ik heb hem 3 uur geleden besteld toen stond hij er nog, nu maar hopen dat hij nog komtVerwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 15:35:
Nu is hij helemaal weg uit de online shop van vodafone

ik heb hem 3 uur geleden besteld toen stond hij er nog, nu maar hopen dat hij nog komtVerwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 15:35:
Ik gebruik tomtom 5 op me pda dan wel, en deze kaarten zijn vrijwel hetzelfde als tomtom 3, dat is de enigste ervaring die ik heb, helaas nog geen ervaring met route 66, maar daar komt als het goed is verandering inVerwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 15:40:
Ik heb hem nu ook, maar zit nu te twijfelen tussen TomTom en Route66, TomTom is het alleen mogelijk om een oudere versie erop te zetten, is er dan wel een mogelijkheid om geupdate kaarten te gebruiken van de nieuwste TomTom of moet je echt de oude kaarten gebruiken?
Zijn de kaarten van Route66 wel up to date ? Wat zijn de nadelen en voordelen van Route66 tov TomTom.
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
[ Voor 27% gewijzigd door endless op 02-08-2005 16:01 ]
Ja, knop links van het scherm (dus de optie knop zeg maar) en dan sterretje.endless schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 15:50:
Even een domme (?) vraag...
Zit er toetsblokkering op het toestel.. Want volgens mij lees ik eroverheen in het boekje.
En nee, menu > * werkt niet..
[ Voor 32% gewijzigd door FlipFluitketel op 02-08-2005 17:20 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
don't read this text........
Verwijderd
FlipFluitketel schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 15:56:
[...]
Ja, knop links van het scherm (dus de optie knop zeg maar) en dan sterretje.
Hij is rap gegaan man. Eerst 49,99 ,toen 99,99 toen weer 49,99 en nu uitverkochtVerwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 15:35:
𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑
/me Nog wel via de volgende link te krijgen http://onlinewinkel.vodafone.nl/vodafone/RAPRD/inNgQDo.htmlVerwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 15:35:
[ Voor 5% gewijzigd door Gaitman op 02-08-2005 16:09 ]
Kijk nog eens goedGJAman schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 16:07:
[...]
/me Nog wel via de volgende link te krijgen http://onlinewinkel.vodafone.nl/vodafone/RAPRD/inNgQDo.html
𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑
Die werkt bij mij...very nice! Nou dan kan ik mijn mandje nu ook eindelijk dumpen ;-)The Milkman schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 16:06:
Hier een truucje om het product alsnog in je mandje te krijgen.
Ga naar de onlineshop, en voer dit in de adresbalk in:
javascript:document.navFrm.M5NextUrl.value='UCART';document.navFrm.bag_add.value='inNgQDo';document.navFrm.ord_num.value='1';m5submit(document.navFrm);
Ik weet niet of je em dan ook krijgt, maar dan heb je hem wel direct besteld
don't read this text........
Weet ik maar als je in de shop komt zie je de telefoon niet meer in het rijtje staan.
Ja en READ ONLYOzxobez schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 16:10:
Yeah! eindelijk toch binnen gekregen. Is de geheugen kaart waar fifa opstaat echt maar 8mb trouwens?
[ Voor 28% gewijzigd door Gaitman op 02-08-2005 16:12 ]
Zooo besteld.The Milkman schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 16:06:
javascript:document.navFrm.M5NextUrl.value='UCART';document.navFrm.bag_add.value='inNgQDo';document.navFrm.ord_num.value='1';m5submit(document.navFrm);
[ Voor 14% gewijzigd door FaceDown op 02-08-2005 16:19 ]
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Me_dusa
Verwijderd
'Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:26:
Volgens mij doen ze bij Route66 ineens erg goede zaken. Daar iedereen ineens de route66 software tot zijn of haar beschikking heeft
Schiet op! Heb er vanmiddag ook een besteld, en ben razend benieuwd naar je navigatie bevindingen.objectief2 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:19:
Ik ben verheugd te melden dat ik mijn telefonisch bestelde Ngaga vandaag na betaling van 50 euro heb ontvangen. Ik heb vanmiddag een Adapt BT GPS ontvanger gekocht (nog niet getest). En verder heb ik gezocht naar MMC-kaartjes (in Groningen en omgeving). MM had ze niet meer. Ik heb een Kingston MMC plus ergens geprobeerd, de 1GB versie: let op deze werkt niet!!! Daarna een Kingston MMC RSS 512MB, werkt ook niet!!!
