[2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.224 views sinds 30-01-2008

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

weer wipje:

Afbeeldingslocatie: http://img305.imageshack.us/img305/1540/studentstart3hd.th.jpg

ben nu weer wat verder... hijs speciaal voor studenten of mssn ook bepaalde scholieren enzo...

je kunt zien wat je rooster voor die dag is, hoe laat je moet beginnen wat voor huiswerk je hebt, reminders voor afspraken die je hebt staan... het zal ook mogelijk zijn om te zien wanneer je projecten af moet hebben en natuurlijk wat andere functies van een agenda... mssn nog wat adresgegevens dat zie ik later wel. en natuurlijk zoals je kunt zien kan je portfolio erop worden geplaatst :)

iig staan er ook links en nieuws op, dus wordt het een beetje een persoonlijk startportaal.

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Hmm, heeft iemand enig idee of bandlogo's ergens te downloaden zijn als vectorbestand?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
www.brandsoftheworld.com staan er wel een aantal tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Heh, vlak na mijn post vond ik daar het logo wat ik nodig had :) Voorheen vond ik daar nooit de bands die ik zocht, maar deze was blijkbaar commercieel genoeg :P

Mgoe, het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66403/full.gif

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
timovdz schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 21:33:
dacht zal hier weer eens een werkje posten.

ik had als vrijstellingsopdracht voor het vak photoshop een poster maken voor een band of iets wat daar op lijkt iig :P

dus ik was begonnen met U2, maar die was kut, daarna één of andere random dude, daarna maar naar Linkin Park gegaan. Vind ik zelf een erg vette band, en de bandart van hun is supergaaf... ik heb hierbij het logo van het album meteora gebruikt (dacht ik) wat foto's gezocht en zooi... flink veel blenden, masken en weet ik veel wat niet, was iig redelijk veel werk voor zoiets!

nja, here goes...

[afbeelding]

zou er graag commentaar op hebben... vind hem zelf wel aardig gelukt :p
Welke school?
Ik heb vrijstelling gekregen met een crappy poster van Finch... :)
wel even alle dingen erin gestopt die die gast graag wou zien.
maar die zal ik jullie moeten besparen aangezien die nog op school op de computer staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
timovdz schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:26:
weer wipje:

[afbeelding]

ben nu weer wat verder... hijs speciaal voor studenten of mssn ook bepaalde scholieren enzo...

je kunt zien wat je rooster voor die dag is, hoe laat je moet beginnen wat voor huiswerk je hebt, reminders voor afspraken die je hebt staan... het zal ook mogelijk zijn om te zien wanneer je projecten af moet hebben en natuurlijk wat andere functies van een agenda... mssn nog wat adresgegevens dat zie ik later wel. en natuurlijk zoals je kunt zien kan je portfolio erop worden geplaatst :)

iig staan er ook links en nieuws op, dus wordt het een beetje een persoonlijk startportaal.
NOFI leuk idee hoor, maar hebben we voor de meeste van die functies geen blackboard/aimweb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:01

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

flashin schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 18:59:
[...]
NOFI leuk idee hoor, maar hebben we voor de meeste van die functies geen blackboard/aimweb?
hehe ja dat vind ik ook.

@timovdz
Welke opleiding aan avans volg je? En ben je hiermee begonnen vanuit eigen beweegredenen of is het echt een opdracht?

Ik moet wel zeggen dat het er beter uitziet dan de brakke layout van het aimweb (k studeer zelf cmd aan avans ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

ik studeer ook CMD aan avans (1e jaar), maar dit is uitgebreider dan alleen wat er op cmdweb staat, tis persoonlijker en echt gewoon complete startpagina voor jezelf...

tis uit eigen beweegredenen trouwens...

Verwijderd

Luitjes,

Ben bezig met een restyle voor een motorcoureur. Ik had een idee in mijn gedachten en uitgewerkt tot dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.robhakvoortracing.nl/test/WIP/RobHakvoort_klein.jpg
*klikklik*

Commentaar altijd welkom, vooral voor het opvullen van het witte vlak (qua indeling). Tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een motor rechtsonderin (klein, niet al te groot), of in het midden (juist wel groot).
Dat vind ik een mooie manier om lege plekken op te vullen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

ik niet :P veel te cliché

werk met kolommen, dat zie je vaak bij sportpagina's met een modern tintje... zo kan je het opvullen al je info kwijt etc... lekker wat foto's ertussen droppen en je hebt iets leuks, probeer ook te spelen met hue/saturation om kleursamenstellingen te veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Dit keer een vraagje. Hoe doen ze dat effect zoals je ziet op de mysteryland flyers (en andere). Die strepen die vanuit het midden naar buiten gaan.

Lijnen trekken, en polar coordinates of is hier een makkelijker truukje voor? Of moet je ales gewoon met de hand tekenen?

VB: http://images.fok.nl/upload/MysteryLand.jpg / http://www.jr-dallas.com/afbeeldingen/flyers/flyer_03_xl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

DnY! schreef op zondag 18 september 2005 @ 16:53:
Dit keer een vraagje. Hoe doen ze dat effect zoals je ziet op de mysteryland flyers (en andere). Die strepen die vanuit het midden naar buiten gaan.
Iets als dit moet je eigenlijk sowieso niet met Photoshop doen - Illustrator is daar sneller en beter voor. Je maakt allereerst een gelijkbenige driehoek met een breedte x en een lengte van 10/20x - afhankelijk van hoeveel ruimte je wilt. Je ziet zelf wel wat 't resultaat is. Zet 'm met de punt naar boven of naar onderen, je ziet zelf wat 't resultaat is :).

