He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
maar nog eve een paar vraagjes (mijn WoW komt uit amerika maar kan ik dan wel met een code uit europa spelen of is er een manier om dan te spelen? ty
You've got mailVerwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 00:06:
volgens mij heb ik je een mail gestuurd![]()
maar nog eve een paar vraagjes (mijn WoW komt uit amerika maar kan ik dan wel met een code uit europa spelen of is er een manier om dan te spelen? ty)
Volgens mij moet de code gewoon werken
He who controls the Spice, controls the Universe.
1) Imp Dev add maar zo'n 200 armor in totaal, iets van 0.2% dmg reductie op level 60Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 19:41:
[...]
Waarom wel redoubt en geen imp devotion?
2) holy shield zonder redoubt werkt voor geen meter
ik heb zo ook een tijdje gespeeld, het werkt erg goed tegen rogues en warriors, maar voor de rest is het niet geweldig en speelt het nogal saai
met een quel'serrar wil ik er nog wel over nadenken
vandaag met mn guild voor het eerst majorhomo neergehaald
daarna zijn we ook nog even bij fagnaros op visite geweest, leuke wipe @ 90%
edit: smilies in de aanbieding..... (
[ Voor 7% gewijzigd door Maegrim op 04-08-2005 00:29 ]
Verwijderd
Raar trouwens dat het nergens bij WoW wordt aangegeven
Lees de TS eensVerwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 00:31:
yo0 code werktmaare het is tog niet de bdoeling dat je gelijk moet betalen want ik moet een credicard nummer hebben enzo
Handig joh, zo'n eerste post van een topic.
* tries to stay calm..
Verder heb ik net gnomeregan gedaan, de rotste instance die er is. Nog last van een ninja looter gehad. Wat bleek nu ,deze warlock zei op alles N, nodig voor disenchant. Ja zo kan i khet ook
Na 5 min binnen te zijn leavede ie uit zichzelf, toen hebben we een 47 rogue als hulp erbij gekregen.
Na 2 uur in de instance gezeten te hebben, alle quests gedaan.
Toen maar meteen alle quests ingeleverd, weer 3/4de balk erbij
Wat is titanbar toch leuk he, met zijn exp/hr:

Omg, h4xX0r
GR is een gesloten hoofdstuk voor me...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Heb omen ook, maar serieus das geen goede talent, je gebruikt hem nooit...in casterform, hoevaak sla je daar mee? Nooit bijna....himlims_ schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 00:39:
Als druid zijnde heb ik wat talentpoints weggegeven zodat ik omen of clarity heb (next dmg/heal spell -100% mana cost) op mijn wapen. Is de kans dat je die 'slaat' met een dagger (1.xx speed) groter dan bij een staff(2.xx speed)?
Silvermoon down?
1) je gaat dan bear/cat en dan proct hij niet
2) in party's moet je team zorgen dat jij niet hoeft te gaan slaan met je staff..
echt een verspilling imho
Check je account page maar eens als je het spel speeltjOzh schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 20:30:
[...]
Das best netjes idd, maar de mensen die via CC betalen worden dus best wel een klein beetje benadeeld... Tenminste, extra dagen kan je die niet geven, dus een kleine korting op het maandbedrag (of een eenmalige korting, dat zou misschien reeeler zijn) zou best mogen IMO
Stel ik betaal de 16e van de maand...je krijgt 2 dagen for free, dus volgende keer betaal je de 18e pas weer..mocht je dan niet verlengen kan je sowieso tot de 18e spelen ipv de 16e...zelfde met prepaid cards hoor
cat form gebruik ik praktisch nooit (behalve om even snel 15sec. ergens vandaan te sprinten)
(dire)bear form is daarintegen wel idiaal; dikke armor, kun je even de nodige klappen incasseren.
gezien ik voor mijn lvl best veel spirit heb, vliegt mijn mana bar binnen no-time vol
heb nog geen ervaring met high lvl instance, dus kan daarover niet oordelen
Verwijderd
Omdat ik tegen die tijd al genoeg armor heb, ook zonder improved dev. Ik ga geen tank worden, slechts een iets-langer-overlever in pvp.Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 19:41:
[...]
Waarom wel redoubt en geen imp devotion?
Bovendien is de skill erg fijn, gezien 9vd10 wow spelers crit-geil zijn
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 02:25 ]

Overigens is Omen Of Clarity totaal niet handig wanneer je lvl 60 bent en end-game instances doet als MC, BWL of Onyxia. Je gebruikt dit dan absoluut niet aangezien op dit moment alle druids gewoon healers zijn in deze instances - niets meer niets minder. Dus dan ga je niet met je staff inhakken op bv Lucifron. Na de gratis respec in patch 1.7 of 1.8 gaat Omen of Clarity er dan voor mij ook uit en gaat dit talentpoint naar iets anders.
[ Voor 4% gewijzigd door CJ op 04-08-2005 02:56 ]
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
ga dan ook maar niet duelen met een paladin, want dan krijg je precies hetzelfde verhaalCJ schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 02:55:
Omen Of Clarity is inderdaad handig als je veel solod, en ook relaxed als je gewoon effe je weaponskills wilt levelen. Elke paar hits krijg je dan wel een gratis heal. Gisteren kwam het me heel erg goed van pas in een duel met een andere druid die geen Omen Of Clarity had. Om de paar hits een gratis heal of moonfire scheelt wel. Duel duurde meer dan 30 minuten.Dat was dus ook de laatste keer dat ik een duel aan ga met een andere druid.
Overigens is Omen Of Clarity totaal niet handig wanneer je lvl 60 bent en end-game instances doet als MC, BWL of Onyxia. Je gebruikt dit dan absoluut niet aangezien op dit moment alle druids gewoon healers zijn in deze instances - niets meer niets minder. Dus dan ga je niet met je staff inhakken op bv Lucifron. Na de gratis respec in patch 1.7 of 1.8 gaat Omen of Clarity er dan voor mij ook uit en gaat dit talentpoint naar iets anders.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Ben lekker als orcje de barrens aan het uitkammen.
Kan alleen niet verder met mijn beroep (miner/blacksmith)
Ik kan toch maar geen tin veils vinden.
You can't free a fish from water.
Same here, ik gebruik echt praktisch nooit catform. Enige moment dat ik er over nadenk is in WSG, als ik de vlag pak. Dan zit je nog binnen, dus ff die speedboost en je bent zo buiten!himlims_ schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 02:12:
omen of clarity vind ik zeker wel plezierig wanneer ik solo.
cat form gebruik ik praktisch nooit (behalve om even snel 15sec. ergens vandaan te sprinten)
(dire)bear form is daarintegen wel idiaal; dikke armor, kun je even de nodige klappen incasseren.
gezien ik voor mijn lvl best veel spirit heb, vliegt mijn mana bar binnen no-time vol
heb nog geen ervaring met high lvl instance, dus kan daarover niet oordelen
Verwijderd
Loop maar veel rond bij de verschillende oase's in de Barrens. Daar spawnen vaak tin veins, zowel op de heuvels als in het water.digit7722 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 03:40:
Ik speel het nu een dag en WAUW wat is dit ziekelijk verslafend.
