Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.826 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

HTT-Thalan schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:35:
[...]

En het feit dat ik een warlock speel is op zich al een goede reden om daar geen kwaad woord over te spreken, natuurlijk :')

Maarre, pet's rennen niet 'zomaar' naar beneden natuurlijk. Alleen wanneer:

- Zijn pet op 'agressive' stond en de mobs kwamen de dichtbij (maar dan stonden jullie allemaal waarschijnlijk te dichtbij)
- Zijn pet stond op defensive maar de eigenaar (hunter) werd aangevallen waarop het beest zijn baas dus wil verdedigen
- Hij stuurde hem zelf naar beneden omdat hij ongeduldig was

:P
Leuk dat het nu net over dat event gaat... want:

Ik zet mijn pet aan het begin (bovenaan natuurlijk) van die trap neer en ram op stay. Dan blijft ie daar staan ook al loop ik weg. Dan zet ik hem op aggressive en zo valt ie heel snel elke mob aan die dichtbij komt. Als er mob dood is valt ie direct de volgende aan.
Dan... heb ik een assist button op mijn pet :) works like a charm. Dan target je dus veel sneller dan zelf klikken en ook handiger dan tab (dat kan een mob selecteren die te dichtbij is om op te schieten).

ps: Als die gast trouwens bovenaan die trap stond en die pet rent helemaal naar beneden om een mob aan te vallen deed ie dat trouwens toch echt zelf, da's veel te ver voor de "aggressive"-radius...

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 28-07-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:27
Anoniem: 27963 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:12:
ps: Als die gast trouwens bovenaan die trap stond en die pet rent helemaal naar beneden om een mob aan te vallen deed ie dat trouwens toch echt zelf, da's veel te ver voor de "aggressive"-radius...
Inderdaad. Aggressive radius is 8 yards ofzo tops.

[ Voor 4% gewijzigd door Hydra op 28-07-2005 17:27 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Aggressive werkt trouwens ook heel goed voor een deadmines run op lvl60, ik moet er elke keer snel voor zorgen dat ik ook even damage doe op elke mob voordat mijn kat hem heeft opgevreten (als kat solo iets dood krijg je de loot niet). ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79509

Ik vind de aggressive mode ook wel handig in WSG, vooral om rogues te zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42998

Ik ben lvl 60 paladin, nou wil ik die blauwe amulet uit SM gaan halen. Zou ik dat kunnen solooen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 21:54

DinX

Motormuis

Dat kan je best wel onder de noemer "sick" classeren :o

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79509

Anoniem: 42998 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:39:
Ik ben lvl 60 paladin, nou wil ik die blauwe amulet uit SM gaan halen. Zou ik dat kunnen solooen?
Als ik het met mn fragile mage kan, kan jij het ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

W00t eindelijk level 58 :) Nu ff onyxia Chain doen.

Welke instances kan ik nu doen? meeste wel toch? ( behalve MC en onyxia.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111

Wat vinden jullie van deze situatie:

Een 4 levels hogere mage wilde een duel met me, dat vond ik goed.
Mijn char. heeft herbalism/alchemy, waar ik dus potions mee maak.
Het zag er niet goed uit voor me dus dronk ik een van mn, net zelf gemaakte, potions op. Dit beschouwde hij als cheating en voor noobs...
Sorry hoor, maar zijn punt ontgaat me, als je tailoring hebt gebruik je toch ook je eigen spullen of niet soms....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05 21:23
Anoniem: 140111 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:38:
Wat vinden jullie van deze situatie:

Een 4 levels hogere mage wilde een duel met me, dat vond ik goed.
Mijn char. heeft herbalism/alchemy, waar ik dus potions mee maak.
Het zag er niet goed uit voor me dus dronk ik een van mn, net zelf gemaakte, potions op. Dit beschouwde hij als cheating en voor noobs...
Sorry hoor, maar zijn punt ontgaat me, als je tailoring hebt gebruik je toch ook je eigen spullen of niet soms....
Meestal is het zo dat je geen potions gebruikt in duels, gewoon om het eerlijk te houden. Zou zelf ook geen potions verspillen in duels, houd ze liever voor echt pvp of pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111

Ja misschien wel, maar het is toch een logisch gevolg van het hebben van die bepaalde professions...
En ach de grondstoffen voor een healing potion zijn zo gevonden (Bruiseweed en Briarthorn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:12
Intronic schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:41:
[...]
Meestal is het zo dat je geen potions gebruikt in duels, gewoon om het eerlijk te houden. Zou zelf ook geen potions verspillen in duels, houd ze liever voor echt pvp of pve.
waarom niet? Het is een deel van het spel dat je ze kan maken en gebruiken. Als een blacksmith zijn eigen armor maakt ofzijn eigen blade mag je daar dan ook niet meer mee vechten omdat hij dat zelf heeft gemaakt?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 17:04
evilpin0 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:12:
[...]

was je 31/20? zoja, dan ben je nu ineens veel slechter in pvp :) imo 31/20 build is net effectief als defensive build voor tanken tot MC, heb MC nog nooit gedaan maar ik tank nu met mijn 31/20 build met de grootse gemak alle bosses van ubrs tot strat. Vooral zonde om punten te stoppen in extra hreat generation points want als je een goed wapen hebt bouw je gewoon superveel agro op gewoon beginnen met sunderen en als je geen revange kan doen shield block gebruiken en heroic strike spammen. Mages kunnen over het algemeen meteen beginnen met nuken ik hou wel agro tenzij die veel crits heeft maar als taunt is afgelopen heb ik al weer agro opgebouwt.

Wat echt gewoon een ownzor talent is is piercing howl, ownt in pvp en pve vooral als een mage gaat aoe of als een willekeurige class veel agro heeft zo kan die zon beetje altijd vrij wegrennen. onmisbaar tegen frost mages, druids, warrios die je disarmen en zon beetje elke class die weg rent als je hamstring missed

de enigste goede talent in defensive build is improved revange wat ook nog een beetje goed is in pvp.
is geloof ik al gezegt maar elke punt in defensive build voor mc is gewoon useless
toon volledige bericht
Wal een lulverhaal.

Ik ben kwijt:
Piercing howl (6 sec daze effect)
10% bonus demor shout, scheelt 1 hele DPS
10% bonus AP shout, wederom 1 hele DPS kwijt
32% chance om extra rage punt te genereren

Ik heb erbij:
5% extra block chance en 100% extra rage punt
10% bonus op mijn totale armor
15% threat generation

Ik kan me niet voorstellen dat ik door piercing howl opeens veel slechter ben geworden in PVP. Die 10% armor bonus geldt ook in PVP als ik 2H gebruik. Ik hou verder gewoon 31 in arms en 5 punten in talents.

Maar goed, als je een stijvere epeen wilt krijgen van PVP, blijf vooral 31/20 maar kraam geen onzin uit over dat je door 15 puntjes uit fury te halen en in prot te stoppen, je opeens zoveel slechter bent. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Iemand anders probs om op Arathor verder te komen dan "connected"??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Laatst online: 00:14

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Probeer zelf op Bloodhoof te komen, maar helaas, login ligt plat denk ik, wow site is ook niet te bereiken. ;(

Edit, zie nu op de status pagina dat alles plat ligt

[ Voor 21% gewijzigd door Thunderman_303 op 28-07-2005 19:07 ]

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
  • Laatst online: 21-01-2022
Thunderman_303 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 19:06:
Probeer zelf op Bloodhoof te komen, maar helaas, login ligt plat denk ik, wow site is ook niet te bereiken. ;(

Inderdaad...word wel vermoeiend dit zeg.....
En of de duivel ermee speelt iedere keer als ik midden in een belangrijke quest ben...

dacht dat de beta status toch voorbij was.....

Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 14:44
Thunderman_303 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 19:06:

bij mij werkt de statuspagina van de servers wel..

ik kan inloggen, maar ik kan niet mn chars bereiken op emerald dream, wel op daggerspine, maar die gebruik ik niet meer...

ik schrok me de touwtiefus.. hebben jullie het ook..? de server is wel online, maar geeft je chars niet aan.. ook niet bij alle servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
BootVluchteling schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 19:13:
[...]

ik kan inloggen, maar ik kan niet mn chars bereiken op emerald dream, wel op daggerspine, maar die gebruik ik niet meer...

ik schrok me de touwtiefus.. hebben jullie het ook..? de server is wel online, maar geeft je chars niet aan.. ook niet bij alle servers...
Yup exact hetzelfde...schrok ook wel enigszinds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Laatst online: 00:14

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

BootVluchteling schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 19:13:
[...]

Hier hetzelfde, maar niets aan te doen, is veel te warm om je er erg druk over te maken.

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 17:04
Damn had gehoopt lekker avondje te kunnen spelen maar ook mijn server heeft de geest gegeven.

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-07-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayden
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mijn char op Emerald Dream is ook foetsie. Jeetje wat is dat schrikken :'(

"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Stormrage werkt nog gewoon.
Vanavond voor t eerst Majordomo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
Char is weer terug, maar nu is de world server down...terwijl ik wel gewoon op mijn andere char kan spelen op Shadowsong....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-05 19:24

Blamm

Niet meer Smart

Anoniem: 108648 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 00:43:
[...]

veel succes, bij ons (bloodscalp) kost het 100g per stuk, dus 90g voor alletwee is dromen. En als je de reagents ziet kan het ook never nooit niet voor die prijs.
Zojuist twee stuks gekocht voor 135g samen. Wel aardige prijs geloof ik.

Duurt nu wel iets langer voor ik mn epic mount heb :P spaargeld van 195 naar 60 teruggebracht :P
Ik hoop dat ik er goed aan gedaan heb..

gozer waar ik het van kocht had ze net laten maken, maar eer hij alle ingredients had was hij er alweer te laag voor vond hij (lvl 55 hunter).. hij ging nu voor een polearm met betere stats ^^ een Stoneraven. Heb hem maar niet uitgelachen

[ Voor 20% gewijzigd door Blamm op 28-07-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-05 16:18

paradoXical

The ParadoX

Hey mensen!!
Heb ik net wow aangeschaft, kan ik me niet inschrijven omdat de site eruit ligt!! Een goed begin of niet soms?

https://signup-wow-europe.com moet het zjn toch?
Ik heb de game niet opnieuw geinstalleerd omdat ik hem al op mijn pc heb staan (broer heeft hem ook). Ik kan toch gewoon met die versie een nieuwe account invullen en spelen of heb ik dat verkeerd, de key moet online ingevoerd worden dacht ik..

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
paradoXical schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:12:
Hey mensen!!
Heb ik net wow aangeschaft, kan ik me niet inschrijven omdat de site eruit ligt!! Een goed begin of niet soms?

https://signup-wow-europe.com moet het zjn toch?
Ik heb de game niet opnieuw geinstalleerd omdat ik hem al op mijn pc heb staan (broer heeft hem ook). Ik kan toch gewoon met die versie een nieuwe account invullen en spelen of heb ik dat verkeerd, de key moet online ingevoerd worden dacht ik..
De site is inderdaad een beetje langzaam maar ja dat krijg je als je de worldserver omduwt :+. En inderdaad bij het maken van eenaccount @ signup.wow-europe.com moetjeje key ingeven

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-05 16:18

paradoXical

The ParadoX

Ik zie inderdaad dat er nu langzaamaan een site op mijn scherm verschijnt ;)
Ik kan niet wachten om met mijn nieuwe troll rogue te gaan spelen!!

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

paradoXical schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:18:
Ik zie inderdaad dat er nu langzaamaan een site op mijn scherm verschijnt ;)
Ik kan niet wachten om met mijn nieuwe troll rogue te gaan spelen!!
Weet je al welke server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-05 20:20
Ik blijf me rot lachen om dit spel. Ik speel op een pvp server. Ik camp elke dag alle alliance die ik zie. Ik ben horde, dus dat mag ik dit doen toen ik dit spel heb gekocht. Nu maken mensen threads over me dat ik zogenaamd lame ben haha. Ik ben guildmaster van 200 gastjes (niet dat het boeiend is, maar het is maar een spel).

Het is toch fucking pvp?!? Waarom moet ik dan iemand laten leven als die aan het questen is? Ik kill hem gewoon bijvoorbeeld. Ik doe me genoeg scheinheilig voor als ik met klanten uit eten moet als ik aan het werk ben, mag ik mij niet ontspannen?

Waarom snappen mensen dit niet? Dit is een spelletje hallo?Jullie stimuleren me alleen maar om mij verder te doen provoceren!!!

It's WoW FFS >:) ;) :> :P :D B)

( /cry )

[ Voor 6% gewijzigd door PacinoAllstars op 29-07-2005 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

:O

Net een shaman gestart, is nu lvl 8. Nickname Greed op Shadow Moon.

Daar zit nu een hele sterke alliance guild, die ik eerst zou joinen. Maar bij nader inzien gingen we toen toch maar op een andere server.

Nu is het dus tijd om hen te grazen te nemen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:14
Zucht, ff een beetje agressie wegtypen. Wat denk je, moet ik die quest doen in the wetlands voor sida's bag doen. Ben ik gewoon gvd 45 min bezig met die ooze's farmen!! :(
En ja, ik had de goeie, want met me andere mage had ik em binnen 2 kills. Resultaat, 15k exp erbij. + nog 1000 van de quest. Damn, dit wil ik nie meer meemaken :P

Verder vandaag weinig gedaan, maar 7 blokjes, al dat klote grinden... IAE kan nog niet, dus is behoorlijk saai...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-05 13:01

Mojo

The Power Within

Vandaag lekker bezig geweest :9

Vanochtend had mijn alt op lvl 58 2000 reputatie nodig voor friendly met de furbolgs, nu, 500 nog nodig, een blije argent dawn omdat ik wat quests heb gedaan in WPL en ben ik lvl 60 :D met 2 characters.

edit:
Hmm, alleen mijn profiel vindt nog van niet :P

edit:
2 zo, das beter :+

[ Voor 18% gewijzigd door Mojo op 29-07-2005 02:21 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-04 18:02
Bij mij ligt Warsong er weer eens uit :( Het gebeurt nou wel vaak hoor.
Ik ben al een uur aan het wachten, maar als ik inlog dan zijn er gewoon geen characters.
De realm population staat ook op low, klopt dus niet :P
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:27
PacinoAllstars schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 01:04:
Ik blijf me rot lachen om dit spel. Ik speel op een pvp server. Ik camp elke dag alle alliance die ik zie. Ik ben horde, dus dat mag ik dit doen toen ik dit spel heb gekocht. Nu maken mensen threads over me dat ik zogenaamd lame ben haha. Ik ben guildmaster van 200 gastjes (niet dat het boeiend is, maar het is maar een spel).

Het is toch fucking pvp?!? Waarom moet ik dan iemand laten leven als die aan het questen is? Ik kill hem gewoon bijvoorbeeld. Ik doe me genoeg scheinheilig voor als ik met klanten uit eten moet als ik aan het werk ben, mag ik mij niet ontspannen?

Waarom snappen mensen dit niet? Dit is een spelletje hallo?Jullie stimuleren me alleen maar om mij verder te doen provoceren!!!

( /cry )
Mwoa, ik ben het voor een deel wel met je eens, echter ik vind wel dat enigzins moet kijken naar het lvl van de char die je loopt te kampen. Ben jij bijv lvl 40 of hoger, dan ga mijn inziens geen char lopen kampen die tegen jou geen schijn van kans heeft. Dat is gewoon lame, maar iedere alliance die ong je eigen lvl is dat is wel ok. Of ze nu aan het questen zijn of niet.

Ik moest bijv gister voor mijn alliance warrior quest naar Fray island. Dan moet ik door the barrens. Als ik dan gecampt wordt door lvl 35 of hoger vind ik dat gewoon kut want ik moet daar heen (ik was lvl30). Wordt ik echter gecamped door iemand van rond de lvl 30 is dat geen probleem. Dan ga ik het gevecht aan en heb ik iig een eerlijke kans om of te winnen of te verliezen. MAar kansloos corpscampen ben ik ook tegen. ga dan de hele dag warsong gulch of Alterac valley in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 01:04:

( /cry )
Camp alliance. Corpse campen is idd lame.
Gelukkig zit je niet bij ons op de server, anders waren er wel speciale corpsecamp parties geweest voor je.

