Woei echt ontzettend bedankt, ik kon zo snel ff geen mirrors vinden en ik heb ook problemen met download not authorized by tracker maar alles werkt prima nuSunMar schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:16:
Ik had wat gezeur met 't downloaden van de patch (Download not authorized by the tracker) dus heb even rondgezocht maar zijn wat directe links voor als anderen ook problemen hebben:
http://www.fz.se/filarkiv...0-to-1.6.1-enGB-patch.exe
http://wow.srm.nu/WoW-1.6.0.4500-to-1.6.1-enGB-patch.exe
Ik heb 'm voor de zekerheid ook gelijk maar naar FileFront geupload voor als die link down gaat:
http://files.filefront.co.../;3986623;;/fileinfo.html
Verwijderd
hehe.. als je ff in m'n application op het NC forum kijkt dan zie je ook dat ik NL benRyceck schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:26:
[...]
*hides*
Nee toch zeg
Nog een Nightcrawler
PS: je had wel ff mogen melden dat je NL was....
Een aantal van de vaste NC members hebben eerst bij de LL gezeten.. Maar ook mijn guild is maar voor 99.9% NL. Er is 1 Engelsman die mee speelt..
Verwijderd
Heeft iemand een mirror van de US patch? Ik heb ook problemen met autorizeren en ik heb de US versie nodig, alvast hartelijk bedankt! (Ja ik heb nog steeds de US Beta versie
)
Wil iemand van:
Zenedar
As We Fight (Horde, dutch guild)
even een mailtje sturen naar me zodat ik deze info compleet kan maken in de TS, anders verdwijnt de guild eruit, te weinig info..
Members? GM? Site?
Dank...
De 2 guilds eerder vernoemd zijn wel opgenomen. Maar jongens, leer nou de TS eens lezen, daar staat dat je moet mailen, ik check ook niet 24/7 got.....
Zenedar
even een mailtje sturen naar me zodat ik deze info compleet kan maken in de TS, anders verdwijnt de guild eruit, te weinig info..
Members? GM? Site?
Dank...
De 2 guilds eerder vernoemd zijn wel opgenomen. Maar jongens, leer nou de TS eens lezen, daar staat dat je moet mailen, ik check ook niet 24/7 got.....
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Je hebt ze anders wel toegevoegdjarnotjuh schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:13:De 2 guilds eerder vernoemd zijn wel opgenomen. Maar jongens, leer nou de TS eens lezen, daar staat dat je moet mailen, ik check ook niet 24/7 got.....
Omdat ik ALLE(ja, ALLE) posts na het slapen gaan smorgens weer na lees, maar als ik geen tijd ervoor heb dan doe ik dat gewoon niet. Maar nu tijd genoeg, dus lijstje is weer compleet
Gesnapt?
Gister lvl 30 gedinged ^^ Ik moet nogsteeds SFK in voor 3 drops, maarja. Komt wel..
Verwijderd
Absoluut. Nu luistert teamplay in AV niet zo nauw als WG maar is heel belangrijk en ook moet iedereen het gevoel krijgen een bijdrage te hebben geleverd aan de overwinning anders heeft niemand meer zin in een volgende AV game. Blizz zal er overigens wel iets in moeten bouwen dat kenbaar maakt dat er mensen zijn die queuen voor AV. Die zgn. wachttijd slaat nergens op. Gewoon een soort teller dat je kunt zien dat er schot in de zaak zit. Als Blizz hiermee door wil gaan en zelfs op epic scale een BG wil bouwen dan zal er een dergelijke voorziening moeten komen anders wordt het nooit wat.Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:46:
[...]
