[PC] Battlefield 2 - deel XIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.702 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68444

hallo,

ik zou heel graag dat voip willen gebruiken, maar het lukt mij niet.

Ik zit dan in een ranked server waar zoon icoon bij staat dat voip is enabled en dan zitten er spelers in met een headset enzo, maar ik hoor ze niet praten, zit bij ze in het squad.
keb headset aangesloten, mic getest en die werkt maar ik snap niet hoe hij het moet doen en hoe ik moet praten.

bvd
Daaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

BEVEL schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:23:
Het is idd BS als er mensen kwaad zitten te worden omdat ze een paar daagjes geen BF2 kunnen spelen. Kinderachtig gewoon.

@mensen die aan de bovenstaande omschrijving voldoen:

EA heeft de servers plat gegooid en niet de hackers.
Ik dacht dat hacken niet strafbaar was.
Een systeem hacken en gegevens misbruiken is strafbaar (voor zover ik weet)
Dat hebben deze lui niet gedaan.
Ze hebben de security leaks eerst geemaild. Toen er niks aan gedaan werd hebben ze deze blootgesteld. En aan EA de keuze om alles plat te gooien. Hopelijk zullen ze in het vervolg een goed beter werkend spel op de makt brengen.

Als zij mijn persoonsgegevens verlangen om hun spel te spelen.. moeten ze die ook gewoon goed beveiligd ergens opslaan.
Zo dat is wel HEEEL erg naïef.
Het systeem is niet alleen gehacked, er zijn ook ongeoorloofde wijzigingen aangebracht (de unlock)
Hoe je zoiets ooit "niet strafbaar" kan achten is mijns inziens redelijk onbegrijpelijk.
Aangezien het hier om duizenden accounts ging kan ik me enigzins voorstellen dat er dan het 1 en ander even offline is om dat te herstellen, helemaal bij zoiets fundamenteels als dit.

De hackers hebben dus wel degelijk indirect debet aan het offline zijn van de servers.

En natuurlijk zijn mensen kwaad ! :( en dat is in het geheel niet kinderachtig.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 135756 op 27-07-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 09:20

BEVEL

s9.BeVeL

Wie heeft er baat bij dat alle account gegevens op straat waren geweest als het niet door deze hackers, maar door "kwaad-willende" hackers was gedaan?

Volgensmij snap jij zelf niet hoe lek dat hele systeem is.
En volgensmij was jij zo blij met het spel dat je vergeet dat het gewoon een bagger product is/was.
Vooral voor de eerste update.
Dat spel vreet gewoon zoveel geheugen dat je minstens 2 gb nodig hebt om een lekkere server te draaien.
Hadden ze maar beter moeten testen bij EA voordat ze dit spel uitbrachten.
Maar neee..... eerst de euro's incasseren voordat er weer aan een patch update of wat dan ook gedacht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:05

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

BEVEL schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:38:
Wie heeft er baat bij dat alle account gegevens op straat waren geweest als het niet door deze hackers, maar door "kwaad-willende" hackers was gedaan?

En volgensmij was jij zo blij met het spel dat je vergeet dat het gewoon een bagger product is/was.
Vooral voor de eerste update.
Dat spel vreet gewoon zoveel geheugen dat je minstens 2 gb nodig hebt om een lekkere server te draaien.
Hadden ze maar beter moeten testen bij EA voordat ze dit spel uitbrachten.
Maar neee..... eerst de euro's incasseren voordat er weer aan een patch update of wat dan ook gedacht wordt.
Eigenlijk ben ik het op hoofdlijnen wel met je eens hier.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

BEVEL schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:23:
Het is idd BS als er mensen kwaad zitten te worden omdat ze een paar daagjes geen BF2 kunnen spelen. Kinderachtig gewoon.

@mensen die aan de bovenstaande omschrijving voldoen:

EA heeft de servers plat gegooid en niet de hackers.
Ik dacht dat hacken niet strafbaar was.
Een systeem hacken en gegevens misbruiken is strafbaar (voor zover ik weet)
Dat hebben deze lui niet gedaan.
Ze hebben de security leaks eerst geemaild. Toen er niks aan gedaan werd hebben ze deze blootgesteld. En aan EA de keuze om alles plat te gooien. Hopelijk zullen ze in het vervolg een goed beter werkend spel op de makt brengen.

Als zij mijn persoonsgegevens verlangen om hun spel te spelen.. moeten ze die ook gewoon goed beveiligd ergens opslaan.
En dat had helemaal niets met die hack aanval te maken? |:(
Dat deden ze voor de fun ofzo?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Jep... we zijn gewoon betalende BETA-testers.
Of je het leuk vind of niet.
Gelukkig zijn er mensen die hier een stokje voor kunnen/willen en durfen te steken.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

BEVEL schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:44:
Jep... we zijn gewoon betalende BETA-testers.
Of je het leuk vind of niet.
Gelukkig zijn er mensen die hier een stokje voor kunnen/willen en durfen te steken.
_/-\o_
Ja, maar de manier waarop vind ik niet echt helemaal leuk voor de mensen die het betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik denk dat de meeste hier alles veel te simplistisch bekijken. Der wordt gesproken van snel ff patch hier, fixje daar, spel later uitbrengen, ...

't Is allemaal wel net iets meer dan op knopje klikken of aan wieltje draaien hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

fsfikke schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:43:
[...]

En dat had helemaal niets met die hack aanval te maken? |:(
Dat deden ze voor de fun ofzo?
Vergelijk t maar met een nieuwe auto die je koopt en die allerlei mankementen vertoont die op de lange termijn gewoon veel problemen veroorzaken.
De auto start maar loopt niet lekker. Daarnaast zuipt ie veel benzine.
Jij vind alles prima want die meiden springen er zo in als jij naar scheveningen rijd.
Maar als jij dat volgende zomer ook wilt blijven doen moet je niet verwachten dat de EA garage daar nog onder je motorkap komt kijken. Fabrieksgarantie verlopen ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Blacksnak schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:47:
Ik denk dat de meeste hier alles veel te simplistisch bekijken. Der wordt gesproken van snel ff patch hier, fixje daar, spel later uitbrengen, ...

't Is allemaal wel net iets meer dan op knopje klikken of aan wieltje draaien hoor.
Ja inderdaad, het is een kwestie van goed testen voordat je een game als deze uitbrengt. Iets wat men bij EA duidelijk NIET heeft gedaan.

Veel van de bugs zijn erg duidelijk aanwezig. Neem nou bv de brakke server browser, daarvoor hoef je een game maar 1x op te starten. De bug met verkeerd gekleurde nicks komt ook vaak genoeg voor om hem snel te spotten, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Bor de Wollef schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:46:
[...]

Ja, maar de manier waarop vind ik niet echt helemaal leuk voor de mensen die het betreft.
Betreft mij ook want ik heb ook 50 euries voor betaald. Maar mij hoor je niet klagen.
Mappen loaden te lang. Minimaal 1 minuut voordat de map start. (zie specs van mijn systeem)
Spel vreet geheugen. Ik heb 1 gb maar als je het spel afsluit is ie nog 1 min bezig om alle cashe te wissen.
De server browser was bagger (na de 1e fix wel weer ok)
etc etc

En dat is dan alleeen de gameplay.
Wie weet watvoor bagger-zooi die accountserver geweest zal zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door BEVEL op 27-07-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
Ik ben vandaag een beetje aant vliegen geweest, en ik kan concluderen dat dat kut is met een muis. Hoe doen jullie dat echt? Ik wil wel een joystick ervoor kopen maar lees dat die van logitech niet echt goed zijn omdat ze snel niet goed gecallibreerd zijn. Weet iemand nog een goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BEVEL schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:38:

Hallo, doe niet net of Dice / EA hier schuldig aan is.... het is nog steeds de hacker die besluit om een exploit te misbruiken en het is diezelfde hacker die besluit om dingen te wijzigen die niet van hem zijn.

Geen ENKEL systeem is onhackbaar. En met de populariteit van BF2 was het triest genoeg wel te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

ajampaniki schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:11:
Ik ben vandaag een beetje aant vliegen geweest, en ik kan concluderen dat dat kut is met een muis. Hoe doen jullie dat echt? Ik wil wel een joystick ervoor kopen maar lees dat die van logitech niet echt goed zijn omdat ze snel niet goed gecallibreerd zijn. Weet iemand nog een goede?
Ik was van plan om staks naar de media markt te gaan om eentje te zoeken.
Iemand zei in een vorige post de Saitek x45 en x52
Maar die zouden iets duurder zijn.
Wat ie in ieder geval moet hebben is een zgn 3e axis (vraag me niet wat dat precies is)
Anyways.. Als ik straks bij de mediamarkt iets vind post ik het wel voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Jammer van je woordkeuze. Discussieren kan ook op een normale manier.

[ Voor 101% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-07-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
ajampaniki schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:11:
Vliegen met chopper gaat me goed af met muis. Muis gebruiken om
a) recht te blijven (links/rechts)
b) snelheid aanpassen (voren/achteren)

A en D om te draaien, W en S vanaf blijven of je moet hoogte winnen/dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor de Wollef schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:51:
[...]
Ja inderdaad, het is een kwestie van goed testen voordat je een game als deze uitbrengt. Iets wat men bij EA duidelijk NIET heeft gedaan.
DICE..... niet EA.
....EA maakt 95% van de spellen niet maar geeft ze uit. in dit geval dus ook.
Mensen die hier dus zitten te roepen dat "EA games altijd zo bagger zijn" hebben er per definitie niks van begrepen, want van die 10 spellen waar jij een introotje krijgt met het bekende EA logo ("EA games, challange everythinggggggg" :) ) kunnen zo maar ook 10 verschillende ontwikkelaars achter zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
T4F.nl_Muad schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:15:
[...]

Vliegen met chopper gaat me goed af met muis. Muis gebruiken om
a) recht te blijven (links/rechts)
b) snelheid aanpassen (voren/achteren)

A en D om te draaien, W en S vanaf blijven of je moet hoogte winnen/dalen.
Ja chopper gaat nog wel, maar probeer maar eens iemand te volgen in een vliegtuig die wel een goede knuppel heeft. Is echt onmogelijk gewoon. En je blijft je muis optillen als je een beetje een goede bocht wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
Bor de Wollef schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:51:
[...]

Da's juist. Er moet voldoende getest worden alhoewel dit nooit perfect kan voor alle combinaties van systemen (maar dat even terzijde).

Anderzijds, wat als EA toen zou zeggen dat het spel bv. met 4 maanden verschoven zou worden. Krijg je juist de omgekeerde reacties. Begint iedereen te mekkeren dat het veel te lang duurt, dat het maar uitgebracht moet worden en de bugskes moeten worden opgelost met patching.

Zo zal het altijd wel iets zijn. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
ajampaniki schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:21:
[...]

Ja chopper gaat nog wel, maar probeer maar eens iemand te volgen in een vliegtuig die wel een goede knuppel heeft. Is echt onmogelijk gewoon. En je blijft je muis optillen als je een beetje een goede bocht wil maken.
sensitivity aanpassen! Ook wat andere dingen aanpassen (was assen kun je instellen meen ik). Chopper gaat mij nu redelijk goed af, vliegtuig heb ik te weinig ervaring voor. Daar heb ik al moeite mee (lees kan het totaal niet :P) mn bommen goed te droppen. Laat staat dog-fights winnen/aangaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tuurlijk gaat het wel om exploits. het gaat altijd om exploits bij hackers.
Die weapon unlock gaat echt niet "vanzelf" ofzo hoor.... gewoon omdat het spel bagger is.

de beveiliging is niet goed genoeg...dat kan je misschien WEL zeggen. maar ook dat is soms heel genuanceerd........want de kans is groot dat de database die is gebruikt voor de accounts een al bestaande (gekochte) database is gezien de omvang (game ontwikkelaars schrijven games, geen databases....) ....... misschien is er wel een bestaande exploit gebruikt voor die database?
natuurlijk weet ik dat niet, en het maakt het er niet minder vervelend om, en EA/Dice is nog steeds feitelijk degene die het mag oplossen.... maar ik probeer alleen de kwestie van een andere kant te belichten, om mijn punt wat duidelijk te maken: Misschien moet je niet zo zwart-wit denken.

Dat van dat arrogant ga ik maar even niet op in. Daar sta ik boven :P :+

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-07-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Blacksnak schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:22:
[...]

Da's juist. Er moet voldoende getest worden alhoewel dit nooit perfect kan voor alle combinaties van systemen (maar dat even terzijde).

Anderzijds, wat als EA toen zou zeggen dat het spel bv. met 4 maanden verschoven zou worden. Krijg je juist de omgekeerde reacties. Begint iedereen te mekkeren dat het veel te lang duurt, dat het maar uitgebracht moet worden en de bugskes moeten worden opgelost met patching.

Zo zal het altijd wel iets zijn. :X
Gewoon een realistische planning afgeven kan natuurlijk ook nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

ffies, al dat gelul over EA....

Joysticks vindt ik op het moment veel interessanter, als je niet van EA houdt pak je maar een sinasappel en gooi je het uit het raam.

Logitech Joysticks zijn dus niet de beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

Anoniem: 113257 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:32:
ffies, al dat gelul over EA....

Joysticks vindt ik op het moment veel interessanter, als je niet van EA houdt pak je maar een sinasappel en gooi je het uit het raam.

Logitech Joysticks zijn dus niet de beste?
Ik heb een Saitek X45, gekocht bij LHS. Wat een geweldig ding! Je hebt een aparte hendel voor "gas en rem", Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B00005TOTG.01.LZZZZZZZ.jpg, maar het ding werkt heerlijk. Ik gebruik de Joystick om te sturen, en gewoon W en S om de snelheid te bepalen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ffies, al dat gelul over joysticks... ;)

Ik gebruik geen joysticks omdat ik het niet lekker vind spelen (en ik het voor geen enkel andere game kan gebruiken).

Wat ik niet snap is dat EA blijkbaar geen omvangrijke beta test heeft gehouden. Ik krijg het gevoel dat de ontwikkelaars te veel gepushed zijn om een niet af product op de markt te zetten. De tests die gedaan zijn zijn waarschijnlijk niet met grote hoeveelheden users gedaan. Jammer, want nogmaals, veel van de bugs zijn echt opvallend. Deze had je er zo uit kunnen halen.

Het feit dat de game met een wel heel erg brakke (lang niet af) serverbrowser op de markt is gezet geeft ook wel iets aan imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Daniël- schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:39:
[...]

Ik heb een Saitek X45, gekocht bij LHS. Wat een geweldig ding! Je hebt een aparte hendel voor "gas en rem", [afbeelding], maar het ding werkt heerlijk. Ik gebruik de Joystick om te sturen, en gewoon W en S om de snelheid te bepalen :).
Heb je er veel profijt van als je gaat heli'en en vliegen?

Ik geloof dat je meer controle hebt maar verder nog verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-06 20:30
Ik heb ook zo'n Joystick, maar alleen met vliegen in een vliegtuig gebruik ik deze, in een heli heb ik met de muis veel betere controle. :) Over het algemeen laat ik het vliegen toch meestal aan andere af. Soms gebruik ik wel een F16 als lift naar de enemy base ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 135756 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:17:
[...]

DICE..... niet EA.
....EA maakt 95% van de spellen niet maar geeft ze uit. in dit geval dus ook.
Mensen die hier dus zitten te roepen dat "EA games altijd zo bagger zijn" hebben er per definitie niks van begrepen, want van die 10 spellen waar jij een introotje krijgt met het bekende EA logo ("EA games, challange everythinggggggg" :) ) kunnen zo maar ook 10 verschillende ontwikkelaars achter zitten.
Dice is een fantastisch bedrijf wat al langere tijd spellen op de markt weet te zetten. En dit is eigenlijk de eerste keer dat me opvalt dan een spel van hun nog niet eens 95% af is bij de release. Ga er maar vanuit dat 1-miljard-omzet-EA een enorme druk heeft gezet om "iets" in de winkels te kunnen leggen; een release-deadline niet halen kan ze veel meer geld kosten dan snel een patch uitbrengen.
-Daniël- schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:39:
[...]

Ik heb een Saitek X45, gekocht bij LHS. Wat een geweldig ding! Je hebt een aparte hendel voor "gas en rem", [afbeelding], maar het ding werkt heerlijk. Ik gebruik de Joystick om te sturen, en gewoon W en S om de snelheid te bepalen :).
Hahaha... _/-\o_ Gruwelijk uitgebreide joystick met allerlei knopjes en frutjes en dingetjes en we gebruiken W&S voor de snelheid... :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 27-07-2005 17:53 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 06-06 15:44
Voor het vliegen in helikopters gebruik ik gewoon de toetsen+muis en na wat oefening gaat dat prima. Even wat spelen met de sensitivity totdat je een instelling hebt die je een beetje ligt.
Het moeilijkste van de helikopter vind ik nog het stilhangen (boven een vlag :) ) dat valt een beetje tegen met de muis, misschien dat dat makkelijker is met een stick. Daarom zet ik de helikopter vaak maar even aan de grond, ben je ook een minder makkelijk doelwit.

Vliegen in een vliegtuig vind ik makkelijker gaan met alleen de toetsen (wasd+pijltjes), alleen voor het hoveren met de JSF gebruik ik dan wel weer de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

BEVEL schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:49:
[...]

Vergelijk t maar met een nieuwe auto die je koopt en die allerlei mankementen vertoont die op de lange termijn gewoon veel problemen veroorzaken.
De auto start maar loopt niet lekker. Daarnaast zuipt ie veel benzine.
Jij vind alles prima want die meiden springen er zo in als jij naar scheveningen rijd.
Maar als jij dat volgende zomer ook wilt blijven doen moet je niet verwachten dat de EA garage daar nog onder je motorkap komt kijken. Fabrieksgarantie verlopen ofzo ;)
Dat geeft mij nog niet het recht om in te breken in de showroom en bij alle auto's de motor te slopen, 'Ik zei toch dat het klote auto's waren'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:44:
[...]

Heb je er veel profijt van als je gaat heli'en en vliegen?

Ik geloof dat je meer controle hebt maar verder nog verschil?
Met een helicopter heb ik veel meer controle..
T-mo-T schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:50:
Ik heb ook zo'n Joystick, maar alleen met vliegen in een vliegtuig gebruik ik deze, in een heli heb ik met de muis veel betere controle. :) Over het algemeen laat ik het vliegen toch meestal aan andere af. Soms gebruik ik wel een F16 als lift naar de enemy base ofzo. :P
Waar ken ik dat laatste nou van? O-)

Ik gebruik trouwens juist voor helicopters mijn Joystick, vliegen in FS2004 gaat goed, maar BF2 is er te anders/snel voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

fsfikke schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:58:
[...]

Dat geeft mij nog niet het recht om in te breken in de showroom en bij alle auto's de motor te slopen, 'Ik zei toch dat het klote auto's waren'.
Wat ben jij slecht in analogiën verzinnen. Ten eerste is er niks gesloopt (eerder gratis getuned). De service is alleen tijdelijk gestopt. Zeg dan dat de zaak even gesloten word ofzo.

Maar je moet het ook redelijk zien. "Zeggen" dat iets kut is om een reden te hebben kun je niet vergelijken met de overduidelijke bugs die EA in het spel heeft gelaten.
Wie niet luisteren wil moet voelen. EA lapt goede service aan hun laars. Dan lappen hackers de wet mooi aan hun laars. Terecht IMO. Nu zullen ze bij EA wel hard moeten werken.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 41239 op 27-07-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68893

mensen moeten gewoon niet zeuren over BF2, het spel is gewoon goed (tuurlijk zitten er wat scherpe randjes aan.. dat was met de eerste bf ook al).
ik heb er tenminste vertrouwen in dat de komende patches deze problemen wel zullen verhelpen.

btw; welk gehyped spel is de laatste tijd wel ongeschonden uitgekomen???

(denk maar ff aan bv generals...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150432

vraagje:

ik was 1 van de domme die gisteren wel bf2 ging deinstaleren, omdat ik dacht dat het aan mij lag.
en nu kan ik de patch niet meer installeren.
hij geeft aan patchen mislukt.

weet iemand hier een oplossing voor?

en ja ik heb al gezocht op het forum maar kon niets vinden tevens de site van ea bod geen oplossing en ik heb hem gewoon gekocht.

want ik dacht laat ik eens op eerder genoemde bekende server gaan spelen maar dat ken dus niet vanwege te oude versie :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 68893 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:11:
mensen moeten gewoon niet zeuren over BF2, het spel is gewoon goed (tuurlijk zitten er wat scherpe randjes aan.. dat was met de eerste bf ook al).
ik heb er tenminste vertrouwen in dat de komende patches deze problemen wel zullen verhelpen.

btw; welk gehyped spel is de laatste tijd wel ongeschonden uitgekomen???

(denk maar ff aan bv generals...)
Sorry maar dat ben ik totaal niet met je eens. Het spel is ipv "goed", meer "niet af" en "buggy". Daarnaast geeft men slechte support (ook after sales is belangrijk). Iemand die nu al roept dat het spel goed is is wel heel erg snel tevreden (precies het publiek dat EA graag ziet lijkt het).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Anoniem: 150432 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:17:
vraagje:

ik was 1 van de domme die gisteren wel bf2 ging deinstaleren, omdat ik dacht dat het aan mij lag.
en nu kan ik de patch niet meer installeren.
hij geeft aan patchen mislukt.

weet iemand hier een oplossing voor?

en ja ik heb al gezocht op het forum maar kon niets vinden tevens de site van ea bod geen oplossing en ik heb hem gewoon gekocht.

want ik dacht laat ik eens op eerder genoemde bekende server gaan spelen maar dat ken dus niet vanwege te oude versie :S.
gewoon BF2 nog een keer deinstalleren en begin eerst met update 1.0.1 en dan update 1.0.2.
En het is aan te raden om hem op de C partitie te installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Twix schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:27:
[...]

Waarom? Waar baseer je dat op als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twix schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:27:
[...]

gewoon BF2 nog een keer deinstalleren en begin eerst met update 1.0.1 en dan update 1.0.2.
gaan we proberen
thanks
had ik ook al aan zitten denk maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor de Wollef schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:26:
[...]

Sorry maar dat ben ik totaal niet met je eens. Het spel is ipv "goed", meer "niet af" en "buggy". Daarnaast geeft men slechte support (ook after sales is belangrijk). Iemand die nu al roept dat het spel goed is is wel heel erg snel tevreden (precies het publiek dat EA graag ziet lijkt het).
kom nou, het spel is net iets meer als een maand uit!

aan de andere kant; het spel vreet wel resources..

misschien ben ik dan wel snel tevreden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
Bor de Wollef schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:26:
[...]

Inderdaad. Ik vind het zeker een superspel, maar het is wel overduidelijk dat er nog erg veel ruwe randjes aan zitten. En tot nu toe is mijn indruk van de support van EA niet echt goed; 't gaat er toch heel anders aan toe dan bijv. Blizzard die altijd grote beta tests houdt en veel en lang patches blijft uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 68893 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:38:
[...]

kom nou, het spel is net iets meer als een maand uit!

aan de andere kant; het spel vreet wel resources..

misschien ben ik dan wel snel tevreden...
Kom nou, lees dit topic en de vorige delen eens door en kijk eens hoeveel mensen er problemen met het spel hebben en hoeveel bugs / cheats er al bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:52:
Hahaha... _/-\o_ Gruwelijk uitgebreide joystick met allerlei knopjes en frutjes en dingetjes en we gebruiken W&S voor de snelheid... :Y)
Tsja, W en S werken nog steeds het lekkers. Een knopje blijven ingedrukt houden op mijn Joystick werkt gewoon niet echt fijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

Bor de Wollef schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:28:
[...]

Waarom? Waar baseer je dat op als ik vragen mag?
waar ik dit op basseer op iemand van EA zelf. Omdat zet zoals meer spellen er bepaalde bestanden in de windows dir worden geinstalled.

door dit heb ik nooit geen last meer van spontane crashes naar de desktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Twix schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:46:
[...]

waar ik dit op basseer op iemand van EA zelf. Omdat zet zoals meer spellen er bepaalde bestanden in de windows dir worden geinstalled.

Weinig spellen die ik ken zetten is in C:\Windows neer, of bedoel je de schijf waar Windows opstaat want hij zet wel iets neer in C:\Documents and Settings\Username

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

MAX3400 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:48:
[...]

Weinig spellen die ik ken zetten is in C:\Windows neer, of bedoel je de schijf waar Windows opstaat want hij zet wel iets neer in C:\Documents and Settings\Username
nee echt in de windows dir meestal *.inf oid bestenden tsja ik heb dit ook maar van iemand bij EA en voor mij heeft het gewerkt dus ik vond het een goede tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

heb net de "medal of shame" gehaald.. damn purple heart. O-)
och jah staat leuk bij de collectie haha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Twix schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:52:
[...]

nee echt in de windows dir meestal *.inf oid bestenden tsja ik heb dit ook maar van iemand bij EA en voor mij heeft het gewerkt dus ik vond het een goede tip :)
Oki... Verhaal klopt in mijn ogen niet helemaal maar het zou kunnen. *.inf is meestal gebruikt voor configuratie of drivers; beiden worden voor een spel meestal niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 06:41

nlboy

Alles kitz?

Clanwerving is niet toegestaan. Zie ook de Spielerij policy

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-07-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

MAX3400 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:54:
[...]

Oki... Verhaal klopt in mijn ogen niet helemaal maar het zou kunnen. *.inf is meestal gebruikt voor configuratie of drivers; beiden worden voor een spel meestal niet gebruikt.
tsja kan er niets aan doen dit werd mij verteld maar als dat niet zo is ook goed mijn BF2 doet het :)

@Qualix:
ene purple haert haha das idd wel grappig voor de collectie maar een 1uit3 dead ratio lijkt me niet prettig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 09:34

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

-Daniël- schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:45:
[...]

Tsja, W en S werken nog steeds het lekkers. Een knopje blijven ingedrukt houden op mijn Joystick werkt gewoon niet echt fijn ^^
je kan toch gewoon met de gashendel de hoeveel heid gas die je wilt geven bepalen. Ik heb de X45 ook, en ik vlieg heerlijk met de joystick+throttle. Het is even wennen, maar je vliegprestaties gaan er zeker op vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Hielko schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:40:
[...]

Inderdaad. Ik vind het zeker een superspel, maar het is wel overduidelijk dat er nog erg veel ruwe randjes aan zitten. En tot nu toe is mijn indruk van de support van EA niet echt goed; 't gaat er toch heel anders aan toe dan bijv. Blizzard die altijd grote beta tests houdt en veel en lang patches blijft uitgeven.
Daar staat in mijn geval wel tegenover dat ik door BF2 praktisch geen WoW meer speel :P

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114801

Anoniem: 150432 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:29:
[...]

gaan we proberen
thanks
had ik ook al aan zitten denk maarja.
Er is nog wel een andere manier dan ga je BF2 via het dos prompt patchen maar is wel wat meer werk dan uninstall en weer installeren.
Als je het weten wil moet je maar ff zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor de Wollef schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:44:
[...]

Kom nou, lees dit topic en de vorige delen eens door en kijk eens hoeveel mensen er problemen met het spel hebben en hoeveel bugs / cheats er al bekend zijn.
dan moet ik wel mazzel hebben...... bij mij loopt íe als een zonnetje en die bugs.. ik ben het 2 x tegengekomen ( nametags).. en voor de rest niet.
en ik ben al sinds het begin online............

en m'n systeem is niet eens zo supersnel: amd athlon 3200+, 1024mb ram, radeon 9800pro

instellingen bf2: 1024x768 alles high behalve dynamic lightning en aa x4 en het is goed speelbaar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 68893 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:07:
[...]

dan moet ik wel mazzel hebben...... bij mij loopt íe als een zonnetje en die bugs.. ik ben het 2 x tegengekomen ( nametags).. en voor de rest niet.
en ik ben al sinds het begin online............

en m'n systeem is niet eens zo supersnel: amd athlon 3200+, 1024mb ram, radeon 9800pro

instellingen bf2: 1024x768 alles high behalve dynamic lightning en aa x4 en het is goed speelbaar!!
De namebug kom ik regelmatig tegen, daarnaast heb ik nog steeds last van crash to desktop en andere bugs. Er zijn altijd mensen die er meer (zoals ik) of minder (zoals jij) last hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139386

ik vind het "team" werken een beetje tegenvallen...

ik bedoel je valt nooit echt gecoordineerd aan, het is altijd maar een beetje rambo stijl bij veel mensen.. niemand luistert er als er bijvoorbeeld word geroepen: Enemy in sight ofzo. Ze lopen gewoon de andere kant op. Weet iemand van jullie anders nog een goeie server??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 14:55
Anoniem: 139386 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:11:
ik bedoel je valt nooit echt gecoordineerd aan, het is altijd maar een beetje rambo stijl bij veel mensen.. niemand luistert er als er bijvoorbeeld word geroepen: Enemy in sight ofzo. Ze lopen gewoon de andere kant op. Weet iemand van jullie anders nog een goeie server??
Je moet ook zelf een team samenstellen met mensen die je kent. VoIP erbij en je kunt echt spelen :) Op publics is het inderdaad vaak een zooitje. Ook leuk, maar anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

eborn schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:19:
[...]
Je moet ook zelf een team samenstellen met mensen die je kent. VoIP erbij en je kunt echt spelen :) Op publics is het inderdaad vaak een zooitje. Ook leuk, maar anders :)
Speel zelf inderdaad ook met collega's van werk online. Eigen TeamSpeak-servertje dus we kunnen alleen met elkaar babbelen. Erg handig om de "n00bs" in het gezelschap meer te leren over tactieken en samenwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114801 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:06:
[...]

Er is nog wel een andere manier dan ga je BF2 via het dos prompt patchen maar is wel wat meer werk dan uninstall en weer installeren.
Als je het weten wil moet je maar ff zeggen.
ok thanks.
maar het lijkt te werken eerst patch 1 dan 2 wel raar want ik las toch echt ergens (op ea site dacht ik) dat 2e patch ook direct geinstalleerd kon worden vreemd heel vreemd.

maar over bf2; ik vindt het echt een toppertje
alleen een goed team vinden is lastig.

tis vaak een ieder voor zich. Ze melden te weinig vijandelijk activiteit.
als ik ergens een claymore neer gooi en een team member loopt er in wordt je nog te vaak gepunished terwijl ze hem toch echt zien.

en dat get out (in een helicopter) hoor ik ook steeds vaker, dat een andere erin moet ipv jou persoontje eigenlijk te triest voor woorden maar ja de game blijft leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:15

Stewie!

Keen must die!

* Stewie! zwaait naar de Fok! meelezers :w

Ik zal vanavond het IP van de eerste 64 public ranked van ons even posten, kunnen we direct al wat fok! versus GoT gevechten houden >:)

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-07-2005 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bizzarro schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:01:
[...]

je kan toch gewoon met de gashendel de hoeveel heid gas die je wilt geven bepalen. Ik heb de X45 ook, en ik vlieg heerlijk met de joystick+throttle. Het is even wennen, maar je vliegprestaties gaan er zeker op vooruit.
Ik verander heel veel van snelheid, aangezien mijn X45-gashendel een beetje log gaat, heeft dat niet echt veel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:40:
[...]
* Anoniem: 113257 zwaait naar de Fok! meelezers :w

Ik zal vanavond het IP van de eerste 64 public ranked van ons even posten, kunnen we direct al wat fok! versus GoT gevechten houden >:)
Jij bent eng, alsof we superieur. })

In ieder geval, bij mijn clan maak ik de tactics voor de war, dus we hebben in ieder geval een tactiek. :Y)

Moet wel even iedereen ATC Battlefield downloaden en TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146324

...nou wat me vanmiddag nou weer is overkomen.... WAARSCHUWING: speel *niet* op de ranked server van de 256-clan (uk server)....
Ik speel een potje mee en in het volgende level ga ik voor de commander status. We gaan goed en ik sta op de eerste plek, en het valt me op dat de vier 256-clan leden een beetje moeite hebben om mee te komen met de punten. Word ik 25 tickets voor het einde domweg van de server gekicked! Dus ik probeer opnieuw aan te loggen om verhaal te halen: ben ik ook gebanned!
En dat terwijl ik prima als commander meespeelde: geen teamkills; geen overtollige bevelen; UAV en supply crate neerlaten bij aanvallende squads; etc...
Ik kan niet anders concluderen dan dat ze winnende commanders vlak voor het einde kicken om zelf even die 2x bonus te vangen. BAH Kinderachtig!
(Kinderachtig: ik kijk op hun website en ik zie alleen maar foto's van dikke vette jongens van een jaartje of 30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146324 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:52:
...nou wat me vanmiddag nou weer is overkomen.... WAARSCHUWING: speel *niet* op de ranked server van de 256-clan (uk server)....
Ik speel een potje mee en in het volgende level ga ik voor de commander status. We gaan goed en ik sta op de eerste plek, en het valt me op dat de vier 256-clan leden een beetje moeite hebben om mee te komen met de punten. Word ik 25 tickets voor het einde domweg van de server gekicked! Dus ik probeer opnieuw aan te loggen om verhaal te halen: ben ik ook gebanned!
En dat terwijl ik prima als commander meespeelde: geen teamkills; geen overtollige bevelen; UAV en supply crate neerlaten bij aanvallende squads; etc...
Ik kan niet anders concluderen dan dat ze winnende commanders vlak voor het einde kicken om zelf even die 2x bonus te vangen. BAH Kinderachtig!
(Kinderachtig: ik kijk op hun website en ik zie alleen maar foto's van dikke vette jongens van een jaartje of 30)
Zoiets had ik ook, meestal kicken ze de mensen die heel laag staan maar op 1 server kickte ze gewoon 4 mensen die het meest aantal punten hadden. (inclusief ik :( )
Sommige clans zijn lame, [KSK] pfffff. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 146324 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:52:
Ach ja, dat heb ik ook al meerdere malen meegemaakt helaas. Zelfs een keer op een ranked server. Dat heb ik hier ook gepost toen. Je kunt helaas nergens terecht met je klacht. Ik heb, omdat het om een ranked server ging, een mailtje naar EA gestuurd. Nooit antwoord gekregen natuurlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trouwens, die 2x commander bonus geldt alleen voor de commander points, dus vlak voordat de ronde afgelopen is even commander worden van de winnende partij werkt niet.

(Hoe moet je editten? :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Alsof het met bf1942 wel leuk was op clanservers :X tot nu toe is mijn ervaring met MP games altijd geweest dat je public clanservers beter kunt vermijden (tenzij je 90% van de tijd op wilt geven om te chatten en hielen te likken). BF1942 was wel een uitkomst dat er official EA servers waren, soms een hoop retards maar best goed te doen verder :)

Soms kom je weleens een leuke clanserver tegen, die doe ik dan in me favorieten en daar speel ik net zolang totdat de server niet meer leuk wordt (of offline gaat) en na een paar weken is weer zoeken naar een nieuwe :P

Servers die maar 1 map draaien vind ik btw ook wel rulen, kun je specialiseren op 1 map, als je elk gaatje dan al kent kun je nieuwe truukjes uit proberen enzo, je hebt dan wat meer tijd om risico's te nemen/uitproberen etc etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het afvuren van missiles heb ik nog niet echt onder de knie tijdens het vliegen in straaljagers. Heeft iemand nog bruikbare tips?

Tweede, is de unlock van een medic goed?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:59
Gunner schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 20:27:

dat had je de laatste dagen kunnen uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 26235 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 20:06:
Alsof het met bf1942 wel leuk was op clanservers :X tot nu toe is mijn ervaring met MP games altijd geweest dat je public clanservers beter kunt vermijden (tenzij je 90% van de tijd op wilt geven om te chatten en hielen te likken).
Yep, zo heb ik het ook vaak gevoeld. Clanservers hebben meestal / vaak belabberde admins. Je hoeft maar of veel beter te zijn, of kritisch en je hebt een kick of erger aan de broek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Het is voor ons ook nog even een debugfase, maar we hebben de eerste free ranked online: 84.244.130.120 - dus tweakers die zin hebben, join even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52778

Ik heb een netwerk probleem met Battlefield 2. Dit is de situatie: ik sta op de desktop en heb gewoon internet connectie. Ik start Battlefield 2 op en kies mijn profiel. Het duurt nu ruim 1 minuut om in te loggen, maar ik krijg geen server te zien. Een single player spel gaat probleemloos. Als ik nu terug naar Windows ga heb ik vervolgens geen internet connectie meer :| Ik kan zelfs mijn router niet meer benaderen... pas na het resetten van mijn router werkt alles weer normaal.

Ik heb vanochtend eenmaal online kunnen spelen. Daarna heb ik dit probleem.

- OS : Windows XP met alle fixes etc, Virusscan uitgeschakeld, Zonealarm staat B2 toe.
- Netwerk adapter : Marvell Yukon Gigabit Ethernet Card (laatste drivers net geinstalleerd)
- Battlefield 2 Patch v1.02 geinstalleerd.

Iemand hetzelfde probleem of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81293

Twix schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:46:
[...]

Als die "iemand" van EA zelf de servicedesk was van dat 0900 nummer achter in het boekje neem ik dat advies met een heel groot korreltje zout als je me niet kwalijk neemt..... heb zelf al een aantal maal gebeld en de adviezen die ik heb gekregen gingen helemaal nergens over.

Zo en zo gaat het nergens over. die "bepaalde" bestanden zijn idd bestanden die in de windows map of in de system map worden geplaatst. maar die worden ten allen tijde gevonden door de "path" variabele in windows. Zolang je "iets" start wat in het zelfde physieke geheugen geladen wordt als het besturings systeem zelf zullen deze bestanden altijd gevonden worden ongeacht van welk medium of partitie het programma geladen is.

Het is WEL zo dat als de D:\ schijf een physiek 2e schijf is, dat je dan beter op de D:\ kan installen om performance redenen. Het laden van data van het spel en swappen bij RAM tekort is dan physiek gescheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gunner schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 20:27:
Het afvuren van missiles heb ik nog niet echt onder de knie tijdens het vliegen in straaljagers. Heeft iemand nog bruikbare tips?

Missiles, wachten op lock, schiet achter iemand aan, nooit tegen iemand in. (behalve als iemand echt pal recht op je afkomt dan)

Unlock medic: Ja, ik vind van wel. kaliber is niet zo groot, dus schade per kogel valt mee, maar het ding is wel erg precies en heeft een scope met een hele precieze "naald" als crosshair.
Daarbij ziet ie er stoer uit is ie eigenwijs groen met zwart, en hou ik persoonlijk van bullpup design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 14:58
Anoniem: 113257 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:56:
[...]

Zoiets had ik ook, meestal kicken ze de mensen die heel laag staan maar op 1 server kickte ze gewoon 4 mensen die het meest aantal punten hadden. (inclusief ik :( )
Sommige clans zijn lame, [KSK] pfffff. |:(
Admins zouden onpartijdig moeten zijn...
had het vandaag ook nog.... spel begint en ik spawn bij een jet om snel naar een spawn te kunnen vliegen... ik was er eerder dan iemand anders en start de motoren om weg te vliegen. Bleek dat die kerel express voor mijn kist was gaan staan en binnen de seconde nadat ik hem teamkillde was ik al gepunished... toen ik er wat van zei werd ik de server uitgekicked.... wss was die kerel zelf de admin.... gelukkig was het in het begin van het spel maar goed... wat kunnen mensen toch onsportief zijn.... bah...

ik ga een lijstje bijhouden denk ik van lame mensen / clans waar dit soort dingen gebeuren.... en dan boycotten gewoon. :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV27 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 21:49:
[...]
ik ga een lijstje bijhouden denk ik van lame mensen / clans waar dit soort dingen gebeuren.... en dan boycotten gewoon. :)
Nou het eerste voordeel van account namen die niet te wijzigen zijn:
Je kan namen boycotten. makkelijk, zijn toch uniek.

Jaja zoals een bekende voetballer ooit zei: ieder voordeel heb ze nadeel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Laatst online: 03-06 07:51

glashio

C64 > AMIGA > PC

DaMorpheus schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 21:04:
Het is voor ons ook nog even een debugfase, maar we hebben de eerste free ranked online: 84.244.130.120 - dus tweakers die zin hebben, join even :P
Draait perfect :*)
Ping 9ms :9~

Was een lekker potje :)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Laatst online: 04-06 08:24
glashio schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:02:
[...]

Ik ga nu ook connecten :P

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 12:10
Ik kom dr ook an! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roadcee
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-06 20:33
ik had ook iets nieuws vandaag, connecte met een noorse public ranked server, word ik na 10 seconden gekikt door punkbuster met de mededeling dat mijn IP uit NLD komt en er alleen noorse IP's toegelaten zijn...

stond even :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

roadcee schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:38:
ik had ook iets nieuws vandaag, connecte met een noorse public ranked server, word ik na 10 seconden gekikt door punkbuster met de mededeling dat mijn IP uit NLD komt en er alleen noorse IP's toegelaten zijn...

stond even :?
Haha, ik zat waarschijnlijk ook op die server :D
Stond in de server message iets van 'NORDIC only', maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587

Hey ik kon vandaag ineens weer spelen met een ping van 20 en zelfs toen ik een paar keer van server af ging kon ik opnieuw connecten, ook toen ik BF2 opnieuw opstartee werkte het.
hopelijk blijft het zo(had Router compleet opnieuw geinstalleerd)

Badankt voor alle hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
fsfikke schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:43:
[...]

Haha, ik zat waarschijnlijk ook op die server :D
Stond in de server message iets van 'NORDIC only', maarja.
Opzich wel handig, 'de GOT server' zit meestal ook voor de helft vol met duiters, fransen, engelsen etc... zolang je maar genoeg mensen over houdt om de server te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Een klein probleempje hier, ik heb vandaag Battlefield 2 binnen gekregen en ik ben gelijk gaan spelen, echter de performance is gewoon slecht. Ik haal maar 15-25 FPS (alles low) terwijl ik in de demo gewoon goede FPS haalde. (50+)

Ik heb de nieuwste Radeon drivers en andere zooi drivers :)
AMD Athlon 64 3000+ Venice @ 2250mhz
ATI Radeon 8500

Suggesties behalve een nieuwe vid kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

:( :( Zit net een paar maps op een server te spelen... 400 tickets/map dus genoeg scores te verzamelen... Constant squad-leader; tegen de 100 punten per rondje omdat ik alleen maar vlieg met de Blackhawk... Maak ik op map3 1x een Team-Damage. Hup... Kick... Disconnected... :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45135

Dutchmega schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:01:
Een klein probleempje hier, ik heb vandaag Battlefield 2 binnen gekregen en ik ben gelijk gaan spelen, echter de performance is gewoon slecht. Ik haal maar 15-25 FPS (alles low) terwijl ik in de demo gewoon goede FPS haalde. (50+)

Ik heb de nieuwste Radeon drivers en andere zooi drivers :)
AMD Athlon 64 3000+ Venice @ 2250mhz
ATI Radeon 8500

Suggesties behalve een nieuwe vid kopen?
Denk dat er weinig andere opties zijn.. Kaart upgraden en ruim met je geheugen gaan zitten.
(loopt pas echt lekker met 2 gb..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Laatst online: 01-06 14:04
DaMorpheus schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 21:04:
Goede server! Maar wanneer komt de 64 online? Dat lijkt me nog leuker. Hoe groter hoe beter wat mij betreft... Dan is de kans groter dat alle klassen goed vertegenwoordigd zijn waardoor je "completere" gevechten krijgt.

Alhans, dat is mijn ervaring tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

KarlMarX schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:08:
[...]

Goede server! Maar wanneer komt de 64 online? Dat lijkt me nog leuker. Hoe groter hoe beter wat mij betreft... Dan is de kans groter dat alle klassen goed vertegenwoordigd zijn waardoor je "completere" gevechten krijgt.

Alhans, dat is mijn ervaring tot nu toe.
84.244.131.130 (64 bit) :>
glashio schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:02:
[...]

Damn zag het 8)
Mijn ping was 40% hoger (13ms) :P

[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 27-07-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111816

MAX3400 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:03:
:( :( Zit net een paar maps op een server te spelen... 400 tickets/map dus genoeg scores te verzamelen... Constant squad-leader; tegen de 100 punten per rondje omdat ik alleen maar vlieg met de Blackhawk... Maak ik op map3 1x een Team-Damage. Hup... Kick... Disconnected... :( :(
Ja... ik vind dat teamdamage, teamkills en punishes nu een extreem groot nadeel van het spel aan het worden zijn. Het irriteert me mateloos dat er een puntenaftrek van 4 punten standaard is bij een teamkill... ik bedoel, waarom niet gewoon maar 1 punt aftrek? waarom meteen 4? In een spel waarbij het zo snel gebeurt dat je een teammaat omlegt... en dan heb ik het niet eens over punishen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Ping van 17 op 84.244.130.120 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

En de punten worden weer eens niet bijgewerkt, pff wordt zo moe van de *(&^*&( server, trouwens alle stats servers liggen er bijna uit op verzoek van gamespy, untill further notice. Jammer zon goed spel en zo veel problemen. Anyway op naar de 4000 punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111816 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:19:
[...]

Ja... ik vind dat teamdamage, teamkills en punishes nu een extreem groot nadeel van het spel aan het worden zijn. Het irriteert me mateloos dat er een puntenaftrek van 4 punten standaard is bij een teamkill... ik bedoel, waarom niet gewoon maar 1 punt aftrek? waarom meteen 4? In een spel waarbij het zo snel gebeurt dat je een teammaat omlegt... en dan heb ik het niet eens over punishen gehad.
Nouja, een duwtje met je humvee tegen een teammaatje en splash dood is ook niet zo fijn. :)
Ik heb liever dat ze die aftrek laten afhangen van die punish.
Maar daardoor kan het nog lamer worden omdat sommige mensen standaard punishen.
Wil je dat iedereen gelijk blijft of wil je de keuze laten afhangen aan de goedheid van de mens?

(Zie wat Bush doet, dat kan niet goed gaan |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Dispenzer schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:32:
En de punten worden weer eens niet bijgewerkt, pff wordt zo moe van de *(&^*&( server, trouwens alle stats servers liggen er bijna uit op verzoek van gamespy, untill further notice. Jammer zon goed spel en zo veel problemen. Anyway op naar de 4000 punten :)
Dan is trouwens de vraag of de punten wel bijgewerkt (gaan) worden ondanks dat BFHQ of andere sites nu geen actueel overzicht geven. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dispenzer schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:32:
Inderdaad, ware het niet dat het een leuk spel is, ik had beter kunnen wachten tot de eerste paar patches om het te kopen. Dat had een hoop ergenis gescheeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:11

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

MAX3400 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:51:
[...]

Dan is trouwens de vraag of de punten wel bijgewerkt (gaan) worden ondanks dat BFHQ of andere sites nu geen actueel overzicht geven. :?
Toch alweer redelijk actueel hoor. Mijn eerste potje met het nieuw aangemaakte =GoT=bvk account:

http://www.got3n.com/player.php?pid=%3DGoT%3Dbvk

Morgen even proberen in te loggen op de DJmantri server of de nieuwe zoals vanavond doorgegeven. Wie volgt met een =GoT= account als eerste aanzet naar een clan?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

bvk schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 00:12:
[...]

Toch alweer redelijk actueel hoor. Mijn eerste potje met het nieuw aangemaakte =GoT=bvk account:
Goed, that sucks of ik moet even geduld hebben... Mis nu een goede 500 punten, de Meritorious Unit Ribbon en de Infantry Officer Ribbon :'(

*edit*
Pfff... BFHQ zegt dat mijn laatste battle de 24e is geweest; hopelijk komt de rest dus nog... :9
*end edit*

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 28-07-2005 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

een GoT-clan ik dacht dat die er al was?
Maar wel een leuk initiatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ik heb wel de indruk dat de informatie tot nu toe hoe dan ook allemaal opgeslagen wordt. En alleen misschien wat later aan verwerking toe is ... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

bvk schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 00:22:
Ik heb wel de indruk dat de informatie tot nu toe hoe dan ook allemaal opgeslagen wordt. En alleen misschien wat later aan verwerking toe is ... ;)
LOL... Een soort SetiAtHome; dat alle servers ineens weer gaan flushen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Twix schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 00:20:
een GoT-clan ik dacht dat die er al was?
Maar wel een leuk initiatief
Zover ik weet in ieder geval nog niet voor BF2, dus ik dacht laat ik wat beginnen. Zie wel wie er volgt, misschien moet ik alleen nog wel even met TS en de Modjes overleggen voor het geval het "uit de hand loopt" ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Zo kheb vanavond weer heerlijk gebattlefield, het leek ook allemaal soepeler te draaien dan gister. Gister was alles laggy enzo, maar nu was het goed te doen.
Kheb DJMantri server maar s geprobeerd na al dat gedoe hier gelezen te hebben, en moet zeggen: 1 van de weinige servers waar ik heel de avond kan doorgaan zonder iritaties, ben geen 1 keer gepunnished! Dat noem ik tweakers publiek! ;)
Nog meer mensen last van erg veel bf2 drang?

EDIT: toch nog ff zeiken: raakte op 1 of andere manier een gevulde tank van me team toen ik met para naarbeneden viel (?!), kweet nog steeds niet hoe maar ik had opeens -8...dat zijn van die nu al beruchte bf momenten dat je moet doorbijten... :X

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 28-07-2005 00:37 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.