Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.616 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04-2021
Hallo allemaal...

Ik ben ook van plan om WoW te gaan spelen hebben jullie nog tips? Bijvoorbeeld welk ras goed is (ik zat te denken aan een gnome of een night elf (in ieder geval alliance)). Verder ook welk beroep goed is.

Hoeveel mensen zitten er ongeveer in een server en waar zitten de meesten van jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

jlammertink schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 23:30:
Hallo allemaal...

Ik ben ook van plan om WoW te gaan spelen hebben jullie nog tips? Bijvoorbeeld welk ras goed is (ik zat te denken aan een gnome of een night elf (in ieder geval alliance)). Verder ook welk beroep goed is.

Hoeveel mensen zitten er ongeveer in een server en waar zitten de meesten van jullie?
Waarom speel je het liefste alliance?
Maar geen enkel ras is beter dan de andere wel zijn sommige meer geschikt voor een bepaalde class (Gnome + Mage, Tauren Warrior etc) Beroep ligt ook maar aan je Class. Leather dragers kiezen soms voor Leatherworking en lui die niet kunnen healen kiezen soms voor alchemy.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
Crowmeister schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 23:32:
[...]

Waarom speel je het liefste alliance?
Maar geen enkel ras is beter dan de andere wel zijn sommige meer geschikt voor een bepaalde class (Gnome + Mage, Tauren Warrior etc) Beroep ligt ook maar aan je Class. Leather dragers kiezen soms voor Leatherworking en lui die niet kunnen healen kiezen soms voor alchemy.
omdat een vriend van me ook bij alliance zit... Ik zit eigenlijk een beetje te twijfelen tussen mage of warrior... uit andere spellen heb ik de ervaring dat mages snel dood gaan en dat je een hoog level moet hebben voordat ze echt iets leuks kunnen... warriors kunnen in het begin meestal al wel goed doden.

*edit* mis. dat ik dan toch orc ofzo moet nemen (als ik warrior kies) dan maar niet bij die vriend van me :P

[ Voor 8% gewijzigd door jlammertink op 04-08-2005 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67933

Hmm, heeft iemand anders ook problemen dat zn server uit de realms selection list verwijderd is? 8)7

Ach ja, toch redelijk productieve dag gehad, van 16 naar 20 geleveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-05 12:30
Het maakt allemaal niet zoveel uit, horde/alliance or welk race dan ook.

Over mages ben ik met je eens, dat gevoel had ik nog van diablo 2. Heb dan ook een mage alt (lvl 20) en speelt niet echt fijn, misschien als ik op men rogue (60 night elf) ben uitgekeken.

Inmiddels met de guild in MC bij Sulfuron aanbeland. De laatste keer hadden we een whipe omdat we niet genoeg pala's hadden voor cleanse, maar de volgende keer gaat het zeker lukken. Golemagg dropte trouwens nog Azuresong Mageblade, de mages waren hier dan ook zeer blij mee. De 2 hoogste bieden hadden allebei een bod van 297 DKP en moesten dus een roll doen, best funny :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Jep o.a. Argent Dawn.

@jlammertink, als je toch horde warrior wil spelen zou ik echt voor een tauren gaan. Ze zijn zo groot perfect voor warrior. En ze hebben +5% HP dus maakt ze toch een stukje beter als warrior.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:13

Wimo.

Shake and Bake!

BootVluchteling schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 22:07:
ging ff crossroad raiden..

wat een kansloze hordes...

echt rogues die mij (32 priest) ganken bij het leven.. (allemaal lvl 60 enzo..)

corpsecampen enzoo..
En gelijk hebben ze... wat moet jij bij XR? beetje low lvl's ganken zeker :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-05 20:52
Crowmeister schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 23:55:
Jep o.a. Argent Dawn.

@jlammertink, als je toch horde warrior wil spelen zou ik echt voor een tauren gaan. Ze zijn zo groot perfect voor warrior. En ze hebben +5% HP dus maakt ze toch een stukje beter als warrior.
troll is toch echt beter hoor, berserking + enrage is een heerlijke combo. Komt bij dat een troll sneller health regenereerd waardoor je buiten gevechten niet hoefd te eten enzo maar zeer snel weer op je normale hp zit.

enige waar ik tauren voor zou zijn is warstomp

[ Voor 5% gewijzigd door Skerekrow op 05-08-2005 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 22:07
Nouja zeg, ik draai die update en daarna start ik wow. Zitten er 2 mailtjes van de veiling in m'n mailbox met spullen die ik gewonnen heb. Open ik 1 van die mails en de ander verdwijnt spontaan ;( :( :( :( ben ik m'n lvl 18 shoulder pads kwijt. gdvr

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Skerekrow schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 00:22:
[...]

troll is toch echt beter hoor, berserking + enrage is een heerlijke combo. Komt bij dat een troll sneller health regenereerd waardoor je buiten gevechten niet hoefd te eten enzo maar zeer snel weer op je normale hp zit.

Tauren heb je wel weer extra HP, wat wel lekker is om te tanken :) 5% Stamina bonus geloof ik.

Troll zou dan inderdaad beter zijn met berserking :D

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02 21:58
Met mijn Warrior alt was ik voor Orc gegaan voor Hardiness. Die 25% chance to resist stun leek mij wel erg lekker.

+5% HP vind ik zelf te verwaarlozen en vind taurens verder sowieso iets te lomp groot. In raids vullen ze de helft van de tijd je hele scherm :(

Trolls vond ik verder ook niet zo super. Daarbij zien die net als Undead er een beetje raar uit als warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

kEv4h schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:50:
[...]

Hehe tja.. Gedurende 90% van een gevecht nutteloof stil staan terwijl een druid me rustig afmaakt met z'n lage damage is op z'n zachtst gezegd niet zo leuk ;)
Ik duel druids dan ook niet meer ;p

Moet ik er wel bijzeggen dat ik ze in BG's minder moelijk vind en dat ik ze dan best vaak afmaak, maar dit heeft meer met 't feit te maken dat druids in BG's wat andere dingen te doen hebben dan mij rooten en moonfirespammen denk ik :P

[...]

Dan vraag ik me toch af met watvoor equipment en watvoor talentbuild je rondloopt.
Een goed gespeelde warrior kan vrij succesvol pvp-en zonder support, met support wordt je een killingmachine.
't Enige dat je nodig hebt is een IBS of AR, Mortal strike en de nodige dosis critgear (en natuurlijk wat kennis van je class, alhoewel mortal strike etc spammen nou niet echt heel erg moeilijk is :D)
Zoals je kan zien ben ik nog maar met in de 40's. AR is dus uitgesloten, Critgear ben ik nu mee bezig, en me eerste respec volgt zodra ik genoeg punten heb om MS te halen. Tis nu een beetje een rommeltje van hier wat en daar wat. Tot die tijd is het enige pvp duel wat ik win bij rogue's.

Vooral als die slimmerik zijn evasion aanzet :D Maar de kans dat ik een gelijk gelevelde rogue tegen kom is echt minimaal. Meestal is het ?? wat aangeeft dat ze +10 levels hoger zijn dan mij.

Ik weet ook wel dat je na level 40 betere spullen gaat vinden / krijgen, misschien dat ik dan me menig bijstel, maar tot level 40 is er maar weinig wat een warrior kan doen om in pvp succesvol te zijn.