Ach ja, misschien maak ik me er wat te druk om, maar ik mijn ogen is het beste manier om de horde te verslaan om als een team te werken en iedereen het gevoel te geven dat ze bijdragen aan de overwinningen. of ben ik naief?
ik had ook die zelfde download error.. ligt het aan de patch? Ik snap het niet nooit problemen gehad met downloaden van patches
ga in het begin gewoon voor resto, werkt lekker en je bent bijna niet te killen
Ik heb zelf 18/0/31 omdat ik nooit feral gebruik, en kwa healing kan ik makkelijk 5-10 man party's in leven houden
Wel allemaal INT/SPI gear on dan
Verwijderd
Ik zie dat je maar 17 points in Assasanation hebt zou jij niet even doorgaan tot je coldblood hebt, is zeer belangrijk als dagger Rogue. En waarom geen improved backstab kost je maar 3 puntjes. Met daggers doe je toch voornamelijk als opener Ambush of backstab. En ik neem aan dat je veel hoge crits wil doen.its_me schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:45:
Ik ga respeccen ben nu een combat rogue maar na gister even met een dagger rogue mee te lopen van lvl 54 (ik 60) besloten te respeccen
Mn barman shanker heb ik in elk geval al
Op dit moment heb ik de volgende selecties gemaakt, echter moeten er nog een paar puntjes worden besteed. Waar zal ik die eens in gaan stoppen? (nog 7 te spenderen dus)
(linkje naar handige talent calculator: http://wowvault.ign.com/V...View&category_select_id=7)
Assassination Talents (17 points)
# Malice - 5/5 points
Increases your critical strike chance by 5%.
# Improved Eviscerate - 3/3 points
Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%.
# Ruthlessness - 3/3 points
Gives your finishing moves a 60% chance to add a combo point to your target.
# Lethality - 5/5 points
Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ghostly Strike, and Hemorrhage abilities by 30%.
# Relentless Strikes - 1/1 point
Your finishing moves have a 20% chance per combo point to restore 25 energy.
Combat Talents (0 points)
# None
Subtlety Talents (27 points)
# Camouflage - 5/5 points
Increases your speed while stealthed by 15%.
# Elusiveness - 5/5 points
Reduces the cooldown of your Evasion, Vanish, and Blind abilities by 1.3 minutes.
# Opportunity - 5/5 points
Increases the damage dealt when striking from behind with your Backstab, Garrote, or Ambush abilities by 20%.
# Initiative - 5/5 points
Gives you a 75% chance to add an additional combo point to your target when using your Ambush, Garrote, or Cheap Shot ability.
# Improved Ambush - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Ambush ability by 40%.
# Improved Sap - 3/3 points
Gives you a 90% chance to return to stealth mode after using your Sap ability.
# Preparation - 1/1 point
When activated, this ability immediately finishes the cooldown on your other Rogue abilities.
Vigor haal ik niet meer en premeditation lijkt me niet echt zinvol.
Improver Kidney shot lijkt me wel aardig, scheeld behoorlijk wat energy denk ik.
Master of deception lijk me ook wel handig, maar is meer als ik punten over heb.
Geniaal!
D-Raven schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:42:
LOL!!!!
Wie kent deze al
http://massdestraction.co..._you_touch_my_talala.html
* D-Raven vote's voor opname in startpost
Ugh. Toen WoW net een tijdje retail was zag je de eerste raids op Crossroads ontstaan. Ik was toen level 30 ofz, begon er een level 12 rogue orders rond te schreeuwen. En daarna de vraag waar de Crossroads ergens waren. <zucht>Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:46:
Eerst schreeuwen ze dat we met zijn allen naar graveyard A moeten gaan, om vervolgens iedereen verrot te schelden dat graveyard B is ingenomen.
Dat. En forceer AUB dat iedereen in WG in de raidgroup gezet wordt. Zal me echt een worst wezen dat anderen al in een raid zitten. Gewoon alle bestaande groepen samenvoegen, en de leider van de grootste groep groepsleider maken. Ik vind dat gezeur aan het begin ("ja maar ik sta in de wacht voor een instance" echt ontzettend vervelend. tegen de tijd dat je de mensen eindelijk in die raid hebt, is de wachttijd al voorbij.Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:20:
Absoluut. Nu luistert teamplay in AV niet zo nauw als WG maar is heel belangrijk en ook moet iedereen het gevoel krijgen een bijdrage te hebben geleverd aan de overwinning anders heeft niemand meer zin in een volgende AV game. Blizz zal er overigens wel iets in moeten bouwen dat kenbaar maakt dat er mensen zijn die queuen voor AV.