Ben lekker als orcje de barrens aan het uitkammen.
Kan alleen niet verder met mijn beroep (miner/blacksmith)
Ik kan toch maar geen tin veils vinden.
Vooral bij het meer bij de ingang van de Wailing Caverens spawnt standaard een tin vein, een copper vein en als je mazzel heb een silver vein.
En als je echt zin heb, in Silverpine Forrest vind je er ook meer dan genoeg.
Edit:
Over die cat form, ik geloof niet dat er veel druids zijn die catform gebruiken. Als je em net hebt is het wel leuk om er even mee te spelen, en de sprint later is handig, maar voor de rest vind ik het eigenlijk een nutteloze form.
De travel form op lvl 30 is dan wel weer lekker, die hadden ze beter op level 20 kunnen geven, net zoals de shaman zijn ghostwolf krijgt.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 08:32 ]
catform werkt leuk tegen casters en natuurlijk als je stealthed bent tegen playersQoriox schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 07:58:
[...]
Same here, ik gebruik echt praktisch nooit catform. Enige moment dat ik er over nadenk is in WSG, als ik de vlag pak. Dan zit je nog binnen, dus ff die speedboost en je bent zo buiten!
staff of 2h mace... ik heb een staff voor instances (meer int+spi) en een mace voor non-healing (str/sta)Black-Hole schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 08:33:
Gisteren begonnen met mijn alt, een Tauren druid. Speel erg lekker, en is weer eens wat anders dan mijn main (warrior). Wat is nu het beste wapen voor een druid? Heb nu een stave wat ook standaard is. Kan ik hiermee blijven daargaan of kan ik beter een ander soort wapen nemen?
[ Voor 38% gewijzigd door reddevil op 04-08-2005 08:34 ]
Verwijderd
Tja, is een persoonlijke keuze denk ik. Ik loop nu nog rond met de Cresent staff, dat is wel een enorm lekker wapen voor druid op en rond lvl 20. (wailing caverens quest item)Black-Hole schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 08:33:
Gisteren begonnen met mijn alt, een Tauren druid. Speel erg lekker, en is weer eens wat anders dan mijn main (warrior). Wat is nu het beste wapen voor een druid? Heb nu een stave wat ook standaard is. Kan ik hiermee blijven daargaan of kan ik beter een ander soort wapen nemen?
Maar op latere levels zie ik veel druid's met een 2h mace.
Edit:
Te laat
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 08:37 ]
http://forums.worldofwarc...FN=wow-druid&T=343879&P=1
(patchnotes officieel van blizzard)In the upcoming content patch, there are significant changes to Cat Form. Here's the run down:
Cat Form's base damage (not attack power, but the cat form's "weapon" damage) has been increased.
Each point of Agility now adds 1 Attack Power.
Rip's damage per combo point has been increased.
Ferocious Bite's damage per combo point has been increased. In addition, extra energy now converts to damage at a higher rate.
The global cooldown on Tiger's Fury has been replaced with a one-second self cooldown. Its duration has been increased to six seconds.
Rake's damage has been increased.
Also, the combo point problem with Ferocious Bite -- wherein the points would go away on a miss/dodge/parry -- should be resolved.
I have also been informed that talent changes for Druids (which should, among other things, further enhance Feral viability) are still on the way and currently scheduled for the content patch after 1.7.
There is a school of thought that talent changes should be made to increase the Feral form viability, and the developers are of that mind also... but they were also not satisfied with the level of effectiveness for all Druids, regardless of specialization. The changes is 1.7 should boost that significantly.
Jeuj! dat ziet er goed uit!reddevil schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 08:41:
voor alle dr00ds:
http://forums.worldofwarc...FN=wow-druid&T=343879&P=1
[...]
(patchnotes officieel van blizzard)
Als ik moet healen loop ik rond met een orbje met +12 intellect (ofzoiets) en the Hand of Rightiousness (ofzoiets
Ben ik gewoon aan het soloen, dan loop ik met een 2h mace, nog steeds met die Cobalt Crusher. Moet maar eens een nieuwe gaan scoren
[ Voor 32% gewijzigd door M617573 op 04-08-2005 08:54 ]
Verwijderd
In mijn dagelijks Druid leven loop ik ook met een Staff rond. Op het ogenblik loop ik met de Soulkeeper rond, maar eigenlijk word het toch eens tijd voor een upgrade naar de Trindleheaven Staff, maar ja ben een beetje lui om LBRS run te organiseren. Eigenlijk moet ik maar eens paar Rogues zien te krijgen voor een Stealth Run op Overloard WyrmhlattakVerwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 08:36:
[...]
Tja, is een persoonlijke keuze denk ik. Ik loop nu nog rond met de Cresent staff, dat is wel een enorm lekker wapen voor druid op en rond lvl 20. (wailing caverens quest item)
Maar op latere levels zie ik veel druid's met een 2h mace.
Edit:
Te laat
500? Waar heb je het over? 700 en critten voor 1400, en ook je finisher kan leuk uitpakken. Uiteraard moet je daar wel je Feral gear voor aanhebben, anders is je critkans best klein. En je, catform moet eventjes gepimpt worden. Maar ik gebruik catform best vaak. Gisteren in UBRS hadden we drie Warriors en drie Priests mee, er was dus niets voor mij te doen. Lekker catform en Ravagen ^^reddevil schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 08:33:
[...]
catform werkt leuk tegen casters en natuurlijk als je stealthed bent tegen playersEen opening van 500 dam is best leuk.
Ow, en mijn wapens zijn Warden Staff voor Feral en Dagger of the Elven Magi (of iets dergelijks) voor Caster.
[ Voor 9% gewijzigd door Snappie88 op 04-08-2005 09:26 ]
Surfin' paradise!
m'n dr00d is pas 43Snappie88 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:25:
[...]
500? Waar heb je het over? 700 en critten voor 1400, en ook je finisher kan leuk uitpakken. Uiteraard moet je daar wel je Feral gear voor aanhebben, anders is je critkans best klein. En je, catform moet eventjes gepimpt worden. Maar ik gebruik catform best vaak. Gisteren in UBRS hadden we drie Warriors en drie Priests mee, er was dus niets voor mij te doen. Lekker catform en Ravagen ^^
Ow, en mijn wapens zijn Warden Staff voor Feral en Dagger of the Elven Magi (of iets dergelijks) voor Caster.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Kwestie van alles deleten in de map C:\Program Files\World of Warcraft\Interface\Addons (als dat je installatie map is)Masch schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:33:
Is het mogelijk om je WOW installatie weer standaard te zetten, dus zonder addons. Als ik alles disable blijft er volgens mij nog wel wat hangen, want mijn bags werken niet meer normaal op de een of andere manier. Ik zie als ik mijn standaard bag open maak een aantal velden waarin de items staan en de graphics van de bag staan er dan bovenIemand dit al eerder meegemaakt?
En uiteraard zoals al gezegd WTF map deleten.
Nutteloos?Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 08:28:
Over die cat form, ik geloof niet dat er veel druids zijn die catform gebruiken. Als je em net hebt is het wel leuk om er even mee te spelen, en de sprint later is handig, maar voor de rest vind ik het eigenlijk een nutteloze form.
