[ACTIE] Nokia N-gage QD nu weer voor € 49,99

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.011 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-05 23:06
vandaag kreeg ik een brief binnen met dat men telefoon deze week zou kunnen.. maar met diezelfde postbode is ookhet pakketje meegekomen :x...

morgen komt ie alsnog langs want ik was nie thuis vandaag :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:58
Ben ik weer, met goed en slecht nieuws. Ik kan inmiddels een verbinding maken tussen de Adapt GPS-ontvanger en mijn PC. Werkt goed!

Vervolgens ben ik blijven steken bij het volgende. Ik heb de software van CD geinstalleerd, opnieuw opgestart. En vervolgens blijft de PC suite vragen om een verbinding. Dus ik kan nog geen verbinding tot stand brengen tussen telefoon en PC :| Misschien toch eerst het boekje van de foon maar eens doorlezen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-05 23:10

Underworld

+1 Inzichtvol

Underworld Heeft nog steeds niets ontvangen :'(
Is wel blij voor endless en andere mensen die wel wat gehad hebben :Y)

Underworld Hoopt dat er helemaal niets meer binnen komt, heeft namelijk nieuwe PC besteld }:O :+

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145631

Maandag via de site besteld. Kwam er donderdag een verkeerd pakketje gelijk terug gestuurd.
Vandaag gebeld krijg hem volgens die gast donderdag of vrijdag. Beter laat dan nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138613

Aaaarrgh.. ze zijn op, en ik zie deze topic vandaag pas 8)7 ik heb mn e-mail ingevult voor als ze weer op vooraad komen, hopelijk kan ik er nog 1 voor die prijs krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-03 19:52
Vandaag binnen :)
Heb net een uur FIFA zitten spelen, ga zo maar eens verder kijken wat ie nog meer kan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Underworld schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 21:54:
Underworld Heeft nog steeds niets ontvangen :'(
Is wel blij voor endless en andere mensen die wel wat gehad hebben :Y)

Underworld Hoopt dat er helemaal niets meer binnen komt, heeft namelijk nieuwe PC besteld }:O :+
Ik danku.. :)

En die nieuwe pc komt hier ook nog hoor, die 50 euro voor dit geval (kijkt naast zich.. :P) is niet veel.. :)

Heb er nu 7 spelletjes opstaan ofzo, is wel grappig voor op de fiets en in de bus, ga nu filmpjes/muziek proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spelletjes op de fiets??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:51

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Anoniem: 138613 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 22:12:
Aaaarrgh.. ze zijn op, en ik zie deze topic vandaag pas 8)7 ik heb mn e-mail ingevult voor als ze weer op vooraad komen, hopelijk kan ik er nog 1 voor die prijs krijgen :)
Of probeer het volgende :)
The Milkman schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 16:06:
Hier een truucje om het product alsnog in je mandje te krijgen.
Ga naar de onlineshop, en voer dit in de adresbalk in:
code:
1
javascript:document.navFrm.M5NextUrl.value='UCART';document.navFrm.bag_add.value='inNgQDo';document.navFrm.ord_num.value='1';m5submit(document.navFrm);

Ik weet niet of je em dan ook krijgt, maar dan heb je hem wel direct besteld ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Gaitman op 02-08-2005 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:19
Zo heb ik de mijne nu ook besteld.

Heb ook even de bevestiging uitgeprint, dat ik een bewijs heb.

Wanneer ze hem nu niet binnen twee maanden leveren kunnen ze bij het Vodafone Citypoint in Utrecht of Den Bosch een boze klant verwachten.... :+

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GJAman schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 23:05:
[...]

Of probeer het volgende :)

[...]
Whaha hardstikke bedankt, ik heb hem nu besteld, hopelijk trappen ze er in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 09:10

FaceDown

Storende factor.

Sja ik ook. :) Ze hebben een orderbevestiging gemaild, dus nou moeten ze leveren ook. Het feit dat het een geautomatiseerde bevestiging is doet daar niets aan af.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
@GJAman

In de TS geef je zo'n link naar een inkoop actie voor (niet originele) N-gage batterijen. Ze verkopen daar BL4-C / BL5-C accu's. Ik had vorige week een aantal besteld. En vandaag heb ik pas mijn N-gage QD gekregen, maar de accu van de N-gage QD is een BL-6C. Weet je zeker dat het gaat passen of hebben we nu niet bruikbare accu's gekocht voor de N-gage QD? :P

Of iemand anders die het kan bevestigen?

