Ervaring werken bij Accenture / ATS

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 51.634 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Refragmental schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:24:
[...]

ATS en idd voor de volle week.
Eten was daar overigens ook heel erg lekker. Je moet alleen niet zo'n type zijn van "wat de boer niet kent eet ie niet", want dan ga je misschien verhongeren :P
Newport is idd prima. Doen ze nog niet zo heel lang, hoorde ik laatst, pas iets van anderhalf jaar ofzo :)
* The Eagle heeft er in juni gezeten. Hotelkamer zeg je? Doe maar gewoon een suite :Y) Zwaar relaxed.

PS. Jouw cellead is mijn oude mentor, heb je een goeie aan :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aanbieding van Accenture, in System Integration & Technology. Uit mijn laatste gesprek begreep ik dat ik binnen de security tak aan het werk kon, maar het contract is hier wat vaag over en noemt dit niet met name. Ik had overigens een hele positieve indruk van het bedrijf en de mensen, maar ik ben maar 2 maal op het kantoor geweest.

Maar inmiddels heb ik zoveel meer en negatiefs gelezen over Accenture op dat ik minder zeker ben van wat Accenture nu eigenlijk echt biedt en hoe de werk atmosfeer er werkelijk is. Dus hoop ik graag van mensen die er nu werken, starters en veteranen, te vernemen hoe jullie Accenture beleven.

- Ik wil heel graag erg veel leren op korte termijn, is dat echt mogelijk?
- Ik heb gehoord dat Accenture je maar op een klein onderdeel traint om zo snel mogelijk ROI te krijgen, zeg je schrijft alleen maar reports, is dat echt zo?
- Ik heb gelezen dat je zo een jaar op een project zit, maar ben je dan een jaar het zelfde aan’t doen. Is dit echt zo of heb je de kans om alle aspecten van zo’n project te bekijken en je te blijven ontwikkelen?
- Hoe wordt er omgegaan met de collega’s? Is er veel competitie zoals beweerd wordt op sommige forums of juist een echt team dat elkaar helpt en ondersteunt?
- Hoelang blijven mensen gemiddeld bij Accenture werken en wat zijn redenen om weg te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds een tijdje werkzaam bij Accenture en zal proberen enkele van je vragen te beantwoorden:
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:38:
...

- Ik wil heel graag erg veel leren op korte termijn, is dat echt mogelijk? Zeer zeker. Ik denk dat dit een van de sterke punten is van Accenture. Ik sloeg bijna achterover van de mogelijkheden en het aanbod van cursussen.
- Ik heb gehoord dat Accenture je maar op een klein onderdeel traint om zo snel mogelijk ROI te krijgen, zeg je schrijft alleen maar reports, is dat echt zo? Zoals ik op de eerste vraag antwoordde is het aanbod overweldigend en wordt het enorm gestimuleerd. Bovendien wordt het in mijn beleving juist erg aangeraden om je breed te onwikkelen zodat je ook breed inzetbaar bent.
- Ik heb gelezen dat je zo een jaar op een project zit, maar ben je dan een jaar het zelfde aan’t doen. Is dit echt zo of heb je de kans om alle aspecten van zo’n project te bekijken en je te blijven ontwikkelen? Juist doordat Accenture werkt met het wegzetten van hele projecten en dus projectteams, kan je binnen een project ontwikkelen in verschillende rollen.
- Hoe wordt er omgegaan met de collega’s? Is er veel competitie zoals beweerd wordt op sommige forums of juist een echt team dat elkaar helpt en ondersteunt? Een onderdeel van je beoordeling is peer vergelijking, er is dus wel competitie. Dit gaat echter op een veel hoger niveau dan binnen je directe werkomgeving (vergelijking met alle werknemers van jouw niveau binnen Nederland, Belgie en Frankrijk). Door dit hogere niveau heb ik nog niet meegemaakt dat er een niet-prettige competitie is binnen een project tussen directe collega's. Ik vind juist dat er een hele sterke drang is om het project te laten slagen en dus ook om directe collega's te helpen en ondersteunen.
- Hoelang blijven mensen gemiddeld bij Accenture werken en wat zijn redenen om weg te gaan?
Hier kan je ik niet echt in helpen. De gemiddelde leeftijd is wel heel jong (ik geloof net onder de 30 jaar) dus ik denk dat het verloop best groot is.

