kiezen voor bmp aangezien dat niet comprimeert, worden de bestanden wel wat groter maar als je eventueel screens wilt bewerken is het ideaal, je kunt het later altijd weer opslaan als jpg maar dan je eigen hoeveelheid compressie kiezen :)
ok tnx, ik down fraps wel ff dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Pred87 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 21:55:
[...]

ok tnx, ik down fraps wel ff dan :)
Dat maakt niet veel uit hoor als je jpg kiest, en bmp screenshots worden veel groter dan jpg, maar je kan het gewoon uitproberen.
Kan je niet ergens instellen welke formaat je wilt voor screenshots in BF?

[ Voor 45% gewijzigd door RAZORDUDE op 06-08-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyber Spy
  • Laatst online: 03-05-2022
Wat een drukte vanmiddag op het helipad :P

Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/3466/screen3892gh.th.jpg

http://img156.imageshack.us/img156/3466/screen3892gh.jpg

Ook het is het altijd grappig om te zien wanneer niet iedereen in de black hawk kan er altijd wel iemand is die iemand uit de heli schiet om er ook in te kunnen, het is dan alleen wel jammer wanneer jij diegene bent. :P
Maar het verschil met veel mensen hier dat ik mijn eigen daar niet druk om ga zitten maken, het is tenslotte maar een spel. ;)

BF2 stats - [RP2M]Snipes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

ROFLASTC schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 20:46:
Hmm de linkjes naar de sites met info over badges en wanneer je de awards krijgt doen het niet bij mij. Wat is er ook al weer voor nodig om een purple heart te krijgen kill/death 1/4 ?? zou je dan met 1 kill en 4 deahs ff in een hoekje kunnen gaan zitten totdat het potje over is? :p
ik meen 20 deaths tegen 5 kills
verhouding 4:1
dus kan ook 100 deaths tegen 25 kills })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Laatst online: 25-08 10:41
hmm dus eigenlijk is een purple heart een beetje een n00b award? want een DK ratio van 0.25 is nou niet bepaald 1337 :X 20x gekilled worden, hoe krijg je het voor elkaar

toenet zat ik ook op een 64 player server in karkand, damn er lag op elk gebouw en in elk steegje wel 5x ammo en 5x medic, volgens mij was iedereen als medic of support gegaan ofzo 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/5606/veelammoenmedic2xy.th.jpg

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Purple heart is idd 5 kills en 20 deaths. Ik probeerde 'm gisteren te halen, stond op 5 - 19, en nog weinig tickets te gaan: ik ga nog net voor de tijd door, wordt ik gerevived.....
Heb 'm vandaag overigens wel gehaald, net als de air defence ribbon (een linebacker werkt uitstekend tegen ventjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Pred87 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 20:50:...mn beeld staat ook iets van 3/4 sec stil als ik een screenshot maak.
Heb ik ook. Geen screenshot maken tijdens het vliegen dus. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Singleplayer spelen met 32 of 64 bots: :P

To increase the number of bots used in singleplayer mode, go to your \Program Files\EA\Games
\Battlefield 2 Demo\mods\bf2\AI directory and open the file aidefault.ai with Notepad or Wordpad.
Read the instructions in the file, and remove the words 'rem' from in front of the relevant lines.
To alter the number of actual bots, edit the number at the end of the aiSettings.setMaxNBots 32 line (e.g. aiSettings.setMaxNBots 64 for 64 bots).
Note that more bots can really stress your system and hence destabilize it.

Ik weet niet of dit hier al voorbij is gekomen, (Kon het niet vinden) denk laat 't toch effe weten.
Met 64 spelers in Strike at Kirkand in een 16 player map (Map word niet groter) is toch heftig spelen voor offline.

Zowel 32 als 64 bots draait hier goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Net weer 'gepiloot' met als resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/s.madsoleh/diversen/Huppeldepup-Stalemate.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Oemfoefoe schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 23:35:
Net weer 'gepiloot' met als resultaat:

[afbeelding]
Resultaat?? Een Nederlandse BF2 unlocked?? :D

Mooie scores trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
MAX3400 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 23:57:
[...]

Resultaat?? Een Nederlandse BF2 unlocked?? :D

Mooie scores trouwens...
Ik dacht al wat lult iedereen nou over een genist, heb ik wat gemist? :P
Maar het is die vreemde vertaling... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Net lekker tig uur in DJMantri gespeeld.
Ik had de squad GoT gemaakt, maar die werd afgepakt toen ik commander werd.
Toen maar Tweakers gemaakt, elke ronde de beste squad van USMC.

Weer lekker veel puntjes binnengehengeld, hoewel het niet altijd van een leien dakje ging.... :P

Nu is de map Zatar Wetlands... en iedereen ging weg :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 12:56
Oemfoefoe schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 23:21:
[...]

Heb ik ook. Geen screenshot maken tijdens het vliegen dus. B)
Of ScreenShooter v1.6 (Freeware) gebruiken...dit programma is zeer snel met het opslaan van screenshots.
In je opties even de PrtScr voor BF2 op een andere key zetten en dit programma onder de prtScr zetten en knallen met die foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Ik hield het ook voor gezien, want die map is echt 3x niks. En na 10 uur gamen, wordt het wel tijd voor pauze denk ik :P

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Hehe; ik zat ook al weer te lang op de DJMantri server.... volgens mij ook wel een uurtje of 5 ofzo achter elkaar, enigzins probleem van 't spel; 't is verslafend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Voor de liefhebbers: de Fok! server is ook online -> 84.244.130.114
(Band of Fok!kers hosted by i3d.nl)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.