[PC] Battlefield 2 - deel XIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.682 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 10456 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:58:
[...]

Aha, dus dan kan je iemand maar 1 keer healen als medic totdat je zelf een keer doodgaat.

Dat vind ik ook niet echt slim. Als ik als medic (ben ik bijna altijd) met een squad meeren, gebeurt het regelmatig dat ik iemand twee keer revive, dat is echt geen uitzondering. Maar dat kan dus niet meer totdat ik zelf een keer ben doodgegaan.:? Dat vind ik echt grote onzin.
Hoezo, het is toch onzin dat je iemand zovaak kan reviven. Als je elke speler gewoon maar 1x kan reviven maakt het stukken leuker.
Zelfde geldt voor supplies, dan kan je iemand dus nog maar 1 keer nieuwe ammo geven en dan moet je zelf een keer doodgaan. Zo is het als medic/support buitengewoon onverstandig om een squad te joinen en kan je beter als lonewolf tussen de squads door rennen. Lijkt me toch ook niet de bedoeling. Bovendien vind ik het zeer onrealistisch, nou is bf2 niet het meest realistische spel dat weet ik ook wel, maar dit vind ik wel een beetje te ver gaan.
Wel realistisch. Die supply gast loopt nu met één of andere bunker op zijn rug met alle mogelijke munitie. Zorgt gewoon dat je niet kan resupplyen voor elke lullige granaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Volgens mij bedoelde Morpheus die '1x per leven' als voorbeeld hoe zo een limiet kan werken, dus het is nog niet bekend hoe het zal worden in die patch.

correct me if i'm wrong ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Wat mij vandaag opviel:

Bij BF2S.com zie je nu ook je global rank score..

Vannochtend keek ik.. ik stond rond de 37.000ste plaats..
Vanmiddag keek ik weer, staat ik opeens op de 25.017ste plaats..

Niet dat ik heb gespeeld, helemaal niet (zit op mijn werk)
Hebben ze misschien bij EA/DICE een grote schoonmaak gehouden..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
dCY schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:11:
Wat mij vandaag opviel:

Bij BF2S.com zie je nu ook je global rank score..

Vannochtend keek ik.. ik stond rond de 37.000ste plaats..
Vanmiddag keek ik weer, staat ik opeens op de 25.017ste plaats..

Niet dat ik heb gespeeld, helemaal niet (zit op mijn werk)
Hebben ze misschien bij EA/DICE een grote schoonmaak gehouden..??
op BF2S.com kan ik mezelf nooit vinden... :? evert.999 is me nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

DaMorpheus schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:03:

Hoezo, het is toch onzin dat je iemand zovaak kan reviven. Als je elke speler gewoon maar 1x kan reviven maakt het stukken leuker.
Ben ik niet met je eens. Een medic kan iemand toch meerdere keren reviven?? Daar is niks vreemds of niet leuks aan. Op het moment dat je mensen nog maar 1 keer kan reviven zal geen medic meer bij een squad willen blijven. Mensen spelen voor punten en die zijn zo dus niet te halen. Dus gaan ze niet meer in teamverband spelen maar meer voor zichzelf, terwijl je nu nog meer een teamplayer bent als medic en goud waard bent voor je squad!
Wel realistisch. Die supply gast loopt nu met één of andere bunker op zijn rug met alle mogelijke munitie. Zorgt gewoon dat je niet kan resupplyen voor elke lullige granaat.
En als je nu wilt resupplyen als je je de tweede keer helemaal leeggeschoten hebt? Dan moet je op zoek naar een supporter die je nog niet gehad hebt ofzo? Of maar overstappen op je pistol?
En hoe willen ze dit gaan doen met de packs die medic en supporter neergooien? Die moeten dan verdwijnen?

Nee ik denk niet dat dit de juiste manier is.

@fsfikke ik weet dat dit inderdaad maar een hypothese is, daarom reageer ik er ook juist op

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 10456 op 01-08-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120987

Ik denk dat het misschien wel een idee is dat de support & medic maar een x-aantal keer een "item" kan weggeven. Hierna zal hij dan zelf nieuwe supplies moeten krijgen van de commander bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan in ieder geval zeggen dat ik erg blij ben dat ik hier niet de oplossing voor hoef te bedenken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 120987 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:22:
Ik denk dat het misschien wel een idee is dat de support & medic maar een x-aantal keer een "item" kan weggeven. Hierna zal hij dan zelf nieuwe supplies moeten krijgen van de commander bv.
Theoretisch heb je als support ook maar een paar resupply zakken bij je maar je kan je zelf weer resupplyen waardoor je oneindig veel resupply zakken hebt.
wat ze misschien wel kunnen doen (weet niet of het nu ook al zo is), is dat je maar iets van 4 medic bags of supply bags kan droppen en bij elke volgende verdwijnt er eentje, net zoals dat je als special ops maar 5 C4's neer kan leggen.

[ Voor 23% gewijzigd door fsfikke op 01-08-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Zijn er nog suggesties voor de startposts? Bijvoorbeeld duidelijker layout, informatie die er bij of weg moet etc... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 08:57
Geen dubbele startpost, dat slaat nergens op.
Info over ranks (ubar.sc & Twizted Gaming forum)
Info patches en problemen ermee
Info over hardware problemen en oplossingen (links)
Link naar die Wiki van laatst.
Laatste officiele nieuws
Verder weet ik het ff niet

[ Voor 6% gewijzigd door Oakley op 01-08-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 26235 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:49:
Zijn er nog suggesties voor de startposts? Bijvoorbeeld duidelijker layout, informatie die er bij of weg moet etc... ?
Bij newsrelated deze even erbij zetten: www.battlefield2.nl
Is BF2 fansite onderhouden door een BF2 clan en gehost door ons :)
Omdat EA de nieuwe patches ons direct via FXP levert zal op die site ook direct de nieuwe patch te downloaden zijn B)

En linkje naar http://www.battlefield2.nl/bf2stats/ (handig voor als www.bf2s.com weer eens offline is, en de local leaderbord zijn allemaal gotters, is wel leuk om elkaar te vergelijken :P )

[ Voor 17% gewijzigd door Stewie! op 01-08-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

beany

Meeheheheheh

DaMorpheus schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:54:
[...]

