Het Playstation Portable topic Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.203 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-04 13:03

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
Morgen nog maar 2 weken wachten en ik krijg mun psp thuisgestuurd. Van de Freerecordshop. Ik krijg ook nog 10% korting op games. Laat GTA LCS maar komen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
Bovenop de psp zit een USB aansluiting. Weet iemand of je daar dan ook ipv een computer een externe harde schijf of een ander usb apparaat aan kunt hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-04 20:09
nee dat kan nog niet, is al eerder aan bod gekomen.

Dat was dus ook het idee achter het aansluiten van ipod op psp, om zo meer geheugen te hebben.
Maar dat is bij mijn weten ook nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
ElayZ schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:17:
nee dat kan nog niet, is al eerder aan bod gekomen.

Dat was dus ook het idee achter het aansluiten van ipod op psp, om zo meer geheugen te hebben.
Maar dat is bij mijn weten ook nog niet gelukt.
jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-04 20:18

johnneman

rofl de bofl

TranceSetter schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 18:58:
[...]

Ik denk dat er nog wel een hoop PSP's verkocht gaan worden aan de zeer jonge jeugd, die zo'n ding bij de Intertoys zien liggen, en dan roepen: 'Papa, ik wil zo'n ding hebben!'. Daar gaan er nog wel een aantal verkocht worden. Over de echte tweakers/die-hards/whatever je ze wilt noemen, die hebben natuurlijk allang zo'n apparaatje in huis. En de zet van Sony om die witte PSP ook weer eerst in Japan te launchen is niet slim. De mensen die hem dan willen hebben importeren hem weer, en op het moment dat hij hier uitkomt, koopt niemand hem meer (als hij hier uitkomt tenminste).

De prijzen van de games zijn nog belachelijker. Hier gaan ze 55 euro kosten, terwijl dat je ze kunt importeren voor 45 euro inclusief verzendkosten. Dat scheelt je al 10 euro. Maar koop dan twee games, en je betaalt natuurlijk maar 1 keer verzendkosten. Dan bespaar je 25 euro, oftewel 12,50 per spel. Nee, op dat gebied is Sony niet slim. Gaan ze dadelijk ook nog zeggen dat hier de games later gereleases worden, omdat het hiet niet zo goed verkoopt als in Japan of de VS...
ja je hebt wel gelijk met de bestellingen. Ben net hier in Almelo wat winkels afgeweest, en bij de DIxons hadden ze 9 reserveringen liggen, bij de Free Record Shop 10, en de Bart Smit had de bestellingen al de deur uit gedaan.

Ik dacht ook dat ik slim was, bij de Free Record Shop krijg je bij je reserving als je al een Free-ID lid bent, ook nog een hoesje van 9euro95.. maar dat krijg je niet als je nog geen lid was. Dus ik dacht, ik fiets even naar www.free-id.nl , meld me aan, en ga dan met m'n Free-ID kaart naar de winkel en bestel em dan!.. Maar, een Free-ID kaart aanvragen kost 10 euro op die website :X

Over die prijzen he, op welke site kijk je dan? lik-sang? Even snel wat noobvragen tussendoor; zijn dat US games die je dan moet importen, en werken die dan ook? en ik zie bij lik-sang staan dat ze ook een europa depot hebben, komen ze dan daar vandaan of?
rammes schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:39:
waar je al niet druk om maakt met 1 dode sub pixel...
nou, ik vind dat de moeite nog best waard, ik denk dat ik nog wel meer moeite zou hebben gedaan

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
:9 :9 Is er al meer bekend over de GPS module voor de psp? ik kan haast niet wachten :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:53
Even snel wat noobvragen tussendoor; zijn dat US games die je dan moet importen, en werken die dan ook?
Alles spellen die voor de PSP zijn uitgekomen kan je op alle PSP's die zijn uitgekomen spelen.
D.w.z EU PSP kan US/JAP/en natuurlijk EU spellen spelen....dus geen regiocodes o.i.d. Dit is wel het geval bij UMD-films. D.w.z GEEN US-films op EU-PSP!!
en ik zie bij lik-sang staan dat ze ook een europa depot hebben, komen ze dan daar vandaan of?
Ik heb geen idee... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman

johnneman

rofl de bofl

BurkaN schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 18:11:
[...]

Alles spellen die voor de PSP zijn uitgekomen kan je op alle PSP's die zijn uitgekomen spelen.
D.w.z EU PSP kan US/JAP/en natuurlijk EU spellen spelen....dus geen regiocodes o.i.d. Dit is wel het geval bij UMD-films. D.w.z GEEN US-films op EU-PSP!!
ahh also.. dat scheelt wel weer he. Maar goed als ik de bij de Free Record Shop een jaar lang 10 procent korting kan krijgen, is het prijsverschil wel nihil he..

cool, ik vroeg het me gewoon af of Worms op de PSP uit zou komen,
en verdomd! het was allang bekend, lijp :Y)
Worms hit DS & PSP
Team17 and THQ are working together to bring Worms to next-gen handhelds.

Worms will appear on the Nintendo DS and Sony PSP - Both versions have been in development for some time and will retain the same award-winning gameplay and unique sense of humour that has epitomised the brand for almost a decade.
bron: www.team17.com (16.08.05)

[ Voor 3% gewijzigd door johnneman op 17-08-2005 19:46 ]

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142894

dat was al wel een poosje bekend hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 21:11

Aight!

