Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.027 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:21:
[...]

nee maar wel jouw deel :P

spookjes droppen zoweiso 6s elk ongeveer,
Spookjes respawnen - ik heb daar als lvl 40 met andere lvl 40 hunter geduoot.
Je cleared gewoon complete graveyard en als je dan met z'n tweeen klaar bent heb je aan het begin alweer respawn.

2 damage dealer = snellere en eenvoudigere kills = meer creds aan het einde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:01
Hydra schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:56:
[...]

Als je het gevoel hebt dat het niet vooruit komt, kun je gewoon even een tijdje flink gaan grinden. Ik heb ook vaak geen zin om bepaalde quests te doen ("breng item X naar persoon Y welke te vinden is achter een willekeurige boom in een andere zone waar lekker geen flightpath naartoe is"), en dan zit je na een tijdje zonder goeie quests.
Mja, das idd mijn probleem, heb een heleboel quests, die allemaal maar zozo zijn, of elite (stromgarde = dood gaan door alliance). Dan dwaal je maar een beetje rond...

Ga vanmiddag (als maintenance goed gaat) maar gewoon ogres killen arathi..hoef nog maar 5000xp voor 40 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja bij sm-graveyard heb je megasnelle respawn! toen ik lvl 51 was zat ik daar ook lekker solo te looten. Soms dropte er wel grappige dingen.

Zelf had ik een vraag over die epic drops.
Zoals je bij thottbot kijkt zie je op bepaalde plekken de epic weapon drops. Maar je ziet ook in de commentaar veld dat sommige mensen het compleet ergens anders gekregen hebben.

Nu lijkt me dat het gewoon dat die drops gewoon over heel wow wereld kan zijn.

Klopt dit?

Ik ben op zoek naar een leuke Hunter Epic wapen. Iemand die mij een suggestie kan doen welke het beste wapen voor mij is? Ben een Dwarf als race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Hmm, ik heb tot 40 ook al 2x gedaan, maar toch gaat het langzamer. Denk dat het gewoon door de class komt. Druids dealen nou eenmaal minder damage dan een Mage en Hunter.

Ach..komt wel goed. Met 40 weer die naakte dwergen slopen EN eindelijke artisan enchanting. Die knakker houd zich verscholen in Uldaman begreep ik.. lekker handig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Dus als ik het nu goed begrijp zou dit:

http://www.thottbot.com/?i=4822
een offhand dagger zijn.

en dit:

http://www.thottbot.com/?i=40533
een goede mainhand?

denk dat ik het nu wel snap :)
Wat ik alleen niet echt snap, is dat wanneer ik stealth mijn buttons veranderen.
Dus backstap word gouge, maar dat kan wel wat van qtmod zijn.

Tevens word er hier nog wel wat gezegd over
dagger/dagger dagger/swords en andere combo´s

wat is daar het verschil tussen?

(laatste vraag :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:10:
[...]

Spookjes respawnen - ik heb daar als lvl 40 met andere lvl 40 hunter geduoot.
Je cleared gewoon complete graveyard en als je dan met z'n tweeen klaar bent heb je aan het begin alweer respawn.

2 damage dealer = snellere en eenvoudigere kills = meer creds aan het einde ;)
mage/priest combo for the win :P
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:16:
Ja bij sm-graveyard heb je megasnelle respawn! toen ik lvl 51 was zat ik daar ook lekker solo te looten. Soms dropte er wel grappige dingen.

Zelf had ik een vraag over die epic drops.
Zoals je bij thottbot kijkt zie je op bepaalde plekken de epic weapon drops. Maar je ziet ook in de commentaar veld dat sommige mensen het compleet ergens anders gekregen hebben.

Nu lijkt me dat het gewoon dat die drops gewoon over heel wow wereld kan zijn.

Klopt dit?

Ik ben op zoek naar een leuke Hunter Epic wapen. Iemand die mij een suggestie kan doen welke het beste wapen voor mij is? Ben een Dwarf als race :)
veel BOE epics zijn world drops evenals heel veel blue's

world drop wil zeggen dat elke mob 2 lvls hoger dan item lvl dat item kan droppen, dus ja door heel de wow wereld kunnen ze droppen
Qoriox schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:14:
[...]

Mja, das idd mijn probleem, heb een heleboel quests, die allemaal maar zozo zijn, of elite (stromgarde = dood gaan door alliance). Dan dwaal je maar een beetje rond...

Ga vanmiddag (als maintenance goed gaat) maar gewoon ogres killen arathi..hoef nog maar 5000xp voor 40 :-)
ronddwalen is zonde van je tijd :P inderdaad gewoon nonstop ogres grinden

zoek een groep voor stormgarde (of je guild)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IS het normaal dat als de servers offline zijn zoals nu dat als je inlogt je niet je mannetje te zien krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 08:49:
[...]

NS is instant ja, dat bedoelde ik ook :)

mja 29/31 kan ook

zelf zou ik dat niet willen, want ook al kan je wel MT doen, je mist de aggro gen skills van een warrior
enige wat hij kan doen om aggro te houden van 1 mob, is rockbiter en es spammen
en dan maar wisselen van target,

denk dat als je dat wil je beter een warrior had kunnen rollen imho

de 29/31/0 is inderdaad veel harde dmg, maar ook veel downtime, voor pvp mischien wel een optie, maar mischien ben ik te verslaafd aan mijn resto tree :)
waar hebben jullie het over 29/31?? hoe wil je dat halen zou wel lekker zijn maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
Ik ben de laatste tijd nog alleen maar aan het kloten met wow.
Onze guild doet niet aan het punten systeem met instances dus
daar zit ik ook niet echt op te wachten (een mc run).

Me epic mount halen is kut want je kan bijna geen party
krijgen van DM. (pala)

Nu ben ik maar een beetje aan het ranken in honor.
Ere gister eindelijk een AV gewonnen (horde wint meestal)
in 1 dag 15k aan honor :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:21:

ronddwalen is zonde van je tijd :P inderdaad gewoon nonstop ogres grinden

zoek een groep voor stormgarde (of je guild)
Ronddwalen is zeker zonde, helemaal als je het van Arathi via STV richting Oggri met tussenstop in TB om in desolace weer 1 quest te doen doet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Tpn schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:17:
Dus als ik het nu goed begrijp zou dit:

http://www.thottbot.com/?i=4822
een offhand dagger zijn.

en dit:

http://www.thottbot.com/?i=40533
een goede mainhand?

denk dat ik het nu wel snap :)
Wat ik alleen niet echt snap, is dat wanneer ik stealth mijn buttons veranderen.
Dus backstap word gouge, maar dat kan wel wat van qtmod zijn.

Tevens word er hier nog wel wat gezegd over
dagger/dagger dagger/swords en andere combo´s

wat is daar het verschil tussen?

(laatste vraag :P)
Komt het wel op neer ja ;)
Doet WoW sinds een paar patches lijkt het wel, dat als je van stance wisselt dat dan je bar wisselt.
Persoonlijk vind ik in het begin van de game sword/sword fijner/makkelijker. Je doet gruwelijk veel dmg en swords zijn in het begin makkelijker te vinden dan goede daggers! Bij SM krijg je 2 gruwelijke zwaarden waardoor je tot lvl 45 goed mee vooruit kan!

Sword/Sword = high dmg, slow hit
Dagger/Dagger = low dmg, fast hit (kun je verbeteren door poisons te gebruiken)
Heb tot 58 ofzo altijd met dual sword gelopen en naar dagger gewisselt als ik ging stealthen.
Nu loop ik met dual dagger rond en doe misschien iets minder dmg met mn Sinister Strike, maar ik heb nu een gruwelijke hoge DPS en Ambush/Backstab.