Maar over wat anders.
Eindelijk die ellendige vuurman gekilled in MC.
Praemium Callidus > MC
Tijd voor BWL. 2e op server na patch, zo niet al te slecht en dat voor een vrij nieuwe guild in feite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Razorfist schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:10:
[...]

Zojuist twee stuks gekocht voor 135g samen. Wel aardige prijs geloof ik.

Duurt nu wel iets langer voor ik mn epic mount heb :P spaargeld van 195 naar 60 teruggebracht :P
Ik hoop dat ik er goed aan gedaan heb..

gozer waar ik het van kocht had ze net laten maken, maar eer hij alle ingredients had was hij er alweer te laag voor vond hij (lvl 55 hunter).. hij ging nu voor een polearm met betere stats ^^ een Stoneraven. Heb hem maar niet uitgelachen
ja, zeker een goede prijs, de enchant die ik wil hebben kost 90g als je zelf alle ingredienten levert :s Of 225-350g als je dat niet hebt:
Permanently enchant a Melee Weapon to add up to 30 damage to spells.

Components: 4x Large Brilliant Shard, 12x Greater Eternal Essence, 4x Essence of Fire, 4x Essence of Water, 4x Essence of Air, 2x Golden Pearl
Nu heb ik het geld wel, maar ik w8 toch liever tot ik alle items farm (bijna klaar mee) en dan zien of ik iemand vind die het echt goedkoop kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Woei eindelijk exhalted bij frostwolfes :)

FF sparen voor The unstoppable force en Don Julio's Band

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 29-07-2005 06:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 42998 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:39:
ja dat kan, maar waarom zou je dat willen?

die amu is voor lvl 40 gasten,

zoek een UBRS groep en ga voor die amu van drakk ofzo

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Krijg nou tieten.

Ik liep met mijn mage uit verveling wat onverkend terrein te verkennen en kwam derhalve uit bij Searing Gorge. Na een quest geaccept te hebben en de betreffende mobs te zoeken liet ik mij ophouden door een lvl47 spin daar, die ik moest slachten om door te kunnen lopen.

Maar zodra de spin dood was ging mijn scherm op zwart. De pc reageerde nergens meer op - of wel, maar het scherm bleef iig zwart - en ik moest rebooten. Weer geprobeerd in te loggen, UI verschijnt, ik druk enter in om de spelwereld te laden, maar zodra dat klaar is.. zwart scherm! Na nog een keer hetzelfde geprobeerd te hebben maar een driver uninstall en replace gedaan (draaide Cat 5.6, nu Cat 5.7). Na de driver update nogmaals geprobeerd en weer hetzelfde! Maar na een seconde begon er een window te flippen en bleek dat ATI's VPU Recover ingreep. Het scherm bleef voor de update op zwart omdat ik daar VPU Recover uit had staan. Afijn na de vpu recover kon ik doorspelen. WOW even gequit om weer wat dingen te veranderen en zodra ik inlogde (was inmiddels een metertje of 10 verder gelopen ingame) weer een vpu recover.

Goed, ik kan nu verder spelen, laat vpu recover aanstaan, maar ik maak me ernstig zorgen over dit gedrag. Het mag toch niet zo zijn dat een random plek in de spelwereld mijn videokaart/drivers laat flippen?! Ik heb ooit eens gehoord dat het bij anderen ook gebeurde op een vaste plek, weet alleen niet meer waar. Vraag me toch af of anderen het ook hebben, wat ze er van vinden etc etc.

Videokaart: Hercules Radeon 9800 Pro.
Koeler vervangen door een betere (weet type niet, het is een koeler die iig een heel slot inneemt, houdt de videokaart erg koel).
Gebeurde me dus zowel met de 5.6 als met de 5.7 drivers.
Videokaart is niet overgeklokt en ook nooit geweest, draait met ALLE andere dingen perfect.

Op verzoek kan ik morgen de precieze coordinaten van de plek nog doorgeven, maar je snapt hopelijk wel dat ik niet voor de lol naar die plek terugga (kan vpu recover eigenlijk kwaad?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Laatst online: 22:57
twiFight schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 07:24:
Krijg nou tieten.

Ik liep met mijn mage uit verveling wat onverkend terrein te verkennen en kwam derhalve uit bij Searing Gorge. Na een quest geaccept te hebben en de betreffende mobs te zoeken liet ik mij ophouden door een lvl47 spin daar, die ik moest slachten om door te kunnen lopen.

Maar zodra de spin dood was ging mijn scherm op zwart. De pc reageerde nergens meer op - of wel, maar het scherm bleef iig zwart - en ik moest rebooten. Weer geprobeerd in te loggen, UI verschijnt, ik druk enter in om de spelwereld te laden, maar zodra dat klaar is.. zwart scherm! Na nog een keer hetzelfde geprobeerd te hebben maar een driver uninstall en replace gedaan (draaide Cat 5.6, nu Cat 5.7). Na de driver update nogmaals geprobeerd en weer hetzelfde! Maar na een seconde begon er een window te flippen en bleek dat ATI's VPU Recover ingreep. Het scherm bleef voor de update op zwart omdat ik daar VPU Recover uit had staan. Afijn na de vpu recover kon ik doorspelen. WOW even gequit om weer wat dingen te veranderen en zodra ik inlogde (was inmiddels een metertje of 10 verder gelopen ingame) weer een vpu recover.

Goed, ik kan nu verder spelen, laat vpu recover aanstaan, maar ik maak me ernstig zorgen over dit gedrag. Het mag toch niet zo zijn dat een random plek in de spelwereld mijn videokaart/drivers laat flippen?! Ik heb ooit eens gehoord dat het bij anderen ook gebeurde op een vaste plek, weet alleen niet meer waar. Vraag me toch af of anderen het ook hebben, wat ze er van vinden etc etc.

Videokaart: Hercules Radeon 9800 Pro.
Koeler vervangen door een betere (weet type niet, het is een koeler die iig een heel slot inneemt, houdt de videokaart erg koel).
Gebeurde me dus zowel met de 5.6 als met de 5.7 drivers.
Videokaart is niet overgeklokt en ook nooit geweest, draait met ALLE andere dingen perfect.

Op verzoek kan ik morgen de precieze coordinaten van de plek nog doorgeven, maar je snapt hopelijk wel dat ik niet voor de lol naar die plek terugga (kan vpu recover eigenlijk kwaad?)
toon volledige bericht
Ik heb precies hetzelfde in die dwarven vesting in The Barrens(ook met een Radeon 9800 Pro), die vlak voor 1000 Needles zit. Op een bepaalde plek in die vesting : beeld op zwart, pieptoon, *bam* VPU recover.

En het is altijd zo. Heel eigenaardig. Searing Gorge ben ik nog niet geweest, ben benieuwd of het daar ook gebeurd.

Oplossing? Niet meer in dat kasteeltje komen :| Blizzard heeft er ook geen antwoord op.

[ Voor 3% gewijzigd door M617573 op 29-07-2005 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
hmmz eergisteren trouwens een 44 NE rogue 10% durability loss gegeven :D

liep wat rond in badlands te wachten op de reste van de MC group, even die 55 elite bird gepakt, toen ik bij die troggs kwam, beetje op me mount aan het rondrijden, hoor ik inene dat stealth geluidje

staat daar een NE rogue in stealth, binnen aggro range van een trogg }>
ik even aangekeken, om hem heen gelopen om te kijken of hij afk was denk dat ie net even weg was, omdat hij geen afk tag had

ik Flameshock erop, welke geresist wordt :P maar hij komt wel uit stealth :P

duurde nog best lang voor die trogg hem dood had }>

@video probs
al op tech support op wow forum gekeken? volgens mij zijn er namelijk meerdere gevallen geweest met dit probleem, (ook 9800 kaarten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Qoriox schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 07:42:
[...]

Ik heb precies hetzelfde in die dwarven vesting in The Barrens(ook met een Radeon 9800 Pro), die vlak voor 1000 Needles zit. Op een bepaalde plek in die vesting : beeld op zwart, pieptoon, *bam* VPU recover.

En het is altijd zo. Heel eigenaardig. Searing Gorge ben ik nog niet geweest, ben benieuwd of het daar ook gebeurd.

Oplossing? Niet meer in dat kasteeltje komen :| Blizzard heeft er ook geen antwoord op.
Ik heb het vorige week ook gehad, direkt nadat ik mijn ATI drivers naar 5.7 had geupgraded. (in Searing Gorge overigens) Roll back gedaan naar mijn vorige drivers 4.11. Opgelost, geen probleem meer gehad. Guildie meldde mij dat 4.12 ook schijnt te werken.

[ Voor 5% gewijzigd door Azqi op 29-07-2005 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-05 22:14
Wooo gisteren over de 4k armor gegaan tenminste een ander mijlpaaltje :P Mag denk ik niet klagen over mijn equipment ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 15:52
Maegrim schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:21:
[...]

het gaat erom dat je MC niet in komt zonder in BRD geweest te zijn =P
Bleh, dan heb ik bij deze tenminste gedeeltelijk mijn eigen punt bewezen :-). Omdat ik in WoW maar met alts blijf rotzooien en het grootste deel van m'n tijd aan DAoC besteed ben ik nog steeds niet aan de high-end content toe, dus ik heb ook geen flauw idee hoe die dingen in mekaar zitten :).

[ Voor 34% gewijzigd door HellPunk op 29-07-2005 08:24 ]

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Intronic schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:41:
[...]
mwoah beetje bullshit

zowieso als je iemand van 4 lvls lager uitdaagd voor een duel is het meer ego tripperij imho

en als de 4 lvl's lager wint met een pot, tja moet hij/zij weten, zelf duel ik zelden, en zal ik geen pot gebruiken, ook al kan ik er snel aankomen (alt met alch) zonde van de pot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Gisteren heb ik voor de eerste keer een volledige (nou ja, bijna) run in Uldaman gedaan :/
Mijn god, wat een eind zeg. Er komt echt geen einde aan het aantal bosses daar :-)

We zijn alleen bij de laatste boss gewhiped. Kon me herinneren dat er iets "speciaals" was met die knakker. Hij zit in die kamer met al die beeldjes om hem heen. Toen we eenmaal bezig waren wist ik het weer : zorg dat de boss ASAP neer gaat. Hij blijft die beeldjes tot leven wekken.. 8)7

Nah ja, we hebben hem met mij; lvl 40 druid, lvl 41 hunter, lvl 42 hunter, lvl 43 warrior en lvl 44 shaman op 10% gekregen, toen werden die stone keepers/giants tot leven gewekt.

Mja, das dan even auw.

Anyway, mijn vraag eigenlijk : is dat die kamer waar je die "discs" kan vinden ? Of is dat toch in ZF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05 13:16
@video problems:

dit ligt aan de ATI drivers. er zit een optie in dat hij een bepaalde recovery mode draait. dit is uit te zetten. check de opties van ATI onder geavanceerd bij beeldscherminstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 22:28
Gisteren gekocht in AH op Frostwisper voor 20G. Eigenlijk meer een shield voor paladins maar als warrior lvl57 ben ik er ook tevreden mee.

Garrett Family Crest

Past mooi bij mijn self crafted imperial plate set :)

[ Voor 13% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 29-07-2005 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Qoriox schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 08:30:
Anyway, mijn vraag eigenlijk : is dat die kamer waar je die "discs" kan vinden ? Of is dat toch in ZF?
Yeps wanneer je die eindbaas dood hebt gaat er een deur open met de discs.

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 08:27:

[...]mwoah beetje bullshit
zowieso als je iemand van 4 lvls lager uitdaagd voor een duel is het meer ego tripperij imho
en als de 4 lvl's lager wint met een pot, tja moet hij/zij weten, zelf duel ik zelden, en zal ik geen pot gebruiken, ook al kan ik er snel aankomen (alt met alch) zonde van de pot
Achja werd ook wel eens lame genoemd door een warrior omdat ik een heal deed tijdens een duel. Trieste figuren blijf je altijd houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleshar
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 16:14

Eleshar

Nil Satis Nisi Optimum

Anoniem: 117852 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 19:05:
Iemand anders probs om op Arathor verder te komen dan "connected"??
Gisteren idd problemen gehad. Heb 'm op connected laten staan en vijf minuten later ........ tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa character list :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01:49

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Spelen er ook mensen op Argent Dawn hiero? Ik ben daar sinds gisteravond een Human mage begonnen, nu level 8, omdat ik wel eens wilde weten wat het leuke van RP is. Het valt me direct op dat er veel meer high levels door de low level gebieden lopen. Ik kwam regelmatig lvl 60 warlocks, level 40+ horde in Goldshire tegen. Ik heb wel het gevoel dat het spel nu rustiger speelt, en ik moet eerlijk toegeven dat die rust me wel meer van het spel laat genieten :)

Ik heb een drankje bij om wat te kunnen relaxen wanneer nodig (...Hic!) en omdat ik nu mage ben conjure ik mijn eigen drinken en water :D

De mage is vrij krachtig en ik merk dat het ontbreken van een pet zoals bij de warlock dan ook niet echt een probleem is.

De enige reden dat ik eigenlijk niet direct overstap is omdat al mijn vrienden nu op Vashj zitten. Mijn vriendin zou in principe ook liever op PvE spelen, ze speelt alleen Vashj omdat ik daar initieel ook al zat, plus sirdalord en onze ingame gemaakte vrienden.

Transfers zijn helaas niet toegestaan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Beste mensen,

ik ben nu bezig met The Test of Righteousness en voor een van de ingredienten heb ik ore nodig. Dit heb ik gevonden ( je moet eerst een q doen in telsamar ). Nu sta ik bij die npc en nu kan ik deze q nog een keer doen. Bij mijn vorige char had ik dit ook en kon ik de q oneindig over doen. Weet iemandof het nu wel tot een bepaald resultaat lijd of dat het gewoon nog steeds bugged is?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

Had ik gisteren ook last van hoor, maar het voordeel was wel dat Zenedar is een keer minder laggy was dan normaal.

Hard op weg naar de 40 nu, hopen dat ik dat van het weekend haal, dan kan ik vanaf volgende week lekker te paard overal naar toe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Ik had er gister ook last van in searing gorge, ik dacht het zal wel aan mijn pc liggen (omdat die wel vaker vaag doet).

(De error report wou hij ook niet verzenden btw, gaf een outlook error)

edit:

59,34 <- daar ongeveer

[ Voor 6% gewijzigd door WJP op 29-07-2005 10:09 ]

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:05:
Spelen er ook mensen op Argent Dawn hiero? Ik ben daar sinds gisteravond een Human mage begonnen, nu level 8, omdat ik wel eens wilde weten wat het leuke van RP is. Het valt me direct op dat er veel meer high levels door de low level gebieden lopen. Ik kwam regelmatig lvl 60 warlocks, level 40+ horde in Goldshire tegen. Ik heb wel het gevoel dat het spel nu rustiger speelt, en ik moet eerlijk toegeven dat die rust me wel meer van het spel laat genieten :)

Ik heb een drankje bij om wat te kunnen relaxen wanneer nodig (...Hic!) en omdat ik nu mage ben conjure ik mijn eigen drinken en water :D

De mage is vrij krachtig en ik merk dat het ontbreken van een pet zoals bij de warlock dan ook niet echt een probleem is.

De enige reden dat ik eigenlijk niet direct overstap is omdat al mijn vrienden nu op Vashj zitten. Mijn vriendin zou in principe ook liever op PvE spelen, ze speelt alleen Vashj omdat ik daar initieel ook al zat, plus sirdalord en onze ingame gemaakte vrienden.

Jong, jij bent over alles enthousiast in het begin :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:27:
[...]

Ja, over je zus ook, weet je nog B)

Hehe, maar serieus, het is hetzelfde als PvP, alleen niemand kan je nog in je rug aanvallen tenzij je ze daar zelf toestemming voor geeft :D

Ik vind het wel best, ik heb nu eerst alle quests in Northshire gedaan, en ga nu alles in Goldshire afmaken, voorheen deed ik gewoon nét genoeg quests om naar deadmines te kunnen en z.s.m. naar een nieuw gebied te gaan. Hier ga ik er de tijd voor nemen.

Al was het alleen al omdat ik mijn mount op dit char zelf moet betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 14:44
TomSmit82 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 08:08:
Wooo gisteren over de 4k armor gegaan tenminste een ander mijlpaaltje :P Mag denk ik niet klagen over mijn equipment ^_^
wil niet rot doen, maar het word tijd voor een nieuw setje bracers...? en het meeste dat je heb is warrior equipment...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:27:
[...]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:29:
[...]

Ja, over je zus ook, weet je nog B)
dubbele : _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
BootVluchteling schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:32:
[...]
wil niet rot doen, maar het word tijd voor een nieuw setje bracers...? en het meeste dat je heb is warrior equipment...?
staat een mooi paar bracers te wachten op de bank voor wanneer ik lvl 49 aan tik. ;) En tja warrior equipment omdat er geen int op zit, ik heb aan de 2k mana die ik nou heb nog genoeg. Dus waarom zou ik voor ander eq gaan wat waarschijnlijk in resulteerd dat mijn stamina/strenght omlaag gaat.

[ Voor 1% gewijzigd door TomSmit82 op 29-07-2005 09:37 . Reden: voutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Maar verder is dalord wel een lieve, goedzakkerige (nadruk op zak :') ) aardige warrior hoor :P

Hij heeft alleen zo zijn trekjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:20

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Webgnome schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:04:
ik weet dat het beetje raar is om overnieuw te beginnen maar mijn paladin suckte zo ontzettend hard. Ikhad een aantal q's nog niet gedaan en heb een aantal keer gewoon mijn q-log leeg gegooid.. Vandaar dat ik overnieuw ben begonnen
Poeh! Je gaat toch niet nog een keer een paladin beginnen? Ook al lijkt de class je leuk, wacht maar tot je level 60 bent (gaat zowiezo retetraag naar 60 als pally). Dan ga je end-game instances zoals MC doen en dan:

* sta je betrekkelijk onderaan in de damage meter
* sta je betrekkelijk onderaan in de healing done meter
* ben je eigenlijk alleen tussen de bedrijven door 40 man te voorzien van 5 minuten buffs
* ben je tijdens de gevechten alleen een beetje aan het cleansen en emergency heals. Voor de rest moet je buiten range blijven

God wat leuk. :X

Wordt druid, ga je ook langzaam, maar dan ben je in MC gewilde healer, in WSG gewilde vlagdrager en kun je lekker stealthen en beetje rogue-achtig spelen maar ook effe 5 mobs pullen en het wegtanken. Alleen het laatste kun je met je pally doen ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Damage? Alsof je in MC bent om damage te doen... dat is dus gewoon niet je taak.
Ik sta altijd hoger dan zeker 3 of 4 druids.
* ben je eigenlijk alleen tussen de bedrijven door 40 man te voorzien van 5 minuten buffs
40 man hoef je echt niet te buffen, 20 is de max. tenminsten als je gewoon afspraken maakt tussen de andere paladins. Pala1, buff might/wisdom 1/4, Pala 2 buff might/wisdom 5/8. enz.
Moet ik wel zeggen dat ik de enigste pala ben die wel 30+ man buffed. Dit omdat mijn salvation buff 15 minuten duurt.
* ben je tijdens de gevechten alleen een beetje aan het cleansen en emergency heals. Voor de rest moet je buiten range blijven
Cleansen is idd 1 van je taken. maar ik heal meer dan dat ik cleanse gedurende de hele mc run.

Zoals jij het nu lekker loopt te vertellen lijkt het alsof de paladin nutteloos is in een mc run.
moet de eerste raid nog zien die mc doet zonder paladin´s
Aura? buffs? healing? cleanse? .. hallo?

een paladin is gemaakt om groupen te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
FunkyTrip schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:43:
[...]

Poeh! Je gaat toch niet nog een keer een paladin beginnen? Ook al lijkt de class je leuk, wacht maar tot je level 60 bent (gaat zowiezo retetraag naar 60 als pally). Dan ga je end-game instances zoals MC doen en dan:

God wat leuk. :X

Wordt druid, ga je ook langzaam, maar dan ben je in MC gewilde healer, in WSG gewilde vlagdrager en kun je lekker stealthen en beetje rogue-achtig spelen maar ook effe 5 mobs pullen en het wegtanken. Alleen het laatste kun je met je pally doen ;)
toon volledige bericht
bedankt voor het in de grond stampen van de paladin class :(

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Webgnome schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:55:
[...]

Hey, als het je teveel word --> Shield + Heartstone, toch? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

ach webgnome, kies gewoon de character die je wil.
Paladin is een leuke class om te spelen,
welke server speelde je nou eigenlijk? Als je op Warsong zit, dan kun je mij bereiken op Jyuken(lvl 60 Paladin) of Tapion(lvl 55 mage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:00:
[...]

Hey, als het je teveel word --> Shield + Heartstone, toch? B)
gewoon door vechten tot het bittere eind!

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Laatst online: 20-08-2007
Anoniem: 29882 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 01:17:
[...]

:O

Net een shaman gestart, is nu lvl 8. Nickname Greed op Shadow Moon.

Daar zit nu een hele sterke alliance guild, die ik eerst zou joinen. Maar bij nader inzien gingen we toen toch maar op een andere server.

Nu is het dus tijd om hen te grazen te nemen xD
Welke hele sterke Alliance fuild mag dat zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bla bla van iemand die nog ff verder moet levelen. :P

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 121671 op 29-07-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Tpn schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:00:
ach webgnome, kies gewoon de character die je wil.
Paladin is een leuke class om te spelen,
welke server speelde je nou eigenlijk? Als je op Warsong zit, dan kun je mij bereiken op Jyuken(lvl 60 Paladin) of Tapion(lvl 55 mage)
nee sorry ik speel op doomhammer ( de meest sucky of them all ) :). Ben erg blij nu met mijn pali. Hij heeft nu als main dit wapen:

Razor's Edge :)

[ Voor 15% gewijzigd door Webgnome op 29-07-2005 10:05 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:20

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Tpn schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:55:

Ik sta altijd hoger dan zeker 3 of 4 druids.
Slechte druids dan of je moet uberhealing specced zijn. Gisteren MC run gedaan. Op de 1e plek de MT priest healer. Op plek 2 t/m 5 4 druids, vervolgens de priests en daaronder pas de pallies.
Zoals jij het nu lekker loopt te vertellen lijkt het alsof de paladin nutteloos is in een mc run.
moet de eerste raid nog zien die mc doet zonder paladin´s
Aura? buffs? healing? cleanse? .. hallo?
Dat heb ik niet gezegd. Zonder pallies geen raid. Pallies zijn onmisbaar door hun buffs e.d. Ik zeg alleen dat je takenpakket nou niet zo uitdagend is.

Er wordt niet voor niets extreem geklaagd op de pallie forums dat het allemaal zo saai is. (net zoals er op de druid forums overigens wordt geklaagd dat onze dps zo superlaag is... maar goed wij hebben dan nog een hele veelzijdige speelstijl)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Gisteren een Strat Baron raid gedaan, had er eigenlijk geen zin in omdat
ik toch nooit iets krijg. Dit keer dus mooi wel.

Band of Flesh:
http://thottbot.com/?i=17566
Shadowcraft Pants:
http://thottbot.com/?i=17207
Cape of the Black Baron:
http://thottbot.com/?i=13406

* Anoniem: 51543 is dus happy :D

Kijken of ik vandaag de SC boots en shoulders kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 121671 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:03:
Bla bla van iemand die nog ff verder moet levelen. :P
hmmz als je healer in MC klappen krijgt doet je raid iets goed fout :X
FunkyTrip schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:11:
[...]
Dat heb ik niet gezegd. Zonder pallies geen raid. Pallies zijn onmisbaar door hun buffs e.d. Ik zeg alleen dat je takenpakket nou niet zo uitdagend is.
:? wij doen altijd raids zonder pally's :+

[ Voor 41% gewijzigd door Bokkie op 29-07-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:05:

* Crowmeister zit op Argent Dawn. Check sig voor details. Wisp me maar een keer voor de grap kan best een leuk servers zijn.
ps. weet je zeker dat je niet op AD zit omdat Hydra er ook zit? })

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 20:13
Gisteren ben ik voor het eerst MC in gegaan met mijn guild. Zij hebben het overigens al regelmatig gegaan maar ik heb afgelopen week de 60 gehaald dus ik mocht ook.

Gehennas hadden we meteen plat maar we kwamen niet langs Garr...3 locks die dus 3 adds banishten en 6 warriors om die adds + Garr te tanken. Echter we werden keer op keer gewhiped doordat een add losraakte van zijn tank of lock en daardoor onze healers met 2 klappen afmaakte, tanks konden vervolgens niet snel genoeg bij de add komen vanwege die slowing effects van Garr, gevolg was dat we met teveel dooie healers en damagedealers zaten en dus niet goed met de damage op Garr konden beginnen. Frusterend. Wat er precies fout ging weet ik niet, of de locks nou niet goed hun best deden of de warriors... :|

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:12
hehe, eindelijk 60, gisteravond na 2 mislukte jailbreak pogingen, de eerste lukte gewoon trouwens maar toch stond er failed bij de quest :(, en de tweede een klein foutje van de warrior :).

Ben al sinds begin december aan het spelen, niet echt snel dus :P, maar wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Crowmeister schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:12:
[...]

* Crowmeister zit op Argent Dawn. Check sig voor details. Wisp me maar een keer voor de grap kan best een leuk servers zijn.
ps. weet je zeker dat je niet op AD zit omdat Hydra er ook zit? })
Is dat zo? :/

Naja, zo'n ramp is het niet, tis high pop, dus ik zal hem niet echt vaak tegen gaan komen.

Ik koos op willekeur 1 van de 2 rp servers, en ben toen met die mage aan de slag gegaan.

Tot nu toe bevalt me die betrekkelijke veiligheid wel :P

Maar nu vind ik de mage juist weer een enorm leuk character om mee te spelen :P

Ik word gek :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
The Realone schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:13:
Gisteren ben ik voor het eerst MC in gegaan met mijn guild. Zij hebben het overigens al regelmatig gegaan maar ik heb afgelopen week de 60 gehaald dus ik mocht ook.

Gehennas hadden we meteen plat maar we kwamen niet langs Garr...3 locks die dus 3 adds banishten en 6 warriors om die adds + Garr te tanken. Echter we werden keer op keer gewhiped doordat een add losraakte van zijn tank of lock en daardoor onze healers met 2 klappen afmaakte, tanks konden vervolgens niet snel genoeg bij de add komen vanwege die slowing effects van Garr, gevolg was dat we met teveel dooie healers en damagedealers zaten en dus niet goed met de damage op Garr konden beginnen. Frusterend. Wat er precies fout ging weet ik niet, of de locks nou niet goed hun best deden of de warriors... :|

Iemand tips?
wij doen altijd 4 locks 4 adds banishen

hunter + lock + void
hunters om de adds te peelen, void om add te tanken, lock om te banishen, bij de-banish, vangt de void de klappen op lang genoeg voor re-banish

4 warriors voor overige adds

1 warrior voor gar

op die manier heb je 3 groepen van elkaar gesheiden

banished adds
tanked adds
Garr

Tanked adds 1 voor 1 pakken, op 10/5% melee wegwezen en alleen ranged ivm explosie

een add die losraakt van een tank bij garr heeft paar oorzaken
1. tank dood => healers doen niet goed genoeg hun werk
2. tank verliest aggro => tank doet niet goed genoeg zijn werk/te vroeg begonnen met dmg

enige echte probleem waar je tegenaan kan lopen is healingpower, deze meot goed verdeeld worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Laatst online: 17-02 11:20
Paladin is gewoon super saai om te spelen, Het enigen wat je aan het doen bent in MC is een beetje healen buffen en cleanse.. En vooral door die 5min buffs ben ik het afgekapt op mijn paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 20-05 22:28

Wiebbe

<none />

The Realone schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:13:

Iemand tips?
ik zou het sowieso altijd met een backup lock doen. Met een 4e (als je 3 adds wil CCen) heb je altijd een tweede lock die de banish kan zetten mocht net niet lekker gaan.

Voor je warriors: Free action potions. Mocht er eentje los breken huppa pot erin en erachter aan. En je kan de locks en de warriors niet echt aan kijken, de lock kan wel goed zien wanneer een add uit de banish komt, hij veranderd eerst een beetje van kleur. De 4e warlock moet gewoon op een afstandje staan en ALLEEN banishen. Net als de andere locks ALLEEN BANISHEN. Niks shadow bolts, niks curses, ALLEEN BANISH.

je mist wel wat dps maar ik heb vaak genoeg gezien dat hun aandacht eventjes verslapt en dat er een add ontsnapt. niet doen dus ;)
Webgnome schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:20:
Beste mensen,

ik ben nu bezig met The Test of Righteousness en voor een van de ingredienten heb ik ore nodig. Dit heb ik gevonden ( je moet eerst een q doen in telsamar ). Nu sta ik bij die npc en nu kan ik deze q nog een keer doen. Bij mijn vorige char had ik dit ook en kon ik de q oneindig over doen. Weet iemandof het nu wel tot een bepaald resultaat lijd of dat het gewoon nog steeds bugged is?
ja, deze test kan je keer op keer weer opnieuw doen :P
had ik de eerste keer ook even problemen mee, niks aan de hand dus.

en over paladins:

Ik vind dat pallies echt goede healers kunnen zijn met de juiste equipment en build. Ja ze missen AOE heal, Ja ze missen nature's swiftness, maar ze kunnen wel HEEL lang door gaan met flash of heal spammen wat een goed buffer geeft voor crits enzo.

ik zie vaak genoeg dat paladins die in een healer group mee rotaten gewoon tussen de priests en druids staan qua healing. Enige tijd wanneer een priest er echt boven staat is als hij paar keer prayer er over heen gooit.

Maar ja, de discussie blijft dat mensen nooit geloven dat een paladin ook goed kan healen of net zo goed als een dr00d ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Wiebbe op 29-07-2005 10:31 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:29:
Al was het alleen al omdat ik mijn mount op dit char zelf moet betalen :P
Wat is je character naam? Je kunt wel wat goud krijgen als je wilt, scheelt vooral op de eerste levels nogal als je even wat leuke green spulletjes in the AH kunt halen. Je weet trouwens dat je geacht wordt in /say en /yell in character te blijven?

Gisteravond was Drakkisath zo vriendelijk om een keer z'n Painweaver Band te droppen. En wie krijgt die, jawel, ikke! :D Ik geloof dat er zo'n 10 personen op dat ding rollden, en ik won met 93 :P Vorige raid m'n Ancient Bone Bow te pakken gekregen, en nu dit. Yay!
Tpn schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:55:
Dit omdat mijn salvation buff 15 minuten duurt.
_/-\o_

Die buff is super :) Da's, na MotW m'n favoriet :)
Webgnome schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:55:
Reken maar dat pallies end-game gewild zijn hoor!

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 29-07-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:27:
[...]
_/-\o_

Die buff is super :) Da's, na MotW m'n favoriet :)
wat doet die buff?

hunters en rogues doen altijd /hug tegen mijn Grace Of Air totem ^^ (+67 agi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Janspj schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:22:
Paladin is gewoon super saai om te spelen, Het enigen wat je aan het doen bent in MC is een beetje healen buffen en cleanse.. En vooral door die 5min buffs ben ik het afgekapt op mijn paladin
nou ja, op de site staat dat je een SUPPORT class bent. Er staat nergens dat jij end-game super dikke DPS doet zodat je de rogue's outdamaged ?

De buffs worden na 1uur wel mega irritant, maar daar heb je gelukkig buffahoy voor. Aangeven welke classes welke buff nodig hebben en rammen op die knop. En helaas is het nodig want elke 5 minuten ALLES weer afgaan word je helemaal para van :P

Healer, buffen, cleansen is precies waar onze class voor nodig is. En samen met plate mail en een aardig hoopje stamina leef je een stuk langer dan een priest en zal jij altijd een van de laatste zijn die valt. (daar en tegen hebben wij anti-whipe en dikke shields :P. En mocht het teveel worden kunnen we altijd HS'en ;) )
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:32:
[...]

wat doet die buff?

hunters en rogues doen altijd /hug tegen mijn Grace Of Air totem ^^ (+67 agi)
-20% reduced threat.

is standaard ook 5 minuten, maar met talents is die 15 te maken.

[ Voor 15% gewijzigd door Wiebbe op 29-07-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

edit:
argh

[ Voor 91% gewijzigd door Wiebbe op 29-07-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:11:
[...]

hmmz als je healer in MC klappen krijgt doet je raid iets goed fout :X

Daarom ook aangepast. Eerst maar een 60 halen, en dan ga ik wel meebabbelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wiebbe schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:34:
[...]

-20% reduced threat.

hmmz die zou ik best op een totem willen hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Kaap schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 19:05:
[...]
Wal een lulverhaal.

Ik ben kwijt:
Piercing howl (6 sec daze effect)
10% bonus demor shout, scheelt 1 hele DPS
10% bonus AP shout, wederom 1 hele DPS kwijt
32% chance om extra rage punt te genereren

Ik heb erbij:
5% extra block chance en 100% extra rage punt
10% bonus op mijn totale armor
15% threat generation

Ik kan me niet voorstellen dat ik door piercing howl opeens veel slechter ben geworden in PVP. Die 10% armor bonus geldt ook in PVP als ik 2H gebruik. Ik hou verder gewoon 31 in arms en 5 punten in talents.

Maar goed, als je een stijvere epeen wilt krijgen van PVP, blijf vooral 31/20 maar kraam geen onzin uit over dat je door 15 puntjes uit fury te halen en in prot te stoppen, je opeens zoveel slechter bent. :r
toon volledige bericht
lol kan duidelijk zien dat je niet veel pvp speelt.
iedereen ze eigen build uitteraard ga verder je build niet afkraken maar je bent duidelijk pve
fury build:
booming voice: 50% meer bereik van demo shout (erg goed vs roques) en 50% meer duration (erg goed tegen elke melee class aangezien je meestal in het midden van het gevecht niet weer demo gaat casten)
cruelty uitreraad:5% meer crit kans, must have voor pvp build
bloodcraze: 3% hp terrug wanneer je gecritted wordt
enrage:40 %meer dmg voor 8 sec na een crit (haal over de 300 dps met amper strengt items en troll besekering aan)

maar speel jij maar lekker met die useless prot talent, je zal ze waarschijnlijk ook wel nodig hebben dan...

en ja piercing howl is nog wel eens de reden dat ik een gevecht win en niet verlies daardoor onmisbaar voor mijn in pvp en vooral pvp in kleine groups. Maar ik zal waarschijnlijk wel op hoger niveau pvp spelen dan jouw

[ Voor 8% gewijzigd door evilpin0 op 29-07-2005 10:44 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:27:
[...]

Wat is je character naam? Je kunt wel wat goud krijgen als je wilt, scheelt vooral op de eerste levels nogal als je even wat leuke green spulletjes in the AH kunt halen. Je weet trouwens dat je geacht wordt in /say en /yell in character te blijven?
Dat weet ik, ik heb verzonnen dat ik een Black Mage ben, met ergens, diep vanbinnen (kilometers diep) wel een goed hart heb, maar ik ben een sadistisch, gemeen mannetje. Ik vertrouw niemand en heb geen familie, niemand weet van mijn oorsprong en ik ben gek op spells die wanton destruction brengen.

Ik weet niet of iemand de strips van 8-Bit Theater wel eens gelezen heeft, ik doel dus op de black mage in die verhalen :P Hij teamt altijd samen met een warrior die zichzelf 'fighter' noemt en die is op zich geen slechte vent, maar hij is te dom voor woorden. Hij heeft het altijd over zwaarden, zijn grote liefde. De mage ergert zich dag in, dag uit, groen en geel aan fighter, maar om een of andere lugubere reden blijven ze wel altijd samen. Black Mage steekt fighter geregeld een mes in zijn rug/hoofd/gezicht als hij weer eens opgefokt raakt door de eeuwige stupiditeit van fighter, maar het is een magische wereld waarin heals en ressurections gemeengoed zijn, dus erg is het niet.

Hij is continue op zoek naar zwarte magie, waarmee hij zo veel mogelijk vernietiging kan zaaien, en kenmerkt zich door altijd aan overkill te doen. (een level 6 fireblast op een level 3 critter bv)

Owja, hij is doordrenkt met sarcasme, droge en zwarte humor.

Oh, en ik geloof niet in geld krijgen. Ik heb op mijn warlock nog wat geld openstaan bij sirdalord, maar dat krijgt hij natuurlijk gewoon terug. Ik wil deze mage van de grond af zelf opbouwen.

- edit -

http://www.nuklearpower.com/daily.php?date=010302

Als je de eerste 10 strips leest, weet je precies wat ik bedoel :P

[ Voor 4% gewijzigd door HTT-Thalan op 29-07-2005 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

BootVluchteling schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:32:
[...]

Ik hoefde niet eens naar z'n Talents te gaan om te zien dat het om Retri spec Pally #4654767884 gaat.

"But I wanna do DAMAGE!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 29-05 18:00
Wiebbe schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:25:
[...]

ja, deze test kan je keer op keer weer opnieuw doen :P
had ik de eerste keer ook even problemen mee, niks aan de hand dus.

en over paladins:

Ik vind dat pallies echt goede healers kunnen zijn met de juiste equipment en build. Ja ze missen AOE heal, Ja ze missen nature's swiftness, maar ze kunnen wel HEEL lang door gaan met flash of heal spammen wat een goed buffer geeft voor crits enzo.

ik zie vaak genoeg dat paladins die in een healer group mee rotaten gewoon tussen de priests en druids staan qua healing. Enige tijd wanneer een priest er echt boven staat is als hij paar keer prayer er over heen gooit.

Maar ja, de discussie blijft dat mensen nooit geloven dat een paladin ook goed kan healen of net zo goed als een dr00d ;)
Ik kan je één ding wel vertellen: damage meters gaan gebruiken om te kijken wie er het beste healt is echt *compleet* onbetrouwbaar. Zoals laatst zat ik in een raid met een priest, die ook gewoon mijn party zat te healen. Ik hoefde geen klap te doen. Tja, dan sta je natuurlijk erg laag met je 'healing done'. Als ik het andersom had gedaan stond ik bovenaan, echt useless. Sowieso is damage meters een kutmod, gezien nu iedereen (rogues, mages) graag zo hoog mogelijk willen staan en dat is alleen maar irritant voor de warrior die zo geen agro meer kan houden.
Anyway, paladin is echt géén goede healer. Lage mana pool, inefficiente heals... mss als je allemaal priest/druid gear aan doet dat je dan een stapje in de buurt komt en een goede 5 man party overeind kan houden, maar zo goed als een druid bijvoorbeeld kan ie het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Thijs schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:52:
[...]

