[PC] Battlefield 2 - deel XIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.835 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
Bigbot schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 01:28:
:) soms word je echt radeloos van Bf2.

begrijp me niet verkeerd leuk spel etc, maar hetgene wat gewoon de meeste ergernis bij mensen opwekt is het punish systeem en de mensen die er gebruik van maken soms.
.
Dat punish systeem moet er gewoon uit. Ik punish bijna nooit, alleen als het een TK is of iemand die heel erg loopt te fucken. Bijna niemand checkt ff of het wel eerlijk is om te punishen. Het systeem werkt gewoon niet en je hebt onevenredig veel puntenaftrek.

En dat je direkt dood bent als je een vehicle aanraakt is ook zo lam. dat moeten ze gewoon hetzelfde maken als in BF1942. Kan je rustig op tanks liggen en liggend meerijden op een jeep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
Bij mij valt soms het geluid uit van het schieten van mijn geweer. Alle andere geluiden werken nog, behalve het geluid als ik schiet, iemand hier ook wel eens last van gehad.

Geluid heb ik op hardware gezet, heb een Audigy 2 ZS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik heb gister echt 6x dezelfde gast neer gesniperd en die gast had nog niks door van waar ik zat :D
Dat is echt super lache...zie je ze spawnen, meteen gaan ligen en kruipen...haha...na 2 à 3x spawnde ie zelf als sniper :P
Nadat ik hem ff had laten rond kruipen toch ook maar weer gekilled :+

Echt cool is dat, als je een goede sniper plek hebt....alleen jammer als je door je kogels heen bent

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

kavorka schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:44:
Bij mij valt soms het geluid uit van het schieten van mijn geweer. Alle andere geluiden werken nog, behalve het geluid als ik schiet, iemand hier ook wel eens last van gehad.

Geluid heb ik op hardware gezet, heb een Audigy 2 ZS.
ja heb ik ook 1x gehad en ik heb dezelfde geluidskaart als jij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twiekert schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:40:
[...]

Dat punish systeem moet er gewoon uit. Ik punish bijna nooit, alleen als het een TK is of iemand die heel erg loopt te fucken. Bijna niemand checkt ff of het wel eerlijk is om te punishen. Het systeem werkt gewoon niet en je hebt onevenredig veel puntenaftrek.
Voor een punish krijg je geen extra aftrek. Een punish houdt alleen maar in dat je tot een x-aantal (server afhankelijk) punishes kan en vervolgens wordt gekickt. De aftrek van -4 voor een teamkill krijg je sowieso. In theorie is het een goed systeem aangezien de spelers zelf kunnen bepalen of het een "echte" teamkiller is en vervolgens kunnen punishen.

Wat het punishsysteem wel doet is zorgen voor een boel frustratie aangezien veel mensen vinden (en vaak terecht) dat ze onterecht gepunished worden.

Ik had het op onze server uit staan, maar daar was de rest van de clan het om onduidelijk redenen niet mee eens |:( .

Weet iemand trouwens ook of EA weer iets in de settings van de ranked servers heeft aangepast? Volgens mij heeft een 64 Ranked server nu 14 spelers nodig om te beginnen ipv. 10.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:45:
Ik heb gister echt 6x dezelfde gast neer gesniperd en die gast had nog niks door van waar ik zat :D
Dat is echt super lache...zie je ze spawnen, meteen gaan ligen en kruipen...haha...na 2 à 3x spawnde ie zelf als sniper :P

Echt cool is dat, als je een goede sniper plek hebt....alleen jammer als je door je kogels heen bent
Als ik commander ben dan zoek ik naar die gasten en stuur er troepen heen of dump arty op zijn hoofd 8) Als het mijn snipers zijn dan krijgen ze supplies, wel naast ze en niet op het hoofdje 8)7
Een commander maakt zo veel verschil, jammer dat niet iedereen dat inziet, cq luistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die sniper is nou niet echt ideaal :\.. Hoe moet je 'm nou ingezoomt houden? Rechtermuisknop ingedrukt houden toch? 'k Vind snipen wel leuk, maar het niet-unlockte wapen is echt k*t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Viper2k1 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 01:10:
Wat is er niet goed aan dit plaatje (raad eens wie er hier samenwerken):

[afbeelding]
Oplossing voor deze vraag:

Afbeeldingslocatie: http://images5.theimagehosting.com/Tekst.jpg

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Iemand hier ervaring mee..?

BF2 Autoloader

http://www.bf2al.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:23
dCY schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:32:
Iemand hier ervaring mee..?

BF2 Autoloader

http://www.bf2al.com/
Denk het niet he, als ie nog niet uitgebracht is.... maar klinkt opzich nahndig; gewoon de functionaliteit die een fatsoenlijke server browser moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hielko schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:37:
[...]

Denk het niet he, als ie nog niet uitgebracht is.... maar klinkt opzich nahndig; gewoon de functionaliteit die een fatsoenlijke server browser moet hebben.
Versie 1.1.1 komt dit weekend uit, een eerdere versie kan je al downloaden :Y)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Kan iemand eens checken of ie op mijn server kan komen: 213.192.236.58

Ik heb al eerder geprobeerd maar om 1 of andere reden gaat er iets mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even om terug te komen op die [KSK] clan, zie hier het bewijs dat ze noob zijn:

Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y186/TheDarkSavior/screen002.jpg

Verder hoop ik dat ze stikken als ze een sinasappel eten.
Vooral die [KSK]TheGame65, wat nog erger is is dat hij bij mij staat als worst enemy. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
DaMorpheus schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:38:
[...]

Niet leuk? Vind ik juist enorm leuk: veel actie en je hoeft niet een kwartier te rennen naar de volgende vlag en nog leuker: tanks zijn schaars dus als er een keer een tank voorbij komt is dat meteen een echte dreiging :)
Je hoeft in ieder geval niet te zoeken naar enemies, dat is zeker en voor de close combat badges is het ook goed, maar het is wel erg druk in een te kleine ruimte... :o
apollo13 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:38:
Voor diegene die gek zijn van badges, medals, ribbons etc etc en die het aan de rest van ons GoT'ers wil laten zien moeten dit een proberen: http://stats.codeflow.org/awardssig/........

Vul op de puntjes in je eigen player-id
Zie onderstaande van mij, ja idd ik heb een purple hart, was een echte ..ut dag die ik toen had. :X

[afbeelding]
Misschien handig om te tonen hoe het eruit kan zien als ie gevuld is... O-)
Afbeeldingslocatie: http://stats.codeflow.org/awardssig/Epitome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanwege de grote vraag van de gamers naar snelle, locale Battlefield 2 servers in de Benelux, heeft EA besloten een veertigtal publieke servers in onze regio neer te zetten. Men werkt hiervoor samen met Arena 51, GameServers.net, i3D en ClanPoint. De eerste ranked servers in de Benelux zullen al dit weekend online komen.

Hopelijk betekent dit dat we in de Benelux in het vervolg lagvrij kunnen gamen en dat de zoektocht naar een geschikte server voor een spelletje Battlefield 2, wat minder moeizaam zal verlopen.

Betere shizzle!

Bron: gamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee Epitome, hoe kom je nou eigelijk aan die Meritorious Unit Ribbon?

· 26 Minutes in a Squad

· Team Score of 40 in 1 Round (Reviving/Healing/Re-Supplying,

Capturing/Defending/Neutralizing Control Points)

Ik heb dit onderste geprobeerd maar er komt gewoon niks. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:59
@DaMorpheus, kan ik nog iets met de screenshots van de Medals die ik gehaald heb op je server voordat hij "echt" ranked werd? Of geef je het weinig kans?

[ Voor 15% gewijzigd door jorisdekloris op 29-07-2005 11:46 ]

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:45:
Vanwege de grote vraag van de gamers naar snelle, locale Battlefield 2 servers in de Benelux, heeft EA besloten een veertigtal publieke servers in onze regio neer te zetten. Men werkt hiervoor samen met Arena 51, GameServers.net, i3D en ClanPoint. De eerste ranked servers in de Benelux zullen al dit weekend online komen.

Hopelijk betekent dit dat we in de Benelux in het vervolg lagvrij kunnen gamen en dat de zoektocht naar een geschikte server voor een spelletje Battlefield 2, wat minder moeizaam zal verlopen.

Betere shizzle!

Bron: gamer.nl
i3D heeft al een aantal ranked servers online staan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand mischien van jullie waar ik mijn email adres kan veranderen

van mijn battrlefield account uiteraard want als ik acount in spel ga ....maar die doet niet veel

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:50:
weet iemand mischien van jullie waar ik mijn email adres kan veranderen
Je kunt je gegevens niet veranderen volgens mij. Je kunt alleen een nieuw account maken. Een password reset kan bijvoorbeeld ook niet. Erg slecht trouwens :(

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:49:
[...]

i3D heeft al een aantal ranked servers online staan :Y)
Maar die zijn nog niet echt geranked, ik heb er gister een middagje lopen spelen en er is nog niks geupdate.
Komt denk ik nog, wel jammer als je ervan uit gaat dat die server ranked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:45:
Hee Epitome, hoe kom je nou eigelijk aan die Meritorious Unit Ribbon?

· 26 Minutes in a Squad

· Team Score of 40 in 1 Round (Reviving/Healing/Re-Supplying,

Capturing/Defending/Neutralizing Control Points)

Ik heb dit onderste geprobeerd maar er komt gewoon niks. :?
Gewoon een ronde meteen een squad joinen en dan als medic iedereen reviven en overal medpacks laten slingeren terwijl je met je team vlaggen overneemt. Als de ronde dan langer dan een half uur duurt en er vallen veel slachtoffers in jouw team, dan moet je toch echt die Meritorious Unit Ribbon het beeld zien binnenschuiven!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:41:
Even om terug te komen op die [KSK] clan, zie hier het bewijs dat ze noob zijn:

[afbeelding]
Ach ja, dat zie je bij zo veel clans op dit moment. Dat is ook een van de redenen dat ik niet zo van clans hou. Er zitten gewoon zoveel lamers tussen (vaak kids van 14 - 17).

Ik ben trouwens blij dat ze wat aan dat punten farmen gaan doen. Nu is de helft medic omdat ze dan first aid kits kunnen spammen voor punten :/

[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 29-07-2005 11:55 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:59
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:52:
[...]

Maar die zijn nog niet echt geranked, ik heb er gister een middagje lopen spelen en er is nog niks geupdate.
Vanaf gister avond 20:00 uuur zijn ze officieel ranked, je krijgt er nu dus wel punten :P

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:52:
[...]

Ze zijn pas vanaf 20:00 gisteravond echt ranked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:51:
[...]

Je kunt je gegevens niet veranderen volgens mij. Je kunt alleen een nieuw account maken. Een password reset kan bijvoorbeeld ook niet. Erg slecht trouwens :(
Kan wel. www.gamespyid.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Weet iemand in welke map het beste is om een TOW ribbon te halen..
Meestal kom ik aan de 4 kills en de ronde is dan al voorbij ect ect..

Ergens een super plek te vinden.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, Nog even over het punish/forgive gebeuren. Als ik ge-punished wordt dan is dit -4 punten maar nu is mij opgevallen als iemand forgive kiest dan is dit ook -4 punten !!?? Je krijgt dan niet die melding you will be punished. maakt dus geen reet uit zo??? :o 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 15:26
Jawel want op sommige servers staat ingesteld dat je naar X aantal keer gepunished te zijn gekicked wordt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roadcee
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 14:02
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:00:
Zeg, Nog even over het punish/forgive gebeuren. Als ik ge-punished wordt dan is dit -4 punten maar nu is mij opgevallen als iemand forgive kiest dan is dit ook -4 punten !!?? Je krijgt dan niet die melding you will be punished. maakt dus geen reet uit zo??? :o 8)7 8)7
punishen heeft alleen met een kick/ban van de server te maken. als je een (server) bepaald aantal punishments krijgt, word je (iig tijdelijk) van de server gekickt. Die -4 teamplay punten krijg je sowieso aan je broek. :9

[ Voor 1% gewijzigd door roadcee op 29-07-2005 12:04 . Reden: zucht, net te laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 12:37
roadcee schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:03:
[...]

punishen heeft alleen met een kick/ban van de server te maken. als je een (server) bepaald aantal punishments krijgt, word je (iig tijdelijk) van de server gekickt. Die -4 teamplay punten krijg je sowieso aan je broek. :9
dat staat op de server van djmantri nu uit als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roadcee schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:03:
[...]

Ok, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dCY schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:56:
Weet iemand in welke map het beste is om een TOW ribbon te halen..
Meestal kom ik aan de 4 kills en de ronde is dan al voorbij ect ect..

Ergens een super plek te vinden.?
Ik heb hem op Dragon Valley als Chinese gehaald, daar zijn iig drie posities waar veel langs komt; 1 een beejte achterin bij de Chinese spawn, eentje op de punt van de pier in het midden en een op de top van de heuvel waar zo ongeveer alle vijandelijke helicopters langskomen. Bij die laatste 2 ben je overigens wel vaak het mikpunt de tegenstander :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

EbAyzo schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:42:
[...]
Nee die kunnen nog steeds fijn die exploit uitbuiten :) (Die medic truc)
En wat is die medic exploit dan ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:13:
[...]

En wat is die medic exploit dan ;)
Jij en 2 vrienden joinen een server, 2 kiezen dan bijv. Us en de ander China.
Je zoekt elkaar op en 1 van de Us laat zich telkens neerschieten terwijl de andere hem revived.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 23:12

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Ik heb geprobeerd via gamespyid.com mijn nickname te veranderen. Hij slaat dat inderdaad mooi op. Maar BF2 heeft daar lak aan. "Oude naam of je komt er niet in! Heil Gamespy/EA!" :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:19:
[...]

Jij en 2 vrienden joinen een server, 2 kiezen dan bijv. Us en de ander China.
Je zoekt elkaar op en 1 van de Us laat zich telkens neerschieten terwijl de andere hem revived.
Lekker is dat zeg, en ik zit hier maar moeizaam puntjes bij mekaar te sprokkelen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Fokkie schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:35:
[...]

Lekker is dat zeg, en ik zit hier maar moeizaam puntjes bij mekaar te sprokkelen.. :+
en als EA je betrapt wordt je score weer naar 0 gezet en je ranking naar private :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

RocketKoen schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:45:
[...]

en als EA je betrapt wordt je score weer naar 0 gezet en je ranking naar private :)
Kan je in zo'n geval ook de opname van de BattleRecorder naar EA opsturen, of is dat te veel werk voor ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(punten farmen gaan ze toch in de volgende patch iets tegen doen las ik?)

Haaj, kheb BF2 eergister gekocht en nou heb ik een vraagje (heb ze nog niet voorbij zien waaien) over het gebruik van C4. Je kan de Radar(sweep ding), Artilerie en dat andere Radar station (die kleine deploy-able'le circel) opblazen. Nou heb ik gister een map gespeeld waarbij ik alle 3 de artileri opgeblazen heb, maar de vijand kon ze nog steeds gebruiken :? (en nee was niet in mn eigen kamp).

Mja de vraag is, krijg je punten voor C4 kills? Ik blies een tank op en kreeg daar niks voor geloof ik.
Krijg je geen speciale waardering voor heb gebruik van C4? Lijkt mij toch dat als jij de Radar van je tegenstander de lucht in werkt, dat je net zon soort punten bonus moet krijgen als bv medic voor genezen van anderen. Valt C4 onder die kit bonussen?

BF2 is best een gaaf spel maar er zijn 2 dingen die ik behoorlijk iritant vind. De shotgun van US (engineer) zuigt echtwel vergeleken met die van die terrorhenkies en het spawnkillen (artilerie of in een tank oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Zou iemand nog even me server kunnen testen?

213.192.236.58

Ik zit op me werk en heb hier geen bf2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Ik hoor eigenlijk niemand klagen over het team vehicle damage wat toch ook een hoop irritatie kan opleveren en je veel punten kost.

vb. je rijd net lekker met je tank weg, komt er een gek met een jeep aan, die natuurlijk ff tegen je aanrijd. gelijk een team vehicle damage. (geloof -2 punten )

vooral in stingers krijg je dit heel vaak, omdat die stingers een ander doel zoeken en dus maar op je maat zijn chopper afgaan.

Gisteren ook iets vreemds mee gemaakt, zit aan de telefoon dus was ff in een hoekje gaan liggen, maar zit ondertussen naar me scherm te kijken. zie ik ineens staan you been punished for team kill 8)7 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door harryvos op 29-07-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan de Radar(sweep ding), Artilerie en dat andere Radar station (die kleine deploy-able'le circel) opblazen. Nou heb ik gister een map gespeeld waarbij ik alle 3 de artileri opgeblazen heb, maar de vijand kon ze nog steeds gebruiken :? (en nee was niet in mn eigen kamp).
Je moet echt alle artillery installaties vernietigen. Misschien 1 kanon over het hoofd gezien?
Mja de vraag is, krijg je punten voor C4 kills? Ik blies een tank op en kreeg daar niks voor geloof ik.
Krijg je geen speciale waardering voor heb gebruik van C4? Lijkt mij toch dat als jij de Radar van je tegenstander de lucht in werkt, dat je net zon soort punten bonus moet krijgen als bv medic voor genezen van anderen. Valt C4 onder die kit bonussen?
C4 kills zijn punten waard, mits je er iemand mee dood. Dus stapt iemand uit de tank en weet snel op afstand te raken van de tank dan krijg jij geen punten voor het opblazen van de tank. Je krijgt ook nog geen punten voor het opblazen van commander-assets (UAV trailer ed), maar dat gaat wel beloond worden vanaf de volgende patch.
BF2 is best een gaaf spel maar er zijn 2 dingen die ik behoorlijk iritant vind. De shotgun van US (engineer) zuigt echtwel vergeleken met die van die terrorhenkies en het spawnkillen (artilerie of in een tank oid).
Daar heb ik me ook aan geergerd vanaf BFVietnam... maar ik heb het geaccepteerd als onderdeel van het spel. Als jij een vlag aan het veroveren bent, zul je wel vijanden die naast je spawnen moeten doden, of niet?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 13:31 . Reden: tiepvout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:55:
(punten farmen gaan ze toch in de volgende patch iets tegen doen las ik?)

Haaj, kheb BF2 eergister gekocht en nou heb ik een vraagje (heb ze nog niet voorbij zien waaien) over het gebruik van C4. Je kan de Radar(sweep ding), Artilerie en dat andere Radar station (die kleine deploy-able'le circel) opblazen. Nou heb ik gister een map gespeeld waarbij ik alle 3 de artileri opgeblazen heb, maar de vijand kon ze nog steeds gebruiken :? (en nee was niet in mn eigen kamp).
De commander van de tegenpartij kan ze ook heel makkelijk repareren, door er een suply crate te laten landen. En anders door iemand anders die engi is, oftewel het spul is evenhard weer gerepareerd dat als het kapot is gemaakt.
Geen puntjes jammerlijk genoeg voor het destroyen van arti/radar, dit zal omgegooit worden in de 1.03 patch. Dus dat je bij het destroyen van arti e.d. wel punten krijgt.
Shotgun van de USMC zuigt inderdaad grote tijd, tip mocht je veel als engi willen spelen. De unlockable Jackhammer is een monster >:) close range pak je ze allemaal.

Timing... ;(

[ Voor 4% gewijzigd door whyz op 29-07-2005 13:06 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
ok mensen ik heb dat punishen uitgezet, maar nog niet goed kunnen testen omdat er nog geen 10 spelers in zaten 8)7

naja volgens mij komt het de gameplay wel ten goede...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harryvos schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:04:
Ik hoor eigenlijk niemand klagen over het team vehicle damage wat toch ook een hoop irritatie kan opleveren en je veel punten kost.
Vehicle Friendly Fire staat op djmantri's server nu op 20% 'gevoeligheid' ;)
Soldier Friendly Fire staat op 50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de snelle reacties :)

Iig goed nieuws dat C4 straks wel punten krijgt voor die objectives. Imo wel zo eerlijk.
Ik zit momenteel op 530 ~ punten ofzo dus moet nog even tot mijn eerste unlock en zit op dit moment wel erg te denken om die Jackhammer te nemen. Twijfel een beetje tussen engineer en elitetroep.

Ik las ook ergens dat je een soort cheat had, dmv wat files te DL, zodat je singleplayer allw unlocks hebt. Bestaat dat nog? Of is dat al veranderd in de patches?
Zou wel ideaal zijn om de eerste keuze wat makkelijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 16:34

BEVEL

s9.BeVeL

Gunner schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:07:
[...]

Euhh..... nou dat valt allemaal wel wel mee hoor :X

Zie ik het verkeerd, of zijn sommige medals onmogelijk om te halen?
De bedoeling is dat het spel een aantal jaar of nogwat meegaat en dan is het niet leuk als je na 2 weken al alle medals binnen hebt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(edit werkt niet)

Ik stoor mij eigenlijk niet zo aan vehilce damage. Maak 50% van de speeltijd wel gebruik van voertuigen, maar na het doodrijden van enkele teammates kijk ik wat meer om me heen. Heb daar nu verder geen last meer van, gewoon wat rustiger aan doen. Degene die in jeeps en buggy's rijden (dus snel gaan) moeten maar beter uitkijken waar ze heensturen. Als tank ontwijk je zo iemand niet 123.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 16:34

BEVEL

s9.BeVeL

BTW
Spawn-killen is onderdeel van het spel.
Ik snap niet waarom mensen daarover moeten mekkeren.
Het spawnkillen zelf is reuze leuk om te doen. Ik doe het altijd als het kan.
En als je de vijand tot maar 1 vlag terugdringt wil niet zeggen dat je ze weer de kans moet geven om terug te vechten.
hadden ze maar eerder hun best moeten doen toch?

Bij spellen als Ghost Recon is het de bedoeling dat je juist zoveel mogelijk Spawns raped }) (officiele term geloof ik)
Vooral bij TDM games

[ Voor 19% gewijzigd door BEVEL op 29-07-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

BEVEL schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:21:
BTW
Spawn-killen is onderdeel van het spel.
Ik snap niet waarom mensen daarover moeten mekkeren.
Het spawnkillen zelf is reuze leuk om te doen. Ik doe het altijd als het kan.
En als je de vijand tot maar 1 vlag terugdringt wil niet zeggen dat je ze weer de kans moet geven om terug te vechten.
hadden ze maar eerder hun best moeten doen toch?

Bij spellen als Ghost Recon is het de bedoeling dat je juist zoveel mogelijk Spawns raped }) (officiele term geloof ik)
Vooral bij TDM games
helemaal gelijk }) wij zijn gemeen

net voor het eerst op de i3d server gespeeld, daar is tenminste teamwork :D.
Wel jammer dat het maar maps voor 32 personen waren.

[ Voor 72% gewijzigd door RMB op 29-07-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:45:

waarschuwing: lang verhaal :P

Het geheim van sniper zijn is dat je niet op elke map sniper moet zijn.
Er zijn bepaalde mappen waarbij je als sniper flink kan scoren. dat zijn met name
mappen met veel hoogteverschillen en dichte begroeing.
Ik heb die m95 unlocked en met een headshot ben je altijd het zaadje. (mag ook wel met dat kaliber) dus dat is niet verkeerd.
Je moet dus niet altijd sniper willen zijn, want op bepaalde mappen is dat compleet
nutteloos. maar bijvoorbeeld de map Songhua Stalemate, waarbij vlaggen redelijk dichtbij elkaar liggen en er veel groen is en hoogteverschillen, daar kan je jezelf nuttig maken.
en werkt de omgeving in het voordeel. Wat ik vaak doe is met name vlaggen te "bewaken" die grenzen aan vijandelijke vlaggen terwijl het peleton verder trekt, naar de volgende vlag.

Nog een paar tips:

Zorg voor "rugdekking" blokkeer de toegang naar jou in je rug met bijv een claymore
tactisch neer te leggen. bijvoorbeeld als je op een dak ligt, bovenaan de toeganstrap, die is slecht te zien voor de vijand, maar teamgenoten van je zien duidelijk een doodshoofd bovenaan de trap. gebruik ook de omgeving (muur, objecten)
als rugdekking. maskeer met deze "rugdekking" ook je silhouet op hoogtes en daken
deze valt nogal op als je dit niet doet namelijk.

ga bij voorkeur tegen een helling aan liggen in de begroeing en niet op de top van
een berg. je silhouet steekt af.

Als je slachtoffer niet na 1 schot met de m95 dood is, grijp dan snel je pistool en
los snel een paar schoten indien de afstand dit toelaat. je hoeft namelijk echt nog maar
minimale damage te doen om een kill te scoren en het pistool is vrij precies.
Herladen met je m95 is veel te langzaam dan, en is ook zonde van je ammo om voor
het kleine beetje damage wat je nog moet doen een .50 round te verspillen.

Wees zuinig met je ammo. aangezien je meestal niet een support in de buurt hebt...
schiet om te raken. mensen vanaf een mega afstand raken die dwars over je scope aan
het rennen zijn mis je nogal vaak...volg ze en wacht tot ze even pauzeren. de kans
dat je tijdens het rennen mist is levensgroot...niet omdat jij nou zo slecht schiet,
maar door de latency die dan parten speelt op die afstand. Door het inzoomen neemt
het nadelige effect van de latency kwadratisch toe...daarbij verschilt de latency ook
nog eens per persoon dus het is echt "gokken" op zo'n afstand.
Mijn ervaring is dat iedereen zo'n beetje rend...en even stilstaat, oriënteren..en dan
weer rennen. jou kans ligt in die stops, niet tijdens het rennen.

Snipe niet vlaggen die niet in te nemen zijn. je krijgt ook geen "defended flag"
punten het heeft geen waarde voor je team en wordt over het algemeen niet gewaardeerd.

Vanuit een heli zien ze je DUIDELIJK liggen in begroeing, omdat de struiken vanaf boven
nagenoeg niet zichtbaar zijn. je kan het gras nog het beste vergelijken me kleine rechtopstaande
schuttingkjes met een grasmotief :) van bovenaf kijk je recht "TUSSEN" de schuttinkjes waar jij
zo te zien bent. voorkeur us dan om onder een plant of boom te gaan liggen als er blackhawks
aanwezig zijn.

Verplaats je nadat je iemand bij een vlag die nog niet van jouw partij is hebt gedood.
de kans is groot dat hij na respawnen op zoek gaat naar je :)
Op je oude plek blijven liggen is dan geen goed idee, ook wat betreft de commander scans
is het niet handig om erg lang op 1 plek te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Gisteren trouwens erg gelachen, ik zat bij iemand in een chopper en die bleef maar roepen dat ik er uit moest want zijn maatje moest mee. Dus ik dacht vergeet het maar en dus steeg ie op en duikte keihard naar beneden, dikke chrash natuurlijk. heeft ie 2 keer gedaan.

Toen ben ik dus naar het andere team gegaan, en ben ik in een jet gesprongen en heb echt heel het potje lang alleen maar vol in die chopper gevlogen. Op den duur werd ie uit het potje gegooit omdat hij zijn maatje teveel had geteamkilled :) :)
klagen deed ie, ik zei nog tegen hem je wil zo graag in die chopper nou hier heb je hem. pfff dingen toe eigenen is gewoon belachelijk en gebeurd echt heel veel.
Wel veel lol gehad :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mekker er ook niet over, ik vind het gewoon iritant dat je 1-2 seconden nadat je spawnt al een kogel door je kop gejaagd krijgt zonder dat je de kans had om te rennen. Ik vind die spawns niet lekker geprogrammeerd... Is me al vaak genoeg overkomen dat ik recht voor een vijand spawnde. Ik vind dat gewoon een beetje raar, normaal hoor je dan een stukje verder bij iemand vandaan te spawnen. Vind ik dan. Opzich geen probleem hoor, maar kan wel frustraties wekken als je 2-3 keer op slag dood gaat in hetzelfde kamp.

Owja dikke respect voor al die helicopter helden. Onbegrjipelijk dat sommige mensen zo bizar goed kunnen vliegen. Ik mag al blij zijn als ik m recht hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 09:43

Hendal.

Chocolate moose

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:33:
Ik mekker er ook niet over, ik vind het gewoon iritant dat je 1-2 seconden nadat je spawnt al een kogel door je kop gejaagd krijgt zonder dat je de kans had om te rennen. Ik vind die spawns niet lekker geprogrammeerd... Is me al vaak genoeg overkomen dat ik recht voor een vijand spawnde. Ik vind dat gewoon een beetje raar, normaal hoor je dan een stukje verder bij iemand vandaan te spawnen. Vind ik dan. Opzich geen probleem hoor, maar kan wel frustraties wekken als je 2-3 keer op slag dood gaat in hetzelfde kamp.

Owja dikke respect voor al die helicopter helden. Onbegrjipelijk dat sommige mensen zo bizar goed kunnen vliegen. Ik mag al blij zijn als ik m recht hou.
Ga gewoon dan even oefenen in een single player game, binnen een uur heb je die chopper al flink onder de knie hoor, wel even cameraview zo ztten dat je alleen buiten ziet.

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Mooi verhaal, ik heb er wat tips uitgehaald. Wat betreft de claymore, die leg ik altijd bovenaan de trap op het dak >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Even een vraagje; hoe kan je het beste de "basic explosives" badge halen en de "basic knife badge". Beide moet ik nog, maar op welke mappen, met welke class en met welke taktiek is dat het beste te doen? Heb namelijk bij beide dat de ronde meestal voorbij is voordat ik genoeg kills gescoort heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

waar kun je zien wat benodigd is voor welke medaille?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

RMB schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 14:18:
waar kun je zien wat benodigd is voor welke medaille?
http://www.ubar.sc onder andere

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Daniël- schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:53:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Mooi verhaal, ik heb er wat tips uitgehaald. Wat betreft de claymore, die leg ik altijd bovenaan de trap op het dak >:).
dank :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

BF2 (ook de demo) crasht al tijdens het laden steeds naar mijn desktop. Ik heb niks overgeclocked, heb de patch geïnstalleerd, meerdere nvidia drivers geprobeerd, de movies-map al gerenamed. Systeem is verder 100% stabiel.

Tijdens setup krijg ik steeds deze foutmelding, ik weet niet of die er iets mee te maken kan hebben:
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/klaasdieleman/bf2.PNG

Specs:
Athlon 2500+
Asus A7N8X
1024MB ram
Geforce 6800LE

Iemand een idee hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een tijdje te hebben gekloot met de kits, ff sniper, ff medic etc.
Ging dus niet echt vlot... Weinig punten etc.
Toen paar keer de assault gepakt en die werkt echt lekker voor mij, vooral die launcher is errug handy :Y)

Na dagje serieuzer spelen heb ik gister mn eerste badge ontvangen whoehoe B)
Daarom zat ik me af te vragen hoe spelen jullie eigenlijk???
Spelen jullie voor de badges etc?

Ik iig niet, pak gewoon een server en join of maak een squad en dan gewoon lekker zoveel mogelijk poppetjes omver knallen en vlaggen pakken })

Nick @ BF2 = yozzman

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:31:
[...]
waarschuwing: lang verhaal :P
Goed verhaal. Misschien is het een idee om ergens dergelijk tips centraal te bewaren? (Eigenlijk vraagje aan moderators / admin hiero) Er komt vrij veel 'kennis' voorbij in deze topic(s) maar het gaat nogal snel verloren in verband met de grote hoeveelheid posts. Twee pagina's verder leest niemand de o zo handige tips van lenny_z meer... Dat zou toch jammer zijn van de moeite?
Is daar Spielerij - Problemen & Vragen niet voor bedoeld?

[ Voor 19% gewijzigd door RobzQ op 29-07-2005 14:34 ]

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheLemon schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 14:29:
BF2 (ook de demo) crasht al tijdens het laden steeds naar mijn desktop. Ik heb niks overgeclocked, heb de patch geïnstalleerd, meerdere nvidia drivers geprobeerd, de movies-map al gerenamed. Systeem is verder 100% stabiel.

Tijdens setup krijg ik steeds deze foutmelding, ik weet niet of die er iets mee te maken kan hebben:
[afbeelding]

Specs:
Athlon 2500+
Asus A7N8X
1024MB ram
Geforce 6800LE

Als ik het me goed herinner krijg je die melding als je de voicesettins wilt testen. Niet testen dus. Als dat het niet is weet ik het niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Iemand meer problemen met een x800 pro van sapphire en bf2?

Na 1u of meer dan behoudt windows de resoluties van ingame bf2 bij switchen naar bureaublad, ingame af en toe framedrops. Lang inladen van het spel...ook de eerste 15 secs van het spel ernorme framedrops?

Heb dit al met de laatste 2 org ati drivers en die van omegacorner..

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobzQ schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 14:33:
Goed verhaal. Misschien is het een idee om ergens dergelijk tips centraal te bewaren? (Eigenlijk vraagje aan moderators / admin hiero) Er komt vrij veel 'kennis' voorbij in deze topic(s) maar het gaat nogal snel verloren in verband met de grote hoeveelheid posts. Twee pagina's verder leest niemand de o zo handige tips van lenny_z meer... Dat zou toch jammer zijn van de moeite?
Ik zou de handige tips wel in een apart, overzichtelijk, HTML-bestandje kunnen zetten. Ik lees dit topic heel veel (meestal check ik het om de 30 minuten als ik niet de BF2 demo speel) Ook heb ik hosting, dus dat moet lukken. Alleen als het mag van de auteur die de tips schreef, natuurlijk.

Het HTML-bestandje zou dan naar gelinkt (in de startpost?) kunnen worden.. Idee of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Wat mij betref: go go go..

Maar ja, wie ben ik :/

[ Voor 12% gewijzigd door RobzQ op 29-07-2005 15:06 ]

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:21
respawnen is inderdaad niet altijd even handig, soms wordt je gewoon voor een vijandelijke tank geplaatst.....
Nu alleen nog een goede server zoeken en onthouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-Daniël- schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 15:02:
[...]

Ik zou de handige tips wel in een apart, overzichtelijk, HTML-bestandje kunnen zetten. Ik lees dit topic heel veel (meestal check ik het om de 30 minuten als ik niet de BF2 demo speel) Ook heb ik hosting, dus dat moet lukken. Alleen als het mag van de auteur die de tips schreef, natuurlijk.

Het HTML-bestandje zou dan naar gelinkt (in de startpost?) kunnen worden.. Idee of niet?
of een wikipedia achtig systeem :) die engine is dacht ik zelfs opensource weet er verder het fijne er niet van.

Als meer mensen het een goed idee vinden misschien dat maximuz dan zoiets wil hosten op whyz.nl ofzo. En het hoeft dan niet alleen gameplay tips te zijn, faq's e.d. kunnen er dan ook makkelijk in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Stel he, je hebt een heli vol zitten met mensen en al die mensen zitten in een ander team. Krijg je als commander dan ook meer commander punten als je al die 'teams' afzonderlijk de opdracht geeft om een flag over te nemen met de heli? En wat dan ook uitgevoerd wordt natuurlijk! :P

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
uiteraard krijg je dan punten voor je "leiderschap"
maar hoeveel dat is weet ik niet en dat brengt mij gelijk op het volgende idee:

misschien kan er ook (als er toch met HTML gewerkt gaat worden) een html gemaakt worden waarin staat hoeveel punten je waarvoor krijgt.

ik heb namelijk geen idee waar die punten op gebaseerd zijn. en ik denk dat meerderen dat niet weten, en ik heb die vraag al vaker voorbij zien wandelen.

[ Voor 101% gewijzigd door CRpt3r55 op 29-07-2005 16:02 ]

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met al deze aanmerkingen kunnen we net zogoed een Nederlandse BF2 site maken.. :Y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:33:

Misschien even een joystick kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Laatst online: 07-05 17:25
Viper2k1 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 15:59:
Stel he, je hebt een heli vol zitten met mensen en al die mensen zitten in een ander team. Krijg je als commander dan ook meer commander punten als je al die 'teams' afzonderlijk de opdracht geeft om een flag over te nemen met de heli? En wat dan ook uitgevoerd wordt natuurlijk! :P
Volgens mij waren commander punten heel simpel: Het is het gemiddelde aantal punten van jouw team (en dan verdubbeld als jouw team wint).
Dus, als je als commander al je squads goed aanstuurt waardoor zij meer punten weten te vergaren, dan ga je als commander automatisch ook meer punten krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door IloveMyHenB op 29-07-2005 16:53 ]

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het bij een vriend van me geprobeert met joystick. Dat ging nog slechter dan keyboard :P

http://www.planetbattlefield.com/bf2/game/points/
Kill 2 Points
Flag Capture 4 Points
Neutralize Flag 2 Points
Flag Assist 1 Point
Kill Assist 1 Point
Healing 1 Point
Revive 1 Point
Repair 1 Point
Team Damage - 2 points
Team Vehicle Damage -2 points
Team Kill -8 point
edit:

nvm, dit zijn geen commander punten -.-

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

RobzQ schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 15:06:
[...]

Wat mij betref: go go go..

Maar ja, wie ben ik :/
vind ik ook wel handig ja!

_/-\o_ verhaal is super lenny!!!!

[ Voor 9% gewijzigd door RMB op 29-07-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Mooi verhaal :) van die mijnen doe ik ook altijd :P Alleen gister had ik dus het probleem dat ik in die hijskraan zat, en dat mn kogels op waren...toen moest ik dus suicide doen omdat ik zelf ook niet meer langs die mijnen kon, lol. Dus toen gingen er weer 2 punten af...das wel minder. Volgensmij is het ook best lastig om daar supply's te droppen; mn commander luisterde sowiso al niet.

Ik kom vanavond wel aan mn promotie (corporal) maar vind het erg moeilijk om te kiezen tussen alle wapens...ik ben meestal of special ops of sniper...in het begin veel medic geweest maar vind special ops geweldig met die c4 :) Maar ja sniperen is dus ook wel leuk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

FireFoz schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:30:
[...]

Mooi verhaal :) van die mijnen doe ik ook altijd :P Alleen gister had ik dus het probleem dat ik in die hijskraan zat, en dat mn kogels op waren...toen moest ik dus suicide doen omdat ik zelf ook niet meer langs die mijnen kon, lol. Dus toen gingen er weer 2 punten af...das wel minder. Volgensmij is het ook best lastig om daar supply's te droppen; mn commander luisterde sowiso al niet.

Ik kom vanavond wel aan mn promotie (corporal) maar vind het erg moeilijk om te kiezen tussen alle wapens...ik ben meestal of special ops of sniper...in het begin veel medic geweest maar vind special ops geweldig met die c4 :) Maar ja sniperen is dus ook wel leuk 8)7
Je had toch je parachute kunnen gebruiken?

welke unlock heb je nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
IloveMyHenB schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:15:
[...]

Volgens mij waren commander punten heel simpel: Het is het gemiddelde aantal punten van jouw team (en dan verdubbeld als jouw team wint).
Dus, als je als commander al je squads goed aanstuurt waardoor zij meer punten weten te vergaren, dan ga je als commander automatisch ook meer punten krijgen.
Toch zie ik volgens mij redelijk vaak commanders met een bovengemiddeld aantal punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Heeft iemand al een Z-Board (uiteraard mét de layout tbv BF2 :P)?
En hoe bevalt dat?

Het gaat dus om dit ramplankje :)

Afbeeldingslocatie: http://66.161.45.19/images/indexpg_ftr_bf2-top.jpg

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

vet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:19:
Heb het bij een vriend van me geprobeert met joystick. Dat ging nog slechter dan keyboard :P

http://www.planetbattlefield.com/bf2/game/points/

[...]

edit:
nvm, dit zijn geen commander punten -.-
Klopt niet:

Team Kill -8 point
= -4

Flag Capture 4 Points
= (geloof ik, kan het natuurlijk ook fout hebben) 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:28:
[...]

Klopt niet:

Team Kill -8 point
= -4

Flag Capture 4 Points
= (geloof ik, kan het natuurlijk ook fout hebben) 2
4 lijkt mij ook een beetje veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Team kill = -4 punten
Punish = -4 punten (als je dus gestraft wordt door je teammaat die je net hebt helpen hemelen)

Flag neutralize = 2 punten
Flag capture = 2 punten

Dus je had bijna gelijk... gedachte is goed ;)

Referentie

[ Voor 16% gewijzigd door MetalRush op 29-07-2005 17:34 . Reden: Referentie toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MetalRush schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:30:
Team kill = -4 punten
Punish = -4 punten (als je dus gestraft wordt door je teammaat die je net hebt helpen hemelen)

Flag neutralize = 2 punten
Flag capture = 2 punten

Dus je had bijna gelijk... gedachte is goed ;)

Referentie
Een paar post terug zei iedereen nog dat punish alleen invloed heeft op het gekicked worden van een server en geen extra punt aftrek betekende 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
LosGieros schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 14:41:
Iemand meer problemen met een x800 pro van sapphire en bf2?

Na 1u of meer dan behoudt windows de resoluties van ingame bf2 bij switchen naar bureaublad, ingame af en toe framedrops. Lang inladen van het spel...ook de eerste 15 secs van het spel ernorme framedrops?

Heb dit al met de laatste 2 org ati drivers en die van omegacorner..
Niemand last van verder of zijn de punten alleen belangrijk :P

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetalRush schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:11:
En hoe bevalt dat?

[afbeelding]
Ja, deze heb ik gekocht op Drome XII. Verkochten ze daar voor 60 euro (zboard + battlefield 2 keyset)
In het begin is het even wennen maar op den duur is het wel handig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
punnish is geen extra minpunten ;) je krijgt altijd -4 bij je teamscore en dus ook je algemene score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

Pred87 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:59:
punnish is geen extra minpunten ;) je krijgt altijd -4 bij je teamscore en dus ook je algemene score.
Wat is het nut dan van Punish'en :?

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glashio schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 18:03:
[...]
Wat is het nut dan van Punish'en :?
Lees nou eerst es een paar posts door voor je iets post |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Pred87 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:59:
Dan zou het -8 punten voor een teamkill zijn... (zie referentie linkje)
Ik meende toch écht dit in het boekje of op 1 of andere website gelezen te hebben... zal een zoeken of ik het nog kan terugvinden. Ik vind deze telling op zich wel terecht (hoewel het punish systeem nu nét iets té is...), je kunt als slachtoffer dan nog besluiten (als het je eigen domme schuld was) om de TK'er te vergeven (en hem/haar zo -4 te besparen).

Die min-punten zuigen iig... had er gisteren ook 2 waarvan ik écht niet zou weten waar / waardoor ik die opgelopen heb.

PS: nog verschrikkelijk gelachen door 'Anti personel mines' neer te leggen (gooien in mijn geval :P) bij een vlaggetje dat op punt stond ingenomen te worden.. erg effectief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 14:07:
Even een vraagje; hoe kan je het beste de "basic explosives" badge halen en de "basic knife badge". Beide moet ik nog, maar op welke mappen, met welke class en met welke taktiek is dat het beste te doen? Heb namelijk bij beide dat de ronde meestal voorbij is voordat ik genoeg kills gescoort heb.
knife badge heb ik in 1 ronde gehaald door als een mogo aleen met een mes heen en weer te hakken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelde gisteren in Mashteer city met de BH. Ik zat dus in het team met de BH. Alle noobs willen natuurlijk in de Heli om snel punten te halen. Jammer dat het allemaal onwijze grote noobs waren dat er geen engineers in zaten en dat de piloot zelf nog een grotere debiel was.

Ons hoofdpunt waar de BH spawned werd overgenomen. De Piloot komt terug om de ventjes af te knallen en vliegt dan weer gewoon verder zonder het punt weer over te nemen.

Ik zeg daar iets van dat ie die vlaggen over moet nemen en dat ie niet zo dom moet doen. Zegt ie dat het goed gaat en dat hij al de hele tijd vloog. Wat een debiel antwoord en we hadden na 2 minuten geen vlaggen meer om te spawnen.

Serieus wat een achterlijke debielen zijn er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
djmantri schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:05:
ok mensen ik heb dat punishen uitgezet, maar nog niet goed kunnen testen omdat er nog geen 10 spelers in zaten 8)7

naja volgens mij komt het de gameplay wel ten goede...
Dat hangt er helemaal vanaf. Ik heb vanmiddag ook ff op je server gespeeld. Dat systeem werkt goed behalve als er van die **** met een helicopter naar je toe komen vliegen en dan dat ding op je laten neerstorten. En dan op zijn minst niet eens sorry zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Net ff op de i3d server gespeeld in de blackhawk: kheb nog nooit zo'n hoge score gehad. Ging echt supergoed met een andere nederlander die vloog. Jammer alleen dat de stats site down is.

Ik kan nu trouwens een wapen unlocken, maar welke zal ik nemen?

[ Voor 17% gewijzigd door ajampaniki op 29-07-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
ajampaniki schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 18:25:
Net ff op de i3d server gespeeld in de blackhawk: kheb nog nooit zo'n hoge score gehad. Ging echt supergoed met een andere nederlander die vloog. Jammer alleen dat de stats site down is.

Ik kan nu trouwens een wapen unlocken, maar welke zal ik nemen?
Medic, en het assault wapen vond ik wel fijn. Met de rest nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assault vind ik juist helemaal niks. Je bent dan de granaat launcher ook kwijt.

Ik zou voor de medic gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
RMB schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:31:
[...]

Je had toch je parachute kunnen gebruiken?

welke unlock heb je nu dan?
OMG!! :X :X :X het was ook al 2:00 vanacht.... lol hoe dom van mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
FireFoz schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:30:
[...]

Mooi verhaal :) van die mijnen doe ik ook altijd :P Alleen gister had ik dus het probleem dat ik in die hijskraan zat, en dat mn kogels op waren...toen moest ik dus suicide doen omdat ik zelf ook niet meer langs die mijnen kon, lol.
ik zou dan gewoon van die kraan afspringen (parachute uitklappen) en op zoek naar supplies. of verder gaan killen met je andere wapens.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetalRush schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:11:
En hoe bevalt dat?

[afbeelding]
Persoonlijk vind ik deze beter (en ook handiger om naast je gewone toetsenbord te hebben): Cyber Snipa Keypad
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.