[PC] Battlefield 2 - deel XIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.708 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:26
heeft iemand battlefield 2 werkend gekregen met windows vista ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
ajampaniki schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 18:25:
Net ff op de i3d server gespeeld in de blackhawk: kheb nog nooit zo'n hoge score gehad. Ging echt supergoed met een andere nederlander die vloog. Jammer alleen dat de stats site down is.

Ik kan nu trouwens een wapen unlocken, maar welke zal ik nemen?
Dat had ik gister ook. Ik was piloot in een blackhawk. Op skype met een teammaat. Engineer erin. En knallen maar. Einde van de ronde 114 punten 0 deads. Hele tijd in de lucht gezeten. w00t!

Pred87 vond dat niet zo leuk geloof ik. ;) Kan me er wel iets bij voorstellen. Bied ook me excusses aan, maar its in the game so why don't use it :o.
offtopic:
die opmerkingen tegen ons vond ik minder pred87 :(

Verder nog een potje met Epitome gespeeld. Op Kubra Damn samen in de cobra. Hij vloog (jezus wat een piloot _/-\o_ ) Geloof 7 keer uit de lucht geschoten (met al dat verkeer in de lucht :Y)) Einde van de ronde had ik 100+ punten, zilvere medaille en drie ribbons erbij.

Bedankt nog Epitome, was verdomd lekkere ronde. :D

[ Voor 7% gewijzigd door Kiev op 29-07-2005 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
Hielko schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 14:07:
Even een vraagje; hoe kan je het beste de "basic explosives" badge halen en de "basic knife badge". Beide moet ik nog, maar op welke mappen, met welke class en met welke taktiek is dat het beste te doen? Heb namelijk bij beide dat de ronde meestal voorbij is voordat ik genoeg kills gescoort heb.
De knife badge lijkt me met medic. Ff snel healen als iemand je naar je slachtoffer zag toe sneaken.
Explosives zeker met Special Ops. C4 > poppetjes die spawn proberen te capturen. ;)

Over maps: maakt volgens mij niet echt uit. Doe een 64 player server. Lekker druk, chaos. Goed voor explosieven >:) Idem voor knife, grote massa is geen overzicht. Gewoon goed sneaken en geduld hebben. :)

/edit

Hmm, edit van bovenstaande post was beter, srry voor dat.

[ Voor 7% gewijzigd door Kiev op 29-07-2005 21:02 . Reden: Edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:52
MetalRush schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:11:
Heeft iemand al een Z-Board (uiteraard mét de layout tbv BF2 :P)?
En hoe bevalt dat?

Het gaat dus om dit ramplankje :)
Mooi bordje.......is deze ook nog ergens in NL te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:34
Pred87 vond dat niet zo leuk geloof ik. Kan me er wel iets bij voorstellen. Bied ook me excusses aan, maar its in the game so why don't use it .
Ik doe 't ook, maar 't is natuurlijk wel een beetje lame. Zat laast is mastuur city als engi in de chopper, samen met nog een engi en een medic. Dan is dat ding echt niet uit de lucht te schieten als dat andere team niet heel goed samenwerkt, dan kan je namelijk vaak sneller repairen dan je neergeschoten kan worden door 1 persoon, ongeacht het wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyoonexk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 15:34

pyoonexk

Do you like Dags???

vanavond nog even lomp een chopper gecrashed.
ik zie iemand instappen als piloot, ik instappen als gunner (dacht ik)
was hij geswitched naar gunner, ik pleur m'n keyboard aan de kant pak m'n joystick
maar dat ging niet helemaal soepel, drukte perongeluk een sneltoets op m'n keyboard in
stond daar in 1 keer de site van google voor m'n neus, snel terug bleek dat we al gecrashed waren :(

sorry bakker.nl

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133714

Crawl NL schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 21:22:
[...]

Mooi bordje.......is deze ook nog ergens in NL te krijgen ?
De Cyber Snipa Gamepad in ieder geval wel (hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 02:45

Stewie!

Keen must die!

Update van onze public ranked servers:

#01 84.244.130.120: 32 slots - urban maps only, medium map size (www.battlefield2.nl)
#02 84.244.131.130: 64 slots - urban maps only, medium map size (www.battlefield2.nl)
#03 84.244.131.131: 32 slots - all maps, medium map size (www.battlefield2.nl)
#04 84.244.131.129: 16 slots - all maps, small map size (www.battlefield2.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
Hielko schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 21:24:
[...]

Ik doe 't ook, maar 't is natuurlijk wel een beetje lame. Zat laast is mastuur city als engi in de chopper, samen met nog een engi en een medic. Dan is dat ding echt niet uit de lucht te schieten als dat andere team niet heel goed samenwerkt, dan kan je namelijk vaak sneller repairen dan je neergeschoten kan worden door 1 persoon, ongeacht het wapen.
Ja, precies. Maar 't is zo heerlijk om precies boven een vlag te stoppen. Rond draaien, ondertussen je gunners schieten als gekken en maar driver kill assist zien verschijnen. xD

Net trouwens BSOD tijden BF2.. liek wtf? Waar kan dit aan liggen? Hardware of BF2... Hoop niet hardware. Alles is splinternieuw. (2 weken oud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45881

Ik wordt gek van mensen, die zo snel in de chopper willen maar geen mecanic of medic willen zijn.
Of alleen met hun vriendje willen vliegen.
Of alleen willen teamkillen!
Dit moest ik ff kwijt
Juicenr1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Area schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 22:18:
[...]

Ja, precies. Maar 't is zo heerlijk om precies boven een vlag te stoppen. Rond draaien, ondertussen je gunners schieten als gekken en maar driver kill assist zien verschijnen. xD

Net trouwens BSOD tijden BF2.. liek wtf? Waar kan dit aan liggen? Hardware of BF2... Hoop niet hardware. Alles is splinternieuw. (2 weken oud)
Ik ben bang tog aan je hardware. Het is gewoon zo dat BF het soms niet zo heeft op Ati. Ik kan er over meepraten ik kom van een x800xt pe nu een 7800gtx en had om de haverklap crashes en allemaal weirde texture shit. Nu een week een 7800 en werkelijk nog geen 1 crash of gekke texture pronbs, afgezien van die connection probs. Hopelijk fixen ze al die dingen in patch 1.03.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:23

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

FireFoz schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:45:
Ik heb gister echt 6x dezelfde gast neer gesniperd en die gast had nog niks door van waar ik zat :D
Dat is echt super lache...zie je ze spawnen, meteen gaan ligen en kruipen...haha...na 2 à 3x spawnde ie zelf als sniper :P
Nadat ik hem ff had laten rond kruipen toch ook maar weer gekilled :+

Echt cool is dat, als je een goede sniper plek hebt....alleen jammer als je door je kogels heen bent
Ik ben gisteren ook op deze manier te pakken genomen (misschien was jij dat wel ;) ) en het is natuurlijk erg effectief om kill punten te scoren.