Ik kan je één ding wel vertellen: damage meters gaan gebruiken om te kijken wie er het beste healt is echt *compleet* onbetrouwbaar. Zoals laatst zat ik in een raid met een priest, die ook gewoon mijn party zat te healen. Ik hoefde geen klap te doen. Tja, dan sta je natuurlijk erg laag met je 'healing done'. Als ik het andersom had gedaan stond ik bovenaan, echt useless. Sowieso is damage meters een kutmod, gezien nu iedereen (rogues, mages) graag zo hoog mogelijk willen staan en dat is alleen maar irritant voor de warrior die zo geen agro meer kan houden.
Anyway, paladin is echt géén goede healer. Lage mana pool, inefficiente heals... mss als je allemaal priest/druid gear aan doet dat je dan een stapje in de buurt komt en een goede 5 man party overeind kan houden, maar zo goed als een druid bijvoorbeeld kan ie het zeker niet.
Ik zat dus pas in een pug naar sm, en daarin hadden we een level 41 druid die constant in cat form melee aan het vechten was, en op de vraag of hij niet eens zou gaan healen, antwoordde hij dat de pala (lvl 36) dat beter kon doen, want pala's waren betere healers -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

op zich is mijn mana pool wel aardig. heb nog een hoop items waar ik niks aan heb in mc, maar volledig gebuffed heb ik toch 5k mana.
en een boel + healing dingetjes als er een blessing of light op mijn target zit, dan doet mijn normale heal 1900/2100, met een crit heal (eens per 2 minuten) zit ik op de 2900/3200, mijn flashheal zit op 500/580

ook dit sexy helmpje
Whitesoul Helm

[ Voor 11% gewijzigd door Tpn op 29-07-2005 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Janspj schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:22:
Ik vind het wel meevallen, maar het hangt van je speelstijl af. Paladins kunnen echt wel leuk zijn ;). Ligt voornamelijk aan de speler, uiteindelijk doe je met wel meer karakters vaak hetzelfde. Gaat mij erom, dat 'ie effectief is in een party, mijn paladin kon best aardig meekomen in parties tot nu toe, was vaak zelfs main healer (nu heb ik tot nu toe ook de meeste punten in Holy gedaan, de rest komt in protection).

Die 5 minutes buffs gebruik ik toch wel hoor, niet verkeerd ;). In lange gevecht wordt het vervelend ja, maar ach .... 10 minuten zou wel beter zijn ja, 30 minuten helemaal top ;). Maar ja, ze gebruiken niet zo veel mana als andere buffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:57:
[...]

Ik zat dus pas in een pug naar sm, en daarin hadden we een level 41 druid die constant in cat form melee aan het vechten was, en op de vraag of hij niet eens zou gaan healen, antwoordde hij dat de pala (lvl 36) dat beter kon doen, want pala's waren betere healers -_-
Mijn hunter heeft nu 300 FA en is dus een veel betere healer dan druids, priests of pala's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:20:
Naja, zo'n ramp is het niet, tis high pop, dus ik zal hem niet echt vaak tegen gaan komen.
Jemig, alsof ik achter je aan ga rennen, heb wel wat beters te doen :)

Zoals ik al zei, als je je char name geeft kun je wel een paar goud krijgen :)
Wiebbe schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:34:
-20% reduced threat.

-30%, niet 20 :) Alle damage dealers/healers zijn dol op die buff, en tanks ook omdat het zijn werkt een stuk makkelijker maakt. Ook zijn de mobs veel sneller dood omdat je je minder zorgen hoeft te maken de tank te outaggroen.
HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:43:
Oh, en ik geloof niet in geld krijgen. Ik heb op mijn warlock nog wat geld openstaan bij sirdalord, maar dat krijgt hij natuurlijk gewoon terug. Ik wil deze mage van de grond af zelf opbouwen.
Okay, suit yourself :) Paar goud om betere equipment te krijgen kan erg handig zijn in 't begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:44:
[...]
Ik hoefde niet eens naar z'n Talents te gaan om te zien dat het om Retri spec Pally #4654767884 gaat.
"But I wanna do DAMAGE!"
achja nu kan ik tenminste nog een beetje vlot alleen grinden wil niet weten hoelang ik bezig zal zijn met een npc zonder de retri tree te gebruiken :> zal op lvl 60 heus wel me talents opnieuw moeten indelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Laatst online: 17-02 11:20
Anoniem: 86074 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:05:
[...]

Ik vind het wel meevallen, maar het hangt van je speelstijl af. Paladins kunnen echt wel leuk zijn ;). Ligt voornamelijk aan de speler, uiteindelijk doe je met wel meer karakters vaak hetzelfde. Gaat mij erom, dat 'ie effectief is in een party, mijn paladin kon best aardig meekomen in parties tot nu toe, was vaak zelfs main healer (nu heb ik tot nu toe ook de meeste punten in Holy gedaan, de rest komt in protection).

Die 5 minutes buffs gebruik ik toch wel hoor, niet verkeerd ;). In lange gevecht wordt het vervelend ja, maar ach .... 10 minuten zou wel beter zijn ja, 30 minuten helemaal top ;). Maar ja, ze gebruiken niet zo veel mana als andere buffs.
Ik werd gewoon echt helemaal gek van die 5min buffs.. Priests mages en druids hebben allemaal books om hun buffs langer te laten duren. Snap niet waarom paladins dat niet hebben. 15min lijkt met een mooie tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Thijs schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:52:
[...]

het is serieus zo typisch, alle priests staan open voor paladins die sec healen, terwijl de druid altijd alleen maar bang zijn om hun plaats als sec healer te verliezen ofzo.

Ik heb nu met mijn level 60 paladin, met deze outfit: Shinobu buffed 5400 mana. Vergeleken met onze druid van de guild met Full wildhearth of full PVP set 200 meer. (ongeveer ;) ) De druid heeft 15 meer mana regen per tick dan ik heb. Het is gewoon NIET waar dat een paladin een slechte healer is, ik graag voornaamlijk allemaal shaman items maar ben nog lang niet klaar met mijn stuff verzamelen.

Wat jij vergeet is dat veel holy paladins hun rol vergeten in een groep. Je ziet ze met full lightforge rond rennen, wat ze ongeveer 3,5k mana geeft en staan ondertussen op een mob in te slaan. Mocht er een heal nodig zijn dan healer nog wel "ff". Zo werkt het als healer gewoon niet en dat weten sommige holy paladin's ook.

Dit is mijn healing "plan":
Blessing of light op MT.
Flash of light spammen om hem rond 95% te houden.
Mocht hij een crit of iets dergelijk op zich krijgen -> Devine Favor -> Holy light.

Maar aangezien ik al aangegeven heb dat een paladin nooit een Main healer zal zijn vergelijk ik me ook niet echt met een priest maar meer met een druid. Ik zo nooit zeggen dat ik beter heal dan een druid, maar ik heal anders dan een druid.

[edit]

en ik weet wel dat damage meters eigelijk niks zegt. Maar in grote battle waar veel gechainhealed word is het toch grappig om te zien waar jij ongeveer staat. De spam in channel mag van mij wel weg.

[ Voor 6% gewijzigd door Wiebbe op 29-07-2005 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:24

Ryceck

Constants and Variables

Tpn schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:57:
op zich is mijn mana pool wel aardig. heb nog een hoop items waar ik niks aan heb in mc, maar volledig gebuffed heb ik toch 5k mana.
en een boel + healing dingetjes als er een blessing of light op mijn target zit, dan doet mijn normale heal 1900/2100, met een crit heal (eens per 2 minuten) zit ik op de 2900/3200, mijn flashheal zit op 500/580

ook dit sexy helmpje
Whitesoul Helm
<edit>
nuttige priest-heal-info weggehaald vanwege useless rant van Tpn hieronder. :/
</edit>

Gelukkig is het ook totaal nutteloos om zodra het over healen gaat de info van een priest erbij te pakken he :) Priest is healbot bij uitstek, dus waarom zou je daar ook maar iets over zeggen.
Info was louter ter vergelijking bedoelt om aan te geven hoe de healingstats van een priest eruit zien ten opzichte van die van een paladin.
Excuses als dat in jouw ogen nutteloos is :/

[ Voor 47% gewijzigd door Ryceck op 29-07-2005 11:40 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

domme vergelijking hiero. waar heb ik ooit gezegd dat ik gelijk wil worden gesteld met een priest.....
nutteloos om je priests stats erbij te gaan halen lijkt me.

tuurlijk healed een priest beter.
Ik reageerde op de post waarin word gezegd dat ik te lage mana pool zou hebben en te slecht zou healen.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees dit om problemen te voorkomen.