Ik suggereer nergens de aankoop van zowel 2*20 als 1*24? Dat is inderdaad totaal onzinnig
Wat misschien wel helpt: heb je al eens gedacht aan 1*20 en 1*24?

, best of both worlds

, dual screen, en een HDTV scherm. En zelfde design zodat het nog wel meevalt.
Maar 1 x 24 is uiteraard wel fijner/handiger/mooier/beter

_Jona_ schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:16:
[...]
Erbarmelijk zou ik zeker niet zeggen. In films zie ik totaal geen ghosting. In games merk ik het eigenlijk alleen een beetje bij spellen met weinig details en grote egale kleurvlakken (SOF2 en GTA:SA). Voor de rest is het niet waarneembaar. Er zullen heus wel betere schermen zijn op dit gebied, maar je moet ook niet de andere positieve punten vergeten van de panel in dit scherm vergeleken met andere (kleuren, helderheid etc).
ok , valt blijkbaar wel mee dus. Probleem is, ik heb het scherm nog nooit in real life gezien. (tis dan ook eerder een uitzondelijk scherm.) en dell betekent zowieso dat je niet kan kijken voor je koopt. Dus altijd een beetje een gok.
ik baseer me vooral hierop:
klik En daar zijn ze niet zo lovend, (understatement)
[...]
Dit heeft ook wel nadelen (een luxe probleem eigenlijk). Materiaal van een lagere resolutie moet wordt geupscaled naar de hoge resolutie en geeft een minder beeld. Zo scherp als je dvd's op je tv zijn, zo washed out zien ze er uit op je 2405FPW. Van een afstand is het wel iets beter, maar dit scherm schreeuwt echt om HD materiaal.
Daar had ik nog niet aan gedacht eigenlijk. Best wel spijtig, want voor blueray of HDDVD algemeen wordt zullen nog vaak dvd's gekocht worden. Films zullen nog altijd uitgebracht worden op dvd en ook dvd verhuur zal nog heel lang blijven bestaan, die zullen ook niet opeens helemaal overschakelen. Zelf bezit ik ook wel een paar dvd'tjes enzo, en die meteen maar allemaal vervangen is ook vrij nutteloos.
Anderzijds, met die beveiligingen op HDVD content. (iets met HDMI dacht ik, dus dat je een speciaal scherm nodig had met een speciale videoplug en iets extra in het scherm die de beveiligde videostream kan uitlezen, zodat je de videostream ook niet kan rippen) kan het goed zijn dat de dell niet bruikbaar is voor high defenition video. De nieuwe drives zijn misschien zo dat ook bji de pc het beeld op die manier naar het scherm gestuurd wordt, daar sta je dan .