En linkje naar http://www.battlefield2.nl/bf2stats/ (handig voor als www.bf2s.com weer eens offline is, en de local leaderbord zijn allemaal gotters, is wel leuk om elkaar te vergelijken :P )
ehhh, ik post hier dan welliswaar niet zoveel... maar ik ben wel degelijk een gotter... naampje op bf2 is: slurckoduck . Wil er wel bij staan bij de local boards, ook al heb ik de minste punten van allemaal!!! :Y)

Ik ga vanavond eens op jullie servers spelen(de urban maps server dan)...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

had dit vanmorgen, wou die geezer healen maar had wel wat meer nodig dan me shockpaddles. denk een rolstoel erbij :D

onder het motto, dude where's my leg
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/cinlau/lol.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

beany schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:00:
[...]

ehhh, ik post hier dan welliswaar niet zoveel... maar ik ben wel degelijk een gotter... naampje op bf2 is: slurckoduck . Wil er wel bij staan bij de local boards, ook al heb ik de minste punten van allemaal!!! :Y)

Ik ga vanavond eens op jullie servers spelen(de urban maps server dan)...
Je naam erbij zetten gaat automagisch, gewoon éénmaal op jouw naam zoeken. Let wel op: je ziet alleen de top30 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49
ook leuk: iemand die van een hoge brug afspringt (volgens mij was het een dam) en vervolgens mis springt (ofwel niet in het water maar ernaast). Ik spring dus achter hem aan en revive hem, hij leeft! Ik vind dat dus best raar want je breekt al je botten en dat je dan na een shock weer gewoon alles kunt vind ik wel vaag...
Btw, hopen dat die admin extras er in de volgende patch bij komen (denk het wel, schijnt veel commentaar naar EA te gaan van admins :D)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb heel vaak dat grenades niet ontploffen als je ze gooit vlak voor je dood gaat. Dat heeft me al heel wat kills gekost helaas.
denk het wel, schijnt veel commentaar naar EA te gaan van admins
Yep, over admins trouwens ook.

[ Voor 32% gewijzigd door Bor op 01-08-2005 16:18 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Anoniem: 90220 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:01:
had dit vanmorgen, wou die geezer healen maar had wel wat meer nodig dan me shockpaddles. denk een rolstoel erbij :D

onder het motto, dude where's my leg
[afbeelding]
Waar heb ik die eerder gezien ;)

anyway ik zal eens kijken naar de tips voor de startpost suggesties.

Momenteel laat ik het nog bij 2 startposts, als http://bf2wiki.whyz.nl een beetje vorm gaat krijgen (is veel werk en kost daarom tijd) dan kan er wel een hoop informatie uit de startposts waardoor het misschien wel weer in 1 kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Jee \o/
Net m'n basic knife badge gekregen :D
En wel op een 16 player server :*) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Misschien aantal resupplies/heals per minuut aanpassen? Nu is dat (bijna) oneindig, als ze dit gaan veranderen zou het misschien langer duren.

Andere optie is dmv admins meer demo's richting EA te sturen en point-farming met een perm ban te belonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

T4F.nl_Muad schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:25:
Misschien aantal resupplies/heals per minuut aanpassen? Nu is dat (bijna) oneindig, als ze dit gaan veranderen zou het misschien langer duren.

Andere optie is dmv admins meer demo's richting EA te sturen en point-farming met een perm ban te belonen.
Het aantal heals en resupplies aanpassen vind ik een goede zaak. Point farming met een perm ban belonen vind ik weer veel te ver gaan. Ik zie de "ranked servers" eigenlijk een beetje als verlengde van EA en de hele game. Ik vind eigenlijk dat men op een ranked server uberhaubt nog vrij veel rechten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
Ze wilden met mij ook eens gaan point farmen. Werd door enemy neergepaft, en vriendje van hem ging me reviven. Werd weer neergepaft, weer revive etc. Ik was laaiend. Op een gegeven moment ging die vijand reloaden en kon ik hem neerpaffen. Mn 'teammaat' er maar direct bij gedaan en de rest van de map opgezocht en gehinderd waar ik kon. Heb ook nooit iemand zo hard uitgescholden. Als ie naast me had gezeten hadden zn ogen nu nog dicht gezeten, lamme @#@#@ # 2@#$@ @#$@#$

Mijn idee, perm ban, dit soort kleuters wil je niet hebben, ben je liever arm dan rijk. Tevens perm ban heeft ook afschrikkende/preventieve werking.

Edit: let wel, EA beslist over een perm ban! Niet een admin die toevallig een hekel aan de andere persoon heeft!

[ Voor 10% gewijzigd door T4F.nl_Muad op 01-08-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

T4F.nl_Muad schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:45:
Ze wilden met mij ook eens gaan point farmen. Werd door enemy neergepaft, en vriendje van hem ging me reviven. Werd weer neergepaft, weer revive etc. Ik was laaiend. Op een gegeven moment ging die vijand reloaden en kon ik hem neerpaffen. Mn 'teammaat' er maar direct bij gedaan en de rest van de map opgezocht en gehinderd waar ik kon. Heb ook nooit iemand zo hard uitgescholden. Als ie naast me had gezeten hadden zn ogen nu nog dicht gezeten, lamme @#@#@ # 2@#$@ @#$@#$

Mijn idee, perm ban, dit soort kleuters wil je niet hebben, ben je liever arm dan rijk. Tevens perm ban heeft ook afschrikkende/preventieve werking.
Voor de volgende keer, onthoud de namen, druk op enter en dat suecide, kan ie je niet meer reviven :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

fsfikke schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:18:
Jee \o/
Net m'n basic knife badge gekregen :D
En wel op een 16 player server :*) :7
Is dat niet lastig om zo'n badge te halen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Gunner schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:47:
[...]
Ligt eraan hoe goed je tegenstanders zijn... ;)
Je moet er namelijk 7 aan je mes rijgen in één ronde.
Soms kan je met je mes op iemand afrennen en van de schrik schieten ze geen één kogel raak! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

[...]

7 kills in 1 ronde... (mij is het nog niet gelukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

Nogal ja :P . Je moet wel een beetje geluk hebben dat je lekker veel mensen op elkaar hebt die de andere kant op kijken, een 16 player map vind ik daarom wel handig.

offtopic:
Nog 12 knife kills voor veteran :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 01-08-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
fsfikke schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:47:
[...]

Voor de volgende keer, onthoud de namen, druk op enter en dat suecide, kan ie je niet meer reviven :Y)
tja, heb ik ondertussen ook al geleerd, dat point farmen was toen ik het spel 2 dagen had....maar bedankt voor de tip :P

@knife award: meeste knifes van mij in een ronde waren er 4, daar was ik al trots op. 2 daarvan waren een medic die net iemand revived had en de gozer die ie gerevided was :P Daaaaag :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
@Pred87:

Je had djmantri vanmiddag goed onder controle zeg met die heli (samen met bakker.nl). Verdorie, toch maar eens oefenen met een heli!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 11:31
-Daniël- schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:11:
[afbeelding]

OMG, Dit is ZO herkenbaar. Stelletje idioten die denken dat ze een helicopter kunnen neerhalen.

Damn.
Ik ben het daar niet mee eens. Ik heb al meerdere malen een heli naar beneden gehaalt met de gun die op dat bootje zit. Als de piloot een beetje kan vliegen en mikken ben jij wss eerder dood, maar lang niet altijd....serieus...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 21:13
Arjen86 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:37:
Vandaag kwam ik een dieptepunt tegen in BF2... Speel het al wel een tijdje maar wat me vandaag overkwam.. Ik stap in vliegtuig (operation Clean Sweep) Komt een kereltje, "let me be the pilot" Bekijk het maar dacht ik, vind ik ook leuk. Roep ik "Get in"

Die lul legt paar mijnen voor mn neus weg, dus kan niet wegrijden. Ik stap uit, hij ruimt ze op. Ik stap weer gauw in. rent ie naar me toe, is die overreden.

Wat een sneu kereltje was dat zeg. Ben er echt pissig om, kan je niets tegen doen... Of wel??
Volgens mij zat ik in precies dezelfde game, ik hoorde me maat nl. ook al klagen.
Ik zou gewoon over die mijn heen rijden en punishen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
mijnen ontploffen toch niet als je die voor een vliegtuig legt? ik heb dat al n paar keer geprobeert op een enemy base, maar een zooi C4 dumpen op de runway werkt beter.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Vraagje: De sniper heeft toch een verrekijker? Hoe gebruik je die? (ik ben echt nooit sniper :X )

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 20-05 21:13
The Widow Maker schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 17:42:
mijnen ontploffen toch niet als je die voor een vliegtuig legt? ik heb dat al n paar keer geprobeert op een enemy base, maar een zooi C4 dumpen op de runway werkt beter.
Geen idee, ik rij niet graag over mijnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

The Widow Maker schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 17:42:
Ik weet wel dat flink wat mensen boos worden als er een spawnkiller in de basis zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:40
Viper2k1 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 17:44:
Vraagje: De sniper heeft toch een verrekijker? Hoe gebruik je die? (ik ben echt nooit sniper :X )
dat mijn beste, is nu een scope, geen verrekijker. Met de rechtermuisknop kan je hier door kijken.

is dit je eerste pc game? :X

[ Voor 5% gewijzigd door Schuey op 01-08-2005 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ipenburg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Zijn er nog wat fatsoenlijk servers dan? Elke server die ik join hebben ze games van 15 minuten ofzo, voordat ik lekker bezig ben is het alweer afgelopen... Games van 1,5 uur zijn echt geweldig, zeker met mensen die een headset & hersenen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ipenburg schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 17:58:
Zijn er nog wat fatsoenlijk servers dan? Elke server die ik join hebben ze games van 15 minuten ofzo, voordat ik lekker bezig ben is het alweer afgelopen... Games van 1,5 uur zijn echt geweldig, zeker met mensen die een headset & hersenen hebben.
het zou aan mij kunnen liggen, maar volgens mij staan er op de vorige pagina wel een paar :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Laatst online: 02-06 18:23
DaMorpheus schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:04:
[...]

Je naam erbij zetten gaat automagisch, gewoon éénmaal op jouw naam zoeken. Let wel op: je ziet alleen de top30 :P
Woehoe vetjes, ik sta 4e. :D Wel leuk om te zien dat je dus niet eens zo slecht speelt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 15:43
T-mo-T schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 18:01:
[...]

Woehoe vetjes, ik sta 4e. :D Wel leuk om te zien dat je dus niet eens zo slecht speelt. :P
offtopic:
Goed hoor ;)

morgen weer gamen?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
w00t, ik sta in de top-30 van BF2-ende GoTers, op nummer 29 O-) linkje

mijnen en vliegtuigen gaan dus niet samen:

http://www.putfile.com/media.php?n=airplanemine

Vaag. maar je moet wel precies met je wiel over de mijn, bij n tank niet.

[ Voor 35% gewijzigd door Widow op 01-08-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

The Widow Maker schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 18:13:
w00t, ik sta in de top-30 van BF2-ende GoTers, op nummer
Lol, maar hoe weet je dan wie de BF2-ende GoTters zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een hoop mensen die op die site komen zijn GoTters, duh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Schuey schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 17:55:
[...]

dat mijn beste, is nu een scope, geen verrekijker. Met de rechtermuisknop kan je hier door kijken.

is dit je eerste pc game? :X
Zie je wel, domme vraag dom antwoord! :+ Dankjewel! Maar je ziet toch echt bij het uitzoeken van je kit een klein verrekijkertje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
das omdat die scope er op zit.

en voor de smartasses die gaan zeuren dat dat verrekijkertje bij de special forces er niet bijstaat, maar er toch echt een scope op de m4a1 zit, think again. De aimpoint die daar op zit, waarschijnlijk gewoon comp2, heeft geen vergroting.

[ Voor 81% gewijzigd door Schuey op 01-08-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Zo das dope check ik net die site zie ik gewoon dat ik 14e sta. Wat nog veel doper is is dat ik mezelf ein-de-lijk Corporal mag noemen, zou verdorie is tijd worden ook hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Zoals ik ook in bf1942 vaak opzoek ging naar uitbuitbare dingen (puur educatief!!! Ik heb deze dingen ook altijd naar dice toegestuurd), deed ik dit dus ook in bf2. Ik heb momenteel alleen nog maar strike at karkand getest. En ik moet al een conclusie trekken, dat is dat ze er dit keer veel beter op hebben gelet (de wall-player-object exploit bijv.) deze zul je niet tegenkomen.

Wat ik wel tegenkwam die ik jullie niet wilde onthouden, omdat dit opzich wel praktische dingen zijn. En niet een dermate inpact hebben om de game te verpesten:
Allemaal klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://www.whyz.nl/bf2/handig/strike_at_karkand/screen060thumb.JPG
Erop komen is niet zo lastig, de trap daar op en dan rechts aanhouden. Spring op een uitstekend bord en whopa je kan zo naar een ander dak. Erg handig voor de verdediging :)

Afbeeldingslocatie: http://www.whyz.nl/bf2/handig/strike_at_karkand/screen061thumb.JPG
Een leuk plekje om bezig te zijn, hier heb je alleen wel hulp van de commander nodig.

Afbeeldingslocatie: http://www.whyz.nl/bf2/handig/strike_at_karkand/screen062thumb.JPG
Op de plek van de crosshair een supply drop doen, en je kan naar de plek gaan als op de vorige pic. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.whyz.nl/bf2/handig/strike_at_karkand/screen063thumb.JPG
Om daar te komen, moet je gewoon op het gebouwtje achter je klimmen met de ladder. En dan hard rennen en springen, anders is het splat :+ (Oefening vereist dus)

Afbeeldingslocatie: http://www.whyz.nl/bf2/handig/strike_at_karkand/screen064thumb.JPG
Mocht je deze vlag willen gaan overnemen, doe je er verstandig aan om op het dak te gaan liggen. En daarna de auto te vernietigen (bewijsmateriaal) Op die manier kun je dus sneaky de vlag veroveren :)

Nog een leuke, de bomen hebben bij het begin van de takken ontzichtbare muren. Don't even try, het zou opzich een mooie sniperplek zijn.

Disclaimer: Ik wil hier het campen niet mee aanmoedigen ofzo ;)

[ Voor 4% gewijzigd door whyz op 01-08-2005 19:32 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Over blindheid geproken.

Liggen er in Karkland twee snipers van beide teams twee meter naast elkaar te schieten, zonder dat ze door hebben dat ze dicht bij elkaar liggen. Ook lekker Aware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Anoniem: 111816 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:38:
Ik mis een heleboel admin tools. Mijn wishlist als admin:

- free roaming mode om een 'verdachte' speler te volgen; bijv. om te kijken of er spelers punten farmen.
- tool om ingame berichten van een admin duidelijk in het midden van het beeld te laten verschijnen (a la AdminMod voor CS. Nu verschijnt het klein en compleet onopvallend linksbovenaan.)
- eenvoudigere admin commands. wil je nu iemand ingame kicken moet je een extreem lange reeks command invoeren: allereerst de speler ID vinden met "rcon exec admin.listplayers", vervolgens kicken met "rcon exec admin.kickplayer ID"...
- een admincommand om naar een specifieke map te springen in de maplist (je kan nu alleen naar de volgende map in de maplist)

dit zijn enkele zaken waarin ik graag verbetering zie. Of dat iemand een tool schrijft die eenzelfde functionaliteit heeft als AdminMod had voor Half-Life en mods. Heerlijke admintool. Neem nou de slap en slay commands. Een speler terecht wijzen met een slapje was zeeer effectief. Of als ie erg stout was slayen of zelfs begraven.
Dit zou standaard door EA bij een ranked server geleverd moeten worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Falcon2107 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 19:59:
Over blindheid geproken.

Liggen er in Karkland twee snipers van beide teams twee meter naast elkaar te schieten, zonder dat ze door hebben dat ze dicht bij elkaar liggen. Ook lekker Aware!
dit had ik gisteren ik was een MOC aussault en ik hoor steeds het geluid van een M24 (her ken je uit duizenden :P ). ik denk shitwaar kotm dat toch vandaan gelukkig dat ik commander was dus had ik ff zelf gebruik gemaakt van de UAV. kerel zat zowat op me schoot :X .

dus heb ik maar ff het mes ten hande genomen :) rats !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Twix schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 20:34:
[...]
ik denk shitwaar kotm dat toch vandaan gelukkig dat ik commander was dus had ik ff zelf gebruik gemaakt van de UAV. kerel zat zowat op me schoot :X .

dus heb ik maar ff het mes ten hande genomen :) rats !
Daarom ben ik dus voor "commander zijn = niet actief kunnen deelnemen aan het gevecht. Hopelijk passen ze dat nog een keer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ipenburg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
dan word commanden helemaal saai, meestal wil al niemand commanden en verlies je 9/10 keer...

Ik ben meestel Genist en camp een beetje rond de artillery zodat ik tenminste nog wat punten scoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

Bor de Wollef schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 20:39:
[...]

Daarom ben ik dus voor "commander zijn = niet actief kunnen deelnemen aan het gevecht. Hopelijk passen ze dat nog een keer aan.
Hoe bedoel je niet actief mee doen..? Als ik commander ben doe ik net zo actief mee in de gevechten als ik een normale speler/squadleader ben.

Het is bij commander zijn een kwestie van snel switchen van beeld je commander scherm en het spel. Ik kan er wel redelijk goed mee overweg. En ik geef altijd gehoor aan me team maten als ik commander ben, wat sommige lui dus totaal niet doen en die alleen maar uit gaan op eigen (artellerie) succes

[ Voor 4% gewijzigd door loodgieter op 01-08-2005 21:03 . Reden: typo`s ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Twix schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 21:00:
[...]

hoe bedoel je niet actief mee doen? als ik commander ben doe ik net zo actief mee in de gevechten als ik een normale speler/squadleader ben.
Ik bedoel het precies zoals het er staat. Ik vind dat een commander "gelocked" moet worden in zijn commander scherm en dus niet gewoon mag kunnen rondrennen als de andere spelers. Een echt aparte commander mode dus. Dan kun je namelijk ook niet "valsspelen" zoals jij dat net mooi omschreef door de UAV etc voor jezelf te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bor de Wollef schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 21:03:
[...]

Ik bedoel het precies zoals het er staat. Ik vind dat een commander "gelocked" moet worden in zijn commander scherm en dus niet gewoon mag kunnen rondrennen als de andere spelers. Een echt aparte commander mode dus. Dan kun je namelijk ook niet "valsspelen" zoals jij dat net mooi omschreef door de UAV etc voor jezelf te gebruiken.
En als je als gewone speler een sniper hoort en je vraagt een uav aan, krijgt die en killt de sniper, ben je dan ook aan het valsspelen 8)7 .
Commanders die helemaal niets aan het doen zijn vind ik niet goed, ze hebben genoeg tijd om een beetje mee te vechten.

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 01-08-2005 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Laatst online: 09:56
Wat vinden jullie van het volgende:

Alle vlaggen zijn bezet door USA bv. er is nog 1 vlag over..... het basecamp van China of MEC,de Amerikanen gaan dan het laatste kamp aanvallen wat in principe het basecamp is waar een streep doorheen staat.
Iedereen spawn hier en als er een tank of een apc staat ben je dus gewoon de lul.

Bij heel veel servers verklaren ze me voor gek of noob als ik vraag om niet het basecamp aan te vallen :?

Snap ik het nu niet of........

Gister trouwens 2 uur Commander gespeeld op een K-play server..het team had al 3x verloren maar omdat het team heel goed luisterde wonnen we 3 potten met veel verschil in punten.
Van de bijna 9 uur Commander was dit de beste 2 uren tot nu toe _/-\o_
Toen ik de 3de pot aan ze vroeg of ik de laatste 15 minuten in het veld mocht meespelen verklaarde ze me voor gek...dat je dat nog moet vragen :D

Kwam gister nog wat tegen:
http://img135.imageshack.us/img135/1328/bf2134lp.jpg

re-si-zen! ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 01-08-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101517

whyz schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 19:27:
Zoals ik ook in bf1942 vaak opzoek ging naar uitbuitbare dingen (puur educatief!!! Ik heb deze dingen ook altijd naar dice toegestuurd), deed ik dit dus ook in bf2. Ik heb momenteel alleen nog maar strike at karkand getest. En ik moet al een conclusie trekken, dat is dat ze er dit keer veel beter op hebben gelet (de wall-player-object exploit bijv.) deze zul je niet tegenkomen.

Wat ik wel tegenkwam die ik jullie niet wilde onthouden, omdat dit opzich wel praktische dingen zijn. En niet een dermate inpact hebben om de game te verpesten:
Allemaal klikbaar
[\
Erop komen is niet zo lastig, de trap daar op en dan rechts aanhouden. Spring op een uitstekend bord en whopa je kan zo naar een ander dak. Erg handig voor de verdediging :)

Een leuk plekje om bezig te zijn, hier heb je alleen wel hulp van de commander nodig.

Op de plek van de crosshair een supply drop doen, en je kan naar de plek gaan als op de vorige pic. :)

Om daar te komen, moet je gewoon op het gebouwtje achter je klimmen met de ladder. En dan hard rennen en springen, anders is het splat :+ (Oefening vereist dus)

Mocht je deze vlag willen gaan overnemen, doe je er verstandig aan om op het dak te gaan liggen. En daarna de auto te vernietigen (bewijsmateriaal) Op die manier kun je dus sneaky de vlag veroveren :)

Nog een leuke, de bomen hebben bij het begin van de takken ontzichtbare muren. Don't even try, het zou opzich een mooie sniperplek zijn.

Disclaimer: Ik wil hier het campen niet mee aanmoedigen ofzo ;)
Ik vind het wel meevallen kwa exploits want in de gratis strategy guide(pdf) die je kan downen via de EA battlefiels 2 site staat zelfs dat het wijs is om bijvoorbeeld in gulf of oman een paar snipers/antitanks op het hoge gebouw te droppen naast het zwembad met behulp van een chopper. Om vervolgens een supply crate daar te droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Dat is geen exploit maar gewoon een strategie, daar zit trouwens ook gewoon een ladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

fsfikke schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 21:05:
[...]

En als je als gewone speler een sniper hoort en je vraagt een uav aan, krijgt die en killt de sniper, ben je dan ook aan het valsspelen 8)7 .
Commanders die helemaal niets aan het doen zijn vind ik niet goed, ze hebben genoeg tijd om een beetje mee te vechten.
Nee, dan ben je niet aan het valsspelen, dat is namelijk ook totaal wat anders. Je moet dan punt 1 maar afwachten of de commander je de uav wel wil geven of dat hij een betere inzet van de uav weet. Je moet punt 2 daarna nog afwachten of de uav wel beschikbaar is.

Nu zie je heel vaak commanders alleen maar scannen / uav gebruiken om er zelf beter van te worden ipv deze voor het team in te zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 01-08-2005 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 10456 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 18:29:
Een hoop mensen die op die site komen zijn GoTters, duh
Ja duh, en een hoop GoTters komen niet op die site. "Ik ben #xx van de BF2 spelende GoTters" is dus gewoon onzin, no offence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 21:03:
[...]

Lekker op de 16 slots :/
Fout idee dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

Bor de Wollef schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 21:19:
[...]

Nee, dan ben je niet aan het valsspelen, dat is namelijk ook totaal wat anders. Je moet dan punt 1 maar afwachten of de commander je de uav wel wil geven of dat hij een betere inzet van de uav weet. Je moet punt 2 daarna nog afwachten of de uav wel beschikbaar is.

Nu zie je heel vaak commanders alleen maar scannen / uav gebruiken om er zelf beter van te worden ipv deze voor het team in te zetten.
maar mocht er niemand een UAV nodig hebben dan kan je hem toch wel voor je zelf gebruiken en ik gebruik ook heel vaan die Radarscan die is ook super handig. die UAV is trouwens binnen 20sec weer opgeladen dus als je hem nu ff zelf gebruikt of niet.

en iemand vraagt om UAV met artellerie dan gebruik ik wel die radarscan zolang en dan drop ik daar wel me aretellerie mee.

En de commander "buitenspel"zetten lijtk me niet echt leuk want dan wil niemand commander zijn als je zoiets hebt kan je beter Zero Hour gaan spelen want dat dis dan in principe het zelfde :)

maar ik begrijp wel wat je bedoel maar vind het geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 21:23:
[...]

Lekker op de 16 slots :/
Fout idee dus
Dan kun je er natuurlijk altijd een 16+1 slot van maken. Goed idee dus :)

Ik hoor trouwens ingame aardig wat mensen die de artillery eruit willen hebben.

Maar eh, als je zelf commander bent en daarbij ook nog mee speelt zie ik het verschil niet echt tussen een legitieme "scan" en een radar hack.

[ Voor 24% gewijzigd door Bor op 01-08-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
  • Laatst online: 15-04 16:08
hallow luitjes . . .

Is het mogelijk om van plaats te switchen in een voertuig?

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bigfoot48 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 22:24:
hallow luitjes . . .

Is het mogelijk om van plaats te switchen in een voertuig?
Ja, met de functietoetsen. De handleiding lezen is ook een optie trouwens. Daarnaast kun je natuurlijk de search gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En alweer kom ik er niet meer in. WTf is dit tog!! Meer mensen met problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 107573 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 23:15:
Ja :( Gebeurt wel vaker. Net mn beste potje gespeeld @ karkand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Schuey schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 18:43:
das omdat die scope er op zit.

en voor de smartasses die gaan zeuren dat dat verrekijkertje bij de special forces er niet bijstaat, maar er toch echt een scope op de m4a1 zit, think again. De aimpoint die daar op zit, waarschijnlijk gewoon comp2, heeft geen vergroting.
Niet helemaal waar, ik heb zelf IRL een Aimpoint Comp ML2 2x. Linkje: http://www.aimpoint.com/o.o.i.s?id=136&product_id=20

zie halverwege features

@uploader26
Klopt, ook probs hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 107573 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 23:15:
Waarschuwing:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

Zoek eerst voordat je iets vraagt.

Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.
Respecteer elkaar en elkaars mening.
Geen clanwerving.
Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok thx voor bevestiging. Begint echt wel zwaar irritant te worden eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 107573 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 23:23:
Ok thx voor bevestiging. Begint echt wel zwaar irritant te worden eigenlijk.
Ik vind het erg dat er problemen zijn maar ik vind het nog erger dat dit niet echt bevestigd is met iets als "we weten dat het niet goed werkt maar we doen er op dit moment alles aan om de situatie te verbeteren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Worden de stats wel bewaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 08:13

Twhomp

Stayin' Alive

Bor de Wollef schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 23:29:
[...]

Ik vind het erg dat er problemen zijn maar ik vind het nog erger dat dit niet echt bevestigd is met iets als "we weten dat het niet goed werkt maar we doen er op dit moment alles aan om de situatie te verbeteren".
Yup, inderdaad, het lijkt wel of het ze niet interesseert en ze af en toe maar die server restarten en boeien. Beetje jammer, want niet alleen kan ik nu niet spelen, ik zie ook mijn server langzaam leeglopen (mensen gaan slapen en nieuwe komen er niet bij).

En om het toch ontopic (rrrrright) te houden:
Kennen jullie al een goede ping en TK autokick?

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Net een tijdje op de i3d server gespeelt, die choppers moeten echt uit mashtuur gehaalt worden. Dat zou de gameplay echt verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 08:13

Twhomp

Stayin' Alive

The Widow Maker schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 23:46:
Net een tijdje op de i3d server gespeelt, die choppers moeten echt uit mashtuur gehaalt worden. Dat zou de gameplay echt verbeteren.
mashtuur city zit al niet meer in mijn servers maproulatie, zo'n frustrerende map. Jammer. Maar gelukkig genoeg mappen die wel lekker evenwichtig hebben (bijna allemaal)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 02-06 20:27
Twhomp schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 23:51:
[...]

mashtuur city zit al niet meer in mijn servers maproulatie, zo'n frustrerende map. Jammer. Maar gelukkig genoeg mappen die wel lekker evenwichtig hebben (bijna allemaal)
hoezo frustratie?
machtuur is geweldig als MEC

zijn altijd wel amerikanen die met een volle blackhawk de vlaggen willen cappen.
1)spawn als Spec ops op een willekeurige MEC vlag
2) Plak 2 C4 zo hoog mogenlijk op de vlaggenstok. en de rest van je C4 op hoge plekken rondom de vlag.
3) verstop je en wacht. binnen 2 minuten hangt er een blackhawk boven je vlag.
4) klik, BOEM. 6 kills, 6 flag defence = 18 punten.
zoals een clanmate zegt:
You see yourself outnumbered, I just see a target rich enviourment(spelling?)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67917

Heb tijdje op die i3d servers gespeeld, maar de ticket rate is daar echt te laag!
het is bijna onmogelijk om te verliezen in mappen waar je met alle capture punten begint en de vijand deze moet veroveren.

Op de meeste servers is het volgens mij ook 200 ticket rate en op i3d maar 100.

En vond het op i3d ook een stukke makkelijker om veel te killen dan bijvoorbeeld op de Battlefield.no servers, maar ken toeval zijn geweest.

Verder als tip: Gooi je Movies directory weg of rename het, zodat spel sneller opstart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 19:44
net es ff medic zitten spelen op 64 urban only.. das wel heel erg makkelijk puntjes halen. gelijk 2 gouden medailes erbij.. zag ook dat de meeste met hoge score allemaal als favorite kit medic hebben. dan doe ik het niet eens zo slecht voor een engineer :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pred87 op 02-08-2005 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 16:23
Maybe een idee voor de mannen van i3d om een gameserver met een tickter rate van 999 ofzo in te stellen zodat je echt een keer lekker kan raggen zonder dat je weer mag wachten op laad/verify tijden

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

cybermans schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 01:07:
Maybe een idee voor de mannen van i3d om een gameserver met een tickter rate van 999 ofzo in te stellen zodat je echt een keer lekker kan raggen zonder dat je weer mag wachten op laad/verify tijden
Die rates zijn hardcoded in de ranked server versie, kan dus helaas niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 19:44
DaMorpheus schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 01:07:
[...]

Die rates zijn hardcoded in de ranked server versie, kan dus helaas niet :)
logisch anders is het wel heel makkelijk om bepaalde badges/medals/ribbons te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Pred87 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 01:09:
[...]

logisch anders is het wel heel makkelijk om bepaalde badges/medals/ribbons te halen.
Nogal moeilijk om je vliegtuig-badge te halen als een spelletje amper 8 minuten duurt ... vaag :p Ben geen goede vlieger maar wil wel die badge :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 28-05 14:10
Pred87 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 00:59:
net es ff medic zitten spelen op 64 urban only.. das wel heel erg makkelijk puntjes halen. gelijk 2 gouden medailes erbij.. zag ook dat de meeste met hoge score allemaal als favorite kit medic hebben. dan doe ik het niet eens zo slecht voor een engineer :)
Precies, ik heb daar gisteren ook voor het eerst medic gespeeld; in Mashtuur City gelijk m'n Basic Medic Combat en Basic First Aid badges gehaald. Geloof iets van 13x iemand gerevived ofzo in één level :)

Ik vind dat de commander gewoon mee moet kunnen spelen. Dat gaat goed samen, je krijgt dan wel geen punten voor kills en assists enzo, maar soms is die ene man extra precies datgene wat het verschil maakt. Als ik zelf commander ben dan probeer ik altijd iemand anders als eerste de vlag te laten capturen zodat diegene daarvoor de punten krijgt en niet alleen een assist. Tijdens het spelen als commander hoor en zie ik ook gelijk wie om een request vraagt, dat is dan binnen 2 secs geregeld. Nadeel is wel dat als je MEC speelt dat je alleen op je mini-map kunt zien wie er om een request vraagt aangezien ik geen Arabisch spreek....

@ Lighteye: http://ubar.phusion9.com/ link in je TS werkt niet meer. "There is no website configured at this address."

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
commander die zn werk goed doet > een commander die meespeelt
in clanwars doen we 12v12 op een 32 player map. dus je zou zeggen dat je die 12e man hard nodig hebt.
maar net als bij voetbal, hoort de 12 man buiten het veld te blijven.
Een commander die constant op zn commander scherm zit kan namelijk inzoomen bij aanvallende squads, en dat squad (ingame of over teamspeak/ventrilo) precies vertellen waar de nmy zich verstopt heeft.
Ook kan de commander overzicht houden, en squads opdrachten geven zodat alles gestructureerd verloopt.

Hoe vaak zie je niet op een public server, dat de tegenstander nog maar 1 vlag heeft. en dat je hele team zich vervolgens op die vlag stort.
1 minuut later ben je aan de andere kant van de map 3 vlaggen kwijt, omdat daar niemand meer was.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-05 13:10
Ik speelde vanmiddag een potje op een i3d server, niet bijzonder zou je zeggen. Ware het niet dat er iemand mee deed die mijn aandacht trok puur door zijn naam "eXp.ElekTriC" die had ik ooit eens ergens gezien. Dessalniettemin een leuk potje.
Zie ook screens

[img=http://img300.imageshack.us/img300/5287/game4jz.th.jpg]

[img=http://img225.imageshack.us/img225/8976/leaderboard9bn.th.jpg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 28-05 14:10
Ja ik ben het met je eens dat een commander die continue in z'n commander scherm zit met de scan kan zien waar de enemy zit, maar dat is toch maar tijdelijk, vervolgens gooi je de UAV op een plaats waar je ziet dat je teammaten op een belangrijk punt aanvallen of worden aangevallen. Als je dit om de zoveel tijd doet dan is het perfect te combineren met de combat. En niets is irritanter dan een commander die continue spamt dat er ergens enemies cq. voertuigen zijn, want dan zie je juist door de bomen het spreekwoordelijke bos niet meer.
Wat betreft het monitoren en opdrachten geven aan squads, dit kun je doen als je bijvoorbeeld ff achterin een APC zit, of duik anders ff een huis in. Zodoende ben je heel even uit de strijd en kun je je team leiden. Helaas is dit niet aan iedereen besteed, want niet iedereen is even veelzijdig. Anyway ieder z'n eigen ding :)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
.kernel. schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 02:56:
Ik speelde vanmiddag een potje op een i3d server, niet bijzonder zou je zeggen. Ware het niet dat er iemand mee deed die mijn aandacht trok puur door zijn naam "eXp.ElekTriC" die had ik ooit eens ergens gezien. Dessalniettemin een leuk potje.
Zie ook screens

[img=http://img300.imageshack.us/img300/5287/game4jz.th.jpg]

[img=http://img225.imageshack.us/img225/8976/leaderboard9bn.th.jpg]
moet je blij mee zijn....
niet iemand die ik graag als tegenstander heb :P
* RocketKoen heeft een hekel aan doodgaan

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

RocketKoen schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 03:05:
[...]

moet je blij mee zijn....
niet iemand die ik graag als tegenstander heb :P
* RocketKoen heeft een hekel aan doodgaan
Die gast is wel goed, maar geen god ofzo..
Hij mag wel flink wat gespeeld hebben, maar veel punten scoort boven de rest scoort ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150432

waarom wordt er zo weing samen gewerkt?
zat ik gisteren op de wel bekende dj server ook in een squad maar het was weer triest....je moet wel honderd keer om orders roepen.

en tja als de commander ook nog bezig is met rennen. gaat het allemaal wat moeizaam.
je moet vaker wachten op uav, of op orders.
gisteren zon kleine 2 uur gespeeld en volgens mij heb ik niet 1 commander opdracht gekregen.

en wat me opviel er word steeds minder gespot, word het wel makkelijker
commander kan meteen ingrijpen met wat voor actie dan ook. en je team maten weten waar de shit is.

of misschien ligt het aan mij ik heb geen teamspeak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 10:54

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

yes; purple heart in de pocket :/

werd gisteren op een server 3x naar t andere team overgeplaatst. stond wél tweede ofzo, maar kill/death ratio dus 1:4... damn, toch eens wat minder rushen

[ Voor 9% gewijzigd door beschuitfluiter op 02-08-2005 08:27 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MaTr1x schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 02:32:
Nadeel is wel dat als je MEC speelt dat je alleen op je mini-map kunt zien wie er om een request vraagt aangezien ik geen Arabisch spreek....
Je kan in het opties scherm instellen dat ze allemaal engels praten, english voices only oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 02-06 07:06
Wat vinden jullie eigenlijk... Een Squad leader, moet die ook continu orders uitdelen of laat ie de orders aan de commander en delegeert deze alleen?

Als ik Squad leader ben geef ik wel eens een order maar verwacht toch van mijn commander dat hij mij grotendeels stuurt. Gaan jullie ook zo te werk of is het echt de bedoeling dat ik actief mijn members aan stuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

htf99 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 08:48:
Wat vinden jullie eigenlijk... Een Squad leader, moet die ook continu orders uitdelen of laat ie de orders aan de commander en delegeert deze alleen?

Als ik Squad leader ben geef ik wel eens een order maar verwacht toch van mijn commander dat hij mij grotendeels stuurt. Gaan jullie ook zo te werk of is het echt de bedoeling dat ik actief mijn members aan stuur?
Normaal gesproken ga ik er vanuit dat ik van mij Squad Leader orders krijg ja.Of vergis ik me en krijg ik ze aldoor van de commander? :?

[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 02-08-2005 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Gunner schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:02:
[...]

Normaal gesproken ga ik er vanuit dat ik van mij Squad Leader orders krijg ja.Of vergis ik me en krijg ik ze aldoor van de commander? :?
Nou de Squad Leader krijgt orders van de commander en door die te accepteren worden die automatisch aan al je Squad Members doorgezet. Maar de Squad Leader kan natuurlijk ook zelf opdrachten geven. Als Squad Member zie je niet of het een order van je commander is of van je Squad Leader zelf volgens mij, je krijgt ze allebei door van je Squad Leader.

Ik denk als Squad Leaders continu hun eigen orders maken het voor kan komen dat meerdere squads achter een vlag aangaan. Vandaar de sturende rol van de commander, om een concentratie van meerdere Squads op een klein gebied te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

htf99 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:14:
Nou de Squad Leader krijgt orders van de commander en door die te accepteren worden die automatisch aan al je Squad Members doorgezet.
Ben zelf nog nooit echt commander geweest, wel gezien dat je idd net zoals een Squad Leader orders kan geven, maar kan je dat per Squad doen, want anders stormt natuurlijk elke squad naar hetzelfde punt toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Gunner schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:18:
[...]

Ben zelf nog nooit echt commander geweest, wel gezien dat je idd net zoals een Squad Leader orders kan geven, maar kan je dat per Squad doen, want anders stormt natuurlijk elke squad naar hetzelfde punt toe?
Ja je kunt elke Squad afzonderlijk opdrachten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

Heb een vraagje

Als je commander bent en spec ops en je legt steeds bij de vlag c4 of op voertuigen kan je dan ook een explosive badge krijgen ondankt je commander bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40719

Weet iemand of er al een mooi pdf'je bestaat met daarin alle info over de wapens en voertuigen? Iemand heeft eens een pdf'je gemaakt over de unlockable weapons met daarin damage en accuracy vermeld maar het liefst zou ik een compleet, en printable, overzicht willen hebben, ook van de voertuigen.

De helft van de tijd vraag ik mij namelijk af wth mij heeft gekilled 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 40719 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:30:
Weet iemand of er al een mooi pdf'je bestaat met daarin alle info over de wapens en voertuigen? Iemand heeft eens een pdf'je gemaakt over de unlockable weapons met daarin damage en accuracy vermeld maar het liefst zou ik een compleet, en printable, overzicht willen hebben, ook van de voertuigen.

De helft van de tijd vraag ik mij namelijk af wth mij heeft gekilled 8)7
[google=prima bf2 guide]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.