Tis maar net waar je van houd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrGrr
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
Hmm, voordat ik level 52 werd had ik altijd een Elemental/Enhancement build. Op level 52 toch maar een build gebrobeerd met zowel NS als Elemental Fury (dit kan precies op level 52). Dit beviel zo goed dat ik nu een 22/7/21 build heb op level 60. En ik doe dus voornamelijk 5 man runs op strat/scholo en BRS, en geen pvp dus. Maar deze build bevalt prima. Oh ja ik vecht dus wel altijd met schild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NS is instant ja, dat bedoelde ik ook :)

mja 29/31 kan ook

zelf zou ik dat niet willen, want ook al kan je wel MT doen, je mist de aggro gen skills van een warrior
enige wat hij kan doen om aggro te houden van 1 mob, is rockbiter en es spammen
en dan maar wisselen van target,

denk dat als je dat wil je beter een warrior had kunnen rollen imho

de 29/31/0 is inderdaad veel harde dmg, maar ook veel downtime, voor pvp mischien wel een optie, maar mischien ben ik te verslaafd aan mijn resto tree :)
29/31/0 ?!?! moet dit niet iets van 19/31/0 zijn of 29/21/0 ?
voor zover ik weet hebben shamans ook gewoon 51 tailentpoints op lvl 60

welke talents uit de enh tree kan je het best nemen uitgaande van een elem/enh build ?
zelf kom ik op het volgende uit.

Ancestral Knowledge Rank 5
Shield Specialization Rank 5
Thundering Strikes Rank 5
Two-Handed Axes and Maces Rank 1
Anticipation Rank 5
Flurry Rank 5
Parry Rank 1
Improved Windfury Weapon Rank 2
Enhancement Total: 29

Elemental Mastery
Concussion Rank 5
Convection Rank 5
Elemental Focus Rank 1
Call of Thunder Rank 5
Reverberation Rank 5
Elemental Fury Rank 1
Elemental Total: 22

Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MantaMania schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:25:
[...]

waar hebben jullie het over 29/31?? hoe wil je dat halen zou wel lekker zijn maar helaas.
moet dus 20/31 zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

wat ik dus begrijp is dat je met swords een aantal abilities niet kan gebruiken die je met je daggers wel kunt?

mmm, hier moet ik wel wat mee gaan experimenteren voordat ik echt door heb wat ik fijner ga vinden denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu een lvl 54 Priest op de Thunderhorn server. Ik zit een beetje te dubben hoe nu verder te gaan, op zich begin ik het questen een beetje zat te worden, alhoewel daar toch nog steeds leuke spelmomentjes tussen zitten. M'n build is bijna volledig Shadow met een paar puntjes in Disc gestopt.
Een shadowbuild is wel erg vet, in combi met wat enchants op m''n gear heb ik geen enkele moeite met mob's van 4 of 5 lvl's hoger dan ik en ook op de BG doe ik wel goede zaken :)

Maar....

Ik ben nu al een paar keer meegegaan op een BRD run en wil ook binnenkort graag aan scholo/strat/LBRS/UBRS runs gaan doen en merk gewoon dat ik te kort kom in het healen als Shadowpriest. Ik zit er nu hard aan te denken om volledig te respeccen naar Holy maar ik vraag me een beetje af of dit al zinvol is op lvl 54.
Mijn vraag is dus aan de Priests hier of en op welk level hun Holy zijn gegaan en of ze daar veel "last" van hebben gehad bij het gamen buiten de instances om aangezien je dmg output denk ik wel een stuk lager gaat worden.

En nog een ander vraagje aan m'n vakbroeders, zijn er hier al Priests die hun epic quest hebben volbracht?
Heb er een beetje over zitten lezen en het lijkt mij een godsonmogelijke taak ;-) De staff maakt het de moeite zeker wel waard though _/-\o_ Zou hier graag ervaringen over willen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
SM graveyard is nog best goed te doen, voor de patch was het wel wat beter.. Vooral als een mage is het echt super. Ik pull gewoon 3 groepen ghosts uitkijken dat er geen elites mee komen dan AE die handel. Al die lvl 30 greens verkopen best goed.
Maar heb nog nooit een van die rare bosses gezien..

Valt me wel op dat cloth van of the eagle echt super rare is. Zie je eindelijk iets leuks vragen ze er doodleuk 10g voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:14

DinX

Motormuis

Qoriox schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:24:
Is dat zo? Hmm moet ik toch maar even op letten dan... kreeg het idee dat ze geen hol dropte.
Nahja, het is wel een fun instance(je)
Als ik solo graveyard doe zit ik meestal tussen de 5 en 6g.
Je hoeft trouwens niet de eerste kamer helemaal te clearen.

Wachten tot de patrol vorbij is en dan de 2 guards lniks vooraan pullen en afmaken in de gang.
Daarna wachten tot de guard er weer is en dan deze afmaken.
Vervolgens heb je de keuze:
- langst links gaan (waar de 4 guards staan)
- langst rechts gaan (waar een soort van miniboss staat)

Ga je langst links dan hoef je gewoon te zorgen dat je tegen die grote pilaar in het midde blift, dus zo ver mogeljik weg van de guards. Je zou dan geen aggro moeten krijgen. En dan langst die "pilaar" naar het volgende gangetje waar nog 2 mobs staan voor de trappen.
Vervolgens deze 2 afmaken en je bent op de graveyard :)

Ga je langst rechts dan heb je rechts 2 x 2 mobs. De "miniboss" staat bij het eerste duo, die wil je naughty secrets ook wete :+
Deze dopt bloody brass knuckles. en fist weapon dat 34s waard is ofzo. Is leuk vendorspul.

Dan op de graveyard alle blauwe spirits mollen (droppen het meeste) en de elites negeren. Deze droppen veel te weinig voor de moeite. En zo je weg banen naar de tombe.
Daar boven aan de trap bljiven en de mob die je het eerste ziet pullen (meestal zo'n blauwe) en afmaken. Normaal loopt er nog een patrol rond (ofwel zo'n zombie, of z'n ding dat blauwe spirits summoned, die moet je trouwens dadeljik afmaken, maar 1 hit nodig). Die pullen en afmaken.
Vervolgens de linkseen de rechtse.

Daarna kijken welke route het beste naarbeneden is. Meestal is er een makkelijke kanten een moeilijke (blauwe spirits = makkeljik). Die mobs pullen en afmaken.
Dan zit er nog 1 op de trappen richting boss, die kan je ook wee pullen en vervolgens de boss afmaken. Die dropt ofwel cloth shoulders van 24s ofwel een orb van 54 (3 keer van de 4 de orb).

Met de knuckles en de orb samen zit je dan al aan 80-90s. Dan nog een hoop s van de spirits en af en toe nog een drop. De hopen silk niet te vergeten.

Tot zover een guide SM graveyard farmen :+

Voor mij was de beste combinate nog een mage + mij (shaman). Demage pullt 9 blauwe spirits tegelijk en blijft AE spammen (instant) terwijl ik heal. Ik doe dan weer de elites melee. Perfecte combinatie. Je hebt maar de helft van de winst, maar het gaat wel 3 keer zo snel.

[ Voor 7% gewijzigd door DinX op 27-07-2005 10:41 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit... Ik log net in de server weer online zie ik dat mijn mannetje dood is nou ik denk dat is zo weer geregeld ga lopen en zie dat ik niet het normale beeld met een witte stip voor je dat je altijd ziet als je dood bent heb. Ik zie gewoon mijn mannetje vrolijk huppellen en mijn lichaam ligt nergens wat heb ik fout gedaan of is foutgegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:34:
Gisteren een aantal stv quests afgemaakt. Was naga's aan het killen, doemt er achter mij een shaman op. Ik was bezig met killen, maar zwaai even naar hem en draai me weer om, naar mijn naga (bijna dood).