Net voor sluitingstijd eindelijk een DaneElec 512mb gevonden en deze werkt!!!
pricewatch: MultiMedia Card 512MB (Dane-Elec)
Ben hem nu aan het formatterenAls ik heb getest met de route66 software en GPS-ontvanger post ik weer
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Haha gelukkig dat ik mijn bestelling toch nog geannuleerd had (kingston 1 gig mmc+).objectief2 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:19:
Ik ben verheugd te melden dat ik mijn telefonisch bestelde Ngaga vandaag na betaling van 50 euro heb ontvangen. Ik heb vanmiddag een Adapt BT GPS ontvanger gekocht (nog niet getest). En verder heb ik gezocht naar MMC-kaartjes (in Groningen en omgeving). MM had ze niet meer. Ik heb een Kingston MMC plus ergens geprobeerd, de 1GB versie: let op deze werkt niet!!! Daarna een Kingston MMC RSS 512MB, werkt ook niet!!!
Net voor sluitingstijd eindelijk een DaneElec 512mb gevonden en deze werkt!!!
pricewatch: MultiMedia Card 512MB (Dane-Elec)
Ben hem nu aan het formatterenAls ik heb getest met de route66 software en GPS-ontvanger post ik weer
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Verwijderd
Verwijderd
Ik danku..Underworld schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 21:54:
Underworld Heeft nog steeds niets ontvangen![]()
Is wel blij voor endless en andere mensen die wel wat gehad hebben
Underworld Hoopt dat er helemaal niets meer binnen komt, heeft namelijk nieuwe PC besteld![]()
Of probeer het volgendeVerwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 22:12:
Aaaarrgh.. ze zijn op, en ik zie deze topic vandaag pasik heb mn e-mail ingevult voor als ze weer op vooraad komen, hopelijk kan ik er nog 1 voor die prijs krijgen
The Milkman schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 16:06:
code:
1 javascript:document.navFrm.M5NextUrl.value='UCART';document.navFrm.bag_add.value='inNgQDo';document.navFrm.ord_num.value='1';m5submit(document.navFrm);
[ Voor 4% gewijzigd door Gaitman op 02-08-2005 23:07 ]
Lekker!
Groetjes, FaceDown.
[ Voor 26% gewijzigd door Liquid op 02-08-2005 23:58 ]
Verwijderd
Een orderbevestiging wil nog niet zeggen dat het order geaccepteerd want alleen dan zijn ze hem verplicht te leveren.Heb ook even de bevestiging uitgeprint, dat ik een bewijs heb.
Ja, het werkt gewoon want zoals ik in de TopicStart heb aangegeven heb ik zelf ook zo'n batterij. Hij is inderdaard iets dunner maar dat maakt de N-gage QD niks uitLiquid schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 23:52:
@GJAman
In de TS geef je zo'n link naar een inkoop actie voor (niet originele) N-gage batterijen. Ze verkopen daar BL4-C / BL5-C accu's. Ik had vorige week een aantal besteld. En vandaag heb ik pas mijn N-gage QD gekregen, maar de accu van de N-gage QD is een BL-6C. Weet je zeker dat het gaat passen of hebben we nu niet bruikbare accu's gekocht voor de N-gage QD?
Of iemand anders die het kan bevestigen?
[edit]
Ik heb het maar even opgezocht...
http://www.metku.net/?sec...&path=mods/6600/index_eng
De Bl-6C is net wat dikker dan de BL-5C, maar ik denk dat het wel gaat passen. Misschien een beetje losjes maar dat is zo verholpen met een stukje plakband oid.
Precies.Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 00:04:
[...]
Een orderbevestiging wil nog niet zeggen dat het order geaccepteerd want alleen dan zijn ze hem verplicht te leveren.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
[LTS][MTS][HTS]
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 02:08 ]
marco_sire@hotmail.com
Verwijderd
Die spellen zijn zeker wel boeiend hoor. Heb er zelf zoals Rayman 3 opstaan. De sims. toch wel heel grappig. Fifa geef ik geen rukkie dukkie om, ben niet zo'n voetballer. Geef mij maar platform spellenAnimal_X schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 00:40:
Zijn die officiele games nou wat boeiend?
dat is niet echt een houder, meer een 'telefoon-vast-houd-plakbandje'Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 01:16:
dan zullen we morgen wel een mailtje krijgen
mensen hier zochten nog een auto-houder voor de n-gage, die kan je hier vinden http://www.eu-gsm.nl/nokia-NGAGE_QD-Universele_houder.html, mja zoiets kan je natuurlijk ook zelf maken he
Dat lees je goed ja..Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 22:52:
Spelletjes op de fiets??
