Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.897 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 15:30
dat werkt omslachtig zeg o_O
je kan beter een addon gebruiken die meteen debuffs cured, zoals buffbot of decursive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47226

gaat me meer om minder alt+tab werk bij gebruik van 2 wow's ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 47226 op 24-07-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Anoniem: 61797 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:55:
Ik heb sinds vanavond het volgende probleem:
ik heb het al eens eerder gehad maar weetniet meer hoe ik ervanaf ben gekomen, iemand en id?

[afbeelding]
Welke UI is dat? Gypsy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 13-06 15:30
Anoniem: 47226 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 10:51:
gaat me meer om minder alt+tab werk bij gebruik van 2 wow's ;)
hoe bedoel je? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hij wil duo boxen, icm een cleanse/bnuff/healbot

dmv van whisper commando's

en ja deze bestaan helaas, maar het zal me niets verbazen als bliz dit ook binnenkort onmogelijk maakt evenals de autotravel addons en de lvl view addons

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47226

ik bedoel: gebruik maken van 2 warcrafts met 2 accounts - zie deze guide bijvoorbeeld: http://worldofwarcraft.gameamp.com/guide/viewGuide/136.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Upke dupke schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 23:59:
Weet iemand of er een mod is die de arrows verwijderd die naast je main bar staan? Ik wil deze graag kwijt en ik heb op cursegaming noch op ui.worldofwar.net iets kunnen vinden.
Ik wil dit ook graag weten :) want die dingen zijn best doelloos en moeten weg. Met Move Anything! lukt het iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

eur0fighter schreef op zondag 24 juli 2005 @ 00:25:
[...]

Het is een nieuwe bug die vooral verschijnt bij het alt-tab gebruik (minimaliseren naar bureaublad voor Thottbot bijvoorbeeld :p)
Oplossing: reloggen
mijn oplossing: interface resetten met CT-mod (veel sneller dan reloggen)
eehm thx, en hoe doe je dat ?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Wiebbe

<none />

Anoniem: 61797 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 11:42:
[...]

ik neem aan gewoon met /console reloadui
hiermee reload je je complete UI, wat over het algemeen een restart van de video zooi heeft. Dus ook voor glitches enzo :)
(kan wel ff duren als je veel UI mods erop hebt staat die geheugen vreten, zoals lootlink, auctioneer ed..)

[ Voor 38% gewijzigd door Wiebbe op 24-07-2005 11:45 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01 09:14
Anoniem: 61797 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 11:42:
[...]

In het ct-mod menu is er een knopje om de ui-interface te resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee homemade :) zijn een x aantal losse addons bij elkaar

Hier zoals hij er normaal uitziet http://img250.imageshack.us/my.php?image=ui1tc.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 24-07-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25028

weet iemand hoe de addon heet die van te voren aangeeft (dmv chat) dat je iemand gaat healen ?

en ik ben op zoek naar de addon die gelijk in het midden aangeeft hoeveel damage er bij me afgaat ?

en waar ik deze kan downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 21:44
Anoniem: 25028 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 12:36:
weet iemand hoe de addon heet die van te voren aangeeft (dmv chat) dat je iemand gaat healen ?

en ik ben op zoek naar de addon die gelijk in het midden aangeeft hoeveel damage er bij me afgaat ?

en waar ik deze kan downloaden :)
Dat eerste is gewoon een macro.

Menu --> Macros --> New Macro --> Naam geven, icoon kiezen en dan als macro kiezen:
/say Healing %t
/cast Greater Heal(Rank X)

(of Flash Heal(Rank X) of Regrowth(Rank X) etc...)

Je kan ook /party doen of wat je maar wilt. Ik heb ook een wat 'geavanceerdere' macro hiervoor die dat alleen doet als je in een party zit, maar die ben ik even kwijt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:16
Okyah schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 16:26:
Wat zijn op Bloodscalp naast Nightwatchers & Nightmares Asylum eik de serieuzere guilds? En dan bedoel ik dus vrij veel lvl 60s en goed georganiseerd, strak regime ed ;)
Aan de Alliance kant doen Cruentus, Iratus Lepus, Somnium en Infernum ook wel aan MC. IL is bij Ragnaros dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111

Zijn er totaal geen bladefist spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Anoniem: 61797 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 12:32:
[...]

Nee homemade :) zijn een x aantal losse addons bij elkaar

Hier zoals hij er normaal uitziet http://img250.imageshack.us/my.php?image=ui1tc.jpg
kan je misschien ff laten zien wat je allemaal gebruikt? die healthbar en mana bar zoek ik al een tijdje naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is een addon genaamd statusbars

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=288

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 24-07-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132946

Anoniem: 140111 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 13:49:
Ik speel op bladefist en Zoneseek ook :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 132946 op 24-07-2005 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-06 15:18

-SaveMe-

-klik-

eur0fighter schreef op zondag 24 juli 2005 @ 00:25:
[...]

Het is een nieuwe bug die vooral verschijnt bij het alt-tab gebruik (minimaliseren naar bureaublad voor Thottbot bijvoorbeeld :p)
Oplossing: reloggen
mijn oplossing: interface resetten met CT-mod (veel sneller dan reloggen)
Nog een betere oplossing:
Windowed mode aanzetten en dan de hide borders/full screen optie aanvinken. Nooit meer problemen met switchen tussen apps. Ik doe niet anders en heb nooit probs met WoW!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousfist
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-06 16:31
Ik speel ook op Bladefist.
Ik ben een frost specced mage. Ben nu maar mijn magister set items aan het verzamelen wat alleen niet echt wil vlotten. Ik heb al 3 baron runs gedaan en het enige wat daar dropt is dreadmist/valor en lightforghe shit. Scholo heb ik ook pas een keer gedaan en daar dropte ook niet echt bijzonder veel. Ik loop nu rond met de boots uit de dreadmist set :9

Maar ach je moet toch wat als je (bijna)lvl 60 bent, toch??
Ik moet verder nog de jail break en atunment to the core questen in BRD nog doen. En nog een Emp run voor die koning van BRD. Maar we komen er wel ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Furiousfist op 24-07-2005 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

al ? ik ken mensen die hebben de baron wel 40x gedaan en die hebben hun pants nog niet ;)
Ik had wel dik geluk dat de eerste keer in URBS de LF armor dropte en alle pallies hem al hadden, maar 3x is nog niks om over te praten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:18
Bah ikke half uur geleden via BRD naar SG crossen richting tunnel. In zicht van tunnel, freeze. OK...alt-tab...ctrl-esc....harde reboot dan maar.

Na reboot herinloggen, laad char, draai char, meteen weer freeze.

Heel weird, nog nooit gehad, alleen maar in Searing Gorge. Weird...maar goed nu kan ik dus niet meer verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:16
Okyah schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 16:26:
Wat zijn op Bloodscalp naast Nightwatchers & Nightmares Asylum eik de serieuzere guilds? En dan bedoel ik dus vrij veel lvl 60s en goed georganiseerd, strak regime ed ;)

Wat nederlandse guilds betreft zag ik bij MC Nesferatus, Offspring & Blackraven wel eens rondlopen. Maar of die dan ook daadwerkelijk MC doen weet ik niet, misschien zijn ze gewoon Horde/Alliance aan het ganken :+ En of ze een beetje serieus zijn weet ik ook niet.
Nesferatus doet ook MC en we hebben bijna alleen maar lvl 60ers, we runnen btw MC samen met Saus en the last order.

serieus kan af en toe iets beter, maar we doen het redelijk goed in MC (vorige reset tot en met geddon)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
-=BoKKiE=- schreef op zondag 24 juli 2005 @ 11:01:
[...]

hij wil duo boxen, icm een cleanse/bnuff/healbot

dmv van whisper commando's

en ja deze bestaan helaas, maar het zal me niets verbazen als bliz dit ook binnenkort onmogelijk maakt evenals de autotravel addons en de lvl view addons
ik dacht dat de lvl view addons al uitgeschakeld waren doordat WoW gewoon het lvl simpel weg niet doorgeeft als jou lvl niet hoog genoeg is. Het was nl eerst ook zo dat je met cosmos lvl's kon zien, maar dat kon al vrij snel niet meer.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
Wie weet een manier(addon/instelling) om de cijfertjes van de onderste barr ook in de bar erboven te hebben?
Dit omdat ik nogal moeite heb met het inschatten van de mob tegenover mij. Als ik dichtgenoeg in de buurt ben om een frostbolt te chargen, dan gaat het cijfer in het wit, ipv rood.

Door die bovenste bar heb ik die cijfertjes dus niet meer, en weet vaak genoeg de afstand niet echt goed. Frostbolt en fireball/blast op onderste bar zetten is geen optie... :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

jongens, advies plx

ik ben nu eigenlijk blut, heb 8 arcanite bars and ....plans: arcanite reaper!
ik ben warrior (ja nu weten jullie wat ik precies wil he)

ja ..arcanite reaper ...ik kan nergens meer geld vandaan hallen, sinds ik guildless ben en wacht tot ik in groote guild kan (zodat ik MC kan doen weer)
en die plans ...probeer te verkopen maar niemand wilt het :(
heb m zelf voor 150g gekocht ..en ..mensen geven niet meer dan 100!

sommige zeiden "ga gewoon BS doen dan maak je eigen!" maar dan moet ik mijn proffs laten liggen :(

advies plz

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
se7en schreef op maandag 25 juli 2005 @ 00:42:

sommige zeiden "ga gewoon BS doen dan maak je eigen!" maar dan moet ik mijn proffs laten liggen :(

advies plz
Welke proffs heb je dan?
Mining neem ik aan, omdat je arcanite bars hebt? Ga nog meer minen voor die crystals, en verkoop ze...
Ga SM grave grinden, ook een optie...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107304

niet meer dan 100g voor die plans? :s

ik heb ze laatst verkocht voor 500G...
vraag me af wanneer ze de npc die het dropt gaan buffen... ik kan em als rogue veilig pullen op welke plaats hij ook maar spawnt, en dan nog eens soloen... veel te gemakkelijk geld verdienen aangezien het 10% dropchange is.
of had ik dit niet moeten zeggen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

Anoniem: 107304 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 00:55:

vraag me af wanneer ze de npc die het dropt gaan buffen... ik kan em als rogue veilig pullen op welke plaats hij ook maar spawnt, en dan nog eens soloen... veel te gemakkelijk geld verdienen aangezien het 10% dropchange is.
ja op mijn server (sunstrider) zijn er veel axesmiths and allemaal hebben reaper
en die mob is een rare spawn ...and de plans zijn ook beetje rare dus ^^

ik heb minig/tailoring ...248/300+
ik ben heeeel lang 60 en ...ik vind tailoring laten vallen en BS nemen ..kan lang duren enzo :(
en ik heb reaper nodig zodat ik wat PvP kan doen,,,,,en rest van valor drops gewoon niet dus ik dacht ik ga voor PvP set (knight atm)

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-05 16:13
Ik haat het, kan al een week niet spelen, omdat me card verlopen is....
En Bol.com is traag met die kaarten!

Poterveredrie wil met me 56 warrior tot 60 lvlen...

BTW, als je account still staat, krijg je dan wel rested?

BraXe
Ragnaros realm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BraX schreef op maandag 25 juli 2005 @ 01:49:
BTW, als je account still staat, krijg je dan wel rested?

BraXe
Ragnaros realm
Yup, mits die in een Inn zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zijn er trouwens mensen hier die op Emerald Dream zitten?

@Hydra: dit is PVE server en bevalt me eigenlijk wel goed. Net 4 uur plaguelands gefarmed zonder eenmaal gesloopt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

se7en schreef op maandag 25 juli 2005 @ 00:42:
jongens, advies plx

ik ben nu eigenlijk blut, heb 8 arcanite bars and ....plans: arcanite reaper!
ik ben warrior (ja nu weten jullie wat ik precies wil he)

ja ..arcanite reaper ...ik kan nergens meer geld vandaan hallen, sinds ik guildless ben en wacht tot ik in groote guild kan (zodat ik MC kan doen weer)
en die plans ...probeer te verkopen maar niemand wilt het :(
heb m zelf voor 150g gekocht ..en ..mensen geven niet meer dan 100!

advies plz
waarom koop je zelf de plans als je ze niet gaat gebruiken? Om met winst door te verkopen, ja, prijzen verschillen per server, per moment, dus kan best zijn dat je de plans voor teveel hebt gekocht, dus wacht en hoop dat je niet teveel verlies/ beetje winst maakt en in de tussentijd idd geld farmen elders. Doe een instancerun en dan heb je met een beetje geluk aardig snel geld zegt mijn ervaring (260g in 3 dagen door disenchanten en wat boe's in AH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135451

Anoniem: 107304 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 00:55:

En mijn vraag hierop is, waar zit die npc precies / ongeveer? :) Heb het er graag voor over om hier een paar runs voor te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
Anoniem: 135451 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 08:02:
[...]

En mijn vraag hierop is, waar zit die npc precies / ongeveer? :) Heb het er graag voor over om hier een paar runs voor te doen...
Ik d8 dat hij bij Omok ( Ogre baas ) Spawned. Je kan hem goed herkennen aan de armour die hij aan heeft, aangezien de andere allemaal semi naakt zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
kevinp schreef op maandag 25 juli 2005 @ 00:13:
[...]

ik dacht dat de lvl view addons al uitgeschakeld waren doordat WoW gewoon het lvl simpel weg niet doorgeeft als jou lvl niet hoog genoeg is. Het was nl eerst ook zo dat je met cosmos lvl's kon zien, maar dat kon al vrij snel niet meer.
ja dat is ook gefixed, ende autotravel ook

dus ik denk dat de chat commando mods, binnenkort ook onmogelijk gemaakt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 06-06 07:59
d'r is een mod die autotravel mogelijk maakt :( nog niet illegaal verklaard door bliz, kwestie van tijd neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:12

we_are_borg

You will Comply

reddevil schreef op maandag 25 juli 2005 @ 09:15:
d'r is een mod die autotravel mogelijk maakt :( nog niet illegaal verklaard door bliz, kwestie van tijd neem ik aan
Ik heb het gezien, het is dus nog wel mogelijk om het te gebruiken, op lange stukken zal het zeer handig zijn. Ik gebruik nu /follow veel als we met een groep op pad gaan.

Alleen de mod mag natuurlijk niet mobs omzeilen, dus de kan moet blijven bestaan dat je aangevallen kan worden.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Furiousfist schreef op zondag 24 juli 2005 @ 19:56:
Ik speel ook op Bladefist.
Ik ben een frost specced mage. Ben nu maar mijn magister set items aan het verzamelen wat alleen niet echt wil vlotten. Ik heb al 3 baron runs gedaan en het enige wat daar dropt is dreadmist/valor en lightforghe shit. Scholo heb ik ook pas een keer gedaan en daar dropte ook niet echt bijzonder veel. Ik loop nu rond met de boots uit de dreadmist set :9

Maar ach je moet toch wat als je (bijna)lvl 60 bent, toch??
Ik moet verder nog de jail break en atunment to the core questen in BRD nog doen. En nog een Emp run voor die koning van BRD. Maar we komen er wel ;)
Poeh he al 3 baron runs :X

ik heb al iets van 50 baron runs gedaan zonder pants, om over UBRS nog maar te zwijgen (nog steeds geen elements vest)

wat Bloodscalp betreft

Blackraven kan nog net geen Guildonly doen dus nog steeds dutchpact MC runs

komen tot aan geddon steeds :/ tot en met Garr is reeds routine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 12-06 15:40
se7en schreef op maandag 25 juli 2005 @ 01:00:
ik heb minig/tailoring ...248/300+
ik ben heeeel lang 60 en ...ik vind tailoring laten vallen en BS nemen ..kan lang duren enzo :(
en ik heb reaper nodig zodat ik wat PvP kan doen,,,,,en rest van valor drops gewoon niet dus ik dacht ik ga voor PvP set (knight atm)
Waarom heb je mining / tailoring? Als je perse geld wil verdienen kun je beter voor 2 gathering professions gaan. En ik vind het nogal suf dat je al je geld uitgeeft aan een BS plan dat je nieteens gebruikt. Waarom koop je 'em dan in hemelsnaam?

Goed, drop tailoring, en neem skinning ofzo. Grind dat even naar 300 (kost niet zo veel tijd, skinning is erg makkelijk te levelen) en ga ore/leather runs doen. Levert meer dan genoeg geld op.
Kaap schreef op maandag 25 juli 2005 @ 02:27:
@Hydra: dit is PVE server en bevalt me eigenlijk wel goed. Net 4 uur plaguelands gefarmed zonder eenmaal gesloopt te worden.
:)

Ik kan het me voorstellen. Je hoort wel van meer mensen dat ze op het spelen op PvP servers terugkomen, vooral omdat de 'echte' PvP actie toch in e battlegrounds plaatsvindt.
-=BoKKiE=- schreef op maandag 25 juli 2005 @ 09:41:
ik heb al iets van 50 baron runs gedaan zonder pants, om over UBRS nog maar te zwijgen (nog steeds geen elements vest)
50? Damn. Ik heb m'n Beaststalker tunic op de 2e try gekregen in UBRS. Zaterdag 2 runs gedaan, 1e keer dropte Beaststalker, en dan was dus in totaal m'n 2e poging. Die run daarna was voor onze priest de 9e keer ofzo, weer niet.