Catform gebruik je om te grinden en te stealthen. Heb gewoon standaard 9/11/31 build, maar in catform is mijn dps 30 hoger dan caster en 40-50 hoger dan beervorm dankzij al mijn +str gear.
Stealth+ravage op mob, rakeclawclawrakebiteclawclaw, mob dood, volgende mob, die ook dood. Shift, heal, catform en verder.
En uiteraard track humans aan, zodat je gankers ziet voordat ze jou zien (behalve rogues dan).
En met die patch notes...wowie!
Dit dus.
En als bovenstaande "ja" is, hoe dan?
Zoooo herkenbaarSaURoN schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 19:41:
[...]
klopt als druid mag je nergens bijna op rollenJe moet healen
Je moet INT/SPI/+HEALING hebben, zijn niet zo veel leather pieces van...en er word verwacht niet op CLOTH te rollen...terwijl het iets armor scheelt en als heal bot boeit je dat niet..als het riskant word ga je bear....
je mag geen STR/STA/AGI leather items hebben want er word verwacht dat je alleen healt....dat is namelijk voor een rogue bedoelt....
whoepieeeeeeeeeeeeeej als druid
+ druids zijn arm:P
2 equips halen, mogen bijna niks looten in instances want tis niet voor hun bedoelt andere classes looten die shit wat hun kunnen gebruiken, vinden instance daarop weer wat en sellen het oude item
![]()
![]()
Laatst vond de party dat ik niet mocht rollen op de Shadowcraft belt omdat druids dat ding niet nodig heben

De rogues in de party hadden hem al, dus ik deed N aangezien het een zeer goede upgrade was voor mijn feral belt. Gingen we gewoon greed roll doen. Gelukkig won een guildie hem en kreeg ik 'm alsnog.
Zelfde met cloth. Dropt er een zeer goed +healing item, mag je als druid niet rollen omdat het cloth is en de priest hem 'harder nodig heeft'. Flikker toch op. Die priest trekt zo'n ding alleen aan als hij de healbot is. De druid ook, dus wat is het verschil? Ok, de druid heeft ook nog leather zooi om uit te kiezen (d'r is alleen superweinig leather met dat soort stats), maar de priest heeft ook warlock/mage cloth om uit te kiezen.
En dan moet je uiteindelijk je feral gear kopen op de AH en je weet hoe goed druids zijn in grinden voor goud...
[ Voor 5% gewijzigd door FunkyTrip op 04-08-2005 09:50 ]
Dit dus.
druid kan dat, priest kan dat ook en zullen best nog een paar kunnenadmiral schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:45:
heb es wat gelezen over het solo'en van de princess in maraudon. Maar welke class kan dat en bedoelt men dan ook solo naar de princess komen?
lvl 60 kan je sowieso overal langs zonder aggro te krijgen
Ik betaal met CC en het is geen probleem. De betalingsdag schuift gewoon op. Dus ipv dat ik bv op 29/8 betaal, betaal je nu op 30/8.jOzh schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 20:30:
[...]
Das best netjes idd, maar de mensen die via CC betalen worden dus best wel een klein beetje benadeeld... Tenminste, extra dagen kan je die niet geven, dus een kleine korting op het maandbedrag (of een eenmalige korting, dat zou misschien reeeler zijn) zou best mogen IMO
Snap je stelling niet helemaal?
damn druid mee als dmg dealer in catformRaseriaN schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:46:
"Elke agi punt, 1 att power" dat gaat serieus zeer doen dan als druids voor all agi gaan
Grace of Air totem + Strenght of teh earth neer pompen en enjoy the show
[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 04-08-2005 09:54 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik zou efficiency omruilen voor improved concusive shot.Eleshar schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:26:
Mijn Nightelf Hunter: Eleshar
Alle comments zijn welkom
Verder een prima build. Vrij standaard. Gebruik hem zelf ook namelijk:).
Waarschijnlijk verander ik als de talents omgegooid worden.
Druids beginnen net hunters te worden ( no offence ) alles is voor hun geschikt en moeten dus ook alles hebben... fijnVerwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:01:
Betekent ook druids die op shadowcraft gaan rollen.

Verwijderd
Misschien dat ik dan maar eens voor wat +str gear moet gaan kijken. K gebruik op het moment liever bear dan cat form om te grinden.FunkyTrip schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:44:
[...]
Nutteloos?
Catform gebruik je om te grinden en te stealthen. Heb gewoon standaard 9/11/31 build, maar in catform is mijn dps 30 hoger dan caster en 40-50 hoger dan beervorm dankzij al mijn +str gear.
Stealth+ravage op mob, rakeclawclawrakebiteclawclaw, mob dood, volgende mob, die ook dood. Shift, heal, catform en verder.
En uiteraard track humans aan, zodat je gankers ziet voordat ze jou zien (behalve rogues dan).
En met die patch notes...wowie!
Maar goed, na de gratis respec ga ik je advies maar eens opvolgen.
Hoop dat het straks in catform wat sneller gaat, ga denk ik maar even wat rogue gear verzamelen en apart zetten straks, devilsaur etc
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Hmm, ja zit wel wat in, straks maar eens gaan uitproberen.Hooli-gan schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:01:
[...]
Ik zou efficiency omruilen voor improved concusive shot.
Verder een prima build. Vrij standaard. Gebruik hem zelf ook namelijk:).
Waarschijnlijk verander ik als de talents omgegooid worden.
Thnx
Met een mage kan het ook, met warlock en priest is het wel makkelijkeradmiral schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:45:
heb es wat gelezen over het solo'en van de princess in maraudon. Maar welke class kan dat en bedoelt men dan ook solo naar de princess komen?
Verwijderd
Nou ja grindenm0nk schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:08:
Grinden met druiduhuh
Hoop dat het straks in catform wat sneller gaat, ga denk ik maar even wat rogue gear verzamelen en apart zetten straks, devilsaur etc
Laten we zeggen dat het met bearform iets sneller gaat dan in casterform. nu dan.
En druids rollen op roguegear? naah, ik zit met me alt in een andere guild, en in de guild van me main heeft iedere rogue eigenlijk al zijn spullen al. Dus als ik ooit met mijn druid zo hoog kom om shadowcraft of iets dergelijks te gaan gebruiken (als Bliz zelf niet ondertussen al betere druid only agi spullen in het spel zet) dan zal het wel lukken hoor.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 10:27 ]
Verwijderd
Ga er maar vanuit dat als je wordt uitgenodigd voor een instance, dat er verwacht wordt dat je gaat healen. Feral druids behoren in het "nutteloze" rijtje van de melee hunter, shadow priest, retribution paladin (
Vinden jullie het ook zo megairritant als een hunter feign dead gebruikt in de party?
Ten eerst schrik je je de pleuris en denk je iedere keer: WTF??? (alleen dat sterf geluidje al).
Ten tweede zie je op raid assist pas na een aantal secs: FeignDead staan... en dan ben je al geschrokken.
