Of een Rogue die kunnen ook damage doen en sappen oftewel crowd controlVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 08:43:
[...]
Het kan misschien wel, maar ik ga toch echt geen shadow priest meenemen hoor... Als een priest er maar bij loopt om dps te doen, dan neem ik wel een mage mee, die is daar beter in.
Verwijderd
thanx voor je reactie Soulman! ik ben nu pas lvl 13 of zo, maar heb nu al mijn punten zitten in Restoration en dan Mark of the Wild. Gebruik die toch vaak om mezelf en mijn partymembers te buffen, maar ik zal zeker naar die builds gaan kijken!SouLmaN schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 08:54:
[...]
Als je net start moet je gewoon zo veel mogelijk punten in Balance gooien, zodat je iig nog een beetje damage doet. Later kan je als je wilt respeccen. De meest gebruikte build bij druids is de 9/11/31 build. Kijk op http://wowvault.ign.com/V...Templates.Detail&id=48802 voor deze build. Maar deze raad ik pas aan als je boven de 40 bent.
Zijn er nog mensen die toevallig ook op Azjol-Nerub spelen?
Ik ben eigenlijk vanaf lvl 10 gelijk vol voor resto gegaan... daar zitten al mijn punten in. Gaat eigenlijk primaSouLmaN schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 08:54:
[...]
Als je net start moet je gewoon zo veel mogelijk punten in Balance gooien, zodat je iig nog een beetje damage doet. Later kan je als je wilt respeccen. De meest gebruikte build bij druids is de 9/11/31 build. Kijk op http://wowvault.ign.com/V...Templates.Detail&id=48802 voor deze build. Maar deze raad ik pas aan als je boven de 40 bent.
Ja hallo, hier spreekt een Master Tribal Leatherworker 
Heb de questlijn gedaan, de items gemaakt en ingeleverd, en mijn patterns binnen
Tijdens het grinden dingde ik ook even naar de 52, en heb nog een volle balk rested xp naar de 53
Heb de questlijn gedaan, de items gemaakt en ingeleverd, en mijn patterns binnen
Tijdens het grinden dingde ik ook even naar de 52, en heb nog een volle balk rested xp naar de 53
Over die DKP Addon, zoek op die van Nurfed.
Te vinden op http://www.wowguru.com!
Weet niet wie het vroeg of het antwoord al gegeven is, denk ik meld het eventjes!
-Edit-
Complete link is : http://www.wowguru.com/ui/nurfed-dkp/
Te vinden op http://www.wowguru.com!
Weet niet wie het vroeg of het antwoord al gegeven is, denk ik meld het eventjes!
-Edit-
Complete link is : http://www.wowguru.com/ui/nurfed-dkp/
[ Voor 19% gewijzigd door RaseriaN op 03-08-2005 09:08 ]
gisteren lachen, kwas met een vriend in deso, hij mage, ik dr00d allebei rond lvl 42. We zouden even wat oude quests afmaken, maar dat kwam er niet van. Een shaman en lock van lvl 60 waren daar aan't ganken en als ze even niemand gezien hadden gingen ze uitloggen en hun alts van lvl 33 (druid en priest) halen.
Sja da's niet zo slim natuurlijk, na 1 keer loggen hadden we dat door en ik met stealth natuurlijk die lvl 33s ganken met af en toe wat backup van m'n vriend.
Wat doen ze ? 1 lvl 33 en 1 lvl 60 natuurlijk en elkaar helpen...
en wat doe je dan terug: sheep lvl 60, kill lvl 33 en ren en heel hard lachen. Na ongeveer een uurtje waren we het zat en gingen maar iets anders doen... wel heel hard gelachen want ze konden het echt niet hebben, steeds met lvl 60s ons zoeken
stealth ftw!
Sja da's niet zo slim natuurlijk, na 1 keer loggen hadden we dat door en ik met stealth natuurlijk die lvl 33s ganken met af en toe wat backup van m'n vriend.
Wat doen ze ? 1 lvl 33 en 1 lvl 60 natuurlijk en elkaar helpen...
en wat doe je dan terug: sheep lvl 60, kill lvl 33 en ren en heel hard lachen. Na ongeveer een uurtje waren we het zat en gingen maar iets anders doen... wel heel hard gelachen want ze konden het echt niet hebben, steeds met lvl 60s ons zoeken
stealth ftw!
Als je altijd met een groep quest is dat misschien ook wel handig, maar ik ben pas resto gegaan toen ik 51 was. Daarvoor wou ik gewoon voor het questen zoveel mogelijk damage doen. Imp MotW is trouwens ook wel handig om te hebben. Gewoon kijken welke skill je het meeste gebruikt tijdens het questen, en deze verbeteren mbv talentsQoriox schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:01:
[...]
Ik ben eigenlijk vanaf lvl 10 gelijk vol voor resto gegaan... daar zitten al mijn punten in. Gaat eigenlijk primaMisschien ga ik voor de fun maar eens respeccen
De server-maintenance is ook nog niet afgelopen, vandaar de disconnects. Ik had er ook last van vanochtend, nog net even item in AH kunnen zetten.Jaii schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 08:53:
Hebben meer mensen last van spontane d/c's ?
Ja, onze hele server (shadowsong)Jaii schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 08:53:
elke paar minuten word je eraf geflikkerd
Gisteren viel onze server (Dragonmaw) gewoon helemaal uit! Alle andere realms stonden in de realmlist maar deze was compleet weg!
Baal er zo hard van dat onze server zo knakkie bagger is af en toe
Dunemaul had hetzelfde probleem gisteren. Is ook niet echt stabiel ofzoRaseriaN schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:17:
Gisteren viel onze server (Dragonmaw) gewoon helemaal uit! Alle andere realms stonden in de realmlist maar deze was compleet weg!Baal er zo hard van dat onze server zo knakkie bagger is af en toe
Gisteravond heb ik mijn eerste epic gevonden!
http://www.thottbot.com/?i=5646
Helaas niet echt te gebruiken voor mij (mage), dus ik denk dat ik hem op de AH zet. Wat zouden jullie doen als mage? Zelf dragen (+spi & +sta is wel handig op zich, de extra shadowdmg heb ik niks aan) of verkopen (en voor hoeveel?)?
Helaas niet echt te gebruiken voor mij (mage), dus ik denk dat ik hem op de AH zet. Wat zouden jullie doen als mage? Zelf dragen (+spi & +sta is wel handig op zich, de extra shadowdmg heb ik niks aan) of verkopen (en voor hoeveel?)?
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Ik zou eerst voor Balance gaan. Nature grasp is superhandig en roots uninterruptability is op lage levels ook da bomb.Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 08:58:
[...]
thanx voor je reactie Soulman! ik ben nu pas lvl 13 of zo, maar heb nu al mijn punten zitten in Restoration en dan Mark of the Wild. Gebruik die toch vaak om mezelf en mijn partymembers te buffen, maar ik zal zeker naar die builds gaan kijken!
Zijn er nog mensen die toevallig ook op Azjol-Nerub spelen?
In een andere tree zit furor (ofzoiets) die je rage geeft in beervorm bij het shiften. Dat is ook een hele handige in het begin. Improved Mark merk je niet zoveel van in het begin, maar moet je uiteindelijk wel compleet hebben.
Het beste is idd naar 9/11/31 toewerken. 9/21/21 wordt ook regelmatig gebruikt maar op level 60 is innervate eigenljk de enige keus (het 31e punt in restoration). Maar goed dat duurt voor jou nog *lang*
Dit dus.
verkopen zekers, kan je leuk bedrag voor vangen, dunno bedragMasch schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:26:
[ Voor 83% gewijzigd door reddevil op 03-08-2005 09:27 ]
Leuke warlock ring, of voor priests. Op allakhazam staat dat ie 160g waard is, dus gewoon proberen, ff rondspammen in IF dat je hem voor 200g verkooptMasch schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:26:
Verwijderd
Ok, thanx. ik zal es kijken naar de balance tree, die nature grasp leek me ook al erg vet. Loop nu een beetje rond in Darkshore. Leer ik Kalimdor ook eens kennen ;-)FunkyTrip schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:27:
[...]
Ik zou eerst voor Balance gaan. Nature grasp is superhandig en roots uninterruptability is op lage levels ook da bomb.
Het beste is idd naar 9/11/31 toewerken. 9/21/21 wordt ook regelmatig gebruikt maar op level 60 is innervate eigenljk de enige keus (het 31e punt in restoration). Maar goed dat duurt voor jou nog *lang*
Verwijderd
Ik draag deze ring ook als warlock, zelfs nu nog op lvl 58, maar dat ding is echt geen 200G waard hoor. Ik zou em op de AH zetten voor iets van een 60-70 bid en misschien 80 buyout, maar dat is op mijn server natuurlijk. (Shattered Hand)SouLmaN schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:28:
[...]
