[PC] Battlefield 2 - deel XIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.836 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
Weet je wat ik krijg als ik www.bf2s.com intik:

This Account Has Been Suspended
Please contact the billing/support department as soon as possible
klopt... hij is af en toe terug, maar dan kun je nog niet je nick bekijken... waarschijnlijk onderhoud?

[ Voor 46% gewijzigd door CRpt3r55 op 28-07-2005 16:55 ]

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

JorisdeKloris schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:50:
Weet je wat ik krijg als ik www.bf2s.com intik:

This Account Has Been Suspended
Please contact the billing/support department as soon as possible.

:P
pssst: daarom heeft ie ook zo'n DONATE button op zijn site staan (voor de momenten dat ie online is :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-08 14:16
Weet iemand hoe het komt dat de pc hier reboot als ik bf2 afsluit ?

Alvast bedankt,

[ Voor 16% gewijzigd door Nevels op 28-07-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Nevels schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:00:
Weet iemand hoe het komt dat de pc hier reboot als ik bf2 afsluit ?

Alvast bedankt,
Jep, ik heb het antwoord in dit topic gezet: [BF2] Hoi Help OMG WTF-BBQ Ik heb een vraag OMG BF2 OMG suxors B)

[ Voor 15% gewijzigd door Stewie! op 28-07-2005 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

DaMorpheus schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:48:
[...]

Die ronde daarvoor was inderdaad zeer stoer, toen vlogen we de hele ronde maar verloren net met een paar puntjes verschil. Maar wie was dan die brokkenpiloot? Hij zat niet in mijn squad :?
Maarja, maakt ook niets :P
Z'n nick was volgens mij iets van ja.... Die gast deed dingen met die heli alsof ie niet wist wat de bedoeling van bf2 is 8)7

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:59
JorisdeKloris schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:28:
[...]

Had je je server al aangemeld gister? of heb ik voor niks gespeeld?
Kun je di tbeantwoorden DaMorpheus?

[ Voor 3% gewijzigd door jorisdekloris op 28-07-2005 18:15 ]

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

JorisdeKloris schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:15:
[...]

Kun je di tbeantwoorden DaMorpheus?
JAAAAAAA - dat is het eerste wat we doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
zeg dat dan 8)7

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke server die 85.244.130.120. Alleen jammer dat mensen teamkills maken als ze een heli willen hebben. Erg raar... De map keuze vind ik trouwens erg lekker. De 3 fijnste mappen achter elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:55:
leuke server die 85.244.130.120. Alleen jammer dat mensen teamkills maken als ze een heli willen hebben. Erg raar... De map keuze vind ik trouwens erg lekker. De 3 fijnste mappen achter elkaar :)
welke maps vind jij de 3 beste dan :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:55:
leuke server die 84.244.130.120. Alleen jammer dat mensen teamkills maken als ze een heli willen hebben. Erg raar... De map keuze vind ik trouwens erg lekker. De 3 fijnste mappen achter elkaar :)
Graag horen we dat op het forum (http://forum.i3d.nl) zodat we dit soort volk van de server kunnen bannen bij voldoende bewijs/klachten :)
RMB schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:56:
[...]

welke maps vind jij de 3 beste dan :P?
De 3 urban maps

[ Voor 17% gewijzigd door Stewie! op 28-07-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Crypter schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:53:
[...]

klopt... hij is af en toe terug, maar dan kun je nog niet je nick bekijken... waarschijnlijk onderhoud?
waarschijnlijk te veel traffic en heeft zijn hoster hem uit de lucht gehaald, tenminste dat is mijn idee

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

DaMorpheus schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:56:
[...]

Graag horen we dat op het forum (http://forum.i3d.nl) zodat we dit soort volk van de server kunnen bannen bij voldoende bewijs/klachten :)

[...]

De 3 urban maps
wat is eigenlijk de naam van de server + port nr.? want met alleen het ip 85.244.130.120 in te tikken zegt ie dat ik een verbindings fout heb

Edit, heb me fout ontdekt... het ip is 84.244.130.120 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door RMB op 28-07-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 3 cycle server van 3id, daar heb ik nog geen punten van gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag korperaal geworden en de L85 unlocked. Wat een teleurstelling was dat.
Het is een sproeimachine die alle kanten uit gaat, geef mij die M16 maar. Met 1 of 2 burst heb je iemand te pakken met de L85 kost het me een magazijn. Op single shot is het nog enigsinds te doen maar je fire rate is te laag voor een tegenstander die meer dan een snipergun heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 19:33:
Vandaag korperaal geworden en de L85 unlocked. Wat een teleurstelling was dat.
Het is een sproeimachine die alle kanten uit gaat, geef mij die M16 maar. Met 1 of 2 burst heb je iemand te pakken met de L85 kost het me een magazijn. Op single shot is het nog enigsinds te doen maar je fire rate is te laag voor een tegenstander die meer dan een snipergun heeft.
ik ben er anders heel blij mee :), ik heb de G36c geprobeert, je kan er heel veel mannetjes mee omleggen maar toch speel ik liever medic :)

Wel vind ik dat je eigenlijk een gun moet kunnen proberen voordat je hem pakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 19:29:
De 3 cycle server van 3id, daar heb ik nog geen punten van gehad....
Ik ook niet , dus vraag me af of ie wel aangemeld is. Bij andere servers staat het meestal binnen een minuut in mijn BFHQ ding. Lijkt er op dat ik een stapeltje punten misgelopen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:03:
[...]

Ik ook niet , dus vraag me af of ie wel aangemeld is. Bij andere servers staat het meestal binnen een minuut in mijn BFHQ ding. Lijkt er op dat ik een stapeltje punten misgelopen ben.
Hielko...wat liep jij triest te doen? Mij kickvoten zonder reden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:09:
[...]

Hielko...wat liep jij triest te doen? Mij kickvoten zonder reden....
Ik weet niet waar je het over hebt; ik heb nog nooit en dan ook nooit gekickvote......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:10:
[...]

Ik weet niet waar je het over hebt; ik heb nog nooit en dan ook nooit gekickvote......
De nick Hielko probeerde mij te kickvoten op 85.236.101.31:16967...de DJ mantri server... Ik neem aan dat jij dat bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hielko schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:03:
[...]

Same here, maar niet alleen op die server; ook andere servers hebben mijn punten nog niet bijgeschreven, voor zover ik kan zien. BFHQ staat dus nog een paar dagen terug voor mijn account.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:13:
[...]

De nick Hielko probeerde mij te kickvoten op 85.236.101.31:16967...de DJ mantri server... Ik neem aan dat jij dat bent?
Mijn excuses dan, blijkbaar heb ik dat somehow per ongeluk gedaan. Maarja, maakt ook niet uit; de eerste succesvolle vote voor wat dan ook moet ik nog tegenkomen bij battefield 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:13:
[...]

ik votekickte laatst ook iemand zonder dat ik dat had gedaan
en 1x ging ie voten voor strike at karkand op mijn naam terwijl ik dat nieteens deed :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
lol
ik kan niet eens voten maar als het automatisch gaat is helemaal 8)7

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
MAX3400 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:14:
[...]

Same here, maar niet alleen op die server; ook andere servers hebben mijn punten nog niet bijgeschreven, voor zover ik kan zien. BFHQ staat dus nog een paar dagen terug voor mijn account.
Ik heb wel punten gekregen van andere server die ik erna heb gespeeld, maar die van gisteravond van Damorpheus niet :(

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:20:
lol
ik kan niet eens voten maar als het automatisch gaat is helemaal 8)7
Ik werd op gegeven moment door 4 gasten achter elkaar gekickvote..zonder reden!? Waaronder Hielko dus, de anderen kende ik niet. Hoe doe je dat eigenlijk, voten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:28:
[...]

Ik werd op gegeven moment door 4 gasten achter elkaar gekickvote..zonder reden!? Waaronder Hielko dus, de anderen kende ik niet. Hoe doe je dat eigenlijk, voten?
Tab indrukken, rechter muis, derde tabblad en dan op het vierkantje achter de naam van diegene klikken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ok nu is het final, ik zeg dan ook nooit en nooit meer sorry als ik een teamkill maak. Pech gehad dan maar, stop ik notabene met mijn acties en probeer in snel srry te zeggen. Ik word gekilled, en voordat ik ook maar srry kan zeggen. "You have been punished for a teamkill" fuck die gasten gewoon :( Al de zoveelste keer, maar nu heb ik het echt gehad. Jammer voor de mensen die wachten tot ik sorry zeg, ze punishen maar...maakt me geen bal meer uit...

zo dat lucht op :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

whyz schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:33:
Ok nu is het final, ik zeg dan ook nooit en nooit meer sorry als ik een teamkill maak. Pech gehad dan maar, stop ik notabene met mijn acties en probeer in snel srry te zeggen. Ik word gekilled, en voordat ik ook maar srry kan zeggen. "You have been punished for a teamkill" fuck die gasten gewoon :( Al de zoveelste keer, maar nu heb ik het echt gehad. Jammer voor de mensen die wachten tot ik sorry zeg, ze punishen maar...maakt me geen bal meer uit...

Goedzo, laat je gaan, wij kennen het en leven met je mee O-) ;)

(wat heb je trouwens een rete irritante avatar :P, zo sloom)

[ Voor 6% gewijzigd door RMB op 28-07-2005 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You got that right man. Ik heb het sry zeggen al een hele tijd geleden afgezworen. Fuck die zielige punishing hoo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:39:
You got that right man. Ik heb het sry zeggen al een hele tijd geleden afgezworen. Fuck die zielige punishing hoo's.
het duurt niet lang meer, dan zijn de meeste sukkeltjes weg en zijn de servers rijkelijk gevuld met Echte BF2 spelers die elkaar respecteren en fouten van anderen kunnen overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
  • Laatst online: 30-08 14:16
Hmmm jah ik wou hem daar in zetten maar aangezien het hier misschien ook kan.

[ Voor 14% gewijzigd door Nevels op 28-07-2005 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Laatst online: 09:23
Toch raar dat punishen...
Ik punish bijna nooit. Omdat ik gewoon dan vind dat ik zelf niet goed uitkeek of die ander het niet express deed. Ik punish dus alleen als die ander het duidelijk express deed of extreem nonchalant speelt en dus heel erg niet op anderen let. Ik vind het erg stom inderdaad dat ook al vergeef ik het die speler, hij toch nog puntenaftrek krijgt.

Maar ik ben al met al wel blij hiermee. In eerdere games was het TK-en toch een erg groot probleem, veel mensen deden het gewoon voor fun, nu in elk geval niet meer. Maar EA heeft dus al aangekondigd de berekening van teamkills te veranderen in de volgende patch, dus ik wacht het gewoon geduldig af.

En voor de mensen met al die problemen en die dit spel zo kut vinden. Ik zou toch eerst eens bij jezelf te raden gaan of je pc wel helemaal lekker is voordat je hier het forum zeer irritant vervuilt. Dit spel werkt gewoon goed op een aantal kleine bugjes en soms wat problemen met de account servers na. Crashes en dat soort dingen ligt echt aan je eigen pc. Zodra ik iets teveel overclockte kreeg ik ook crashes. Dus gewoon zorgen dat je pc stabiel is. Verder niet duizend dingen op de achtergrond mee laten lopen en antivirus, antispyware en softwarematige firewalls uitdoen voor 't spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

bij mij is het zover gekomen dat ik soms gewoon automatisch punish, omdat ik me dan niemeer kan houden om ze te vergeven... want dan draait die aantal keer dat ik voor niets gepunished ben door mijn hoofd en duw ik op page down...... ik weet, bad habbits :P

misschien een anger management cursus volgen :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door RMB op 28-07-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
RMB schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:41:
[...]

het duurt niet lang meer, dan zijn de meeste sukkeltjes weg en zijn de servers rijkelijk gevuld met Echte BF2 spelers die elkaar respecteren en fouten van anderen kunnen overwegen.
Net of alle noobs alleen punishen, of mensen die het spel maar heel even spelen. :? :? :?
Speel maar eens op een clan server met clan lui er tussen die doen net zo hard mee hoor.
En trouwens het maakt niet uit op welke server je speelt een punish krijg je toch wel.
Alle forgiven zijn denk ik op 1 hand te tellen,

Net ook weer ik vlieg ff stukje mee met de blackhawk, komt er een chinees aan gevlogen boem vol erop, wie kreeg de punish. juist ikke 8)7 ( 4 stuks maar dus zoveel punten zijn dat ook weer niet :) )

[ Voor 8% gewijzigd door harryvos op 28-07-2005 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik punish meestal, tenzij het komt doordat ik zelf gewoon dom bezig ben geweest (in de buurt van atillery lopen, per ongeluk voor een voertuig terrecht komen). En mensen die ik enigzins 'ken' slash 'waarmee ik eerder heb gespeeld' vergeef ik bijna altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 19:21
whyz schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:33:

gewoon diegene die je gepunished heb, flink het spel belemmeren. dus als hij in een tank stapt, gewoon ervoor gaan lopen en... terugpunishen. dat lucht pas op.

(jaja ik weet, het is lullig om te doen, maar er lopen zo vaak mensen in mijn claymores terwijl ze da rode schedeltje krijgen....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

JorisdeKloris schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:23:
[...]

Ik heb wel punten gekregen van andere server die ik erna heb gespeeld, maar die van gisteravond van Damorpheus niet :(
Kreeg zojuist bericht van EA dat vanaf 20:00 vanavond de stats op onze server correct werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Zat net te spelen en vond dat het geluid wel heel realistisch was. Keek ik uit het raam: hing er een laagvliegende politiehelicopter boven ons huis.

Hoe heet die server van jullie eigenlijk morpheus, want kvind makkelijker om op naam te zoeken dan steeds die ip intypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

DaMorpheus schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 21:40:
[...]

Kreeg zojuist bericht van EA dat vanaf 20:00 vanavond de stats op onze server correct werken :)
Dus het zijn nog helemaal geen ranked servers tot nu toe :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammerrrrr punten van gisteren tellen dus niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51
DaMorpheus schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 21:40:
[...]

net op je server zitten kloten met je in de BH.
wel leuk zo die urban only map cycle,
maar omdat je met 64 man op een 32 player map zit gaan de tickets nogal snel (komt sneller iemand tegen, sneller dood)
misschien een idee'tje om voor die server de ticketratio op 200 te zetten, nu duurt een ronde vaak minder dan 10 minuten

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:39:
Hmmm als ik niet kan afleiden of ik per ongeluk geteamkilled wordt (en meestal kan ik dat wel) dan wacht ik altijd eigenlijk wel op een sorry.
Wat is nou de moeite, Q --> sorry.
blijft dat uit dan punish ik WEL.

9 van de 10 keer echter, is het een jeep dit iets te fel tegen me aanstoot (heel irritant, klein stootje doet het al) of dat ik voor iemand ga lopen die niet gaat schieten en is het duidelijk dat het een ongelukje was. en mensen zeggen wel vaak sorry ook. Dus de keren dat ik punish komt heel weinig voor. in tegenstelling tot "de rest" zo lijkt het wel, die punishen zo snel dat ze wel een 'auto-punish' functie aan lijken te hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

fsfikke schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:20:
[...]