Selecteer 'm dan, ga naar het Brush-window, doe New Brush en dan Pattern Brush. Klik OK.

Teken een cirkel (zorg ervoor dat je een zwarte Stroke hebt), en klik vervolgens op de nieuwe brush die je gemaakt hebt (ziet eruit als 5 vakjes naast elkaar waarin in vakje 2 en 3 een zielig driehoekje staat). Experimenteer met formaten en lijnstukken, je hebt geen hele cirkel nodig maar een curve is genoeg. Als je het resultaat wil gebruiken selecteer je het object en doe je Object > Expand appearance, en doe je een Ungroup uitvoeren. De originele vorm (cirkel) is namelijk deel van het resultaat, en die heb je vaak niet meer nodig. Even eruitmikken, rest weer groeperen, klaar.

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sillymidget schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:11:
Ben ff bezig geweest met uitvogelen hoe de... gradient meshes werken.. en het is ff wennen maar het idee erachter is wel hip.

[afbeelding]
ik ben tot zover gekomen. en zoals je ziet is het gezicht nog lang niet af en ogen moeten nog gedaan worden. maar het bestaat wel uit 1 mesh..(de ogen en mond zitten wel in apparte layer)

[afbeelding]
verder ben ik nog ff bezig geweest met nieuwe layout voor mijn site. wat ik ongeveer 1 keer in de 2 maanden aanpas omdat ik het leuk vind. Maar dit keer ben ik neit voor xhtml+css gegaan, maar voor flash.kan ik ook weer wat verder leren met flash/php combo. dingen uit db in flash krijgen enzo.. wel leuk iig.

en copyright natuurlijk he ^^
Ziet er beide erg goed uit man!

Hoe heb je bij dat 2e plaatje die krijtstreep voor elkaar gebokst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:47:
[...]

Ziet er beide erg goed uit man!

Hoe heb je bij dat 2e plaatje die krijtstreep voor elkaar gebokst?
Je maakt bij Photoshop een plaatje met 1 diagonale streep. Dat hoeft maar 5 bij 5 px of zo te zijn. Dan kun je dmv CSS of HTML als achtergrond dat plaatje nemen. Als je de standaardinstellingen daarbij houdt, en dus geen eigenschappen aangeeft, zal het plaatje zich herhalen, en als een plaatje met 1 diagonaal zich herhaalt, krijg je dit effect :) Zo deed ik het tenminste op mijn site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie site trouwens :Y)

edit:// Alleen de strepen staan wel erg ver van elkaar :)

[ Voor 174% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Sillymidget schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:11:
Ben ff bezig geweest met uitvogelen hoe de... gradient meshes werken.. en het is ff wennen maar het idee erachter is wel hip.

[afbeelding]
ik ben tot zover gekomen. en zoals je ziet is het gezicht nog lang niet af en ogen moeten nog gedaan worden. maar het bestaat wel uit 1 mesh..(de ogen en mond zitten wel in apparte layer)

[afbeelding]
verder ben ik nog ff bezig geweest met nieuwe layout voor mijn site. wat ik ongeveer 1 keer in de 2 maanden aanpas omdat ik het leuk vind. Maar dit keer ben ik neit voor xhtml+css gegaan, maar voor flash.kan ik ook weer wat verder leren met flash/php combo. dingen uit db in flash krijgen enzo.. wel leuk iig.

en copyright natuurlijk he ^^
Mooi die vector!

Vind die 2e beetje op : http://www.factory4.co.uk/v4/ lijken, maar opzich wel mooi :)
Yoozer schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:19:
[...]

Iets als dit moet je eigenlijk sowieso niet met Photoshop doen - Illustrator is daar sneller en beter voor. Je maakt allereerst een gelijkbenige driehoek met een breedte x en een lengte van 10/20x - afhankelijk van hoeveel ruimte je wilt. Je ziet zelf wel wat 't resultaat is. Zet 'm met de punt naar boven of naar onderen, je ziet zelf wat 't resultaat is :).

Selecteer 'm dan, ga naar het Brush-window, doe New Brush en dan Pattern Brush. Klik OK.

Teken een cirkel (zorg ervoor dat je een zwarte Stroke hebt), en klik vervolgens op de nieuwe brush die je gemaakt hebt (ziet eruit als 5 vakjes naast elkaar waarin in vakje 2 en 3 een zielig driehoekje staat). Experimenteer met formaten en lijnstukken, je hebt geen hele cirkel nodig maar een curve is genoeg. Als je het resultaat wil gebruiken selecteer je het object en doe je Object > Expand appearance, en doe je een Ungroup uitvoeren. De originele vorm (cirkel) is namelijk deel van het resultaat, en die heb je vaak niet meer nodig. Even eruitmikken, rest weer groeperen, klaar.
Bedankt :D Ik ga het even uitproberen...

[ Voor 37% gewijzigd door borstel op 18-09-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben best wel heel nieuw hier, en ik dacht maar eens te openen met 2 plaatjes gemaakt in photoshop. De rode Polo vind ik zelf wat minder (zitten foutjes in zoals het ontbreken van de ruitenwissers) en de Mondeo heb ik daarna gemaakt. Alleen de grille vind ik dan zelf weer niet zo mooi :)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v108/noknok/toons/nok_mondeo_toon.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v108/noknok/toons/nok_polo_toon.jpg

PS hopelijk werken de plaatjes, aangezien de codes hier anders zijn dan dat ik gewent ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

ben sinds kort begonnen met proberen een beetje te vectoren... na wat nieuwe technieken te hebben geleerd, en hoe het allemaal werkt met paths en tools ervoor... ja ik doe het in photoshop en niet in illustrator, omdat ik die nog niet heb thuis.

maar wil graag even wat reacties horen, op dit werk!

Afbeeldingslocatie: http://img364.imageshack.us/img364/6199/twoface6xs.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img267.imageshack.us/img267/5228/wonka0sp.th.jpg

WIPje, Steeds meer aan het klooien in Illustrator de laatste tijd... Johnny Depp als Willie Wonka... Moet nog redelijk wat aan gebeuren, maar ben er best content mee tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Booster

Superuser

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 15:17:
Ben best wel heel nieuw hier, en ik dacht maar eens te openen met 2 plaatjes gemaakt in photoshop. De rode Polo vind ik zelf wat minder (zitten foutjes in zoals het ontbreken van de ruitenwissers) en de Mondeo heb ik daarna gemaakt. Alleen de grille vind ik dan zelf weer niet zo mooi :)
Ziet er erg netjes uit. Wellicht nog wat details zoals inderdaad de ruitenwissers bij zowel de Golf als de Mondeo, puur omdat je andere dingetjes zoals de portiergreep ook relatief gedetailleerd doet. Ik neem wel even aan dat dit overgetrokken is overigens, of was het een 'losse' referentie?

Waarom overigens in Photoshop en niet in Illustrator? Het lijkt me ideaal om dergelijke dingen in vector te hebben.

Welkom op GoT ;)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontwerp voor een kerstkaart.
Afbeeldingslocatie: http://img372.imageshack.us/img372/1106/kerstkaart7on.th.jpg

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img357.imageshack.us/img357/8602/portomap6jw.th.jpg

Ben bezig met een vouwvorm die ook moet gaan dienen als portofolio... dit is de binnenkant, waar dus nog e.e.a. aan tekst in moet komen... C&C welkom!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 14:18 . Reden: thumbie! ]

Verwijderd

Booster schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 23:49:
[...]

Ziet er erg netjes uit. Wellicht nog wat details zoals inderdaad de ruitenwissers bij zowel de Golf als de Mondeo, puur omdat je andere dingetjes zoals de portiergreep ook relatief gedetailleerd doet. Ik neem wel even aan dat dit overgetrokken is overigens, of was het een 'losse' referentie?

Waarom overigens in Photoshop en niet in Illustrator? Het lijkt me ideaal om dergelijke dingen in vector te hebben.

Welkom op GoT ;)
Bedankt voor je reactie booster. De mondeo is inderdaad compleet overgetrokken, ik heb alleen de reflecties weg moeten poetsen en het interieur is veranderd. De Polo heb ik deels overgetrokken, maar wel wat meer aan veranderd (de echte Polo GTI bestaat ook nog niet).

Verwijderd

Hoesje voor de demo-cd van een vriend van me en zijn band.

Afbeeldingslocatie: http://img336.imageshack.us/img336/9224/orionfront1ae.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img336.imageshack.us/img336/3456/orionback5lz.th.jpg

Best wel aardig gelukt vind ik :)

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Hallo iedereen. Ik ben een poster voor school aan het ontwerpen (geen grafische school). Het gaat om een poster die geschikt is voor het WNF. Er moet uitgedragen worden dat iedereen wat vaker moet gaan fietsen, deels om het milieu te ontlasten en deels omdat het gewoon leuk is. Er is gekozen voor een jaren 70 setting (normaal draag ik andere kleren) en het origineel wordt de basis. Ik heb al een klein opzetje gemaakt, maar ben vrij snel tegen een probleem aangelopen. Door de drukte en de kleur van de achtergrond lijkt het me schier onmogelijk om een leesbare tekst te plaatsen. Hoe zou ik dat het beste oplossen (alles weghalen)?

versie 1.0
Afbeeldingslocatie: http://img392.imageshack.us/img392/3564/posterversie13pp.th.jpg
origineel
Afbeeldingslocatie: http://img392.imageshack.us/img392/6555/feddeopfiets26ji.th.jpg

Graag commentaar, tips en ideeen.
_/-\o_

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:54:
Hoesje voor de demo-cd van een vriend van me en zijn band.

[afbeelding]

[afbeelding]

Best wel aardig gelukt vind ik :)
Ziet er inderdaad aardig uit, die foto van die pop trouwens zelf gemaakt ? ;)

offtopic:
Pim, kom je toevallig uit sinttunnis? ;) :+

Verwijderd

Nope, van stock.exchange :)

Ik heb geen pop nodig, heb een vriendin ;)

En ja, uit Sinttunnis... Of ja, Ledeacker tegenwoordig. Moet ik jou kennen ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 00:45 ]

• sdomburg
Door simpelweg te zorgen dat er geen heel drukke achtergrond meer achter zit. Dat kan op duizenden manieren; van een simpel ondertitelachtig strokeje tot een compleet vlak.

• the-edge
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 00:44:
Nope, van stock.exchange :)

Ik heb geen pop nodig, heb een vriendin ;)

En ja, uit Sinttunnis... Of ja, Ledeacker tegenwoordig. Moet ik jou kennen ?
Haha.. Kan.. Rob Janssen uit stevensbeek :/ ;)

Ontopic: vindt je cover wel vet alleen redelijk druk, mischien past het bij de genre muziek die gemaakt wordt? :+ ;)

[ Voor 16% gewijzigd door the-edge op 22-09-2005 10:49 ]

Verwijderd

offtopic:
ik stel een w&g-meeting tijdens het jaarlijkse nk grasvolley toernooi in Tunnis, als ondergetekende daar weer met een kater over velden struint! :+

Verwijderd

Ik ben bezig geweest met een website voor een game server host. Graag wat comments en critics:

Afbeeldingslocatie: http://www.frankbakker.com/temp/preview2small.jpg
(clickbaar)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 14:57 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 14:54:
Ik ben bezig geweest met een website voor een game server host. Graag wat comments en critics:

[afbeelding]
(clickbaar)
Het menu met zwarte/grijze letters maken, en onder de oranje text een schaduw zetten en dan ben je er ! :Y) Echt geweldig hoor!

• the-edge
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 14:10:
offtopic:
ik stel een w&g-meeting tijdens het jaarlijkse nk grasvolley toernooi in Tunnis, als ondergetekende daar weer met een kater over velden struint! :+
Nice, dat is met pinksteren.. ;) afgesproken :+ :D

Toch maar weer ontopic gaan ? ;)

• the-edge

[afbeelding]
(clickbaar)
Mooi.. Alleen niet echt 'duidelijk' ? B)

• sdomburg

[afbeelding]
(clickbaar)
Ik kan wel een lijstje opbouwende kritiek neer gaan plempen, maar voordat ik me daaraan waag eerst één simpele opmerking:

contrast.

Verwijderd

te blauw ;)

Verwijderd

the-edge schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:12:
[...]

Mooi.. Alleen niet echt 'duidelijk' ? B)
Heb em geupdate en het patern is weg, dit maakt em een stuk duidelijker.

http://www.frankbakker.com/temp/preview4.jpg

Verwijderd

Opzet voor projectje op school

Afbeeldingslocatie: http://img239.imageshack.us/img239/5290/schets33ak.th.jpg

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:27:
[...]

Nu ga ik ff heel flauw doen, sorry daarvoor ;)
Maar mét pattern is ie een stuk mooier :*)

Ik zou misschien een border om je kolommen doen van 1 pixel. En dan maak je die donkerblauw met een lage saturatie.

Succes :Y)

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
[...]

Nog steeds erg onduidelijk hoor. Zoals eerder al genoemd: het mist contrast. Het is een groot blauw vlak. Zorg eens voor kleur / toon contrast met de achtergrond en pas de kleuren van de tekst aan...

Qua vormgeving is hij best geslaagd, maar qua kleuren en toon moet er nog wel wat aan veranderen wil je hem als website gaan gebruiken. Probleem is nu gewoon dat er geen onderscheid is tussen voor en achtergrond en dat de tekst onleesbaar is...

[ Voor 10% gewijzigd door equationunequal op 22-09-2005 21:55 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Verwijderd

[...]

Die gele kopjes zijn echt niet te lezen hoor... Ik zou toch op zoek gaan naar een kleur die goed contrasteerd met al dat blauw....

Verwijderd

2de ontwerp voor nieuwjaarskaart. Doelgroep: leerlingen, ouders, bedrijven,...
Doel: Jong verfrissend ontwerp dat de school moet promoten.
Afbeeldingslocatie: http://img172.imageshack.us/img172/5493/kerstkaart2d8ft.th.jpg

• the-edge
[...]

Het gaat dadelijk als je de website realiseerd toch om de content en niet om de blauwe waas die eroverheen zwamt? :+ Ik zou toch een aantal dingen naar 'voren' halen als ik jou was.. ;)

Mischien is een andere kleur letters al genoeg.. :?

[ Voor 8% gewijzigd door the-edge op 22-09-2005 23:05 ]

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:22

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:07:
2de ontwerp voor kerstkaart. Doelgroep: leerlingen, ouders, bedrijven,...
Doel: Jong verfrissend ontwerp dat de school moet promoten.
[afbeelding]
Ik vinnem hip!
Meer 'nieuwjaarskaart' dan echt kerst ;)

Maar euh.. de tekst?.. 'vanwege' ? als in 'namens' ?
viso.BE ... hmm vlaams ? laat maar...

• the-edge
kaassouffle schreef op donderdag 22 september 2005 @ 23:09:
[...]

Ik vinnem hip!
Meer 'nieuwjaarskaart' dan echt kerst ;)

Maar euh.. de tekst?.. 'vanwege' ? als in 'namens' ?
viso.BE ... hmm vlaams ? laat maar...
Wat een sarcasme, ik denk inderdaad dat "vanwege" belgs/vlaams is.. Wij Nederlanders moeten niet zeuren :+ ;) Ik vind hem ook wel stoer.. Brengt me op het idee om zelf een kerstkaart te maken voor familie en vrienden.. O-) :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door the-edge op 22-09-2005 23:13 . Reden: TypoOooOoo ]

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:01

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

[...]

uhm dit meen je toch niet echt he?
Zoals hierboven al is gezegt; de website is 1 grote blauwe waas, je mist gewoon kleur en contrast.
De indeling en de rest van het ontwerp zien er goed uit, maar waarom in godsnaam alles blauw, inclusief de foto's.

En verder doen de oranje kopjes op het blauw nogal pijn aan de ogen.
Ik wil je helemaal niet afzeiken ofzo ;) , maar t lijkt alleen of de complete site geselecteerd is (net zoals met tekst bijv.).
Een contrastkleur, gekleurde foto's en het wit echt wit maken scheelt enorm denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben gelijk, ik ga nog wat met de font kleuren doen om er wat meer contrast in te brengen. Die oranje kopjes zijn idd niet leesbaar en ik ben ook niet echt tevreden met het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 00:26:
Jullie hebben gelijk, ik ga nog wat met de font kleuren doen om er wat meer contrast in te brengen. Die oranje kopjes zijn idd niet leesbaar en ik ben ook niet echt tevreden met het menu.
Als je nou eens die background die je nu hebt grijswaardig maakt dan valt de de site zelf ook wat meer op door het kleur verschil. En dat kijkt ook al een stuk prettiger waarschijnlijk.
Verder idd de letters in het lichtblauw wit maken en de oranje letter accentueren dmv schaduw onder letters of iets dergelijks. Verder zou ik nog je topplaatje in kleur zetten ipv die blauwe laag eroverheen. Dan valt ie ook meer op.

succes ermee

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistance_NL schreef op donderdag 22 september 2005 @ 00:06:
Hallo iedereen. Ik ben een poster voor school aan het ontwerpen (geen grafische school). Het gaat om een poster die geschikt is voor het WNF. Er moet uitgedragen worden dat iedereen wat vaker moet gaan fietsen, deels om het milieu te ontlasten en deels omdat het gewoon leuk is. Er is gekozen voor een jaren 70 setting (normaal draag ik andere kleren) en het origineel wordt de basis. Ik heb al een klein opzetje gemaakt, maar ben vrij snel tegen een probleem aangelopen. Door de drukte en de kleur van de achtergrond lijkt het me schier onmogelijk om een leesbare tekst te plaatsen. Hoe zou ik dat het beste oplossen (alles weghalen)?

versie 1.0
[afbeelding]
origineel
[afbeelding]

Graag commentaar, tips en ideeen.
_/-\o_
tip: dat met dat haar zou ik niet doen

Als je een oud effect wil? Hue and saturation aanpassen(image>adjustment>hue and saturation)
en de curves van de foto instellen (image>adjustments>curves)
daarna het contrast (image>adjustments>brightness and contrast)
Krijg je dit idee:

Afbeeldingslocatie: http://www.wingweb.nl/got/oldwwftest.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2005 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Een beetje offtopic maar vind het nutteloos om apart topic voor te maken dus vraag het gewoon hier. Weet er iemand nog _goede_ websites met Illustrator tutorials? Meeste die ik vind op internet zijn erg brak namelijk...

Vind het vooral leuk om te leren hoe je van een foto vector art kan maken incl shadows enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOid schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:17:
Een beetje offtopic maar vind het nutteloos om apart topic voor te maken dus vraag het gewoon hier. Weet er iemand nog _goede_ websites met Illustrator tutorials? Meeste die ik vind op internet zijn erg brak namelijk...

Vind het vooral leuk om te leren hoe je van een foto vector art kan maken incl shadows enzo :)
Ja zat zelf ook met dit probleem, illustratator moet je gewoon zelf veel mee klooien, er zijn gewoon te weinig echt goeie tutorials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:05:
[...]

Ja zat zelf ook met dit probleem, illustratator moet je gewoon zelf veel mee klooien, er zijn gewoon te weinig echt goeie tutorials
Iedereen wil wat anders he ;) kun je als "tutorial schrijver" ook geen pijl op trekken :+

[ Voor 10% gewijzigd door the-edge op 23-09-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:05:
[...]

Mocht iemand wat gevonden hebben meld het ff ik heb wel wat ervaring met illustrator (zie portfolio) maar een tutorialtje is altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the-edge schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:33:
[...]

Iedereen wil wat anders he ;) kun je als "tutorial schrijver" ook geen pijl op trekken :+
Dat is waar, maar voor photoshop kan je ook voor alles wat je maar wil doen met photoshop een
tutorial vinden, illustrator daar in tegen niet.
Skyline GTR schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:41:
[...]

Mocht iemand wat gevonden hebben meld het ff ik heb wel wat ervaring met illustrator (zie portfolio) maar een tutorialtje is altijd welkom :)
offtopic:
Stewie Ownage!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Hey leuk idee om cartoon caracters na te maken, ik ga ook is wat na proberen te maken :)

Altijd leerzaam :P

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Afbeeldingslocatie: http://www.jackabuzah.com/design/kiesdetoekomst/kiesdetoekomst1_small.png

* klik * voor grotere versie, is ideetje voor de vervangende site van www.kiesdetoekomst.nl, moet nog wat funkier, wat meer mtv style, maar dat komt langzamerhand :)

|>

Verwijderd

Simon schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 12:10:
[afbeelding]

* klik * voor grotere versie, is ideetje voor de vervangende site van www.kiesdetoekomst.nl, moet nog wat funkier, wat meer mtv style, maar dat komt langzamerhand :)
Ik vind dat die tekst 'future' helemaal niet past bij het lettertype wat je op de rest vd pagina gebruikt.. Myriad ?!? Beide vind ik wel mooi, maar samen vind ik het niet zo goed passen. Dus òf wat meer in die future-stijl, of wat meer in de andere..

• sOid
  • Niet online
Om even terug te komen op de Illustrator tutorials, heb inmiddels een site gevonden waar er een behoorlijk aantal goede op staan :)

http://www.graphics-world.com/

Verwijderd

timovdz schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:26:
weer wipje:

[afbeelding]

Heb je dit met photoshop gemaakt? If so, dan zou ik em zeker niet slicen en dan opslaan als html, dat levert een erg sloppy code op met super veel tabellen (je kent het wel). Soms is dat nodig maar met zo'n design kan het volgens mij veel simpeler met css en html.
(ik heb dat ook vaak fout gedaan, vooral omdat ik PS een stuk beter beheerste dan html of css, en dus gewoon een hele site maakte en die slicede. Maar ben daar zelf ook vaak op bekritiseerd :P)

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

haha standaard slicen doe ik sowieso nooit, maar ik werk meestal wel met tabellen, heb me nog niet echt verdiept in semantiek enzo...

maar het eerste punt waar ik tegen aanliep is de hoogte van het zoekformulier, daarvoor moet ik iets van 8pt voor mijn tekst gebruiken, bijna onleesbaar dus...

dus ik ben nog aant kijken wat ik ermee aanmoet

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

verdana 8pt (zelfs 7pt) is nog prima leesbaar hoor en anders doet terminal 9pt of 6pt het ook goed.

[ Voor 47% gewijzigd door Zeror op 24-09-2005 20:50 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Verwijderd

timovdz schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:07:
haha standaard slicen doe ik sowieso nooit, maar ik werk meestal wel met tabellen, heb me nog niet echt verdiept in semantiek enzo...

maar het eerste punt waar ik tegen aanliep is de hoogte van het zoekformulier, daarvoor moet ik iets van 8pt voor mijn tekst gebruiken, bijna onleesbaar dus...

dus ik ben nog aant kijken wat ik ermee aanmoet
Hm.. mijn site is semantisch en valid, en de code is met Imageready gemaakt.. Je kunt daar namelijk CSS kiezen, en dat doet ie wel goed :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2005 10:01 ]

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 21:18:
[...]

Hm.. mijn site is semantisch en valid, en de code is met Imageready gemaakt.. Je kunt daar namelijk CSS kiezen..
het kiezen voor CSS maakt een site niet semantisch hoor. Het begrijpen van html en het goed toepassen ervan wél

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 22:34:
[...]

het kiezen voor CSS maakt een site niet semantisch hoor. Het begrijpen van html en het goed toepassen ervan wél
ik weet het :) maar ik bedoelde dat de xhtml die Imageready gebruikt, wanneer je kiest voor CSS, aardig semantisch is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Beste Tweakers,

Ik heb het volgende probleem. Ik ben bezig met mijn website maar ik heb hier en daar last van kartels....

Afbeeldingslocatie: http://img293.imageshack.us/img293/5987/kartels3ex.jpg

Zoals je kunt zien ( ware groote ) zitten er allemaal kartels, hoe kan ik dit oplossen? Ik werk met photoshop CS2.

-Heaget

edit

Het ziet er kwalitatief erg slecht uit maar dat komt door de JPEG compressie |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Heaget op 25-09-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

dat zijn geen kartels...

dat is optische vervorming door de scanlines in de achtergrond, haal die weg en het probleem zal ook weg zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Heaget schreef op zondag 25 september 2005 @ 15:39:
Ik heb het volgende probleem. Ik ben bezig met mijn website maar ik heb hier en daar last van kartels....
Da's niet je enige probleem; dit soort layouts waren leuk in 1998 of zo, daarna niet meer.
Zoals je kunt zien ( ware grootte ) zitten er allemaal kartels, hoe kan ik dit oplossen? Ik werk met photoshop CS2.
Dim die scanlines eerst even; blauw-wit is het visuele equivalent van nagels over een schoolbord. Je kabels zijn layers, en als je ze opslaat zou ik (mits je position:absolute; gebruikt) gewoon het stukje achtergrond er bij mee opslaan. Als dit een aparte transparante GIF is wordt er een matte-kleur gebruikt voor de overgang van volledig transparant naar achtergrond te maken.

Kijk eens wat er gebeurt als je het contrast van die scanlines afhaalt. Als 't een aparte layer is, zet eens op 50% of zo. Wat dat betreft is het inderdaad meer een optisch effect dan iets anders.
offtopic:
(overigens : lees even de Forum FAQ, je hoeft niet met je naam te ondertekenen omdat die al elke keer bij je post staat).

[ Voor 18% gewijzigd door Yoozer op 25-09-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

weer eens even verder gegaan aan het ontwerp van de website voor mijn designbureau of iets dergelijks :P

Afbeeldingslocatie: http://img121.imageshack.us/img121/5962/8eyed29jt.th.jpg

wordt al wel iets vind ik...

(die logo's zijn trouwens gewoon maar even erin gezet voor de sier, iig dat zijn niet de bedrijven die er zullen komen te staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
timovdz schreef op zondag 25 september 2005 @ 15:50:
dat zijn geen kartels...

dat is optische vervorming door de scanlines in de achtergrond, haal die weg en het probleem zal ook weg zijn
Ja inderdaad, nou goed dan maar geen scanlines op de achtergrond. Toch maar eens kijken wat ik dan doe.

@ Yoozer

Ik vroeg niet wat je ervan vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Heaget schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:12:
[...]
@ Yoozer

Hij mag zijn mening wel geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Tuurlijk mag hij zijn menig geven maar aan het stukje afbrekende kritiek heb ik natuurlijk niets. Daarnaast zie je nog niet 1/5 van de site dus te vroeg oordelen kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik heb me laten inspireren door de geweldige wallpaper die ik tegen kwam op DeviantART en ben mn eigen biobolletjes aan het maken

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v134/Peter_85/biodome_tn.jpg

*Klikbaar

Het zijn er nu nog twee maar wil er nog twee of drie bij maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Laatst online: 12-09 09:41
Ziet er goed uit!
Vind het altijd geweldig wat ze allemaal op Deviant Art verzinnen.

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

@ Yoozer
Dat weet ik, maar ik ben nogal slecht in m'n mond te houden voor dat soort dingen. Vroeg of laat zou je overigens de hele layout misschien wel gepost hebben, en dan heb je nu al in ieder geval een mening binnen :P.

Ik zie maar 1/5e - correct - maar ik kan al min of meer voorspellen hoe de rest eruit gaat zien. Alle trucjes die je nu gebruikt (scanlines, cables, 45-graden hoeken in je GUI, de foto's op de achtergrond met 1-pixel stretch) zijn allemaal best gedateerd, vandaar mijn commentaar.
messi schreef op zondag 25 september 2005 @ 18:47:
Ziet er goed uit!
Vind het altijd geweldig wat ze allemaal op Deviant Art verzinnen.
Helaas weegt 't niet op tegen de troep die er op staat :/.

[ Voor 18% gewijzigd door Yoozer op 25-09-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 21:18:
[...]

Hm.. mijn site is semantisch en valid, en de code is met Imageready gemaakt.. Je kunt daar namelijk CSS kiezen, en dat doet ie wel goed :)
Hey hietahh.. Sorry maar dat snap ik niet helemaal, kun je met imageready dus een design maken en slicen tot een HTML/CSS site? :?

Ben redelijk nieuw in het "webdesign" wereldje en wil graag meer weten en meer leren dus zou je mij een beetje kunnen helpen met het 'snel' maken van een 'valid' site? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
@ Yoozer

:/

Dit topic is bedoeld om je werk te posten om daar kritiek op te krijgen zodat je eventueel nog dingen kan verbeteren. Dat er af en toe ook een vraagje gesteld mag worden moge duidelijk zijn. Dat jij dit topic misbruikt om een vraagje waar je normaal gesproken geen topic voor mag openen te dumpen is tot daar aan toe, wanneer je echter zo gaat reageren op kritiek kan je beter wegblijven uit dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
the-edge schreef op zondag 25 september 2005 @ 23:05:
[...]

Hey hietahh.. Sorry maar dat snap ik niet helemaal, kun je met imageready dus een design maken en slicen tot een HTML/CSS site? :?

Ben redelijk nieuw in het "webdesign" wereldje en wil graag meer weten en meer leren dus zou je mij een beetje kunnen helpen met het 'snel' maken van een 'valid' site? ;)
Simpelweg save for web doen en dan CSS selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 21:48:
Luitjes,

Ben bezig met een restyle voor een motorcoureur. Ik had een idee in mijn gedachten en uitgewerkt tot dit plaatje:

[afbeelding]
*klikklik*

Commentaar altijd welkom, vooral voor het opvullen van het witte vlak (qua indeling). Tnx.
Sorry, maar ik denk dat het té veel lijkt op http://www.macromedia.com/. Heb je je hierdoor laten insprireren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 10:53:
[...]

Sorry, maar ik denk dat het té veel lijkt op http://www.macromedia.com/. Heb je je hierdoor laten insprireren?
Ja, maar het design is alweer wat aangepast. Zal even de nieuwe posten als ik thuis ben. Zo lijkt elke website wel ergens op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Toch vind ik het grappig dat altijd de exacte site aangewezen kan worden die als 'inspiratie' is gebruikt. Dat betekent dat je niet alleen het globale idee hebt overgenomen, maar daarbij ook wat kenmerkende elementen. Het beste kan je voor het ontwerpen wat site's bezoeken en ideeën op doen; welke elementen van een site zijn sterk en werken goed, wat komt minder over etc. en dan gaan ontwerpen zonder weer terug te gaan kijken hoe die ene site dat ook alweer had. Puur uit je hoofd dus, om te voorkomen dat je bepaalde combinaties stijlelementen gewoonweg aan het kopieëren bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdomburg schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:17:om te voorkomen dat je bepaalde combinaties stijlelementen gewoonweg aan het kopieëren bent.
Je haalt me de woorden uit de mond :). Het gaat mij niet om mijn gelijk, en natuurlijk is de site van macromedia anders. Maar hoe je witte vlak wordt afgerond, de schaduw, de compositie.. Mijn vraag was ook, heb je je erdoor laten inspireren.

Alles wat je maakt, is een compilatie van je herrinering. Je hebt in je hersenen een gedeelte dat visualiseerd, herrinerd, en construeerd. Alles wat je maakt zijn stukjes uit je herrinering, wat jij construeerd tot iets nieuws. Tenminste, zo beweert men, en dat zal voor een deel ook kloppen. En dan klopt je opmerking, alles lijkt wel ergens op ook. Natuurlijk. Maar de kunst is, om ervoor te zorgen dat dat wat jij maakt zijn eigen 'waarde' heeft. Die waarde die het nu heeft is macromedia. Maar voor iemand die de site van macromedia niet kent weer niet. Dát is nu ook het gevoelige punt.

Ik wil je alleen op het hart drukken dat je moet zorgen dat je iets nieuws bedenkt, passend in de bestaande reeks, aansluitend op dat wat iemand 'verwacht'. Succes, en dat probeer ik nu al 4 jaar te ontdekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap je punt, maar via het design van Macromedia, naar een volgend wipje en zo verder kwam ik uiteindelijk op dit design uit: http://www.robhakvoortracing.nl/test/

Zo kwam ik via via via toch op een ontwerp wat mij aanstaat.

Edit: I know, I know, het is sponsoren.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2005 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 23:30:
Ik snap je punt, maar via het design van Macromedia, naar een volgend wipje en zo verder kwam ik uiteindelijk op dit design uit: http://www.robhakvoortracing.nl/test/

Ziet er mooi uit zo. Ik mis alleen nog het logo dat op de originele site gebruikt is. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:36:
[...]

Ziet er mooi uit zo. Ik mis alleen nog het logo dat op de originele site gebruikt is. :|
I know, maar dat logo is meer verzonnen als opvulling dan dat hij het logo ook gebruikt. Zou wel optie ter opvulling kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:36:
[...]

zo lekker postief man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

kort maar krachtig. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

timovdz schreef op zondag 25 september 2005 @ 16:57:
weer eens even verder gegaan aan het ontwerp van de website voor mijn designbureau of iets dergelijks :P

[afbeelding]

wordt al wel iets vind ik...

(die logo's zijn trouwens gewoon maar even erin gezet voor de sier, iig dat zijn niet de bedrijven die er zullen komen te staan)
Mooie stijl, maar ik vind die oranje knoppen er niet echt bij passen, dat komt door de stijl dus die glans.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 23:30:

Ik vind je tekst moeilijk leesbaar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:56:
[...]

Ik vind je tekst moeilijk leesbaar :Y)
Qua lettertype of qua taal? :>

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 22:50 ]

Verwijderd

Taal :D

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:38
Gewoon zomaar (zit ook verder geen diepere betekenis aan):

Afbeeldingslocatie: http://www.woep.nl/hunny.jpg

Gaarne comments!

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.wingweb.nl/baluka/loes.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wingweb.nl/baluka/spillblood.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wingweb.nl/baluka/42.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wingweb.nl/baluka/man.jpg

meer tekeningen op: http://www.wingweb.nl/baluka

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Damn jouw tekeningen zijn cool :D.
maar de bovenstaande vind ik nog het mooist. Dat vind ik gewoon een coole style.

Verwijderd

ben net klaar met een nieuwe layout voor me site :).. al gesliced en html code is klaar dus je kan het gewoon zien op www.zonax.net
i know...geen mooie site maar dat is ongeveer beste wat ik kan :P (please be easy on this noob :+)

• messi
Ziet er opzich niet verkeerd, uit, alleen zit er een "gat" van 1px in de header (loopt door het vakje met profiel knopjes in firefox) Verder is het wel een beetje erg grijs en grauw, bij anime denk je juist aan hele felle kleuren ipv grijs. Misschien dat de site gecentreerd meer tot zijn recht komt?
Probeer hier en daar toch een wat fellere kleur erin verwerkt de krijgen, zit het er meteen een stuk beter uit.

Verwijderd

die 1px lijn weet ik ja.. zie het ook in FF hier op school (nooit zin om op eigen pc ook nog te kijken in FF omdat ik het dan weer moet downen enzo)
maar dat wordt vanmiddag waarschijnelijk verholpen :)

maar wat denk jij dan at fveller kan?

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

alles imo, vermijdt die tint van grijs in zo'n website... doe donkergrijs of whatever (maar niet deze tint) of ga voor felle kleuren (dat is mijn voorkeur) zeker als het om manga gaat...

probeer wat mooie kleuren bij elkaar te vinden

• messi
Ik ben er zelf ook helemaal niet goed in, maar dit heb ik ff in 10 minuten in elkaar geflanst en het stelt niets voor, maar je ziet wel dat het een stuk minder grauw en grijs is.
Wat mij betreft kan het nog een stuk feller dan dit, maar kon ff zo snel geen beter plaatje vinden @ google :P
Ook is het niet goed uitgelijnd, maar je snapt het idee ;)
Klikbaar:
Afbeeldingslocatie: http://www.tgmessi.com/files/got/zonax/zonax_small.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door messi op 29-09-2005 15:37 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic mogen alleen zelfgemaakte designs van websites worden besproken door middel van een printscreen. URI's mogen niet worden gepost en dergelijke posts worden vanaf nu gemodbreaked.

Wil je je volledige site laten controleren op functionaliteit, dan verwijzen we (zoals ook staat vermeld in de FAQ) je naar Sitechecks.nl.