Hey! Dit is geen politiek forum!!!Anoniem: 113257 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:33:
[...]
(Zie wat Bush doet, dat kan niet goed gaan)

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 23299
Hey! Dit is geen politiek forum!!!Anoniem: 113257 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:33:
[...]
(Zie wat Bush doet, dat kan niet goed gaan)
Kan je nagaan hoe dun het pantser is bovenop een tank...Anoniem: 104748 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 00:31:
EDIT: toch nog ff zeiken: raakte op 1 of andere manier een gevulde tank van me team toen ik met para naarbeneden viel (?!), kweet nog steeds niet hoe maar ik had opeens -8...dat zijn van die nu al beruchte bf momenten dat je moet doorbijten...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Anoniem: 104748
Of hoe dun de test is van EAMAX3400 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 00:39:
[...]
Kan je nagaan hoe dun het pantser is bovenop een tank...
Beetje laat, maar geld voor de commander score niet alleen maar de score die je haalde in de tijd dat je commander was? Dan zou zo'n kick/ban weinig uitmaken.Anoniem: 146324 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:52:
...nou wat me vanmiddag nou weer is overkomen.... WAARSCHUWING: speel *niet* op de ranked server van de 256-clan (uk server)....
Ik speel een potje mee en in het volgende level ga ik voor de commander status. We gaan goed en ik sta op de eerste plek, en het valt me op dat de vier 256-clan leden een beetje moeite hebben om mee te komen met de punten. Word ik 25 tickets voor het einde domweg van de server gekicked! Dus ik probeer opnieuw aan te loggen om verhaal te halen: ben ik ook gebanned!
En dat terwijl ik prima als commander meespeelde: geen teamkills; geen overtollige bevelen; UAV en supply crate neerlaten bij aanvallende squads; etc...
Ik kan niet anders concluderen dan dat ze winnende commanders vlak voor het einde kicken om zelf even die 2x bonus te vangen. BAH Kinderachtig!
(Kinderachtig: ik kijk op hun website en ik zie alleen maar foto's van dikke vette jongens van een jaartje of 30)
Klopt, alleen je krijgt niet de 2x bonus volgens mij als je vlak voor het einde van de game gekickt wordt.T4F.nl_Muad schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 00:47:
[...]
Beetje laat, maar geld voor de commander score niet alleen maar de score die je haalde in de tijd dat je commander was? Dan zou zo'n kick/ban weinig uitmaken.
je krijgt zelfs alleen 2x als je wintHielko schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 01:07:
[...]
Klopt, alleen je krijgt niet de 2x bonus volgens mij als je vlak voor het einde van de game gekickt wordt.
Tierelier
I knowJorisdeKloris schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 01:37:
[...]
je krijgt zelfs alleen 2x als je wint
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Hij slaat ze op in %MyDocuments%\Battlefield 2\Screenshots\screen00x.jpgViper2k1 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 01:57:
Andere domme vraag: waar en onder welke naam slaat Battlefield normaal gesproken de screenshots op? Ik kan ze nergens vinden, maar ik heb er toch echt een stuk of 10 gemaakt. Staat in elk geval niks in de battlefield directory in mijn documenten.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Anoniem: 147265
Die bug is al bekendHielko schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 02:17:
En weer 1 voor de lijst met bugs; nog niet eerder gezien. Zie mijn positie op de minimap, zie waar de vlag staat en zie wat de flag capture indicator zegt....
[afbeelding]
Anoniem: 76512
Ik heb weliswaar niet de grote foto maar het lijkt me dat het klopt. Jij wijst met je tank ongeveer naar het vliegdekschip. Er staat ook een rode streep doorheen. Als je verder naar rechts kijkt zie je wel de mec vlag.Hielko schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 02:17:
En weer 1 voor de lijst met bugs; nog niet eerder gezien. Zie mijn positie op de minimap, zie waar de vlag staat en zie wat de flag capture indicator zegt....
[afbeelding]
Hier ook een flag bugje:Hielko schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 02:17:
[afbeelding]
[ Voor 13% gewijzigd door fsfikke op 28-07-2005 02:24 ]
Anoniem: 147265
Het is dat hij op het moment de vlag captured, terwijl hij een kilometer van die vlag rijdAnoniem: 76512 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 02:22:
[...]
Ik heb weliswaar niet de grote foto maar het lijkt me dat het klopt. Jij wijst met je tank ongeveer naar het vliegdekschip. Er staat ook een rode streep doorheen. Als je verder naar rechts kijkt zie je wel de mec vlag.
Anoniem: 139872
Er goeie ping maar gelijk weer bonje met een sukkel die vondt dat ik niet goed de commander rol vervulde. De kick vote werkte niet dus ging die alle scan, upv en artterelie van ons team opblazen .DaMorpheus schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 21:04:
Het is voor ons ook nog even een debugfase, maar we hebben de eerste free ranked online: 84.244.130.120 - dus tweakers die zin hebben, join even
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 139872 op 28-07-2005 03:55 ]
Tierelier
En het antwoord is JA.JorisdeKloris schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 07:15:
En van de late mensen naar de vroege
Kan iemand uitleggen hoe het nou zit met die stats. De online accounts staan bij Gamespy (toch?). Hier worden je ingame points naar toe gestuurd tijdens het spelen en je badges en medals na elke ronde. Sites als bf2s.com hebben alleen een website gemaakt waarme ze Gamespy queriën (mooi woord) toch?
Als ik het systeem begrijp, kan ik er misschien begrip voor opbrengen
Het anwoord is JA? Dus ik begrijp hetMAX3400 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 08:20:
[...]
En het antwoord is JA.
By the way; heb ik je niet afgeschoten op DJMantri's server?
Tierelier
Anoniem: 10456
Daar heb ik gister tot laat ook op zitten spelen, super inderdaadAnoniem: 10456 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:29:
Fijne maprotation ook op 84.244.130.120Sharqi, Karkand, Mashtuur perfect
Kom vanavond zeker weer ff knallen!
Tierelier
Het antwoord is NEE.JorisdeKloris schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:00:
[...]
Het anwoord is JA? Dus ik begrijp hetIs het dan niet zo dat je BFHQ ook up to date meot zijn omdat die ook van de Gamespy server komt?
Gebruik geen TeamSpeak; als je niet op elkaar bent ingespeeld heb je vrij snel ruis of onnodig commentaar op de lijn. Mocht het uitkomen met werk en standby-dienst; vanavond kom ik misschien ook nog wel even spelen.JorisdeKloris schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:00:
By the way; zou goed kunnen, ben er vaakBen ook de hele avond op de TeamSpeak server geweest van DJMantri, heb je niet gezien (gehoord
).
[ Voor 25% gewijzigd door MAX3400 op 28-07-2005 09:36 ]
Heb je naam een paar keer voorbij zien komen jaJorisdeKloris schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:31:
[...]
Daar heb ik gister tot laat ook op zitten spelen, super inderdaad
Anoniem: 52778
Heeft dit er soms mee te maken?Community Update – 7/26/05
Accounts Outage
Attentions soldiers! We want to let the Community know that GameSpy, EA and DICE are aware of the current Battlefield 2 accounts outage and will deploy a fix for the issue in the next hour. We ask for your patience as we resolve this issue.
Thanks for your continued support.
Ik heb geen last van niet kunnen inloggen en daarna geen internet meer.Anoniem: 52778 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:12:
Heeft niemand het probleem dat je niet kan inloggen bij Battlefield 2 en als je terug in Windows bent geen internet connectie meer hebt![]()
[...]
Heeft dit er soms mee te maken?
Onder mijn profiel waren 2 nicknames op gamespyid.com geregistreerd. Geen idee waarom, dus heb ik er eentje verwijderd. Ik heb ook in B2 het profiel verwijderd. Als ik vervolgens "retrieve account" uitvoer is mijn wachtwoord niet geldig of hij zegt dat de nickname niet bestaat oid. Maak ik vervolgens een nieuw account aan in B2 met exact dezelfde informatie als het bestaande account dan kan ik vervolgens wel inloggenMAX3400 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:22:
[...]Ik heb geen last van niet kunnen inloggen en daarna geen internet meer.
Zoals je op voorgaande 30 replies kan zien; we hebben gisteravond heerlijk kunnen spelen.
Klopt, ik krijg soms op de meest afgelegen plekken een capture indicator.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Nee, ik kan hier keurig spelen. Het feit dat je na het proberen in te loggen totaal geen internet verbinding meer hebt zegt ook wel iets denk ik.Anoniem: 52778 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:12:
Heeft niemand het probleem dat je niet kan inloggen bij Battlefield 2 en als je terug in Windows bent geen internet connectie meer hebt![]()
[...]
Heeft dit er soms mee te maken?
Anoniem: 45135
Heb je inderdaad voorbij zien komen.. Je hebt met gisteren 2 maal om zeep geholpen..JorisdeKloris schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:00:
[...]
Het anwoord is JA? Dus ik begrijp hetIs het dan niet zo dat je BFHQ ook up to date meot zijn omdat die ook van de Gamespy server komt?
By the way; zou goed kunnen, ben er vaakBen ook de hele avond op de TeamSpeak server geweest van DJMantri, heb je niet gezien (gehoord
).
dit is dus echt een non-argument, aangezien er zat mensen zijn (waaronder ik en mijn huisgenoot met 95% dezelfde PC) die met 1 GB perfect spelen.Anoniem: 45135 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:04:
[...]
Denk dat er weinig andere opties zijn.. Kaart upgraden en ruim met je geheugen gaan zitten.
(loopt pas echt lekker met 2 gb..)
Volgensmij houden die servers het een aantal rondes bij (de teamdamage/teamkill )MAX3400 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:03:
![]()
Zit net een paar maps op een server te spelen... 400 tickets/map dus genoeg scores te verzamelen... Constant squad-leader; tegen de 100 punten per rondje omdat ik alleen maar vlieg met de Blackhawk... Maak ik op map3 1x een Team-Damage. Hup... Kick... Disconnected...
![]()
ik weet niet of iemand al antwoord heeft gegeven (zag het zo snel even niet):Anoniem: 52778 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 21:08:
Ik heb een netwerk probleem met Battlefield 2. Dit is de situatie: ik sta op de desktop en heb gewoon internet connectie. Ik start Battlefield 2 op en kies mijn profiel. Het duurt nu ruim 1 minuut om in te loggen, maar ik krijg geen server te zien. Een single player spel gaat probleemloos. Als ik nu terug naar Windows ga heb ik vervolgens geen internet connectie meerIk kan zelfs mijn router niet meer benaderen... pas na het resetten van mijn router werkt alles weer normaal.
Ik heb vanochtend eenmaal online kunnen spelen. Daarna heb ik dit probleem.
- OS : Windows XP met alle fixes etc, Virusscan uitgeschakeld, Zonealarm staat B2 toe.
- Netwerk adapter : Marvell Yukon Gigabit Ethernet Card (laatste drivers net geinstalleerd)
- Battlefield 2 Patch v1.02 geinstalleerd.
Iemand hetzelfde probleem of een oplossing?
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
BEVEL schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:57:
[...]
Volgensmij houden die servers het een aantal rondes bij (de teamdamage/teamkill )
Als je dan voldoende puntjes verzameld hebt wordt je gekicked
Anyways.. volgensmij werkt het zo.. en dus niet per map ofzo
Dat hangt er maar vanaf. Ik heb wel eens een tk gekregen als heli piloot nadat iemand uit de heli sprong zonder zijn parachute te openenMAX3400 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:09:
[...]
Weet zeker dat ik niet eerder een TK heb gemaakt; lijkt me ook vrij moeilijk als je constant piloot van een Blackhawk bent...
Anoniem: 149587
Maar nee vandaag is het weer zover, echt vaag.Anoniem: 149587 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:55:
Hey ik kon vandaag ineens weer spelen met een ping van 20 en zelfs toen ik een paar keer van server af ging kon ik opnieuw connecten, ook toen ik BF2 opnieuw opstartee werkte het.
hopelijk blijft het zo(had Router compleet opnieuw geinstalleerd)
Badankt voor alle hulp
Join my inetrnet dat werkt niet lekker clubAnoniem: 52778 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:41:
[...]
Onder mijn profiel waren 2 nicknames op gamespyid.com geregistreerd. Geen idee waarom, dus heb ik er eentje verwijderd. Ik heb ook in B2 het profiel verwijderd. Als ik vervolgens "retrieve account" uitvoer is mijn wachtwoord niet geldig of hij zegt dat de nickname niet bestaat oid. Maak ik vervolgens een nieuw account aan in B2 met exact dezelfde informatie als het bestaande account dan kan ik vervolgens wel inloggen
Sluit ik het spel af, start het weer op.... en ja hoor duurt weer heel lang ( > 1 min) om in te loggen met de melding dat er geen verbinding is met de server. Sluit het spel af en weer geen internet![]()
Aangezien iedereen blijkbaar wel heeft kunnen spelen zal het wel aan mij liggen....
op die server van i3d ging het tenminste een beetje, op DJMantri zijn server heb ik elke keer super slecht gespeeldAnoniem: 45135 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:55:
[...]
Heb je inderdaad voorbij zien komen.. Je hebt met gisteren 2 maal om zeep geholpen..
Ik jou maar 1 keer, nie eerlijk
Tierelier
Anoniem: 139872
nee er is gewoon een probleem met die marvell onboard netwerk kaarten.Anoniem: 149587 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:20:
[...]
Join my inetrnet dat werkt niet lekker club
Blijkbaar denkt HitmanPro dat GameSPY hetgeen wat de server host misschien een spyware is?
iemand die weet wat ik allemaal in Hitman Pro uit moet zetten bij configuratie om te zorgen dat ie niet mijn spel gaat verpesten(een ideetje over het probleem dat me gisteren te binnenshoot)
FKA SunStorms_Sletje
Dat kan geen toeval zijn toch
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Omdat veel spelers dat niet willen? Er lopen echt heel veel rambo's rond in BF-2. Hetzelfde zag je ook in BF-Vietnam en in 1942 in mindere mate.RMB schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:40:
Grr, vanmorgen weer geen enkele server gevonden waarop men daadwerkelijk samenwerkt en orders opvolgt.
Waarom speelt niet gewoon iedereen het spel zoals het is bedoeld!
Anoniem: 91271
dat weet ik wel zeker. Ik had ook een goduen medaille, maar die kreeg ik ook niet...Hielko schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 01:07:
[...]
Klopt, alleen je krijgt niet de 2x bonus volgens mij als je vlak voor het einde van de game gekickt wordt.
Anoniem: 90220
Ik had via die link gelezen dat ook de profielen niet zomaar gebruikt kunnen worden in BF2 (zie hier)SunStorms_sletje schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:03:[...]ik weet niet of iemand al antwoord heeft gegeven (zag het zo snel even niet):
Nieuwe netwerk kaart kopen. Heb ik ook moeten doen. http://eatech.custhelp.co...a=17654&p_li=&p_topview=1
heb ik ook ooit op een server gehad. 2 gouden medailles en een of andere ribbon.Anoniem: 91271 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:45:
[...]
dat weet ik wel zeker. Ik had ook een goduen medaille, maar die kreeg ik ook niet...
Dat zou goed kunnen, want naast het opzetten dienen de IP's ook te worden doorgegeven aan een speciale contactpersoon bij EA Games EuropeBEVEL schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:49:
[...]
heb ik ook ooit op een server gehad. 2 gouden medailles en een of andere ribbon.
Heb ik ook niet gehad toen.
Jammer..maar helaas.
Volgensmij zijn sommige ranked servers niet helemaal ranked of geven de puntjes niet door.
Gisteren dus een heerlijke groep gehad op Sharqi! De map ervoor zat er een waardeloze commander bij ons als MEC en dus ging niks zoals het zou moeten. Op een gegeven moment begint hij zelfs in het Duits te schelden op mensen, omdat ze doodgaan door een arti strike. De volgende map was er een commander election dus ik denk ik apply. Eindig ik die pot met 90 punten! Wow, nog nooit zoveel gehad (ja ik moet meer oefenen). En we winnen ook nog! Commander is eigenlijk best leuk!RMB schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:40:
Grr, vanmorgen weer geen enkele server gevonden waarop men daadwerkelijk samenwerkt en orders opvolgt.
Waarom speelt niet gewoon iedereen het spel zoals het is bedoeld!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Hmmmm... Je bent door een kick vote van de server gekickt? Nou, dan zal je ook wel behoorlijk irritant zijn geweest... Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat iemand weggestemd is, want meestal krijgt zo'n kickvote onvoldoende stemmen. Ik stem ook bijna altijd "nee" bij een kickvote als ik geen last (bv aso gedrag) van die persoon heb gehad.Anoniem: 90220 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:48:
sweet, net me zilvere pistol badge binnen gehaald en gisteren de distinguised service ribbon![]()
vind nogsteeds ziek dat die kick vote erin zit.. speel je net lekker vote half de server je weg..
"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Misschien een domme vraag, maar wat bedoelde je met een "PB update"?Crusader schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:20:
Even wat tegengas geven...
Ik heb ook een Marvell onboard kaart en had flinke connectieproblemen.
Na de PB update lijkt alles toch weer goed te werken.
Probeer dus eerst een PB update voordat je er een nieuwe kaart in steekt
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 52778 op 28-07-2005 12:24 ]
www.bf2s.com en volgens mij ook BFHQ halen de stats van deze pagina: http://bf2web.gamespy.com...,tem*,vh*-,-vh*,wp*-,-wp*JorisdeKloris schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 07:15:
En van de late mensen naar de vroege
Kan iemand uitleggen hoe het nou zit met die stats. De online accounts staan bij Gamespy (toch?). Hier worden je ingame points naar toe gestuurd tijdens het spelen en je badges en medals na elke ronde. Sites als bf2s.com hebben alleen een website gemaakt waarme ze Gamespy queriën (mooi woord) toch?
Als ik het systeem begrijp, kan ik er misschien begrip voor opbrengen
Ik heb PB via http laten bijwerken. Wat PB tijdens de update laat zien zijn er een aantal dingen bijgewerkt. Ik heb het probleem nog steeds dat ik niet kan inloggen/geen internet verbinding meer.T4F.nl_Muad schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:25:
PB = PunkBuster.
Af en toe update die zich niet lekker zelf, kan veel connectie errors/kicks geven. Zelf even updaten en je hebt de nieuwste versie. Problemen zijn dan vaak verholpen
Ahh daarom afgelopen nacht geen puntenDaMorpheus schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:52:
[...]
Dat zou goed kunnen, want naast het opzetten dienen de IP's ook te worden doorgegeven aan een speciale contactpersoon bij EA Games Europe![]()
Als je dat niet doet als gamehoster verhuur je dus unranked ranked servers
Anoniem: 91271
Volgens mij ben je nu al drie dagen aan het jammeren over dit probleem terwijl het hele forum bomvol zit met mensen die wel gewoon kunnen spelen. Ik denk dus dat je problemen te maken hebben met je eigen setup en niet met EA. Heb je niet een kennis, neef of buurman die een beetje handig is en verstand heeft van PC's en kan je niet vragen of die er eens naar kijkt? Dan zijn wij van je mededelingen af (voordeel 1), kan jij lekker gamen (voordeel 2) en ons daarna verblijden met de nieuwste inzichten in secret ops taktieken, armoured combat en het besturen van heli's (voordeel 3). IEDEREEN BLIJ!Anoniem: 149587 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:06:
Maar het is echt te vaag voor woorden dat je de ene dag lekker kan gamen en dat als je de volgende dag wil gamen(in mijn geval Woensdag 20 Juli) doet ineens niks het meer en kan je niet meer gamen terwijl je niks hebt veranderd.
En nog vager is dat ik wel degelijk een verbinding heb(ik krijg de serverlijst en kan soms zelfs spelen, wiehoe dank je EA, o nee daar had ik voolgens mij 110 gulden voor betaald(50 euro, maar om even aan te geven hoe ziek dit is))
Kijk eens naar de waarschuwing boven dit topic. Clan geneuzel en werving is niet toegestaan hier.RMB schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:22:
hoe zit het nou met die GoT clan?
als die er komt, wil ik wel joinen
Althans als er ook als een Clan ge-opereert word (dus trainings, clanwars enzo)
Inderdaad! Deze topic dient om over het spel te discusse en niet om over problemen te blijven mekkeren. Daarvoor hebben we hier het "Spielerij - Problemen & Vragen"-board !!Anoniem: 91271 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:11:
[...]
Volgens mij ben je nu al drie dagen aan het jammeren over dit probleem terwijl het hele forum bomvol zit met mensen die wel gewoon kunnen spelen.
Anoniem: 44412
Ja, maar als je daar een topic opent wordt hij direct gesloten en helaas ken ik niemand die verstand heeft van pc's, en aangezien we nu merken dat meerdere er last van hebben hoeft het dus niet perse bij mij te liggen maar bij die netwerkkarten bv.(geen idee hoe je daarvoor updates vindt en installeerd trouwens)Blacksnak schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:29:
[...]
Inderdaad! Deze topic dient om over het spel te discusse en niet om over problemen te blijven mekkeren. Daarvoor hebben we hier het "Spielerij - Problemen & Vragen"-board !!
Open daar een fatsoenlijke topic met heel de uitleg van je probleem en oplossingen die je reeds geprobeerd hebt. Dan kunnen mensen daar preciese hulp geven!
Je gaat niet menen dat ik alles gisteravond voor niks heb gedaan op de server van DaMorpheus...Karel2001 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:06:
[...]
Ahh daarom afgelopen nacht geen punten![]()
Loopt alles naar wens ? En komt onze ranked server een beetje snel in de lucht ?
[ Voor 13% gewijzigd door jorisdekloris op 28-07-2005 13:37 ]
Tierelier
het is inderdaad een beetje raar dat een netwerk kaart niet werkt. maar ja wat doe je eraan he. 5 minuten werk en je bent er van afAnoniem: 52778 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:49:
[...]
Schiet mij maar lek... ik heb nog wel een aantal 100mbit kaartjes liggen, maar ik heb daar nu ff geen zin in. Is toch van de zotte dat je voor een spel je hardware moet aanpassen
FKA SunStorms_Sletje
Nee, dat kan (nog) niet. Er zijn een aantal petities, zoals deze om co-op erin te krijgen tot nu toe zonder resultaat. Wat je kan doen is een single player starten (daar zitten dus bots in) en dan kunnen je vrienden gewoon joinen door op jouw ip te connecten.Anoniem: 44412 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:29:
Weet iemand of het mogelijk is om binnen een dedicated BF2 server bots te laten rondlopen. We hebben zelf een redelijk dikke server maar het vervelende is dat we die met een kleine groep gamers (ong 4) gebruiken. Het zou natuurlijk veel leuker zijn als we in één team konden spelen tegen bots.Natuurlijk is het veel leuker om tegen echt players te spelen, maar dat gaat de internet verbinding jammer genoeg niet trekken.
Anoniem: 44412
Tja dat is eigenlijk niet echt een optie. De BF2 server draait nu op een 2003 server en ik kan hier moeilijk de volledige game op draaien om dat het dan de preformance van de server om zeep zou helpen.Oakley schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:29:
[...]
Nee, dat kan (nog) niet. Er zijn een aantal petities, zoals deze om co-op erin te krijgen tot nu toe zonder resultaat. Wat je kan doen is een single player starten (daar zitten dus bots in) en dan kunnen je vrienden gewoon joinen door op jouw ip te connecten.
Inderdaad, ik zat bij jou in het team.JorisdeKloris schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:31:
[...]
Daar heb ik gister tot laat ook op zitten spelen, super inderdaad
ik had ze ervoor net nog doorgelezenSchuey schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:29:
je kan die waarschuwingen zo groot mogelijk maken, er kijkt geen hond naar volgens mij
Ja, als commander heb ik ik een zilveren medaile gehaaldT-mo-T schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:40:
[...]
Inderdaad, ik zat bij jou in het team.Of jij bij mij, ik was squad leader en jij was eerst commander.
Das echt leuk, als je er later achter komt dat die gasten waar je de vorige dag mee gespeeld heb 'bekenden' zijn van got.
Tierelier
Dus begrijp ik het goed? Als er in de ingame serverbrowser zo'n geel ranking icoontje voor staat hoeft het nog niet te betekenen dat ie ook daadwerkelijk ranked is? Ik heb het namelijk al twee keer gehad dat ie mijn stats niet ge-update heeft. Ik ben zo al drie awards en een paar mooie rondjes als squadleader misgelopen. Het kan natuurlijk zijn dat het aan de stats-perikelen ligt hoor, dan heb ik niets gezegd, maar wil wel even zeker weten of dat Ranked icoontje ook daadwerkelijk iets zegt.DaMorpheus schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:52:
[...]
Dat zou goed kunnen, want naast het opzetten dienen de IP's ook te worden doorgegeven aan een speciale contactpersoon bij EA Games Europe![]()
Als je dat niet doet als gamehoster verhuur je dus unranked ranked servers
“I'd give an arm to be ambidextrous!"
Volgens mij heb jij de topicstart niet gelezen: http://forum.armyofgot.nl...2&topicstart=0&perpage=50bvk schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 00:12:
[...]
Toch alweer redelijk actueel hoor. Mijn eerste potje met het nieuw aangemaakte =GoT=bvk account:
http://www.got3n.com/player.php?pid=%3DGoT%3Dbvk
Morgen even proberen in te loggen op de DJmantri server of de nieuwe zoals vanavond doorgegeven. Wie volgt met een =GoT= account als eerste aanzet naar een clan?
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Dat icoontje geeft aan dat de server ranked is vanuit de server software, maar de serverhoster moet ook nog de IP's aanmelden bij een speciaal persoon van EA Europe. Doe je dat niet, dan worden de statistieken van die server(s) niet meegenomen in de globale statistieken en ja, dan speel je dus voor nietsSrFr schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:09:
[...]
Dus begrijp ik het goed? Als er in de ingame serverbrowser zo'n geel ranking icoontje voor staat hoeft het nog niet te betekenen dat ie ook daadwerkelijk ranked is? Ik heb het namelijk al twee keer gehad dat ie mijn stats niet ge-update heeft. Ik ben zo al drie awards en een paar mooie rondjes als squadleader misgelopen. Het kan natuurlijk zijn dat het aan de stats-perikelen ligt hoor, dan heb ik niets gezegd, maar wil wel even zeker weten of dat Ranked icoontje ook daadwerkelijk iets zegt.
[ Voor 33% gewijzigd door Stewie! op 28-07-2005 15:24 ]
Anoniem: 113257
Dat is inderdaad toevallig ja.. heb gister een hele tijd met jou in een squad gezeten T-mo-T. Samenwerking ging echt goedT-mo-T schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:40:
[...]
Inderdaad, ik zat bij jou in het team.Of jij bij mij, ik was squad leader en jij was eerst commander.
Das echt leuk, als je er later achter komt dat die gasten waar je de vorige dag mee gespeeld heb 'bekenden' zijn van got.
[ Voor 5% gewijzigd door Cyber Spy op 28-07-2005 15:30 ]
Had je je server al aangemeld gister? of heb ik voor niks gespeeld?DaMorpheus schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:21:
[...]
Dat icoontje geeft aan dat de server ranked is vanuit de server software, maar de serverhoster moet ook nog de IP's aanmelden bij een speciaal persoon van EA Europe. Doe je dat niet, dan worden de statistieken van die server(s) niet meegenomen in de globale statistieken en ja, dan speel je dus voor niets![]()
Die extra check is ingebouwd voor het geval de servercode wordt gekraakt. Dan kan je er nog niks mee omdat de IP's van de fake-ranked servers die de cracker dan opzet niet bij EA in de database voorkomen.
Of zoals Francois Boulanger zou zeggen: Staat niet op de kaart!
[ Voor 5% gewijzigd door jorisdekloris op 28-07-2005 15:30 ]
Tierelier
of zoals ze bij de C&A zeggen: als het niet in het rek hangt dan hebben we het niet...DaMorpheus schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:21:
[...]
Of zoals Francois Boulanger zou zeggen: Staat niet op de kaart!
Dan zou ik je aanraden om EA op Schiphol-Rijk te bellen en ze mede te delen dat je BF2 terug wil geven. Zoals anderen hier ook merken is het soms niet al te stabiel de afgelopen dagen maar dat we helemaaaaal niet kunnen spelen; dat is nieuw. Verder hebben/hadden een aantal mensen in dit topic wel degelijk een oplossing doorgegeven aan je, maar aangezien daar ook geen terugmelding op komt, kan niemand je verder helpen.Anoniem: 149587 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:06:
Maar het is echt te vaag voor woorden dat je de ene dag lekker kan gamen en dat als je de volgende dag wil gamen(in mijn geval Woensdag 20 Juli) doet ineens niks het meer en kan je niet meer gamen terwijl je niks hebt veranderd.
En nog vager is dat ik wel degelijk een verbinding heb(ik krijg de serverlijst en kan soms zelfs spelen, wiehoe dank je EA, o nee daar had ik voolgens mij 110 gulden voor betaald(50 euro, maar om even aan te geven hoe ziek dit is))
Om 4 uur gestopt?? Van wanneer is die screenshot wel niet, want ik lag om 1:00 toch zeker wel in mijn nest en ik sta "naast" je in die score-lijst...Cyber Spy schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:28:
[...]
Dat is inderdaad toevallig ja.. heb gister een hele tijd met jou in een squad gezeten T-mo-T. Samenwerking ging echt goed. Heb nog een screenshot gevonden toen ik net begonnen was op de server van DaMorpheus. Ik speel onder de nick [RP2M]Snipes.
[afbeelding]
http://img179.imageshack.us/img179/695/screen3283gu.jpg
JorisdeKloris staat er ook nog tussen,
en om 4 uur vannacht vond ik het toch wel tijd om te stoppen.
[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 28-07-2005 16:00 ]
Ik heb het al 2x uitgelegdMAX3400 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:57:
[...]
Terug on-topic:
kan iemand dat bevestigen of die ranked servers? Dat ze blijkbaar wel voorkomen in de ranked-list binnen BF2 maar dat ze niet per definitie je punten doorgeven aan de centrale account-servers?
Geinig, ik sta er ook nog bijCyber Spy schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:28:
[...]
Dat is inderdaad toevallig ja.. heb gister een hele tijd met jou in een squad gezeten T-mo-T. Samenwerking ging echt goed. Heb nog een screenshot gevonden toen ik net begonnen was op de server van DaMorpheus. Ik speel onder de nick [RP2M]Snipes.
[afbeelding]
http://img179.imageshack.us/img179/695/screen3283gu.jpg
JorisdeKloris staat er ook nog tussen,
en om 4 uur vannacht vond ik het toch wel tijd om te stoppen.
Kom dan maar naar 84.244.131.130 (64 public), die is nog te leegAnoniem: 10456 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:02:
[...]
Geinig, ik sta er ook nog bijNog anderhalf uur werken en ik kan eindelijk weer spelen
Ik weet niet, ik hou dat eigenlijk niet zo heel erg bij.JorisdeKloris schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:28:
[...]
Had je je server al aangemeld gister? of heb ik voor niks gespeeld?
@ Cyber Spy en T-mo-T; Heb jij je punten wel gekregen?
Screenshot is gemaakt op: 27 juli 2005, 23:21:12MAX3400 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:57:
Om 4 uur gestopt?? Van wanneer is die screenshot wel niet, want ik lag om 1:00 toch zeker wel in mijn nest en ik sta "naast" je in die score-lijst...
Ik zal nu eens op deze server gaan kijken dan.DaMorpheus schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:07:
[...]
Kom dan maar naar 84.244.131.130 (64 public), die is nog te leeg
[ Voor 29% gewijzigd door Cyber Spy op 28-07-2005 16:21 ]
You got it! Die of 84.244.130.120, IP heb ik maar even uit mijn hoofd geleerd aangezien we nog geen favourites hebben en ik de maprotation ideaal vond en de ping ook nog es geweldig was!DaMorpheus schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:07:
[...]
Kom dan maar naar 84.244.131.130 (64 public), die is nog te leeg
Teamwork was inderdaad goed (op dat screenshotje ben ik 'morpeus')Cyber Spy schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:13:
[...]
Screenshot is gemaakt op: 27 juli 2005, 23:21:12
Ik heb dus ongeveer 4 1/2 uur bf2 gespeeld...![]()
Maar als iedereen goed samenwerkt is het spel 100x leuker om te spelen, en dan kan de tijd soms snel voorbij gaan.
ik doe alleen op mezelf als het teamwerk brak blijkt te zijn... meestal ga ik dan in mijn eentje basissen veroverenraptorix schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:25:
Sommige vinden teamwerk leuk, ik vind zelf erg leuk om bijvoorbeeld in me eentje de homebase te securen met c4 en andere ellende (hoop autos voor de ingangen zetten
Daarnaast kan in je eentje opereren erg effectief zijn, bovendien spreid je risicos.
Weet ik wel zeker dat ik dat niet was, ben alleenmaar gunner geweest op die map vandaag. Die ronde daarvoor ging dat wel erg lekkerVanochtend was ook best leuk, behalve dan die ronde Mashtur City die we binnen 2 minuten verloren. Een of andere Nederlander (*) bestuurde de volle heli en ipv vlaggen te pakken vloog hij ergens naar een brug en ging daar stil staan (t-mo-t zat toen ook in mijn squad.
Die ronde daarvoor was inderdaad zeer stoer, toen vlogen we de hele ronde maar verloren net met een paar puntjes verschil. Maar wie was dan die brokkenpiloot? Hij zat niet in mijn squadHielko schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:38:
[...]
Weet ik wel zeker dat ik dat niet was, ben alleenmaar gunner geweest op die map vandaag. Die ronde daarvoor ging dat wel erg lekker
Tierelier
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq