Mensen hoezo zou een loader illegaal zijn! Als je er alleen games mee boot die je zelf hebt gekocht is er geen probleem. De voordelen zijn dat je game dan sneller laad en dat je niet al je umd's mee hoeft te nemen. Natuurlijk kan je ook de games illegaal verkrijgen en deze dan spelen dan ben je wel illegaal bezig en dat moet ieder voor zich weten zolang er maar niet aangespoord word tot illegaal gebruik. Dus dan zou er op GoT ook niet meer gepraat mogen worden over DVD-branders want daar kan je ook illegale content mee branden alswel backups van je eigen files maken wat wel weer legaal is.
Ben ook van plan om de PSP te gaan halen en heb een paar vraagjes!
MOET ik hem pre orderen of zal het wel loslopen?
Welke winkel heeft leuke acties?
Waar zijn de games en psp het goedkoopst?
Wat zijn de must have launch titels ?
Is er ook een winkel die hem stiekem eerder verkooopt?
Dank jullie alvast!
Dank jullie alvast!
[ Voor 11% gewijzigd door henkyyyyyyy op 22-08-2005 15:59 ]
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
je moet niet pre-orderen. ik heb het vermoeden dat niet al teveel mensen de PSP meteen gaan kopen.
Winkel met leuke acties zou ik je niet kunnen vertellen. ik denk dat elke winkel wel acties gaat houden.
Games en PSP zijn het goedkoopst op een site uit japan/amerika. www.lik-sang.com of www.videogamesplus.com, maar dan moet je wel importeren.
En de enige echte must-have lauch titel is gewoon nog steeds Lumines. Niet de beste graphics, maar wel het meest verslavend en originele spel gemaakt voor de PSP tot nu toe.
verder kun je bij racegames denken aan ridge racers (redelijk makkelijk) of Colin McRae Rally 2005 Plus. Tony Hawk's Underground is ook erg leuk, en verder kan ik je geen spellen aanraden...
Winkel met leuke acties zou ik je niet kunnen vertellen. ik denk dat elke winkel wel acties gaat houden.
Games en PSP zijn het goedkoopst op een site uit japan/amerika. www.lik-sang.com of www.videogamesplus.com, maar dan moet je wel importeren.
En de enige echte must-have lauch titel is gewoon nog steeds Lumines. Niet de beste graphics, maar wel het meest verslavend en originele spel gemaakt voor de PSP tot nu toe.
verder kun je bij racegames denken aan ridge racers (redelijk makkelijk) of Colin McRae Rally 2005 Plus. Tony Hawk's Underground is ook erg leuk, en verder kan ik je geen spellen aanraden...
Ik heb denk ik de meeste games inmiddels wel geprobeerd.
Mijn ervaringen.
Aanraders:
Puzzel:
Lumines
Mercury
Kan soms wat frustrerend zijn en is helaas niet heel erg lang, maar zeker vermakelijk puzzelspel.
Race:
Midnight Club 3
Als je het niet erg vind om lang te wachten (enorm lange laadtijden) is het echt een uitgebreide racer. Beter dan NFS:U en een stuk uitgebreider dan Ridge Racer.
Wipe out Pure
Als je eerdere wipe out games gespeeld hebt en je vond die leuk dan is deze super. Ikzelf vind er niet zoveel aan.
Twisted metal
Leuke actieracer met veel aktie. (schieten e.d.)
Voetbal:
Worldtour soccer vind ik zelf beter dan Fifa. Het loopt allemaal iets soepeler en reageert beter. Maar het beste kan je denk ik wachten op PES5.
De rest:
Coded arms is wel een redelijke shooter, maar wordt wel wat eentonig.
Mijn ervaringen.
Aanraders:
Puzzel:
Lumines
Mercury
Kan soms wat frustrerend zijn en is helaas niet heel erg lang, maar zeker vermakelijk puzzelspel.
Race:
Midnight Club 3
Als je het niet erg vind om lang te wachten (enorm lange laadtijden) is het echt een uitgebreide racer. Beter dan NFS:U en een stuk uitgebreider dan Ridge Racer.