[edit]
Ik heb het maar even opgezocht...
http://www.metku.net/?sec...&path=mods/6600/index_eng

De Bl-6C is net wat dikker dan de BL-5C, maar ik denk dat het wel gaat passen. Misschien een beetje losjes maar dat is zo verholpen met een stukje plakband oid. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Liquid op 02-08-2005 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ook even de bevestiging uitgeprint, dat ik een bewijs heb.
Een orderbevestiging wil nog niet zeggen dat het order geaccepteerd want alleen dan zijn ze hem verplicht te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Liquid schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 23:52:
@GJAman

In de TS geef je zo'n link naar een inkoop actie voor (niet originele) N-gage batterijen. Ze verkopen daar BL4-C / BL5-C accu's. Ik had vorige week een aantal besteld. En vandaag heb ik pas mijn N-gage QD gekregen, maar de accu van de N-gage QD is een BL-6C. Weet je zeker dat het gaat passen of hebben we nu niet bruikbare accu's gekocht voor de N-gage QD? :P

Of iemand anders die het kan bevestigen?

[edit]
Ik heb het maar even opgezocht...
http://www.metku.net/?sec...&path=mods/6600/index_eng

De Bl-6C is net wat dikker dan de BL-5C, maar ik denk dat het wel gaat passen. Misschien een beetje losjes maar dat is zo verholpen met een stukje plakband oid. :)
Ja, het werkt gewoon want zoals ik in de TopicStart heb aangegeven heb ik zelf ook zo'n batterij. Hij is inderdaard iets dunner maar dat maakt de N-gage QD niks uit :) Want hij klemt gewoon in de inhammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus

Gallus

Cheesy

Anoniem: 145631 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 00:04:
[...]

Een orderbevestiging wil nog niet zeggen dat het order geaccepteerd want alleen dan zijn ze hem verplicht te leveren.
Precies.
Mijn order is ook bevestigd. Maar de orderstatus is als volgt:

"Status
Vodafone zal je per E-mail laten weten wanneer de order geaccepteerd wordt."

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:49

Animal_X

Rodin

Zijn die officiele games nou wat boeiend?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:39

Emiel1984

Made in NL

niet meer op voorraad, net even e-mailt-adres maar achtergelaten. Hopenlijk ben ik nu wel op tijd genoeg. :p Ik duim voor iedereen inc. mijzelf :+

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan zullen we morgen wel een mailtje krijgen

mensen hier zochten nog een auto-houder voor de n-gage, die kan je hier vinden http://www.eu-gsm.nl/nokia-NGAGE_QD-Universele_houder.html, mja zoiets kan je natuurlijk ook zelf maken he :)

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 138613 op 03-08-2005 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
eindelijk ontvangen: wat een geil ding zeg. valt niet tegen: voor dat geld en dan die opties er bij --> super. uitkijken dat ik niet te veel er bij ga kopen want dit was een toestel eigenlijk alleen voor de navigatie ;)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94783

Animal_X schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 00:40:
Zijn die officiele games nou wat boeiend?
Die spellen zijn zeker wel boeiend hoor. Heb er zelf zoals Rayman 3 opstaan. De sims. toch wel heel grappig. Fifa geef ik geen rukkie dukkie om, ben niet zo'n voetballer. Geef mij maar platform spellen :)
Doom heb ik er op gezet, loopt ook als een trein, echter geen geluid |:(

En agile messenger om te msnen, heerlijk pakket. Op een hele dag online heb je eigenlijk maar een paar kb verzonden en ontvangen. Super dus. dat zijn de kosten niet.
Nu op zoek naar een 2 gig kaartje voor de N-gage.
Transcend 2GB HS-MMC CARD FOR DSC, PDA, MobilePhone and Digital Media
Deze lijkt me wel wat, echter zou ik het eerst moeten kunnen proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Laatst online: 15-05 09:56

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Anoniem: 138613 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 01:16:
dan zullen we morgen wel een mailtje krijgen

mensen hier zochten nog een auto-houder voor de n-gage, die kan je hier vinden http://www.eu-gsm.nl/nokia-NGAGE_QD-Universele_houder.html, mja zoiets kan je natuurlijk ook zelf maken he :)
dat is niet echt een houder, meer een 'telefoon-vast-houd-plakbandje' 8)7
vind die niet mooi, k wil echt zo'n houder waar die in kan en oplaad :D

gisteren besteld en om 11:19:44 een bevestiging gehad van me bestelling _/-\o_ nu maar wachten dat hij geaccepteerd word O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:20

PnD

like in Pinda ^_^

Gaat nou eindelijk iemand zijn Route66/TTM bevindingen posten? :D Wil onderhand ook een geheugenkaartje gaan aanschaffen als dit goed werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Dat lees je goed ja..
Ik woon in een klein dorp, en fiets vaak naar breda toe.
Dat is één lange rechte (vaak rustige!) weg/fietspad.
En met je armen op het stuur liggend een potje tetris doen is altijd leuk. :)