En ja hoor, hij loopt naar me toe en begint met zijn bijltje op me in te hakken :D

Ik ging gewoon door met het afmaken van die naga en gooide toen mijn shield op. Had gisteren gelezen dat je beste defense tegen totems, gewoon ervan weglopen was, zodat hij ze bleef casten en zo out of mana raakte. Werkte verdomme nog ook :D

Uiteindelijk ging die shammy ondanks zijn hogere level en snelle heals roemloos ten onder.

Toen ik me omdraaide om te gaan eten en drinken, zag ik nog net een warrior van het strand wegvluchten en het water induiken. Hij wilde blijkbaar komen helpen maar had deze 'outcome' niet verwacht. Domme fout die hij maakte: Hij zwom dieper en dieper het booty bay water in. Hij wist zeker niet dat ik een 'langere adem' heb, onder water :P

Needless to say was het een kwestie van adem of hp, welke zou het eerste opraken.

Heb ook 42 gedinged en weer wat leuke skills gekocht. Zit nu bij warrior nation en dat bevalt me goed. Leuke mensen in de guild, en stukken minder noobs dan eerst.

Over een paar weken spelen kan ik weer met dalord gaan questen :D
Haha ja STV is echt een gankhell nu. Ik moest Bloodscalp Tusks hebben voor m'n Whirlwind Axe quest, dus even Ardygon geritseld voor assistentie (lvl 33-35 trolletjes op lvl 30, beetje hulp is dan wel makkelijk ;)) en na twee ganks door waarschijnlijk een lvl 60 mage toch maar even Rak (m'n main, lvl 60 sham) op het strand bij Grom'Gol geparkeerd. Als er Alliance langskwamen, even alt-f4, WoW weer opstarten en inloggen als Rak en er gehakt van maken met wat /shoo commando's. Het duurde even omdat ze het in hun hoofd haalden om te proberen wraak te nemen, maar de laatste 10 Tusks hebben we probleemloos kunnen looten ;)

Wordt lachen als ik strax de Nesingwary quests mag doen. Even binnenwandelen op de Kodo, kamp schoonmaken en snel quests inleveren/ophalen met m'n lvl 30 alt denk ik ;)
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:41:
Shit... Ik log net in de server weer online zie ik dat mijn mannetje dood is nou ik denk dat is zo weer geregeld ga lopen en zie dat ik niet het normale beeld met een witte stip voor je dat je altijd ziet als je dood bent heb. Ik zie gewoon mijn mannetje vrolijk huppellen en mijn lichaam ligt nergens wat heb ik fout gedaan of is foutgegaan?
Type even in: /console reloadui en dan enter. Dan ververst je beeld zeg maar, en dan zou je je corpse weer moeten kunnen zien.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Maegrim schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:48:
er zijn ook legendary en artifact items, dit is een van de weinige legendary's: Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker
Gisteravond dropte de "voorloper ervan" bij ons op de server. Even een copy van ons board:

The first Legandary item dropped on doomhammer server, for Grid a member of Legends of Azeroth:
Bindings of the Windseeker

Its supposed to be 50% of a combined item that will trigger a quest for a legendary sword.

Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker

Dat is dan weer het door jou genoemde item :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:42:
[...]

Gisteravond dropte de "voorloper ervan" bij ons op de server. Even een copy van ons board:

The first Legandary item dropped on doomhammer server, for Grid a member of Legends of Azeroth:

Its supposed to be 50% of a combined item that will trigger a quest for a legendary sword.

En daar mag je Elementium voor gaan smelten. Om even een idee te geven wat voor een leuke kostenpost gaat worden, dit heb je er voor nodig:
Afbeeldingslocatie: http://www.3daccelerated.com/fury/images/ss/bwl/elementiummining.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:37:
Ben nu een lvl 54 Priest op de Thunderhorn server. Ik zit een beetje te dubben hoe nu verder te gaan, op zich begin ik het questen een beetje zat te worden, alhoewel daar toch nog steeds leuke spelmomentjes tussen zitten. M'n build is bijna volledig Shadow met een paar puntjes in Disc gestopt.
Een shadowbuild is wel erg vet, in combi met wat enchants op m''n gear heb ik geen enkele moeite met mob's van 4 of 5 lvl's hoger dan ik en ook op de BG doe ik wel goede zaken :)

Maar....

Ik ben nu al een paar keer meegegaan op een BRD run en wil ook binnenkort graag aan scholo/strat/LBRS/UBRS runs gaan doen en merk gewoon dat ik te kort kom in het healen als Shadowpriest. Ik zit er nu hard aan te denken om volledig te respeccen naar Holy maar ik vraag me een beetje af of dit al zinvol is op lvl 54.
Mijn vraag is dus aan de Priests hier of en op welk level hun Holy zijn gegaan en of ze daar veel "last" van hebben gehad bij het gamen buiten de instances om aangezien je dmg output denk ik wel een stuk lager gaat worden.
Holy hoef je pas als je op MC in gaat, hoewel het niet echt nodig is, met de juiste gear kan je alsnog een heel eind komen, natuurlijk haal je dan nooit de healing power van een holy/disc priest
ook dan zou ik minimaal wachten tot lvl 58

op lvl 54 kan je nog makkelijk healen in de scholo/strat/*brs instances, je zal toch nooit de enige healer zijn, tenzij je in een 5 man run zit, heel mischien

gewoon lekker even doorquesten, voor die laatste paar quests op dat lvl krijg je dusdanige exp dat je er zo doorschiet (aszhera, silithius plaguelands en winterspring)

edit:

@Zoneseek waar leer je dat elementium smelten als ik vragen mag?

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 27-07-2005 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Type even in: /console reloadui en dan enter. Dan ververst je beeld zeg maar, en dan zou je je corpse weer moeten kunnen zien.

Heb ik gedaan geen reaultaat het lijkt of ik niet dood ben maar dat de pc denkt van wel want ik loop gewoon met mijn mannetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

maintenance ?

kan nog steeds zijn dat ze de servers aan het updaten zijn.
Woensdag is namelijk altijd de dag wanneer ze onderhoud plegen aan de servers.
*kan niet controleren of dat nog bezig is, zit op werk*

Ik zou zeggen wacht nog even, en probeer het later weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat stond er vannochtend bij het inlog scherm maar een paar uur later niet meer zoals nu en ik kan gewoon spelen maar ik ben een halve geest :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:31:
[...]

Komt het wel op neer ja ;)
Doet WoW sinds een paar patches lijkt het wel, dat als je van stance wisselt dat dan je bar wisselt.
Persoonlijk vind ik in het begin van de game sword/sword fijner/makkelijker. Je doet gruwelijk veel dmg en swords zijn in het begin makkelijker te vinden dan goede daggers! Bij SM krijg je 2 gruwelijke zwaarden waardoor je tot lvl 45 goed mee vooruit kan!

Sword/Sword = high dmg, slow hit
Dagger/Dagger = low dmg, fast hit (kun je verbeteren door poisons te gebruiken)
Heb tot 58 ofzo altijd met dual sword gelopen en naar dagger gewisselt als ik ging stealthen.
Nu loop ik met dual dagger rond en doe misschien iets minder dmg met mn Sinister Strike, maar ik heb nu een gruwelijke hoge DPS en Ambush/Backstab.

Tis maar net waar je van houd :)
Ik loop op het ogenblik ook met Sword/Sword met mijn L33 Rogue ik heb op het moment deze in gebruik wow.allakhazam.com/item.html?witem=8226
en deze wow.allakhazam.com/item.html?witem=15213

Ik heb ze allebei gefarmd met mijn main in SM Graveyard. :) Zodra ik in de L 55/60 range kom verander ik waarschijnlijk naar daggers. Ligt er ook een beetje aan wat voor high LvL swords of daggers ik kan looten.

Een mooie combinatie lijkt mij Krol Blade/Dal Rends off-hand voor begin L60
of Barman shanker/Felstriker, Hartseeker ook voor begin L60

En echt end game combinatie zijn IMHO Teebu's Blazing Longsword/ Viskag the Bloodletter of Brutality Blade

Voor daggers Gutcore Ripper/ Corehound Tooth alhoewel Perdition's Blade en Dragonfang Blade ook om van te smullen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Azqi schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:42:
[...]

vorige week dropte die bij ons in MC, de rechterhelft O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:48:

Heb ik gedaan geen reaultaat het lijkt of ik niet dood ben maar dat de pc denkt van wel want ik loop gewoon met mijn mannetje
Ah, op die fiets. Bekende bug. Verdrink je karakter maar even in de zee of een meertje, dan kun je weer normaal rezzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:16:
Ranged of melee? Melee denk ik nl. niet snel dat je aan een epic wapen gaat komen :)

Dwarven Hand Cannon is erg goed, en zie ik regelamatic op de AH verschijnen voor slechts 500 gold :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren weer eens mijn "niet meer mee teamen" lijst aangevult.

Had een groep voor Sunken Tempel gemaakt (uur mee bezig omdat geen warrior te vinden was).

Zijn we daar, blijft de gevonden warrior 2 handed (dus niks tanken, maar goed we hadden warlock met vw, hunter met pet en genoeg damage om vlug klaar te zijn)
Dropen er op 2 bosses blauwe 1 hand wapens (een met demonslaying en een met undeadslaying) - de warrior meteen n op beide (ik had zoiets van, die gebruik ik hooguit een keer voor lvl 58 - ga dan voor het hunter wapen uit DM, dus gewoon gepast)

Komen we daarna bij Hakkar en dropt die mooie mail boots (4 agi, 15 sta) dus ik hier need op.
En ja hoor - meneer de warrior gaat ook op need. Hebben ze nog met 3 man op hem ingepraat van "je gebruikt plate dus dit heb je niet nodig" maar mocht niet baten. Hij had meteen gerolt (en natuurlijk gewonnen) toen onze warlock hem daarna begon uit te schelden voor smerige lootwhore etc werd ie ook nog kwaad.
Eindigde daarna met hem zeggen "of die warlock gaat of ik ben weg" (dus iedereen had zoiets van /kick warrior :D - good ridance)
Hierna zonder tank nog de laatste boss gedood
(welke een mooi shield dropte - heb ik dan maar even naar die warrior een /tell gestuurd met dat erin geplakt :) )
Maar ja die warrior komt dus nooit meer in een team van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:59:
[...]

Ik loop op het ogenblik ook met Sword/Sword met mijn L33 Rogue ik heb op het moment deze in gebruik wow.allakhazam.com/item.html?witem=8226
en deze wow.allakhazam.com/item.html?witem=15213

Ik heb ze allebei gefarmd met mijn main in SM Graveyard. :) Zodra ik in de L 55/60 range kom verander ik waarschijnlijk naar daggers. Ligt er ook een beetje aan wat voor high LvL swords of daggers ik kan looten.

of Barman shanker/Felstriker, Hartseeker ook voor begin L60

En echt end game combinatie zijn IMHO Teebu's Blazing Longsword/ Viskag the Bloodletter of Brutality Blade

Voor daggers Gutcore Ripper/ Corehound Tooth alhoewel Perdition's Blade en Dragonfang Blade ook om van te smullen zijn :P
Loop nu zelf met Barman Shanker en Keris of Zul'Serak rond.. 2 daggers dus, als offhand wil ik eigenlijk wel een snellere (is nu 1.80) maarja hij heeft toch 39.x dps en een goede en gratis dagger vind je niet zomaar! (deze dropte in LBRS) Lijkt me machtig om als rogue een complete Dal'Rend set te hebben! Krol Blade is leuk alleen er zijn zoveel andere wapens dat deze 'epic' een beetje verbleekt! Felstriker is een hele rare drop schijnt, heb er eigenlijk nog nooit iemand mee zien lopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

(welke een mooi shield dropte - heb ik dan maar even naar die warrior een /tell gestuurd met dat erin geplakt )
hahahaha, mooie actie :D
Ook al wel vaker van die mensen mee gemaakt. masterloot for the win :)
tenminste dat doe ik nu als ik leader ben, scheelt weer veel geharriewarrie over wie nou wel recht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:37:
Maar....

.
Naar voledig Holy zou ik pas gaan respeccen als je MC/BWL/Onyxia kan doen, daar voor is dat niet echt noodzakelijk. En Scholo/Strath/LBRS/UBRS zou ik nog niet doen op L54 dit omdat je gewoon te veel aggro trekt op de mobs die daar rondlopen. Van af L58 zou je wel mee kunnen in een Raidgroep maar 5 man is ook nog te link op dat LvL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

EY kan iemand mij helpen? kben nieuw hier en ook bij wow (lvl 14 night elf druid) maar hoe gebruik je dat Wowreader voor die profiles die jullie hebben? als ik t aan doe enzo dan komt er niks...
ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Sander1991 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:13:
EY kan iemand mij helpen? kben nieuw hier en ook bij wow (lvl 14 night elf druid) maar hoe gebruik je dat Wowreader voor die profiles die jullie hebben? als ik t aan doe enzo dan komt er niks...
ty
Een keer inloggen op WoW en het dan runnen. Dus tijdens het spelen of erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Sander1991 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:13:
ty
Wowreader installeren, Wow opstarten.. wat met je char doen.. evt wat kopen etc.
Dan afsluiten .. in WoW reader opstarten en dan op Upload klikken.

Eventueel de FAQ lezen op hun site kan geen kwaad ;) Staat bijna alles in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:05:
[...]
Loop nu zelf met Barman Shanker en Keris of Zul'Serak rond.. 2 daggers dus, als offhand wil ik eigenlijk wel een snellere (is nu 1.80) maarja hij heeft toch 39.x dps en een goede en gratis dagger vind je niet zomaar! (deze dropte in LBRS) Lijkt me machtig om als rogue een complete Dal'Rend set te hebben! Krol Blade is leuk alleen er zijn zoveel andere wapens dat deze 'epic' een beetje verbleekt! Felstriker is een hele rare drop schijnt, heb er eigenlijk nog nooit iemand mee zien lopen :(
Bij ons in de guild, maar dat is al een tijd geleden toen Ravenblood en Blackguard nog zelfstandige guilds waren heeft een hunter hem een keer gevonden bij een drop van Rend Blackhand, hij heeft hem toen verkocht geloof ik voor 700 G aan een Rogue op Bloodscalp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

DinX schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:14:
[...]

Een keer inloggen op WoW en het dan runnen. Dus tijdens het spelen of erna.
ja dat deed ik maar als ik dan weer uitlog en dan kijk dan staat er overal 0 en ook als ik refresh doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

RaseriaN schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:15:
[...]
Wowreader installeren, Wow opstarten.. wat met je char doen.. evt wat kopen etc.
Dan afsluiten .. in WoW reader opstarten en dan op Upload klikken.

Eventueel de FAQ lezen op hun site kan geen kwaad ;) Staat bijna alles in!
okee bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Sander1991 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:17:
[...]

ja dat deed ik maar als ik dan weer uitlog en dan kijk dan staat er overal 0 en ook als ik refresh doe.
Zoals RaseriaN al zegt, verander eens iets in WoW. Dus versleep iets in je bags ofzo.
n ik dacht dat ik ook altjid 0 zie staan (hoogstens 2 waiting ofzo). Mar als ik upload klik is het toch aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:04:
gisteren weer eens mijn "niet meer mee teamen" lijst aangevult.

Had een groep voor Sunken Tempel gemaakt (uur mee bezig omdat geen warrior te vinden was).

Zijn we daar, blijft de gevonden warrior 2 handed (dus niks tanken, maar goed we hadden warlock met vw, hunter met pet en genoeg damage om vlug klaar te zijn)
Dropen er op 2 bosses blauwe 1 hand wapens (een met demonslaying en een met undeadslaying) - de warrior meteen n op beide (ik had zoiets van, die gebruik ik hooguit een keer voor lvl 58 - ga dan voor het hunter wapen uit DM, dus gewoon gepast)

Komen we daarna bij Hakkar en dropt die mooie mail boots (4 agi, 15 sta) dus ik hier need op.
En ja hoor - meneer de warrior gaat ook op need. Hebben ze nog met 3 man op hem ingepraat van "je gebruikt plate dus dit heb je niet nodig" maar mocht niet baten. Hij had meteen gerolt (en natuurlijk gewonnen) toen onze warlock hem daarna begon uit te schelden voor smerige lootwhore etc werd ie ook nog kwaad.
Eindigde daarna met hem zeggen "of die warlock gaat of ik ben weg" (dus iedereen had zoiets van /kick warrior :D - good ridance)
Hierna zonder tank nog de laatste boss gedood
(welke een mooi shield dropte - heb ik dan maar even naar die warrior een /tell gestuurd met dat erin geplakt :) )
Maar ja die warrior komt dus nooit meer in een team van me.
ik blijf het zeggen, bij die eerste drop al 2x need op 2 wapens roepen => kick

echt het blijft me verbazen wat sommige mensen pikken, "om maar" een instance te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik ben nu gewoon een geest door mezelf verdronken te hebben maar nu is mijn lichaam nergens console reloadui wilt ook niet werken en in een spirit gealer heb ik geen zin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:02
Beste mensen,

weet iemand de code die ervoor zorgt dat de quest tekst in een keer veschijnt ipv scrollend verschijnt?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:16:
[...]

Bij ons in de guild, maar dat is al een tijd geleden toen Ravenblood en Blackguard nog zelfstandige guilds waren heeft een hunter hem een keer gevonden bij een drop van Rend Blackhand, hij heeft hem toen verkocht geloof ik voor 700 G aan een Rogue op Bloodscalp :)
De Felstriker?
Lijkt me sterk Puyol, die is BoP ;)
Of bedoelde je de Krol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:21:
[...]

ik blijf het zeggen, bij die eerste drop al 2x need op 2 wapens roepen => kick

echt het blijft me verbazen wat sommige mensen pikken, "om maar" een instance te kunnen doen.
Precies, het lef om dan maar meteen op allebei te rollen, en al helemaal als het 2 dezelfde soorten zijn. Dus 2 1h wapens. Neem dan gewoon het beste van de 2.
Moest het nu een 1h en bijvoorbeeld een erg goed plate item geweest zijn dan zou ik het nog durven overleggen met de rest. Als zij het dan ok vinden, ok.

Meestal neem ik dan 1 van de 2, die ik het beste kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:04:
Ik heb een keer iets dergelijks meegemaakt, in Mauraudon. We hadden om een 'tank' gevraagd, kregen een warrior, welke perse wou blijven duel wielden. De fout die wij niet maakten is dat hij, toen hij bleef weigeren, hem gewoon gekicked hebben. Mensen die onder het mom van "jij vertelt mij niet hoe ik het spel moet spelen" niet hun 'ding' doen in een instance, kunnen wat mij betreft ophoepelen. Als ik een healer vraag voor Strat verwacht ik ook geen shadowpriest die alleen maar gaat DDen.
DinX schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:26:
Meestal neem ik dan 1 van de 2, die ik het beste kan gebruiken
Inderdaad. Sowieso heb ik echt een broertje dood aan gierige types die niet even kunnen matigen als ze al X blue drops hebben. Gisteren dropte bij een 1/class raid in Schol de Ancient Bone Bow. Rogue zei 'need', maar toen ik zei dat het een upgrade voor me was, zei hij "okay, sure, take it". Lijkt me niet meer dan normaal.

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 27-07-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:59:
[...]
kan je beter gewoon voor kroll Dal rend set gaan (doh)

verschil kroll dal rend is zo minimaal dat kroll gewoon zonde van je geld is

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 27-07-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:28:
verschil kroll dal rend is zo minimaal dat kroll gewoon zonde van je geld is
Veel mensen geilen nogal op 't feit dat 't een epic is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
Webgnome schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:22:
Beste mensen,

weet iemand de code die ervoor zorgt dat de quest tekst in een keer veschijnt ipv scrollend verschijnt?
Fastquest, staat op curse-gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
of uberquest, of ctmod , of of of of....

uberquest is erg leuk btw... aanrader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:03:
[...]

Ranged of melee? Melee denk ik nl. niet snel dat je aan een epic wapen gaat komen :)

Dwarven Hand Cannon is erg goed, en zie ik regelamatic op de AH verschijnen voor slechts 500 gold :)
Hand cannon? Heb je picture ervan? ene slechts 500G...lol ik ben al 5 lvls aan het sparen om alleen maar 400G te verkrijgen! en dat spaar ik voor me mount! lolz Hoe komen jullie zo snel aan geld? ik verbaas me soms dat mensen zo hoppa 600G neersmijten alsof er een geldboom in wow staat.

Ik loot me eigen het apelazerus in WP, EP, Ashzara maar....nooitecht superdingen gevonden die ik voor 200g + kon verkopen :(

Iemand een goede tip van een goeie Item dat voor veel wordt verkocht ergens een hoge drop heeft?

Maar over dat wapen....ik zocht meer als idd melee want mijn pet heeft niet het eeuwige leven lolz.
Iets wat snel en hard kan slaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Hydra schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:34:
[...]

Veel mensen geilen nogal op 't feit dat 't een epic is :)
Hebben IMO inderdaad veel mensen last van. In mijn guild zit iemand met Skullflame shield. Leuk dingetje en heeft inderdaad fijn 100 armor meer dan mijn Draconian Deflector. Maar die dude is dus _ altijd_ MT in elke raid dan ook.. en dat vind ik vrij frustrerend om dan als 2e warrior maar een beetje damage te doen :/ En dan helemaal als ik zie dat ik veel betere gear heb (vrijwel geen valor, hij bijna helemaal) en meer defense enzo.... Hij kan dan wel goed tanken.. maar ik vind het echt te saai worden zo :'(

Zucht :(

[ Voor 7% gewijzigd door Mojo op 27-07-2005 11:52 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:26:
Voor de nieuwelingen die WoW wilden kopen en het uitverkocht vonden, Dynabyte vestigingen krijgen ze per post opgestuurd om in de verkoop te doen. Volgens mij horen ze er morgen al te zijn maar dat weet ik niet 100% zeker :)

ja dit weet ik omdat ik zelf er werk en de fax binnenkreeg :P
Helaas in Nijmegen niet voor iedereen die het wil proberen... Heb vanochtend ff gebeld niks, ja kon er reserveren maar wanneer ze binnen kwamen was onbekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
bij dynabyte amersfoort hebben ze nog 10+ gamecards en 5+ WoW's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 04-09 10:21
als je nou gewoon een creditcard neemt ben je van alles af...

als student kost het niks, als niet student kost het je 10 euro per jaar ofzo en zo'n ding is altijd handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:25:
[...]

De Felstriker?
Lijkt me sterk Puyol, die is BoP ;)
Of bedoelde je de Krol?
Sorry foutje was Dazzling Longsword, schoot mij op eens weer te binnen.

quote]-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:28:
[...]

kan je beter gewoon voor kroll Dal rend set gaan (doh)

verschil kroll dal rend is zo minimaal dat kroll gewoon zonde van je geld is[/quote]

Ik zou hem ook niet zo snel kopen, tenzij ik natuurlijk in het goud zwem :)

quote]Hydra schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:34:
[...]

Veel mensen geilen nogal op 't feit dat 't een epic is :)[/quote]

Lol, maar daar is het toch juist om te doen om de beste items te kunnen dragen die bij je class past. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:12:
*rommelige quotes*

Lol, maar daar is het toch juist om te doen om de beste items te kunnen dragen die bij je class past. :Y)
mja dat kroll beter is dan dal rend is dus discutabel :P

owja leer quoten prutzor :P
gelukkig heal je beter dan dat je quote :P

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 27-07-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

haha, bokkie die edit zag ik dus nog net :D

mensen zeggen dat ze moeten leren quoten en keihard dezelfde fout maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Tpn schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:22:
haha, bokkie die edit zag ik dus nog net :D

mensen zeggen dat ze moeten leren quoten en keihard dezelfde fout maken :D
wat? ik weet van niks, ik ontken alles :+ was wat vergeten toe te voegen joh :X

hmmz krijg inenen heel veel zin om newbies in redrige te grieffen :X }> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:22:
Oke ik ben nu gewoon een geest door mezelf verdronken te hebben maar nu is mijn lichaam nergens console reloadui wilt ook niet werken en in een spirit gealer heb ik geen zin :P
Ja dat had ik ook, je kan je lichaam pas zien als je onder water bent met je ghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:05:
bij dynabyte amersfoort hebben ze nog 10+ gamecards en 5+ WoW's ;)
Hoe maak je bij allakazham een char profiel aan?
Ik vond het wel leuk om dan zo te kunnen plaatsen met alles erop en eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:36:
[...]

Hoe maak je bij allakazham een char profiel aan?
Ik vond het wel leuk om dan zo te kunnen plaatsen met alles erop en eraan.
http://wow.allakhazam.com/Wowreader.html :)

Gister btw mn 5e might item gekregen... Wat een bagger set bonus zeg.
Gives you a 20% chance to generate an additional Rage point whenever damage is dealt to you.

Bijna niet voor te stellen dat dit een set bonus op een epic-set is.
1 extra rage point op de 5 klappen die je krijgt is niet te merken. Als je klappen van 800damage krijgt, zal je iets van 10 rage oid krijgen, misschien meer.. maar eens even opzoeken.
Met andere woorden: op de 50 rage zal ik 1 extra rage krijgen door m'n set-bonus.
Erg sucky imo :(
Laatste set-bonus maakt 't dan wel weer goed i guess, maar 't is jammer om voor dat harde werk een nauwelijks merkbare bonus te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]kEv4h schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:43:
[...]

quote]

Thnx, de pagina daarvan wilde niet laden eerst bij mij.

En wat een vet wapen heb je daar :9~
Nice 1 ik wou dat ik eens een epic item had! en bedoel ik niet mee kopen maar gewoon echt verdienen!
Ik wil zoveel mogelijk alles zelf verdient te hebben aan mijn char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee welk lvl Azuregos is in Ashzara? en hoe ie eruit ziet?

Moet je die in raid killen of ken je het met 5 group van lvl 60 het ook aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:55:
Thnx, de pagina daarvan wilde niet laden eerst bij mij.

En wat een vet wapen heb je daar :9~
Nice 1 ik wou dat ik eens een epic item had! en bedoel ik niet mee kopen maar gewoon echt verdienen!
Hehe dank je :)
Nou heb ik em niet helemaal zelf gehaald hoor, alleen 't farmen voor het boek (die de quest voor het wapen begint) heb ik zelf gedaan. De guild heeft me uiteraard geholpen daarna Onyxia te slopen =P
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:57:

Lv 62 of 63 zou ik zeggen.
Met 5 man ga je 't niet redden, met 20-30 man is 't mogelijk als je een uurtje vrij hebt ;)
40 man is aangeraden omdat Azuregos ontieglijk veel HP heeft =P

[ Voor 35% gewijzigd door bcd87 op 27-07-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:57:

je kan het altijd proberen :P

neem dan wel even 35 vrienden mee die kunnen bijspringen mocht het foutgaan :P

Azu is outdoor raidboss :)

begin maar met 40 man om te oefenen, als hij easy is kan je proberen met minder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:55:
kEv4h schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:43:
Als je iets met ingame creds koopt heb je ook zelf verdient hoor.

Tenminste als je die ingame creds niet op ebay gekocht hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij lukt dat gedoe met die wow reader dus niet :| Ik heb een account op allakhazam en ik heb die wow reader, ik log in op mijn wow reader met mijn allakahzam profile en doe update/refresh maar hij doet niets :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:18:
[...]

mja dat kroll beter is dan dal rend is dus discutabel :P

owja leer quoten prutzor :P
gelukkig heal je beter dan dat je quote :P
Ja, dat met dat quoten ging niet echt super, ik probeer nog steeds uit te vissen hoe ik meerdere quotes kan gebruiken in een post.

Ontoppic : Idd gelukkig dat iemand mijn heal kwaliteiten wardeert ;). Was gisteren ook weer een discussie over tussen Alucardu en Berk over welke van de 2 classes Priest of Druid nou de betere healers waren. Maar ik denk dat dit een eindeloze discussie is. Toch even mijn mening

1 Priest is gewoon de number one healer
2 Druid heeft iets minder grote heal, maar komt erg dichtbij
3 Shaman en Paladins zijn goede secondary healers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:07:
Mij lukt dat gedoe met die wow reader dus niet :| Ik heb een account op allakhazam en ik heb die wow reader, ik log in op mijn wow reader met mijn allakahzam profile en doe update/refresh maar hij doet niets :|
Wowreader zorgt ervoor dat bepaalde data wordt opgeslagen.
Start dus eerst even WoW op, sluit em dan af, en ga dan uploaden.
Dan zou 't moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat is het hem nou net dat doet hij ook niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:11:
Nee dat is het hem nou net dat doet hij ook niet :|
FAQ gelezen daar?
WoW opstarten, wat wijzigen (evt. kopen)
WoW afsluiten
WoWReader opstarten en dan Uploaden

Heb zelf ook weleens dattie niks wil uploaden hoor, gewoon connectieprobleempje dan.
Krijg je foutmelding ofzo? Wat heb je al zelf geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles :P Ik heb de wow reader gedownload, ik geef de directory aan, een log in. Ik start mijn WoW op check of de plugin enabled is en lever een quest in (krijg reward dus er veranderd iets) Sluit mijn game af wil gaan uploaden en dan doet hij het niet.

Ik vraag het daar op het forum wel even

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:16:
Alles :P Ik heb de wow reader gedownload, ik geef de directory aan, een log in. Ik start mijn WoW op check of de plugin enabled is en lever een quest in (krijg reward dus er veranderd iets) Sluit mijn game af wil gaan uploaden en dan doet hij het niet.

Hmm, probeer eens wat equipment uit te doen en weer te equipen etc, misschien dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:07:
[...]

Ontoppic : Idd gelukkig dat iemand mijn heal kwaliteiten wardeert ;). Was gisteren ook weer een discussie over tussen Alucardu en Berk over welke van de 2 classes Priest of Druid nou de betere healers waren. Maar ik denk dat dit een eindeloze discussie is. Toch even mijn mening

1 Priest is gewoon de number one healer
2 Druid heeft iets minder grote heal, maar komt erg dichtbij
3 Shaman en Paladins zijn goede secondary healers.
Mja, ben zelf een druid, nooit gespeeld met een priest, maar als ik met een priest speel (in een party) "lijkt"het wel alsof de priest minder moeite heeft met 4 party members healen.

Als er een stuk of 3 a 4 mobs op me party in staan te hakken, ben ik toch redelijk aan het draaien met me handjes. Kleine heal, grote heal enzovoorts.

Een priest zie ik af en toe wat rond lopen, ik zie wat licht vliegen en dat is het wel.

Nogmaals, ik baseer dit alleen op momenten dat ik met een priest party. Merk wel dat ik bijna altijd als primary healer wordt meegevraagd. Zelfs als er een priest bij is (vaak shadow = meer damage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:16:

Wat doet hij dan niet? Geeftie foutmeldingen? Staat er iets in het schermpje bij "LUA"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:22:
Das pech want das nou de enige oplossing ;)
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:05:
[...]

je kan het altijd proberen :P

neem dan wel even 35 vrienden mee die kunnen bijspringen mocht het foutgaan :P

Azu is outdoor raidboss :)

begin maar met 40 man om te oefenen, als hij easy is kan je proberen met minder ;)
Wel leuk, zondag na MC was Azuregos nog steeds up bij ons, dus ook maar ff neergelegd, mooi een Crystal Adorned Crown en een Fang of the Mystics weggesleurd. En verrassing, gisteravond was ie dr weer! Kassa! Weer een Fang, en een Puissant Cape voor een van onze warriors :)

Wij doen hem overigens ook met 35-40 man, omdat je gewoon eigenlijk niemand dood kan laten gaan (hoewel dat wel gebeurt) omdat ze dan Mark of Frost krijgen en je dus wel wat backup moet hebben. Voordeel is wel dat je fijn je healers out of combat kan laten rennen om hun mana te laten bijvullen door wat te drinken. Weer es een ander soort healer-rotatie ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:22:
[...]
Wat doet hij dan niet? Geeftie foutmeldingen? Staat er iets in het schermpje bij "LUA"?
Nee hij zegt dat ie de cache files load maar dan doet ie niks, maar ik ben het al aan het vragen zal wel goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:56

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Is het niet een goed idee om een aantal dode spelers mee te nemen in een raid? Gewoon wat newbies die bij de eerste AoE dood neervallen!

Dan kunnen ze als geesten om ons heen hangen en met hun spirit vision kunnen ze rogues zien :P

En dan whisperen ze gewoon door waar de rogues zich bevinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
HTT-Thalan schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:32:
Is het niet een goed idee om een aantal dode spelers mee te nemen in een raid? Gewoon wat newbies die bij de eerste AoE dood neervallen!
Dan kunnen ze als geesten om ons heen hangen en met hun spirit vision kunnen ze rogues zien :P
Of een zooi pallies die met z'n alle tegelijk consecration casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:48:
Hand cannon? Heb je picture ervan? ene slechts 500G...lol ik ben al 5 lvls aan het sparen om alleen maar 400G te verkrijgen! en dat spaar ik voor me mount! lolz Hoe komen jullie zo snel aan geld? ik verbaas me soms dat mensen zo hoppa 600G neersmijten alsof er een geldboom in wow staat.
http://www.thottbot.com/?ri=28636

En mensen komen niet 'snel' aan geld hoor. De meeste epics zijn bind-on-pickup drops van MC bosses en Onyxia. Random epic world drops brengen wel veel geld in 't laadje, maarja, daar kun je niet op farmen. Ik heb er welgeteld 1 gevonden, een ring waar ik 50 gold voor gekregen heb.
Iemand een goede tip van een goeie Item dat voor veel wordt verkocht ergens een hoge drop heeft?

Maar over dat wapen....ik zocht meer als idd melee want mijn pet heeft niet het eeuwige leven lolz.
Iets wat snel en hard kan slaan :D
Ten eerste: ik vind dingen als "lolz" echt ongelovelijk irritant. Ten tweede; het enige wat voor een Hunter nuttig is op melee wapens zijn goeie passive stats. Dat een wapen hard slaat is compleet bijzaak. Zelf heb ik twee van deze:
http://www.thottbot.com/?i=14278

Alleen maar voor de +1% crit chance. Ik ga er ook nog op elk de +15 agi enchant (en dus geen demonslayer of iets anders nutteloos) op laten zetten. Wapens met procs, of +str ofzo zijn compleet nutteloos voor Hunters. En zo snel gaat je pet ook niet dood trouwens.
HTT-Thalan schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:32:
Of laat een Hunter flaren. Of laat een class AoE doen. Kunnen zich daarna ook nog eens nuttig maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 27-07-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09
Ik heb ook dual dawns edge, ik hoop ooit nog een keer dual een epic te hebben met 1% crit (krols blade bijvoorbeeld.). Wist trouwens niet eens dat er een +15 agi enchant was, hoe duur is die om op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DarkShadow schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:46:
Ik heb ook dual dawns edge, ik hoop ooit nog een keer dual een epic te hebben met 1% crit (krols blade bijvoorbeeld.). Wist trouwens niet eens dat er een +15 agi enchant was, hoe duur is die om op te zetten?
http://www.thottbot.com/?sp=23800

Afhankelijk van wat bij jou 6 Large Brilliant Shards, 6 Greater Eternal Essence, 4 Illusion Dust en 2 Essence of Air kost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
kEv4h schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:43:
[...]

Gister btw mn 5e might item gekregen... Wat een bagger set bonus zeg.
Gives you a 20% chance to generate an additional Rage point whenever damage is dealt to you.

Bijna niet voor te stellen dat dit een set bonus op een epic-set is.
1 extra rage point op de 5 klappen die je krijgt is niet te merken. Als je klappen van 800damage krijgt, zal je iets van 10 rage oid krijgen, misschien meer.. maar eens even opzoeken.
Met andere woorden: op de 50 rage zal ik 1 extra rage krijgen door m'n set-bonus.
Erg sucky imo :(
Laatste set-bonus maakt 't dan wel weer goed i guess, maar 't is jammer om voor dat harde werk een nauwelijks merkbare bonus te krijgen :(
Might is pve, als je door veel gasten geslagen wordt krijg je toch wel een beetje rage erdoor maar verder verwaarloosbaar zoals elke plate set bonus

behalve pvp bonus sets wat de rage cost van hamstring en je intercept cooldown verlaagt

[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 27-07-2005 14:03 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:41:
[...]

http://www.thottbot.com/?ri=28636

En mensen komen niet 'snel' aan geld hoor. De meeste epics zijn bind-on-pickup drops van MC bosses en Onyxia. Random epic world drops brengen wel veel geld in 't laadje, maarja, daar kun je niet op farmen. Ik heb er welgeteld 1 gevonden, een ring waar ik 50 gold voor gekregen heb.
Dan heb jij tenminste nog 50 G gevangen, ik heb ooit eens een keer het schild The Green Tower gevonden, alleen uit eindelijk heb ik hem aan de vendor moeten verkopen. Gewoonweg omdat het het Aegis Shield qua stats. beter is en makkelijker verkrijgbaar. Het is een SM 4 drop van Mograine.

