Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.779 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ryceck schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:29:
[...]

<edit>
nuttige priest-heal-info weggehaald vanwege useless rant van Tpn hieronder. :/
</edit>

Excuses als dat in jouw ogen nutteloos is :/
Ik vond het anders wel intressant :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Janspj schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:21:
[...]

Ik werd gewoon echt helemaal gek van die 5min buffs.. Priests mages en druids hebben allemaal books om hun buffs langer te laten duren. Snap niet waarom paladins dat niet hebben. 15min lijkt met een mooie tijd :)
Ik ben de enige pala bij ons die 15 min salvation heeft, dus ik gooi die altijd op iedereen behalve warriors.

Mijn pala heeft unbuffed 4500 mana en buffed rond de 5800. +105 healing spells door items en met Blessing of Light doet elke Flash of Light zo'n 500~.
Hou het behoorlijk lang uit bij bossfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:07

Ryceck

Constants and Variables

Anoniem: 143011 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:45:
[...]
Ik ben de enige pala bij ons die 15 min salvation heeft, dus ik gooi die altijd op iedereen behalve warriors.

Mijn pala heeft unbuffed 4500 mana en buffed rond de 5800. +105 healing spells door items en met Blessing of Light doet elke Flash of Light zo'n 500~.
En wat is dan precies jouw functie @ MC? Secondary MT healer? of gewoon 2nd rank healbot voor hele raid? Of alleen cleansebot?

Reden dat ik me dit afvraag is omdat wij in de raids meestal een stuk of 4-5 priests hebben met 5-6 druids. Om dan al onze palas (6-8) als secondary healer te laten fungeren is wat useless, dus wat kan een pala nog meer doen?

(voordat iedereen begint....: dit is gewoon een interesse vraag, geen flame/rant/poke of weetikwat)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

Anoniem: 143011 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:45:
[...]

hoe krijg jij het voor elkaar om 1300 mana van buffs te halen? Ik had gister GotW rank 2, en Arcane brilliance op me en had 5435 mana. Dan heb ik unbuffed 100 mana meer dan jij hebt intotaal. Maar als jij al pala salv moet blessen heb je geluk :P

btw, de rol van een paladin is lekker divers (vind ik dan, had ik dps gewilt had ik wel een mage/rogue/hunter gerolled) Soms ben jij de gene die erg goed op de debuffs moet letten en cleansen, andere keer ben je sec healer van de MT. Lay on hands kan de raid makkelijk redden.

Trouwens nog een leuke voor bij Garr ipv free action pots op de warriors gewoon blessing of freemdom. Werkt ook perfect :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

hoorde ook dat er palas in mc rondlopen met cloth if met de hoge int.
Die lopen alleen als outcombat rezzers of cleansers buffers. Beetje saai maar welke is nou heel spannend ik al warrior sta alleen continue op de zelfde mob te tanken. Priest en druid mogen balkjes inde gaten houden. etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:32

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

K, ik geef dalord gelijk wtb wispelturig. Ik vind het in mijn eentje wat minder gezellig op AD, dus ik ga nog wel door met de mage, maar dan op Vashj, terug.

Ik zal die vanavond even snel snel levelen, en mijn vriendin gaat dan een druid beginnen. Word lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiebbe schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:55:
[...]

hoe krijg jij het voor elkaar om 1300 mana van buffs te halen? Ik had gister GotW rank 2, en Arcane brilliance op me en had 5435 mana. Dan heb ik unbuffed 100 mana meer dan jij hebt intotaal. Maar als jij al pala salv moet blessen heb je geluk :P
Pots, BoK enz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryceck schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:49:
[...]

En wat is dan precies jouw functie @ MC? Secondary MT healer? of gewoon 2nd rank healbot voor hele raid? Of alleen cleansebot?

Reden dat ik me dit afvraag is omdat wij in de raids meestal een stuk of 4-5 priests hebben met 5-6 druids. Om dan al onze palas (6-8) als secondary healer te laten fungeren is wat useless, dus wat kan een pala nog meer doen?

(voordat iedereen begint....: dit is gewoon een interesse vraag, geen flame/rant/poke of weetikwat)
Alledrie :)

Nouja, ligt er een beetje aan welke gevechten. Ben ook wel eens tank geweest voor Garr's adds. Bij Geddon ben ik fulltime cleanser, bij Shazzrah ben ik healer, bij Sulfuron ben ik healer en cleanser. Onyxia ben ik whelptank en sec healer.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 143011 op 29-07-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

doh! BoK helemaal vergeten :<
sorry, die reken ik bijna nooit mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7865

Mja hoewel ik me kan voorstellen dat het als pally wat saai wordt in high lvl instances,
kun je dit natuurlijk heel makkelijk van alle classes zeggen.

warrior -> klappen krijgen en aggro houden thats it? -> saai
mage -> fireballs mikken hopen dat ze critten -> hopen dat je geen aggro krijgt want je bent zo dood -> saai
priest -> healbot -> saai

Zo kan ik iedere class wel saai praten.

Het is maar wat je leuk vind.

Maar inderdaad de 5 min buffs van de pally zijn echt te kort,
vooral omdat je eigenlijk wil dat mensen niet zonder je buffs komen tijdens battle, buff je vaker dan de 1 keer/5mins/persoon.

ik ben zelf nog niet zover, maar zit vaak met een bekende mee tekijken die als lvl60 mage veel in mc rond hangt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36290

HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:01:
K, ik geef dalord gelijk wtb wispelturig. Ik vind het in mijn eentje wat minder gezellig op AD, dus ik ga nog wel door met de mage, maar dan op Vashj, terug.

Ik zal die vanavond even snel snel levelen, en mijn vriendin gaat dan een druid beginnen. Word lachen :P
Dus je hebt de lock maar weer in de wilgen gehangen ? Of ben je zo hard gecamped nav dat topic op de WoW-fora dat het onleefbaar is geworden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
Wiebbe schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:55:
[...]

Ik wist helemaal niet dat shamans in verhouding tot paladins zoveel mana hebben, op dit moment heb ik 7.2 k mana buffed ( ik gebruik 1 stuk cloth). Mijn healings zijn overal eficienter dan de priests aangezien ik net zoveel heal als een priest ( min 1k +, ik heb zoon + 200 healing ). Ik ben dan ook resto speced, 40 / 11, en mijn healings kosten minder mana als een priest ( flash heal 380 mana / lesser healing wave 361 ), bovendien heb ik 5 stuks van de earthfury set en heb ik 25 % kans om 133 mana terug te krijgen van mijn lesser healing waves. Al met al maakt het mij tog wel een effectieve healer :D.

Ik sta dan ook altijd in de top 3, als ik in de main healing group zit heal ik natuurlijk meer als in een rogue group voor totems enc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 36290 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:35:
[...]

Dus je hebt de lock maar weer in de wilgen gehangen ? Of ben je zo hard gecamped nav dat topic op de WoW-fora dat het onleefbaar is geworden :|
Neuh, ik was nieuwsgierig naar RP, en heb daarom even gauw een char op RP aangemaakt om te kijken of dat echt zo anders is. Alleen ik bleek de mage enorm leuk te vinden, dus ik maak er nu ook eentje aan naast de warlock :P

- edit

En ik heb mijn rogue ook nog steeds, mocht ik daar weer eens plannen mee hebben, natuurlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door HTT-Thalan op 29-07-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Anoniem: 7865 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:17:
Mja hoewel ik me kan voorstellen dat het als pally wat saai wordt in high lvl instances,
kun je dit natuurlijk heel makkelijk van alle classes zeggen.

warrior -> klappen krijgen en aggro houden thats it? -> saai
mage -> fireballs mikken hopen dat ze critten -> hopen dat je geen aggro krijgt want je bent zo dood -> saai
priest -> healbot -> saai

Zo kan ik iedere class wel saai praten.

Het is maar wat je leuk vind.

Maar inderdaad de 5 min buffs van de pally zijn echt te kort,
vooral omdat je eigenlijk wil dat mensen niet zonder je buffs komen tijdens battle, buff je vaker dan de 1 keer/5mins/persoon.

ik ben zelf nog niet zover, maar zit vaak met een bekende mee tekijken die als lvl60 mage veel in mc rond hangt :)
Fireballs werkt niet zo geweldig in MC O-)

Ben zelf Pally, kan volledig buffed op 6450 mana zitten, maar zit ik bijna nooit, komt omdat ik zelf met een Obsidian Edged Blade damage deal + verder melee heal. Wij hebben meestal +-5 pallys, 8 priests en 3 druids.

Afbeeldingslocatie: http://www.bat.org/~nhl/wow/ragna_slayers.JPG

We waren wat traag met een screenie nemen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Arinen schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:42:
[...]

Ik wist helemaal niet dat shamans in verhouding tot paladins zoveel mana hebben, op dit moment heb ik 7.2 k mana buffed ( ik gebruik 1 stuk cloth). Mijn healings zijn overal eficienter dan de priests aangezien ik net zoveel heal als een priest ( min 1k +, ik heb zoon + 200 healing ). Ik ben dan ook resto speced, 40 / 11, en mijn healings kosten minder mana als een priest ( flash heal 380 mana / lesser healing wave 361 ), bovendien heb ik 5 stuks van de earthfury set en heb ik 25 % kans om 133 mana terug te krijgen van mijn lesser healing waves. Al met al maakt het mij tog wel een effectieve healer :D.

Ik sta dan ook altijd in de top 3, als ik in de main healing group zit heal ik natuurlijk meer als in een rogue group voor totems enc :D
Wou gisteren nog duelen maar om een of andere reden kon het niet in winterspring :(
Wat je gm zei dat me gear niet goed genoeg is vind ik persoonlijk niet helemaal fair, hoe kun je nou van iemand verwachten dat die uber gear heeft als die nog nooit mc heeft gedaan ( of net zoals Tivook een accauntje kopen :) ). ben er verder had mee bezig om nog wat beter spullen te verkijgen. heb eigenlijk nog maar een paar dingen die echt vervangen moeten, de rest is wel oke.
mischien kunnen we vanavond wel even langs tyr rijden om wat alliance te farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04 18:33
ik ben altijd OOC rezzer bij gehennas en geddon enzo, vind ik nog leuk ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maegrim schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:56:
ik ben altijd OOC rezzer bij gehennas en geddon enzo, vind ik nog leuk ook :p
Ben ik altijd een beetje huiverig voor, want met mijn geluk dropt juist dan een lawbringer die ik nog niet heb ><

Oh, en ik ben altijd degene die de bosses pulled, dus dan ben ik meteen al in combat :P

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 143011 op 29-07-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Anoniem: 143011 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:03:
[...]

Ben ik altijd een beetje huiverig voor, want met mijn geluk dropt juist dan een lawbringer die ik nog niet heb ><
Wat maakt het uit? FFA loot en je bent levend, ook in range hoor.
Maar wij gebruiken geen OOC resser meer in principe. Nie nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VinnieWeiss schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:04:
[...]

Wat maakt het uit? FFA loot en je bent levend, ook in range hoor.
Maar wij gebruiken geen OOC resser meer in principe. Nie nodig.
Wij gebruiken nog Masterlooter, tot t een keer fout gaat, neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
evilpin0 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:49:
[...]

Wou gisteren nog duelen maar om een of andere reden kon het niet in winterspring :(
Wat je gm zei dat me gear niet goed genoeg is vind ik persoonlijk niet helemaal fair, hoe kun je nou van iemand verwachten dat die uber gear heeft als die nog nooit mc heeft gedaan ( of net zoals Tivook een accauntje kopen :) ). ben er verder had mee bezig om nog wat beter spullen te verkijgen. heb eigenlijk nog maar een paar dingen die echt vervangen moeten, de rest is wel oke.
mischien kunnen we vanavond wel even langs tyr rijden om wat alliance te farmen :)
Oke vinden ze niet goed genoeg :p. We verwachten natuurlijk niet full epic gear, maar tog wel allemaal beste blauw gear mogelijk. Praat met "grek" als je tips wil hebben over items die je het beste kunt farmen voor MC :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Arinen schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:25:
[...]

Oke vinden ze niet goed genoeg :p. We verwachten natuurlijk niet full epic gear, maar tog wel allemaal beste blauw gear mogelijk. Praat met "grek" als je tips wil hebben over items die je het beste kunt farmen voor MC :D.
gaat wel wat tijd inzitten, maar zal het er wel voor over hebben. zal die pik vanavond wel ff pm'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Arinen schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:42:
[...]

vind je het gek dat je zoveel mana meer hebt ? Als je mijn equipment bekijkt draag ik zelfs nog 1/2 groene items. Jij met je 5 earthfury set hebt VEEL meer stats op je spullen zitten ;)
Maar de discussie of een priest beter healt dan een shaman is op het WoW-europe forum uitermate behandeld.

Nummer gewijs gezien heal jij 1 single target misschien beter, maar een priest met zijn shield, prayer of healing (NIET te vergelijk met chain ;) die sucked best wel)

Maar vergeleken met een priest met 5 delen van zijn epic set, hoe goed heal je dan? ;)
Maar ja, ik heb totaal geen ervaring met shamans in PvE dus ik zou het niet weten :P

ik ben blij met mijn rol in MC/BWL/URBS en zolang mijn guild het ook begrijpt vermaak ik me wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
Wiebbe schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:46:
[...]

vind je het gek dat je zoveel mana meer hebt ? Als je mijn equipment bekijkt draag ik zelfs nog 1/2 groene items. Jij met je 5 earthfury set hebt VEEL meer stats op je spullen zitten ;)
Maar de discussie of een priest beter healt dan een shaman is op het WoW-europe forum uitermate behandeld.

Nummer gewijs gezien heal jij 1 single target misschien beter, maar een priest met zijn shield, prayer of healing (NIET te vergelijk met chain ;) die sucked best wel)

Maar vergeleken met een priest met 5 delen van zijn epic set, hoe goed heal je dan? ;)
Maar ja, ik heb totaal geen ervaring met shamans in PvE dus ik zou het niet weten :P

ik ben blij met mijn rol in MC/BWL/URBS en zolang mijn guild het ook begrijpt vermaak ik me wel..
Ik vergelijk mij natuurlijk wel met priests met prophecy items, maar je hebt idd gelijk ik ben de knul op 1 man healing, maar ik kan geen HOTs en PwfS dus in dat opzicht mis ik wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30422

moet weer een keuze maken, ben nu een lvl 29 warlock heb 2 staves (arobatic staff of the whale +9spirit +9stamina ) of de ( Rod of the sleepwalker +10spirit +11 intellect) met de stamina staff heb ik 100hp meer uitkoment op 1216hp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 19:25

On_E

Housemusic

Anoniem: 30422 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 14:57:
moet weer een keuze maken, ben nu een lvl 29 warlock heb 2 staves (arobatic staff of the whale +9spirit +9stamina ) of de ( Rod of the sleepwalker +10spirit +11 intellect) met de stamina staff heb ik 100hp meer uitkoment op 1216hp)
Sleepwalker houden tot je Illusionary Rod uit Scarlet Monestary kan krijgen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:07

Ryceck

Constants and Variables

Anoniem: 30422 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 14:57:
In mijn ogen is bij een warlock HP==Mana (via mindtap). En mana is bij een lock het belangrijkste aspect imo. Dus de vraag die je moet stellen is waar krijg je het meeste mee :)

Stel je hebt nu 1000hp en 1500mana (klopt wel ongeveer denk he?) 2500 totaal
Je pakt die acto staff en je komt op 1090hp en 1500 mana == 2590 totaal (1stam == 10hp)
Je pakt sleepwalker en je komt op 1000hp en 1665 mana == 2665 totaal (1int == 15mana)

Sleepwalker dus zou ik doen :)

Wat je imo btw beter kan doen is de AH ff afstruinen naar Twisted Chanters Staff (+6stam, +10int) :)

En zoals hierboven ook aangegeven op lvl36 ff jezelf door SM latern rushen door een paar 60 guildies (zoals ik gister heb gedaan :P ) voor illusionary rod :)

[ Voor 9% gewijzigd door Ryceck op 29-07-2005 15:10 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nog een stuk over Paladin op 60.
Paladin

Off-tank/Back-up Healing/Support

The beloved paladin...the class that most people despise and feel are pretty useless. However, I believe well-played paladins are the back-bone of any group. Here's a few reasons:

1. Blessing of Salvation - Reduces threat by 30%. This blessing allows the MT's to hold aggro better. Pain in the butt to cast every 5 minutes (could be 15 min with the right talent points).

2. Blessing of Protection - A blessing that protects the target from ALL physical damage for 10 seconds. Drop this blessing on your healer when they take aggro and the healer losses ALL aggro for that 10 seconds. That's long enough for somebody to offtank the mob.

3. Hammer of Justice - A 6 second stun that doesn't break when you attack the mob. Use this AS OFTEN AS possible. When a mob isn't attacking, that equates to less mana being spent by your healer, which leads to the better survivability of your group.

3. Off-tanking - Paladin's do this well. With semi-good gear, a paladin's AC can exceed 8500 with 5000+ HP. Holding aggro is a bit harder for the paladin but as long as nobody attacks the mob the paladin is off-tanking (which should be the case in a good group). Not many classes can take a 3320 crit and have enough health to keep tanking a mob.

4. Back-up Healing - It's true. Our heals pretty much suck against when compared to a priest/shaman/druid. But there's this wonderful thing called Blessing of Light which improves your major heals by 400 and little heals by 110 (If you're holy-specced, your heals could reach 2000HP/heal at the cost of 600-ish mana). When all the healers are OOM and you're the only one left healing the MT, drop Blessing of Light on him and you'll keep him alive for a few more seconds...maybe long enough to win the fight. :-)

4.1 Main Healing - Many people don't believe that a paladin can function as a main healer. It's a harder role to play since it's different than the how we percieve paladins should be played. With all my int and healadin gear, I have 6300 mana unbuffed with +100-ish to heals. With Divine Favor and Blessing of Light, my 2.5 second second heal goes for 3000 HP at NO mana cost. That's a heal as good as any druid/shaman/priest can dish out. The one thing we lack are Heals over Time (Regrowth, Reguv, Renew) which hurts us a bit but from my experience, paladin healers are more effiecient in mana usage. Druids and priests usually run out of mana before I do. This role isn't for everybody, but it's a chance of pace.

5. Support - Most paladins hate this word but this is what we do. We're the jack-knife class of the Alliance. The biggest thing I try to get accross to other paladins is to invest in different types of gear. I have 3 different sets of gear in my bags all the time.

They include:

i. General Gear - STR and STM based gear.
ii. Healadin Gear - INT, STM and +healing gear. My mana almost doubles when I have my healadin gear on.
ii. Tank Gear - STM and +DEF.

I change gear 3-4 times in a high-lvl instance depending on what the situation is. There aren't any set rules for what to wear, it's all up to you and what's going on.

In any instance, don't fall into the routine of auto-attacking a mob. BE AWARE. If you see a squishie (mage, warlock, druid, preist) attain aggro from a mob, off-tank that mob. Stun the mob, hit it a few times with a 2H weapon, when it comes out of the stun, switch to a shield/1H and whack away.

If you're not MT in an instance, use a 2H weapon. I know Seal of Command is chanced based, but that's the best way we can deal relatively large amounts of damage. With a slow 2H weapon, your warrior should have a hard time maintaining aggro when Seal of Command goes off. The purpose of all this is to deal out as much DPS as possible.

6. Pulling - Unless it's an Undead instance, paladins usually don't pull. No common range attack really gimps pulling for us.

7. Divine Intervention - One of the most un-used paladin skills. Using Divine Intervention will kill the paladin (no equipment damage is taken) but will place a bubble around the target that removes the target from combat for 30 seconds. This is a wipe prevention skill. If you know a wipe is going to occur, target a healer and keep them alive as long as possible and then drop DI on them. DI only lasts 30 seconds so figuring out the best time to use it is tricky. It's on a 1 hour timer too (can be 40 min with talents) so USE IT WISELY.

8. PvP - PvP is a soft spot for paladins. Don't have much in ways of dealing dmg constantly and can't catch runners except with repentence and Hammer of Justice. So what are we to do? USE OUR MANA. Heal your groups!!!! The side that wins is the side that keeps their players alive the longest. Most shamans have figured that out but almost no paladins have. If you're group is taking damage, start healing them. If you get interrupted, throw on one of your shields and heal away. See a horde priest? Stun him. Deny the horde the 1-2 heals the priest can give in 6 seconds. It may very well turn the tide in battle.

Bleh...this is alot of writing. But in general, paladins make a group just a little stronger. With all their blessings and auras, party members become a bit more resilient and effective. Some paladins think their class is boring...but it's as boring as you play it. If played well, a paladin can really shine in a group.
bron
Engineering is deels een oplossing voor het Pull en PVP verhaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141733

Ik zat pas ff mee te kijken bij mij broertje die met zijn guild een MC-run aan het doen was. Tot mijn verbazing stond in het damage-meter rapport dat een warrior (niet de MT) de meeste damage had gedaan... Hij is compleet PvP built en weet goed damage te doen, 1,5 keer zoveel dan de rogues! Zelf vraag ik me af waar ik voor zou moeten gaan, een goede MT is handig, dus flink aggro houden en klappen kunnen incasseren. Maar een verschrikkelijke partij damage kunnen uitdelen lijkt me ook wel geinig... Kan iemand mij vertellen wat een high-level-instance-guild het liefste zou hebben, een prot-built warrior (de MT) of een pvp-built warrior (damagedealer en off-tank)?

Gister trouwens ook LBRS gerund en Baron omgelegd. Bij LBRS ging alleen de priest er halverwege vandoor omdat ie liever ging battle-grounden... Weg was ie ineens, toen ik hem er op aan sprak zei hij dat een vriend van hem ff een instance wilde proberen en hij als eigenaar wilde BG-en :( Ik heb em na dit l*l-verhaal maar dikgedrukt en onderstreept op mijn Not-To-Group-With-List. Het was ook nog eens een slechte priest ook, op het moment dat ik Voone stond te tanken (en die doet klappen van gemakkelijk 2000++ op een warrior) jaagde die zijn mana er doorheen door damage te gaan dealen, ik moest zelf maar een potion nemen en de hunter bandagede me maar ff... (Menthu was die priest btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 20:15
Vanmiddag voor het eerst eens Battlegrounds gedaan, ik had er niet veel van verwacht om ik als level 42 toch een lage level heb in de range 41~50.
Maar het ging toch nog beter dan verwacht en schrok me kapot toen ik het scorebord zag. :D
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63375/thumb.jpg

En laatst liep ik door STV en kwam een horde tegen die me deed denken aan iemand, is dit Datafeest van GoT?
Spaar ik je toch nog ff hé. ;) :+
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63374/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:25

SkyStreaker

Move on up!

Nu ben ik enkele guilds door heen geweest en vrijwel elke keer ging het als dit. Nu heb ik het echt gehad met guilds, ik vroeg mij af of ik de enigste ben die er zo over denkt. Ik blijf nu echt guildloos of ik kan bij Exiles of Fate terecht.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tekk/thumb.JPG

Ik zal het nog even toelichten, dat je geen hulp krijgt, daar erger ik mij al verschrikkelijk aan. Maar goed, sommige mensen kunnen bezig zijn. Prima, maar dan zeggen dat ik zit te klagen... Tja.

[ Voor 24% gewijzigd door SkyStreaker op 29-07-2005 15:57 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 141733 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 15:42:
Ik zat pas ff mee te kijken bij mij broertje die met zijn guild een MC-run aan het doen was. Tot mijn verbazing stond in het damage-meter rapport dat een warrior (niet de MT) de meeste damage had gedaan... Hij is compleet PvP built en weet goed damage te doen, 1,5 keer zoveel dan de rogues! Zelf vraag ik me af waar ik voor zou moeten gaan, een goede MT is handig, dus flink aggro houden en klappen kunnen incasseren. Maar een verschrikkelijke partij damage kunnen uitdelen lijkt me ook wel geinig... Kan iemand mij vertellen wat een high-level-instance-guild het liefste zou hebben, een prot-built warrior (de MT) of een pvp-built warrior (damagedealer en off-tank)?
Een goede tank wordt gemaakt doordat de tank weet wat hij doet, en door de gear die hij draagt.
De talentbuild is vrijwel niet interessant als het een goede warrior betreft. Een maintank hoeft hierdoor dus ook niet prot-specced te zijn, ik weet dat er warriors met een 31/20 (arms/fury) build Ragnaros succesvol hebben getanked.
't Enige wat je moet doen is 2 sets bij elkaar sparen, je PvP/DMG set en je tank-set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 11-04 18:33
SkyStreaker schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 15:54:
Nu ben ik enkele guilds door heen geweest en vrijwel elke keer ging het als dit. Nu heb ik het echt gehad met guilds, ik vroeg mij af of ik de enigste ben die er zo over denkt. Ik blijf nu echt guildloos of ik kan bij Exiles of Fate terecht.

[afbeelding]

Ik zal het nog even toelichten, dat je geen hulp krijgt, daar erger ik mij al verschrikkelijk aan. Maar goed, sommige mensen kunnen bezig zijn. Prima, maar dan zeggen dat ik zit te klagen... Tja.
dus je verlaat een guild omdat je 1 of 2 mensen niet aardig vind? B) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

[afbeelding]

Tbh, je bent ook een zeur hoor... je eist in 2 minuten tijd dat mensen je meteen komen helpen omdat jij geganked word door een paar horde. Wie weet zijn ze zelf ook druk bezig in een instance en tactics aan het doorspreken en spammen jullie alles vol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

vind het trouwens vreemd dat ze met waren lopen te leuren in je guild zelf. Spurs voor guildies zijn toch gratis zeker =)

Eigenlijk, wij hebben NOOIT ruzie in onze guild, en ik zit hier toch al van in februari in. Spirit of Dawnsong op Draenor, grote levelrange, maar we komen waanzinnig goed overeen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online

[afbeelding]

een dode pally :o dat maak je niet vaak mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
RaseriaN schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:04:
Tbh, je bent ook een zeur hoor... je eist in 2 minuten tijd dat mensen je meteen komen helpen omdat jij geganked word door een paar horde. Wie weet zijn ze zelf ook druk bezig in een instance en tactics aan het doorspreken en spammen jullie alles vol ;)
Inderdaad. We hebben zelf iemand in het guild die een paar keer om hulp heeft zitten zeuren. Niet omdat ze geganked werden (sorry, maar ik vind dat als je daar zo'n probleem mee hebt gewoon niet PvP moet gaan spelen), maar omdat ze hun groep voor Zul niet vol konden krijgen. Komt 'ie met een "er zijn nu een paar level 60ers in IF, en het is belachelijk dat die niet even willen helpen". Ja joh, ik ga even een paar uur schaarse speeltijd verspillen omdat jij je groepje niet vol kon krijgen.

Als je geen respons krijgt op je oproep, jammer, maar ga niet lopen zeuren. Mensen spelen vooral voor hun eigen plezier weet je, en een hoop mensen zijn bezig met dingen die zij willen doen. Als ik om 7 uur 's avonds in IF sta, is dat niet omdat ik nog na zit te denken over wat ik ga doen.
Boeb0e schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:11:
vind het trouwens vreemd dat ze met waren lopen te leuren in je guild zelf. Spurs voor guildies zijn toch gratis zeker =)
Bij ons is het zelfs simpelweg verboden geld te vragen voor crafted items, alles doen we gratis of voor material cost.

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 29-07-2005 16:16 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
kEv4h schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:00:
[...]

Een goede tank wordt gemaakt doordat de tank weet wat hij doet, en door de gear die hij draagt.
De talentbuild is vrijwel niet interessant als het een goede warrior betreft. Een maintank hoeft hierdoor dus ook niet prot-specced te zijn, ik weet dat er warriors met een 31/20 (arms/fury) build Ragnaros succesvol hebben getanked.
't Enige wat je moet doen is 2 sets bij elkaar sparen, je PvP/DMG set en je tank-set.
maar het helpt wel als je defense build hebt. Je doet dan nl gewoon dmg met 1 h weapon(10% extra dus). en verder kan je vaker taunten, wat zeker als er meerdere vijanden zijn erg makkelijk zijn. verder kan je veel enemy's stunnen. en als tauren zelfs 2x, wat het het leven van een priest kan redden als je ooit je argro verliest.

Maar ik het wel een hekel aan een priest die het leuk vind omlang te wachten met healen. pas de princess getankt, en dat kan ik met shaman erbij zonder argo te verliezen(door tremmor totem). en dan hoeft een priest dus totaal niet bang te zijn, en kan hij mij vol healen. toch had ik maar 200 hp over en al healing potion moeten gebruiken terwijl de priest nog genoeg mana had.

ok, dit kan gebeuren hoor. Maar het is niet fijn.

Heb trouwens wel een voorkeur ontwikkeld voor maraudon, met een warlock een 50+ priest heb ik nl meer dan 5000 hp (als de warlock een imp gebruikt). verder een shaman vanwege die totem, en een lvl 50 of hoger mage. Dan is maraudon erg makkelijk te doen. Maar als ik er een mag vervangen is het wel die warlock want een shaman maakt vooral de princess wel stuk makkelijker.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Ben ik even blij dat ik in een Europese guild zit met vooral mensen uit andere games die we door de jaren hebben opgepikt. We kennen elkaar allemaal en hebben dit soort problemen niet. Als we geen tijd hebben om een whiner te helpen:

"Whininglittlegirl has been demoted to Village Idiot"
(Village Idiot = rank waarmee je niet mag praten in /gu)

Ja, sommige nieuwelingen verlaten de guild dan, maar who cares, wie wil er nou van die crybabies erbij hebben? Ze hadden het toch nooit lang volgehouden :D

No offense btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Hydra schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:15:
[...]

Inderdaad. We hebben zelf iemand in het guild die een paar keer om hulp heeft zitten zeuren. Niet omdat ze geganked werden (sorry, maar ik vind dat als je daar zo'n probleem mee hebt gewoon niet PvP moet gaan spelen), maar omdat ze hun groep voor Zul niet vol konden krijgen. Komt 'ie met een "er zijn nu een paar level 60ers in IF, en het is belachelijk dat die niet even willen helpen". Ja joh, ik ga even een paar uur schaarse speeltijd verspillen omdat jij je groepje niet vol kon krijgen.

Als je geen respons krijgt op je oproep, jammer, maar ga niet lopen zeuren. Mensen spelen vooral voor hun eigen plezier weet je, en een hoop mensen zijn bezig met dingen die zij willen doen. Als ik om 7 uur 's avonds in IF sta, is dat niet omdat ik nog na zit te denken over wat ik ga doen.

[...]

Bij ons is het zelfs simpelweg verboden geld te vragen voor crafted items, alles doen we gratis of voor material cost.
Alsof ik het zelf had geschreven, idd, vragen om hulp kan, zeiken en lvl 60's van je guild afzeiken omdat die geen tijd hebben.... Tuurlijk help ik wel als ik in de rij sta voor AV, maar vaak is het iets stoms zoals een quest met een lage droprate, en moet ik alleen komen zodat de mobs snel neervallen en diegene alleen hoeft te lootten :s Of instances waar je echt wel relatief makkelijk een party voor kan vinden, maar die gaan ervan uit dat jij wel effe zf of maraudon doet terwijl je net met moeite een dm tribute hebt gevonden. En verkopen aan je guildies met winst=notdone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Laatst online: 21:25

SkyStreaker

Move on up!

No offense taken, maar dit is echter een klein gedeelte en voor jullie een moment opname. Vergeet dat ff niet. Ik vraag gewoon een paar keer om hulp, en daar laat ik het bij. Ik "ga niet lopen janken", dan heb ik maar pech.
Mijn probleem is dat ik het te vaak tegenkom dat ik vrijwel NOOIT hulp uit een guild krijg, ook niet als ik al een maand lid ben van een. Ja, dan heb je d'r op het laatst genoeg van als dat elke keer zo gaat. Staat helemaal los van "crybaby", je hebt gewoon vrijwel meteen in de gaten dat het pet is in zo'n guild. Jij hebt geen zin om constant te vragen, zij hebben geen zin om constant gevraagd te worden.

En ik herhaal weer: "moment opname", je weet de details niet. Ik ben een van de laatsten die echt gaat zitten balgen.

(overigens ff tussendoor, zaten in die guild 5 lvl 60 die al uren in IF zaten ^^)

En kom nou, wat voor een antwoord is "zoek een pve server op", men kan gewoon "nee" zeggen.

[ Voor 23% gewijzigd door SkyStreaker op 29-07-2005 16:32 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 19:25

On_E

Housemusic

Altijd leuk, zo'n Doomguard, dus ging ik net maar eens Astranaar in mijn eentje raiden.

Afbeeldingslocatie: http://img238.imageshack.us/img238/7998/astranaar18zr.th.jpg
Nou ja, in mijn eentje, ik heb wel een Doomguard bij me hoor Elfjes !

Afbeeldingslocatie: http://img238.imageshack.us/img238/3860/astranaar21zn.th.jpg
Je kan rennen, maar je ontkomt er niet aan !

Afbeeldingslocatie: http://img238.imageshack.us/img238/2433/astranaar38ax.th.jpg
Hey, steeds meer mensen erbij

Afbeeldingslocatie: http://img238.imageshack.us/img238/2505/astranaar45wb.th.jpg
Ok, ok, als jullie zo gaan beginnen....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

M@NIC schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 15:48:
Vanmiddag voor het eerst eens Battlegrounds gedaan, ik had er niet veel van verwacht om ik als level 42 toch een lage level heb in de range 41~50.
Maar het ging toch nog beter dan verwacht en schrok me kapot toen ik het scorebord zag. :D
geinig dat score bord maar zegt helaas niet zoveel he als jij nou 3x flag capture en een hoop returns op je naam had staan zou ik meer onder de indruk zijn maar ook dat zegt niet zo heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:32:
geinig dat score bord maar zegt helaas niet zoveel he als jij nou 3x flag capture en een hoop returns op je naam had staan zou ik meer onder de indruk zijn maar ook dat zegt niet zo heel veel.
Idd. Sowieso is het normaal dat rogues vaak killing blows krijgen. Als Hunter ben ik veel meer bezig met traps / tracking / slowing dan met damage doen, pas als ik achter een flagrunner aanga, gaat de damage erop. Een evis op 't juiste moment timen kan iedereen. Killing blows mogen ze wat mij betreft wel weghalen, ik heb altijd een beetje een hekel aan mensen die daarover gaan praten alsof het iets over hun teamplay zegt (niet dat ik bedoel dat de persoon met die lijst dat claimt ofzo).
SkyStreaker schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:29:
En kom nou, wat voor een antwoord is "zoek een pve server op", men kan gewoon "nee" zeggen.
Ik denk dat de voornaamste reden die "-------------- WE NEED HELP --------------" was, ik was daar ook pissig om geworden. En momentopname, tja, kunnen wij niet ruiken natuurlijk. Kun je ons beter vertellen hoe 't gaat dan zo'n capture te laten zien. Als ik uitga van wat ik op dat screenshot zie, kan ik niet anders dan ze gelijk geven.

[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 29-07-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024

[afbeelding]

had je kunnen weten he, de guild heet ook "Drama" :P

(Edit: typoos)

[ Voor 3% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 29-07-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecto2002
  • Laatst online: 20-03 15:32
Ik speel momenteel op Zenedar in Exiles of Fate, en heb eerlijk gezegd nog nooit een "call for help" in guildchat gezien. Meestal los je die trouwens gewoon in "local defense" channel. Er zijn best genoeg mensen die je dan wel even komen verlossen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tranzity schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 15:15:
Nog een stuk over Paladin op 60.

[...]

bron
Engineering is deels een oplossing voor het Pull en PVP verhaal..
Dat stuk over dat healen met BoL is zeker weten waar. Vochten gister met Onyxia en iedereen behalve de MT, 3 paladins, een lock en 4 rogues was dood. Paladins healden de MT en de rest heeft de laatste 7% van dr afgekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:05:
Spelen er ook mensen op Argent Dawn hiero? Ik ben daar sinds gisteravond een Human mage begonnen, nu level 8, omdat ik wel eens wilde weten wat het leuke van RP is. Het valt me direct op dat er veel meer high levels door de low level gebieden lopen. Ik kwam regelmatig lvl 60 warlocks, level 40+ horde in Goldshire tegen. Ik heb wel het gevoel dat het spel nu rustiger speelt, en ik moet eerlijk toegeven dat die rust me wel meer van het spel laat genieten :)

Ik heb een drankje bij om wat te kunnen relaxen wanneer nodig (...Hic!) en omdat ik nu mage ben conjure ik mijn eigen drinken en water :D

De mage is vrij krachtig en ik merk dat het ontbreken van een pet zoals bij de warlock dan ook niet echt een probleem is.

De enige reden dat ik eigenlijk niet direct overstap is omdat al mijn vrienden nu op Vashj zitten. Mijn vriendin zou in principe ook liever op PvE spelen, ze speelt alleen Vashj omdat ik daar initieel ook al zat, plus sirdalord en onze ingame gemaakte vrienden.

Transfers zijn helaas niet toegestaan ;(
drinken en water :P Doe maar ruig man :P haha

Bah heb nu lvl 60 druid maar ben hem eigenlijk helemaal zat hehe, heb wel warlock alt (horde) op andere server dies 25 dacht ik, wel grappig enzo en nog een lvl 18 mage op shadowmoon (alliance) denk dat ik daar verder mee ga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Hydra schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:15:
[...]
Bij ons wordt de mount zelfs betaald door de high lvl guild leden :X
Dat wist ik ook niet toen ik de guild joinde op lvl 60...

Niet voor alts trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

SaURoN schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:13:
[...]

drinken en water :P Doe maar ruig man :P haha

Bah heb nu lvl 60 druid maar ben hem eigenlijk helemaal zat hehe, heb wel warlock alt (horde) op andere server dies 25 dacht ik, wel grappig enzo en nog een lvl 18 mage op shadowmoon (alliance) denk dat ik daar verder mee ga :P
Hehe, ik bak mijn eigen ingame spacecake's, wat jij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:23:
[...]

Hehe, ik bak mijn eigen ingame spacecake's, wat jij 8)
ik ben meer een schapen hoeder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
nog ff terug komen op dat hulpt uit de guild. Het enige waar ik een hekel aan heb is als mensen er vanuit gaan dat je ze wel helpt en dat je daardoor random invites krijgt uit de guild. Kijk als ze me ff wisperen, dan vind ik het niet zo erg, maar als iemand me zomaar invite doe ik toch altijd decline.

en ooh ja, ik heb nog steeds ruim 5 lvl's te gaan. ahloewel ik verwacht dat ik ver kom de komende 2 á 3 weken, als het niet al te mooi weer word.

[ Voor 20% gewijzigd door Kevinp op 29-07-2005 17:52 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Azqi schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:15:
[...]

Bij ons wordt de mount zelfs betaald door de high lvl guild leden :X
Dat wist ik ook niet toen ik de guild joinde op lvl 60...

Niet voor alts trouwens.
lol dus iemand die 40 word dan moeten alle 60ers ff dokken voor een mount??

ehe beetje vreemd imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SaURoN schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:40:
ik ben meer een schapen hoeder :P
Ghe, ik vind Poly echt een geniale spell :D

Tijdje terug verveelde ik me een beetje, en ben met m'n mage naar Northsire gegaan om een beetje newbies te buffen engratis water te geven. Die +7 int buff werkt vanaf level 4 al nl. Anyway, er was een level 2 rogue met mensen aan 't duellen. Ging 'ie met me dansen. Geheel IC vroeg ik dus wat z'n probleem was, en kreeg alleen een "lolz" en een paar keer /chicken terug. Ik /duel 'em, hij weigert, ik die /chicken terug, en nog een keer /duel. Hij accept :D

Nou, toen ben ik dus 5 minuten met 'em aan 't spelen geweest :D Hij was ook vervelend aan 't doen geweest tegen andere nieuwe spelers, en die konden d'r ook wel om lachen. Hij minder, want hij wist niet hoe je een /yield moest doen, en hij begon zich te vervelen in schaapvorm. En toen ik 'em niet echt meer kon resheepen probeerde hij damage te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Hydra schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:54:
[...]

Ghe, ik vind Poly echt een geniale spell :D

Tijdje terug verveelde ik me een beetje, en ben met m'n mage naar Northsire gegaan om een beetje newbies te buffen engratis water te geven. Die +7 int buff werkt vanaf level 4 al nl. Anyway, er was een level 2 rogue met mensen aan 't duellen. Ging 'ie met me dansen. Geheel IC vroeg ik dus wat z'n probleem was, en kreeg alleen een "lolz" en een paar keer /chicken terug. Ik /duel 'em, hij weigert, ik die /chicken terug, en nog een keer /duel. Hij accept :D

Nou, toen ben ik dus 5 minuten met 'em aan 't spelen geweest :D Hij was ook vervelend aan 't doen geweest tegen andere nieuwe spelers, en die konden d'r ook wel om lachen. Hij minder, want hij wist niet hoe je een /yield moest doen, en hij begon zich te vervelen in schaapvorm. En toen ik 'em niet echt meer kon resheepen probeerde hij damage te doen.
Ik zat in goldshire met me mage , lvl 16 toen dacht ik en een lvl 20, zagen we 2 hordes staan 26 en 24 nou :P
je raad het al constant sheepen , allemaal lvl 6 -10 helpen slaan op hun nou ze waren dus dood, en wouden weg komen :P Mooi niet hele tijd Frost nova en sheep etc afwisselen haha :P
zeer grappig :P
Inderdaad meesterlijke spel vind ik het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
M@NIC schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 15:48:
En laatst liep ik door STV en kwam een horde tegen die me deed denken aan iemand, is dit Datafeest van GoT?
Spaar ik je toch nog ff hé. ;) :+
[afbeelding]
Vet :D
Lief dat je me niet kilde :* :*, ik word op die plek al om de 10 minuten vermoord door een Elf :(

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 18:46
Vandaag echt een miserabele LBRS raid gedaan.

Setup:
2 warriors, 1 paladin, 1 warlock, 1 priest, 1 druid, 1 mage, 1 hunter en 1 rogue.

Die warrior blijkt dus dual wield te zijn en futy specced. Goed, geen probleem.

Ik check altijd van te voren de andere warriors hun gear. ZIjn gear zag er redelijk uit, beter als dat van mij. Belt of Uther, dus als Ommok Belt of Valor dropt is die mischien wel voor mij. Belt dropt, ik roep NNNNNN BELT. Hij zegt: My belt is as good as that, but I'll roll for it anyway. Hij zei nog dat valor belt wel 5% beter is dan zijn belt ongeveer. Geef hem dan aan mij.

Verder constant lopen te zeuren over damage stats. Dat hij zo ownde enzo.

Hij liet me ook telkens geen tijd nemen om aggro te bouwen bij bosses. Bij eindboss was had ik er wel genoeg van. Ik ga op boss af,. en meteen charged hij al. Ik ben maar gewoon out combat gegaan en ben aan de zijkant gaan staan kijken hoe hij ging tanken. Priest heeft alleen aan hem anderhalve manabar verspilt. Priest vervolgens dood, hij ook dood en boss nog op 20%, toen ben ik maar verder gestapt.

Wat een arse, en nog in /raid zeggen ook dat hij graag rogue in plate wil zijn. DOH :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 18:38:
Vandaag echt een miserabele LBRS raid gedaan.

Setup:
2 warriors, 1 paladin, 1 warlock, 1 priest, 1 druid, 1 mage, 1 hunter en 1 rogue.

Die warrior blijkt dus dual wield te zijn en futy specced. Goed, geen probleem.

Wat een arse, en nog in /raid zeggen ook dat hij graag rogue in plate wil zijn. DOH :r
Dat kan toch? Niet iedereen hoeft hetzelfde te zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 143011 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 18:53:
Dat kan toch? Niet iedereen hoeft hetzelfde te zijn :/
Nouja, in een UBRS raid wil je toch erg graag goeie tanks hebben. Een warrior zonder shield is dat niet.

Oh, trouwens, Noggenfogger + World Enlarger FTW:
http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/screen/wow11.jpg
http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/screen/wow12.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 29-07-2005 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 19:40:
[...]

Nouja, in een UBRS raid wil je toch erg graag goeie tanks hebben. Een warrior zonder shield is dat niet.
Ja maar daar had ik het niet over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:42
Van Gehennas in onze MC raid dropte overigens:

Earthfury Gauntlets

Crimson Shocker

Best netjes, helaas dat we niet aan de loot van Garr zijn gekomen.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 15:54
Hey,

Ik heb vraagie,

Sinds die nieuwe patch resist ik de songflower buff... (Felwood)

Meer mensen last van, die buf is zo relaxt!

BraXe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

BraX schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 20:32:
Hey,

Ik heb vraagie,

Sinds die nieuwe patch resist ik de songflower buff... (Felwood)

Meer mensen last van, die buf is zo relaxt!

BraXe
en wat is nou eigelijk je vraag? :P
(misschien iets duidelijker formuleren volgende keer ;) )

Maar dit is uiteraard een known issue, en word waarschijnlijk in 1.7 verholpen :P

offtopic:
lees anders de FAQ een keertje, ik weet datje hier wat langer rondloopt maar bijv je naam aan het einde is niet nodig op GOT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:50:
[...]
lol dus iemand die 40 word dan moeten alle 60ers ff dokken voor een mount??
ehe beetje vreemd imo
Denk dat de verhoudingen bij mij in de guild wat anders liggen dan bij de gemiddelde guild.
Ben op lvl 20 geinvite voor een kleine guild(15). Met die gasten lvl 60 geworden. Toen was de guild half leeg gelopen omdat er wat spelers stopten en zijn we met zijn allen bij een andere guild ingegaan. Het is daar heerlijk goed georganiseerd. Heb er veel schik.

Als je over die regel nadenkt, is het best een mooi systeem. Op je 40e kan je de mount nauwelijks betalen en met zijn allen af en toe 5G kun je op 60 heel best lijden. (Het is net een startershypotheek)
Natuurlijk moet je profiteurs uitsluiten, maar daar schijnen ze nog geen last van te hebben gehad.

Gisteren moest de DM crystal water quest gebeuren, er hadden zich 4 guildies aangemeld via het forum om te helpen en er kwamen er nog 2 opdagen, die ook wilden helpen. Als ik dan wel eens lees, hoe het in sommige andere (meer MC georiënteerde guilds?) gaat als er om hulp gevraagd wordt voor de main of alt, laat mij dan maar lekker in die guild met rare regel zitten. Hier heeft iedereen wat voor elkaar over en dat maakt het voor mij als non hardcore WoW speler (15 uur per week) een heel prettige groep om mee om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

ik vind het een hardstikke goed initiatief. Meestal loopt alles een beetje traag rond de level 40 voor veel mensen aangezien ze dan gaan zitten farmen als een debiel om die mount maar te kopen. En in veel instances vind je al gauw 1 groene item die bij een vendor 4,5 gold waard is. Alsof je het niet kan missen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Eergisteren eindelijk lvl 40 geworden met m'n Tauren warrior.
Het was mijn streven omdat de volgende dag mijn vakantie zou beginnen en ik voor de vakantie nog een mount wilde hebben.

Gehaald.

Nu lees ik wel eens in deze topics dat het betalen van een mount op lvl 40 kiele kiele is en dat een hoger lvl guild member hiervoor zou moeten betalen.
Bull mijnsinziens.

Ik zit in een guild, echter, erg veel hulp is er niet van te verwachten, laat staan dat er betaald zou gaan worden voor andermans mount.
Mijn mount heb ik zelf bij elkaar gesprokkeld, zonder enig hulp van anderen.

Goud geven aan guild members zodat zij hun mount kunnen bekostigen, ik begin er niet aan.
Wel ben ik bereid om te helpen met quests of dergelijken, dit doe ik dan ook regelmatig.

Nu mijn vraag.

Als ik de mogelijkheden van een warrior bekijk en ik ga na wat ikzelf allemaal te gebruiken heb, mis ik er één: Recklessness.

Ik ga er haast vanuit dat deze op lvl 40 toch wel beschikbaar zou moeten zijn.

Iemand enig idee hoe je hier aan komt?
Ik heb reeds menig forum en topic doorlopen, kon hier helaas geen info over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:45
@ hierboven:
http://www.thottbot.com/?sp=1722
Recklessness. Het is dus een talent uit de fury tree ;)

Op je mening: Natuurlijk hoeft een lvl 60 niet de mount van een lvl 40er te betalen, dat zoiezo niet. Maar je kan diegene altijd wel een paar gold voorschieten... En zeker als je niet krap bij kas zit.

Ik heb in mijn oude guild genoeg geld uitgeleend, soms 20gold, soms ook 5 ofzo. 5 is nog niet eens zo erg, dat kan ik wel 2 weken missen, maar 20g wordt andere koek. Als ze het maar terugbetalen, dan vind ik het wel ok...

Ben blij dat we in onze guild op dragonmaw echt een topsysteem hebben. "alles" wordt gewoon gratis gemaakt door de guildcrafters, als je als harvester maar supplied. Vandeweek ruim 5 stukken cloth aan de guildtailor gevraagd, hij had geen 1 van de aparte reagents, en heeft het allemaal netjes in me mailbox bezorgt, geen geklaag of niets.
Het is dan misschien maar een paar gold, maar je moet het toch maar willen doen. En zo rijk was ie nog niet eens. Ik kreeg ook bij binnekomst op lvl 1 meteen 2 gold in me klauwen geduwt, en 4x 10slotbag.... Dat noem ik nu pas elkaar helpen. En dat zie je niet vaak meer terug imho...

Next part upcoming...

[ Voor 3% gewijzigd door enira op 29-07-2005 22:53 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:45

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties: