tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Klinkt eerder als een videokaart-probleem, heb je dezelfde problemen ook met een andere monitor [al dan niet DVI?]Predje schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:35:
[...]
Ik heb nu ook opeens een hele rare.
ELKE keer na het afsluiten van BF2 gaat de primairy monitor op standby (orange ledje) en krijg ik hem met geen mogelijkheid meer aan... elke keer reboot dus.
Iemand een idee?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
ik heb dit probleem met de standby, ben ik ff wegStarLite schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:56:
[...]
Klinkt eerder als een videokaart-probleem, heb je dezelfde problemen ook met een andere monitor [al dan niet DVI?]
ik had het nu ook in een extern bureaublad scherm , ik zie het alleen rechts, echt heel raar, kan het in de kabel zitten ?barrymel schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:50:
ik krijg als ik op tweakers.net zit en in een msn schermpje heel licht door het msn schermpje heen allemaal lijntjes die knipperen, ik had het nog niet eerder gezien, ik had het scherm tot voorkort op mijn laptop aangesloten, toen had ik het nog niet gezien, nu heb ik het scherm sinds vandaag op mijn pc met mijn asus geforce 6800 ultra en nu heb ik het dus.... misschien is het met mijn laptop ook geweest maar dat het niet op viel, je ziet het alleen als het msn schermpje op een bepaalde plaats staat en tweakers.net open staat..... iemand een idee wat het kan zijn ?
BarryMel
Soortgelijks hier, eergisterenavond PC aan gelaten, maar scherm uitgedaan, volgende ochtend scherm weer aan en geen beeld meer, 'cannot display DVi mode' ofzo, had een reboot nodig, dus ik doe het scherm niet meer uit in de toekomst.M55 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:54:
[...]
ik heb dit probleem met de standby, ben ik ff weg
kom ik terug; monitor uit, en voor geen mogelijkheid meer aan te krijgen. Dus
maar energie beheer uitgezet.
[ Voor 32% gewijzigd door 6sic6 op 08-09-2005 18:52 ]
I said it once, I will say it again.. beter kun je niet krijgen. (punt)6sic6 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:32:
Wel, na een paar dagen deze 4 delen over deze te gekke monitor gelezen te hebbn en een dozijn aan reviews op het net, staat men beslissing vast.
![]()
De kleur-echtheid, grootte en snelheid winnen het in mijn ogen van die kleine minpuntjes hier en daar.
Toch, kga nog is 1 keer de vraag stellen (wrs al paar keer gehad).
Is dit de beste monitor van deze klasse ? Ik bedoel, prijs maakt me niet uit, dan spaar ik wel verder, maar ik wil de beste kleurreproductie, hoogste snelheid en zeker een 24" (groter niet vermits hij ook nog voor desktop doeleinden doorgaat). Het is maar omdat ik nu semi-pro bezig ben met beeldbewerking, maar doorheen de studies gaat zich dit waarschijnlijk naar pro uitbreiden, vandaar mijn hoge eisen. Khad al gelezen over de Apple cinema, maar die heeft veel dode pixels en vliegt weg naast de 2405 qua specs.
let me know ... dit is de laatste bevestiging die ik nodig heb om deze monitor te kopen (liefst zou'k dan ook een mega pluspunt horen van de gebruikers ervan)
[ Voor 5% gewijzigd door CHeeCH op 08-09-2005 18:57 ]
Ik geloof je ook meteenPredje schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:09:
heel raar maar ik heb nog nooit last gehad van mouse lag op deze tft.
Er is idd ghosting aanwezig. maar dit is mijn 2e tft.. ik heb aan de ghosting moeten wennen op een nog erger scherm.. dus 17" CRT -happy- > 17" TFT -less happy > 24" TFT - SOOOO happy-.
Ik speel zelf ook UT2k4 en BF2 op een aanzienlijk niveau (heb op p. 164 gestaan met UT2k4) en ik heb totaal geen last van mouselag en merkt de ghosting niet op. (hij is er wel, maar ik speel net zo goed en zelf beter omdat ik het niet merkt en alles groter zie)
[ Voor 5% gewijzigd door CHeeCH op 08-09-2005 20:16 . Reden: dingetjes vergeten :P ]
Een radeon 9800 Pro gaat het wel trekken denk ik. Alleen zul je op 1920*1200 wellicht wat grafische opties en AA/AF omlaag moeten gooien. Een X800 XT-PE heeft op die resolutie ook afentoe performance probleempjes dus een 9800 zeker. Maar zelfs met wat omlaag zetten van deze opties blijft het een erg machtige ervaring om op dit scherm te gamen (Y) Wil je meer zul je moeten investeren in je grafische kaart denk ik (..ben echt benieuwd hoe die R520 gaat performen6sic6 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:19:
iemand een idee ofdat nu men boven vernoemde kaart het goed zou trekken ?
Ik zal 'm morgen (nog) eens gaan testen aan de analoge uitgang (moet weg zodadelijk) . Heb dit gister al eens gedaan maar vond de 2d kwaliteit niet acceptabel en dus ook niet echt meer verder getest. Maar zoals gezegd: ik zal dat morgen eens bekijkenjasjenl schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:08:
Wat die mouselag betreft, heb je dat nu alleen als je dvi gebruikt? Ik heb 'm namelijk analoog aangesloten (bij gebrek aan dvi aansluiting) en heb nooit iets gemerkt van mouselag. Nu moet ik ook wel zeggen dat ik niet echt spellen heb gespeeld, dus wellicht dat je het dan niet in de gaten hebt, maar ik vraag me af waar die mouselag dan door veroorzaakt kan worden. Het is toch neem ik aan eigenlijk dat het beeld een beetje achterloopt? Dat zou volgens mij alleen maar kunnen als er door de digitale verwerking van de dvi data vertraging optreedt.
[ Voor 9% gewijzigd door STIMPPYYY op 08-09-2005 22:22 ]
Ik weet precies wat je bedoelt met die mouse-lag. Dit is ook het eerste wat ik merkte toen ik het scherm aansloot. Er was toen een echt waarneembare lag, daar schrok ik wel van. Toen ik "Reduce DVI frequency" uitzette was het echt een heel stuk minder. Heb het nog een aantal keer getest en met die optie uit gaat de muis al een stuk vloeiender (uiteraard via DVI aangesloten, gewoon VGA is echt waarneembaar slechter beeld).CHeeCH schreef op donderdag 08 september 2005 @ 18:53:
MINPUNT:
* Merkbare vertraging/lag in muisbewegingen ..vooral in snelle FPS games![]()
7. Vsync/Reduce DVI frequency/Alternate DVI mode aan- en uitgezet in alle mogelijke combinaties. - geen resultaat
Ondanks deze workarounds BLIJFT er dus een mouse-lag aanwezig, zij het minimaal (maar absoluut merkbaar en storend .. vooral als je een hoge kwaliteit CRT gewend bent en op hoog niveau UT2004 speelt) . Misschien ben ik er gewoon gevoeliger voor (..maar ook vele anderen .. google maar 's op dell 2405 mouse lag ofzo)
Tevens is er zeker ghosting waarneembaar in snelle games als bijvoorbeeld UT2004. Ook lijken textures meer 'blurry' te worden in beweging. Zodra je stilstaat is alles weer perfect scherp.
Valt waarschijnlijk vooral op omdat dit m'n eerste TFT is na pakweg 20 jaar CRT's. Maar ik verwacht aan de ghosting/blurring te kunnen wennen na een tijdje, itt het $%@#*^$ lag probleem van de muis
[ Voor 9% gewijzigd door MaTr1x op 08-09-2005 23:15 ]
[ Voor 7% gewijzigd door ArieKanarie op 09-09-2005 00:27 ]
Ik heb dezelfde muis (fijn met draad, draadloos is steeds opArieKanarie schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:24:
Ik zelf ervaar geen mouse lag.
Ik heb een mx518 op 500Hz aangesloten op een asus k8v deluxe. Met de USB 2.0 drivers.
Elke vorm van muis acceleratie staat uit.
Ik heb ook gehoord dat sommige personen de muis op een lagere dpi zetten, 800 ipv 1600, om het probleem te verhelpen.
http://eurocss.net/the-hz-effect/
Deze link kan misschien helpen.
Nouja ik bemerkt dingen anders altijd bijzonder goed op hoor. bijv. 60Hz op een CRT. en toen heb ik geen mouse-lag. Ik heb het nog extra getest om er zeker van te zijn.. maar ik heb het gewoon echt niet. Er moet gewoon iets in het systeem zitten wat het veroorzaakt. Ikzelf heb winXP64.. misschien dat dat iets zegt?MaTr1x schreef op donderdag 08 september 2005 @ 23:05:
Maar niet iedereen is er gevoelig voor, sommige mensen registreren dingen niet even snel als een ander mens en zien die lag dus niet. Dat verschilt echt van mens tot mens. Net zoals dat de ene persoon niet eens ziet dat die op 60Hz werkt met een CRT, terwijl een andere (ondergetekende incluis) alles onder 100Hz ziet trillen.