Ten 3e wil je wel eens een shield of heal casten, en als hij dan feign dead doet kan het niet, cast je het op jezelf en is het weer een waste of mana.
Echt irri
Elk str punt is nog steeds 2 ap waard, dus we gaan nog steeds voor str. Maar als onze agi score bij attack power wordt opgeteld is dat toch weer een puntje of 70 ofzo erbij. Alle beetjes helpenRaseriaN schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:46:
"Elke agi punt, 1 att power" dat gaat serieus zeer doen dan als druids voor all agi gaan
Dit dus.
dr00ds are ovrepowerowerd! nfer rfen nerfrFunkyTrip schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:27:
[...]
Elk str punt is nog steeds 2 ap waard, dus we gaan nog steeds voor str. Maar als onze agi score bij attack power wordt opgeteld is dat toch weer een puntje of 70 ofzo erbij. Alle beetjes helpen
Feign Death moet je ook alleen in geval van nood gebruiken. Dus bijvoorbeeld als je weet dat je party/raid gewhiped word.ViRaX schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:26:
Even voor alle priests (vooral high level).
Vinden jullie het ook zo megairritant als een hunter feign dead gebruikt in de party?
Ten eerst schrik je je de pleuris en denk je iedere keer: WTF??? (alleen dat sterf geluidje al).
Ten tweede zie je op raid assist pas na een aantal secs: FeignDead staan... en dan ben je al geschrokken.
Ten 3e wil je wel eens een shield of heal casten, en als hij dan feign dead doet kan het niet, cast je het op jezelf en is het weer een waste of mana.
Echt irri(als ik ff mag zeiken
)
Verder gebruik ik een macro voor feign. Die zegt in de chat dat ik feign en cast hem dan. Nadeel hieraan is dat als de feign geressist word en er toch in de chat staat dat ik feign. Verder werkt het erg makkelijk.
btw, het kan irri zijn maar het is een enige redmiddel voor hunter in sommige gevallen. Nu heb ik geen engineering maar een guildie hunter wel. Als er een whipe is en hij feign death kan ie met jumper cables de priest/pala rezzen. Werkt erg fijn in de meeste gevallen:)
[ Voor 13% gewijzigd door Bulligan op 04-08-2005 10:33 ]
Verwijderd
Het is te hopen dat we met nieuwe talents wat makkelijker kunnen grinden en farmenVerwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:24:
[...]
Nou ja grinden
Laten we zeggen dat het met bearform iets sneller gaat dan in casterform. nu dan.
En druids rollen op roguegear? naah, ik zit met me alt in een andere guild, en in de guild van me main heeft iedere rogue eigenlijk al zijn spullen al. Dus als ik ooit met mijn druid zo hoog kom om shadowcraft of iets dergelijks te gaan gebruiken (als Bliz zelf niet ondertussen al betere druid only agi spullen in het spel zet) dan zal het wel lukken hoor.
Verwijderd
Ik denk dat iedere druid dat wel weet. Daarom ben ik mijn druid ook als alt begonnen. Beetje rondklieren met een andere class. Denk ook niet dat mijn druid ooit MC gaat zien of zo.Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:26:
Nou gun ik iedereen zijn eigen speelstijl en -wijze, maar denk maar niet dat je als "Feral Druid" lategame nog aan de bak komt in het PvE gebeuren. Beetje hetzelfde idee als een Shadow-specced priest alleen dan nog erger omdat je vanuit je beestenvormpjes helemaal geen steek kan bijdragen (nja, bearform als je warriors tekort komt tegen Majordomo en Garr of zo).
Ga er maar vanuit dat als je wordt uitgenodigd voor een instance, dat er verwacht wordt dat je gaat healen. Feral druids behoren in het "nutteloze" rijtje van de melee hunter, shadow priest, retribution paladin () etc.
En mocht ik er ooit wel MC mee willen doen, dan respec ik wel.
Ben met me druid nu gewoon een beetje aan het rondlummelen, en dan kan je makkelijk als Feral druid rond rennen hoor. En als ik echt iets zou willen, dan zijn er altijd wel mensen uit de guild van me main die me dan ff mee nemen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 10:37 ]
Oh no! Een Hunter die weet hoe 'ie z'n class moet spelen!ViRaX schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:26:
Ik weet niet of jij 't weet, maar FD laat de mob alle huidige aggro vergeten. Een Hunter die af en toe in een bossfight feigned is dus HEEL erg goed bezig. Ik zou als priest dol zijn op een Hunter die als hij aggro trekt feigned, opstaat, en zichzelf bandaged.
https://niels.nu
Verwijderd
Heeft de priest weer meer mana om de rest in leven te houden lijkt mij. Dus eigenlijk een hele goede zet omdat je gewoon 1 man minder hebt die je in de gaten moet houden.Hydra schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:36:
[...]
Oh no! Een Hunter die weet hoe 'ie z'n class moet spelen!
Ik weet niet of jij 't weet, maar FD laat de mob alle huidige aggro vergeten. Een Hunter die af en toe in een bossfight feigned is dus HEEL erg goed bezig. Ik zou als priest dol zijn op een Hunter die als hij aggro trekt feigned, opstaat, en zichzelf bandaged.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 10:43 . Reden: Spelfout ]
mee eens, als een hunter FD doet omdat hij anders dood gaat, wat bij sommige bosses kan doordat die fear ofzo gebruiken(de princess in maraudon bv). en als die dan FD gebruiken om te overleven totdat de tank de argro weer kan pakken(die had dan dus last van fear). dan is het eerder fijn, als irri.Hydra schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:36:
[...]
Oh no! Een Hunter die weet hoe 'ie z'n class moet spelen!
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Daarom heb ik als hunter een macro aangemaakt:ViRaX schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:26:
Echt irri(als ik ff mag zeiken
)
/yell Eleshar using Feign Death
Veel healers zijn er al erg blij mee geweest
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik heb het uiteraard over hunters die feign dead gebruiken als ze nog op 90% hp zitten en totaal geen aggro hebben en dus gewoon voor de gein die feign dead gebruiken. Dan vragen we aan die hunter of ie wil kappen maar hij vind het grappig om te doen :/// DAT vind ik irritant.
Of als de hunter van 1 beest aggro heeft terwijl je in een 10 man raid zit (voor 5 man instances en helemaal geen FD hoeft te gebruiken aangezien alles toch helemaal onder controle is).
Meteen roepen dat mensen geen verstand hebben van classes of dat de hunters hun class juist wel goed kennen getuigt alweer hoe een aantal mensen hier tegen andere mensen die hier niet ubervaak posten aankijken... Goed hoor...
Dat stond er in je vorige post niet bij is het wel? Dus gaan we uit van de gangbare situatie en dan is het wel erg handig om hunters te laten feignen! Zelfs met rogues als die vanishen, scheelt weer mana voor de priest! En nergens staat dat jij je class moet leren of wel dan? Staat alleen dat het gros van de priest's het erg fijn vind dat hunters dat doenViRaX schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:48:
Jongens, ik weet niet of jullie iedereen die een vraag stelt meteen als n00b te behandelen dat hij geen classes zou herkennen.
