Gisteravond maar eens met een twee mede guildmembers ( lvl 38 warrior, lvl 36 human mage en ik lvl 32 human mage ) en twee andere figuren ( lvl 22 human pala en een lvl 21 human priest ) getracht Blackfathom Villainy af te werken.
Die wand (
http://www.thottbot.com/?i=2321) die je aan het einde krijgt had op zich wel mijn interesse, daar mijn alt ( lvl 12 human priest ) deze ook wel kon gebruiken. Mijn guild members vonden het gewoon leuk om mee te gaan en die overige twee moesten de quest ook nog afmaken.
Als eerste voor iedereen wat water en brood gemaakt en dit rongedeeld. Iedereen (muv de mages) had uiteindelijk 20 water (lvl4) en 20 brood (lvl4). Daarmee moet je het toch als speler onder lvl 30 een tijdje mee uit kunnen houden...
Al na 10 minuten kwam de wisper of ik niet ajb meer brood en water kon maken, want dat zou wel handig zijn voor de lvl22 human pala zijn maat, waarmee hij deze morgen enige quests zou gaan doen.
Ik heb dus heel vriendelijk verteld dat ik dit best wil doen, maar dat dit geen zin heeft vanwege het feit dat na 15 min uitgelogd te zijn, al deze spullen weg zijn.
Kreeg ik de opmerking naar m'n hoofd geslingerd dat ik mijn mond moest houden en doen wat er mij gezegd werd !

Want hij was partyleader en hij bepaalde wat er zou gebeuren... En anders zou ik gekicked worden uit de groep.
Bovendien had hij volgens mij totaal geen aandacht voor de group chat, daar van de priest toch regelmatig de melding kwam van /oom
Dat was dus voor mij en mijn guild members een korte dungeon
We zijn er gelijk mee gestopt, maar niet voor we enkele lvl 25 elites ( stuk of 6 ) op zijn dak hadden gestuurd. Best cool mobs pullen en dan snel weg HS'en voor ze bij je zijn.. De human priest was ook maar zo wijs om weg te zijn nadat we hem een /w hadden gestuurd met daarin ons plan
Ben benieuwd hoelang die gozer het heeft volgehouden. Ik vermoed dat er slechts enkele seconden voor hem over waren...
We zijn daarna met z'n 4-en opnieuw de dungeon gaan uitspelen en de wand zit op dit moment bij mijn alt in zijn mailbox. Nog even levellen met hem zodat hij de deze ook kan gebruiken.
Maar het mooiste is, nadat we de quest ingeleverd hadden, kreeg ik een /w van de human pala dat hij ervoor zou zorgen dat ik nooit meer met één of andere groep mee zou kunnen om mijn quests af te maken. Een beetje navraag in mijn guild heeft uitgewezen dat die gozer schijnbaar altijd zo reageerd en dat hij bij heel veel mensen al op de shitlist staat
Ok, ik zie jullie al denken; hij had niet moeten dreigen, maar die mobs op hem af sturen gaat wel een beetje ver. Wij vonden het gewoon een goeie manier om afscheid te nemen van een groep en de leader op deze manier te vertellen dat we het leuk vonden om met hem te groupen.
En dat hij maar lekker van zijn res sickness mag genieten