-------------------------------------------

De bluetooth is echt snel, heb gisteravond al verschillende dingen erop gezet enzo.
Colin McRea 4, Splinter Cell, Tetris e.d. Speelt allemaal wel leuk.. :)
F-explorer gaat er vanavond op, kijken wat je allemaal met dat Symbian kunt.. :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door endless op 03-08-2005 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 17:49
net 1 besteld _/-\o_ :D met de javascript url die werd gegeven :)
best wel handig aangezien mijn vader al een adapt bluetooth gps adapter heeft ...

ziet er niet echt mooi uit als telefoon maar de functies en prijs heh .. daar doen we het voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:35
Hij werkt in ieder geval wel, maar ik heb nog geen GPS ontvanger (moet nog gekocht worden). Was niet bijster ingewikkeld. Ziet er goed uit en alles werkt goed tot nu toe.

Route66 is alleen niet echt actueel, mijn adres waar ik inmiddels bijna een jaar woon staat er nog niet op.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
endless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 08:32:
[...]

-------------------------------------------

De bluetooth is echt snel, heb gisteravond al verschillende dingen erop gezet enzo.
Colin McRea 4, Splinter Cell, Tetris e.d. Speelt allemaal wel leuk.. :)
F-explorer gaat er vanavond op, kijken wat je allemaal met dat Symbian kunt.. :Y)
mijn mailbox staat open mocht je iets willen delen (spellen zijn altijd welkom >:) )
marco_sire AT hotmail PUNT com

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150409

Er heb er nu 2 mogen ontvangen, wil er wel 1 weg doen voor 50 Euro als er er iemand ander blij mee kan maken.
Mail me maar op f828@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Ook vaag... eerst kunnen ze mijn bestelling neit vinden (lees mijn eerdere post van een week ofzo geleden) Nu ligt er een brief dat mijn 2 ngage's deze week worden geleverd. :?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
@endless : _/-\o_ thanks alvast

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:17
Meteen mijn vriendin hiervoor gebeld.
Is deze actie alleen online? Ik ga zo meteen wel eventjes langs de Voda winkel om te vragen of ze ze daar ook hebben.

Zelf heb ik een SE S700i, maar deze Ngage wil ik dus echt wel voor Navigatie gebruiken.
Misschien dat ik als het goed werkt zelfs 2 Ngages ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
pffff, kan het niet uitstaan dat ik het niet kan vinden, dus misschien zijn er hier wel behulpzame mensen >:)
- hoe verander ik het achtergrondplaatje op het 'hoofdscherm' (die springende mensen foto zeg maar)
- wat is de max. resolutie van foto's die je kan uploaden
- wat was de 'kritische ondegrens' ook al weer (onder dat aantal kb's aan vrije ruimte kon je ngage overlijden)

[ Voor 7% gewijzigd door marco_sire op 03-08-2005 09:26 ]

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion666
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-05 09:29
marco_sire schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:21:
- hoe verander ik het achtergrondplaatje op het 'hoofdscherm' (die springen mensen foto zeg maar)
Menu->Instrumentatie->Instellingen->Apparaat->Standby-modues->Achtergrond
Als je dat tussen ja en nee veranderd kun je een plaatje kiezen als volgende stap.

Zijn er al mensen die een 1gb of 2gb kaartje aan de gang hebben?
De 128Mb die in mijn 3650 goed werkte geeft hier soms problemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
marco_sire schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:21:
- wat is de max. resolutie van foto's die je kan uploaden
- wat was de 'kritische ondegrens' ook al weer (onder dat aantal kb's aan vrije ruimte kon je ngage overlijden)
Ik heb er foto's van 1200 x 1024 opstaan, maakt dus niet erg veel uit volgens mij..

Die grens is 2 mb van het interne geheugen. Een MMC kaartje kun je helemaal volgooien.

@ Marco_Sire, graag gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion666
endless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:30:
[...]

Ik heb er foto's van 1200 x 1024 opstaan, maakt dus niet erg veel uit volgens mij..

Die grens is 2 mb van het interne geheugen. Een MMC kaartje kun je helemaal volgooien.

@ Marco_Sire, graag gedaan :)
Dat maakt het compleet :)
Maar 2mb ondergrens? Weet je dit zeker?
Kan me slecht voorstellen dat als dit kritiek is, ze er geen limit op zetten.
De 3650 die minder geheugen heeft zat hier constant ver onder de 2mb en bleef gewoon fijn werken.
Die situatie is al bijna twee jaar zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Het is ook maar iets wat mij verteld is.. Ik weet wel dat die van mij wel een waarschuwing gaf toen ik hem vol aan het gooien was en er geen MMC kaartje in had zitten.
Maar dat komt omdat het bestand gewoon groter was dan het interne geheugen denk ik.