Onvoorstelbaar!
Ik ruik een nieuwe inkoopactiewritser schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:59:
Wow! Vandaag op de site van Dell: Koop een LCD Flatpanel en bespaar tot 50% op de tweede van hetzelfde type!Geldig op 2405FPW.
2 schermen kosten met korting nu € 1.961,72 , dat is dus € 980 per scherm [zonder verzendkosten]
[ Voor 10% gewijzigd door StarLite op 09-09-2005 14:40 ]
\o/
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
ik heb net een andere DVI kabel aangesloten en het probleem is er nog steedsbarrymel schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:50:
ik krijg als ik op tweakers.net zit en in een msn schermpje heel licht door het msn schermpje heen allemaal lijntjes die knipperen, ik had het nog niet eerder gezien, ik had het scherm tot voorkort op mijn laptop aangesloten, toen had ik het nog niet gezien, nu heb ik het scherm sinds vandaag op mijn pc met mijn asus geforce 6800 ultra en nu heb ik het dus.... misschien is het met mijn laptop ook geweest maar dat het niet op viel, je ziet het alleen als het msn schermpje op een bepaalde plaats staat en tweakers.net open staat..... iemand een idee wat het kan zijn ?
BarryMel
Heb enkele dagen geleden contact gehad met de organisator van de inkoopactie, hij zei dat er ofwel dit weekend, ofwel volgend weekend een nieuwe wordt opgezet ... allen daarheen dus (vooral ikke want heb er nog steeds genen_Dune_ schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:50:
Tot voorkort liep er nog een inkoopactie, zo te lezen is hij net gesloten. Ik betwijfel of er snel nog weer één wordt opgestart voor dit scherm aangezien deze laatste inkoopactie niet erg hard liep.
http://www.inkoopactie.net/ia/yk315nqn
\o/
\o/
ook al gedaan, maar de meeste waren toch nog verkocht ... hij ging kijken als ze allemaal waren aangekomen en alle betalingen eindelijk binnen waren, dan ging ie me iets laten weten ... dusjah ... WACHTENStarLite schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:35:
Je kan de org ff mailen, want er waren laatst nog een paar schermen over [ivm annuleringen]. Misschien zijn er nog een paar
Ik had het over de eventuele 4e inkoopactie..StarLite schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:40:
Dat lijkt me niet, aangezien de normale IA prijs €910 is
[ Voor 4% gewijzigd door Roberto op 12-09-2005 18:27 ]
De optie "Precisie van de aanwijzer verbeteren" was bij mij uitgeschakeld (volgens mij heb ik dat zelf gedaan vorige week maar heb zoveel aanpassingen gedaan dus weet het niet meer zekerMaTr1x schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:06:
<knip>
@CHeeCH:
Ik ben weer een stapje verder met de mouse-lag, wat ik heb gedaan:
- Bij de gewone muisinstellingen van Windows de optie "Precisie van de aanwijzer verbeteren" aangevinkt, en de muissnelheid daar op het zevende puntje van links gezet (dus net naast het midden zeg maar).
- De Razer muisdrivers gedeïnstalleerd. Ik merkte nl dat de muis net nadat de PC geboot was sneller was totdat de drivers werden geladen. Zelfs met on-the-fly sensitivity op high was het nog langzamer. Dan maar geen on-the-fly sensitivity.
- De mousepollingrate op 500 gezet.
Gisterenavond een hoop aantal uurtjes gegamed en vond het toch wel een verademing om zo te spelen, dus er was merkbaar verschil
[ Voor 5% gewijzigd door CHeeCH op 13-09-2005 00:43 ]
Als je 't geld kan missen (en dat moet volgens mij geen probleem zijn naar je specs kijkendPaul Hewson schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 00:08:
Zit nog hevig te twijfelen of ik voor deze monitor of een 19" ga. Dus mijn vraag is dan ook is er iemand in Overijssel die deze monitor heeft en waar ik de monitor zou kunnen bezichtigen? Zou me eerste TFT worden dus ben nogal huiverig.
[ Voor 14% gewijzigd door NewbieNeo op 13-09-2005 02:34 ]
Haha!, een leugentje voor eigen bestwil zullen we maar zeggenSTIMPPYYY schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 22:24:
Hoe flikken jullie dat met omruilen van het scherm?
Bij mij was er een pixel kapot in het midden van het scherm, zeer irritant (ook nog rood). Toen ik de dag erop opbelde beweerde ze hoog en laag dat ze er niks aan konden doen en dat hij pas omgeruild werd bij 7 kapotte pixels, uit wanhoop heb ik toen maar een andere dag opgebeld en gezegd dat het scherm kapot was, dit was de enige manier om een nieuwe te krijgen. Gelukkig nu wel een perfect dodepixelvrij scherm
[ Voor 88% gewijzigd door Roberto op 14-09-2005 10:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Roberto op 14-09-2005 14:50 ]
Hahaha.RS_003 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:50:
^%&*$%^#$ wat is Dell toch aan het kloten...
Ik belde om te vragen waar mijn 24" scherm bleef ... kijk ik nog eens goed op mijn orderbevesteging: 20" 2005FPW![]()
![]()
Ik dus (weer) bellen,
Dell: ja dat is waarschijnlijk bewust gedaan....
Ik: Wat??!! dat wil ik niet,
Dell: Ja maar u krijgt het restbedrag dan terug...
Ik: ....
Nu weer wachten totdat ik terugebeld ga worden...
Easy as Dell
\o/
Verwijderd
jep die link was van mij hehe (ga meteen copyright aanvragenStarLite schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:02:
Op het forum van de 2405FPW IA vond ik deze link over een mogelijke oplossing voor de mouselag op de 2405. Wie weet heeft iemand er iets aan
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 16:21 ]
Verwijderd
Ja de mac mini kan nog wel ja maar eigenlijk staat een miditower er mooier naast (of G5STIMPPYYY schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:56:
Voglens mij is die juist uit productie gehaald, maar ik vind dat juist wel gaaf, zwart icm een mac mini
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 17:16 ]
denk dat ik hem anderhalf maand heb ofzo.. dus dat kan lang duren.sjobiscity schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:53:
mijn scherm is tot nu toe helemaal pixelperfect, maar ik heb hem pas 2 weken, maar te hopen dat ik er geen dode pixels bij krijg in ene.ik heb wel een klein beetje last van de inkijkhoek, als ik er ook maar een klein beetje scheef voor zit krijg ik al in de hoekjes wat kleurverschil. Niet zo heel erg opzich.
hoelang duurde het voordat je er dode pixels bij kreeg?
Dit hangt denk ik meer af van de snelheid van je videokaart. Op 'performance' moet het sowieso sneller zijn, omdat er dan IQ wordt opgeofferd voor snelheid. Ik heb zelf de laatste tijd met settings op "application controlled" gespeeld, omdat dat vereist was voor BF2 met de 5.5 drivers. Heb gisteren de 5.8 DHZer0point drivers geïnstalleerd, en nu is het weer mogelijk om instellingen te forceren.CHeeCH schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 00:42:
Ik heb net echter ontdekt dat, bij UT2004 tenminste, een duidelijk snellere reactie snelheid heb indien ik (mbv Ati Tray Tools) de Anisotrofische filtering van 'quality' naar 'performance' mode zet![]()
Zou je dit ook eens kunnen testen aub?
Deze plek is te koop.
Ik trek het met mijn systeem goed..KeeZ schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:35:
* KeeZ heeft genoeg van 2x 17" TFT en gaat ook voor dit dell schermpje sparen... hoe zit het met gamesondersteuning op native reso ?? Gaat dat een beetje tegenwoordig ?
1
| +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1920 +szy 1200 |
[ Voor 13% gewijzigd door STIMPPYYY op 16-09-2005 15:42 ]
Verwijderd
Valt wel mee.STIMPPYYY schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:59:
Linkje van breedbeeld gaming toevoegen misschien voor de rest ziet het er goed uit.
Iemand? Wil het toch echt eerst met me eigen ogen zien voordat ik een bak met geld uitgeef.Paul Hewson schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 00:08:
Zit nog hevig te twijfelen of ik voor deze monitor of een 19" ga. Dus mijn vraag is dan ook is er iemand in Overijssel die deze monitor heeft en waar ik de monitor zou kunnen bezichtigen? Zou me eerste TFT worden dus ben nogal huiverig.
Als jij zo'n videokaart hebt hangen zou ik dus echt niet voor die 19" gaan, zowieso vanwege de vaak lage resolutie. Leg daarnaast even de dingen op een rij die je zou willen gaan doen en maak op basis daarvan je beslissing.Paul Hewson schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 21:52:
[...]
Iemand? Wil het toch echt eerst met me eigen ogen zien voordat ik een bak met geld uitgeef.
Deze plek is te koop.
Ik heb hem zelf in DUAL-screen.. kwam van een 17" TFT// Eerst lijkt het heeeeel groot.. maar het went verschrikkelijk snel. (helaas)KeeZ schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 07:43:
[...]
Daarnaast twijfel ik nog om 2x 20" of 2x 19" aan te schaffen, ik heb nu 2x 17" namelijk... 2x 24" lijkt me maar niets, dan is het net of zit ik tennis te kijken
Woon in Nijmegen, 3 kwartier rijden ong? je mag wel even komen kijken als je wilt.Paul Hewson schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 21:52:
[...]
Iemand? Wil het toch echt eerst met me eigen ogen zien voordat ik een bak met geld uitgeef.
Klopt natuurlijk dat je iets aan performance inlevert, hoewel het in dit geval absoluut nul invloed had op de fps in UT .. alleen op de reactiesnelheid van de muis vreemd genoeg. Daarnaast zou het op een x800xt-pe toch niet zo'n probleem moeten zijn om een 8xAF instelling op het hoogste niveau te draaien?MaTr1x schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:50:
[...]
Dit hangt denk ik meer af van de snelheid van je videokaart. Op 'performance' moet het sowieso sneller zijn, omdat er dan IQ wordt opgeofferd voor snelheid. Ik heb zelf de laatste tijd met settings op "application controlled" gespeeld, omdat dat vereist was voor BF2 met de 5.5 drivers. Heb gisteren de 5.8 DHZer0point drivers geïnstalleerd, en nu is het weer mogelijk om instellingen te forceren.
Ik heb verders wel weer nieuwere Razer drivers instaled, omdat in Windows en games de controls spontaan omgedraaid waren. De windows muissnelheid nou voluit en pas het dan weer met on-the-fly sensitivity aan.
Oh ja en refresh rate in Windows nu op 100Hz gezet.
Ik kwam van de week met wat Google-en nog bij een topic terecht, en ook op hardforum:
Unofficial 2405FPW Thread (Now that its been announced)
Heb je trouwens die demo's nog gespeeld?
Een X800XT PE zal geen problemen moeten hebben, nee, met 8xAF in UT.
Komt van http://dlx.gamespot.com/pc/gtr/moreinfo_6118442.htmlCOPY PROTECTION
===============
GTR utilises StarForce copy protection technology. You may be asked to restart
your PC to finalize the StarForce driver installation on your first run of the
demo.
If you are concerned about Star Force protection drivers remaining on your
system after you uninstall GTR Demo, you may wish to use SFCLEAN.EXE in Support
folder in the game root. Note, if you do run the uninstall utility for the
drivers, when you launch the protected game again, the drivers will be
reinstalled. For more information regarding StarForce protection please visit
StarForce Technologies International website (http://www.star-force.com)
Ik internet, download en game veel. Dus voor die doeleinden zou het scherm geschikt moeten zijn. Internetten en downloaden is elke TFT geschikt voor echter aangezien ik nooit een TFT heb gehad of onder ogen heb gehad met gamen kan ik er geen mening over vormen.KeeZ schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 07:43:
[...]
Als jij zo'n videokaart hebt hangen zou ik dus echt niet voor die 19" gaan, zowieso vanwege de vaak lage resolutie. Leg daarnaast even de dingen op een rij die je zou willen gaan doen en maak op basis daarvan je beslissing.
Mijn do's voor de 24" dell :
- veel aansluitmogelijkheden (nog geen scherm gezien met zoveel afwisseling en diversiteit)
- Design is best wel lekker
- Prijs is top voor het scherm wat je krijgt
Dont's
- Er zijn nog mooiere schermen wat design betreft
Daarnaast twijfel ik nog om 2x 20" of 2x 19" aan te schaffen, ik heb nu 2x 17" namelijk... 2x 24" lijkt me maar niets, dan is het net of zit ik tennis te kijken
Zal het onthouden. Heb van weekend geen tijd maar ik neem wel contact met je op als ik op je aanbod inga. In ieder geval alvast bedankt.STIMPPYYY schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:12:
[...]
Woon in Nijmegen, 3 kwartier rijden ong? je mag wel even komen kijken als je wilt.
Gta san andreas heeft inderdaad een soort van blurring mode voor gevoel van snelheid. Echter zie ik wel ghosting het valt alleen iets minder op door de blurring. Ik heb zelf 0,0% last van die kleine ghosting in dit spel. Ik kan me wel voorstellen dat andere mensen het iritant vinden. Iedereen moet dus voor zichzelf bepalen of hij de hoeveelheid ghosting acceptabel vindt.sjobiscity schreef op zondag 18 september 2005 @ 10:36:
gamen is ok, ik speel er urban terror (quake3) op dat gaat prima. in quake2 merk ik wel iets van ghosting. en in gta san andreas, zie je soms wel dat het net lijkt of het scherm het niet bij kan houden ofzo, maar misschien dat dat meer aan het spel ligt, of mijn videokaart. ik weet ook niet of het in het spel hoort, want je krijgt er wel een gevoel van snelheid van.
[ Voor 4% gewijzigd door Satch op 18-09-2005 10:45 ]
Neem je GTX mee, die wil ik wel tjekkeZal het onthouden. Heb van weekend geen tijd maar ik neem wel contact met je op als ik op je aanbod inga. In ieder geval alvast bedankt.
[ Voor 20% gewijzigd door jwpmzijl op 22-09-2005 11:16 ]
Hans van Zijl
[ Voor 28% gewijzigd door KhaZ op 22-09-2005 12:05 ]
Die €879 bij dell is EXLC btwZemskii schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:04:
Dell is dan toch goedkoper? €879+* verzendkosten = €9* (afgerond).
IA=895+ook€30 verzendkosten = €925
Edit: ik zie dat ik een foutje heb gemaakt: wat zijn nou de verzendkosten van Dell?
Totaal excl. BTW BTW-tarief Totaal incl. BTW Subtotaal € 879,20 19,00 % € 1.046,25 Totale leveringskosten € 4,00 19,00 % € 4,76 Totaalprijs € 883,20 19,00 % € 1.051,01
\o/
[ Voor 51% gewijzigd door StarLite op 24-09-2005 11:42 ]
\o/
De 20" is in de winkels een stuk goedkoper dan die 766 euro:StarLite schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:25:
de 20" kost 17,800NTS . wat in europa dus €766 is.
Omgerekend zou 28,800NTS dus €1239 gan kosten, ongeveer hetzelfde als de 2405FPW zonder acties van dell.
[ Voor 29% gewijzigd door MonkeySandwich op 24-09-2005 17:33 ]
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Jrz schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:24:
Ik heb een vraagie, als ik spellen speel op 1920x1200 gaat dat natuurlijk niet snel..
dus ik heb een custom res aangemaakt (6600gt) van 960x600
Dit werkt. Als ik fullscreen ga, ziet mijn monitor het niet als breedbeeld, dus moet ik de instelling stretch doen. Maar daar wordt de kwaliteit niet beter van...
Iemand een idee?
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
vraag en aanbod op t.netPredje schreef op maandag 26 september 2005 @ 20:41:
[b]Ik weet niet of ik hier juist ben, maa.......r "Jan-lul" bij.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Het beeld wordt dan uitgerekt. op resolutie van 1024*768 vind ik dit er persoonlijk niet goed uitzien, maar op 1600*1200 is dit voor mij geen probleem. (edit: omdat het scherm sowieso al 1200 pixels native ondersteunt, alleen de 1600 wordt naar 1920 uitgerekt...) Ik vraag me zelf eigenlijk ook af of het mogelijk is om het beeld van 1024*768 pixels onuitgerekt weer te geven met zwarte randen eromheen. Farcry met alle toeters en bellen op 1920*1200 is best zwaarCaptain Pervert schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:35:
Mijn vraagje is eigenlijk heel kort.
Hoe gaan games eigenlijk om met breedbeeldresoluties? Persoonlijk vind ik 16:9 mooier om te zien van 4:3, maar veel applicaties en dan met name games werken alleen maar met 4:3 resoluties.
Hoe is dit in de praktijk?
[ Voor 7% gewijzigd door DA_MELKMAN op 27-09-2005 00:58 ]
maar wel heel mooi,DA_MELKMAN schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:57:
[...]
Het beeld wordt dan uitgerekt. op resolutie van 1024*768 vind ik dit er persoonlijk niet goed uitzien, maar op 1600*1200 is dit voor mij geen probleem. (edit: omdat het scherm sowieso al 1200 pixels native ondersteunt, alleen de 1600 wordt naar 1920 uitgerekt...) Ik vraag me zelf eigenlijk ook af of het mogelijk is om het beeld van 1024*768 pixels onuitgerekt weer te geven met zwarte randen eromheen. Farcry met alle toeters en bellen op 1920*1200 is best zwaar
1337
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq