Blijkbaar hangen er nog meer van dat "soort" mensen hier rond op dit forum... Maar goed, ik laat jullie lekker alleen jongens, kunnen jullie lekker met jullie eigen "soort" praten. Meer woorden maak ik er niet aan vuil. Dag!
Tsjonge jonge...
Wat treurig.. die 1337 persoon.
heb je helemaal dit liggen invullen:
http://specs.tweak.to/8525
kom je er dan achter dat je een ander "soort" bent...
Ik was het ook nog met hem eens...
Ik heb echt een hekel aan mijn valuepack! Eist veel te veel vrije tijd op.
Btw, de 32 mb memorystick is super handig! Als iemand met mijn psp wil spelen, dan stop ik die erin, ipv mijn grote stick... stel je voor dat ze naar mijn map "photo" zouden gaan...
damn! genoeg "materiaal"* om me voor de komende 20 jaar in de gevangenis te stoppen!
...
edit: (beetje ge-edit enzo)
Wat treurig.. die 1337 persoon.
heb je helemaal dit liggen invullen:
http://specs.tweak.to/8525
kom je er dan achter dat je een ander "soort" bent...
Ik was het ook nog met hem eens...
Ik heb echt een hekel aan mijn valuepack! Eist veel te veel vrije tijd op.
Btw, de 32 mb memorystick is super handig! Als iemand met mijn psp wil spelen, dan stop ik die erin, ipv mijn grote stick... stel je voor dat ze naar mijn map "photo" zouden gaan...
damn! genoeg "materiaal"* om me voor de komende 20 jaar in de gevangenis te stoppen!
...
edit: (beetje ge-edit enzo)
[ Voor 11% gewijzigd door Faust op 25-08-2005 21:41 ]
Yo!
w8 eens even!!
klopt het dat jij dit bent akira?!
http://www.clanlimburg.nl/Akira.php
Als jij dit bent, dan heb ik je een keer gezien geloof ik.
Je zit op sint michiel eh?
w8 eens even!!
lekker ontopic
is dit ook goedde?
Want je moet die smalle hebben toch, en ik vraag me of dat deze is
is dit ook goedde?
jep dat is hem.Caboman schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:55:
lekker ontopic
is dit ook goedde?
[afbeelding]
Anoniem: 112921
Veel succes met het proberen dat geheugenkaartje in een PSP te krijgenCaboman schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:55:
lekker ontopic
is dit ook goedde?
[afbeelding]
Er staat SD op en geen MemoryStick (Pro) Duo
shit, dat meen je niet?
ik ben er al weken mee aan het teruggaan omdat het eenmaal thuisgekomen niet in mijn psp past
kan iemand dan posten hoe dat andere ding eruit ziet?
dan kan ik een foto daarvan maken en die meenemen naar de winkel.
iig alvast bedankt!
ik ben er al weken mee aan het teruggaan omdat het eenmaal thuisgekomen niet in mijn psp past
iig alvast bedankt!
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Anoniem: 91628
Eerst een nonsense reactie posten, en daarna ook nog vragen of je mij ergens van kent? En jij gelooft zeker dat ik nu op jou vraag een serieus antwoord ga geven of wat?Faust schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:45:
Yo!
w8 eens even!!
Meen je dat serieus of bedoel je het sarcastisch?Faust schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:08:
shit, dat meen je niet?
ik ben er al weken mee aan het teruggaan omdat het eenmaal thuisgekomen niet in mijn psp past![]()
iig alvast bedankt!

Mocht je het echt niet weten:
MemoryStick Duo:

MemoryStick Pro Duo:

MemoryStick Pro Duo Highspeed:

Dat is eigenlijk dat gene dat me ervan weerhoudt om een psp te kopen. De prijs van dat geheugen. Daarmee komt die psp toch al in de richting van 350 euro te liggen excl games. De psp zelf vind ik dan wel weer erg aantrekkelijk geprijst.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
dit is geen memorystick en past dus niet in de psp...Caboman schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:55:
lekker ontopic
is dit ook goedde?
[afbeelding]
dus volgens jou moet ik die hebben?Anoniem: 112921 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:14:
[...]
Meen je dat serieus of bedoel je het sarcastisch?![]()
Mocht je het echt niet weten:
MemoryStick Duo:
afbeelding
MemoryStick Pro Duo:
afbeelding
MemoryStick Pro Duo Highspeed:
afbeelding
nee man, dat gaat nooit passen joh! veel te groot.
...toch?..
Ik weet niet of het al gezegt is maar er loopt een inkoopactie op http://www.inkoopactie.net/ia/qy9kfn25
SanDisk 1gb Memory Stick Pro Duo voor 84,50 exclusief verzendkosten. Er is dan wel een kans dat ie door de douane onderschept wordt en dat je extra moet betalen.
SanDisk 1gb Memory Stick Pro Duo voor 84,50 exclusief verzendkosten. Er is dan wel een kans dat ie door de douane onderschept wordt en dat je extra moet betalen.
zoveel verschil is er anders niet met de prijs in de pricewatch. In elk geval niet de moeite waard voor die paar euro's http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/301
Lijkt me linke shit...
Maar als ik t goed begrijp veranderd alleen het nummertje van je firmware naar 2.0 zodat je die games kunt spelen die 2.0 nodig hebben zonder dat je daadwerkelijk hoeft te updaten... dus tis niet zo dat je dan ook echt 2.0 hebt, lijkt dus alleen zo... of heb ik t mis?
Ik denk dat ik maar wacht totdat je gewoon op een 2.0 homebrew kunt doen... tenzij natuurlijk over ene poosje mocht blijken dat burnout en/of GTA 2.0 vereisen.
Maar als ik t goed begrijp veranderd alleen het nummertje van je firmware naar 2.0 zodat je die games kunt spelen die 2.0 nodig hebben zonder dat je daadwerkelijk hoeft te updaten... dus tis niet zo dat je dan ook echt 2.0 hebt, lijkt dus alleen zo... of heb ik t mis?
Ik denk dat ik maar wacht totdat je gewoon op een 2.0 homebrew kunt doen... tenzij natuurlijk over ene poosje mocht blijken dat burnout en/of GTA 2.0 vereisen.
Nadeel is dat het alleen de umd spellen trickt die je verplichten om te updaten. Als jij al geupdate hebt naar 1.52, kan je volgens mij nog altijd geen homebrew gebruiken. Als je een psp hebt met firmware versie 1.50 dan kan je hem laten denken dat ie op 2.0 draait zodat je umd spellen het wel doen, en je ook nog eens homebrew kan doen.
Opzich wel aardig, alleen vooralsnog beetje vaag.
Ik heb echt nog geen één spel gezien dat echt de moeite waard is. MGS footage zag er goed uit. Maar na een aantal filmpjes bleek het dus niet meer te zijn dan een RTS met een raar camerastandpunt. Waar blijven de adventures? Monkey Island e.d op de PSP, dat zou echt interessant zijn
Snap je punt niet. Je HOEFT er geen geheugen bij te kopen hoor. Sterker nog. Als je het ding gebruikt waar het voor bedoeld is, gewoon gekochte games kopen, is het standaard 32MB kaartje voldoende.Shailesh schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:23:
Dat is eigenlijk dat gene dat me ervan weerhoudt om een psp te kopen. De prijs van dat geheugen. Daarmee komt die psp toch al in de richting van 350 euro te liggen excl games. De psp zelf vind ik dan wel weer erg aantrekkelijk geprijst.
Dus
Voor de fans van virtua tennis, heb ik ff rondgezocht. De review is zeer lovend, dus ben ik opzoek gegaan naar waar hem te bestellen.
Bij de Free Record Shop is hij 54,99 euro(!!) (ex. verzendkosten), bij gcshop 41,00 euro (ex. verzendkosten), bij play.com 29.99 pond (ca. 45 euro) INC. verzenden, bij cd-wow ook. Lik-sang heeft hem voor $59.90 (ca. 49 euro) inclusief verzenden. VideoGamesPlus levert hem voor ca. 38 euro. Play-Asia wil hem wel bezorgen voor $52.90 ex. verzendkosten.
Bij dvdboxoffice tenslotte, is hij, inc. verzendkosten, slechts ca. 32 euro. Dus: goedkoopste is hier, en goedkoopste in nederland is hier: bestellen die hap!
Bij de Free Record Shop is hij 54,99 euro(!!) (ex. verzendkosten), bij gcshop 41,00 euro (ex. verzendkosten), bij play.com 29.99 pond (ca. 45 euro) INC. verzenden, bij cd-wow ook. Lik-sang heeft hem voor $59.90 (ca. 49 euro) inclusief verzenden. VideoGamesPlus levert hem voor ca. 38 euro. Play-Asia wil hem wel bezorgen voor $52.90 ex. verzendkosten.
Bij dvdboxoffice tenslotte, is hij, inc. verzendkosten, slechts ca. 32 euro. Dus: goedkoopste is hier, en goedkoopste in nederland is hier: bestellen die hap!
Nice oneBlaurens schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:51:
Voor de fans van virtua tennis, heb ik ff rondgezocht. De review is zeer lovend, dus ben ik opzoek gegaan naar waar hem te bestellen.
De buitenlandse webshops kunnen we mooi toevoegen in de FP
Assume there are no rules and it's one big free for all
Vergeet ook Play.com niet, 29,99 (45 euri) inclusief verzendkosten. Bovendien een Engels bedrijf, dus wellich sneller bezorg dan vanuit USA of Azie.Blaurens schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:51:
Play.com kun je ook op euro zetten (zie alleen maar pond hier overal). Dan komt ie op 47.99 euro. Niet echt heel goedkoop.superjohn schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:12:
[...]
Vergeet ook Play.com niet, 29,99 (45 euri) inclusief verzendkosten. Bovendien een Engels bedrijf, dus wellich sneller bezorg dan vanuit USA of Azie.
Play.com heeft gratis shipping en prima service, maar is niet de snelste. Kan een week duren ondanks dat ze zo dichtbij zitten.
Jongens, echt goed dat hij in een bepaalde webshop wel 6 of 7 euro goedkoper is dan hier in nederland kopen volgende week, maar is het niet zo dat, naast het feit dat het langer duurt, het door de douane onderschept kan worden?
Ben het niet zo met je eens. Je kan er meer mee dan spellen op spelen. Je kan mp3's luisteren, photo's plaatsen en filmpjes bekijken. Waar ik dus gebruik van ga maken.Bosmonster schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:03:
[...]
Snap je punt niet. Je HOEFT er geen geheugen bij te kopen hoor. Sterker nog. Als je het ding gebruikt waar het voor bedoeld is, gewoon gekochte games kopen, is het standaard 32MB kaartje voldoende.
Dus
Ehm, als je m'n post bekijkt, zie je dat ik play niet vergeten wassuperjohn schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:12:
[...]
Vergeet ook Play.com niet, 29,99 (45 euri) inclusief verzendkosten. Bovendien een Engels bedrijf, dus wellich sneller bezorg dan vanuit USA of Azie.
Verder heb ik nog _nooit_ iets moeten bijbetalen als ik het bij play bestelde, en ik heb al veel zooi bij ze besteld (oeps, kijk nu net, meer dan 90 items..) Is 2 keer mis gegaan met delivery, maar dan stuurden zijn kosteloos nog eentje op.
Verder vind ik play niet echt supersnel, 2 weken meestal, maar dat is misschien wel sneller dan US based bedrijven. Ben benieuwd naar dvdboxoffice, dus. Voordeel van play is btw wel dat je een euro versie hebt.
Langste shipping vanuit VGP is bij mij nog 5 dagen geweest, en ook daar kun je de currency naar euro's omzetten. Erg goed bedrijf, dus daar ga ik zeker nog vaker bestellen.
Enne owja, misschien dat mensen zich af gaan vragen waarom we al op 43 pagina's zitten, maar nog steeds geen nieuw deel van het topic hebben: Ik start het nieuwe topic volgende week donderdag om 0:00 uur 's nachts. Precies op de dag dat ook de PSP uit komt. Lijkt me wel zo netjes...
Enne owja, misschien dat mensen zich af gaan vragen waarom we al op 43 pagina's zitten, maar nog steeds geen nieuw deel van het topic hebben: Ik start het nieuwe topic volgende week donderdag om 0:00 uur 's nachts. Precies op de dag dat ook de PSP uit komt. Lijkt me wel zo netjes...
[ Voor 47% gewijzigd door TranceSetter op 26-08-2005 13:57 ]
Anoniem: 147287
Is het mogelijk om met multiplayer onderling te praten met een headset? En bestaan er behavle de Value Pack geen andere pakketten met spelletjes en miss een wat grotere mem stick
Yeah en dan kost het je dus extra... Ik ben blij dat ze er niet intern 1GB bij doen of standaard 1GB kaart bij leveren, en dat het een keuze blijft. Want ik koop dat ding bijvoorbeeld wel om te gamen.Caboman schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:29:
[...]
Ben het niet zo met je eens. Je kan er meer mee dan spellen op spelen. Je kan mp3's luisteren, photo's plaatsen en filmpjes bekijken. Waar ik dus gebruik van ga maken.
Dat ben ik wel met je eens maar ik vind het alleen zo jammer van de prijzen van het geheugen. SD geheugen is inmiddels al flink in prijs gezakt, maar voor een memory stick van dezelfde capaciteit betaal je gemakkelijk 1.5x de prijs. En voor games heb je het niet nodig offcourse, maar ik vond het eigenlijk wel een leuke videoplayer voor die prijs!Bosmonster schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:04:
[...]
Yeah en dan kost het je dus extra... Ik ben blij dat ze er niet intern 1GB bij doen of standaard 1GB kaart bij leveren, en dat het een keuze blijft. Want ik koop dat ding bijvoorbeeld wel om te gamen.
Zelf gebruik ik de 32 MB stick voor al mijn savegames. Ik heb nu zes spellen, en die passen er makkelijk op. Ik snap alleen niet waarom WipEout Pure zo moeilijk doet met de savegames. Hij slaat eerst je progress op, en dan worden ook nog eens alle Ghost-data apart naar een bestand weggeschreven. Ik zit nu misschien wel met 50 savedates van WipEout, terwijl de rest er maar 1 nodig heeft... Niet over nagedacht vind ik...
Lumines heeft ook in de map van de savegame de naam lumines staan, zodat je weet welke savegame het is, maar bijvoorbeeld WipEout heeft dat niet, en moet je maar gokken welke dat is. Er zijn overigens wel meer spellen die dat niet hebben, maar het is zo'n kleine moeite om ff de naam van het spel erin te zetten...
Lumines heeft ook in de map van de savegame de naam lumines staan, zodat je weet welke savegame het is, maar bijvoorbeeld WipEout heeft dat niet, en moet je maar gokken welke dat is. Er zijn overigens wel meer spellen die dat niet hebben, maar het is zo'n kleine moeite om ff de naam van het spel erin te zetten...
Hehe tja.. Sony heShailesh schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:37:
[...]
Dat ben ik wel met je eens maar ik vind het alleen zo jammer van de prijzen van het geheugen. SD geheugen is inmiddels al flink in prijs gezakt, maar voor een memory stick van dezelfde capaciteit betaal je gemakkelijk 1.5x de prijs. En voor games heb je het niet nodig offcourse, maar ik vond het eigenlijk wel een leuke videoplayer voor die prijs!
Overigens heb ik nog een 1GB stick liggen van mn telefoon

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 26-08-2005 15:20 ]
Hallo Jongens
Even een vraagje : hoe kun je zien welke firmware het is?
Kan je dat al aan de doos zien of echt in de psp zelf ? En waar?
Ik kan er mischien 1 halen voor 299 euro bij een winkel , gewoon nieuw ze hadden er nog maar 1.
versie 1,50
Goede prijs?
Alvast bedankt!
Ik kan er mischien 1 halen voor 299 euro bij een winkel , gewoon nieuw ze hadden er nog maar 1.
versie 1,50
Goede prijs?
Alvast bedankt!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Volgende week kun je hem kopen voor 249henkyyyyyyy schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:27:
Hallo Jongens
versie 1,50
Goede prijs?
Alvast bedankt!
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 26-08-2005 15:32 ]
Voor 50 euro alle games gratisBosmonster schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:32:
[...]
Volgende week kun je hem kopen voor 249Maar das wel firmware 2.0 waarschijnlijk (EU). Hangt beetje af wat je er mee wilt doen of de formware versie uitmaakt.

Keuze snel gemaakt denk ik ?
Toch ??
Yeah, ik heb liever de laatste firmware en koop m'n games in de winkel...henkyyyyyyy schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:51:
[...]
Voor 50 euro alle games gratis![]()
Toch ??
Dat is niet eens een keuze voor mij, maar een zekerheid
[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 26-08-2005 15:55 ]
Er zijn een aantal handig programma's in de omloop die backups kunnen maken van je savegame. Er zit in de map van de savegame trouwens altijd 1 of meerdere plaatjes. Klik er op en je ziet meteen welk spel het is.TranceSetter schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:48:
Klopt allemaal wel, maar ik vind het zo onlogisch dat een spel voor elk ghost-ship een nieuwe save aanmaakt. En van die plaatjes weet ik ook, maar volgens mij worden ze daardoor juist zo groot... Beetje onlogisch, vooral omdat het bij andere spellen niet zo is.kiddyl schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:11:
[...]
Er zijn een aantal handig programma's in de omloop die backups kunnen maken van je savegame. Er zit in de map van de savegame trouwens altijd 1 of meerdere plaatjes. Klik er op en je ziet meteen welk spel het is.
Maar goed, niets aan te doen. En gewoon door blijven spelen
Ik heb de mijne gister op ebay gekocht. Ik kon kiezen uit firmware 1.0 en 1.5. En binnenkort een mooie psphenkyyyyyyy schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:27:
Hallo Jongens
versie 1,50
Goede prijs?
Alvast bedankt!
En op de USA versie staat er "ergens" een A, wat betekent dat het een firmware 1.5 versie heeft.
[ Voor 9% gewijzigd door Cabo op 26-08-2005 17:35 ]
Is het al mogelijk dan om games via memorystick te draaien dan?henkyyyyyyy schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:51:
[...]
Voor 50 euro alle games gratis![]()
Toch ??
(het word ooit heus nog wel mogelijk om homebrew te draaien op een nieuwer firmware versie, want niets is onkraakbaar.)
Anoniem: 148409
Ik heb wat korte vraagjes
-kan je zelf films op de umd disks zetten?
-kan je dat ook met muziek?
Er bestaat geen umd brander voor de consument.Anoniem: 148409 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:04:
Ik heb wat korte vraagjes
Muziek zet je op je memory stick
Alleen op firmware 1.50 of lager.Blaz0r schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:32:
[...]
Is het al mogelijk dan om games via memorystick te draaien dan?
(het word ooit heus nog wel mogelijk om homebrew te draaien op een nieuwer firmware versie, want niets is onkraakbaar.)
Kan niet wachten op GTA
[ Voor 3% gewijzigd door Cabo op 26-08-2005 19:13 ]
oe oe ,ik heb ook een vraagje 
degenen die hier met een psp welles iets van internet halen ,doen jullie dat via usb of met wifi?
voor degene met wifi ,heb je daar iets voor gekocht speciaal voor je psp of had je al een wifi iets?
ik wil mn psp nl via wifi laten connecten naar internet ,maar mn pc`s gewoon met kabels houden.
Kan ik dan het best een wifi accespoint kopen (a 60 euro),of een sweex wifi pci kaartje (a 20 euro) en die dan bridgen oid met mn netwerk kaart? Of misschien nog iets anders......?
degenen die hier met een psp welles iets van internet halen ,doen jullie dat via usb of met wifi?
voor degene met wifi ,heb je daar iets voor gekocht speciaal voor je psp of had je al een wifi iets?
ik wil mn psp nl via wifi laten connecten naar internet ,maar mn pc`s gewoon met kabels houden.
Kan ik dan het best een wifi accespoint kopen (a 60 euro),of een sweex wifi pci kaartje (a 20 euro) en die dan bridgen oid met mn netwerk kaart? Of misschien nog iets anders......?
[quote]Caboman schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:08:
[...]
Er bestaat geen umd brander voor de consument.
-----------------------
ok, je zet films op die memory stick? Maar die zijn toch maar 32 mb? Maar ik hoor dat je gehele dvd films op de psp kan bekijken. En dan bedoel ik niet degenen die je moet kopen, maar van je eigen collectie.
[...]
-----------------------
ok, je zet films op die memory stick? Maar die zijn toch maar 32 mb? Maar ik hoor dat je gehele dvd films op de psp kan bekijken. En dan bedoel ik niet degenen die je moet kopen, maar van je eigen collectie.
