[PC] Battlefield 2 - deel XIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.692 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik kom de account server op het moment niet op.
Ligt dat aan mij, of... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Xrenity schreef op zondag 31 juli 2005 @ 12:41:
Ik kom de account server op het moment niet op.
Ligt dat aan mij, of... ?
Hmm, ditto hier.
Ligt dus niet aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Epitome schreef op zondag 31 juli 2005 @ 02:53:
Allemaal so true helaas!! :/

Ik heb het ff helemaal gehad, meerdere servers en allemaal mensen die niet samen werken of gewoon niet voor vlaggen gaan. Denkt men nou echt dat je kan winnen door met z'n allen de laatste vlag te verdedigen? Stealthy naar een vlag met een jeep kan je ook vergeten, je teammates denken dat die gun er is, in plaats van de radio, om zoveel mogelijk herrie mee te maken als je ergens heen gaat!

Het is gewoon een verademing als je iemand treft die Battlefield 2 speelt zoals het is bedoeld!! :o
Kan me voorstellen dat jij je flink ergert hieraan want je bent eerlijk gezegd best een beetje een statswhore. Ik bedoel wie neemt er nou een avatar met zijn rang ?! :? Jouw doel is: winnen, winnen en nog eens winnen, en zoveel mogelijk punten halen.

Je vergeet alleen even dat lang niet iedereen daar een kick uit krijgt om als een bezetene met een jeepie de map rond te crossen, op je buik liggen, vlag innemen en doorcrossen.

Er zijn ook een hoop mensen die de actie en chaos rond die laatste vlag juist super vinden en t niet echt interesseert of ze nu winnen of verliezen of veel punten scoren.

Ik heb gisteren een paar keer met je op een server gezeten, en jij beheerst t spel heel erg goed maar je speelt t dan ook heel veel. Als je op publics zit kom je gewoon lots of lamers tegen en daar helpt een beetje goed adminnen een hoop maar voor mensen als jij helpt maar 1 ding echt en dat is in een clan gaan en wars spelen zodat je voornamelijk mensen tegenkomt die dezelfde doelen en kwalitatief niveau als jij hebben.

Verder is BF2 best een ingewikkeld spel als je t helemaal wilt spelen zoals t bedoeld is. Er zijn een hoop mensen die t spelen alsof t Unreal Tournament is ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 31-07-2005 12:52 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
BTW ik hoop dat EA ook eens een soort community achtig iets gaat doen. Ik zat net met een gozer in een squad, hij in een f15, ik f18, en samen een beetje door die map crossen en bombarderen. Maargoed het viel me op dat hij niet zo goed kon bombarderen en vliegen, dus ik beetje vertellen en hij was best geintreseerd, dus nu zou ik het gaaf vinden om zelf een keer een server op te starten en een beetje te oefenen enzo. Maar ik kan nergens iets een optie vinden om iemand een soort van PM te sturen, imo zou dat wel gaaf zijn.

vanochtend zat ik ook in een 64-player map op karkand. OMFG wat is dat een kippenhok zeg, echt, 16 vs 16 is leuk maar 32 vs 32 is gewoon te veel voor zon map. dan gooi je 1x een handgranaat en je hebt meteen 3 kills enzo, best leuk maar iedereen gaat op een moment zitten campen, dan loopt je naar n vlag toe en dan zie je op alle daken al soldaten verschijnen en 1ms later ben je dood.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:27
Hielko schreef op zondag 31 juli 2005 @ 12:35:
[...]

Wat ook bijzonder effectief is heb ik gemerkt; gewoon als tegenstander de chopper pakken en die crashen op die andere volle chopper. Kunnen ze niks tegen doen, en je hebt direct 6 kills (wat wel opweegt tegen de twee min punten voor een zelfmoord).
Da's dus gewoon beetje lame.. :|

[ Voor 17% gewijzigd door Inflatable op 31-07-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:49
Inflatable schreef op zondag 31 juli 2005 @ 13:34:
[...]

je moet iets...
op maps zonder veel armor is een blackhawk gewoon oppermachtig

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:44
[...]

Een stuk minder lame dan met z'n zessen in een black hawk zitten (niet dat ik het niet doe, daar niet van :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:59
[...]

dat is toch ''in'' tegenwoordig ?! :X :)

[ Voor 11% gewijzigd door Mr. Detonator op 31-07-2005 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Help!!!! schreef op zondag 31 juli 2005 @ 12:49:
[...]

Kan me voorstellen dat jij je flink ergert hieraan want je bent eerlijk gezegd best een beetje een statswhore. Ik bedoel wie neemt er nou een avatar met zijn rang ?! :? Jouw doel is: winnen, winnen en nog eens winnen, en zoveel mogelijk punten halen.

Je vergeet alleen even dat lang niet iedereen daar een kick uit krijgt om als een bezetene met een jeepie de map rond te crossen, op je buik liggen, vlag innemen en doorcrossen.

Er zijn ook een hoop mensen die de actie en chaos rond die laatste vlag juist super vinden en t niet echt interesseert of ze nu winnen of verliezen of veel punten scoren.

Ik heb gisteren een paar keer met je op een server gezeten, en jij beheerst t spel heel erg goed maar je speelt t dan ook heel veel. Als je op publics zit kom je gewoon lots of lamers tegen en daar helpt een beetje goed adminnen een hoop maar voor mensen als jij helpt maar 1 ding echt en dat is in een clan gaan en wars spelen zodat je voornamelijk mensen tegenkomt die dezelfde doelen en kwalitatief niveau als jij hebben.

Verder is BF2 best een ingewikkeld spel als je t helemaal wilt spelen zoals t bedoeld is. Er zijn een hoop mensen die t spelen alsof t Unreal Tournament is ofzo.
Je hebt gelijk, ik begrijp mensen niet die niet spelen om met het team te winnen in Battlefield. :o

Je hoeft niet allemaal van vlag naar vlag te crossen, maar zelfs al geeft de commander aan dat het zinloos is de laatste vlag te verdedigen, blijven mensen het volhouden. Dat is idd gewoon deathmatch!

Ik heb in verschillende clans gezeten, maar daar kleven toch ook veel nadelen aan:
  • Vast takenverdeling, je moet de war hetzelfde doen, tank of chopper je kan er niet van afwijken
  • Bug abuse: clans lopen voortdurend te oefenen om bugs in de game in hun voordeel te gebruiken
    Als je weet wat pixelshooting is, dan kan je begrijpen dat ik daar echt iets tegen heb
  • Spawncamping en baseraping is maar al te vaak een vaste tactiek tijdens wars
  • Clans die cheaten komen helaas veel te vaak voor
  • Soms stop je veel energie in een clan, maar krijg je er weinig voor terug
Dice heeft Battlefield 2 juist zo proberen te maken dat je eigenlijk geen clan meer nodig hebt om als een team te spelen: VOIP, Commander, Squadsleaders en -members, verbetert communicatiesysteem, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872

Epitome schreef op zondag 31 juli 2005 @ 13:42:
[...]

Je hebt gelijk, ik begrijp mensen niet die niet spelen om met het team te winnen in Battlefield. :o

Je hoeft niet allemaal van vlag naar vlag te crossen, maar zelfs al geeft de commander aan dat het zinloos is de laatste vlag te verdedigen, blijven mensen het volhouden. Dat is idd gewoon deathmatch!

Ik heb in verschillende clans gezeten, maar daar kleven toch ook veel nadelen aan:
  • Vast takenverdeling, je moet de war hetzelfde doen, tank of chopper je kan er niet van afwijken
  • Bug abuse: clans lopen voortdurend te oefenen om bugs in de game in hun voordeel te gebruiken
    Als je weet wat pixelshooting is, dan kan je begrijpen dat ik daar echt iets tegen heb
Dice heeft Battlefield 2 juist zo proberen te maken dat je eigenlijk geen clan meer nodig hebt om als een team te spelen: VOIP, Commander, Squadsleaders en -members, verbetert communicatiesysteem, etc.
Helemaal mee eens, dat stuklopen op de frontlinie van b.v Strike at Kartan begrijp ik niet, pak een snelle auto of apc en scheur die eerste vlaggen voorbij. Pak een vlag achterin en ze moeten op 2 fronten vechten. Dat heet tactiek en daar is BF2 voor. Ik begrijp de mensen dus niet die als een blinde op de hangranaten lopen die de MEC achter de schutting gooit.
Ik disconnect tegenwoordig als ik weer in zo een battle terrecht kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Mr. Detonator schreef op zondag 31 juli 2005 @ 13:38:
[...]

dat is toch ''in'' tegenwoordig ?! :X :)
Zo 'in' dat iedereen dat doet ja.
Epitome schreef op zondag 31 juli 2005 @ 13:42:
[...]

Dit roep ik zo vaak, maar niemand luisterd. Iedereen wil perse alle vlaggen cappen terwijl een meer dan de tegenstander en dan verdedigen al genoeg is!