Ik heb het uiteraard over hunters die feign dead gebruiken als ze nog op 90% hp zitten en totaal geen aggro hebben en dus gewoon voor de gein die feign dead gebruiken. Dan vragen we aan die hunter of ie wil kappen maar hij vind het grappig om te doen :/// DAT vind ik irritant.
Of als de hunter van 1 beest aggro heeft terwijl je in een 10 man raid zit (voor 5 man instances en helemaal geen FD hoeft te gebruiken aangezien alles toch helemaal onder controle is).
Meteen roepen dat mensen geen verstand hebben van classes of dat de hunters hun class juist wel goed kennen getuigt alweer hoe een aantal mensen hier tegen andere mensen die hier niet ubervaak posten aankijken... Goed hoor...
Verwijderd
Een keer een FD voor de lol moet wel kunnenViRaX schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:48:
Jongens, ik weet niet of jullie iedereen die een vraag stelt meteen als n00b te behandelen dat hij geen classes zou herkennen.
En een hunter in een 10 man raid die maar van 1 beestje aggro heeft kan ook wel doodgaan...
Had ik gisteren in BRD (nou goed was wel 5 man groep) - waarlockje die dacht dat ie gewoon maar max damage moet gaan en hierdoor de warrior geen kans gaf om aggro op te bouwen. Kreeg ik constant aggro (of pakte die om add van de priest te pakken) en die elites slaan best hard. Dan is het ook - pet op add, evt hp pot drinken, FD, bandage en verder schieten ...
dat is nu dus echt anders druids komen overal als laatste op...bijna iedere druid moet zijn feral gear op AH halen nu..nee je hebt het niet echt nodig we doen G, of nee die rogue heeft het harder nodig etc...echt druids hebben veel nodig, (vind je het gek constant healen in party, maar met die equip kill je echt maar 1 mob in 1 uur, met feral kan je 2 mobs in 1 uur killen)maar krijgen weinig...RaseriaN schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:06:
[...]
Druids beginnen net hunters te worden ( no offence ) alles is voor hun geschikt en moeten dus ook alles hebben... fijn
mwa ik ben gewoon resto specced, maar als ik healing gear aan heb sla ik echt weinig hoor, zit geen STR op, als ik maar items +str heb scheelt me dat ongeveer 25dps nou, sla je nog niks verrot kan me voorstellen dat mensen wel gewoon snel willen killen van 1-60 hoorVerwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:26:
Nou gun ik iedereen zijn eigen speelstijl en -wijze, maar denk maar niet dat je als "Feral Druid" lategame nog aan de bak komt in het PvE gebeuren. Beetje hetzelfde idee als een Shadow-specced priest alleen dan nog erger omdat je vanuit je beestenvormpjes helemaal geen steek kan bijdragen (nja, bearform als je warriors tekort komt tegen Majordomo en Garr of zo).
Ga er maar vanuit dat als je wordt uitgenodigd voor een instance, dat er verwacht wordt dat je gaat healen. Feral druids behoren in het "nutteloze" rijtje van de melee hunter, shadow priest, retribution paladin () etc.
[ Voor 44% gewijzigd door SaURoN op 04-08-2005 11:16 ]
haha, tja dat heb je niet alleen als priest. Maar kan je algemeen wel stellen. Alleen rogues en mages geld iets anders, die moeten gewoon dmg doen. Maar ook warriors zijn als tank verschrikkelijk traag met killen, en dus solo questen is erg lastig geworden. Maar gelukkig leverd maraudon en st redelijk wat xp op om goed te kunnen lvl'en.SaURoN schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:13:
mwa ik ben gewoon resto specced, maar als ik healing gear aan heb sla ik echt weinig hoor, zit geen STR op, als ik maar items +str heb scheelt me dat ongeveer 25dps nou, sla je nog niks verrot kan me voorstellen dat mensen wel gewoon snel willen killen van 1-60 hoor
Maar ik kwam pas een warrior tegen in maraudon, en die had nog geen eens een schild. (dus ook niet de SM shield). Die heeft dus tot lvl 50 nooit één keer echt getankt. dat zou ik ook liever doen, maar is wel lastig straks in instances. Want wat ervaring moet je toch op doen.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ik kan dus amper van een druid winnen, maar bedacht me net even wat wat misschien zou kunnen werken.
Normaal gebruik ik altijd een frost nova als ik met mijn rug naar de tegenstander sta.
Als ik dit nou is zou doen:
Frostnova met gezicht naar de druid, pom frostbolt en gelijk een cone of cold.
Daarna een silence, coldsnap en nog een frostbolt en cone of cold. zou dat kunnen werken?
want verder zie ik weinig dingen hoe ik anders van een druid kan winnen
Verwijderd
tsssk, niet alles is geschikt voor hunters en we moeten ook helemaal niet alles hebben. Rogues en hunters hebben allebei agi/stam nodig dus in jouw geval (rogue) heb je idd vaak een hunter die ook rolled ja...RaseriaN schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:06:
[...]
Druids beginnen net hunters te worden ( no offence ) alles is voor hun geschikt en moeten dus ook alles hebben... fijn
"Ga een 2-hander of the monkey kopen in AH". wordt er dan gezegd. En als zo'n ding dropped moet de warrior hem hebben, want dat is goed voor PvP en agi ruled voor de crits... uh huh... dat we voornamelijk ranged betekent niet dat we maar bare-handed moeten gaan slaan hé. Hunter is nou eenmaal een hybrid-class (helemaal na de volgende patch, dan kun je ook echt een melee-hunter maken mi, leuk tegen rogues) en heeft dus ook voor veel situaties goede gear nodig.
Gisteren trouwens DM-runs gedaan en er dropt iets met +1 crit met healing spells. De mage zegt "need", wij hadden allemaal zoiets van ehm huh? We zeggen het nog, maar iedereen passde dus wel, ook al was het dus overduidelijk geen need. Mage ziet zijn vergissing (dacht dat het ook voor spells was) en zegt srry, geen probleem verder, ook niet gererolled ofzo. Niet zeuren, oops foutje, volgende keer beter...
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 11:42 ]
Meestal reageren druids op wat jij doet. Ze counteren dus JOUW acties. Daarom verlies je omdat ze altijd in melee range blijven en je nooit de tijd krijgt voor je fireball. Je moet de rollen dus omdraaien. Als hij shift naar beer & chargt, dan pas frost nova. Dan moet hij weer terugshiften. Dan polymorph casten, dan moet hij weer terugshiften, dan blinken (zijn charge is op cooldown). Dan heb je tijd voor je vuurwerk want hij moet naar je toe rennen. Is hij bij je? Frost nova, moet ie weer shiften etc. Zo raakt de druid razendsnel door zijn mana heen. En counterspell als hij dan probeert te healen.Tpn schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:23:
Kunnen druids eigenlijk shapeshiften als ze door een mage een counter spell krijgen?
Ik kan dus amper van een druid winnen, maar bedacht me net even wat wat misschien zou kunnen werken.
Normaal gebruik ik altijd een frost nova als ik met mijn rug naar de tegenstander sta.
Daarna een silence, coldsnap en nog een frostbolt en cone of cold. zou dat kunnen werken?
Dit dus.
Verwijderd
Volgens mij kan een druid gewoon shiften als hij silenced is. Telt volgens mij niet als een spell (magic) zelfde bij de shots van hunters.Tpn schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:23:
Kunnen druids eigenlijk shapeshiften als ze door een mage een counter spell krijgen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 11:38 ]
Ik vind het niet echt irri, meestal doen ze het om een reden. Ik schrik alleen elke keer weer want ik denk dat ze dood zijn (paar crits ofzo van de mob). Meestal zie ik dan een seconde later door hun macro in de chat dat ze feign death deden. Maar de schrikreaktie was er al...ViRaX schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:26:
Dit dus.
Welke addons gebruiken jullie allemaal? Ik heb net voor mezelf even een selectie gemaakt met daarin een aantal addons;
- Atlas (instance maps)
- Auctioneer (geeft extra informatie bij de AH)
- Scrolling Combat Text (geeft extra informatie iin combat)
- QuestLevels (geeft lvl aan bij quests)
- AutoBuff (mogelijkheid om jezelf automatsich te buffen)
- MobHealth (geeft de HP van alle mobs aan)
- DamageMeters (geeft damage en healing meters als je in een party zit)
- SellValue (geeft de vendor waarde aan van je inventory)
- MapNotes (maakt het mogelijk om notes in de diverse mappen op te slaan)
- Titan (add een bar, waarin diverse info staat)
- MapCoords (geeft coordinaten op de map)
Welke addons gebruiken jullie en missen jullie in mijn lijstje?
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Je wil niet weten hoe veel mensen nieteens weten dat Hunter Feign heeft.ViRaX schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:48:
Ja, 'uiteraard'. Ik kan het niet ruiken dat je het over mensen hebt die 'voor de gein' FDen. Ik gebruik het alleen als het nodig is, simpelweg omdat er een 30 sec cooldown opzit, en ik liever niet heb dat FD unavailable is als ik hem wel nodig heb.ViRaX schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:48:
Als ik een mob van de Warrior af trek disengage ik. Trek ik er twee af, dan gebruik ik Feign. Stuk efficienter. Kan me weinig schelen of het 'onder controle' heeft, ik ga d'r vanuit dat een Priest wel snapt dat als ik van 90% naar 0 ga niet daadwerkelijjk dood ben.ViRaX schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:48:
Pff. Sorry hoor, maar doe ff rustig. Je zit te zeuren over een class ability die hardstikke nuttig is, vooral voor priests. Ik zie vaak genoeg priests MC verkeerd gebruiken, so what... Wees blij dat Hunters FD gebruiken om aggro op de warrior te houden. Als een Hunter damage krijgt, en de healer ook hem gaat healen, heeft die healer alleen maar meer aggro.ViRaX schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:48:
Ik blijf alleen liggen als we gaan wipen. Anders sta ik meteen weer op. Dus ik lig maar 1 a 2 seconden 'dood' op de grond. En sorry hoor, maar Hunters zijn over 't algemeen pas als laatste dood. Als bij een doodnormaal gevecht een Hunter dood neervalt kun je verwachten dat het een FD is.FunkyTrip schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:40:
Ik vind het niet echt irri, meestal doen ze het om een reden. Ik schrik alleen elke keer weer want ik denk dat ze dood zijn (paar crits ofzo van de mob). Meestal zie ik dan een seconde later door hun macro in de chat dat ze feign death deden. Maar de schrikreaktie was er al...
[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 04-08-2005 11:45 ]
Verwijderd
Veel hunters hebben ook veel agi en weinig stam. Ik heb 3387 hitpoints unbuffed (full beaststalker set) en dat is in MC dus niet veel. Even een elite offtanken moet dus niet al te lang duren (in MC natuurlijk helemaal niet), als het dus mogelijk is om de aggro direct terug te geven aan de tank middels Feign Death zal ik dat zeker niet nalaten. Ook kan ik dan verder gaan met schieten waarbij ik veel meer damage doe dan in melee met als gevolg dat de mob dus sneller dood is.
Als er al een minder georganiseerde situatie is en ik denk dat de priest de aggro gaat krijgen (tank dood oid) dan FD ik idd meestal niet.
Feit dat je mail kunt dragan wil dus niet zeggen dat je niet snel dood bent. Met spell damage maakt het al helemaal niet uit en ben je gewoon net zo snel dood als de mage...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 11:56 ]
Dus jij kent 1 hunter die constant Feigned en daarom zijn alle hunters die Feignen irritant.ViRaX schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:48:
Zo komen je posts over.
Je hebt een ervaring met een 12 jarige puber die zichzelf regelmatig nuttreloos feigned, dit heeft dan toch niks met de class te maken maar met de persoon die speelt. Net zo irritant als rogues die picketpocken, Tanks die niet op mana wachten, mensen die fear gebruiken in een instance.
Ik ben zelf een hunter en speel veel met guildleden en de priests weten dat ze me zo goed als nooit hoeven te healen en als je een hunter moet shielden doet ie zoiezo zelf toch al iets goed fout..
Er is geen class die zo goed is in agro control.
Het ligt niet aan de class het ligt aan de speler erachter...
en ja ik wil soms wel eens op 90% feignen omdat er een pull fout gaat of om aggro redenen.
Nog nooit klachten gekregen..
Klinkt allemaal een beetje frustie, maar het is zo jammer dat spelers de naam van een class zo verpesten, de op alles rollende hunter, de hunter die zijn pet niet kan controleren en nu weer de feigende hunter..
Om het niet een complete zeikpost te maken.
Sinds maandag de trotse eigenaar van 2 Dawn´s Edge´s met +15agility op beide, toch wel een dikke combo, de 300gold aan materialen die ik heb moeten verzamelen vergeet je snel
en nu maar hopen dat Magmadar of Golemagg hun Epic gun cq bow willen droppen dit weekend.
Dan kan ik met een gerust hart op vakantie met mijn DKP nuttig besteed.
Ik vind het juist zeer vervelend als priest, wanneer andere spelers hun agro verliezen (of erger nog, alle agro resetten) Des te meer kans voor mij om alsnog die agro op te pikken.RaseriaN schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:53:
[...]
Dat stond er in je vorige post niet bij is het wel? Dus gaan we uit van de gangbare situatie en dan is het wel erg handig om hunters te laten feignen! Zelfs met rogues als die vanishen, scheelt weer mana voor de priest! En nergens staat dat jij je class moet leren of wel dan? Staat alleen dat het gros van de priest's het erg fijn vind dat hunters dat doen
Een beetje hetzelfde verhaal wanneer er 5 mobs zijn en iemand roept: Allemaal op 1 mob !
Een priest kan dan alleen nog maar met zn wandje zwaaien, want als ie healt is ie gelijk de lul.
