Ik kom de account server op het moment niet op.
Ligt dat aan mij, of... ?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hmm, ditto hier.Xrenity schreef op zondag 31 juli 2005 @ 12:41:
Ik kom de account server op het moment niet op.
Kan me voorstellen dat jij je flink ergert hieraan want je bent eerlijk gezegd best een beetje een statswhore. Ik bedoel wie neemt er nou een avatar met zijn rang ?!Epitome schreef op zondag 31 juli 2005 @ 02:53:
Allemaal so true helaas!!![]()
Ik heb het ff helemaal gehad, meerdere servers en allemaal mensen die niet samen werken of gewoon niet voor vlaggen gaan. Denkt men nou echt dat je kan winnen door met z'n allen de laatste vlag te verdedigen? Stealthy naar een vlag met een jeep kan je ook vergeten, je teammates denken dat die gun er is, in plaats van de radio, om zoveel mogelijk herrie mee te maken als je ergens heen gaat!
Het is gewoon een verademing als je iemand treft die Battlefield 2 speelt zoals het is bedoeld!!
[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 31-07-2005 12:52 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Da's dus gewoon beetje lame..Hielko schreef op zondag 31 juli 2005 @ 12:35:
[...]
Wat ook bijzonder effectief is heb ik gemerkt; gewoon als tegenstander de chopper pakken en die crashen op die andere volle chopper. Kunnen ze niks tegen doen, en je hebt direct 6 kills (wat wel opweegt tegen de twee min punten voor een zelfmoord).
[ Voor 17% gewijzigd door Inflatable op 31-07-2005 13:36 ]
je moet iets...
Een stuk minder lame dan met z'n zessen in een black hawk zitten (niet dat ik het niet doe, daar niet van
Je hebt gelijk, ik begrijp mensen niet die niet spelen om met het team te winnen in Battlefield.Help!!!! schreef op zondag 31 juli 2005 @ 12:49:
[...]
Kan me voorstellen dat jij je flink ergert hieraan want je bent eerlijk gezegd best een beetje een statswhore. Ik bedoel wie neemt er nou een avatar met zijn rang ?!Jouw doel is: winnen, winnen en nog eens winnen, en zoveel mogelijk punten halen.
Je vergeet alleen even dat lang niet iedereen daar een kick uit krijgt om als een bezetene met een jeepie de map rond te crossen, op je buik liggen, vlag innemen en doorcrossen.
Er zijn ook een hoop mensen die de actie en chaos rond die laatste vlag juist super vinden en t niet echt interesseert of ze nu winnen of verliezen of veel punten scoren.
Ik heb gisteren een paar keer met je op een server gezeten, en jij beheerst t spel heel erg goed maar je speelt t dan ook heel veel. Als je op publics zit kom je gewoon lots of lamers tegen en daar helpt een beetje goed adminnen een hoop maar voor mensen als jij helpt maar 1 ding echt en dat is in een clan gaan en wars spelen zodat je voornamelijk mensen tegenkomt die dezelfde doelen en kwalitatief niveau als jij hebben.
Verder is BF2 best een ingewikkeld spel als je t helemaal wilt spelen zoals t bedoeld is. Er zijn een hoop mensen die t spelen alsof t Unreal Tournament is ofzo.
Anoniem: 139872
Helemaal mee eens, dat stuklopen op de frontlinie van b.v Strike at Kartan begrijp ik niet, pak een snelle auto of apc en scheur die eerste vlaggen voorbij. Pak een vlag achterin en ze moeten op 2 fronten vechten. Dat heet tactiek en daar is BF2 voor. Ik begrijp de mensen dus niet die als een blinde op de hangranaten lopen die de MEC achter de schutting gooit.Epitome schreef op zondag 31 juli 2005 @ 13:42:
[...]
Je hebt gelijk, ik begrijp mensen niet die niet spelen om met het team te winnen in Battlefield.![]()
Je hoeft niet allemaal van vlag naar vlag te crossen, maar zelfs al geeft de commander aan dat het zinloos is de laatste vlag te verdedigen, blijven mensen het volhouden. Dat is idd gewoon deathmatch!
Ik heb in verschillende clans gezeten, maar daar kleven toch ook veel nadelen aan:Dice heeft Battlefield 2 juist zo proberen te maken dat je eigenlijk geen clan meer nodig hebt om als een team te spelen: VOIP, Commander, Squadsleaders en -members, verbetert communicatiesysteem, etc.
- Vast takenverdeling, je moet de war hetzelfde doen, tank of chopper je kan er niet van afwijken
- Bug abuse: clans lopen voortdurend te oefenen om bugs in de game in hun voordeel te gebruiken
Als je weet wat pixelshooting is, dan kan je begrijpen dat ik daar echt iets tegen heb- Spawncamping en baseraping is maar al te vaak een vaste tactiek tijdens wars
- Clans die cheaten komen helaas veel te vaak voor
- Soms stop je veel energie in een clan, maar krijg je er weinig voor terug
Zo 'in' dat iedereen dat doet ja.
Wat is btw pixelshooting?Epitome schreef op zondag 31 juli 2005 @ 13:42:
[...]
Je hebt gelijk, ik begrijp mensen niet die niet spelen om met het team te winnen in Battlefield.![]()
Je hoeft niet allemaal van vlag naar vlag te crossen, maar zelfs al geeft de commander aan dat het zinloos is de laatste vlag te verdedigen, blijven mensen het volhouden. Dat is idd gewoon deathmatch!
Dit roep ik zo vaak, maar niemand luisterd. Iedereen wil perse alle vlaggen cappen terwijl een meer dan de tegenstander en dan verdedigen al genoeg is!
Ik heb in verschillende clans gezeten, maar daar kleven toch ook veel nadelen aan:Dice heeft Battlefield 2 juist zo proberen te maken dat je eigenlijk geen clan meer nodig hebt om als een team te spelen: VOIP, Commander, Squadsleaders en -members, verbetert communicatiesysteem, etc.
- Vast takenverdeling, je moet de war hetzelfde doen, tank of chopper je kan er niet van afwijken
- Bug abuse: clans lopen voortdurend te oefenen om bugs in de game in hun voordeel te gebruiken
Als je weet wat pixelshooting is, dan kan je begrijpen dat ik daar echt iets tegen heb- Spawncamping en baseraping is maar al te vaak een vaste tactiek tijdens wars
- Clans die cheaten komen helaas veel te vaak voor
- Soms stop je veel energie in een clan, maar krijg je er weinig voor terug
[ Voor 80% gewijzigd door Kiev op 31-07-2005 14:10 . Reden: 2e quote ]
Anoniem: 137486
[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 31-07-2005 14:19 ]
misschien wel ja. je had de reacties moeten zien toen ik dat gister deed hahaha. maarja imo moeten ze niet zeiken, ze halen allemaal 2x zoveel score als de rest en doen er bijna niks voor..
[ Voor 15% gewijzigd door Pred87 op 31-07-2005 14:29 ]
mee eens!bvk schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 22:46:
[...]
Ik ben gisteren ook op deze manier te pakken genomen (misschien was jij dat wel) en het is natuurlijk erg effectief om kill punten te scoren.
Maar eh, zeg eens eerlijk, vind je dit nou sportief en bijdragen aan de gameplay? Je respawnd, probeert meteen dekking te zoeken omdat je weet dat er een sniper ligt, maar dat haal je niet... omdat het spel je vaak midden op open terrein laat respawnen.
Voor jou makkelijk scoren, maar je blijft op je luie reet liggen zonder risico te lopen of vlaggen te veroveren. Dit heet bij mij dus gewoon campen.....
Anoniem: 126062
-Daniël- schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:11:
[afbeelding]
OMG, Dit is ZO herkenbaar. Stelletje idioten die denken dat ze een helicopter kunnen neerhalen.
Damn.
gun op die jeeps van de chinezen bijvoorbeeld doen wel zat damage op choppers hoorCorteX schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:14:
[...]
Dit gebeurt mij ook altijd, maar dan in een tank. Gaan ze op je staan schieten, terwijl je ze eerst helemaal niet gezien had. En dan te bedenken dat de meeste guns totaal geen schade aanrichten bij een tank, bij een helicopter dacht ik nog wel een klein beetje.
[ Voor 11% gewijzigd door Schuey op 31-07-2005 17:38 ]
[ Voor 139% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 31-07-2005 17:44 ]
ja laatst op dragon valey was dat. wij waren al 10min aant vliegen ofzo zonder te crashen en er zat een gast de hele tijd te wachten op de heli die dus niet spawnde. blijkbaar wou hij de heli wel heel graag want toen we terug kwamen om te repareren blies ie ons opLange_Slurf schreef op zondag 31 juli 2005 @ 18:20:
Wat mij zeer aantrok in dit spel is echt het teamwork. vaak genoeg met Pred87, Hielko, Kill4Fun1 etc lekker kunnen knallen. Jammer dat er altijd weer gasten bijzijn diet het verknallen ( de zgn egotrippers) Peeps die denken dat de heli alleen voor hun in het spel spawnt. En als ik hem dan een keer bemachtigd heb, plakken ze er c4 op, met alle gevolgen van dien ( nietwaar pred87?).
Anoniem: 81498
Zucht, inderdaad. Kan je een vliegtuig besturen, doe je er nog niets nuttigs mee...Bigbot schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:57:
iets wat me wel opviel is dat veel mensen die in vliegtuigen zitten liever bombarderen dan proberen de vijandelijke blackhawks of vliegtuigen af te schieten..
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Dat zijn vehicles waar friendlies net zijn uitgestapt, het kruis staat er dan niet meer doorheen. Maar als je friendlies net zijn uitgestapt dan heb je een grotere kans ze te raken, vandaar die teamkills!The Widow Maker schreef op zondag 31 juli 2005 @ 19:28:
hmm nu toch wel een vraagje.
Ik bombardeer veel met het vliegtuig, ben er redelijk goed in, zegmaar het type dat als de vijand mij weer neer te halen ze meteen MUAHAHAHHAHAAAA roepen over de chat.
Maar als je dus komt aanvliegen zie je alle vehicles en ground defense staan, met n vierkantje er omheen. maar als ik dan bombardeer, dan zijn het best vaak mijn teammates die ik fragis dat ook de bekende bug van rooie nicks op friendly dudes of is dit iets wat ik niet goed doe?