'A toy robot...'

Mini usb naar usb male/female of hoe dat ook heet, niet wat normaal in de usb poort gaat, maar wat in de usb poort zit dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman

johnneman

rofl de bofl

oh crap ik lig achter :) net even Worms 4 Mayhem Demo voor op de pc gedownload, mwah, dat is helemaal 3d he, vind ik niet zo heel mooi, ik hoop dat ze voor de PSP een classic look versie van het spel uitbrengen

[ Voor 9% gewijzigd door johnneman op 17-08-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik denk het niet, dat is te retard voor een PSP. Dit zou ik eerder op een Nintendo DS verwachten.

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Volgens mij heeft THQ ook wel door dat veel mensen Worms 2D willen, dat ze dit niet doen op de consoles en pc is hun keus. Maar een handheld lijkt me uitermate geschikt voor 2D en wifi multiplayer natuurlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-04 08:33
Ik heb dus gelezen dat je een DVD kunt conventeren naar het PSP video formaat. Hoe werkt dat met de ondertitels, gaat dit ook goed ?

Crawl NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Go3s1m4n schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:01:
Ik denk het niet, dat is te retard voor een PSP. Dit zou ik eerder op een Nintendo DS verwachten.
Ja he, 2d is zoooo crap. Als dat nou veel beter is voor de game wtf boeit dat dan? worms 2d is gewoon veel beter dan worms 3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:13
Anoniem: 93354 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 22:41:
[...]

Ja he, 2d is zoooo crap. Als dat nou veel beter is voor de game wtf boeit dat dan? worms 2d is gewoon veel beter dan worms 3d.
Mee eens... ik heb alle worms 2d spellen met veel plezier gespeeld. Echt super; lekker simpel, leuke humor, en lekker overzichtelijk. Dat zijn de kenmerken van het worms gevoel :)

Worms 3d heeft me nooit kunnen boeien. En waarom zou het te retard zijn voor de PSP? Lumines is ook maar een simpel 2d spel maar tot nu toe vind ik het het beste spel voor de PSP!

Join het GoT Pulse-Team!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

DenMan schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:16:
[...]

Mee eens... ik heb alle worms 2d spellen met veel plezier gespeeld. Echt super; lekker simpel, leuke humor, en lekker overzichtelijk. Dat zijn de kenmerken van het worms gevoel :)

Worms 3d heeft me nooit kunnen boeien. En waarom zou het te retard zijn voor de PSP? Lumines is ook maar een simpel 2d spel maar tot nu toe vind ik het het beste spel voor de PSP!
Hehe, helemaal mee eens. Lumines 2 kan niet snel genoeg uitkomen :D

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-04 13:03
Hallo.

heeft iemand een UMD disc met demo's? misschien met wat filmpjes erop oid...

ik zoek namelijk een UMD DISC :)

ik woon in omgeving utrecht... dus als iemand wat heeft...graag.

Etuuuuuh!

Anoniem: 142031

Hehe, helemaal mee eens. Lumines 2 kan niet snel genoeg uitkomen :D
wat meer manieren om die blokjes weg te spelen ;)
zou leuk zijn

maar veel meer dan dat en extra skins zie ik niet geburen ( als er al een deel 2 komt .. ik bedoel ... ooit REZ 2 gezien ? of was dat niet van de zelfde japanse designer kerel ?)

EDIT : Tetsuya Mizuguchi ..... jep zelfde kerel B)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 142031 op 18-08-2005 01:44 ]

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Anoniem: 142031 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 01:42:
[...]

wat meer manieren om die blokjes weg te spelen ;)
zou leuk zijn

maar veel meer dan dat en extra skins zie ik niet geburen ( als er al een deel 2 komt .. ik bedoel ... ooit REZ 2 gezien ? of was dat niet van de zelfde japanse designer kerel ?)

EDIT : Tetsuya Mizuguchi ..... jep zelfde kerel B)
Lumines 2 is al in the works, tenminste, dat had ik begrepen uit een interview van een vrouwtje met Mizeguchi :) Die interviewde hem toen over meteos en lumines, en toen kon de vraag over lumines 2 natuurlijk niet uitblijven. Features die men in deel 1 niet meer kon implementeren zien het levenslicht in deel 2, zoals je eigen muziek tracks gebruiken ^_^, hopelijk reageert het lasertje dan ook adhv het aantal BPM ;)

• johnneman

johnneman

rofl de bofl

DenMan schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:16:
[...]

indeed, waarom retard? lekker oldschool wormpjes opblazen met vliegende koeien (of waren het schapen?) :Y)

Lumines leek me boring. totdat ik net een filmpje keek met zo'n dude (vast de bedenker van het spel) over het spel (psp.ign.com : lumines_tmiz_int_031605_qtlow.mov), het lijkt me nu echt een super spel! Maar ik kan nog steeds geen keuze maken welk spel ik nu ga halen op 1 september :X

Anoniem: 43460

even een vraage tussendoor aan de mensen die al een psp hebben:
hoe zit nu met de kras/vlek gevoeligheid van de PSP? Ik heb al een DS, maar daar ziet de buitenkant er al aardig beschadigd uit (had ik bijna altijd bij me in mijn binnenzak van m'n jas)

Wie heeft hiermee ervaring?

Anoniem: 133926

Maar ik kan nog steeds geen keuze maken welk spel ik nu ga halen op 1 september
Ga voor lumines. Is zo'n geniaal spel, het lijkt heel simpel maar als je eenmaal bezig bent ben je zo een uur verder. Super verslavend!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Anoniem: 43460 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:51:
even een vraage tussendoor aan de mensen die al een psp hebben:
hoe zit nu met de kras/vlek gevoeligheid van de PSP? Ik heb al een DS, maar daar ziet de buitenkant er al aardig beschadigd uit (had ik bijna altijd bij me in mijn binnenzak van m'n jas)

Wie heeft hiermee ervaring?
Als je de PSP gewoon in de pouch en dan vervolgens in je binnenzak doet, gebeurt er nix

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Da Fox
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-04 07:14
YellowNeck schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:56:
[...]

Als je de PSP gewoon in de pouch en dan vervolgens in je binnenzak doet, gebeurt er nix
klopt, maar je moet er niet mee onder de trein komen.

"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Volgens mij is je PSP dan niet het eerste waar je je zorgen overmaakt ;) .
Of je moet wel een uber hardcore gamer zijn :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• johnneman

johnneman

rofl de bofl

iets anders he, weet iemand hoe het tegenwoordig zit met het volgende?

Een hele tijd terug las ik ergens dat als je maar 1 UMD game hebt, je toch met 2 PSP's tegen elkaar kan spelen. Dit kan ook bij (een aantal?) Gameboy Advance spellen, en het werkt naar mijn idee perfect! Enig idee hoe dit zit met de PSP's? word dit aangeduid per spel op de verpakking, is het standaard zo, of hebben ze hier van afgezien?

edit; net zoals met Worms*, hoop ik ook zo dat Sonic naar de PSP komt, heb even snel gekeken op tothegame.com, maar daar staat niets over Sonic op de PSP, heeft iemand anders een gerucht gehoord?

* = weer terugkomend op de eerste alinea, mocht het zo zijn dat je met 1 UMD game op 2 PSP's kan spelen, dan zou Worms (2d dan) daar een mooi voorbeeld van zijn, het is niet moeilijk oor degene met de PSP die dat spel niet bezit, maar je kunt toch al snel op niveau meespelen met bijv. Worms.

[ Voor 42% gewijzigd door johnneman op 18-08-2005 15:25 ]

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

johnneman schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:19:

Een hele tijd terug las ik ergens dat als je maar 1 UMD game hebt, je toch met 2 PSP's tegen elkaar kan spelen. Dit kan ook bij (een aantal?) Gameboy Advance spellen, en het werkt naar mijn idee perfect! Enig idee hoe dit zit met de PSP's? word dit aangeduid per spel op de verpakking, is het standaard zo, of hebben ze hier van afgezien?

edit; net zoals met Worms*, hoop ik ook zo dat Sonic naar de PSP komt, heb even snel gekeken op tothegame.com, maar daar staat niets over Sonic op de PSP, heeft iemand anders een gerucht gehoord?

* = weer terugkomend op de eerste alinea, mocht het zo zijn dat je met 1 UMD game op 2 PSP's kan spelen, dan zou Worms (2d dan) daar een mooi voorbeeld van zijn, het is niet moeilijk oor degene met de PSP die dat spel niet bezit, maar je kunt toch al snel op niveau meespelen met bijv. Worms.
Wordt aangeduidt per spel. Sommige spellen ondersteunen het dus..andere niet. "Game Sharing"

• ElayZ

Das een vd redenen waarom ik nog voorlopig ff niet upgrade naar v2.0 , lekker sega emu draaien en sonic weer ff old school door de loopings knallen! 8) Kweet niet of ej ook 1.50 versie hebt, maar anders moet je zeker ff gaan sonic-en, speelt echt wel relaxed!

edit: p.s iemand al die Death Jr gespeelt? (dacht dat die uit was gekomen pas...?)

[ Voor 7% gewijzigd door ElayZ op 18-08-2005 16:19 ]

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 17:49
death junior heb ik nog niet gespeelt , maar ik heb hem gezien voor 29.99$ bij fry's electronics in la ;)

offtopic:
weet iemand hoe ik die video's eorp kan zetten ? ik heb in mijn memorystick een map gemaakt genaamd ' MP_ROOT' en daarin nog een map genaamd ' MVnog wat' en daarin de video film , MVxxxxx.mp4 erin gezet maar mijn psp kan de video niet vinden ...

Anoniem: 46954

gamesharing kan na mijn weten tot nu toe alleen met Fired Up (max. 8 spelers) of zijn er meer spellen die dat kunnen ?

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Nou, wat ik bedoel te zeggen is: Je koopt tog geen PSP van 250 euro om een 2D game van jaren oud te gaan spelen.

[CiP] Le Régional Built To Last.

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Go3s1m4n schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 20:10:
Nou, wat ik bedoel te zeggen is: Je koopt tog geen PSP van 250 euro om een 2D game van jaren oud te gaan spelen.
Ik wel. Dus je punt zijnde?

• johnneman

johnneman

rofl de bofl

Anoniem: 46954 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 19:56:
[...]

gamesharing kan na mijn weten tot nu toe alleen met Fired Up (max. 8 spelers) of zijn er meer spellen die dat kunnen ?
hmm niet meer spellen? kan iemand dit bevestigen?
Go3s1m4n schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 20:10:
ja dat snap ik wel, maargoed, in mijn ogen is de PSP gewoon lijp, en worms 2d ook! :Y) maw is het natuurlijk gewoon een mening, maar ik denk dat er wel meer met mij eens zijn, ga maar eens worms 4 spelen, dat is echt geen bal aan vind ik.. terwijl ik worms 2 en 3 echt super vind!
Both the PSP and DS editions will feature classic Worms gameplay - as vociferously requested by our fans. Both versions have been in development for some time, news on release dates will follow much later in the year.

The PSP will utilise 3d background imagery and zooming, full width 16:9 proportions. It looks cute as sin

Both platforms feature ad-hoc wireless play and of course, hot-seat play as well as single player games that suit the play patterns of the devices. I.e. short bursts.

-knip-

A 3d version of Worms is not currently planned for these devices, for both technical and play-factor reasons bearing in mind their screen resolution and suitability to the original 2d game mechanics.
bron: forum.team17.com

Yeahh wicked _/-\o_ Worms oldschool!

edit; hehe ja, je haalt me de woorden uit de mond prototype ;)

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

johnneman schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 20:18:
[...]
Yeahh wicked _/-\o_ Worms oldschool!

edit; hehe ja, je haalt me de woorden uit de mond prototype ;)
OMG.. Worms & Sonic op PSP ..das net als......als....als... geld en vrouwen :7
Mss toch maar weer een PSP kopen :/ op 1sep. Helaas met firmware V2.0 erop..
/me Yellowneck heeft spijt zijn JAP PSP V1.5 verkocht te hebben, alhoewel met 85 euro winst })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Iemand al wat meer informatie over 2.0? Hij zou in de week van 15 augustus uitkomen, maar mijnes wil nog niet updaten...

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 24-04 13:39
Spiller schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:24:
Iemand al wat meer informatie over 2.0? Hij zou in de week van 15 augustus uitkomen, maar mijnes wil nog niet updaten...
Die van mij is allang geupdate. Update 2.0 zou trouwens op 27 Juli uitkomen, en ik heb hem meteen geupdate toen ik terug kwam van vakantie. Dus ik neem aan dat je eens de instellingen na zult moeten kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Ook voor de VS PSP?

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
Da maakt nie uit. Die firmware past op alle psp's. JAP,EUR,VS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigben04
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-04 11:46
ruudvdsanden schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 07:42:
[...]

Da maakt nie uit. Die firmware past op alle psp's. JAP,EUR,VS
Ja, maar hij is via de automatische update-functie alleen beschikbaar op JAP psp's.

Proud to be a nerd @ Q42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
bigben04 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:47:
[...]

Ja, maar hij is via de automatische update-functie alleen beschikbaar op JAP psp's.
dat klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Jaja, maar het was toch allang bekend dat worms 2D wordt??? Er zijn namelijk een hele tijd terug 2D shots vrijgegeven door IGN.com...

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/2367/25889.jpg

En nog iets over dat gamesharing, in de eerste review van Virtua Tennis, die je hier vindt, staat dat er met één game een multiplayer game kan worden gespeeld...

[ Voor 4% gewijzigd door Ronwiel op 19-08-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigben04
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-04 11:46
Precies, en uit
mijnes wil nog niet updaten...
maak ik op dat hij het via de automatische update probeert. Het heeft dus niks te maken met instellingen zoals je eerder postte.

Overigens kijk ik wel uit naar Worms, ik heb op de Xbox Worms gespeeld en die 3D look beviel me absoluut niet. Ik ben dus blij dat ze terug naar 2D gaan _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door bigben04 op 19-08-2005 12:51 ]

Proud to be a nerd @ Q42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
Is er al meer bekent over de GPS module voor de psp en weet iemand of er dan ook Tom-Tom voor komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126974

heb je al gevraagd .......

als er iemand toen antwoorde wil dat zeggen dat niemand het hier wss weet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

Virtua Tennis komt goed uit de reviews, deze ga ik zeker halen! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88678

-Daniël- schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:44:
Virtua Tennis komt goed uit de reviews, deze ga ik zeker halen! _O_
heb je maybe en link naar de reviews want ik kan ze niet vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-04 09:25
Door die !@$#%$&%())_+!$&% Psp krijg ik mijn scriptie nooit af.... ;(

edit:
Offtopic: Iemand trouwens nog interesse in Major League Baseball 2005?? Is een leuk spel, maar ik heb niet zoveel met honkbal... Misschien ruilen tegen Fifa of NBA? Mail me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-04 09:18

BreeeZe

Devt

Burnout legends ingame beelden:
http://www.play-attitude.com/goodies_redirect-319.html

Gevonden via psp-party.nl

Ik vind Burnout 3 op de ps2 fantastisch, dat wordt dus zeker kopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

Anoniem: 88678 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:41:
[...]

heb je maybe en link naar de reviews want ik kan ze niet vinden :+
Here you are, een shitload aan Previews, maar ook een review. Die review staat trouwens een paar posts hierboven gepost, zie ik net.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:13

Polycom

Poes van goud

ziet er voor de eerste generatie psp games echt super uit! Dacht ff dat het burnout 2 was voor de ps2 (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137249

Voor wie nog geen PSP heeft (inclusief 1 spel en 2 UMD Movies), maar hem wel graag zou willen hebben voor een zacht prijsje mail naar webdesigner.robin@gmail.com. Verdere uitleg geef ik via dit mailadres omdat GoT geen handelsplaats is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Die gast sucks best wel behoooorlijk @ burnout :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman

johnneman

rofl de bofl

ronwiel schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:11:
Jaja, maar het was toch allang bekend dat worms 2D wordt??? Er zijn namelijk een hele tijd terug 2D shots vrijgegeven door IGN.com...

[afbeelding]

En nog iets over dat gamesharing, in de eerste review van Virtua Tennis, die je hier vindt, staat dat er met één game een multiplayer game kan worden gespeeld...
ja maar goed, ik wist het ook niet, en niet al het nieuws bereikt iedereen, zo te zien :) maar de screenie ziet er wel nice uit! wel kleine wormpjes moet ik zeggen.. thx voor de info en de link verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-04 17:01
Hello everyone..back from holiday.
Nog wat leuke dingen meegenomen voor me psp. wat accesoires.
Logitec playgear amp is echt een aanrader vind ik. Als iemand vragen heeft, beantwoord ik ze graag

-edit- nvm

[ Voor 199% gewijzigd door whiteclear op 20-08-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
oud nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-04 17:01
kan gebeuren..geen dank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
ja maar je kan ook ff de startposts lezen etc. voordat je meteen begint te posten begrijp je? Bespaart jou en ons tijd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112681

Joepie,

krijg 1 september mijn psp binnen, maar ik heb 1 vraag,
weet iemand of motogp ook voor de psp uit komt, heb er nks over gevonden

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gamespot en ign zetten bij elke scheet een game in hun database, staat hij er daar niet in dan ben ik bang dat de game er niet komt (nog niet iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147647

iemand op marktplaats had op marktplaats een psp te koop, en nadat ik gemaild had of het een jap of usa versie is zei die:

Het is een Nederlandse versie Europees dus en jah het is een Value pack

Deze komt uit de Free Record Shop in Amsterdam je kan ze daar al namelijk halen eerst reserveren en binnen 1 week ophalen

dacht dat ze pas 1 september uitkomen, misschien iemand hier bij de Free Record Shop in amsterdam geweest en die dat kan bevestigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman

johnneman

rofl de bofl

Anoniem: 147647 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:33:
iemand op marktplaats had op marktplaats een psp te koop, en nadat ik gemaild had of het een jap of usa versie is zei die:

dacht dat ze pas 1 september uitkomen, misschien iemand hier bij de Free Record Shop in amsterdam geweest en die dat kan bevestigen ?
ja dat zou best wel eens kunnen, alhowel t wel erg vroeg is daarvoor! ik had toen een xbox gereserveert in 2002 (2001?), en toen kon ik em ook al 3 dagen vantevoren ophalen

edit; maar dat was in Almelo, alhoewel jouwn verhaal me niets verbaasd hoor, maar toch blijft het heel vroeg

[ Voor 9% gewijzigd door johnneman op 20-08-2005 19:38 . Reden: lala ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147647

heb nog is gekeken en het is de value pack incl spiderman 2 umd, en bij de bijbehorende foto's is er een foto van spiderman 2 met een wereldbol en een 1 ernaast, dat staat vast voor regio 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 17:10
Ik ben nog op zoek naar een PSP JAP 1.50 (geen 1.51, 1.52 of 2.00 dus ivm homebrewn). Mocht je iets weten, dan hou ik me aanbevolen. Mail me op psp@vdklip.nl

Marktplaats is natuurlijk ook een optie, maar daar zitten altijd van die gekken die meer betalen dan dat ding nieuw gekost heeft... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door mvdklip op 20-08-2005 20:15 . Reden: foutje in ubb tag ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Goedkoper dan de launch prijs zul je een 1.5 psp niet vinden ben ik bang

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woei, collecters item :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:14

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hmmm... Het laden bij Burnout (2) filmpje op die psp lijkt zo`n 25 seconden te duren.
Nu snap ik dat het een "zwaardere" game is voor de psp, maar gaat dit bij ieder spel zo lang duren?

en idd: die gast suckt enorm kwa gameplay :P

anyway, mijn psp is al een tijd geleden gereserveerd en ik wacht dan ook geduldig op mijn psp met WipeOut Pure. Hoe zijn de laadtijden bij deze game trouwens?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Anoniem: 147647 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:33:

Deze komt uit de Free Record Shop in Amsterdam je kan ze daar al namelijk halen eerst reserveren en binnen 1 week ophalen

Nou kzou t toch niet vertrouwen... wie gaat er nou in godsnaam moeite doen om een psp te bestellen, dan eerder af kunnen halen dan eu launchdate en m dan meteen weer verkopen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 17:10
Royal schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:48:
Goedkoper dan de launch prijs zul je een 1.5 psp niet vinden ben ik bang
Nee, dat snap ik, maar om nou rond de 300,- euro te betalen voor een tweedehands PSP uit Japan zonder garantie terwijl ie hier in de winkel ligt voor 249,- euro, dat gaat me ook weer wat ver. Het zal inderdaad wel moeilijk worden. Dan maar wachten tot er een 2.0 hack gevonden is...

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125378

hey dudes and dudettes,
ff een vraagje
ik heb een home brew ebook reader op mijn psp gezet namelijk die van pixie (beta2).
Nou heb ik een ebook in pdf formaat en die wil ik graag omzetten in het .book formaat.
does anybody know how to do that? Ik ben tot zover gekomen dat ik de pdf file omzet in html.
En die tools die in het pakket zitten werken ook voor geen meter althans ik weet er niet mee om te gaan.
So please anybody everybody screeeeeeam

edit: whehe got it moet via msdos werken

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 125378 op 21-08-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Nieuwe Fastloader uit 0.7
V0.7
----
- no longer need of removing UMD while selectiong ISO - just insert any UMD at startup and play around !
- even more compatible (RR works now, others possibly too ...)
- Possibility to start inserted UMD from selection menu (to allow overclocking)
- New backpic ("V0.7") for ISOMISC/
- integrated UMD dumper with splitting, pausing and USB function !
- Dumps the inserted UMD into the ISO/ drawer ("My latest Dump") if no splitting is selected
- Dumps to ISOSPLIT/ drawer ("My latest Dump_Part #") on splitting
- Splitting of the files can be in 10 MB, 20 MB, 50MB, 100MB, 200MB, 400MB and 800 MB chunks
- Auto pause mode ("*autopause*") : Pauses the dumping once a splitpart reached the selected size,
so you can turn on USB (triangle), save the part to the PC, delete from MemStick after and
go on with the dumping of the next part (resume with square)
- Splitted parts can be concated together with "copy /b" for example
- ***** Warning : The dumper DOESNT check the free space on Memstick for now ! *****
(Make sure it fits before, either splitted or unsplitted !)
- ***** Make sure you add a drawer ISOSPLIT/ on the root of your MemStick ! *****

... Have fun everyone with this newest release ...

Humma Kavula !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107958

toch blijf ik het raar vinden dat dit soort praktijken gewoon gepost mogen worden, het is een lader voor isos... illegaal enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
We hebben het toch niet over WAAR je dingen kunt vinden of over downloaden ofzo, gaat alleen om de ontwikkelingen die er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ElayZ schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 19:58:
We hebben het toch niet over WAAR je dingen kunt vinden of over downloaden ofzo, gaat alleen om de ontwikkelingen die er zijn.
"Gepraat over warez is iets wat we absoluut niet willen hebben hier. Dat betekend dus gebabbel & geen links naar warez sites, warez FTPs, sites met twijfelachtige inhoud in het algemeen, NFOs, cracks, gekraakte servers etc."

geen gebabbel en geen links staat er toch duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De mods lezen dit topic ook. Indien zij vinden dat het de foute kant op gaat grijpen ze in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Geen zin om deze nutteloze discussie aan te gaan eigenlijk, maar t enige wat we doen is praten over homebrew en open source apps en er staan niks geen links naar warez of wat dan ook.

En als een mod zich aan ons 'gebabbel' over diverse ontwikkelingen stoort dan grijpt die heus wel in.

imho doen we niks verkeerd, degene hierboven postte alleen maar dat er weer een nieuwe versie van een programma uit is, thats all.

Het is alleen interessant om te zien wat er allemaal technisch mogelijk is en word met de psp.

[ Voor 12% gewijzigd door ElayZ op 21-08-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja ik wil niet de party pooper uithangen ofzo, als dit getolereerd word, so be it...

in ieder geval werkt Death jr nog niet, en F1 Grand Prix eerste indruk ziet er goed uit, het sturen is nogal direct, en heb nog geen optie kunnen vinden om volledige GP's te kunnen rijden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

in ieder geval werkt Death jr nog niet, en F1 Grand Prix eerste indruk ziet er goed uit, het sturen is nogal direct, en heb nog geen optie kunnen vinden om volledige GP's te kunnen rijden
Heb jij t nu zelf ook over illegale spellen? (Correct me if I'm wrong.) Beetje hypocriet, vind je niet? Eerst moeilijk doen en nu zelf er over praten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:50:
[...]

Heb jij t nu zelf ook over illegale spellen? (Correct me if I'm wrong.) Beetje hypocriet, vind je niet? Eerst moeilijk doen en nu zelf er over praten...
Zoals ik al zei, so be it, als dit allowed is dan doe ik vrolijk mee hoor, heeft niks met hypocriet zijn te maken, maar meer met duidelijkheid over forum regels. Als deze regels voor bv. xbox topic wel van toepassing zijn, en voor psp niet dan ben ik niet degene die hypocriet bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Voordat er weer een hele discussie losbarst.
Bij Got zijn er veel topics over bijvoorbeeld games. Een aantal mensen zullen deze games legaal aangeschaft hebben. De anderen illegaal.
Zolang er niet gesproken wordt over het draaiend krijgen van illegale games, links worden gegeven naar warez lijkt er volgens mij weinig aan de hand.

Wanneer jij bijv. F1 grandprix hebt (maakt niet uit hoe) mag je volgens mij best zeggen of dit een goed spel is of niet. Dat is niet bepaald relevant hoe je eraan gekomen bent enz.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
....in ieder geval werkt Death jr nog niet.....
Gast, wij hebben het niet over spellen hoor, wij hebben t alleen over nieuwe versies homebrew die uitkomen, en alleen maar over of een spel cool is of niet.

En niet over of een spel werkt ja of nee, jij bent toch echt degene die het verkeerd ziet hiero.
Dat wij het over ontwikkelingen hebben die uitkomen, zoals fastloader, wil niet zeggen dat we het over illegale games hebben.

edit: ps wat een #@%%@$#$^% kneuzen @ ps2nfo zeg

Ik wilde op t forum ff posten dat er een nieuwe versie uit was van fastloader, lieten ze mn bericht niet door, dus ik een tweede bericht; wtf, i informed u of a new version and u didnt allow the post, why?

En meteen, zonder uitleg:
Sorry. The administrator has banned your IP address.
Wat een honden zeg!

[ Voor 40% gewijzigd door ElayZ op 21-08-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ElayZ schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 22:36:
[...]

Gast, wij hebben het niet over spellen hoor, wij hebben t alleen over nieuwe versies homebrew die uitkomen, en alleen maar over of een spel cool is of niet.

En niet over of een spel werkt ja of nee, jij bent toch echt degene die het verkeerd ziet hiero.
Dat wij het over ontwikkelingen hebben die uitkomen, zoals fastloader, wil niet zeggen dat we het over illegale games hebben.
[quote]ElayZ schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:12:
[...]

Das een vd redenen waarom ik nog voorlopig ff niet upgrade naar v2.0 , lekker sega emu draaien en sonic weer ff old school door de loopings knallen! 8) Kweet niet of ej ook 1.50 versie hebt, maar anders moet je zeker ff gaan sonic-en, speelt echt wel relaxed!

edit: p.s iemand al die Death Jr gespeelt? (dacht dat die uit was gekomen pas...?)[/quote]

"Gast" laat maar zitten, discussie is voorbij.

ehehe oki gg

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 107958 op 21-08-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
gespeelt ja a.k.a het spel gekocht en gedaan... wie had het over werkend krijgen??

En emu's is wat anders, ik heb sonic ook legaal gekocht ooit :+

Magoed, lamaar

[ Voor 41% gewijzigd door ElayZ op 21-08-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101858

Hey allemaal,

Ik had een vraag. Ik heb even lopen zoeken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Kan iemand vertellen of ik mijn anime series op een psp kan zetten. Ik dacht dat dit altijd wel gewoon kon, maar nu kwam ik dit tegen toen ik een beetje aan het zoeken was:

"X-OOM Movies on PSP:
Via een zeer eenvoudige en innovatieve benadering ben je met X-OOM Movies on PSP in staat om je DVD’s of film bestanden (DivX®, AVI, WMV, MPEG...) in het bestandsformaat om te zetten dat je PSP begrijpt. Kies eenvoudig je film en druk op start en na een aantal minuten is je film klaar om mee te nemen op je PSP!"

Dus moet ik dit nu kopen om filmpjes op je psp te zetten of is dat niet nodig?
Het zal vast al wel ergens in dit topic staan, maar ik kon het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 24-04 13:39
Anoniem: 101858 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 23:47:
Hey allemaal,

Ik had een vraag. Ik heb even lopen zoeken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Kan iemand vertellen of ik mijn anime series op een psp kan zetten. Ik dacht dat dit altijd wel gewoon kon, maar nu kwam ik dit tegen toen ik een beetje aan het zoeken was:

"X-OOM Movies on PSP:
Via een zeer eenvoudige en innovatieve benadering ben je met X-OOM Movies on PSP in staat om je DVD’s of film bestanden (DivX®, AVI, WMV, MPEG...) in het bestandsformaat om te zetten dat je PSP begrijpt. Kies eenvoudig je film en druk op start en na een aantal minuten is je film klaar om mee te nemen op je PSP!"

Dus moet ik dit nu kopen om filmpjes op je psp te zetten of is dat niet nodig?
Het zal vast al wel ergens in dit topic staan, maar ik kon het niet vinden.
klik! en volgende keer beter zoeken aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Hmz, ik vind dat het posten van zo'n changelog ook gewoon bij de illegale activiteiten hoort hoor. Het is toch een programma waar je iets illegaals mee kunt, dus dan hoort dat daar ook bij. Sony is zelf erg duidelijk hierover dacht ik toch! Alles wat niet officieël ondersteund word hoort niet in het legale rijtje thuis. Maar ja, daardoor stoppen dit soort activiteiten echt niet hoor. Mensen gaan gewoon gezellig door.

Ik vind dat je gewoon alles wat je wilt spelen op je PSP in de winkel moet kopen! En als je zo graag retro games wilt spelen dan ga je even een kijkje nemen op marktplaats.nl, of je gaat gewoon naar de rommelmarkt!

Nu even naar mijn vraag voor jullie... Ik heb er eens goed over nagedacht en wil nu ook een PSP gaan kopen. Maar, daar horen natuurlijk ook enkele games bij. Het probleem is nu dus dat ik niet weet welke dat ik precies moet kiezen. Ik heb 6 games uitgezocht die me allemaal wel vet lijken maar ik ben natuurlijk geen levende kluis. Ik heb ook niet het geld op de rug groeien. Misschien dat de forum members mij een beetje kunnen helpen met een keuze te maken uit de onderstaande lijst:

Lumines
Mercury
Metal Gear Acid
Ridge Racer
Tony Hawk's Underground 2 Remix
Wipeout Pure

Graag had ik geweten van jullie wat hier de beste 3 van zijn :) Liefst een mening van iemand die de games zelf al eens gepeeld heeft. Tenk joe! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 91628 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 01:26:
Lumines
Mercury
Metal Gear Acid
Ridge Racer
Tony Hawk's Underground 2 Remix
Wipeout Pure

Graag had ik geweten van jullie wat hier de beste 3 van zijn :) Liefst een mening van iemand die de games zelf al eens gepeeld heeft. Tenk joe! :>
THUG2
Lumines
Wipeout pure of Metal Gear Acid (MGA alleen als je card-based games dope vind/lijkt)

[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 22-08-2005 01:31 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 10:33
ElayZ schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 22:36:
[...]

edit: ps wat een #@%%@$#$^% kneuzen @ ps2nfo zeg

Wat een honden zeg!
Was dat die groep die zichzelf credit gaf voor een loader waarvan dat niet helemaal waar was? ?? :?

[ Voor 7% gewijzigd door Crashcat op 22-08-2005 03:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 21:10

DoctorV64

Cosmopoliet

Woooooe nieuwe ingame beelden van PES5 voor de PSP!!! http://files.pspupdates.c...files.cgi?0,0,0,0,10,1117

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Niet online
PES5 ziet er eeerg goed uit voor PSP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Anoniem: 91628 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 01:26:
Hmz, ik vind dat het posten van zo'n changelog ook gewoon bij de illegale activiteiten hoort hoor. Het is toch een programma waar je iets illegaals mee kunt, dus dan hoort dat daar ook bij. Sony is zelf erg duidelijk hierover dacht ik toch! Alles wat niet officieël ondersteund word hoort niet in het legale rijtje thuis. Maar ja, daardoor stoppen dit soort activiteiten echt niet hoor. Mensen gaan gewoon gezellig door.
Er is ook gewoon een topic over de Xbox Media Center, welke niet te draaien is op een "orginele" XBOX. Dus als dat mag, mogen wij dit zeker.

PES5 Ziet er idd zeer goed uit, hopen dat het ook nog prettig speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 21:10

DoctorV64

Cosmopoliet

In september komt PES5 in ieder geval in Japan uit. Toch zal ik me (moeten) inhouden en de europese versie als die uitkomt kopen.

Maar ik ben benieuwd hoe het speelt, je hebt minder buttons dan een ps2 pad.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
DoctorV64 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:06:
In september komt PES5 in ieder geval in Japan uit. Toch zal ik me (moeten) inhouden en de europese versie als die uitkomt kopen.

Maar ik ben benieuwd hoe het speelt, je hebt minder buttons dan een ps2 pad.
Ze hebben de R2 sidestep in pes5 automatisch gedaan speciaal voor de PSP.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Nieuw fastloader is ook weer uit.
Je hoeft nu niet meer je UMD-klepje open te doen.
Verder nog wat veranderingen. Ze blijven bezig!

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Vind t een beetje tegenvallen het aantal games wat uitkomt ;x
Ik weet dat normaliter na de launch het altijd even duurt voordat er weer zat spellen uitkomen maar het is wel erg stil op psp gebied vind ik!

(Overigens: als iemand nog een 1.5 zwarte jap psp wil ben ik deze bereid te ruilen tegen een witte jap 2.0 zodra die uitzijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
hee mensen 1 sept ga ik m'n psp halen met waarschijnlijk nfsu heb al x op psp gespeeld nfsu en wipeout welke zal ik kopen want nfsu lijkt me leuker maar wipeout is veel mooier help! groetjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Royal schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 10:17:
[...]

Er is ook gewoon een topic over de Xbox Media Center, welke niet te draaien is op een "orginele" XBOX. Dus als dat mag, mogen wij dit zeker.
Als ik admin was dan bestond dat topic ook al lang niet meer! Verder hoef jij niet te doen wat anderen ook doen. Omdat anderen zich ergens schuldig aan maken hoef jij dat niet ook te gaan doen. Maar ja, ik zal wel een beetje preuts zijn of zo omdat ik er wat van zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

"Omdat anderen zich ergens schuldig aan maken hoef jij dat niet ook te gaan doen."
Anderen maken zich nergens schuldig aan, dus ik doe dat ook niet ?

Voor de rest snap ik het probleem niet echt, gebruik anders de topic report als je ergens niet mee eens bent en dan zal er vanzelf wel een moderator naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-04 09:18

BreeeZe

Devt

Als je het niet eens bent met de inhoud van een topic kan je de "topic report" functie bovenaan het topic gebruiken, anders wordt het topic zo 'vervuilt' met dit gediscuseer, het eind oordeel ligt nl toch niet bij ons, maar bij de mods ;)

edit:
Hoezo blind... :P ben het dus met diegene boven mij eens :)

[ Voor 18% gewijzigd door BreeeZe op 22-08-2005 15:11 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.