Zoals ik ook in bf1942 vaak opzoek ging naar uitbuitbare dingen (puur educatief!!! Ik heb deze dingen ook altijd naar dice toegestuurd), deed ik dit dus ook in bf2. Ik heb momenteel alleen nog maar strike at karkand getest. En ik moet al een conclusie trekken, dat is dat ze er dit keer veel beter op hebben gelet (de wall-player-object exploit bijv.) deze zul je niet tegenkomen.
Wat ik wel tegenkwam die ik jullie niet wilde onthouden, omdat dit opzich wel praktische dingen zijn. En niet een dermate inpact hebben om de game te verpesten:
Allemaal klikbaar

Erop komen is niet zo lastig, de trap daar op en dan rechts aanhouden. Spring op een uitstekend bord en whopa je kan zo naar een ander dak. Erg handig voor de verdediging

Een leuk plekje om bezig te zijn, hier heb je alleen wel hulp van de commander nodig.

Op de plek van de crosshair een supply drop doen, en je kan naar de plek gaan als op de vorige pic.

Om daar te komen, moet je gewoon op het gebouwtje achter je klimmen met de ladder. En dan hard rennen en springen, anders is het splat

(Oefening vereist dus)

Mocht je deze vlag willen gaan overnemen, doe je er verstandig aan om op het dak te gaan liggen. En daarna de auto te vernietigen (bewijsmateriaal) Op die manier kun je dus sneaky de vlag veroveren
Nog een leuke, de bomen hebben bij het begin van de takken ontzichtbare muren. Don't even try, het zou opzich een mooie sniperplek zijn.
Disclaimer: Ik wil hier het campen niet mee aanmoedigen ofzo
[
Voor 4% gewijzigd door
whyz op 01-08-2005 19:32
]
Right for all the wrong reasons.