Leuke warlock ring, of voor priests. Op allakhazam staat dat ie 160g waard is, dus gewoon proberen, ff rondspammen in IF dat je hem voor 200g verkoopt
Kheb er nu 9 op rij gehadJaii schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 08:53:
Mijn ervaring is dat je altijd TE hoog moet beginnen, je weet nooit wat voor gek er zoveel geld voor geeftVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:31:
[...]
Ik draag deze ring ook als warlock, zelfs nu nog op lvl 58, maar dat ding is echt geen 200G waard hoor. Ik zou em op de AH zetten voor iets van een 60-70 bid en misschien 80 buyout, maar dat is op mijn server natuurlijk. (Shattered Hand)
Ik denk dat ik hem maar voor 75G -bid 100 buyout op de AH zet. Kan ik weer even vooruit qua geld met me mage
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Damn is die Maraudon nerf er nu al. Blij dat ik er nog even gebruik van heb kunnen maken, in een paar dagen tijd van 48-56 gegaan.
Vriend van me zal wel pissed zijn, is hij gisteren van fire naar frost gegaan speciaal voor Maraudon.
Wel 3 blue drops gehad maar de lvl 40 blue's verkopen voor geen meter.. Heb 2 van mijn drops maar (gedisenchanted?) large radiant shards verkopen beter.
Wel 3 blue drops gehad maar de lvl 40 blue's verkopen voor geen meter.. Heb 2 van mijn drops maar (gedisenchanted?) large radiant shards verkopen beter.
Het was gisteren voor mij niet echt een geslaagde dag.
Ik was bezig met mijn hunter epic quest, moest nog 2 demons afslachten (een in silithus en een in burning steppes), kon die in silithus niet vinden dus naar die van burning steppes gegaan.
ben ik met die demon bezig, ging vrij goed, komt er ineens een alliance warrior en valt die demon aan! Hierdoor despawned de demon, ik kan mijn demon niet killen, ik dus pissig, kon ik weer 3 uur wachten. Dan maar die warrior ff corpse-campen met een man of 7
Dan maar die van silithus. Die ging vrij goed, eindelijk mijn derde demon af.
Na een uur of 2 weer terug naar burning steppes, en de demon was er weer. ik gelijk weer proberen, komt die warrior weer terug, gelukkig geen kans gekregen. werd door die andere 6 man goed tegengehouden. komt er ineens een rogue uit stealth achter mij tevoorschijn en begint mij te killen! ik ga dus dood, weer 10g naar de neut (pots en zo). Gelukkig was mijn demon er nog, dus kon voor een volgende try.
ik hem weer aanvallen, ging nu echt lekker, hij op 22% ik op vol health en mana, komt er een horde warrior en doet charge op die demon. NOOOO!!!!!
staat hij nog dom te kijken dat die demon weer despawned, hij zei nog 'wtf?' ik hem gelijk spammen via whipser. Is alweer duidelijk dat hij een warrior is zonder intellect
Tja, dan maar blacklisten die hap.
Vandaag nog maar eens proberen, net voor majordomo/ragnaros, hij gaat nu toch echt neer en dan heb ik eindelijk mijn epic bow/staff
boog:
Rhok'delar, Longbow of the Ancient Keepers
Binds when picked up
Unique
Ranged Bow
89 - 166 Damage Speed 2.90
(44.0 damage per second)
Classes: Hunter
Requires Level 60
Use: Transforms into Lok'delar, Stave of the Ancient Keepers.
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.
Equip: +17 ranged Attack Power.
staff:
Lok'delar, Stave of the Ancient Keepers
Binds when picked up
Unique
Two-Hand Staff
187 - 282 Damage Speed 3.20
(73.3 damage per second)
+26 Stamina
+15 Intellect
+10 Nature Resistance
Requires Level 60
Use: Transforms into Rhok'delar, Longbow of the Ancient Keepers.
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 2%.
Equip: +45 Attack Power when fighting Demons.
Ik was bezig met mijn hunter epic quest, moest nog 2 demons afslachten (een in silithus en een in burning steppes), kon die in silithus niet vinden dus naar die van burning steppes gegaan.
ben ik met die demon bezig, ging vrij goed, komt er ineens een alliance warrior en valt die demon aan! Hierdoor despawned de demon, ik kan mijn demon niet killen, ik dus pissig, kon ik weer 3 uur wachten. Dan maar die warrior ff corpse-campen met een man of 7
Dan maar die van silithus. Die ging vrij goed, eindelijk mijn derde demon af.
Na een uur of 2 weer terug naar burning steppes, en de demon was er weer. ik gelijk weer proberen, komt die warrior weer terug, gelukkig geen kans gekregen. werd door die andere 6 man goed tegengehouden. komt er ineens een rogue uit stealth achter mij tevoorschijn en begint mij te killen! ik ga dus dood, weer 10g naar de neut (pots en zo). Gelukkig was mijn demon er nog, dus kon voor een volgende try.
ik hem weer aanvallen, ging nu echt lekker, hij op 22% ik op vol health en mana, komt er een horde warrior en doet charge op die demon. NOOOO!!!!!

staat hij nog dom te kijken dat die demon weer despawned, hij zei nog 'wtf?' ik hem gelijk spammen via whipser. Is alweer duidelijk dat hij een warrior is zonder intellect
Tja, dan maar blacklisten die hap.
Vandaag nog maar eens proberen, net voor majordomo/ragnaros, hij gaat nu toch echt neer en dan heb ik eindelijk mijn epic bow/staff
boog:
Rhok'delar, Longbow of the Ancient Keepers
Binds when picked up
Unique
Ranged Bow
89 - 166 Damage Speed 2.90
(44.0 damage per second)
Requires Level 60
Use: Transforms into Lok'delar, Stave of the Ancient Keepers.
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.
Equip: +17 ranged Attack Power.
staff:
Lok'delar, Stave of the Ancient Keepers
Binds when picked up
Unique
Two-Hand Staff
187 - 282 Damage Speed 3.20
(73.3 damage per second)
+26 Stamina
+15 Intellect
+10 Nature Resistance
Requires Level 60
Use: Transforms into Rhok'delar, Longbow of the Ancient Keepers.
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 2%.
Equip: +45 Attack Power when fighting Demons.
Verschil in mentaliteit dan. Ik kijk altijd wat ik nodig heb en redelijkerwijs als "kostprijs" kan zien. Heb ik niet meer nodig dan verkoop ik 'm gewoon voor een lage prijs. Help je weer een ander mee.SouLmaN schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:36:
[...]
Mijn ervaring is dat je altijd TE hoog moet beginnen, je weet nooit wat voor gek er zoveel geld voor geeftMaar voor een lvl38 epic is 200g wel veel...
Sowieso heb ik al een aardige friendslist opgebouwd die 'm sowieso voor "kostprijs" kunnen krijgen, ook al heb ik geld nodig.
Nee, en om een hoop posts te voorkomen; Iedereen heeft op dit moment er last van, dus maak je geen zorgen
.
Verwijderd
Heeft er iemand een download link voor de nieuwe patch? De blizzard downloader geeft hier een error, kan em dus zo niet downloaden...
Misschien iemand die zo liev wil zijn em ff op zijn webspace te pleuren?
Misschien iemand die zo liev wil zijn em ff op zijn webspace te pleuren?
mja ik vind die hunter quest een naaistreekrobobeat schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:56:
*Hunter epics quest verhaal*
het is te makkelijk om em te grieffen

op die manier kunnen hunters op hun 'gemak' hun quest doen, quest is al pittig genoeg zonder dat er gegriefed wordt
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Die error gewoon wegklikken hij start van zelf wel
error verschijnt dan weer een paar keer terug. Maar gewoon weer wegklikken
Verwijderd
ahh, nog iemand van hier op shadowsongtwiFight schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:15:
[...]
