soms word je echt radeloos van Bf2.
begrijp me niet verkeerd leuk spel etc, maar hetgene wat gewoon de meeste ergernis bij mensen opwekt is het punish systeem en de mensen die er gebruik van maken soms.
zoals al genoemd de mensen die niet rond kijken en effe de straat op rennen als er 1 meter links van hun een tank aankomt en dus onder de tank komen en gewoon direct punishen omdat hun zelf blind zijn
het leukste vond ik nog vandag.
ik was commander (niemand wou het zijn) effe map scan, von ongeveer 8 vijanden op open gebied geen allies in de buurt

. ik dacht effe arti erop gooie, voor de zekerheid zeg ik nog: watch out for arti.
rijd een gek met volle vaart precies in het centrum van mijn artillery strike.
ik dode 5 vijanden en 1 team m8 die my direct punished.
dit gebeurt me gewoon 4 keer op rij, 1 keer een hele jeep met 3 mensen van ons team,
ik gooi art strike niemand van ons in de buurt en alsof ze gewoon blind zijn en niet op de map kijken gaan ze naar het centrum van de strike en allemaal dood

.
2 van die in de jeep complainen direct en de 3e niet (was admin)
of die aardige gasten die expres over je mijnen rijden en je punishen.
ik had 3 mijnen neer gelegd en er was nog plaats om erom heen te gaan, eentje komt met een tank en stopt vlak voor de tanks, rijd dan naar achter en rijd er gewoon overheen.
het is wel alsof veel spelers direct als ze de optie hebben om te punishen direct pageup down duwen.
zonder eerst na te denken: hmm was het mij eigen schuld of had de gene die het deed moeten uitkijken
dat is namelijk de vraag die ik me stel als ik ge tked word.
is het mijn schuld of had hij moeten uitkijken.
gepunished worden maakt me niet veel uit als het terecht is, maar soms heb je meerdere idioten in ej team en kost het je een handvol punten in 1 rond of word je gebanned

het goede nieuws: in die 3 rondes 2 gouden 1 zilvere medalie, de simpele badge voor commander en tank, en 2 ribbons

eentje is dacht ik voor 10 kills in a row met tank..