Dus; de 2 mb weet ik niet zeker.
Ik zou sowieso een MMC kaartje halen, altijd makelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
@endless en orion666 : thanks.

@nielsoveres: actie was online, telefonisch (0800-0560, optie 1 en optie 2) en in de winkel, maar geef je nu nog maar wenig kans --> ze hadden er een grote zooi van gemaakt bij vf.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
endless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:37:
Het is ook maar iets wat mij verteld is..
zo goed kunnen. heb het ergens in dit forum ook gelezen. of op die site waar het allemaal begonnen is met deze actie (site mag ik niet noemen geloof ik...). weet alleen niet meer wat die grens was. heb ook nog nergens op me phone kunnen vinden wat er nu nog vrij is aan mb's/kb's (maar ja: ik wist ook niet hoe ik de achtergrond kon veranderen en wat de max. resolutie was....nu weet ik dat wel ;) ).

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94783

hier het toestel al een keer bijna vol gehad. 384kb vrij. geen probleem. Dus de ondergrens van 2mb zal wel een fabeltje zijn. Anders hadden ze er wel een lock opgezet :)

Ik gebruik die ffexplorer (ofzoiets) kun je makkelijk zien wat er vrij is aan geheugen

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 94783 op 03-08-2005 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion666
endless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:37:
Het is ook maar iets wat mij verteld is.. Ik weet wel dat die van mij wel een waarschuwing gaf toen ik hem vol aan het gooien was en er geen MMC kaartje in had zitten.
Maar dat komt omdat het bestand gewoon groter was dan het interne geheugen denk ik.

Ja tuurlijk :) Maar savegames pompt hij naar het interne geheugen...
Denk dat die er niet veel waar aan is, gezien een gedeelte van dat interne geheugen al gereserveerd is voor het OS zelf. Maar een beetje voorzichtigheid kan nooit kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Anoniem: 94783 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:43:
hier het toestel al een keer bijna vol gehad. 384kb vrij. geen probleem. Dus de ondergrens van 2mb zal wel een fabeltje zijn. Anders hadden ze er wel een lock opgezet :)

Ik gebruik die ffexplorer (ofzoiets) kun je makkelijk zien wat er vrij is aan geheugen
volgens mij is die 384 vrije ruimte de ruimte op je geheugenkaartje.... B)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
marco_sire schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:49:
[...]

volgens mij is die 384 vrije ruimte de ruimte op je geheugenkaartje.... B)
Als ie nou geen MMC kaartje heeft zal het de ruimte wel op de telefoon zijn.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Marco,

ach. We zullen wel zien of het ooit nog komt. Ik heb me in iedergeval bij die email ingeschreven.
Daarnaast wil ik graag Tomtom gebruiken (moet hier nog wel aan zien te komen), maar het zal dan wel de mobile editie moeten zijn. Daarnaast nog een GPS module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
endless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:51:
[...]

Als ie nou geen MMC kaartje heeft zal het de ruimte wel op de telefoon zijn.. ;)
vrije ruimte op de mmc-kaart met fifa 2004 er op ;)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
De originele games zijn read-only en ook al hebben ze vrije ruimte, daar kun je dan geen gebruik van maken. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
NielsOveres schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:55:
@Marco,

ach. We zullen wel zien of het ooit nog komt. Ik heb me in iedergeval bij die email ingeschreven.
Daarnaast wil ik graag Tomtom gebruiken (moet hier nog wel aan zien te komen), maar het zal dan wel de mobile editie moeten zijn. Daarnaast nog een GPS module.
tomtom versie 4 of lager (versie 5 werkt met symbian 7.0 en de ngage heeft 6.1) of route66.
een goede en goedkope gps-unit staat op inkoopactie.net :)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
endless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:00:
De originele games zijn read-only en ook al hebben ze vrije ruimte, daar kun je dan geen gebruik van maken. Helaas.
shit, je hebt helaas gelijk |:( het is ook nog vroeg hè ;)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Het is nog veeel te vroeg.. ;)
Zat net rayman te spelen.. Die muziek, daar wordt je gewoon blij van.. :|
(jaja, ik werk hard hoor.. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Mijn broer heeft nog Tomtom4 mobile voor zijn telefoon.
Denk dat ik hem even lief ga aankijken. (misschien dat ik zijn upgrade wel betaal naar versie 5 }) ).
*zucht* ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Heeft iemand Call of Duty al kunnen vinden?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ja hoor is makkelijk te vinden in zowel de winkels als uhm online ;)

maar ik ben heb nu een ngage besteld , heb mijn orderbevestiging al gekregen ...
krijg ik dus nu binnekort antwoord of hij geaccepteerd wordt ofniet?
Reptile-X schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 16:38:
Ik heb 3 QD dummy’s gekocht via ebay in de hoop dat ik de covers kan gebruiken.
Zo niet dan geef ik het weg aan kinderen in de familie :P