[ Voor 48% gewijzigd door Hydra op 03-08-2005 13:59 ]
https://niels.nu
meestal is het andersomHydra schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:55:
[...]
Dat. En forceer AUB dat iedereen in WG in de raidgroup gezet wordt. Zal me echt een worst wezen dat anderen al in een raid zitten. Gewoon alle bestaande groepen samenvoegen, en de leider van de grootste groep groepsleider maken. Ik vind dat gezeur aan het begin ("ja maar ik sta in de wacht voor een instance" echt ontzettend vervelend. tegen de tijd dat je de mensen eindelijk in die raid hebt, is de wachttijd al voorbij.
heb je eindelijk een mage/priest/warrior voor een isntance, zegt ie "just so you know, im in the line for AV"
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Denk dat er van AWF maar 2 leden zijn (zubar en ikzelf), die ook dit topic op GOT bijhouden, en deze zijn ondertussen al ex leden. (ik in ieder geval zeker)jarnotjuh schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:13:
Wil iemand van:
Zenedar
Members? GM? Site?
Dank...
Guild is stuk gegaan toen de GM op stapte omdat ie er geen bal meer aan vond.
Een groot gedeelte hoger dan lvl 50 is toen ook vertrokken, veel van de lvl 60 spelers naar een andere lvl 60 guild, Escape geloof ik. Daarna werd elke week wel iemand anders GM en die hadden allemaal hun eigen regels en rotzooi. Ben daar toen maar uitgestapt.
Denk dat As We Fight wel dood verklaard kan worden, want ik zie ook nooit meer mensen van AWF rondlopen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 15:48 ]
Verwijderd
hey Sjado! Ex-guildmasterVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:07:
[...]
hehe.. als je ff in m'n application op het NC forum kijkt dan zie je ook dat ik NL ben
Een aantal van de vaste NC members hebben eerst bij de LL gezeten.. Maar ook mijn guild is maar voor 99.9% NL. Er is 1 Engelsman die mee speelt..
Als Test PVP rogue had ik dus improved backstab, dat was dus dikke fun CB ambush (1600 damage) en dan gelijk backstab erachter (1200 damage crit). Meeste cloth dragers waren dan all hupeloos. Verder vind ik rogue nix aan.
Ben nu een arcane mage begonnen op al'akir alliance (zoek nog een guild). Dit bevalt me wel ben nu bijna 17.
Ben nu een arcane mage begonnen op al'akir alliance (zoek nog een guild). Dit bevalt me wel ben nu bijna 17.
Coldblood kan idd, daarna heb ik nog 3 puntjes te besteden, improved backstap haal ik niet, die zit bij combat.Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:47:
[...]
Ik zie dat je maar 17 points in Assasanation hebt zou jij niet even doorgaan tot je coldblood hebt, is zeer belangrijk als dagger Rogue. En waarom geen improved backstab kost je maar 3 puntjes. Met daggers doe je toch voornamelijk als opener Ambush of backstab. En ik neem aan dat je veel hoge crits wil doen.
Assassination Talents (21 points)
# Malice - 5/5 points
# Lethality - 5/5 points
# Vile Poisons - 3/5 points
# Cold Blood - 1/1 point
# None
[ Voor 4% gewijzigd door itsme op 03-08-2005 14:35 ]
Nothing to see here
Ga gewoon voor de 21/8/22 build... imp sap/backstab/ambush/coldblood/preperation.. wat wil je nog meer?its_me schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 14:32:
[...]
Coldblood kan idd, daarna heb ik nog 3 puntjes te besteden, improved backstap haal ik niet, die zit bij combat.
# Malice - 5/5 points
# Lethality - 5/5 points
# Cold Blood - 1/1 point
# None
Ik word gek van die tank build als warrior zijnde...
Je kunt helemaal niets in PVP BG, omdat je gewoon niet sterk genoeg bent.
Maar om nu de hele talent build om te gooien....