(Ja, ook dat is heel mana efficient : p )
(edit:hiermee wil ik niet zeggen dat feign death slecht is, indien goed gebruikt is het vaak handig, het gaat mij om het agro verlies verhaal, tegenover het zogenaamd handig zijn dat de priest een heal minder hoeft te doen)
[ Voor 12% gewijzigd door J27 op 04-08-2005 12:00 ]
Inderdaad. Ik heb zelf ongeveer 3k hitpoints. 3 elites op m'n dak en ik ben in een paar seconden dood. Ik ga in instances niet in PvP gear lopen.Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:53:
Vergeet (in het hunterverhaal hierboven) ook even niet dat de meeste hunters de zogenaamde glass-hunter build hebben en helemaal niet zoveel klappen kunnen hebben.
Veel hunters hebben ook veel agi en weinig stam. Ik heb 3387 hitpoints unbuffed (full beaststalker set) en dat is in MC dus niet veel. Even een elite offtanken moet dus niet al te lang duren (in MC natuurlijk helemaal niet), als het dus mogelijk is om de aggro direct terug te geven aan de tank middels Feign Death zal ik dat zeker niet nalaten.
Nee, precies. Maar je wil juist ten alle tijden dat de Warrior aggro houdt, en dat jij geen elites op je dak krijgt. Je bent te snel dood, en je verliest te veel HPs waardoor de priest meer moet healen en dus meer aggro houdt. Persoonlijk vind ik dat de primary healer zich ook niet met de Hunters moet bemoeien. Ik ben aardig self sufficient, en heb liever heals van de secondary healer.Ook kan ik dan verder gaan met schieten waarbij ik veel meer damage doe dan in melee met als gevolg dat de mob dus sneller dood is.
Als er al een minder georganiseerde situatie is en ik denk dat de priest de aggro gaat krijgen (tank dood oid) dan FD ik idd meestal niet.
Oh, ennuh, als ik een eind van de mobs afsta en je ziet m'n health langzaam achteruit lopen, dan ben ik m'n Deathray aan het chargen
Euh, nee? Als jij die Hunter niet healed, krijg jij geen aggro als 'ie feigned. Je wil juist ten alle tijden dat de tank aggro heeft, omdat die de hoogste damage reduction heeft. Hoge reduction = weinig damage = weinig healing = weinig priest aggro. Een goeie Hunter feigned dus als 'ie aggro krijgt, niet als 'ie bijna dood is.J27 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:58:
Ik vind het juist zeer vervelend als priest, wanneer andere spelers hun agro verliezen (of erger nog, alle agro resetten) Des te meer kans voor mij om alsnog die agro op te pikken.
[ Voor 17% gewijzigd door Hydra op 04-08-2005 12:03 ]
Als die hunter/druid/rogue zoveel agro pakt dat die de main tank eruit aggroed moet ie terug gaan naar de tank na het feignen/onzichtbaar worden, als de hunter/rogue/druid de verkeerde mob pakt(een die niet getankt wordt dus) waardoor die agro pakt en dan feigned/hide is het inderdaad een slechte move en is de priest vaak de lul.J27 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:58:
[...]
Ik vind het juist zeer vervelend als priest, wanneer andere spelers hun agro verliezen (of erger nog, alle agro resetten) Des te meer kans voor mij om alsnog die agro op te pikken.
Een beetje hetzelfde verhaal wanneer er 5 mobs zijn en iemand roept: Allemaal op 1 mob !
Een priest kan dan alleen nog maar met zn wandje zwaaien, want als ie healt is ie gelijk de lul.
(Ja, ook dat is heel mana efficient : p )
Maar zoiezo is het al slecht voor een priest als er 1 mob is die niet getankt wordt..
Deze snap ik niet helemaal. Als tank heb ik graag dat ze allemaal op 1 mob aan het vechten zijn. Anders moet ik met mijn partymembers vechten om de aggro van 5 mobs in plaats van 1 en duurt het ook nog eens lang voordat de mobs neer zijn.J27 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:58:
Ik probeer zelf altijd eerst een Feint (zoals gezegt verlaagd die de aggro en reset die niet) dit is minder gevaarlijk vind ik persoonlijk.. mocht dit niet lukken heb ik altijd mn vanish nogvolder schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:03:
[...]
Als die hunter/druid/rogue zoveel agro pakt dat die de main tank eruit aggroed moet ie terug gaan naar de tank na het feignen/onzichtbaar worden, als de hunter/rogue/druid de verkeerde mob pakt(een die niet getankt wordt dus) waardoor die agro pakt en dan feigned/hide is het inderdaad een slechte move en is de priest vaak de lul.
Maar zoiezo is het al slecht voor een priest als er 1 mob is die niet getankt wordt..
-Edit- Mocht door die Feint de mob alsnog naar de priest rennen heb ik sneller de aggro terug eventueel dan wanneer ik vanish doe.
[ Voor 9% gewijzigd door RaseriaN op 04-08-2005 12:09 ]
Hehe ja, dan zie je zo'n ranged mob van een afstandje vuurballen gooien op de puller en dan weet je...als ik de 1e heal op de tank gooi, dan komen die vuurballen op mij tot iemand die verre mob eindelijk in de gaten krijgt.volder schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:03:
En in nOOb pickup parties kan dat vaak *erg* lang duren.
Dit dus.
- CTMod (als basis)
- CTRA
- Lootlink
- Scrolling Combat Text
- UberQuest
- Questhistory
- MobHealth2
- DamageMeters
- FlightMap
- SellValue
- Enchantrix
- EquipCompare
- EquipManager
- Titan
- AllInOneInventory
- CoolDownCount
- URLCopy
- PVPCooldown
Waarschijnlijk nog een paar die ik vergeten ben
Dan verlies je hard omdat je 2e frostbolt te lang duurt... in principe win je ook niet van een beetje druid. Daarnaast kan je het vergeten om een druid te 'outlasten' wat mana betreftTpn schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:23:
[ Voor 48% gewijzigd door reddevil op 04-08-2005 12:12 ]
Als wij een group pullen en ik zie casters erin pak ik als rogue zijn die casters als eerst aan. Weet niet of dit gewaardeerd word, maar mij inziens is dit toch wel een vrij nette manier..FunkyTrip schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:08:
[...]
Hehe ja, dan zie je zo'n ranged mob van een afstandje vuurballen gooien op de puller en dan weet je...als ik de 1e heal op de tank gooi, dan komen die vuurballen op mij tot iemand die verre mob eindelijk in de gaten krijgt.
En in nOOb pickup parties kan dat vaak *erg* lang duren.
-Edit- Waarom ik dit vraag? Omdat er hier mensen zitten met verschillende speelstijlen en gewenningen.. ben dus geen totale noob met een eBay rogueje
[ Voor 12% gewijzigd door RaseriaN op 04-08-2005 12:16 ]
Da's idd de goeie tactiek aangezien die zeer veel dam doen op een clothwearerRaseriaN schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:10:
[...]
Als wij een group pullen en ik zie casters erin pak ik als rogue zijn die casters als eerst aan. Weet niet of dit gewaardeerd word, maar mij inziens is dit toch wel een vrij nette manier..
Als de tank zn werk goed doet (en de party hem zijn werk goed laat doen,Compubiter schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:05:
[...]
Deze snap ik niet helemaal. Als tank heb ik graag dat ze allemaal op 1 mob aan het vechten zijn. Anders moet ik met mijn partymembers vechten om de aggro van 5 mobs in plaats van 1 en duurt het ook nog eens lang voordat de mobs neer zijn.
verschilt per situatie denk ikRaseriaN schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:10:
[...]
Als wij een group pullen en ik zie casters erin pak ik als rogue zijn die casters als eerst aan. Weet niet of dit gewaardeerd word, maar mij inziens is dit toch wel een vrij nette manier..
in scholo sappen/sheepen we altijd eerst de casters/sumonners
maar in DM sappen/sheepen we altijd eerst die gasten met die grote bijlen ^^
Als ik sap pak ik eigenlijk altijd de meest ver wegge caster (mits dit mogelijk is zonder aggro te pakken!) nog geen commentaar opgehad en als een pull/sap verkeerd gaat dan rennen we stukje verder en vanishen we maar he-=BoKKiE=- schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:17:
[...]
verschilt per situatie denk ik
in scholo sappen/sheepen we altijd eerst de casters/sumonners
maar in DM sappen/sheepen we altijd eerst die gasten met die grote bijlen ^^
[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 04-08-2005 12:19 ]
zoals het hoort met roguesRaseriaN schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:18:
[...]
Als ik sap pak ik eigenlijk altijd de meest ver wegge caster (mits dit mogelijk is zonder aggro te pakken!) nog geen commentaar opgehad en als een pull/sap verkeerd gaat dan rennen we stukje verder en vanishen we maar heOf sterf ik maar een gruwelijke dood
nah gisteren even in winterpsring met een maat wezen grinden
zien we een NE rogue vluchten met 3 mobs op ze tail, nog voor ik "/p pakken we em?" getyped had gooide me lock maat er al 2 curses op
was wel een lvl 54 dus voelde me beetje schuldig, maar dat verdween snel toen ik nadacht over al die keren dat ik door een NE rogue geganked ben
ik heb zojuist titanbar geinstalleerd alleen het enige wat die ui doet is het verneuken van mijn interface. Op dit moment werkt mijn qlog nie meer *krijg xml error* en werken andere dingen niet zo als ze zouden moeten werken.
De titanbar heb ik gevonden via google alleen volgens mij was dat neit de officiele website.. Weet iemand deze misschien?
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=860
[ Voor 39% gewijzigd door Masch op 04-08-2005 12:32 ]
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Kijk eens op www.cursegaming.com Bij mij werkt 'ie perfect.Webgnome schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:24:
Beste mensen,
ik heb zojuist titanbar geinstalleerd alleen het enige wat die ui doet is het verneuken van mijn interface. Op dit moment werkt mijn qlog nie meer *krijg xml error* en werken andere dingen niet zo als ze zouden moeten werken.
De titanbar heb ik gevonden via google alleen volgens mij was dat neit de officiele website.. Weet iemand deze misschien?
Edit: Typo
[ Voor 12% gewijzigd door Eleshar op 04-08-2005 12:31 ]
Verwijderd
Ik denk dat dat echt enkel bij NPC's werkt
Yo piet, welke server zit jij op?ViRaX schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:48:
Verwijderd
Niet helemaal, de hunter gaat ook out-of-combat en met een beetje mazzel kun je dan net een freezing trap neerleggen... *poef* dan zit jij 20 seconden vast ;-)Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:50:
Gisteren was wel grappig, was ik aan het grinden in Deathwind Pass, en viel een orc hunter me aan. Dus ik vecht terug, gebruikt ie feign death als ie bijna dood is. Nou, bij mij werkt dat truckje echt niet hoor
Dannog, als je bijna dood bent en je doet FD dan trappen sommigen spelers daarin (tegenwoordig niet echt meer trouwens
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 13:04 ]
26Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:59:
Niet helemaal, de hunter gaat ook out-of-combat en met een beetje mazzel kun je dan net een freezing trap neerleggen... *poef* dan zit jij 20seconden vast ;-)
Klinkt goed, welke versie van Reputation heb je gebruikt? Die van mij doet 't niet en heb 'm niet lang geleden geupdate... Wat doet PVP Cooldown? * PromWarMachine PVP sletje.reddevil schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:09:
Mods:
- CTMod (als basis)
- CTRA
- Lootlink
- Scrolling Combat Text
- UberQuest
- Questhistory
- MobHealth2
- DamageMeters
- FlightMap
- SellValue
- Enchantrix
- EquipCompare
- EquipManager
- Titan
- AllInOneInventory
- CoolDownCount
- URLCopy
- PVPCooldown
Waarschijnlijk nog een paar die ik vergeten ben
[...]
Dan verlies je hard omdat je 2e frostbolt te lang duurt... in principe win je ook niet van een beetje druid. Daarnaast kan je het vergeten om een druid te 'outlasten' wat mana betreft
Cooldowncount ga ik ook installeren, dat lijkt me erg handig. Questhistory en Mobhealth2 klinken ook wel aantrekkelijk. Thakns.
zit ook allemaal in xephonuiPromWarMachine schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:04:
[...]
Klinkt goed, welke versie van Reputation heb je gebruikt? Die van mij doet 't niet en heb 'm niet lang geleden geupdate... Wat doet PVP Cooldown? * PromWarMachine PVP sletje.
Cooldowncount ga ik ook installeren, dat lijkt me erg handig. Questhistory en Mobhealth2 klinken ook wel aantrekkelijk. Thakns.
staat op ons eigen forum notabene prom
ik heb er een keer (bij een tarren mill zerg) zo een 9 a 10 spelers voor de gek gehouden. Alliance kreeg weer terrein en ik stond vrij vooraan. wordt dus volgegooid met van alles en nog wat, doe feign death met nog 10% hp over, zie zo 9 a 10 man voorbij lopen zonder mij aan te vallenVerwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:50:
Gisteren was wel grappig, was ik aan het grinden in Deathwind Pass, en viel een orc hunter me aan. Dus ik vecht terug, gebruikt ie feign death als ie bijna dood is. Nou, bij mij werkt dat truckje echt niet hoor
werd toen alsnog aangevallen door een mage met zijn IAE
Verwijderd
Ja en toen ging die spammen "kill the cow, kill the cow"robobeat schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:13:
[...]
ik heb er een keer (bij een tarren mill zerg) zo een 9 a 10 spelers voor de gek gehouden. Alliance kreeg weer terrein en ik stond vrij vooraan. wordt dus volgegooid met van alles en nog wat, doe feign death met nog 10% hp over, zie zo 9 a 10 man voorbij lopen zonder mij aan te vallen
werd toen alsnog aangevallen door een mage met zijn IAE
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:14:
[...]
Ja en toen ging die spammen "kill the cow, kill the cow"
Verwijderd
De andere lvl60's uit de rl-friends guild (Imperium Cavanni) zijn gevolgd trouwens, zitten nu allemaal in de nieuwe (Brotherhood of the Wolf). De alts blijven uiteraard in de rl-friends guild.
Wat we vervolgens wel hebben gedaan is een rl-friends-chatchannel aangemaakt
Voor dit channel moet ik echter wel elke keer "/5" intikken ipv gewoon op enter rammen, kan dit anders?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 13:35 ]
Dit topic is gesloten.