Wat is btw pixelshooting?

Enne vanavond weer ff in de cobra? Kan wel weer wat puntjes gebruiken. :9 :+

[ Voor 80% gewijzigd door Kiev op 31-07-2005 14:10 . Reden: 2e quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137486

Probeer de demo eens. Hardware alleen zegt niet genoeg over of jouw systeem bepaalde instellingen kan draaien. Er is echt maar 1 manier om dat uit te vinden: Proberen.

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 31-07-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 19:44
[...]

misschien wel ja. je had de reacties moeten zien toen ik dat gister deed hahaha. maarja imo moeten ze niet zeiken, ze halen allemaal 2x zoveel score als de rest en doen er bijna niks voor..

[ Voor 15% gewijzigd door Pred87 op 31-07-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 11:49

jefjef

learning by doing

bvk schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 22:46:
[...]

Ik ben gisteren ook op deze manier te pakken genomen (misschien was jij dat wel ;) ) en het is natuurlijk erg effectief om kill punten te scoren.

Maar eh, zeg eens eerlijk, vind je dit nou sportief en bijdragen aan de gameplay? Je respawnd, probeert meteen dekking te zoeken omdat je weet dat er een sniper ligt, maar dat haal je niet... omdat het spel je vaak midden op open terrein laat respawnen.

Voor jou makkelijk scoren, maar je blijft op je luie reet liggen zonder risico te lopen of vlaggen te veroveren. Dit heet bij mij dus gewoon campen..... :r
mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

Afbeeldingslocatie: http://members.shaw.ca/reefa1/pics/bffun.JPG

OMG, Dit is ZO herkenbaar. Stelletje idioten die denken dat ze een helicopter kunnen neerhalen.

Damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
-Daniël- schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:11:
[afbeelding]

OMG, Dit is ZO herkenbaar. Stelletje idioten die denken dat ze een helicopter kunnen neerhalen.

Damn.
:D

Dit gebeurt mij ook altijd, maar dan in een tank. Gaan ze op je staan schieten, terwijl je ze eerst helemaal niet gezien had. En dan te bedenken dat de meeste guns totaal geen schade aanrichten bij een tank, bij een helicopter dacht ik nog wel een klein beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 04-06 18:15
ik had vandaag iets heeel vaags. enemy tanks op grote afstand werden af en toe onzichtbaar... :( Dat maakt het mikken wel erg lastig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:40
CorteX schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:14:
[...]

:D

Dit gebeurt mij ook altijd, maar dan in een tank. Gaan ze op je staan schieten, terwijl je ze eerst helemaal niet gezien had. En dan te bedenken dat de meeste guns totaal geen schade aanrichten bij een tank, bij een helicopter dacht ik nog wel een klein beetje.
gun op die jeeps van de chinezen bijvoorbeeld doen wel zat damage op choppers hoor :)

wat wordt ik moe van dit soort volk :{
|
\/

[ Voor 11% gewijzigd door Schuey op 31-07-2005 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
  • Laatst online: 21:48
Je weet wel waarom ik dit weghaal ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 31-07-2005 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Ja, en nu ben jij degene die het ergst de fout in gaat. Hou rekening met evt. sanctie

[ Voor 139% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 31-07-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Even wat posts gewist om een ietswat offtopic discussie minder op te laten vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-06 18:29
ik heb al vaak genoeg een chopper neer gehaald met een heavy machine gun of machine gun op voertuig.
werkt wel alleen als chopper al rookt of een domme pillot heeft :).

ik klaag altijd over blackhawks (want ja die dingen zijn sterk met volle bemaning)
gister 3 ervan in 1 ronde afgeschoten met stingers :)
dat zijn lekkere punten :D

ronde erna met een assault gun paar keer de engineers etc die aan de naakte zijkant zaten afgeschoten met nades :), eentje zat zelfs te zeuren dat dat niet eerlijk was :/

iets wat me wel opviel is dat veel mensen die in vliegtuigen zitten liever bombarderen dan proberen de vijandelijke blackhawks of vliegtuigen af te schieten.

bombarderen is soms niet echt nodig daar heb je de grodn troepen voor, ik heb soms liever dat die vliegtuigen proberen de blackhwaks etc af te schiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange_Slurf
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-06 14:11

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Goedenavond, ben nieuw hier op GoT, maar lees al een lange tijd deze topics. Vond het wel tijd worden om ook eens mee te discusieren.

Je hebt gelijk dat die Black-Hawks sterk zijn, maar aan de andere kant zijn ze ook zeer kwetsbaar voor vijandelijk vuur.

Ik heb vaak genoeg in een volle Black-Hawk gezeten, die net na opstijgen meteen neergehaald werd door een iets te enthousiaste vliegtuig piloot :9 . Dat zijn natuurlijk volop punten voor de aanvaller, geef hem eens ongelijk.

Wat mij zeer aantrok in dit spel is echt het teamwork. vaak genoeg met Pred87, Hielko, Kill4Fun1 etc lekker kunnen knallen. Jammer dat er altijd weer gasten bijzijn diet het verknallen ( de zgn egotrippers) Peeps die denken dat de heli alleen voor hun in het spel spawnt. En als ik hem dan een keer bemachtigd heb, plakken ze er c4 op, met alle gevolgen van dien ( nietwaar pred87?).

Gelukkig laat ik me niet kisten door dit soort kinderachtige mensen, en ga vrolijk door, ook al ben ik er nog niet zo'n kei in, maar dat komt vanzelf wel. Ik heb al zoiets horen vallen hier, maar het lijkt me leuk om in een GoT team te zitten oid. ( niet echt zin om 13 topics terug te bladeren).

Misschien tot straks voor diegenen die vanavond nog gaan gamen.

30 dagen EvE online trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Lange_Slurf schreef op zondag 31 juli 2005 @ 18:20:
Wat mij zeer aantrok in dit spel is echt het teamwork. vaak genoeg met Pred87, Hielko, Kill4Fun1 etc lekker kunnen knallen. Jammer dat er altijd weer gasten bijzijn diet het verknallen ( de zgn egotrippers) Peeps die denken dat de heli alleen voor hun in het spel spawnt. En als ik hem dan een keer bemachtigd heb, plakken ze er c4 op, met alle gevolgen van dien ( nietwaar pred87?).
ja laatst op dragon valey was dat. wij waren al 10min aant vliegen ofzo zonder te crashen en er zat een gast de hele tijd te wachten op de heli die dus niet spawnde. blijkbaar wou hij de heli wel heel graag want toen we terug kwamen om te repareren blies ie ons op :( was jammergenoeg geen admin online toen. gelukkig werd hij later die avond wel gekickt voor basecampen met heli. (zette ie em ergens op het dak en ging met de gun iedereen neermaaien bij een vlag die niet veroverd kon worden)

kheb vandaag en gister ok tijdje op i3d servers zitten spelen vanwege urban only maps maar daar is de teamwork echt ver te zoeken.. speel wat dat betreft toch liever op djmantri's server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81498

ik zit nu op 512mb met gf6600 non-gt, en het maakt niet uit qua fps of ik op high of op medium speel.., het schokt regelmatig even en dat speelt rot vooral van dichtbij schieten. los ik dit op met 1gb ram?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:23

Shabbaman

Got love?

Bigbot schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:57:
iets wat me wel opviel is dat veel mensen die in vliegtuigen zitten liever bombarderen dan proberen de vijandelijke blackhawks of vliegtuigen af te schieten..
Zucht, inderdaad. Kan je een vliegtuig besturen, doe je er nog niets nuttigs mee...

Nog zo'n irritatie, mensen die wegvliegen zonder co-piloot in een gevechtshelicopter terwijl je er aan komt rennen met de mededeling "requesting a pickup". Vooral omdat ik copilootje spelen wel leuk vind (en veel te slecht ben om iets anders te doen in dit spel).

Zelfde voor een tank. Wel mooi als die mensen wegrijden zonder "gunner" en vervolgens van achter C4 naar binnen geduwd krijgen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
hmm nu toch wel een vraagje.

Ik bombardeer veel met het vliegtuig, ben er redelijk goed in, zegmaar het type dat als de vijand mij weer neer te halen ze meteen MUAHAHAHHAHAAAA roepen over de chat.

Maar als je dus komt aanvliegen zie je alle vehicles en ground defense staan, met n vierkantje er omheen. maar als ik dan bombardeer, dan zijn het best vaak mijn teammates die ik frag :/ is dat ook de bekende bug van rooie nicks op friendly dudes of is dit iets wat ik niet goed doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
The Widow Maker schreef op zondag 31 juli 2005 @ 19:28:
hmm nu toch wel een vraagje.

Ik bombardeer veel met het vliegtuig, ben er redelijk goed in, zegmaar het type dat als de vijand mij weer neer te halen ze meteen MUAHAHAHHAHAAAA roepen over de chat.

Maar als je dus komt aanvliegen zie je alle vehicles en ground defense staan, met n vierkantje er omheen. maar als ik dan bombardeer, dan zijn het best vaak mijn teammates die ik frag :/ is dat ook de bekende bug van rooie nicks op friendly dudes of is dit iets wat ik niet goed doe?
Dat zijn vehicles waar friendlies net zijn uitgestapt, het kruis staat er dan niet meer doorheen. Maar als je friendlies net zijn uitgestapt dan heb je een grotere kans ze te raken, vandaar die teamkills! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-06 01:04

RA7

Pred87 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 18:56:
[...]

ja laatst op dragon valey was dat. wij waren al 10min aant vliegen ofzo zonder te crashen en er zat een gast de hele tijd te wachten op de heli die dus niet spawnde. blijkbaar wou hij de heli wel heel graag want toen we terug kwamen om te repareren blies ie ons op :( was jammergenoeg geen admin online toen. gelukkig werd hij later die avond wel gekickt voor basecampen met heli. (zette ie em ergens op het dak en ging met de gun iedereen neermaaien bij een vlag die niet veroverd kon worden)
Nog erger zijn gasten die met hun APC vlakbji jou vlag gaan staan en iedereen neerhalen, zonder ook maar iets te proberen om die valg te veroveren.
Of nog erger: SQUAD LEADERS die als sniper gaan zitten campen.
Des al niet te min, BF2 rulez...

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Wat een gaar rotspel is het soms zeg! Slechte afstellingen duidt ik nu op!

Zit ik heerlijk in de game als USMC tegen MEC, ik kill echt alles links en rechts. Zit ik op een gegeven moment in een APC op een vijandige APC te schieten ... laatste schot ... BOEM weg tank ... "You have been punished for a teamkill". Blijk ik dus tijdens dat gevecht naar het andere team te zijn geschopt, ben ik ineens MEC. En die hebben nog maar 1 stom vlaggetje! Dus én een teamkill én een weer een map verloren! Lekker dan! :(

Maar ja, het is en blijft EA he. Leuke games, maar online bakken ze er bar weinig van is mijn ervaring. NFS:U, online speedbug, C&C Generals, wat kon je daar al niet cheaten, en nu dit weer! Alsof ze helemaal geen online tests hebben gedaan!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Viper2k1 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:41:
Wat een gaar rotspel is het soms zeg! Slechte afstellingen duidt ik nu op!

Maar ja, het is en blijft EA he. Leuke games, maar online bakken ze er bar weinig van is mijn ervaring. NFS:U, online speedbug, C&C Generals, wat kon je daar al niet cheaten, en nu dit weer! Alsof ze helemaal geen online tests hebben gedaan!
Euh ik geeft toe dat er nog een paar foutjes inzitten maar ik vind dit toch zeker wel een heel gaaf spel met een hele leuke online-gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Epitome schreef op zondag 31 juli 2005 @ 19:37:
[...]
Dat zijn vehicles waar friendlies net zijn uitgestapt, het kruis staat er dan niet meer doorheen. Maar als je friendlies net zijn uitgestapt dan heb je een grotere kans ze te raken, vandaar die teamkills! :)
wat een gare optie is dat dan, want welk nut heeft het nou om vehicles waar dus net friendlies uit zijn gestapt dezelfde markering te geven als een bemand hostile vehicle :?
RA7 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:36:
[...]

Of nog erger: SQUAD LEADERS die als sniper gaan zitten campen.
Des al niet te min, BF2 rulez...
Dat kan ik wel begrijpen, als die gast in zijn eentje in n squad zit is dat alleen om dan dingen te kunnen requesten, doe ik ook wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 04-06 18:15
Hoe zit het eigenlijk? Ik teamkill perongeluk iemand maar ik ben medic dus revive hem gelijk. Hij heeft dus geen "death" Krijg ik toch minpunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
htf99 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 21:04:
Hoe zit het eigenlijk? Ik teamkill perongeluk iemand maar ik ben medic dus revive hem gelijk. Hij heeft dus geen "death" Krijg ik toch minpunten?
Als je desondanks toch door diegene gepunished wordt, dan wel.
Anoniem: 10456 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:46:
[...]

Euh ik geeft toe dat er nog een paar foutjes inzitten maar ik vind dit toch zeker wel een heel gaaf spel met een hele leuke online-gameplay
Ja oke, ik geef toe dat mijn post ook supernegatief opgevat kan worden, maar dat was niet de bedoeling. Ik vind het een supergaaf spel! Ik vind het alleen zo jammer dat een aantal supergave spellen van EA van die irritant kleine bugs hebben! Ze kunnen daar veel beter!

[ Voor 47% gewijzigd door Viper2k1 op 31-07-2005 21:24 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 26-05 12:45
Ik wacht altijd met punishen nadat ik ben geteamkillt (is er een manier van schrijven? :P ).
Als bijvoorbeeld iemand zegt sorry of whatever en ik begrijp de situatie.. ok, geen punish, wel jammer van z'n punten dan |:(
Als iemand mij teamkillt, zonder sorry en het was echt overduidelijk, dan issie de lul :o jammer dat er niet meer punten afgaan.

Ik had laatst wel een beetje een verkeerde actie.
Ik zat, met iemand die een super piloot was, in een heli tig kills te maken (da's bijzonder voor mij ;) ).
Dan botst hij tegen een andere heli aan.
Ik was een medic, en iemand onder mij vroeg om hulp.
Ik wil ok antwoorden met Page Up... tegelijkertijd dat hij botst :|
Hebbik hem per ongeluk gepunished voor teamkill :P

Mij wil hij vast niet meer in z'n heli hebben 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 08:57
Ow, wat is het toch een frustrerend spel soms. Bestuur ik een blackhawk, moet ik na het opstijgen al de eerste enemy straaljager ontwijken die zich in mijn chopper wil boren de tweede lukt niet en ragged hem er vol in. KRIJG IK DUS -22 punten teamkill, dat is dus niet grappig meer. Wat kan ik daar in godsnaam aan doen. Sorry ff frustratie uiten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 21:53

riffey#4

aka Beever#4

Mr. Bondt schreef op zondag 31 juli 2005 @ 21:36:
Dan botst hij tegen een andere heli aan.
Ik was een medic, en iemand onder mij vroeg om hulp.

Da's 1 van de dingen waar ik me ook aan erger.
Squadleader geeft een opdracht, ik doe "pgup" en hoor geen "Roger that".
Kijk je op je scherm heb je Yes gevote op een Mutiny, een kickvote of een TKpunish...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 04-06 10:22

Royz

Kleurenblind!!

Hoe kan je uitzetten dat hij automatisch met een server connect als je BF opstart? Want het duren eerst uren voordat ik geconnect ben en dan gaat hij automatisch naar een server toe... heb het menu doorgespit maar vind niks?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Oakley schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:00:
Ow, wat is het toch een frustrerend spel soms. Bestuur ik een blackhawk, moet ik na het opstijgen al de eerste enemy straaljager ontwijken die zich in mijn chopper wil boren de tweede lukt niet en ragged hem er vol in. KRIJG IK DUS -22 punten teamkill, dat is dus niet grappig meer. Wat kan ik daar in godsnaam aan doen. Sorry ff frustratie uiten... :(
Net ervoor eruitspringen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
The Widow Maker schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:57:
[...]
wat een gare optie is dat dan, want welk nut heeft het nou om vehicles waar dus net friendlies uit zijn gestapt dezelfde markering te geven als een bemand hostile vehicle :?
De lege vehicles zijn net zoals lege Stingers/IGLA's een potentiële bedreiging voor de planes, vandaar dat ze ook met zo'n vierkantje worden aangeduid; op je minimap uitkijken voor teammates in de buurt!!
[...]
Dat kan ik wel begrijpen, als die gast in zijn eentje in n squad zit is dat alleen om dan dingen te kunnen requesten, doe ik ook wel eens.
Alleen als Squadleader kan je UAV aanvragen, vandaar dat hij dat zo doet. Ik ga wel eens van member naar leader van een nieuwe squad alleen maar om UAV aan te vragen op een bepaalde spot.
Mr. Bondt schreef op zondag 31 juli 2005 @ 21:36:

Met Page Down punish je iemand voor zijn actie, de vraag is namelijk of je de teamkiller wil forgiven. :P
Oakley schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:00:
Eruit springen voordat hij zich erin boort, je krijgt dan alleen de -2 van je eigen dood of alleen 1 death als ie telt voor degene die zijn plane erin boorde.
riffey#4 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:06:
[...]
Da's 1 van de dingen waar ik me ook aan erger.
Squadleader geeft een opdracht, ik doe "pgup" en hoor geen "Roger that".
Kijk je op je scherm heb je Yes gevote op een Mutiny, een kickvote of een TKpunish...
Ja, je moet goed opletten wat linksonder staat voordat je op Page Up of Down drukt, soms moet je ook meerdere vragen achter elkaar beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
DaMorpheus schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:11:
[...]

Net ervoor eruitspringen :P
Tja.. das makkelijker gezegd dan gedaan en daarnaast heb ik nog wel wat verantwoordelijkheidsgevoel (dubbele woordwaarde) en wil ik mijn teambuddy's veilig naar hun bestemming vliegen. Die suicide bombers verpesten het hele spel op deze manier. Hoogste tijd voor die nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44718

Ik ben opzoek naar een video kaart waar battlefield goed op kan draaien met minstens de Gfx instellingen van bf2 op medium / high.

Iemand een sugestie? Budget rond de 200 euro. Moet overigens ook tv output opzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Oakley schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:18:
[...]

Tja.. das makkelijker gezegd dan gedaan en daarnaast heb ik nog wel wat verantwoordelijkheidsgevoel (dubbele woordwaarde) en wil ik mijn teambuddy's veilig naar hun bestemming vliegen. Die suicide bombers verpesten het hele spel op deze manier. Hoogste tijd voor die nieuwe patch.
Ehm, hoe wil je er wat aan doen?
Vliegtuigen die van helikopters afstuiteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 62696 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:21:
[...]

Ehm, hoe wil je er wat aan doen?
Vliegtuigen die van helikopters afstuiteren?
Nee, dat ze het zo maken dat de piloot van de heli niet alle teamkills krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
pff djmantri's server zat echt vol met lamers vanavond :( schijtziek word ik van die mensen die alleen maar met heli vliegen en als ze em niet krijgen vliegen ze gewoon een jet in je heli of halen ze je neer met aa nog ee.. en dan ok nog tk krijgen als zij een jet in je chopper vliegen. kdacht dat meeste nederlanders die daar komen wel goede teamspelers zijn, deze 2 dus niet :X

[ Voor 10% gewijzigd door Pred87 op 31-07-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Vandaag weer heerlijk gespeeld. Een tijdje in zo'n attack chopper gevlogen, steeds met dezelfde gunner, ging best goed. Vliegen lukt nu aardig, en met een beetje gunner is het leuk vertoeven daarboven ;) Kreeg af en toe complimenten van hem voor mn vliegwerk, DAT is pas echt leuk, als anderen je werk waarderen.
Teamen vind ik het meest belangrijke in BF2, als ik de chopper heb ga ik eerst op zoek naar mensen die mee willen vliegen voordat ik de strijd aanga. Hetzelfde met de tank, hoewel dat daar wat minder voor nodig is. Geweldig om met zn tweeen door een stad te jagen en af te spreken dat ik voor doe, en de gunner zijkanten en achter. Werkt mega goed, de punten vliegen binnen dan. En ook voor het team kan 1 tank echt van belang zijn, hoeveel spawnpoints ik niet veroverd en verdedigd heb in mn eentje, waren 5 enemies zoet mee :D Helemaal goed als je gunner ook nog eens engineer is. Tip voor mensen: als engineer altijd aan zijkant van wagens staan, mocht een vijand net zn raket op je voertuig mikken is de eerste reactie voor of achter uit....spreek dit ook af met je teammate die bij je zit.

Nog 500 puntjes, ben ik een rankje hoger en kan ik eindelijk mn anti-tank unlocken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Pred87 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:38:
pff djmantri's server zat echt vol met lamers vanavond :( schijtziek word ik van die mensen die alleen maar met heli vliegen en als ze em niet krijgen vliegen ze gewoon een jet in je heli of halen ze je neer met aa nog ee.. en dan ok nog tk krijgen als zij een jet in je chopper vliegen. kdacht dat meeste nederlanders die daar komen wel goede teamspelers zijn, deze 2 dus niet :X
Ging best aardig vanavond, maar er werd wel gescholden op elkaar en dat ben ik nog niet vaak op een normale ranked server tegengekomen.

Wel jammer dat ik vroeg moest exiten, want op de een of andere manier vallen alle HUD opties (minimap, chat, maar ook tab en mousewheel) helemaal uit. Je ziet dus niks meer van alle info alleen je wapen en de omgeving. Das heel irritant, je hebt geen idee wat je aan het doen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Anoniem: 44718 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:20:
Ik ben opzoek naar een video kaart waar battlefield goed op kan draaien met minstens de Gfx instellingen van bf2 op medium / high.

Iemand een sugestie? Budget rond de 200 euro. Moet overigens ook tv output opzitten.
bekijk de pricewatch eens:
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/514

hier staan genoeg GF6 kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-07-2024
Pred87 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:38:
Het was idd niet echt gezellig op dat moment. Maarja over het algemeen vind ik dat wel een hele goede server en als je een beetje leuk team hebt waar je inzit en als tegenstander. Want ik heb vaak dat het wat langer duurt voordat ik in het spel zit na een mapchange en dan als ik eindelijk in het spel zit is het vaak nog even een minuutje lang laggen en daarna gaat het goed, maar in die tussentijd had zo'n gozer de heli van onze basis gejat en zat daar lekker te baserapen.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Epitome schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:15:
[...]

De lege vehicles zijn net zoals lege Stingers/IGLA's een potentiële bedreiging voor de planes, vandaar dat ze ook met zo'n vierkantje worden aangeduid; op je minimap uitkijken voor teammates in de buurt!!
Mja goed, maar op de map kijken lukt mij niet als ik bombardeer. Ik denk dat er ongeveer 1.5s zit tussen het moment dat ik iets zie en bommen loslaat. En in die tijd moet ik zorgen dat ik onder de juiste hoek kom aanvliegen, dat ik niet tegen gebouwen of bomen aanvlieg (wat weer n stukje gevoel is), dat ik geen friendly vehicles wegbombardeer die ernaast staan, dat ik goed aim wat weer afhangt van bovengenoemde factoren en dat ik op het juiste moment de knop indruk.

Woei wat ben je als gamer toch een athleet :P

Nee, maar ik vind het gewoon een vage optie. Op deze manier ben ik meer n bedreiging voor mijn teammates dan dat die stinger een bedreiging voor mij is. Ik hoop dus ook dat EA dit fixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Dark Lord schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:41:
[...]

Het was idd niet echt gezellig op dat moment. Maarja over het algemeen vind ik dat wel een hele goede server en als je een beetje leuk team hebt waar je inzit en als tegenstander. Want ik heb vaak dat het wat langer duurt voordat ik in het spel zit na een mapchange en dan als ik eindelijk in het spel zit is het vaak nog even een minuutje lang laggen en daarna gaat het goed, maar in die tussentijd had zo'n gozer de heli van onze basis gejat en zat daar lekker te baserapen.
ja tis ook een goede server, dit was ook de eerste keer dat ik maar weg ben gegaan vanwege mensen die niet normaal konden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 02-06 21:49
het ging bij mij ook niet zo lekker vandaag
ik zat denk ik ook in het verkeerde team denk ik (China en MEC die bekant 20 ronden achter elkaar verloren hebben!!)
voor het eerst dat ik merkte trouwens dat doordat er geen gepunish meer is (vind ik wel beter trouwens) dat mn teamgenoten gewoon zuigen
want als je na een kwartiertje spelen nog geen 5 punten hebt dan moet je van mij part maar gewoon ff oprotten (nix te zoeken op een ranked dan iig, en als het je dag niet is, pech gehad)

hopenlijk is die nieuwe versie van bfcc dr snel waarbij op de servers van mpuk scripts kunnen worden gedraaid, snel af want het zou toch een verademing zijn omdat automatisch te laten gaan (high ping, admins autojoin, autokick van duitsers >:) , kicken van doelloos loopvolk, mensen die niet in squads gaan, etc)

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 01-08-2005 00:35 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
djmantri schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 00:35:
*knip* kicken van doelloos loopvolk *knip*
En het kicken van doelloos rijvolk!

Wat ik vaak doe is dat ik een hummer, beachding pak en zogauw ik een vijand zie dan spring ik in de turret. Moeten je 'landgenoten' wel dat ding laten staan natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

Anoniem: 81498 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 19:23:
ik zit nu op 512mb met gf6600 non-gt, en het maakt niet uit qua fps of ik op high of op medium speel.., het schokt regelmatig even en dat speelt rot vooral van dichtbij schieten. los ik dit op met 1gb ram?
Ja dan kun je met de textures en lightning op medium zonder schokken draaien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 21:49
The Widow Maker schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:49:
[...]

Mja goed, maar op de map kijken lukt mij niet als ik bombardeer. Ik denk dat er ongeveer 1.5s zit tussen het moment dat ik iets zie en bommen loslaat. En in die tijd moet ik zorgen dat ik onder de juiste hoek kom aanvliegen, dat ik niet tegen gebouwen of bomen aanvlieg (wat weer n stukje gevoel is), dat ik geen friendly vehicles wegbombardeer die ernaast staan, dat ik goed aim wat weer afhangt van bovengenoemde factoren en dat ik op het juiste moment de knop indruk.

Woei wat ben je als gamer toch een athleet :P

Nee, maar ik vind het gewoon een vage optie. Op deze manier ben ik meer n bedreiging voor mijn teammates dan dat die stinger een bedreiging voor mij is. Ik hoop dus ook dat EA dit fixt.
dat jij weinig reactietijd hebt ligt niet aan het spel, maar aan jouw manier van targets vinden.

je zit in een straaljager, en jij probeert met het blote oog een doel te vinden.... wat verwacht je?

Wat ik doe als ik in een bomber zit, ik kijk op de (mini)map en zoek een plek waar ik denk dat veel nmy's zitten, en dat er natuurlijk geen blauwe stipjes in de buurt zijn.
Dan kies ik een goede aanvliegroute om mn target goed te kunnen bestoken.
als ik dan in duivlucht op het target af kom, hoef ik alleen te kijken of er uberhaubt poppetjes zijn, want ik weet al zeker dat er niemand van mijn team in de buurt is. Ook hoef ik geen gebouwen meer te ontwijken, want ik heb een goede aanvliegroute gekozen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Weet iemand ook hoe je Battlefield 2 op een LAN met bots kan spelen? Ik las dat je gewoon een single player 'server' kon joinen, maar dat lukt 'ons' niet. Volgens mij komt dit doordat we geen online account kunnen gebruiken, omdat er geen internet is @ de lan locatie.

Iemand die weet hoe je toch een bf2 server met bots kan starten? Want dit spel MOET natuurlijk gespeeld kunnen worden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 04-06 18:29
had gisteravond een leuke nacht :D
een vriend vroeg me even snel op gamespy in de bf2 lobby te komen (ik haat Gamespay maar ik ging toch).
zat iemand te zeggen dat Bf2 een prachtig spel is (vind ik ook) maar dat er volgens hem geen bugs of ongebalanceerde dingen in bf2 zitten want hij kon het weten zijn vriend is beta tester en was dit ook bij bf2.

reactie van mij en mijn vriend: en daar is ie trots op?
de reactie van die persoon was dat wij allemaal niet wisten hoe moeilijk beta testen van een spel is etc.

naja ik denk dat de meesten hier kunne denken hoe de mensen daarop reageerden (toch volwassener dan ik me uit het verleden van de gamespy spelers kan herineren).

begrijp zelf ook wel dat beta testen van een spel niet iets makkelijk is maar dna ga je je toch afvragen hoe al die andere spelmakers dat doen.
en de dingen waar veel mensen over klagen bij BF2 zijn niet echt de bugs maar de dingen die dice erin geduwd heeft die niet werken (omdat de mens ver vna perfect is onder andere).

een punish systeem wat niet werkt met veel kids.
het principe dat jij punten afgetrokken krijgt als jouw voertuig explodeerd en een andere tank van je team loopt daardoor een beetje dmg op :/
voertuigen die niet in balans zijn op het speelveld en daardoor te sterk zijn etc.

ik vind dat je bij dit soort dingen je toch wel mag afvragen hoe of wat voor mensen gebruikt werden bij het testen.
zelf hoop ik echt dat de volgende patch veel van die storende dingen fixed maar van BFV weet ik dat de patches vna Dice vaak maar de helft fixen en soms nieuwe storende dingen mee brengen, ik hoop niet dat BF2 de zelfde weg gaat zoals BFv bij mij en de kast in verdwijnt onder de naam geld verspild.

begrijp me niet verkeerd maar ik vind dat er bij BF2 veel fouten zijn die gewoon er zijn doordat Dice niet goed getest heeft, hadden ze echte gamers gehad van BFv etc dan waren er denk ik wel een paar problemen minder geweest maar mischien ghadden ze als testers mensen die zoo blij waren dat ze hun mond hielden.
ik heb nu al een paar oude BFv clanm8s die BF2 in de kast geduwd hebben en wachten op 1.03 en mocht die fix (zo noemde de gast op gsa het fixen want 1.01 en 1.02 waren geen patches) ook niet aardig zijn dan gaan ze Bf2 uninstalen.

ik vraag me af of de gamewereld nu zo is, niet zoals vroeger waar games zoals quake en unreal direct out fo the box goed waren of na de 1e patch maar dat een spel zwaar gehyped word (door zaken met geld aan ign etc) flink verkocht met storende bugs, dan paar fixes die niet helpen en dat ze dan gewoon stoppen met de support want het geld is binnen.

zo dat moest er even uit :), zoals ik al zei dont get me wrong ik vind BF2 een leuk spel maar te irriterend soms iets wat niet had gehoeven want de storende dingen komen door gameplay elementen en niet door echt bugs.

ps. ik denk zezouden iets kunnen doen aan kils vanuit aircraft op sommige maps, want op een paar maps (met weinig voertuigen) kan een goede piloot veel meer kils maken dan een goede infanterist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algoman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-11-2024
Anoniem: 44718 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:20:

Een GF6800LE http://powerline.nl/s/shop.php heeft er een voor 129Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 26-05 12:45
Epitome schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:15:
[...]
Met Page Down punish je iemand voor zijn actie, de vraag is namelijk of je de teamkiller wil forgiven. :P
Oh, hehe, dan was het iets anders, maar ik heb heel vaak zo'n situatie gehad. :(
Het was ook een situatie toen ik de demo had. Sindsdien hebbik veel gespeeld :o
T4F.nl_Muad schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:46:
Vandaag weer heerlijk gespeeld. Een tijdje in zo'n attack chopper gevlogen, steeds met dezelfde gunner, ging best goed. Vliegen lukt nu aardig, en met een beetje gunner is het leuk vertoeven daarboven ;) Kreeg af en toe complimenten van hem voor mn vliegwerk, DAT is pas echt leuk, als anderen je werk waarderen.
Dat doet mij denken aan een situatie dat een commander bij mij in de heli zat.
"Meneer" had best een grote ego :(
Toen ik crashte zegt hij dat ik een noob ben... :/

Wat je zeg, ben je zelf >:)
Hielko schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 02:19:
Weet iemand ook hoe je Battlefield 2 op een LAN met bots kan spelen? Ik las dat je gewoon een single player 'server' kon joinen, maar dat lukt 'ons' niet. Volgens mij komt dit doordat we geen online account kunnen gebruiken, omdat er geen internet is @ de lan locatie.

Iemand die weet hoe je toch een bf2 server met bots kan starten? Want dit spel MOET natuurlijk gespeeld kunnen worden! :)
Bij multiplayer staat een optie "Netwerk starten".
Ik heb de Nederlandse versie, ik weet niet hoe het in het Engels is.
Maar ik speelde die optie gisteren nog.
Bots... niet naar gekeken eerlijk gezegd ;)

[ Voor 74% gewijzigd door Mr. Bondt op 01-08-2005 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
daarom moet men gewoon voor mijn part net wat uitgebreidere demo's uitbrengen, en aan de hand van de feedback op de demo, de full aanpassen, of een open beta beginnen. Nu is het vaak zo dat zelfs de demo na de full komt, terwijl die demo gebruikt kan worden als test voor de community, mja, de beste stuurlui enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
Er zitten inderdaad een aantal irritante bugs in het spel. Dat damage verhaal is kut en dat je als bestuurder van een voertuig al die teamkill punten krijgt omdat een josti een zelfmoord aanval op je doet is gewoon slecht. Dat had er echt nooit in mogen zitten.
Maar aan de andere kant het spel wordt ook verpest door slecht spelende gamers. Als iedereen nou iets meer na zou denken over wat hij doet en wat zijn rol in het spel is dan zou het al een stuk leuker worden. Word je gek van die straaljagers? ga in een een AA voertuig zitten en knal ze kapot of pak een stinger. Het is even oefenen maar alleen de lock op die gasten houden maakt ze al gek en stoort de aanval dusdanig dat ze geen tijd hebben om de rest van je team te bombarderen.
Chopper hoeren? Maak een val ergens met een squad: allemaal met anti-tank rond een vlag campen, wachten tot die chopper erboven stilhangt en knallen maar.
Conclusie: het is niet alleen maar de schuld van slecht werk van Dice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Oakley schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:13:
[...]

Word je gek van die straaljagers? ga in een een AA voertuig zitten en knal ze kapot of pak een stinger. Het is even oefenen maar alleen de lock op die gasten houden maakt ze al gek en stoort de aanval dusdanig dat ze geen tijd hebben om de rest van je team te bombarderen.
Chopper hoeren? Maak een val ergens met een squad: allemaal met anti-tank rond een vlag campen, wachten tot die chopper erboven stilhangt en knallen maar.
Conclusie: het is niet alleen maar de schuld van slecht werk van Dice.
Whoppaa, jij ziet het in! Die missile lock word je idd gek van, je vliegt echt niet rustig meer rond.

@chopper: precies mijn idee, vaak vliegen ze van vlag naar vlag, met 3-4 man afspreken, verstoppen, als ie er bovenhangt met zn alle tegelijk mikken en paf. Krijg je nog flag defend voor ook.