Nog erger zijn gasten die met hun APC vlakbji jou vlag gaan staan en iedereen neerhalen, zonder ook maar iets te proberen om die valg te veroveren.Pred87 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 18:56:
[...]
ja laatst op dragon valey was dat. wij waren al 10min aant vliegen ofzo zonder te crashen en er zat een gast de hele tijd te wachten op de heli die dus niet spawnde. blijkbaar wou hij de heli wel heel graag want toen we terug kwamen om te repareren blies ie ons opwas jammergenoeg geen admin online toen. gelukkig werd hij later die avond wel gekickt voor basecampen met heli. (zette ie em ergens op het dak en ging met de gun iedereen neermaaien bij een vlag die niet veroverd kon worden)
We are all accidents waiting to happen
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Anoniem: 10456
Euh ik geeft toe dat er nog een paar foutjes inzitten maar ik vind dit toch zeker wel een heel gaaf spel met een hele leuke online-gameplayViper2k1 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:41:
Wat een gaar rotspel is het soms zeg! Slechte afstellingen duidt ik nu op!
Maar ja, het is en blijft EA he. Leuke games, maar online bakken ze er bar weinig van is mijn ervaring. NFS:U, online speedbug, C&C Generals, wat kon je daar al niet cheaten, en nu dit weer! Alsof ze helemaal geen online tests hebben gedaan!
wat een gare optie is dat dan, want welk nut heeft het nou om vehicles waar dus net friendlies uit zijn gestapt dezelfde markering te geven als een bemand hostile vehicleEpitome schreef op zondag 31 juli 2005 @ 19:37:
[...]
Dat zijn vehicles waar friendlies net zijn uitgestapt, het kruis staat er dan niet meer doorheen. Maar als je friendlies net zijn uitgestapt dan heb je een grotere kans ze te raken, vandaar die teamkills!
Dat kan ik wel begrijpen, als die gast in zijn eentje in n squad zit is dat alleen om dan dingen te kunnen requesten, doe ik ook wel eens.RA7 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:36:
[...]
Of nog erger: SQUAD LEADERS die als sniper gaan zitten campen.
Des al niet te min, BF2 rulez...
Als je desondanks toch door diegene gepunished wordt, dan wel.htf99 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 21:04:
Hoe zit het eigenlijk? Ik teamkill perongeluk iemand maar ik ben medic dus revive hem gelijk. Hij heeft dus geen "death" Krijg ik toch minpunten?
Ja oke, ik geef toe dat mijn post ook supernegatief opgevat kan worden, maar dat was niet de bedoeling. Ik vind het een supergaaf spel! Ik vind het alleen zo jammer dat een aantal supergave spellen van EA van die irritant kleine bugs hebben! Ze kunnen daar veel beter!Anoniem: 10456 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:46:
[...]
Euh ik geeft toe dat er nog een paar foutjes inzitten maar ik vind dit toch zeker wel een heel gaaf spel met een hele leuke online-gameplay
[ Voor 47% gewijzigd door Viper2k1 op 31-07-2005 21:24 ]
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Da's 1 van de dingen waar ik me ook aan erger.Mr. Bondt schreef op zondag 31 juli 2005 @ 21:36:
Dan botst hij tegen een andere heli aan.
Ik was een medic, en iemand onder mij vroeg om hulp.
Ik wil ok antwoorden met Page Up... tegelijkertijd dat hij botst![]()
Hebbik hem per ongeluk gepunished voor teamkill![]()
Mij wil hij vast niet meer in z'n heli hebben
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Net ervoor eruitspringenOakley schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:00:
Ow, wat is het toch een frustrerend spel soms. Bestuur ik een blackhawk, moet ik na het opstijgen al de eerste enemy straaljager ontwijken die zich in mijn chopper wil boren de tweede lukt niet en ragged hem er vol in. KRIJG IK DUS -22 punten teamkill, dat is dus niet grappig meer. Wat kan ik daar in godsnaam aan doen. Sorry ff frustratie uiten...
De lege vehicles zijn net zoals lege Stingers/IGLA's een potentiële bedreiging voor de planes, vandaar dat ze ook met zo'n vierkantje worden aangeduid; op je minimap uitkijken voor teammates in de buurt!!The Widow Maker schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:57:
[...]
wat een gare optie is dat dan, want welk nut heeft het nou om vehicles waar dus net friendlies uit zijn gestapt dezelfde markering te geven als een bemand hostile vehicle
Alleen als Squadleader kan je UAV aanvragen, vandaar dat hij dat zo doet. Ik ga wel eens van member naar leader van een nieuwe squad alleen maar om UAV aan te vragen op een bepaalde spot.[...]
Dat kan ik wel begrijpen, als die gast in zijn eentje in n squad zit is dat alleen om dan dingen te kunnen requesten, doe ik ook wel eens.
Met Page Down punish je iemand voor zijn actie, de vraag is namelijk of je de teamkiller wil forgiven.Mr. Bondt schreef op zondag 31 juli 2005 @ 21:36:
Ik wil ok antwoorden met Page Up... tegelijkertijd dat hij botst![]()
Hebbik hem per ongeluk gepunished voor teamkill![]()
Mij wil hij vast niet meer in z'n heli hebben
Eruit springen voordat hij zich erin boort, je krijgt dan alleen de -2 van je eigen dood of alleen 1 death als ie telt voor degene die zijn plane erin boorde.Oakley schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:00:
Ow, wat is het toch een frustrerend spel soms. Bestuur ik een blackhawk, moet ik na het opstijgen al de eerste enemy straaljager ontwijken die zich in mijn chopper wil boren de tweede lukt niet en ragged hem er vol in. KRIJG IK DUS -22 punten teamkill, dat is dus niet grappig meer. Wat kan ik daar in godsnaam aan doen. Sorry ff frustratie uiten...
Ja, je moet goed opletten wat linksonder staat voordat je op Page Up of Down drukt, soms moet je ook meerdere vragen achter elkaar beantwoorden.riffey#4 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:06:
[...]
Da's 1 van de dingen waar ik me ook aan erger.
Squadleader geeft een opdracht, ik doe "pgup" en hoor geen "Roger that".
Kijk je op je scherm heb je Yes gevote op een Mutiny, een kickvote of een TKpunish...
Tja.. das makkelijker gezegd dan gedaan en daarnaast heb ik nog wel wat verantwoordelijkheidsgevoel (dubbele woordwaarde) en wil ik mijn teambuddy's veilig naar hun bestemming vliegen. Die suicide bombers verpesten het hele spel op deze manier. Hoogste tijd voor die nieuwe patch.
Anoniem: 44718
Anoniem: 62696
Ehm, hoe wil je er wat aan doen?Oakley schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:18:
[...]
Tja.. das makkelijker gezegd dan gedaan en daarnaast heb ik nog wel wat verantwoordelijkheidsgevoel (dubbele woordwaarde) en wil ik mijn teambuddy's veilig naar hun bestemming vliegen. Die suicide bombers verpesten het hele spel op deze manier. Hoogste tijd voor die nieuwe patch.
Nee, dat ze het zo maken dat de piloot van de heli niet alle teamkills krijgtAnoniem: 62696 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:21:
[...]
Ehm, hoe wil je er wat aan doen?
Vliegtuigen die van helikopters afstuiteren?
[ Voor 10% gewijzigd door Pred87 op 31-07-2005 22:39 ]
Ging best aardig vanavond, maar er werd wel gescholden op elkaar en dat ben ik nog niet vaak op een normale ranked server tegengekomen.Pred87 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:38:
pff djmantri's server zat echt vol met lamers vanavondschijtziek word ik van die mensen die alleen maar met heli vliegen en als ze em niet krijgen vliegen ze gewoon een jet in je heli of halen ze je neer met aa nog ee.. en dan ok nog tk krijgen als zij een jet in je chopper vliegen. kdacht dat meeste nederlanders die daar komen wel goede teamspelers zijn, deze 2 dus niet
bekijk de pricewatch eens:Anoniem: 44718 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:20:
Ik ben opzoek naar een video kaart waar battlefield goed op kan draaien met minstens de Gfx instellingen van bf2 op medium / high.
Iemand een sugestie? Budget rond de 200 euro. Moet overigens ook tv output opzitten.
Het was idd niet echt gezellig op dat moment. Maarja over het algemeen vind ik dat wel een hele goede server en als je een beetje leuk team hebt waar je inzit en als tegenstander. Want ik heb vaak dat het wat langer duurt voordat ik in het spel zit na een mapchange en dan als ik eindelijk in het spel zit is het vaak nog even een minuutje lang laggen en daarna gaat het goed, maar in die tussentijd had zo'n gozer de heli van onze basis gejat en zat daar lekker te baserapen.Pred87 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:38:
pff djmantri's server zat echt vol met lamers vanavondschijtziek word ik van die mensen die alleen maar met heli vliegen en als ze em niet krijgen vliegen ze gewoon een jet in je heli of halen ze je neer met aa nog ee.. en dan ok nog tk krijgen als zij een jet in je chopper vliegen. kdacht dat meeste nederlanders die daar komen wel goede teamspelers zijn, deze 2 dus niet
10100111001
Mja goed, maar op de map kijken lukt mij niet als ik bombardeer. Ik denk dat er ongeveer 1.5s zit tussen het moment dat ik iets zie en bommen loslaat. En in die tijd moet ik zorgen dat ik onder de juiste hoek kom aanvliegen, dat ik niet tegen gebouwen of bomen aanvlieg (wat weer n stukje gevoel is), dat ik geen friendly vehicles wegbombardeer die ernaast staan, dat ik goed aim wat weer afhangt van bovengenoemde factoren en dat ik op het juiste moment de knop indruk.Epitome schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:15:
[...]
De lege vehicles zijn net zoals lege Stingers/IGLA's een potentiële bedreiging voor de planes, vandaar dat ze ook met zo'n vierkantje worden aangeduid; op je minimap uitkijken voor teammates in de buurt!!
ja tis ook een goede server, dit was ook de eerste keer dat ik maar weg ben gegaan vanwege mensen die niet normaal konden spelen.Dark Lord schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:41:
[...]
Het was idd niet echt gezellig op dat moment. Maarja over het algemeen vind ik dat wel een hele goede server en als je een beetje leuk team hebt waar je inzit en als tegenstander. Want ik heb vaak dat het wat langer duurt voordat ik in het spel zit na een mapchange en dan als ik eindelijk in het spel zit is het vaak nog even een minuutje lang laggen en daarna gaat het goed, maar in die tussentijd had zo'n gozer de heli van onze basis gejat en zat daar lekker te baserapen.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 01-08-2005 00:35 ]
En het kicken van doelloos rijvolk!djmantri schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 00:35:
*knip* kicken van doelloos loopvolk *knip*
Anoniem: 8514
Ja dan kun je met de textures en lightning op medium zonder schokken draaien....Anoniem: 81498 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 19:23:
ik zit nu op 512mb met gf6600 non-gt, en het maakt niet uit qua fps of ik op high of op medium speel.., het schokt regelmatig even en dat speelt rot vooral van dichtbij schieten. los ik dit op met 1gb ram?
dat jij weinig reactietijd hebt ligt niet aan het spel, maar aan jouw manier van targets vinden.The Widow Maker schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:49:
[...]
Mja goed, maar op de map kijken lukt mij niet als ik bombardeer. Ik denk dat er ongeveer 1.5s zit tussen het moment dat ik iets zie en bommen loslaat. En in die tijd moet ik zorgen dat ik onder de juiste hoek kom aanvliegen, dat ik niet tegen gebouwen of bomen aanvlieg (wat weer n stukje gevoel is), dat ik geen friendly vehicles wegbombardeer die ernaast staan, dat ik goed aim wat weer afhangt van bovengenoemde factoren en dat ik op het juiste moment de knop indruk.
Woei wat ben je als gamer toch een athleet![]()
Nee, maar ik vind het gewoon een vage optie. Op deze manier ben ik meer n bedreiging voor mijn teammates dan dat die stinger een bedreiging voor mij is. Ik hoop dus ook dat EA dit fixt.
Een GF6800LE http://powerline.nl/s/shop.php heeft er een voor 129EuroAnoniem: 44718 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:20:
Ik ben opzoek naar een video kaart waar battlefield goed op kan draaien met minstens de Gfx instellingen van bf2 op medium / high.
Iemand een sugestie? Budget rond de 200 euro. Moet overigens ook tv output opzitten.
Oh, hehe, dan was het iets anders, maar ik heb heel vaak zo'n situatie gehad.Epitome schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:15:
[...]
Met Page Down punish je iemand voor zijn actie, de vraag is namelijk of je de teamkiller wil forgiven.
Dat doet mij denken aan een situatie dat een commander bij mij in de heli zat.T4F.nl_Muad schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:46:
Vandaag weer heerlijk gespeeld. Een tijdje in zo'n attack chopper gevlogen, steeds met dezelfde gunner, ging best goed. Vliegen lukt nu aardig, en met een beetje gunner is het leuk vertoeven daarbovenKreeg af en toe complimenten van hem voor mn vliegwerk, DAT is pas echt leuk, als anderen je werk waarderen.
Bij multiplayer staat een optie "Netwerk starten".Hielko schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 02:19:
Weet iemand ook hoe je Battlefield 2 op een LAN met bots kan spelen? Ik las dat je gewoon een single player 'server' kon joinen, maar dat lukt 'ons' niet. Volgens mij komt dit doordat we geen online account kunnen gebruiken, omdat er geen internet is @ de lan locatie.
Iemand die weet hoe je toch een bf2 server met bots kan starten? Want dit spel MOET natuurlijk gespeeld kunnen worden!
[ Voor 74% gewijzigd door Mr. Bondt op 01-08-2005 08:37 ]
daarom moet men gewoon voor mijn part net wat uitgebreidere demo's uitbrengen, en aan de hand van de feedback op de demo, de full aanpassen, of een open beta beginnen. Nu is het vaak zo dat zelfs de demo na de full komt, terwijl die demo gebruikt kan worden als test voor de community, mja, de beste stuurlui enzoBigbot schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 02:38:
leuk verhaal
Er zitten inderdaad een aantal irritante bugs in het spel. Dat damage verhaal is kut en dat je als bestuurder van een voertuig al die teamkill punten krijgt omdat een josti een zelfmoord aanval op je doet is gewoon slecht. Dat had er echt nooit in mogen zitten.
Whoppaa, jij ziet het in! Die missile lock word je idd gek van, je vliegt echt niet rustig meer rond.Oakley schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:13:
[...]
Word je gek van die straaljagers? ga in een een AA voertuig zitten en knal ze kapot of pak een stinger. Het is even oefenen maar alleen de lock op die gasten houden maakt ze al gek en stoort de aanval dusdanig dat ze geen tijd hebben om de rest van je team te bombarderen.
Chopper hoeren? Maak een val ergens met een squad: allemaal met anti-tank rond een vlag campen, wachten tot die chopper erboven stilhangt en knallen maar.
Conclusie: het is niet alleen maar de schuld van slecht werk van Dice.
Je moet BF starten met het icoontje Battlefield 2 en niet met het icoontje Play Battlefield 2 Now!Royz schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:11:
Hoe kan je uitzetten dat hij automatisch met een server connect als je BF opstart? Want het duren eerst uren voordat ik geconnect ben en dan gaat hij automatisch naar een server toe... heb het menu doorgespit maar vind niks?
OMG dat icoontje maar gelijk verwijderd... thxJedi Geub schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:41:
[...]
Je moet BF starten met het icoontje Battlefield 2 en niet met het icoontje Play Battlefield 2 Now!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Nee mijn manier van targets vinden is anders. Ik stijg op, meestal naar een hoogte van 300 tot 500, en dan vlieg ik een beetje op de vijandelijke basissen af. Omdat ie op bombarderen staat zie ik dus 300m van tevoren al waar een enemy vehicle staat, vanaf dat moment trek ik op om te zorgen ik dat ik onder een hoek van 45* aan kom vliegen en bombardeer.RocketKoen schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 01:14:
[...]
dat jij weinig reactietijd hebt ligt niet aan het spel, maar aan jouw manier van targets vinden.
je zit in een straaljager, en jij probeert met het blote oog een doel te vinden.... wat verwacht je?
[ Voor 12% gewijzigd door Widow op 01-08-2005 11:17 ]
Heb ik ik nou nog nooit gehad; misschien helpt het als je gaat spelen op fatsoenlijke servers, bijv. die van DJMantri of i3dslash24 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:34:
Ik heb het helemaal gehad met deze game! Probeer al weken een beetje mijn score omhoog te weken (om eens een unlock te krijgen die ik nu nog nooit heb gehad!) maar telkens zijn er van die mafketels die je net voor het eind van de ronde eraf kicken!
Gisteren had ik zelfs in 1 ronde 3 ribbons en 1 medal toegekend gekregen, had een leuke score (als commander) en toen de tickets op 10 tegen 120 stonden........PATS: you have been kicked!
WEG ribbons en medal! Ook de punten kon ik wederom naar fluiten!
Hand op mijn hart: ik was echt niet aan het TK-en ofzo, want dat vind ik echt flauw gedrag (ook ik maak natuurlijk best wel eens een per ongeluk teamkill, maar ik kijk echt wel uit wat ik doe)
Zou er nou echt nooit eens een patch komen die in ieder geval je behaalde ribbons/medals bijwerkt ook al heeft 1 of andere admin je weer gekickt omdat hij het niet kan hebben dat je beter scoort?
Tot dat er zoiets is gaat dit spel bij mij in de kast in ieder geval, dit is echt te frustrerend voor woorden!
Anoniem: 134214
Inderdaad, heb ook tijdje als gunner gespeeld met de hele tijd dezelfde piloot.T4F.nl_Muad schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:46:
Vandaag weer heerlijk gespeeld. Een tijdje in zo'n attack chopper gevlogen, steeds met dezelfde gunner, ging best goed. Vliegen lukt nu aardig, en met een beetje gunner is het leuk vertoeven daarbovenKreeg af en toe complimenten van hem voor mn vliegwerk, DAT is pas echt leuk, als anderen je werk waarderen.
Teamen vind ik het meest belangrijke in BF2, als ik de chopper heb ga ik eerst op zoek naar mensen die mee willen vliegen voordat ik de strijd aanga. Hetzelfde met de tank, hoewel dat daar wat minder voor nodig is. Geweldig om met zn tweeen door een stad te jagen en af te spreken dat ik voor doe, en de gunner zijkanten en achter. Werkt mega goed, de punten vliegen binnen dan. En ook voor het team kan 1 tank echt van belang zijn, hoeveel spawnpoints ik niet veroverd en verdedigd heb in mn eentje, waren 5 enemies zoet meeHelemaal goed als je gunner ook nog eens engineer is. Tip voor mensen: als engineer altijd aan zijkant van wagens staan, mocht een vijand net zn raket op je voertuig mikken is de eerste reactie voor of achter uit....spreek dit ook af met je teammate die bij je zit.
Nog 500 puntjes, ben ik een rankje hoger en kan ik eindelijk mn anti-tank unlocken
[ Voor 34% gewijzigd door Schuey op 01-08-2005 11:54 ]
Mwa, ik vind 't ook wel relaxed om wat meer mappen te doen. De urban only cycle is ook wel relaxed, maar 't is minder als alle server dat gaan doenSchuey schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:52:
net tijdje op de i3d server voor urban maps only gespeeld, was echt vet
Wat mij betrefd doen we dat bij de djmantri server ook, die grote maps lekker weg, en de urban maps erin houden, dalian plant enzo mag van mij opzouten
Wel af en toe frustrerend, dan zeg je wat, komt er een smartass, dont whine, godver zou mijn keyboard doormidden slaan met je dont whineMan wat kan ik opgewonden raken af en toe
Anoniem: 10456
[ Voor 77% gewijzigd door Schuey op 01-08-2005 12:14 ]
Anoniem: 46247
"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix
Klopt dat 1000 punten snel te halen moet zijn, echter heb ik net me nieuwe PC af en heb een nieuwe account aangemaakt voor mezelf. Ik ben dus opnieuw begonnen zeg maar.Hielko schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:20:
[...]
Heb ik ik nou nog nooit gehad; misschien helpt het als je gaat spelen op fatsoenlijke servers, bijv. die van DJMantri of i3d. En weken werken om je eerste unlock te krijgen??? Dat zijn maar 1000 punten die je daarvoor nodig hebt, dat moet toch wel binnen een paar dagen kunnen dacht ik zo.
als je op i3d zoekt krijg je 4 ranked servers:slash24 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:03:
[...]
Klopt dat 1000 punten snel te halen moet zijn, echter heb ik net me nieuwe PC af en heb een nieuwe account aangemaakt voor mezelf. Ik ben dus opnieuw begonnen zeg maar.
En punten opbouwen duurt lang als je telkens aan het eind van een ronde gekicked wordt!
Die servers die je zegt; kan ik die gewoon zoeken op de namen die je hierboven geeft of moet ik dan op IP zoeken? Eens kijken of ik daar wel gewoon normaal behandeld word
De i3d server is echt geniaal ja, alleen urban mapsAnoniem: 10456 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:06:
Vind de grotere maps ook wat minder, urban-maps zijn duidelijk mijn favorieten.
Cleansweep en bijna iedere Chinese map mag er inderdaad zo uit. Kubra Dam vind ik echt de allerslechtste map die er in zit. Karkand - Sharqi - Mashtuur - Stalemate SUPER!
Anoniem: 13284
Dit vind ik nog de beste:DaMorpheus schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:05:
[...]
als je op i3d zoekt krijg je 4 ranked servers:
84.244.130.120 - 32 slots urban maps, medium size maps
84.244.131.130 - 64 slots urban maps, medium size maps
84.244.131.131 - 32 slots all maps
84.244.131.129 - 16 slots all maps
Allemaal public ranked servers die we voor EA hebben opgezet
Vanavond komen er weer 5 bij, ik zal ze dan ook hier even posten
Anoniem: 120987
Er mag alleen wel iets strakker op geadminned worden. Dat mensen pissig worden wanneer ze niet in een Blackhawk kunnen is tot daar aan toe, maar om dan maar gelijk het hele ding met alle inzittenden op te blazen met C4 of gewoon de gunners en andere inzittenden af te maken is wat overdreven.The Widow Maker schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:07:
[...]
De i3d server is echt geniaal ja, alleen urban mapskarkand is echt de alleruberste map in het hele spel, mashtuur wat minder vanwege de open vlaktes en de heli's, maar dat is ook n gave map.
Tot vanavond dan maar!DaMorpheus schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:05:
[...]
84.244.130.120 - 32 slots urban maps, medium size maps
84.244.131.130 - 64 slots urban maps, medium size maps
84.244.131.131 - 32 slots all maps
84.244.131.129 - 16 slots all maps
blup
Anoniem: 85748
* riffey#4 hoopt op een 64 mans all-maps server.DaMorpheus schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:05:
[...]
Als je een screenshotje hebt, gewoon even op ons forum posten, dan kunnen we ze bannenAnoniem: 120987 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:12:
[...]
Er mag alleen wel iets strakker op geadminned worden. Dat mensen pissig worden wanneer ze niet in een Blackhawk kunnen is tot daar aan toe, maar om dan maar gelijk het hele ding met alle inzittenden op te blazen met C4 of gewoon de gunners en andere inzittenden af te maken is wat overdreven.
Oh, en als Morpheus = morpeus, ja, we hebben het gevraagd.
In BF2 kan je gedeeltelijk door muren heenlopen. Zo heb ik al tientallen keren mensen gekilled. Ze liggen dan ergens in een hutje of achter een muur en met hun voeten naar de muur toe. Die voeten steken dan door de muur heen naar buiten. Zet het mes in die voet en aan de andere kant van de muur val jij dood neerharryvos schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:17:
Wat me de laatste tijd zo opval is dat als je bv. voor een tank wegduik achter een muur of zelfs in zo'n huisje, dat die tank gewoon dwars door de muur je alsnog neerknal. (zelfs met zijn kogels)
Snap daar geen moer van want dan kan ik net zo goed gewoon voor die tank gaan staan.
[ Voor 39% gewijzigd door Stewie! op 01-08-2005 13:27 ]
aha gewoon een bug dus. hehe moet ik ook eens proberen dan.DaMorpheus schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:26:
In BF2 kan je gedeeltelijk door muren heenlopen. Zo heb ik al tientallen keren mensen gekilled. Ze liggen dan ergens in een hutje of achter een muur en met hun voeten naar de muur toe. Die voeten steken dan door de muur heen naar buiten. Zet het mes in die voet en aan de andere kant van de muur val jij dood neer
Mja, ik heb het idee dat er standaard een beetje lag is, waardoor je door de lag de kogels toch nog kunt ontvangen terwijl je niet meer in de lijn staat met de tank.harryvos schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:17:
Wat me de laatste tijd zo opval is dat als je bv. voor een tank wegduik achter een muur of zelfs in zo'n huisje, dat die tank gewoon dwars door de muur je alsnog neerknal. (zelfs met zijn kogels)
Snap daar geen moer van want dan kan ik net zo goed gewoon voor die tank gaan staan.