Ja, onze hele server (shadowsong)
elke paar minuten word je eraf geflikkerd
Verwijderd
Toe, de patch is maar 4 megTomSmit82 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:05:
Die error gewoon wegklikken hij start van zelf welerror verschijnt dan weer een paar keer terug. Maar gewoon weer wegklikken
Als ik em binnen heb wil ik em zelf nog mirroren
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 10:08 ]
Verwijderd
Dat kan weer misbruikt worden door met een stel vrienden en rezzers te komen (vrienden doen naked een of andere high damage aanval, worden dan instakilled, rezzed en opnieuw high damage aanval ...)-=BoKKiE=- schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:04:
[...]
mja ik vind die hunter quest een naaistreek
het is te makkelijk om em te grieffenze moeten die mobs aanpassen dat elke aanvaller instakilled wordt door een counter attack van die demon ofzo
op die manier kunnen hunters op hun 'gemak' hun quest doen, quest is al pittig genoeg zonder dat er gegriefed wordt
Als je genoeg vrienden hebt wordt het dan toch erg makkelijk ...
maintenance is t/m 11 uur, dus dattie nu nog niet 100% werkt kan kloppen
Verwijderd
Ik heb de patch inmiddels binnen, en zal straks in deze post de url waar jullie em kunnen halen editen 
Gelieve de url niet door te geven aan niet-tweakers, daar zou mijn provider niet zo blij mee zijn vermoed ik zo
http://users.pandora.be/c...0-to-1.6.1-enGB-patch.exe
Gelieve de url niet door te geven aan niet-tweakers, daar zou mijn provider niet zo blij mee zijn vermoed ik zo
http://users.pandora.be/c...0-to-1.6.1-enGB-patch.exe
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 10:22 ]
Ik heb een vraag over grinden in instances en ben benieuwd of jullie dit ook wel eens hebben.
Gisteren had ik wat gequest, ben toen met mijn lvl 42 rogue via if naar SM gegaan om daar graveyard te grinden. Omdat ik een tussenstop in IF heb gemaakt krijg je een eenmalige 200% rested bonus op je volgende kill. Onderweg heb ik niks gekilled en ben dus met deze rested bonus in Graveyard gekomen. Daar is alles lvl 30-31 dus krijg ik geen xp en behield mijn bonus. Vervolgens kreeg ik zo onnoemelijk veel uncommon en rare drops, in een half uur zaten al mijn 14 slot bags vol met green items en twee rare items, een rare schild en een bloodspiller axe.
Ben toen terug geheartstoned naar if om alles te verkopen, heb daar bijna 9 gold in totaal gemaakt en de bloodspiller en schild moeten nog gekocht worden in AH maar zullen ook wel zo'n 5-7,50 gold per stuk opbrengen.
Ben toen via SS langs de over van dat grote meer weer terug gegaan naar SM maar deze keer zag ik wat fadeleaf dat ik wou plukken. Moest er ff een defias lvl 39 voor neersteken en was dus mijn rested bonus kwijt. Vervolgens heb ik daar een uur of mischien wel langer gegrind, kreeg deze keer maar een bag vol green items, wat grijze zooi en toen ik mijn bags vol had met allemaal rotzooi ben ik maar weer gegaan, nou had ik alles bij elkaar zo'n 7 gold, geld inclusief drops.
Ik vraag me af, hoe kan het nou dat ik eerst om de drie-vier kills een green item krijg en daarnaa opeens bijna niks. Zou dit nou komen doordat ik de eerste keer die rested bonus had of zo? ik heb wel eens vaker gehad dat er meteen een mooi iteem dropped wanneer ik een rested bonus heb, had wel eens het idee dat dit mischien iets met elkaar te maken zou kunnen hebben.
Het zou natuurlijk toeval kunnen zijn maar echt, de eerste keer vielen de green items met bakken tegelijk, de tweede keer echt maar sporadisch. Wel heel veel verschil hoor, als het toeval zou zijn zou dit naar mijn mening haast toch wel minder zwart-wit moeten zijn.
Gisteren had ik wat gequest, ben toen met mijn lvl 42 rogue via if naar SM gegaan om daar graveyard te grinden. Omdat ik een tussenstop in IF heb gemaakt krijg je een eenmalige 200% rested bonus op je volgende kill. Onderweg heb ik niks gekilled en ben dus met deze rested bonus in Graveyard gekomen. Daar is alles lvl 30-31 dus krijg ik geen xp en behield mijn bonus. Vervolgens kreeg ik zo onnoemelijk veel uncommon en rare drops, in een half uur zaten al mijn 14 slot bags vol met green items en twee rare items, een rare schild en een bloodspiller axe.
Ben toen terug geheartstoned naar if om alles te verkopen, heb daar bijna 9 gold in totaal gemaakt en de bloodspiller en schild moeten nog gekocht worden in AH maar zullen ook wel zo'n 5-7,50 gold per stuk opbrengen.
Ben toen via SS langs de over van dat grote meer weer terug gegaan naar SM maar deze keer zag ik wat fadeleaf dat ik wou plukken. Moest er ff een defias lvl 39 voor neersteken en was dus mijn rested bonus kwijt. Vervolgens heb ik daar een uur of mischien wel langer gegrind, kreeg deze keer maar een bag vol green items, wat grijze zooi en toen ik mijn bags vol had met allemaal rotzooi ben ik maar weer gegaan, nou had ik alles bij elkaar zo'n 7 gold, geld inclusief drops.
Ik vraag me af, hoe kan het nou dat ik eerst om de drie-vier kills een green item krijg en daarnaa opeens bijna niks. Zou dit nou komen doordat ik de eerste keer die rested bonus had of zo? ik heb wel eens vaker gehad dat er meteen een mooi iteem dropped wanneer ik een rested bonus heb, had wel eens het idee dat dit mischien iets met elkaar te maken zou kunnen hebben.
Het zou natuurlijk toeval kunnen zijn maar echt, de eerste keer vielen de green items met bakken tegelijk, de tweede keer echt maar sporadisch. Wel heel veel verschil hoor, als het toeval zou zijn zou dit naar mijn mening haast toch wel minder zwart-wit moeten zijn.
AMD Ath II X4 760K, G.Skill 8GB DDR3-2133, Saphire 2GB R7 260X OC in een mooi Coolcube Maxi doosje
Inderdaad. Bovendien kunnen mensen van je eigen faction ook griefen, en kun je daar gewoon niks op uit doen. En als ze bij de GM claimen dat ze alleen wouden helpen zullen ze ook wel geen enkele straf krijgen. Waarom die demon niet gewoon die mensen killed is me een raadsel. En waarom hebben ze die encounter niet zo gemaakt dat mensen je gewoon niet kunnen helpen? Dus een soort pally shield, zodat alleen de demon jou kan beschadigen, en niemand je kan buffen. Die quest is al moeilijk genoeg zonder last van vervelende typetjes.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:04:
het is te makkelijk om em te grieffenze moeten die mobs aanpassen dat elke aanvaller instakilled wordt door een counter attack van die demon ofzo
Gisteren 2 keer 'geganked' door een Horde rogue. Ik had na een instance run m'n PvP flag nog aanstaan , en was in Tyr's Hand aan 't grinden. Heb ik na een moeilijke kill (2 elites) eindelijk die laatste dood, m'n pet dood, ga ik zitten regennen om m'n pet te kunnen reviven; *STAB* dood. Ga ik later m'n corpse ophalen, weer *STAB* dood.
2 weken terug zat ik ook AFK te wachten voor UBRS. Zat o.a. nog een undead mage te wachten. We waren allebei PvP enabled en doen gewoon een /bow naar mekaar, geen probleem. Ik ga even wat te eten pakken, kom 10 minuten later terug, dood. En niet door die mage, in m'n combat log zag ik dat er crippling poisen applied was (ja, een AFK hunter gaat er echt vandoor) en ik dood ging aan een Evis.
Kutrogues...
Wat denk je zelf?Vibhuti schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:20:
Trouwens, als je even in een city bent, enr ested bent, krijg je niet voor de volgende kill 200% XP. Je krijgt de hoeveelheid rested XP die je opgebouwd hebt extra. Check je combat log maar. You gain 291 XP (+1 rested) o.i.d. zal er staan.
[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 03-08-2005 10:26 ]
https://niels.nu
hoezo? dan bouwen ze deflection in, bestaat al in game, alle dmg wordt returned to casterVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:13:
[...]
Dat kan weer misbruikt worden door met een stel vrienden en rezzers te komen (vrienden doen naked een of andere high damage aanval, worden dan instakilled, rezzed en opnieuw high damage aanval ...)