• The Eagle

The Eagle

Wat dat verloop betreft: ze doen er alles aan om het verloop zo klein mogelijk te houden, simpelweg door je alle mogelijkheden van de wereld te bieden. True, de gemiddelde leeftijd is met 30 redelijk jong, maar dat heeft met 2 dingen te maken:
1) Naarmate je ouder wordt, langer werkt en dus meer ervaring hebt promoveer je. Op een gegeven moment kom je op manager niveau of hoger terecht...en dan moet er wel een project of in geval van ATS een cell zijn om te managen, anders heb je wel een probleem. Als er niks beschikbaar is kun je weliswaar promoveren, echter zal een dergelijke situatie jezelf als medewerker natuurlijk wel aan het denken zetten op het moment dat ie optreedt.

2) De markt trekt aan, en dus de vraag ook. Er wordt weer aardig gevochten om personeel dus dat werkt een groter verloop ook in de hand.

Hoelang mensen blijven zitten kan ik je niet aangeven, dat zal denk ik nog het meest van de persoon zelf afhangen. Wel weet ik dat (iig bij ATS) de deur altijd openstaat, wil je terugkomen. Of je moet wel heel erg je best hebben gedaan om de klant boos te maken :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het verloop is zo'n 20-25% per jaar..reken dus maar uit.... :)

ma ma ma ma ma macron one

• riddles
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 15:33
Max|Burn schreef op woensdag 12 september 2007 @ 22:53:
Het verloop is zo'n 20-25% per jaar..reken dus maar uit.... :)
Ik heb geen idee hoe hoog het verloop bij ATS is, maar bij consulting ligt het verloop een heel stuk lager (en ruim onder het marktgemiddelde). De reden dat de gemiddelde leeftijd zo laag ligt is omdat Accenture enorm snel groeit. In de afgelopen jaren is Accenture (NL) verdubbeld in grootte.

[ Voor 18% gewijzigd door riddles op 13-09-2007 22:36 ]

Verwijderd

Erg bedankt voor jullie reacties.
Ik heb een keuze tussen 2 bedrijven en zal eens heel goed op een rijtje zetten wat ik nu echt precies wil.

Maar jullie antwoorden geven mij zeker het gevoel dat Accenture en ik wel hand in hand gaan. Verder heeft Accenture ook een charity arm en daar wil ik ook bij betrokken raken.

Ik heb tot dinsdag om mijn contract in te leveren :)

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

riddles schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:32:
[...]
Ik heb geen idee hoe hoog het verloop bij ATS is, maar bij consulting ligt het verloop een heel stuk lager (en ruim onder het marktgemiddelde). De reden dat de gemiddelde leeftijd zo laag ligt is omdat Accenture enorm snel groeit. In de afgelopen jaren is Accenture (NL) verdubbeld in grootte.
Hoe laag dan? Zover ik weet is het vergelijkbaar.

• riddles
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 15:33
Max|Burn schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 08:38:
[...]
Hoe laag dan? Zover ik weet is het vergelijkbaar.
Ik ken niet de cijfers voor heel consulting, maar waar ik werk ligt het onder de 10% (8-9). Het kan in andere delen boven de 10% liggen, maar over het geheel komt het zeker niet eens in de buurt van de 25%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga binnenkort naar zo'n job day bij Accenture voor consulting. Ik vroeg me af in hoeverre het salaris onderhandelbaar is(er voor het gemak vanuitgaande dat de dag positief verloopt). Ik heb namelijk een dure master in het buitenland gedaan, heeft iemand ervaring of het daarmee mogelijk is een hoger startsalaris te bedingen? Ik vind 2400 bruto per maand persoonlijk nog al mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Mwoah..2400 is op zich niet zo verkeerd hoor...heb je ook nog een 13de maand bij he.

Over dat <10% verloop: Ik geloof er haast niets van..Accenture NL heeft altijd rond de 15-20% gehangen. Misschien zien we een dezer dagen weer de jaarcijfers..zal even goed opletten dit keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Verloop zijn ze niet zo happig op om bekend te maken. Wel iedere keer de e-mails over hoeveel nieuwe mensen er zijn, maar niks over wie het bedrijf verlaten hebben.

Over die master, gewoon onderhandelen. Je bent niet zomaar een standaard student. En daar naast zou ik zeker bij andere bedrijven kijken om een gevoel te krijgen tot hoe hoog de aanbiedingen gaan.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:24:
Ik ga binnenkort naar zo'n job day bij Accenture voor consulting. Ik vroeg me af in hoeverre het salaris onderhandelbaar is(er voor het gemak vanuitgaande dat de dag positief verloopt). Ik heb namelijk een dure master in het buitenland gedaan, heeft iemand ervaring of het daarmee mogelijk is een hoger startsalaris te bedingen? Ik vind 2400 bruto per maand persoonlijk nog al mager.
Dat is best mager ja, imho.
Tot nu toe heb ik zelfs bij kleine bedrijven meestal rond de 2500 bruto aanbiedingen gekregen, met 13e maand, vakantiegeld, kilometervergoeding, groepsverzekering en laptop naar keuze inbegrepen (ik heb ook net m'n master klaar).
Meestal is het toch zo dat je bij grote internationale bedrijven (zoals Accenture in dit geval) meer kan verdienen? Althans daar ging ik van uit :P

[ Voor 8% gewijzigd door phobosdeimos op 16-09-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 13:01
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:24:
vrijwel niet onderhandelbaar. Ik heb na een uur moeite wat ervaring mee gekregen op mijn contract, maar meer kreeg ik ook niet. Ik heb wel gehoord dat mensen ook een eenmalige bonus ofzo hebben gekregen oplopend tot 2500...dus misschien dat je dat wel voor elkaar krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Intern is Accenture in ieder geval open over het verloop. Internationale bedrijven betalen veelal minder dan kleinere bedrijven. Daartegenover staat een betere salarisgroei over langere tijd en het opdoen van betere ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd misschien is er een andere toko die meer betaald, maar heb het afgelopen jaar meer geleerd dan de 3 jaar hiervoor :) Dat cashen we later wel weer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig al iets over een eventueel kerstpakket bij Accenture?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De kerstpaketten zijn nooit de moeite bij Accenture.

Verwijderd

Max|Burn schreef op zondag 09 december 2007 @ 02:56:
De kerstpaketten zijn nooit de moeite bij Accenture.
Wat vond je deze keer van het cadeau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• descon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:26
Wat is het eigenlijk.. ben al ruim 4 week niet thuis geweest. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

http://www.mijntinteling.nl

Kan je iets bestellen van 70,-. Niet onaardig, bij een vorig bedrijf een 'pluim' gehad, maar die bonnen waren redelijk waardeloos. Hier is het een boekenbon, tegoedbon bij diverse winkels, diner, overnachting, donatie enz.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Leuke is, ik zit momenteel bij een klant die ons ook van dezelfde site iets gaf. Mag nu 3x uitzoeken - 1x ATS en 2x klant :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aakab
Nu nog een manier vinden om de boekenbonnen voor geld om te ruilen en je hebt er echt iets aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• descon
Aakab schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:18:
Nu nog een manier vinden om de boekenbonnen voor geld om te ruilen en je hebt er echt iets aan..
Geen vrienden die veel lezen ? Maak je daar een deal mee ;)

Zal aankomend weekend eens kijken wat er allemaal te halen valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zover ik weet heb ik nog niets ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond de bonnen idd redelijk waardeloos :( Heb 2 badjassen besteld en al verkocht/geven aan 2 kameraden :) Nu alleen nog hopen dat ze afgeleverd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Jongens,

Heb afgelopen maanden selectie gesprekken gehad en ga beginnen bij de BI tak (Business Intelligence )
Ik ga beginnen per 1 Feb.

Iemand die ook rond die datum begint daar, lijkt me leuk om via hier MSN adressen uit te wisselen zodat ik alvast beetje sociaal netwerk kan opbouwen en niet het haantjesritueel op introductiedagen hoef mee te spelen.

Kan iemand ook iets vertellen over hoe het de 1ste maand nu precies gaat?Er is bv een proefperiode van 1 maand.Hoe en vooral op wat wordt je beoordeeld die 1ste maand?

Hoor namelijk vaker van mensen dat ze de 1ste maand nog niet op project kunnen/mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aakab
de proeftijd is 2 maanden
Je zegt BI, maar meestal (altijd?) is dat nog aan verandering onderhevig..zo ging ik van bi naar sales en van sales naar banking...

ze letten nergens op...en met een beetje pech zit je een maand lang op de bank gare video materiaal door te nemen om zogenaamd sap/oracle te leren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, mijn contract zegt toch echt dat mijn proeftijd 1 maand bedraagt.Ik heb ook best flink wat hoger startsalaris gekregen, omdat ik tijdens mijn opleiding een bijbaan heb gehad die relevante werkervaring heeft opgeleverd.

Als je op de bank zit idd, waar ik dus ook beetje bang voor ben, hoe willen ze je dan beoordelen?
Of moet je het heel raar doen wil je de proeftijd niet halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:03:
Als je op de bank zit idd, waar ik dus ook beetje bang voor ben, hoe willen ze je dan beoordelen?
Dat laatste. Ik heb nog nooit gehoord dat er iemand in zijn proeftijd al uit ging. En ook jaarcontracten worden over het algemeen gewoon omgezet in een vast contract. Alleen bij twijfel wil het in uitzonderlijke gevallen wel eens een nieuw jaarcontract worden.

Starters aan de slag krijgen wil wel eens lastig zijn (klanten zitten niet altijd te springen om mensen die vers van school komen) maar als je al relevante wekervaring hebt heb je uiteraard meer kans om snel aan de slag te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeJay
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

PeeJay

Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:27:
Vond de bonnen idd redelijk waardeloos :( Heb 2 badjassen besteld en al verkocht/geven aan 2 kameraden :) Nu alleen nog hopen dat ze afgeleverd worden ;)
Jij hebt geen recht van spreken. Jij komt net binnengewandeld bij ons >:)
Ik zal Peter wel even weer mailen...' weer -100 punten Peter!!!' :P
Anders had je geweten dat het een behoorlijke verbetering was van de paar jaar daarvoor :P
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:03:

Dan moet je het wel ontzettend bar maken hoor, wil je die eerste maand niet doorkomen. Ik heb nooit wat gehoord over dat ik door mijn proefperiode heen was.
Zelfs geen dingen gehoord over het omzetten van het contract na 1 jaar. Gewoon het nieuwe contract in de bus krijgen, tekenen en weer opsturen. Sim-pel :)

[ Voor 37% gewijzigd door PeeJay op 05-01-2008 15:09 ]

Don't play dumb with me, that's a game you can't win....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik heb ooit wel gehoord van iemand die zijn proefperiode niet was doorgekomen, maar weet er niet details van, dus geen idee hoe bont je het moet maken.

KPN :( Kreeg een betalingsherinnering van mijn Accenture nummer, maar dat is wel eerder gebeurd, dan hebben ze weer een foutje gemaakt. Nu weer een tweede herinnering, moet maar eens gaan kijken of het automatisch incasso goed is gegaan. Die van November was goed. Maar wat een prutsers zeg. 4x in een jaar tijd is het niet goed gegaan, welke detacheerder zit daar? :+

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motrax schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:39:
Maar wat een prutsers zeg. 4x in een jaar tijd is het niet goed gegaan, welke detacheerder zit daar? :+
Ehh... Getronics >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik werk een tijdje bij een detachering bedrijf. Omdat ik te weinig verdien wil ik graag weten wat een applicatie ontwikkelaar met 3.5 jaar ervaring(HBO informatica + Microsoft MCAD) bij Accenture verdient?
Hoe is de werkomgeving? Wat zijn de arbeidsvoorwaarden? Hoe hoog de leasebedragen zijn?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Ga je nou bij alle grote detacheerders dezelfde vragen stellen?
Maak anders gewoon een duidelijke topic aan!

Verwijderd in "Ervaring met LogicaCMG"

Verwijderd in "Ervaring werken bij Ordina NV"

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donde,

Dat Heet "Informatie verzamelen".

Mag dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:35:
Donde,

Dat Heet "Informatie verzamelen".

Mag dat niet?
Informatie verzamelen kun je ook door een 'duidelijk' topic te openen en met concrete vragen te komen. Nu stel je ze iedere keer apart in steeds verschillende topics. En met een aparte topic heb je ook kans dat er andere mensen gaan reageren die niet voor LCMG, Accenture of Ordina werken. :)

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• descon
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:23:
Hallo,

Ik werk een tijdje bij een detachering bedrijf. Omdat ik te weinig verdien wil ik graag weten wat een applicatie ontwikkelaar met 3.5 jaar ervaring(HBO informatica + Microsoft MCAD) bij Accenture verdient?
Hoe is de werkomgeving? Wat zijn de arbeidsvoorwaarden? Hoe hoog de leasebedragen zijn?

alvast bedankt
We weten je ervaring niet....3,5 jaar ervaring in een project met hoge verantwoordelijkheid is net ff anders als 3,5 ervaring koffie halen.

Waarom solliciteer je niet gewoon? je kan altijd weigeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 15:12
Als je net van je opleiding afkomt is het makkelijk te zeggen maar met 3,5 jaar ervaring wordt dat lastig. Als je die bedrijven toch al interessant vind, dan ga je toch met ze praten? Je kan niet alles vanuit je luie stoel doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Die nieuwe HP laptops zijn wel fijn, maar die accu is echt brak. Na nog niet een jaar gebruik kan ik nu een half uur er op werken zonder stroom :X

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Hoor van collega's van mij dat die nieuwe modellen regelmatig rebooten uit het niets trouwens.

@Motrax, ik zou even langs ATIS lopen, krijg je vaak een nieuwe accu als hij inderdaad brak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• descon
Motrax schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:47:
Die nieuwe HP laptops zijn wel fijn, maar die accu is echt brak. Na nog niet een jaar gebruik kan ik nu een half uur er op werken zonder stroom :X
Ben benieuwd, kan binnenkort een nieuwe ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
Ik heb een vraag over de online capaciteitentest die je moet maken. Wat is dit precies? Ik kan nergens voorbeeldvragen vinden ofzo. Is het mogelijk om deze test te oefenen voordat je eraan begint? Welke vragen kan ik verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• descon
smeerbartje schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:16:
Ik heb een vraag over de online capaciteitentest die je moet maken. Wat is dit precies? Ik kan nergens voorbeeldvragen vinden ofzo. Is het mogelijk om deze test te oefenen voordat je eraan begint? Welke vragen kan ik verwachten?
Is dat nieuw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16
Dit topic is inmiddels meer dan een jaar oud. In ICT-(werkgevers)-land is iedereen erbij gebaat een zo accuraat en actueel mogelijk overzicht te hebben. Eerst door honderden reacties heen moeten ploegen hoort daar niet bij. Het is dan ook de wens om een nieuw deel aan te maken in deze topicreeks :)

Uiterlijk zondag 16 februari gaat dit topic dicht om plaats te maken voor deel 2. Het zou mooi zijn als iemand voor die tijd een nieuw topic zou willen openen met een startpost met relevante info, een link naar dit topic, etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
Rukapul schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:21:
Dit topic is inmiddels meer dan een jaar oud. In ICT-(werkgevers)-land is iedereen erbij gebaat een zo accuraat en actueel mogelijk overzicht te hebben. Eerst door honderden reacties heen moeten ploegen hoort daar niet bij. Het is dan ook de wens om een nieuw deel aan te maken in deze topicreeks :)

Uiterlijk zondag 16 februari gaat dit topic dicht om plaats te maken voor deel 2. Het zou mooi zijn als iemand voor die tijd een nieuw topic zou willen openen met een startpost met relevante info, een link naar dit topic, etc. :)
Sinds wanneer zijn in ICT-(werkgevers)-land historische gegevens niet van belang? :? Ik heb eergisteren het volledige topic doorlopen en ik vond het juist super interessant! Ik zie het nut niet van het openen van een nieuw topic; maargoed... jij bent de baas. Hoort de baas dan geen nieuw topic aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16
smeerbartje schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 13:36:
[...]

Sinds wanneer zijn in ICT-(werkgevers)-land historische gegevens niet van belang? :? Ik heb eergisteren het volledige topic doorlopen en ik vond het juist super interessant! Ik zie het nut niet van het openen van een nieuw topic; maargoed... jij bent de baas.
Historische gegevens zijn zeker van belang. Het is echter niet de bedoeling dat daardoor recente ontwikkelingen ondersneeuwen. Het is dus een kwestie van volgorde. Alle informatie blijft beschikbaar en gelinkt :)
Hoort de baas dan geen nieuw topic aan te maken?
Nope.

De discussie gaat verder in Ervaring werken bij Accenture/ATS/ABS/Avanade - deel 2 :)
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.