Die Green Tower is naar mijn mening een van de meest waardeloze epic drops die je kan krijgen :X Als ik die ooit nog eens een keer loot dan geef ik hem gewoon gratis weg voor de liefhebber :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:00:
Dan heb jij tenminste nog 50 G gevangen, ik heb ooit eens een keer het schild The Green Tower gevonden, alleen uit eindelijk heb ik hem aan de vendor moeten verkopen.
Waarom heb je 'em niet laten disenchanten? Levert zo een paar shards op. Ik heb deze ring gevonden: http://www.thottbot.com/?i=5579

Je moet wel een beetje geluk hebben natuurlijk, dat was een goed item voor Frost mages, maar een beetje /2 spammen met de melding dat dat ding in de AH zit helpt ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

voor hoeveel heb jij die verkocht dan hydra´?

heb er namelijk onlangs nog 1 voor mijn frostmageje gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Tpn schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:15:
voor hoeveel heb jij die verkocht dan hydra´?
50 gold, buyout, helaas. Ik verwachtte niet dat iemand zo veel voor een ring zou geven :D Speel jij op Argent Dawn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Hydra schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:19:
[...]

50 gold, buyout, helaas. Ik verwachtte niet dat iemand zo veel voor een ring zou geven :D Speel jij op Argent Dawn dan?
Persoonlijk vind ik hem niet bijzonder. Hij doet bij ons in de AH toch 70+ goud.
Zeker als je frostbite gespecced bent, zou ik het geld in mijn zak houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

ik heb hem ook voor 50 goud gekocht, en neej ik zit op warsong.
Die + frost damage is echt veel voor op een ring. en aangezien er niet erg veel dingen zijn met + frost vond ik 50 goud nog wel een koopje.

Die proc is best wel grappig.
heeft me laatst zelfs de huid gered :D

Werd namelijk gepest door een warrior en een priest.
priest in een bolletje wol gestopt en die warrior charged me, *kling* een mooi ijsblokje.

kon daardoor mooi van ze wegkomen :D

@azqi, de proc zorgt ervoor dat ze in een icecube komen te staan. Het zelfde als de mage zijn iceblock.

dus niet hetzelfde als frost nova.
Ze kunnen niks meer doen in die paar seconden

[ Voor 18% gewijzigd door Tpn op 27-07-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Tpn schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:31:
ik heb hem ook voor 50 goud gekocht, en neej ik zit op warsong.
Die + frost damage is echt veel voor op een ring. en aangezien er niet erg veel dingen zijn met + frost vond ik 50 goud nog wel een koopje.

Die proc is best wel grappig.
heeft me laatst zelfs de huid gered :D

Werd namelijk gepest door een warrior en een priest.
priest in een bolletje wol gestopt en die warrior charged me, *kling* een mooi ijsblokje.

kon daardoor mooi van ze wegkomen :D

@azqi, de proc zorgt ervoor dat ze in een icecube komen te staan. Het zelfde als de mage zijn iceblock.

dus niet hetzelfde als frost nova.
Ze kunnen niks meer doen in die paar seconden
:D Dat verandert de zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
evilpin0 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:58:
[...]

Might is pve, als je door veel gasten geslagen wordt krijg je toch wel een beetje rage erdoor maar verder verwaarloosbaar zoals elke plate set bonus

behalve pvp bonus sets wat de rage cost van hamstring en je intercept cooldown verlaagt
Ik weet dat might PvE is, dat behoor ik ook wel te weten omdat ik ondertussen m'n hele set bijna heb ;)
En als ik door veel gasten geslagen wordt zal ik het wel merken, maar dat word ik nooit eigenlijk.
En ook al zou ik door veel gasten geslagen worden, dan zou ik toch uber-snel rage genereren, waardoor de bonus weer in 't niet valt.
Ik word alleen nooit door veel gasten geslagen, omdat ik eigenlijk alleen nog in MC tank waar ik nooit meer dan 1 mob op me heb.
Maw: ik vind dat dit gewoon een heel erg slechte set-bonus is voor een epic set. Ik bedoel... Ik zou ongeveer 75keer geslagen moeten worden zou ik een extra sunder kunnen doen door m'n setbonus.
Vind jij dit een epic-setbonus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Mijn hunter is nu lvl56 en ik ben aan het kijken naar wat voor wapen ik wil gaan gebruiken voortaan. Mij lijkt het dual wielden van 2 1h axes wel ok :)
Maar een dilemma.. Koop ik 2x Dawn's Edge of 2x Axe of Rin'ji ?
Qua prijs maakt het niet heel veel uit (Dawns is 10g duurder ofzo).. maar wat zou beter vechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekijk de judgement set van de paladin eens. Als we dat hele ding dragen kunnen wij (bij wijze van spreken) een priest vervangen; het enige wat het doet is increased healing + "".

Setbonussen:

Seal mana costs verlaagd bij 20.
Aura Radius verhoogd bij 10 yards
En dan nog =judgement=, waar thottbot niet echt accurate informatie over kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:11:
Bekijk de judgement set van de paladin eens. Als we dat hele ding dragen kunnen wij (bij wijze van spreken) een priest vervangen; het enige wat het doet is increased healing + "".

Setbonussen:

En dan nog =judgement=, waar thottbot niet echt accurate informatie over kan geven.
Might met Judgement vergelijken is Valor met Lawbringer vergelijken :)

LB Bonussen:
3: Increases the chance of triggering a Judgement of Light heal by 10%.
5: Reduces the casting cost of all your Blessings by 15.
8: Gives the Paladin a chance on every melee hit to heal your party for 189 to 211.

Dit vind ik zelf toch wel beter in vergelijking met de 2e set bonus van might. :)
Alhoewel 't er naar uitziet dat bij meerdere sets de 2e bonus niet echt super is, deze vind ik zelf ook nou niet echt super goed :P

[ Voor 35% gewijzigd door bcd87 op 27-07-2005 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Razorfist schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:11:
Mijn hunter is nu lvl56 en ik ben aan het kijken naar wat voor wapen ik wil gaan gebruiken voortaan. Mij lijkt het dual wielden van 2 1h axes wel ok :)
Qua prijs maakt het niet heel veel uit (Dawns is 10g duurder ofzo).. maar wat zou beter vechten?
Dawn's Edge is VEEL beter. Die +1% crit add 1.5% (procent) DPS. 5 agi add 0,71 (base) DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razorfist schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:11:
Zowel voor PvP als voor PvE lijkt die 2% crit me beter dan 22 stam en 10 agi, ik zou dus zeker gaan voor de dawn's edges.

Overigens heb ik deze:
http://www.thottbot.com/?i=37194

Daarom ben ik niet erg hard op zoek naar 2 Dawn's Edge's maar ga ik eerst voor mijn epic mount. Terecht?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Hydra schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:19:
[...]

Dawn's Edge is VEEL beter. Die +1% crit add 1.5% (procent) DPS. 5 agi add 0,71 (base) DPS.
ok das makkelijk :P
Heb je misschien een linkje hoe je dat uitrekent btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:11:

Setbonussen:

Wat dacht je dan van de druid cenarion set. Daar wil een feral druid nog niet dood in gevonden worden. Alleen maar caster bonussen! Bovendien ziet het ding er niet uit. Peterselie op je schouders en 2 stokjes op je hoofd. Circus trash.

Dit dus.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees dit om problemen te voorkomen.