Ik neem aan dat je pas bent begonnen met het spelen van FPS games, want bij bijna elke game is het zo dat als je "een compleet magazijn" op iemand gaat legen, dat je eigenlijk zeer onnauwkeurig schiet, ook wel sproeien genoemd. Probeer het eens in de enkel schot stand (nog een keer het wapen selecteren met 3) of in de automatische mode slechts 2 tot 3 kogels per keer te schieten. Een magazijn legen werkt bijna alleen als je op 1 "meter" van iemand af staat. Als je een beetje geoefend bent in het schieten, ga dan ook op het hoofd mikken, dan vallen ze om met bosjesAnoniem: 85748 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:25:
Ik begrijp nog steeds niet waarom ik word neergeknald met 1 of 2 schoten, terwijl ik een compleet magazijn op hem leeg... Word zelfs soms geraakt als hij zijn gun niet op mij heeft gericht
[ Voor 10% gewijzigd door Quantor op 01-08-2005 13:34 ]
Volgens mij is dat juist 1 van de verbeteringen tov BF1942, zwaardere kaliber kogels zullen door bepaalde materialen heen gaan, achter een stenen muurtje ben je veiliger dan achter golfplaat.harryvos schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:17:
Asus A7N8X Deluxe v1.06 | AMD XP-M 2600+ @ 2.4GHz | 2x512MB Geil PC3200 2-3-3-6 | Sapphire Radeon 9500PRO->9700PRO(bios) @ 338/286 | Hitachi Deskstar T7K250 2x160GB SATA RAID 0
Ja ik heb wel een tip, op een andere server gaan spelendoctorH schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:37:
Wat ik ook heel erg flauw vind, zijn die mensen die op servers alleen maar zitten om zo snel mogelijk punten te verzamelen.
Hoe? Ze worden allemaal supply, gaan ergens in een grote map op een rustig plekje staan en een beetje loos schieten en granaten gooien en telkens de anders re-supplyen. Die gasten hadden dus al 100 punten (alleen maar support), geen kills of deaths, terwijl de eerst volgende daaronder nog maar 40 punten had. Eerst maar eens aardig gevraagd of ze daarmee op wilden houden, daarna geprobeerd er onder te gaan staan zodat ze mij tk'en en zo gekicked/banned worden, toen dat niet opschoot een kickvote gedaan, maar bijna NIEMAND gaat daarop in!! Zo irritant. Dit was overigens EA UK Official #9 server. Ik heb de nicknames ook precies. Eens kijken of ik daar nog wat mee kan! Iemand suggesties?!
Anoniem: 85748
Sproeien doe ik niet. Probeer juist zorgvuldig te mikken. En toch ben ik het haasje...Quantor schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:32:
[...]
Ik neem aan dat je pas bent begonnen met het spelen van FPS games, want bij bijna elke game is het zo dat als je "een compleet magazijn" op iemand gaat legen, dat je eigenlijk zeer onnauwkeurig schiet, ook wel sproeien genoemd. Probeer het eens in de enkel schot stand (nog een keer het wapen selecteren met 3) of in de automatische mode slechts 2 tot 3 kogels per keer te schieten. Een magazijn legen werkt bijna alleen als je op 1 "meter" van iemand af staat. Als je een beetje geoefend bent in het schieten, ga dan ook op het hoofd mikken, dan vallen ze om met bosjes![]()
Tip: neem sowiso geen G3 unlock (assault) als je veel sproeit, want met de 20 schots magazijn, ben je zo uitgesproeit en je hebt ook maar 5 clips.
Komen er vanavond alweer 5 bij, damnDaMorpheus schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:05:
[...]
[ Voor 36% gewijzigd door Morax op 01-08-2005 13:51 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Anoniem: 120987
Als dat dezelfde zijn die ik gisteravond van onze server heb gebanned zijn het StormyXXL en shock-trooper-goblin.doctorH schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:37:
Wat ik ook heel erg flauw vind, zijn die mensen die op servers alleen maar zitten om zo snel mogelijk punten te verzamelen.
Hoe? Ze worden allemaal supply, gaan ergens in een grote map op een rustig plekje staan en een beetje loos schieten en granaten gooien en telkens de anders re-supplyen. Die gasten hadden dus al 100 punten (alleen maar support), geen kills of deaths, terwijl de eerst volgende daaronder nog maar 40 punten had. Eerst maar eens aardig gevraagd of ze daarmee op wilden houden, daarna geprobeerd er onder te gaan staan zodat ze mij tk'en en zo gekicked/banned worden, toen dat niet opschoot een kickvote gedaan, maar bijna NIEMAND gaat daarop in!! Zo irritant. Dit was overigens EA UK Official #9 server. Ik heb de nicknames ook precies. Eens kijken of ik daar nog wat mee kan! Iemand suggesties?!
Nou als je 100 punten haalt met alleen ammopoints en geen deaths hebt, ben je behoorlijk goed bezig!!doctorH schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:37:
Ben benieuwd wat die gast gaat zeggen als z'n oma vraagt wat ie de hele vakantie gedaan heeft
Anoniem: 148293
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq