[ACTIE] Nokia N-gage QD nu weer voor € 49,99

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.989 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Underworld schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:19:
Zou je als de postbode langs komt kunnen wijgeren? Opzich hebben ze zich niet aan de 3-5 werk dagen gehouden of zou je dan kosten kunnen krijgen?
Je mist wel wat hoor..

Maar je kunt je pakketje weigeren, je zegt gewoon dat je het niet besteld hebt.
Of je zegt dat je de bestelling geannuleerd had.

Wat wel weer is; je kunt hem voor 60 euro verkopen op ebay of marktplaats, heb je weer 10 euro meer voor je Pentium. ;)

[zeikmodus]Waarom pak je niet zo'n mooie AMD 3500+ 64bits Venice Core.. :Y) [/zeikmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138613

Zou je als de postbode langs komt kunnen wijgeren? Opzich hebben ze zich niet aan de 3-5 werk dagen gehouden of zou je dan kosten kunnen krijgen?
Als ze mijn order niet accepteren wil ik em wel overnemen, ik heb via die java link het besteld toen ze al op waren, groot kans dat ik er nieteens 1 krijg dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-03 21:23

Underworld

+1 Inzichtvol

[zeikmodus]Waarom pak je niet zo'n mooie AMD 3500+ 64bits Venice Core.. :Y) [/zeikmodus]
[volledig Offtopic]Omdat je die niet in een barebone Pundit-R kan stoppen. Ja ik heb idd gekozen voor een barebone, en ik heb altijd AMD gehad, nooit iets anders en ben nu gewoon totaal aan iets anders toe mja,...zie wel of het wat is...[/volle Offtopic]

Das wel waar maarja, die 10 euro die geef ik met uitgaan uit aan 3 vaasjes :9 dan geef ik maar een keer ff geen rondje ;)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
offtopic:
of je neem het aan en regel hier iets met de mensen die niks hebben gekregen iets (via mail)

edit:

xCali was me al voor ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Liquid op 03-08-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

MarcoKL

That's a huge b*tch!

djmartyn schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:54:
Ik heb zojuist een mailtje gehad van Vodafone dat de order geaccepteerd is. Ik heb gistermiddag om half 4 's middags besteld. Dus het is nu wachten op de bestelling.
die mensen van vf werken niet echt op volgorde he. ik kreeg gisteren om 11:19 een order bevestiging, maar heb nog geen mail dat hij geaccepteerd is, helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Let op: Dit is geen Vraag&Aanbod-topic. Het verhandelen van telefoons en/of geheugenkaartjes is dus absoluut niet de bedoeling.
Mocht er (ooit) nog een postbode komen dan zal ik overwegen om hem in ontvangst te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-04 17:26

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

dinow schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:36:
[...]

die mensen van vf werken niet echt op volgorde he. ik kreeg gisteren om 11:19 een order bevestiging, maar heb nog geen mail dat hij geaccepteerd is, helaas :'(
Inderdaad had hem gister rond 14.00 uur besteld, maar ook nog geen 'geaccepteerd'-mailtje.

Hoop nu wel dat mijn t4t Ngage vandaag eens binnenkomt, zie het nog wel gebeuren dat ik die van Vodafone eerder heb als die van t4t.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Underworld schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:31:
[...]

[volledig Offtopic]Omdat je die niet in een barebone Pundit-R kan stoppen. Ja ik heb idd gekozen voor een barebone, en ik heb altijd AMD gehad, nooit iets anders en ben nu gewoon totaal aan iets anders toe mja,...zie wel of het wat is...[/volle Offtopic]

Das wel waar maarja, die 10 euro die geef ik met uitgaan uit aan 3 vaasjes :9 dan geef ik maar een keer ff geen rondje ;)
offtopic:
Oké, nee, groot gelijk! :) Wel nice, een barebone, mooi tftje erbij..

Maar als ik jou was zou ik voor die 50 euro gewoon het pakketje aannemen en hem hier op GoT doorverkopen, er zijn genoeg mensen die hem willen hebben.
Anders verpats je hem aan je buurjongentje ofzo..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

StefSOFT schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:39:
[...]

Inderdaad had hem gister rond 14.00 uur besteld, maar ook nog geen 'geaccepteerd'-mailtje.

Hoop nu wel dat mijn t4t Ngage vandaag eens binnenkomt, zie het nog wel gebeuren dat ik die van Vodafone eerder heb als die van t4t.
dan heb je er in ieder geval 1 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 17:54
GIsteren had ik nog mijn twijfels of de bestelling wel zinnig was, maar achteraf ben ik toch blij dat ik hem besteld heb. Leuker dan ik had verwacht en 50 euro ben je ook zo weer vergeten.

Al is het alleen maar dat je een routeplanner tot je beschikking hebt. (als je geen GPS muis hebt kan je Route 66 wel als normale routeplanner gebruiken)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

endless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:40:
[...]

offtopic:
Oké, nee, groot gelijk! :) Wel nice, een barebone, mooi tftje erbij..

Maar als ik jou was zou ik voor die 50 euro gewoon het pakketje aannemen en hem hier op GoT doorverkopen, er zijn genoeg mensen die hem willen hebben.
Anders verpats je hem aan je buurjongentje ofzo..?
Ja is ook zo het zou wel zo eerlijk zijn als ik dat zou doen,...
zijn hier misschien mensen die er heel erg naar snakken (ik zelf namelijk ook vorige week 9) ) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19574

Underworld schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:48:
[...]

Ja is ook zo het zou wel zo eerlijk zijn als ik dat zou doen,...
zijn hier misschien mensen die er heel erg naar snakken (ik zelf namelijk ook vorige week 9) ) ...
Wil m wel van je overnemen!
Mail me maar

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 19574 op 03-08-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Anoniem: 19574 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:59:
[...]

Wil m wel van je overnemen!
Mail me maar
Ik heb hem nog niet eens! |:(
de vraag is ook of ik hem nog wel krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-04 17:26

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Zag trouwens op www.pdashop.nl de Adapt GPS ontvanger voor 95 euro staan inclusief verzendkosten. Heeft iemand ervaring met die winkel, staat namelijk wel dat ze thuiswinkel waarborg hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door StefSOFT op 03-08-2005 12:16 ]

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

StefSOFT schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:15:
Zag trouwens op www.pdashop.nl de Adapt GPS ontvanger voor 95 euro staan inclusief verzendkosten. Heeft iemand ervaring met die winkel, staat namelijk wel dat ze thuiswinkel waarborg hebben.
ik ben wel es langs geweest bij die zaak, opzich wel nette zaak en kijk eens even hier:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/1089

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:47
PDAShop.nl ken ik wel, die zit bij mij in de buurt. Naar mijn idee wel een goed zaak (Heb er zelf wel een aantal keer dingen gekocht).
Overigens altijd daar gekocht en niet laten verzenden.

Ik neem aan dat de winkel zelf goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16379

Ook maar besteld, voor die 50 euro kan je dit gewoon niet laten liggen. nog even kijken wat ik er mee ga doen, maarja het is leuk voor op vakantie ofzo.

Ik heb het net gedaan via die java regel, krijg gewoon mailtjes dat de order is bevestigd, nu wachten op goedkeuring. naja ik zie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:46
Ik heb gister via de online shop,nog een keer een ngage besteld. Heb helaas nog geen mailtje gehad dat mij verteld dat mijn bestellingen geacepteerd is(heb om 11:30 besteld)
Als iemand in de omgeving van amsterdam nog een ngage wil verkopen voor rond de 50 euro,laat het me weten. Ik heb niet meer zoveel vetrouwen in vf.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:47
Ik ga straks toch nog even langs de VFshop in R'dam.
Misschien hebben ze ze nog liggen.
Mijn broer heeft Tomtom3 voor mobile phones liggen, dus dat zit ook wel goed denk ik.
Daarnaast dan maar even kijken voor een GPS module (IA.net ben ik al tijdje lid van, dus dat zit ook wel goed).

Anders een 2e kopen en dan NES games multiplayer spelen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:13

Rincewind

Take me in your arms tonight

pingkiller schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:46:
Ik heb gister via de online shop,nog een keer een ngage besteld. Heb helaas nog geen mailtje gehad dat mij verteld dat mijn bestellingen geacepteerd is(heb om 11:30 besteld)
Als iemand in de omgeving van amsterdam nog een ngage wil verkopen voor rond de 50 euro,laat het me weten. Ik heb niet meer zoveel vetrouwen in vf.
Ikzelf heb ook gisterenavond om ong. 23.30 via die javascript ' truc' een ngage besteld en gelijk via mijn CC betaald. Vervolgens een bevestiging gehad van de bestelling en dat ze nog moesten accepteren. Net het volgende mailtje gekregen:
Hartelijk dank voor je bestelling bij de Vodafone Online winkel. Je bestelling is
door ons geaccepteerd en deze wordt uitgevoerd.
Dus blijkbaar is de bestelling doorgevoerd en krijg ik er eentje :-) Het KAN dus wel goed komen. Nu nog even kijken wanneer er een pakje komt... Ik ga alvast op jacht naar extra HW zoals een geheugenkaartje en wat extra software :P

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138613

Rincewind schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:01:
[...]

Ikzelf heb ook gisterenavond om ong. 23.30 via die javascript ' truc' een ngage besteld en gelijk via mijn CC betaald. Vervolgens een bevestiging gehad van de bestelling en dat ze nog moesten accepteren. Net het volgende mailtje gekregen:

[...]

Dus blijkbaar is de bestelling doorgevoerd en krijg ik er eentje :-) Het KAN dus wel goed komen. Nu nog even kijken wanneer er een pakje komt... Ik ga alvast op jacht naar extra HW zoals een geheugenkaartje en wat extra software :P
Dat is fijn om te horen, ik heb ook rond die tijd besteld alleen dan onder rembours, misschien dat als je met geld aankomt dat ze het niet meer kunnen weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Laatst online: 07-05 16:37
als je hem rembours laat komen kennen ze je nix maken.. gewoon zeggen dat je het niet besteld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
We hebben ruim 1000 posts.

Is er iemand met een nieuw topic bezig, of zal ik er nu één maken?

Hier is het nieuwe topic:
[ACTIE] Nokia N-gage QD - DEEL II

[ Voor 46% gewijzigd door endless op 03-08-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je kunt al een aantal dingen updaten, zoals
# Geheugen
# Dynamisch geheugen (Grootte: 3.4 MB)
# Extern meegeleverd geheugen (MMC geheugenkaart, Grootte: 64 MB) <- is niet zeker!
# Geheugenkaart slot (MMC geheugenkaart)
en een geheugenkaart compability list aanmaken.

btw: Apacer MMC 512 werkt ook (heb ik namelijk net gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:35

Gaitman

The Real One

Topicstarter
* Gaitman Verder gaan in het volgende topic A.U.B. !
[ACTIE] Nokia N-gage QD - DEEL II

[ Voor 13% gewijzigd door Gaitman op 03-08-2005 14:05 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Let op: Dit is geen Vraag&Aanbod-topic. Het verhandelen van telefoons en/of geheugenkaartjes is dus absoluut niet de bedoeling.