[ Voor 8% gewijzigd door endless op 03-08-2005 08:43 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
mijn mailbox staat open mocht je iets willen delen (spellen zijn altijd welkomendless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 08:32:
[...]
-------------------------------------------
De bluetooth is echt snel, heb gisteravond al verschillende dingen erop gezet enzo.
Colin McRea 4, Splinter Cell, Tetris e.d. Speelt allemaal wel leuk..
F-explorer gaat er vanavond op, kijken wat je allemaal met dat Symbian kunt..
marco_sire@hotmail.com
Verwijderd
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
marco_sire@hotmail.com
[ Voor 7% gewijzigd door marco_sire op 03-08-2005 09:26 ]
marco_sire@hotmail.com
Menu->Instrumentatie->Instellingen->Apparaat->Standby-modues->Achtergrondmarco_sire schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:21:
- hoe verander ik het achtergrondplaatje op het 'hoofdscherm' (die springen mensen foto zeg maar)
Ik heb er foto's van 1200 x 1024 opstaan, maakt dus niet erg veel uit volgens mij..marco_sire schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:21:
- wat is de max. resolutie van foto's die je kan uploaden
- wat was de 'kritische ondegrens' ook al weer (onder dat aantal kb's aan vrije ruimte kon je ngage overlijden)
Dat maakt het compleetendless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:30:
[...]
Ik heb er foto's van 1200 x 1024 opstaan, maakt dus niet erg veel uit volgens mij..
Die grens is 2 mb van het interne geheugen. Een MMC kaartje kun je helemaal volgooien.
@ Marco_Sire, graag gedaan
marco_sire@hotmail.com
zo goed kunnen. heb het ergens in dit forum ook gelezen. of op die site waar het allemaal begonnen is met deze actie (site mag ik niet noemen geloof ik...). weet alleen niet meer wat die grens was. heb ook nog nergens op me phone kunnen vinden wat er nu nog vrij is aan mb's/kb's (maar ja: ik wist ook niet hoe ik de achtergrond kon veranderen en wat de max. resolutie was....nu weet ik dat welendless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:37:
Het is ook maar iets wat mij verteld is..
Dus; de 2 mb weet ik niet zeker.
Ik zou sowieso een MMC kaartje halen, altijd makelijk.
marco_sire@hotmail.com
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 09:44 ]
Ja tuurlijkendless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:37:
Het is ook maar iets wat mij verteld is.. Ik weet wel dat die van mij wel een waarschuwing gaf toen ik hem vol aan het gooien was en er geen MMC kaartje in had zitten.
Maar dat komt omdat het bestand gewoon groter was dan het interne geheugen denk ik.
Dus; de 2 mb weet ik niet zeker.
Ik zou sowieso een MMC kaartje halen, altijd makelijk.
volgens mij is die 384 vrije ruimte de ruimte op je geheugenkaartje....Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:43:
hier het toestel al een keer bijna vol gehad. 384kb vrij. geen probleem. Dus de ondergrens van 2mb zal wel een fabeltje zijn. Anders hadden ze er wel een lock opgezet
Ik gebruik die ffexplorer (ofzoiets) kun je makkelijk zien wat er vrij is aan geheugen
marco_sire@hotmail.com
Als ie nou geen MMC kaartje heeft zal het de ruimte wel op de telefoon zijn..marco_sire schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:49:
[...]
volgens mij is die 384 vrije ruimte de ruimte op je geheugenkaartje....
vrije ruimte op de mmc-kaart met fifa 2004 er opendless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:51:
[...]
Als ie nou geen MMC kaartje heeft zal het de ruimte wel op de telefoon zijn..
marco_sire@hotmail.com
tomtom versie 4 of lager (versie 5 werkt met symbian 7.0 en de ngage heeft 6.1) of route66.NielsOveres schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:55:
@Marco,
ach. We zullen wel zien of het ooit nog komt. Ik heb me in iedergeval bij die email ingeschreven.
Daarnaast wil ik graag Tomtom gebruiken (moet hier nog wel aan zien te komen), maar het zal dan wel de mobile editie moeten zijn. Daarnaast nog een GPS module.
marco_sire@hotmail.com
shit, je hebt helaas gelijkendless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:00:
De originele games zijn read-only en ook al hebben ze vrije ruimte, daar kun je dan geen gebruik van maken. Helaas.
marco_sire@hotmail.com
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
heb je hem al binnegekrege ? want ik wil dit wel graag weten vanwege het keypad , het oranje is niet echt tofReptile-X schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 16:38:
Ik heb 3 QD dummy’s gekocht via ebay in de hoop dat ik de covers kan gebruiken.
Zo niet dan geef ik het weg aan kinderen in de familie
EBAY: Nokia N-GAGE QD***Dummy***
[ Voor 55% gewijzigd door k5052 op 03-08-2005 10:23 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
is heel wisselend: sommige krijgen een brief. sommige een email. sommige een telfoontje. en sommige nix. dus daar zou ik me niet op gaan richten.kenny89 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:21:
ja hoor is makkelijk te vinden in zowel de winkels als uhm online![]()
maar ik ben heb nu een ngage besteld , heb mijn orderbevestiging al gekregen ...
krijg ik dus nu binnekort antwoord of hij geaccepteerd wordt ofniet?
marco_sire@hotmail.com
Die heb ik gevonden ja..Animal_X schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:19:
Heeft iemand Call of Duty al kunnen vinden?
welke spellen zijn wel de moeite waard volgens jou?? kan niet wachten tot ikendless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:25:
[...]
Die heb ik gevonden ja..
Maar ik vind hem wel wat tegenvallen.
Mail me maar..
[afbeelding]
marco_sire@hotmail.com
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
endless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:25:
[...]
Die heb ik gevonden ja..
Maar ik vind hem wel wat tegenvallen.
Mail me maar..
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Lexar, 128mb, Dixons.Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:48:
owja en waarom zou ik eigenlijk zo veel geheugen moeten? kan ik ook met 128 goed overweg?
256 mb bij de Dixons zal rond de 30 euro liggen..Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:47:
wie weet nog een goede 256 mb geheugenkaart? wat kost ie en is ie in een winkel als dixons te krijgen? we hebben hier niet zo veel winkels
Ligt er echt aan wat je leuk vind..welke spellen zijn wel de moeite waard volgens jou??
[ Voor 28% gewijzigd door endless op 03-08-2005 10:56 ]
ik kijk van de week wel even op je serverendless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:51:
Ligt er echt aan wat je leuk vind..
Ik heb Colin McRea rally 4, Splinter Cell, Tetris, minigolf, Prince of Persia en Yetisport 2 er nu opstaan.
Yeti gaat eraf, die is saai.
Ga vanavond als ik thuis ben Sonic zoeken, en Pathway to Glory lijkt me ook wel goed.
Owja, ik ben ook nog opzoek naar een pinball game..
marco_sire@hotmail.com
[ Voor 48% gewijzigd door k5052 op 03-08-2005 11:06 ]
zou moeten werken, zie ook schermprintjes op [rml][ ACTIE] Nokia N-gage QD nu weer voor € 49,99[/rml]Macer schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:55:
Route66 benelux is 119mb, dus zou moeten passen op een 128mb
Kan je spelen ook op een willekeurige MMC zetten en is het dan ook mogelijk om meerdere games erop te zetten??
marco_sire@hotmail.com
[ Voor 6% gewijzigd door M@cer op 03-08-2005 11:12 ]
heb je screenshots van route66??messi schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:07:
Je kan er meerdere games op zetten, alleen werkt dat spellen toets rechts onderin dan niet meer.
Ik heb er overigens een NES emulator opstaan en je kan zowaar multiplayer spelen via bluetooth met een andere ngageEcht super! lekker Contra doen met z'n 2en
![]()
Persoonlijk vind ik een 128 mb kaartje veel te weinig, ik heb er nu Route66, een NES emu, een SEGA emu en nog wat spellen opstaan en zit nu rond de 280 mb vol. (512 kaartje)
marco_sire@hotmail.com
[ Voor 1% gewijzigd door Underworld op 03-08-2005 11:20 . Reden: Ik inversteer namelijk liever in een 3 Ghz Pentium 4 Chip :7 :9 ]
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq