Ik heb er wel eens last van, maar niet elke 30 min. Hooguit 1x per 2 uur ofzo (en dan is het toch tijd om te stoppen en wat nuttigs te gaan doenCrusader schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:05:
[...]
Bij mij trad het juist voor het eerst op op die server. Verder maakt het niet uit waar ik speel, komt steeds weer voor. Kan me herinneren dat het voor het eerst voorkwam na de installatie van de eerste patch.
Heb je het al geprobeerd dan?Anoniem: 4439 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:48:
Zijn de problemen met het inloggen inmiddels al opgelost???
Ik kon gister rond 2300 probleemloos inloggen
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Anoniem: 126062
Kan gewoon weer. Bij mij duurt het trouwens nog erg lang (2 a 3 minunten) om in te loggen..
Toch redelijk sucky, dat er geen timeout in je aanlogscherm zit.Maar zo heb je eindelijk tijd om Delta Force Xtreme eens te proberen zodat die 20 euri niet weggegooid waren zo vlak voor BF2 
Weet niet of anderen C&C Generals herinneren, ook van EA, waarbij belachelijke foutjes en slecht/laat patchen aan de orde van de dag waren?
Heb van de week een uur als commander kunnen spelen, wel vreemd dat 1x, 2x, 3x als zoomscherm niet klikbaar is, maar je met je rechtermuisknop moet inzoomen... Accuratesse van een artillery lijkt me minimaal (of teamleden snappen niet wat dat blinkende rooie artilleryicoontje met die gesproken melding over een airstrike betekent)...
Overigens las ik in een BF2manual (link paar delen terug
) dat repairen van artillery of radar alleen voor teamplay goed is, en niets oplevert. Maar een genist krijgt er wel een puntje voor!
D'r luistert nauwelijks een squad naar opdrachten en je hebt geen idee of voorraden nou op de goeie plaats terecht komen? Iemand daar ervaring mee, net als met artillery? Sucky is ook dat als je als commander eens gaat winnen, een eykeltje vlak voor het einde je probeert weg te laten voten. Dat moet ook aangepast worden.
Weet niet of anderen C&C Generals herinneren, ook van EA, waarbij belachelijke foutjes en slecht/laat patchen aan de orde van de dag waren?
Heb van de week een uur als commander kunnen spelen, wel vreemd dat 1x, 2x, 3x als zoomscherm niet klikbaar is, maar je met je rechtermuisknop moet inzoomen... Accuratesse van een artillery lijkt me minimaal (of teamleden snappen niet wat dat blinkende rooie artilleryicoontje met die gesproken melding over een airstrike betekent)...
D'r luistert nauwelijks een squad naar opdrachten en je hebt geen idee of voorraden nou op de goeie plaats terecht komen? Iemand daar ervaring mee, net als met artillery? Sucky is ook dat als je als commander eens gaat winnen, een eykeltje vlak voor het einde je probeert weg te laten voten. Dat moet ook aangepast worden.
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Zoomen doe ik "altijd" (ben nooit commander) met mijn scrollwheel. Gaat denk ik veel makkelijker en sneller dan die rechter muisknop van jou?
[ Voor 44% gewijzigd door mach2 op 27-07-2005 10:13 ]
Hallo
@RFVR
Het is inderdaad zo dat bijna niemand naar je luistert als je squad leader bent.
De meesten gaan toch op eigen houtje door een level.
Ik vindt het ook wel eens leuk om dat te doen, maar join dan geen squad, wel zo fijn.
Misschien dat ze iets kunnen maken waarbij je wanneer je in een squad zit en je bent te lang weg van je squad of te lang te ver verwijderd van het punt dat je zou moeten aanvallen/verdedigen whatever dat je dan uit het squad gegooid wordt of gewaarschuwd wordt of iets dergelijks.
Maar ze mogen eerst de bugs eruit halen en idd een timeout op de login zetten. Minutenlang wachten tot je kunt inloggen zonder de mogelijkheid om BF2 af te sluiten is helemaal niet handig.
Het is inderdaad zo dat bijna niemand naar je luistert als je squad leader bent.
Ik vindt het ook wel eens leuk om dat te doen, maar join dan geen squad, wel zo fijn.
Misschien dat ze iets kunnen maken waarbij je wanneer je in een squad zit en je bent te lang weg van je squad of te lang te ver verwijderd van het punt dat je zou moeten aanvallen/verdedigen whatever dat je dan uit het squad gegooid wordt of gewaarschuwd wordt of iets dergelijks.
Maar ze mogen eerst de bugs eruit halen en idd een timeout op de login zetten. Minutenlang wachten tot je kunt inloggen zonder de mogelijkheid om BF2 af te sluiten is helemaal niet handig.
Je kan hartstikke makkelijk BF2 afsluiten, alleen moet je em dan wel killen. Ik ben niet zo vaak commander maar meestal wel op het laatst als er niemand anders commander wil zijn. Vind het wel jammer dat je als commander geen punten meer krijgt voor het neermaaien van vijandelijke troepen.
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Merk je trouwens als commander als ze je weg proberen te stemmen?
Tierelier
Ja. Je merkt ook op wat voor server je speelt, soms join je een server waar niemand commander is. Zodra jij commander wordt gaan ze direct de mutiny starten om je weer weg te krijgenJorisdeKloris schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:30:

Maar kan je dat zien, die mutiny tegen je?DaMorpheus schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:35:
[...]
Ja. Je merkt ook op wat voor server je speelt, soms join je een server waar niemand commander is. Zodra jij commander wordt gaan ze direct de mutiny starten om je weer weg te krijgen
Tierelier
sorry, ben weer eens spuit 11
[ Voor 68% gewijzigd door T4F.nl_Muad op 27-07-2005 10:46 ]
Anoniem: 134214
Dat zoomen doet ie met de NRFVR schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:08:
Heb van de week een uur als commander kunnen spelen, wel vreemd dat 1x, 2x, 3x als zoomscherm niet klikbaar is, maar je met je rechtermuisknop moet inzoomen... Accuratesse van een artillery lijkt me minimaal (of teamleden snappen niet wat dat blinkende rooie artilleryicoontje met die gesproken melding over een airstrike betekent)...Overigens las ik in een BF2manual (link paar delen terug
) dat repairen van artillery of radar alleen voor teamplay goed is, en niets oplevert. Maar een genist krijgt er wel een puntje voor!
Geloof wel dat opblazen van artillery in volgende patch wel beloond word door punten
in het vorige topic heb ik dat idd ook gelezen... net als het uitschakelen van radar(scan) en uavAnoniem: 134214 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:52:
[...]
Dat zoomen doet ie met de N![]()
Geloof wel dat opblazen van artillery in volgende patch wel beloond word door punten
Everybody happy??? I soon change that here we go...
Dat zoomen doet ie met de N
Is het ook mogelijk te zoomen met de gun van special ops of de gelockte gun van de medic?
en is het ook mogelijk bij een van de kits om een verrekijker te gebruiken?
Is het ook mogelijk te zoomen met de gun van special ops of de gelockte gun van de medic?
ja.. maar hij had het juist over het repairen van de commander-assets
Dat zou dus ook puntjes moeten opleveren.
