[PC] Battlefield 2 - deel XIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.680 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

RocketKoen schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 03:05:
[...]

moet je blij mee zijn....
niet iemand die ik graag als tegenstander heb :P
* RocketKoen heeft een hekel aan doodgaan
Die gast is wel goed, maar geen god ofzo..
Hij mag wel flink wat gespeeld hebben, maar veel punten scoort boven de rest scoort ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150432

waarom wordt er zo weing samen gewerkt?
zat ik gisteren op de wel bekende dj server ook in een squad maar het was weer triest....je moet wel honderd keer om orders roepen.

en tja als de commander ook nog bezig is met rennen. gaat het allemaal wat moeizaam.
je moet vaker wachten op uav, of op orders.
gisteren zon kleine 2 uur gespeeld en volgens mij heb ik niet 1 commander opdracht gekregen.

en wat me opviel er word steeds minder gespot, word het wel makkelijker
commander kan meteen ingrijpen met wat voor actie dan ook. en je team maten weten waar de shit is.

of misschien ligt het aan mij ik heb geen teamspeak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:54

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

yes; purple heart in de pocket :/

werd gisteren op een server 3x naar t andere team overgeplaatst. stond wél tweede ofzo, maar kill/death ratio dus 1:4... damn, toch eens wat minder rushen

[ Voor 9% gewijzigd door beschuitfluiter op 02-08-2005 08:27 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MaTr1x schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 02:32:
Nadeel is wel dat als je MEC speelt dat je alleen op je mini-map kunt zien wie er om een request vraagt aangezien ik geen Arabisch spreek....
Je kan in het opties scherm instellen dat ze allemaal engels praten, english voices only oid :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 07:06
Wat vinden jullie eigenlijk... Een Squad leader, moet die ook continu orders uitdelen of laat ie de orders aan de commander en delegeert deze alleen?

Als ik Squad leader ben geef ik wel eens een order maar verwacht toch van mijn commander dat hij mij grotendeels stuurt. Gaan jullie ook zo te werk of is het echt de bedoeling dat ik actief mijn members aan stuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

htf99 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 08:48:
Wat vinden jullie eigenlijk... Een Squad leader, moet die ook continu orders uitdelen of laat ie de orders aan de commander en delegeert deze alleen?

Als ik Squad leader ben geef ik wel eens een order maar verwacht toch van mijn commander dat hij mij grotendeels stuurt. Gaan jullie ook zo te werk of is het echt de bedoeling dat ik actief mijn members aan stuur?
Normaal gesproken ga ik er vanuit dat ik van mij Squad Leader orders krijg ja.Of vergis ik me en krijg ik ze aldoor van de commander? :?

[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 02-08-2005 09:05 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Gunner schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:02:
[...]

Normaal gesproken ga ik er vanuit dat ik van mij Squad Leader orders krijg ja.Of vergis ik me en krijg ik ze aldoor van de commander? :?
Nou de Squad Leader krijgt orders van de commander en door die te accepteren worden die automatisch aan al je Squad Members doorgezet. Maar de Squad Leader kan natuurlijk ook zelf opdrachten geven. Als Squad Member zie je niet of het een order van je commander is of van je Squad Leader zelf volgens mij, je krijgt ze allebei door van je Squad Leader.

Ik denk als Squad Leaders continu hun eigen orders maken het voor kan komen dat meerdere squads achter een vlag aangaan. Vandaar de sturende rol van de commander, om een concentratie van meerdere Squads op een klein gebied te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

htf99 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:14:
Nou de Squad Leader krijgt orders van de commander en door die te accepteren worden die automatisch aan al je Squad Members doorgezet.
Ben zelf nog nooit echt commander geweest, wel gezien dat je idd net zoals een Squad Leader orders kan geven, maar kan je dat per Squad doen, want anders stormt natuurlijk elke squad naar hetzelfde punt toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Gunner schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:18:
[...]

Ben zelf nog nooit echt commander geweest, wel gezien dat je idd net zoals een Squad Leader orders kan geven, maar kan je dat per Squad doen, want anders stormt natuurlijk elke squad naar hetzelfde punt toe?
Ja je kunt elke Squad afzonderlijk opdrachten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

Heb een vraagje

Als je commander bent en spec ops en je legt steeds bij de vlag c4 of op voertuigen kan je dan ook een explosive badge krijgen ondankt je commander bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40719

Weet iemand of er al een mooi pdf'je bestaat met daarin alle info over de wapens en voertuigen? Iemand heeft eens een pdf'je gemaakt over de unlockable weapons met daarin damage en accuracy vermeld maar het liefst zou ik een compleet, en printable, overzicht willen hebben, ook van de voertuigen.

De helft van de tijd vraag ik mij namelijk af wth mij heeft gekilled 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 40719 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:30:
Weet iemand of er al een mooi pdf'je bestaat met daarin alle info over de wapens en voertuigen? Iemand heeft eens een pdf'je gemaakt over de unlockable weapons met daarin damage en accuracy vermeld maar het liefst zou ik een compleet, en printable, overzicht willen hebben, ook van de voertuigen.

De helft van de tijd vraag ik mij namelijk af wth mij heeft gekilled 8)7
[google=prima bf2 guide]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.