Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.025 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb rank 3 en ben honored dus ik krijg wel korting ervoor. Das wel mooi :D

Nou van die shoulderpads ben ik wel zowat van een raid gekickt.
Gewoon omdat niemand ze wilde en ik zei need, ja weet ik veel dat het voor een shaman was. ik zag alleen de armor en de stamina en intellect en spirit. dus dacht kan ik gebruiken sinds ik toch een oude shoulderpad had.

Kreeg van alles en nogwat over me heen jeeeeeeeeeetje, wat zijn sommige mensen serieus zeg met dingen, vraag mezelf af of ze uberhaubt wel genieten van het spel. Bah :r

Ik begrijp dat je regels wilt in raids omdat je natuurlijk allemaal wilt blijven leven tot het eind. Maar om gelijk zo te reageren alsof de wereld vergaat vind ik echt overdreven van sommige mensen, heb ik gelijk geen zin meer om te gamen.

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:20:
[...]

O h m i j n g o d . Echt erg. Ik loos al die spi shit, dacht dat ik beter kon gaan voor sta en int :-(
Goed, das dus duidelijk :D Rondje AH maar weer.

Begrijp niet dat ik dat niet wist zeg :D
Ik zelf vind het voornamelijk alleen belangrijk in instances omdat je dan langere fights hebt... pvp/pve natuurlijk ook erg handig maar in praktijk vind ik dan zelf int/sta belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, maar aangezien je alliance bent en niemand hem "vast" krijgt, (zoals bijv Lightforge bij pallies) en jij hem need dan moet er toch geen probleem zijn?

Ik ben paladin die probeer sommige items van Elemetals te verzamelen maar meld dat ook altijd even aan het begin van de instance. En toen mijn shoulders dropte deed ik gewoon: N N N N NNENEENENENENENEEEEED DNEEN DN !!!11!1!! ONE ONE ONE ELEVEN.

Dan is het duidelijk dat jij die shoulders graag wilt hebben ;)

Maar volgens mij zijn die shoulders BoP, dus wat wilde ze er dan mee doen? Sharden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
daarnaast, zolang er geen 'class: shaman' staat kan elke class hem gebruiken :P (mits natuurlijk je het kan dragen ivm met leather/mail/plate)... dus zeuren moeten ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:37
Afgelopen weekend eindelijk mijn mount kunnen halen. Ik heb maar mijn hele voorraad herbs verkocht op de AH ;)

Weet iemand van jullie misschien waar ik mijn alchemy hoger dan 150 kan krijgen?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:26:
Ok ik heb rank 3 en ben honored dus ik krijg wel korting ervoor. Das wel mooi :D

Gewoon omdat niemand ze wilde en ik zei need, ja weet ik veel dat het voor een shaman was. ik zag alleen de armor en de stamina en intellect en spirit. dus dacht kan ik gebruiken sinds ik toch een oude shoulderpad had.

Kreeg van alles en nogwat over me heen jeeeeeeeeeetje, wat zijn sommige mensen serieus zeg met dingen, vraag mezelf af of ze uberhaubt wel genieten van het spel. Bah :r

Ik begrijp dat je regels wilt in raids omdat je natuurlijk allemaal wilt blijven leven tot het eind. Maar om gelijk zo te reageren alsof de wereld vergaat vind ik echt overdreven van sommige mensen, heb ik gelijk geen zin meer om te gamen.

Wat vinden jullie?
snap dat je vind dat ze een beetje overreacten.

Maar stel je eens voor:
je doet UBRS nu al voor de 50ste keer als shaman en je wilt HEEL graag die schoulders hebben, maar de droppen maar niet. Eindelijk ben je in een run waar ze droppen rolt er iemand op die schoulders die ze niet eens goed kan gebruiken! Erg frustrerend.
Daarnaast is het natuurlijk zo dat als er niemand in de groep zit waarvoor ze voor bedoelt zijn er automatisch van uit wordt gegaan dat het een Free For All loot wordt. Het heavy reageren van mensen als jij need zegt is natuurlijk een beetje te overdreven.

Als hunter zijnde kan je dan beter gaan voor de Black Dragonscale Shoulders (dragonscale leatherworker kan ze maken) of voor de Beaststalker Mantle (dropt van Lord Wyrmthalak).

edit: typo en niet goed gelezen :P

[ Voor 11% gewijzigd door robobeat op 26-07-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
http://forums.worldofwarc...x?fn=wow-professions&t=40

erg goed topic over alle professions...
Artisan Alchemy Trainer Locations:

Ainethil in Darnassus (Alliance)
Doctor Herbert Halsey in The Undercity (Horde)
----------
je doet UBRS nu al voor de 50ste keer als shaman en je wilt HEEL graag die schoudlers hebben, maar de droppen maar niet. Eindelijk ben je in een run waar ze droppen rolt er iemand op die schoulders die ze niet eens goed kan gebruiken! Erg frustrerend.
niemand wilde ze zei hij, dus ook geen shaman

[ Voor 44% gewijzigd door reddevil op 26-07-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phew eindelijk 57 :) nu ff vlug naar level 58 en de leuke instances doen :)

Wat ik me nou afvroeg, waar moet ik nu questen? Western Plaguelands heb ik gedaan, Ungoro, Winterspring, Felwood(grind daar nu alleen maar).

Of moet ik dit level gewoon grinden :(?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
eastern plaguelands, aszhara, blasted lands, silithus kan je nog goed doen... misschien burning steppes ook nog

alle instances al gedaan??? DM kan je goed op 57 al doen

[ Voor 10% gewijzigd door reddevil op 26-07-2005 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

op de boots na heb ik nu bijna de cadaverous set volledig voor mijn rogue. Lang niet zo goed als shadowcraft, maar de set bonussen maken het een hele goede vervangset tot ik mijn sc compleet heb. En het ziet er nog ruig uit ook :)

Opvallend is dat ik zeer weinig mensen voor deze kleinere sets zie rollen.

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 26-07-2005 10:46 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 08:43:
Sinds ik SM (alle delen) aan het afstruinen ben, heb ik al aardig wat equipment gevonden met "+ X Healing spells " erop. Prachtig..denk ik dan, aangezien ik een full resto druid ben.

Nu begin ik me eigenlijk af te vragen wat die stat eigenlijk doet? Heal ik meer? Of heal ik "voordeliger" , voor minder mana dus?
Eigenlijk kun op op lvl 40-50 nog beter voor stats gaan ipv +healing en +damage, pas end-game bij grote bossbattles ga je het echt merken en nodig hebben. Ik heb bijvoorbeeld nu +248 healing gear aan :) Met talent specs doen mijn lesser healwaves nu 1000-1100 healed ipv 827-900 (crits voor 1500 doorgaans) en mijn big healwaves 1700-1800 (normaal 1450-1500, crits voor 2400-2700). Het helpt enorm met mana besparen als healer, samen met spirit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:44:
Zijn weinig groepen die een rogue nodig hebben :( of ligt dat alleen aan bloodscalp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:35
reddevil schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:28:
[...]

Ik zelf vind het voornamelijk alleen belangrijk in instances omdat je dan langere fights hebt... pvp/pve natuurlijk ook erg handig maar in praktijk vind ik dan zelf int/sta belangrijker.
Qoriox = racuiMe

Hmm..dus kan naast het combat en healing setje, nog een 2de healing setje gaan sparen :-) Gezellig. nah jah, beetje variatie kan geen kwaad :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie?
IT'S A HUNTER ITEM!

Ja, dat is een erg oude maar nog steeds leuke grap, aangezien Hunters technisch gezien veel items en wapens kunnen gebruiken en dus overal op rollen (is de algemene assumptie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:53:
[...]

Zijn weinig groepen die een rogue nodig hebben :( of ligt dat alleen aan bloodscalp?
Dat valt wel mee hoor, voor LBRS en UBRS zijn Rogues reuze handig. En ik speel er zelf ook een als alt. :)

Wat ik mij afvraag is Lord Victor Nefarius die je in UBRS tegen komt in Rend's Arena, eigenlijk Nefarian de eindboss en grote vijand van Ragnaros van BWL :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Laat maar, F5 :(

[ Voor 94% gewijzigd door Nyarlathotep op 26-07-2005 11:01 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robobeat schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:36:
[...]

snap dat je vind dat ze een beetje overreacten.

Maar stel je eens voor:
je doet UBRS nu al voor de 50ste keer als shaman en je wilt HEEL graag die schoudlers hebben, maar de droppen maar niet. Eindelijk ben je in een run waar ze droppen rolt er iemand op die schoulders die ze niet eens goed kan gebruiken! Erg frustrerend.

Als hunter zijnde kan je dan beter gaan voor de Blue Dragonscale Shoulders (dragonscale leatherworker kan ze maken) of voor de Beaststalker Mantle (dropt van Lord Wyrmthalak)
Nou we waren gewoon alliance dus geen horde. Alleen ik was enigste Hunter en de rest droeg geen mail dus...tja :?

En ik keek meer naar de armor ervan, er stond niks van shaman erbij dus...geen idee waarom mensen zo overdreven moeten reageren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Gisteren voor het eerst BRD gedaan en mijn god wat een instance :D
Zoveel lol heb ik sinds de eerste keer SM cathedral niet meer gehad geloof ik ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:02:
[...]

Nou we waren gewoon alliance dus geen horde. Alleen ik was enigste Hunter en de rest droeg geen mail dus...tja :?

En ik keek meer naar de armor ervan, er stond niks van shaman erbij dus...geen idee waarom mensen zo overdreven moeten reageren :|
read my post again :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:53:
[...]

in elke instance is een rogue wel handig (denk aan sap en dps), alleen zijn er zoveel rogues dat die plek meestal vol zit :) 2 rogues is vaak nogal overkill, omdat je ook een mage wilt en die heeft boel dps.

Als je raid groups doet kunnen wel 2 rogues, maar da's weer bijna geen xp en bijna 0 quests om te doen.

Je kan het beste een warrior of priest zoeken en daarmee zelf een instance groep beginnen, dan kan je iig zeggen dat je een tank/healer hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvraag omdat ik maar 1 keer in BRS ben geweest, heeft het nou 2 verdiepingen?
1 UBRS en 1 LBRS?

en is het te doen met 5 man? heb een zooitje quests daar liggen waarvan ik gave items krijg zoals een pup en een whelp o.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk, sorry :)

Die armor wat jij zegt, waar droppen die o.a.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:09:
Wat ik me afvraag omdat ik maar 1 keer in BRS ben geweest, heeft het nou 2 verdiepingen?
1 UBRS en 1 LBRS?

en is het te doen met 5 man? heb een zooitje quests daar liggen waarvan ik gave items krijg zoals een pup en een whelp o.a.
yup. Max is 15 man, lbrs is te doen met 5 man, alleen niet makkelijk. maar goed dat ze wat dingen hebben weggehaalt (zoals een hele berg spiders :) ). UBRS mag je proberen met 5 man, Succes! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:10:
[...]

Je hebt gelijk, sorry :)

Die armor wat jij zegt, waar droppen die o.a.?
de Black Dragonscale Shoulders zijn te maken door een Dragonscale Leatherworker, de Beaststalker Mantle droppen door de eindboss van LBRS, Lord Wyrmthalak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
robobeat schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:10:
[...]

yup. Max is 15 man, lbrs is te doen met 5 man, alleen niet makkelijk. maar goed dat ze wat dingen hebben weggehaalt (zoals een hele berg spiders :) ). UBRS mag je proberen met 5 man, Succes! :P
alle quests voor ubrs zijn toch ook raid quests.... als ik goed herinner is dat een echte raidinstance en ook nooit bedoeld voor 5 man. LBRS kan met 5 man ja, idd lastig, maar da's juist leuk... anders is het net of je SM doet met 5x lvl 50s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
reddevil schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:13:
[...]

alle quests voor ubrs zijn toch ook raid quests.... als ik goed herinner is dat een echte raidinstance en ook nooit bedoeld voor 5 man. LBRS kan met 5 man ja, idd lastig, maar da's juist leuk... anders is het net of je SM doet met 5x lvl 50s :)
Zoals ik al zei, Succes (sarcastisch bedoelt :) ).

gelukkig dat ze het aantal spawns nu verlaagt hebben in LBRs, voorheen was het niet te doen als je geen goede groep had (warrior die niet kan taunten, een healer die niet weet wat hij moet doen). Dat is gelukkig niet meer zo.
en idd, de quests in UBRS (zijn er niet zoveel) zijn allemaal raidquests.
het is alleen zo dat LBRS en UBRS precies dezelfde instance zijn, vandaar.

[ Voor 6% gewijzigd door robobeat op 26-07-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:44:
Kan iemand een overzichtje geven (liefst uit eigen ervaring en niet van een site, dat kan ik zelf ook nog wel opzoeken :) ) van op welk level je welke (end-game) instance redelijkerwijs kan doen ? Dus met name BRD, LBRS, UBRS, Scholo & DiM ? MC, Onyxia en BWL lijken me logischerwijs voor lvl 60.

Probleem is dat ik nu 57 ben en er in m'n guild heel veel instance-runs gedaan worden, maar het lijkt wel alsof alleen maar lvl 60's meegaan, die al (veel) ervarener zijn in die instances dan ik, waardoor ik geen idee heb of ik nou wel of niet meekan.

Maar ik wil wel zeker weten dat ik niet als aggro-magneet fungeer als ik me aanmeld voor een bepaalde run ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
reddevil schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:13:
[...]

voor zover ik weet is het UBRS record 7 man

minder lijkt mij eerlijk gezegd practisch onmogelijk

mayb een perfect team lvl 60 volledige MC gear

maar volgens mij worden die alsnog hard geraped door drakk met zijn 2 adds
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:27:
[...]
Probleem is dat ik nu 57 ben en er in m'n guild heel veel instance-runs gedaan worden, maar het lijkt wel alsof alleen maar lvl 60's meegaan, die al (veel) ervarener zijn in die instances dan ik, waardoor ik geen idee heb of ik nou wel of niet meekan.

Maar ik wil wel zeker weten dat ik niet als aggro-magneet fungeer als ik me aanmeld voor een bepaalde run ;)
als ik jouw was zou ik het volgende doen

Aszerha quests
Winterspring quests
Plagueland quests
Silithius quests
BRD Runs (emperor)

dan ben je in no time lvl 60

[ Voor 36% gewijzigd door Bokkie op 26-07-2005 11:31 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

DinX

Motormuis

VinnieWeiss schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 02:55:
[...]

Pfft ik heb meer dan 10k gehad
Maar dit was juist leuk, nu was Onyxia tenminste weer iets van een uitdaging.
Morgen Ragnaros geplanned, dus hopelijk is de server dan weer wat stabieler.

Oh en word even lvl 48, dan kan heeft het nu voor me om je te killen als ik je zie :P
De oorzaak van de lag was waarschijnljik de raid op UC. Toen die afgeslagen was ging de lag ook traag weer weg :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robobeat schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:20:
[...]

Zoals ik al zei, Succes (sarcastisch bedoelt :) ).

gelukkig dat ze het aantal spawns nu verlaagt hebben in LBRs, voorheen was het niet te doen als je geen goede groep had (warrior die niet kan taunten, een healer die niet weet wat hij moet doen). Dat is gelukkig niet meer zo.
en idd, de quests in UBRS (zijn er niet zoveel) zijn allemaal raidquests.
het is alleen zo dat LBRS en UBRS precies dezelfde instance zijn, vandaar.
LBRS is met 5 man goed te doen hoor, alleen je bent wel 2 a 3 uur bezig. Afgelopen zondag ook met 5 man LBRS gedaan, ging harstikke lekker :) Alleen weer geen Trindlle Heaven Staff :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robobeat schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:10:
[...]

Ok dit is heel vaag! Ik heb wat quests gepakt uit Burning steppes.
Ik heb 4 keer gevraagd aan mensen en de ene zegt dat is voor UBRS de andere LBRS :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:28:
[...]

[...]

als ik jouw was zou ik het volgende doen

Aszerha quests
Winterspring quests
Plagueland quests
Silithius quests
BRD Runs (emperor)

dan ben je in no time lvl 60
Top, dankje. Maar het ging me voornamelijk om de instances, ik wil graag weten welke instance op welk level gedaan kan worden. Questen gaat prima, ik verwacht komend weekend of begin volgende week 60 te worden, volgende week vrij, dus dan lekker de hele week instance-runnen (gear verzamelen :9 ) en pvp-en om m'n rank omhoog te krijgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robobeat schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:12:
[...]

de Black Dragonscale Shoulders zijn te maken door een Dragonscale Leatherworker, de Beaststalker Mantle droppen door de eindboss van LBRS, Lord Wyrmthalak.
Helemaal top! :)

Dank je. Ja ik ben nog noob in kleding etc..
Ik ben eigenlijk alleen maar bezig gehouden met Aid skill, lvlen en wapens.
Maar goed armor is ook erg belangrijk en ga me daarin nu ik toch bijna lvl 60 ben me eens in verdiepen.

Weet iemand waarom zowat niemand dire maul wilt gamen?

Het is allemaal scholo,brd,ubrs/lbrs maar niet veel mensen die DM willen gamen! terwijl echt gave dingen vallen en zoals thottbot ook aangaf bij sommige bosses 100% .
Misschien ligt het aan mij maar goed :D

Wat me ook erg irriteer aan het spel dat sommige quest erachter staat Elite en dan in geel of groen ofzo in kleur. dat zouden ze wel mogen aanpassen dat elites wat andere kleur mogen gebruiken omdat ze moeilijker af te maken zijn dan de gewone.
Maar ze doen alsof het gewone lvl is vanwege de kleur.

Misschien iets in de volgende patch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:27:
[...]

Kan iemand een overzichtje geven (liefst uit eigen ervaring en niet van een site, dat kan ik zelf ook nog wel opzoeken :) ) van op welk level je welke (end-game) instance redelijkerwijs kan doen ? Dus met name BRD, LBRS, UBRS, Scholo & DiM ? MC, Onyxia en BWL lijken me logischerwijs voor lvl 60.
BRS / LBRS / DM = 56/57+ dus die kan je doen
UBRS / BWL / MC / Scholo / Strat / Onyxia = 60

scholo / strat kan wel iets lager in raid, maar niet in 5man group :)

DM tribute wordt wel veel gedaan, alleen is heel DM max 5 man en strat/scholo is 10 man, dus sneller te rennen :)

Die elite quests zijn expres die lvl omdat de kleur aangeeft of je nog redelijke xp krijgt en de mobs die je moet killen zijn rond die lvl.

[ Voor 19% gewijzigd door reddevil op 26-07-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:43:
[...]

BRS / LBRS / DM = 56/57+ dus die kan je doen
UBRS / BWL / MC / Scholo / Strat / Onyxia = 60

scholo / strat kan wel iets lager in raid, maar niet in 5man group :)
Waar ligt Onyxia liar ergens? ik hoorde ondergronds in Ashzara! klopt dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:45:
[...]

Waar ligt Onyxia liar ergens? ik hoorde ondergronds in Ashzara! klopt dat??
nopes, dustwallow marsh

edit:
en dan goed gespeld :P

[ Voor 10% gewijzigd door reddevil op 26-07-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:48:
[...]

nopes, dustwallow marsh

edit:
en dan goed gespeld :P
Really...? mhhhh lol dan ben ik voor de gek gehouden. heb gewoon een uur lang zitten te zoeken daar naar een ondergrondse grot ofzoiets 8)7

Wat een kut geintje dan van hun :(

Maar ok in dustwallow marsh. ze is lvl 500 toch? min 40 personen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
onyxia is gekilled met 24 personen geloof ik... normaal doe je het idd met 40 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:52:
onyxia is gekilled met 24 personen geloof ik... normaal doe je het idd met 40 ;)
Enig idee wat ze dropt? heb haar zelf nooit gezien maar hoop ooit met mijn lage guild mensen :P dat te kunnen doen! maar voordat hun gelvld zijn op 60 ben ik opa van mijn eigen kinderen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:51:
[...]

Really...? mhhhh lol dan ben ik voor de gek gehouden. heb gewoon een uur lang zitten te zoeken daar naar een ondergrondse grot ofzoiets 8)7

Wat een kut geintje dan van hun :(

Hehe, vind het wel een goeie grap eigenlijk. Hij haalt het niet bij het * M617573 pickpockets you geintje, maar vind em strak!

[ Voor 6% gewijzigd door M617573 op 26-07-2005 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Qoriox schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:56:
[...]

Hehe, vind het wel een goeie grap eigenlijk. Hij haalt het niet bij het * HTT-Thalan pickpockets you geintje, maar vind em strak!
Ehehehehe. Dat geintje heeft me volgens mij een hoop GM reports opgeleverd met mijn rogue :')

[ Voor 4% gewijzigd door HTT-Thalan op 26-07-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:54:
[...]

Enig idee wat ze dropt? heb haar zelf nooit gezien maar hoop ooit met mijn lage guild mensen :P dat te kunnen doen! maar voordat hun gelvld zijn op 60 ben ik opa van mijn eigen kinderen :X
hehehe ;)

http://www.thottbot.com/?n=654001

dat ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:57:
IT'S A HUNTER ITEM!

Ja, dat is een erg oude maar nog steeds leuke grap, aangezien Hunters technisch gezien veel items en wapens kunnen gebruiken en dus overal op rollen (is de algemene assumptie).
Idd, gisteren mooi Hanzo Sword dat dropte in LBRS, en ik als Warrior had nog steeds Trash Blade, dus was wel een vooruitgang. Uiteraard een van de Hunters (we hadden er 4 in 11 man raid :X) die vroeg of hij ook kon rollen. Gelukkig was het een guildraid en heeft hij toch gepassed omdat andere mensen zeiden dat ik hem nodig had.

Ik speel gelukkig meestal met een hunter samen die wel weet dat hij niet op melee hoeft te rollen als er iemand anders nodig heeft, maar het lijkt wel alsof het aantal hunters dat met de dag komt verdubbelt. Of heb ik alleen dat idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEhe dat is zekers mega vet!

vooral de Dragonstalker's Helm wicked gewoon! :D

Maar hoorde dat hij eens in de zoveel dagen respawned klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Euh, ik draag ze ook omdat ze een upgrade waren t.o.v. m'n vorige (int/sta shoulders), en niemand deed daar moeilijk over. Alliance side hebben alleen Hunters wat aan dat item.
reddevil schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:31:
daarnaast, zolang er geen 'class: shaman' staat kan elke class hem gebruiken :P (mits natuurlijk je het kan dragen ivm met leather/mail/plate)... dus zeuren moeten ze niet.
Dat is niet waar. Beaststalker is een Hunter set bijvoorbeeld, en een Warrior of Shaman moet het niet wagen om tegen een Hunter te rollen. Dan wordt je over 't algemeen wel meteen gekicked als je vol blijft houden dat je er evenveel recht op hebt.
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:57:
IT'S A HUNTER ITEM!

Ja, dat "Clearly a Hunter item" is een thottbot ding. Dit omdat rogues altijd zitten te zeiken als Hunter op swords met goeie passive stats rollen, en dan zeggen dat het een rogue wapen is. Iedere keer als er een erg goeie Mace of Shield dropt is het in onze groepen altijd iets van ("Very nice Hunter weapon/shield!". :) Ook wel eens in een UBRS raid gedaan, de meeste kunnen er wel om lachen. Een paladin begon te zeiken toen ik dat zij over een 2h mace die hij wou hebben, maar toen legde een priest hem even uit dat Hunters geen maces kunnen gebruiken :)

[ Voor 62% gewijzigd door Hydra op 26-07-2005 12:30 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:24:
[...]

HEhe dat is zekers mega vet!

vooral de Dragonstalker's Helm wicked gewoon! :D

Maar hoorde dat hij eens in de zoveel dagen respawned klopt dat?
Ze (of hij, dunno :P) zit in een instance, dus je moet wachten op een instance reset.. geen idee hoe lang dat duurt. Bij MC is het 7 dagen ofzo (weet ook niet meer zeker, maar wel lang).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
DinX schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:30:
[...]

De oorzaak van de lag was waarschijnljik de raid op UC. Toen die afgeslagen was ging de lag ook traag weer weg :)
Nee die raid kwam later pas. Dat was pas nadat wij Onyxia gekilled hadden, die lag was er vanaf het moment dat we een server restart hadden, omdat Kalimdor down was.

Mjah een of andere samenvoeging van twee guilds vond het eerst leuk om allemaal met mount in IF te staan in de hoop het te laten crashen en daarna wilden ze de server laten crashen door UC te raiden.

120 man en niet eens UC verslagen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Razorfist schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:05:
Gisteren voor het eerst BRD gedaan en mijn god wat een instance :D
Zoveel lol heb ik sinds de eerste keer SM cathedral niet meer gehad geloof ik ^^
Ghe, ik dus ook :) Dat lyceum stukje is ERG tof. Je hebt alleen wel een goeie mage nodig :D
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:43:
Wat me ook erg irriteer aan het spel dat sommige quest erachter staat Elite en dan in geel of groen ofzo in kleur. dat zouden ze wel mogen aanpassen dat elites wat andere kleur mogen gebruiken omdat ze moeilijker af te maken zijn dan de gewone.
Maar ze doen alsof het gewone lvl is vanwege de kleur.
Err? Elite geeft toch al aan dat het moeilijker is? :S
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:51:
Geen enkele mob is level 500. Boss mobs hebben geen echt level, maar kwa hitrate e.d. zijn ze niet hoger dan level 63.
Compubiter schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:11:
Idd, gisteren mooi Hanzo Sword dat dropte in LBRS, en ik als Warrior had nog steeds Trash Blade, dus was wel een vooruitgang. Uiteraard een van de Hunters (we hadden er 4 in 11 man raid :X) die vroeg of hij ook kon rollen. Gelukkig was het een guildraid en heeft hij toch gepassed omdat andere mensen zeiden dat ik hem nodig had.
http://www.thottbot.com/?i=5252
Absoluut crap voor Hunters.

[ Voor 76% gewijzigd door Hydra op 26-07-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:26:
[...]

Ze (of hij, dunno :P) zit in een instance, dus je moet wachten op een instance reset.. geen idee hoe lang dat duurt. Bij MC is het 7 dagen ofzo (weet ook niet meer zeker, maar wel lang).
Onyxia is een ze. En de respawn timer is 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:32:
[...]

Err? Elite geeft toch al aan dat het moeilijker is? :S
Ja ik weet dat, maar is gewoon leuker geweest als ze bij elite quests een hogere gevaar kleur gaven.
Ze vergelijken het puur op lvl's niet op sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Hydra schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:32:
[...]

Ghe, ik dus ook :) Dat lyceum stukje is ERG tof. Je hebt alleen wel een goeie mage nodig :D
of 2 mages ;)

Ben zelf ook mage en ik geef aan't begin van de instance altijd aan (als pug) dat

1. healer hoeft niet bang te zijn voor aggro, dan spring ik ervoor
2. als ik ga AOE-en moet de healer echt opletten, want dan spring ik er ook leuk tussen ook :P

Gaat bijna altijd goed, soms dood, maar komt meestal omda'k me dan opoffer voor iemand.

Vaak zie ik mages die gewoon na een behoorlijke fight nog 50% mana overhebben, dan denk ik ook van waarom gebruiken ze dat niet in het gevecht, echt irri. Zeg je er iets van, zegt ie: ik save mana...

WTF WAAROM!
Ja ik weet dat, maar is gewoon leuker geweest als ze bij elite quests een hogere gevaar kleur gaven.
Ze geven ongeveer aan hoe hoog de mobs zijn... onzin als ze hoger aangeven vind ik

[ Voor 15% gewijzigd door reddevil op 26-07-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:27
reddevil schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:26:
[...]

MC is 6 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Ik gebruik nu sinds een paar dagen Statusbars
Maar als ik nu in een party of raid zit, hoe kan ik leave dan?? Normaal deed ik altijd rechte muisknop dan leave party.. Maar dat lukt niet meer. Een anderen speler inspecte lukt ook niet meer of hij moet in mijn party zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
je kan altijd /script LeaveParty() gebruiken, maar als deze ui mod dat verkloot kan je beter op zoek gaan naar eentje die wel goed werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:37:
Het is een indicatie van de moeilijkheidsgraad. Geel = geschikt voor jouw level. Elite = je hebt een groep nodig. Duidelijker kan het niet, en ik zie ook niet waarom ze dat zouden moeten veranderen. Kom je er na 4 extra levels achter dat de rewards crap zijn :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:37:
[...]

kleur is om moeilijkheid aan te geven

Elite/Dungeon geeft aan dat hij in principe niet te soloen is op dat lvl

In plaats van een andere kleur zetten ze er gewoon elite achterm ik snap je 'probleem' niet echt eerlijk gezegd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:37:
[...]

Ze geven ongeveer aan hoe hoog de mobs zijn... onzin als ze hoger aangeven vind ik
Ja erg leuk als je zo'n addon hebt. Voor diegene die het niet hebben zien het zelf niet tot op het moment je daar zelf bent.

Dus zo erge onzin zou ik het niet vinden.
Niet iedereen heeft zo'n addon waarbij je achter je quests ziet welk lvl.

Zoals bij mij werkt de addon niet meer sinds de nieuwe patch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euuhmmm, bij mij is het vanaf het begin al, Elite = groep. En ik weet ook niet beter ondertussen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 12:49 . Reden: te snel typen? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:41:
[...]

kleur is om moeilijkheid aan te geven

Elite/Dungeon geeft aan dat hij in principe niet te soloen is op dat lvl

In plaats van een andere kleur zetten ze er gewoon elite achterm ik snap je 'probleem' niet echt eerlijk gezegd :?
Kijk ik weet dat er elite achter staat en je weet dat mobs harder te killen zijn.

Alleen als ik bijvoorbeeld met lvl 50 bij SM ga kijken staat er bij mij groen! denk je makkelijk maar niet om solo te doen. dat trek je niet. daarom bedoelde ik met kleur dat ze richten op lvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:40:
[...]

Het is een indicatie van de moeilijkheidsgraad. Geel = geschikt voor jouw level. Elite = je hebt een groep nodig. Duidelijker kan het niet, en ik zie ook niet waarom ze dat zouden moeten veranderen. Kom je er na 4 extra levels achter dat de rewards crap zijn :s
hahaha ja dat van de rewards ken ik maar al te goed.
Maar van de kleur mensen was gewoon een gedachte niets meer niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:46:
Kijk ik weet dat er elite achter staat en je weet dat mobs harder te killen zijn.

Alleen als ik bijvoorbeeld met lvl 50 bij SM ga kijken staat er bij mij groen! denk je makkelijk maar niet om solo te doen. dat trek je niet. daarom bedoelde ik met kleur dat ze richten op lvl
Een 40 boss mob, unique Elite, blijft ook op level 50 moeilijk?

Sorry, maar ik vind dit echt een beetje gezeur. Kleur geeft level range aan, Elite geeft aan dat je een groep nodig hebt. Iedereen snapt dat je een groene Elite ook niet zo maar ff omlegt, helemaal niet als het een boss is.
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:48:
hahaha ja dat van de rewards ken ik maar al te goed.
Maar van de kleur mensen was gewoon een gedachte niets meer niets minder.
Ja, eentje waar niemand verder iets in ziet :)

[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 26-07-2005 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:44:
[...]

Ja erg leuk als je zo'n addon hebt. Voor diegene die het niet hebben zien het zelf niet tot op het moment je daar zelf bent.

Dus zo erge onzin zou ik het niet vinden.
Niet iedereen heeft zo'n addon waarbij je achter je quests ziet welk lvl.

Zoals bij mij werkt de addon niet meer sinds de nieuwe patch!
Kleur wordt altijd aangegeven
groen = 1 onder, gelijk aan of 1 boven jouw lvl
oranje= 2 boven jouw lvl
rood = 3+ boven jouw lvl

groen - Elite => jouw lvl elite, maar neem maar vrienden mee

de kleuren zijn in principe het zelfde als die lvl aanduidingsmod, als je eenmaal de kleuren weet, boeien die lvls niet echt

als ik een rode quest krijg weet ik dat de mob of mobs in het gebied 3+ op mij hebben en dus op minimaal 80% van mijn attacks een mis/evade/resist krijg

Oranje quests zijn meestal wel te doen, vorzichtig pullen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:49:
[...]

Kan zijn maar daarom zei ik ook, gedachte lol

bedoelde geen kwaad ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een paar vraagjes tussendoor...

Wat is 'DKP', en wat behoudt 'proccen' in?

En misschien een noob vraag, maar wat houdt een sm-graveyard run precies in? Vroeg me af of dat met een 56 shadowpriest te doen is.

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:57:

En misschien een noob vraag, maar wat houdt een sm-graveyard run precies in? Vroeg me af of dat met een 56 shadowpriest te doen is.

dkp = read startpost

graveyard run= geld farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sm-graveyard is eigenlijk een soort looting plaats! leuke drops for lvl 35/40 en aardige Zilver wat gedropt wordt.
SM = Scarlet monestary vlakbij undercity.
DKP heb ik nog geen idee van ook lolz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Hydra schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:49:
[...]

Een 40 boss mob, unique Elite, blijft ook op level 50 moeilijk?

Sorry, maar ik vind dit echt een beetje gezeur. Kleur geeft level range aan, Elite geeft aan dat je een groep nodig hebt. Iedereen snapt dat je een groene Elite ook niet zo maar ff omlegt, helemaal niet als het een boss is.

[...]

Knap... :/ jij weet blijkbaar wat iedereen denkt?
Ik zal wel afgeslacht worden hier maar ik wordt een beetje moe van jouw kort-door-de-bocht-ik-weet-alles-beter opmerkingen... kan je iig een *beetje* proberen na te lezen wat je zegt voordat je wederom tevergeefs je best doet superieur over te komen? (als je niet snapt wak bedoel lees je afgelopen 10 posts maar s terug...)

Iig back on topic: ik ben het wel eens met de kleur-filosofie ( :P ). Ik vindt dat als ze de kleuren moeten baseren op gradaties en niet lauter op lvl. Er zijn rode quests welke ik me me warlock alt in 2minuten heb gedaan, en er zijn groene quests waar ik al een week me bezig ben. (voor indicatie: rood was simpelweg een useless itempje uit een kist halen. 1 mob slopen en klaar. Groen is het grinden van 4 soorten mobs voor items met een droprate van 2%)
Wat mij betreft hadden beiden geel mogen zijn, ipv simpelweg de gradatie op lvl te baseren.

[ Voor 3% gewijzigd door Ryceck op 26-07-2005 13:02 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

DKP = Dragon Kill Points, stamt af van oude MMO's, je verdient punten door mee te gaan op raids en die punten gebruik je om op drops te bieden

Proccen = het afgaan van een effect/enchant welke aanwezig is op het wapen voorbeeld: Change in hit to inflict 1-5 frost dmg. er is dus kans dat het wapen bij het raken van de vijand ook nog eens 1-5 frost damage, geeft, indien dit gebeurd, dan 'procced' hij

SM Graveyard run is te doen vanaf lvl 40 voor elke goede PVE specced class :)

SM instance (scarlet Monestary) heeft 4 delen

linker portal: graveyard
linkerdeur: Cathedral
rechterdeur: Armory
rechterportal: Library

SM graveyard runs is gewoon grveyard soloe'n alles killen, dunegon uit, reset en dugneon in en opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
tot lvl 50 was elite bij mij groen is solobaar :P. maar nu ook al niet meer, nou ja, dat kan wel, maar is erg moeilijk :P

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Ryceck schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:01:
[...]

Ik zal wel afgeslacht worden hier maar ik wordt een beetje moe van jouw kort-door-de-bocht-ik-weet-alles-beter opmerkingen... kan je iig een *beetje* proberen na te lezen wat je zegt voordat je wederom tevergeefs je best doet superieur over te komen? (als je niet snapt wak bedoel lees je afgelopen 10 posts maar s terug...)
mwoah, ben het opver het algemeen wel eens met wat Hydra roept, msichien is hij neit altijd even subtiel, maar ik moet regelmatig posts van mezelf even aanpassen, om geen extra commetnaar van Terr in mijn post te krijgen :P als ik voor de zoveelste keer dezelfde vraag ga beantwoorden :P
Iig back on topic: ik ben het wel eens met de kleur-filosofie ( :P ). Ik vindt dat als ze de kleuren moeten baseren op gradaties en niet lauter op lvl. Er zijn rode quests welke ik me me warlock alt in 2minuten heb gedaan, en er zijn groene quests waar ik al een week me bezig ben. (voor indicatie: rood was simpelweg een useless itempje uit een kist halen. 1 mob slopen en klaar. Groen is het grinden van 4 soorten mobs voor items met een droprate van 2%)
Wat mij betreft hadden beiden geel mogen zijn, ipv simpelweg de gradatie op lvl te baseren.
das dan geluk hebben, van een extra voidje/succie want bij rode quests eindig ik meestals op de grond als zielig hoopje, ivm de vele resists/misses/evades :+

rood = +3 lvl mob => dikke resists

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Zeg, gisteren won ik dit wapen:

http://www.thottbot.com/?i=10540

Demonshear
Binds when picked up
Two-Hand Sword
99 - 149 Damage Speed 2.30
(53.9 damage per second)
Durability 100 / 100
Requires Level 58
Chance on hit: Sends a shadowy bolt at the enemy causing 150 Shadow damage and dealing 8 damage every 2 sec for 30 sec.
Sells for 7 Gold 27 Silver 69 Copper to vendors
Item Level 63
Source: Drop

Volgens mij is dit een van de snelste 2h swords met toch aardig wat dps.
Wat zou hier de beste enchant op zijn voor een Warrior? Crusader of lifestealing?

Ik zou hier bijna mijn complete talent build voor aanpassen, om weer lekker te gaan raggen met een 2h, ik zit nu elke dag te tanken... Wel leuk maar in PvP begin je helemaal niets met een tank build.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Damn.... playtime is op. Heb gelukkig nog wel een GameCard liggen, zo slim was ik dan weer net wel. :P Alleen ga ik volgende week voor 2 weken op vakantie, dus beetje zonde om dan nu die nieuwe GameCard in te voeren. Maar baal wel dat ik niet kan spelen. ;(

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
FragNeck schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:14:

Demonshear
Binds when picked up
Two-Hand Sword
(53.9 damage per second)
Durability 100 / 100
Requires Level 58
Chance on hit: Sends a shadowy bolt at the enemy causing 150 Shadow damage and dealing 8 damage every 2 sec for 30 sec.
Item Level 63

Wat zou hier de beste enchant op zijn voor een Warrior? Crusader of lifestealing?

Ik zou hier bijna mijn complete talent build voor aanpassen, om weer lekker te gaan raggen met een 2h, ik zit nu elke dag te tanken... Wel leuk maar in PvP begin je helemaal niets met een tank build.
over het algemeen crusader

de hp die je stealt en krijgt van zowel lifesteal als crusader is leuk, maar de extra power die je krijgt van crusader maakt hem imo beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

waarom wil je als warrior een snel wapen?? je moet juist een zo langzaam mogelijk wapen willen ivm overpower, slam, execute mortal strike.
En crusader is gebaseerd op het aantal slagen dat je wapen in een minuut geeft dus bv arcanite reaper geeft er 4 in een minuut dus je krijgt gemiddeld 1 proc. Maar doe je nou een overpower een mortal strik een slam en een execute doen je dus 4 slagen extra krijg je dus 2 procs in een minuut.
Doe je dat zelfde met jou snelle wapen wat bv 10x in een minuut slaat en je doet dan 4 extra slagen heb je maar 1.4 procs zeg maar.
Zo is het mij uitgelegt door iemand die volgens mij behoorlijk goed wist wat ie deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023

Demonshear
Binds when picked up
Two-Hand Sword
(53.9 damage per second)
Durability 100 / 100
Requires Level 58
Item Level 63

Ik zou gaan voor Crusader of + ( 9 ) damage. De betere pvp wapens voor warriors zijn alleen wel de sloomste en niet de snelste omdat ze instant / slagen hebben die gebaseerd zijn op weapon damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Da's waar, maar met een snel wapen bouw je sneller je agro op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
FragNeck schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:33:
Maar je wou het voor pvp :p

[ Voor 3% gewijzigd door Arinen op 26-07-2005 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Arinen schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:33:
[...]

Ja, denk je dat je daar geen agro nodig hebt
(rage bedoelde ik met agro...)

[ Voor 9% gewijzigd door FragNeck op 26-07-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou wel vet zijn als die gamecards op uren zouden werken inplaats van gewoon weg op 2 maanden.
Beetje zonder als je op vakantie gaat en niet alles vol benut lijkt mij.

Heb gelukkig 5 gamecards gekocht in 1 keer afgelopen zat dus ken wel effe ermee vooruit.

Dit is by the way 1 van de mooiste en beste games die ik ooit gespeelt heb sinds C&C ZH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Dat maakt toch niet uit? Het gaat toch om de hoeveelheid damage die je doet? 2x slaan met 1h = 1x slaan met 2h? Of zeg ik nou iets heel stoms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Arinen schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:33:
[...]

in pvp bouw je het snelst agro op op de volgende manier

/point
/doom
/rude
/spit

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Waarom bouw je sneller agro op. Hooguit rage, hoewel dat ook wel mee gaat vallen. Daarnaast, je staat toch niet te tanken met een 2hander.

Behalve als je er achter komt dat je even je Mace had moeten repareren :X

edit:
Spuit 11

@ Bokkie: Je vergeet /insult :P

[ Voor 12% gewijzigd door Mojo op 26-07-2005 13:40 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Jaja, spaar me aub., TYPO oke?
Ipv agro had er RAGE moeten staan,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:37:
[...]

in pvp bouw je het snelst agro op op de volgende manier

/point
/doom
/rude
/spit

:+
/slap

Werkt meestal ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Mojo schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:38:
Waarom bouw je sneller agro op. Hooguit rage, hoewel dat ook wel mee gaat vallen. Daarnaast, je staat toch niet te tanken met een 2hander.

Behalve als je er achter komt dat je even je Mace had moeten repareren :X

edit:
Spuit 11
mja onze tank wil wel eens voor de lol in LBRS 2h tanken ^^
Qoriox schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:36:
[...]

Dat maakt toch niet uit? Het gaat toch om de hoeveelheid damage die je doet? 2x slaan met 1h = 1x slaan met 2h? Of zeg ik nou iets heel stoms?
dat wel, maar special attacks worden berekend op max dmg van je wapen :)
FragNeck schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:39:
Jaja, spaar me aub., TYPO oke?
Ipv agro had er RAGE moeten staan,....
heb je je account gekocht ofzo :+ :P

rage bouw je toch ook op in pvp als je geraakt wordt? dus volgens mij maakt het niet zoveel uit, en inderdaad grootste reden voor trage wapens is volgens mij de max dmg, niet zozeer rage opbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen vertellen of de cliff breakers in ashzara elites zijn of niet?
Ben opzoek naar de pattern die ik zag op thottbot maar ben momenteel op me werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ryceck schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:01:
Komop zeg, kun je alsjeblieft die dingen gewoon met een grote korrel zout nemen? Ik zet er nog wel een dikke smiley achter! Geloof me ajb, ik heb absoluut niet het gevoel op welke manier dan ook superieur te zijn, echt niet. Dat van dat 'iedereen denkt anders' was gewoon een grapje.

>>>> :D :D :D :D :D <<<<

Wat betreft die kleuren; ze geven simpelweg een indicatie wat betreft moeilijkheidsgraag. Soms zitten ze er aardig naast (engineering quest voor Gnome was rood, maar retesimpel), maar ove rhet algemeen zijn groene makkelijk, rode bijna onmogelijk en geel precies jou level. Wekrt prima lijkt me.
kevinp schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:04:
tot lvl 50 was elite bij mij groen is solobaar :P. maar nu ook al niet meer, nou ja, dat kan wel, maar is erg moeilijk :P
Een elite is niet standaard 5 keer zo sterk ofzo, er zit verschil tussen. Helemaal bij bosses. Ik dacht ook op level 27 de Deadmines te kunnen soloen. Ging best prima, tot ik bij de eerste boss (die Ogre) kwam. Pwnd! :D

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 26-07-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:43:
Zou iemand mij kunnen vertellen of de cliff breakers in ashzara elites zijn of niet?
Ben opzoek naar de pattern die ik zag op thottbot maar ben momenteel op me werk.
ja zijn elite
en ze slaan best nog hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Sinds van de week eindelijk eens wat mazzel met mn rogue qua gear/drops.
Als wapens nu eindelijk een set daggers ipv zwaarden (is ff wennen ook al is het toch ietsje beter nu!)

Mainhand : Barman Shanker
Offhand : Keris of Zul'Serak
Beide met een mooie +4 weapon dmg enchant erop :)

Laatste UBRS run een mooie Eye of Rend gewonnen voor mn rogue, vond +2% crit toch erg waardevol :)

En als shoulders nu Truestrike Shoulders ...

Yeahyeah een status report maar ik ben echt bored as hell op het werk en omdat mn internet thuis er al 5 dagen uitligt begin ik ontwenningsverschijnselen te krijgen 8)7 En ook nog eens 65k van LvL60 af helpt ook niet echt bepaald mee aan je geduld!

@jarnotjuh: in de guildlijst in de openingspost kun je Bytes of Vorn pm'en erover ;)

[ Voor 10% gewijzigd door RaseriaN op 26-07-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rage bedoel je? :)

Maar volgens mij (ik speel geen warrior, dus weet 't niet zeker) krijg je met tragere wapens meer rage per hit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Weet iemand of het mogelijk is of een warlock die al z'n epic mount heeft om Lord Hel'nurath nog een keer te laten spawnen ivm z'n loot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:51
MantaMania schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:24:
waarom wil je als warrior een snel wapen?? je moet juist een zo langzaam mogelijk wapen willen ivm overpower, slam, execute mortal strike.
En crusader is gebaseerd op het aantal slagen dat je wapen in een minuut geeft dus bv arcanite reaper geeft er 4 in een minuut dus je krijgt gemiddeld 1 proc. Maar doe je nou een overpower een mortal strik een slam en een execute doen je dus 4 slagen extra krijg je dus 2 procs in een minuut.
Doe je dat zelfde met jou snelle wapen wat bv 10x in een minuut slaat en je doet dan 4 extra slagen heb je maar 1.4 procs zeg maar.
Zo is het mij uitgelegt door iemand die volgens mij behoorlijk goed wist wat ie deed.
Crusader = proc per x tijd .. oftewel, op een reaper procced het even vaak als een uber snel weapon

En idd, als warrior wil je een zo sloom mogelijk wapen =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:47:
Sinds van de week eindelijk eens wat mazzel met mn rogue qua gear/drops.
Als wapens nu eindelijk een set daggers ipv zwaarden (is ff wennen ook al is het toch ietsje beter nu!)

Mainhand : Barman Shanker
Offhand : Keris of Zul'Serak
Beide met een mooie +4 weapon dmg enchant erop :)

Laatste UBRS run een mooie Eye of Rend gewonnen voor mn rogue, vond +2% crit toch erg waardevol :)

En als shoulders nu Truestrike Shoulders ...

Yeahyeah een status report maar ik ben echt bored as hell op het werk en omdat mn internet thuis er al 5 dagen uitligt begin ik ontwenningsverschijnselen te krijgen 8)7 En ook nog eens 65k van LvL60 af helpt ook niet echt bepaald mee aan je geduld!

@jarnotjuh: in de guildlijst in de openingspost kun je Bytes of Vorn pm'en erover ;)
dude 2x +4 :X ik weet niet hoe je in de cash zit, maar ga eens even asap 2x +15 agi op die wapens halen man dat ownt veel harder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:49:
[...]

Kleur wordt altijd aangegeven
groen = 1 onder, gelijk aan of 1 boven jouw lvl
oranje= 2 boven jouw lvl
rood = 3+ boven jouw lvl

groen - Elite => jouw lvl elite, maar neem maar vrienden mee
bijna, alleen groen in dit verhaaltje is geel en groen is 2 of lager...

en wat betreft die lvls, sja je hoeft idd die addons niet te hebben als je de kleuren kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demonshear
Binds when picked up
Two-Hand Sword
(53.9 damage per second)
Durability 100 / 100
Requires Level 58
Item Level 63

Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend wapen voor een warrior. Alhoewel je met een Fury build hier wellicht nog wat mee kan, maar dan zou ik voor Dual Wield gaan met twee snelle 1h-ers ipv een snel 2h wapen ivm betere rage opbouw (aangezien je met Fury vooral HS en Slam spamt).

Overigens is mijn Orc Warriortje sinds gisteravond lvl 30, en daar hoort een kadootje bij. En dan heb ik het over Whirlwind Axe natuurlijk! Leuk hoor, een 35 dps wapen op lvl 30, ik blaas door al die monsters heen :D

Even profieltje spammen: http://wow.allakhazam.com/profile.html?218789

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

onyxia is nooit bedoeld als 40 man raid hoor ;)

in de beta is al gezegd dat onyxia werd gedaan door het test team met 25 man. En daar is ze dan ook voor gemaakt. Dat mensen het niet kunnen is een heel ander verhaal ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:46:
[...]

ja zijn elite
en ze slaan best nog hard :)
TOTAL CRAP :(

Dus kan deze looting niet in me eentje doen. lvl 59 hunter met lvl 59 pet.

ze zijn lvl 54+ toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:52:
dude 2x +4 :X ik weet niet hoe je in de cash zit, maar ga eens even asap 2x +15 agi op die wapens halen man dat ownt veel harder
Nogal. Ik weet niet hoe 't voor Rogues zit (die hebben 20 agi voor 1% crit nodig dacht ik), maar 30 agi voor Hunters is:
60 attack power = 4,3 dps
0,57% crit = 0.85% dps boost (Marks specced)
Wiebbe schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:54:
in de beta is al gezegd dat onyxia werd gedaan door het test team met 25 man. En daar is ze dan ook voor gemaakt. Dat mensen het niet kunnen is een heel ander verhaal ;)
Niet helemaal eerlijk natuurlijk, die lui van het test team kennen de werking van die encounter veel beter dan wij doen.

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 26-07-2005 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Hydra schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:55:
[...]

Nogal. Ik weet niet hoe 't voor Rogues zit (die hebben 20 agi voor 1% crit nodig dacht ik), maar 30 agi voor Hunters is:
60 attack power = 4,3 dps
0,57% crit = 0.85% dps boost (Marks specced)

[...]

Niet helemaal eerlijk natuurlijk, die lui van het test team kennen de werking van die encounter veel beter dan wij doen.
ja dat is bij de eerste keer waar, maar als jij onyxia ondertussen al 20x heb gedaan mag ik wel verwachten dat je weet wat je moet doen ;)

Dat je het de eerste keer niet doet met 25 man en de 15 keer erna ook niet dat begrijp ik nog wel, maar ondertussen moet het al lang mogelijk zijn?

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees dit om problemen te voorkomen.