Als je genoeg vrienden hebt wordt het dan toch erg makkelijk ...
voor de instakill doen ze dan even een multiplier x 10.000 ofzo
dus als prik je voor 1dmg, krijg je gewoon 10.000 terug, non blockable, non resistable, hoppa instakill
nu kan elke lvl 1 met een skinning knife die mob despawnen, das gewoon kut geregeld
edit:
hoop dat er snel een epic quest voor Shamans komt, en niet die kut quest in scholo voor die elm of latent shit
gisteren bijna mijn book "Frost Shock and you" gekocht in ah, toch maar niet gedaan, ff geen 100g voor over
[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 03-08-2005 10:26 ]
Random chance he, puur toeval geweest dus.Vibhuti schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:20:
Ik heb een vraag over grinden in instances en ben benieuwd of jullie dit ook wel eens hebben.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
AFK & PvP Enabled wachten in een gebied waar veel enemy spelers rondlopenHydra schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:21:
2 weken terug zat ik ook AFK te wachten voor UBRS. Zat o.a. nog een undead mage te wachten. We waren allebei PvP enabled en doen gewoon een /bow naar mekaar, geen probleem. Ik ga even wat te eten pakken, kom 10 minuten later terug, dood. En niet door die mage, in m'n combat log zag ik dat er crippling poisen applied was (ja, een AFK hunter gaat er echt vandoor) en ik dood ging aan een Evis.
.
Dan vraag je er om.
Dit dus.
Daarnaast is een flink deel van de spelers die op afk staan dat helemaal niet maar staan ze op afk om in een pvp gebied maar niet aangevallen te worden, vandaar waarschijnlijk de crippling...
* pagani molt ook iedereen die op afk staat
* pagani molt ook iedereen die op afk staat
Ja, klopt idd, blijft kut, vooral met die warrior van je eigen faction. daar doe je echt helemaal niets tegen, alleen blacklisten en ignoren. Die alliance warrior had het dus ook al 2x geflikt bij mij om mijn demon aan te vallen toen ik er mee bezig was. Gelukkig contacten met de andere zijde dus via hun gelijk die warrior aangesproken. wat denk je wat hij zegt? sorry, wist ik niet. Riight, dat wist je twee keer zeker niet en het nog een derde keer proberen ook nog, dat maak je mij niet wijs.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:23:
[...]
hoezo? dan bouwen ze deflection in, bestaat al in game, alle dmg wordt returned to caster
voor de instakill doen ze dan even een multiplier x 10.000 ofzo
dus als prik je voor 1dmg, krijg je gewoon 10.000 terug, non blockable, non resistable, hoppa instakill
nu kan elke lvl 1 met een skinning knife die mob despawnen, das gewoon kut geregeld
edit:
hoop dat er snel een epic quest voor Shamans komt, en niet die kut quest in scholo voor die elm of latent shit
gisteren bijna mijn book "Frost Shock and you" gekocht in ah, toch maar niet gedaan, ff geen 100g voor over
het liefste had ik gezien dat je een soort van instance in moest of zo om bij de demon te komen of gesummoned moet worden naar een plaats waar alleen jij en je groep kan komen.
Het is wel leuk om te zien als er iemand langs gaat wat de demon dan doet als hij nog niet is aangevallen. DAT is pas insta-kill
geeft erg leuke momenten, zoals een lvl 60 rogue die langskomt met zijn mount en 1 seconde later dood is.
Ik speel zelf ook rogue sinds ik een beetje gefrustreerd raakte dat mijn lvl 57 priest iedere keer gepakt werd door lvl 60 rogues die echt verschrikkelijk lame gankten als ze de kans kregen. Er waren er drie die mij altijd moesten hebben als ik ze tegen kwam bij een pvp battle.
Daar zou ik nog mee kunnen leven, het is ten slotte pvp en priest is belangrijk maar als ik het zat was en reste op de graveyard in SS gingen ze daar door. Ook heeft een er mij bijvoorbeeld een hele tijd ganked & achtervolgt in swamp of sorrows toen ik daar een keer per ongeluk flagged for pvp raakte nadat ik me verdedigde tegen een orc patrol. Die rogue kwam toevallig langsen heeft mij wel een stuk of tien keer achter elkaar geganked. ik had nog geen mount toen, deze rogue was ?? en zat op een epic mount dus lvl 60.
Ik had echt geen ide hoe ik me hiertegen moest verweren en dacht, laat ik zelf rogue spelen om er acher te komen wat ik nou het best kan doen. Inmiddels ben ik lvl 42 en heb de tijd van mijn leven, rogue is zo veel leuker dan priest : D. Tevens kan ik nou me met mijn priest veel beter tegen rogues verweren, nou ik weet wat de zwakke punten zijn. Had al mijn equipment spir. en int omdat ik dacht dat dat het best was, nou heb ik alles met de nadruk op sta. zelfs ten koste van int. als het zo uitkomt. Door deextra health kom ik door de eerste stun heen enkrijgik tijd om te shielden n een healing potion of heal te doen nadat de rogue gefeared is. Eindelijk is het nu zo'n beetje 50/50 wanneer ik word besprongen door een gelijke lvl rogue.
Rogue spelen vind ik echt zoveel leuker dat ik haast niet meer met mijn p[riest speel
Daar zou ik nog mee kunnen leven, het is ten slotte pvp en priest is belangrijk maar als ik het zat was en reste op de graveyard in SS gingen ze daar door. Ook heeft een er mij bijvoorbeeld een hele tijd ganked & achtervolgt in swamp of sorrows toen ik daar een keer per ongeluk flagged for pvp raakte nadat ik me verdedigde tegen een orc patrol. Die rogue kwam toevallig langsen heeft mij wel een stuk of tien keer achter elkaar geganked. ik had nog geen mount toen, deze rogue was ?? en zat op een epic mount dus lvl 60.
Ik had echt geen ide hoe ik me hiertegen moest verweren en dacht, laat ik zelf rogue spelen om er acher te komen wat ik nou het best kan doen. Inmiddels ben ik lvl 42 en heb de tijd van mijn leven, rogue is zo veel leuker dan priest : D. Tevens kan ik nou me met mijn priest veel beter tegen rogues verweren, nou ik weet wat de zwakke punten zijn. Had al mijn equipment spir. en int omdat ik dacht dat dat het best was, nou heb ik alles met de nadruk op sta. zelfs ten koste van int. als het zo uitkomt. Door deextra health kom ik door de eerste stun heen enkrijgik tijd om te shielden n een healing potion of heal te doen nadat de rogue gefeared is. Eindelijk is het nu zo'n beetje 50/50 wanneer ik word besprongen door een gelijke lvl rogue.
Rogue spelen vind ik echt zoveel leuker dat ik haast niet meer met mijn p[riest speel
AMD Ath II X4 760K, G.Skill 8GB DDR3-2133, Saphire 2GB R7 260X OC in een mooi Coolcube Maxi doosje
1 woord:Vibhuti schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:41:
Ik speel zelf ook rogue sinds ik een beetje gefrustreerd raakte dat mijn lvl 57 priest iedere keer gepakt werd door lvl 60 rogues die echt verschrikkelijk lame gankten als ze de kans kregen. Er waren er drie die mij altijd moesten hebben als ik ze tegen kwam bij een pvp battle.
VERRADERRRR!
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Wat hier dus precies gebeurde was dit:Mojo schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 17:38:
Maraudon sludge's grinden :P: klik
(Dat ben ik)
Verder had onze MT zijn warrior trinket nodig.. Dus die gingen ze met een groep in DM even ophalen. boek had die gekocht op AH. Langs ogres sneaken lukte niet zo goed.. enfin.. lees maarGanth = Ganthorm = Ryceck, die zit ook hier
[...]
[afbeelding]
* Onze MT moest zijn trinket hebben
* Wij gingen hem wel ff helpen (ik, andere warrior en druid)
* Wij dachten van: wij kunnen daar wel ff langs die ogres sneaken (kon voor 1.6 wel...)
Da ging dus niet en we wipeden een keer of 2 gewoon doordat we te weinig DPS hadden voor 3 ogres tegelijk
Toen kregen we een geweldig idee:
Ik en de MT zouden richting die deur sprinten (ik had sleutel, hij niet) terwijl de andere warrior en de druid de ogres bezig zouden houden.
Zo gezegd zo gedaan, warrior en druid chargen op groepje in; aggroen alles en ik sprint samen met de warrior naar de deur toe. Doe de deur open en we rennen samen door.
Ondertussen horen we de andere warrior overlijden en zien we de HP van de druid steeds minder worden. Wij rennen nog steeds door en horen over TS "uhhm... guyz??? they are running down the tunnel right now!?!"
Dus wij rennen als een gek verder, komen in de library aan, gaan op zoek naar de dude die de trinket kan fixxen en net terwijl we hem vinden... komen die ogres binnen met ze 3en
best leuk om te zien... een warrior en een priest met 3 ogres die erachteraan trainen
Affijn wij dus ook dood
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Verwijderd
haha gelukkig gisteren level 56 geworden met mijn mage! heb een paar dagen gegrind daar om van 50 tot 56 te komen, heb er in totaal 10 uur over gedaan denk ik. Hoe hebben ze t generfd dan?Janspj schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:52:
Damn is die Maraudon nerf er nu al. Blij dat ik er nog even gebruik van heb kunnen maken, in een paar dagen tijd van 48-56 gegaan.Vriend van me zal wel pissed zijn, is hij gisteren van fire naar frost gegaan speciaal voor Maraudon.