[quote]Anoniem: 148409 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:19:
Er zijn ook memory-sticks van 2GB, en die ondersteund de PSP ook. Theoretisch mogen PRO memory-sticks maximaal 32GB zijn, dus er komen nog sticks met grotere capaciteit blijkbaar.Caboman schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:08:
[...]
-----------------------
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4
Dus je moet bij het kopen van een memory stick goed letten op welke soort?
Muziek en films gaan dus via een memorystick. Maar games gaan alleen via de UMD disks?
Muziek en films gaan dus via een memorystick. Maar games gaan alleen via de UMD disks?
Ondersteund de PSP geen 4GB geheugen?
Heb nu 1GB maar die is veel te weinig
Heb nu 1GB maar die is veel te weinig
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Zeg... TranceSetter.. jij maakt altijd van die mooie openingsposts... waar blijft deel 9
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Ik voel me zeer vereerdSpyro_the_Dragon schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:36:
Zeg... TranceSetter.. jij maakt altijd van die mooie openingsposts... waar blijft deel 9
Anoniem: 141307
misschien is 't handig om een lijstje te maken met winkels waar de psp allemaal te koop is. liefst winkels waar ze psp+memorystick+games verkopen zodat je misschien nog korting kan krijgen als je alles daar koopt??
-media markt
-e-plaza
-intertoys
-free recordshop
zit nog steeds te twijfelen tussen de 512mb stick of de 1GB. Natuurlijk is 1 GB altijd handig, maar het is zo verschrikkelijk duur. Vandaar dat ik hoop dat ze misschien ergens korting geven, aan de andere kant... ze krijgen 't toch wel verkocht dus waarom zouden ze korting geven.
Voorzien jullie trouwens binnenkort een prijsdaling van de psp? Zou natuurlijk wel heel erg balen zijn als ie over een maandje 50 euro goedkoper is, met de feestdagen zijn er ongetwijfeld aanbiedingen...maarja, wie wil daar op wachten?
Bij welke van de bovenstaande winkels verkopen ze trouwens de goedkoopste memorysticks? want de psp is toch overal even duur.
Heeft iemand het trouwens al meegemaakt dat zijn psp is gestolen? of dat er een poging is gedaan om 'm te stelen? in de trein bijvoorbeeld
-media markt
-e-plaza
-intertoys
-free recordshop
zit nog steeds te twijfelen tussen de 512mb stick of de 1GB. Natuurlijk is 1 GB altijd handig, maar het is zo verschrikkelijk duur. Vandaar dat ik hoop dat ze misschien ergens korting geven, aan de andere kant... ze krijgen 't toch wel verkocht dus waarom zouden ze korting geven.
Voorzien jullie trouwens binnenkort een prijsdaling van de psp? Zou natuurlijk wel heel erg balen zijn als ie over een maandje 50 euro goedkoper is, met de feestdagen zijn er ongetwijfeld aanbiedingen...maarja, wie wil daar op wachten?
Bij welke van de bovenstaande winkels verkopen ze trouwens de goedkoopste memorysticks? want de psp is toch overal even duur.
Heeft iemand het trouwens al meegemaakt dat zijn psp is gestolen? of dat er een poging is gedaan om 'm te stelen? in de trein bijvoorbeeld
In Amerika heeft het ook 3 maanden geduurd voordat de eerste prijsdalingen kwamen. Ik heb niet het vermoeden dat er snel prijsdalingen komen hier. Het kan echter wel zo zijn dat bijvoorbeeld Intertoys dadelijk een aanbieding start waarbij je en de PSP + een spel krijgt voor 280 euro oid. Hier is echter niets aan te doen, en misschien erg lullig als je er net een hebt aangeschaft, maar onthoudt dan goed dat je je PSP al twee maanden hebt als dat gebeurt (als je hem op 1 september koopt).Anoniem: 141307 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:58:
Voorzien jullie trouwens binnenkort een prijsdaling van de psp? Zou natuurlijk wel heel erg balen zijn als ie over een maandje 50 euro goedkoper is.
damn wat een vragen zeg..Anoniem: 141307 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:58:
misschien is 't handig om een lijstje te maken met winkels waar de psp allemaal te koop is. liefst winkels waar ze psp+memorystick+games verkopen zodat je misschien nog korting kan krijgen als je alles daar koopt??
-media markt
-e-plaza
-intertoys
-free recordshop

kijk gewoon in de pricewatch een 1 GB kaartje is 85 euro. Wat wil je zelf? wil je films kijken of alleen mp3 luisteren?
Een lijstje waar je kan zien waar je goedkoop memory sticks kan kopen zal wel handig zijn.
Wil zelf een memory stick van 1 of 2GB.
@DenMan, ik vergeet steeds dat got meer is als een forum
@DenMan, ik vergeet steeds dat got meer is als een forum
[ Voor 20% gewijzigd door Cabo op 26-08-2005 20:37 ]
Ik zou zeggen, check pricewatch:Caboman schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:22:
Een lijstje waar je kan zien waar je goedkoop memory sticks kan kopen zal wel handig zijn.
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/48/top
Ik wil er zelf ook nog wel eentje, weet alleen nog niet of ik 1 of 2GB wil
Anoniem: 126974
weet iemand of virtue tennis uitkomt op 1 sep?
hij schijnt zeer goed te zijn 91% op gamesrader, ik denk wel dat ik die zal kopen
naast DTM race driver 2, btw wat denken julie van dat spel? de moeite?
hij schijnt zeer goed te zijn 91% op gamesrader, ik denk wel dat ik die zal kopen
naast DTM race driver 2, btw wat denken julie van dat spel? de moeite?
Nope, das niet de bedoeling. Dit topic zit echt aan zijn max.TranceSetter schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:45:
[...]
Ik voel me zeer vereerdMaarre, dat heb ik al gezegd, en ik denk ook wel dat iedereen dat kan begrijpen. De bedoeling is om het volgende deel te starten op de dag dat de PSP in europa komt. 1 September dus. Hiervoor ga ik nu een goedkeuring van een modje voor vragen... Ik houd jullie op de hoogte
Graag iemand een nieuw topic openen, want deze gaat dicht.
PSP is ook te koop bij Dixons en de V&D (EC).
Ik heb twee weken geleden een SE w800 gekocht waar al een 512MB kaartje bij zat, dus die ga ik eerst ff proberen
Ik heb twee weken geleden een SE w800 gekocht waar al een 512MB kaartje bij zat, dus die ga ik eerst ff proberen
Democratie kost een Fortuyn
Das echt wel minder. Dan zal ik moeten zorgen dat ik zo snel mogelijk een nieuwe heb... Ik was al bezig, maar nu kan ik dus niet alle nieuwe dingen toevoegen...Crash schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:44:
[...]
Nope, das niet de bedoeling. Dit topic zit echt aan zijn max.
Geef me tot zondag, dan issie online
Anoniem: 131051
Dat is ook vrij belachelijk: dit topic loopt ook al over de 1350 replies, en niemand die daar over klaagt.Crash schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:44:
[...]
Nope, das niet de bedoeling. Dit topic zit echt aan zijn max.
Deze reply komt dan ook gewoon over als per se lastig willen doen (omdat mods dat nu eenmaal menen te moeten doen).
Hij zegt toch dat hij een nieuwe aan het maken is? En het is bijna 1 september, dus ja...
Dat is niet mijn subforum en daar heb ik dus niets over te zeggenAnoniem: 131051 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 22:28:
[...]
Dat is ook vrij belachelijk: dit topic loopt ook al over de 1350 replies, en niemand die daar over klaagt.
Deze reply komt dan ook gewoon over als per se lastig willen doen (omdat mods dat nu eenmaal menen te moeten doen).
Hij zegt toch dat hij een nieuwe aan het maken is? En het is bijna 1 september, dus ja...
Als je echt meent dat het zeer onterecht is dan kun je mailen. Dit topic doet gemiddeld 50 posts per dag, reken maar uit hoe groot dit topic is als we het door laten lopen tot 1 september. Wij hanteren hier in SGD een 1000 posts limiet per topic, en dat geldt voor ieder topic hier
Gewoon veel posten allemaal in deel 9 zodat we volgende week weer een nieuwe mogen openen
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Btw als ik een japanse PSP koop, moet ik dan ook een omvormer kopen voor de stroom??
Zoja waar en hoe duur zijn die?
Thnx!
Thnx!
Had gehoord dat de PSP universal zijn?
laat maar
laat maar
[ Voor 13% gewijzigd door Cabo op 27-08-2005 03:09 ]
Universal. Dat is toch zo`n filmstudio. Dat kan een psp toch niet zijn. Of maken ze films ermee....Caboman schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 00:49:
Had gehoord dat de PSP universal zijn?
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ik hoop dat je wel begrijpt waarom ik graag pas op 1 september de nieuwe start? Of mag ik nu deel 9 starten en maar bij 15 pagina's komende donderdag deel 10 starten? Ik hoop dat je hier in mee wilt denken, aangezien het wel zo handig is om een nieuwe te starten als veel mensen de PSP net kopen.Crash schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 22:35:
[...]
Dat is niet mijn subforum en daar heb ik dus niets over te zeggen
Als je echt meent dat het zeer onterecht is dan kun je mailen. Dit topic doet gemiddeld 50 posts per dag, reken maar uit hoe groot dit topic is als we het door laten lopen tot 1 september. Wij hanteren hier in SGD een 1000 posts limiet per topic, en dat geldt voor ieder topic hier
t maakt toch niet zo heel veel uit trancesetter... ?
Ik bedoel, verwacht je dat opeens op 1 sept hier tig mensen meer op de site komen en gaan posten?
En bovendien, dan zien ze toch dat er al een deel 9 loopt en daar tercht kunnen?
btw, wel veel mensen nu ineens met dezelfde ('niet zo slimme, zeker_als_je_de_TS_leest_en_even_zoekt'-) vragen... (best correct ABN zo toch?
Ik bedoel, verwacht je dat opeens op 1 sept hier tig mensen meer op de site komen en gaan posten?
En bovendien, dan zien ze toch dat er al een deel 9 loopt en daar tercht kunnen?
btw, wel veel mensen nu ineens met dezelfde ('niet zo slimme, zeker_als_je_de_TS_leest_en_even_zoekt'-) vragen... (best correct ABN zo toch?
Je kan op 1 september toch gewoon de TS aanpassen. Het is jammer dat de mods niet willen buigen, maar er is vast wel goed over nagedacht over de regels (die overigens niet over het hele forum gelijk zijn)
ja/nee. Je hoeft geen omvormer voor de stroom te kopen, maar je moet wel ff een reisstekker kopen. Zo'n geval koop je voor 3 euro bij de blokker en kan je de alle stekkers van de wereld in gooien, inclusief dees.henkyyyyyyy schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 00:09:
Btw als ik een japanse PSP koop, moet ik dan ook een omvormer kopen voor de stroom??
Thnx!
Sure, lijkt me een mooie oplossingTranceSetter schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:31:
[...]
Ik hoop dat je wel begrijpt waarom ik graag pas op 1 september de nieuwe start? Of mag ik nu deel 9 starten en maar bij 15 pagina's komende donderdag deel 10 starten? Ik hoop dat je hier in mee wilt denken, aangezien het wel zo handig is om een nieuwe te starten als veel mensen de PSP net kopen.
Dat is nog veel te moeilijk doen, gewoon even een platte 8 vormige stekker kopen. Kosten nog minder en de kans dat je er thuis 1 hebt liggen is groot want voor vele radio, tv, video, dvd etc. heb je er 1 nodig. Plus dat het veel meer origineel lijkt dan zo'n groot omvorm blok eraan.Shailesh schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 02:27:
[...]
ja/nee. Je hoeft geen omvormer voor de stroom te kopen, maar je moet wel ff een reisstekker kopen. Zo'n geval koop je voor 3 euro bij de blokker en kan je de alle stekkers van de wereld in gooien, inclusief dees.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Is dat deze ?? Maar dan wel met de goeie stekkerH3llsing schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:59:
[...]
Dat is nog veel te moeilijk doen, gewoon even een platte 8 vormige stekker kopen. Kosten nog minder en de kans dat je er thuis 1 hebt liggen is groot want voor vele radio, tv, video, dvd etc. heb je er 1 nodig. Plus dat het veel meer origineel lijkt dan zo'n groot omvorm blok eraan.

Zoja , daar heb ik er nog zat van liggen !!!
Ik ga een psp bestellen bij wehkamp gewoon de europese nu wil ik er 2 a 3 spellen bij in het begin welke zijn aan te raden ? Ik zat te denken aan Rivals en aan GTA en een mooie schieter maar nu hoor ik dat rivals er niet al te mooi uitziet
Iemand advies?
GTA LCS is ten eerste nog niet uitAnoniem: 147287 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:13:
Ik ga een psp bestellen bij wehkamp gewoon de europese nu wil ik er 2 a 3 spellen bij in het begin welke zijn aan te raden ? Ik zat te denken aan Rivals en aan GTA en een mooie schieter maar nu hoor ik dat rivals er niet al te mooi uitzietIemand advies?
En Rivals ziet er wel ok uit voor de PSP dan. Echter vind ik Rivals een beetje standaard worden, omdat ik deze ook al op de PC heb gespeeld (underground 1 en 2); misschien Ridge Racers wat? Echt een vermakelijke spel.
Hot Shots Golf erbij en Lumines erbij. Zo heb je drie, toch verschillende, maar leuke spellen om je PSP te "testen"
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ik heb dus ook maar een psp'tje gereserveerd bij Wehkamp, en ik vind de prijs wel errug
. Ik heb nu voor 275 euro een psp + game. Nu nog ff weekje wachten op salaris, en dan komt er ook nog een 1gb memorystickje achteraan. Dure grap, maar je moet toch wat als gadgetfreak
een echte gadgetfreak had de psp al veel eerder gekochtShailesh schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:32:
Ik heb dus ook maar een psp'tje gereserveerd bij Wehkamp, en ik vind de prijs wel errug. Ik heb nu voor 275 euro een psp + game. Nu nog ff weekje wachten op salaris, en dan komt er ook nog een 1gb memorystickje achteraan. Dure grap, maar je moet toch wat als gadgetfreak
Weet iemand the releasedate van GTA en BF2 ? Dat lumines lijkt me namelijk helemaal niks..
En de slimme gadgetfreak koopt in Februari een PSP + game voor ~240 euro en neemt deze zelf in gebruik.
Laat vervolgens in April nog een PSP + game overkomen voor dezelfde prijs.
Verkoopt uiteindelijk begin augustus beide PSPs met samen +200 euro winst
En laat volgende week weer een PSP (valuepack) overkomen voor 165 euro
Zo heb je een gratis PSP + 35 euro
Laat vervolgens in April nog een PSP + game overkomen voor dezelfde prijs.
Verkoopt uiteindelijk begin augustus beide PSPs met samen +200 euro winst
En laat volgende week weer een PSP (valuepack) overkomen voor 165 euro
Zo heb je een gratis PSP + 35 euro
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
whatever
ik heb geen oneindig budgetje, als 17-jarige moet je toch ff wat langer sparen voor dit soort dingen dan een iemand met een fulltime baan
Tis nog altijd 80 uur werken bij de ah voor mij 

offtopic:
@Addictive: worcaholic
@Addictive: worcaholic
[ Voor 16% gewijzigd door B-Bandit op 27-08-2005 14:39 ]
ik ben sinds april 18, en heb nu al 2 PSP's gehad. Heb er nu geen.Shailesh schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:07:
whateverik heb geen oneindig budgetje, als 17-jarige moet je toch ff wat langer sparen voor dit soort dingen dan een iemand met een fulltime baan
Tis nog altijd 80 uur werken bij de ah voor mij
Ow, ik werk gewoon als vakkenvuller bij de Albert Heijn
En ik ga ieder weekend flink op stap.
rara, hoe doe ik dat
gedeelte van mn dvd collectie verkocht

Anoniem: 126974
wat denken julie van dtm race driver 2??
niemand spreekt hierover?
denk je dat die goed zal?
btw virtua tennis is wonderfull
niemand spreekt hierover?
denk je dat die goed zal?
btw virtua tennis is wonderfull
PSP Skins

PSP 3600mAh Battery Pack
Now you can play for twice as long !
Features :

PSP 3600mAh Battery Pack
Now you can play for twice as long !
Features :
- Exteneded to 3600mAh after installing the original battery
- Inner lithiun battery.
- 1800mAh, 3.7V
- Size : 72.8 x 47.8 x 31.3 mm
- Weight : 59gm

[ Voor 123% gewijzigd door Cabo op 27-08-2005 15:38 ]
Anoniem: 135919
Dat ding ziet er gewoon niet uit, veel te lomp

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 135919 op 27-08-2005 15:34 ]
Ja, niet echt aantrekkelijk zo'n geval erbij achter je PSP. Dat ligt ook niet echt lekker in de hand lijkt me.
Dan hadden ze hem 3 mm dik moeten maken, maar dan wel over de gehele lengte van de PSP. Dan had ik me er nog wat bij voor kunnen stellen. Maar dit is inderdaad veel te lomp. Die skins snap ik trouwens ook niet. Waarom zou je toch al zo mooie design van je PSP gaan verkloten door zo'n stikker erop te plakken. Alleen als de PSP beschadigd is, zou het kunnen. Anders is het gewoon nite om aan te zien...whatzert schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:36:
Ja, niet echt aantrekkelijk zo'n geval erbij achter je PSP. Dat ligt ook niet echt lekker in de hand lijkt me.
De FRS 3 Halen, 2 betalen actie is weer terug 
Ook voor de PSP games natuurlijk
en de toekomstige games (pre-orders zoals GTA: LS).
Ook voor de PSP games natuurlijk
Ik zou de spellen bij de FRS kopen, 3 halen, 2 betalen deze maandAnoniem: 147287 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:13:
Ik ga een psp bestellen bij wehkamp gewoon de europese nu wil ik er 2 a 3 spellen bij in het begin welke zijn aan te raden ? Ik zat te denken aan Rivals en aan GTA en een mooie schieter maar nu hoor ik dat rivals er niet al te mooi uitzietIemand advies?
edit:
Hrm, net te laat
Hrm, net te laat
[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 27-08-2005 17:45 ]
Yeah, maar FRS vraagt wel de hoofdprijs... 59,99 voor een game...johnnyv.nl schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:45:
[...]
Ik zou de spellen bij de FRS kopen, 3 halen, 2 betalen deze maand
edit:
Hrm, net te laat
Ze zijn gek.
Importeer die spellen en het verschil is 10 - 20 euro
Importeer die spellen en het verschil is 10 - 20 euro
Als je de spellen hier koopt kan het spel ligt verbeterd zijn ten opzichte van de NTSC versie. Bij Metal Gear Acid zit dan weer een limited edition card book (link).
@Bosmonster: Niet alle games zijn zo duur. Midnight Club 3 Dub Edition is bijvoorbeeld €49,99
@Bosmonster: Niet alle games zijn zo duur. Midnight Club 3 Dub Edition is bijvoorbeeld €49,99
[ Voor 17% gewijzigd door whatzert op 27-08-2005 19:12 ]
Anoniem: 131484
Voor alle mensen die vragen of een game leuk is:
Lees de reviews op www.gamerankings.com
Doe zelf eens wat moeite eer je tot aanschaf overgaat.
Wij kunnen niet ruiken welke game je tof gaat vinden. Alleen games aanraden!
Lees de reviews op www.gamerankings.com
Doe zelf eens wat moeite eer je tot aanschaf overgaat.
Wij kunnen niet ruiken welke game je tof gaat vinden. Alleen games aanraden!
Die PSP skins doen me een beetje denken aan de originele GameBoy(r) waar je ook andere venstertjes in kon zetten.
De doelgroep van de PSP is 18-45, het lijkt me niet dat mensen in deze doelgroep hun PSP gaan voorzien van zulke skins.
De doelgroep van de PSP is 18-45, het lijkt me niet dat mensen in deze doelgroep hun PSP gaan voorzien van zulke skins.
Democratie kost een Fortuyn
Deel 9 is online! Het Playstation Portable Topic deel 9
Post gerust in het nieuwe topic, ook al heb je het hier al gepost. veel mensen lezen de laatste bladzijde van dit topic niet meer, en zien je vragen dan niet.
tot ziens in deel 9!
Post gerust in het nieuwe topic, ook al heb je het hier al gepost. veel mensen lezen de laatste bladzijde van dit topic niet meer, en zien je vragen dan niet.
tot ziens in deel 9!
Dit topic is gesloten.