Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.900 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:19
On_E schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:58:
Heb nog maar even gewacht, maar weigerde om die raid-leader te gaan whisperen om alsnog te vragen of ik nou mee kon of niet en uiteindelijk vertrok de raid dus zonder mij, en heb ik niet eens uitleg of iets gehad.
Euh.

Sorry, maar dat is je eigen schuld. Kennelijk is er iets verkeerd gegaan. Als je dan nieteens even een /w eraan kunt besteden doe je gewoon jezelf tekort. Je kunt van een raid leader niet verwachten dat hij precies weet wie er allemaal mee zou gaan.
Yellow|A schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:59:
Als een mage geen water maakt en me niet wil buffen en de rest van de party daar okay mee is en doorrent komen ze meestal bij de eerste mob erachter dat ik nog bij de ingang zit te wachten. Arcane Int/Bril is een lekkere buff (grotere mana pool) en een mage die water maakt scheelt zo een gold of twee voor me.
Inderdaad. Sowieso vind ik het doodnormaal dat alle mana gebruikende classes water krijgen van de mages. Zelf ben ik natuurlijk lang niet zo mana-afhankelijk als een priest, maar een paar stacks water is ERG fijn, kan ik na elke 2/3 groups even regennen en daarna weer vol doorgaan.

[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 25-07-2005 14:06 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Het zal nu wel een tijdje duren voordat er weer nieuwe high end content komt of iets nieuws zeker? Ze zullen nu eerst al een tijdje bezig zijn met het fixen van de bugs van de huidige patch. Dan de volgende patch, die voornamelijk midlvl content zal gaan bevatten. En daarna moeten ze nog eens werken aan de rp-pvp servers. Wow begint me steeds meer te vervelen, instances zijn gewoon saai, legendary items interreseren me momenteel niks, en alt lvlen is ook niet alles, om maar te zwijgen van het eindeloos pvpen in bg's.. Ik denk dat ik me account voor een tijdje ga stil zetten totdat er iets komt wat weer wel de moeite is (zoals hero classes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DeepSeven schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:06:
Het zal nu wel een tijdje duren voordat er weer nieuwe high end content komt of iets nieuws zeker? Ze zullen nu eerst al een tijdje bezig zijn met het fixen van de bugs van de huidige patch. Dan de volgende patch, die voornamelijk midlvl content zal gaan bevatten. En daarna moeten ze nog eens werken aan de rp-pvp servers. Wow begint me steeds meer te vervelen, instances zijn gewoon saai, legendary items interreseren me momenteel niks, en alt lvlen is ook niet alles, om maar te zwijgen van het eindeloos pvpen in bg's.. Ik denk dat ik me account voor een tijdje ga stil zetten totdat er iets komt wat weer wel de moeite is (zoals hero classes).
Ze hebben net BWL gereleased. Ik kan me niet voorstellen dat jij dat al 'uitgespeeld' hebt.

Ik hoop dat we dit soort 'whines' (ja sorry hoor) zoveel mogelijk op de WoW fora kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Hydra schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:08:
[...]

Ze hebben net BWL gereleased. Ik kan me niet voorstellen dat jij dat al 'uitgespeeld' hebt.

Ik hoop dat we dit soort 'whines' (ja sorry hoor) zoveel mogelijk op de WoW fora kunnen houden.
Het is geen whine. Ik vindt wow al van dag 1 geweldig. Maar voor mc en bwl heb je een goede guild nodig, iets wat ik niet heb en waar moeilijk aan te komen is als 60 rogue. Battlegrounds heb ik een tijdje gedaan maar dat blijft ook niet eeuwig leuk. Ik hoop gewoon dat ze met iets nieuws en origineels komen wat wel lang leuk blijft, tot dan wacht ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Hydra schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:04:
Inderdaad. Sowieso vind ik het doodnormaal dat alle mana gebruikende classes water krijgen van de mages. Zelf ben ik natuurlijk lang niet zo mana-afhankelijk als een priest, maar een paar stacks water is ERG fijn, kan ik na elke 2/3 groups even regennen en daarna weer vol doorgaan.
Inderdaad. Als ik geld zou willen uitgeven aan water dan zou ik wel gaan solo grinden :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:59

On_E

Housemusic

[...]

Euh.

Sorry, maar dat is je eigen schuld. Kennelijk is er iets verkeerd gegaan. Als je dan nieteens even een /w eraan kunt besteden doe je gewoon jezelf tekort. Je kunt van een raid leader niet verwachten dat hij precies weet wie er allemaal mee zou gaan.
Euh.

Die eikel heeft zelf een lijst op een forum gezet met 40 man, waaronder ik !

Uit principe ga ik dan niet bedelen of ik alsnog mee mag, maar dan zal ik wel raar zijn in jouw optiek.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

[...]
Euh.

Euh , bij een DKP systeem, moet je meestal punten krijgen voor het opdagen, dus als het goed is weet hij(of een ander) het wel. Zeker als aanmelding van te voren via een board gebeurt.
Snap aan andere kant ook niet dat er niet even over gewhispered is door On-e.
[...]
Idd, het is voor een mage geen probleem om in de tijd dat er gereisd, c.q. een groep gevormd wordt, alvast stevig mana te conjuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:19

Ryceck

Constants and Variables

DeepSeven schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:12:
[...]

Het is geen whine. Ik vindt wow al van dag 1 geweldig. Maar voor mc en bwl heb je een goede guild nodig, iets wat ik niet heb en waar moeilijk aan te komen is als 60 rogue. Battlegrounds heb ik een tijdje gedaan maar dat blijft ook niet eeuwig leuk. Ik hoop gewoon dat ze met iets nieuws en origineels komen wat wel lang leuk blijft, tot dan wacht ik :).
Nu mag je me dit uitleggen he... maar iedereen zit allemaal te mauwen dat hunters en rogues zo moeilijk aan guilds komen en nooit meemogen naar instances maaruuhhhhh.... waarom is dat bij ons niet zo :S

In onze guild zitten een paar rogues (stuk of 5-7 denk ik) welke iedere avond wel ergens zitten, ist niet in guildruns dan ist wel in pugs. En dat is niet omdat wij zo'n geweldig tekort aan rogues hebben hoor...
Ok, een rogue komt misschien wat moeilijker aan een group dan een priest bijv, maar voor beiden geldt hetzelfde end-game hoor: als je geen mensen kent kom je nergens. Als ik als lvl60 priest gewon ergens rondloop krijg ik 1 a 2 random wisps op een avond, en de rest van de wisps zijn mensen uit me friendslist. Dan zal een rogue die random wisps niet krijgen... maar dan nog kan een gemiddelde rogue (als ze iig maar weten dat je goed bent) gewoon goed mee hoor.

En hunters is helemaal een apart verhaal... zie maar s magmadar te doen zonder 4-5 hunters, dus ga niet mauwen dat je niet gewild bent :P
Ik heb de afgelopen weken een paar 5man runs door Stratholme gedaan (voor met Argent Crusader), en ik heb ten alle tijden een hunter meegehad. Geweldig, echt waar, dikke ranged dmg, traps, stomme pet die aggro van mij weg kan houden.
Rogue hadden we overigens niet bij omdat met hunter/pala/priest/warrior/mage de groep al vol was ;)

Voorwaarde is natuurlijk wel dat beiden hun klasse kunnen spelen... iets wat 30% van de rogues/hunters dus jammer genoeg niet kan :)
On_E schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:17:
[...]

Euh.

Uit principe ga ik dan niet bedelen of ik alsnog mee mag, maar dan zal ik wel raar zijn in jouw optiek.
Jij wilde toch mee of niet?
Die RL zal er niet mee zitten dat jij er niet bent hoor... voor jou 10 anderen die *wel* een wisp willen geven :)
Ofwel... je hebt alleen jezelf ermee :z

@Azqi: DKP wordt altijd pas achteraf toegekend :) Ook ivm eerder leaven, epics, bonuspoints, strafpunten enzenz.