![]()
Ik heb in totaal 2 blues gehad (verkocht voor 7g elk) en een epic die nog op ah staat nu.
Verwijderd
Rogues zijn vooral voor lvl 60 een irritatie, na 60 heb je al een stuk minder last van ze , Maar goed ook, rogue is wel easy mode wat lvlen betreft imho (op een pvp server dan) Ben blij dat ik met me warrior en hunter nu erg vaak een rogue kill als die me weer eens aanvalt, Altijd erg opvallend dat het 9 van de 10x is als je net klaar bent met vechten of dat je nog aan het vechten bent met een npc, ach tsja het trekt een bepaald soort volk aanVibhuti schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:41:
Wij hebben nu 1 hunter met de boog al, en twee hunters die alle demonen al hebben gesloopt maar nog hun black sinew moeten.robobeat schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:56:
<knip>.
De laatste 4 onyxia kills is er al geen sinew gevallen, vrij lullig voor die twee hunters
Dat heb ik ook met mijn Warlock, Stamina is +- 250 unbuffed, Int +-220 en Spi +-180 (en +120 shadowspell damage).Vibhuti schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:41:
Waar ik eerst heel vaak doodging blijf ik nu leven door mijn hogere stamina, en ik doe evengoed een respectabele 1430 max-critical. Omdat ik vaak naast een priest sta in combat laat ik heel vaak creeps dan maar even op mij inhakken (door wat high-threat spells te spammen) omdat ik het meestal een stuk langer uithou dan een priest die zich volledig op INT+SPI heeft gefocussed (en omdat een priest een lock wel kan ressen, en andersom niet)
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Janspj schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:52:
Damn is die Maraudon nerf er nu al. Blij dat ik er nog even gebruik van heb kunnen maken, in een paar dagen tijd van 48-56 gegaan.Vriend van me zal wel pissed zijn, is hij gisteren van fire naar frost gegaan speciaal voor Maraudon.
![]()
offtopic:
Het is gewoon gedisenchant
Het is gewoon gedisenchant
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
je wilt niet weten hoe het ging toen mijn sinew dropte.kEv4h schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:54:
[...]
Wij hebben nu 1 hunter met de boog al, en twee hunters die alle demonen al hebben gesloopt maar nog hun black sinew moeten.
De laatste 4 onyxia kills is er al geen sinew gevallen, vrij lullig voor die twee hunters
We waren onyxia aan het killen, ga ik dood bij het ingaan van de 3de fase. Krijg geen ress van iemand en lig dus de volle 6 mionuten te wachten. Ik release, kom bij de spirit healer uit en op dat moment is onyxia dood. Ik wordt geresst (loot stond op master loot), blijkt er de sinew in te zitten EN dragonstalker helmet. KOM IK NIET IN DE LOOT LIJST VOOR!!!
guild master vond het ook rottig, nam deze spullen dan maar in en maakte een ticket hierover aan.
Krijgt hij maandag een bericht van een GM dat dit geheel besproken is en de items alsnog naar mij worden omgezet. moest alleen even reloggen. dit gedaan en in mijn mail zat de sinew en de helm!!!
[ Voor 3% gewijzigd door robobeat op 03-08-2005 11:12 ]
Verwijderd
Graag zou ik mijn guild willen toevoegen aan de lijst in het begin.
Guildnaam: Low Landers
Server: Stormrage
Side: Alliance
Members: +/- 100
GM: Sjado
Officers: Deen, Phoebe, Matherodin, Hellsing, Gekkie
Grappig dat er zoveel Low Lander guilds bestaan. Toen ik mijn guild 12/2 begon was dit de eerste naam waar ik aan dacht
Grappig dat er zoveel Low Lander guilds bestaan. Toen ik mijn guild 12/2 begon was dit de eerste naam waar ik aan dacht
Wow dan heb je geluk gehadrobobeat schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:05:
[...]
je wilt niet weten hoe het ging toen mijn sinew dropte.
We waren onyxia aan het killen, ga ik dood bij het ingaan van de 3de fase. Krijg geen ress van iemand en lig dus de volle 6 mionuten te wachten. Ik release, kom bij de spirit healer uit en op dat moment is onyxia dood. Ik wordt geresst (loot stond op master loot), blijkt er de sinew in te zitten EN dragonstalker helmet. KOM IK NIET IN DE LOOT LIJST VOOR!!!
guild master vond het ook rottig, nam deze spullen dan maar in en maakte een ticket hierover aan.
Krijgt hij maandag een bericht van een GM dat dit geheel besproken is en de items alsnog naar mij worden omgezet. moest alleen even reloggen. dit gedaan en in mijn mail zat de sinew en de helm!!!
GM's doen soms ook erg vervelend in dat soort situaties
Anyway, nu kan je gelukkig gewoon weer releasen en toch nog in de lootlijst voorkomen
Zijn er eigenlijk nederlandstalige guilds op Burning Legion ? Ik zit nu al een tijd in een guild (Stoned Pirates) maar daar heb ik dus niks aan. Er zit maar 60 man in waaronder een deel alts, en er is hoogstens 10 man online altijd, met levels verspreid van 10 tot 60 
Je kan dus al niet questen ermee, en zelfs in de chat wordt maar af entoe iets gezegd.
Zou handig zijn als ik in een grotere nederlandstalige guild zou zitten

Je kan dus al niet questen ermee, en zelfs in de chat wordt maar af entoe iets gezegd.
Zou handig zijn als ik in een grotere nederlandstalige guild zou zitten
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
De laatste 2 dagen is de AV battleground eindelijk van start gegaan op onze realm. Het was even wachten totdat zowel de horde als de alliance genoeg spelers hadden die geinteresseerd waren. En de 2 keer dat ik heb meegedaan is me 1 ding opgevallen: de arrogantie en het irritante gedrag van een aantal alliance spelers die denken dat zij weten het spel werkt en daarom ook de leiders zijn. Kwam gisteren in die raid groep en we waren aan het verliezen, zie ik constant een rogue, paladin en warrior door de raid chat schreeuwen dat er maar 10 mensen echt het spel, dat de 90% noob is, et, etc. Vervolgens zijn die idioten nog verbaasd dat iedereen weggaat.
Ik snap zulke mensen niet. Zo verpest je toch de sfeer voor iedereen? Ik geloof best dat er een aantal egoisten bijzitten die alleen aan zichzelf denken, maar waarom moet je jezelf zo verheerlijken en de rest uitschelden? Terwijl ze zelfs nog geeneens in de top van Alliance scorebord stonden (ook niet wat betreft innemen van mines, graveyards, etc)
Ik weet niet of dit op elke server gebeurt, maar die sukkels hebben voor mij toch echt AV verpest.
Ik snap zulke mensen niet. Zo verpest je toch de sfeer voor iedereen? Ik geloof best dat er een aantal egoisten bijzitten die alleen aan zichzelf denken, maar waarom moet je jezelf zo verheerlijken en de rest uitschelden? Terwijl ze zelfs nog geeneens in de top van Alliance scorebord stonden (ook niet wat betreft innemen van mines, graveyards, etc)
Ik weet niet of dit op elke server gebeurt, maar die sukkels hebben voor mij toch echt AV verpest.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 11:18 ]
hoe kan je zien dat iemand geld teveel heeft op zijn main 
http://img180.imageshack.us/my.php?image=twink4nj.jpg
damn en dan door barrens lopen hopend dat een of andere lvl 10-20 horde je aanvalt
can you say pwnd
die trut heb betere en meer enchants dan ik heb op me main
edit:
volgende content patch wordt debuff slots verdubbeld naar 16 \o/
damn en dan door barrens lopen hopend dat een of andere lvl 10-20 horde je aanvalt
can you say pwnd

edit:
[ Voor 26% gewijzigd door Bokkie op 03-08-2005 11:28 ]
Yup. Maar zoals ik al zei, die mage deed niks. Het zijn altijd rogues. En nee, dit is geen vooroordeel, maar de enige mensen die ik kwa PvP irritant vindt zijn rogues. Voor een instance portal zitten vaak meerdere groepen te wachten, vaak genoeg gehad dat we met een flinke meerderheid voor een instance portal zaten en er dan 2 Horde (enabled) zaten, niemand die eraan denkt ze te killen. En vice versa.FunkyTrip schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:29:
AFK & PvP Enabled wachten in een gebied waar veel enemy spelers rondlopen
Dan vraag je er om.
