[PC] Battlefield 2 - deel XIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.796 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
DaMorpheus schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 09:03:
[...]

op karkand? Shit happens :P
Volgens mij had ik 45 kills die ronde van al die tegenstanders die dat heuveltje afvielen en niet meer konden afremmen waardoor ze kapot vielen op mijn tank >:)
Dus die -4 kan er wel bij B)
mjah dat was daar :p ik kwam door de schutting aanrennen toen jij het hoekje om kwam :p wel geniaal inderdaad toen jij daar onderaan die heuvel met je tank stond te raggen, en de rest van Mec wanhopig probeerde ook wat puntjes mee te pikken :p
offtopic:
:p blijkbaar in de aanbieding vandaag :p

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 04:28:
Ze moeten eens goed kijken naar dat teamkillen en meteen kick/ban :(
Was ik goed bezig met iemand in een heli, hele tijd voice enzo, zien we een bootje.
Dus ik schiet een tv raket, boem 3 teamkills, meteen kick/ban :( :( :( :( :(
Dat vergalt al het plezier meteen.
lolz messchien op je map kijken, dat doe ik automatisch helpt veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 18:31
Flex schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:52:
Wat ik nog nooit heb gehad heb ik de laatste paar dagen achter elkaar: connection problems.

Virusscanner uit op de achtergrond.alle proggie's disabled staan en niemand verder op het internet in huis.
Het maakt niet uit op welke server ik zit maar na 10 minuten wordt ik gewoon van de server geknald met deze mededeling.
Begint een beetje irritant te worden...ligt dit nou aan BF2 of moet ik het bij mezellf zoeken,heb er namelijk nooit last van gehad :?
Dit heb ik ook gehad... Uiteindelijk bleek de firewall in de router (die normaal altijd aan stond zonder problemen) in z'n log een UDP flood noteerde...
Firewall tijdens het spelen uit bleek de oplossing!
(instellen firewall op bepaalde poorten zou natuurlijk ook kunnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 04:28:
Ze moeten eens goed kijken naar dat teamkillen en meteen kick/ban :(
Was ik goed bezig met iemand in een heli, hele tijd voice enzo, zien we een bootje.
Dus ik schiet een tv raket, boem 3 teamkills, meteen kick/ban :( :( :( :( :(
Dat vergalt al het plezier meteen.
Dat is gewoon dom, want als je in de tv-guided mode zit zie direct aan het vierkant met het kruis erdoor dat de boot door je teamgenoten bemand wordt. Beetje beter opletten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alle stats site's zijn down omdat ea de poorten heeft gelocked.
er is nog 1 site online die wel de stats kan updaten.
http://www.deadlycombat.com
je moet wel registeren maar werkt wel prima.

On EA’s site theres a community update ^_^

Battlefield 2 Mod Tool Update
As we mentioned in this space a little over a week ago, the Battlefield 2 Editor was released to a small number of Mod Teams worldwide recently to help us uncover last minute configurations issues and/or documentation omissions. This process has been a tremendous success thanks to the dedicated Community Members involved, and we are in the process of addressing a few last minute issues with the Editor. With that said, we are still a few days from Open Beta release. We again ask for the community’s patience, as our goal with the Editor is to provide the most stable, complete toolset possible.

Community Stats Service
Shortly after we launched Battlefield 2, many users found ways to query the Stats system outside of the game client and began creating great interfaces and web sites that allowed users to pull their own (or really any player’s stats). Unfortunately, we were forced to close this query off to the community after some malicious types in our Community began to run over-large and continuous queries. That said, we are currently deploying and testing a new service that will return some of this functionality to our dedicated players and we intend to provide this tool (along with guidelines for use of the service) very soon. Stay tuned to this space for news.

-----------------------

EA Stats server down
Thursday, August 4th, 2005 at 6:34 pm

At about 4pm CST today, the EA stat server is down apparently, both BF2s.com and I are not able to connect to their server but also BFHQ has not updated either. We will keep you aprised of any information we get.

UPDATE:
IGN has now blocked all external stat retrieving sites, it is what has cause the degridation in gaming performance. So for the time being no offline stats are to be retrieved. BFHQ will still continue to function but it might be slow.The public stat server should be up around 2 weeks from now

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
wat wel leuk is @ een 64 player map, en dan vooral een kleine map, dat als je iemand dood schiet (bij voorkeur een niet-medic), dat je gewoon kan blijven wachten tot er een medic komt om hem te healen :P
En die schiet je dan uiteraard ook even lek :+
Ik heb dat gisteren echt al meerdere keren gehad, zoals dat kleinste level (ben ff de naam kwijt met die stad) daar gebeurt dat echt snel :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:17:
alle stats site's zijn down omdat ea de poorten heeft gelocked.
er is nog 1 site online die wel de stats kan updaten.
http://www.deadlycombat.com
je moet wel registeren maar werkt wel prima.
http://bf2stats.ncode.nl werkt ook nog. Password is blaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn stats werken ook nog ... maar de kit-pic lijkt wel niet meer te werken :( Nick vervangen in de link zou moeten werken om jullie persoonlijke stats af te halen ...

http://www.webwiper.be/player.php?pid=guustje

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.got3n.com/player.php?pid=yozzman

Werkt dus ook nog :)

Als ze dit niet willen mogen ze zelf dit gaan hosten, want om je stats alleen ingame te zien is niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Laatst online: 06-09 12:44

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Gekke vraag misschien maar ik gister en eergister de Demo gespeeld op een stats server (tenminste voorzover ik het allemaal snap), maar ik kan nergens stats vinden. Werkt die functie wel in de Demo?

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 21:09

beany

Meeheheheheh

In de demo werken de stats niet. Je zal dan echt de full-version moeten gebruiken.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Zal misschien al gepost zijn, maar voor iedereen die denkt dat je 2gb aan geheugen nodig hebt om alleen BF2 zonder schokken te spelen... Lees ff verder:

Ik heb gisteren me nieuwe vidkaart binnengekregen (AX800 pro), dus ik me 9800 pro eruit gerukt, doos open, boekjes / cd's all over the place, nieuwe kaart erin en BF2 opgestart. Nou, lekker naar settings, alles high, lekkere res van 1280 en hop spelen. Dat viel even tegen, de bekende 'lag' aan het begin van een map was niet mee te spelen, als je een beetje rondkijkt, haper, haper. En als je eenmaal overal op de map geweest bent draait het met 70 fps. Dus het ligt niet aan de hardware die het niet aankan. Anders zou het moeten blijven haperen. En met me 9800 pro had ik nergens last van... Het moest dus een setting zijn.

Ben alle settings afgeweest, en nu blijkt het als je de 'Lighting' setting van high naar medium zet je geen (niet voor mij zichtbaar) verschil kwa graphics hebt en GEEN geschok/gehaper meer (bij mij dan). Alles draait super nu, zelfs op 6x AA geen enkel probleem, blijft strak rond de 40/50 fps. Dit heeft voor mij het speelplezier gigantisch verhoogt iig. Vandaar dat ik het maar even post. Misschien dat in een volgende patch die bug eruit wordt gehaalt, want het kan bijna niets anders zijn als een bug lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 16:34

BEVEL

s9.BeVeL

Bij mij hiep 2 GB ipv 1 GB wel hoor.
Ik denk dat het aan jou pc ligt
De mijne draait nu ECHT als een zonnetje.
Helemaal geen grfx-lag meer. Settings op medium gezet en ziet er al een stuk lekkerder uit.
Vooral de hellfire's uit m'n heli (en de explosie er erop volgt als ie tegen een tankje aan stuitert }) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
Grappig dat er net 2x over dit onderwerp gepost wordt, want ik stond op het punt deze te submitten toen ik nog ff refreshte:

Ik wilde nog even wat performance kennis delen mbt BF2.
Heb een 1GB reepje erbij gekocht, omdat in deze en vorige topics ik vele mensen hoorde over het feit dat meer dan 1GB merkbare verbeteringen teweegbrengt in het spel.
(Uit deel X:)

Bijvoorbeeld dat hogere grafische settings mogelijk zijn en dat het "Verifying client data" minder lang duurt.
Ik merk echter geen enkele verbetering nu ik 2GB tot mijn beschikking heb. Ik kan de grafische settings niet hoger zetten (Lighting) zonder drastisch performance verlies en het "verifying client settings" gaat ook niet merkbaar sneller.
Mijn systeem specs:
Pentium 4 3,0 GHz
2GB geheugen
9800 pro (128MB)
40GB WD Raptor (10000 rpm, dit helpt wel aanzienlijk volgens mij!)
Ik draai alles op High, behalve lighting. Heb AA op 2x staan en speel op 1024x768 bij 85Hz.

[ Voor 10% gewijzigd door IloveMyHenB op 05-08-2005 12:09 ]

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
BEVEL schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:00:
Bij mij hiep 2 GB ipv 1 GB wel hoor.
Ik denk dat het aan jou pc ligt
De mijne draait nu ECHT als een zonnetje.
Helemaal geen grfx-lag meer. Settings op medium gezet en ziet er al een stuk lekkerder uit.
Vooral de hellfire's uit m'n heli (en de explosie er erop volgt als ie tegen een tankje aan stuitert }) )
Ja als je alles op medium zet draait het wel goed ja... 8)7 En daarmee haal je gelijk je hele post onderuit want ik zei dus dat als je lighting op medium zet je geen last van haperingen hebt. Als jij _alles_ op medium zet heb je daar idd geen last van. Ik draai dus alles op high, behalve lighting, 6xAA en 1280x1024 en dan op 50 fps. ZONDER haperingen nu.

Wie heeft er verzonnen dat 'verifying client settings' sneller zou gaan met meer geheugen... Wat ik daaruit opmaak is dat alle hash codes worden gecheckt met de server wat betreft de bestanden en bepaalde client game settings worden geverifieerd. Hoe dat sneller zou moeten gaan met meer geheugen is mij een raadsel. Het laden zal mayb sneller gaan, hij hoeft minder te swappen.

edit:
Nu me audio problemen met san andreas nog oplossen... Ik krijg wat van die half gare games.

[ Voor 44% gewijzigd door Blue2k op 05-08-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 20:45
Blue2k schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:07:
[...]

Ja als je alles op medium zet draait het wel goed ja... 8)7 En daarmee haal je gelijk je hele post onderuit want ik zei dus dat als je lighting op medium zet je geen last van haperingen hebt. Als jij _alles_ op medium zet heb je daar idd geen last van. Ik draai dus alles op high, behalve lighting, 6xAA en 1280x1024 en dan op 50 fps. ZONDER haperingen nu.

Wie heeft er verzonnen dat 'verifying client settings' sneller zou gaan met meer geheugen... Wat ik daaruit opmaak is dat alle hash codes worden gecheckt met de server wat betreft de bestanden en bepaalde client game settings worden geverifieerd. Hoe dat sneller zou moeten gaan met meer geheugen is mij een raadsel. Het laden zal mayb sneller gaan, hij hoeft minder te swappen.

edit:
Nu me audio problemen met san andreas nog oplossen... Ik krijg wat van die half gare games.
Met een snellere schijf gaat het datat controleren ook veel sneller, in mijn laptop duurt het echt heel lang met een 4200 touren schijf :P

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sm0k3r schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:41:
Weet iemand welk land de vlag van de MEC vertegenwoordigd??
Knock yourself out, maar ik gok dat het een verzonnen vlag is aangezien "Middle East Coalition" namelijk geen land is.

*edit*
Over die performance van "verifying"; ik ben er niet helemaal uit welke hardware daar een positieve invloed op heeft maar tot op heden zit ik bijna altijd als eerste op een map. Geregeld komt het zelfs voor dat ik al lekker in een autootje op weg ben naar de eerste flag voordat anderen spawnen bij mijn team... WD Raptor RAID0, 2Gb RAM...
Blue2k schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:07:
edit:
GoT-search?? :+ Hardware-acceleration uitzetten voor je DX9-driver.

[ Voor 57% gewijzigd door MAX3400 op 05-08-2005 12:53 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
Dat heeft voornamelijk met geheugen te maken, ik zit namelijk altijd als eerst in een map, of wel tegelijk met iemand anders en ik heb ook 2 Gb geheugen maar geen raptor.

Komt regelmatig voor dat ik met een heli de eerste vlag al gepakt heb voor de eerste teamgenoot spawned. Dan vlieg altijd weer even terug om een gunner op te pikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

Oakley schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:15:
Komt regelmatig voor dat ik met een heli de eerste vlag al gepakt heb voor de eerste teamgenoot spawned. Dan vlieg altijd weer even terug om een gunner op te pikken ;)
Overdrijven is ook een vak he :D

Het valt me trouwens op dat de performance van BF2 praktisch alleen maar videokaart bound is, want mijn AMD64 3000+ zit gewoon 50% van zijn tijd te niksen. Dat wordt dus een nieuwe AGP kaart erin... Denk je dat je 9700pro nog leuk mee kan doen .... 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door styno op 05-08-2005 13:21 ]

"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Mja dat heb ik ook, ik ben meestal een van de eerste op de server, voordat de ronde begint. En ik heb geen 2gb, en geen raptor. Dus, go figure ;) Ik weet alleen dat als ik lighting op medium zet ik geen last heb van schokken, terwijl als ik het op high zet in het begin van een ronde last heb van schokken, en nee dat is niet omdat me videokaart te langzaam is, want na een paar minuten draait alles perfect.

Met een snellere schijf kan ik me voorstellen dat ie sneller de hashcodes kan inlezen. Al betwijfel ik of de internetverbinding snel genoeg is om het verschil tussen 7200 of 10000 toeren te merken. Het enige wat ziek lang duurt is als je iets verandert in je videosettings en hij moet z'n shaders oid aanpassen bij het laden van een map. Dan blijft ie minstens 4 minuten hangen op 46% bij het laden. Maar goed, ik verander niet elk potje wat aan me settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

IloveMyHenB schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:07:
Grappig dat er net 2x over dit onderwerp gepost wordt, want ik stond op het punt deze te submitten toen ik nog ff refreshte:

Ik wilde nog even wat performance kennis delen mbt BF2.
Heb een 1GB reepje erbij gekocht, omdat in deze en vorige topics ik vele mensen hoorde over het feit dat meer dan 1GB merkbare verbeteringen teweegbrengt in het spel.
(Uit deel X:)

Bijvoorbeeld dat hogere grafische settings mogelijk zijn en dat het "Verifying client data" minder lang duurt.
Ik merk echter geen enkele verbetering nu ik 2GB tot mijn beschikking heb. Ik kan de grafische settings niet hoger zetten (Lighting) zonder drastisch performance verlies en het "verifying client settings" gaat ook niet merkbaar sneller.
Mijn systeem specs:
Pentium 4 3,0 GHz
2GB geheugen
9800 pro (128MB)
40GB WD Raptor (10000 rpm, dit helpt wel aanzienlijk volgens mij!)
Ik draai alles op High, behalve lighting. Heb AA op 2x staan en speel op 1024x768 bij 85Hz.
Bepaalde settings vereisen meer geheugen. Bijv. Texturekwaliteit op hoog vraagt meer geheugen dan medium. Daarom zou je met meer geheugen minder swappen naar de HD krijgen en dus minder stottering.

Dynamic lightning is volgensmij niet zozeer een belasting van je geheugen maar wel van je videokaart. Een 9800pro is wat dat betreft aan de magere kant dus die setting zal je niet hoger kunnen zetten alleen door bijplaatsen van geheugen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Zouden we niet moeten uitzoeken wat de "perfecte" settings zijn
Dus niet systeem-afhankelijk.

Ik denk dan aan:
- zichtafstand tijdens spelen
- schaduw aan/uit ivm zicht
etc.

En alles op high zetten is volgensmij niet de beste optie.
Tis misschien leuker/'mooier maar als er een sniper ergens in een bosje ligt is ie ook weer moeilijker te zien met al je instellingen op hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik wordt inmiddels ook redelijk nuts van die grafische instellingen.... Ik zit er al tijden mee te kutten, maar tenzij ik alles op low zet heb ik het feit dat het perfect vloeiend loopt allemaal, maar soms(bij gebouwen of gewoon als je je omdraait zegmaar) schokkerdeschok.. Wordt er helemaal flauw van

Ik heb er gister 1gb bijgezet, maar in het spel merk je dan weinig verschil... In windows zelf merk ik meer verschil, had ik niet verwacht :) Vooral als je bf2 verlaat bf heb je direct weer toegang tot je systeem in plaats van eerst ff 10 secs ratelen :P

Men specs:

P4 3ghz
2gb mem
Asus V9999GT (Geforce 6800gt) 128MB vidmemory

Ik vraag me af in hoeverre vidmemory belangrijk is op je prestaties en grafische settings !!

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Over de beste hoeveelheid geheugen: kijk gewoon in taakbeheer hoeveel geheugen bf2.exe inneemt, en beslis aan de hand daarvan of het genoeg is. Hou toch 200-300 MB geheugen voor je OS, zeker als je nog programma's op de achtergrond draait.

[ Voor 3% gewijzigd door Spleasure op 05-08-2005 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
Styno schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:19:
[...]

Het is dan natuurlijk alleen bij Fushe Pass waar de vlag vlak bij de spawpoint staat, maar laatst spawde ik op een vliegdekschip, pak de chopper, vlieg twee rondjes om het schip, er komt zelfs al een straaljager van de tegenstander langsvliegen voordat de eerste medespelers een keer in het spel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ton4tor72
  • Laatst online: 11-09 12:42

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

Styno schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:19:
[...]

Het valt me trouwens op dat de performance van BF2 praktisch alleen maar videokaart bound is, want mijn AMD64 3000+ zit gewoon 50% van zijn tijd te niksen. Dat wordt dus een nieuwe AGP kaart erin... Denk je dat je 9700pro nog leuk mee kan doen .... 8)7
wat Oakley zegt is zeker niet overdreven, ik draai ook met 2GB (ook speciaal voor BF2 aangeschaft ja). Het is me al meerdere keren overkomen dat ik als eerste in de server zit, en als er geen teller opstaat voor Commander selection, dat de eerstvolgende na mij pas 30-40s later in de server komt.
Eigenlijk zou dit niet moeten kunnen, maar goed...ik vind het niet erg })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Wilde schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:39:
Ik wordt inmiddels ook redelijk nuts van die grafische instellingen.... Ik zit er al tijden mee te kutten, maar tenzij ik alles op low zet heb ik het feit dat het perfect vloeiend loopt allemaal, maar soms(bij gebouwen of gewoon als je je omdraait zegmaar) schokkerdeschok.. Wordt er helemaal flauw van

Ik heb er gister 1gb bijgezet, maar in het spel merk je dan weinig verschil... In windows zelf merk ik meer verschil, had ik niet verwacht :) Vooral als je bf2 verlaat bf heb je direct weer toegang tot je systeem in plaats van eerst ff 10 secs ratelen :P

Men specs:

P4 3ghz
2gb mem
Asus V9999GT (Geforce 6800gt) 128MB vidmemory

Ik vraag me af in hoeverre vidmemory belangrijk is op je prestaties en grafische settings !!
Dat is toch raar, ik heb dezelfde proc, minder geheugen, maar 128 mb meer video geheugen. Maar bij mij draait alles vloeiend met alles op high (behalve dus lighting). Met mijn 9800 pro (128 mb) had ik alles op medium en dat ging ook perfect vloeiend, nooit geen schokje. Beetje erg jammer dat jij dan alles op low moet zetten :/

Maar ja, dat geheugen... Waar praat je over, ik koop voor 90 euro 2x 512mb in :P Als je persee 2gb wilt kost het niks.

[ Voor 5% gewijzigd door Blue2k op 05-08-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
ik word echt zó strontziek van die lamers.... kwam ik dit net weer tegen, 3x:

Afbeeldingslocatie: http://img305.imageshack.us/img305/2529/lamer4ki.th.jpg

die grim_reaper ofzo bleef maar voor mijn vliegtuig staan, ik had em al 2x overreden en wat dan? ik ben dus uitgestapt en heb en geknived, echt zo kansloos :/ ze zitten daar met n hele clan, eentje begint een kickvote tegen mij (hoe doe je dat trouwens?) de andere blijft voor mijn vliegtuig staan, echt te triest gewoon.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BEVEL schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:35:
Zouden we niet moeten uitzoeken wat de "perfecte" settings zijn
Dus niet systeem-afhankelijk.

Ik denk dan aan:
- zichtafstand tijdens spelen
- schaduw aan/uit ivm zicht
etc.

Tis misschien leuker/'mooier maar als er een sniper ergens in een bosje ligt is ie ook weer moeilijker te zien met al je instellingen op hoog.
Als je met dergelijke trucjes probeerd om wat extra puntjes te scoren ben je behoorlijk zielig bezig. Het is een team based spel. Je speelt voor het spel plezier. De makers van dit spel hebben geprobeerd de nadruk te leggen op het werken in team verband. Individualistische statistiek hoertjes proberen ze juist zoveel mogelijk uit het spel te weren. Trucs om gebreken in het spel uit te buiten opdat je met je score kunt pimpen is zo zielig. Loop een giften en geschenken shop binnen. Koop de grootste beker die je kunt vinden en ga gezellig op het rembrandtplein lopen verkondigen dat je wereld kampioen in weet ik veel wat bent. Dan vergal je in iedergeval iemand anders spel plezier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
The Widow Maker schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:19:

[afbeelding]

die grim_reaper ofzo bleef maar voor mijn vliegtuig staan, ik had em al 2x overreden en wat dan? ik ben dus uitgestapt en heb en geknived, echt zo kansloos :/ ze zitten daar met n hele clan, eentje begint een kickvote tegen mij (hoe doe je dat trouwens?) de andere blijft voor mijn vliegtuig staan, echt te triest gewoon.
voor je plane staan: vreselijk lame
dan maar gaan teamkillen: begrijpelijk, logisch, maar niet slim -> aftrekpunten & voor je het weet een kick
gewoon negeren dus, eventueel screenshotje naar de server admin sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:20:
[...]

Als je met dergelijke trucjes probeerd om wat extra puntjes te scoren ben je behoorlijk zielig bezig. Het is een team based spel. Je speelt voor het spel plezier. De makers van dit spel hebben geprobeerd de nadruk te leggen op het werken in team verband. Individualistische statistiek hoertjes proberen ze juist zoveel mogelijk uit het spel te weren. Trucs om gebreken in het spel uit te buiten opdat je met je score kunt pimpen is zo zielig. Loop een giften en geschenken shop binnen. Koop de grootste beker die je kunt vinden en ga gezellig op het rembrandtplein lopen verkondigen dat je wereld kampioen in weet ik veel wat bent. Dan vergal je in iedergeval iemand anders spel plezier niet.
8)7 :?

Of je quote de verkeerde persoon of je vindt dat settings een cheat zijn ofzo??

Het gaat erom dat settings voldoende moeten zijn om te genieten van de kwaliteiten van het spel maar toch niet te hoog dat je maar 4fps haalt met een 7800SLI op een FX-55. Dat heeft imho niks te maken met teamplay of statistiek-prostituees.

*edit*
Persoonlijk ga ik liever voor een goede distance zodat ik weet dat er een heuvel aankomt dan dat ik als een soldaatje met -20 ogen constant een enorm mooie deur zie verschijnen uit het niets.
*end edit*

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 05-08-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
Als je met dergelijke trucjes probeerd om wat extra puntjes te scoren ben je behoorlijk zielig bezig.
Nounou... zo kan die wel weer. Pak een biertje en hou 't gezellig. :)
Ik vond het helemaal niet zo'n gek idee van BEVEL om in de startpost een aantal settings te melden. Ik zou het dan juist wel in een tabelletje doen met systeemspecs zodat je weet welke settings je kan draaien met jouw systeem. Het lager zetten van settings zodat je de nme beter kan zien, tsja, niet mijn smaak maar ieder zo zijn ding. In elk geval niet nodig om zo te gaan flamen, lijkt me.

[ Voor 13% gewijzigd door IloveMyHenB op 05-08-2005 14:27 ]

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rac-on schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:31:
[...]

helaas houden weinig piloten rekening met het kleine oppervlak dat de missles kunnen bereiken. Je moet als piloot duidelijk het stukje "gunner view" in de gaten houden om je gunner een kans te geven. het bereik van de gun is veel groter wat dat betreft
Ja klopt... als ik een gunner ben dan is de piloot vaak meer bezig met zichzelf dan de gunner in staat stellen om te schieten. Maar ik heb ook vaak gunners die helemaal niet zitten op te letten. Dan ben ik een vlag aan het veroveren en dan wijs ik altijd naar de 'aa-gun' zodat deze mij niet kan afknallen. Vaak kijken gunners niet eens en dan word ik afgeknalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:26:
[...]

8)7 :?

Of je quote de verkeerde persoon of je vindt dat settings een cheat zijn ofzo??

Het gaat erom dat settings voldoende moeten zijn om te genieten van de kwaliteiten van het spel maar toch niet te hoog dat je maar 4fps haalt met een 7800SLI op een FX-55. Dat heeft imho niks te maken met teamplay of statistiek-prostituees.
Dekt de volledige lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:29:
[...]

[...]

Dekt de volledige lading.
Dus?? Omdat iemand een inferieurder systeem heeft dan jij, moet ie maar op 4fps draaien omdat het anders cheaten/lame is?? Of gun jij een groot aantal mensen geen gameplay op een systeem wat "net" boven de minimum specs uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyF
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
Die luchtverdedigings raketten/kanons, mogen ze wat mij betreft ook wel onder handen nemen....bah
vooral als je eigen team geen (goeie) jet-piloten heeft, maar het andere team wel, dan is er geen bal aan...
Tegen de tijd dat een stinger of igla eindelijk een lock-on heeft, is de jet weer weg.
En die snelvuurkanons op het vliegdekschip zijn al helemaal waardeloos.... :(

(Even gemoed luchten, nadat ik eindelijk een lock on had op een jet, die weer uit beeld vloog, en die raketten toen maar de beide heli's van mijn kan neerhaalden van 4 naar -20 in 1 seconde... bah :(....dat gebeurt dus constant, niet zo nu en dan, maar steeds maar weer....)

The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Waar zijn we nou helemaal mee bezig?!

Laten we maar gewoon gaan Battlefielden, oké?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

WillyF schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:36:
Die luchtverdedigings raketten/kanons, mogen ze wat mij betreft ook wel onder handen nemen....bah
vooral als je eigen team geen (goeie) jet-piloten heeft, maar het andere team wel, dan is er geen bal aan...
Tegen de tijd dat een stinger of igla eindelijk een lock-on heeft, is de jet weer weg.

(Even gemoed luchten, nadat ik eindelijk een lock on had op een jet, die weer uit beeld vloog, en die raketten toen maar de beide heli's van mijn kan neerhaalden van 4 naar -20 in 1 seconde... bah :(....dat gebeurt dus constant, niet zo nu en dan, maar steeds maar weer....)
dat afbuigen van de stingers heb ik ook een keer gehad omdat iemand te snel weer uit beeld was..
FEEST! Het effect lijkt net een tekenfilm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Als ik een jet hoor/zie, zoek ik dekking, ookal staat er een luchtafweer 1 nanometer naast me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

WillyF schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:36:
Gister ook een poos (in totaal wel een half uur) geprobeerd met die stationary stinger apparaten enemy helicopters en straaljagers neer te halen. Je lockt, schiet......en dan niks. Keer op keer. 1 keertje een heli geraakt, maar dat mocht ook wel, die hing 20 meter bij me vandaan, maar die vliegt ook gewoon door en maait mij natuurlijk direct dood voodat de tweede stinger gevuurd kon worden. Waardeloos die dingen dus IMHO. Bovendien ben je een enorme sitting duck in dat stoeltje, je mag dus blij zijn als je 30 sec. de tijd krijgt om te targets te lokken ...

Mij zie je niet meer daarbij in de buurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
MAX3400 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:26:
[...]

Als je met een 7800SLI op een FX55 maar 4 FPS haalt zou ik eens een keer mijn PC na gaan kijken (ik weet wel dat je het figuurlijk bedoelt)
Ik kan met mijn specs alles op max draaien (ook AA en AF op MAX) en dan draait alles helemaal perfect soepeltjes.
Natuurlijk is het niet meer als normaal dat iemand met een "mindere" config zijn settings lager draait, maar om nou met een goede config alles lager in te stellen om alleen maar (zoals eerder gezegd) een sniper beter te zien en zo dus min of meer "te cheaten" (Ik vind het overigens GEEN cheaten maar kan me voorstellen dat sommige mensen het wel zo zien) vind ik wel een beetje lame.

BF2 vraagt best veel van je machine, voornamelijk GFX card en ook wel memory, maar je hebt nou ook weer geen onmogelijke config nodig om het goed te draaien op high settings. Kun je het met alle details op hoog draaien dan vind ik dat best meerwaarde hebben en ik draai dus ook op die manier, maar kies je ervoor om op lagere settings te draaien om zo meer "zicht te hebben" dan moet iedereen dat zelf weten IMHO.
Mr. Bondt schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:39:

Mee EENSCH!

[ Voor 9% gewijzigd door slash24 op 05-08-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
The Widow Maker schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:19:

[afbeelding]

Mooie tijd om je overbodige vocht te gaan lozen en wat eten en drinken te pakken, en daarna heel rustig aan naar je computer terug te lopen. :Y) ;) Als je dan inmiddels gekicked bent heeft die sufkut toch moeten wachten en niet kunnen vliegen, en jij kan mooi een goede server opzoeken. Of je zit er nog steeds in, hij weegt een ons en jij kan nog eens over hem heen rijden >:)

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyF
Mr. Bondt schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:39:

mjah... als je tenminste niet constant wordt weggebombardeerd.. hetzij door de artillerie, hetzij door bommenwerpers, hetzij door heli's... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
WillyF schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:03:
[...]

mjah... als je tenminste niet constant wordt weggebombardeerd.. hetzij door de artillerie, hetzij door bommenwerpers, hetzij door heli's... :p
Oplossing: het zelf doen >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
Styno schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:45:
[...]
Gister ook een poos (in totaal wel een half uur) geprobeerd met die stationary stinger apparaten enemy helicopters en straaljagers neer te halen. Je lockt, schiet......en dan niks. Keer op keer.
Net als met zoveel dingen in BF2 is dit erg goed uitgewerkt! Je moet even nadenken hoe je dit het beste gaat aanpakken. Ik heb een keer een hele ronde alleen maar in zo'n stationary AA ding gezeten en zat na afloop bij de TOP3 van beste spelers op een 64 server. (Dit was natuurlijk wel op een map waar er erg veel in de lucht zit en er zaten ook wel een hoop noobs in de jets, volgens mij, maar toch).
  1. Tips:
  2. Er komt een jet/heli recht op je af en hij gaat jou bomben (kan je zien of ze een duikvlucht maken): meteen 2x schieten, niet eens wachten op de lock, want die komt niet of iets later. Grote kans dat je mist en platgegooid wordt, maar ook een kans dat je raakt. Ik zou zeggen 30/70. Best goede odds, lijkt me.
  3. Er komt een jet/heli recht op je af en hij gaat voorbij vliegen: niet meteen schieten, maar even wachten tot ie is voorbij gevlogen, zijn flares kwijt is, je de lock weer terug hebt en dan 2x schieten. Dit geeft de grootste kans dat je raakt 80/20, schat ik.
  4. Er vliegt een jet van links naar rechts voorbij. Wacht tot ie voorbij is, zijn flares kwijt is en vuur dan 2x. Met heli's hoef je in zo'n geval niet te wachten tot ie voorbij is, alleen wachten tot ie z'n flares kwijt is.
  1. Moraal:
  2. Blijf dus altijd 2x schieten, want dan heb je 2x zoveel kans op een kill en je hebt altijd meteen weer 2 verse rakketten na de reload.
  3. Zorg dat je target van je af vliegt als je schiet. De rakketten hoeven dan de minst scherpe bocht te maken om hun baan naar het doel te corrigeren. Zodra ze een te scherpe bocht moeten maken, verliezen ze hun doel en gaan ze achter de chopper in de buurt aan met 6 teammates erin. |:(

[ Voor 5% gewijzigd door IloveMyHenB op 05-08-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyF
yup, dat doe ik ook wel steeds (2x schieten dus)
op het vliegdekschip eens een salvo van 6 gelost... zonder lock-on, recht op zo'n duikende jet af...
ondersteund door het snelvuurkanon....nog steeds blijft dat verrekte ding doorvliegen....(en ik stuk natuurlijk... :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 17:03
Ik heb zelfs in 1 ronde 1 airdefense medal en ribon gehaald. Was op de map operation cleansweap. De tips die IloveMyHenB geeft zijn erg zo,zo werkt het meestal wel.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:20:
[...]

Ehmm.. waar heb jij het allemaal over?
Ik heb het over systeem settings en videosettings en jij maakt mij uit voor cheater ??? 8)7 8)7
Volgensmij heb ik je zwaar gepwnt gister in de DJMantri server >:)
beetje aan het afreageren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

pingkiller schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:19:
Ik heb zelfs in 1 ronde 1 airdefense medal en ribon gehaald. Was op de map operation cleansweap. De tips die IloveMyHenB geeft zijn erg zo,zo werkt het meestal wel.
ik dacht dat je de ribbon kreeg door 15 min (?) in zo'n ding te zitten en een x aantal kills binnenhalen.
Ik heb de mijne gehaald door als commander op dat apparaat van het vliegdekschip te gaan zitten (de hele ronde zowat)
De kills haalde ik door artillery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

Die tips zijn goed, maar wat doe je als de airborne enemy's wel goed zijn, dan krijg je 4 van die dikke bommen op je dak of een salvo van een gatling gun (of rockets) voordat ze van je afvliegen. Ik had veel mazzel nodig alvorens ik ze vanachter kon beschieten en dan nog misten ze allemaal, in mijn geval dan. Als ik langer wachtte zodat de flares op waren dan was zelfs de heli al weer zo'n beetje uit het zicht.

Bovenstaande was op de demo map (Gulf of Oman).

Volgens mij hangt er heeeel veel vanaf of er noobs in de vliegtuigen zitten of niet....beetje teveel als je het mij vraagt. Maargoed, ik ben dan ook noob in deze game.

[ Voor 5% gewijzigd door styno op 05-08-2005 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 19:55
Blue2k schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:56:
Zal misschien al gepost zijn, maar voor iedereen die denkt dat je 2gb aan geheugen nodig hebt om alleen BF2 zonder schokken te spelen... Lees ff verder:

Ik heb gisteren me nieuwe vidkaart binnengekregen (AX800 pro), dus ik me 9800 pro eruit gerukt, doos open, boekjes / cd's all over the place, nieuwe kaart erin en BF2 opgestart. Nou, lekker naar settings, alles high, lekkere res van 1280 en hop spelen. Dat viel even tegen, de bekende 'lag' aan het begin van een map was niet mee te spelen, als je een beetje rondkijkt, haper, haper. En als je eenmaal overal op de map geweest bent draait het met 70 fps. Dus het ligt niet aan de hardware die het niet aankan. Anders zou het moeten blijven haperen. En met me 9800 pro had ik nergens last van... Het moest dus een setting zijn.

Ben alle settings afgeweest, en nu blijkt het als je de 'Lighting' setting van high naar medium zet je geen (niet voor mij zichtbaar) verschil kwa graphics hebt en GEEN geschok/gehaper meer (bij mij dan). Alles draait super nu, zelfs op 6x AA geen enkel probleem, blijft strak rond de 40/50 fps. Dit heeft voor mij het speelplezier gigantisch verhoogt iig. Vandaar dat ik het maar even post. Misschien dat in een volgende patch die bug eruit wordt gehaalt, want het kan bijna niets anders zijn als een bug lijkt mij.
Dit klopt, maar als je meer dan 1GB RAM hebt kan je dat lighting dus ook op high zetten.. Het is dus wel degelijk een geheugenkwestie.. Met 1,5 of 2GB heb je gewoon totaal geen last meer van schokken of wat dan ook.. Ook als je het spel afsluit zit je meteen weer in Windows zonder dat je HD een tijdje staat te ratelen om de cache leeg te gooien.. Ik kan meer dan 1GB dus echt aanbevelen als je veel BF2 speelt..

[ Voor 4% gewijzigd door Inflatable op 05-08-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk al het gezeik met Battlefield op kunnen lossen, en daarnet even lekker bezig geweest op djmantri's server. In een paar rondes een Bronze, Silver en Gold Star gescoord plus nog eens Air Defense Ribbon, Ground Defense Ribbon en Infantry Officer Ribbon. :)

Nu de Purple Heart nog. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 19:55
MAX3400 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:32:
[...]

Dus?? Omdat iemand een inferieurder systeem heeft dan jij, moet ie maar op 4fps draaien omdat het anders cheaten/lame is?? Of gun jij een groot aantal mensen geen gameplay op een systeem wat "net" boven de minimum specs uitkomt?
Ik denk dat ie meer de mensen bedoelt die bewust met lage settings spelen om beter te zien ofzo ondanks dat ze wel de hardware hebben om op high te spelen.. Je kent ze wel, de whitewall no textures types die het liefst ook nog met lichtgevende rode en blauwe playerskins spelen ofzo.. Ik heb dat ook wel eens in BF2 hoor, dan lig ik echt helemaal beschut in de bosjes als sniper, iedereen loopt langs me heen ziet me niet, is er toch weer een gast die me wel altijd ziet.. Dan vraag je je wel eens af, is dat weer zo'n low settings lamer die b.v. helemaal geen gras etc ziet?

Maargoed, ik maak me er niet zo druk over, ik speel hoofdzakelijk voor de lol..

[ Voor 4% gewijzigd door Inflatable op 05-08-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Inflatable schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:49:
[...]
Ik denk dat ie meer de mensen bedoelt die bewust met lage settings spelen om beter te zien ofzo ondanks dat ze wel de hardware hebben om op high te spelen.. Je kent ze wel, de whitewall no textures types die het liefst ook nog met lichtgevende rode en blauwe playerskins spelen ofzo.. Ik heb dat ook wel eens in BF2 hoor, dan lig ik echt helemaal beschut in de bosjes als sniper, iedereen loopt langs me heen ziet me niet, is er toch weer een gast die me wel altijd ziet.. Dan vraag je je wel eens af, is dat weer zo'n low settings lamer die b.v. helemaal geen gras etc ziet?

Het kan natuurlijk ook gewoon een vijandelijke UAV zijn boven jouw locatie... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 20:45
[...]

Daar had ik nog niet eens aan gedacht :P

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
. Je kent ze wel, de whitewall no textures types die het liefst ook nog met lichtgevende rode en blauwe playerskins spelen ofzo..
Hoort dat niet zo dan? :+

Waar ik me de laatste tijd aan stoor is de enorme hoeveelheid kill-assists die ik haal met die stingers. Er gaat dus steeds iemand anders met mijn kills vandoor :(.
Of ik eindig op -30, ook zo'n ellende met die dingen, maar goed, ik wil en zal die ribbon, dus ik zet nog maar ff door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Is d'r eigenlijk een al dan niet officiele mogelijkheid om je minimap in/uit te zoomen?
Met M de hele map continue in en uit beeld halen is geen optie voor een 64 player map...
Net zoals in DeltaForce is het wel eens makkelijk te zien waar je ongeveer naartoe gaat/moet.

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
RFVR schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:55:
Is d'r eigenlijk een al dan niet officiele mogelijkheid om je minimap in/uit te zoomen?
Met M de hele map continue in en uit beeld halen is geen optie voor een 64 player map...
Net zoals in DeltaForce is het wel eens makkelijk te zien waar je ongeveer naartoe gaat/moet.
staat in je handleiding, is N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterker nog, staat in je controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Airdefence ribbon haal je ook met een linebacker.. gewoon allemaal lopende spelers afknallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Laatst online: 12-09 14:02
of je gaat gewoon als commander in de stationary stinger zitten en gooit een paar keer artilery. heb je em zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Inflatable schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:41:
[...]
Dit klopt, maar als je meer dan 1GB RAM hebt kan je dat lighting dus ook op high zetten.. Het is dus wel degelijk een geheugenkwestie.. Met 1,5 of 2GB heb je gewoon totaal geen last meer van schokken of wat dan ook.. Ook als je het spel afsluit zit je meteen weer in Windows zonder dat je HD een tijdje staat te ratelen om de cache leeg te gooien.. Ik kan meer dan 1GB dus echt aanbevelen als je veel BF2 speelt..
Gaan we maar weer sparen, dan B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Pred87 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 16:19:
of je gaat gewoon als commander in de stationary stinger zitten en gooit een paar keer artilery. heb je em zo :p
werkt het ook als je in een vliegtuig zit..? Aerial Service ribbon..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
dCY schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 16:27:
[...]

werkt het ook als je in een vliegtuig zit..? Aerial Service ribbon..?
als het goed is wel maar ik denk niet dat andere spelers daar blij mee zijn :p

ik wacht nu trouwens al 3 weken op extra geheugen... toch maar es bellen :(

[ Voor 66% gewijzigd door Pred87 op 05-08-2005 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:56

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ff tipje voor die settingsguru's onder ons...

doordat de game zelf bepaald wat voor vga hardware het gebruikt.. (die optimalisaties in de shaders ring any bells!?!?!) maakt je vga weinig uit.. (tenzij deze het niet trekt natuurlijk)

wat mij opviel was dat als je met 1gb intern zit, je de bovenste 3 settings en de onderste 1 tandje hoger kunt zetten als de rest....

zelf heb ik amd 3200+@2,5Ghz en 1Gb (2x512mb) dat t1 1:1 met cpu draait een asus agp x850xt platinum en speel zelf op 1600x1200 en 4x aa wat perfect draait zelfs zonder maar enige lag in het begin van het inloggen in de map...

Nadat ik bepaalde settings te high had staan, wilde ik die niet omlaag zetten, en deed ik me reso naar 1280x960 (CRT) zetten, zelfde high settings, dmv de fps uitlezing bleek dit amper hoger te komen dan op 1600x1200 wel bleek 1,3gb in gebruik te zijn, nadat ik dus alleen 1,2,3 en laatste setting op high had valt het net binnen de 1gb ram en is er max 980mb in gebruik, met als gevolg dat zelf direct na inloggen in de server alles al schokvrij draait.. als je systeem niet highend is, kan je de bovengenoemde high settings in med veranderen en de med in low..

speel nu dus weer in 1600x1200 reso en loopt als een tierelier, enigste wazige is dat ik afentoe de geluiden van de afgeschoten kogels niet hoor, wel het inslaan om me heen en alle andere sounds.. af en toe komt het ineens terug, maar vaak moet ik ff opn de map laden... :?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:05

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Nu ik officieel verslaafd ben aan Battlefield (zegt de vrouw thuis) wil ik me ff voorstellen. Ik speel dus met de nick Oemf0ef0e en probeer altijd DjMantri server te joinen. Vaak leuke teamplay en voip is toch altijd makkelijk in je 'moers'-taal :P.

Ook wil ik me ff aan de admin veronderschuldigen. Eergister ofzo was er zo'n n00b die niets anders als expres teamkills maakte. Zijn naam was ohtestify. Sta ik op het viegdekschip te wachten op een heli word ik ineens neergestoken/geschoten. Na een stuk of 6 keer won mijn frustratie van het geduld dus ik heb hem neergeschoten. En toen werd Oemfoefoetje gekickt met de reden van teamkill of vote. :'(

BTW...van de week was het serieus teamplay, een complete squad in een Blackhawk. Bigkilla, Lang_Slurf en nog een paar. Alles was aanwezig, hospik, genist, ondersteuning...en met voip het één en ander organiseren.

Voorlopig is Oemfoefoe niet weg te slaan achter de pc :P

Grtz, en tot Battlefields 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
Oemfoefoe schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 17:41:
Nu ik officieel verslaafd ben aan Battlefield (zegt de vrouw thuis) wil ik me ff voorstellen. Ik speel dus met de nick Oemf0ef0e en probeer altijd DjMantri server te joinen. Vaak leuke teamplay en voip is toch altijd makkelijk in je 'moers'-taal :P

.....................
BTW...van de week was het serieus teamplay, een complete squad in een Blackhawk. Bigkilla, Lang_Slurf en nog een paar. Alles was aanwezig, hospik, genist, ondersteuning...en met voip het één en ander organiseren.

Hmmmm.... klinkt als mijn vrouw ;)

Was woensdagavond met jouw in blackhawk, super tot ik in andere team werd gezet.
Kon ik je mooi opwachten met tank op achterste basis.(Was maar 1x hoor).
Verder met epitome in chopper gezeten.
Was topavond qua play en punten voor mij.

Btw. we komen jou toch niet tegen in BF2 "buttnaked on a zebra and with a f*cked up afro"? :+

[ Voor 6% gewijzigd door Fryskmantsje op 05-08-2005 18:01 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Heeft er imand tips om met een sniper rifle te schieten, ik schiet nog geen deuk in een pakje boter met zo'n ding. Ik kan net zo goed met suikerklontjes gaan gooien. Ik heb een paar keer het standaard rifle gebruikt, nou, dat schoot helemaal niet op, zelfs als iemand stil ligt en ik de crosshair echt precies op em heb staan gebeurt er nog niks. En het zelfde geldt eigenlijk voor die grote sniper rifle, die heb ik een aantal keren opgepakt. Schiet ik met losse flodders ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt een waanzinnig gaaf spel, ik ben nog steeds private maar dat duurt niet lang meer...

Net iets heel leuks meegemaakt.

In een level meet een hele lange brug (vrij donker en diepe ravijn), kom ik aanrijden met men tank wordt er ineens in de verte een gat in de brug geblazen. Ik uit mijn tank en denk ik zal ffe om dat gat heenlopen, terwijl ik richting gat rent komt er een teamgenoot met buggy langzij en vraagt of ik wil meerijden. Ik dacht nou liever niet, ik loop wel om het gat heen, hij nog eens vragen of ik meeging ik stug doorrennen want ik weet nog niet hoe je moet chatten. Hij dacht nou laat dan maar en geeft gas en rijd regelrecht dat gat in, ik kwam echt niet meer bij, ik gaf hem nog wel een "Thanks champ message" :9

Voor BF3 zou het leuk zijn als vliegtuigen etc een nog realistischer besturing zouden krijgen, maar ik was echt verbaasd over de gameplay echt niet te geloven dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Hehe, ik sprong zonet met nog 3 teamgenoten van die hele grote dam af. Parachuut open en genieten van het uitzicht en de rust. maar niet voor lang... Echt genieten dit spel.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Oemfoefoe schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 17:41:
Nu ik officieel verslaafd ben aan Battlefield (zegt de vrouw thuis) wil ik me ff voorstellen. Ik speel dus met de nick Oemf0ef0e en probeer altijd DjMantri server te joinen. Vaak leuke teamplay en voip is toch altijd makkelijk in je 'moers'-taal :P.

Ook wil ik me ff aan de admin veronderschuldigen. Eergister ofzo was er zo'n n00b die niets anders als expres teamkills maakte. Zijn naam was ohtestify. Sta ik op het viegdekschip te wachten op een heli word ik ineens neergestoken/geschoten. Na een stuk of 6 keer won mijn frustratie van het geduld dus ik heb hem neergeschoten. En toen werd Oemfoefoetje gekickt met de reden van teamkill of vote. :'(

hey Oef :)
<- Zx.MiC, die kami chopper pilot :)

vanavond weer een potje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
Net nog ff Joint Operations gespeeld.
Was voorheen verwoed speler van JO maar wil nu echt nix anders meer anders dan BF2.

Grafisch beter, gameplay beter en je hoeft niet halfuur map door te lopen om iemand tegen te komen.
Wil echt niet meer terug naar JO.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 18:32:
Dit is echt een waanzinnig gaaf spel, ik ben nog steeds private maar dat duurt niet lang meer...

Net iets heel leuks meegemaakt.

In een level meet een hele lange brug (vrij donker en diepe ravijn), kom ik aanrijden met men tank wordt er ineens in de verte een gat in de brug geblazen. Ik uit mijn tank en denk ik zal ffe om dat gat heenlopen, terwijl ik richting gat rent komt er een teamgenoot met buggy langzij en vraagt of ik wil meerijden. Ik dacht nou liever niet, ik loop wel om het gat heen, hij nog eens vragen of ik meeging ik stug doorrennen want ik weet nog niet hoe je moet chatten. Hij dacht nou laat dan maar en geeft gas en rijd regelrecht dat gat in, ik kwam echt niet meer bij, ik gaf hem nog wel een "Thanks champ message" :9

Voor BF3 zou het leuk zijn als vliegtuigen etc een nog realistischer besturing zouden krijgen, maar ik was echt verbaasd over de gameplay echt niet te geloven dit spel.
:P Je komt idd vaak in verrassende situaties terecht.
Ik vandaag ook nog, samen met een teamgenoot zagen ik een nietsvermoedende enemy staan die een mounted machinegun aan het bedienen was.
Wij allebei met ons mes erop af(jaja stijlpunten :P ), dus we steken vanachter op hem in, steek ik perongeluk mijn teamgenoot ook neer. :/

Gelukkig kon hij er de humor ook wel van inzien. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was gaaf nudie, je vloog toch best aardig hoor ;)

GoT word al echt een soort van squad :9

Morgen weer, dan ben ik er vanaf een uur of 11 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyoonexk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 21:23

pyoonexk

Do you like Dags???

Het was weer fijn op de DJmantri server
alleen dat laatste rondje gulf of oman was niet zo best :(

en zx.mic is zekers geen fantapiloot (damn he can fly)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
fryskmantsje schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 18:48:
Net nog ff Joint Operations gespeeld.
Was voorheen verwoed speler van JO maar wil nu echt nix anders meer anders dan BF2.

Grafisch beter, gameplay beter en je hoeft niet halfuur map door te lopen om iemand tegen te komen.
Wil echt niet meer terug naar JO.
maar ik wil wel zeggen dat helicopters besturen in JO 10x makkelijker was!
ik kon alles met die little birds en de besturing was toch met slechts een paar toetsen geloof ik maar het voelde heel makkelijk en goed :)

zal toch maar een joystikkie kopen en es oefenen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
zonder joystick is een heli of een plane besturen echt shit, ik heb 5 minuten in BF1942 met muis gevlogen en toen ben ik naar de lokale computertoko gegaan om een joystick te halen.

ik snap ook niet hoe mensen kunnen vliegen, ik bedoel, je moet 3 assen gegelijk besturen wat neerkomt op 1 handbeweging of 6 toetsen inrammen, en dan schieten en flaren en afterburnen en weapons selecten? dat kan toch niet goed op je tobo?

omdat ik al pc-vliegervaringen heb sinds 1995 en met n joystick sinds 2002 ben ik ook n redelijk goede piloot, met 1 bom kan ik een tank uitschakelen en met n bommenwerper soms meer kills dan dat er op het scherm past. En daarom vind ik zatar wetlands of operation cleansweep ook zulke heerlijke levels, lekker in een dikke bommenwerper 50 kills halen, complimenten van mensen op de server enzo, dan voel ik me iig weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Mhh ik vlieg (chopper en jets) gewoon met muis, gaat me prima af.. Heb hier wel een sidewinder2 liggen maar vind 'm niet nodig ! Wat is 't voordeel ervan boven de muis dan ?

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 21:05

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

fryskmantsje schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 17:55:
[...]

Btw. we komen jou toch niet tegen in BF2 "buttnaked on a zebra and with a f*cked up afro"? :+
8)7
nudie schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 18:48:
[...]

hey Oef :)
<- Zx.MiC, die kami chopper pilot :)

vanavond weer een potje? :)
Hey Zx.MiC...ging goed hè saampies in de Apache? Maar hoe kan het als ik met jou in een sqaud zit, dat ik dan toch werd verplaatst naar het andere team?

Enne...The Oef is weer van de partij vanaaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange_Slurf
  • Laatst online: 23:29

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Omdat dit de vervelende balancing-bug is :P
Dit word verholpen met de komende patch (kreeg ik zojuist te horen via msn van iemand)

Maar even wat betreft het gamen, dat gaat goed komen vanavond hoor.

30 dagen EvE online trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
had anti aliasing niet op 2x moeten zetten denk :P
als ik iemand tegenkwam close range ging ie nogal schokken als we alle 2 vuurden, raad eens wie er doodging..

btw, kan aan mijn pc liggen, maar is dat scherm van die tv guided missiles nu zo verneukt? In MP raak er echt geen drol mee, schokt en weet ik et veel aan alle kanten, in singleplayer geen last van..

iig zondag maar eens nieuwere drivers opsnorren, draai nu nog 71.89 :P

[ Voor 10% gewijzigd door Schuey op 05-08-2005 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Schuey schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 20:25:
btw, kan aan mijn pc liggen, maar is dat scherm van die tv guided missiles nu zo verneukt? In MP raak er echt geen drol mee, schokt en weet ik et veel aan alle kanten, in singleplayer geen last van..
Waarschijnlijk schokt ie vanwege lag, ik heb idd 1x multiplayer 8 vs. 8 op een LAN party gespeelt, en dat is echt zoveel soepeler dan via internet, tv guided missiles schieten gaat dan idd n stuk makkelijker.

BTW ik heb net ff weer lekker op de i3d server zitten spelen, ging heerlijk, ik heb 6 rounds gespeelt en dat was wel zon verademing in vergelijking met die lamer-servers waar ik vanochtend op zat.

Op een gegeven moment ook een tweakers squad gemaakt, aan het einde zat er 8 man in ofzo :P ik kwam toen ook dreamer tegen, hij zat in het tweakers squad dus ik denk dat ie hier ook rondhangt, maar je moet iig ff je gun checken, want dat ging net niet helemaal goed in de laatste ronde sharqi peninsula:

http://www.putfile.com/media.php?n=dreamer80

ik heb echt een minuut naar dat geratel zitten luisteren ofzo :P

iig voel me weer helemaal goed 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Widow op 05-08-2005 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyoonexk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 21:23

pyoonexk

Do you like Dags???

Oemfoefoe schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 20:07:
[...]

8)7

[...]

Hey Zx.MiC...ging goed hè saampies in de Apache? Maar hoe kan het als ik met jou in een sqaud zit, dat ik dan toch werd verplaatst naar het andere team?

Enne...The Oef is weer van de partij vanaaf ;)
wachten op de nieuwe patch dan kan dat niet meer.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Het zal wel aan mij liggen, maar wat jullie in DJMantri's server zien, ik heb werkelijk geen idee! De keren dat ik erop ben geweest is er telkens gezeur en de teams zijn niet gebalanceerd. Elke keer zie je dat alle 'goeien' bij elkaar gaan zitten om de rest even naar de slachtbank te brengen. Ja, lekker voor je K/D ratio en lekker voor de punten, maar niet leuk!
Verder mag er ook wel eens een ander vliegen! Hoeft niet meteen een kickvote aan te pas te komen en er hoeven geen mensen voor vliegtuigen te gaan staan om die aandacht te krijgen. Degene die voor het vliegtuig gaat staan hoeft ook niet iemand die wil vliegen zo te irriteren.

Zat vanmiddag in een server waar ook de nummer 1 in zat en iedereen wil dan ook meteen aan zijn kant! Je ziet dat er 4/5 mensen zijn met 0 punten, 0 assists, 0 kills en 0 keer dood gedurende de hele pot en dat alleen aan de kant van de tegenstanders! Hij is ook te verslaan hoor! En tegen hem spelen is ook best een keer leuk! Ik heb zelfs 3x van hem mogen winnen met ons team. Verdiende daarmee meer punten dan hij!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Kijk eens aan, de editor is er:
Battlefield 2 Editor Open Beta Release!
EA and DICE are pleased to announce that today, after two weeks of Closed Beta testing, we are releasing the first public version of the Battlefield 2 editor! Over the last couple of days you've probably seen some of the outstanding work that the Closed Beta teams have created using the tools, and now we're giving everyone else the chance to join the fun. Keep in mind that we are considering this release "Beta" software, so it’s still a little rough around the edges, though we’ve worked out many of the kinks. Also, though most core functionality is editable as of this release, there are several more advanced areas of the tools that are still being worked on. One example of of a tool to be delivered in a future update is the Single Player Editor.
http://www.eagames.com/of...torial.jsp?src=mod_editor

En hier nog een mirror voor de liefhebbers :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Viper2k1 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 21:24:
Verder mag er ook wel eens een ander vliegen! Hoeft niet meteen een kickvote aan te pas te komen en er hoeven geen mensen voor vliegtuigen te gaan staan om die aandacht te krijgen. Degene die voor het vliegtuig gaat staan hoeft ook niet iemand die wil vliegen zo te irriteren.
daar heb je er helaas wel een paar van op djmantri's server. en dan bedoel ik mensen die ook vaker terugkomen. heb al wat screens verzamelt hoe 2 van dat soort figuren mij probeerden neer te halen toen ik een keer de heli had gepakt. of ze gaan gewoon op de heli gaan liggen als je nog niet weg bent. ik vlieg zelf ook best vaak maar als ik dan een keer te laat ga ik gewoon ff wat anders doen. wat je ook vaak ziet zijn van die mensen die gewoon een uur gaan wachten tot de heli een keer crasht. wat mij betreft kunnen zij ok wel een ban krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door Pred87 op 05-08-2005 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauwwie
  • Laatst online: 13-07 13:07
The Widow Maker schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 21:17:
Op een gegeven moment ook een tweakers squad gemaakt, aan het einde zat er 8 man in ofzo :P ik kwam toen ook dreamer tegen, hij zat in het tweakers squad dus ik denk dat ie hier ook rondhangt, maar je moet iig ff je gun checken, want dat ging net niet helemaal goed in de laatste ronde sharqi peninsula:
Juist een squad met de naam "Tweakers", dat was voor mij een erg magnetische naam.

Wel raar van je dat je erg verbaasd was dat er ineens teamleden op je claymore beveiligd dakje stonden. :) En de volgende keer wel meer opdrachten geven hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
ja hoe kwam je dat dakje nou op? ik leg daar helemaal een claymore neer, voelde me helemaal veilig tegen knivers, staat er ineens een medic naast me :P ik was bijna dat dakje afgesprongen man :D

edit: oja als skwatleader ben je een mobiel spawnpoint :X omfg

edit 2: ik heb idd niet echt veel commands gegeven, dat was ook omdat het zon typische BF2 oorlog is met 80 fronten en overal wel iemand, en omdat ik zelf ook redelijk druk in de weer was met vechten

[ Voor 45% gewijzigd door Widow op 05-08-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Viper2k1 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 21:24:
Het zal wel aan mij liggen, maar wat jullie in DJMantri's server zien, ik heb werkelijk geen idee! De keren dat ik erop ben geweest is er telkens gezeur en de teams zijn niet gebalanceerd. Elke keer zie je dat alle 'goeien' bij elkaar gaan zitten om de rest even naar de slachtbank te brengen. Ja, lekker voor je K/D ratio en lekker voor de punten, maar niet leuk!

Zat vanmiddag in een server waar ook de nummer 1 in zat en iedereen wil dan ook meteen aan zijn kant! Je ziet dat er 4/5 mensen zijn met 0 punten, 0 assists, 0 kills en 0 keer dood gedurende de hele pot en dat alleen aan de kant van de tegenstanders! Hij is ook te verslaan hoor! En tegen hem spelen is ook best een keer leuk! Ik heb zelfs 3x van hem mogen winnen met ons team. Verdiende daarmee meer punten dan hij!
toevallig vanavond weer ene bert gekicked, die ging ook voor vliegtuig staan, paar keer, irritant!

Overigens toch vreemd, de keren dat ik er ben isser helemaal niks mis met de teamindeling, en is het gewoon leuk.
The Widow Maker schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 21:17:
[...]

Waarschijnlijk schokt ie vanwege lag, ik heb idd 1x multiplayer 8 vs. 8 op een LAN party gespeelt, en dat is echt zoveel soepeler dan via internet, tv guided missiles schieten gaat dan idd n stuk makkelijker.
dat lijkt me ook aanneemelijk, maar net ff de nieuwste drivers geinstalleerd, en zat bij epitome in straaljager, toen ging hij harstikke soepel :? Nog niet in helicopter meegevlogen nog, maar vreemd dat het nu wel soepel gaat..

Vliegen ging trouwens geweldig, nog een zilveren medaille mee verdiend :D

[ Voor 25% gewijzigd door Schuey op 05-08-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 26-06 11:56
Epitome snapt het vliegen inderdaad wel goed. Vriend van me zat gister ook tijdje bij hem in de apache en kreeg ook zilver star toen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
wanneer worden de rangen ge-update? ik zit nu op 510 (jawel! :P) punten dus ik zou 1 rang omhoog moeten gaan als ik het goed heb. Maar dat gebeurd maar niet :P

Anyways... ik begin het een beetje door te krijgen. Speel voornamelijk Karkand omdat het lekker druk en chaotisch is. Dat vind ik mooier dan die grote vlaktes waar d'r 5 helicopters over je hoofd hangen.

Enige wat ik een groot minpunt vind is de artillerie. Die komt zowat altijd op de standaard spawnpunten neer zodat je vaak bijna direct weer dood bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Juggernaut schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 22:16:
wanneer worden de rangen ge-update? ik zit nu op 510 (jawel! :P) punten dus ik zou 1 rang omhoog moeten gaan als ik het goed heb. Maar dat gebeurd maar niet :P
dat kan een paar uur duren, maar je krijgt je upgrade iig wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Beter nog ff 500 puntjes scoren, krijg je je 1e unlock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoothcrimineel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-08 09:25
MarcoZ20 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 22:22:
Beter nog ff 500 puntjes scoren, krijg je je 1e unlock :)
1000 puntjes is het. Bij 500 word krijg je alleen een extra geel streepje ;p

[onnozelmode] Sorry je moet nog 500 puntjes zie ik :D [/onnozelmode]

GreetZ .SAMD

[ Voor 12% gewijzigd door Smoothcrimineel op 05-08-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Schuey schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 22:03:
[...]

toevallig vanavond weer ene bert gekicked, die ging ook voor vliegtuig staan, paar keer, irritant!

Overigens toch vreemd, de keren dat ik er ben isser helemaal niks mis met de teamindeling, en is het gewoon leuk.
Ja, de laatste keer ( :P ) ging hij voor de voorste wiel van de straaljager liggen.. :Z
Slapen doe je toch ergens anders? :O

Oh ja, ik heet ingame MrBondt008 (lame name, kweet, maar MrBondt is al bezet bij EA :r )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
ook zoiets, duw de commander weg van zijn positie...

http://www.putfile.com/media.php?n=commy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
nuttig:????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:51
Ik merk er persoonlijk weinig van; soms heeft het ene team natuurlijk overwicht over een ander team, maar dat hoeft helemaal niet perse te komen doordat alle goeden er in zijn gaan zitten ofzo. Als je bijv. een team hebt waar een goed samenwerkend squad in zit of een team waarin een paar echt goede piloten zitten ofzo kan zoiets gemakkelijk het evenwicht flink uit balans duwen.

Persoonlijk vind ik 't meestal wel leuk op de i3d en DJMantri servers. Weinig noobs, veel teamwork en natuurlijk communiceert het wat leuker met nederlanders en gotters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Widow Maker schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 19:37:
lang verhaal

lekker in een dikke bommenwerper 50 kills halen, complimenten van mensen op de server enzo, dan voel ik me iig weer goed :)
toen ik laatst op clean sweep 102/2 stond gaven ze geen complimenten ze waren me eerder aan het uitschelden dat ik van alles was :P

snap wel dat het lame is maar ik was gewoon neer te halen als ze wat moeite deden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 16:52

Dark Angel

Corvette LS Power

Ik vondt het vanavond echt goed gaan op de DJMantri server
heb bijna de hele avond in een squad gespeeld en team werkt was echt geweldig.
Die N0rp kan ook wel aardig goed vliegen en dan is het wel leuk als je met 1 squad in een heli zit.
Alleen in sommige lvl's waren er wel erg veel blackhawks :-) en dan hou je het niet lang uit als MED.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.