[ Voor 14% gewijzigd door Ryceck op 25-07-2005 14:22 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ryceck schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:20:

Jij wilde toch mee of niet?
Die RL zal er niet mee zitten dat jij er niet bent hoor... voor jou 10 anderen die *wel* een wisp willen geven :)
Ofwel... je hebt alleen jezelf ermee :z
.
RL zet op een forum : ''schrijf je hier in, sta je op de lijst dan ga je mee, 19:00 in kargath zijn''

Ik schrijf me in, sta op de lijst, ben voor 7en in Kargath, /salute die RL zelfs even, maar word gewoon niet ge-invite en/of gewhispered.

Maar goed, zoals ik al zei, MC kan me nu gewoon gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
[...]

Nu mag je me dit uitleggen he... maar iedereen zit allemaal te mauwen dat hunters en rogues zo moeilijk aan guilds komen en nooit meemogen naar instances maaruuhhhhh.... waarom is dat bij ons niet zo :S

In onze guild zitten een paar rogues (stuk of 5-7 denk ik) welke iedere avond wel ergens zitten, ist niet in guildruns dan ist wel in pugs. En dat is niet omdat wij zo'n geweldig tekort aan rogues hebben hoor...
Ok, een rogue komt misschien wat moeilijker aan een group dan een priest bijv, maar voor beiden geldt hetzelfde end-game hoor: als je geen mensen kent kom je nergens. Als ik als lvl60 priest gewon ergens rondloop krijg ik 1 a 2 random wisps op een avond, en de rest van de wisps zijn mensen uit me friendslist. Dan zal een rogue die random wisps niet krijgen... maar dan nog kan een gemiddelde rogue (als ze iig maar weten dat je goed bent) gewoon goed mee hoor.

En hunters is helemaal een apart verhaal... zie maar s magmadar te doen zonder 4-5 hunters, dus ga niet mauwen dat je niet gewild bent :P
Ik heb de afgelopen weken een paar 5man runs door Stratholme gedaan (voor met Argent Crusader), en ik heb ten alle tijden een hunter meegehad. Geweldig, echt waar, dikke ranged dmg, traps, stomme pet die aggro van mij weg kan houden.
Rogue hadden we overigens niet bij omdat met hunter/pala/priest/warrior/mage de groep al vol was ;)

Voorwaarde is natuurlijk wel dat beiden hun klasse kunnen spelen... iets wat 30% van de rogues/hunters dus jammer genoeg niet kan :)
Op mijn server zijn aan de alliance kant zo'n 10 grote guilds die echt mc/bwl doen. Elke daarvan zit ramvol met rogue's. Er zijn er gewoon teveel van, en geloof me, dat merk je op 60. Hoe kom je makkelijk in 5/10/15 man instances met een rogue? Door zelf groepen te maken. Mijn ervaring is dat je er met LFG er echt niet komt, dan zit je veel te lang te wachten. Met LFM echter krijg je whispers in no time. Wil je dus scholo doen en je ziet 3 LFG scholo, dan invite je hun. Zo kom ik aan me instances :). Met een guild werkt dat anders...
Ik zit nu in een guild die misschien binnenkort mc gaat doen, maar then again, daar zat een rogue in die finkle's skinner als wapen gebruikte en meer van dat soort figuren 8)7 .

[ Voor 5% gewijzigd door DeepSeven op 25-07-2005 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
DeepSeven schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:28:
[...]

Op mijn server zijn aan de alliance kant zo'n 10 grote guilds die echt mc/bwl doen. Elke daarvan zit ramvol met rogue's. Er zijn er gewoon teveel van, en geloof me, dat merk je op 60. Hoe kom je makkelijk in 5/10/15 man instances met een rogue? Door zelf groepen te maken. Mijn ervaring is dat je er met LFG er echt niet komt, dan zit je veel te lang te wachten. Met LFM echter krijg je whispers in no time. Wil je dus scholo doen en je ziet 3 LFG scholo, dan invite je hun. Zo kom ik aan me instances :). Met een guild werkt dat anders...
Ik zit nu in een guild die misschien binnenkort mc gaat doen, maar then again, daar zat een rogue in die finkle's skinner als wapen gebruikte en meer van dat soort figuren 8)7 .
Onze guild had ook rogues met Trash blade en Fright talon. Die heeft nu Gutgore ripper en core hound tooth. Het meer strategie die je gebruikt, de equipment maakt het uitvoeren gewoon makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Ik geef ook altijd water aan degenen die het nodig hebben, maar je moet niet altijd verwachten dat je het direct krijgt. Lvl55 water kan je maken per 4, en met een volledige mana balk kan ik er zon 30 maken. en het is echt niet zo dat ik ( of alle mages ) altijd met 20 stacks water rondlopen ofzo. Ik geef priests met plezier water, maar je moet wel ff geduld hebben :)

word overigens weleens schijtziek van om de 3seconden of je ff 80 lvl55 water kan maken en een plz kan er niet eens af, of van die 'portal to stormwind plz' whispers terwijl je in IF staat..

sorry moest het ff kwijt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Hebben maar een level 60 rogue in de guild. Wat doen we verkeerd? :p

Mages zijn geen vending machines, zou ook nooit een willekeurige mage om water vragen. Te beschamend om te doen. De wereld zou wel een betere plek zijn als je gewoon een silver in een mage zou kunnen stoppen en er een stack met water uitkwam. Drie draaien een z'n neus voor een portal naar Darnassus ofzo. Zou handig zijn :p

[ Voor 71% gewijzigd door Yellow|A op 25-07-2005 14:45 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

DeepSeven schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:28:
[...]

Ach wij hebben nu een trial-member rogue die met alle geweld Hammer of the Blessed wilde hebben uit BRD (een 1H mace met +34(?)healing). Niemand anders wilde hem hebben dus op zich geen probleem maar ik als Recruitment Officer (verantwoordelijk voor trials members) heb toch ff 3 minuten subtiel gevraagd oftie wel snapte wattie aant doen was :)
Toen hij uiteindelijk zei "if the DPS is better I want it" kreeg ik al een vermoeden dat zijn trial niet lang meer zou duren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:17:

Te koppig zijn om een "/w RaidLeader Hey, I'm on the list for tonights raid aswell, how come you're full?" vind ik raar ja :) Als 'ie dan zegt dat je niet meemag omdat persoon X zich later aanmeldde en een goed vriendje is, dan is het een lul ja, maar hij kan ook gewoon een foutje gemaakt hebben.
Azqi schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:18:
Euh , bij een DKP systeem, moet je meestal punten krijgen voor het opdagen, dus als het goed is weet hij(of een ander) het wel. Zeker als aanmelding van te voren via een board gebeurt.
Snap aan andere kant ook niet dat er niet even over gewhispered is door On-e.
Dat laatste, daar gaat het me om. Ik snap best dat het de bedoeling is dat hij automatisch een invite zou krijgen om die tijd. Maar als je niet assertief genoeg bent om die gozer een whisper te geven kom je nooit echt ver.
Idd, het is voor een mage geen probleem om in de tijd dat er gereisd, c.q. een groep gevormd wordt, alvast stevig mana te conjuren.
Ik heb eigenlijk nooit meegemaakt dat mages d'r moeilijk over deden. Met m'n mage alt maag ik ook regelmatig water voor random mensen, als ze het vriendelijk vragen (en nee, dat ga ik niet altijd doen als ik eenmaal op level 60 platgegooid wordt natuurlijk ;)).

[ Voor 48% gewijzigd door Hydra op 25-07-2005 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Yellow|A schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:41:
Hebben maar een level 60 rogue in de guild. Wat doen we verkeerd? :p
das er 1 teveel of niet :+

maar inderdaad

Wij hebben al een paar keer een MC moeten cancelen omdat we te weinig hunters hadden :o

hebben wel een hard overschot aan shamans :/
Ryceck schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:42:
[...]

Ach wij hebben nu een trial-member rogue die met alle geweld Hammer of the Blessed wilde hebben uit BRD (een 1H mace met +34(?)healing). Niemand anders wilde hem hebben dus op zich geen probleem maar ik als Recruitment Officer (verantwoordelijk voor trials members) heb toch ff 3 minuten subtiel gevraagd oftie wel snapte wattie aant doen was :)
Toen hij uiteindelijk zei "if the DPS is better I want it" kreeg ik al een vermoeden dat zijn trial niet lang meer zou duren :+
Trial?? welke trial?? :X

[ Voor 47% gewijzigd door Bokkie op 25-07-2005 14:47 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Kakkerlakken zijn het. Je kan ze amper een guild uitwerken :p

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:42:
[...]

Te koppig zijn om een "/w RaidLeader Hey, I'm on the list for tonights raid aswell, how come you're full?" vind ik raar ja :) Als 'ie dan zegt dat je niet meemag omdat persoon X zich later aanmeldde en een goed vriendje is, dan is het een lul ja, maar hij kan ook gewoon een foutje gemaakt hebben.

[...]

Dat laatste, daar gaat het me om. Ik snap best dat het de bedoeling is dat hij automatisch een invite zou krijgen om die tijd. Maar als je niet assertief genoeg bent om die gozer een whisper te geven kom je nooit echt ver.
Koppig ben ik zeker ja, daar heb je gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:25:
Maar goed, zoals ik al zei, MC kan me nu gewoon gestolen worden.
Tja. Nogmaals, je hebt alleen jezelf ermee. Ik vind hem niet echt wat te verwijten. Die gozer was hoogstwaarschijnlijk te druk met andere dingen om die 'salute' te zien. Emotes merk ik meestal ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 15-06 14:12

we_are_borg

You will Comply

-=BoKKiE=- schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:57:
[...]

guild run wil niet zeggen dat je meteen met 3 druids ergens heen kan gaan in een 5 man team :+

nofi maar met 3 druids naar ST gaan :?
Er was niets anders voor handen, dus toen maar zo. De ander teamplayers waren een warrior en een hunter.
hmmz healer regel 1: met meerdere healers in 1 team heal je NOOIT jezelf, hoge uitzonderingen daargelaten die je wel kan bedenken.
De main healer was OOM en 2 tellen daarna trouwens dood.
Als jij main healer was, wat deden die andere druids? 1 tanken in bearform en die andere dps feral?
De main was lvl 53 en balanced spec ik lvl 48 ook balanced spec, en 1 lvl 55 maar niet uit gerust voor healing. Ik wist als er wat met main gebeurde ik moest healen, dus ik was backup. Ik loop trouwens al ik backup loop altijd in bear form om niet in de verleiding te komen om spells te gebruiken. De andere druid liep in bear of cat form, wat hij trouwens goed deed.
ik zou toch echt proberen keyboard shortcuts te gebruiken, of kan dat niet ivm een handicap oid? nofi
maar keyboard shorcuts zijn veel sneller dan muis, ik kan blind op mijn keyboard een instance doorlopen en healen, nuken, shocken etc

btw, als je alles idd met je muis doet, heb je hoop ik wel je buttons gelocked :)
Ik heb last met me schouders te veel bewegen doet op het laast veel pijn dus ik hou me eigen zo stil mogelijk tijdens spelen. De muis gebruik ik veel en staat erg strak afgesteld.

Maar ik moet nog een speciale gamepad hebben liggen waarop meerdere knoppen zitten misschien die eens gaan gebruiken.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik snap het ook niet echt, wij hebben gewoon een 'tekort' aan rogues. Niet dat we er perse erg om zitten te springen, maar wij hebben weer een overschot aan paladins en druids..
On_E schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:46:
Koppig ben ik zeker ja, daar heb je gelijk in.
Je bent wel eerlijk :D
we_are_borg schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:49:
De main was lvl 53 en balanced spec ik lvl 48 ook balanced spec, en 1 lvl 55 maar niet uit gerust voor healing. Ik wist als er wat met main gebeurde ik moest healen, dus ik was backup. Ik loop trouwens al ik backup loop altijd in bear form om niet in de verleiding te komen om spells te gebruiken. De andere druid liep in bear of cat form, wat hij trouwens goed deed.
Sorry, maar het idee achter een secondary healer is NIET dat je wacht tot 1 healer OOM is. Primary healt de tank, en alleen de tank. De secondary healt de rest van de group. Het is niet zo dat je als secondary uit je neus staat te eten.

Bovendien, je had een Innervate toch? Had je die al gebruikt op de primary healer? Heb je hem wel gehealed uberhaupt? Als die healer zware aggro had, had 'ie naar bearform moeten schakelen en jij hem moeten healen.

[ Voor 42% gewijzigd door Hydra op 25-07-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:47:
[...]

Tja. Nogmaals, je hebt alleen jezelf ermee. Ik vind hem niet echt wat te verwijten. Die gozer was hoogstwaarschijnlijk te druk met andere dingen om die 'salute' te zien. Emotes merk ik meestal ook niet op.
Hij deed /salute terug.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

massaal overschot aan druids hier. Wanneer we een raid samen proberen krijgen hebben we steevast een tekort aan warriors, de rest is geen probleem.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Yellow|A schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:14:
[...]

Inderdaad. Als ik geld zou willen uitgeven aan water dan zou ik wel gaan solo grinden :)
Ik werk heel veel samen met een mage en ik vraag meestal aan het begin van een instance een zooi water. Wat ik ook gelijk krijg, heb ik dan nog genoeg mana potion dan deel ik die met hem, aangezien hij de power heeft om goed te doden. Als hij droog valt hebben we een probleem.
Hydra schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:50:
[...]

Ik snap het ook niet echt, wij hebben gewoon een 'tekort' aan rogues. Niet dat we er perse erg om zitten te springen, maar wij hebben weer een overschot aan paladins en druids..

[...]

Je bent wel eerlijk :D

[...]

Sorry, maar het idee achter een secondary healer is NIET dat je wacht tot 1 healer OOM is. Primary healt de tank, en alleen de tank. De secondary healt de rest van de group. Het is niet zo dat je als secondary uit je neus staat te eten.

Bovendien, je had een Innervate toch? Had je die al gebruikt op de primary healer? Heb je hem wel gehealed uberhaupt? Als die healer zware aggro had, had 'ie naar bearform moeten schakelen en jij hem moeten healen.
Ik had in het begin gevraag of ik in bear form mocht blijven (vragen doe ik trouwens altijd als ik backup ben). De main ging niet in bear form de mana was gewoon op, ik blijf zeer dicht in de buurt bij een healer als die aggro trek dan probeer ik het in me ear form naar me toe te halen. Innnervate heb ik niet ik speel meestal alleen dus heb oon nog in de andere trees points zitten. De aggro trok ik dus steeds weg. Ik wilde healen maar dit lukte gewoon weg niet ik deed alles met spells behalver het juiste, het was gewoon random, denk dat de eindbaas me attackte met een spell ofzo.

[ Voor 59% gewijzigd door we_are_borg op 25-07-2005 15:05 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mja jouw valt neit veel te verwijten imho, gewoon een ongelukkig moment met een toch wel ongebalanceerde groep

beetje jammer dat ze het op jouw schuiven inderdaad :/
[...]

Ik heb last met me schouders te veel bewegen doet op het laast veel pijn dus ik hou me eigen zo stil mogelijk tijdens spelen. De muis gebruik ik veel en staat erg strak afgesteld.

Maar ik moet nog een speciale gamepad hebben liggen waarop meerdere knoppen zitten misschien die eens gaan gebruiken.
hmmz ik snap het, ik weet niet hoe je zit, en hoeveel ruimte je heb, maar ik beweeg me armen nauwlijk tijdens het gamen

mischien proberen om je keyboard zo neer te leggen dat je er goed bij kan zonder teveel hoeven te bewegen.

succes in ieder geval

ik weet niet of het trouwens vaak zo gaat bij jullie in guild runs, maar mischien side guild niet helemaal een goeie voor jouw, msichien rondkijken voor een andere? of je had toevallig een paar rare snuiters mee dit keer, kan altijd gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Dit weekend van guild gewisseld.

De laatste 3 weken had ik geen zin meer om te spelen omdat er met 3 lvl60's niet veel te doen valt en een group vormen met outsiders duurt veel te lang.

Zit nu in een guild met 40 lvl60 en 25 lvl50+ en nog een zooitje andere....

met 15 man UBRS in geweest, op de helft moesten er 2 weg en binnen 10 minuten waren er 2 nieuwe... en gister gelijk een paarse drop gezien: http://wow.allakhazam.com/db/spell.html?wspell=16746

ik moest rollen met een andere blacksmith, maar heb hem aan hem gegeven omdat ik nog geen BS300 had, en om nou gelijk een paars item weg te kapen op me eerste dag is ook zo wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

DeepSeven schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:12:
[...]

Dan maar even doorbijten en een Dwarf Priest, Nelf Druid of Human/Gnome Warlock maken, 3 van de meeste gezochte ras/klasse combinaties aan Alliance kant. Sja, gooi een steen over je schouder en je raakt 12 rogues, dat is nou eenmaal een probleem op alle servers. Dan kun je gaan lopen mauwen dat het zo oneerlijk is, of je kan er wat aan doen.

Ik ben zelf nu een Warrior en een Warlock aan 't levellen, ondanks het gedoe met instance groeps en lvl ?? Alliance heb ik er nog steeds de grootste lol mee. Lekker karaktertje twinken met blauw spul, paar nieuwe quests en een nieuwe speelervaring erbij (want Warrior en Shaman en Lock spelen allemaal erg verschillend hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

On_E schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:53:
[...]

Hij deed /salute terug.... :P
Ik zou eigenlijk een /w doen met iets als "reporting for Duty", ziet er leuk uit en doet het zelfde als de irritantie "invite me for raid cause i have signed in".
Want als ze de regel niet snappen, leg je het uit en krijg je een invite.

Ik wave nl ook naar iedereen die waved :P

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:41
Gisteravond maar eens met een twee mede guildmembers ( lvl 38 warrior, lvl 36 human mage en ik lvl 32 human mage ) en twee andere figuren ( lvl 22 human pala en een lvl 21 human priest ) getracht Blackfathom Villainy af te werken.

Die wand (http://www.thottbot.com/?i=2321) die je aan het einde krijgt had op zich wel mijn interesse, daar mijn alt ( lvl 12 human priest ) deze ook wel kon gebruiken. Mijn guild members vonden het gewoon leuk om mee te gaan en die overige twee moesten de quest ook nog afmaken.

Als eerste voor iedereen wat water en brood gemaakt en dit rongedeeld. Iedereen (muv de mages) had uiteindelijk 20 water (lvl4) en 20 brood (lvl4). Daarmee moet je het toch als speler onder lvl 30 een tijdje mee uit kunnen houden...

Al na 10 minuten kwam de wisper of ik niet ajb meer brood en water kon maken, want dat zou wel handig zijn voor de lvl22 human pala zijn maat, waarmee hij deze morgen enige quests zou gaan doen.

Ik heb dus heel vriendelijk verteld dat ik dit best wil doen, maar dat dit geen zin heeft vanwege het feit dat na 15 min uitgelogd te zijn, al deze spullen weg zijn.
Kreeg ik de opmerking naar m'n hoofd geslingerd dat ik mijn mond moest houden en doen wat er mij gezegd werd ! 8)7 Want hij was partyleader en hij bepaalde wat er zou gebeuren... En anders zou ik gekicked worden uit de groep.

Bovendien had hij volgens mij totaal geen aandacht voor de group chat, daar van de priest toch regelmatig de melding kwam van /oom

Dat was dus voor mij en mijn guild members een korte dungeon >:)
We zijn er gelijk mee gestopt, maar niet voor we enkele lvl 25 elites ( stuk of 6 ) op zijn dak hadden gestuurd. Best cool mobs pullen en dan snel weg HS'en voor ze bij je zijn.. De human priest was ook maar zo wijs om weg te zijn nadat we hem een /w hadden gestuurd met daarin ons plan

Ben benieuwd hoelang die gozer het heeft volgehouden. Ik vermoed dat er slechts enkele seconden voor hem over waren...

We zijn daarna met z'n 4-en opnieuw de dungeon gaan uitspelen en de wand zit op dit moment bij mijn alt in zijn mailbox. Nog even levellen met hem zodat hij de deze ook kan gebruiken.

Maar het mooiste is, nadat we de quest ingeleverd hadden, kreeg ik een /w van de human pala dat hij ervoor zou zorgen dat ik nooit meer met één of andere groep mee zou kunnen om mijn quests af te maken. Een beetje navraag in mijn guild heeft uitgewezen dat die gozer schijnbaar altijd zo reageerd en dat hij bij heel veel mensen al op de shitlist staat B)

Ok, ik zie jullie al denken; hij had niet moeten dreigen, maar die mobs op hem af sturen gaat wel een beetje ver. Wij vonden het gewoon een goeie manier om afscheid te nemen van een groep en de leader op deze manier te vertellen dat we het leuk vonden om met hem te groupen.
En dat hij maar lekker van zijn res sickness mag genieten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

-=BoKKiE=- schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:54:
[...]

mja jouw valt neit veel te verwijten imho, gewoon een ongelukkig moment met een toch wel ongebalanceerde groep

beetje jammer dat ze het op jouw schuiven inderdaad :/

[...]

hmmz ik snap het, ik weet niet hoe je zit, en hoeveel ruimte je heb, maar ik beweeg me armen nauwlijk tijdens het gamen

mischien proberen om je keyboard zo neer te leggen dat je er goed bij kan zonder teveel hoeven te bewegen.

succes in ieder geval

ik weet niet of het trouwens vaak zo gaat bij jullie in guild runs, maar mischien side guild niet helemaal een goeie voor jouw, msichien rondkijken voor een andere? of je had toevallig een paar rare snuiters mee dit keer, kan altijd gebeuren :)
Wel als ik de kans krijgt om naar een andere guild te gaan doe ik dat, alleen ik zit op Earthen Ring en ik zou graag bij een NL guild willen. De guild waar ik nu in zit is niet zo erg groot 19 man maar. Dus een grotere is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 10:21

RaseriaN

So much choices..

Bij ons in de guild hebben wij bijna 2 lvl 60 rogues en op dit moment maar 1! lvl60 mage.
Dus een serieus te kort aan dmg dealers op het moment. Voor een guild only run naar MC enzo zullen we toch veel meer mensen op 60 moeten gaan krijgen. Een guild only LBRS/UBRS moet nog wel lukken alleen heb je gewoon net iets te weinig dmg dealers. Gelukkig heeft Jarnotjuh een mooie char aangemaakt bij ons als mage zijnde om ons te versterken/vervelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

nextware schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:03:
Gisteravond maar eens met een twee mede guildmembers ( lvl 38 warrior, lvl 36 human mage en ik lvl 32 human mage ) en twee andere figuren ( lvl 22 human pala en een lvl 21 human priest ) getracht Blackfathom Villainy af te werken.

Die wand (http://www.thottbot.com/?i=2321) die je aan het einde krijgt had op zich wel mijn interesse, daar mijn alt ( lvl 12 human priest ) deze ook wel kon gebruiken. Mijn guild members vonden het gewoon leuk om mee te gaan en die overige twee moesten de quest ook nog afmaken.
[...]
We zijn daarna met z'n 4-en opnieuw de dungeon gaan uitspelen en de wand zit op dit moment bij mijn alt in zijn mailbox. Nog even levellen met hem zodat hij de deze ook kan gebruiken.

Maar het mooiste is, nadat we de quest ingeleverd hadden, kreeg ik een /w van de human pala dat hij ervoor zou zorgen dat ik nooit meer met één of andere groep mee zou kunnen om mijn quests af te maken. Een beetje navraag in mijn guild heeft uitgewezen dat die gozer schijnbaar altijd zo reageerd en dat hij bij heel veel mensen al op de shitlist staat B)

Ok, ik zie jullie al denken; hij had niet moeten dreigen, maar die mobs op hem af sturen gaat wel een beetje ver. Wij vonden het gewoon een goeie manier om afscheid te nemen van een groep en de leader op deze manier te vertellen dat we het leuk vonden om met hem te groupen.
En dat hij maar lekker van zijn res sickness mag genieten >:)
Leuk... zitten alleen 2 gaten in je verhaal :)
1: een lvl12 priest kan die wand niet eens gebruiken (tis een item lvl29) mede doordat
2: het ding soulbound is (quest-reward). Dus knappe kop als jij dat ding gemaild krijgt.....

EN ik snap niet dat je in party blijft uberhaupt als je zo'n lamlul hebt die *jou* gaat vertellen wat je moet doen omdat hij leader is :)
/wave, /spit, /w "suit urself then idiot" en weg is ikke :) Genoeg parties te vinden daar, en gezien je guildies bij je had lijkt me dat helemaal gemakkelijk :)

[ Voor 34% gewijzigd door Ryceck op 25-07-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Binds when picked up
Leuke wand, maar niet voor je ALT door dat soulbound gebeuren :)

[edit]
Refreshen voor je antwoord geeft, altijd handig :p

[ Voor 24% gewijzigd door Yellow|A op 25-07-2005 15:42 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Ik moet eerlijk zeggen dat het na mijn reroll opvalt dat de quest voor lvl 10-20 in barrens erg slecht zijn, soms moet je echt 2 a 3 lvls grinden voor je er 1 kunt doen, dit was volgens mij niet bij andere low level area.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 61797 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:42:
Ik moet eerlijk zeggen dat het na mijn reroll opvalt dat de quest voor lvl 10-20 in barrens erg slecht zijn, soms moet je echt 2 a 3 lvls grinden voor je er 1 kunt doen, dit was volgens mij niet bij andere low level area.
groups wft :)

veel quests kan je makkelijk doen ook al ben je te laag, door te groupen

wat me wel is opgevallen is dat veel meer quest objectievs nu geshared worden dan voorheen

bijv in stonetalon, als je die seeds moet planten, eerst moest elke partymember 10 seeds planten, nu moet je als groep 10 seeds planten

evenals helculars revenge, 1 persoon hoeft maar zijn rod te chargen bij de de vlammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:06

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Ryceck schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:35:
[...]

1: een lvl12 priest kan die wand niet eens gebruiken (tis een item lvl29) mede doordat
2: het ding soulbound is (quest-reward). Dus knappe kop als jij dat ding gemaild krijgt.....

EN ik snap niet dat je in party blijft uberhaupt als je zo'n lamlul hebt die *jou* gaat vertellen wat je moet doen omdat hij leader is :)
/wave, /spit, /w "suit urself then idiot" en weg is ikke :) Genoeg parties te vinden daar, en gezien je guildies bij je had lijkt me dat helemaal gemakkelijk :)
Volgens mij werkt HS niet als je in combat bent (lees enemies pullt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
EXCalibur_EeK schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:47:
[...]

Volgens mij werkt HS niet als je in combat bent (lees enemies pullt)
HS werkt wel in combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

na een hele hoop raids gedaan te hebben, besloten we met een paar man van onze guild een 5-man scholo run te doen.

- 60 rogue
- 60 druid (def specced)
- 60 druid (healing specced)
- 60 paladin
- 60 warrior

Wat een enorme fun zeg! Terwijl ik tegenwoordig in raids met 1 hand speel en half in slaap lig heb ik met 5 man waanzinnig veel fun in scholomance. Mobs pullen is doodgemakkelijk eens je een systeem hebt, en de bossfights (en dan vooral de laatste boss :) ) geven een waanzinnig grote kick

Volgende keer gaan we strat met 5 doen (scarlet side eerst, hebben veel schrik om de baron met 5 te doen). Mensen die klagen dat high-end content te saai is: speel het zoals het bedoeld is om te spelen en bezoek deze instances met 5 man. Iedere keer je deze instances in raid doet verleer je een beetje meer hoe je deftig moet groupen :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Boeb0e schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:57:
na een hele hoop raids gedaan te hebben, besloten we met een paar man van onze guild een 5-man scholo run te doen.

- 60 rogue
- 60 druid (def specced)
- 60 paladin
- 60 warrior

Wat een enorme fun zeg! Terwijl ik tegenwoordig in raids met 1 hand speel en half in slaap lig heb ik met 5 man waanzinnig veel fun in scholomance. Mobs pullen is doodgemakkelijk eens je een systeem hebt, en de bossfights (en dan vooral de laatste boss :) ) geven een waanzinnig grote kick

Volgende keer gaan we strat met 5 doen (scarlet side eerst, hebben veel schrik om de baron met 5 te doen). Mensen die klagen dat high-end content te saai is: speel het zoals het bedoeld is om te spelen en bezoek deze instances met 5 man. Iedere keer je deze instances in raid doet verleer je een beetje meer hoe je deftig moet groupen :Y)
met scholo ook Jandice gedaan?

strat en scholo zijn easy in 5 man, duurt alleen lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

- 60 rogue
- 60 druid (def specced)
- 60 paladin
- 60 warrior

Agreed.

Gisteren een foutloze 5-man Strat Scarlet side gedaan, zonder wipes dus, en dat is inderdaad een stuk leuker als halfslapend shadowbolts spammen in een raid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Strat en Scholo zijn echt geen reet meer aan in hun huidige vorm imo :/
Hoe vaak allebei die instances wel niet generfed zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

kEv4h schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:09:
Idd... zelfs een 5man scarlet run vorige week was gewoon saai :(

Hebbum 2x op 1 dag gedaan.. eerste keer was echt gewoon piece of cake, geen enkele death gehad :X
2e keer ging iets minder, andere groep net iets minder vloeiend. Geen wipes gelukkig maar wel een paar dooien af en toe. Maar het is iig STUKKEN makkelijk dan voor de patch.
Ze hebben gewoon 30% van de mobs weggehaald... Gewoon niet leuk meer.
Voor 5man is dat wel beter... de gemiddelde n00b kan het nu wel doen met wat oefening. Maar voor degenen die al een tijdje 60 zijn ist geen uitdaging meer :(

[ Voor 22% gewijzigd door Ryceck op 25-07-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
kEv4h schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:09:
Ugh, kunnen we geen regels opnemen dat gezeur over Strat/Schol nerfs verboden moeten worden? De voornaamste verandering is dat ze zonetrash weggehaald hebben. Als het te makkelijk is, doe je 't toch gewoon met 5 man? Het is nooit de bedoeling geweest dat het een uitdaging was met 10 man.

Dergelijke instances zullen nooit 'moeilijk' zijn met een goed georganiseerde groep van 5 man, ze moeten met een ongeorganiseer zooitje ook te completen zijn nl.
Ryceck schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:25:
Voor 5man is dat wel beter... de gemiddelde n00b kan het nu wel doen met wat oefening. Maar voor degenen die al een tijdje 60 zijn ist geen uitdaging meer :(
En terecht. Ik heb weinig zin in wipes als ik m'n class set bij mekaar probeer te krijgen.
Ryceck schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:35:
Item level bepaalt IIRC wat je ervoor krijgt bij disenchanten, niet of je 't kunt gebruiken. Of is dat veranderd tegenwoordig? Je kunt nl. prima items uit rooie quests e.d gebruiken.

[ Voor 43% gewijzigd door Hydra op 25-07-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:23

Mojo

The Power Within

- 60 rogue
- 60 druid (def specced)
- 60 paladin
- 60 warrior

Heb laatst ook met Ryceck hier Scarlet Stratholme en de Baron gedaan. Scarlet was vrij makkelijk.. Alleen 2 stomme wipes door pech en slechte pulls. Baron eigenlijk ook :P

UD vreesde ik alleen voor al die Abominations, maar dat ging wel goed :) En de Baroness was ook flink generfed, dus die was ook goed te doen :P En ja, sowieso destijds de hele instance al, een hoop mobs weg :)

Baron was vrij makkelijk, ging alleen net op et einde dood. MS crit van 4K ofzo :/ Maar ja, baron was toch op 3% :P

5-man party's zijn leuk, maar duren lang :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25752

Ik ben op dit moment nieuw met WoW, ik kreeg een 10 dagen trial van iemand, die nu afgelopen is (Alweer een verslaving erbij en bedankt Deedle 8)7 ) Nu heb ik hem dus besteld, maar er zijn problemen met de leverbaarheid. Nu vraag ik me af hoelang jullie hebben moeten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 25752 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:54:
Ik ben op dit moment nieuw met WoW, ik kreeg een 10 dagen trial van iemand, die nu afgelopen is (Alweer een verslaving erbij en bedankt Deedle 8)7 ) Nu heb ik hem dus besteld, maar er zijn problemen met de leverbaarheid. Nu vraag ik me af hoelang jullie hebben moeten wachten?
Preorder FTW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-06 08:23
nou, niet lang :P
ik heb hem namelijk gelijk de eerste dag gekocht toen dixons open ging op 10.00u smorgens. Kon niet wachten tot ik hem had. lekkere lange wachtrijen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Hahah pre-order, ik zag de bui al hangen hoor ;)

Probeer anders #wow.trade op Qnet of Ebay voor een leeg of semi-leeg accountje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
loop de speelgoedzaak binnen en haal er een d'r zijn er nog genoeg te krijgen als je beetje zoekt volgens mij.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:37

DinX

Motormuis

Hmm, is deze het equippen waard voor een (bijna) lvl 45 shaman ?

ring of subtlety

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

DinX schreef op maandag 25 juli 2005 @ 18:06:

ring of subtlety
noobring, disenchanten/ npctrash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:57

Blamm

Niet meer Smart

DinX schreef op maandag 25 juli 2005 @ 18:06:

ring of subtlety
dat vroeg ik mij vanmiddag ook af bij mijn 55 hunter, maar heb hem maar weggedaan, liever +12 stamina ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Lijkt erop dat BL weer de geest gaat geven :{

4400ms latency :X

We zijn een wedstrijd aant houden in de guild wie het meeste haalt :+

* DinX wint met 5675 :p

[ Voor 8% gewijzigd door DinX op 25-07-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:36
RaseriaN schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:14:
Bij ons in de guild hebben wij bijna 2 lvl 60 rogues en op dit moment maar 1! lvl60 mage.
Dus een serieus te kort aan dmg dealers op het moment. Voor een guild only run naar MC enzo zullen we toch veel meer mensen op 60 moeten gaan krijgen. Een guild only LBRS/UBRS moet nog wel lukken alleen heb je gewoon net iets te weinig dmg dealers. Gelukkig heeft Jarnotjuh een mooie char aangemaakt bij ons als mage zijnde om ons te versterken/vervelen ;)
Uhuh, al wil het niet echt meer vlotten, elke keer als ik niet aan het wow'en ben dan wil ik wow'en, maar zodra ik ook de rug van me mage zie, esc -> exit :Y)
Net eventjes me rested opgemaakt, van 20.5 tot 21.7 ofzo, half uurtje :P Meteen een paar questjes gedaan.
Ik wil echt wel snel naar de 60 toe, voor het schooljaar weer begint wil ik toch wel een keer mc hebben gedaan. Maar met 3 dagen in de week savonds werken gaat dat niet echt lukken.

Ik zal onze guild ook in de TS zetten, is wel zo handig ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:59

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-06 15:52

BaRF

bijna kerst

Whaha
They gave me gold then kicked me out.
zo, en nu opdonderen we hebben onze lol gehad :+

_o_

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kevinp schreef op maandag 25 juli 2005 @ 18:02:
loop de speelgoedzaak binnen en haal er een d'r zijn er nog genoeg te krijgen als je beetje zoekt volgens mij.
Ik zal het lijstje zaken even opsommen voor je die ik heb gehad:

Bart Smit
Intertoys
Dixons
Freerecordshop
Peejay's
Dynabyte
Discovery Multimedia
Vobis
Mycom

Allemaal niet leverbaar, bij de laatste kreeg ik het verhaal te horen dat er maar een keer in de zoveel tijd een stuk of 15 exemplaren op het hoofdkantoor binnenkomen... En ik kreeg de aanrader om maar Everquest te gaan spelen...

Ik ben uitgezeurd ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 25752 op 25-07-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RtN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:50

RtN

Mss kan je op 1 of andere manier aan een makro pas kome, want bij de vestiging in duiven liggen er nog een aantal, en ik vermoed bij de andere ook wel (aangezien ze nog geen 1 keer out of stock zijn geweest). Give it a try!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RtN schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:38:
Mss kan je op 1 of andere manier aan een makro pas kome, want bij de vestiging in duiven liggen er nog een aantal, en ik vermoed bij de andere ook wel (aangezien ze nog geen 1 keer out of stock zijn geweest). Give it a try!
Dank je wel voor de tip! Ik heb zat vrienden/kennissen die een Makro pas hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

ik ga deze game ook eens proberen
lijkt me super vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150120

Kan iemand mij uitleggen wat de ''rest systeem'' inhoudt?

BVD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-05 16:13
Anoniem: 150120 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:05:
Kan iemand mij uitleggen wat de ''rest systeem'' inhoudt?

BVD ;)
http://wow.stratics.com/content/newbie/resting/

:P:P

Het staat daar heel mooi uitgelegd.

Maar in principe is rested, dat je XP-balk blauw wordt en je dubbele xp krijgt voor Mob-kills.
Rested kan je krijgen door in een grote stad te lopen (Oggrimar, Ironforge, Under city).
En je krijgt ook rested als je een tijd niet speelt. Als je bijv een week niet speelt kan je soms wel 1 lvl rested zijn.

BraXe

Ha, eindelijk email van bol.com dat me game card is verstuurd!... Hopenlijk morgen mooi weer WOWen. FF tot lvl 60 grinden :P

[ Voor 12% gewijzigd door BraX op 26-07-2005 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:51
Voor de nieuwelingen die WoW wilden kopen en het uitverkocht vonden, Dynabyte vestigingen krijgen ze per post opgestuurd om in de verkoop te doen. Volgens mij horen ze er morgen al te zijn maar dat weet ik niet 100% zeker :)

ja dit weet ik omdat ik zelf er werk en de fax binnenkreeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107304

BraX schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:13:
[...]

http://wow.stratics.com/content/newbie/resting/

:P:P

Het staat daar heel mooi uitgelegd.

Maar in principe is rested, dat je XP-balk blauw wordt en je dubbele xp krijgt voor Mob-kills.
Rested kan je krijgen door in een grote stad te lopen (Oggrimar, Ironforge, Under city).
En je krijgt ook rested als je een tijd niet speelt. Als je bijv een week niet speelt kan je soms wel 1 lvl rested zijn.

BraXe

Ha, eindelijk email van bol.com dat me game card is verstuurd!... Hopenlijk morgen mooi weer WOWen. FF tot lvl 60 grinden :P
het maximum is 75% rested dus als je 100xp moet voor 1 lvl kan je maximaal 75xp rested hebben. je krijg 5% rested per 8 uur - dus hoe hoger lvl hoe meer rested bonus =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 13-06 15:30
nee, het maximum is anderhalf level hoger dan je nu bent =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

ik ben dus lekker aan het grinden dropt dit opeens:

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19259

Weet iemand waar ik het voor kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dat is voor een quest met de fairy show thingy . in Elwyn forest of Mulgore :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 22:07
Probleempje hier. Ik heb vandaag m'n PC geupgrade met een ander moederbord (A8N Premium ipv de gewone SLI) 2 x 1 GB Coirsair twinx en een X2 4400+. Alles liep prima behalve WoW. Na een half uur spelen vanavond liep jet spel met een piep vast en reboot de pc. Elke als ik WoW nu probeer te spelen reboot de PC na 1 minuut. CS:Source en GTA:SA zijn beide geen probleem. Enig idee hoe ik dit op kan lossen ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
DinX schreef op maandag 25 juli 2005 @ 18:57:
Lijkt erop dat BL weer de geest gaat geven :{

4400ms latency :X

We zijn een wedstrijd aant houden in de guild wie het meeste haalt :+

* DinX wint met 5675 :p
Pfft ik heb meer dan 10k gehad
Maar dit was juist leuk, nu was Onyxia tenminste weer iets van een uitdaging.
Morgen Ragnaros geplanned, dus hopelijk is de server dan weer wat stabieler.

Oh en word even lvl 48, dan kan heeft het nu voor me om je te killen als ik je zie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:09
KaMiKaZe schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 02:44:
Probleempje hier. Ik heb vandaag m'n PC geupgrade met een ander moederbord (A8N Premium ipv de gewone SLI) 2 x 1 GB Coirsair twinx en een X2 4400+. Alles liep prima behalve WoW. Na een half uur spelen vanavond liep jet spel met een piep vast en reboot de pc. Elke als ik WoW nu probeer te spelen reboot de PC na 1 minuut. CS:Source en GTA:SA zijn beide geen probleem. Enig idee hoe ik dit op kan lossen ?
windows opnieuw geinstalleerd? wow opnieuw geinstalleerd? ff proberen. ik zou het niet zo 123 weten....
ik ben dus lekker aan het grinden dropt dit opeens:

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19259

Weet iemand waar ik het voor kan gebruiken?
jackpot my friend... dat ding is tussen de 50 en 150 goud waard. je schijnt er 8 te moeten verzamelen, en dan krijg je quest geloof ik, met als reward een trinket, met 10% kans om jezelf te ressen als je dood bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BootVluchteling schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 06:28:
[...]

jackpot my friend... dat ding is tussen de 50 en 150 goud waard. je schijnt er 8 te moeten verzamelen, en dan krijg je quest geloof ik, met als reward een trinket, met 10% kans om jezelf te ressen als je dood bent...
op dit moment krijg je er max 50g voor

heb er zelf al 3 verkocht 2x of beasts 1x of elementals

ik verwacht zelf dat Elementals het meest waard gaat worden.

denk dat ze pas echt geld waard gaan worden => lees dat mensen ze gaan sparen op het moment dat algemeen bekend wordt welke trinkets je er mee krijgt

het staat wel al op fora, maar pas als het ingame echt bekend wordt, gaan ze denk ik naar de prijs van 100g per stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Mmmh ben maar eens een alliance char begonnen op pvp server (maelstrom).

Nog meer nl'ers op deze server? NL guild perhaps?

Let me know

Cenedrah - teh cute female human warlock

edit.
ik ervaar op deze server lag (iets dat ik op hellscream nooit had), is het zo dat sommige servers laggier zijn dan andere (deze had wel low pop dus druk is het niet), of is dit gewoon toeval ?

[ Voor 37% gewijzigd door Buntmans op 26-07-2005 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84216

Sinds ik SM (alle delen) aan het afstruinen ben, heb ik al aardig wat equipment gevonden met "+ X Healing spells " erop. Prachtig..denk ik dan, aangezien ik een full resto druid ben.

Nu begin ik me eigenlijk af te vragen wat die stat eigenlijk doet? Heal ik meer? Of heal ik "voordeliger" , voor minder mana dus?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 84216 op 26-07-2005 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 06-06 07:59
je healt meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
KaMiKaZe schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 02:44:
Beetje technisch probleem maar zoek het in je geheugen.. CS:Source en GTA:SA gebruiken beide niet de volle 1 Gig.. WoW wel.. Heb een gelijk soortig probleem gehad..

Rested is btw echt 1½ je lvl... en geeft ongeveer dubbele xp per kill.. log wel uit in een grote city of inn anders werkt het niet.. geen rested als je ergens anders uitlogt..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 10:21

RaseriaN

So much choices..

Skeiron schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:07:
[...]
Rested is btw echt 1½ je lvl... en geeft ongeveer dubbele xp per kill.. log wel uit in een grote city of inn anders werkt het niet.. geen rested als je ergens anders uitlogt..
Als je iets verteld doe het goed ;) Rested is 1,5 lvl max! Een kill is dubbele exp (staat in manual ook nog 100% meer exp) en je krijgt wel rested als je ergens anders uitlogt alleen het is erg weinig omdat je personage niet echt 'rest' buiten ipv in een inn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Skeiron schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:07:
[...]

Beetje technisch probleem maar zoek het in je geheugen.. CS:Source en GTA:SA gebruiken beide niet de volle 1 Gig.. WoW wel.. Heb een gelijk soortig probleem gehad..

niet ongeveer, rested = dubbele exp van je kill

let wel op dat als je rested bent, je niet in een raid gaat killen, want de raid penalty is gelijk aan je rested bonus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
RaseriaN schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:32:
[...]

Als je iets verteld doe het goed ;) Rested is 1,5 lvl max! Een kill is dubbele exp (staat in manual ook nog 100% meer exp) en je krijgt wel rested als je ergens anders uitlogt alleen het is erg weinig omdat je personage niet echt 'rest' buiten ipv in een inn..
Nou ja.. wordt ik in ieder geval aangevult.. ;) 1 ½ max was natuurlijk wel te begrijpen.. en ergens anders uitloggen wist ik niet dat je dan alsnog rested krijgt(minder natuurlijk) omdat ik dat nog nooit gedaan heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:34:
[...]

niet ongeveer, rested = dubbele exp van je kill

let wel op dat als je rested bent, je niet in een raid gaat killen, want de raid penalty is gelijk aan je rested bonus :P
dus dan krijg je 100% xp met een raid party wat 10 keer zo snel gaat als alleen killen, dus 1000% xp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe dan meer? Ik heb een heal spell, die 260 ~ 300 healt (ofzoiets) Met die + X healing spell gear aan (wat in tot 60 is) heal ik niet ineens boven de 300. Crit heal uiteraard niet meegerekend.

Dus hoe heal ik meer dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
volgens mij werkt + healing ongeveer gelijk aan +damage ... +dam werkt ongeveer zo:

stel je bent mage en je hebt een fireball die gemiddeld 500 dam doet. Je hebt +100 damage to spells, dan zou je gemiddeld 600 dam doen. Echter die +100 is gebaseerd op spells van 3.5 secs, dus als je fireball 3 secs casting time zou zijn, dan haal je die +100 niet, maar bv maar +80, dus dan zou je gemiddelde dam 580 zijn.

Als je nou hetzelfde doet bij een een arcane explosion, en die is gemiddeld 250 dam en je hebt +100 damage, dan hou je van die +100 ongeveer +45 (iets minder dan de helft, want AE is 1.5 cast time) over. Dam is dan 295.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
reddevil schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:41:
volgens mij werkt + healing ongeveer gelijk aan +damage ... +dam werkt ongeveer zo:

stel je bent mage en je hebt een fireball die gemiddeld 500 dam doet. Je hebt +100 damage to spells, dan zou je gemiddeld 600 dam doen. Echter die +100 is gebaseerd op spells van 3.5 secs, dus als je fireball 3 secs casting time zou zijn, dan haal je die +100 niet, maar bv maar +80, dus dan zou je gemiddelde dam 580 zijn.

Als je nou hetzelfde doet bij een een arcane explosion, en die is gemiddeld 250 dam en je hebt +100 damage, dan hou je van die +100 ongeveer +45 (iets minder dan de helft, want AE is 1.5 cast time) over. Dam is dan 295.
Klopt en bij instant casts mits dit niet veranderd is gebeurd er niks.. geen cast time is geen extra damage/heal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Skeiron schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:44:
[...]

Klopt en bij instant casts mits dit niet veranderd is gebeurd er niks.. geen cast time is geen extra damage/heal..
behalve die door talents zijn improved zoals IAE als ik me niet vergis.

Nou zit ik nog ff af te vragen of het altijd 3.5 secs is waarop het gebaseerd is... dat zou bv betekenen dat pyroblast enorm veel voordeel zou hebben.
En wat doet bv POM er mee??? Je krijgt dan toch nog je +dam neem ik aan

[ Voor 31% gewijzigd door reddevil op 26-07-2005 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
reddevil schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:36:
[...]

dus dan krijg je 100% xp met een raid party wat 10 keer zo snel gaat als alleen killen, dus 1000% xp ;)
nee :P

je krijgt exp gedeeld door 40 x 2 rested /2 extra raid penalty :P\[quote]reddevil schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:47:
[...]

behalve die door talents zijn improved zoals IAE als ik me niet vergis.

Nou zit ik nog ff af te vragen of het altijd 3.5 secs is waarop het gebaseerd is... dat zou bv betekenen dat pyroblast enorm veel voordeel zou hebben.
En wat doet bv POM er mee??? Je krijgt dan toch nog je +dam neem ik aan[/quote]

Pyro doet niets
cap = 3.5 sec hij scaled enkel down en niet up

6 sec pyro krjigt dus max bonus en niet meer

[ Voor 48% gewijzigd door Bokkie op 26-07-2005 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:48:
[...]

nee :P

je krijgt exp gedeeld door 40 x 2 rested /2 extra raid penalty :P
Jah ok, maar je /2 penalty voor raid gaat wel weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reddevil schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:41:

Aha, hmm. het gaat dus om kleinere aantallen. Dan moet ik dat toch nog eens goed in de gaten gaan houden.Begin me af te vragen of het het waard is om 15 int te missen voor die +60 healing spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Anoniem: 84216 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:50:
[...]

Aha, hmm. het gaat dus om kleinere aantallen. Dan moet ik dat toch nog eens goed in de gaten gaan houden.Begin me af te vragen of het het waard is om 15 int te missen voor die +60 healing spells.
later zal je wel veel HT spells gebruiken en die kosten 3.5 secs, dus krijg je volledige bonus... als je dit kan combineren met spirit, dan is het stukken beter dan int in instances

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148864

Ik had een vraagje,

Ik ben zelf een Dwarf hunter lvl 59 en ik zat me af te vragen hoe mensen aan die 100% mount ram komen? Ik heb het een paar keer gevraagd aan de persoon die ik erop zag rijden maar gaf geen antwoord, wel minder :(

Kun je die kopen op het moment je lvl 60 hebt bereikt of moet je exalted ofzo...:D zijn?

Ik heb sinds gisteren tijdens een raid in UBRS een shaman shoulderpad gelooted blauwe item.
Wat ziet dat er stom uit...zo stom dat ik er steeds om moet lachen met al die antennes die eruit steken :P

Ik heb ook op thottbot veel dingen gelezen dat je bepaalde dingen bij vendors kan kopen, zoals purple items (epic) alleen hoe en wanneer kun je zoiets kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reddevil schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:00:
[...]

later zal je wel veel HT spells gebruiken en die kosten 3.5 secs, dus krijg je volledige bonus... als je dit kan combineren met spirit, dan is het stukken beter dan int in instances
Oke. Spirit is voor crit kans toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Anoniem: 148864 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:01:
Ik had een vraagje,

Ik ben zelf een Dwarf hunter lvl 59 en ik zat me af te vragen hoe mensen aan die 100% mount ram komen? Ik heb het een paar keer gevraagd aan de persoon die ik erop zag rijden maar gaf geen antwoord, wel minder :(

Kun je die kopen op het moment je lvl 60 hebt bereikt of moet je exalted ofzo...:D zijn?

Ik heb sinds gisteren tijdens een raid in UBRS een shaman shoulderpad gelooted blauwe item.
Wat ziet dat er stom uit...zo stom dat ik er steeds om moet lachen met al die antennes die eruit steken :P

Ik heb ook op thottbot veel dingen gelezen dat je bepaalde dingen bij vendors kan kopen, zoals purple items (epic) alleen hoe en wanneer kun je zoiets kopen?
100% mounts zijn epic mounts en kan je kopen als je lvl 60 bent en tig gold hebt (900 of iets minder als je exalted met je faction bent)... ook een mogelijkheid via exalted bij frostwolf d8 ik, maar dunno zeker

je kan diverse items kopen als je friendly, honored, revered en exalted bent bij diverse vendors... te veel om op te noemen...
Anoniem: 84216 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:02:
[...]

Oke. Spirit is voor crit kans toch ?
nopes, da's agi (voor melee) en int (voor spells)... spirit is voor regen van hp/mana

[ Voor 14% gewijzigd door reddevil op 26-07-2005 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 148864 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:01:
Die heb ik dus ook sinds zaterdag, guildies vragen steeds of ze bij mij m'n aws op mogen hangen :(

Die epic items die je 'gewoon' kunt kopen zijn Battlefield rewards. Moet je een HELE hoge rank voor hebben :)
reddevil schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:04:
nopes, da's agi (voor melee) en int (voor spells)... spirit is voor regen van hp/mana
Inderdaad :)

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 26-07-2005 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-06 08:23
[...]

100% mounts zijn epic mounts en kan je kopen als je lvl 60 bent en tig gold hebt (900 of iets minder als je exalted met je faction bent)... ook een mogelijkheid via exalted bij frostwolf d8 ik, maar dunno zeker
niet helemaal correct.
de normale prijs van een epic mount is 1000 gold (maak een alt en loop naar de vendor, dan zie je het). Als je honored wordt met jouw faction krijg je korting van 100 gold. daarnaast krijg je ook nog eens 100 gold korting als je rank 3 of hoger hebt in pvp.

Het is wel zo dat als je exalted bent met een andere faction HUN mount kan kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door robobeat op 26-07-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
Hydra schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:13:
[...]

Die heb ik dus ook sinds zaterdag, guildies vragen steeds of ze bij mij m'n aws op mogen hangen :(

Die epic items die je 'gewoon' kunt kopen zijn Battlefield rewards. Moet je een HELE hoge rank voor hebben :)

[...]

Ik heb gelukkig mijn Earthfury shouders, nu heb ik gister de Earthfury Helm gekregen. Nu lijk ik echt op Batman :"( , ziet wel gaaf uit vind ik hihi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Woad is eentje van mijn nieuwe helden. Voor een Orc is hij wel okay, goede PR :p

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

O h m i j n g o d . Echt erg. Ik loos al die spi shit, dacht dat ik beter kon gaan voor sta en int :-(
Goed, das dus duidelijk :D Rondje AH maar weer.

Begrijp niet dat ik dat niet wist zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145335

Hydra schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:13:
[...]

[...]

aan mij vragen ze steeds of ik ook meteoren kan zien voordat ze neer storten en ze zijn er van overtuigt dat ik net als hunters nu tracking heb gekregen :P

En of ik de radio even wat harder wil zetten :<
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees dit om problemen te voorkomen.