Keertje waren we in DM in die PvP arena om The Razza af te maken. Wie duikt er op en zit te wachten tot we die mob engagen? Jawel, een rogue. Ik zeg niet dat alle rogues irritante figuren zijn, maar de meeste irritante figuren zijn wel rogues (of warriors met 2 1-handers, maar dat zijn rogue wannabe's).
Ja inderdaad. Als het nu een eerlijk gevecht is, maar ik was net m'n pet kwijt, en zat op de grond te eten. Gaat die loser nog corpsecampen ook.Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:54:
Rogues zijn vooral voor lvl 60 een irritatie, na 60 heb je al een stuk minder last van ze , Maar goed ook, rogue is wel easy mode wat lvlen betreft imho (op een pvp server dan) Ben blij dat ik met me warrior en hunter nu erg vaak een rogue kill als die me weer eens aanvalt, Altijd erg opvallend dat het 9 van de 10x is als je net klaar bent met vechten of dat je nog aan het vechten bent met een npc, ach tsja het trekt een bepaald soort volk aan
Wie released er dan ook! Als er gewacht wordt met looten totdat iedereen weer geressed is, is er niks aan de hand.robobeat schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:05:
[ Voor 45% gewijzigd door Hydra op 03-08-2005 11:26 ]
Wat eritant zeg LoL .
Bedankt voor het hosten =)
Trouwens gisteren we ff gelachuh met sholomance .
Voordat we erin gingen vroeg ik nog hoe laat gaat alles down .
Jah om 5 uur lol .
Wij erin en kwamen we bij frost aan , en daar kwam de teller 30 mins to go
Toen hebben wij zeker de snelste run op onze server gedaan lol .
6 mini Bosses en de main boss in 25 min =)
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
*hides*Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:05:
Graag zou ik mijn guild willen toevoegen aan de lijst in het begin.
Nee toch zeg
Nog een Nightcrawler
Doe de groeten aan Deen en Gekkie, en sleur de rest van je guild NC s ffkes in
PS: je had wel ff mogen melden dat je NL was....
Btw @ TS: Gooi Nightcrawlers ook maar ff in de topicstart dan als je wilt
Guildnaam: Nightcrawlers
Members: +/- 70
GM: Kitana/Selina
Officers: Ganthorm, Bolke, Fearfulonyx, Badvixen, Hyperion
Homepage: www.nightcrawlers.uni.cc
Note: Tis niet echt 100% een guild, bestaat uit een forum+channel en mensen kunnen NC dus joinen
zonder hun huidige guild te leaven. De guild zelf bestaat uit full-members die op eigen keuze joinen.
Note2: Alleen lvl60 allowed (tis een end-game high-end raidguild)
[ Voor 33% gewijzigd door Ryceck op 03-08-2005 11:46 ]
hij had de volle 6 mins gewacht ^^Hydra schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:20:
[...]
Wie released er dan ook! Als er gewacht wordt met looten totdat iedereen weer geressed is, is er niks aan de hand.
Gisteren weer dikke fun in de arena in stv, zodra het 5 voor 12 is loopt de arena helemaal vol. Bijna allemaal horde, alliance komt pas 10 over 12 om de achterblijvers te ganken. Erg mooi om een epic shaman te zien bij het kistje en 3/4 groepen 30-50 horde aan allekanten op de rand staat te wachten. Uiteindelijk ging die shaman maar looten, springen meteen 2 groepen naar beneden maar tot een massaal gevecht kwam het niet echt. Iedereen die probeerde te looten kreeg wel een klap van iemand
Uiteindelijk maar besloten om de earth fury shaman snel uitteschakelen met reckless,was binnen 15 sec down ofzo. Kreeg backup van een 51 shaman die me zo ressen als ik dood was (niet gebeurt), dus ik besloot de boel maar clearen. Toen ik horde nr7 gekilled had ofzo was ineens het kistje geloot
Ook erg grappig, ik daagde de horde uit die er na afloop nog waren (lvl60 iedereen) dus ik ga in de arena staan, zie 2 mages naar beneden komen en 1 sec later wordt gebackstabbed door nog eens 3 undead roques
meteen bewijs dat horde even retarded is als alliance op stormscale
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Auto release..Hydra schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:20:
Wie released er dan ook! Als er gewacht wordt met looten totdat iedereen weer geressed is, is er niks aan de hand.
En je hebt ook half gelijk
Verwijderd
Hoe zat het ook alweer met die enchants voor head en legs ?-=BoKKiE=- schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:18:
can you say pwnd
edit:
Waar haal je ze ?
Verwijderd
Gisteren beetje aan het questen met mn hunter, dropt ineens:
Warden Staff
Die is leuk voor mijn alt druid, die nog maar lvl10 is
Warden Staff
Die is leuk voor mijn alt druid, die nog maar lvl10 is
Als je niet op de hatelist staat van de gekillde mob, kom je toch automatisch niet op de lootlijst voorRyceck schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:34:
En je hebt ook half gelijkDe ML moet met ze poten van het lijk afblijven tot iedereen in range en geressed is
A: ik had de volle 6 minuten zitten wachten ^^Hydra schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:20:
[...]
B; Onyxia is op dit moment gebugd qua looten, als je dood gaat en je releast en je bent er niet bij als ze dood gaat (ook als geest zijnde) kan je haar NIET looten. dit is bij ons nu al 3x voorgekomen. Is allemaal wel met alle items opgelost.
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:31:
hij had de volle 6 mins gewacht ^^

Verwijderd
of voor een lvl 35 Hunter? (Alliance)Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:55:
Heeft iemand nog tips voor goede grindspots voor een 45 mage?
een mage kan overal leuk grinden als er maar groepjes mobs zijn zonder casters, bv in swamp of sorrows of rock elementals in badlands, etc...Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:55:
Heeft iemand nog tips voor goede grindspots voor een 45 mage?
edit:
misschien swamp iets te laag, maar badlands altijd goed
misschien swamp iets te laag, maar badlands altijd goed
[ Voor 11% gewijzigd door reddevil op 03-08-2005 11:58 ]
Jep, Faery, lvl60 mageVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:05:
[...]
ahh, nog iemand van hier op shadowsong
We hebben een guild, Valheru. Is puur een vriendenguild, dus verwacht geen MC runs ofzo.
Maar mocht je nog wat zoeken whisper mij maar of Serin (ik ga binnenkort op vakantie)
Verwijderd
Meer mensen hier problemen met downloaden van de update??
Ik krijg een melding: "Download not permitted by tracker"
Ik krijg een melding: "Download not permitted by tracker"
Ik heb veel gegrind op de centaurs in Desolace.Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:56:
of voor een lvl 35 Hunter? (Alliance)
Verwijderd
en in zijn bar zitten allemaal mage spells?-=BoKKiE=- schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:18:
can you say pwnd
edit:
gheghe ik maak wel een Male human aan op AD, mag je me met je NE huntress een lapdance geven ter compensatie
merk trouwens wel meer bugs in instances

sumonnen werkt niet altijd
master loot is alleen maar buggier geworden
Kijk eens goedVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:01:
[...]
en in zijn bar zitten allemaal mage spells?
Verwijderd
O wacht... Wow-europe kan ik ook niet op...
Vorige keer was het ook zo'n ellende.. nog niks van geleerd daar, dus
Vorige keer was het ook zo'n ellende.. nog niks van geleerd daar, dus
daarom is het ook woensdag werkdag
Heb je geen last van dit soort dingen... gewoon 's avonds als je thuiskomt download aan, eten en daarna gamen
http://forums-en.wow-euro...eneral-en&ThreadID=435694
Eindelijk !
(Debuff limit van 8 naar 16 volgende content patch)
Eindelijk !
(Debuff limit van 8 naar 16 volgende content patch)
Verwijderd
Ahh, je zit in die fan-guild van onze lvl 60 huntertwiFight schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:58:
[...]
Jep, Faery, lvl60 mage
We hebben een guild, Valheru. Is puur een vriendenguild, dus verwacht geen MC runs ofzo.
Maar mocht je nog wat zoeken whisper mij maar of Serin (ik ga binnenkort op vakantie)
(zoek hem maar op: Valheru - lvl 60 hunter, guild: Ancarim Iron Legion - is dacht ik toevallig ook nederlands
Verwijderd
Wie kan de volgende patch ff sharen:
WoW-1.6.0.4500-to-1.6.1-enGB-patch
ik heb alles goed staan toch een foutmelding telkens... cant authorize (geen firewall)
Zou tof zijn als iemand em ff can sharen!
ik heb alles goed staan toch een foutmelding telkens... cant authorize (geen firewall)
ik heb hetzelfde.. ook geen firewall...Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:14:
Wie kan de volgende patch ff sharen:
Verwijderd
Hmm, weet niet of dat nou zo nodig was, ik vind de warclock al knap sterk in pvp, wordt helemaal gek van die fearstrike steeds, en andere klassen maken het wel af, als jij dan als een kip zonder kop in het rond rent..
Ik had wat gezeur met 't downloaden van de patch (Download not authorized by the tracker) dus heb even rondgezocht maar zijn wat directe links voor als anderen ook problemen hebben:
http://www.fz.se/filarkiv...0-to-1.6.1-enGB-patch.exe
http://wow.srm.nu/WoW-1.6.0.4500-to-1.6.1-enGB-patch.exe
Ik heb 'm voor de zekerheid ook gelijk maar naar FileFront geupload voor als die link down gaat:
http://files.filefront.co.../;3986623;;/fileinfo.html
http://www.fz.se/filarkiv...0-to-1.6.1-enGB-patch.exe
http://wow.srm.nu/WoW-1.6.0.4500-to-1.6.1-enGB-patch.exe
Ik heb 'm voor de zekerheid ook gelijk maar naar FileFront geupload voor als die link down gaat:
http://files.filefront.co.../;3986623;;/fileinfo.html
[ Voor 14% gewijzigd door SunMar op 03-08-2005 12:19 ]
lol, Fear is de meest nutteloze CC ingame.Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:15:
Hmm, weet niet of dat nou zo nodig was, ik vind de warclock al knap sterk in pvp, wordt helemaal gek van die fearstrike steeds, en andere klassen maken het wel af, als jij dan als een kip zonder kop in het rond rent..
thnx 
(wel vet kansloos dat die download niet vanzelf werkt
)
(wel vet kansloos dat die download niet vanzelf werkt
Verwijderd
hij komt nu binnen in stukjes van 256 kb... daar zit dan steeds een paar minuten tussen.. met wat geduld.........
Heh, ja toch toevalVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:14:
[...]
Ahh, je zit in die fan-guild van onze lvl 60 hunter![]()
(zoek hem maar op: Valheru - lvl 60 hunter, guild: Ancarim Iron Legion - is dacht ik toevallig ook nederlands)
Opzich wel leuk, kom hem regelmatig tegen. Hij /salute mij altijd en ik geef hem standaard een int buff
Verwijderd
[/quote]lol, Fear is de meest nutteloze CC ingame.[quote]
Leg dat maar eens uit aan aldie paladins en warriors in BG..
In grote instances zou ik het niet weten, ben pas lvl 49, dus daar nog niet geweest
Leg dat maar eens uit aan aldie paladins en warriors in BG..
In grote instances zou ik het niet weten, ben pas lvl 49, dus daar nog niet geweest
Dit hadden wij eergister in MC. Bij geddon fight gingen er aantal mensen dood die ook auto release kregen. Naja fijn iedereen geressed en toen pas geloot, maar mooi niet dat die mensen op de loot list stonden hoorrobobeat schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:48:
[...]
A: ik had de volle 6 minuten zitten wachten ^^
B; Onyxia is op dit moment gebugd qua looten, als je dood gaat en je releast en je bent er niet bij als ze dood gaat (ook als geest zijnde) kan je haar NIET looten. dit is bij ons nu al 3x voorgekomen. Is allemaal wel met alle items opgelost.
Verwijderd
hij is momenteel hard op weg naar compleet giantstalker set
Moet ik nog aan beginnen - eergisteren lvl 58 geworden. Gisteren attunement to the core gedaan (in een echt bagger team - die waren zich onder elkaar alleen maar aan het schelden ... Heb me maar rustig gehouden en dat aangekeken )
Moet ik nog aan beginnen - eergisteren lvl 58 geworden. Gisteren attunement to the core gedaan (in een echt bagger team - die waren zich onder elkaar alleen maar aan het schelden ... Heb me maar rustig gehouden en dat aangekeken )
Verwijderd
I need more coffee!Ryceck schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:02:
[...]
Kijk eens goedtis een inspect *van* een mage *op* een rogue
Hardstikke fake. Of iemand die wou posen. Niemand is zo gek die +15 agi enchants te gebruiken op een level 10 green dagger. 100+ gold die je in een paar levels kwijt bent.Ryceck schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:02:
Kijk eens goedtis een inspect *van* een mage *op* een rogue
lol, Fear is de meest nutteloze CC ingame.
Fear breekt al bij 1 dmg tegenwoordig, en Warriors die gefeared worden moeten zich schamen.Leg dat maar eens uit aan aldie paladins en warriors in BG..
Verwijderd
AV vereist wel dat er een paar mensen weten bij zijn die weten wat ze moeten doen en liefst ook nog honored of exalted zijn met Stormpike (ik speel alliance). Als er niemand is die de quests in AV doet of uitlegt aan anderen wat er moet gebeuren dan kun je het wel schudden. Niet dat ik het nu meteen maar opneem voor die idioten hierboven maar feit is wel dat 75% AV binnengaat zonder ook maar een idee te hebben hoe je kunt winnen en wat de mogelijkheden zijn om te winnen. Dat bleek wel toen we vorige week een raid-groep in IF trachten te vormen voor AV BG. Wij maar spammen in IF. Gaat goed verder, zo een man of 35 bijelkaar gekregen. Zit een half uur later de helft van de raid in SS daar lowbies af te slachten. Men dacht namelijk dat we gingen raiden in SSVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:17:
De laatste 2 dagen is de AV battleground eindelijk van start gegaan op onze realm. Het was even wachten totdat zowel de horde als de alliance genoeg spelers hadden die geinteresseerd waren. En de 2 keer dat ik heb meegedaan is me 1 ding opgevallen: de arrogantie en het irritante gedrag van een aantal alliance spelers die denken dat zij weten het spel werkt en daarom ook de leiders zijn. Kwam gisteren in die raid groep en we waren aan het verliezen, zie ik constant een rogue, paladin en warrior door de raid chat schreeuwen dat er maar 10 mensen echt het spel, dat de 90% noob is, et, etc. Vervolgens zijn die idioten nog verbaasd dat iedereen weggaat.
Op mijn realm, Doomhammer, heb ik van de week, 3 keer AV gespeeld. Een keer kwam het spel niet echt af en ging iedereen naar bed om een uur of 3 maar de andere keren hebben we gewonnen. We hebben zelfs Korrak nog kunnen killen waarbij ik veel mazzel had. Ik was net gerest toen het bericht verscheen dat Korrak gekilled was. Ice Barbed Spear FTW! Die spear is erg vet. Een beetje te vet misschien, vooral omdat dat ding al op lvl 51 te krijgen is, maar een goede zet van Blizz om meer mensen naar AV te krijgen. Ik zou iedereen willen aanraden om zich een beetje te verdiepen in AV, dan wordt het alleen maar leuker. Vooral Mages, Priests en Warlocks kunnen veel doen in AV. De lijst werd constant aangevoerd dor een Warlock. Dus mochten er "clothies" zijn die denken dat ze niets kunnen doen in PvP, in AV kom je goed uit de verf.
Hier nog even die spear stats: (Voor andere classes is er nog een Wand of een Bow.)
Ice Barbed Spear
Binds when picked up
Two-Hand Polearm
155 - 233 Damage Speed 3.60
(53.9 damage per second)
+13 Strength
+21 Agility
+20 Stamina
Durability 100 / 100
Sells for 7 Gold 33 Silver 53 Copper to vendors
Item Level 63
Source: Quest
Niet elke class heeft wat aan de items van deze quest, maar deze pole is toch wel erg goed. Dan wordt 600G voor een Arcanite Reaper toch wel heel erg duur betaald als je dit item er tegenover zet.
zou ik niet te snel zeggenHydra schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:23:
[...]
Hardstikke fake. Of iemand die wou posen. Niemand is zo gek die +15 agi enchants te gebruiken op een level 10 green dagger. 100+ gold die je in een paar levels kwijt bent.
dit is op een US server. heb zelf op bloodscalp al eens een lvl 20 gezien met Crusader op zijn dagger
gewoon echt iemand met geld teveel denk ik, zijn er vast wel die dit soort stuff voor de lol doen
als ik het geld had zou ik hetzelfde doen namelijk
[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 03-08-2005 12:37 ]
Ja mijn guildies hebben dat ook gezien die lvl 20 met Crusader (ook Bloodscalp)-=BoKKiE=- schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:32:
[...]
zou ik niet te snel zeggen
dit is op een US server. heb zelf op bloodscalp al eens een lvl 20 gezien met Crusader op zijn dagger
gewoon echt iemand met geld teveel denk ik, zijn er vast wel die dit soort stuff voor de lol doen
Je hebt wel (heel even) veel bekijks ermee.
LOL!!!!
Wie kent deze al
http://massdestraction.co..._you_touch_my_talala.html
* D-Raven vote's voor opname in startpost
Wie kent deze al
http://massdestraction.co..._you_touch_my_talala.html
* D-Raven vote's voor opname in startpost
Ik ga respeccen ben nu een combat rogue maar na gister even met een dagger rogue mee te lopen van lvl 54 (ik 60) besloten te respeccen 
Mn barman shanker heb ik in elk geval al
Op dit moment heb ik de volgende selecties gemaakt, echter moeten er nog een paar puntjes worden besteed. Waar zal ik die eens in gaan stoppen? (nog 7 te spenderen dus)
(linkje naar handige talent calculator: http://wowvault.ign.com/V...View&category_select_id=7)
Assassination Talents (17 points)
# Malice - 5/5 points
Increases your critical strike chance by 5%.
# Improved Eviscerate - 3/3 points
Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%.
# Ruthlessness - 3/3 points
Gives your finishing moves a 60% chance to add a combo point to your target.
# Lethality - 5/5 points
Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ghostly Strike, and Hemorrhage abilities by 30%.
# Relentless Strikes - 1/1 point
Your finishing moves have a 20% chance per combo point to restore 25 energy.
Combat Talents (0 points)
# None
Subtlety Talents (27 points)
# Camouflage - 5/5 points
Increases your speed while stealthed by 15%.
# Elusiveness - 5/5 points
Reduces the cooldown of your Evasion, Vanish, and Blind abilities by 1.3 minutes.
# Opportunity - 5/5 points
Increases the damage dealt when striking from behind with your Backstab, Garrote, or Ambush abilities by 20%.
# Initiative - 5/5 points
Gives you a 75% chance to add an additional combo point to your target when using your Ambush, Garrote, or Cheap Shot ability.
# Improved Ambush - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Ambush ability by 40%.
# Improved Sap - 3/3 points
Gives you a 90% chance to return to stealth mode after using your Sap ability.
# Preparation - 1/1 point
When activated, this ability immediately finishes the cooldown on your other Rogue abilities.
Vigor haal ik niet meer en premeditation lijkt me niet echt zinvol.
Improver Kidney shot lijkt me wel aardig, scheeld behoorlijk wat energy denk ik.
Master of deception lijk me ook wel handig, maar is meer als ik punten over heb.
Mn barman shanker heb ik in elk geval al
Op dit moment heb ik de volgende selecties gemaakt, echter moeten er nog een paar puntjes worden besteed. Waar zal ik die eens in gaan stoppen? (nog 7 te spenderen dus)
(linkje naar handige talent calculator: http://wowvault.ign.com/V...View&category_select_id=7)
Assassination Talents (17 points)
# Malice - 5/5 points
Increases your critical strike chance by 5%.
# Improved Eviscerate - 3/3 points
Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%.
# Ruthlessness - 3/3 points
Gives your finishing moves a 60% chance to add a combo point to your target.
# Lethality - 5/5 points
Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ghostly Strike, and Hemorrhage abilities by 30%.
# Relentless Strikes - 1/1 point
Your finishing moves have a 20% chance per combo point to restore 25 energy.
Combat Talents (0 points)
# None
Subtlety Talents (27 points)
# Camouflage - 5/5 points
Increases your speed while stealthed by 15%.
# Elusiveness - 5/5 points
Reduces the cooldown of your Evasion, Vanish, and Blind abilities by 1.3 minutes.
# Opportunity - 5/5 points
Increases the damage dealt when striking from behind with your Backstab, Garrote, or Ambush abilities by 20%.
# Initiative - 5/5 points
Gives you a 75% chance to add an additional combo point to your target when using your Ambush, Garrote, or Cheap Shot ability.
# Improved Ambush - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Ambush ability by 40%.
# Improved Sap - 3/3 points
Gives you a 90% chance to return to stealth mode after using your Sap ability.
# Preparation - 1/1 point
When activated, this ability immediately finishes the cooldown on your other Rogue abilities.
Vigor haal ik niet meer en premeditation lijkt me niet echt zinvol.
Improver Kidney shot lijkt me wel aardig, scheeld behoorlijk wat energy denk ik.
Master of deception lijk me ook wel handig, maar is meer als ik punten over heb.
[ Voor 63% gewijzigd door itsme op 03-08-2005 13:19 . Reden: Plaatjes vervangen ;) ]
Nothing to see here
Verwijderd
Ik geef je gelijk in het feit dat mensen die weten hoe het werkt ook daadwerkelijk de 'leiding' moeten nemen in AV. Daar heb ik ook helemaal geen problemen mee. Ik weet zelf echt niet allemaal en als iemand die er vaker is geweest mij een opdracht meegeeft: no problemo. Het draait mij meer om het feit dat ze zaten te gillen als varkens in een slachthuis. En ook zo inconsequent als de pest. Eerst schreeuwen ze dat we met zijn allen naar graveyard A moeten gaan, om vervolgens iedereen verrot te schelden dat graveyard B is ingenomen.Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:28:
[...]
AV vereist wel dat er een paar mensen weten bij zijn die weten wat ze moeten doen en liefst ook nog honored of exalted zijn met Stormpike (ik speel alliance). Als er niemand is die de quests in AV doet of uitlegt aan anderen wat er moet gebeuren dan kun je het wel schudden. Niet dat ik het nu meteen maar opneem voor die idioten hierboven maar feit is wel dat 75% AV binnengaat zonder ook maar een idee te hebben hoe je kunt winnen en wat de mogelijkheden zijn om te winnen. Dat bleek wel toen we vorige week een raid-groep in IF trachten te vormen voor AV BG. Wij maar spammen in IF. Gaat goed verder, zo een man of 35 bijelkaar gekregen. Zit een half uur later de helft van de raid in SS daar lowbies af te slachten. Men dacht namelijk dat we gingen raiden in SS![]()
Op mijn realm, Doomhammer, heb ik van de week, 3 keer AV gespeeld. Een keer kwam het spel niet echt af en ging iedereen naar bed om een uur of 3 maar de andere keren hebben we gewonnen. We hebben zelfs Korrak nog kunnen killen waarbij ik veel mazzel had. Ik was net gerest toen het bericht verscheen dat Korrak gekilled was. Ice Barbed Spear FTW! Die spear is erg vet. Een beetje te vet misschien, vooral omdat dat ding al op lvl 51 te krijgen is, maar een goede zet van Blizz om meer mensen naar AV te krijgen. Ik zou iedereen willen aanraden om zich een beetje te verdiepen in AV, dan wordt het alleen maar leuker. Vooral Mages, Priests en Warlocks kunnen veel doen in AV. De lijst werd constant aangevoerd dor een Warlock. Dus mochten er "clothies" zijn die denken dat ze niets kunnen doen in PvP, in AV kom je goed uit de verf.
Ach ja, misschien maak ik me er wat te druk om, maar ik mijn ogen is het beste manier om de horde te verslaan om als een team te werken en iedereen het gevoel te geven dat ze bijdragen aan de overwinningen. of ben ik naief?
Verwijderd
Mwoah, ik weet het niet, die Arcanite Reaper heeft zoveel resources nodig, dat het een dure hobby kan zijn om dit wapen te laten maken, en aangezien op sommige servers de AV niet loopt omdat er niet genoeg mensen in de rij gaan staan, gaan ze maar voor 600G een wapen kopen wat +62 attack power geeft.Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:28:
[...]
Hier nog even die spear stats: (Voor andere classes is er nog een Wand of een Bow.)
Ice Barbed Spear
Binds when picked up
Two-Hand Polearm
155 - 233 Damage Speed 3.60
(53.9 damage per second)
+13 Strength
+21 Agility
+20 Stamina
Durability 100 / 100
Sells for 7 Gold 33 Silver 53 Copper to vendors
Item Level 63
Source: Quest
Niet elke class heeft wat aan de items van deze quest, maar deze pole is toch wel erg goed. Dan wordt 600G voor een Arcanite Reaper toch wel heel erg duur betaald als je dit item er tegenover zet.
Want aan die polearm komen ze toch niet snel.
Het is wel een enorm bruut wapen die polearm.
Dit topic is gesloten.