Hier is ie ook binnen.. Vorige week maandag rond 12u30 telefonisch besteld, afgelopen zaterdag de brief gehad.
Ik zag de postbode komen aanrijden en toen bedacht ik me dat ik geen centjes in huis had.

Dus de postbode belt aan, ik doe open en zeg dat ik even ga vragen of mijn moeder het geld even kon voorschieten, zegt postmevrouw: "Geld?? Je hoeft niks te betalen".. Ik:

en even later:

Dus nu heb ik (voorlopig) een gratis Nokia N-Gage QD hier.. Misschien dat er nog een brief na komt met een acceptgiro of zo, maar in de brief van zaterdag stond dat ik aan de koerier moest betalen.
(Vodafon heeft op het moment mij dus € 15,- betaald om die telefoon aan te schaffen

)
Het lijkt er een beetje op dat Vodafone het allemaal een beetje onderschat heeft en dus wel een paar steekjes heeft laten vallen met het verwerken/verzenden van de orders.
[
Voor 11% gewijzigd door
FlipFluitketel op 02-08-2005 11:43
]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!