Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.832 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 10:03
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:21:
Overigens heb ik deze:
http://www.thottbot.com/?i=37194

Daarom ben ik niet erg hard op zoek naar 2 Dawn's Edge's maar ga ik eerst voor mijn epic mount. Terecht?
Nouja, met die +15 agi enchants wil je 2 weapons wielden, en niet 1, alleen al vanwege die 15 agi. Maar het is zeker een nette polearm. +56 attack power = 4 DPS.
Razorfist schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:22:
ok das makkelijk :P
Heb je misschien een linkje hoe je dat uitrekent btw?
1 agi = 2 ranged attack power
14 ranged attack power = 1 dps (autoshot dus)
53 agi = 1% crit
1% crit = 1.5% extra damage op all je shots (als je Marks specced bent en 5 punten in Mortal Shots hebt, maar als je dat niet hebt kun je beter een andere class rollen ;)).

[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 27-07-2005 15:31 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25752

reddevil schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:10:
als je nou gewoon een creditcard neemt ben je van alles af...

als student kost het niks, als niet student kost het je 10 euro per jaar ofzo en zo'n ding is altijd handig :)
Het gaat om de cd code die ik nog moet hebben, ik had namelijk een trial van 10 dagen gekregen van iemand en die tien dagen mag je de cd code van de ander gebruiken, maar daarna moet je er zelf een aanschaffen.... Ik ben al aangemeld met credit card en alles.

Ik ben nu een winkel op het spoor die direct kan leveren (en nu niet schrikken) Wehkamp :D . Natuurlijk wel eerst zelf bestellen voordat je het meld :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 25752 op 27-07-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Hydra schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:28:
[...]

Nouja, met die +15 agi enchants wil je 2 weapons wielden, en niet 1, alleen al vanwege die 15 agi. Maar het is zeker een nette polearm. +56 attack power = 4 DPS.
Tja, voor 2 Dawn's Edges + die +15 agi enchant op elk ben je toch wel een goede 200-300g kwijt, mi een beetje veel als je deze polearm al hebt.
Ik heb er overigens +7 damage op als enchant atm, redelijk nutteloos natuurlijk, even zoeken naar + agi of + stam enchant op dit ding, en anders +int (22 of zo ^^).

Hoewel:
2% crit + 30 agi
= 2,5 % crit + 60 attack power

versus
1% crit + 56 attack power (unenchanted dat wel)

hmm... zijn er coole enchants voor hunters op 2 handers?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 27-07-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
FunkyTrip schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:25:
[...]

Wat dacht je dan van de druid cenarion set. Daar wil een feral druid nog niet dood in gevonden worden. Alleen maar caster bonussen! Bovendien ziet het ding er niet uit. Peterselie op je schouders en 2 stokjes op je hoofd. Circus trash.
Ik vind cenarion er eigenlijk best vet uitzien :)
Cenarion heeft ook zo'n uber-setbonus (cough)
3: Damage dealt by Thorns increased by 4.
WOOHOO
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 12:34

DinX

Motormuis

FunkyTrip schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:25:
[...]

Wat dacht je dan van de druid cenarion set. Daar wil een feral druid nog niet dood in gevonden worden. Alleen maar caster bonussen! Bovendien ziet het ding er niet uit. Peterselie op je schouders en 2 stokjes op je hoofd. Circus trash.
Idem voor de enhancement specced shaman, die heeft niks buiten de Beaststalkers. En durf daar maar eens op te rollen als er een hunter in de party zit.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54

RaseriaN

So much choices..

Shadowcraft Set :
3 pieces: Increased Daggers +2.
5 pieces: Increases your chance to dodge an attack by 1%.
6 pieces: Improves your chance to get a critical strike by 1%.
7 pieces: Improves your chance to hit by 2%.
8 pieces: Increases your damage dealt with offhand attacks by 4%.

Bloodfang Set:
3 pieces: Increases the chance to apply poisons to your target by 5%.
5 pieces: Improves the threat reduction of Feint by 25%.
8 pieces: Gives the Rogue a chance to inflict 283 to 317 damage on the target and heal the Rogue for 50 health every 1 sec. for 6 seconds on a melee hit.

Dit vind ik dan wel weer nuttige/leuke bonussen voor een rogue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Ik denk dat de set bonussen van de epic items misschien niet alles zijn, maar alleen al de stats op die paarse kledingstukken zijn uber.
Ik kan het mis hebben, maar daar wordt een char toch ook beter van.
Als ik (Terenas: Minotic lvl 60 warlock, nog steeds bezig met dreadmist...wel dreadsteed =P) kijk naar hoe een WG potje verloopt tegen alliance in MC gear en alliance in gear die ik aan heb, dan merk ik het verschil toch wel :X .

[ Voor 4% gewijzigd door Minotic op 27-07-2005 15:44 ]

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Zijn hier nog mensen die op vashj spelen (horde of alliance) die iets te zeggen hebben over het rumour omtrend het zogenaamde farming-pact tussen verve en legerity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21889

HTT-Thalan schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:42:
Zijn hier nog mensen die op vashj spelen (horde of alliance) die iets te zeggen hebben over het rumour omtrend het zogenaamde farming-pact tussen verve en legerity?
Ja ik speel op Vashj, maar heb ik niks van vernomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-06 15:50
kEv4h schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:35:
[...]

Ik vind cenarion er eigenlijk best vet uitzien :)
Cenarion heeft ook zo'n uber-setbonus (cough)
3: Damage dealt by Thorns increased by 4.
WOOHOO
:P
heb je de giantstalker set bonus wel eens gezien? bij 3 stuks > 50% meer range op mijn mend pet abbility (kan ik mijn pet healen), bij 5 stuks > pet life +130 en resistance van mijn pet verhoogd met 100, bij 8 stuks > 15% meer dmg met mijn multishot en volle.

nou echt wat super :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 12:47
Zit ook op Vashj (bij praetorians) maar heb er niks van vernomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:38:
Shadowcraft Set :
3 pieces: Increased Daggers +2.
5 pieces: Increases your chance to dodge an attack by 1%.
6 pieces: Improves your chance to get a critical strike by 1%.
7 pieces: Improves your chance to hit by 2%.
8 pieces: Increases your damage dealt with offhand attacks by 4%.

Bloodfang Set:
3 pieces: Increases the chance to apply poisons to your target by 5%.
5 pieces: Improves the threat reduction of Feint by 25%.
8 pieces: Gives the Rogue a chance to inflict 283 to 317 damage on the target and heal the Rogue for 50 health every 1 sec. for 6 seconds on a melee hit.

Dit vind ik dan wel weer nuttige/leuke bonussen voor een rogue ;)
Je vergeet nightslayer, die zit er nog tussenin ;)
Bloodfang kan je in principe nog niet compleet krijgen, aangezien 't meeste in BWL dropt en die nog steeds niet compleet gecleared is (4e baas pas oid)
Er zijn wel mensen die em compleet hebben op US, maar dit komt omdat tier 2 een tijd geleden nog in MC dropte ook.
Zelfde voor wrath, stormrage, judgement, nemesis etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

kEv4h schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:46:
[...]

Je vergeet nightslayer, die zit er nog tussenin ;)
Bloodfang kan je in principe nog niet compleet krijgen, aangezien 't meeste in BWL dropt en die nog steeds niet compleet gecleared is (4e baas pas oid)
Er zijn wel mensen die em compleet hebben op US, maar dit komt omdat tier 2 een tijd geleden nog in MC dropte ook.
Zelfde voor wrath, stormrage, judgement, nemesis etc
Nightslayer Set:
3 pieces: Reduces the cooldown of your Vanish ability by 30 sec.
5 pieces: Increases your maximum Energy by 10.
8 pieces: Heals the rogue for 500 when Vanish is performed.

Moet eerlijk zeggen dat alleen Shadowcraft eigenlijk de betere is qua passive stats op de set.
Al die extra % wil iedereen hebben natuurlijk! :)
Gisteren wel een paladin in complete Lawbringer gezien.. ziet er ook niet verkeerd uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:52:
[...]

Nightslayer Set:
3 pieces: Reduces the cooldown of your Vanish ability by 30 sec.
5 pieces: Increases your maximum Energy by 10.
8 pieces: Heals the rogue for 500 when Vanish is performed.

Moet eerlijk zeggen dat alleen Shadowcraft eigenlijk de betere is qua passive stats op de set.
Al die extra % wil iedereen hebben natuurlijk! :)
Gisteren wel een paladin in complete Lawbringer gezien.. ziet er ook niet verkeerd uit :9
Shadowcraft:
Agility: 157
Armor: 978
Spirit: 36
Stamina: 87
Strength: 43

Nightslayer:
Agility: 189
Armor: 1152
Stamina: 134
Strength: 50
Fire: 34
Shadow: 24

En dan hebben we 't nog niet eens over al die extra crit % op nightslayer (7% in totaal).

Shadowcraft is dus niet bepaald beter wat passieve stats betreft =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

kEv4h schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:01:
[...]

Shadowcraft:
Agility: 157
Armor: 978
Spirit: 36
Stamina: 87
Strength: 43

Nightslayer:
Agility: 189
Armor: 1152
Stamina: 134
Strength: 50
Fire: 34
Shadow: 24

En dan hebben we 't nog niet eens over al die extra crit % op nightslayer (7% in totaal).

Shadowcraft is dus niet bepaald beter wat passieve stats betreft =P
Pssst... ik zei dus passive stats niet de gehele set bonussen bij elkaar geteld ;)
[subs]En lukt het een beetje me eigen er onderuit te lullen? B) [/subs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:42:
Farming pact? Leg uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik neem aan dat ie doelt op honor-farming in Altarac Valley. Omstebeurt laten ze zich dan afslachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:15:
Ik neem aan dat ie doelt op honor-farming in Altarac Valley. Omstebeurt laten ze zich dan afslachten.
Euh, what's the point? Je krijgt toch massa's honour van die kills, nergens voor nodig je af te laten slachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-06 13:10

Mojo

The Power Within

Hydra schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:22:
[...]

Euh, what's the point? Je krijgt toch massa's honour van die kills, nergens voor nodig je af te laten slachten.
Dat is het nou juist.. Je krijgt zo ongelofelijk veel honor en kom je snel op een hoge rang. Beetje lame dus :/

[ Voor 5% gewijzigd door Mojo op 27-07-2005 16:24 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

Mojo schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:24:
[...]

Dat is het nou juist.. Je krijgt zo ongelofelijk veel honor en kom je snel op een hoge rang. Beetje lame dus :/
Who cares about being lame when you are Uber with a high rank in front of your name ...

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 124693 op 27-07-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Anoniem: 27963 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:15:
[...]

Nou, ik zit in een discussie met iemand uit Verve en Legerity op het WoW forum hierover.

Feit is dat massa's mensen op Vashj het erover hebben. Er word ook massaal ge/spit op Verve members in IF.

Ten tweede, lopen er aan flink aantal Verve members met dikke pvp rewards rond (o.a. epic mounts).

Ten derde, zijn de 2 guilds vrij kort na elkaar gecreeerd, en zijn een groot deel van de leden allemaal op level 60 plots overgestapt van een guild waar ze al hun hele virtuele leven bij zaten, naar Verve of Legerity.

Ten vierde geven ze zelf aan alleen aan Non Agression pact te hebben met elkaar, om het PvE leven wat gemakkelijker te maken.

En tot slot, zoek de betekenis van de 2 guildnamen maar eens op. Ze vertonen een zekere mate van gelijkenis.

Al die feiten doen een hoop mensen geloven (waaronder mijzelf) dat dat honour farming ook echt gebeurt. Ik ben er niet bij, dus kan geen ooggetuige verslag doen, maar de bovengenoemde feiten zijn er wel. En dat doet je toch denken. Alles wat ze daarop terugzeggen is 'nee, dat is niet waar, dat is gelogen'. Uhuh.

Dus ik wilde graag weten hoe tweakers.net hierover dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt me niet illegaal wat ze doen.

Het is niet mooi / fair tegenover andere spelers aangezien ze hierdoor de betere PvP rewards veel makkelijker krijgen (en anderen ervanaf houden)

Maar ja - het is een loophole in het PvP ranking systeem en binnenkort zullen er op de meeste servers wel groepen zijn die dit doen. Dit is wat altijd bij did soort PvP rewards systemen gebeurd - mensen zoeken naar een makkelijke manier om er hun voordeel uit te slaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er al eerder over gelezen en zelf vind ik het vrij lame, maargoed het verbaast me niet gezien het (kennelijke) aantal lamers dat dit spel speelt.

Zelf speel ik ook op Vashj (Horde) en hoop ik dat, als dit gebeurt, ze dit snel de nek omdraaien, ik wil horde-side graag veel PvP'en als ik daar het lvl voor heb.

Chars daar:
lvl9 Tauren Shaman (alt nu)
lvl5 Troll Mage (main)

Nog niet hoog, ik weet het, maar zeker de mage zal rap gaan lvl-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:26

Ryceck

Constants and Variables

Mojo schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:50:
[...]

Hebben IMO inderdaad veel mensen last van. In mijn guild zit iemand met Skullflame shield. Leuk dingetje en heeft inderdaad fijn 100 armor meer dan mijn Draconian Deflector. Maar die dude is dus _ altijd_ MT in elke raid dan ook.. en dat vind ik vrij frustrerend om dan als 2e warrior maar een beetje damage te doen :/ En dan helemaal als ik zie dat ik veel betere gear heb (vrijwel geen valor, hij bijna helemaal) en meer defense enzo.... Hij kan dan wel goed tanken.. maar ik vind het echt te saai worden zo :'(

Zucht :(
Hier *moet* ik dan ff op inhaken :P
Maar zoals ik je al eerder heb gemeld... dat heeft geen *drol* met ze shield te maken :)
Zet die gast voor drak neer en je kan hem laten gaan. Hij houdt aggro, blijft in leven, zorg dat de mob bij het camp wegblijft: toptank imo.
For the record: foxgr heeft herzelfde schild en die hoefik dus niet als tank te hebben :) Mogley in dit geval (de char in kwestie) is gewoon een machtig goede warrior welke precies doet waartie voor gerolled heeft. Meatshield spelen en de rest in leven houden. Same for Nobbler btw

Point is: keuze voor hem als MT staat iig voor mij los van ze shield (al staatie naakt :P alstie maar aggro ken houden :))

Kben iig blij dattik priest heb gerolled. 1 functie: healbot. Niet nodig? andere party zoeken :P

[ Voor 8% gewijzigd door Ryceck op 27-07-2005 16:40 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

kEv4h schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:18:
[...]

Might met Judgement vergelijken is Valor met Lawbringer vergelijken :)
Het was niet mijn bedoeling om die 2 te vergelijken, ik zeg alleen dat de 20% kans op extra rage point niet de enige bonus is die vrijwel nutteloos is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:59

RMYuma

The disguise is complete!

Ik heb sinds kort een raar probleem. Zodra de cooldown van mijn spells over is, dan draait er zo'n cirkeltje rond om aan te geven dat ik die spell weer kan gebruiken. Echter geeft ie daarna aan "that ability isn't ready yet", waarna het nog miniaal 7-10 seconden duurt voordat ik een spell weer kan casten. Het is geen lag of zo, want de rest van het spel verloopt vloeiend, ping tussen 25 en 50ms.

Is er iemand met soortgelijke problemen?

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Zo, ik heb de stap genomen, respec naar 0/15/21 :p

De grote stap in het leven van de shaman :+

[ Voor 32% gewijzigd door DinX op 27-07-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-05 11:58
Shadowcraft is dus echt niet de beste rogue set. Alleen de headpiece is ECHT goed. De bonussen van nightslayer zijn echt uber wat dat betreft. Als je vigor specced met die energy bonus van nightslayer, 120 energy, das echt een megavoordeel. En de stats van nightslayer zijn ook niet verkeerd.

Nog 14000 reputation voordat ik Exalted ben met stormpike. Lekker http://www.thottbot.com/?i=40528 halen en http://www.thottbot.com/?i=40555

Ben nu ook PVP rank 7, afgelopen week 95000 honour gehaald. Ik hoop binnen een paar weken rank 11 te zijn voor de epic PVP mount. O+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110942

Goedenavond iedereen ik ben net trots eigenaar geworden van word of warcraft maar de gamecards waren momenteel op bij de winkel en ze kwamen morgen pas binnen dus toen dacht ik achja ga ik morgen wel halen speel vandaag wel op de 10 day geust pass.
Maar als ik die wil registreren moet ik als nog een credit card nummer achtig iets kiezen ik kan uit stuk of 6 vershillende pasjes mogelijkheden kiezen.
Maar ik ben niet in het bezit van zon leuk pasje, worden die pasjes codes ook gevraagt bij het gebruik van een woord of warcraft gamecard want dat zouw ik wel jammer vinden omdat ik dan nog langer moet wachten voor ik het uitendelijk kan spelen.
Moet ik eerst ook nog zon pasje ergens van daan zien te toveren

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:05
27 uur nu al mijn server plat :( whisperwind(US)

ben nu een beetje aan het board surfen en kwam ik dit tegen
My guild made our first run together in Upper Blackrock Spire last night. Some of us had been in there already with a 15 man pick up group, but most of us had never been there before. We could only muster 12 level 59+ and many of us were skeptical of being able to take the General down. We decided to at least try to see where we stand and get some of the boss mobs along the way.

So we worked our way up to the General's room and soon had it cleared save the General and his two guards. We discussed our plan and when all were ready we began the fight. At first things were going well. We quickly took down one of the guards then the second. By this point we had a few casualties but all our healers were still up so it was looking good. We got the general down to about 1/3 health and then people started to drop. Pretty soon we were down to our two paladins, a mage and our priest. One of the paladins hits the mage with a Blessing of Protection and the mage begins to dump what was left of her mana on the General. The paladin dropped then the mage when the blessing and her mana wore out. Now we were down to a paladin and priest and the General had but a sliver of life left. The priest now had the aggro and the paladin was slowed. The priest was running around the room trying to buy the paladin time to catch up and smack it. While he was doing that he begins to fumble on his tool bar for anything that could hurt it and tried to use his Gnomish Death Ray. Instead he summoned his Battle Chicken (which until now was more of a joke than useful). The paladin at this point had dropped due to an AoE attack so it was just the priest and the chicken. The priest was running for his life and the chicken charged in pecking away. One point here another point there. Then pow! The General drops. A simultaneous cheer erupted over team speak as we had won the day on our first try with the Battle Chicken.

The priest looked back through his combat log and saw this:

Battle Chicken hits General Drakkisath for 1.
Battle Chicken hits General Drakkisath for 1.
Battle Chicken gains Chicken Fury.
Battle Chicken hits General Drakkisath for 61.
General Drakkisath dies.

The Battle Chicken Combat Log
http://img83.imageshack.us/my.php?image=battlechicken6ne.jpg

Team Photo
http://img83.imageshack.us/my.php?image=general8de.jpg

This was the second time this game has had me jumping out of my chair cheering and one of the coolest moments I have had in an MMO ever, so I just wanted to share.
ik lig nu helemaal plat in me stoel van het lachen :D _/-\o_

chicken fury. whhaahahahaa

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111

Haha, inderdaad grappig om zoiets mee te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-06 06:17

Thermometer

Whoop Whoop!

tntkiller schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:57:
27 uur nu al mijn server plat :( whisperwind(US)

ben nu een beetje aan het board surfen en kwam ik dit tegen

[...]

ik lig nu helemaal plat in me stoel van het lachen :D _/-\o_

chicken fury. whhaahahahaa
LOL! evil chicken })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
Cool zodra ik weer WOW durf te spelen ga ik zeker engineering doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Bloodhoof pleurt net uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 19:55
IDD en niet allen Bloodhoof volgens mij. Alle chars pleite :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-01-2022
Ah ben niet enige dus :(
Vandaag juist net geswitched van server, omdat er vrienden van mij op Bloodhoof spelen....
Dus wilde een inhaalslag gaan maken...mooi niet dus grmbl

[ Voor 32% gewijzigd door rapido_ op 27-07-2005 19:04 ]

Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-06 19:55
Warsong ligt er bij mij ook uit :(
Is dat bij meer mensen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

sjaak88 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:05:
Warsong ligt er bij mij ook uit :(
Is dat bij meer mensen zo?
Silvermoon en Tyralion zijn ook dood. Best jammer, want ik was net bezig met het "versturen" van een mail op de "perfecte" mailserver, die zo snel is dat het ontvangen en versturen van een mail maar liefst 10 minuten duurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-06 14:27
emerald dream is ook down...

volgens mij is de inlogserver over zn nek gegaan ofzo.. hij geeft nl wel aan dat de servers online zijn..

/edit de wow-europe.com server ligt ook down..

nice work blizzard O-)

[ Voor 23% gewijzigd door BootVluchteling op 27-07-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Ik lag er een tijdje geleden ook af (Shattered Hand), maar kon wel gewoon terug inloggen, alhoewel het lang duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
Misschien ff een noob vraagje, maar klopt het, dat hij bij het inloggen je weer random op een realm pleurt, en dat vervolgens al je chars weg zij???? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-05 22:46

we_are_borg

You will Comply

OVERLORD_1982 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:19:
Misschien ff een noob vraagje, maar klopt het, dat hij bij het inloggen je weer random op een realm pleurt, en dat vervolgens al je chars weg zij???? :(
Er is niets weg, alleen blizzard loopt weer te kloten, het is weer woensdag dus dit is eigenlijk een standaard iets aan het worden.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142689

Anoniem: 4479 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:09:
[...]

Silvermoon en Tyralion zijn ook dood. Best jammer, want ik was net bezig met het "versturen" van een mail op de "perfecte" mailserver, die zo snel is dat het ontvangen en versturen van een mail maar liefst 10 minuten duurt!
Volgens mij wordt dat mailsystem massaal gebruikt bij gebrek aan bagspace :P Ik doe het namelijk ook en soms kan je wel eens een uur of 2 wachten op je mail (Skullcrusher)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Ik heb een vraagje, ik heb nu de (voor mij) ultieme UI scale gevonden, mijn knoppen en bars zijn van goed formaat maar nu is de tekst net iets te klein. Als ik de lettergrote vergroot wordt het te groot en er zit helaas niets tussen 14 en 16 :|

Hier een screeshot om het te verduidenlijken:
Afbeeldingslocatie: http://img42.imageshack.us/img42/5604/letters4su.th.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 27-07-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-06 11:49
Anoniem: 61797 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:54:
Ik heb een vraagje, ik heb nu de (voor mij) ultieme UI scale gevonden, mijn knoppen en bars zijn van goed formaat maar nu is de tekst net iets te klein. Als ik de lettergrote vergroot wordt het te groot en er zit helaas niets tussen 14 en 16 :|

[afbeelding]
/script SetChatWindowSize(index,size);

index is het nummer van je chatscherm (1 is general, etc etc)
size is de textsize :P

dus voor jou

/script SetChatWindowSize(1,15);

daarna even /console reloadui en je textsize moet goed zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Ooh thx alot :) nu istie echt goed gwn :) echt mega bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 11:37
Ding, 24 ^^, doel weer bereikt voor vandaag. Vanmorgen zei ik nog dat ik het niet ging halen, nja, toch wel. 1.7 lvl gedaan vandaag.

Het probleem is wel, nu kom ik NOGMEER exp te kort, heb alles met lvl 60 gedaan, maarja, dat komt wel goed. Een keer rushen is ook wel eens leuk.
Nu komen me SFK runs er weer aan, hopen dat een lvl 60 iemand een keer een paar runs wil maken voor 4 items eruit. Dragonmaw vloog er ook bijna uit, ik had iig goed lag, flinke lootbugs/lag, en in IF was het helemaal een ramp.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
Anoniem: 61797 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:54:

[afbeelding]
Ben nieuw in WoW, dus moet nog een hoop uitzoeken, maar de indeling van jouw screenshot ziet er verrekte handig uit.
Is dat dmv een progie dat je kan downloaden, of zit dit standaard in WoW??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 12:44

Wiebbe

<none />

zucht, we hadden het laatst over de grapjes van de radio toren van shaman shoulders, deze opmerking kreeg ik vanavond naar me hoofd:

Lees de guild tekst (groen):
Shinobu ben ik,
Shakti is een guild mate die 1 week niet had gespeeld en vanavond voor het eerst er weer was,

Afbeeldingslocatie: http://www.mekfe.net/foto/pictures/foto_252.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Wiebbe op 27-07-2005 22:58 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 15-05 19:24

Blamm

Niet meer Smart

Hydra schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:28:
[...]

[...]
Bedankt weer :)

Ik heb op dit moment een Stoneraven dus wil wel gaan upgraden binnenkort. Geld is geen heel groot issue, heb nu geloof ik 185g
Eens rustig kijken of ik ergens een mooi prijsje voor 2 stuks kan krijgen. 90g ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Wiebbe schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:56:
zucht, we hadden het laatst over de grapjes van de radio toren van shaman shoulders, deze opmerking kreeg ik vanavond naar me hoofd:

Lees de guild tekst (groen):
Shinobu ben ik,
Shakti is een guild mate die 1 week niet had gespeeld en vanavond voor het eerst er weer was,

[afbeelding]
:D, ik vind em wel komisch eigelijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Razorfist schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:02:
[...]

Bedankt weer :)

Ik heb op dit moment een Stoneraven dus wil wel gaan upgraden binnenkort. Geld is geen heel groot issue, heb nu geloof ik 185g
Eens rustig kijken of ik ergens een mooi prijsje voor 2 stuks kan krijgen. 90g ofzo :P
veel succes, bij ons (bloodscalp) kost het 100g per stuk, dus 90g voor alletwee is dromen. En als je de reagents ziet kan het ook never nooit niet voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:54
Volgens mij loop ik tegen een vervelende bug aan,

Ik zit net op Fray island voor mijn lvl 30 warrior quest (the affray). Ik start de quest, maak al die mannetjes dood, maak daarna big will dood. blijft echter Big Will in mijn quest log staan dat ie nog niet dood is, terwijl ik zijn corpse gewoon geloof heb e.d. dit met nog ong 5 minuter over. ik kan dus niets meer dus laat de timer aflopen en dan is het quest failed.

Hierna herhaal ik hetzelfde nog 2x allebij de keren met dezelfde afloop, in de quest log blijft staan dat big will niet dood is. Heeft iemand dit eerder meegemaakt, of weet iemand toevallig de oplossing?

ik heb hopelijk niet voor niets deze lange reis van IF voor niets gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

kroeske schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:45:
Zit ook op Vashj (bij praetorians) maar heb er niks van vernomen...
:D

leuk om eens een guildmember te zien :)

Over dat verve pact: ik weet wel dat ze een non-agression pact hebben gesloten. Ze zitten ook veel bij elkaar op ventrillo.

Ik zelf ben het er niet helemaal mee eens, wat 1 van de redenen was dat ik gekozen heb voor preatorians. (niet dat ik nou een keuze had ofzo hoor, ik heb gewoon gevraagd of ik mocht joinen)
Maar het is niet zo dat ik er iet tegen heb. En idd gebeurt veel /spit, om vervolgens al die gasten als ze lvl 60 worden krampachtig te zien apply-en bij verve. Beetje sneu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
jarnotjuh schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 20:26:
Ding, 24 ^^, doel weer bereikt voor vandaag. Vanmorgen zei ik nog dat ik het niet ging halen, nja, toch wel. 1.7 lvl gedaan vandaag.
Bijna 25, en nu slapen :z
Toch meer als 2.5 lvl gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
DinX schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:04:
Zo, ik heb de stap genomen, respec naar 0/15/21 :p

De grote stap in het leven van de shaman :+
:)

shocks zijn dus nu puur voor support he :P

main dmg komt van je melee

shocks gebruik je als afmaker, of voor hun bijeffect, niet als main dmg :P

anders kom je in de problemen met deze build :P, het gaat om HP duration :) gewoon af en toe een lesser heal ertegenaan, doorbeukenm snaren, cast interupt en dot op rogues :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 07:08:
[...]

:)

shocks zijn dus nu puur voor support he :P

main dmg komt van je melee

shocks gebruik je als afmaker, of voor hun bijeffect, niet als main dmg :P

anders kom je in de problemen met deze build :P, het gaat om HP duration :) gewoon af en toe een lesser heal ertegenaan, doorbeukenm snaren, cast interupt en dot op rogues :P
I know, ik heb m'n mana nu nodig voor het healen, niet voor de dmg. Nu is het gedaan met gewoon zo snel mogelijk zo veel mogeljik dmg te doen, maar om het het langste uit te houden :)
Gisteren in een gevecht tegen een pala (wel een lvl onder mij) ging dat vrij goed. Vroeger had ik er meer moeite mee. Je hebt als he ware 1000hp achter de hand via een NS + healing wave. Erg leuk als je ze dan ineens ziet schrikken als je er een halve bar hp bijkrijgt :D Hop, snel in hun bubble waarop je er nog eens een gewone healign wave kan achterna doen. Poef, full hp :D

Gisteren ni ZF zelfs geen 1 keer een shock gebruikt. Of misschien 1 of 2 keer om een cast tegen te gaan (ES rank 1). Ik was er main healer en dat gnig nog vrij goed af. Wel 2 keer dood gegaan tegen bosses omdat de rest van de party vol op de boss ging :X Leuk met 3 elite basilisks op je nek :+

En inderdaad, perfect als afmaker. NS + chain lightening / lightennig bolt :)

[ Voor 18% gewijzigd door DinX op 28-07-2005 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135836

Gisteren zag ik iets vaags bij uldaman.
Ik stond voord de ingang van de instance te wachten op een paar andere gasten toen ik plotseling een lvl35 rogue uit de instance zag komen. Hij stond even stil, en sprong achteruit terug de instance in.
korte tijd later(30 sec ofzo) kwam hij weer uit de instance(op precies de zelfde plek!). Hij stond weer even stil, en sprong weer achteruit de instance in.
En dit herhaalde zich een keer of 15....
Toen ik whisperde reageerde hij niet.

Was dit nou een bot? of spoorde die gast gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 02-06 11:33
misschien is het een dupehack, maar dat weet eigenlijk niemand nog zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 15:52
Anoniem: 124693 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:33:
Lijkt me niet illegaal wat ze doen.

Het is niet mooi / fair tegenover andere spelers aangezien ze hierdoor de betere PvP rewards veel makkelijker krijgen (en anderen ervanaf houden)
Alhoewel het in DAoC moeilijker is om hier voordeel mee te halen is deze praktijk daar wel verboden, je kunt er maw een suspension of een ban voor krijgen... als Blizzard iets om z'n community geeft volgen ze dit voorbeeld. Voor mij past het in het rijtje corpse campen, ninja-looten en botcrafting.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 17:32

SkyStreaker

Move on up!

Ik kom het hier nu nergens direct tegen, maar ik kan niet meer op Zenedar komen?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

@jarnotjuh ik help je wel mee in SFK hoor!
Misschien gaan er nog wel een paar uit de guild mee daarheen :)

Eindelijk weer internet thuis en mn profile kunnen updaten en kunnen WoW'en! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HellPunk schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 08:46:
[...]

Alhoewel het in DAoC moeilijker is om hier voordeel mee te halen is deze praktijk daar wel verboden, je kunt er maw een suspension of een ban voor krijgen... als Blizzard iets om z'n community geeft volgen ze dit voorbeeld. Voor mij past het in het rijtje corpse campen, ninja-looten en botcrafting.
Is alleen een beetje moeilijk te bewijzen als de mensen hun mond ingame houden.
Net zo goed zijn de 2 groepen aan elkaar gewaagt en wint een keer alliance en andere keer hode etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Anoniem: 124693 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 08:55:
[...]

Is alleen een beetje moeilijk te bewijzen als de mensen hun mond ingame houden.
Net zo goed zijn de 2 groepen aan elkaar gewaagt en wint een keer alliance en andere keer hode etc.
Mwa, als een GM even een battle meevolgt zou het toch duidelijk moeten zijn. Lijkt me dat ze elkaar gewoon laten afmaken zonder iets terug te doen ofzo. Dat gaat toch het snelste.
Allemaal op 1 plaats afspreken en dan elke horde een alliance neermaaien gedurende 1 ronde. En als 1 fractie gewonnen heeft hetzelfde maar in de andere richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Laatst online: 07:02
DinX schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:03:
[...]

Mwa, als een GM even een battle meevolgt zou het toch duidelijk moeten zijn. Lijkt me dat ze elkaar gewoon laten afmaken zonder iets terug te doen ofzo. Dat gaat toch het snelste.
Allemaal op 1 plaats afspreken en dan elke horde een alliance neermaaien gedurende 1 ronde. En als 1 fractie gewonnen heeft hetzelfde maar in de andere richting.
Die gamemasters, spelen die gewoon mee? Ik heb er nog nooit eentje gezien :S Neem aan dat ze GM voor hun naam hebben ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

normaal gesproken kunnen ze er onzichtbaar rondrennen (of playfield bekijken)
Is in ieder geval in AO zo ;) en zal in andere spelen ook wel ingebouwd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 11:47

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Qoriox schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:11:
[...]

Die gamemasters, spelen die gewoon mee? Ik heb er nog nooit eentje gezien :S Neem aan dat ze GM voor hun naam hebben ofzo ?
Uit een interview met een GM blijkt dat het ook nog eens supergluurders zijn. Dan snoopen ze mee met een character, springen in jou zeg maar, zodat ze alles zien wat jij ziet, ook wat je typt.

Lastig te weerstaan hoor, die macht.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Anoniem: 135836 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 08:26:
Gisteren zag ik iets vaags bij uldaman.
Ik stond voord de ingang van de instance te wachten op een paar andere gasten toen ik plotseling een lvl35 rogue uit de instance zag komen. Hij stond even stil, en sprong achteruit terug de instance in.
korte tijd later(30 sec ofzo) kwam hij weer uit de instance(op precies de zelfde plek!). Hij stond weer even stil, en sprong weer achteruit de instance in.
En dit herhaalde zich een keer of 15....
Toen ik whisperde reageerde hij niet.

Was dit nou een bot? of spoorde die gast gewoon niet?
Kan Bot zijn.. maar ik doe hetzelfde.. ff naarbuiten.. instance resetten en weer naar binnen.. een paar mobs pakken en weer herhalen..

Nogmaals de dupehack is totzover niet bevestigd.. Dupehack lukt alleen als men een trade maakt zoals uitgelegd.. dus buiten de instance moet iemand staan te wachten.. mocht dit het geval zijn report hem meteen.. misschien krijgen we dan een bevestiging over hoe het werkt en of het werkt..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 11:47

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Gisteren weer iets vaags meegemaakt. Gingen we een LBRS stealth run doen met 2 rogues en 2 druids, allemaal level 60.

Vraagt die ene rogue (hij zat in IF).
"Waar staat LBRS voor?"
Wij vreemd kijken... wtf?
"Hoe kom ik daar? Is het richting Hinterlands?"
"Nee, Searing Gorge"
"Daar heb ik geen flight pad voor"
Wij helemaal uitleggen hoe je er via Dun Morogh komt... Istie blijkbaar nooit in BRD geweest...lvl 60!!
Dus ik vraag "Waar heb je jezelf dan naar 60 gegrind?"
"I grinded in Molten Core with friends"

Kortom, hij grind in MC, zonder ooit in BRD geweest te zijn |:(

Dus ik check 'm uit op census... Hij is level 60 geworden van feb tot april.

Duidelijk gevalletje van account kopen. Hij speelde overigens niet slecht, alhoewel zonder imp.sap.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Laatst online: 07:02
FunkyTrip schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:27:
[...]

Uit een interview met een GM blijkt dat het ook nog eens supergluurders zijn. Dan snoopen ze mee met een character, springen in jou zeg maar, zodat ze alles zien wat jij ziet, ook wat je typt.

Lastig te weerstaan hoor, die macht.
Lekker dan... nu begrijp ik waarom ik soms "zomaar" in een groepje mobs ren. Dacht dat me batterijen van mij toetsenbord op waren... Gewoon een GM die wat fun heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
Skeiron schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:31:
[...]

Kan Bot zijn.. maar ik doe hetzelfde.. ff naarbuiten.. instance resetten en weer naar binnen.. een paar mobs pakken en weer herhalen..

Nogmaals de dupehack is totzover niet bevestigd.. Dupehack lukt alleen als men een trade maakt zoals uitgelegd.. dus buiten de instance moet iemand staan te wachten.. mocht dit het geval zijn report hem meteen.. misschien krijgen we dan een bevestiging over hoe het werkt en of het werkt..
Ik heb gehoord dat de Instance servers pas 10 minuten na dat de server opstart online komt, je kan proberen om instances snel en in uit te gaan en zo een soort roleback te forceren. Ik denk alleen niet dat het echt dat het werkt. Dus als je 2 man woensdag nadat de server weer terug online komt bij een instance ziet staan en ze hebben het minimum level van de instance en ze staan een beetje in en uit te gaan zou ik een Ticket maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-06 15:50
FunkyTrip schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:32:
Gisteren weer iets vaags meegemaakt. Gingen we een LBRS stealth run doen met 2 rogues en 2 druids, allemaal level 60.

Vraagt die ene rogue (hij zat in IF).
"Waar staat LBRS voor?"
Wij vreemd kijken... wtf?
"Hoe kom ik daar? Is het richting Hinterlands?"
"Nee, Searing Gorge"
"Daar heb ik geen flight pad voor"
Wij helemaal uitleggen hoe je er via Dun Morogh komt... Istie blijkbaar nooit in BRD geweest...lvl 60!!
Dus ik vraag "Waar heb je jezelf dan naar 60 gegrind?"
"I grinded in Molten Core with friends"

Kortom, hij grind in MC, zonder ooit in BRD geweest te zijn |:(

Dus ik check 'm uit op census... Hij is level 60 geworden van feb tot april.

Duidelijk gevalletje van account kopen. Hij speelde overigens niet slecht, alhoewel zonder imp.sap.
helaas zitten die noobs er ook tussen. Je vind ze overal, op ebay bijvoorbeeld. Maar je kan ook een bedrijf betalen die jou character levelt naar lvl 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

robobeat schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:40:
[...]

helaas zitten die noobs er ook tussen. Je vind ze overal, op ebay bijvoorbeeld. Maar je kan ook een bedrijf betalen die jou character levelt naar lvl 60.
Je hebt al verschillende mogelijkhden tegenwoordig. Je kan nu ook al per uur betalen. JE zegt dan wanneer je kan spelen en wanneer niet, en zij spelen dan de andere uren met je account verder. Of je koop gewoon x aantal lvl's. Dan spelen zij met je account tot je die levels hebt.
Mogelijkheden genoeg jammer genoeg :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
DinX schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:55:
[...]

Je hebt al verschillende mogelijkhden tegenwoordig. Je kan nu ook al per uur betalen. JE zegt dan wanneer je kan spelen en wanneer niet, en zij spelen dan de andere uren met je account verder. Of je koop gewoon x aantal lvl's. Dan spelen zij met je account tot je die levels hebt.
Mogelijkheden genoeg jammer genoeg :{
Ach, ik heb er zelf niet echt veel problemen mee als mensen dit doen eerlijk gezegd.
Je zal maar een drukke baan hebben, maar zo nu en dan wel twee uurtjes met je RL vrienden willen spelen die meer tijd hebben en dus meer levelen. Dan is 't een manier om ze bij te kunnen houden zodat je met ze kan blijven spelen terwijl je niet super veel tijd hebt.
Ik zou 't er zelf nooit voor over hebben tho, een hoop plezier zit juist in 't levelen, maargoed andere mensen denken er dus anders over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Anoniem: 146357 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 02:18:
[...]

leuk om eens een guildmember te zien :)

Over dat verve pact: ik weet wel dat ze een non-agression pact hebben gesloten. Ze zitten ook veel bij elkaar op ventrillo.

Ik zelf ben het er niet helemaal mee eens, wat 1 van de redenen was dat ik gekozen heb voor preatorians. (niet dat ik nou een keuze had ofzo hoor, ik heb gewoon gevraagd of ik mocht joinen)
Maar het is niet zo dat ik er iet tegen heb. En idd gebeurt veel /spit, om vervolgens al die gasten als ze lvl 60 worden krampachtig te zien apply-en bij verve. Beetje sneu :P
Lees het 'honour farming' topic dan maar eens in de pvp sectie an het wow forum :')

Ik heb dikke bedreigingen gehad van legerity :D

Ik heb nog steeds mijn twijfels over of het nu wel of niet waar was van dat farmen (misschien is het ooit wel zo geweest en doen ze het nu niet meer) maar het lijkt me verstandiger het maar te laten hangen voor ik straks door 80 man gecamped word 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

kEv4h schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:02:
[...]

Ach, ik heb er zelf niet echt veel problemen mee als mensen dit doen eerlijk gezegd.
Je zal maar een drukke baan hebben, maar zo nu en dan wel twee uurtjes met je RL vrienden willen spelen die meer tijd hebben en dus meer levelen. Dan is 't een manier om ze bij te kunnen houden zodat je met ze kan blijven spelen terwijl je niet super veel tijd hebt.
Ik zou 't er zelf nooit voor over hebben tho, een hoop plezier zit juist in 't levelen, maargoed andere mensen denken er dus anders over ;)
Mwa, daar heb je je rested bonus voor. Daar kom ik toch mee oe om mooi te bljiven levellen.
Ik kan buiten juli en augustus ook bijna niet spelen 's avonds ('s morgens 7 uur weg en om 8 uur 's avonds thuis, dan nog eten,..) en dat maak ik goed in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
DinX schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:08:
[...]

Mwa, daar heb je je rested bonus voor. Daar kom ik toch mee oe om mooi te bljiven levellen.
Ik kan buiten juli en augustus ook bijna niet spelen 's avonds ('s morgens 7 uur weg en om 8 uur 's avonds thuis, dan nog eten,..) en dat maak ik goed in het weekend.
Daar kan je 't ook niet altijd mee redden natuurlijk :)
Als je vrienden snel levelen dan schiet 't met rested bonus niet hard genoeg op om 't bij te kunnen houden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Laatst online: 15-05 12:47
Ik las in de blizzard nieuwsbrief het volgende:
The next World of Warcraft content patch will feature two major new areas for exploration and conflict. Zul Gurub is a new 20-person, casual high-end raid dungeon, extending World of Warcraft's epic, high-level end-game. Also in the next patch, the dev team is planning to release a brand new Battle Ground - the Arathi Basin - for player-versus-player mayhem. Arathi Basin will be a medium high-end map emulating Battlefield 1942 style gameplay. Watch www.wow-europe.com and the Insider in the coming weeks for previews on these new areas and other announcements on upcoming content for World of Warcraft.
vraag me af wat ze met BF1942 style gameplay bedoelen, zal het autotjes rijden zijn? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

kroeske schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:26:
Ik las in de blizzard nieuwsbrief het volgende:

[...]

vraag me af wat ze met BF1942 style gameplay bedoelen, zal het autotjes rijden zijn? 8)7
Wie weet. Ik meen me concept art te herinneren van de BG waarinderdaad voertuigen ni te zien waren. In de zones kom je die toch ook geregeld tegen. Dwarf tanks en vliegtuigen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik denk dat ze daarmee de katapulten bedoelen. Aangezien in de 'announced' pagina op WoW-Europe daar ook al wat over staat.

Maar het klinkt goed. Nieuwe instance en nieuwe Battleground. En de Druid schijnt in de volgende patch ook gepimpt te worden!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36290

HTT-Thalan schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:05:
[...]

Lees het 'honour farming' topic dan maar eens in de pvp sectie an het wow forum :')

Ik heb dikke bedreigingen gehad van legerity :D

Ik heb nog steeds mijn twijfels over of het nu wel of niet waar was van dat farmen (misschien is het ooit wel zo geweest en doen ze het nu niet meer) maar het lijkt me verstandiger het maar te laten hangen voor ik straks door 80 man gecamped word 8)
Ik heb 't topic met veel vermaak gelezen :D

Die chick die je openlijk bedreigt met eindeloze ganks, ongelofelijk. Hoe erg kan je jezelf voor lul zetten, om nog maar niet te spreken van de indirecte ik-ben-schuldig-verklaring die ze hier mee maakt. 1 persoon die op een nette manier 2 guilds verdenkt van honor-farming, en de daarop volgende heftigheid waarmee ze reageren, doet me vermoeden dat er toch wel iets waar zal zijn van de geruchten... Anders lach je er toch om ?

Ben haast geneigd om dat nog even te melden in het topic, maar laat ik maar de wijste zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DinX schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:35:
[...]

Wie weet. Ik meen me concept art te herinneren van de BG waarinderdaad voertuigen ni te zien waren. In de zones kom je die toch ook geregeld tegen. Dwarf tanks en vliegtuigen enzo.
w00000t :) als dat zo is dan ga ik zéker veel meer PvP-en

Die vliegtuigjes en tanks in IF zien er gewoonweg briljant uit :)

Dat honor-farming zal mij een zorg zijn trouwens, mijn gear haal ik toch niet uit PvP en de ranking die boven je hoofd staat zegt meer over hoeveel je PvP speelt dan hoe goed je bent.
Daarbij is het op de server onder de PvPérs wel bekend wie er echt goed zijn in PvP en welke er alleen maar vaak spelen.

Het "aanzien" wat op die oneerlijke manier vergaard wordt alsmede de items zou ik mezelf dan alleen maar voor generen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 27963 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:46:
[...]

w00000t :) als dat zo is dan ga ik zéker veel meer PvP-en

Die vliegtuigjes en tanks in IF zien er gewoonweg briljant uit :)

Dat honor-farming zal mij een zorg zijn trouwens, mijn gear haal ik toch niet uit PvP en de ranking die boven je hoofd staat zegt meer over hoeveel je PvP speelt dan hoe goed je bent.
Daarbij is het op de server onder de PvPérs wel bekend wie er echt goed zijn in PvP en welke er alleen maar vaak spelen.

Het "aanzien" wat op die oneerlijke manier vergaard wordt alsmede de items zou ik mezelf dan alleen maar voor generen.
mwoah ik zie weinig verschil in non stop MC farmen voor de volledige Earthfury set, tegenover nonstopt in AV zitten voor Warlords Earthshaker en de daarbij behorende gear

beide kost veel tijd en in beide gevallen heb je behoorlijk wat doorzettingsvermogen nodig :)

enige verschil is dat in AV in theory alleen naar binnen kan gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Anoniem: 36290 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:44:
[...]

Ik heb 't topic met veel vermaak gelezen :D

Die chick die je openlijk bedreigt met eindeloze ganks, ongelofelijk. Hoe erg kan je jezelf voor lul zetten, om nog maar niet te spreken van de indirecte ik-ben-schuldig-verklaring die ze hier mee maakt. 1 persoon die op een nette manier 2 guilds verdenkt van honor-farming, en de daarop volgende heftigheid waarmee ze reageren, doet me vermoeden dat er toch wel iets waar zal zijn van de geruchten... Anders lach je er toch om ?

Ben haast geneigd om dat nog even te melden in het topic, maar laat ik maar de wijste zijn :+
Ze blijven maar vermelden hoe dom en kortzichting ík wel niet ben, en hoe dom het is 2 grote namen te willen besmeuren.

Het enige wat ik voorstelde is om honour farming business met gelijke middelen te bestrijden, door ze gewoon te raiden :D

Ik zei ook al, toen ik er ingame door Vamp (crono op het forum) op werd aangesproken, dat haar bedreigingen haar alleen maar meer verdacht maken, maar die boodschap was aan dovemansoren gericht. Ze gelooft dat ze ubermachtig is omdat ze een hele guild op mij 'af kan sturen' alsof ze haar schoothondjes zijn.

Letterlijke quote vanuit de ingame-chat:

'If you edit your start post and openly offer an apologize to our guilds, I will see to it that you are redeemed'

Is dat een bekentenis of wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Gisteren eindelijk 5man stratholm gedaan. En ik heb nu ook eindelijk me chestpiece die ik wilde hebben

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=15413

Nu de rest van de items die ik wil hebben voordat ik naar MC vertrek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

HTT-Thalan schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:58:
[...]

'If you edit your start post and openly offer an apologize to our guilds, I will see to it that you are redeemed'

GM ticket aanmaken voor abuse met die tekst erin en een vermelding naar dat topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
[...]

Ze blijven maar vermelden hoe dom en kortzichting ík wel niet ben, en hoe dom het is 2 grote namen te willen besmeuren.

Het enige wat ik voorstelde is om honour farming business met gelijke middelen te bestrijden, door ze gewoon te raiden :D

Ik zei ook al, toen ik er ingame door Vamp (crono op het forum) op werd aangesproken, dat haar bedreigingen haar alleen maar meer verdacht maken, maar die boodschap was aan dovemansoren gericht. Ze gelooft dat ze ubermachtig is omdat ze een hele guild op mij 'af kan sturen' alsof ze haar schoothondjes zijn.

WORLD OF WARCRAFT: SERIOUS BUSINESS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

neej inderdaad, dat kan ook gewoon zo zijn als het gewoon als laster gezien wordt.
btw heb je een linkje voor mij naar dat topic??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DinX schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:01:
[...]

GM ticket aanmaken voor abuse met die tekst erin en een vermelding naar dat topic :)
Voor wat ?

zeker zo van " OMG GMs kijk hier - ze vraagt aan me om me te veronschuldigen want anders willen ze me gaan opjagen (op een PvP-server)"
Enige verstandige antwoord van een GM daarop zou zijn: "jongen, ga op een PvE server spelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Anoniem: 124693 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:05:
[...]

Voor wat ?

zeker zo van " OMG GMs kijk hier - ze vraagt aan me om me te veronschuldigen want anders willen ze me gaan opjagen (op een PvP-server)"
Enige verstandige antwoord van een GM daarop zou zijn: "jongen, ga op een PvE server spelen"
Baat het niet dan schaadt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:58:
[...]

mwoah ik zie weinig verschil in non stop MC farmen voor de volledige Earthfury set, tegenover nonstopt in AV zitten voor Warlords Earthshaker en de daarbij behorende gear

beide kost veel tijd en in beide gevallen heb je behoorlijk wat doorzettingsvermogen nodig :)

enige verschil is dat in AV in theory alleen naar binnen kan gaan :)
Tuurlijk, dat is ook prima, maar als de honour-farming op een oneerlijke manier gebeurt, waar hier wellicht sprake van is, dan wordt het een ander verhaal.

Als iemand op een eerlijke manier PvP speelt dan kan hij inderdaad die spullen verdienen, dat stel ik ook niet ter discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 24-04 22:07
Is er iemand die WoW speelt op een Asus A8N-SLI Premium in combinatie met corsair geheugen ? Ik heb erg veel problemen op het moment. Memtest86 gaf geen enkele fout. Toch wil Wow niet draaien in Dual channel, alleen op single channel (333MHz) reboot de PC niet.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Ik ga hier geen GM report over aanmaken, ik geef toe dat het topic redelijk op het randje was/is, en dus is enige vijandige response natuurlijk te verwachten cq logisch.

Ik vind het wel raar dat de 'leader' van legerity het op een nette manier op wil lossen, terwijl vamp van verve dreigt legerity op mij af te sturen als ik me niet verontschuldig.

Alsof verve denkt de leiding over beide guilds te hebben.

Dat dwingt een leuke positie af: Als dat echt zo is, dan zullen we dat merken aan de standpunten van legerity. Als dat niet zo is, dan krijgen we een discussie tussen legerity en verve waarin verve gevraagd word waarom ze er zo over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou ja - je hebt in elke guild triggerhappy leeghoofden rondrennen die denken dat ze iets te zeggen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 124693 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:05:
[...]

Voor wat ?

nee hor, GM's zien wel degelijk verschil tussen PvP en grieffing

en iemand ingame nonstop cc' en wordt gezien als greiffing en daartegen worden zoals het hoort, gewoon maatregelen genomen

zoals ik ook al ingame tegen andere mensen en ook guildies zeg

met een groep lvl 60'rs 1 of meerdere mensen die 10 lvls lager zijn 1 of 2 shotten en CC' en != PvP

kan je lang of kort over lullen, maar dat is gewoon een grieffen en niets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 27963 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:10:
[...]

Tuurlijk, dat is ook prima, maar als de honour-farming op een oneerlijke manier gebeurt, waar hier wellicht sprake van is, dan wordt het een ander verhaal.

Als iemand op een eerlijke manier PvP speelt dan kan hij inderdaad die spullen verdienen, dat stel ik ook niet ter discussie.
Met een goede, op elkaar ingespeelde groep WSG farmen levert zo ontzettend veel meer honor op dan dat elkaar om de beurt killen doet.
Zeker zoals de horde 't op mijn server doet. Als ze ons groepje zien gaan ze weg, bij ons weten ze dat de potjes lang kunnen duren en dan weten ze nog niet of ze zouden winnen.
Daarna gaan ze terug in de queue, komen weer in WSG, zien ze dat ze een groepje tegen zich hebben wat een 5 min victory is, en dat potje spelen ze dan wel uit.

Als die gasten hoge ranks kunnen halen met het 'honor-farming' wat er beschreven werd, moeten andere spelers misschien maar eens beginnen te PvP-en op vashj, zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Thalan, heb je voor mij een link naar dat forum, of in ieder geval het topic?
kan het namelijk niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Tpn schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:25:
Thalan, heb je voor mij een link naar dat forum, of in ieder geval het topic?
kan het namelijk niet vinden
http://forums-en.wow-euro...&t=102114&s=new&tmp=1#new

:Y)

- edit

En ja, ik ben dus Arthaz :P

[ Voor 9% gewijzigd door HTT-Thalan op 28-07-2005 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 15:52
Qoriox schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:36:
[...]

Lekker dan... nu begrijp ik waarom ik soms "zomaar" in een groepje mobs ren. Dacht dat me batterijen van mij toetsenbord op waren... Gewoon een GM die wat fun heeft :P
Ik denk niet dat een GM zich daar mee gaat bezig houden :). Misschien toch even die batterijen checken? :+

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees dit om problemen te voorkomen.