Net terug van het restauratieproject , natuurlijk zonder digicam mee te nemen
zag ik dat het achterpaneel al op zijn plaats zit
Wat er nu nog moet gebeuren qua laswerk is : In het schutboord de ventilatie doorgang van Airco naar NIETAirco aanpassen. En de linkerraamstijl aflassen met 1 of 2 pasplaatjes bij het dashboard. ( 5 minuten werk)
Volgende werkzaamheden : Subframe met motor en bak er onder vandaan halen. Onderzijde body van dat zwarte antisteenslagspul ontdoen. Motor en bak overzetten, en het andere subframe verkopen. Mijn huidige motor onder de werkbank leggen voor later. Subframe met andere motor en bak weer monteren nadat de onderzijde van de body weer is ingespoten met antisteenslagbende.
Dan gaan we verder met het plamuren van de body en kijken we wat er moet gebeuren aan de deuren en schermen. (4 deuren en 6 schermen dus keus genoeg
)
Blijft over : Spuiten, yes! , the finishing touch
Nou nee, hij moet dan wel afgemonteerd worden

Volgende werkzaamheden : Subframe met motor en bak er onder vandaan halen. Onderzijde body van dat zwarte antisteenslagspul ontdoen. Motor en bak overzetten, en het andere subframe verkopen. Mijn huidige motor onder de werkbank leggen voor later. Subframe met andere motor en bak weer monteren nadat de onderzijde van de body weer is ingespoten met antisteenslagbende.
Dan gaan we verder met het plamuren van de body en kijken we wat er moet gebeuren aan de deuren en schermen. (4 deuren en 6 schermen dus keus genoeg
Blijft over : Spuiten, yes! , the finishing touch
Nou nee, hij moet dan wel afgemonteerd worden