Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.026 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:54:
[...]

TOTAL CRAP :(

Dus kan deze looting niet in me eentje doen. lvl 59 hunter met lvl 59 pet.

ze zijn lvl 54+ toch?
denk wel dat je het red met de juiste pet en goed gebruik van je dmg

als 60 shaman, kan ik er 1 soloen, maar kost me dat wel al me mana en een flinke chunk hp
Hydra schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:55:
[...]

Nogal. Ik weet niet hoe 't voor Rogues zit (die hebben 20 agi voor 1% crit nodig dacht ik), maar 30 agi voor Hunters is:
60 attack power = 4,3 dps
0,57% crit = 0.85% dps boost (Marks specced)
inderdaad, rogue uit mijn gguild zegt dat hij er 1.5% crit bij heeft gekregen en erg veel meer attackpower in vergelijking met zijn 2x Crusader die hij had (Dal rend set)

en dodge niet te vergeten :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:55:
[...]
Nogal. Ik weet niet hoe 't voor Rogues zit (die hebben 20 agi voor 1% crit nodig dacht ik), maar 30 agi voor Hunters is:
60 attack power = 4,3 dps
0,57% crit = 0.85% dps boost (Marks specced)
Bij ons @ Dragonmaw kost een +15 AGI 100G's.. ik vind dat nogal erg prijzig voor mezelf.
Qua ingredients is het een nette prijs maar ik heb het er niet voor over om 30 AGI er bij te krijgen om *iets* meer kans te krijgen op een crit. Door die +4 wpn dmg heb ik wel meer dmg op mn ambush/backstab en sinister strike. Zit nu zelf op een base crit van net geen 18% en dat zonder dikke gear ;)

Zowiezo hebben onze guildenchanters deze formula's nog niet dus kan hem ook niet voordeliger aanschaffen :9

Denk dat uiteindelijk de +15 agi enchants toch beter zijn voor je 'algehele' stats.. meer crit rate en meer attackpower. Keuzes...keuzes... ;)

[ Voor 10% gewijzigd door RaseriaN op 26-07-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee bedankt!

Alleen zit me al een paar minuten af te vragen hoe je een DKP-systeem betrouwbaar kunt houden.
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:01:
[...]

DKP = Dragon Kill Points, stamt af van oude MMO's, je verdient punten door mee te gaan op raids en die punten gebruik je om op drops te bieden

Proccen = het afgaan van een effect/enchant welke aanwezig is op het wapen voorbeeld: Change in hit to inflict 1-5 frost dmg. er is dus kans dat het wapen bij het raken van de vijand ook nog eens 1-5 frost damage, geeft, indien dit gebeurd, dan 'procced' hij

SM graveyard runs is gewoon grveyard soloe'n alles killen, dunegon uit, reset en dugneon in en opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:59:
[...]

ja dat is bij de eerste keer waar, maar als jij onyxia ondertussen al 20x heb gedaan mag ik wel verwachten dat je weet wat je moet doen ;)

Dat je het de eerste keer niet doet met 25 man en de 15 keer erna ook niet dat begrijp ik nog wel, maar ondertussen moet het al lang mogelijk zijn?
p.s. is onyxia alleen te doen wanneer je al die quests hebt gedaan? of kan je gewoon ook meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ja, je moet de volledige onyxia questlijn uitdoen (die vreemd genoeg een flink stuk uitgebreider is dan de MC attunement quest) vooraleer je binnenkan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Boeb0e schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:10:
ja, je moet de volledige onyxia questlijn uitdoen (die vreemd genoeg een flink stuk uitgebreider is dan de MC attunement quest) vooraleer je binnenkan.
Inderdaad. MC attunement is weinig anders dan een kleine detour in BRD. Voor de MC quests moet je meerdere keren BRD in, en met Windsor praten.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:12:
[...]
Inderdaad. MC attunement is weinig anders dan een kleine detour in BRD. Voor de MC quests moet je meerdere keren BRD in, en met Windsor praten.
MC Attunement is zelfs eventueel te solo'en als druid en rogue zijnde ;)
Ony QChain ben ik pas bij "Crumbled Note"... nog ff doorbijten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeb0e schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:10:
Ja ik zag al dat je heel wat heen en weer moet gaan met een brief etc...nou dan gaan we daaraan eens beginnen :D
Heb het eerste stukje al :D

Nou ik ga het dan maar eens proberen op die cliffbreakers. Hoop dat ik het aankan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren de onyxia quest helemaal afgerond. Mocht na een succesvolle UBRS raid van mijn guild 1 van de 2 gedropte 'blood' pakken. Ben maar meteen naar winterspring gevlogen om om de medaillon te krijgen: http://www.thotbott.com/?i=4829

Aangezien nog geen enkele guild op onze realm geprobeerd heeft om Onyxia down te krijgen, gaan wij dat als eerste proberen voor elkaar te krijgen. Ook is volgens een van de guildies ,die een lvl 60 shaman heeft op een andere realm, onyxia makkelijker dan MC. Geen idee of dat waar is, maar Onyxia spreekt mijzelf toch net iets meer aan dan MC :P

Trouwens, wat is die Stormwind Rendez-vous ongelooflijk vet zeg. Op een bepaald moment liepen meer dan 10 'lowbies' mee om te zien wat er nou precies gebeurde. Ook grappig was dat ondanks mijn waarschuwingen ze toch te dichtbij bleven staan want dus uiteindelijk resulteerde in gigantische slachtpartij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:22:
Heb gisteren de onyxia quest helemaal afgerond. Mocht na een succesvolle UBRS raid van mijn guild 1 van de 2 gedropte 'blood' pakken. Ben maar meteen naar winterspring gevlogen om om de medaillon te krijgen: http://www.thotbott.com/?i=4829

Aangezien nog geen enkele guild op onze realm geprobeerd heeft om Onyxia down te krijgen, gaan wij dat als eerste proberen voor elkaar te krijgen. Ook is volgens een van de guildies ,die een lvl 60 shaman heeft op een andere realm, onyxia makkelijker dan MC. Geen idee of dat waar is, maar Onyxia spreekt mijzelf toch net iets meer aan dan MC :P

Trouwens, wat is die Stormwind Rendez-vous ongelooflijk vet zeg. Op een bepaald moment liepen meer dan 10 'lowbies' mee om te zien wat er nou precies gebeurde. Ook grappig was dat ondanks mijn waarschuwingen ze toch te dichtbij bleven staan want dus uiteindelijk resulteerde in gigantische slachtpartij :P
Dat blood valt die regelmatig? want dat zal ik dan ook wel nodig hebben om de medallion te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:24:
[...]

Dat blood valt die regelmatig? want dat zal ik dan ook wel nodig hebben om de medallion te krijgen.
hij dropt elke keer, alleen meestal maar 1 tot 3 items per run. En je moet natuurlijk wel al zover zijn in de quest chain

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:26:
hij dropt elke keer, alleen meestal maar 1 tot 3 items per run. En je moet natuurlijk wel al zover zijn in de quest chain
Laatste keer dropten er 4, en er waren maar 4 mensen die 'em nodig hadden / uberhaupt zagen. Ik was er niet een van helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:26:
[...]

ja nee inderdaad! maar zal er eens mee beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Of je moet dezelfde mazzel als mij hebben dat er net een idioot een "Servant of Allistarj" SW keep in heeft gekregen waardoor bolvar afwezig was....
Quest abandoned, gewacht tot Bolvar terug was: "jeej nog eens". En dan in een party zitten met een n00b rogue die dacht van: "die bolvar is zo vet nie, die heb hulp nodig!" 3 slagen, rogue dood; dragon kijkt naar onschuldige priest (ik dus) en jaaaaaa hoor ik ook dood. Na 6 minuten bolvar nog niet gewonnen, dus ik gereleased: quest failed.

Uiteindelijk de quest maar gesolod uurtje of wat later :) Makkie, gewoon starten en in een hoekje gaan zitten :P
Maar best vet idd :P

[ Voor 25% gewijzigd door Ryceck op 26-07-2005 14:48 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Woutev schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:52:
[...]

Crusader = proc per x tijd .. oftewel, op een reaper procced het even vaak als een uber snel weapon

En idd, als warrior wil je een zo sloom mogelijk wapen =]
die tijd is gebaseerd op het aantal slagen die jij normaal met je wapen doet dus 1 extra slag met een super sloom wapen levert je dus aardig secondes winst op zodat ie dus sneller proct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
Onyxia en MC kan je niet echt met elkaar vergelijken.
MC heeft in totaal 10 bazen en en hele rij mobs. Daar loop je echt niet 'even' doorheen. Beste is ook om daar een zo groot mogelijke groep voor te krijgen en een groep die op elkaar is afgestemd.
Onyxia daarentegen is een stuk makkelijker.
Eerst moet je 4 tot 5 dragons afmaken (warders) en dan ben je al bij onyxia. Het is alleen zo dat Onyxia Moeilijker is dan de meeste bazen in MC, mede wegens mogelijkheden die ze heeft.

We hebben gisteren btw wel een erg goede run op haar gehad. 40 man, eerste try, op 4% bijna iedereen dood, ik was nog levend met een paar anderen, shamans ankh ress en zoveel mogelijk weer up krijgen. Hebben haar alsnog neer gekregen :D
Was een geweldige comeback aan het einde. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm, Onyxia is niet makkelijker dan MC in ieder geval. Wij blazen in een avondje door MC heen, en Onyxia wiped ons soms gewoon nog wel eens. Of een Deep Breath, of een van haar spooky aggro wipes waardoor ze es lekker door de casters heen gaat wandelen, of ze Tail Whip't iemand de eggs in -het kan allemaal! ;)

Veel succes als je het voor het eerst gaat proberen in ieder geval... hehe.

*edit*
Trouwens weer terug van weggeweest, de wekelijkse loot uit MC van afgelopen zondag:
Afbeeldingslocatie: http://www.affliction.co.uk/images/MC/mcloot_24-07-05.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:22
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:55:
[...]

Euhm, Onyxia is niet makkelijker dan MC in ieder geval. Wij blazen in een avondje door MC heen, en Onyxia wiped ons soms gewoon nog wel eens. Of een Deep Breath, of een van haar spooky aggro wipes waardoor ze es lekker door de casters heen gaat wandelen, of ze Tail Whip't iemand de eggs in -het kan allemaal! ;)

*edit*
Trouwens weer terug van weggeweest, de wekelijkse loot uit MC van afgelopen zondag:
[afbeelding]
* Jaloers is
Ik ga rushen naar de 60... :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
[...]

Wij blazen in een avondje door MC heen...
Door wat blazen jullie dan allemaal heen? Alle 10 bosses?

Kan helaas de loot niet zien, beperkt internet sucks :( >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

*edit*
[afbeelding]
stuur die EF boots en vestment maar naar Djengis op de bloodscalp realm
ik verwacht ze in mijn mail als ik straks om half 5 inlog thuis :P

veel cloth man :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arinen schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:10:
[...]

Door wat blazen jullie dan allemaal heen? Alle 10 bosses?

Kan helaas de loot niet zien, beperkt internet sucks :( >_<
Alles t/m Majordomo. Raggie gaan we waarschijnlijk vanavond weer proberen ;)
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:11:
[...]

stuur die EF boots en vestment maar naar Djengis op de bloodscalp realm
ik verwacht ze in mijn mail als ik straks om half 5 inlog thuis :P

veel cloth man :/
Tuurlijk joh, ff die database hacken zodat we wat aan dat vervelende BoP kunnen doen, en ik dupe ze wel ff in Maraudon :)

En ja, veel te veel cloth... op zich wel nodig want onze priests hadden al een maand of zo geen loot (zelfs geen Oogjes) gehad, maar er mag nu wel weer es Shaman loot droppen zoals mijn EF Gloves en Schoulderpads ;(

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:04
damn mijn server ligt vandaag 24 uur plat(US) :(

das ff flink balen

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:12:
[...]

[...]

Tuurlijk joh, ff die database hacken zodat we wat aan dat vervelende BoP kunnen doen, en ik dupe ze wel ff in Maraudon :)

En ja, veel te veel cloth... op zich wel nodig want onze priests hadden al een maand of zo geen loot (zelfs geen Oogjes) gehad, maar er mag nu wel weer es Shaman loot droppen zoals mijn EF Gloves en Schoulderpads ;(
Bij ons is het zelfde wij hebben ook bijna geen Priest loot :X
Shamans bij ons hebben wel meer dan genoeg, ik heb alle BoP items van Earthfury mis alleen nog beide BoE items :(.

Hebben jullie ragna al een keer down gekregen? Wij zijn nog steeds bezig fire ress gear te maken voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Pay it forward. Toen mijn Elf ooit eens level 8 was en op weg was naar Ironforge, hield ik mezelf bezig met buffen. If it moves, buff it. Na een paar minuten had ik ineens een level 54 dwergje achter me aan rennen. Ik buff en ga door met andere mensen buffen.

Geeft de dwerg me ineens geld. Ik klik eerst weg en zeg, nah dat hoeft niet, heb zelf ook wel geld. Had mezelf net 120 gold toegemaild dus wilde het niet echt eigenlijk. Hij zegt, nee je bent goed bezig, ga zo door en wil weer het geld geven. Ik accepteer het maar, dankjewel enzovoort.

Na vele levels moeten leven met deze "schuld last" op mijn schouders heb ik ook maar hetzelfde gedaan. Gisteren gewacht in de wetlands tot ik iemand zag langsrennen die net als ik buffhappy was om hem te belonen voor zijn goede sociale gedrag. Helaas maar twee mensen (allebei een druid) gevonden, moet dus nog een derde vinden ergens.

Zoneseek: Flink veel leuke cloth/leather drops, maar niet echt divers leuk voor alle classes. Jammer als je plate wilt ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:37:
[...]

Laatste keer dropten er 4, en er waren maar 4 mensen die 'em nodig hadden / uberhaupt zagen. Ik was er niet een van helaas.
in tegenstelling tot vroeger (1 drop per run) is het nu 2-4 blood per drop, alleen de mensen die deze laatste stap van de onyxiakeychain hebben kunnen het blood zien en looten, als er meer mensen zijn die het nodig hebben dan het blood dat er is, rollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
*edit*
[afbeelding]
Hunter Loot is aardig afwezig. Naar wie / wat is die Brutality Blade gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

ik heb weer wat meer plezier in het spel gekregen,
Heb op mijn pala (60) herbalism laten vallen, en daarvoor engineering genomen.
Zit er nu mee op 231, nog een paar leveltjes voor mijn gnomish deathray ^^.

Verder heb ik met mijn mage in iets van 3 uur een level geboost.
dat ging echt te hard.

140.000 xp voor 3 uurtjes vond ik nog niet zo slecht.
dit tezamen met 20 gold, libram voor 100hp op head or leg enchant. en een dozijn runecloth :)

Aoe grinden samen met een lvl 60 priest is fun :D

Hij moest meer honour krijgen bij argent dawn, dus gingen we in western plaguelands undeads aoe´en.

Ik was toen nog lvl 54. met een dosis rest xp.
per run deden we iets van 10/15 mobs. welke mij weer 200k per kill opleverde.
dit leverde me dus 2 tot 3k exp op :)
Hij lootte dus alle scourge stones om zijn reputatie te levelen.

vanavond nog maar een paar runs doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 14-09 22:41
Hydra schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:30:
[...]

Hunter Loot is aardig afwezig. Naar wie / wat is die Brutality Blade gegaan?
Ik ben ook de gelukkige eigenaar van de Brutality Blade (Rogue). Dit is imo primair een melee wapen.

[ Voor 16% gewijzigd door SiNisTrAD op 26-07-2005 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:12:
[...]

;(
Nou, als jullie Zondag die hele tent hebben gecleared, denk ik niet dat je die Bosses nog een keer kan slayen. Wij zij al meer als 2 uur bezig om alleen Luci en Magmaddar te slayen. En zelfs dat kost nog moeite, als je gewhipped word op trashmobs :(

Ben nou al bijna alle keren meegeweest nog steeds niks gewonnen. Gisteren viel er Arcanist, Might, Felheart en Priest gear. Komt omdat we nog steeds rollen i.p.v. DKP's gebruiken :|

Persoonlijk vind ik dat gear dan alleen gaat naar mensen die er altijd bij zijn of vaak bij zijn. Nog steeds maken newbees die voor het eerst mee gaan te veel kans om iets te winnen.

In principe zou ik nu al meer als genoeg DKP punten hebben gehad, om newbees er uit te bieden, maar helaas ik moet geduld hebben dat we alleen guild only kunnen gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:41:
[...]

Nou, als jullie Zondag die hele tent hebben gecleared, denk ik niet dat je die Bosses nog een keer kan slayen. Wij zij al meer als 2 uur bezig om alleen Luci en Magmaddar te slayen. En zelfs dat kost nog moeite, als je gewhipped word op trashmobs :(

Ben nou al bijna alle keren meegeweest nog steeds niks gewonnen. Gisteren viel er Arcanist, Might, Felheart en Priest gear. Komt omdat we nog steeds rollen i.p.v. DKP's gebruiken :|

Persoonlijk vind ik dat gear dan alleen gaat naar mensen die er altijd bij zijn of vaak bij zijn. Nog steeds maken newbees die voor het eerst mee gaan te veel kans om iets te winnen.

In principe zou ik nu al meer als genoeg DKP punten hebben gehad, om newbees er uit te bieden, maar helaas ik moet geduld hebben dat we alleen guild only kunnen gaan :/
een guild bij ons op de server (Nilbog) doet de volledig run TOT ragnaros in een uur of 4 a 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SiNisTrAD schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:41:
Ik ben ook de gelukkige eigenaar van de Brutality Blade (Rogue). Dit is imo primair een melee wapen.
Ik verwacht ook dat rogues compleet in een spast raken als een Hunter 't graag wil hebben hoor, maar dat is ongeveer 't enige van nut aldaar. Maargoed, ik zou sowieso lekker DKP opsparen voor een leuk set item of ranged weapon.
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:41:
Zijn er geen sites waar je DKP accounts op kunt zetten ofzo? Ik zou echt niet meerdere runs willen doen waar gewoon geloot werd. Laatste UBRS run met een pickup group zat er een erg irritante paladin bij die constant meteen lootte. Zulke mensen (was z'n eerste run) gun ik set-items niet heel erg als er goeie paladins bij zitten die wel goed bezig zijn en al tig runs gedaan hebben.

[ Voor 44% gewijzigd door Hydra op 26-07-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
Hydra schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:52:
[...]

Ik verwacht ook dat rogues compleet in een spast raken als een Hunter 't graag wil hebben hoor, maar dat is ongeveer 't enige van nut aldaar. Maargoed, ik zou sowieso lekker DKP opsparen voor een leuk set item of ranged weapon.

[...]

Zijn er geen sites waar je DKP accounts op kunt zetten ofzo? Ik zou echt niet meerdere runs willen doen waar gewoon geloot werd. Laatste UBRS run met een pickup group zat er een erg irritante paladin bij die constant meteen lootte. Zulke mensen (was z'n eerste run) gun ik set-items niet heel erg als er goeie paladins bij zitten die wel goed bezig zijn en al tig runs gedaan hebben.
check eens www.rooar.dk/dkp
dat is de DKP points systeem van onze guild. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
robobeat schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:56:
[...]

check eens www.rooar.dk/dkp
dat is de DKP points systeem van onze guild. Werkt perfect.
Dat systeem gebruiken wij (Infamous op Bladefist) ook. Werkt prima! En door alleen guild runs te doen voorkom je dat items geninjad worden, en krijg je nog DKP ook :) Ik kreeg gisteren Stormrage Cover nadat we Onyxia gekilled hadden voor 300dkp... weg punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 14-09 22:41
SouLmaN schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:00:
[...]

Dat systeem gebruiken wij (Infamous op Bladefist) ook. Werkt prima! En door alleen guild runs te doen voorkom je dat items geninjad worden, en krijg je nog DKP ook :) Ik kreeg gisteren Stormrage Cover nadat we Onyxia gekilled hadden voor 300dkp... weg punten :)
Hmm ik zag dat jullie ook MC Farmen voor leather/blood. Met hoeveel man doen jullie dat, lijkt me ook wel een goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:27
robobeat schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:51:
[...]

een guild bij ons op de server (Nilbog) doet de volledig run TOT ragnaros in een uur of 4 a 5.
Beetje zinloos opzich om alles tot Ragnaros te clearen, Domo respawned toch weer. Al is het wel te doen in een uurtje of 5, meestal doen we echter Luci/Magmadar 's avonds laat als MC net reset, de tweede dag alles tot Domo en daarna Rag. (Woensdag weer Rag down, hoop ik).

Brutality blade interesseert me niets als 30/8/13 rogue, ik wacht wel op gutgore/perdition's en CHT offhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
HolyCorn schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:52:
Weet iemand of het mogelijk is of een warlock die al z'n epic mount heeft om Lord Hel'nurath nog een keer te laten spawnen ivm z'n loot ?
Ja dat is mogelijk.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
Purechaos schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:10:
[...]

Beetje zinloos opzich om alles tot Ragnaros te clearen, Domo respawned toch weer. Al is het wel te doen in een uurtje of 5, meestal doen we echter Luci/Magmadar 's avonds laat als MC net reset, de tweede dag alles tot Domo en daarna Rag. (Woensdag weer Rag down, hoop ik).

Brutality blade interesseert me niets als 30/8/13 rogue, ik wacht wel op gutgore/perdition's en CHT offhand.
wil niet zeggen dat ze daarna ragnaros niet pakken. alleen maar een aanduiding van ^_^ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
robobeat schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:51:
[...]

stormscale 8) in welke guild zit je?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
evilpin0 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:19:
[...]

stormscale 8) in welke guild zit je?
Obliterate / "Goes Berserk" ( het was vroeger Goes Berserk, maar omdat de Guild master niet meer kwam opdagen hebben we nieuwe guild moeten maken)

[ Voor 27% gewijzigd door Arinen op 26-07-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLmaN schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:00:
[...]

Wie in infamous ben jij dan >:)
Ik ben Ardygon iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
Arinen schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:26:
[...]

Obliterate / "Goes Berserk" ( het was vroeger Goes Berserk, maar omdat de Guild master niet meer kwam opdagen hebben we nieuwe guild moeten maken)
klopt ^^ we zijn goede vrienden / guildies. We wonen samen in een apartement :P lekker wow spelen met zijn tweeën :)

[ Voor 3% gewijzigd door robobeat op 26-07-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 23:38
Skeiron schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:44:
[...]

Klopt en bij instant casts mits dit niet veranderd is gebeurd er niks.. geen cast time is geen extra damage/heal..
Dat is niet waar. Warlocks kunnen Shadowburn krijgen via talent. Dat is een instant die een shard gebruikt en 15 seconden cooldown heeft. Als je naar post van Creshinnibon op US forum kijkt, die ik hier onder heb gelinked, zie je dat die 43% bonus krijgt van +damage gear.

http://forums.worldofwarc...0246&p=1&tmp=1#post380246

offtopic:
Als iemand anders dit al heeft gezegd vergeet dit dan maar. Wou alleen direct reageren en niet eerst 5 pagina's door lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
robobeat schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:37:
[...]

klopt ^^ we zijn goede vrienden / guildies. We wonen samen in een apartement :P lekker wow spelen met zijn tweeën :)
ingame nicks? :D

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiNisTrAD schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:41:
[...]

Brutality Blade en Viskag the Bloodletter volgens mij own je dan vet als Rogue :P
Alhoewel een Corehound Tooth en Dragonfange Blade als dagger build Rogue own je volgens mij ook heel erg :9~

Ja mijn Rogue is ook al 33 het schiet al op ik speel nu met 2 zwaarden, ik denk dat ik gewoon eerst maar 21/8/22 talent build aan houd. Is misschien niet de meest orginele build, maar het is wel een build waar je zowel met zwaarden als met daggers kan klooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:03:
[...]

Brutality Blade en Viskag the Bloodletter volgens mij own je dan vet als Rogue :P
Alhoewel een Corehound Tooth en Dragonfange Blade als dagger build Rogue own je volgens mij ook heel erg :9~
http://wow.allakhazam.com/profile.html?168489

Een van onze (nu erg arme) rogues ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:29:
[...]

Hoi Ardy! Dadelijk SM maar ff doen voor je helmpie? ;P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:09:
[...]

http://wow.allakhazam.com/profile.html?168489

Een van onze (nu erg arme) rogues ;)

[...]

Hoi Ardy! Dadelijk SM maar ff doen voor je helmpie? ;P
Wat bedoel je met SM?

Ik snap al die afkortingen niet hoor haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Purechaos schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:10:
Ik weet vrij weinig van MC hoor, maar dan kun je Domo toch gewoon twee keer doen? Als in, extra loot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Hydra schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:30:
[...]

Ik weet vrij weinig van MC hoor, maar dan kun je Domo toch gewoon twee keer doen? Als in, extra loot?
Nee je krijgt maar 1x loot.

[ Voor 24% gewijzigd door Jaded op 26-07-2005 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Muh, dan heeft 't weinig zin inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:29:
[...]

Ardygon ? Ik ben Buckleberry in Infamous, maar ik zie geen Ardygon staan in guild :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLmaN schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:33:
[...]

Ardygon ? Ik ben Buckleberry in Infamous, maar ik zie geen Ardygon staan in guild :P
Busted !

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Azjol Nerub vloog er net uit. Andere servers ook?

Edit: World Server down. :(

[ Voor 26% gewijzigd door CJ op 26-07-2005 20:21 ]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Mijn problemen zijn weer opgelost, het lag inderdaad aan het geheugen. WoW wil gewoon niet samenwerken met Corsair XMS platinum modules op mijn bordje, geheugen werkt verder prima met alles andere spellen, behalve met WoW dus. Nu weer terug naar 1gig oud geheugen :(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLmaN schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:33:
[...]

Vraag in /g maar eens wie ik ben, dan krijg je genoeg te horen, geloof me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Hmm, het schijnt dat op Azjol Nerub geheel Kalimdor plat ligt. Lekker net nu we bezig waren in DM. :( Met m'n alt kon ik er wel op komen want die zat in Eastern Kingdoms. Nu dus een server restart. Lekkere boel weer. Al een tijd lang last van instance lag (heel vervelend in MC) en de laatste tijd ook van mailsystem traagheid.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 20:30:
[...]

Vraag in /g maar eens wie ik ben, dan krijg je genoeg te horen, geloof me ;)
Je maakt me nieuwsgierig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O-)
Ik had een lvl60 gnome mage en ik vond het mage spelen behoorlijk saai te vinden. Had ook wat vrienden aan de horde kant dus heb mn mage deleted en horde gererolled. Al mn gear gedisenchant en shards verkocht. Daarnaast had ik ook de Staff of Dominance en die heb ik toen gevendored, dat vonden ze bij Infamous niet echt leuk aangezien ze me al een keer 30 min gecamped hebben op lvl30 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de Thottbot search staat btw dat er ook beter items dan Epic zouden moeten zijn klopt dit ??

Het lijkt mij sterk maar waarom staat het anders op thottbot ?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
er zijn ook legendary en artifact items, dit is een van de weinige legendary's: Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:14

DinX

Motormuis

Hmmm

* DinX zit met een zwaar dilemma ivm respeccen.
Zou ik respeccen of niet. Ik ben nu een lvl 45 ele/enh shaman. Tot een lvl of 42 was ik altijd bij de top dmg dealers in instances (SM altijd op kop, ulda 2de of 3de). Met Uldaman ging de dmg er ivm de rest al op achteruit (was toen lvl 43-44) en nu met Zul'farrak sta ik 4de :X

Zojuist met Zul'farrak ook vaak moeten mee helpen healen omdat de party daar veel beter mee geholpen was.

Nu zit ik te denken aan een restoration build. Eventueel met mana tide. Zijn er hier nog Shamans die rond ongeveer mijn level gerespecced hebben ?
Ik twijfel namelijk wat aan die restoration build omdat ik toch geregeld wat pvp doe, ik heb schrik dat ik daar fel ga onderdoen dan.

Mijn char nu: http://wow.allakhazam.com/profile.html?202360

Ik ben goed gebalanceerd imho tussen hp / mana en armor, dus ik kan een beetje alle rollen doen.

[ Voor 19% gewijzigd door DinX op 26-07-2005 21:53 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
Yellow|A schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:22:
Pay it forward. Toen mijn Elf ooit eens level 8 was en op weg was naar Ironforge, hield ik mezelf bezig met buffen. If it moves, buff it. Na een paar minuten had ik ineens een level 54 dwergje achter me aan rennen. Ik buff en ga door met andere mensen buffen.

Geeft de dwerg me ineens geld. Ik klik eerst weg en zeg, nah dat hoeft niet, heb zelf ook wel geld. Had mezelf net 120 gold toegemaild dus wilde het niet echt eigenlijk. Hij zegt, nee je bent goed bezig, ga zo door en wil weer het geld geven. Ik accepteer het maar, dankjewel enzovoort.

Na vele levels moeten leven met deze "schuld last" op mijn schouders heb ik ook maar hetzelfde gedaan. Gisteren gewacht in de wetlands tot ik iemand zag langsrennen die net als ik buffhappy was om hem te belonen voor zijn goede sociale gedrag. Helaas maar twee mensen (allebei een druid) gevonden, moet dus nog een derde vinden ergens.

Zoneseek: Flink veel leuke cloth/leather drops, maar niet echt divers leuk voor alle classes. Jammer als je plate wilt ;)
ik liep met mn priestje genaamd "Blondje" in astranaar... kom een poppetje tegen genaamd "hete".. ook een bufje..

ja zegt ie ineens, je heb sjans.. ik oow..?

hij zegt volg mij..

ik doe netjes wat ie vraagt..

opent ie een tradevenster.. geeft ie me 10,5G...

vraag zo, joh waar heb ik dat aan verdiend.? hij ging zn char deleten.. lucky me _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:18:
[...]

O-)
Ik had een lvl60 gnome mage en ik vond het mage spelen behoorlijk saai te vinden. Had ook wat vrienden aan de horde kant dus heb mn mage deleted en horde gererolled. Al mn gear gedisenchant en shards verkocht. Daarnaast had ik ook de Staff of Dominance en die heb ik toen gevendored, dat vonden ze bij Infamous niet echt leuk aangezien ze me al een keer 30 min gecamped hebben op lvl30 :7
Hehe, evil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DinX schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:52:
Hmmm

* DinX zit met een zwaar dilemma ivm respeccen.
Zou ik respeccen of niet. Ik ben nu een lvl 45 ele/enh shaman. Tot een lvl of 42 was ik altijd bij de top dmg dealers in instances (SM altijd op kop, ulda 2de of 3de). Met Uldaman ging de dmg er ivm de rest al op achteruit (was toen lvl 43-44) en nu met Zul'farrak sta ik 4de :X

Zojuist met Zul'farrak ook vaak moeten mee helpen healen omdat de party daar veel beter mee geholpen was.

Nu zit ik te denken aan een restoration build. Eventueel met mana tide. Zijn er hier nog Shamans die rond ongeveer mijn level gerespecced hebben ?
Ik twijfel namelijk wat aan die restoration build omdat ik toch geregeld wat pvp doe, ik heb schrik dat ik daar fel ga onderdoen dan.

Mijn char nu: http://wow.allakhazam.com/profile.html?202360

Ik ben goed gebalanceerd imho tussen hp / mana en armor, dus ik kan een beetje alle rollen doen.
tip

respec naar 30/21 enh/resto
of naar 30/21 ele/resto

in beide gevallen heb je 21 in Resto voor improved lesser heal, en nature's swiftness

je mist dan alleen in je combat tree je top talent (Stormstrike/die 100% crit?)

perfect om te healen in instances/partys en alsnog een goeie dmg dealer (zelf prefeer ik dan de enhencement omdat je dan je mana kan bewaren voor je heals, dit in tegenstelling tot elemental/resto

mana tide spec je pas als je lvl 60 bent en je met je guild echt hard MC in gaat, doe je dit niet, hoef je ook geen mana tide te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:37:
[...]

tip

respec naar 30/21 enh/resto
of naar 30/21 ele/resto

in beide gevallen heb je 21 in Resto voor improved lesser heal, en nature's swiftness

je mist dan alleen in je combat tree je top talent (Stormstrike/die 100% crit?)

perfect om te healen in instances/partys en alsnog een goeie dmg dealer (zelf prefeer ik dan de enhencement omdat je dan je mana kan bewaren voor je heals, dit in tegenstelling tot elemental/resto

mana tide spec je pas als je lvl 60 bent en je met je guild echt hard MC in gaat, doe je dit niet, hoef je ook geen mana tide te nemen
Mja, aan zoiets zat ik al te denken eigenlijk. En waarschijnlijk dan enh/resto. Je zit in enh toch met wat totem buffs die je gaat gebruiken in je support rol.
En als je dan uiteindelijk toch voor healbot gaat kan je beter ele laten liggen omdat je de mana van die shocks beter kan gebruiken om te healen.
Al kan je met voldoende punten in ele behoorlijk wat dmg van op afstand doen.

Onyxia gemold op BL, vandaar de server probs waarschijnlijk

[ Voor 5% gewijzigd door DinX op 26-07-2005 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
server probs omdat iemand een raidboss molt? vast niet =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
DinX schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:50:
[...]

Mja, aan zoiets zat ik al te denken eigenlijk. En waarschijnlijk dan enh/resto. Je zit in enh toch met wat totem buffs die je gaat gebruiken in je support rol.
En als je dan uiteindelijk toch voor healbot gaat kan je beter ele laten liggen omdat je de mana van die shocks beter kan gebruiken om te healen.

Nee onze server is gewoon lens. Heerlijk crash bij Ragnaros, 1e try waren we op 44% en we hadden geen 2de try daardoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Yay!

Best wel een klote run door Scholomance gehad. Klote kwa loot, voor een PUG ging het best goed gelukkig, wel een leuke groep ook. Maargoed, ik rollde dus echt crap op greed items, en ook m'n beaststalker cap dropte niet.

Maar de Ancient Bone Bow dus wel! Ik ben een ERG happy Hunter nu, hiervoor gebruikte ik nog steeds de Verdant Keeper's Aim die ik jaren terug gekregen heb. Bovendien ziet die bow d'r ook nog eens erg vet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baaaaaaaaah!
Eerste keer dat we met Golemagg vechten.... wipe op 1-fucking-% :(

EDIT:
gelukkig ging ie in de volgende try wel neer. Helaas had i keerder op de avond al Lawbringer Bracers gewonnen, dus had ik te weinig DKP om de andere pallies te outbidden op de BP die dropte :(

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Blah! Wat is BRD toch lelijk. Dat lyceum zijn we 4 keer gewiped. Kan ik ook niet makkelijk self-ressen. Eindelijk gelukt door te breken, iedereen pissig maar toch weer blij ;) Emperor ging snel snel dood, geen phat loot jammer genoeg maar wel een grappig ringetje van Thrall. Al met al eindelijk klaar in BRD. Nu tijd voor BRS, Strat, Scolo etc etc en hopen voor wat Earthfury gear e.d.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
raserian, gz met je 60 ;)

Net ook even 22 gedinged, en aan de questchain voor stalvan begonnen, zit inmiddels aan 22,5 nu :P als ik nu stalvan kill krijg ik 5k exp ofzo, maar die gast is een 30 elite :P
Morgen even een guildie meevragen... :)

Toenstrax is ragnaros down gegaan op onze server, best tof eigelijk, de lvl 60's waren een feestje in IF aan het vieren. Morgen weer een wow dag, misschien wel tot 24 lvl'en, maar zonder veel rested gaat dat niet lukken ben ik bang. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Rofl, nu in 10 min server restart op Burning Legion. Server draait weer effe stabiel nu.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Nouja het lag niet aan het geheugen, ook het oude geheugen waar WoW altijd mee gedraaid heeft krijgt nu die reboot. Net XP opnieuw erop gegooid. ff kijken hoe het nu gaat :(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok vraagie.. ben een warlock,, en uhm heb nu 2 gloves gevonden,, de eerste met +5 stamina en +6 spirit (28 armor)en de tweede met +5 stamina en *5 intellect. (26 armor) welke is de beste keus voor deze class? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 02:38:
ok vraagie.. ben een warlock,, en uhm heb nu 2 gloves gevonden,, de eerste met +5 stamina en +6 spirit (28 armor)en de tweede met +5 stamina en *5 intellect. (26 armor) welke is de beste keus voor deze class? alvast bedankt
ik denk de laatste, sta/int. Gebruiken mages ook...
Kijk naar je dreadmist set, ook meer int/sta als de rest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
Hmm vandaag in MC gehennas en garr gecleared met slechts 1 whipe @ garr (jaja, we zijn net begonnen in MC, oefening baart kunst). Onderweg dropped er van thrashmobs Nightslayer Bracelets, heb ik dus gewonnen. Gehennas dropte nightslayer gloves maar toen had ik geen DKP's meer. Nog steeds gutgore ripper niet gezien van Garr maar ja, ben bijna exalted met Stormpike dus dan haal ik The Lobotomizer wel, scheelt ook weer DKP en kan ik sparen voor goeie offhand, CHT oid.

Trouwens Zoneseek, niet persoonlijk bedoeld maar sommige lui van jouw guild vind ik nogal vervelende mannetjes. :X Rep leechen in battlegrounds en laten we het maar niet hebben over het IRC channel :|

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:05

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 02:38:
Voor een caster is intellect en stamina verreweg het belangrijkste, voor een priest komt daar ook nog eens spirit bij.

Het beste kun je kijken naar eagle of owl gear. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DinX schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:50:
[...]

totem buffs zijn kut

standaard 30/21 enhencement/resto build:

Restoration Mastery
Tidal Focus Rank 5
Ancestral Healing Rank 5
Improved Lesser Healing Wave Rank 5
Tidal Mastery Rank 5
Nature's Swiftness Rank 1
Restoration Total: 21

Enhancement Mastery
Ancestral Knowledge Rank 5
Thundering Strikes Rank 5
Improved Ghost Wolf Rank 2
Improved Lightning Shield Rank 3
Two-Handed Axes and Maces Rank 1
Flurry Rank 5
Parry Rank 1
Improved Windfury Weapon Rank 2
Toughness Rank 5

enhencement zijn nu 29 punten, probleem is dat je 1 punt ergens in moet stoppen voordat je toughness nog kan nemen, dus die is vrijblijvend waar jij hem het beste tot zijn recht vind komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 08:00:
[...]

totem buffs zijn kut

standaard 30/21 enhencement/resto build:

Restoration Mastery
Tidal Focus Rank 5
Ancestral Healing Rank 5
Tidal Mastery Rank 5
Restoration Total: 21

Enhancement Mastery
Ancestral Knowledge Rank 5
Thundering Strikes Rank 5
Flurry Rank 5
Parry Rank 1
Improved Windfury Weapon Rank 2
Toughness Rank 5

enhencement zijn nu 29 punten, probleem is dat je 1 punt ergens in moet stoppen voordat je toughness nog kan nemen, dus die is vrijblijvend waar jij hem het beste tot zijn recht vind komen
De enhancement daarvan heb ik al ongeveer op de toughness en (volledige) ancestral knowledge na.
Maar is het niet beter om shield specialization te nemen. Want ancestral knowledge geeft je 5% mana meer, dat is niet bepaald veel. Als je bijvoorbeeld 2500 mana hebt, dan wordt dat 125 mana meer. Daar heb j nog geen halve shock voor.

Ik heb nu 36 punten te besteden op lvl 45, ik zat dan aan het volgende te denken:

Restoration:
Tidal Focus Rank 5
Ancestral Healing Rank 5
Tidal Mastery Rank 5

Dat is al zoals jji het gaf, ljikt me ook de meest logische keuze om zo snel mogelijk nature's swiftness te krijgen.

Enhancement:
Shield Specialization Rank 5
Flurry Rank 2

Ik ben dan nu wel thundering strikes, 3 ranks flurry en improved windfury weapon kwijt, maar ik ga de volgende levels toch bijna alleen maar Zul'farrak doen, en dan maar mee als (prim) healer. Als ik dan 5 lvl's Zul'farrak gedaan heb dan heb ik weer wat puntjes gestoken in Thundering Strikes en flurry. En zo dan verder m'n enhancement opbouwen.
Ik denk dat dat een vrij goede keuze is, op pvp na. Als is Nature's Swiftness ook handig in PvP. Je hebt als het ware 1000 hp meer ofzo (instant healing wave)

Op dezem anier kan ik dan ten volle m'n healing capaciteiten gebruiken in de instances die ik nu vooral doe.

[ Voor 4% gewijzigd door DinX op 27-07-2005 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DinX schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 08:18:
[...]

De enhancement daarvan heb ik al ongeveer op de toughness en (volledige) ancestral knowledge na.
Maar is het niet beter om shield specialization te nemen. Want ancestral knowledge geeft je 5% mana meer, dat is niet bepaald veel. Als je bijvoorbeeld 2500 mana hebt, dan wordt dat 125 mana meer. Daar heb j nog geen halve shock voor.
unbuffed op lvl 60 heb ik nu 4,5K mana en dan heb ik nog niet eens echt goede gear

die 5% kan net de flashheal zijn die het verschil maakt
die shield skill kan je doen, is voorkeur, maar ik ben practisch nooit MT of OT dus die extra kans op block is voo mij verwaarloosbaar, maar zoals gezegd, das voorkeur
Ik ben dan nu wel thundering strikes, 3 ranks flurry en improved windfury weapon kwijt, maar ik ga de volgende levels toch bijna alleen maar Zul'farrak doen, en dan maar mee als (prim) healer. Als ik dan 5 lvl's Zul'farrak gedaan heb dan heb ik weer wat puntjes gestoken in Thundering Strikes en flurry. En zo dan verder m'n enhancement opbouwen.
Ik denk dat dat een vrij goede keuze is, op pvp na. Als is Nature's Swiftness ook handig in PvP. Je hebt als het ware 1000 hp meer ofzo (instant healing wave)
NS = gratis heal/lightning bolt/cl

wat jij wil :) elke die hard PvP shaman heeft volgens mij NS

Prim Healer in zul farrak ge je niet trekken, tenzij je team goed oplet :) en je veel pauzes neemt

30/21 is ene prima PvP build, zowel ele als enhe

je kan ook eventueel de PvP powerhouse nemen 22/7/22 , kan je ook nog redelijk healen

zolang je die 21 in resto hebt kan je prima healen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
sry voor late reactie, maar onze ingame nicks zijn Morphling en Robobeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 08:28:
[...]

unbuffed op lvl 60 heb ik nu 4,5K mana en dan heb ik nog niet eens echt goede gear

die 5% kan net de flashheal zijn die het verschil maakt
die shield skill kan je doen, is voorkeur, maar ik ben practisch nooit MT of OT dus die extra kans op block is voo mij verwaarloosbaar, maar zoals gezegd, das voorkeur

[...]

NS = gratis heal/lightning bolt/cl

wat jij wil :) elke die hard PvP shaman heeft volgens mij NS

Prim Healer in zul farrak ge je niet trekken, tenzij je team goed oplet :) en je veel pauzes neemt

30/21 is ene prima PvP build, zowel ele als enhe

je kan ook eventueel de PvP powerhouse nemen 22/7/22 , kan je ook nog redelijk healen

zolang je die 21 in resto hebt kan je prima healen namelijk
Mja, als je echt alleen maar voor PvP wil dan had ik nog een andere build gezien, 29/31. Dat was een kerel die zelfs UBRS, LBRS enzo deed als main tank. Stonden dan screenshots bji, dus dat werkte wel. Hij deed zo ook een enorme dps, dus perfect voor de BG. Daar moet je toch niet aankomen met healen (WG toch niet) in veel gevallen.

En NS is toch geen gratis cast ? Gewoon een nistant toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DinX schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 08:36:
[...]

Mja, als je echt alleen maar voor PvP wil dan had ik nog een andere build gezien, 29/31. Dat was een kerel die zelfs UBRS, LBRS enzo deed als main tank. Stonden dan screenshots bji, dus dat werkte wel. Hij deed zo ook een enorme dps, dus perfect voor de BG. Daar moet je toch niet aankomen met healen (WG toch niet) in veel gevallen.

En NS is toch geen gratis cast ? Gewoon een nistant toch ?
NS is instant ja, dat bedoelde ik ook :)

mja 29/31 kan ook

zelf zou ik dat niet willen, want ook al kan je wel MT doen, je mist de aggro gen skills van een warrior
enige wat hij kan doen om aggro te houden van 1 mob, is rockbiter en es spammen
en dan maar wisselen van target,

denk dat als je dat wil je beter een warrior had kunnen rollen imho

de 29/31/0 is inderdaad veel harde dmg, maar ook veel downtime, voor pvp mischien wel een optie, maar mischien ben ik te verslaafd aan mijn resto tree :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imodium schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 04:09:
Hmm vandaag in MC gehennas en garr gecleared met slechts 1 whipe @ garr (jaja, we zijn net begonnen in MC, oefening baart kunst). Onderweg dropped er van thrashmobs Nightslayer Bracelets, heb ik dus gewonnen. Gehennas dropte nightslayer gloves maar toen had ik geen DKP's meer. Nog steeds gutgore ripper niet gezien van Garr maar ja, ben bijna exalted met Stormpike dus dan haal ik The Lobotomizer wel, scheelt ook weer DKP en kan ik sparen voor goeie offhand, CHT oid.

Trouwens Zoneseek, niet persoonlijk bedoeld maar sommige lui van jouw guild vind ik nogal vervelende mannetjes. :X Rep leechen in battlegrounds en laten we het maar niet hebben over het IRC channel :|
We hebben dr een officiele regel voor ingesteld, dat de eerste die zoiets flikt druit getrapt wordt. Denied zijn overigens nog erger er mee. Overigens was hij gewoon aan t eten en drukte op z'n forward toets om de zoveel tijd, als je het over Lith hebt ;)

Ons IRC channel is zo stil als wat, dus ik snap eigenlijk niet waar je het over hebt. En onze forums zijn bijzonder populair :D
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:18:
[...]

O-)
Yep, en nu issie een orc Warrior, net als ik. For the Horde! ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 08:49:
[...]

NS is instant ja, dat bedoelde ik ook :)

mja 29/31 kan ook

zelf zou ik dat niet willen, want ook al kan je wel MT doen, je mist de aggro gen skills van een warrior
enige wat hij kan doen om aggro te houden van 1 mob, is rockbiter en es spammen
en dan maar wisselen van target,

denk dat als je dat wil je beter een warrior had kunnen rollen imho

de 29/31/0 is inderdaad veel harde dmg, maar ook veel downtime, voor pvp mischien wel een optie, maar mischien ben ik te verslaafd aan mijn resto tree :)
Mja, vanavond maar een respeccen naar m'n build van hierboven (5g :X). En dan kjiken of het meevalt. Ik vond het vroeger erg fijn om te halen als lvl 40 NE druid, dus dat zal wel meevallen. En dan kan ik laten nog kijken of ik puur op instances (resto) of BG wil (enh/ele)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:35
Op aanraden gisteren voor het eerst SM:graveyard gedaan... voor zijn vele en vooral goede drops.

Nah, zal mijn slechte geluk wel weer zijn ofzo, we hebben 5 runs gedaan 1 green, 30s en dan 5 drops van die boss.. maar allemaal waardeloos. :S

Vanaaf maar weer Cath en Arm doen dan. Moet nog 40g hebben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Qoriox schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:10:
Op aanraden gisteren voor het eerst SM:graveyard gedaan... voor zijn vele en vooral goede drops.

Nah, zal mijn slechte geluk wel weer zijn ofzo, we hebben 5 runs gedaan 1 green, 30s en dan 5 drops van die boss.. maar allemaal waardeloos. :S

Vanaaf maar weer Cath en Arm doen dan. Moet nog 40g hebben :S
we ?

graveyard runs doe je solo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:14:
[...]

we ?

graveyard runs doe je solo :P
Mja I know..maar was nog maar net 39 en had een 38 shamannetje die graag mee wilde!
Hoe dan ook, dat zou de gulheid van die spookjes niet moeten beinvloeden lijkt mij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Qoriox schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:16:
[...]

Mja I know..maar was nog maar net 39 en had een 38 shamannetje die graag mee wilde!
Hoe dan ook, dat zou de gulheid van die spookjes niet moeten beinvloeden lijkt mij :-)
nee maar wel jouw deel :P

spookjes droppen zoweiso 6s elk ongeveer,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Is dat zo? Hmm moet ik toch maar even op letten dan... kreeg het idee dat ze geen hol dropte.
Nahja, het is wel een fun instance(je)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Gisteren eindelijk LvL60 gedinged! Na 20 dagen played vond ik het wel eens tijd worden om LvL60 te worden ;) Heb veel mensen geholpen in die tijd dus daarom heb ik ook redelijk veel gametijd nodig gehad om tot dat lvl te komen.

Toch blijft het jammer dat je je exp balk niet meer kan vullen.. tis zo leeg ineens in mn Nurfed Unitframe (heb nu opeens nog maar 2 balkjes :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:27:
Gisteren eindelijk LvL60 gedinged! Na 20 dagen played vond ik het wel eens tijd worden om LvL60 te worden ;) Heb veel mensen geholpen in die tijd dus daarom heb ik ook redelijk veel gametijd nodig gehad om tot dat lvl te komen.

Toch blijft het jammer dat je je exp balk niet meer kan vullen.. tis zo leeg ineens in mn Nurfed Unitframe (heb nu opeens nog maar 2 balkjes :P )
vult zich vanzelf met rested indicatie :P

mijn perl unitframe heeft nog steeds 3 balkjes 100% rested

20 dagen, boeit dat? :)

je hebt toch lol gehad, das belangrijkste, nu komt de grote proef of je het op lvl 60 nog steeds leuk blijft vinden

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 27-07-2005 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:56

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Gisteren een aantal stv quests afgemaakt. Was naga's aan het killen, doemt er achter mij een shaman op. Ik was bezig met killen, maar zwaai even naar hem en draai me weer om, naar mijn naga (bijna dood).

En ja hoor, hij loopt naar me toe en begint met zijn bijltje op me in te hakken :D

Ik ging gewoon door met het afmaken van die naga en gooide toen mijn shield op. Had gisteren gelezen dat je beste defense tegen totems, gewoon ervan weglopen was, zodat hij ze bleef casten en zo out of mana raakte. Werkte verdomme nog ook :D

Uiteindelijk ging die shammy ondanks zijn hogere level en snelle heals roemloos ten onder.

Toen ik me omdraaide om te gaan eten en drinken, zag ik nog net een warrior van het strand wegvluchten en het water induiken. Hij wilde blijkbaar komen helpen maar had deze 'outcome' niet verwacht. Domme fout die hij maakte: Hij zwom dieper en dieper het booty bay water in. Hij wist zeker niet dat ik een 'langere adem' heb, onder water :P

Needless to say was het een kwestie van adem of hp, welke zou het eerste opraken.

Heb ook 42 gedinged en weer wat leuke skills gekocht. Zit nu bij warrior nation en dat bevalt me goed. Leuke mensen in de guild, en stukken minder noobs dan eerst.

Over een paar weken spelen kan ik weer met dalord gaan questen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Jee, jij gaat echt super snel Thalan. Speel je elke avond een x aantal uur, of heb je gewoon goede grindspots? ik hang nu alweer een week in de 35-39 range.. is niet vooruit te branden. Speel toch wel redelijk wat, uurtje of 2 a 3 5 dagen in de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:33:
[...]

vult zich vanzelf met rested indicatie :P

mijn perl unitframe heeft nog steeds 3 balkjes 100% rested

20 dagen, boeit dat? :)

je hebt toch lol gehad, das belangrijkste, nu komt de grote proef of je het op lvl 60 nog steeds leuk blijft vinden
Nou dat is het rare, normaal zijn het 3 balken, HP/Energy/Exp (blauw of paars, met of zonder rested totaal erbij) Nu is die complete exp balk weg :) Niet dat het erg is.. tis gewoon ff wennen na zo lang spelen ;)

Nee boeit totaal niks, en heb echt bergen met plezier gehad!
Nog leuk vinden? Moet wel lukken, heb de hele BRD/BRS/Strat/Scholo/MC/Onyxia/BWL questlijn nog niet gehad! Beetje met opzet laten liggen en me eigen met grinden en normale quests bezig gehouden. Nu begint het instance/set verzamel verhaal pas echt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Qoriox schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:41:
Jee, jij gaat echt super snel Thalan. Speel je elke avond een x aantal uur, of heb je gewoon goede grindspots? ik hang nu alweer een week in de 35-39 range.. is niet vooruit te branden. Speel toch wel redelijk wat, uurtje of 2 a 3 5 dagen in de week.
Als je het gevoel hebt dat het niet vooruit komt, kun je gewoon even een tijdje flink gaan grinden. Ik heb ook vaak geen zin om bepaalde quests te doen ("breng item X naar persoon Y welke te vinden is achter een willekeurige boom in een andere zone waar lekker geen flightpath naartoe is"), en dan zit je na een tijdje zonder goeie quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit hier iemand op Dark Surrow? Ik speel het namelijk net en al mijn vrienden zitten daar ook maar het is volgens mij een hele dun bevolkte server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Ik heb even een vraagje aan de rogue´s onder ons.

Wat is nou precies het verschil tussen main hand en offhand.
Dat is nou wel iets wat ik niet helemaal snap.

Waarom is dit of dat wapen beter dan de ander voor de offhand?
Zou iemand mij dit kunnen uitleggen?

ook waarom een sloom wapen beter zou zijn voor main of off?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Qoriox schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:41:
[...]

Ik doe niet echt iets speciaals om zo snel te gaan, en een grinden heb ik een broertje dood. Hoogstens als ik nog 5000xp moet om te levelen ofzo, dan ga ik nog wel es even snel door wat mobs heen met mijn succy, maar other then that doe ik puur quests en instances.

Gisteren een SM run gedaan met een pug, ging aardig goed deze keer, en ivm de afwezigheid van een mage mocht ik nu eens een keertje schitteren bovenaan de dmgmeters. Een leuke manier om je dps op de meter flink te boosten: Tank Taunt, jij gooit 3 cast dots op de Mtmob en 2 instacasts op de adds, en daarna rain of fire 1 of 2 keer eroverheen. Imp voor threat reduce, firestone en curse of elements voor extra dmg.

Je ziet die getalletjes flink vliegen dan hoor :D

Reden dat ik wel redelijk hard ga, is omdat ik alles al een keer meegemaakt heb met mijn rogue. Ik weet dus van de meeste quest wel wat ik ervoor krijg, of ze moeilijk zijn, de tijd waard zijn, en wat de rewards zijn, en ook waar ik ze moet halen/voltooien. En dus spaar ik in zekere zin wel tijd ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Tpn schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:01:

Je mainhand is het sterkste, simpel gezegd. Dus een wapen in je mainhand doet gewoon 100% van de schade die het wapen zou moeten doen, de offhand doet maar 50% schade van het wapen dat je daarin steekt. Dus met 2 daggers met 50 max dmg is je theoretische hitdmg met een steek van beide wapens 50+25=75 dmg. En niet 2x50 dus :P

Je mainhand weapon is echter ook het wapen dat gebruikt word voor jouw Sinister strike ability. Die negeert de snelheid van je wapens en werkt gewoon instant. Dus is het beter om een sloom wapen met goede max dmg te gebruiken (sloom of snel wapen, ss is altijd net zo snel) dan een snel wapen met een lagere top dmg. Het is meestal zo dat de wapens met de hoogste damage ook het langzaamste zijn, en de snelste wapens doen gewoon minder schade.

Je offhand doet sowieso maar 50% schade, dus daar wil je geen megadamage wapen insteken. Je offhand word dan ook meestal gebruikt voor een klein, snel wapen, waarmee je vlug vlug kan steken. Als je daar dan een gif opdoet, heb je dus meer kans dat je dat gif ook aanbrengt, omdat het wapen meerdere keren kan steken dankzij de snelheid.

Een offhand word door warriors en pala's (shammy's ook) gebruikt voor een schild. En door casters voor een orb (magische bol met stats) of je gebruikt je main hand én offhand samen, voor een 2handig wapen, zoals een staf of een groot zwaard.

[ Voor 6% gewijzigd door HTT-Thalan op 27-07-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tpn schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:01:

Veel rogueskills zijn onafhankelijk van de snelheid van een wapen maar wel van de damage per hit.
Een langzaam wapen kan een rogue door die skills vaker gebruiken per seconden dan een normaal karakter. DPS is mainhand dus niet belangrijk, maar de damege per hit wel. Een langzaam wapen heeft over het algemeen wel een hoge damage per hit. Voor een rogue main hand is de damage per hit dus het belangrijkst.

Voor de offhand hebben skills weer geen invloed, het is dus zaak een zo hoog mogelijk DPS te hebben. Als je poisons gebruikt is een snel wapen voor offhand misschien beter omdat je een grotere kans hebt dat deze effect hebben.

Main hand dus een zo hoog mogelijke damage, snelheid is niet zo erg relevant.
Offhand een hoge DPS, waarbij snelle wapens de voorkeur hebben ivm poisons.

spuit11 ;(

Nothing to see here

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees dit om problemen te voorkomen.