Maar eh, zeg eens eerlijk, vind je dit nou sportief en bijdragen aan de gameplay? Je respawnd, probeert meteen dekking te zoeken omdat je weet dat er een sniper ligt, maar dat haal je niet... omdat het spel je vaak midden op open terrein laat respawnen.

Voor jou makkelijk scoren, maar je blijft op je luie reet liggen zonder risico te lopen of vlaggen te veroveren. Dit heet bij mij dus gewoon campen..... :r

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:45

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Verschillende malen zijn we vanavond van de DJ Mantri server afgekickt zonder reden of uitleg, geen waarschuwingen, maar absoluut ongegrond. Direct na inloggen werden 2 man gekickt die hier eens o(onterecht) besproken zijn als domme clanspelers, en volgens de adin Kill4fun op een list stonden, maar zonder waarschuwing of screen, nadat we even gediscussierd hadden, en de players weer ingelogd waren en bleven spelen, leek alles in orde..

Nadat deze admin verdwenen was begon het weer doordat ik net voor het einde van een ronde zonder TKing werd gekickt, en ik ook direct weer aanloggen kon , en nog net me hardverdiende puntjes kon innen. geen reactie op de vraag wie admin was, na enkele minuten werd het hele sswl team gekickt zonder enige reden of waarschuwing bovendien.

Vervolgens trachtte nog enkele man in te loggen maar werden steeds maar gekickt zelfs enkele tot een ban, zonder maar één TK gemaakt te hebben. Absoluut geen reactie op vraag wie admin was, en zit er serieus aan te denken dit bij EA voor te leggen. Zeker omdat het allemaal ongegrond is.

Afbeeldingslocatie: http://img279.imageshack.us/img279/5563/screen3246ry.th.jpg

deze spelers zaten erin , DJMaNTRI kan jij me vertellen wie die kinderachtige admin is, voordat ik mezelf helemaal opvreet en EA ga mailen........

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:14
Leuk en aardig dat de server van DJMaNTRI hier bekend is, maar het is _niet_ de bedoeling dat hier al zijn ban / kick zaken besproken worden. Je mailt hem maar of regelt het verder via ICQ / MSN / IRC / whatever, maar niet dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

oke, fair enough had me net al geregistreerd, maar hele clan ineens kicken zelfs bannen, en na opn inloggen en naar de admin vragen, zonder reactie, is volgens mij strafbaar bij EA, en onacceptabel... zeker als je fair speelt, en hoog in de lijsten speelt...

Het spijt me dat ik hier me gal direct ging spuien, zoek de juiste plek wel op..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:53
ik heb dr een forum voor :/

anyways dr zat aan die lijst te zien, geen admin in het spel zelf...
maar ik weet iig welke admin het was en jullie staan idd op de banlijst vanwege: dit
als je dr af wilt moet je me ff toevoegen op msn of op het forum een topic ofzo aanmaken...

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 29-07-2005 23:17 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

meld me ff via msn aan, staat in me profiel, wil dit even bespreken we zijn serieus en volwassen mensen, we hebben vanaf maandag ook een ranked NL server, maar merk dat ik niet zomaar wat admins aanstellen kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
ff korte mededeling, alle bans op de server betreffende gotters (dus ook voorgaande gebeurtenissen zijn ongedaan nu)

voor de rest als er dit soort dingen gebeuren is het fijn als dit niet hier maar op mijn forum gebeurd, is daar iets overzichtelijker en het stoort hier in ieder geval niet

(btw @ topic starter, komt er misschien nog een NL ranked serverlist in de TS
zo ja, kun je dan behalve het ip misschien ook de link van mijn forum erbij zetten?)

[ Voor 63% gewijzigd door Martinspire op 29-07-2005 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-06 00:04
Area schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 20:48:
[...]
Pred87 vond dat niet zo leuk geloof ik. ;) Kan me er wel iets bij voorstellen. Bied ook me excusses aan, maar its in the game so why don't use it :o.
offtopic:
die opmerkingen tegen ons vond ik minder pred87 :(
ik was niet de enige ;) maarja snap ook wel dat het leuk is als je in die chopper zit maar voor het hele team van de tegenpartij is de game verpest omdat je helemaal niks meer kan doen. ik baal daar van want mashtuur city is een erg vette map zolang die choppers niet gebruikt worden. maar ik was idd erg geirriteerd, mijn team werkte ook nog es voor geen meter samen en elke keer mutiny op mij starten (alsof ik er iets aan kon doen dat ze elke keer maar 10 sec leefden). iig sorry voor die opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Zijn er nog mensen die zich hier hebben aangemeld? Army of got

en is er nog nieuws over morgen, want ik krijg daar geen reactie.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:34
DaMorpheus schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 22:13:

#01 84.244.130.120: 32 slots - urban maps only, medium map size (www.battlefield2.nl)
#02 84.244.131.130: 64 slots - urban maps only, medium map size (www.battlefield2.nl)
Hoe zit het met de stabiliteit van jullie servers?
de mapcycle en ping zijn fantastisch, maar op jullie server speelt het spel nogal schokkerig, en om de paar uur crasht de server (de 64 player iig)
Ik heb net met een clanmate gespeeld, en die had er ook last van, ligt dus niet aan mn pc ofzo.
en op de multiplay servers heb ik nergens last van.

misschien toch wat minder servers per fysieke server draaien, aangezien BF2 nogal zwaar is?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-06 20:30
Ik wil niet veel zeggen, maar de laatste 2/3 dagen alleen maar op die I3D server gespeeld en geen 1 schokje lag. Heerlijk gewoon en een ping van 9. Ik heb zelfs geen een keer connection probs gehad.

Oja, maar dit is dan wel op de 32 spelers server. :)

[ Voor 13% gewijzigd door T-mo-T op 30-07-2005 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
RocketKoen schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 00:29:
[...]

de mapcycle en ping zijn fantastisch, maar op jullie server speelt het spel nogal schokkerig, en om de paar uur crasht de server (de 64 player iig)
Ik heb net met een clanmate gespeeld, en die had er ook last van, ligt dus niet aan mn pc ofzo.

misschien toch wat minder servers per fysieke server draaien, aangezien BF2 nogal zwaar is?
Aangezien de IP-adressen verschillend zijn (in tegenstelling tot poorten) en de serverloadgraphic in de ingame serverbrowser groen is, neem ik aan dat elke server zich op een aparte physieke server bevindt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

[...]

same hier
wij hebben hem ook getest ping prima maar af en toe wel schokjes leek wel server lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
DaMorpheus schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 22:13:

Fijne servertjes, vanaaf effe 2u op zitten gamen en prima vermaakt :P

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872

Net lekker zitten spelen op server 3 van I3D, erg gezellig moet ik zeggen. Dit mag ook wel eens gezegd worden. Beide partijen waren gewoon bezig en geen gezeur of kickvotes. Scheelt een hoop admin werk :7

Oh en ik heb ook geen schokken en een lage ping en de Valorious Unit Medal gehaald in een cobra :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 139872 op 30-07-2005 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-06 21:42
[...]

ik had precies hetzelfde. leek wel serverlag. op andere servers heb ik het niet namelijk.

en ik hoop dat dat chopper tweaken in patch 3 goed aanpakken

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

[...]

De 64bit 64 public versie heeft inderdaad nog wat problemen waardoor deze om de X uur tijdens een mapchange plots crashed.
Er is CPU kracht genoeg: 2x Xeon 3,2, en die worden lang niet geheel benut door de BF2 servers die erop staan.
EA is momenteel hier nog mee bezig, dus ik verwacht snel een oplossing :)
Misschien dat we de 64 slots terugzetten naar 32 bit.
T-mo-T schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 01:05:
Ik wil niet veel zeggen, maar de laatste 2/3 dagen alleen maar op die I3D server gespeeld en geen 1 schokje lag. Heerlijk gewoon en een ping van 9. Ik heb zelfs geen een keer connection probs gehad.

Oja, maar dit is dan wel op de 32 spelers server. :)
Jep :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140476

Ik heb zojuist ook Battlefield 2 (normale DVD, geen commander edition) aangeschaft. Alleen bij het account registreren zei hij eerst Not Unique Nick een paar keer. Toen zei ie dat niet meer bij een andere naam, maar liep het spel vast (als in, cursor blijft maar rondjes draaien en Connecting to Account Server blijft in beeld). Firewall (F-Secure) heb ik al uitgezet, Single player werkt wel gewoon. Als ik nu naar multiplayer ga staat er een account naam (waarvan ik nooit een confirmatie kreeg dat het gelukt was met aanmaken) maar als ik me aanmeld blijft hij ook weer hangen op connecting.. Volgens de task-manager issie not-responding. Ook heb ik BF2 al geupgrade naar 1.02

Edit: Ik heb me zojuist bij gamespy arcade geregisteerd met hetzelfde email adres als wat ik in BF2 ingevuld heb. Hij herkende meteen de nickname die ik daar ook ingevuld heb, blijkbaar is de registratie wel goed aangekomen.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 140476 op 30-07-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 20:55
Ik had net opeens 19231332 punten in mijn BFHQ?! Na een restart van het spel was dit weg en stonden mijn eigen punten er weer. Hebben jullie dit al eens gehad? Ik heb vrij last van framedrops wanneer het beeld vaag wordt als je onder hevig vuur ligt. Effects op low zetten hielp hier wel wat, nog meer tips om dit te verbeteren? Het uizetten van dit effect zal punkbuster wel als cheaten zien denk ik?
Anoniem: 140476 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 11:56:
Ik heb zojuist ook Battlefield 2 (normale DVD, geen commander edition) aangeschaft. Alleen bij het account registreren zei hij eerst Not Unique Nick een paar keer. Toen zei ie dat niet meer bij een andere naam, maar liep het spel vast (als in, cursor blijft maar rondjes draaien en Connecting to Account Server blijft in beeld). Firewall (F-Secure) heb ik al uitgezet, Single player werkt wel gewoon. Als ik nu naar multiplayer ga staat er een account naam (waarvan ik nooit een confirmatie kreeg dat het gelukt was met aanmaken) maar als ik me aanmeld blijft hij ook weer hangen op connecting.. Volgens de task-manager issie not-responding. Ook heb ik BF2 al geupgrade naar 1.02

Edit: Ik heb me zojuist bij gamespy arcade geregisteerd met hetzelfde email adres als wat ik in BF2 ingevuld heb. Hij herkende meteen de nickname die ik daar ook ingevuld heb, blijkbaar is de registratie wel goed aangekomen.
Wanneer je een account aanmaakt gebeurt er soms helemaal niks. Als je daarna toch probeert in te loggen met het account dat je als eerst aan hebt gemaakt wil dat toch vaak werken. Anders retrieve account proberen?

offtopic:
ik zag je edit te laat...

[ Voor 16% gewijzigd door F0kke op 30-07-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Damn net weer een paar heerlijke potjes gespeeld :9

Wat is Karkand met 64 man toch ontzettend gaaf zeg :D zo meteen weer ff op de i3d servers spelen!

w000t I Love This Game! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-06 21:42
Anoniem: 140476 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 11:56:

volgens mij is Spielerij - Problemen & Vragen voor problemen en vragen

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik had net opeens 19231332 punten in mijn BFHQ?! Na een restart van het spel was dit weg en stonden mijn eigen punten er weer. Hebben jullie dit al eens gehad?
Ja, dat had ik gisteren ook een paar x. Opnieuw inloggen was de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Is er al iets bekend over een mogelijke 64-bit versie van BF2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
Hey tijdje ff niet gepost, dus ff een aantal replies onder elkaar so bear with me :Y)

Tips voor mensen met connection problems: als je thuis een router hebt en je PC een IP krijgt van de router (via DHCP dus), probeer dan eens je PC zelf een IP te geven. Ik doe dat dus ook maar was laatst op een lan geweest en stond dus nog op DHCP, dus toen ik thuis was kreeg ik weer een IP van de router, maar had toen af en toe connection problems. Toen ik dat weer teruggezet had waren die errors meer verdwenen.

Trouwens laatst per ongeluk met de M203 (die grenade launcher) twee TK's gemaakt. Eentje was een medic die me zojuist geheald had, dus toen heb ik ogenblikkelijk zijn medic kit opgepakt en heb ze vervolgens allebei weer gerevived :)

@ lenny_z: leuk verhaal om te lezen, thnx.
@Daniël: Zeker goed idee om alle tips te verzamelen, want zoals RonzQ al zei er komt veel "kennis" voorbij, maar het meeste gaat verloren als je niet alle pagina's van dit topic continue 'monitored' (zoals ik).
@DaMorpheus: van de week voor het eerst gebanned... Was commander op de 64 server, IIRC drie TK's in twee levels vanwege die n00bs die juist een gebied inliepen met alleen maar enemies terwijl ik ook nog aan de rand 'artillery your area' aangaf, en werd toen dus gelijk gebanned...
@ Area: speel hier met X800XT PE met Catalyst 5.5 zonder problemen. Heb cat 5.6 geprobeerd maar dat vond m'n kaart niet zo fijn (missing files). Ik kan iedereen 5.5 aanraden. 5.7 schijnt niet voor iedereen zo "lekker werken" ;)

Afbeeldingslocatie: http://bf2s.com/sig_1.php?pid=44903508

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Fokkie schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:33:
Is er al iets bekend over een mogelijke 64-bit versie van BF2?
Server versie is in 64 bit verkrijgbaar maar de client volgens mij niet. Ik kan het wel even voor je navragen bij EA?
MaTr1x schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:35:
@DaMorpheus: van de week voor het eerst gebanned... Was commander op de 64 server, IIRC drie TK's in twee levels vanwege die n00bs die juist een gebied inliepen met alleen maar enemies terwijl ik ook nog aan de rand 'artillery your area' aangaf, en werd toen dus gelijk gebanned...
De ronde daarna kan je er toch weer direct op?

[ Voor 44% gewijzigd door Stewie! op 30-07-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 28-05 14:10
Waarschijnlijk wel, maar dat duurde me te lang, dus ben toen gelijk op een andere server gaan spelen.

edit:
Trouwens wel grappig om te vermelden is dat ik vaak commander ben en er dus af en toe wel eens mutiny's worden gestart als iemand opeens besluit dat hij/zij commander wil spelen. Meestal is iedereen het daar dus niet mee eens, maar ik heb één keertje meegemaakt dat er uiteindelijk stond: "10 votes for mutiny, 10 votes needed, so MaTr1xBF2 stays" :D

[ Voor 65% gewijzigd door MaTr1x op 30-07-2005 12:46 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150671

Halle mede-battlefielders,

De laatste paar dagen probeer ik met mijn (legale) battlefield 2 in te loggen op een willekeurige server, meestal ranked. En hij geeft constant de melding dat de key in gebruik is, zelfs als de server leeg is. Ik vraag me af of er meer mensen zijn die dit probleem ervaren hebben en mij kunnen vertellen wat ik moet doen, want zo vergaat al het plezier in zo'n spel. Ik heb al gezocht op deze site en het internet, maar zonder succes. Dus als iemand met dit probleem bekend is, zou diegene mij dan kunnen helpen. Ik heb nog geen bericht gehad van mijn mailtje naar EA. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
DaMorpheus schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:35:Server versie is in 64 bit verkrijgbaar maar de client volgens mij niet. Ik kan het wel even voor je navragen bij EA?
Ik heb ze al even gemaild ;)
Anoniem: 150671 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:42:
Halle mede-battlefielders,

De laatste paar dagen probeer ik met mijn (legale) battlefield 2 in te loggen op een willekeurige server, meestal ranked. En hij geeft constant de melding dat de key in gebruik is, zelfs als de server leeg is. Ik vraag me af of er meer mensen zijn die dit probleem ervaren hebben en mij kunnen vertellen wat ik moet doen, want zo vergaat al het plezier in zo'n spel. Ik heb al gezocht op deze site en het internet, maar zonder succes. Dus als iemand met dit probleem bekend is, zou diegene mij dan kunnen helpen. Ik heb nog geen bericht gehad van mijn mailtje naar EA. Alvast bedankt.
Zie hier de supportsite van EA:

Serienummer Incorrect

Indien uw serienummer incorrect is of niet werkt, kunt u de achterkant van uw spel handleiding waarop het serienummer staat, samen met de aankoopbon, naar ons op de fax sturen.

U kunt het geheel ook scannen en per e-mail aan ons opsturen. Dan krijgt u aan het eind van de middag een nieuw serienummer.

Ons faxnummer is:
+31 (0)20-6589970

[ Voor 73% gewijzigd door F0kke op 30-07-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

De i3d servers zijn idd lekker. Wordt behoorlijk normaal gespeeld, weinig TK'ers, relatief weinig votes (wordt je helemaal gek van al die mensen die voortdurend votes starten).

Verder is de ping laag, wel een paar keer connection problems en keer of 3 gedisconnect in 6 uur spelen.

Wat ook top is, is de maproulatie. Citymaps rouleren echt DIK. 't lekkerst vind ik als er geen choppers zijn zoals in Karkand en dan zo'n lekker chaotische situatie rond een vlag die beide partijen perse willen hebben..... :P :9

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Help!!!! schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:48:
De i3d servers zijn idd lekker. Wordt behoorlijk normaal gespeeld, weinig TK'ers, relatief weinig votes (wordt je helemaal gek van al die mensen die voortdurend votes starten).
Komt omdat we die mensen van de server weren.

* die mensen = lamers die de server joinen en direct een mutiny starten. Ja, helaas al 20 van dat soort losers betrapt. Op de vraag "waarom? / why?" komt geen antwoord, dus dan volgt gewoon een ban. Niemand kan mij wijs maken dat iemand die 1 seconde op de server zit weet hoe de commander handelt. Dus daar ben ikzelf ook vrij hard in: directe ban op CD-key :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Laatst online: 05-06 21:28

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Hoop dat de 1.3 update snel uitkomt dan an ik de NL ranked servers in de favorieten zetten
stuk makkelijker dan zoeken. :*)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

DaMorpheus schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:51:
[...]

Komt omdat we die mensen van de server weren.

* die mensen = lamers die de server joinen en direct een mutiny starten. Ja, helaas al 20 van dat soort losers betrapt. Op de vraag "waarom? / why?" komt geen antwoord, dus dan volgt gewoon een ban. Niemand kan mij wijs maken dat iemand die 1 seconde op de server zit weet hoe de commander handelt. Dus daar ben ikzelf ook vrij hard in: directe ban op CD-key :w
_/-\o_ Goed beleid _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120987

Soms is commander zijn zowaar echt leuk:

Afbeeldingslocatie: http://img155.imageshack.us/img155/8229/screen0007zt.th.jpg

En de opdrachten werden zowaar ook nog uitgevoerd en ik heb me de hele map door weten te worstelen zonder ook maar 1 teamkill :).