Als ik echt wil pvp'en dan log ik wel in met me druid. Ik sla niet hard, maar ik leef zo lang :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 121671 op 05-08-2005 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 22:07:
ging ff crossroad raiden..

wat een kansloze hordes...

echt rogues die mij (32 priest) ganken bij het leven.. (allemaal lvl 60 enzo..)

corpsecampen enzoo..
Tja, wat verwacht je nou?
Bij ons op de server is het precies zo. Crossroads under attack? Dan kan je er op rekenen dat je binnen no-time een x aantal level 60's om je heen hebt die voor de BG in de rij staan.

Moet je maar niet gaan raiden daar. Beetje triest ook dat je een low level kamp gaat raiden. Barrens en dan vooral het gebied rond de Xroads is level 20. Maken dus weinig kans tegen een level 32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Skerekrow schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 00:22:
[...]

Ik zou Orc kiezen, voor de looks. Orcs + huge shoulderpieces = :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 121671 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 08:27:
[...]

Bij ons op de server is het precies zo. Crossroads under attack? Dan kan je er op rekenen dat je binnen no-time een x aantal level 60's om je heen hebt die voor de BG in de rij staan.

Moet je maar niet gaan raiden daar. Beetje triest ook dat je een low level kamp gaat raiden. Barrens en dan vooral het gebied rond de Xroads is level 20. Maken dus weinig kans tegen een level 32
mja beetje raar inderdaad, XR raiden is nu nogal onhandig

vaak genoeg hordes, over het hele level spectrum die in barrens beetje ronddolen wachtend op BG, die dan meteen naar XR gaan

zelf ook af en toe nog in barrens deviate fish vangen, als er dan een local def msg komt ga ik ook ff mee bashen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 08:01
niet vergeten dat xr echt 2 mins ofzo van ogri afligt waar 50% van heel de horde op de server rondloopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
KaMiKaZe schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 02:18:
Nouja zeg, ik draai die update en daarna start ik wow. Zitten er 2 mailtjes van de veiling in m'n mailbox met spullen die ik gewonnen heb. Open ik 1 van die mails en de ander verdwijnt spontaan ;( :( :( :( ben ik m'n lvl 18 shoulder pads kwijt. gdvr
Volgens mij heb ik hetzelfde, alleen was de mail helemaal verdwenen. Dinsdag nog wat items op het AH gezet, gistermiddag weer ingelogd maar geen mail. Geen goud van verkochte items of mail met onverkochte loot ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 04-05 14:48

On_E

Housemusic

Gisteravond met een Hunter maatje eindelijk Ritual of Doom spell opgehaald, erg leuk al die Dreadlords om ons heen toen ik een Doomguard Commander aan het vangen was. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
Black-Hole schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 08:55:
[...]

Volgens mij heb ik hetzelfde, alleen was de mail helemaal verdwenen. Dinsdag nog wat items op het AH gezet, gistermiddag weer ingelogd maar geen mail. Geen goud van verkochte items of mail met onverkochte loot ;(
Waarschijnlijk krijg je het dan pas bij de nieuwe patch, dit heb ik zelf al twee keer nu gehad. Had een receipe gekocht voor wat G, nooit ontvangen. Bij de nieuwe patch had ik hem in de mail zitten maar toen had ik al blacksmithing opgegeven :p.

Zelfde met 1.6, ik had iemand een epic ge"cod", nooit geld ontvangen ook nooit het item terug gekregen. Toen 1.6 uitkwam had ik mail met het epic item en kon ik het alsnog verkopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 09:58

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 34046 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:40:
[...]

Nope, een warrior heeft geen kans tegen druids, ongeacht escape artist of niet ;)
Escape artists moonspam ik gewoon, 6 a 7 v.d. 10 moonfire spams heeft crit :P

Andere warriors is niet zo moeilijk: Natures grasp -> laten meppen -> achteruit lopen -> spammen maar :P

Vraag me wel af hoe de warrior zich op het moment dat ie vast staat zich voelt :o
Ik weet het zo net niet. Warriors met goeie endgear slaan zo door mijn ruim 7k beerarmor heen met hun vette wapens. Mortal strike en mijn healing werkt amper.
Als ik ze root zijn ze binnen 2 seconden los en krijg ik een harde klap. Root ik ze weer, dan is het hopen dat die roots 1 starfire of een paar wraths houdt voordat hij weer breekt. Bovendien hebben ze 5k hitpoints...eer ik daar door heen ben. En al die tijd slaan ze me voor 600 per klap, 1k crits.

Endgear warriors > bijna alle classes als ze zich een beetje voorbereiden (anti-root/fear trinkets, free action potion).

Je kan wel proberen een endgame warrior in beervorm een tijdje te tanken, maar jij slaat hem voor 100-140, hij slaat jou voor 600...gaat rap hoor.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
FunkyTrip schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:02:
[...]

Ik weet het zo net niet. Warriors met goeie endgear slaan zo door mijn ruim 7k beerarmor heen met hun vette wapens. Mortal strike en mijn healing werkt amper.
Als ik ze root zijn ze binnen 2 seconden los en krijg ik een harde klap. Root ik ze weer, dan is het hopen dat die roots 1 starfire of een paar wraths houdt voordat hij weer breekt. Bovendien hebben ze 5k hitpoints...eer ik daar door heen ben. En al die tijd slaan ze me voor 600 per klap, 1k crits.

Endgear warriors > bijna alle classes als ze zich een beetje voorbereiden (anti-root/fear trinkets, free action potion).

Je kan wel proberen een endgame warrior in beervorm een tijdje te tanken, maar jij slaat hem voor 100-140, hij slaat jou voor 600...gaat rap hoor.
je moet ook geen starfire gebruiken, maar moonfire

hoop dat ze wel snel wat aan caster dmg gaan doen :/ chance to crit suckt

heb liever items en dingen die direct dmg verhogen of casttime korter maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
eeehm bij endgame gear dan ownt war lang niet alles hoor... (neem aan dat andere classes ook endgame gear mogen hebben)
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:12:
[...]

hoop dat ze wel snel wat aan caster dmg gaan doen :/ chance to crit suckt

heb liever items en dingen die direct dmg verhogen of casttime korter maken
+dam items??? +nature dam items??? die verhogen damange hoor
chance to crit heb je ook nog items voor

[ Voor 65% gewijzigd door reddevil op 05-08-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Warriors zijn verschrikkelijk leuk om te spelen, vandaar dat ik al een tijdje bezig ben om die van mij op te levellen (lvl 37 Orc Warrior nu).

Ik heb voor Orc gekozen om de racials en de looks inderdaad. Als anti-fear heb ik Berserker Rage, dus alhoewel eentje extra van WoTF handig is heb ik m niet nodig doorgaans. Stuns zijn het enige waar geen echte counter voor is, en ik kan je vertellen dat het erg leuk is als je een Hammer of Justice of een Kidney Shot resist :P

Imo, volgorde van beste naar slechtste ras voor warrior:
Undead -> Orc -> Tauren -> Troll

Best uitziende warrior:
Orc -> Tauren -> Undead -> Troll

Vooral die enorme Valor en Might shoulderpads bij onze Orc Warrior in de guild heeft mij doen besluiten ook voor Orcje te gaan. Er dreigend uitzien heeft toch ook wel wat. Tauren staan overal boven uit en je wordt altijd als eerste getargetted (merk ik dan, als Tauren Shaman) omdat je zo'n groot model hebt, en das ook best irri in kleine gangetjes en zo. Undead zien er wel aardig uit maar ze zijn zo klein dun en er steken botten doorheen, vind ik toch niks qua looks en troll vind ik gewoon niks, slungelig voorovergebogen en geen afgesloten helmen door die maffe slagtanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reddevil schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:13:
eeehm bij endgame gear dan ownt war lang niet alles hoor... (neem aan dat andere classes ook endgame gear mogen hebben)
Precies. Tuurlijk word een warrior met endgame gear wel wat moeilijker voor verschillende classes, maar niet onoverkomelijk.

Persoonlijk DENK ik dat de warrior endgame eindelijk een beetje in balance is met andere classes.

Je ben nog steeds makkelijk voor ranged attacks, maar melee ben je vaak de betere. Give a little, take little

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:12:
Moonfire is echt reteinefficient. Hij is waarschijnlijk door z'n mana heen voordat de warrior dood is :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
reddevil schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:13:

[...]

+dam items??? +nature dam items??? die verhogen damange hoor
chance to crit heb je ook nog items voor
+dmg > chance to crit

huidge +dmg items moet dusdanig veel opofferen aan andere stats dat het niet leuk meer is
tel daarbij op de huidige resists en je bent gewoon genaait

als caster ben je gewoon de lul als er maar 1 iets resist wordt
in die tijd is jouw enige defense (range) al weg en kan je het schudden om ook maar andere spells dan instants te gebruiken omdat in 3 sec casttime al 1/3 zo niet meer van je HP kwijt bent

zoals ik al zei, meer items met "reduce cast time" of "reduce cooldown" helpt een mage veel meer dan wat +dmg
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:21:
Tauren staan overal boven uit en je wordt altijd als eerste getargetted (merk ik dan, als Tauren Shaman) omdat je zo'n groot model hebt.
heeft dat te maken met het feit dat je Tauren bent of het feit dat je shaman bent :+

noggenfogger/deviate delight FTW ^^

ben beetje verslaafd geworden aan delights :9 van het weekend maar weer eens wat vissen

[ Voor 23% gewijzigd door Bokkie op 05-08-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
Was wel leuk gisteren sta rustig nog wat te praten in Orgrimmar. Kregen we het bericht dat er een alliance raid party op weg was naar UC. Heb nog nooit zo snel 2 raid teams samen gesteld zien worden. Snel portals maken. Hebben we ze opgewacht bij de achter ingang. :)
Het valt me nu wel op hoe goed improved blizzard is, je kan gewoon hele groepen alliance ermee vangen. Leuk om te zien dat ze bijna niet meer kunnen bewegen. >:) Je moet je wel een beetje verdekt opstellen.
Ben nu bijna 57, en heb al een lvl 57 quest voor DireMaul. Ben nog nooit hier geweest met mijn paladin.. Dus ik kan niet wachten. Maar hoeveel instance zitten daar eigenlijk? En welke kan je doen als je 57/58 bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Tauren > * qua looks... alles is so groot en massive alleen daarom al zou ik er eentje willen rollen!
Maarja die stats... +15 Herbalism voor een Warrior komt ook zo mietig over :9
War Stomp lijkt me nog wel vrij nuttig hoor voor een MT, geen idee hoe het werkt met bosses etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
3 DM instances (west, north, east)... je kan ook BRD goed doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:23:
Tauren > * qua looks... alles is so groot en massive alleen daarom al zou ik er eentje willen rollen!
War Stomp lijkt me nog wel vrij nuttig hoor voor een MT, geen idee hoe het werkt met bosses etc :)
End-game is toch zowat alles immune. Drakk, Gandling en Baron sowieso, en in MC alle bosses behalve de adds bij Domo en de Sons of Flame bij Rag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Janspj schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:22:
Was wel leuk gisteren sta rustig nog wat te praten in Orgrimmar. Kregen we het bericht dat er een alliance raid party op weg was naar UC. Heb nog nooit zo snel 2 raid teams samen gesteld zien worden. Snel portals maken. Hebben we ze opgewacht bij de achter ingang. :)
Het valt me nu wel op hoe goed improved blizzard is, je kan gewoon hele groepen alliance ermee vangen. Leuk om te zien dat ze bijna niet meer kunnen bewegen. >:) Je moet je wel een beetje verdekt opstellen.
Ben nu bijna 57, en heb al een lvl 57 quest voor DireMaul. Ben nog nooit hier geweest met mijn paladin.. Dus ik kan niet wachten. Maar hoeveel instance zitten daar eigenlijk? En welke kan je doen als je 57/58 bent?
DM heeft 3 delen :)

east kan je wel doen op dat lvl de rest ook wel denk ik, hoewel je dan wel veel moet vechten ivm aggro

DM is op dit moment veruit de leukste instance imo altijd lol daaro

Tribute runs FTW ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:23:
Precies, als ik een Tauren zie lopen met een 2h zwaard bijvoorbeeld, dan heb ik altijd het idee dat ik met een tandenstoker op pad gestuurd ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:21:

Tauren staan overal boven uit en je wordt altijd als eerste getargetted (merk ik dan, als Tauren Shaman) omdat je zo'n groot model hebt, en das ook best irri in kleine gangetjes en zo. Undead zien er wel aardig uit maar ze zijn zo klein dun en er steken botten doorheen, vind ik toch niks qua looks en troll vind ik gewoon niks, slungelig voorovergebogen en geen afgesloten helmen door die maffe slagtanden.
Ehh daarom zijn het ook Undead, het zijn wandelende skeletten of Zombies :) Het is maar hoe je het bekijkt.

En anders neem een Gnome, die zijn toch bijna niet te targetten zo klein zijn ze :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:30:
[...]

Ehh daarom zijn het ook Undead, het zijn wandelende skeletten of Zombies :) Het is maar hoe je het bekijkt.

En anders neem een Gnome, die zijn toch bijna niet te targetten zo klein zijn ze :Y)
mja eigenlijk vind ik dat gnomes dmg moeten krijgen afhankelijk van de armor van mijn boots als ik over ze heen loop :P

gewoon met een zooi taurens rondlopen over gnomes en ze doodlopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 09:58

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 130680 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:30:
[...]

Ik merk wel dat kleine targets makkelijker te raken zijn als je ze dan eenmaal hebt getarget. BIj grote targets krijg ik heel vaak 'you are too far away' omdat je net te ver weg staat.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 20:20
Gisteren weer UBRS runs gedaan...

Ik merkte op dat een paladin Valor Spaulders droeg. Weird, ik inspect zijn gear, allemaal valor! Nog eens gecheckt of hij echt paladin was, dat was hij. Ik merk dit via PM op aan de andere 2 warriors. Deze paladin had de chestpiece nog niet en die dropt van General Drakk.

Ik vroeg deze paladin 2 maal of hij in UBRS was voor Valor chest. Geen antwoord...grmbl

We komen bij general. Keke 2 warriors tanken Drakk, ik tank left add, priest feared right add.

Wohooo Drakk dropt Valor chest en 2 van de 3 warriors roepen N en rollen terwijl de rest passed. De paladin roept ook N WTF. Hij wou kost wat het kost rollen maar raidleader kickte hem toen. Ene warrior won, ik verloor de Valor chest maar heb wel dat shield gewonnen, 2157 armor, 40 block, 15 defence, 10 fire resist en 7 stamina :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
FunkyTrip schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:02:
[...]

Die warrior heeft zeker spinal reaper of hand of ragna haha. Ik sla voor amper 200 dmg op een druid in bear form met de ice barbed spear

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

ik heb ook een undead priestje op al´akir,
is nog maar lvl 17, maar kan niet echt zeggen dat ik priest zo leuk vind spelen. kan ook wel komen omdat ik dat knokenzakje niet echt leuk vind om naar te kijken. :)

Ik blijf het voorlopig wel even houden bij mijn lvl 60 dwarf pala, 56 human mage en mijn lvl 15 NE rogue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Kaap, waarom kan een Paladin geen valor items nemen dan? Of beter, waarom alleen Warriors? Str, Sta, Agi en Spi zullen toch geen kwaad doen bij een Paladin, toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:43:
Gisteren weer UBRS runs gedaan...

Ik merkte op dat een paladin Valor Spaulders droeg. Weird, ik inspect zijn gear, allemaal valor! Nog eens gecheckt of hij echt paladin was, dat was hij. Ik merk dit via PM op aan de andere 2 warriors. Deze paladin had de chestpiece nog niet en die dropt van General Drakk.

Ik vroeg deze paladin 2 maal of hij in UBRS was voor Valor chest. Geen antwoord...grmbl

We komen bij general. Keke 2 warriors tanken Drakk, ik tank left add, priest feared right add.

Wohooo Drakk dropt Valor chest en 2 van de 3 warriors roepen N en rollen terwijl de rest passed. De paladin roept ook N WTF. Hij wou kost wat het kost rollen maar raidleader kickte hem toen. Ene warrior won, ik verloor de Valor chest maar heb wel dat shield gewonnen, 2157 armor, 40 block, 15 defence, 10 fire resist en 7 stamina :+
Voordeel als Horde warrior. Geen concurrentie van een andere class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Blue-eagle schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:48:
Kaap, waarom kan een Paladin geen valor items nemen dan? Of beter, waarom alleen Warriors? Str, Sta, Agi en Spi zullen toch geen kwaad doen bij een Paladin, toch? :+
Omdat het een Warrior set is.
Anoniem: 121671 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:48:
Dat voordeel heb je dan weer als alliance Hunter ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 05-08-2005 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Blue-eagle schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:48:
tuurlijk mag een palladin Valor hebben, MITS alle warriors hem al hebben of niet hoeven
Anoniem: 121671 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:48:
[...]

hmmz ik zie een reden om Shamans plate te geven in de volgende patch }> :P

[ Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 05-08-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

mja laten we de paladin dan ook alle mage spells geven, om de pala gelijk te trekken met de shaman. :X

Verder zou ik op zich geen valor willen hebben, tenminste, niet als het niet beter is als mijn huidige.
Ik heb op een zeker punt de valor belt en gauntlets gehad.
Waren toen geen warriors bij, en het was een upgrade.

Pala´s hebben niet zoveel aan de set bonussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-04 21:47
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:54:

Nerf shamans!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

tuurlijk mag een palladin Valor hebben, MITS alle warriors hem al hebben of niet hoeven

[...]

Tja, en de priests allemaal leather, en de rogue's mail. :P en de hunters pet krijgt dan een xtra dikke vacht ;) :D

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 121671 op 05-08-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-05 22:44
Gisteren een mooi gloriemoment gehad in the badlands:

Ik lever ergens een quest in en sta even de stats te bekijken van de reward (bracers). Opeens krijg ik een knal van een rogue, 2 lvl's hoger dan ik. Er ging volgens mij iets mis, want normaal als dat gebeurd ben ik al minimaal 30% van mijn hp kwijt, maar nu niet. Ik zet hem vast met ijs, blink weg en sheep hem. Pyroblast erop, daarna een scorch en een fireblast. Hierna kon ik hem weer vastzetten, wegblinken en nogmaals een fireball erop. Hierna nog een fireblast en toen was hij er geweest. Ik was echt blij, want normaal kan ik niks beginnen tegen rogues. Nu was het ook close, hij me wel vaak geraakt, maar ik had gewonnen :D

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Tpn schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:02:
mja laten we de paladin dan ook alle mage spells geven, om de pala gelijk te trekken met de shaman. :X

Verder zou ik op zich geen valor willen hebben, tenminste, niet als het niet beter is als mijn huidige.
Ik heb op een zeker punt de valor belt en gauntlets gehad.
Waren toen geen warriors bij, en het was een upgrade.

Pala´s hebben niet zoveel aan de set bonussen.
Hmmm, als mijn paladin items ervan ziet, pakt ' ie ze hoor, maakt me niet uit of er een warrior bij zit of niet. Als ik items wil die ik ga gebruiken, pak ik ze .... daarnaast zijn er veel mensen die alles pakken wat er dropt, ik niet .... zelfs al is het bind on pickup .... maar als je iets pakt wat je gaat gebruiken is dat niet asociaal hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:14:
[...]

Hmmm, als mijn paladin items ervan ziet, pakt ' ie ze hoor, maakt me niet uit of er een warrior bij zit of niet. Als ik items wil die ik ga gebruiken, pak ik ze .... daarnaast zijn er veel mensen die alles pakken wat er dropt, ik niet .... zelfs al is het bind on pickup .... maar als je iets pakt wat je gaat gebruiken is dat niet asociaal hoor ;).
lol, grapje zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 86074 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:14:
Ik vermoed dat de rest van de mensen in de raid daar heel anders over denken. Kom je snel genoeg achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Retri paladins hebben veel meer aan valor dan aan lightforge. Ik zal me wel genaait voelen als ik als warrior verlies van een pala op valor roll. Maar ik zou ook gewoon rollen als pala zijnde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

true, meestal zijn dat de mensen die denken dat een paladin damage kan doen ..

Ik heb me al lang in mijn rol geschikt, heb dus alles in holy en protection zitten qua talentpoints.
Ben dus totaal group specced.
Alleen rogue´s winnen niet zo makkelijk van mij.
Dat komt omdat ik met elke keer dat ik blok 120 holy dmg doe van mijn holy shield, me shield spike die daar nog wat damage aan toe doet, en retribution aura.

Meestal sla ik die rogue iets van 9/10 keer ofzo, vervelende voor de rogue is dat ik dan 7.5k armor heb plus blessing of sactuary wat weer dmg reduced.

De rogue´s slaan hunzelf dus eigenlijk kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Tpn schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:38:
true, meestal zijn dat de mensen die denken dat een paladin damage kan doen ..

Ik heb me al lang in mijn rol geschikt, heb dus alles in holy en protection zitten qua talentpoints.
Ben dus totaal group specced.
Alleen rogue´s winnen niet zo makkelijk van mij.
Dat komt omdat ik met elke keer dat ik blok 120 holy dmg doe van mijn holy shield, me shield spike die daar nog wat damage aan toe doet, en retribution aura.

Meestal sla ik die rogue iets van 9/10 keer ofzo, vervelende voor de rogue is dat ik dan 7.5k armor heb plus blessing of sactuary wat weer dmg reduced.

De rogue´s slaan hunzelf dus eigenlijk kapot
Paladin zal toch dmg moeten doen om ze tegenstander nee te krijgen met valor gaat dat iets sneller
.
Gisteren ook helemaal kapot gelachen in uno crater. Ik was een vriend van mij aant helpen devilsaurs te killen. Dus wij hadden er ene paar gekilled zie ik erineens eentje die wordt aangevalleen voor een horde 60 druid. Hij had wat mobs op zich dus wij wachten in spanning of of die het zou overleven. Helaas overleefde die net maar net, en in detussen tijd waren er nog 2 horde garriveert om te kijken. Dus die druid die die devilsaur killed yelled: noobs lol my loot. Alleen werd toen die gelooted had de devilsaur snel geskinned door die vriend van mij. Heb me echt kapot gelachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:35:
Retri paladins hebben veel meer aan valor dan aan lightforge. Ik zal me wel genaait voelen als ik als warrior verlies van een pala op valor roll. Maar ik zou ook gewoon rollen als pala zijnde
Tja, misschien is het te doen als je in een guild zit, en de warrior heeft er geen problemen mee, maar ik denk dat veel mensen dan gewoon kick + blacklist doen.

Ach, wat hebben horde warriors wat dat betreft een zalig leven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Ik heb even een vraagje betreft de verpakking. Ik heb lang getwijfeld maar heb toch WoW besteld en gister kreeg ik hem binnen. Ik natuurlijk dolgelukkig meteen installeren enzo, dus na het eten ff een account aanmaken enzo. Blijkt nu tijdens het aanmaken van m'n account dat m'n cd-key (de echte niet die 10 dagen versie dus) al in gebruik is door iemand anders :( :(

Nu is mijn vraag dus of er bij jullie iets van cellofaan of iets om de doos zat, want bij mij namelijk niet. Het zou dus kunnen dat iemand bij de verkoper even mijn doos heeft opengemaakt en ff die key heeft opgeschreven. Nu heb ik meteen bij blizzard op de website gekeken en nu schijnt er dus een telefoonnr te zijn voor dit soort zaken maar die kon ik gister niet meer bellen omdat ze om 20:00 dicht zijn.

Ik heb hem maar geinstalleerd met de 10 dagen versie key, want die werkte wel maar uiteraard ga ik natuurlijk vandaag bellen met blizzard zodat ik toch een 'echte' key krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
evilpin0 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:35:
Het is heel simpel. Elke class heeft 1 set. Voor sommige classes zijn andere sets ook nuttig (warlock set voor een shadow specced priest bijvoorbeeld). Maar op de sets rust altijd class priority. Als de raid je mee laat rollen prima, maar dan mag je blij zijn. Je rolled niet op de set van een ander, daar vraag je netjes om. Als je in een raid moeilijk gaat doen over een een item van een andere class, wordt je meestal gekicked om te voorkomen dat je 't ninjaed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

evilpin0 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:43:
[...]

Paladin zal toch dmg moeten doen om ze tegenstander nee te krijgen met valor gaat dat iets sneller
.
Gisteren ook helemaal kapot gelachen in uno crater. Ik was een vriend van mij aant helpen devilsaurs te killen. Dus wij hadden er ene paar gekilled zie ik erineens eentje die wordt aangevalleen voor een horde 60 druid. Hij had wat mobs op zich dus wij wachten in spanning of of die het zou overleven. Helaas overleefde die net maar net, en in detussen tijd waren er nog 2 horde garriveert om te kijken. Dus die druid die die devilsaur killed yelled: noobs lol my loot. Alleen werd toen die gelooted had de devilsaur snel geskinned door die vriend van mij. Heb me echt kapot gelachen
pve server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hoe kun jij een Horde speler 'verstaan'? Verder; beetje sneu gedrag zeg. Het duurt eeuwen voordat die druid dat beest dood heeft. Ik snap niet waarom mensen d'r zo veel plezier uit halen andermans plezier te verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-01
  • Laatst online: 02-04 21:47
[...]

Wat een onzin waarom zou een warrior voor moeten gaan ?. Als je niet wilt dat de pala mee dingt naar deze sets, moet je dat van te voren afspreken.

Do as I say, don't do as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
Omdat het een warrior set is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bart-01 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:00:
[...]

Wat een onzin waarom zou een warrior voor moeten gaan ?. Als je niet wilt dat de pala mee dingt naar deze sets, moet je dat van te voren afspreken.
mag ik weten welke class je speelt en horde of alliance?

Valor = Warrior
Als je als palladin op valor wil rollen, geef je dat aan VOOR ej de instance ingaat

zelfde geld voor mij, als beaststalker dropt en het is beter dan wat ik heb, dan roll ik enkel en alleen als de hunter het al heeft of als er geen hunter is

zelfs als er geen hunter is, vraag ik eerst of het goed is dat ik het pak.

en iemand die niet reageert op vragen binnen een party moet je asap dumpen

klinkt hard, maar in een party is communicatie belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

mensen die dingen zeggen als een pala mag best valor of ik pak wat ik ga gebruiken hebben nog nooit in een end game raid gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

MantaMania schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:08:
mensen die dingen zeggen als een pala mag best valor of ik pak wat ik ga gebruiken hebben nog nooit in een end game raid gezeten.
Ik wel, maar nooit lang >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Hydra schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:56:
[...]

Hoe kun jij een Horde speler 'verstaan'? Verder; beetje sneu gedrag zeg. Het duurt eeuwen voordat die druid dat beest dood heeft. Ik snap niet waarom mensen d'r zo veel plezier uit halen andermans plezier te verzieken.
Omdat ik ook horde was? :) sneu gedrag of niet ik speel voor me plezier en vondt het erg grappig, vooral de comment die die vriend van mij maakt. LOL. PWND

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jongens, goed nieuws!

REALMFORUMS ZIJN DR EINDELIJK!

http://forums-en.wow-europe.com/realmforums.shtml

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
En welk ras is het best voor een mage of warlock? Wat is het verschil tussen die 2 eigenlijk warlock meer voor de battles oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

.
Kijk daar gaat het al fout. Als Paladin moet jij namelijk helemaal geen damage doen. Dus blijf je met je quasi-heilige pootjes van de Warrior set af als een Warrior daar dat item nog niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:17:
[...]

Kijk daar gaat het al fout. Als Paladin moet jij namelijk helemaal geen damage doen. Dus blijf je met je quasi-heilige pootjes van de Warrior set af als een Warrior daar dat item nog niet heeft.
Ik ben zelf nu warrior, maar heb ook een 60 pala. Pala in pvp is gewoon dmg maakt niks uit hoeveel mana je hebt, om je tegenstander down te krijgen moet je gewoon zoveel mogelijk dmg doen. Ik zal niet eens nadenken als ik wat green items kan vervangen met valor en een war zegt dat ik niet mag rollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
yeah eindelijk ^^

first post in Bloodscalp FTW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

evilpin0 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:11:
[...]

Omdat ik ook horde was? :) sneu gedrag of niet ik speel voor me plezier en vondt het erg grappig, vooral de comment die die vriend van mij maakt. LOL. PWND
je speelt voor je plezier jij vind het dus grappig als je iemand van je eigen faction zijn skin steelt kijken hoe jij reageert als het andersom gebeurt, sorry hoor maar in mijn ogen ben je behoorlijk triest dat je niet helpt is tot daaraan toe maar dat je dan zijn skin steelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:20:
[...]

Ik ben zelf nu warrior, maar heb ook een 60 pala. Pala in pvp is gewoon dmg maakt niks uit hoeveel mana je hebt, om je tegenstander down te krijgen moet je gewoon zoveel mogelijk dmg doen. Ik zal niet eens nadenken als ik wat green items kan vervangen met valor en een war zegt dat ik niet mag rollen
Ze noemen het een blacklist. Je komt het fenomeen vast snel genoeg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
MantaMania schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:21:
[...]

je speelt voor je plezier jij vind het dus grappig als je iemand van je eigen faction zijn skin steelt kijken hoe jij reageert als het andersom gebeurt, sorry hoor maar in mijn ogen ben je behoorlijk triest dat je niet helpt is tot daaraan toe maar dat je dan zijn skin steelt.
Ik zal wel pissed zijn, tuurlijk er is al genoeg van mij geninja'ed. Maar ik denk dat het spel wat minder serieus neemt als jij neemt :) btw ik heb zijn skinn niet geninja'ed dat was die andere gast met wie ik was :)
Hoorde onderlaast zon geluids fragment waar in een andere mmoprg iemand ze couldsong wordt gezergd en hij komt ff op vent bij gasten die ze cloudsong hebben. Aan de ene kant vindt ik erg grappig aan de andere kant denk ik get a life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
Welk ras is het best voor een mage of warlock? Wat is het verschil tussen die 2 eigenlijk warlock meer voor de battles oid?

en een andere vraag: hoe te betalen... alleen creditcard of kan je het ook overmaken op een rekening van hun? thnx

[ Voor 20% gewijzigd door jlammertink op 05-08-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

realm forums zijn er eindelijk :)
http://forums-en.wow-europe.com/realmforums.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:23:
[...]

Ze noemen het een blacklist. Je komt het fenomeen vast snel genoeg tegen.
Ze noemen mij The Ownzor dus blacklist gaat het niet zo snel worden denk ik. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:20:
[...]

Ik speel zelf ook een warrior en gister dropte valor shoulders, ik als enige warrior die ze niet had, dus auto naar mij , 1 van de paladins ging nog een heel verhaal ophangen waarom hij ze moest krijgen maar zoals op elke server wel de vaste regel is, class sets gaan naar de class eerst daarna mag een ander erop rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

whoops! ;) te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
Anoniem: 121671 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 08:27:
[...]

ik was priest.. ik deed het puur voor het healen, en soms beetje honor binnenkrijgen... ik heb geen ENKEL lvl lager gezien dan mij..

en het is PvE dus als iemand het uitzet, is er niets aan de hand..

niet gelijk denken dat je alles weet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

jlammertink schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:27:
Welk ras is het best voor een mage of warlock? Wat is het verschil tussen die 2 eigenlijk warlock meer voor de battles oid?

en een andere vraag: hoe te betalen... alleen creditcard of kan je het ook overmaken op een rekening van hun? thnx
Gnomes of Undeads

Warlock heeft pets, Mages niet.

Mages zijn vooral goed in insta-cast dmg spells en AoE, Warlocks zijn goed in nuken, en damage over time spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05 21:19
ProgrammerX schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:49:
Ik heb even een vraagje betreft de verpakking. Ik heb lang getwijfeld maar heb toch WoW besteld en gister kreeg ik hem binnen. Ik natuurlijk dolgelukkig meteen installeren enzo, dus na het eten ff een account aanmaken enzo. Blijkt nu tijdens het aanmaken van m'n account dat m'n cd-key (de echte niet die 10 dagen versie dus) al in gebruik is door iemand anders :( :(

Nu is mijn vraag dus of er bij jullie iets van cellofaan of iets om de doos zat, want bij mij namelijk niet. Het zou dus kunnen dat iemand bij de verkoper even mijn doos heeft opengemaakt en ff die key heeft opgeschreven. Nu heb ik meteen bij blizzard op de website gekeken en nu schijnt er dus een telefoonnr te zijn voor dit soort zaken maar die kon ik gister niet meer bellen omdat ze om 20:00 dicht zijn.

Ik heb hem maar geinstalleerd met de 10 dagen versie key, want die werkte wel maar uiteraard ga ik natuurlijk vandaag bellen met blizzard zodat ik toch een 'echte' key krijg.
Ik zou gewoon gelijk teruggaan naar die winkel en een nieuwe eisen want dit is natuurlijk onacceptabel. Nu probeer je het zelfop te lossen met Blizzard maar ik denk dat je van hun geen oplossing hoeft te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Hydra schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:49:
[...]

Het is heel simpel. Elke class heeft 1 set. Voor sommige classes zijn andere sets ook nuttig (warlock set voor een shadow specced priest bijvoorbeeld). Maar op de sets rust altijd class priority. Als de raid je mee laat rollen prima, maar dan mag je blij zijn. Je rolled niet op de set van een ander, daar vraag je netjes om. Als je in een raid moeilijk gaat doen over een een item van een andere class, wordt je meestal gekicked om te voorkomen dat je 't ninjaed.
Dit vind ik dus echt vette bull. Er is gewoon iemand geweest die bepaald heeft welke set voor wie bedoeld is maar dat wil niet zeggen dat andere het niet kunnen/mogen gebruiken. Als dat echt de bedoeling was geweest van die sets dan had blizzard ze wel class specific gemaakt.

Nou is het wel overduidelijk welke sets voor wie bedoeld is en ik zal ook echt niet op andere set items rollen dan de set items die voor mij "bestemd" zijn. Neemt niet weg dat als een warrior op LF wil gaan en een pala op valor ik daar vel op tegen ben.

Gelukkig heb ik zulke situaties niet veel meegemaakt. Wel een keer dat er Valor dropte en er geen warrior was. Iedereen passed de roll behalve een Pala en die vroeg netjes of hij hem mocht hebben omdat het beter was dan hij droeg. Niemand had er wat op tegen en hij rollde. Andere Pala vet kwaad want hij had gepassed en kon het item eigenlijk ook wel gebruiken. Dan moet je je mond maar open doen in zulke gevallen en niet gelijk domweg pass klikken terwijl hij weet dat er geen warrior in de party aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hooli-gan schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:53:
[...]

Gelukkig heb ik zulke situaties niet veel meegemaakt. Wel een keer dat er Valor dropte en er geen warrior was. Iedereen passed de roll behalve een Pala en die vroeg netjes of hij hem mocht hebben omdat het beter was dan hij droeg. Niemand had er wat op tegen en hij rollde. Andere Pala vet kwaad want hij had gepassed en kon het item eigenlijk ook wel gebruiken. Dan moet je je mond maar open doen in zulke gevallen en niet gelijk domweg pass klikken terwijl hij weet dat er geen warrior in de party aanwezig is.
mja als ie had gezegd dat hij em ook wel wilde, kon die adnere pally ook passen
en dan beide een /roll doen

niet zo moeilijk doen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:57:
[...]

mja als ie had gezegd dat hij em ook wel wilde, kon die adnere pally ook passen
en dan beide een /roll doen

niet zo moeilijk doen hoor :)
Nou dat is precies wat ik bedoel. In raid of party met elkaar chatten is heel belangrijk. Er was niemand die reageerde op een paar na die zeiden dat ie mocht rollen. Hij had het netjes gevraagd en wachte op antwoord. Nadat ie eenmaal gerolled had en de loot had ontvangen begon die andere pala te zeiken. Hij had het gewoon gelijk moeten zeggen toen het gevraagd werd:)

Ik ben zowiezo niet moeilijk maar zal waarschijnlijk ook flink gaan lopen schreeuwen/schelden en IF ninja spammen als een niet hunter op een set-item rolled die ik nog nodig had.
Ben blij dat dat nog niet is voorgekomen. Wel is erin LBRS altijd gezeik over die stomme gems voor de key naar UBRS. Heel veel mensen rollen daarop terwijl ze de quest niet hebben.
Heb al meerdere runs gehad die daarop vast liepen en iedereen uiteindelijk vertrok:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hooli-gan schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:05:
[...]
Wel is erin LBRS altijd gezeik over die stomme gems voor de key naar UBRS. Heel veel mensen rollen daarop terwijl ze de quest niet hebben.
Heb al meerdere runs gehad die daarop vast liepen en iedereen uiteindelijk vertrok:(
mja probleem is dat je die gems gewoon kan verzamelen zonder quest

die quest kan je achteraf nog halen

ik heb zelf 1 gem en de unadorned seal of ascension
ik geef altijd aan voor welke gems ik ga en welk ik al heb

wees blij dat je nu voor die dingen moet rollen :X ze waren eerst gewoon loot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-04 21:47
[...]

Dit vind ik dus echt vette bull. Er is gewoon iemand geweest die bepaald heeft welke set voor wie bedoeld is maar dat wil niet zeggen dat andere het niet kunnen/mogen gebruiken. Als dat echt de bedoeling was geweest van die sets dan had blizzard ze wel class specific gemaakt.
Weet je wie dat bepaald heeft? blizzard, door het toekennen van de stats op de sets. Je ziet een rogue toch ook niet met wildheart shoulders bijvoorbeeld? (of hij moet geilen op intellect voor meer 'ahum' mana. :P )
Als een class zoals een pala rollt op valor items terwijl er in de party nog een warrior zit die dit item nog niet heeft denk ik eerder gezegd dat deze persoon eens moeten gaan nagaan of hij uberhaupt wel de goede class gerollt heeft.
niet dat ze de items niet mogen, hun eigen keuze, maar weet dan wel dat deze items in eerste instantie niet voor jouw class bedoelt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:33:
[...]

ik was priest.. ik deed het puur voor het healen, en soms beetje honor binnenkrijgen... ik heb geen ENKEL lvl lager gezien dan mij..

en het is PvE dus als iemand het uitzet, is er niets aan de hand..

niet gelijk denken dat je alles weet....
Edit:

Laat maar, hier stond een post die waarschijnlijk meer van dit soort reacties had opgeroepen, en ik zit niet op een slotje te wachten.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 121671 op 05-08-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135836

robobeat schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:39:
[...]

Weet je wie dat bepaald heeft? blizzard, door het toekennen van de stats op de sets. Je ziet een rogue toch ook niet met wildheart shoulders bijvoorbeeld? (of hij moet geilen op intellect voor meer 'ahum' mana. :P )
Als een class zoals een pala rollt op valor items terwijl er in de party nog een warrior zit die dit item nog niet heeft denk ik eerder gezegd dat deze persoon eens moeten gaan nagaan of hij uberhaupt wel de goede class gerollt heeft.
niet dat ze de items niet mogen, hun eigen keuze, maar weet dan wel dat deze items in eerste instantie niet voor jouw class bedoelt zijn.
maar staat er ook bij dat het een warrior set is bv?
Kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die gewoon echt niet wéten dat het een warrior only set is, en dan puur naar de specs kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
robobeat schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:39:
[...]

PUGs zuigen soms en als je die dus doet kan je bovenstaande (zie eerdere replies) krijgen. Doe je guildruns heb je dit in principe niet. Het spel is eenmaal zo dat sommige perse willen rollen en daarom dat gewoon doen. Je houdt het niet echt tegen, zet de loot op ML en zorg dat je master looter betrouwbaar is, dan heb je dat probleem sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Hooli-gan schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:05:
[...]

Nou dat is precies wat ik bedoel. In raid of party met elkaar chatten is heel belangrijk. Er was niemand die reageerde op een paar na die zeiden dat ie mocht rollen. Hij had het netjes gevraagd en wachte op antwoord. Nadat ie eenmaal gerolled had en de loot had ontvangen begon die andere pala te zeiken. Hij had het gewoon gelijk moeten zeggen toen het gevraagd werd:)

Ik ben zowiezo niet moeilijk maar zal waarschijnlijk ook flink gaan lopen schreeuwen/schelden en IF ninja spammen als een niet hunter op een set-item rolled die ik nog nodig had.
Ben blij dat dat nog niet is voorgekomen. Wel is erin LBRS altijd gezeik over die stomme gems voor de key naar UBRS. Heel veel mensen rollen daarop terwijl ze de quest niet hebben.
Ik ben zelf niet een item kenner, mijn Druid is level 59 .... ik begin 1 september weer (ff een maandje afstand ;)).

Ik snap best wel dat je sociaal moet zijn tegen anderen met drops, ikzelf ben dat ook altijd, ben niet zo egoistisch .... als ik iets zie voor een alt vraag ik ook eerst of iemand iets ECHT nodig heeft .... helaas zijn anderen niet altijd sociaal .... niet met items, niet met het questen op zich ....

Ik kan me herinneren dat ik een keer iemand met die valor set heb gezien .... daar staat ook speciaal bij dat het een warrior set is dan? Warrior only sets zijn dan toch alleen te dragen door een warrior? Ik snap anders niet wat er zo asociaal aan is. Het is niet alsof ik een paladin heb en bijvoorbeeld voor een staff ga rollen .... dat is asociaal .... als je meerolt met een item wat je zelf wilt gebruiken, is er niets mis mee dacht ik. Dat zou ik van een ander ook niet asociaal vinden, beetje ongegrond dat iemand daarover gaat janken. Kennelijk alleemaal van die ongeschreven regels die de communitie voor zichzelf bedacht heeft of zo? Ik kan me de details van die set niet herinneren op zich, alleen dat ik iemand ermee zag lopen, ik zag dat er leuke melee-vechter-stats op zaten, nou, mijn paladin wil ook best hard slaan hoor ;). Ik heb een holy/protection build, one-handed/shield build .... ik weet het is geen tank, maar wel een class die overal tussen in zit .... en ik wil hem toch voornamelijk als vechter gebruiken, maar wel leuke heal mogelijkheden (zoals die kans voor een interrupt op 30% krijgen als ik aan het healen ben (ik vraag me af offie stacks met concentration, dan zou ' ie op 0% kunnen komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

[...]

Probeer maar is als Pala in MC op Might te rollen, ik denk dat je dan hele hoop boze Warriors achter je aan krijgt :7 Gelukkig voor jouw heb je daat toch niks aan want je kan dat niet aan trekken als Paladin. Dus denk even na blijf gewoon valor items af, al word dat misschien niet specifiek door Blizzard aan gegeven zoals bij de epic Tier 1 en 2 sets. Het is net zoiets als een warrior op een Lightforge onderdeel gaat rollen die jij net toevallig nog niet hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wat ben ik blij dat ik niet bij velen hier op de server speel zeg.

Voor de duidelijkheid : CLASS > NEED > GREED

En ja, Dreadmist is voor Warlocks, Valor is voor Warriors etc.

Het kan me niets schelen dat een priest misschien ook wel de Dreadmist Robe nodig heeft, als er een warlock bij is die m niet heeft, dan krijg de warlock 'm.

Geen discussie mogelijk, en anders /kick.

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 05-08-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
On_E schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:17:

Het kan me niets schelen dat een priest misschien ook wel de Dreadmist Robe nodig heeft, als er een warlock bij is die m niet heeft, dan krijg de warlock 'm.

Geen discussie mogelijk, en anders /kick.
mja een warrior uit onze guild draagt ook Dreadmmist volgens mij :+

probeert echt al ik weet niet hoeveel runs zijn valor chest te krijgen, maar 9 van de 10x dropt dreadmist :P we pesten em er ook altijd mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 86074 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:07:
[...]

Ik ben zelf niet een item kenner, mijn Druid is level 59 .... ik begin 1 september weer (ff een maandje afstand ;)).

Heel verhaal over items en classes quote]

Aan de ene kant oké, zit een kern van waarheid in, aan de andere kant, van de 2 plate dragers heeft de warrior het meest aan de stats. Dat is en blijft een melee only class.

Dan zou ik het echt naar vinden als een paladin op die spullen zou rollen. Ik bedoel, ik ga ook niet op LF gear rollen om dat de armor rating op de legs bijvoorbeeld hoger is. (oke, ik ben dan horde, maar ik ga nu ff van alliance uit) + mensen herinneren zich alleen maar hoe jij je de laatste keer gedroeg in een instance. En als dat niet echt bevallen is, dan sta je uren te wachten voor party's naar endgame instances.

Dit alles is zoals ik het zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

On_E schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:17:
Ach toen ik lvl 20 was en rondrende in Loch Modan, ben ik in dit topic ook wel eens terecht gewezen, omdat ik zei dat ik overal op rollde. Op dat lvl zie je het nog niet maar met het omhoog gaan van je lvl en het langer duren van de instances, kom je er wel achter waarom het je houden aan die regel zo belangrijk is.

Overigens:
PUG is opppassen...
Guildloze high lvl spelers is oppassen...
Guildspelers van de zogenaamde dikbemande guilds is oppassen...(guilds die klakkeloos inviten)

[ Voor 9% gewijzigd door Azqi op 05-08-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
evilpin0 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:27:
Ze noemen mij The Ownzor dus blacklist gaat het niet zo snel worden denk ik. }:O
"My e-peen is thiiiiiiiis biiiiiiiiiig"
Dat zeggen wel meer mensen nadat ze op een blacklist gezet zijn. Waarom denk je dat er precies 9 tier-0 items zijn? De enige reden dat ze niet class gebonden zijn is omdat als iemand dat item al heeft, het misschien nuttig is voor een andere class en dus niet geshard hoeft te worden.
Nou is het wel overduidelijk welke sets voor wie bedoeld is en ik zal ook echt niet op andere set items rollen dan de set items die voor mij "bestemd" zijn. Neemt niet weg dat als een warrior op LF wil gaan en een pala op valor ik daar vel op tegen ben.
Wat is je punt dan?
Daarom doen echte groepen ook pass on BoP. Maargoed. Ik ga niet heel die discussie opnieuw voeren.
Anoniem: 135836 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:55:
maar staat er ook bij dat het een warrior set is bv?
Kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die gewoon echt niet wéten dat het een warrior only set is, en dan puur naar de specs kijken.
Gelukkig zijn er dan nog zo'n 14 mensen in de raid die ze dat snel genoeg bij brengen :)
reddevil schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:56:
PUGs zuigen soms en als je die dus doet kan je bovenstaande (zie eerdere replies) krijgen. Doe je guildruns heb je dit in principe niet. Het spel is eenmaal zo dat sommige perse willen rollen en daarom dat gewoon doen. Je houdt het niet echt tegen, zet de loot op ML en zorg dat je master looter betrouwbaar is, dan heb je dat probleem sowieso niet.
Wij gebruiken altijd gewoon de pass on BoP regel. Helemaal niemand rolled op set items, dat wordt gewoon via een /random roll gedaan. Als iemand dan een item ninjad, prima, die ziet dan de binnenkant van MC niet.
Azqi schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:30:
Ach toen ik lvl 20 was en rondrende in Loch Modan, ben ik in dit topic ook wel eens terecht gewezen, omdat ik zei dat ik overal op rollde. Op dat lvl zie je het nog niet maar met het omhoog gaan van je lvl en het langer duren van de instances, kom je er wel achter waarom het je houden aan die regel zo belangrijk is.
Het is sowieso wat anders met troep die je in 5 levels weer inwisselt. De tier 0 sets zijn de beste items die veel mensen gaan zien, er zijn genoeg spelers die niet meer tijd kunnen commiten dan dat nodig is een UBRS run te doen. Als je nooit MC in zal gaan, dan is die tier 0 set het max haalbare. Ik kan me prima voostellen dat je als je al tig UBRS runs gedaan hebt een beetje over de zeik gaat als een pally jouw Valor piece wint.
Overigens:
PUG is opppassen...
Guildloze high lvl spelers is oppassen...
Guildspelers van de zogenaamde dikbemande guilds is oppassen...(guilds die klakkeloos inviten)
Ugh, ja. Ik ben absoluut een fan van een keihard "NEE" naar guildloze level 60ers. Ik heb nu toch al iedere keer meegemaakt dat dat niet bepaald de meest sociale mensen waren. Helaas zijn de meeste leden van mijn guild van die ontzettend sociale types die iemand na een moedwillige ninjaloot actie nog een 2e kans gunnen.

[ Voor 123% gewijzigd door Hydra op 05-08-2005 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146163

Ik ben nu inmiddels lvl 40+ op skullcrusher (PvP, horde) en doomhammer (PvE, alliance), en ik merk dat je vanaf die levels echt opeens in zakt wat betreft levellen. Ligt dit gewoon aan mijn speelstijl misschien? zit ik in de verkeerde zones? Ik weet 't allemaal niet hoor :P

Ik quest nu in feralas en tanaris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Gisteren 3 instance runs gedaan :) UBRS, Strat UD en Scholomance, was toch wel redelijk geslaagd dagje, eerst dropte Peacemaker en ik mocht hem hebben :) geweldige polearm! beter dan ice barbed spear of alexanders battle axe die ik hiervoor had, enige wapen waar ik nu nog over zou denken als hunter is barbarous blade, maar die 4 ap is verwaarloosbaar en alle moeite niet waard. Scholomance was klote, dropte niets :/ en in UBRS dropte mn Beaststalker chestpiece! en ik won de roll voor een chromatic scale, verkocht aan een vriend voor 20g :) dus ik was redelijk happy. Ben alleen vergeten de BWL quest te completen bij drakistah :/ beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:52

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.