laat maar zitten, het foutje zat heel ergens anders!
Ik voer inderdaad mijn RunOnceEx uit @T12 mbv een rundll32.exe commando die ik toevoeg aan cmdlines.txt.
Ik hou niet zo van pakketjes die door andere gebruikers gemaakt worden..
Firefox installeer ik simpelweg met de -ms switch.
Begrijp eiglijk niet waarom jij zo'n methode gebruikt als het met een simpele switch kan... misschien voor de extensies en themes? maar die moeten natuurlijk ook geupdate worden.
Een Default Profile stel ik helemaal naar eigen wensen in door Firefox even voor mezelf te installeren en vervolgens met "C:\program files\mozilla firefox\firefox.exe" -profile defaults\profile" het default profile te starten. Installeer alle extensies en searchplugins die ik wil, pas enkele tweaks toe en open even een PDF zodat ik een vinkje kan zetten datie dat automatisch met de standaard PDF reader (Foxit) moet doen zodat ik in de toekomst gewoon op een link naar PDF druk en Foxit opent gelijk..
installeer ook ff me themes enzoo
Ik vind dat ontzettend handig. Je kan echt alles helemaal naar wens instellen, ook de extensies natuurlijk. Ook de volgorde van de Searchplugins pas ik mooi aan mbv een extensie.
Hoef dan alleen ff defaults\profile & Mozilla Firefox\Searchplugins mapjes in een 7z archief te zetten. Ervoor zorgen dat de Searchplugins gewoon in Mozilla Firefox\Searchplugins zitten (sommigen hebben zich in defaults\profile\searchplugins geinstalleerd).
Oja en aangezien ik WMP helemaal heb verwijderd voeg ik Plugins en Components van ksphere.free.fr ook toe aan dat 7z archief...
ik heb 1 giga 7z archief met een hoop bestandjes (programma's die geen installatie nodig hebben visual styles, skins, plugins, ini bestanden etc) dus daar gaan deze mapjes mooi bij.
updaten is simpel, nieuwe versie komt uit> natuurlij het default profile starten mbv bovenstaand commando > firefox update zichzelf (en de default profile met zijn extensies en themes) , en je heb gelijk een default profile die up to date is. Deze weer ff in de 7z zetten. Klaar.
Overigens hoef je geen up to date Default Profile te hebben dankzij de auto update functie van Firefox.
Gewoon Firefox downloaden en in je InstallApps (of hoe je het ook noemt) mapje zetten, oude vervangen.
had in Deel 3 nog een
mooie post gemaakt, inmiddels verouderd maar principe is zelfde!
Enige waar ik nog niet achter ben is hoe ik van die Importeer IEdingen Wizard af kom... vind ik maar irritant... maar dat zal vast wel ergens te regelen zijn.
[
Voor 39% gewijzigd door
Jazco2nd op 03-05-2006 13:20
]