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 120987 op 30-07-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
SV3NNER schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:51:
Hoop dat de 1.3 update snel uitkomt dan an ik de NL ranked servers in de favorieten zetten
Gewoon ff filteren op de naam "DJ" of "i3d" en je komt al een heel eind. Maar favorieten zouden inderdaad niet verkeerd zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

SV3NNER schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:51:
Dit is niet officieel maar de patch komt waarschijnlijk op 19/20 augustus uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Misschien een domme vraag, in welke .con file in de profiles map kan ik lijntjes toevoegen? Wanneer ik bijvoorbeeld bij general.con of profile.con 'renderer.drawfps 1' toevoeg dan werkt dit alleen de eerste keer dat ik het spel opstart. De keer erna is het regeltje weer uit de .con file verdwenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Is het mogelijk om bij single player de artillery uit te zetten zodat die dus niet gebruikt kan worden?
Ik vind het namelijk uitermate irritant dat als je een controlpoint overneemt de tegenpartij er steeds maar artillery op pleurt. lekker makkelijk om zo controlpaoints te houden. Heb bij de console commands niets kunnen vinden dat dit mogelijk zou kunnen doen.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 04-06 20:46
Net ff op de server van DJ Mantri een potje gespeeld. Alleen waren er zo weinig dat de ronde niet begon voordat er een x aantal spelers waren!! Iedereen voor US kant kiezen, iedereen TK'en!! Erg grappig weer :)

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147265

Het was idd erg rustig op die server. :? Normaal zit ie bomvol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hielko schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 21:24:
[...]

Ik denk dat dat nog wel aangepast gaat worden (komende patch wellicht).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Anoniem: 120987 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:57:
Soms is commander zijn zowaar echt leuk:

[afbeelding]

En de opdrachten werden zowaar ook nog uitgevoerd en ik heb me de hele map door weten te worstelen zonder ook maar 1 teamkill :).
Hier net zo'n idem ervaring ... bere fijn ... ook een bedankje voor een supply-crate kan deugd doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Anoniem: 147265 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 13:46:
Het was idd erg rustig op die server. :? Normaal zit ie bomvol
Tja, das altijd een beetje een probleem om een server vol te krijgen; zeker bij bf2 waar minimaal 10 spelers nodig zijn voordat de game begint. Als er niet genoeg spelers op de server zitten joint niemand em, immers er kan nog niet gespeeld worden, en dus blijven er te weinig op de server. Als ie eenmaal gevuld is dan blijft ie dat ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hielko schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 14:52:
[...]

Tja, das altijd een beetje een probleem om een server vol te krijgen; zeker bij bf2 waar minimaal 10 spelers nodig zijn voordat de game begint. Als er niet genoeg spelers op de server zitten joint niemand em, immers er kan nog niet gespeeld worden, en dus blijven er te weinig op de server. Als ie eenmaal gevuld is dan blijft ie dat ook wel.
Dat probleem zie je vaak bij non ranked servers. Ranked servers zitten altijd wel vol bijna. Veel mensen spelen niet op non-ranked servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Wat ook gaar is, is dat in 16 player maps sommige gasten niet het laatste CP pakken maar net erbuiten in de tank blijven zitten zodat iedereen die spawnt simpel weggeschoten wordt. Erg frustrerend, imo zou alleen daarom al het anti tank wapen sterker moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
http://bf2wiki.whyz.nl/index/index.php/Hoofdpagina bestaat nu ook :)

Ik ga er zo ff weer mee aan de slag, kijken of wat aan de layout kan doen (meer bf2 gericht/uiterlijk), dus kijk niet raar op mocht er iets fout gaan :P (eventuele toegevoegde teksten zullen niet vatbaar zijn kwa inhoud ervan).

Als men een bijdrage wil leveren in welke vorm dan ook (als het maar met bf2 te maken heeft) mag je alvast wel stuff erop zetten, regels voor uiterlijk/layout e.d. komen later wel (denk wel aan copyright issues, dus niet letterlijk tekst overnemen zonder een bron erbij, moet nog ff opzoeken hoe dit precies zit).

Moet wel zeggen dat als je niet bekend bent met wikipedia dat het in het begin vrij lastig kan zijn om tekst te editten/toe te voegen etc. er is echter genoeg documentatie te vinden hoe wikipedia werkt, veel lezen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19:07
Het is hier geen V&A ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 30-07-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
raptorix schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 14:55:
Wat ook gaar is, is dat in 16 player maps sommige gasten niet het laatste CP pakken maar net erbuiten in de tank blijven zitten zodat iedereen die spawnt simpel weggeschoten wordt. Erg frustrerend, imo zou alleen daarom al het anti tank wapen sterker moeten worden.
Mwa, ik vind anti-tank wapen best al wel sterk. Als je een beetje slim doet (schieten en direct weer cover zoeken) of als je werkt in squad met 2 anti-tanks erin dan is zo'n tank zo kapot. Met een tank een volle basis inrijden is zelfmoord, dan heb je binnen no time c4 vastgeplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
@ lighteye, kan daar dan een serverlijst op ?? :/
offtopic:
ik weet het, ik zaag een beetje door :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
djmantri schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 16:52:
@ lighteye, kan daar dan een serverlijst op ?? :/
offtopic:
ik weet het, ik zaag een beetje door :D
Van mij wel, alles wat met bf2 te maken heeft (encyclopedie idee he) :) moet nog ff kijken/uitzoeken hoe ik de hoofdpagina een beetje duidelijker kan invullen zodat er makkelijker/sneller een overzicht gegeven kan worden van de (toekomstige) beschikbare informatie :)

//edit: heb net de upload functie ingeschakeld, schijnt te werken :P

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 30-07-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 21:11
Tekn0z schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 13:41:
Net ff op de server van DJ Mantri een potje gespeeld. Alleen waren er zo weinig dat de ronde niet begon voordat er een x aantal spelers waren!! Iedereen voor US kant kiezen, iedereen TK'en!! Erg grappig weer :)
jammer dat het maar niet vol stroomde though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
Pred87 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 00:13:
[...]

ik was niet de enige ;) maarja snap ook wel dat het leuk is als je in die chopper zit maar voor het hele team van de tegenpartij is de game verpest omdat je helemaal niks meer kan doen. ik baal daar van want mashtuur city is een erg vette map zolang die choppers niet gebruikt worden. maar ik was idd erg geirriteerd, mijn team werkte ook nog es voor geen meter samen en elke keer mutiny op mij starten (alsof ik er iets aan kon doen dat ze elke keer maar 10 sec leefden). iig sorry voor die opmerkingen.
Gister heb ik 't dus zelf ook even meegemaakt, zo'n vliegend fort, (tenminste niet zo erg als toen bij ons) Toen kreeg ik een blue screen. :( Mss heeft mn PC wel een ingebouwd spannings/woede metertje ofzo en dacht hij laten we maar is ff resetten voordat 't uit de hand loopt. >:)
Fokkie schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:06:
Ik had net opeens 19231332 punten in mijn BFHQ?! Na een restart van het spel was dit weg en stonden mijn eigen punten er weer. Hebben jullie dit al eens gehad? Ik heb vrij last van framedrops wanneer het beeld vaag wordt als je onder hevig vuur ligt. Effects op low zetten hielp hier wel wat, nog meer tips om dit te verbeteren? Het uizetten van dit effect zal punkbuster wel als cheaten zien denk ik?
Wat zijn je specs? Mss nieuwe hardware kopen.. of gewoon alle graphics naar beneden halen. Dat zal al een boel tegen framedrops helpen denk ik.
MaTr1x schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:35:

@ Area: speel hier met X800XT PE met Catalyst 5.5 zonder problemen. Heb cat 5.6 geprobeerd maar dat vond m'n kaart niet zo fijn (missing files). Ik kan iedereen 5.5 aanraden. 5.7 schijnt niet voor iedereen zo "lekker werken" ;)

[afbeelding]
Ja ik heb 5.6 geinstalleerd hier. Werkte altijd goed, na dat blauwe scherm gaan slapen dus niet meer geprobeerd, maar voorderest nergens last van ofzo. Hopen dat het voor 1 keer was en dat 't niet mn GPU was.
Nog iemand trouwens ervaring met 5.5? Ik las hele goede reacties op 5.6 daarvoor ben ik meteen voor 5.6 gegaan en niet voor 5.7.
Fokkie schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 13:18:
Misschien een domme vraag, in welke .con file in de profiles map kan ik lijntjes toevoegen? Wanneer ik bijvoorbeeld bij general.con of profile.con 'renderer.drawfps 1' toevoeg dan werkt dit alleen de eerste keer dat ik het spel opstart. De keer erna is het regeltje weer uit de .con file verdwenen?
.con file read only maken zal denk ik wel helpen. Maar EA is niet zo blij als je in de .con files rommelt dus mss kan je zo niet meer multiplayeren. Wees dan niet bang. Reinstall of ff de .con file van iemand anders leechen en die van jou overwriten zal wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 19:51
Waar kan je achterhalen welke Catalyst je hebt?
Ik wil wel eens kijken of ik nèt dat beetje meer uit mijn PC kan halen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Mr. Bondt schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 19:21:
Klik met je rechtermuisknop op je bureaublad, klik dan op eigenschappen, je krijgt een menu.
Klik in dat menu op instellingen en in het volgende scherm op geavanceerd, als je ati control panel heb geinstalleerd zie je allemaal tabbladen.
Klik dan op opties en dan zie je de catalyst versie.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 62696 op 30-07-2005 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Heb nog een vraagje, ik was er al achter dat als je met meerdere mensen en bots wil spelen je gewoon single player game kan starten en dan kunnen anderen joinen. nou is het wel zo dat je bij single player alleen 16player map heb maar ik zou graag 32 player map willen is dat mogelijk. heb zo iets zien staan in een van de eerdere bf2 topics.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
Mr. Bondt schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 19:21:
http://img250.imageshack.us/img250/8196/zo2xe.jpg
maaarten schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 19:46:
Heb nog een vraagje, ik was er al achter dat als je met meerdere mensen en bots wil spelen je gewoon single player game kan starten en dan kunnen anderen joinen. nou is het wel zo dat je bij single player alleen 16player map heb maar ik zou graag 32 player map willen is dat mogelijk. heb zo iets zien staan in een van de eerdere bf2 topics.
Dat kan, je heb het toch al gelezen? Daar staat ook hoe het kan, ik weet het zelf niet. Weet wel dat bots niet in het 32 gedeelte kunnen komen.

[ Voor 52% gewijzigd door Kiev op 30-07-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Hmm, ik heb versie 4.11... 8)7 8)7
Heeft iemand nog een linkie waar ik 5.5 vandaan ken halen :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Laatst online: 22:00

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Hier is er wel eentje :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
DOH 8)7

Ik zit soms wel uren op de meuktracker... maar dat mocht kennelijk niet baten om die te vinden }:O
Maar bedankt in ieder geval! :>

[ Voor 13% gewijzigd door Mr. Bondt op 30-07-2005 20:45 . Reden: Droge zin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
edit:

Sorry hoor, maar tis al over

[ Voor 124% gewijzigd door Mr. Bondt op 31-07-2005 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ten eerste bestaat er een edit knop Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif
En ten tweede heeft dit geen ene ... met Bf2 te maken ;)

edit:
er is echt genoeg te vinden over het eerst compleet uninstallen van de oude videokaart drivers voordat je de nieuwe installeerd, een beetje meer moeite doen dan alleen jouw probleem hier neersmijten

[ Voor 55% gewijzigd door fsfikke op 30-07-2005 21:33 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Laatst online: 29-05 13:10

Ikke!

aka Netfinity

Staat hier niet goed nee, maar zet hem eens op 32 bit kleuren ipv 4 bit en op een hogere resolutie.

Hoewel, ik zie maar 2 streepjes bij je resolutie, dus je kan hem zeker alleen op 800x600 en 1024x768 zetten. Als hij niet hoger wil, en dan bedoel ik ook de kleurdiepte (nu op 4 bit) zou ik de drivers voor de videokaart en/of die van je monitor maar eens opnieuw installeren. En een keer opnieuw opstarten ofzo. Maar jou vragen horen hier niet echt thuis. Beantwoord ze alleen omdat dat anders weer zo'n gedoe met nieuwe topics is enzo ;)

[ Voor 70% gewijzigd door Ikke! op 30-07-2005 21:31 ]

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
fsfikke schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 21:20:
Ten eerste bestaat er een edit knop [afbeelding]
En ten tweede heeft dit geen ene ... met Bf2 te maken ;)
[sarcasme]
Bedankt voor je hulp, ik zoek het zelf wel uit.
[/sarcasme]
En nee, andere instellingen kan ik niet doen, omdat die er niet staan.
Ik dat anders ook niet gezegd :P

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Bondt op 30-07-2005 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Mr. Bondt schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 21:08:
[afbeelding]
Dit is van mijn computer over na het installeren van Catalyst... :/

Eh.. help?
Haal je vast een lekkere fps mee ? :p :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Mr. Bondt schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 21:29:
[...]

[sarcasme]
Bedankt voor je hulp, ik zoek het zelf wel uit.
[/sarcasme]
En nee, andere instellingen kan ik niet doen, omdat die er niet staan.
Ik dat anders ook niet gezegd :P
Download eerst deze om alle meuk van je pc af te halen wat gerelateerd is aan de verkeerde installatie (daarna herstarten):

http://www2.ati.com/drivers/cat-uninstaller.exe

Daarna installeer je deze driver:

http://www2.ati.com/drivers/5-7_xp-2k_dd_cp_wdm_24085.exe

(Ik zou eerst beide onderdelen downloaden en dan uitvoeren)

offtopic:
je doet je avatar eer aan :P ;)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Omg zit ik in het verkeerde topic?
Oh nee, jullie zitten in het verkeerde topic 7(8)7 :P

Oja: aangezien www.bf2s.com zovaak down is hebben we een eigen versie online gezet: http://www.battlefield2.nl/bf2stats/ (LET OP: het is nog in beta-fase) :)

[ Voor 48% gewijzigd door Stewie! op 30-07-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Afbeeldingslocatie: http://www.worldtournament.net/bfcomic/comics/33.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worldtournament.net/bfcomic/comics/30.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worldtournament.net/bfcomic/comics/47.jpg

so true....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-06 20:30
Hahaha, sommige strips zijn echt zoo simpel, maar o zo geinig gemaakt. _/-\o_ Ik had ze allemaal gelezen op planetbattlefield.com. Soms lig je zo helemaal plat.

http://www.forumplanet.co....asp?fid=7419&tid=1695333

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

whaha brute homemade comics:) maar jah tis wel waar. heb het ook wel eens gehad dat ik kapot ging omdat de engi die bij mij in de car zat mijnen achter ons uit pleurde.. rij ik achteruit.. kabloewie.
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sorry, maar ik kan hem jullie niet onthouden...

Afbeeldingslocatie: http://img345.imageshack.us/img345/8541/eadevs103patch0wi.jpg

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:36
ik vind deze mogen ze op elke server tijdens het laden latne zien

Afbeeldingslocatie: http://img284.imageshack.us/img284/2762/pickup6js.jpg

al zo vaak gebeurt dat 1 ventje in een jeep of buggie sprint en gewoonw eg rijd terwijl ik en anderen zeggen i need a ride.
ik wacht altijd als ik andere in de buurt zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Laatst online: 21-08-2023
deze is ook leuk;

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/arnolinssen/BF2/050712t.jpg

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:44
hijs lache ja :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Allemaal so true helaas!! :/

Ligt het aan mij of is BF2 haast niet te spelen op 64 player servers? Soms gaat de lag wel, maar al te vaak zie je spelers schokkend door het beeld lopen, het maakt niet uit of mijn ping nu minder is dan 20. Ik denk dat als er maar een paar spelers met een hoge ping rondlopen, de rest er meteen last van heeft.

Kwam net ook op djmantri's server en ik vlieg met de Cobra wat rond, boort een friendly plane zich recht in me. Ik kreeg drie teamkills, niet alleen voor mijn gunner, maar ook voor de twee in het vliegtuig... |:(

Ik heb het ff helemaal gehad, meerdere servers en allemaal mensen die niet samen werken of gewoon niet voor vlaggen gaan. Denkt men nou echt dat je kan winnen door met z'n allen de laatste vlag te verdedigen? Stealthy naar een vlag met een jeep kan je ook vergeten, je teammates denken dat die gun er is, in plaats van de radio, om zoveel mogelijk herrie mee te maken als je ergens heen gaat!

Gunners in choppers die als een gek lopen te schieten als je nog op moet stijgen en als je, met gevaar voor eigen leven, langzaam vliegt boven allemaal enemy infantry gewoon weigeren te schieten en secondary fire al helemaal niet gebruiken, want dat is schijnbaar zo moeilijk om in zwart-wit de tegenstander uit te schakelen... 8)7

Of die commanders die niet luisteren als je om UAV of supplies vraagt, nee meneer is de piloot van een chopper en kan niet lastig gevallen worden met verzoeken van squadleaders. Posities doorgeven van vijandelijke tanks en APC's die dreigen vlaggen over te nemen, waarom zou je dat nou doen? Als commander heb je toch belangrijkere dingen te doen dan je te bemoeien met vlaggen verliezen. :X

Dan maar bij iemand in de Blackhawk springen, makkelijk punten verdienen toch? Maar de piloot denkt dat hij met gemak een vlag kan overnemen door er stil boven te hangen terwijl er twee vijandelijke APC's en één tank staan die binnen notime bedankt zeggen voor de hoeveelheid punten die de piloot weggeeft.

En dit is nog maar te zwijgen over het extreme lame gedrag van sommigen, zoals base-, spawncampen (van onneembare vlaggen), teamkilling, voor vehicles gaan staan of erachter schuilen, niet wachten om mensen een lift te geven of het andere uiterste: liever gaan lopen als iemand wel wacht...

Het is gewoon een verademing als je iemand treft die Battlefield 2 speelt zoals het is bedoeld!! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 16:34
epitome, ik zal eens op bf2s kijken waar je uithangt :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ipenburg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Ik kom net van een 64 server, totaal geen lag, ligt het niet aan je graph card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139170

idd dat zal eerder gewoon aan de pc van die desbetreffende persoon liggen zoals je zelf al zij ping blijft wel laag en dan is het gewoon de pc die het wat moeilijker heeft is bij mij namelijk ook zo dat ik dan ook af en toe wat shokjes heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 21:11
ik heb dat ook vaak dat grotere servers trager lopen. Soms een minuut lang 1 frame per 5 sec. Dat is toch niet de videokaart als je bedenkt dat andere servers weer wel vlot lopen? En het gebeurt inderdaad soms als je zelf de snelste (of één van de snelste) ping hebt.

Ik speel eigenlijk uitsluitend 8x8 en soms een keer 16x16 als ik een vlotte server te pakken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Epitome schreef op zondag 31 juli 2005 @ 02:53:
Allemaal so true helaas!! :/

Kwam net ook op djmantri's server en ik vlieg met de Cobra wat rond, boort een friendly plane zich recht in me. Ik kreeg drie teamkills, niet alleen voor mijn gunner, maar ook voor de twee in het vliegtuig... |:(

Ik heb het ff helemaal gehad, meerdere servers en allemaal mensen die niet samen werken of gewoon niet voor vlaggen gaan. Denkt men nou echt dat je kan winnen door met z'n allen de laatste vlag te verdedigen? Stealthy naar een vlag met een jeep kan je ook vergeten, je teammates denken dat die gun er is, in plaats van de radio, om zoveel mogelijk herrie mee te maken als je ergens heen gaat!

Gunners in choppers die als een gek lopen te schieten als je nog op moet stijgen en als je, met gevaar voor eigen leven, langzaam vliegt boven allemaal enemy infantry gewoon weigeren te schieten en secondary fire al helemaal niet gebruiken, want dat is schijnbaar zo moeilijk om in zwart-wit de tegenstander uit te schakelen... 8)7

Of die commanders die niet luisteren als je om UAV of supplies vraagt, nee meneer is de piloot van een chopper en kan niet lastig gevallen worden met verzoeken van squadleaders. Posities doorgeven van vijandelijke tanks en APC's die dreigen vlaggen over te nemen, waarom zou je dat nou doen? Als commander heb je toch belangrijkere dingen te doen dan je te bemoeien met vlaggen verliezen. :X

Dan maar bij iemand in de Blackhawk springen, makkelijk punten verdienen toch? Maar de piloot denkt dat hij met gemak een vlag kan overnemen door er stil boven te hangen terwijl er twee vijandelijke APC's en één tank staan die binnen notime bedankt zeggen voor de hoeveelheid punten die de piloot weggeeft.

En dit is nog maar te zwijgen over het extreme lame gedrag van sommigen, zoals base-, spawncampen (van onneembare vlaggen), teamkilling, voor vehicles gaan staan of erachter schuilen, niet wachten om mensen een lift te geven of het andere uiterste: liever gaan lopen als iemand wel wacht...

Het is gewoon een verademing als je iemand treft die Battlefield 2 speelt zoals het is bedoeld!! :o
I second that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Pred87 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 00:13:
[...]

gister weer eentje tegengekomen, gewoon een nade van de assault kit naar binnen raggen en je hebt de passagiers dood...

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Hidde zegt : Join een clan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51729

Begin me nu echt zwaar te ergeren aan lui die je zonder na te denken een punish geven. Loopt er een mongool zonder na te denken over de mijnen heen die daar net hebt geplant..Wham..punish. Sukkel, je ziet die dingen toch liggen !!
Zo..das eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:59
:?
Anoniem: 51729 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 11:54:
Begin me nu echt zwaar te ergeren aan lui die je zonder na te denken een punish geven. Loopt er een mongool zonder na te denken over de mijnen heen die daar net hebt geplant..Wham..punish. Sukkel, je ziet die dingen toch liggen !!
Zo..das eruit.
ik kan pgup-pgdn duwen zoveel als ik wil, het heeft geen effect, met als gevolg dat ie dus vrijwel altijd word gepunished (numlock aan/uit heb ik al geprobeert)

gister zat ik in dj mantri's server, en ik was nét opgestegen met een volle blackhawk , en toen was de ronde afgelopen....nét op het laatste moment boort zich nog een straaljager in m'n heli >> 6 teamkills terwijl ik er niks aan kon doen....en meteen was de ronde voorbij 8)7 :?

die teamkills MOET wat aan gedaan worden, want dat vergalt vaak de hele pret |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Detonator op 31-07-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 51729 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 11:54:
Zo..das eruit.
Klopt, net weer 2 keer gekicked omdat mensen expres over je mijnen heen rijden. Ik begin het spel nu toch wel weer minder te vinden hoor. Dat punishen bij mijnen werkt gewoon echt niet. De mijnen zijn duidelijk zichtbaar en toch rijden mensen er over heen. En dan nog zeuren als "omg n00b" (je bent zowiezo een n00b als je dat woord gebruikt)... Wat een triest publiek heeft BF-2 toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 06-06 16:38

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Gisteren ook...

We waren met 3 in een humvee vlaggen aan het overnemen. Hebben we net een gedaan wordt ons pad geblokkeert door een slagboom. Ik plant er C4 op om het op te blazen en wat doet de rest? :(

Ze springen in de humvee en rijden gewoon tegen mijn C4 aan en dan punishen mij voor een teamkill 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:59
-ETz-Memphis Z schreef op zondag 31 juli 2005 @ 12:09:
Gisteren ook...

Ze springen in de humvee en rijden gewoon tegen mijn C4 aan en dan punishen mij voor een teamkill 8)7
ontploft dat dan als je er tegenaan rijdt ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Mr. Detonator schreef op zondag 31 juli 2005 @ 12:10:
[...]

ontploft dat dan als je er tegenaan rijdt ?!
Volgens mij niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 14:19
Volgens mij juist wel.

Maargoed, ik had gisteren ook weer zo'n leuke actie op een i3d server. Ik spawn op een dak, en beneden staat een enemy tank. Ik was medic dus ik gooi wat granaten er naartoe. Komt er een ander ventje van ons team dat tegen die tank aan gaat staan (om niet gezien te worden, was geen special ops). Dus ja, teamkill met granaat, punish natuurlijk :( Man, je kan toch wel snappen dat ik granaten naar een tank gooi, pffffft.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
rac-on schreef op zondag 31 juli 2005 @ 10:10:
[...]

gister weer eentje tegengekomen, gewoon een nade van de assault kit naar binnen raggen en je hebt de passagiers dood...
Wat ook bijzonder effectief is heb ik gemerkt; gewoon als tegenstander de chopper pakken en die crashen op die andere volle chopper. Kunnen ze niks tegen doen, en je hebt direct 6 kills (wat wel opweegt tegen de twee min punten voor een zelfmoord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
hmm misschien leuk om te laten zien, de serverstatus:
Afbeeldingslocatie: http://www.game-monitor.com/server-stat-image/0/ffffff/FF0000/0000ff/FF0000/85.236.101.31:16967.png

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.