Anyways.. ik rule als commander... ;P
Jammer dat als je een strike uitvoert, dat er nog altijd lijpo's erop af rennen als een vlieg op dikke stront.
En dan maar lekker punishen.
Ik heb.. al een paar gold medals gehaald met commander.. Gewoon op kleine 8v8 servers meedoen en dan je gebruikelijke pwnt eruit gooien.
En als t niet lukt kun je met de artillery wel een overwicht creeren
Anyways.. ik rule als commander... ;P
Jammer dat als je een strike uitvoert, dat er nog altijd lijpo's erop af rennen als een vlieg op dikke stront.
En dan maar lekker punishen.
Ik heb.. al een paar gold medals gehaald met commander.. Gewoon op kleine 8v8 servers meedoen en dan je gebruikelijke pwnt eruit gooien.
En als t niet lukt kun je met de artillery wel een overwicht creeren
[ Voor 76% gewijzigd door BEVEL op 27-07-2005 11:06 ]
Ja hoor. Er komt gewoon een message voorbij in je schermJorisdeKloris schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:45:
[...]
Maar kan je dat zien, die mutiny tegen je?
Anoniem: 107558
de medals site Ubar doet het niet, ook niet de nieuwe link, nog meer mensen hier last van?
JorisdeKloris schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:30:
DaMorpheus schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:35:
[...]
>>>>>>>>>>>>>>>Ja. <<<<<<<<<<<<<<<<<<
Je merkt ook op wat voor server je speelt, soms join je een server waar niemand commander is. Zodra jij commander wordt gaan ze direct de mutiny starten om je weer weg te krijgen
JAAAAAJorisdeKloris schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:45:
[...]
Maar kan je dat zien, die mutiny tegen je?
Waar ik echt een beetje moedeloos van begin te worden is dat op van die servers waar evenbalance uit staat, dat je dus echt soms met 5 man tegen 20 tegenstanders loopt te knokken.
Spelplezier is dan echt beneden alle peil.
Dan heb je nog van die trieste lui die op het laatst altijd switchen van team.
Zou dat nou echt alleen maar zijn om die ene overwinning er bij te krijgen op je statistieken. (andere voordelen zie ik niet echt).
Aan de andere kant word je ook gek, als je lekker met je squad bezig ben, en je word ineens naar het andere team gegooit. Snap niet waarom ze dan niet iemand overzetten die niet in een squad zit.
Zelf als squad leader word je zonder pardon overgezet.
Zou dat nou echt alleen maar zijn om die ene overwinning er bij te krijgen op je statistieken. (andere voordelen zie ik niet echt).
Aan de andere kant word je ook gek, als je lekker met je squad bezig ben, en je word ineens naar het andere team gegooit. Snap niet waarom ze dan niet iemand overzetten die niet in een squad zit.

Anoniem: 23299
http://ubar.bf2s.com/medals.htmlAnoniem: 107558 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:08:
de medals site Ubar doet het niet, ook niet de nieuwe link, nog meer mensen hier last van?
dat doet het alBEVEL schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:03:
ja.. maar hij had het juist over het repairen van de commander-assets

DAT is ook echt waar ik me het meeste aan stoor.harryvos schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:12:
Waar ik echt een beetje moedeloos van begin te worden is dat op van die servers waar evenbalance uit staat, dat je dus echt soms met 5 man tegen 20 tegenstanders loopt te knokken.
En meestal is een clanmember van mij wel de lul.
Zitten we net lekker met z'n 5ven in een squad... hoppa.. wordt ie weer gemoved naar de tegenstander.
Pfffft
ook weer een item voor de volgende fix
de scope op de special forces gun heeft geen vergroting.jefjef schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:02:
Dat zoomen doet ie met de N![]()
Dat noemt men in de volksmond gewoon teambalanceBEVEL schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:18:
DAT is ook echt waar ik me het meeste aan stoor.
En meestal is een clanmember van mij wel de lul.
Zitten we net lekker met z'n 5ven in een squad... hoppa.. wordt ie weer gemoved naar de tegenstander.
Pfffft
ook weer een item voor de volgende fix
het komt gewoon dat jij als eerste dood bent gegaan -want als je leeft kan dat niet- dus dan wor dje automatisch nar de tegenstander veplaatst. En zelfs als je commander bent gebeurd dat hoor.
Hier hoeft helemaa geen fix voor te komen dit is gewoon eerlijke strijd. De server weet echt niet dat het je kameraden zijn waar je mee speelt ook al heb je dezelfde clannaam erbij staan.
Dan moeten de squadleaders wel opdrachten uitdelen. 90% van de tijd zit ik in een squad waarin totaal geen opdrachten worden gegeven. Nou, da's ook niet echt lekkah!Frijns.Net schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:16:
If it ain't broken, play with it till it breaks.
nog een voordeel is dat als al je vlaggen bezet zijn door de tegenstander en je squadleader leeft nog dat je dan wel weer kan meespelen omdat je dan bij hem in de buurt spawned daarom join ik juist altijd een squad.Crusader schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:25:
[...]
Dan moeten de squadleaders wel opdrachten uitdelen. 90% van de tijd zit ik in een squad waarin totaal geen opdrachten worden gegeven. Nou, da's ook niet echt lekkah!
hiermee kunnen veldslagen een andere wending nemen en zo gewonnen worden
Nou ik vind het anders behoorlijk irritant.Zoals ik al zei waarom pakken ze niet iemand die niet in een squad zit.Twix schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:25:
[...]
Dat noemt men in de volksmond gewoon teambalance
het komt gewoon dat jij als eerste dood bent gegaan -want als je leeft kan dat niet- dus dan wor dje automatisch nar de tegenstander veplaatst. En zelfs als je commander bent gebeurd dat hoor.
Hier hoeft helemaa geen fix voor te komen dit is gewoon eerlijke strijd. De server weet echt niet dat het je kameraden zijn waar je mee speelt ook al heb je dezelfde clannaam erbij staan.
[ Voor 7% gewijzigd door harryvos op 27-07-2005 11:28 ]
ja psies bekend probleem, ik vraag soms wel 3x per 5minuten om bevelen!
maar als jullie echt in een squad willen zitten moet je mijn squad eens joinen, ik maak meestal zelf een squad aan en nodig meteen een zooi spelers uit
vetje handig, als ik squad leader ben zit mijn squad altijd vol! ik deel wel contineu bevelen uit en vraag soms als het slecht gaat bevelen van de commander! mijn strategie is meestal de dichtst bijzijnde basis van de tegenstander aan te vallen die het strategisch belangrijk is, dus nooit helemaal achter de 'linies' ofzo zeg maar, maar gewoon opbouwend van van voor naar achter!
wat ik daarintegen altijd super jammer is dat dan de commander bijvoorbeeld niet zegt dat de ene squad(s) de volgende moeten aanvallen en andere squads juist een aantal moet verdedigen!! meestal als ik met me squad een base ga veroveren wordt de vorige base die we veroverd hebben weer ingenomen door de tegenstander, helaas kan je niet (dat ik weet in iedergeval) onderling communiceren met de squad leaders, aangezien de commander hier ook niks mee doet (bij mij nooit gebeurt in iedergeval!)...
dusss... squad leader zijn is wel cool in iedergeval
maar als jullie echt in een squad willen zitten moet je mijn squad eens joinen, ik maak meestal zelf een squad aan en nodig meteen een zooi spelers uit
wat ik daarintegen altijd super jammer is dat dan de commander bijvoorbeeld niet zegt dat de ene squad(s) de volgende moeten aanvallen en andere squads juist een aantal moet verdedigen!! meestal als ik met me squad een base ga veroveren wordt de vorige base die we veroverd hebben weer ingenomen door de tegenstander, helaas kan je niet (dat ik weet in iedergeval) onderling communiceren met de squad leaders, aangezien de commander hier ook niks mee doet (bij mij nooit gebeurt in iedergeval!)...
dusss... squad leader zijn is wel cool in iedergeval
@Mister_X:
wat je zegt over het veroveren van vlaggen en dat de egenstander ze dan meteen weer terug veroverd is idd er irritant. daarom zorg ik ook altijd als ik een vlag heb ingenomen met een paar andere dat ik achterblijf. wan die andere gaan toch meteen weer verder.
Ik vind het juist cooler om een vlag te verdedigen omdat dat meestal moeilijker is dan aanvallen. Maar met een assault kom je een aardig eind dankzij de M203 of GP30
wat je zegt over het veroveren van vlaggen en dat de egenstander ze dan meteen weer terug veroverd is idd er irritant. daarom zorg ik ook altijd als ik een vlag heb ingenomen met een paar andere dat ik achterblijf. wan die andere gaan toch meteen weer verder.
Ik vind het juist cooler om een vlag te verdedigen omdat dat meestal moeilijker is dan aanvallen. Maar met een assault kom je een aardig eind dankzij de M203 of GP30
ik ben lekker anti tankTwix schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:38:
@Mister_X:
aan de andere kant over die 'herveroveringen' ik kan me natuurlijk voorstellen dat een hoop mensen liever de actie 'opzoeken' dan het 'afwachten'. Maarja, als je serieus en tacties wilt spelen ... Ach, uiteindelijk zullen de commanders er ook wel beter in worden!
maar het is wel een goede tip voor de commanders die hier ook posten, hoop dat ze het lezen!
haha ik type altijd heel snel en denk dat de n slecht contact maakt ofzolieb schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:43:
BTW.. leuk dat je steeds de N bij kunt vergeet :-)
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Domme vraag wellicht.. Maar stel hem toch: Hoe vraag je om bevelen? Zit dat onder Q?
onder de TOakley schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:25:
Domme vraag wellicht.. Maar stel hem toch: Hoe vraag je om bevelen? Zit dat onder Q?
T nidrukken en dan een klik met je linker muis knopOakley schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:25:
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Nou heb ik toch al meer dan 24 uur gespeeld maar de T heb ik nooit gebruikt, bedankt heren. Ik ga me nu in een hoekje ergens zitten schamen

Heb naar aanleiding van een paar topics geleden mij eens verdiept in het spelen met C4 (spec. ops.)
We speelden in de map: Dalian Plant en ik had net een vlag veroverd in een van de hangars met mijn squad, dacht bij mezelf ik ga deze maar eens voorzien van C4, al mijn teammates waren binnen de kortste weg toen de vlag was veroverd. Ik had mij "veilig" verstopt en toen maar wachten wat er komen ging.
Het duurde ruim een minuutje, maar mijn wachten werd beloond. Tot mijn stomme verbazing vloog er een helicopter van de tegenstander de hangar binnen, verdomd goede piloot zeg, een paar seconden later kwam er ook nog een jeep binnen rijden. Toen vondt ik het maar tijd op op de knop te drukken, is toch wel erg leuk dat je met een druk op de knop 5 kills maakt en je vlag verdedigd.
Heb wel gemerkt dat je geduld moet hebben met dit soort acties, maar het is het waard
We speelden in de map: Dalian Plant en ik had net een vlag veroverd in een van de hangars met mijn squad, dacht bij mezelf ik ga deze maar eens voorzien van C4, al mijn teammates waren binnen de kortste weg toen de vlag was veroverd. Ik had mij "veilig" verstopt en toen maar wachten wat er komen ging.
Het duurde ruim een minuutje, maar mijn wachten werd beloond. Tot mijn stomme verbazing vloog er een helicopter van de tegenstander de hangar binnen, verdomd goede piloot zeg, een paar seconden later kwam er ook nog een jeep binnen rijden. Toen vondt ik het maar tijd op op de knop te drukken, is toch wel erg leuk dat je met een druk op de knop 5 kills maakt en je vlag verdedigd.
Heb wel gemerkt dat je geduld moet hebben met dit soort acties, maar het is het waard
apollo13
Anoniem: 93195
Weet iemand waar ik mijn gegevens kan veranderen met name mijn mailadres ,in spel kan dat namelijk niet
Anoniem: 42791
Dat stomme teamkill-gedoe is echt oneerlijk soms
Ik stijg op met een chopper vol teamleden, vliegt er een nerd met een straaljager tegen me aan en ik word direct van de server gekickt omdat ik 4 teamkills op mijn naam krijg.
Anoniem: 53226
Wat je ook kan doen, gewoon weer naar de volgende vlag.apollo13 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:49:
Heb naar aanleiding van een paar topics geleden mij eens verdiept in het spelen met C4 (spec. ops.)
Het duurde ruim een minuutje, maar mijn wachten werd beloond. Tot mijn stomme verbazing vloog er een helicopter van de tegenstander de hangar binnen, verdomd goede piloot zeg, een paar seconden later kwam er ook nog een jeep binnen rijden. Toen vondt ik het maar tijd op op de knop te drukken, is toch wel erg leuk dat je met een druk op de knop 5 kills maakt en je vlag verdedigd.![]()
zodra de vlag weer wit word op het knopje drukken
Ja dat soort acties zijn erg coolapollo13 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:49:
Het duurde ruim een minuutje, maar mijn wachten werd beloond. Tot mijn stomme verbazing vloog er een helicopter van de tegenstander de hangar binnen, verdomd goede piloot zeg, een paar seconden later kwam er ook nog een jeep binnen rijden. Toen vondt ik het maar tijd op op de knop te drukken, is toch wel erg leuk dat je met een druk op de knop 5 kills maakt en je vlag verdedigd.![]()
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Heb je gelijk in, maar dan loop je als je niet goed uitkijkt kans te worden neergeschoten e.d. en dan is het helaas kaas, knopje werkt nietAnoniem: 53226 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:08:
[...]
Wat je ook kan doen, gewoon weer naar de volgende vlag.
Volgens mij krijg je ook geen punten meer voor het verdedigen van de vlag als hij al wit is, alleen maar als je eigen vlag nog naar benden gaat, correct me if I'm wrong
[ Voor 19% gewijzigd door apollo13 op 27-07-2005 13:18 ]
apollo13
ja maar dan zie je niets, en je eigen kills zien is natuurlijk ook goed voor je moraalAnoniem: 53226 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:08:
[...]
Wat je ook kan doen, gewoon weer naar de volgende vlag.
Ik vind sowieso dat het echte teamwerk maar weinig voorkomt; inderdaad hele vrachten lui die als lone wolf rondlopen en als je ze vraagt je squad te joinen, krijg je ogenblikkelijk een nee. Ook als commander, soms heb ik maar één of hooguit twee teams die reageren op de bevelen, de rest rent gewoon maar wat rond.
En nog zoiets zieligs: zie ik een vent naar een attack chopper rennen, en plaats nemen. Ik erachteraan om als gunner mee te gaan. Wat gebeurt er: die zak gaat eruit en 5 seconden later staan ze samen voor de chopper en krijg ik "get out of the helicopter".. Als ik dan denk, verrek maar, stapt ie uiteindelijk in en vliegt ie tegen een heuvel. Alleen met zijn maatje wou ie vliegen; dat soort teams ben ik inderdaad in 5 minuten kotsbeu en ga ik rap op zoek naar een frisse server...
Afgelopen week (toen ik wel in kon loggen...
) een pracht club gehad die mij het werk als commander echt leuk maakten; indien nodig vroegen ze om bevelen en in no time hadden we de hele map, tot 3 keer toe.. kijk, dan heb je wat aan elkaar en DAT is volgens mij de bedoeling van een team-based shooter, toch?
En nog zoiets zieligs: zie ik een vent naar een attack chopper rennen, en plaats nemen. Ik erachteraan om als gunner mee te gaan. Wat gebeurt er: die zak gaat eruit en 5 seconden later staan ze samen voor de chopper en krijg ik "get out of the helicopter".. Als ik dan denk, verrek maar, stapt ie uiteindelijk in en vliegt ie tegen een heuvel. Alleen met zijn maatje wou ie vliegen; dat soort teams ben ik inderdaad in 5 minuten kotsbeu en ga ik rap op zoek naar een frisse server...
Afgelopen week (toen ik wel in kon loggen...
SUPER!! mooi verhaal, lezen zeker waard, en mocht ik ook ooit zoiets meemaken ga ik hetzelfde proberenAnoniem: 26235 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:20:
How I got back at a TeamKiller...
Oude truc maar leuk leesvoer
Anoniem: 113257
Als ik echt een hekel heb aan een teamkiller ga ik hem stalken.
Dan ga ik in een buggy zitten en dan probeer ik hem over te rijden, maar vlak voordat hij dood is spring ik eruit, en dat de hele game lang.
Dan ga ik in een buggy zitten en dan probeer ik hem over te rijden, maar vlak voordat hij dood is spring ik eruit, en dat de hele game lang.
Anoniem: 117053
Is ook in 90% van de gevallen helemaal niet nodig. Als soldaat moet je gewoon je squad leader volgen. Een beetje squad gooit zijn squad leader in een tank en laat hem stapvoets met z'n team mee rijden. Een engineer als machinegunner op de tank om uitkijk te houden en de tank te fixen. 1 anti tank om te helpen tanks neer te schieten. En de overige gewoon grunts om iedereen en alles af te maken dat niet in iets gepanserds zit. Of het nu 1 of 3 sqauds zijn je veegt ze van de kaart alsof het een stel irritante vliegen zijn.Crusader schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:25:
[...]
Dan moeten de squadleaders wel opdrachten uitdelen. 90% van de tijd zit ik in een squad waarin totaal geen opdrachten worden gegeven. Nou, da's ook niet echt lekkah!
Aangezien jouw vraag in het vorige deel aanzienlijk behandeld is, vraag ik me bij deze eigenlijk af of je wel hebt gedaan wat er is aangeraden?? Heb je alle poorten gecheckt op je router/firewall en ook opengezet zoals EA dat aanraadt want zoals ik al zei: better safe than sorry als je een poortje te weinig openzet.Anoniem: 149587 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 08:24:
Ik heb de router gereset en opnieuw ingesteld, maar niks, ik kan er echt niet tegen dat dit nu pas , gebeurd, echt zooooo vaag, en ze moeten eens wat duidelijkere foutmedlingen geven,m want aan check your network settings heb ik niks, dat begrijpt iedereen.(leuk hoor EA na de tijd dat ik het kan terugsturen naar Bol.com)
Daarbij heb je je vraag nu ongeveer 5x gesteld in verschillende (moderator afgesloten) topics maar nog steeds heb je geen verdere/duidelijke omschrijving gegeven wat je wel al hebt geprobeerd; het enige wat ik van je terugzie is wat er niet werkt.
[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 27-07-2005 13:34 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Anoniem: 143789
Hahahahahhahahhahhaaha!
http://www.theinquirer.net/?article=24901
http://forums.totalbf2.co....php?t=18824&page=1&pp=20
0wned.
http://www.theinquirer.net/?article=24901
0wned.
Hahahahahahahaha!!!
Oud nieuws

hahahaha, en hierdoor kunnen we niet fatsoenlijk spelen.. leuke mensen, de lol voor anderen verpesten. hahahaha, hoor mij lachen

gister trouwens op een server met een leuke commander. Ik zat in m'n eentje in een squad (mjah, de rest was opeens weg
[ Voor 34% gewijzigd door Rac-On op 27-07-2005 14:01 ]
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Nou kan je wel klagen over squadmembers die niet doen wat je wilt maar het ligt ook nog wel eens aan de teamleader, als ik in 2 minuten 6x een ander target opgegeven krijg weet ik het ook niet meer hoor..... of men geeft rustig een target op aan de andere kant van de map terwijl de vlag waar iedereen op dat moment staat aangevalllen word...
Quote je niet de verkeerde?? Daarbij; het is dus gedeeltelijk te wijten aan EA/GameSpy dat ze hun servers dusdanig slecht hebben beveiligd dat er in batch een paar miljoen ID's kunnen worden bekeken en aangepast.rac-on schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:00:
[...]
hahahaha, en hierdoor kunnen we niet fatsoenlijk spelen.. leuke mensen, de lol voor anderen verpesten. hahahaha, hoor mij lachen
Aan de andere kant; het is geen betaalde dienst van EA/Gamespy dus zijn ze volgens mij aan veel minder dingen (zoals backup, beveiliging etc) gebonden dan bij een betaalde dienst.
Als ik er heel eenvoudig naar kijk: stuur een brief naar EA dat je zwaar teleurgesteld bent in het spel en de geboden mogelijkheden online en ga niet "de hackers" lopen veroordelen. Ik kan de aktie waarderen (ze hebben het voor elkaar gekregen op online-servers) maar EA kan het alleen repareren door de servers off-line te halen. Waar klopt het dan niet??
Anoniem: 111816
Leuk inderdaad dat je bij je squadleader kunt spawnen. Hieraan zitten echter ook restricties: bijvoorbeeld dat jou team minstens 1 vlag moet bezitten. In het geval dat jij beschrijft is het dus niet mogelijk bij een squad leader te spawnen.Twix schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:27:
[...]
nog een voordeel is dat als al je vlaggen bezet zijn door de tegenstander en je squadleader leeft nog dat je dan wel weer kan meespelen omdat je dan bij hem in de buurt spawned daarom join ik juist altijd een squad.
Kijk, dát zijn nou de bewegingen waar een spel als BF2 absoluut top op draait!! Helemaal mijn idee! Maar ja, dat soort servers met dat soort mentaliteit is helaas helaas bijzonder dun gezaaid..Anoniem: 117053 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:33:
[...]
Is ook in 90% van de gevallen helemaal niet nodig. Als soldaat moet je gewoon je squad leader volgen. Een beetje squad gooit zijn squad leader in een tank en laat hem stapvoets met z'n team mee rijden. Een engineer als machinegunner op de tank om uitkijk te houden en de tank te fixen. 1 anti tank om te helpen tanks neer te schieten. En de overige gewoon grunts om iedereen en alles af te maken dat niet in iets gepanserds zit. Of het nu 1 of 3 sqauds zijn je veegt ze van de kaart alsof het een stel irritante vliegen zijn.
mjah uit gewoonte quote ik altijd het laatste bericht over een onderwerp.. het is natuurlijk gewoon een reactie op de hack.MAX3400 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:09:
[...]
Quote je niet de verkeerde?? Daarbij; het is dus gedeeltelijk te wijten aan EA/GameSpy dat ze hun servers dusdanig slecht hebben beveiligd dat er in batch een paar miljoen ID's kunnen worden bekeken en aangepast.
Aan de andere kant; het is geen betaalde dienst van EA/Gamespy dus zijn ze volgens mij aan veel minder dingen (zoals backup, beveiliging etc) gebonden dan bij een betaalde dienst.
Als ik er heel eenvoudig naar kijk: stuur een brief naar EA dat je zwaar teleurgesteld bent in het spel en de geboden mogelijkheden online en ga niet "de hackers" lopen veroordelen. Ik kan de aktie waarderen (ze hebben het voor elkaar gekregen op online-servers) maar EA kan het alleen repareren door de servers off-line te halen. Waar klopt het dan niet??
Uiteraard is het slecht dat deze servers zo slecht beveiligd waren, maar die mensen hadden ook gewoon 1 account kunnen aanpassen (zelf extra accountje aanmaken en daar wat mee doen) of gewoon een uitleg naar ea kunnen mailen. maar nee, deze mensen moeten het ff grondig voor iedereen verpesten...
zelf heb ik ooit een stukje beveiligingshardware "gehacked" (manier om te omzeilen gevonden). Toen heb ik ook netjes de fabrikant gemailed "ik weet een manier en ik kan hem aan jullie vertellen of op internet rondstrooien, zeg het maar". Vervolgens netjes mailtje terug dat ze uiteraard niet wilden dat heel internet het wist en dat ik voor 1000 gulden in hun shop mocht besteden als ik het ze hun zou vertellen en beloofde m'n bek te houden...
dat is het zelfde als een black-hawk met alles erin
medic
engineer
support
dan heb je ook een goede combinatie net zoals een LAV25 of ander model
die USMC Light Armored Vehicles 25 roleert trouwens erg die 25mm kanon is zo leip
medic
engineer
support
dan heb je ook een goede combinatie net zoals een LAV25 of ander model
die USMC Light Armored Vehicles 25 roleert trouwens erg die 25mm kanon is zo leip
Anoniem: 111816
Zeer interessante oplossing voor piloten die worden getreiterd door van die eikels die voor je fighter gaan staan:
laat het vliegtuig gewoon naar achter hellen - neus omhoog - , geef throttle en zodra de jager 'opgewarmt' is, afterburner aan. Zo heb je veel en veel minder runway nodig (vrijwel geen) en kan zo'n provocerende eikel je niet meer deren. Het heeft al gewerkt voor mij iig.
succes!
Is dus gewoon hetzelfde trucje dat men vaker gebruikt om op te stijgen vanaf een schip...
laat het vliegtuig gewoon naar achter hellen - neus omhoog - , geef throttle en zodra de jager 'opgewarmt' is, afterburner aan. Zo heb je veel en veel minder runway nodig (vrijwel geen) en kan zo'n provocerende eikel je niet meer deren. Het heeft al gewerkt voor mij iig.
Is dus gewoon hetzelfde trucje dat men vaker gebruikt om op te stijgen vanaf een schip...
Werkt vaak niet helaas omdat men echt vlak voor je vliegtuig gaat staan.Anoniem: 111816 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:28:
Zeer interessante oplossing voor piloten die worden getreiterd door van die eikels die voor je fighter gaan staan:
laat het vliegtuig gewoon naar achter hellen - neus omhoog - , geef throttle en zodra de jager 'opgewarmt' is, afterburner aan. Zo heb je veel en veel minder runway nodig (vrijwel geen) en kan zo'n provocerende eikel je niet meer deren. Het heeft al gewerkt voor mij iig.succes!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Fantastische joysticks zijn de Saitek x45 en de x52, deze zijn echter wel duurder dan 30 a 40 euroAnoniem: 113257 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 19:46:
Even over joysticks he...
Heb je er nou echt veel profijt van als je met een joystick speelt?
Ik hoorde al deze naam vallen:
logitech extremde 3d pro
Mensen die een goede joystick hebben/weten? ~30 a 40 euro?
Helaas is EA groot genoeg (en ze vinden zich erg belangrijk) om een hack als deze af te schuiven op degenen die het gedaan hebben. Al zou je het met goede bedoelingen doen; de fix zal er komen alsmede een rechtzaak tegen de ontdekker.rac-on schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:22:
[...]
Uiteraard is het slecht dat deze servers zo slecht beveiligd waren, maar die mensen hadden ook gewoon 1 account kunnen aanpassen (zelf extra accountje aanmaken en daar wat mee doen) of gewoon een uitleg naar ea kunnen mailen. maar nee, deze mensen moeten het ff grondig voor iedereen verpesten...
zelf heb ik ooit een stukje beveiligingshardware "gehacked" (manier om te omzeilen gevonden). Toen heb ik ook netjes de fabrikant gemailed "ik weet een manier en ik kan hem aan jullie vertellen of op internet rondstrooien, zeg het maar". Vervolgens netjes mailtje terug dat ze uiteraard niet wilden dat heel internet het wist en dat ik voor 1000 gulden in hun shop mocht besteden als ik het ze hun zou vertellen en beloofde m'n bek te houden...
Ik denk dat je met 1 account weinig had kunnen uithalen want dan hadden ze gewoon gevonden dat het een enkele user was en dus account-reset... Maar nu er 5 miljoen accounts zijn gescannend en/of aangepast is het voor EA een berg werk om te bekijken welke account wanneer gehacked is en kunnen ze niet zomaar even een backupje terugzetten.
Het is inderdaad jammer dat het nu naar boven komt; hopelijk leert EA er heel veel van voor komende games (waaronder de standaard online-functionaliteit van de XB360) en hopelijk zal patch 1.03 ook een aantal issues extra goed oplossen.
Anoniem: 26642
Tis mij toch een raadsel hoe je je naam kan veranderen, +playerName dat werkt hier niet.

misschien dat dat op ranked servers niet werkt.
Ze hebben wel netjes EA gemailed. Gewacht...gewacht en daarna zijn ze pas tot onschuldige actie over gegaan. Lees dit anders even: klikrac-on schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:22:
[...]
mjah uit gewoonte quote ik altijd het laatste bericht over een onderwerp.. het is natuurlijk gewoon een reactie op de hack.
Hmmm, het lijkt mij dat je het kan zien
Tierelier
Anoniem: 120987
En terecht, je hebt maar met je ******* van andermans spullen af te blijven. Goede bedoelingen of niet, er is deze heren/dames niet gevraagd om eens even aan een x-tal accounts te morrelen.MAX3400 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:41:
[...]
Helaas is EA groot genoeg (en ze vinden zich erg belangrijk) om een hack als deze af te schuiven op degenen die het gedaan hebben. Al zou je het met goede bedoelingen doen; de fix zal er komen alsmede een rechtzaak tegen de ontdekker.
dat wachten vind ik niet terug in je linkt, maar als ze dat werkelijk gedaan hebben, heb ik niks gezegd!wwillem schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:57:
[...]
Ze hebben wel netjes EA gemailed. Gewacht...gewacht en daarna zijn ze pas tot onschuldige actie over gegaan. Lees dit anders even: klik.
tja, blij dat ze het op een redelijk nette manier hebben opgelost. Nu gaat het om useraccounts, volgende keer is het de postbank die zn zooi niet goed beveiligd en mensen er echt de dupe van worden. Mochten de hackers/crackers/'fill in a correct name' EA echt gewaarschuwd hebben voordat ze actie ondernamen, vind ik het een enorm slechte actie van EA. Dit soort dingen moet je gewoon serieus nemen.Anoniem: 120987 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:09:
[...]
En terecht, je hebt maar met je ******* van andermans spullen af te blijven. Goede bedoelingen of niet, er is deze heren/dames niet gevraagd om eens even aan een x-tal accounts te morrelen.
Als ze dit zonder waarschuwing gedaan hebben, vind ik het een zeer slechte actie.
http://forums.totalbf2.co....php?t=18824&page=1&pp=20rac-on schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:10:
[...]
dat wachten vind ik niet terug in je linkt, maar als ze dat werkelijk gedaan hebben, heb ik niks gezegd!
Oftewel, eerste pagina, eerste bericht, eerste alinea.
daar heb je een puntMAX3400 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:23:
[...]
Oftewel, eerste pagina, eerste bericht, eerste alinea.
..
[ Voor 99% gewijzigd door Stewie! op 27-07-2005 15:43 ]
Tja, als EA liever veel knaken wil verdienen met de verkoop van het spel en vervolgens niets onderneemt om bugs / fouten op te lossen is dit op zich wel een goede manier om je onvrede kenbaar te maken.DaMorpheus schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:41:
[...]
Valt zo'n actie goed te praten?Dat probeer je nu toch niet?
Als ik morgen bij jouw inbreek omdat ik vind dat je jij stom bent, is dat dan ook goed te praten? Nee. Inbreken = strafbaar en doe je niet. Ook digitaal niet. Ga dus niet dit soort bullshit goedpraten want die crackers hebben ervoor gezorgd dat wij, de gamers, de dupe zijnMAX3400 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:09:
[...]
Quote je niet de verkeerde?? Daarbij; het is dus gedeeltelijk te wijten aan EA/GameSpy dat ze hun servers dusdanig slecht hebben beveiligd dat er in batch een paar miljoen ID's kunnen worden bekeken en aangepast.
Nee dat is het nietMF schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:44:
[...]
Tja, als EA liever veel knaken wil verdienen met de verkoop van het spel en vervolgens niets onderneemt om bugs / fouten op te lossen is dit op zich wel een goede manier om je onvrede kenbaar te maken.

Strafbare feiten plegen om je mening te uitten, hoe kom je erbij om dat goed te gaan praten
Het hele idee dat je verplicht een online account moet maken om online te kunnen spelen is al walgelijk imho, wat mij betreft hoop ik dat het nooit meer online komt (of dat het nog veel aanvallen mag krijgen), dat er een paar rechtzaken aangespant gaan worden vanwege een product niet kunnen gebruiken en vervolgens uiteindelijk gewoon het oude vertrouwde systeem terug 
Kost wat irritatie maar dan heb je wel wat
//edit: opzich heb ik er verder niks op tegen dat de stats online bewaard worden (ook i.v.m. cheatgevoeligheid) maar uberhaupt niet kunnen spelen dat kun je niet verkopen...
@reactie hieronder: dat moet uitstekend naast elkaar kunnen werken.
//edit: opzich heb ik er verder niks op tegen dat de stats online bewaard worden (ook i.v.m. cheatgevoeligheid) maar uberhaupt niet kunnen spelen dat kun je niet verkopen...
@reactie hieronder: dat moet uitstekend naast elkaar kunnen werken.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 27-07-2005 15:53 ]
Dus spelen zonder ranks? Dus spelen mét cheaters? Dus spelen zonder statistieken?Anoniem: 26235 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:48:
Het hele idee dat je verplicht een online account moet maken om online te kunnen spelen is al walgelijk imho, wat mij betreft hoop ik dat het nooit meer online komt (of dat het nog veel aanvallen mag krijgen), dat er een paar rechtzaken aangespant gaan worden vanwege een product niet kunnen gebruiken en vervolgens uiteindelijk gewoon het oude vertrouwde systeem terug
Anoniem: 23299
Wat wil je dan? zonder online account wel online kunnen spelen? en dan? dan is helemaal niet meer na te gaan wie er legaal zijn, kunnen er geen stats/ladders worden bijgehouden, is het onmogelijk cheaters te ontdekken of te bannen etc.. maar dat wil je blijkbaar graag? je cheat zelf nogal veel begrijp ik dus?Anoniem: 26235 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:48:
Het hele idee dat je verplicht een online account moet maken om online te kunnen spelen is al walgelijk imho.
enige dat ik jammer vindt is dat je, als zoals gister de account server down is, je geen lan game kunt joinen.
ps.. als je dit zo 'walgelijk' vindt, wat doe je hier dan.. verpats je game aan iemand die er wel lol van heeft en maak iets beters.. je weet het iig al wel beter.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 23299 op 27-07-2005 15:56 ]
DaMorpheus schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:45:
[...]
Als ik morgen bij jouw inbreek omdat ik vind dat je jij stom bent, is dat dan ook goed te praten? Nee. Inbreken = strafbaar en doe je niet. Ook digitaal niet. Ga dus niet dit soort bullshit goedpraten want die crackers hebben ervoor gezorgd dat wij, de gamers, de dupe zijn
Maar de essentie van de hack is dus dat je een produkt koopt van een bedrijf, het produkt werkt niet goed en als ze het willen repareren dan wordt het alleen maar slechter. Dan stel je daar het bedrijf meerdere malen van op de hoogte maar omdat je zien als een mier/nummer, besteden ze er geen aandacht aan. Ja, eigen rechter spelen is ook niet alles maar wel logisch.
Resultaat nu?? Dat EA wereldwijd publiekelijk voor lul staat en wel met een verdomd goede en stabiele patch moet komen om niet hun reputatie als developer/game-house op het spel te zetten.
Komop beetje creatief denken: het moet imho goed mogelijk zijn om aan de hand van je UNIEKE cd-key de gegevens online op te slaan. En eventueel meerdere profielen d.m.v. een check unieke cd-key + playername. Daar hoeft helemaal geen verplicht inlogsysteem aan vast te zitten.Anoniem: 23299 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:53:
[...]
Wat wil je dan? zonder online account wel online kunnen spelen? en dan? dan is helemaal niet meer na te gaan wie er legaal zijn, kunnen er geen stats/ladders worden bijgehouden, is het onmogelijk cheaters te ontdekken of te bannen etc.. maar dat wil je blijkbaar graag? je cheat zelf nogal veel begrijp ik dus?
enige dat ik jammer vindt is dat je, als zoals gister de account server down is, je geen lan game kunt joinen.
Maar goed waar het waarschijnlijk op neer komt is of dat het een geldkwestie is of i.v.m. bepaalde wetten in landen waar dit soort systemen niet mogelijk zijn ofzo, heb hier verder niet zoveel verstand van
hallo mensenkinderen,
is dit spel speelbaar op dit systeem?
athlon 1700mhz
1000mb cas 2
9800pro
?
dank u
athlon 1700mhz
1000mb cas 2
9800pro
?
dank u
Ja en nee. Gelukkig heeft EA minimum & recommend specs gepubliceerd. Succes ermee.meneer_brinkman schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:59:
hallo mensenkinderen,
athlon 1700mhz
1000mb cas 2
9800pro
?
dank u

Het is twee keer gebeurd dat er langere tijd niet kon worden gespeeld omdat de servers down waren, bijde keren was dit omdat ze aangevallen werden. Maar jij zegt nu dat ze EA mogen aanvallen (of dat het iig begrijpelijk is) omdat EA een product levert dat regelmatig niet te spelen is omdat de servers weer eens down zijnMAX3400 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:57:
[...]
Jij hebt mij niet eerst een aantal keer verwittigd dat je iets tegen me hebt alsmede het feit dat ik je niet iets heb geleverd waarmee je problemen ondervindt. Ik praat het niet goed, maar gelukkig heb ik nog een normaal sociaal leven waardoor ik niet zoals sommige bezoekers hier 24/7 zit te miepen dat ik niet kan connecten ofzo en kan ik gelukkig luchtiger ertegenaan kijken dat er "even een dagje" niet gespeeld kan worden.
Maar de essentie van de hack is dus dat je een produkt koopt van een bedrijf, het produkt werkt niet goed en als ze het willen repareren dan wordt het alleen maar slechter. Dan stel je daar het bedrijf meerdere malen van op de hoogte maar omdat je zien als een mier/nummer, besteden ze er geen aandacht aan. Ja, eigen rechter spelen is ook niet alles maar wel logisch.
Resultaat nu?? Dat EA wereldwijd publiekelijk voor lul staat en wel met een verdomd goede en stabiele patch moet komen om niet hun reputatie als developer/game-house op het spel te zetten.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Hoimeneer_brinkman schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:59:
hallo mensenkinderen,
athlon 1700mhz
1000mb cas 2
9800pro
?
dank u
fijn om te zien dat je zo geinteresseerd bent in Battlefield 2, maar zeker vergeten de systeemeisen te checken en ervaringen te lezen van andere mensen hoe het op hun systemen draait
ohh sorry, ik heb mijn vraag verkeerd geformuleerd.MAX3400 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:02:
[...]
Ja en nee. Gelukkig heeft EA minimum & recommend specs gepubliceerd. Succes ermee.
ik wilde gewoon even weten of iemand dit spel met zo'n soort systeem speelt en of het dan speelbaar loopt, aan minimum specs heb ik niks omdat ik slechte ervaringen heb met opgegeven min. specs.
ps. ik heb dit topic doorgenomen, heb niet alle andere 2000099188 pagina's doorgenomen, mijn excuses
[ Voor 12% gewijzigd door gotfurrr op 27-07-2005 16:06 ]
zeker niet logisch. Eigen rechter spelen doe je maar met je broertje en zusje, maar niet op deze manier.MAX3400 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:57:
[...]
Maar wat wil je dan? Dat de hoogste baas van EA jou persoonlijk belt en je bedankt voor de input? Weet je: als er problemen zoals deze zijn, dan krijgt EA direct zoveel mails en telefoontjes binnen dat ze het niet aankunnen. Logisch, want niemand rekent op een stijging in het aantal support calls van 500% in één dag.
En zeker besteedt EA aandacht aan de bugs. Maar ook zij zijn afhankelijk: van DICE voor de gameplay en van GameSpy voor de acccount servers. En geen enkele engineer kan binnen een dag een enorme bug fixen, testen en releasen.
Het is gewoon naïef om te denken dat een groot bedrijf als EA dit soort bugs/fouten binnen een dag kan verhelpen.
Mwah, ook Valve had aanloopproblemen met Steam, ze werden nazi's genoemd, uitgescholden, en kijk nu: perfect systeem. Elk systeem van deze omvang en tijdsdruk kan te maken krijgen met aanloopproblemen. Fix ze en iedereen is weer tevreden.Resultaat nu?? Dat EA wereldwijd publiekelijk voor lul staat en wel met een verdomd goede en stabiele patch moet komen om niet hun reputatie als developer/game-house op het spel te zetten.
fsfikke schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:03:
[...]
Het is twee keer gebeurd dat er langere tijd niet kon worden gespeeld omdat de servers down waren, bijde keren was dit omdat ze aangevallen werden. Maar jij zegt nu dat ze EA mogen aanvallen (of dat het iig begrijpelijk is) omdat EA een product levert dat regelmatig niet te spelen is omdat de servers weer eens down zijn
[ Voor 12% gewijzigd door Stewie! op 27-07-2005 16:06 ]
Hoe oud is Steam nu onderhand?? Hoe oud is BF2? Had Steam ook niet aanzienlijke problemen met connecten naar/spelen op servers??DaMorpheus schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:05:
Mwah, ook Valve had aanloopproblemen met Steam, ze werden nazi's genoemd, uitgescholden, en kijk nu: perfect systeem. Elk systeem van deze omvang en tijdsdruk kan te maken krijgen met aanloopproblemen. Fix ze en iedereen is weer tevreden.
[...]
Same shit nu met EA alleen heeft iemand ook laten zien hoe slecht de infrastructuur rondom de game in elkaar zit.
Nou, dan zet je je PC af tegen de recommended specs en zie je meteen dat je het niet kan spelen op "wenselijke performance" (aangezien je niets met minimum specs te maken wil hebben).meneer_brinkman schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:05:
[...]
ohh sorry, ik heb mijn vraag verkeerd geformuleerd.
ik wilde gewoon even weten of iemand dit spel met zo'n soort systeem speelt en of het dan speelbaar loopt, aan minimum specs heb ik niks omdat ik slechte ervaringen heb met opgegeven min. specs.
ps. ik heb dit topic doorgenomen, heb niet alle andere 2000099188 pagina's doorgenomen, mijn excuses
[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 27-07-2005 16:09 ]
MAX3400: Ooit van de Edit knop gehoord? 
In plaats van Meneer_Brinkman te bekritiseren kan je zelf ook nog wel wat GoT lesjes gebruiken
Voor de rest; elk systeem kent zijn zwakke punten. En als je niet zonder BF2 kan (en daar verdenk ik een aantal mensen die hier posten van): laat je nakijken
In plaats van Meneer_Brinkman te bekritiseren kan je zelf ook nog wel wat GoT lesjes gebruiken
Voor de rest; elk systeem kent zijn zwakke punten. En als je niet zonder BF2 kan (en daar verdenk ik een aantal mensen die hier posten van): laat je nakijken
[ Voor 91% gewijzigd door Gunner op 27-07-2005 16:11 ]
Al geprobeerd om de demo te draaienmeneer_brinkman schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:11:
[...]
ehh die slotjes zijn uit 2003, het is nu 2005. en nu weer on topic he, boefje.

Default blanke hetero
ik weet absoluut niet hoe het precies gegaan is en ik ben het absoluut met je eens dat je nooit het recht hebt om eigen rechtertje te spelen, maar ook al kan je een bug niet direct fixen, je kan de melden wel bedanken en laten weten dat je er mee bezig bent. In mijn geval (zie paar posts terug) had ik ook binnen een dag een reactie van het betreffende (ook niet bepaald kleine) bedrijf en binnen een week persoonlijk contact met de algemeen directeur nederland...DaMorpheus schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:05:
zeker niet logisch. Eigen rechter spelen doe je maar met je broertje en zusje, maar niet op deze manier.
Maar wat wil je dan? Dat de hoogste baas van EA jou persoonlijk belt en je bedankt voor de input? Weet je: als er problemen zoals deze zijn, dan krijgt EA direct zoveel mails en telefoontjes binnen dat ze het niet aankunnen. Logisch, want niemand rekent op een stijging in het aantal support calls van 500% in één dag.
maar goed, als ea niet gereageerd heeft, hadden ze idd beter gewoon een eigen account kunnen vernachelen of zo, of 50 nieuwe accounts aanmaken en die wat hoge onderscheidingen/rangen geven, zoals hierboven al aangegeven. Een beetje, niet al te ingrijpende toepassing van 'wie niet horen wil moet voelen' kan soms nodig zijn als bedrijven niet willen luisteren...
Bij Americas Army heb je ook een account nodig. Maar wanneer zij bezig zijn met groot onderhoud wordt de authorasation server uitgeschakeld en kan er toch gespeeld worden op alle servers. Alleen worden de stats dan niet bijgehouden en krijg je ook geen punten om een hogere honor te krijgen. Het is dus allemaal best mogelijk om zo'n systeem te hebben, maar je moet het alleen niet aan dat gamespy koppelen. Zo'n gamespy-id heeft helemaal niks met het spel te maken, maar is wel vereist.
Bij americas army is het ook gewoon mogelijk om je account naam te veranderen, blijft je score gewoon bestaan. Maar doordat gamespy vet geld heeft betaald om de accounts aan hun gebeuren te mogen koppelen is dat bij bf2 niet mogelijk.
Bij americas army is het ook gewoon mogelijk om je account naam te veranderen, blijft je score gewoon bestaan. Maar doordat gamespy vet geld heeft betaald om de accounts aan hun gebeuren te mogen koppelen is dat bij bf2 niet mogelijk.
Anoniem: 135756
Hmm Lighteye heeft wel degelijk een punt.... zonder die online accounts/stats heb je geen ranked servers.....dus genoeg servers, geen gehack (waarom zou je?) en geen gedoe.Anoniem: 23299 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:53:
[...]
ps.. als je dit zo 'walgelijk' vindt, wat doe je hier dan.. verpats je game aan iemand die er wel lol van heeft en maak iets beters.. je weet het iig al wel beter.
Gewoon zoals vroegah.
Klinkt mij heel prettig in de oren.
bij aa moeten de authorised servers wel in "niet authorised mode' draaien, maar dan kan je idd gewoon doorspelen. Gelukkig wel zeg, want die servers waren in het begin ook niet bepaald stabielTeringJantje schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:14:
Bij Americas Army heb je ook een account nodig. Maar wanneer zij bezig zijn met groot onderhoud wordt de authorasation server uitgeschakeld en kan er toch gespeeld worden op alle servers. Alleen worden de stats dan niet bijgehouden en krijg je ook geen punten om een hogere honor te krijgen. Het is dus allemaal best mogelijk om zo'n systeem te hebben, maar je moet het alleen niet aan dat gamespy koppelen. Zo'n gamespy-id heeft helemaal niks met het spel te maken, maar is wel vereist.
@lenny_z: wat aa doet dus, alleen maar stats tracken e.d. als de auth servers up zijn, anders speel je gewoon zonder dat er getracked wordt..
[ Voor 8% gewijzigd door Rac-On op 27-07-2005 16:17 ]
Anoniem: 135756
Ja...ik vind dat toch wel zo belachelijk dat je naam de z.g.n. "unique ID" is......TeringJantje schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:14:
Gewoon vrije namen, en koppelen aan een nummer. en als je toevallig iemand tegenkomt met dezelfde naam op een server dat krijgt degene die als laatste joined een (2) achter zijn naam.
ff quoten voor als iemand het niet opvaltTeringJantje schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:14:
Maar een systeem als dit is natuurlijk veel beter
Ik vind niet dat je je naam 'on-the-fly' moet kunnen veranderen. Maar het zou wel fijn zijn je account gekoppeld is aan een unique-id en dat je zeg 1 keer per 24 uur je naam veranderen. En het moet wel zo zijn dat iedere naam uniek blijft. En dat is ook niet zo moeilijk om in een database in te bouwen.Anoniem: 135756 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:17:
[...]
Ja...ik vind dat toch wel zo belachelijk dat je naam de z.g.n. "unique ID" is......
Gewoon vrije namen, en koppelen aan een nummer. en als je toevallig iemand tegenkomt met dezelfde naam op een server dat krijgt degene die als laatste joined een (2) achter zijn naam.
Het is idd BS als er mensen kwaad zitten te worden omdat ze een paar daagjes geen BF2 kunnen spelen. Kinderachtig gewoon.
@mensen die aan de bovenstaande omschrijving voldoen:
EA heeft de servers plat gegooid en niet de hackers.
Ik dacht dat hacken niet strafbaar was.
Een systeem hacken en gegevens misbruiken is strafbaar (voor zover ik weet)
Dat hebben deze lui niet gedaan.
Ze hebben de security leaks eerst geemaild. Toen er niks aan gedaan werd hebben ze deze blootgesteld. En aan EA de keuze om alles plat te gooien. Hopelijk zullen ze in het vervolg een goed beter werkend spel op de makt brengen.
Als zij mijn persoonsgegevens verlangen om hun spel te spelen.. moeten ze die ook gewoon goed beveiligd ergens opslaan.
@mensen die aan de bovenstaande omschrijving voldoen:
EA heeft de servers plat gegooid en niet de hackers.
Ik dacht dat hacken niet strafbaar was.
Een systeem hacken en gegevens misbruiken is strafbaar (voor zover ik weet)
Dat hebben deze lui niet gedaan.
Ze hebben de security leaks eerst geemaild. Toen er niks aan gedaan werd hebben ze deze blootgesteld. En aan EA de keuze om alles plat te gooien. Hopelijk zullen ze in het vervolg een goed beter werkend spel op de makt brengen.
Als zij mijn persoonsgegevens verlangen om hun spel te spelen.. moeten ze die ook gewoon goed beveiligd ergens opslaan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:
Om het topic nuttig & leuk te houden:
- Zoek eerst voordat je iets vraagt.
- Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.
- Respecteer elkaar en elkaars mening.
- Geen clanwerving.
- Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.