EBAY: Nokia N-GAGE QD***Dummy***
heb je hem al binnegekrege ? want ik wil dit wel graag weten vanwege het keypad , het oranje is niet echt tof O-) totdat het wk volgend jaar begint :P

[ Voor 55% gewijzigd door k5052 op 03-08-2005 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Vandaag op ebay duitsland een GPS muis gekocht voor 75 euro.. Even afwachten tot deze binnen komt en gaan met die banaan..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
kenny89 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:21:
ja hoor is makkelijk te vinden in zowel de winkels als uhm online ;)

maar ik ben heb nu een ngage besteld , heb mijn orderbevestiging al gekregen ...
krijg ik dus nu binnekort antwoord of hij geaccepteerd wordt ofniet?
is heel wisselend: sommige krijgen een brief. sommige een email. sommige een telfoontje. en sommige nix. dus daar zou ik me niet op gaan richten.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
aah , want dat is best wel lastig , ben morgen op vakantie naar la en kan daar dus de order niet checken etc. maar hij staat toch op de naam van mijn moeder die thuisblijft dus ...

offtopic:
:D kheb al 30+ ngage games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Animal_X schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:19:
Heeft iemand Call of Duty al kunnen vinden?
Die heb ik gevonden ja..

Maar ik vind hem wel wat tegenvallen.

Mail me maar.. :)
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/101023/FFFFFF/5C5850/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
endless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:25:
[...]

Die heb ik gevonden ja..

[afbeelding]
welke spellen zijn wel de moeite waard volgens jou?? kan niet wachten tot ik
1. van de week spellen bij jou kan 'halen' ;)
2. me geheugenkaart binnen krijg
3. me gps-unit binnen heb
4. de spellen kan spelen
5. me navigatie-software kan gaan gebruiken

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Binnen welke tijd kregen jullie een mailtje/telefoontje/etc dat hij geaccepteerd was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
sonic/ monkey ball / bomberman / puzle bobble??

ik hou wel van die spellen die je even snel kun spelen en niet altijd actie bevatten want dat doe ik wel op mijn pc of psp/gba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144581

zo hij is binnen, voor de duidelijkheid!:

maandag 10 uur telefonisch besteld, maandag erna bevestiging via post, vandaag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is misschien wel een handige topic voor de mensen die een grote MMC kaart willen kopen

http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=19910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie weet nog een goede 256 mb geheugenkaart? wat kost ie en is ie in een winkel als dixons te krijgen? we hebben hier niet zo veel winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

endless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:25:
[...]

Die heb ik gevonden ja..

[afbeelding]
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

owja en waarom zou ik eigenlijk zo veel geheugen moeten? kan ik ook met 128 goed overweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144581 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:48:
owja en waarom zou ik eigenlijk zo veel geheugen moeten? kan ik ook met 128 goed overweg?
Lexar, 128mb, Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Anoniem: 144581 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:47:
wie weet nog een goede 256 mb geheugenkaart? wat kost ie en is ie in een winkel als dixons te krijgen? we hebben hier niet zo veel winkels
256 mb bij de Dixons zal rond de 30 euro liggen..
Als ze ze nog hebben. In Breda waren bijna nergens MMC kaartjes te krijgen.

Omdat de 128 mb kaartje 20 euro zijn, heb ik een 256 mb kaartje genomen, 2x zoveel ruimte voor maar 10 euro.
De games zijn allemaal erg klein, en ik heb nu dus sowieso genoeg ruimte.. :)

---------------------------------
welke spellen zijn wel de moeite waard volgens jou??
Ligt er echt aan wat je leuk vind..
Ik heb Colin McRea rally 4, Splinter Cell, Tetris, minigolf, Prince of Persia en Yetisport 2 er nu opstaan.

Yeti gaat eraf, die is saai.
Ga vanavond als ik thuis ben Sonic zoeken, en Pathway to Glory lijkt me ook wel goed.

Owja, ik ben ook nog opzoek naar een pinball game.. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door endless op 03-08-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 23:44
Ik heb zojuist een mailtje gehad van Vodafone dat de order geaccepteerd is. Ik heb gistermiddag om half 4 's middags besteld. Dus het is nu wachten op de bestelling.

Welke MMC kaartjes werken nu zeker in de N-Gage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Route66 benelux is 119mb, dus zou moeten passen op een 128mb

Kan je spelen ook op een willekeurige MMC zetten en is het dan ook mogelijk om meerdere games erop te zetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
endless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:51:

Ligt er echt aan wat je leuk vind..
Ik heb Colin McRea rally 4, Splinter Cell, Tetris, minigolf, Prince of Persia en Yetisport 2 er nu opstaan.

Yeti gaat eraf, die is saai.
Ga vanavond als ik thuis ben Sonic zoeken, en Pathway to Glory lijkt me ook wel goed.

Owja, ik ben ook nog opzoek naar een pinball game.. ;)
ik kijk van de week wel even op je server ;)
pinball heb ik niet voor je, wel een hoop race-spelletjes (nog nix geprobeerd want ik heb nog geen geheugenkaart en nog geen bluetooth :'( )

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Ja, dit kan.

Ik heb nu bovenstaande spellen (zie vorige post van mij) op één 256 mb MMC kaartje staan, en deze werken allemaal gewoon.

------------------------------

De Kingston kaartjes t/m 256 mb werken zeker.

Voeg maar toe mensen, Merk + grote, die kunnen dan ook in de startpost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
maar heeft weet iemand een site voor wat covers/keypads voor de ngage?

offtopic:
whahah ;) , ik heb hier veel games maar geen ngage ;)

[ Voor 48% gewijzigd door k5052 op 03-08-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Macer schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:55:
Route66 benelux is 119mb, dus zou moeten passen op een 128mb

Kan je spelen ook op een willekeurige MMC zetten en is het dan ook mogelijk om meerdere games erop te zetten??
zou moeten werken, zie ook schermprintjes op [rml][ ACTIE] Nokia N-gage QD nu weer voor € 49,99[/rml]

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:16
Je kan er meerdere games op zetten, alleen werkt dat spellen toets rechts onderin dan niet meer.

Ik heb er overigens een NES emulator opstaan en je kan zowaar multiplayer spelen via bluetooth met een andere ngage _/-\o_ Echt super! lekker Contra doen met z'n 2en :P
Persoonlijk vind ik een 128 mb kaartje veel te weinig, ik heb er nu Route66, een NES emu, een SEGA emu en nog wat spellen opstaan en zit nu rond de 280 mb vol. (512 kaartje)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik heb er een 512mb kaart van Sandisc inzitten die ik van T-Mobile heb gekregen bij mijn 6230i. Zonder problemen.

[ Voor 6% gewijzigd door M@cer op 03-08-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
messi schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:07:
Je kan er meerdere games op zetten, alleen werkt dat spellen toets rechts onderin dan niet meer.

Ik heb er overigens een NES emulator opstaan en je kan zowaar multiplayer spelen via bluetooth met een andere ngage _/-\o_ Echt super! lekker Contra doen met z'n 2en :P
Persoonlijk vind ik een 128 mb kaartje veel te weinig, ik heb er nu Route66, een NES emu, een SEGA emu en nog wat spellen opstaan en zit nu rond de 280 mb vol. (512 kaartje)
heb je screenshots van route66?? :9~

offtopic:
mijn mailbox staat open voor route66 ;)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Zou je als de postbode langs komt kunnen wijgeren? Opzich hebben ze zich niet aan de 3-5 werk dagen gehouden of zou je dan kosten kunnen krijgen?

[ Voor 1% gewijzigd door Underworld op 03-08-2005 11:20 . Reden: Ik inversteer namelijk liever in een 3 Ghz Pentium 4 Chip :7 :9 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Underworld schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:19:
Zou je als de postbode langs komt kunnen wijgeren? Opzich hebben ze zich niet aan de 3-5 werk dagen gehouden of zou je dan kosten kunnen krijgen?
Je mist wel wat hoor..

Maar je kunt je pakketje weigeren, je zegt gewoon dat je het niet besteld hebt.
Of je zegt dat je de bestelling geannuleerd had.

Wat wel weer is; je kunt hem voor 60 euro verkopen op ebay of marktplaats, heb je weer 10 euro meer voor je Pentium. ;)

[zeikmodus]Waarom pak je niet zo'n mooie AMD 3500+ 64bits Venice Core.. :Y) [/zeikmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ze mijn order niet accepteren wil ik em wel overnemen, ik heb via die java link het besteld toen ze al op waren, groot kans dat ik er nieteens 1 krijg dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

[zeikmodus]Waarom pak je niet zo'n mooie AMD 3500+ 64bits Venice Core.. :Y) [/zeikmodus]
[volledig Offtopic]Omdat je die niet in een barebone Pundit-R kan stoppen. Ja ik heb idd gekozen voor een barebone, en ik heb altijd AMD gehad, nooit iets anders en ben nu gewoon totaal aan iets anders toe mja,...zie wel of het wat is...[/volle Offtopic]

Das wel waar maarja, die 10 euro die geef ik met uitgaan uit aan 3 vaasjes :9 dan geef ik maar een keer ff geen rondje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
offtopic:
of je neem het aan en regel hier iets met de mensen die niks hebben gekregen iets (via mail)

edit:

xCali was me al voor ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Liquid op 03-08-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

djmartyn schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:54:
Ik heb zojuist een mailtje gehad van Vodafone dat de order geaccepteerd is. Ik heb gistermiddag om half 4 's middags besteld. Dus het is nu wachten op de bestelling.
die mensen van vf werken niet echt op volgorde he. ik kreeg gisteren om 11:19 een order bevestiging, maar heb nog geen mail dat hij geaccepteerd is, helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Let op: Dit is geen Vraag&Aanbod-topic. Het verhandelen van telefoons en/of geheugenkaartjes is dus absoluut niet de bedoeling.
Mocht er (ooit) nog een postbode komen dan zal ik overwegen om hem in ontvangst te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-05 22:17

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

dinow schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:36:
[...]

die mensen van vf werken niet echt op volgorde he. ik kreeg gisteren om 11:19 een order bevestiging, maar heb nog geen mail dat hij geaccepteerd is, helaas :'(
Inderdaad had hem gister rond 14.00 uur besteld, maar ook nog geen 'geaccepteerd'-mailtje.

Hoop nu wel dat mijn t4t Ngage vandaag eens binnenkomt, zie het nog wel gebeuren dat ik die van Vodafone eerder heb als die van t4t.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Underworld schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:31:
[...]

[volledig Offtopic]Omdat je die niet in een barebone Pundit-R kan stoppen. Ja ik heb idd gekozen voor een barebone, en ik heb altijd AMD gehad, nooit iets anders en ben nu gewoon totaal aan iets anders toe mja,...zie wel of het wat is...[/volle Offtopic]

Das wel waar maarja, die 10 euro die geef ik met uitgaan uit aan 3 vaasjes :9 dan geef ik maar een keer ff geen rondje ;)
offtopic:
Oké, nee, groot gelijk! :) Wel nice, een barebone, mooi tftje erbij..

Maar als ik jou was zou ik voor die 50 euro gewoon het pakketje aannemen en hem hier op GoT doorverkopen, er zijn genoeg mensen die hem willen hebben.
Anders verpats je hem aan je buurjongentje ofzo..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

StefSOFT schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:39:
[...]

Inderdaad had hem gister rond 14.00 uur besteld, maar ook nog geen 'geaccepteerd'-mailtje.

Hoop nu wel dat mijn t4t Ngage vandaag eens binnenkomt, zie het nog wel gebeuren dat ik die van Vodafone eerder heb als die van t4t.
dan heb je er in ieder geval 1 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
GIsteren had ik nog mijn twijfels of de bestelling wel zinnig was, maar achteraf ben ik toch blij dat ik hem besteld heb. Leuker dan ik had verwacht en 50 euro ben je ook zo weer vergeten.

Al is het alleen maar dat je een routeplanner tot je beschikking hebt. (als je geen GPS muis hebt kan je Route 66 wel als normale routeplanner gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

endless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:40:
[...]

offtopic:
Oké, nee, groot gelijk! :) Wel nice, een barebone, mooi tftje erbij..

Maar als ik jou was zou ik voor die 50 euro gewoon het pakketje aannemen en hem hier op GoT doorverkopen, er zijn genoeg mensen die hem willen hebben.
Anders verpats je hem aan je buurjongentje ofzo..?
Ja is ook zo het zou wel zo eerlijk zijn als ik dat zou doen,...
zijn hier misschien mensen die er heel erg naar snakken (ik zelf namelijk ook vorige week 9) ) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19574

Underworld schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:48:
[...]

Ja is ook zo het zou wel zo eerlijk zijn als ik dat zou doen,...
zijn hier misschien mensen die er heel erg naar snakken (ik zelf namelijk ook vorige week 9) ) ...
Wil m wel van je overnemen!
Mail me maar

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 19574 op 03-08-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Anoniem: 19574 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:59:
[...]

Wil m wel van je overnemen!
Mail me maar
Ik heb hem nog niet eens! |:(
de vraag is ook of ik hem nog wel krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-05 22:17

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Zag trouwens op www.pdashop.nl de Adapt GPS ontvanger voor 95 euro staan inclusief verzendkosten. Heeft iemand ervaring met die winkel, staat namelijk wel dat ze thuiswinkel waarborg hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door StefSOFT op 03-08-2005 12:16 ]

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

StefSOFT schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:15:
Zag trouwens op www.pdashop.nl de Adapt GPS ontvanger voor 95 euro staan inclusief verzendkosten. Heeft iemand ervaring met die winkel, staat namelijk wel dat ze thuiswinkel waarborg hebben.
ik ben wel es langs geweest bij die zaak, opzich wel nette zaak en kijk eens even hier:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/1089

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
PDAShop.nl ken ik wel, die zit bij mij in de buurt. Naar mijn idee wel een goed zaak (Heb er zelf wel een aantal keer dingen gekocht).
Overigens altijd daar gekocht en niet laten verzenden.