Ik ging laatst voor mn ground defense award ofzo (moet je 5 min in een TOW zitten), dus ik ging zitten, bakkie koffie erbij en wachten. Komt er ineens een BH heli aan die de vlag ernaast wilde overnemen. Yo, dit ding werkt prima tegen tanks, dus waarom niet tegen choppers? Aim, vuur. Boom. 3 kills -> 6 punten. + 3 keer flag defend. 3 punten -> totaal 9. 20 sec later mn award binnen voor ground defence. Hoezo leuk bakkie koffie drinken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-05 15:43
Ik heb het helemaal gehad met deze game! Probeer al weken een beetje mijn score omhoog te weken (om eens een unlock te krijgen die ik nu nog nooit heb gehad!) maar telkens zijn er van die mafketels die je net voor het eind van de ronde eraf kicken!
Gisteren had ik zelfs in 1 ronde 3 ribbons en 1 medal toegekend gekregen, had een leuke score (als commander) en toen de tickets op 10 tegen 120 stonden........PATS: you have been kicked!
WEG ribbons en medal! Ook de punten kon ik wederom naar fluiten!
Hand op mijn hart: ik was echt niet aan het TK-en ofzo, want dat vind ik echt flauw gedrag (ook ik maak natuurlijk best wel eens een per ongeluk teamkill, maar ik kijk echt wel uit wat ik doe)

Zou er nou echt nooit eens een patch komen die in ieder geval je behaalde ribbons/medals bijwerkt ook al heeft 1 of andere admin je weer gekickt omdat hij het niet kan hebben dat je beter scoort?

Tot dat er zoiets is gaat dit spel bij mij in de kast in ieder geval, dit is echt te frustrerend voor woorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Royz schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:11:
Hoe kan je uitzetten dat hij automatisch met een server connect als je BF opstart? Want het duren eerst uren voordat ik geconnect ben en dan gaat hij automatisch naar een server toe... heb het menu doorgespit maar vind niks?
Je moet BF starten met het icoontje Battlefield 2 en niet met het icoontje Play Battlefield 2 Now!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 04-06 10:22

Royz

Kleurenblind!!

Jedi Geub schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:41:
[...]

Je moet BF starten met het icoontje Battlefield 2 en niet met het icoontje Play Battlefield 2 Now!
OMG dat icoontje maar gelijk verwijderd... thx :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
RocketKoen schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 01:14:
[...]

dat jij weinig reactietijd hebt ligt niet aan het spel, maar aan jouw manier van targets vinden.

je zit in een straaljager, en jij probeert met het blote oog een doel te vinden.... wat verwacht je?
Nee mijn manier van targets vinden is anders. Ik stijg op, meestal naar een hoogte van 300 tot 500, en dan vlieg ik een beetje op de vijandelijke basissen af. Omdat ie op bombarderen staat zie ik dus 300m van tevoren al waar een enemy vehicle staat, vanaf dat moment trek ik op om te zorgen ik dat ik onder een hoek van 45* aan kom vliegen en bombardeer.

Zo dus ongeveer:

Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/8326/bombz0rz8uk.th.gif

edit: ennuh slash24, dan game je toch op n andere server? ik ben tot nu toe 7x gekickt, 5x wegens excessive TK en 2x omdat ik teveel nederlands praatte waar dat niet mocht. IIG de multiplay.co.uk servers bevallen mij prima.

[ Voor 12% gewijzigd door Widow op 01-08-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
slash24 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:34:
Ik heb het helemaal gehad met deze game! Probeer al weken een beetje mijn score omhoog te weken (om eens een unlock te krijgen die ik nu nog nooit heb gehad!) maar telkens zijn er van die mafketels die je net voor het eind van de ronde eraf kicken!
Gisteren had ik zelfs in 1 ronde 3 ribbons en 1 medal toegekend gekregen, had een leuke score (als commander) en toen de tickets op 10 tegen 120 stonden........PATS: you have been kicked!
WEG ribbons en medal! Ook de punten kon ik wederom naar fluiten!
Hand op mijn hart: ik was echt niet aan het TK-en ofzo, want dat vind ik echt flauw gedrag (ook ik maak natuurlijk best wel eens een per ongeluk teamkill, maar ik kijk echt wel uit wat ik doe)

Zou er nou echt nooit eens een patch komen die in ieder geval je behaalde ribbons/medals bijwerkt ook al heeft 1 of andere admin je weer gekickt omdat hij het niet kan hebben dat je beter scoort?

Tot dat er zoiets is gaat dit spel bij mij in de kast in ieder geval, dit is echt te frustrerend voor woorden!
Heb ik ik nou nog nooit gehad; misschien helpt het als je gaat spelen op fatsoenlijke servers, bijv. die van DJMantri of i3d :). En weken werken om je eerste unlock te krijgen??? Dat zijn maar 1000 punten die je daarvoor nodig hebt, dat moet toch wel binnen een paar dagen kunnen dacht ik zo.

Trouwens ik ben er ook achter hoe je zonder internet en zonder online account een server kan joinen met bots.

- Start een lan game (zonder bots)
- Laat de ander spelers connecten, maar nog niet "join game" doen
- Laat de host nu een single player game starten
- Voila, nu joinen de andere spelers ook de single player game!

Misshien iets om ook toe te voegen aan de Topic Start???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134214

T4F.nl_Muad schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:46:
Teamen vind ik het meest belangrijke in BF2, als ik de chopper heb ga ik eerst op zoek naar mensen die mee willen vliegen voordat ik de strijd aanga. Hetzelfde met de tank, hoewel dat daar wat minder voor nodig is. Geweldig om met zn tweeen door een stad te jagen en af te spreken dat ik voor doe, en de gunner zijkanten en achter. Werkt mega goed, de punten vliegen binnen dan. En ook voor het team kan 1 tank echt van belang zijn, hoeveel spawnpoints ik niet veroverd en verdedigd heb in mn eentje, waren 5 enemies zoet mee :D Helemaal goed als je gunner ook nog eens engineer is. Tip voor mensen: als engineer altijd aan zijkant van wagens staan, mocht een vijand net zn raket op je voertuig mikken is de eerste reactie voor of achter uit....spreek dit ook af met je teammate die bij je zit.

Nog 500 puntjes, ben ik een rankje hoger en kan ik eindelijk mn anti-tank unlocken :P
Inderdaad, heb ook tijdje als gunner gespeeld met de hele tijd dezelfde piloot.
Diegene die vloog kon best relaxed vliegen zonder al teveel te wiebelen.
En dan kun je echt wat doen.
Op een gegeven moment zelf choppers uit de lucht geschoten als gunner met de rocket :P
Ging echt top!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
net tijdje op de i3d server voor urban maps only gespeeld, was echt vet :)
Wat mij betrefd doen we dat bij de djmantri server ook, die grote maps lekker weg, en de urban maps erin houden, dalian plant enzo mag van mij opzouten :P

Wel af en toe frustrerend, dan zeg je wat, komt er een smartass, dont whine, godver zou mijn keyboard doormidden slaan met je dont whine :D Man wat kan ik opgewonden raken af en toe :P

Maar igg die choppers op mashtur heb ik nu ook gezien, is idd goed te doen, enige moeilijk is de gunners aan de miniguns ontwijken, die dingen zijn fantastisch, maar niet als je aan de business end van de dingen staat. Iig met anti tank of assault kit schiet je ze zo uit de lucht. Je moet het alleen aan het verstand van je squad brengen om daar dan als zodanig te spawnen, en niet als engineer of sniper :{

[ Voor 34% gewijzigd door Schuey op 01-08-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Schuey schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:52:
net tijdje op de i3d server voor urban maps only gespeeld, was echt vet :)
Wat mij betrefd doen we dat bij de djmantri server ook, die grote maps lekker weg, en de urban maps erin houden, dalian plant enzo mag van mij opzouten :P

Wel af en toe frustrerend, dan zeg je wat, komt er een smartass, dont whine, godver zou mijn keyboard doormidden slaan met je dont whine :D Man wat kan ik opgewonden raken af en toe :P
Mwa, ik vind 't ook wel relaxed om wat meer mappen te doen. De urban only cycle is ook wel relaxed, maar 't is minder als alle server dat gaan doen :p. Wil ook wel eens iets anders doen. Wat ik wel een goed plan zou vinden is om operation clean sweap eruit te gooien; volgens mij vindt praktisch niemand dat een goede map!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
klopt, clean sweep zuigt, maar de meeste grote maps vind ik zowieso minder, omdat je daar als infantrie dude een voertuig tegenkomt, je 9 van de 10 keer dood gaat, kijk als ze je niet zien heb je geluk, ff wegduiken en klaar. Maar als ze je zien, kan je vaak geen kont uitvoeren, zelfs niet als je anti tank bent, want je hebt geen kont om je achter te verschuilen en ongezien te verplaatsen om je doel heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Vind de grotere maps ook wat minder, urban-maps zijn duidelijk mijn favorieten.

