Als ik solo graveyard doe zit ik meestal tussen de 5 en 6g.
Je hoeft trouwens niet de eerste kamer helemaal te clearen.
Wachten tot de patrol vorbij is en dan de 2 guards lniks vooraan pullen en afmaken in de gang.
Daarna wachten tot de guard er weer is en dan deze afmaken.
Vervolgens heb je de keuze:
- langst links gaan (waar de 4 guards staan)
- langst rechts gaan (waar een soort van miniboss staat)
Ga je langst links dan hoef je gewoon te zorgen dat je tegen die grote pilaar in het midde blift, dus zo ver mogeljik weg van de guards. Je zou dan geen aggro moeten krijgen. En dan langst die "pilaar" naar het volgende gangetje waar nog 2 mobs staan voor de trappen.
Vervolgens deze 2 afmaken en je bent op de graveyard
Ga je langst rechts dan heb je rechts 2 x 2 mobs. De "miniboss" staat bij het eerste duo, die wil je naughty secrets ook wete

Deze dopt bloody brass knuckles. en fist weapon dat 34s waard is ofzo. Is leuk vendorspul.
Dan op de graveyard alle blauwe spirits mollen (droppen het meeste) en de elites negeren. Deze droppen veel te weinig voor de moeite. En zo je weg banen naar de tombe.
Daar boven aan de trap bljiven en de mob die je het eerste ziet pullen (meestal zo'n blauwe) en afmaken. Normaal loopt er nog een patrol rond (ofwel zo'n zombie, of z'n ding dat blauwe spirits summoned, die moet je trouwens dadeljik afmaken, maar 1 hit nodig). Die pullen en afmaken.
Vervolgens de linkseen de rechtse.
Daarna kijken welke route het beste naarbeneden is. Meestal is er een makkelijke kanten een moeilijke (blauwe spirits = makkeljik). Die mobs pullen en afmaken.
Dan zit er nog 1 op de trappen richting boss, die kan je ook wee pullen en vervolgens de boss afmaken. Die dropt ofwel cloth shoulders van 24s ofwel een orb van 54 (3 keer van de 4 de orb).
Met de knuckles en de orb samen zit je dan al aan 80-90s. Dan nog een hoop s van de spirits en af en toe nog een drop. De hopen silk niet te vergeten.
Tot zover een guide SM graveyard farmen
Voor mij was de beste combinate nog een mage + mij (shaman). Demage pullt 9 blauwe spirits tegelijk en blijft AE spammen (instant) terwijl ik heal. Ik doe dan weer de elites melee. Perfecte combinatie. Je hebt maar de helft van de winst, maar het gaat wel 3 keer zo snel.
[
Voor 7% gewijzigd door
DinX op 27-07-2005 10:41
]