Dus het zijn nog helemaal geen ranked servers tot nu toe :/
Vanaf 20:00 deze avond dus wel ;)
RocketKoen schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:36:
[...]

net op je server zitten kloten met je in de BH.
wel leuk zo die urban only map cycle,
maar omdat je met 64 man op een 32 player map zit gaan de tickets nogal snel (komt sneller iemand tegen, sneller dood)
misschien een idee'tje om voor die server de ticketratio op 200 te zetten, nu duurt een ronde vaak minder dan 10 minuten
Daar zijn we nog over aan het mailen met EA, de ticketratio is namelijk hardcoded 100 in de software

Oja: voor de mensen die wat statistieken over hun (eigen/favoriete) server op de clansite willen hebben we een scriptje online geplaatst: http://www.battlefield2.n...dex.php?IP=84.244.131.130
In de URL kan je dus gewoon jouw favo server IP zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:48:
Daar zijn we nog over aan het mailen met EA, de ticketratio is namelijk hardcoded 100 in de software
En weer een voorbeeld van wat in battlefield 1942 WEL goed was.
ik snap dat echt niet. Hebben we het hier wel over dezelfde onwikkelaar? want je zou er bijna aan gaan twijfelen....... en hoe kun je nou als je al bf1942 hebt gemaakt met goed werkende in-game browser, zo finaal de browser in je volgende game verprutsen? en al die filter opties die je in bf1942 had ontbreken ook gewoon...ik kan daar niet bij hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:47:
[...]

Hmmm als ik niet kan afleiden of ik per ongeluk geteamkilled wordt (en meestal kan ik dat wel) dan wacht ik altijd eigenlijk wel op een sorry.
Wat is nou de moeite, Q --> sorry.
blijft dat uit dan punish ik WEL...........
Ook zo triest, als degene die een foutje maakt niet op zn knieen gaat dan wordt er gestraft. Waar slaat dat nou op, dat iemand sorry MOET zeggen anders straf je....lkkr he die macht...
Het valt me ook op dat heel veel mensen klagen over het punnish systeem terwijl er toch zoveel gepunnished wordt? Ik punnish eigenlijk nooit, ook niet als ze weigeren om op de knieen te gaan en op een goddelijke manier sorry tegen me zeggen. :r Ga dan lkkr een godsim spelen.
Kheb pas 1keer een server meegemaakt waarop ik maar 1keer een punnish kreeg in uren tijd, en dat was bij djmantri. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:54:
[...]

En weer een voorbeeld van wat in battlefield 1942 WEL goed was.
ik snap dat echt niet. Hebben we het hier wel over dezelfde onwikkelaar? want je zou er bijna aan gaan twijfelen....... en hoe kun je nou als je al bf1942 hebt gemaakt met goed werkende in-game browser, zo finaal de browser in je volgende game verprutsen? en al die filter opties die je in bf1942 had ontbreken ook gewoon...ik kan daar niet bij hoor.....
EA is een uitgever ;)
En alleen bij ranked servers is die setting hardcoded, bij unranked servers kan je hem aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 22:43

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:28:
[...]

Dat had ik vanavond dus ook...
Zelf speel ik als FatNeck[NL] toen opeens ene B.O.F.H. het leuk vond om mij te kickvoten.
Blijkbaar was dat zó leuk, dat er twee figuren daarna ook een kickvote tegen mij gingen starten.
En waarom? Geen idee...

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
ajampaniki schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:20:
Zat net te spelen en vond dat het geluid wel heel realistisch was. Keek ik uit het raam: hing er een laagvliegende politiehelicopter boven ons huis.

Hoe heet die server van jullie eigenlijk morpheus, want kvind makkelijker om op naam te zoeken dan steeds die ip intypen.
Ghehehehehehe, da's wel vet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dozzer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09-2023
Als ik een screenshot maak en dan naar mn SS dir gaat zijn ze allemaal 0 bytes en kan ik ze niet openen :'( , maar van dat teamkill gedoe van dat ze snel voor je auto lopen of er naast staan is echt altijd balen , want je word altijd gepunished terwijl die :X zelf uit moeten kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Crusader schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 23:33:
[...]

Dat had ik vanavond dus ook...
Zelf speel ik als FatNeck[NL] toen opeens ene B.O.F.H. het leuk vond om mij te kickvoten.
Blijkbaar was dat zó leuk, dat er twee figuren daarna ook een kickvote tegen mij gingen starten.
En waarom? Geen idee...
hetzelfde hiero...ik zag dat een paar van m'n clanmates in een server zaten (djmantri's)....dus ik erachteraan, en zodra ik in de server kwam, begon gelijk iemand mij eruit te voten terwijl ik nog gewoon op 0-0-0 stond :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
KarlMarX schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:45:
En voor de mensen met al die problemen en die dit spel zo kut vinden. Ik zou toch eerst eens bij jezelf te raden gaan of je pc wel helemaal lekker is voordat je hier het forum zeer irritant vervuilt. Dit spel werkt gewoon goed op een aantal kleine bugjes en soms wat problemen met de account servers na. Crashes en dat soort dingen ligt echt aan je eigen pc. Zodra ik iets teveel overclockte kreeg ik ook crashes. Dus gewoon zorgen dat je pc stabiel is. Verder niet duizend dingen op de achtergrond mee laten lopen en antivirus, antispyware en softwarematige firewalls uitdoen voor 't spelen.
m'n pc is erg lekker (3500+ , x850xt pe) maar het blijft gewoon een kut spel.
vooral de helicopters zijn kut en het team kill systeem en de game spy login en wat hele maal kut is, is dat ik nog een volle minuut moet wachten totdat m'n client is ge verified terwijl het laden van de map maar 20 seconden heeft geduurt.

en laat ik vooral niet vergeten dat je niet kan spelen als je kut isp weer's een keer niet levert waar je voor betaald (een internet connectie!)

zo.. dat lucht op

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Webjunkie schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:10:
[...]

vooral de helicopters zijn kut en het team kill systeem en de game spy login en wat hele maal kut is, is dat ik nog een volle minuut moet wachten totdat m'n client is ge verified terwijl het laden van de map maar 20 seconden heeft geduurt.

en laat ik vooral niet vergeten dat je niet kan spelen als je kut isp weer's een keer niet levert waar je voor betaald (een internet connectie!)

zo.. dat lucht op
Was het maar kut dan had je er nog wat aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Oke weer wat nieuws!

Ik zit in een ranked European server en niemand is commander. Dus ik wordt maar commander. Gaat allemaal goed, geen teamkills en ik geef de teams info over locatie van vijanden.

Op een gegeven moment wordt er een vote tegen mij gestart en Joost mag weten waarom, maar dat maakt niet uit! Ik zit toch liever in een team om chaos te scheppen! Dus ik resign en ik denk daarbij dat de persoon die de vote start wel commander zal gaan worden. Niet dus... weer niemand commander en mensen rijden met hun tankjes vrolijk de vijandige chaos in! Dus ik apply maar weer voor het commanderschap (hier had ik de server al moeten verlaten ;) ).

Op een gegeven moment zit er iemand op het dak van een gebouw en die kan geen kant uit, maakt ook niet uit het was een sniper. Dus ik vriendelijk doen en een supply drop op hetzelfde dak doen. Heb ik dus de pech dat die drop precies op zijn hoofd valt! ;( Niet expres natuurlijk!

Dan wordt er weer een vote tegen mij gestart, en wel door de ongelukkige persoon. Krijg ik daarna meteen even luid en duidelijk te horen dat ik kweet-niet-wat kan krijgen omdat hij zoveel moeite had gedaan om daar te komen! Dus ik sorry zeggen en zeg hem dadt ik resign, dan kan hij commander worden. Wil hij niet... hij is sniper en werkt alleen, buiten teams... want volgens de kit description werkt een sniper beter buiten een team *.

Snap ik nou iets niet of is dat complete BS!

* Net als die 7 anderen die ook lone wolf willen zijn en die denken dat een team te goed voor ze is.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, er zijn ook mensen die een squad maken en gelijk een slotje erop gooien.
lonewolf squadleader :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 09:43

Hendal.

Chocolate moose

Maar je irritatie grens wordt wel goed omlaag gehaald door dat gepunish de hele tijd, ik forgive bijna altijd maar zodra ik een fout maak wordt het keihard afgestraft, dat begint op den duur te vervelen.

Wat ze trouwens zouden moeten doen is dat als je niks indrukt dat het automatisch forgive is i.p.v. een punish, vergeet zo vaak om op een knopje te drukken.

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41
Ik schrik wel een beetje dat sommigen hier zeggen dat ze altijd punishen... en het helpt zeker als iemand sorry zegt.... ik probeer het zelf ook altijd te zeggen en mss helpt dat een paar punishes tegen te gaan.

Die sniper die boos werd die snapt het spel gewoon niet... als ie lone wolf wil spelen zoekt ie maar een offline spel o.i.d..... BF is bedoeld om met mensen te spelen en samen te spelen en als ik geteamkilled werd doordat de crate op mijn kop zou vallen dan zou ik er heel hard om moeten lachen en zeker niet punishen... diegene bedoelde het immers goed.... dit zijn toch juist de fun dingen uit het spel :)

Gelukkig zijn er ook veel sportieve mensen zodat het spel nog de moeite waard is om te spelen!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:19:
Tja, er zijn ook mensen die een squad maken en gelijk een slotje erop gooien.
lonewolf squadleader :+
Dat heeft zeker voordelen, je kunt namelijk wel om supplies en artillery vragen :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyoonexk
  • Laatst online: 12-09 21:23

pyoonexk

Do you like Dags???

Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:40:
[...]

Dat heeft zeker voordelen, je kunt namelijk wel om supplies en artillery vragen :)
Wel lullig dat hij hem dan op slot gooit!!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

pyoonexk schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:44:
[...]

Wel lullig dat hij hem dan op slot gooit!!!
Ik zat een paar dagen geleden op een Franse server en dat was echt het toppunt van niet goed met squads omgaan |:(
Er waren 6 squads maar in geen enkel squad zat meer dan 1 speler |:( 8)7
Je had hierdoor wel lekker veel extra spawnpoint en daar heb ik ze dan maar voor gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:40
[...]

zo.. dat lucht op
Niet kan spelen zonder internet connectie? Hmmm vreemd dat gaat bij mij toch echt heel goed hoor, gewoon ff een singleplayer account aanmaken. Hoef je niet in te loggen of iets. Maarja je vindt het spel toch kut dus je zal het wel niet spelen dan neem ik aan.......... weer voor niets gepost ;)

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

zo.. dat lucht op
Kut kut kut :Z
Kan je dat ook een beetje onderbouwen? Dat met die helikopters is waarschijnlijk gewoon gebrek aan oefening maar als jij een spel waarbij je een beetje moeite moet doen om skills te krijgen meteen kut vindt, tja.
en dat Bf2 een kut spel is omdat je een slechte provider hebt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 16-09 10:04
ik zal morgen proberen het hele punish gedeelte eruit te slopen zodat je voor teamkill alleen -4 krijgt (wat standaard is) en meer niet, als het gelukt is laat ik het wel ff weten...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Wat is er niet goed aan dit plaatje (raad eens wie er hier samenwerken):

Afbeeldingslocatie: http://images5.theimagehosting.com/screen001.7.th.jpg

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
Hey,

BF2 kan idd niet omgaan met 'een internet connectie die het niet doet'
Mijn demon connectie lag er (voor de zoveelste keer) een paar dagen uit en toen kon ik BF2 niet opstarten. Ik ontdekte dat door de utp kabel eruit te halen, je BF2 wel kan opstarten en dan kan je idd een singleplayer potje doen met een sp account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyber Spy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05-2022
Viper2k1 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 01:10:
Wat is er niet goed aan dit plaatje (raad eens wie er hier samenwerken):

[afbeelding]
De [KSK] clan?

BF2 stats - [RP2M]Snipes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
:) soms word je echt radeloos van Bf2.

begrijp me niet verkeerd leuk spel etc, maar hetgene wat gewoon de meeste ergernis bij mensen opwekt is het punish systeem en de mensen die er gebruik van maken soms.

zoals al genoemd de mensen die niet rond kijken en effe de straat op rennen als er 1 meter links van hun een tank aankomt en dus onder de tank komen en gewoon direct punishen omdat hun zelf blind zijn :/

het leukste vond ik nog vandag.
ik was commander (niemand wou het zijn) effe map scan, von ongeveer 8 vijanden op open gebied geen allies in de buurt :D . ik dacht effe arti erop gooie, voor de zekerheid zeg ik nog: watch out for arti.
rijd een gek met volle vaart precies in het centrum van mijn artillery strike.
ik dode 5 vijanden en 1 team m8 die my direct punished.

dit gebeurt me gewoon 4 keer op rij, 1 keer een hele jeep met 3 mensen van ons team,
ik gooi art strike niemand van ons in de buurt en alsof ze gewoon blind zijn en niet op de map kijken gaan ze naar het centrum van de strike en allemaal dood :/.
2 van die in de jeep complainen direct en de 3e niet (was admin)

of die aardige gasten die expres over je mijnen rijden en je punishen.
ik had 3 mijnen neer gelegd en er was nog plaats om erom heen te gaan, eentje komt met een tank en stopt vlak voor de tanks, rijd dan naar achter en rijd er gewoon overheen.

het is wel alsof veel spelers direct als ze de optie hebben om te punishen direct pageup down duwen.
zonder eerst na te denken: hmm was het mij eigen schuld of had de gene die het deed moeten uitkijken

dat is namelijk de vraag die ik me stel als ik ge tked word.
is het mijn schuld of had hij moeten uitkijken.
gepunished worden maakt me niet veel uit als het terecht is, maar soms heb je meerdere idioten in ej team en kost het je een handvol punten in 1 rond of word je gebanned :/

>:) het goede nieuws: in die 3 rondes 2 gouden 1 zilvere medalie, de simpele badge voor commander en tank, en 2 ribbons :D eentje is dacht ik voor 10 kills in a row met tank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Laatst online: 12-09 14:02
kvind die blackhawk op mashtuur city echt oneerlijk.. je kan er helemaal niets tegen doen als er een paar engineers inzitten die de boel repareren. als de mec nou een even sterke heli zou hebben, of op zn minst een heli waar de kogels van minigun niet doorheen kunnen.. maarja gelukkig wordt dit gefixed met de volgende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Pred87 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 01:46:
kvind die blackhawk op mashtuur city echt oneerlijk.. je kan er helemaal niets tegen doen als er een paar engineers inzitten die de boel repareren. als de mec nou een even sterke heli zou hebben, of op zn minst een heli waar de kogels van minigun niet doorheen kunnen.. maarja gelukkig wordt dit gefixed met de volgende patch.
Gewoon met jouw chopper erop in vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
DaMorpheus schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 01:50:
[...]

Gewoon met jouw chopper erop in vliegen :)
hmm das opzich wel een goed idee, niet eens aan gedacht O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Wat is er nu weer aan de hand.

Ik kan met mijn (legale) BF2 v1.02 op geen enkele server meer inloggen. Ik krijg niet eens een melding WAAROM niet.

Ik kom dus wel in de accounting server .. maar daarna in geen enkele gameserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Met een tank kan je makkelijk die Blackhawk uit de lucht schieten in Mashtuur!! :)

Net nog op de i3d.nl 64 player server (met 32 player maps :/ ) schoot ik met primary fire van de tank de helft van de inzittenden dood, een Vodnik maakte het karwei af door de bijna kapotte BH neer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
BoXie schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 02:04:
Wat is er nu weer aan de hand.

Ik kan met mijn (legale) BF2 v1.02 op geen enkele server meer inloggen. Ik krijg niet eens een melding WAAROM niet.

Ik kom dus wel in de accounting server .. maar daarna in geen enkele gameserver.
restart je pc es. had er vandaag ok last van dat ik niet meer op een server kon komen. nadat ik mn pc gerestart had deed ie het weer.
Epitome schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 02:08:
Met een tank kan je makkelijk die Blackhawk uit de lucht schieten in Mashtuur!! :)
ja maar tanks zijn nogal schaars op mashtuur en ik heb geen zin om de hele tijd te gaan zitten campen voor die tank :p

[ Voor 26% gewijzigd door Pred87 op 29-07-2005 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Pred87 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 02:08:
ja maar tanks zijn nogal schaars op mashtuur en ik heb geen zin om de hele tijd te gaan zitten campen voor die tank :p
Choppers ook!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Pred87 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 02:08:
[...]

restart je pc es. had er vandaag ok last van dat ik niet meer op een server kon komen. nadat ik mn pc gerestart had deed ie het weer.
Damn ... dat helpt ook niet .. er is iets mis .. maar wat ... kan nog steeds op geen één server inloggen en krijg geen melding WAAROM niet.

Buggy @#$ spel

EDIT: Fixed .. Reinstall gedaan. Kwam denk ik omdat ik eerst naderhand Gamespy Arcade had geinstalleerd en dat later weer verwijderd had.

[ Voor 15% gewijzigd door BoXie op 29-07-2005 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Pred87 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 01:46:
roep ik al heel de tijd, maar ja wie ben ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 15:17
Mja, duw die blackhawk helemaal vol met teammates, vlieg ff snel langs alle vlaggen en USA kan al gewonnen hebben binnen een minuut, (wat mij laatst overkwam op een volle 32 players server.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
EyeWitness schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 04:25:
Mja, duw die blackhawk helemaal vol met teammates, vlieg ff snel langs alle vlaggen en USA kan al gewonnen hebben binnen een minuut, (wat mij laatst overkwam op een volle 32 players server.)
Heb ik gister ook 2x gehad :(

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:45
EyeWitness schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 04:25:
Als je snel vlaggen wilt pakken dan neem zou ik de Wessex-Saker - Farv of de FAV (Fast Attack Vehicle) pakken :P
Bij sommige mappen waarbij beide teams een lange afstand moeten afleggen om bij de eerste vlag te komen ben je met deze voertuigen het snelst.
Je kan hele stukken afsnijden ermee...als je dan een vlag of 2 heb ga je in een tank/apc etc. zitten en ga je "need backup" schreeuwen :+

Ben nu een maandje verder met spelen en moet zeggen dat dit spel echt geweldig is ondanks de tegenslagen aan EA zijn kant.
Weet alleen niet of ik nou een echte noob ben of een middenmotor met een total gameplay van
3d 12h 51m 35s en een globalscore van 6098 punten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:56:
[...]

Ik zat een paar dagen geleden op een Franse server en dat was echt het toppunt van niet goed met squads omgaan |:(
Er waren 6 squads maar in geen enkel squad zat meer dan 1 speler |:( 8)7
Je had hierdoor wel lekker veel extra spawnpoint en daar heb ik ze dan maar voor gebruikt :P
eum dat viel mij gisteren op de dj server ook op 6 squads waren waarvan 4 met 1 speler 1 met 2 spelers en 1 met 6 spelers daarbij een stuk of 7 spelers geen team.

later werden het wel 2 grote squads alleen wat mij opviel, er was eigenlijk geen samenwerking onderling en er werden nauwelijks geen vijandelijk activiteit gemeld en bijna geen orders gegeven heel jammer zelfs als je er naar vroeg. Als je er al een order kreeg was het soms ook nog te belachelijk voor woorden maar ja wel lachen.

misschien is het dat iedereen met elkaar praat met team speech? weet iemand dit?

Wat me opviel was dat de commander veel aan het vliegen was....wel knap commander en vliegen tegelijk.maar goed.

en tja dat kicken ging gisteren nergens over op de server. Veel te veel ik doe daar nooit aan mee tenzij het terecht is (dat ik het zelf ook heb gezien maar wat wou ik graag die base camper kicken van gisteren )

Nog over dat punishen ik punish bijna nooit, het zijn wel mensen uit je eigen team! ja als ze het echt express doen dan wel maar dan moet je ze gewoon kicken.
gisteren was er wel iemand zo lolig om me op het vliegdek schip te gaan beschieten (eigenteam)
maar net niet dood, opzich best knap maar zoo irri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo na een wat langzame start begin ik het een beetje te leren :)

Gister mn eerste ribbon verdiend :7

Paar potjes squad leader geweest, was wel lekker squad volgde de orders zowaar :Y)

Het spel zelf is opzich top, maar af en toe die bugs :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Flex schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 07:50:
Weet alleen niet of ik nou een echte noob ben of een middenmotor met een total gameplay van
Euhh..... nou dat valt allemaal wel wel mee hoor :X

Zie ik het verkeerd, of zijn sommige medals onmogelijk om te halen?

[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 29-07-2005 09:24 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Flex schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 07:50:
[...]

Boeit dat dan? Heb je plezier in het spel? Aan je post te zien wel, waarom druk maken om evt n00b zijn of niet? Ik speel 100x liever met personen zoals jij samen dan mensen die 'goed' zijn en dat ook tig keer moeten zeggen. Overigens mijn score: 3d19h; 7600 punten en ik heb zelden zoveel fun gehad met een spel. Vanavond met een collega even wat servers bezoeken, dat word helemaal leuk. Lekker teamen, knallen, afgaan, lachen om domme acties. Mn vrijdag avond is weer goed ;)
Gunner schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:07:
[...]

Zie ik het verkeerd, of zijn sommige medals onmogelijk om te halen?
ja, sommige zijn vrij 'lastig' te halen. 7 knifes in een ronde (mn max zit op 4) is wel lastig, maar daarvoor moet je een server uitzoeken die veel tickets heeft. Valt dan wel te halen.

Voor de advanced awards moet je echt reteveel spelen. Ook wel goed, anders loopt iedereen met dezelfde dingen rond, en da's niet de bedoeling van medals etc

[ Voor 28% gewijzigd door T4F.nl_Muad op 29-07-2005 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ik zie jou eigenlijk niet nuttig reageren

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 10:11 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

T4F.nl_Muad schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:25:
Voor de advanced awards moet je echt reteveel spelen. Ook wel goed, anders loopt iedereen met dezelfde dingen rond, en da's niet de bedoeling van medals etc
Nee maar wees nou eerlijk. Mensen met 25000 punten of meer, komen die wel eens buiten?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Gunner schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:34:
[...]

Nee maar wees nou eerlijk. Mensen met 25000 punten of meer, komen die wel eens buiten?
Nee die kunnen nog steeds fijn die exploit uitbuiten :) (Die medic truc)

[ Voor 4% gewijzigd door Ebayzo op 29-07-2005 09:42 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 17:28

MF

Take a Seat

Gunner schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:34:
[...]

Zeker wel, zit vaak op servers waar de beste spelers 100+ punten hebben.... dan ben je er nog wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol keb het spel nu een paar dagen en ben blij dat ik nu net onder korperaal ben geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
iemand anders ook zijn unlockte wapen kwijt?

Afbeeldingslocatie: http://www.bf2s.com/sig_1.php?pid=43429082

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo
  • Laatst online: 17-08 20:32

JimmyWoo

sambalbij?

Voor degene die ook problemen hebben met norton antivirus (antiworm pop-up tijdens het spel) zie hier, de oplossing:

http://service1.symantec....91310175206?Open&src=nl_w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper2k1 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:13:
Heb ik dus de pech dat die drop precies op zijn hoofd valt! ;( Niet expres natuurlijk!
Klopt ja ! dat is echt zo grappig. ja voor jou nu even niet.
Maar ik heb een keer meegemaakt, ik was US en ik kwam een MEC tegen en allebei op hetzelfde moment zien we elkaar en richten we, je kent dat soort momenten wel..en ik wil net de trekker overhalen......... *bom* kistje valt op hem....dood. nou....je kon me opvegen echt waar...het leek wel iets uit een cartoon ofzo....

Maar ff serieus....ze moeten dat echt eruit halen hoor...het is zo stom... net als dat je iemand zachtje "aanstoot" met een jeep...ook meteen dood. het zijn legermensen hoor geen oude opaatjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 14:38
Bigbot schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 01:28:
:) soms word je echt radeloos van Bf2.

het is wel alsof veel spelers direct als ze de optie hebben om te punishen direct pageup down duwen.
zonder eerst na te denken: hmm was het mij eigen schuld of had de gene die het deed moeten uitkijken

dat is namelijk de vraag die ik me stel als ik ge tked word.
is het mijn schuld of had hij moeten uitkijken.
gepunished worden maakt me niet veel uit als het terecht is, maar soms heb je meerdere idioten in ej team en kost het je een handvol punten in 1 rond of word je gebanned :/
Gisteren had ik er een die gewoon voor mijn jeep bleef staan.
Reed ik naar achteren en die gast kwam gewoon op me af lopen en bleef voor me staan.
Hij zei verder niks van 'ik wil die jeep' of zoiets.
Verder naar achteren kon niet, dan reed ik het water in.
Heb ik hem maar plat gereden. Teamkill natuurlijk mja.
Sommige doen het gewoon voor expres lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe ik voip ga gebruiken, ik heb alles goed aan gesloten in windows me hardware getest en doet het goed en ik vind in bf2 bij opties voip aan maar ik kan nog steeds niet praten maar er staat ook niet achter mijn naam zoon luidsprekertje die andere spelers wel hebben.

meer mensen die probleem of een oplossing? zou wel vet zijn om met squadmembers te praten namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Laatst online: 16:21
Wordt dat Voip wel eens gebruikt? ik heb het pas 1x gehoord, geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie bij veel spelers wel vaak dat zo'n luidsprekertje achter hun naam hebben, maar ik hoor ook nooit iemand lullen binnen een squad zelfs als ik squadleader of member ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog op de i3d.nl 64 player server (met 32 player maps :/ ) schoot ik met primary fire van de tank de helft van de inzittenden dood, een Vodnik maakte het karwei af door de bijna kapotte BH neer te halen.
ow dat was jij de hele tijd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Tipje: de Battlefield 2 eGuide van het bedrijfje Prima is erg handig en leerzaam. Niet zoals die Gamespy-guide zonder al te veel poespas ;)

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

bladiebla :P

Net nog op de i3d.nl 64 player server (met 32 player maps :/ )
Niet leuk? Vind ik juist enorm leuk: veel actie en je hoeft niet een kwartier te rennen naar de volgende vlag en nog leuker: tanks zijn schaars dus als er een keer een tank voorbij komt is dat meteen een echte dreiging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:14
Voor diegene die gek zijn van badges, medals, ribbons etc etc en die het aan de rest van ons GoT'ers wil laten zien moeten dit een proberen: http://stats.codeflow.org/awardssig/........

Vul op de puntjes in je eigen player-id
Zie onderstaande van mij, ja idd ik heb een purple hart, was een echte ..ut dag die ik toen had. :X

Afbeeldingslocatie: http://stats.codeflow.org/awardssig/43434289

apollo13

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.