"My e-peen is thiiiiiiiis biiiiiiiiiig"
Hooli-gan schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:53:
Dit vind ik dus echt vette bull. Er is gewoon iemand geweest die bepaald heeft welke set voor wie bedoeld is maar dat wil niet zeggen dat andere het niet kunnen/mogen gebruiken. Als dat echt de bedoeling was geweest van die sets dan had blizzard ze wel class specific gemaakt.
Dat zeggen wel meer mensen nadat ze op een blacklist gezet zijn. Waarom denk je dat er precies 9 tier-0 items zijn? De enige reden dat ze niet class gebonden zijn is omdat als iemand dat item al heeft, het misschien nuttig is voor een andere class en dus niet geshard hoeft te worden.
Nou is het wel overduidelijk welke sets voor wie bedoeld is en ik zal ook echt niet op andere set items rollen dan de set items die voor mij "bestemd" zijn. Neemt niet weg dat als een warrior op LF wil gaan en een pala op valor ik daar vel op tegen ben.
Wat is je punt dan?
Gelukkig heb ik zulke situaties niet veel meegemaakt. Wel een keer dat er Valor dropte en er geen warrior was. Iedereen passed de roll behalve een Pala en die vroeg netjes of hij hem mocht hebben omdat het beter was dan hij droeg. Niemand had er wat op tegen en hij rollde. Andere Pala vet kwaad want hij had gepassed en kon het item eigenlijk ook wel gebruiken. Dan moet je je mond maar open doen in zulke gevallen en niet gelijk domweg pass klikken terwijl hij weet dat er geen warrior in de party aanwezig is.
Daarom doen echte groepen ook pass on BoP. Maargoed. Ik ga niet heel die discussie opnieuw voeren.
Gelukkig zijn er dan nog zo'n 14 mensen in de raid die ze dat snel genoeg bij brengen

reddevil schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:56:
PUGs zuigen soms en als je die dus doet kan je bovenstaande (zie eerdere replies) krijgen. Doe je guildruns heb je dit in principe niet. Het spel is eenmaal zo dat sommige perse willen rollen en daarom dat gewoon doen. Je houdt het niet echt tegen, zet de loot op ML en zorg dat je master looter betrouwbaar is, dan heb je dat probleem sowieso niet.
Wij gebruiken altijd gewoon de pass on BoP regel. Helemaal niemand rolled op set items, dat wordt gewoon via een /random roll gedaan. Als iemand dan een item ninjad, prima, die ziet dan de binnenkant van MC niet.
Azqi schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:30:
Ach toen ik lvl 20 was en rondrende in Loch Modan, ben ik in dit topic ook wel eens terecht gewezen, omdat ik zei dat ik overal op rollde. Op dat lvl zie je het nog niet maar met het omhoog gaan van je lvl en het langer duren van de instances, kom je er wel achter waarom het je houden aan die regel zo belangrijk is.
Het is sowieso wat anders met troep die je in 5 levels weer inwisselt. De tier 0 sets zijn de beste items die veel mensen gaan zien, er zijn genoeg spelers die niet meer tijd kunnen commiten dan dat nodig is een UBRS run te doen. Als je nooit MC in zal gaan, dan is die tier 0 set het max haalbare. Ik kan me prima voostellen dat je als je al tig UBRS runs gedaan hebt een beetje over de zeik gaat als een pally jouw Valor piece wint.
Overigens:
PUG is opppassen...
Guildloze high lvl spelers is oppassen...
Guildspelers van de zogenaamde dikbemande guilds is oppassen...(guilds die klakkeloos inviten)
Ugh, ja. Ik ben absoluut een fan van een keihard "NEE" naar guildloze level 60ers. Ik heb nu toch al iedere keer meegemaakt dat dat niet bepaald de meest sociale mensen waren. Helaas zijn de meeste leden van mijn guild van die ontzettend sociale types die iemand na een moedwillige ninjaloot actie nog een 2e kans gunnen.
[
Voor 123% gewijzigd door
Hydra op 05-08-2005 14:45
]