Ik gister ook voor de eerste keer Commander zijn op Gulf of Oman, Ik wist beetje hoe moest want ik doe het ook wel is Lan.
Ging best goed paar geraakt met artillery.
Mensen die vroegen om Supplies of RPV kregen het direkt.
Zegt er zo iemand "**** you commander" En ging diegene op elk bevel dat ik gaf , Nee zeggen 5 keer achterelkaar.Ik zei nog tegen hem "Please "naam van diegene" play nice ....' iets in die zin maar kweet de precieze zin niet meer wat ik toen zei!
Voor dat ik het wist stond hij achter mij ging hij mij em ging hij mij doden( door reanimatie kit of door te schieten dat weet ik niet meer) en weer reanimeren toen ging ik wegrennen om de artillery te repareren. Hij rende achter me aan ging hij me daar ook weer doden ( door reanimatie kit of door te schieten dat weet ik niet meer) en reanimeren.
Ik keek ff via Tab bij de stand stond hij ook nog niet eens in de "-".
Keek waar ik kon votekicken kon het niet vinden klikte ik op "server info" zat hij vast.
Pc rebooten heb wel 24 punten gehaald maar baal er wel van dat zulke mensen toch ff jou tijd verprutsen.
Je probeerd goed te doen etc krijg je dit terug.
Daarna maar Strike at Karkand gedaan, daar maar 300 a 400 puntjes binnenhalen als medic.
Maar ik denk nu steeds aan die gast die het weer verpest heeft voor mij toen toch irritant dacht dat dit mij niet zou overkomen maar helaas.
Kweet naam nog wel van die gast maarjah wat kan je ertegen doen, Tjah de admin melden maar hoe wist ik niet
[
Voor 7% gewijzigd door
Nevels op 06-08-2005 11:55
]