Hoezo, het is toch onzin dat je iemand zovaak kan reviven. Als je elke speler gewoon maar 1x kan reviven maakt het stukken leuker.Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:58:
[...]
Aha, dus dan kan je iemand maar 1 keer healen als medic totdat je zelf een keer doodgaat.
Dat vind ik ook niet echt slim. Als ik als medic (ben ik bijna altijd) met een squad meeren, gebeurt het regelmatig dat ik iemand twee keer revive, dat is echt geen uitzondering. Maar dat kan dus niet meer totdat ik zelf een keer ben doodgegaan.:? Dat vind ik echt grote onzin.
Wel realistisch. Die supply gast loopt nu met één of andere bunker op zijn rug met alle mogelijke munitie. Zorgt gewoon dat je niet kan resupplyen voor elke lullige granaat.Zelfde geldt voor supplies, dan kan je iemand dus nog maar 1 keer nieuwe ammo geven en dan moet je zelf een keer doodgaan. Zo is het als medic/support buitengewoon onverstandig om een squad te joinen en kan je beter als lonewolf tussen de squads door rennen. Lijkt me toch ook niet de bedoeling. Bovendien vind ik het zeer onrealistisch, nou is bf2 niet het meest realistische spel dat weet ik ook wel, maar dit vind ik wel een beetje te ver gaan.
Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154