Ik neem aan dat de winkel zelf goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16379

Ook maar besteld, voor die 50 euro kan je dit gewoon niet laten liggen. nog even kijken wat ik er mee ga doen, maarja het is leuk voor op vakantie ofzo.

Ik heb het net gedaan via die java regel, krijg gewoon mailtjes dat de order is bevestigd, nu wachten op goedkeuring. naja ik zie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 19:59
Ik heb gister via de online shop,nog een keer een ngage besteld. Heb helaas nog geen mailtje gehad dat mij verteld dat mijn bestellingen geacepteerd is(heb om 11:30 besteld)
Als iemand in de omgeving van amsterdam nog een ngage wil verkopen voor rond de 50 euro,laat het me weten. Ik heb niet meer zoveel vetrouwen in vf.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ga straks toch nog even langs de VFshop in R'dam.
Misschien hebben ze ze nog liggen.
Mijn broer heeft Tomtom3 voor mobile phones liggen, dus dat zit ook wel goed denk ik.
Daarnaast dan maar even kijken voor een GPS module (IA.net ben ik al tijdje lid van, dus dat zit ook wel goed).

Anders een 2e kopen en dan NES games multiplayer spelen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:28

Rincewind

Take me in your arms tonight

pingkiller schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:46:
Ik heb gister via de online shop,nog een keer een ngage besteld. Heb helaas nog geen mailtje gehad dat mij verteld dat mijn bestellingen geacepteerd is(heb om 11:30 besteld)
Als iemand in de omgeving van amsterdam nog een ngage wil verkopen voor rond de 50 euro,laat het me weten. Ik heb niet meer zoveel vetrouwen in vf.
Ikzelf heb ook gisterenavond om ong. 23.30 via die javascript ' truc' een ngage besteld en gelijk via mijn CC betaald. Vervolgens een bevestiging gehad van de bestelling en dat ze nog moesten accepteren. Net het volgende mailtje gekregen:
Hartelijk dank voor je bestelling bij de Vodafone Online winkel. Je bestelling is
door ons geaccepteerd en deze wordt uitgevoerd.
Dus blijkbaar is de bestelling doorgevoerd en krijg ik er eentje :-) Het KAN dus wel goed komen. Nu nog even kijken wanneer er een pakje komt... Ik ga alvast op jacht naar extra HW zoals een geheugenkaartje en wat extra software :P

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rincewind schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:01:
[...]

Ikzelf heb ook gisterenavond om ong. 23.30 via die javascript ' truc' een ngage besteld en gelijk via mijn CC betaald. Vervolgens een bevestiging gehad van de bestelling en dat ze nog moesten accepteren. Net het volgende mailtje gekregen:

[...]

Dus blijkbaar is de bestelling doorgevoerd en krijg ik er eentje :-) Het KAN dus wel goed komen. Nu nog even kijken wanneer er een pakje komt... Ik ga alvast op jacht naar extra HW zoals een geheugenkaartje en wat extra software :P
Dat is fijn om te horen, ik heb ook rond die tijd besteld alleen dan onder rembours, misschien dat als je met geld aankomt dat ze het niet meer kunnen weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Laatst online: 09-05 23:06
als je hem rembours laat komen kennen ze je nix maken.. gewoon zeggen dat je het niet besteld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
We hebben ruim 1000 posts.

Is er iemand met een nieuw topic bezig, of zal ik er nu één maken?

Hier is het nieuwe topic:
[ACTIE] Nokia N-gage QD - DEEL II

[ Voor 46% gewijzigd door endless op 03-08-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
Je kunt al een aantal dingen updaten, zoals
# Geheugen
# Dynamisch geheugen (Grootte: 3.4 MB)
# Extern meegeleverd geheugen (MMC geheugenkaart, Grootte: 64 MB) <- is niet zeker!
# Geheugenkaart slot (MMC geheugenkaart)
en een geheugenkaart compability list aanmaken.

btw: Apacer MMC 512 werkt ook (heb ik namelijk net gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
* Gaitman Verder gaan in het volgende topic A.U.B. !
[ACTIE] Nokia N-gage QD - DEEL II

[ Voor 13% gewijzigd door Gaitman op 03-08-2005 14:05 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Let op: Dit is geen Vraag&Aanbod-topic. Het verhandelen van telefoons en/of geheugenkaartjes is dus absoluut niet de bedoeling.