[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 25-07-2005 09:54 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
reddevil schreef op maandag 25 juli 2005 @ 09:15:
Autotravel mods zijn dus wel illegaal verklaard door Blizzard, kijk 't amerikaanse UI&Macro's forum maar eens na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 25 juli 2005 @ 09:50:
[...]

50? Damn. Ik heb m'n Beaststalker tunic op de 2e try gekregen in UBRS. Zaterdag 2 runs gedaan, 1e keer dropte Beaststalker, en dan was dus in totaal m'n 2e poging. Die run daarna was voor onze priest de 9e keer ofzo, weer niet.
mja, ik ga echt vaak baron mee,
dan zoek ik een 5 man strat groep, en dat lukt niet, dus dan maar baron :/

vaak ook mislukte UBRS groepen die dan maar besluiten baron te doen
mja tis goed geld, maar ik heb echt zelden geluk met drops :/

en als er dan wat dropt dan verlies ik de roll :/ zoals op de shoulders of in scholo op de coif :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Whee. Ik was de zoveelste newbie/incapabele prutclan tegengekomen, en was het zo zat! Ik ging dus mee met een guild-loot-run naar SM. De guildleader wist dat andere clans het ook vrij slecht deden op het gebied van organisatie, en probeerde daar wat struktuur in aan te brengen.

Ik werd uitgenodigd voor een lootrun dus, door een 51 warlock. Er joinde een 39 Mage, en toen een 34 hunter. 'Shall we go' werd er geroepen. Ik zeg, zouden we niet eerst eens voor een healer zorgen.

Owja, wel handig. Nodigen ze een 33 hunter uit >.<

Die word weer gekickt, maar toen bleef die 5e plek leeg. Er stond een healer op ons te wachten bij SM, werd er gezegd, dus kom, we vertrekken alvast. Die healer kwam dus nooit opdagen.

Terwijl we in SS nog stonden te wachten, spawnde hercular. Ik val hercular aan, kreeg wat hulp van de guards (gelukkig) en na enige moeite kregen ik hem met de guards neer. Er dropt natuurlijk een groen item, waarop ik vraag of ze willen passen. In dit geval kon alleen de 34 hunter rollen, omdat de rest nog onderweg naar SS was.

Wat doet hij, hij ROLLT. Ik vraag waarom hij rollde, hij stond de hele tijd de duellen en kletsen bij de gryphon master in plaats van mij te helpen.

'I won it, its mine' word er dan geantwoord :(

En zulk soort dingen kwam ik dus wel vaker tegen.

Uiteindelijk werd ik aangesproken door de guildmaster van Warrior Nation, een guild die het wel profi aan leek te pakken, met meerdere guilds op meerdere servers en ook meerdere spellen, dus niet WoW alleen. Speciale website met forum, e.d.

Ik ben dus maar gejoined. Hopen dat het hier wel wat word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

Nou, ik word af en toe niet goed van dat "PvP".

Het is tegenwoordig blijkbaar een sport voor level 49 en hoger om low levels af te maken. Ik kom buiten de BG zelden Alliance van mijn level tegen, maar veel vaker high levels die een beetje doelloos aan het ganken zijn.

Nu kan ik er de 1ste keer nog wel om lachen hoor, gewoon zien hoeveel verschil level uit kan maken qua damage. Maar als ze dan gewoon gaan zitten campen, dan word je het gauw zat.

(en ja ik weet dat dit andersom ook voorkomt)

Dus ik ben nu maar (weer) een PVE character gestart (alliance side dit keer), gewoon lekker questen zonder dat ik constant om me heen moet kijken of er niet een high level ganker rond loopt.

Me warrior word ooit nog wel een keer level 60. Misschien dit jaar nog wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-06 15:29
Kaap schreef op maandag 25 juli 2005 @ 02:27:
Zijn er trouwens mensen hier die op Emerald Dream zitten?

me me me me me!!
namen:

Bootje-lvl 55 Night Elf warrior tankbuild
Blondje-lvl 26 Dwarf priest darkbuild

weet iemand btw welk nut mindvision heeft..? tis wel grappig, maar aardig nutteloos geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
-=BoKKiE=- schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:06:
[...]

mja, ik ga echt vaak baron mee,
dan zoek ik een 5 man strat groep, en dat lukt niet, dus dan maar baron :/

vaak ook mislukte UBRS groepen die dan maar besluiten baron te doen
mja tis goed geld, maar ik heb echt zelden geluk met drops :/

en als er dan wat dropt dan verlies ik de roll :/ zoals op de shoulders of in scholo op de coif :'(
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH :'( *hug*

Ben je elements aan het sparen dan? Welke mis je nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Gisteren had ik de lucky drop night van m'n leven. Maraudon en Sunken Temple gedaan en de tweede mob in ST dropte Taran icebreaker. Okay, niets voor een Priest, maar toch leuk voor de warrior. Toen bij Jammal'am dropte Kilt of the Atal'ai Prophet voor Yellow. Samen met mijn eerder gewonnen Eye of Theradras en Rotgrip Mantle is dat een leuke verbetering op mijn equipment.

Toen als allerlaatste bonus kreeg ik een guild message dat ik een Devout Belt in m'n mailbox had. Ben alleen nog level 52 en duurt nog wel tot September na vakantie enzo tot ik het aankan :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Arinen schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:12:
[...]

AAAAAAAAAAAAAAAAAAH :'( *hug*

Ben je elements aan het sparen dan? Welke mis je nog?
sparen niet echt, maar er zijn wel een paar items die goed zijn :)

kilt, coiff, vest

shoulders hoeven niet perse, ik heb Blue Dragosncale shoulders

maar een paar bonussen zijn wel erg lekker, gloves heb ik, maar draag ik alleen als ik moet skinnen (zit +5 skinning op en normaal draag ik dracorian)
evnals de betl en de bracers

draag dus alleen de belt, want de bracers heb ik al lang vervangen voor lordly armguards
en ik had eerst beaststalker boots maar nu heb ik andere gevonden uit scholo, welke net wat beter zijn

pants heb ik nu Leggings of destruction en als armor heb ik die armor van die 7 dwergen uit BRD
wissel ik af met Blue dragonscale armor voor de int in MC

laatst dus de roll op earthfury leggings verloren :( dus het geluk zit me niet mee de laatste tijd

maarja, me mage levellen gaat wel goed, daar heb ik wel al leuke low level drops mee gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Anoniem: 140111 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 13:49:
Hoi!

;)
-=BoKKiE=- schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:21:
[...]

kilt, coiff, vest

maar een paar bonussen zijn wel erg lekker, gloves heb ik, maar draag ik alleen als ik moet skinnen (zit +5 skinning op en normaal draag ik dracorian)

draag dus alleen de belt, want de bracers heb ik al lang vervangen voor lordly armguards
en ik had eerst beaststalker boots maar nu heb ik andere gevonden uit scholo, welke net wat beter zijn

pants heb ik nu Leggings of destruction en als armor heb ik die armor van die 7 dwergen uit BRD

laatst dus de roll op earthfury leggings verloren :( dus het geluk zit me niet mee de laatste tijd

maarja, me mage levellen gaat wel goed, daar heb ik wel al leuke low level drops mee gevonden :)
Ewwww Elements is zo slecht, en die Kilt al helemaal. Enige goeie op dat level zijn de chest, shoulders en coif, evt de belt als je detention strap nog niet hebt.

Bracers: Lordly Armguards
Gloves: Gordok Gauntlets
Legs: Silvermoon Leggings of Leggings of Destruction
Boots: Odious Greaves of Merciful Greaves.

Verrassend veel DM gear ja, maar stuk voor stuk veel beter dan die Elements shit. Gelukkig heb je dat allemaal wel ;)

Jammer dat die Element schouders zo verschrikkelijk lelijk zijn, vooral als je 5/8 Earthfury draagt eronder. Gelukkig dropte gisteren de Wild Growth Spaulders uit Domo zijn chest. Tis dan wel leather en ik mis zo'n 2-3 sta/int erop, maar +62 healing spells maakt een stuk goed denk ik zo ;)

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 25-07-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Owja, leuke bug bij de bruisers in booty bay:

Als ik ga vliegen raak ik mijn pet kwijt. Dus ik maak er een gewoonte van mijn pet te sacrificen voor het vliegen, dan heb ik er in ieder geval nog een leuke buff voor terug.

Niet in BB doen :( Je word in elkaar getikt door de bruisers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
[...]

kilt, coiff, vest

Gister vielen de earthfury schouders in MC en ik had gelukkig meeste dkp dus ik heb nu 5 earthfury items :D. Ik mis nu nog de BoE items ( Bracers en belt ) en het hoofdstuk. Ik moet zeggen die bonus voor 5 items is echt geweldig. Je heb dan namelijk 25 % kans om 133 mana terug te krijgen als je een lesser healing wave doet en 250 mana ( ongeveer) bij een healing wave.

Uit de chest van Majordomo kwam finkles lava dredger maar ik had mijn punten al gespendeerd op de schouders dus die ging naar een druid :'(. Mijn tijd komt nog wel :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 11:52
[...]

kilt, coiff, vest

yeah elements set in zijn geheel is kut alleen een aantal items zoals coif/vest en kilt idd :P

elements belt heb ik hier vervangen door Beaststalkers belt, deze was vele malen beter dan elements ;/ bracers draag ik dan weer wel van elements omdat ik niks beters heb.

ik zit te twijvelen, zal ik DM hard gaan runnen om items te krijgen voor me shaman, of zal ik me warlock stevige trap naar de 60 verkopen (gisteren van 45 naar 47 gegaan en nog 50% te gaan voor 48)

ik weet iig wel dat zodra me warlock 60 is die mijn shaman gaat vervangen en me shaman pvp elemental sletje word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:23:
[...]

Jammer dat die Element schouders zo verschrikkelijk lelijk zijn, vooral als je 5/8 Earthfury draagt eronder. Gelukkig dropte gisteren de Wild Growth Spaulders uit Domo zijn chest. Tis dan wel leather en ik mis zo'n 2-3 sta/int erop, maar +62 healing spells maakt een stuk goed denk ik zo ;)
ik vind dat Zoneseek niet meer mag posten hier :( mij een beetje lekker zitten te maken met je gear :P

vanavond weer MC reset, dus weer even de eerste 2 bosses neerhalen ^^

DM is leuke instance, maar gezien de veranderingen met de laatste patch is een Baron run tegenwoodig sneller dan een DM tribute run :/ hoewel DM toch wel heel erg leuk blijft ^^ ogre suit rules en dan vooral het commentaar en van mijn vriendin als ik ga dancen met dat pak aan :P

@ Xephon

waarom denk je dat ik mijn mage wil levellen :P

mijn shaman wordt dan gewoon een Elemental/enhencement Killing machine }>

geen NS meer, gewoon puur shockpower en als ze dan denken dat ik close combat niets voorstel zal mijn Unstoppable Force met Windfury ze even uit die droom helpen }> MHUHAHAHAHAH

[ Voor 16% gewijzigd door Bokkie op 25-07-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
=D idd dan laat ik een arcanite reaper fabriceren en dan sweet proccen met WF :>

nu alleen nog meer mensen vinden om mee te kunnen lvlen of mensen die het niet erg vinden ons een beetje te powerpushen door instances/quests heen :P Doe nu veel met Boekster samen aangezien we toch op zelfde level zitten :P maar dat was voorheen wel anders, en dan merk je dat solo ergens bezig zijn best wel saai is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

Jaguar645 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:51:
nu alleen nog meer mensen vinden om mee te kunnen lvlen of mensen die het niet erg vinden ons een beetje te powerpushen door instances/quests heen :P Doe nu veel met Boekster samen aangezien we toch op zelfde level zitten :P maar dat was voorheen wel anders, en dan merk je dat solo ergens bezig zijn best wel saai is :+
Afgelopen weekend bijna alleen maar solo (lvl 52 - 54) quests in Felwood en Un'goro gedaan. Wel leuk zo als hunter :D

Ook nog leatherworking 255 -> 290 gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 114195 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:23:
Verrassend veel DM gear ja, maar stuk voor stuk veel beter dan die Elements shit. Gelukkig heb je dat allemaal wel ;)
DM drops zijn inderdaad vaak een stuk beter. Ik heb op de fora ook een berekening gezien met het verschil tussen DM drops en de beaststalker set. DM drops geven je net wat meer DPS.

Even kijken wat er vanavond op 't programma staat. Ik geloof dat we een BRD questrun gaan doen (die moet ik echt eens gaan doen), anders stel ik een DM run voor.
Ik help regelmatig guildies in instances, maar in princiepe alleen als het de eerste keer niet op de 'normale' manier lukt, of het alts zijn. 4 keer achter mekaar de deadmines proberen omdat je steeds in klotegroepen zit is ook niet leuk.

Zterdag zat er alleen 1 persoon, beetje een zeur, te emmeren dat er niemand wou helpen om de Mallet voor Zul te pakken te krijgen. Alsof je die perse nodig hebt...

[ Voor 43% gewijzigd door Hydra op 25-07-2005 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
=D idd dan laat ik een arcanite reaper fabriceren en dan sweet proccen met WF :>

mijn mage is nu 35 ik grind gewoon altijd, muziekje op en gaan met die banaan, beetje kleppen op guilchat ^^

moet nu eigenlijk even SM rushen, voor de gear en de quests, dan kan ik weer verder grinden

eerst nog wat in desolace doen en dan ga ik arathi en STV grinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:37:
[...]

ik vind dat Zoneseek niet meer mag posten hier :( mij een beetje lekker zitten te maken met je gear :P
*gniffel*
*gnuif*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 22:07
Een maat van me heeft een mooi harnas lvl13 en een belt lvl 13 voor me in elkaar geknutseld :D en als verjaardagscadeau me ook nog 1 goud gegeven _O_

wolfje bedankt !

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Hydra schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:00:
Ik help regelmatig guildies in instances, maar in princiepe alleen als het de eerste keer niet op de 'normale' manier lukt, of het alts zijn. 4 keer achter mekaar de deadmines proberen omdat je steeds in klotegroepen zit is ook niet leuk.
Noem het maar verwend zijn maar ik doe liever alleen guild instances runnen :) pickups gaan altijd mis en ach een powerpush moet wel kunnen nu :P heb met me shaman al zovaak "gewoon" meegerund met anderen terwijl ik er niks meer te zoeken had ;)

@ bok

spelen met muziek doe ik ook altijd :P maar dan wordt ik weer naar ventrilo getrapt en daar waarderen ze mijn muziek smaak niet zo :+

maargoed vanavond mischien maar weer eens piraten grinden in tanaris, die droppen wel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
BootVluchteling schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:12:
[...]

me me me me me!!
namen:

Niet echt RP namen he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 22:07
Wat heb ik nodig om een geweer te gebruiken. Ik heb een gun gekocht en de gun skill geleerd, maar ik kan niet switchen naar ranged. Heb ik kogels nodig oid ? kan het in de handleiding niet terug vinden.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

KaMiKaZe schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:28:
Wat heb ik nodig om een geweer te gebruiken. Ik heb een gun gekocht en de gun skill geleerd, maar ik kan niet switchen naar ranged. Heb ik kogels nodig oid ? kan het in de handleiding niet terug vinden.
Druk op P en selecteer de "shoot" skill. En ja je hebt kogels nodig :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
kEv4h schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:22:
[...]

Niet echt RP namen he? ;)
Waar staat dat Emerald Dream een RP server is? PVE != RP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

-=BoKKiE=- schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:01:
[...]

mijn mage is nu 35 ik grind gewoon altijd, muziekje op en gaan met die banaan, beetje kleppen op guilchat ^^

moet nu eigenlijk even SM rushen, voor de gear en de quests, dan kan ik weer verder grinden

eerst nog wat in desolace doen en dan ga ik arathi en STV grinden
Ik grind niet met mijn mage, maar die is nu level 37 en de timer staat op (ongeveer) 3 dagen en 20 uur), hoe snel is dit? ;)

Ik quest dus normaal, maar de instances heb ik met een lvl 60 warrior erbij gedaan (WC was dus 1.5 uur :P)

Ik heb het idee dat mijn mage _veel_ harder gaat dan dat ik met mijn warrior ging.
En volgens veel was 20 dagen al snel als niet grinder.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand nog tips wat leuke Macros zijn voor een Mage ? De enige die ik heb geeft aan wie ik sheep en ik heb er 1 voor remove lesser curse.

Btw: Hoe reset je met flexbar een aantal buttons ? Mijn buttons 1-24 staan goed maar de rest moet ik opnieuw doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
nhimf schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:08:
[...]

Ik grind niet met mijn mage, maar die is nu level 37 en de timer staat op (ongeveer) 3 dagen en 20 uur), hoe snel is dit? ;)

Ik quest dus normaal, maar de instances heb ik met een lvl 60 warrior erbij gedaan (WC was dus 1.5 uur :P)

Ik heb het idee dat mijn mage _veel_ harder gaat dan dat ik met mijn warrior ging.
En volgens veel was 20 dagen al snel als niet grinder.
lvl 35 en mijn timer staat op 2 dagen en 9 uur en dan heb ik tussendoor ook tijd verspilt door AFK te gaan, veel in AH te hangen en nog wat "nutteloze" dingen

ik verlies de laatste tijd alleen veel tijd met Corpseruns in Shummering flats :/ vrijdag 3x gekankt in 1 uur, verstoort het ritme enorm, evenals irritante questers die die gazers moeten hebben bij dat meertje :P ik loop rondjes om dat meertje heen, alles killend wat er loopt :P
Anoniem: 61797 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:09:
Heeft iemand nog tips wat leuke Macros zijn voor een Mage ? De enige die ik heb geeft aan wie ik sheep en ik heb er 1 voor remove lesser curse.

Btw: Hoe reset je met flexbar een aantal buttons ? Mijn buttons 1-24 staan goed maar de rest moet ik opnieuw doen
hoe bedoel je buttons resetten?

/flexbar unlock button=25-120 dan is alles verlpaatsbaar

/flexbar listgroups laat al je groups zien

/flexbar ungroup group="anchornummer" om je group uit elkaar te halen zodat je de buttons los kan doen

mijn standaard flexbar settings beginnen met

/flexbar scale button=1-120 scale=9

om alle buttons iets kleiner te schalen

dan groepen maken met

/flexbar group button=x-x anchor=x

dan group ik hem horizontaal of verticaal, en vervolgens maak ik hem zichtbaar, dan goed plaatsen en vervolgens locken

Mage Macro's

wat zoek je?

ik heb maar een paar magemacro's

Lesser curse (als ik enemy getarget heb cast ie hem op mijzelf en anders op het friendly target wat ik als target heb)

Arcane missiles (stopt huidge spell en start meteen AM)
Counter spell (stopt huidge spell en cast counterspell)

meer macros heb ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:59

Ryceck

Constants and Variables

BootVluchteling schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:12:
[...]

me me me me me!!
namen:

weet iemand btw welk nut mindvision heeft..? tis wel grappig, maar aardig nutteloos geloof ik?
Mindvision is zeker in latere instances een geweldige skill :)
Ik gebruik hem altijd in Stratholme scarlet om om het hoekje te kijken waar de patrol uithangt. Je kan namelijk dingen zien die anders zeer riskant zijn om te bekijken :)

verder is het de perfecte screenshot skill :P Mind Vision op Mob, uitzoomen, printscreen en tadaaa een screenie zoals niemand hem ooit had kunnen maken :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:06:
[...]
Meh sorry, was in de war met Argent Dawn ><
Ik weet dat PvE geen RP is, speel zelf ook PvE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik zit er ook over te denken eens een char op RP te beginnen, maar er zijn maar 2 RP servers, beide high pop, dus erg vol. Is het nog te doen met de drukte daar?

Lijkt me best lachen, dat in-character gedoe. Dan word ik een mage, een dark mage, een black mage, met zo'n donkere hoed over je ogen getrokken, en een evil lachje })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:06:
[...]
Klopt, maar over het algemeen vind ik nederlandse namen in een engelstalig spel bijzonder vervelend. Ik ben bijzonder bevooroordeeld, en helemaal op Argent Dawn zijn dat de mensen die ik niet snel in een groep mee zal nemen, simpelweg omdat ik de naam gewoon bijzonder irritant vindt. IMHO net zo erg als namen als "Holypaladin" en "Killerrogue" (of nja, meestal "Killerrouge" natuurlijk, make-up pw0ns).
HTT-Thalan schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:33:
Lijkt me best lachen, dat in-character gedoe. Dan word ik een mage, een dark mage, een black mage, met zo'n donkere hoed over je ogen getrokken, en een evil lachje })
Je character modellen naar een stereoype is geen RP. Irritant wezen omdat dat je 'character' zou zijn al helemaal niet.

Zowel AD als ER zitten hardstikke vol, en ik kan je niet aanraden daar een character te creeren. We hebben regelmatig queues. Mocht je serieus willen RP-en, dan wil ik je wel een handje helpen op AD.

[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 25-07-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit er ook over te denken eens een char op RP te beginnen, maar er zijn maar 2 RP servers, beide high pop, dus erg vol. Is het nog te doen met de drukte daar?

Je bedoelt een Gnome Mage? Die zijn pas echt ev0l....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Jaguar645 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:36:
[...]

yeah elements set in zijn geheel is kut alleen een aantal items zoals coif/vest en kilt idd :P

elements belt heb ik hier vervangen door Beaststalkers belt, deze was vele malen beter dan elements ;/ bracers draag ik dan weer wel van elements omdat ik niks beters heb.

ik zit te twijvelen, zal ik DM hard gaan runnen om items te krijgen voor me shaman, of zal ik me warlock stevige trap naar de 60 verkopen (gisteren van 45 naar 47 gegaan en nog 50% te gaan voor 48)

ik weet iig wel dat zodra me warlock 60 is die mijn shaman gaat vervangen en me shaman pvp elemental sletje word :P
Ik ben druk bezig als er geen MC runs zijn om mijn Rogue naar 60 te trappen :)
Ik ga hier ook een PvP slet van maken. van het weekend ook al weer 4 LvL s gestegen van 28 naar 32. Het schiet al aardig op, nog even en ik hoef die wandelingen niet meer te voet te doen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

Hydra schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:40:
[...]

Klopt, maar over het algemeen vind ik nederlandse namen in een engelstalig spel bijzonder vervelend. Ik ben bijzonder bevooroordeeld, en helemaal op Argent Dawn zijn dat de mensen die ik niet snel in een groep mee zal nemen, simpelweg omdat ik de naam gewoon bijzonder irritant vindt. IMHO net zo erg als namen als "Holypaladin" en "Killerrogue" (of nja, meestal "Killerrouge" natuurlijk, make-up pw0ns).
naja, Domblondje als charname is wel lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 124693 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:43:
naja, Domblondje als charname is wel lachen :D
Laten we het erop houden dat we beiden een ander gevoel voor humor hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Ik zit zelf op Earthen Ring en hoewel deze high populated is sta ik misschien maar 1 keer in de week in de wacht, en dan meestal maar 30 a 40 in queue. Dit gebeurd meestal op zaterdag of zondag.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaguar645 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:21:
[...]

Noem het maar verwend zijn maar ik doe liever alleen guild instances runnen :) pickups gaan altijd mis en ach een powerpush moet wel kunnen nu :P heb met me shaman al zovaak "gewoon" meegerund met anderen terwijl ik er niks meer te zoeken had ;)

@ bok

spelen met muziek doe ik ook altijd :P maar dan wordt ik weer naar ventrilo getrapt en daar waarderen ze mijn muziek smaak niet zo :+

maargoed vanavond mischien maar weer eens piraten grinden in tanaris, die droppen wel lekker :)
Wat je zegt met pick-up groeps, gisteren ook weer een slecht voorbeeld mee gemaakt :( Ik ging even mee UBRS in om een rondje te doen om eventueel Wildheart Chestpiece te winnen. Worden we daar 4 keer gewipphed, omdat een paar idioten te veel mobs pullen. Vooral in het laatste stukje van de beast naar Drakkisath was het erg. Naar de 4e keer vond ik het wel best, Drakki heb ik in die run nooit gezien :/

Stelletje amateurs :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:00:

Zterdag zat er alleen 1 persoon, beetje een zeur, te emmeren dat er niemand wou helpen om de Mallet voor Zul te pakken te krijgen. Alsof je die perse nodig hebt...
Tis verschrikkelijk. Ben je MC gewend in een strakke Guild, ga je je alt spelen, mag je met lui die 2 uur per week spelen meedoen.

*GROOOAAANNN*

Wailing Caverns 4 keer gedaan voordat ik alles had. Memorabele momenten zoals een lul van een priest vs een hooghartige mage ("I'm not casting Fort on you before I get some damn water" "I'm not giving you water unless you say please!"), een Hunter met een pet probleem ("look this bear is so funny when I make it jump near this cliff with mobs beneath it. Oops!") en natuurlijk de standaard systeem crash als je Serpentis wil looten voor de laatste Orb zodat je het hele pokke-end opnieuw mag doen voor een Orb.

Blackfathom gelukkig met een lvl 40 priest en mage gedaan dus dat schoot lekker op, en Shadowfang is zo gaaf daar kun je gelukkig altijd wel een van m'n guildies voor porren. Snel even RFK gedaan voor m'n Phial of Phlogiston en Corpsemaker op lvl 29, en zodra ik lvl 30 ben snel m'n Whirlwind Axe halen. Dat zal lekker gaan, 35 dps wapen op lvl 30 ;)

En we zullen het maar niet hebben over al die lvl ?? Alliance die speciaal van hun paardjes stappen om een lvl 24 die met 2 mobs bezig is te 1-shotten. Gelukkig hebben we daar meneer lvl 60 Shaman voor met een goed geheugen *kuch* ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 25-07-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 130680 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:53:
Wat je zegt met pick-up groeps, gisteren ook weer een slecht voorbeeld mee gemaakt :( Ik ging even mee UBRS in om een rondje te doen om eventueel Wildheart Chestpiece te winnen. Worden we daar 4 keer gewipphed, omdat een paar idioten te veel mobs pullen. Vooral in het laatste stukje van de beast naar Drakkisath was het erg. Naar de 4e keer vond ik het wel best, Drakki heb ik in die run nooit gezien :/

Stelletje amateurs :X
Die twee runs zaterdag waren ook min of meer pickups. Hoewel we in die twee runs maar 1 keer gewhiped waren (ik stond met m'n rug naar een inkomende patrol, en niemand meldt dat even), was het best wel een kutgroep. Er werd gewoon constant mid-combat geloot door een complete clueless paladin, en verder duurde het echt eeuwen voordat mensen doorhadden dat het niet de bedoeling is een mob te targetten die ik probeer te bevriezen. Meeste mensen hebben niet door dat een 26 second icetrap toch best wel waardevol kan zijn.

Een ander puntje is dat het ook even duurde voordat mensen doorhadden dat DPS focussen op de flametongues best wel een goed idee is, die krengen doen reteveel damage. De eerste run lukte het ook niet helemaal mensen aan het verstand te brengen dat DPS eerst op de rechtse add bij Drak gefocussed moest worden, daarna op de linkse, en daarna pas op Drak zelf. Toen de rechtse dood was, was de linker ook al op iets van 10% gek genoeg. Drak was nog wel op 95%, gelukkig zijn ze daar wel af gebleven.

Ook vertrok er aan het begin 1 warlock. Die zat de hele tijd te zeuren over 1 draak die niet geloot was, zodat hij niet kon skinnen. Toen hem verteld werd dat hij eens op moest houden met zeuren, vertrok 'ie. Pfff.
Anoniem: 114195 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:01:
En we zullen het maar niet hebben over al die lvl ?? Alliance die speciaal van hun paardjes stappen om een lvl 24 die met 2 mobs bezig is te 1-shotten. Gelukkig hebben we daar meneer lvl 60 Shaman voor met een goed geheugen *kuch* ;)
Ugh. Ik ben ZO blij dat ik niet op een PvP server speel. Ik kan echt niet tegen zulke mensen, wou dat je /putfistthroughteeth commando had dat ook daadwerkelijk werkt. Als ik een keer een PvP enabled low-level langs zie lopen (gebeurt regelmatig, sommige hebben altijd hun PvP flag aan vanwege RP redenen), zwaai ik ook gewoon. Ons guild heeft gelukkig ook hele strikte regels wat betreft dat soort gedrag.

En wat betreft instance runs met complete n--bs, tja, iedereen heeft dergelijke verhalen ;) Ook in gewone groups kan het al mis gaan, van die types die denken dat ze opeens 20 mobs aankunnen omdat ze gegrouped zijn met een healer. *zucht*

[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 25-07-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

[...]
Alt regel 1. WC = Speedrun met minimaal 1 lvl 60 guildie
Alt regel 2. Na 2x op 1 plek te zijn gegrind wordt lvl 60 main geparkeerd op grindplek voor quickstrike retaliation
Alt regel 3. instances = 1x pug if fail => /g kan een lvl 60 me ff door xxx instance boosten :P

^^

trouwens ook 1 van de redenen dat ik voor grind gekozen heb ipv questen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 25-07-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:09:
Alt regel 3. instances = 1x pug if fail => /g kan een lvl 60 me ff door xxx instance boosten :P
Best leuk ook, als Hunter je pet laten MT-en in SM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

Tis verschrikkelijk. Ben je MC gewend in een strakke Guild, ga je je alt spelen, mag je met lui die 2 uur per week spelen meedoen.

*GROOOAAANNN*

Wailing Caverns 4 keer gedaan voordat ik alles had. Memorabele momenten zoals een lul van een priest vs een hooghartige mage ("I'm not casting Fort on you before I get some damn water" "I'm not giving you water unless you say please!"), een Hunter met een pet probleem ("look this bear is so funny when I make it jump near this cliff with mobs beneath it. Oops!") en natuurlijk de standaard systeem crash als je Serpentis wil looten voor de laatste Orb zodat je het hele pokke-end opnieuw mag doen voor een Orb.

Blackfathom gelukkig met een lvl 40 priest en mage gedaan dus dat schoot lekker op, en Shadowfang is zo gaaf daar kun je gelukkig altijd wel een van m'n guildies voor porren. Snel even RFK gedaan voor m'n Phial of Phlogiston en Corpsemaker op lvl 29, en zodra ik lvl 30 ben snel m'n Whirlwind Axe halen. Dat zal lekker gaan, 35 dps wapen op lvl 30 ;)

precies, eigenlijk kan je het mensen niet kwalijk nemen iedereen is ooit begonnen maar wat irritant is het om met noobs te spelen. Heb je zelf een lvl 60 en ga je met je alt spelen zitten ze zowieso de patser uit te hangen omdat ze 2 lvls hoger zijn en denken alles te weten.
Zeg je in instances pass on bop en roll on boe. Worden ze helemaal gek de ene wil op alles rollen en de ander wil op boe N/G doen pfff wat is dat allemaal irritant.

En inderdaad lvl ?? die je killen hoe triest. Ik zat in highperch met een maat van me (beide lvl 29) stond er een mage "verstopt" achter ons firebolts te knallen leuk hoor een hit van 800 ik had nog 50 hp over ;). Mn maat ging meteen in stealth (druid) en dan nog lopen zoeken he die mage hoe triest kan je zijn.

O ja dat rp gebeuren viel mij erg tegen ik een leuke naam uitgekozen zie je allemaal van die randmongolen lopen, en er word gewoon vol op "normaal" gechat dat vind ik toch erg jammer.

[ Voor 7% gewijzigd door MantaMania op 25-07-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

[...]

Alt regel 2. Na 2x op 1 plek te zijn gegrind wordt lvl 60 main geparkeerd op grindplek voor quickstrike retaliation

^^
_/-\o_
Inderdaad, zoals ik al eerder zei: Wc 1.5 uur en ut was klaar (alle 6 de quests, dus ook degene die je _in_ WC krijgt. Met me main minimal 5x 3 uur ofzo.
RFC naja die heb ik op lvl 24 ofzo gedaan, dus geen 60 nodig, blackfathom overgeslagen, net als dat fortress geval in silverpine. Gnomeran trekt me niet en dus soon een of meer lvl 60 strikken voor SM :P (kwil die staff :P)

Das het voordeel van alt zijn, je hebt genoeg lvl 60's die graag meehelpen, zeker als zij ook een alt hebben waar jij hetzelfde voor doet :P

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

de Zoneseek©newbie groups macrovoor z'n alt:
/p Hi, I'm Zonespeak and I require a certain level of experience in my parties. Please leave if you don't have a lvl 60 main that runs MC weekly. Thank you in advance, because I don't group with new people.

Vind het zelf eigenlijk wel leuk om een groepje te leren hoe je eventueel ook zou kunnen spelen. Als ze niet willen luisteren kun je altijd heartstonen. Als je er inderdaad geen tijd in wilt investeren moet je alleen maar voor guildruns gaan. Anyhoo, betwijfel of je een PUG met tactics zal vinden voor Maraudon of Zul Farrak ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Yellow|A op 25-07-2005 13:17 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
[...]

^^

Tja wij doen ook met de guild deze ongeschreven regel.. soms meteen regel 3 en meteen vragen wie er nog meer mee wil met de alts als er 1 lvl 60 wil helpen..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

^^

Nja main guild is Affliction, alt guild is Afflicted, dus als ze 3 keer zijn gaan liggen nadat m'n lvl 60 drover heen gewalst is hebben ze de boodschap doorgaans wel gekregen. In uiterste gevallen heb ik op irc wat vriendjes bij de Alliance die meneer wel even kunnen informeren over mijn huidige gevoelens tegenover hem. Dreigen met een corpse-camp van een uur door een MC-geared lvl 60 schrikt gelukkig genoeg af.
Yellow|A schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:16:
/p Hi, I'm Zonespeak and I require a certain level of experience in my parties. Please leave if you don't have a lvl 60 main that runs MC weekly. Thank you in advance, because I don't group with new people.

Vind het zelf eigenlijk wel leuk om een groepje te leren hoe je eventueel ook zou kunnen spelen. Als ze niet willen luisteren kun je altijd heartstonen. Als je er inderdaad geen tijd in wilt investeren moet je alleen maar voor guildruns gaan. Anyhoo, betwijfel of je een PUG met tactics zal vinden voor Maraudon of Zul Farrak ;)
Het is geweldig om een groep te hebben die zegt "Wow een lvl 60, we luisteren wel naar jou!". Helaas is de harde realiteit dat je als reactie krijgt:

"Nerd, you prolly sit all day in front of PC"
"Gimme some money plz!" *opent trade-window*
"Shut up, I've been lvl 24 for 4 days, I know what to do!"

Ik heb er idd best wat vriendjes aan over gehouden hoor en ik zal echt wel eerst gewoon een pickup proberen, maar dingen als Gnomeregan/Zul'Farrak sla ik eigenlijk liever gelijk over (alhoewel ZF wel die geile Plate schouders heeft) en als de pickups niet werken rush ik dr liever doorheen met een lvl 60 vriendje.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 25-07-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:11:
[...]

Best leuk ook, als Hunter je pet laten MT-en in SM :)
nog leuker is dan 2x lvl 60 mage 1x lvl 60 priest meenemen :

1. Hunter doet Eye of the beast en rent halve library door om mobs te pullen
2. 1 mages staat klaar met blastwave de ander met frostnova
3. AOE galore terwijl de priest flashealed en shields up gooit
4. mages + priest zuipen, zelf intussen alles looten en volgende batch :D

alles klaar en door naar Herod and zo on :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nhimf schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:14:
[...]

_/-\o_
Inderdaad, zoals ik al eerder zei: Wc 1.5 uur en ut was klaar (alle 6 de quests, dus ook degene die je _in_ WC krijgt. Met me main minimal 5x 3 uur ofzo.
RFC naja die heb ik op lvl 24 ofzo gedaan, dus geen 60 nodig, blackfathom overgeslagen, net als dat fortress geval in silverpine. Gnomeran trekt me niet en dus soon een of meer lvl 60 strikken voor SM :P (kwil die staff :P)

Das het voordeel van alt zijn, je hebt genoeg lvl 60's die graag meehelpen, zeker als zij ook een alt hebben waar jij hetzelfde voor doet :P
Lol, zaterdag nog even met 4 alts en 1 LvL 60 speedrun in heel Scarlet Monastery gedaan. Goh, wat ging dat XP-en hard. Binnen 2 uur hadden we alle bosses gedood. De LvL 60 was namelijk een mage die gewoon constant AoE deed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Zo hard gelachen trouwens van 't weekend.
WSG is op onze server _niet_ te doen door de noobs op de server. Als je gewoon in je eentje WSG ingaat kan je er 99% zeker van zijn dat je zwaar hard geowned wordt door de horde.
Dus besloten we maar eens wat potjes met de guild te spelen, en zijn we nog steeds niet verslagen.. zelfs niet toen we 60% van hun dreamteam tegen ons hadden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kEv4h schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:25:
Zo hard gelachen trouwens van 't weekend.
WSG is op onze server _niet_ te doen door de noobs op de server. Als je gewoon in je eentje WSG ingaat kan je er 99% zeker van zijn dat je zwaar hard geowned wordt door de horde.
Dus besloten we maar eens wat potjes met de guild te spelen, en zijn we nog steeds niet verslagen.. zelfs niet toen we 60% van hun dreamteam tegen ons hadden :P
Haha bij ons andersom ;) De enige guild waar we nog van verliezen is Synergy en dat is omdat ze echt strakke taktieken hebben (en wij nog niet). Een guild peert 'm bijna gelijk zodra ze ons zien, en de andere gaat lopen turtlen in hun base met een mage op vlagrun positie.

Maar pickups zijn idd net zo erg ;/ Helemaal kut als je als 10-man Guild team tegenover een Alliance pickup komt te staan. Als er wat goeie Alliance van bovengenoemde Guilds in zitten kan het nog best een leuke pot worden, maar anders is het eigenlijk zonde van onze tijd en ik kan me voorstellen dat die pickups het ook niet zo naar hun zin hebben....

We zouden eigenlijk gewoon een soort Lobby-systeem moeten hebben. Alliance/Horde communicatie mogelijk, en dan gewoon strakke pickups met mensen daarin regelen, of een 10-10 guildmatch waarbij je gelijk je match kan starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:12:
O ja dat rp gebeuren viel mij erg tegen ik een leuke naam uitgekozen zie je allemaal van die randmongolen lopen, en er word gewoon vol op "normaal" gechat dat vind ik toch erg jammer.
Dat is vooral in de startgebieden zo. Heel veel mensen joinen RP denken dat 't voor "Rapid Progression" staat (hoe dat de wereld in is gekomen...), en je sneller levelled. Ook hebben veel mensen (van PvP servers toevallig) een alt op een RP server om 'carebears' te pesten.

Goed RP vind je vooral binnen RP guilds. Er zijn genoeg mensen die wel full time IC zijn, maar ik denk dat er een erg groot percentage spelers is die gewoon Argent Dawn gekozen hebben zonder te weten wat voor'n server het is.
Anoniem: 114195 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:34:
Maar pickups zijn idd net zo erg ;/ Helemaal kut als je als 10-man Guild team tegenover een Alliance pickup komt te staan. Als er wat goeie Alliance van bovengenoemde Guilds in zitten kan het nog best een leuke pot worden, maar anders is het eigenlijk zonde van onze tijd en ik kan me voorstellen dat die pickups het ook niet zo naar hun zin hebben....

We zouden eigenlijk gewoon een soort Lobby-systeem moeten hebben. Alliance/Horde communicatie mogelijk, en dan gewoon strakke pickups met mensen daarin regelen, of een 10-10 guildmatch waarbij je gelijk je match kan starten.
oeh! Dat is vrij ideaal ja. De leukste pot tot nu toe was een samengestelde raid tegen (toevallig) een van de beste teams van de Horde op onze server. Echt intens, duurde lang (goeie defence op beiden kanten) en met 3/1 gewonnen. Doe je meteen daarna een potje met mensen die nieteens hun huidige groep willen leaven om de raid te joinen |:(

[ Voor 41% gewijzigd door Hydra op 25-07-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150200

en dan eindelijk helemaal compleet!

Afbeeldingslocatie: http://wow.allakhazam.com/images/fashion/earthfury12yn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Pwetty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
need!!!!!1111oneoneone

hoeveel DKP heeft dat je gekost in totaal :P

ziet er echt gruwlijk gaaf uit :)

kwam laatste iemand tegen die had al 2 (of 3?) stukjes Ten Storms :o damn echt even jaloers was ik toen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:03

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Wailing Caverns 4 keer gedaan voordat ik alles had. Memorabele momenten zoals een lul van een priest vs een hooghartige mage ("I'm not casting Fort on you before I get some damn water"
Waarom is dat een lul van een priest? Ik heb de afgelopen week steeds meer een hekel gekregen aan gasten die gewoon iet luisteren als ik wat vraag.

Soms moet ik 8x om water en een int buff vragen in raid chat of tell voor ik het krijg. Loop je de halve instance zonder enige buff. En maar van die 'gogogogogo' types in je groep :r

Ziek word je er van. In het weekend ging het bij het begin al mis. Ik vraag 3x in raidchat voor buff/water en er gebeurde niets. Toen was het 'gg' en ging ik weg (was enige healer). Als ik om water of int buff vraag terwijl een mage vol mana zit wil ik het gewoon krijgen VOOR de volgende combat begint. Mensen verwachten van mij ook dat ik ze heal. Het kost me gewoon te veel tijd en irritatie om 3x te vragen. Ik wil niet eens groupen met mensen die raidchat niet lezen.

[ Voor 3% gewijzigd door FunkyTrip op 25-07-2005 13:48 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

ik haat je ;)

maar gefeliciteerd :P

[ Voor 6% gewijzigd door Wiebbe op 25-07-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Yellow|A schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:16:

Guildruns zijn ook niet alles. Ik ben van de week naar ST gegaan ik was de laagste in lvl (48). We kwamen bij de eind baas aan de serpent, er waren drie druids, waar ik dus er een van ben. Een lvl 53 healde alleen die was OOM, er wordt geroepen dat ik moet healen (wat ik al aan het doen was). Alleen wanneer ik probeerde te healen schoot er een andere spell in i.p.v. healen. Ik viel alles aan maar kon niet healen, gevolg een whipe. Wij weer terug, maar nu een maple seed om te kunnen rezzen, indien nodig. Weer het zelfde verhaal ik kon niet healen of de serpent aanvallen, het enigste wat wel goed werkte was Moonburst, ik probeer een druid te rezzen maar ik werd met 3 tikken omzeep geholpen. Wij weer terug en toen maar een nieuw plan gemaakt die wel werkte.

Na afloop werd ik beschuldigt van geen teamplay en drie andere zaken.

1. Geen teamplay.
2. Je eigen healen voor anderen.
3. Looten in battle.
4. Skinning

De teamplay sloeg op het feit dat ik me eigen buffede terwijl ik terug liep door de instance waar we dood zijn gegaan, ik wilde er 1 rezzen (een druid). Er was op dat moment 1 iemand bij de portal die ik niet gebuffed heb (had volledige health). Als ik net terug ben dan kan ik me eigen een buff geven en volledige health en dan ben ik OOM (geen drinken meer om mana te vullen), ik gebruik daar voor geen potion aangezien we niiet in een gevecht zitten. ik uitgelegd maar ze waren het niet eens dat ik de andere niet buffde, terwijl ik dus OOm was en daarbij de lvl 53 een veel betere spel heeft als mij.

Het healen moesten ze me gelijk in geven, ik healde eerst me eigen daarna de rest, de rede was simple ik had nog maar 33% (ik heb een mod draaiende zodat ik waarschuwingen hoor en ziet), dus ik heal me eigen en daarna de rest. Ik zei als ik dood ben kan ik niemand meer healen.

Looten in battle gebeurd nu eenmaal, ik werk alleen met muis om alle spells te doen geen keyboard shortcuts. Dus ik druk wel eens verkeerd op me scherm en dan gebeurd het wel eens dat ik loot terwijl ik nog in battle zit, dit gebeurde nu twee keer in die instance. Wie een oplossing weet mag het me zeggen, ik gebruik dus nooit shortcuts voor spells aangezien ik dan me hand moet verplaatsen en dat luk me niet op tijd.

Skinning was de klacht dat de andere skinner het niet leuk vond dat ik skinde, hij wilde meer hebben. Als ik mag looten dan skin ik ook een beest, laat iemand het beest liggen dan wacht ik even tot dat iedereen weg loopt dan skin ik pas.

Dus zo zie je maar een guild is ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
we_are_borg schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:48:
[...]

Guildruns zijn ook niet alles. Ik ben van de week naar ST gegaan ik was de laagste in lvl (48). We kwamen bij de eind baas aan de serpent, er waren drie druids, waar ik dus er een van ben. Een lvl 53 healde alleen die was OOM, er wordt geroepen dat ik moet healen (wat ik al aan het doen was). Alleen wanneer ik probeerde te healen schoot er een andere spell in i.p.v. healen. Ik viel alles aan maar kon niet healen, gevolg een whipe. Wij weer terug, maar nu een maple seed om te kunnen rezzen, indien nodig. Weer het zelfde verhaal ik kon niet healen of de serpent aanvallen, het enigste wat wel goed werkte was Moonburst, ik probeer een druid te rezzen maar ik werd met 3 tikken omzeep geholpen. Wij weer terug en toen maar een nieuw plan gemaakt die wel werkte.

Na afloop werd ik beschuldigt van geen teamplay en drie andere zaken.

1. Geen teamplay.
2. Je eigen healen voor anderen.
3. Looten in battle.
4. Skinning

De teamplay sloeg op het feit dat ik me eigen buffede terwijl ik terug liep door de instance waar we dood zijn gegaan, ik wilde er 1 rezzen (een druid). Er was op dat moment 1 iemand bij de portal die ik niet gebuffed heb (had volledige health). Als ik net terug ben dan kan ik me eigen een buff geven en volledige health en dan ben ik OOM (geen drinken meer om mana te vullen), ik gebruik daar voor geen potion aangezien we niiet in een gevecht zitten. ik uitgelegd maar ze waren het niet eens dat ik de andere niet buffde, terwijl ik dus OOm was en daarbij de lvl 53 een veel betere spel heeft als mij.

Het healen moesten ze me gelijk in geven, ik healde eerst me eigen daarna de rest, de rede was simple ik had nog maar 33% (ik heb een mod draaiende zodat ik waarschuwingen hoor en ziet), dus ik heal me eigen en daarna de rest. Ik zei als ik dood ben kan ik niemand meer healen.

Looten in battle gebeurd nu eenmaal, ik werk alleen met muis om alle spells te doen geen keyboard shortcuts. Dus ik druk wel eens verkeerd op me scherm en dan gebeurd het wel eens dat ik loot terwijl ik nog in battle zit, dit gebeurde nu twee keer in die instance. Wie een oplossing weet mag het me zeggen, ik gebruik dus nooit shortcuts voor spells aangezien ik dan me hand moet verplaatsen en dat luk me niet op tijd.

Skinning was de klacht dat de andere skinner het niet leuk vond dat ik skinde, hij wilde meer hebben. Als ik mag looten dan skin ik ook een beest, laat iemand het beest liggen dan wacht ik even tot dat iedereen weg loopt dan skin ik pas.

Dus zo zie je maar een guild is ook niet alles.
guild run wil niet zeggen dat je meteen met 3 druids ergens heen kan gaan in een 5 man team :+

nofi maar met 3 druids naar ST gaan :?

hmmz healer regel 1: met meerdere healers in 1 team heal je NOOIT jezelf, hoge uitzonderingen daargelaten die je wel kan bedenken.

Als jij main healer was, wat deden die andere druids? 1 tanken in bearform en die andere dps feral?

ik zou toch echt proberen keyboard shortcuts te gebruiken, of kan dat niet ivm een handicap oid? nofi
maar keyboard shorcuts zijn veel sneller dan muis, ik kan blind op mijn keyboard een instance doorlopen en healen, nuken, shocken etc

btw, als je alles idd met je muis doet, heb je hoop ik wel je buttons gelocked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 13-06 20:17

On_E

Housemusic

Waar ik kotsmisselijk van word, zijn al die elitaire figuren en guilds in WoW.

Voorbeeld, bij ons op de server heeft 1 van de grotere guilds zijn MC runs opengesteld voor niet-guildleden, wat op zich een prima initiatief is.
Ik had me dus vorige week ingeschreven, DKP account aangemaakt, en ik zag gisteren dat ik op de lijst stond van personen die meegingen.
Helemaal blij rond 18:45 naar Kargath gevlogen, daar beetje gedold met mensen die ik ken, zegt er op een gegeven moment 1 dat ie al in de raid-groep zit, en die ook nog eens volzit.

Heb nog maar even gewacht, maar weigerde om die raid-leader te gaan whisperen om alsnog te vragen of ik nou mee kon of niet en uiteindelijk vertrok de raid dus zonder mij, en heb ik niet eens uitleg of iets gehad.

Het hoeft voor mij ook niet meer dat Molten Core, ik ga mijn resterende speeltijd opmaken in Warsong Gulch, en in september kap ik er maar eens mee denk ik.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Als een mage geen water maakt en me niet wil buffen en de rest van de party daar okay mee is en doorrent komen ze meestal bij de eerste mob erachter dat ik nog bij de ingang zit te wachten. Arcane Int/Bril is een lekkere buff (grotere mana pool) en een mage die water maakt scheelt zo een gold of twee voor me.

Partymembers die doorrennen tijdens een manabreak kunnen misschien als ze geluk hebben nog een greaterheal verwachten vlak voor ze dood zijn, maar als het leuker is om de res knop te gebruiken doe ik dat ook. Je moet jezelf af en toe vermaken en res kun je verleren als je het niet af en toe gebruikt op idiots.

Met meerdere healers is het inderdaad nooit jezelf healen, altijd de ander healen. Als je healing nodig hebt, dan heb je waarschijnlijk agro, door te healen krijg je alleen maar meer agro. Looten in battle is niet netjes, kan je prima vermijden dus er is geen enkele reden om het te doen. Looten doe je na de battle en nadat iedereen weer leeft ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Yellow|A op 25-07-2005 14:06 ]

|{ brrr }] |

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees dit om problemen te voorkomen.