Je kunt helemaal niets in PVP BG, omdat je gewoon niet sterk genoeg bent.
Maar om nu de hele talent build om te gooien....
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Hmm denk t wel ja, kende die build niet maar kom er net mee op de proppen denk ikRaseriaN schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 14:37:
[...]
Ga gewoon voor de 21/8/22 build... imp sap/backstab/ambush/coldblood/preperation.. wat wil je nog meer?
# Malice - 5/5 points
# Lethality - 5/5 points
# Cold Blood - 1/1 point
Combat Talents (8 points)
# Improved Sinister Strike - 2/2 points
# Improved Gouge - 3/3 points
# Improved Backstab - 3/3 points
Subtlety Talents (22 points)
Nothing to see here
Kijk in mn profiel (staat in sig) daar kun je ook talents bekijken.. dit is een eventuele invulling!its_me schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 14:41:
[...]
Hmm denk t wel ja, kende die build niet maar kom er net mee op de proppen denk ik
# Malice - 5/5 points
# Lethality - 5/5 points
# Cold Blood - 1/1 point
Combat Talents (8 points)
# Improved Sinister Strike - 2/2 points
# Improved Gouge - 3/3 points
# Improved Backstab - 3/3 points
Subtlety Talents (22 points)
Zelf ben ik er helemaal tevreden mee.. je doet erg veel dmg met je backstab/ambush.. je kan eventueel een stunlock ermee doen mocht het nog zijn..
Heb al een nl guild gevonden Angels Wrath op al akir, en wou ff critiek op me talent build hebben.
Hier link Talents
Heb verder helemaal geen ervaring met arcane mages, wel met frost.
Hier link Talents
Heb verder helemaal geen ervaring met arcane mages, wel met frost.
Hij kan kiezen. Heel simpel.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 14:04:
heb je eindelijk een mage/priest/warrior voor een isntance, zegt ie "just so you know, im in the line for AV"
Zondag hadden we een guild groep voor mekaar voor heel strat. Gingen eerst een Baron run doen, en daarna de Scarlet side doen. Een warrior geinvite (waar ik het niet mee eens wat, een level 60 die niet in een guild zit vertrouw ik niet), bleek sowieso al een beetje een eikel te zijn. Regelmatig wachtte 'ie niet op de healers. Hadden we de Baron dood, heartstoned 'ie. Die prutser komt geen raid meer in in ieder geval. Ik was raid leader maar de rest vond dat we 'em moesten nemen. Had wel zo iets van "told you so" toen die gozer er vandoor ging.
Zoiets hadden wij met Baron gisteren.. eindelijk een group van 10 man bij elkaar (gaat gewoon lekker snel als je alleen loot wil) Hadden een lvl 56 druid bij, en ik werd al gewaarschuwd dat mensen riepen dat hij een ninja looter was. Ik de hele instance run in de gaten gehouden en hij wachtte netjes met rollen tot de rest rolde en ook netjes met BoP's niks verkeerd doen, geen ninja met de strat key dus dat ging allemaal goed! Zijn we bij Baron en dropped die zijn cape eindelijk.. 2 rogues (waaronder ik) en een pala wilde hem wel hebben (pala verbaas ik me nog over maargoed) dus wij rollen en toen stond ik nog boven aan met een 92 roll.. rolled die druid ineens 96 en roept "ja hij is beter want hij heeft iets meer armor dan de mijne"Hydra schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:02:
[...]
Hij kan kiezen. Heel simpel.
Zondag hadden we een guild groep voor mekaar voor heel strat. Gingen eerst een Baron run doen, en daarna de Scarlet side doen. Een warrior geinvite (waar ik het niet mee eens wat, een level 60 die niet in een guild zit vertrouw ik niet), bleek sowieso al een beetje een eikel te zijn. Regelmatig wachtte 'ie niet op de healers. Hadden we de Baron dood, heartstoned 'ie. Die prutser komt geen raid meer in in ieder geval. Ik was raid leader maar de rest vond dat we 'em moesten nemen. Had wel zo iets van "told you so" toen die gozer er vandoor ging.
Toen had ik wel zoiets van "fuck, had ik maar geluisterd"

[ Voor 6% gewijzigd door RaseriaN op 03-08-2005 15:09 ]
Verwijderd
Ikzelf heb voor een mirror gezorgd en die in DIT topic geplaatstWeAreLegion schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:52:
[...]
Woei echt ontzettend bedankt, ik kon zo snel ff geen mirrors vinden en ik heb ook problemen met download not authorized by tracker maar alles werkt prima nu

leer zoeken
Gisteren voor de 3e keer UBRS gedaan (15 mans groep, paar lvl 59, rest allemaal 60)
Wilden we Black Rock Mountain binnenlopen, werden we gewalst door 3 complete MC/BWL raid groepen van de alliance. Ben dus 3 x doodgegaan : P
Dit alles op het gezellige bloodscalp : )
Wilden we Black Rock Mountain binnenlopen, werden we gewalst door 3 complete MC/BWL raid groepen van de alliance. Ben dus 3 x doodgegaan : P
Dit alles op het gezellige bloodscalp : )
Is toch iets niet goed gegaan met de honor van deze week. Vanaf zondag was er al een update bug en tot en met woensdag werd het niet meer geupdate op turalyon. Nu zie ik mijn totaal en dat klopt dus ook voor geen meter. Ik heb 300k honor maar ik schrijf altijd m`n warsong wins per dag op en ook de kills zodat ik een schema heb van de afgelopen weken waarop ik ongeveer kan zien hoeveel.
Ik zit in iig voor minstens 30k honor in de boot nu. Had net de rank 13 kunnen zijn voor me ben er nu heel dichtbij
Ik zit in iig voor minstens 30k honor in de boot nu. Had net de rank 13 kunnen zijn voor me ben er nu heel dichtbij
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Verwijderd
Je kan em er wel uithalen, want die guild is zo goed als dood...jarnotjuh schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:13:
Wil iemand van:
Zenedar
Members? GM? Site?
Dank...
OkidokiVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:38:
[...]
Je kan em er wel uithalen, want die guild is zo goed als dood...
Passen jullie niet op BoP dan?RaseriaN schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:06:
rolled die druid ineens 96 en roept "ja hij is beter want hij heeft iets meer armor dan de mijne"
Verwijderd
*As We Fight is dood verhaal*
Toch jammer. Was wel een leuke guild voor dat al het gezeur begon.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 16:00 ]
Verwijderd
hoezo je draaft door, alsof je zelf beter dan blizzard je honor kan uitrekenen, het zal vast kloppen, deal with itTr!gger schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:32:
Is toch iets niet goed gegaan met de honor van deze week. Vanaf zondag was er al een update bug en tot en met woensdag werd het niet meer geupdate op turalyon. Nu zie ik mijn totaal en dat klopt dus ook voor geen meter. Ik heb 300k honor maar ik schrijf altijd m`n warsong wins per dag op en ook de kills zodat ik een schema heb van de afgelopen weken waarop ik ongeveer kan zien hoeveel.
Voor de warriors onder ons, ik had een post geplaast op het wow forum in verband met het buffen van intercept. http://forums-en.wow-euro...n&t=46682&s=new&tmp=1#new
http://www.twitch.tv/jannustitannus
je kan nu ook op de wow-europe site je talents "uitproberen" he.
http://wow-europe.com/en/info/basics/talents/index.html
En dan kan je met "save template" een url opvragen die direct jouw gekozen talents invult als je die url volgt.
En dan kan je met "save template" een url opvragen die direct jouw gekozen talents invult als je die url volgt.
Ja en je kan ze ook opslaan hier me talents weer. Geef maar kritiek op me arcane mage talentbuildadmiral schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:44:
je kan nu ook op de wow-europe site je talents "uitproberen" he.
Hier link Talents
[ Voor 7% gewijzigd door Eikeltje op 03-08-2005 16:56 ]
nouw stond er eerder in het topic al een verwijzing naar een wow topic over 100k xp per uur voor mages, ik heb er ook mooi gebruik van gemaakt, maar helaas omdat ik niet genoeg tijd had is het nu niet meer mogelijk om zo lekkere xp te halen, nu krijg je nog maar iets van 10 tot 15% van de xp die je eerst kreeg
Zal wel meevallen. De standing #2 die warlord is op dit moment is zelfs nog geeneen millimeter vooruit gekomen terwijl je met rank 2 toch echt wel progressie maakt als rank 13 warlord. En aangezien ik een schema heb bijgehouden voor meer dan een maand zit ik echt niet uit mn net te lullen.Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:18:
[...]
hoezo je draaft door, alsof je zelf beter dan blizzard je honor kan uitrekenen, het zal vast kloppen, deal with it
1 dag 500hk en 20 warsong wins en de andere dag 500hk en 20 warsong wins kan geen gat van 30k tussen zitten dus. Lijkt me toch wel vrij logisch toch?
En daar komt nog bij dat alle meer bekendere PVPers op de server allemaal klagen dat ze honor missen.
[ Voor 8% gewijzigd door Tr!gger op 03-08-2005 17:02 ]
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Goh, klote zeg dat ze exploits onmogelijk maken!Solomo schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:57:
nouw stond er eerder in het topic al een verwijzing naar een wow topic over 100k xp per uur voor mages, ik heb er ook mooi gebruik van gemaakt, maar helaas omdat ik niet genoeg tijd had is het nu niet meer mogelijk om zo lekkere xp te halen, nu krijg je nog maar iets van 10 tot 15% van de xp die je eerst kreeg
Verwijderd
hmm, nu heb ik na veel moeite de patch binnen weten te halen, nu blijf ik hangen op "retrieving character list" op de Thunderhorn server
Hebben meer mensen hier last van?
Patchdag..... Blech!!!!
Patchdag..... Blech!!!!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 17:56 ]
Precies wat ik dacht.Hydra schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:32:
[...]
Goh, klote zeg dat ze exploits onmogelijk maken!
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Ik heb ook last om in te loggen op het moment, denk je dat het snel over gaat?Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:43:
hmm, nu heb ik na veel moeite de patch binnen weten te halen, nu blijf ik hangen op "retrieving character list" op de Thunderhorn server
Patchdag..... Blech!!!!
Verwijderd
Volgens mij ligt Silvermoon plat, al staat dat nog niet op de site... In Maraudon begoon alles ineens vreselijk te buggen en toen was het ook zo gebeurd...
ik kom ook niet ingelogd, runetotem realm.
dus, ik was al pissed dat het probleem hier lag..., gelukkig niet dus.
Verwijderd
Als ik eenmaal een goede 1h + shield heb switch ik als paladin zijnde meteen over naar protection, knappe rogue die me dan nog weet te verslaan 
http://www.worldofwarcraf...2510520510000550301000000
Toch zou ik liever hebben gehad dat het bij jouw een lokaal probleem is-Utopist- schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:15:
ik kom ook niet ingelogd, runetotem realm.
🌞🍃
Datafeest schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:18:
[...]
Toch zou ik liever hebben gehad dat het bij jouw een lokaal probleem is
bah servers down.
edit: volgens de site niet, maar toch wel
snap dr niets van
[ Voor 14% gewijzigd door Utopist op 03-08-2005 18:27 ]
Waarom gaan mensen(ondanks dat het toch in de TS staat) toch liggen zeiken? Wat boeit die downtime van 30 min nu, je kan toch wel 30 min iets anders gaan doen dan wow?
Verwijderd
Zo zitten mensen in elkaarjarnotjuh schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:31:
Waarom gaan mensen(ondanks dat het toch in de TS staat) toch liggen zeiken? Wat boeit die downtime van 30 min nu, je kan toch wel 30 min iets anders gaan doen dan wow?
Nee, maar na een dagje werken en dan ff in willen loggen en de boel ligt plat, wel ff balen. Probeer over een uurtje wel weer eens.
nou dan hoop ik dat het bij 30 min blijft... heb de hele dag gewerkt en dan kan je niet eens wowen als je thuis komt.... nou jah soms zit het mee soms zit het tegen...
Moet ik dit nu serieus nemenVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:33:
In de wat staat het?? TS??
TS=Topic Start voor de onwetende

Uhm iedereen is naakt hier. En die wel met uitrusting lopen hebben als naam unknow entry.. En na een paar sec vlieg ik eruit
Meer mensen last van??
edit:
heb het alleen met mijn lvl1 bank waar ik alles mee op het ah zet.. met mijn main geen problemen...
Meer mensen last van??
edit:
heb het alleen met mijn lvl1 bank waar ik alles mee op het ah zet.. met mijn main geen problemen...
[ Voor 27% gewijzigd door Janspj op 03-08-2005 18:43 ]
Topicstart.Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:33:
In de wat staat het?? TS??
Jah de servers zijn nie helemaal meer...wat kan zoiets nou veroorzaken? ik bedoel 3 miljoen mensen die tegelijktijd wil inloggen...dat...dat moet toch kunnen tegenwoordig *KuG*
Daar zit ook al een tijdje aan te denken (lvl60 palla)Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:18:
Als ik eenmaal een goede 1h + shield heb switch ik als paladin zijnde meteen over naar protection, knappe rogue die me dan nog weet te verslaan
Maar dan heb ik geen BoK meer, maar wel improved seal of justice en holy shield
aaargh, laat ik eerst maar eens een goed snel 1h weapon vinden
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Is toch wel bijna elke woensdag dat je de hele dag niet kan spelen, of niet?MrCaleb schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:39:
I WANNA PLAY!!!!! Kutserver...argh...
Dat zijn 4 dagen in de maand, vind dan wel dat ze die dagen in mindering moeten brengen....
check dit wat op de official forums is gepost:MrCaleb schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:42:
Jah de servers zijn nie helemaal meer...wat kan zoiets nou veroorzaken? ik bedoel 3 miljoen mensen die tegelijktijd wil inloggen...dat...dat moet toch kunnen tegenwoordig *KuG*
08/03 - Login Servers | 8/3/2005 9:54:09 AM PDT
The time is currently 18:45 Paris time. We are currently looking into a problem with the login servers affecting some realms.
We expect to have all realms available again shortly, we apologise for any inconvenience caused.
Ze doen het al in midering brengen, je bedoelt dat ze deze dagen dienen te vergoeden.BaN5Hee schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:48:
[...]
Is toch wel bijna elke woensdag dat je de hele dag niet kan spelen, of niet?
Dat zijn 4 dagen in de maand, vind dan wel dat ze die dagen in mindering moeten brengen....
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Verwijderd
Tja, normaal zeik ik er niet over, ik vind dat blizz het toch heel aardig doet, maar een woensdag-patchdag-effect kan inmiddels toch zeker niet worden ontkend.
Ik durf op woensdag eigenlijk nauwelijks nog serieus een instance te gaan doen en dat lijkt me dus niet helemaal de bedoeling.
Ze zijn over het algemeen vrij gul met dagen vergoeden, maar dat willen we natuurlijk eigenlijk niet, ik betaal om te spelen, niet om mijn geld terug te krijgen
Ik durf op woensdag eigenlijk nauwelijks nog serieus een instance te gaan doen en dat lijkt me dus niet helemaal de bedoeling.
Ze zijn over het algemeen vrij gul met dagen vergoeden, maar dat willen we natuurlijk eigenlijk niet, ik betaal om te spelen, niet om mijn geld terug te krijgen
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 18:58 ]
Verwijderd
FF vraagje over Holy Shield, die 50 Holy dmg aan een geblockte aanval, kan die dmv de judgement van SoCr nog verhoogd worden of gaat die vlieger in dit geval niet op??TLRnZ schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:42:
[...]
Daar zit ook al een tijdje aan te denken (lvl60 palla)
Maar dan heb ik geen BoK meer, maar wel improved seal of justice en holy shield
aaargh, laat ik eerst maar eens een goed snel 1h weapon vinden
Het bedrag in mindering brengen, je weet wat ik bedoel.we_are_borg schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:55:
[...]
Ze doen het al in midering brengen, je bedoelt dat ze deze dagen dienen te vergoeden.
owja, sorry, ik heb pas 1x eerder in deze topics gepost.jarnotjuh schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:31:
heb TS wel gelezen, maar ik denk een 21 delen geleden
Maintenance | |
Er is elke Woensdag maintenance, deze duurt in principe van 05:00u tot 11:00u, op patch days is dit van 03:00u tot 11:00u, echter loopt dit nog wel eens uit, of zijn er opstartproblemen. Het heeft echter geen enkele zin om hier 100 posts te hebben met "OMFG ik kan nog steed niet spelen, AAAARGH!". Dit is nu eenmaal zo, en zal het elke woensdag zijn, en hierover klagen heeft geen enkele zin! Ga daarom op woensdag er ook niet over lopen te klagen, over de downtime! |
En ja, na een nieuwe patch kan het ook gebeuren dat het de rest van de woensdag al een plat gaat.
[ Voor 11% gewijzigd door DinX op 03-08-2005 19:07 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Ze brengen het bedrag niet in mindering. Kan ook bijna niet met prepaid uiteraard. Je krijgt gewoon een gratis dag. Ik heb er inmiddels een stuk of 5 gekregen in de afgelopen tijd en dat vind ik toch zeer netjes van Blizz.BaN5Hee schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 19:02:
[...]
Het bedrag in mindering brengen, je weet wat ik bedoel.
Geen idee, heb het nog net geprobeerd hetzelfde geld ook voor holy shieldVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 19:00:
[...]
FF vraagje over Holy Shield, die 50 Holy dmg aan een geblockte aanval, kan die dmv de judgement van SoCr nog verhoogd worden of gaat die vlieger in dit geval niet op??
zodra de servers weer online zijn ga de andere 2 lvl60 palla's in guild hierover spammen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Iedereen heeft nog steeds het probleem dat ze niet in kunnen loggen? Ik krijg namelijk wel connected te zien en daarna (na +- 5 min.) krijg ik de melding 'disconnected from server'. Ik heb de patch handmatig gedownload. Heeft iedereen deze melding of heb ik per ongeluk de verkeerde patch gedownload?
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Nee mij lukt het ook niet om in te loggen. Ik kan niet bij me character selection screen. Zal wel nog even duren lijkt me zo...
yep, nogsteeds problemen. Gaat waarschijnlijk tot heel laat duren.....
Dat stukje waar je het over hebt, is dat toevalig die ene met 15 stamina en + Attack Power, dat stukje dat prima is voor een Feral Druid?RaseriaN schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:06:
[...]
-Geblaat over ninjalootende Druid-
Da's ook een probleem van Druids. Iedereen verwacht maar dat je een healbot bent, terwijl het ook goed mogelijk is om Feral te gaan en wat mooie damage te doen. En ja, ik heb twee sets bij me, ééntje met veel STR/AGI/STA en een ander met veel INT/SPI (en STA ook een beetje), dus ik roll er ook op.
En dat inlogprobleem is ook geweldig

[ Voor 9% gewijzigd door Snappie88 op 03-08-2005 19:42 ]
Surfin' paradise!
klopt als druid mag je nergens bijna op rollenSnappie88 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 19:39:
[...]
Dat stukje waar je het over hebt, is dat toevalig die ene met 15 stamina en + Attack Power, dat stukje dat prima is voor een Feral Druid?
Da's ook een probleem van Druids. Iedereen verwacht maar dat je een healbot bent, terwijl het ook goed mogelijk is om Feral te gaan en wat mooie damage te doen. En ja, ik heb twee sets bij me, ééntje met veel STR/AGI/STA en een ander met veel INT/SPI (en STA ook een beetje), dus ik roll er ook op.
Je moet INT/SPI/+HEALING hebben, zijn niet zo veel leather pieces van...en er word verwacht niet op CLOTH te rollen...terwijl het iets armor scheelt en als heal bot boeit je dat niet..als het riskant word ga je bear....