[ Voor 38% gewijzigd door Bigfoot48 op 26-07-2005 20:58 . Reden: dyslexsie ]
veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)
Heb ik ook keer gehad, na 2 maanden kwam ik er pas achter, was me pc op me werk dus baalde stevigAnoniem: 113257 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 20:26:
[...]
Dubbelklikken op het grijze gedeelte.
mijn documenten/battlefield2/screenshotsBigfoot48 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 20:56:
Als je screenies hebt gemaakt in bf2. . . weet iemand waar je die screenies kan vinden? heb er een paar gemaakt met die GF 4 fix maar dat is gewoonmet de pet op . . . als iemand het weet laat maar even horen dan zet ik ze gelijk online als ik ze kan vinden:P
Echt waar ik klik hier mijn muis helemaal gek maar het werkt gewoon niet,
Nog 1 keer proberen maar lukt waarschijnlijk niet !?
Ik wacht gewoon wel tot ze weer up zijn, ze zouden gewoon een timeout van max 1,5 minuut erin moet fixen...
Anoniem: 113257
Je moet wel klikken op dat grijze gedeelte aan de zijkant, niet op die kruis rechtsboven.Nevels schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:00:
[...]
Echt waar ik klik hier mijn muis helemaal gek maar het werkt gewoon niet,
Nog 1 keer proberen maar lukt waarschijnlijk niet !?
Vervelende is dat ik hem ook niet kan killen in taskmanager, alleen logout werkt, waarna ik opnieuw me windows moet opstartenFreezerator schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:06:
Volgens mij is het grijs dubbelklikken alleen voor de taskmanager bedoelt.
Ik wacht gewoon wel tot ze weer up zijn, ze zouden gewoon een timeout van max 1,5 minuut erin moet fixen...
Sorry hoor maar ik vind dit nogal amateuristisch geprogrammeerd.
Anoniem: 127429
Nice screens.Bigfoot48 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:09:
Zozo hier zijn ze dan, zo is echt niet te spelen. . . dan nog maar een paar weekjes werken voor een videokaartje:'(
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet je wat je dan kan doen !?! Moet je in windowed mode spelen kan je hem makkelijker killen . . . het is niet fraai maar beter dan een harde reset je doet het door bij je snelkoppeling van je BF2raptorix schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:09:
[...]
Vervelende is dat ik hem ook niet kan killen in taskmanager, alleen logout werkt, waarna ik opnieuw me windows moet opstarten
Sorry hoor maar ik vind dit nogal amateuristisch geprogrammeerd.
"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 --> naar 0 te doen
Anoniem: 126062
En ik dacht dat ik slechte graphics hadBigfoot48 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:09:
Zozo hier zijn ze dan, zo is echt niet te spelen. . . dan nog maar een paar weekjes werken voor een videokaartje:'(
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 26-07-2005 21:15 ]
Ja he?
Het is zowieso niet te spelen als die suffe servers d'r uit blijven liggen.. zucht..Bigfoot48 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:12:
[...]
Ja he?zoals ik al zei zo is niet te spelen zeker niet als je beeld telkens voor de helft met een grijsvlak opvult of helemaal . . . (Zucht)
Ik had vanavond nog speciaal vrijgehouden om ff lekker te gamen..

..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Anoniem: 134870
jah me 2RobzQ schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:15:
[...]
Het is zowieso niet te spelen als die suffe servers d'r uit blijven liggen.. zucht..
Ik had vanavond nog speciaal vrijgehouden om ff lekker te gamen..
connecting...........
connecting.........
And it goes BRAAAAAPP!
Anoniem: 91271
Onderhoud? My @ss... De hele boel ligt plat en dat heeft vast weer met een of andere hack-actie te maken. ....lijkt erop dat er nu een achilleshiel van BF2 geraakt is. Hackers hebben door dat ze met een aanval op die stat-server de hele community kunnen omleggen, dus dat is natuurlijk reuze interessant om je pijlen op te richten.Freezerator schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:06:
Volgens mij is het grijs dubbelklikken alleen voor de taskmanager bedoelt.
Ik vind 't een top spel en het draait op mijn PC ook uitstekend, maar ik vind het wel waardeloos dat een spel zo afhankelijk is van een externe server voor een verbinding. 't Zou veel eenvoudiger zijn om na een time-out van een minuut automatisch een bericht te geven dat de ranking niet werkt en dat ongerankte servers wel beschikbaar zijn. Maar nu kom je gewoonweg het internet niet op omdat je niet voorbij de login komt. En met een offline account kan je alleen op je LAN zoeken naar servers, maar niet op internet...
Als je kijkt naar de levensduur van een spel vraag ik me af hoe dat over een paar jaar gaat. Er zijn altijd hardcore fans die jaren later nog zo'n spel spelen (kijk maar es naar de QUAKE3 servers die er nog steeds zijn) en ik vraag me af hoe dat dan gaat werken en of EA doodleuk jarenlang een stats-server in de lucht houdt. Maar ja, dan zijn we natuurlijk ook weer *-tig patches verder en hebben ze misschien een oplossing bedacht hiervoor
Anoniem: 62696
Lees eens een paar posts terug.Bigfoot48 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:20:
Mijn broertje heeft hem ook vanmiddag gekocht en bij probeerde net via gamespy te connecten en toen kreeg ie dittuh . . .
[afbeelding]
Ze kondigen al een uitbreiding aan (met ingame screens en al) en ze kunnen nog niet eens een fatsoenlijk menu maken voor het origineel !!!?
Klote EA; sorry maar dat riekt gewoon naar geld klopperij
Anoniem: 120987
- Voordeel: zo meid, zullen we vanavond eens lekker op tijd naar bed gaan?
- Nadeel: Volgens mij zit ik morgenvroeg [PC] Battlefield 2 - deel XX te lezen
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Tenzij iemand anders een nieuw topic zal openen denk ik het niet want ik ga zo slapenAnoniem: 120987 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:27:
Dat je niet kan connecten heeft een voordeel en een nadeel:
- Voordeel: zo meid, zullen we vanavond eens lekker op tijd naar bed gaan?
- Nadeel: Volgens mij zit ik morgenvroeg [PC] Battlefield 2 - deel XX te lezen
ik baal ervan dat je geen screenshot kan maken als je na één ronde het statsscherm van de zojuist gespeelde ronde. in mohaa maakte ik vaak screenshots als ik erg goed gespeeld had. suf dat het dus niet in BF2 kanBigfoot48 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 20:56:
Als je screenies hebt gemaakt in bf2. . . weet iemand waar je die screenies kan vinden? heb er een paar gemaakt met die GF 4 fix maar dat is gewoonmet de pet op . . . als iemand het weet laat maar even horen dan zet ik ze gelijk online als ik ze kan vinden:P
Anoniem: 77587
Das dus duidelijk dat er van een hack sprake is geweest.EA unter Druck - von foxce am 26.07.2005 16:20:45
Hacker machen ihnen das Leben schwer
Durch einen Angriff eines Hacker wurden für Battlefield 2 ca. fünf Millionen Accounts gehackt. Der Hacker konnte durch sein Werk alle Waffen freischalten. Damit will er EA dazu bewegen auf die Sicherheitslücken zu reagieren, die er ihnen aufgezeigt hat.
EA will die Änderungen für die Accounts so schnell wie möglich rückgängig machen

[ Voor 92% gewijzigd door TRASH_LORD op 26-07-2005 21:47 ]
http://gathering.tweakers...0/0#medals_badges_ribbonsTRASH_LORD schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:36:
Voor de mensen die dit nog niet weten.
Misschien is dit ook wel handig om in de startpost op te nemen.
----------
Het verkrijgen van basic medals en ribbons:
Medals:
Basic Combat (Kit): 10 kills in 1 round on that kit
Basic Pistol Combat: 7 kills with a pistol in one round
Basic Knife Combat: 7 kills with a knife in one round
Basic Engineer: Repair 5 points
Basic First Aid: Heal 5 points
Basic Resupply: Resupply 5 points
Basic (Vehicle): 20 minutes total time spent in a plane or 10 kills (Aviator, Armor, Air Defense, Helicopter, Transport)
Ribbons:
Airborne Ribbon: Parachute from about 500m
Combat Action Ribbon: 18 kills in 1 round
Meritorious Unit Ribbon: 40 team points
----------
En zal als de servers weer draaien een =GoT=bvk accountje aanmaken, zie wel wie er volgt
Staan in \Mijn Documenten\Battlefields 2\Screenshots map...Bigfoot48 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 20:56:
[ Voor 51% gewijzigd door bvk op 26-07-2005 21:47 ]
Met printscreen of fraps kun je dit probleemloos ...PuckStar schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:32:
[...]
ik baal ervan dat je geen screenshot kan maken als je na één ronde het statsscherm van de zojuist gespeelde ronde. in mohaa maakte ik vaak screenshots als ik erg goed gespeeld had. suf dat het dus niet in BF2 kan
Reeds 100x gelijkaardige lijst gepost ... Bovendien lijkt jouw info langs geen kanten te kloppenTRASH_LORD schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:36:
Voor de mensen die dit nog niet weten.
Misschien is dit ook wel handig om in de startpost op te nemen.
----------
Het verkrijgen van basic medals en ribbons:
Medals:
Basic Combat (Kit): 10 kills in 1 round on that kit
Basic Pistol Combat: 7 kills with a pistol in one round
Basic Knife Combat: 7 kills with a knife in one round
Basic Engineer: Repair 5 points
Basic First Aid: Heal 5 points
Basic Resupply: Resupply 5 points
Basic (Vehicle): 20 minutes total time spent in a plane or 10 kills (Aviator, Armor, Air Defense, Helicopter, Transport)
Ribbons:
Airborne Ribbon: Parachute from about 500m
Combat Action Ribbon: 18 kills in 1 round
Meritorious Unit Ribbon: 40 team points
----------

Ahh dus daar staat het, heb het nooit niet gezien

Heb me er een ongeluk naar gezocht

moet je dan piloot zijn of mag je ook mee liften voor 15 min.
Anoniem: 141522
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
printscreen dan moet je dus gelijk het spel uit (of alt-tab) om het te pasten in bijv. paint.Anoniem: 127429 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:43:
[...]
Met printscreen of fraps kun je dit probleemloos ...
fraps zal ik is proberen. thanks
Mag ook meeliften, maat van me kreeg 'm samen met ze crew service ribbonmad_max234 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:46:
Basic Helicopter : · 15 Minutes in a Helicopter in 1 Round
moet je dan piloot zijn of mag je ook mee liften voor 15 min.
dat soort awards kan je echt makkelijk krijgen op ranked servers waar maar 1 iemand is ofzo....maar of je dr dan trots op kunt zijn is wat anderslieb schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:52:
[...]
Mag ook meeliften, maat van me kreeg 'm samen met ze crew service ribbon

wat mij trouwens echt super vet lijkt is dat je bijvoorbeeld een bepaald aantal punten hebt, en dat je daarvan je eigen kit kut samen stellen. Bijvoorbeeld wel dat je nogs teeds engineer bent of medic, dus dat je nite als special ops een medic kit kut kiezen, maar wel je handgun, mss ander soort mes, handgranaat, explosief, landmijn etc.
dus wel dat je somehow toch nog een unieke functie hebt maar wel andere dingen mee kunt nemen.... ik mis namelijk altijd die anti-personeel-landmijnen als ik special ops ben, die dingen ownen echt namelijk
[ Voor 46% gewijzigd door FireFoz op 26-07-2005 21:57 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
moet je nu 250 uur spelen en 20 kils voor je deze medal krijgt of is 20 kills in een ronde ook goed voor een medal?
Veteran Anti-Tank · 20 Kills in 1 Round as Anti-tank Class
· 250 Global Hours as Anti-Tank Class
Anoniem: 87260
je hebt minimaal 8 nodig geloof ikFireFoz schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:55:
[...]
dat soort awards kan je echt makkelijk krijgen op ranked servers waar maar 1 iemand is ofzo....maar of je dr dan trots op kunt zijn is wat anders
je moet 250 als anti tank spelen dus dat zal meer dan 250 uur totaal zijnmad_max234 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:58:
ff nog een vraagje over de medals
moet je nu 250 uur spelen en 20 kils voor je deze medal krijgt of is 20 kills in een ronde ook goed voor een medal?
Veteran Anti-Tank · 20 Kills in 1 Round as Anti-tank Class
· 250 Global Hours as Anti-Tank Class
Inderdaad.Anoniem: 10456 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:01:
Denk dat je aan allebei de voorwaarden moet voldoen
ik vind wel dat de eisen heeeeeeeeeeeel ver uit elkaar liggen kwa medals en ribbons e.d. hoor.
Etuuuuuh!
Ja, het werkt! Maar naar het hoofdmenu gaan zit er niet in... Reset je pc dan maar weerJaWa schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:29:
na veel geduld kom ik er wel door... en zit nu op djmantirs server... alleen er zijn geen medespelers.. dus de rest... zet em aan en heb geduld... damn heb het vandaag speciaal gekocht om vanaaf ff te gamen.

Wat je vind, moet je naar de politie brengen...Crypter schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:05:
nogmaals:
ik vind wel dat de eisen heeeeeeeeeeeel ver uit elkaar liggen kwa medals en ribbons e.d. hoor.
Zo'n slecht iemand als ik red da nooit

Neem me niet kwalijk dat ik het in de groep gegooid heb.IJnte schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 19:36:
Gasten,
Stop Plz met: Ik kan er niet in!. Er is gewoon vandaag een probleem en er is onderhoud.. So be it.. Ga nou niet weer 10 pagina's vullen met dit gezeik plz!!! Jullie zijn echt niet de enige
Het is meer een toevoeging dan het daadwerkelijk iets opleverd ofzo...Crypter schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:05:
nogmaals:
enige wat iets opleverd zijn misschien de unlocks en unlocks heten zo omdat je er wat voor moet doen had je van te voren moeten bedenken voordat je het spel kopen deed imho.
Wat mij betreft had 't toch wel zo mogen zijn dat de eisen hoog liggen, maar het moet wel haalbaar zijn om te halen. Niet iedereen zit 24h per dag achter de pc 7 dagen per week en 52 weken per jaar, als je alle badges wilt hebben heb je namelijk volgens mij wel zoiets nodig aan uren speeltijd alleen al.
Als je inlogt en BF2 gaat servers zoeken dan heeft ie er na een tijdje genoeg. Als je op verversen klikt - gaat ie verversen, geen prbleem dus - Maar klik je op bijwerken, dan hup blanco en alle servers weg. BUG? normaal?
Zou idd mooi zijn, hebben ze ook nooit nieuwe troepen nodig, gewoon 15 seconden wachtenT4F.nl_Muad schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:09:
leuk als de halve wereld zo maar alles kan halen. Het zijn niet voor niets medailles, die haal je irl ook maar niet zo. Zou mooi zijn, halve landmacht met tig onderscheidingen....
Het is maar een spel, hoeft niet exact zoals irl te gaan
Staak het vuren, de 15 minuten timer is op!fsfikke schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:18:
[...]
Zou idd mooi zijn, hebben ze ook nooit nieuwe troepen nodig, gewoon 15 seconden wachten![]()

Anoniem: 123536
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
True, maar het moet iets zijn om voor te gaan, niet zoiets, gaap weer een elite medal erbij. Da's toch ook niet leuk? Die basic dingen vliegen idd binnen, vind het prima om wat harder te moeten werken voor de andere awards. Nu is 250 uur ook wel veel, maar een flink aantal heb je 'slechts' 100 uur voor nodig.fsfikke schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:18:
[...]
Zou idd mooi zijn, hebben ze ook nooit nieuwe troepen nodig, gewoon 15 seconden wachten![]()
De accountservers zijn down op dit moment waardoor je niet kan inloggen...SindaPaus schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:23:
Vreemd. Ik gebruikte eerst de oude versie (die met die vorige patch die niet helemaal deugde) en het spel liep vast terwijl ik aan het inloggen was met de accountserver. Ik mijn pc resetten en eens hier op het forum checken of er een nieuwe versie is en die is er. Nu speel ik versie 1.1.2484 en ik ervaar een kleine verbetering: het spel loopt vast terwijl ik inlog, maar ik kan m.b.v. alt+tab mijn startbalk tevoorschijn toveren en met de RMK het spel afsluiten. Hoe kan dit nou opeens allemaal gebeuren? Iemand anders met deze ervaring?
Best wel ziek nu al corporal bent, Zou mijn vriendin niet blij mee zijn, en mijn vrienden ook niet...
Ik zal ook waarschijnlijk niet snel andere rank halen
Zou er misschien niet in de startpost iets kunnen opgenomen worden over joysticks ? ik zie de vraag vaak genoeg voorbij vliegen.
Ik vind de Logitech extreme 3d pro heerlijk en dat voor maar 30 euri.
Is toch wel belangerijk in BF2 een (goeie) joystick (als je wilt vliegen dan)
Soms zit het mee, Soms zit het tegen.
[ Voor 99% gewijzigd door harryvos op 26-07-2005 22:31 ]
Wat is er mis met het toetsenbord?Ik vind de Logitech extreme 3d pro heerlijk en dat voor maar 30 euri.
Is toch wel belangerijk in BF2 een (goeie) joystick (als je wilt vliegen dan)
Sjongejonge, je gaat toch niet op je Computer schieten.Anoniem: 123536 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:20:
Voor de casemodders onder ons: http://www.bit-tech.net/m...9/battlefield2_mod/1.html

heb namelijk een batch die bf2 kan killen. en met een knopje op m'n afstandsbediening roep ik die batch aan
gebruikte het vaak bij andere games ook als ze weleens vastliepen zonder dat ik naar me desktop kon.
verbind gewoon niet... zonder meldingen oid. 2'tje blijft gewoon draaien of er niks aan de hand is
Etuuuuuh!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
jammer maar helaas .. pas als er 10 man op een server zitten gaat de ranking tellen. Daarnaast moet je voor de service ribbon iets van 13 kill assists en 5 kills .. niet helemaal gratis dus.FireFoz schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:55:
dat soort awards kan je echt makkelijk krijgen op ranked servers waar maar 1 iemand is ofzo....maar of je dr dan trots op kunt zijn is wat anders
Sniper (claymore), zelf kits samenstellen ... hhhmmmm.FireFoz schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:55: ik mis namelijk altijd die anti-personeel-landmijnen als ik special ops ben, die dingen ownen echt namelijk
- M4 + Med Kit + Claymore + C4 ... ik zie hoe dat het spel niet leuk zou maken voor veel mensen
BTW.. leuk dat je steeds de N bij kunt vergeet :-)
whaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahhahaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaCrypter schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:40:
meer mensen problemen met inloggen op accountserver? ik kom er niet in
verbind gewoon niet... zonder meldingen oid. 2'tje blijft gewoon draaien of er niks aan de hand is
volgens mij ben je de enige. verder is iedereen druk aan het spelen hoor!!!

kom niet verder dan met het laden hiervan

lol sorry had nog niet gelezen... ghehehe sorry
[ Voor 19% gewijzigd door Pjoek op 26-07-2005 22:52 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 87260 op 26-07-2005 22:53 ]
Etuuuuuh!
Ach is eigenlijk best handig zo. Hoef niet eens te proberen het spel op te starten. Ik kijk gewoon om de paar minuten in deze topic en zolang er nog mensen vragen waarom ze niet kunnen inloggen hoef ik het niet te proberen. Scheelt me weer een een hoop gedoe.. Dus eigenlijk bedankt
Binnen een uur zeggen ze. We wachten.Community Update – 7/26/05
Accounts Outage
Attentions soldiers! We want to let the Community know that GameSpy, EA and DICE are aware of the current Battlefield 2 accounts outage and will deploy a fix for the issue in the next hour. We ask for your patience as we resolve this issue.
Thanks for your continued support.
[ Voor 11% gewijzigd door RobzQ op 26-07-2005 23:11 ]
Opzich heb je gelijk maar wat met de mensen die inderdaad zoveel spelen en/of gewoon goed zijn? Die hebben dan ook geen uitdaging meer.Hielko schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:15:
Zit wat in, maar persoonlijk vind ik sommige eisen toch wel heel erg hoog. De meeste 'basic' dingen zijn erg gemakkelijk te doen, maar ik denk dat de meeste mensen toch nooit meer dan 1/2 veteran badges gaan halen (laat staan de elite badges).
Wat mij betreft had 't toch wel zo mogen zijn dat de eisen hoog liggen, maar het moet wel haalbaar zijn om te halen. Niet iedereen zit 24h per dag achter de pc 7 dagen per week en 52 weken per jaar, als je alle badges wilt hebben heb je namelijk volgens mij wel zoiets nodig aan uren speeltijd alleen al.
Mede omdat de 'beloningen' niet zo lovend zijn is het huidige systeem imho wel goed zo (in principe kan iedereen, goed of slecht, gewoon gebruik maken van alle mogelijkheden. Behalve de unlocks dan maar als ik de cijfertjes mag geloven zal dat ook niet echt een probleem moeten zijn). En een status moet je verdienen die krijg je niet en heeft het gelijk ook meer waarde
Gister gekocht, proberen te installeren, maar dit lukt me gewoon niet.
Als ik bezig ben met installeren, komt hij op 100% en dan crashed hij als hij het VOIP schermpje laat zien dat je je microfoon kan instellen.
PC:
Mobo:Asus A7v8x-x
CPU:Semptron 2500+
GPU: Asus V9570TD (FX5700)
Ram: 1GB
Geluid: Sweex 5.1 kaartje
Misschien dat jullie iets weten om te doen? telkens als ik installeer dan crashed hij.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Da's een bug., teminste als jij hetzelfde hebt als ik zo af en toe heb.Falcon2107 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:17:
Vraagje tussendoor.
Als je inlogt en BF2 gaat servers zoeken dan heeft ie er na een tijdje genoeg. Als je op verversen klikt - gaat ie verversen, geen prbleem dus - Maar klik je op bijwerken, dan hup blanco en alle servers weg. BUG? normaal?
Het is sinpelweg op te lossen door het vinkje "same version" oid. uit te zetten, op de een of andere manier denkt BF2 namelijk dat je ineens een andere versie draait dan al de andere mensen en daardoor zie je totaal geen servers meer....

Zal vast ooit wel verholpen worden....

Wellicht kunnen we dat dus gewoon achterwege laten?Bor de Wollef schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 20:29:
[...]
Agree, statusvragen en gepost over eigen public servers zijn niet interessant voor anderen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Why I support the idea of an expansion boycott.
is al een redelijk groot draadje en vrij uniek dat zoiets op planetbattlefield forums blijft staan
Wat imho ook nog wel belangrijk is dat EA de community de tijd moet geven om zichzelf op te bouwen ala Half Life, niet zo snel expansion packs op de markt laten komen, laat de community het werk doen. Houd de game desnoods op releaseprijs i.p.v. het naar de budgetbak te doen na zoveel x maanden.WHY boycott it?
EA/DICE are already working on selling us an expansion pack for a game that a) was released in an extremely buggy state, b) was so ineptly patched after release that the patch itself was withdrawn, and c) is currently suffering from a long list of serious technical and gameplay issues.
What can you do to support the boycott?
Obviously, don't buy the expansion.
More importantly, spread the word. Put your support of the boycott in your signatures. If you've got blogs, post your reasons for supporting it. Tell your gamer friends. Inform anybody who may buy you a birthday or Christmas gift that you do not want this software.

Ik denk niet dat ze hem naar de budgetbak gooie naar een paar maanden, bf:v heeft tot vlak voor de relrase van bf:2 de volle pond gekostAnoniem: 26235 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 00:03:
Misschien nog goed voer voor een discussie:
Why I support the idea of an expansion boycott.
is al een redelijk groot draadje en vrij uniek dat zoiets op planetbattlefield forums blijft staan
[...]
Wat imho ook nog wel belangrijk is dat EA de community de tijd moet geven om zichzelf op te bouwen ala Half Life, niet zo snel expansion packs op de markt laten komen, laat de community het werk doen. Houd de game desnoods op releaseprijs i.p.v. het naar de budgetbak te doen na zoveel x maanden.
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben inmiddels kotsmisselijk van die disconnects en "there is a problem with your connection" meldingen. Iedere 10 minuten komt er wel weer eentje.
Antivirus en firewall software uninstalled, Windows firewall helemaal uit, punkbuster geupdated, EAX geluid uit, geluid op software en verbinding op 256k or better. In de router mijn pc opgegeven als DMZ (volstrekt onnodig volgens mij).
Inmiddels de tips die ik tegenkwam wel geprobeerd, ik weet het niet meer.
Oh ja, p2p troep komt er bij mij niet in dus dat kan niet in de weg zitten.
[ Voor 7% gewijzigd door Crusader op 27-07-2005 00:24 ]
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Idem dito hiero, heb zo ongeveer ook alles al geprobeerd wat jij ook al gedaan hebt. Zwaar irritant om af en toe enorme lag te hebben, of om de verbinding met de server te verliezen. Heb dit eigenlijk pas sinds de 1e patch, voor die tijd nog veel kunnen spelen. Zal m'n verbinding eens even testen, misschien dat er wat lag zit op m'n adsl verbinding maar anders heb ik ook geen idee meer...Crusader schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 00:21:
...
...
EDIT:
Uit het TweakDSL topic (wat je volgens mij ook hebt??)
Zijn meer mensen met problemen daar, misschien dat dat dan de oorzaak is, zal eens even de verbinding in de gaten houden.Thijs B schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:07:
yep heb ik ook gemerkt, erg irritant bij online gamen..
Vooral bij bf2 daar is het meestal auto kick als je ping even tehoog is, waardoor je elke keer na 15 minuten ofzo weer van de server af ligt.
Heeeeeeeel heeeeel lang totaal nergens last van gehad maar vanavond is het niet goed:(
[ Voor 37% gewijzigd door Shartar op 27-07-2005 00:37 ]
BF2: Special Forces wordt gemaakt door het geweldige!

Staat toevallig de irq van je netwerkkaart/-onboard controller geshared met een ander device op je moederbord (geluidskaart, bvk Creative)? Probleem had ik ook en na (in mijn geval) die Soundblaster in een andres slot te hebben gerost was het probleem verholpen
Dus dat betekend dat het team dat aan Bf2 heeft gewerkt niet (of maar een paar mensen) aan de expansion werken, en dus ook niet bezig zijn met de patchYozY schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 00:34:
Mensen, voor diegenen die het nog niet weten
BF2: Special Forces wordt gemaakt door het geweldige!team dat achter BF:V zit, dus veel zou ik ervan niet verwachten
M'n gold medal van eergister staat er nog steeds niet bij

[ Voor 9% gewijzigd door fsfikke op 27-07-2005 00:54 ]
@Shartar: ik heb inderdaad TweakDSL (how do ya know?), dat topic staat altijd al in m'n favorieten, kijk er alleen niet zo vaak meer.
@b-gone: Netwerkkaart zit bij mij als enige op IRQ 22, van sharing is geen sprake.
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
khad hier ook altijd veel last van. maar speel nu bijna alleen nog maar op djmantri's server en daar heb ik het nooitCrusader schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 00:21:
Ik weet dat het vaker voorbij is gekomen, maar een oplossing heb ik nog niet gezien, ook niet op andere forums...
Ik ben inmiddels kotsmisselijk van die disconnects en "there is a problem with your connection" meldingen. Iedere 10 minuten komt er wel weer eentje.
Antivirus en firewall software uninstalled, Windows firewall helemaal uit, punkbuster geupdated, EAX geluid uit, geluid op software en verbinding op 256k or better. In de router mijn pc opgegeven als DMZ (volstrekt onnodig volgens mij).
Oh ja, p2p troep komt er bij mij niet in dus dat kan niet in de weg zitten.
[ Voor 3% gewijzigd door Pred87 op 27-07-2005 02:09 ]
Anoniem: 122642
want telkens als je wakker wordt en meteen artillerie op je hoofdt krijgen is zo ontzettend irritant

En mag je weer opnieuw wachten voordat je verder kan spelen

Anoniem: 141522
Tja Dice team Canada gaat de expansion verzorgen (de BF:V Ettertjes), Zweden houdt zich gewoon bezig met bf2 en patches.YozY schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 00:34:
Mensen, voor diegenen die het nog niet weten
BF2: Special Forces wordt gemaakt door het geweldige!team dat achter BF:V zit, dus veel zou ik ervan niet verwachten
Persoonlijk zit ik helemaal niet te wachten op de expansions, net zoals bf1942 droegen de expansions de community niet maar de MODS op Battlefield.
Ik tel de dag af dat Forgotten hope/ starwars / pirates mod enz. worden uitgebracht voor BF2.
Anoniem: 149587
Bij mij trad het juist voor het eerst op op die server. Verder maakt het niet uit waar ik speel, komt steeds weer voor. Kan me herinneren dat het voor het eerst voorkwam na de installatie van de eerste patch.Pred87 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 02:09:
[...]
khad hier ook altijd veel last van. maar speel nu bijna alleen nog maar op djmantri's server en daar heb ik het nooit.
Ik heb deze heel discussie niet zo gevolgd, dus ik weet niet of je BF2 al eens opnieuw geïnstalleerd hebt. Een maat van me zat ook met zijn router te pielen (had veel disconnects en haalde daarom soms zijn router ertussenuit maar ineens kun hij helemaal niet meer op een server). Een verse reïnstall van BF2 loste dat probleem op.Anoniem: 149587 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 08:24:
Ik heb de router gereset en opnieuw ingesteld, maar niks, ik kan er echt niet tegen dat dit nu pas , gebeurd, echt zooooo vaag, en ze moeten eens wat duidelijkere foutmedlingen geven,m want aan check your network settings heb ik niks, dat begrijpt iedereen.(leuk hoor EA na de tijd dat ik het kan terugsturen naar Bol.com)
Hij had wel een probleem met BF2 deïnstalleren. Dat heeft hij uiteindelijk moeten doen met een gewone delete en daarna de registry opschonen.
Dit topic is gesloten.
Om het topic nuttig & leuk te houden:
- Zoek eerst voordat je iets vraagt.
- Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.
- Respecteer elkaar en elkaars mening.
- Geen clanwerving.
- Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.