Cleansweep en bijna iedere Chinese map mag er inderdaad zo uit. Kubra Dam vind ik echt de allerslechtste map die er in zit. Karkand - Sharqi - Mashtuur - Stalemate SUPER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
idd, maar dan vind ik Kharkand nog de beste, geweldig! Net of je in irak bent :9~ _/-\o_

overigens zie ik op een forum weer voor de 3287634897ste keer het volgende filmpje staan, stokoud, maar zo zouden de miniguns in BF2 moeten zijn :D Ook gelimiteerde ammo mgoed.
klikkerdeklik

[ Voor 77% gewijzigd door Schuey op 01-08-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46247

Gisteren ook weer iets vreemds meegemaakt (weet niet meer welke map, doet er ook niet veel toe).

Het was een 64 man server en ik zat aan de MEC zijde in een apc. Echter, ik was totaal niets aan het doen omdat ik een sjekkie zat te draaien. Ik zit zo naar mijn scherm te kijken en plotseling krijg ik allerlei kills, damage assists en capture points op mijn naam bijgeschreven terwijl ik in principe even stond te idle-en.

Ik zou in totaal 9 vijanden hebben gekilled met o.a. LAV's, een Blackhawk, een granaat, een mijn, en nog wat andere wapens. Vervolgens krijg ik nog wat damage assists punten en 2 capture flags.
Ik denk dat de server, spelers door elkaar aan het halen was of iets dergelijks...leuke bug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
Ah! Dus jij kreeg al mijn punten! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Laatst online: 07-05 17:25
Het is al eens eerder genoemd, maar gisteren is het mij overkomen:
ik kwam binnen op een van mijn twee clanservers (ben lid geworden van een clan: maakt het spelen echt veeeeel leuker. Zelfs de trainingen zijn gaaf.)
en direct stond in het scherm dat ik een kickvote was begonnen tegen een voor mij onbekende speler. Ik riep nog tegen ALL dat ik GEEN kickvote begonnen was en nog eindigde de kickvote met 9 mensen die voor kicken waren. Zo zie je maar weer: mensen punishen of kicken gewoon ook al is er niets aan de hand.

Tot slot wil ik nog even een steentje bijdragen aan de discussie omtrent de nadelen van BF2.
Toegegeven, een aantal zaken kloppen niet helemaal. Bovenstaande, bv, maar ook de red-name-bug heb ik al een paar keer meegemaakt. Dit is jammer, maar echt niet storend genoeg om het spel in de kast weg te stoppen, IMHO.
Dat bepaalde instellingen in het spel, zoals dat het USA team sterker lijkt te zijn, dat de BH niet te verslaan is op een map met geen vliegtuigen, TK punten aftrek, spawncampen, base rapen, etc. niet goed zijn afgesteld, OMG! Dat is puur een kwestie van smaak!
Ik vind bij BF2 juist dat het BRILJANT is uitgewerkt! Je moet slim zijn om die "oneerlijke" aspecten weg te werken. Net als in het echt! Als er in Irak een Blackhawk met 2 van die miniguns een kleine stad binnen komt vliegen, nou weinig dat die Irakezen daar tegen kunnen doen!

Het is al eerder gezegd, maar als je 5 Antitank mannetjes bij elkaar hebt, vliegt die blackhawk niet zo lang meer hoor.
Als ik een spawncamper tegenkom word ik vaak 2x gekilled en dan heb ik 't door. Zodra ik spawn, val ik meteen op de grond en maak kruipend een omtrekkende beweging. Vervolgens "spot" ik 'm zodat anderen ook weten waar ie zit en reken ik af met die camper!

Het is echt mijn nederige mening dat BF2 zonder enige twijfel de beste FPS is van dit moment. Ook al heeft ie een paar tekortkomingen. _/-\o_

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
Hielko schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:20:
[...]

Heb ik ik nou nog nooit gehad; misschien helpt het als je gaat spelen op fatsoenlijke servers, bijv. die van DJMantri of i3d :). En weken werken om je eerste unlock te krijgen??? Dat zijn maar 1000 punten die je daarvoor nodig hebt, dat moet toch wel binnen een paar dagen kunnen dacht ik zo.
Klopt dat 1000 punten snel te halen moet zijn, echter heb ik net me nieuwe PC af en heb een nieuwe account aangemaakt voor mezelf. Ik ben dus opnieuw begonnen zeg maar.
En punten opbouwen duurt lang als je telkens aan het eind van een ronde gekicked wordt!

Die servers die je zegt; kan ik die gewoon zoeken op de namen die je hierboven geeft of moet ik dan op IP zoeken? Eens kijken of ik daar wel gewoon normaal behandeld word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

slash24 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:03:
[...]

Klopt dat 1000 punten snel te halen moet zijn, echter heb ik net me nieuwe PC af en heb een nieuwe account aangemaakt voor mezelf. Ik ben dus opnieuw begonnen zeg maar.
En punten opbouwen duurt lang als je telkens aan het eind van een ronde gekicked wordt!

Die servers die je zegt; kan ik die gewoon zoeken op de namen die je hierboven geeft of moet ik dan op IP zoeken? Eens kijken of ik daar wel gewoon normaal behandeld word ;)
als je op i3d zoekt krijg je 4 ranked servers:
84.244.130.120 - 32 slots urban maps, medium size maps
84.244.131.130 - 64 slots urban maps, medium size maps
84.244.131.131 - 32 slots all maps
84.244.131.129 - 16 slots all maps

Allemaal public ranked servers die we voor EA hebben opgezet :)
Vanavond komen er weer 5 bij, ik zal ze dan ook hier even posten B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Anoniem: 10456 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:06:
Vind de grotere maps ook wat minder, urban-maps zijn duidelijk mijn favorieten.

Cleansweep en bijna iedere Chinese map mag er inderdaad zo uit. Kubra Dam vind ik echt de allerslechtste map die er in zit. Karkand - Sharqi - Mashtuur - Stalemate SUPER!
De i3d server is echt geniaal ja, alleen urban maps :D karkand is echt de alleruberste map in het hele spel, mashtuur wat minder vanwege de open vlaktes en de heli's, maar dat is ook n gave map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13284

DaMorpheus schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:05:
[...]

Dit vind ik nog de beste:

84.244.131.130 - 64 slots urban maps, medium size maps . Die andere maps zijn gewoon saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120987

The Widow Maker schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:07:
[...]

De i3d server is echt geniaal ja, alleen urban maps :D karkand is echt de alleruberste map in het hele spel, mashtuur wat minder vanwege de open vlaktes en de heli's, maar dat is ook n gave map.
Er mag alleen wel iets strakker op geadminned worden. Dat mensen pissig worden wanneer ze niet in een Blackhawk kunnen is tot daar aan toe, maar om dan maar gelijk het hele ding met alle inzittenden op te blazen met C4 of gewoon de gunners en andere inzittenden af te maken is wat overdreven.

Oh, en als Morpheus = morpeus, ja, we hebben het gevraagd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
[...]

Tot vanavond dan maar! :Y) Enne...... please don't kick me aan het eind van de rondes he! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 21:13
Wat me de laatste tijd zo opval is dat als je bv. voor een tank wegduik achter een muur of zelfs in zo'n huisje, dat die tank gewoon dwars door de muur je alsnog neerknal. (zelfs met zijn kogels)
Snap daar geen moer van want dan kan ik net zo goed gewoon voor die tank gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 19:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

kvind het ook zo irritant dat de tanks wel gemaakt lijken van porcelein ofzo... even een heuveltje over en een beetje ruw neerkomen betekend weer 2 streepjes armor weg.. zachtjes een lantarenpaal raken hop weer armor weg... je springt uit je buggy die bijna stilstaat.. hop jij bent dood.. zo irritant allemaal

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85748

Ik begrijp nog steeds niet waarom ik word neergeknald met 1 of 2 schoten, terwijl ik een compleet magazijn op hem leeg... Word zelfs soms geraakt als hij zijn gun niet op mij heeft gericht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 21:53

riffey#4

aka Beever#4

[...]

* riffey#4 hoopt op een 64 mans all-maps server.
De 64 urban draait lekker soepel, dus ik speel er graag, maar wil toch ook graag de andere maps spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 120987 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:12:
[...]

Er mag alleen wel iets strakker op geadminned worden. Dat mensen pissig worden wanneer ze niet in een Blackhawk kunnen is tot daar aan toe, maar om dan maar gelijk het hele ding met alle inzittenden op te blazen met C4 of gewoon de gunners en andere inzittenden af te maken is wat overdreven.

Oh, en als Morpheus = morpeus, ja, we hebben het gevraagd :).
Als je een screenshotje hebt, gewoon even op ons forum posten, dan kunnen we ze bannen :)
harryvos schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:17:
Wat me de laatste tijd zo opval is dat als je bv. voor een tank wegduik achter een muur of zelfs in zo'n huisje, dat die tank gewoon dwars door de muur je alsnog neerknal. (zelfs met zijn kogels)
Snap daar geen moer van want dan kan ik net zo goed gewoon voor die tank gaan staan.
In BF2 kan je gedeeltelijk door muren heenlopen. Zo heb ik al tientallen keren mensen gekilled. Ze liggen dan ergens in een hutje of achter een muur en met hun voeten naar de muur toe. Die voeten steken dan door de muur heen naar buiten. Zet het mes in die voet en aan de andere kant van de muur val jij dood neer :P

[ Voor 39% gewijzigd door Stewie! op 01-08-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 20-05 21:13
DaMorpheus schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:26:

In BF2 kan je gedeeltelijk door muren heenlopen. Zo heb ik al tientallen keren mensen gekilled. Ze liggen dan ergens in een hutje of achter een muur en met hun voeten naar de muur toe. Die voeten steken dan door de muur heen naar buiten. Zet het mes in die voet en aan de andere kant van de muur val jij dood neer :P
aha gewoon een bug dus. hehe moet ik ook eens proberen dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Laatst online: 03-06 21:34
Mja, ik heb het idee dat er standaard een beetje lag is, waardoor je door de lag de kogels toch nog kunt ontvangen terwijl je niet meer in de lijn staat met de tank.

Das weer lekker uitgelegd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Anoniem: 85748 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:25:
Ik begrijp nog steeds niet waarom ik word neergeknald met 1 of 2 schoten, terwijl ik een compleet magazijn op hem leeg... Word zelfs soms geraakt als hij zijn gun niet op mij heeft gericht 8)7
Ik neem aan dat je pas bent begonnen met het spelen van FPS games, want bij bijna elke game is het zo dat als je "een compleet magazijn" op iemand gaat legen, dat je eigenlijk zeer onnauwkeurig schiet, ook wel sproeien genoemd. Probeer het eens in de enkel schot stand (nog een keer het wapen selecteren met 3) of in de automatische mode slechts 2 tot 3 kogels per keer te schieten. Een magazijn legen werkt bijna alleen als je op 1 "meter" van iemand af staat. Als je een beetje geoefend bent in het schieten, ga dan ook op het hoofd mikken, dan vallen ze om met bosjes 8)

Tip: neem sowiso geen G3 unlock (assault) als je veel sproeit, want met de 20 schots magazijn, ben je zo uitgesproeit en je hebt ook maar 5 clips.

[ Voor 10% gewijzigd door Quantor op 01-08-2005 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Volgens mij is dat juist 1 van de verbeteringen tov BF1942, zwaardere kaliber kogels zullen door bepaalde materialen heen gaan, achter een stenen muurtje ben je veiliger dan achter golfplaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctorH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-11-2023
Wat ik ook heel erg flauw vind, zijn die mensen die op servers alleen maar zitten om zo snel mogelijk punten te verzamelen.
Hoe? Ze worden allemaal supply, gaan ergens in een grote map op een rustig plekje staan en een beetje loos schieten en granaten gooien en telkens de anders re-supplyen. Die gasten hadden dus al 100 punten (alleen maar support), geen kills of deaths, terwijl de eerst volgende daaronder nog maar 40 punten had. Eerst maar eens aardig gevraagd of ze daarmee op wilden houden, daarna geprobeerd er onder te gaan staan zodat ze mij tk'en en zo gekicked/banned worden, toen dat niet opschoot een kickvote gedaan, maar bijna NIEMAND gaat daarop in!! Zo irritant. Dit was overigens EA UK Official #9 server. Ik heb de nicknames ook precies. Eens kijken of ik daar nog wat mee kan! Iemand suggesties?!

Asus A7N8X Deluxe v1.06 | AMD XP-M 2600+ @ 2.4GHz | 2x512MB Geil PC3200 2-3-3-6 | Sapphire Radeon 9500PRO->9700PRO(bios) @ 338/286 | Hitachi Deskstar T7K250 2x160GB SATA RAID 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 16:58
doctorH schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:37:
Wat ik ook heel erg flauw vind, zijn die mensen die op servers alleen maar zitten om zo snel mogelijk punten te verzamelen.
Hoe? Ze worden allemaal supply, gaan ergens in een grote map op een rustig plekje staan en een beetje loos schieten en granaten gooien en telkens de anders re-supplyen. Die gasten hadden dus al 100 punten (alleen maar support), geen kills of deaths, terwijl de eerst volgende daaronder nog maar 40 punten had. Eerst maar eens aardig gevraagd of ze daarmee op wilden houden, daarna geprobeerd er onder te gaan staan zodat ze mij tk'en en zo gekicked/banned worden, toen dat niet opschoot een kickvote gedaan, maar bijna NIEMAND gaat daarop in!! Zo irritant. Dit was overigens EA UK Official #9 server. Ik heb de nicknames ook precies. Eens kijken of ik daar nog wat mee kan! Iemand suggesties?!
Ja ik heb wel een tip, op een andere server gaan spelen :) Hun zijn echt niet de enigsten die dat doen, wou je al die ID's op gaan schrijven en sturen naar EA ofzo? Als je er echt niet tegen kunt dan moet je zorgen dat je ergens admin wordt of dat je je eigen server regeld, dan kun je ze naar hartelust kicken en bannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85748

Quantor schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:32:
[...]

Ik neem aan dat je pas bent begonnen met het spelen van FPS games, want bij bijna elke game is het zo dat als je "een compleet magazijn" op iemand gaat legen, dat je eigenlijk zeer onnauwkeurig schiet, ook wel sproeien genoemd. Probeer het eens in de enkel schot stand (nog een keer het wapen selecteren met 3) of in de automatische mode slechts 2 tot 3 kogels per keer te schieten. Een magazijn legen werkt bijna alleen als je op 1 "meter" van iemand af staat. Als je een beetje geoefend bent in het schieten, ga dan ook op het hoofd mikken, dan vallen ze om met bosjes 8)

Tip: neem sowiso geen G3 unlock (assault) als je veel sproeit, want met de 20 schots magazijn, ben je zo uitgesproeit en je hebt ook maar 5 clips.
Sproeien doe ik niet. Probeer juist zorgvuldig te mikken. En toch ben ik het haasje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 04-06 07:47
Ik ga straks ook maar eens die i3d servers proberen. Volgens mij gister ook al op 1 gespeeld. Ben benieuwd naar die urban maps.

Net ff die Kubra Dam zitten spelen...............kut map, maar wel telkens bij de top3 van mijn team geeindigd:)

Mijn nick is trouwens {Evil}Psycho{NL}.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:02
[...]

Komen er vanavond alweer 5 bij, damn :D

En overigens, hoe wou je mensen bannen op een screenshot. Er staat op een screenie geen IP of CD-key, dus je ziet hooguit de naam. Maar dan moet je wachten tot ze weer op de server komen om ze te bannen (helaas).

Edit:
Ik hoop trouwens ook dat de admin game.sayall commands iets aangepast worden zodat ze op een wat duidelijkere plek komen zeg. Als ik op de i3d server #2 iemand tot de orde wil roepen gaat dat bijna niet man. Bijna niemand ziet het omdat er te veel voice commands zijn en het valt gewoon niet op.

En met het game.sayall command verschijnt je bericht tussen de deathmessages enzo, maarja, op een 64 speler server schuift dat zo weer omhoog. Daarnaast zijn ze groen, dus hetzelfde als je squad messages. Dus het valt ook gewoon niet op :/

[ Voor 36% gewijzigd door Morax op 01-08-2005 13:51 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120987

Als dat dezelfde zijn die ik gisteravond van onze server heb gebanned zijn het StormyXXL en shock-trooper-goblin.
Deze twee heren :r bedienden zich van dezelfde truc, en het duurde helaas even voordat ik het in de gaten had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Nou als je 100 punten haalt met alleen ammopoints en geen deaths hebt, ben je behoorlijk goed bezig!!
In de next patch komen maatregelen tegen pointfarming: een limiet op ammo-, medic- en repairpoints.
Met screenshots kan je niets, vooral omdat pointfarming met support nog moeilijker is te bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
Epitome schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:56:
[...]
...pointfarming met support...
Ben benieuwd wat die gast gaat zeggen als z'n oma vraagt wat ie de hele vakantie gedaan heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148293

Ben net begonnen met BF2 en begin er nu al erg verslaafd aan te raken _/-\o_ . Wie kan mij advies geven over de grafische instellingen i.c.m. mijn systeem. Ik heb nu alles op High staan en merk dat in het begin het beeld schokkerig is en dit na verloop van tijd minder wordt.
Spec's:
P4 2,53
1024 MB, 2100 DDR ( is het verstandig 512 MB bij te prikken?)
PNY 6800GT 256 GDDR3

Welke servers zijn trouwens aan te raden?

Thanks alvast!
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.