Wipe out Pure
Als je eerdere wipe out games gespeeld hebt en je vond die leuk dan is deze super. Ikzelf vind er niet zoveel aan.
Twisted metal
Leuke actieracer met veel aktie. (schieten e.d.)
Voetbal:
Worldtour soccer vind ik zelf beter dan Fifa. Het loopt allemaal iets soepeler en reageert beter. Maar het beste kan je denk ik wachten op PES5.
De rest:
Coded arms is wel een redelijke shooter, maar wordt wel wat eentonig.
PSN: Shiver23
hallo.. is need for speed rivals eigenlijk multiplay? en mc3 dub edition? anders neem ik wipeout denk
jessepost schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:14:
hallo.. is need for speed rivals eigenlijk multiplay? en mc3 dub edition? anders neem ik wipeout denk
Rivals en Wipeout is iig MP(owner) van Mc3 heb ik geen idee, denk het haast wel.
Mijn vraagje, is het nu morgellijk om down te graden van 1.51/52 naar Firmware 1.5 ?
Ik heb er namellijk echt enorme spijt van dat ik 4 maanden terug heb ge-upgrade naar 1.51
Alle homebrew-goodies liggen nu buiten mijn berijk!
Ik heb welgehoord dat je kan downgraden, maar daar heb je een stuk hardware voor nodig dat zelf gebouwd moet worden.
[ Voor 33% gewijzigd door Wootism op 22-08-2005 19:22 ]
Wanneer komt de PSP campagne in Europa eigenlijk een beetje op gang? Heb werkelijk nog niks gezien, op die reclame op Talpa na...
MC3 is zeker multiplayer.jessepost schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:14:
Behalve tegen elkaar racen ook een soort CTF en heel veel andere dingen.
Anoniem: 131484
heb het idee dat de psp niet compleet uitverkocht bij launchhenkyyyyyyy schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:59:
Ben ook van plan om de PSP te gaan halen en heb een paar vraagjes!
Dank jullie alvast!
zoek!
zoek! ( www.budgetgaming.nl )
zoek! ( www.gamerankings.com) Lees reviews wat je leuk lijkt, dat kunnen wij niet voor je bepalen)
Eerst kon het wel, maar ik dacht dat de downgrader offline is gehaaldWootism schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:19:
[...]Mijn vraagje, is het nu morgellijk om down te graden van 1.51/52 naar Firmware 1.5 ?
Ik heb er namellijk echt enorme spijt van dat ik 4 maanden terug heb ge-upgrade naar 1.51
Alle homebrew-goodies liggen nu buiten mijn berijk!
Ik heb welgehoord dat je kan downgraden, maar daar heb je een stuk hardware voor nodig dat zelf gebouwd moet worden.
Anoniem: 125378
hey guyz ff een vraagje,
kben aan de slag geweest met psp video 9.
maar die conversietijden zijn ronduit belachelijk het heeft me bijna 3 uur gekost om een film te converteren en het bestand was bijna 450 groot.
Is dit ook jullie ervaring of doe ik iets verkeerd?
maar die conversietijden zijn ronduit belachelijk het heeft me bijna 3 uur gekost om een film te converteren en het bestand was bijna 450 groot.
Jongens, even een aantal vraagjes:
1 - Zijn er plekken in Nederland waar je de Hori Screen Protectors kunt kopen?
2 - Bestellingen via Play-Asia; worden die net als de Engelse Play gratis thuisbezorgd OF lopen we het risico dat meneer de postbode er wat belasting over heft (iemand ervaring met het bestellen via Play-Asia?)
3 - De memory stick is mij niet meer duidelijk. De ene site benoemt dat er een "Memory Stick Duo TM" in moet, de ander zegt weer dat het een "Memory Stick Duo Pro TM" moet zijn. Wat is het nou? Kan het allebei? Zo ja, dan is die Duo Pro het best/snelst toch?
4 - Wat is wijsheid qua grootte van de memory stick? Als ik puur voor de savegames ga en niet voor homebrews en films, zijn die 32Mb die standaard met de Value Pack meekomen voldoende? Ik zat eerder aan een 1Gb te denken, maar dan alleen puur om zo nu en dan een filmpje in de trein te kijken... Wat raden jullie aan?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Vitor
2 - Bestellingen via Play-Asia; worden die net als de Engelse Play gratis thuisbezorgd OF lopen we het risico dat meneer de postbode er wat belasting over heft (iemand ervaring met het bestellen via Play-Asia?)
3 - De memory stick is mij niet meer duidelijk. De ene site benoemt dat er een "Memory Stick Duo TM" in moet, de ander zegt weer dat het een "Memory Stick Duo Pro TM" moet zijn. Wat is het nou? Kan het allebei? Zo ja, dan is die Duo Pro het best/snelst toch?
4 - Wat is wijsheid qua grootte van de memory stick? Als ik puur voor de savegames ga en niet voor homebrews en films, zijn die 32Mb die standaard met de Value Pack meekomen voldoende? Ik zat eerder aan een 1Gb te denken, maar dan alleen puur om zo nu en dan een filmpje in de trein te kijken... Wat raden jullie aan?
Vitor
Ik had ook een filmpje gedownload van 300 mb(sjakie en de sjokolade fabriek 2005) en pspvideo 9 heeft hem geconverteerd naar !1014 mb!Anoniem: 125378 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 21:35:
hey guyz ff een vraagje,
Kan iemand mij uitleggen wat ik fout heb gedaan, of hoort dit zo
euh, je moet natuurlijk niet gaan encoden op 1500kbps als het ook nog op je memory stick moet gaan passen
the less one forgets, the less one remembers
Anoniem: 141307
even een paar vraagjes voor de duidelijkheid
- is het met firmware 2.00 nu mogelijk om films op de memorystick te zitten met een resolutie van 480 * 272 en ze dan ook af te spelen. Of is het zo dat het wel mogelijk is om films vanaf de memorystick af te spelen op 480 * 272 maar dat de film eigenlijk maar 320 * 240 is en dat deze gewoon wordt uitgerekt. Dit uitrekken kon toch ook al met de oude firmware door in het psp-menu de optie 'full screen' te kiezen? waardoor alles eigenlijk veel te breed wordt. Of wordt het met deze nieuwe firmware netjes uigerekt, zodat niet alles veel te breed wordt? ook heb ik wat gelezen over een 368 * 208 resolutie, dit is 16:9 en zou je dus zonder problemen kunnen uitrekken, maar ik dacht de psp die resolutie niet ondersteunde? Hoe zit 't nu precies met die nieuwe firmware en de resoluties en het uitrekken etc. etc. Wie helpt me want ik zie door de bomen 't bos even niet meer.
-deze vraag is gelukkig iets korter: heb met de 3gp converter een filmpje omgezet naar het mp4 formaat voor de psp, maar hij speelt versnelt af (op de pc) vooral het geluid lijkt veel te snel te gaan. Is dit normaal?
(wil even vermelden dat ik (nog) geen psp in mijn bezit heb)
- is het met firmware 2.00 nu mogelijk om films op de memorystick te zitten met een resolutie van 480 * 272 en ze dan ook af te spelen. Of is het zo dat het wel mogelijk is om films vanaf de memorystick af te spelen op 480 * 272 maar dat de film eigenlijk maar 320 * 240 is en dat deze gewoon wordt uitgerekt. Dit uitrekken kon toch ook al met de oude firmware door in het psp-menu de optie 'full screen' te kiezen? waardoor alles eigenlijk veel te breed wordt. Of wordt het met deze nieuwe firmware netjes uigerekt, zodat niet alles veel te breed wordt? ook heb ik wat gelezen over een 368 * 208 resolutie, dit is 16:9 en zou je dus zonder problemen kunnen uitrekken, maar ik dacht de psp die resolutie niet ondersteunde? Hoe zit 't nu precies met die nieuwe firmware en de resoluties en het uitrekken etc. etc. Wie helpt me want ik zie door de bomen 't bos even niet meer.
-deze vraag is gelukkig iets korter: heb met de 3gp converter een filmpje omgezet naar het mp4 formaat voor de psp, maar hij speelt versnelt af (op de pc) vooral het geluid lijkt veel te snel te gaan. Is dit normaal?
(wil even vermelden dat ik (nog) geen psp in mijn bezit heb)
Heeft iemand die overclock functie in Fastloader 0.7 geprobeerd? Ik heb het zojuist getest met NFSU (legaal) en het werkt perfect. In normale stand had je heel soms kleine, maar wel merkbare vertragingen en overclocked niet. Het spel doet het het op overclock stand prima.
Wel heb ik ook gelezen dat sommige spellen dan sneller gaan. Maar voor degenen die bij sommige spellen last hebben van vertragingen en een 1.50 PSP hebben moeten de Fastloader zeker proberen met de overclock functie.
Wel heb ik ook gelezen dat sommige spellen dan sneller gaan. Maar voor degenen die bij sommige spellen last hebben van vertragingen en een 1.50 PSP hebben moeten de Fastloader zeker proberen met de overclock functie.
Het valt me gewoon op hoe nihil er reclame is voor een ding wat er over 2 weken is en miljoenen moet gaat verkopen... Ik heb naast de reclame die eerste dag van talpa, 1 keer op de radio er iets over gehoord en 1 keer een advertentie in de spits, beide van de free recordshop.Xrenity schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:21:
Wanneer komt de PSP campagne in Europa eigenlijk een beetje op gang? Heb werkelijk nog niks gezien, op die reclame op Talpa na...
Als ze neit heel snel met meer gaan komen dan gaan ze op hun neus kijken bij de launch qua verkoopcijfers denk ik...
Bij de amerikaanse "pre-launch" is er evenveel reclame gemaakt, dus...ElayZ schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:11:
[...]
Het valt me gewoon op hoe nihil er reclame is voor een ding wat er over 2 weken is en miljoenen moet gaat verkopen... Ik heb naast de reclame die eerste dag van talpa, 1 keer op de radio er iets over gehoord en 1 keer een advertentie in de spits, beide van de free recordshop.
Als ze neit heel snel met meer gaan komen dan gaan ze op hun neus kijken bij de launch qua verkoopcijfers denk ik...
reclame uitingen voor in de winkel kreeg ik pas vorig week binnen.. dus ze zijn wel degelijk te laat met leveren van pr-materiaal.. en zoals ik vanavond heb begrepen zijn ze nu pas bezig met het verschepen van groot-pr materiaal richting de winkels.. die demo stands en matten en meeneemfolders etc..Faust schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:25:
[...]
Bij de amerikaanse "pre-launch" is er evenveel reclame gemaakt, dus...
---
Anoniem: 91628
Bisnis noemen ze dat. Weinig inversteren en toch veel verkopen, dat is de truc! Helaas werk het voor de een niet zo goed als voor de ander. Maar Sony kan zich wel wat veroorloven. Maar toch hoort het eigenlijk niet op deze manier vind ik. Sony heeft in het verleden altijd dikke media kanonnen gehad, en nuvalt het eerlijk gezegd wel een beetje tegen. Toch denk ik dat het wel goed zal komen hoor, dat hoop ik tenminste!
Eigenlijk mag dit gewoon niet gebeuren bij de Europese launch! Eerst waren er te weinig units. En nu is er weer te weinig reclame...
Eigenlijk mag dit gewoon niet gebeuren bij de Europese launch! Eerst waren er te weinig units. En nu is er weer te weinig reclame...
Iemand al mp4 bestanden op zijn psp gezet?
Wil mij niet lukken.
Ik heb 1 map aangemaakt: MP_ROOT en daarin 100MNV01. In het map 100MNV01 heb ik alle mp4 bestanden gekopieerd
Bestanden zijn: M4V*****.MP4 genaamd
Krijgt dan een melding dat de bestanden beschadigd zijn
Doe ik iets verkeerd?
Wil mij niet lukken.
Ik heb 1 map aangemaakt: MP_ROOT en daarin 100MNV01. In het map 100MNV01 heb ik alle mp4 bestanden gekopieerd
Bestanden zijn: M4V*****.MP4 genaamd
Krijgt dan een melding dat de bestanden beschadigd zijn
Doe ik iets verkeerd?
[ Voor 11% gewijzigd door ken op 23-08-2005 03:17 ]
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Slecht nieuws mensen,
Mijn broertje kon gisteren naar een speciale psp presentatie ofzo iets toe omdat hij bij een speelgoedwinkel werkt. Maar daar werd onder andere verteld dat er op dit moment door alle winkels in Nederland 150.000 exemplaren besteld zijn (komen dus in de winkel te liggen voor de verkoop). Op zich netjes maar nu verteld hij er wel achteraan dat ze die nog niet eens allemaal kunnen leveren. Moeten we #$%#@ zo lang wachten kunnen ze ze nog niet fatsoenlijk leveren.
Mijn broertje kon gisteren naar een speciale psp presentatie ofzo iets toe omdat hij bij een speelgoedwinkel werkt. Maar daar werd onder andere verteld dat er op dit moment door alle winkels in Nederland 150.000 exemplaren besteld zijn (komen dus in de winkel te liggen voor de verkoop). Op zich netjes maar nu verteld hij er wel achteraan dat ze die nog niet eens allemaal kunnen leveren. Moeten we #$%#@ zo lang wachten kunnen ze ze nog niet fatsoenlijk leveren.
http://www12.cd-wow.nl/de..._3.php?product_code=18751Vads schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:11:
€9,95
Gratis bezorgen. Binnen een week in huis.
De resoluties zijn nog steeds hetzelfde, het wordt opgerekt. Maar je kan gebruik maken van een 16*9 resolutie (272*208 o.i.d.) en je kan een 320*240 film op 16*9 mode encoden zodat hij er uitgerekt normaal uit ziet (zoals een DVD speler ook doet).- is het met firmware 2.00 nu mogelijk om films op de memorystick te zitten met een resolutie van 480 * 272 en ze dan ook af te spelen. Of is het zo dat het wel mogelijk is om films vanaf de memorystick af te spelen op 480 * 272 maar dat de film eigenlijk maar 320 * 240 is en dat deze gewoon wordt uitgerekt.
Het beeld wordt nog steeds opgerekt, maar het ziet er wel goed uit in breedbeeld mode. Voor deze functies heb je wel een betere encoder nodig: Tip: http://www.pspvideo9.com
Gebruik PSPV9.-deze vraag is gelukkig iets korter: heb met de 3gp converter
3 - In de PSP past beide. Sony memorystick duo gaat tot 128 MB als ik me niet vergis en de duo pro is alles daarboven. Dus de 256, 512 en 1GBVads schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:11:
Vitor
4 - 32MB lijk me meer dan zat als je kijk naar de 8MB memorycard van de PS2. Ik weet niet wat jij allemaal kijk maar ik ga zeker voor de 1GB. Ik kijk zoveel TV series en Anime dat elk minuut in het openbaar vervoer benut moet worden
Assume there are no rules and it's one big free for all
Misschien een beetje suffe vraag, maar ik wil een vette racegame bij mn PSP dalijk en vroeg me af of iemand met beide games mij kan vertellen wat precies de verschillen zijn tussen
Ridge Racer en NFS:UR
Bij recensies komt RR er altijd beter uit, maar op in deze TS staat NFS weer ruim boven RR.. Dus ik ben er nog niet helemaal uit
Bij recensies komt RR er altijd beter uit, maar op in deze TS staat NFS weer ruim boven RR.. Dus ik ben er nog niet helemaal uit
dat komt omdat er onwijs veel mensen zijn die NFSU op de console/pc tof vinden en dus even meestemmen op basis van die mening.Bosmonster schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:40:
Misschien een beetje suffe vraag, maar ik wil een vette racegame bij mn PSP dalijk en vroeg me af of iemand met beide games mij kan vertellen wat precies de verschillen zijn tussen
Ik zou ook voor RR gaan dan... NFSU is niet zo... alhoewel ik die orgineel heb en RR niet
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ok dan
Lumines, Ridge Racer en Untold Legends worden het dan als die allemaal beschikbaar zijn op 1 september!
Lumines, Ridge Racer en Untold Legends worden het dan als die allemaal beschikbaar zijn op 1 september!
Ik vind Untold Legends ook een beetje tegenvallen hoor...
Mja, het is maar waar je van houd...
De nieuwe LOTR op de PSP lijkt me beter worden...
Mja, het is maar waar je van houd...
De nieuwe LOTR op de PSP lijkt me beter worden...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Das ook de enige waar ik nog een beetje over twijfel. Misschien maar beginnen met 2 games, ipv 3.
Untold legends is zeker wel cool, je moet het alleen niet al te vaak spelen want dan wordt het eentonig.
Maar het werkt gewoon met een dorpje waar je start, daar meot je eerst een paar missies doen en dan vervolgens ga je het dorp uit, en wekr je op een grote landkaart en meot je steeds allemaal opdrachten uitvoeren, dingen halen etc. En onderweg lekker beetje slashen en items verzamelen en je character aanpassen.
Maar als je dus non-stop gaat zitten spelen dan beginnen al die missies op mekaar te lijken en dan wordt het wat minder, maar als je elke dag ofzo een stukje doet blijft het wel leuk imho, en doe je er ook langer mee.
Verder is coded arms ook echt cool! Maarja, beetje zelfde als met untold legends, als je het teveel speelt gaan alle levels op mekaar lijken en wordt het eentonig.
Maar het werkt gewoon met een dorpje waar je start, daar meot je eerst een paar missies doen en dan vervolgens ga je het dorp uit, en wekr je op een grote landkaart en meot je steeds allemaal opdrachten uitvoeren, dingen halen etc. En onderweg lekker beetje slashen en items verzamelen en je character aanpassen.
Maar als je dus non-stop gaat zitten spelen dan beginnen al die missies op mekaar te lijken en dan wordt het wat minder, maar als je elke dag ofzo een stukje doet blijft het wel leuk imho, en doe je er ook langer mee.
Verder is coded arms ook echt cool! Maarja, beetje zelfde als met untold legends, als je het teveel speelt gaan alle levels op mekaar lijken en wordt het eentonig.
Ik denk dat ik er wel uit ben qua games keuze. Als ze op 1 September in de winkel liggen dan ga ik voor deze 3:
Lumines
Metal Gear Acid
Ridge Racer
Mij lijkt 150.000 units toch echt wel genoeg hoor voor de release in Nederland. Mocht het zo zijn dat ze dat aantal niet kunnen leveren, dan lijkt het mij zo dat daar wel een reden achter zit. Grotere landen zoals Duitsland gaan gewoon voor! Sony verkoopt in dat soort landen nu eenmaal meer units dan in ons kleine dorp. En als ik jullie een tip mag geven... Koop je PSP gewoon in Duitsland! Mediamarkt in Duitsland zit meestal een stuk lager qua prijs dan in Nederland. Zowel qua hardware als qua games. www.nedgame.com verkoopt de PSP al voor €239, en de games voor €45/€50. Naar schatting denk ik dat Mediamarkt Duitsland de PSP gaat verkopen voor €229, en de games voor rond de €40/€45. Woon je vlak bij de grens dan weet je dus waar je moet zijn 1 September
Lumines
Metal Gear Acid
Ridge Racer
Mij lijkt 150.000 units toch echt wel genoeg hoor voor de release in Nederland. Mocht het zo zijn dat ze dat aantal niet kunnen leveren, dan lijkt het mij zo dat daar wel een reden achter zit. Grotere landen zoals Duitsland gaan gewoon voor! Sony verkoopt in dat soort landen nu eenmaal meer units dan in ons kleine dorp. En als ik jullie een tip mag geven... Koop je PSP gewoon in Duitsland! Mediamarkt in Duitsland zit meestal een stuk lager qua prijs dan in Nederland. Zowel qua hardware als qua games. www.nedgame.com verkoopt de PSP al voor €239, en de games voor €45/€50. Naar schatting denk ik dat Mediamarkt Duitsland de PSP gaat verkopen voor €229, en de games voor rond de €40/€45. Woon je vlak bij de grens dan weet je dus waar je moet zijn 1 September
Anoniem: 134162
Ik heb hem nu bij Dynabite gepreorderd, samen met WipeOut.
De reden waarom ik m niet heb geiporteerd is dat als ik dode pixels heb kan ik geen nieuwe krijgen( volgens mij).
En bij dynabite krijg je een gratis joytech battery pack dr bij altijd handig zo'n ding denk ik dan
De reden waarom ik m niet heb geiporteerd is dat als ik dode pixels heb kan ik geen nieuwe krijgen( volgens mij).
En bij dynabite krijg je een gratis joytech battery pack dr bij altijd handig zo'n ding denk ik dan
Half uurtje heen en terug en dan ben je je winst al weer kwijt aan benzineAnoniem: 142894 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:48:
dat is mooi![]()
das voor mij een half uurtje rijden

Ik ben nog steeds overtuigd van de mediamarkt. Simpelweg no-questions-asked omruilen. Niet eens moeilijk doen over garantie of wat voor voorwaarden dus ook.Anoniem: 134162 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:56:
Ik heb hem nu bij Dynabite gepreorderd, samen met WipeOut.
Pre-orderen doe ik ook niet aan. 9:30 gaan ze open en lig ik voor de deur
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 23-08-2005 16:01 ]
Als ik je een tip mag geven ga niet wachten met de spellen kopen tot je op 1 september de psp haalt maar bestel ze nu al op lik-sang de meeste amerikaanse games ( psp is regiovrij qua games) zijn maar 40 euro en als je nog een html pagina maakt met hun banner erop waarmee je naar hun site gaat krijg je ook nog eens 4% per game terug (beter dan niets). en ze hebben geen verzendkosten bij de games dus het blijft goedkoop
denk dat ik het in ieder geval zo ga doen. let er wel op dat als j emeerdere games besteld je ze afzonderlijk van elkaar bvesteld (niet in 1 bestelling i.v.m. importheffingen (mag volgens mij tot 45 euro ofzo importeren zonder heffing, voor dit soort kleine bedragen doet de douane trouwens helemaal geen moeite.)
greetz mananddog
denk dat ik het in ieder geval zo ga doen. let er wel op dat als j emeerdere games besteld je ze afzonderlijk van elkaar bvesteld (niet in 1 bestelling i.v.m. importheffingen (mag volgens mij tot 45 euro ofzo importeren zonder heffing, voor dit soort kleine bedragen doet de douane trouwens helemaal geen moeite.)
greetz mananddog
Tsja als mensen dat willen zullen ze dat zeker doen. Het is niet alsof lik sang onbekend is.
Maar wat nu als je idd daar besteld en je pakje word bij de douane even bekeken. Dan kan je importkosten gaan betalen en ben je ineens hetzlefde kwijt of meer als wat je hier kwijt bent. Lijkt me toch wel een beetje zonde
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Anoniem: 93354
Lik-sang verzend games toch vanuit duitsland zodat je geen import kosten hoeft te betalen?
nou dat zou nog beter zijn want ze zijn wel de goedkoopste die ik kan vindenAnoniem: 93354 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:11:
Lik-sang verzend games toch vanuit duitsland zodat je geen import kosten hoeft te betalen?
Die gedachte had ik idd ook vrij lang. Tot ik bij mocht gaan betalen... Maargoed het blijft gokken héAnoniem: 93354 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:11:
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Anoniem: 132546
psp alvast maar gereserveerd (25 Juli, was de eerste daar
).
Samen met NFSU
Ridge racer niet omdat ik daar slechte ervaring mee heb op de ps1
Metal gear solid, vind ik niks aan
Samen met NFSU
Met die benzine prijzen van nu zeker ja.Bosmonster schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:00:
[...]
Half uurtje heen en terug en dan ben je je winst al weer kwijt aan benzine
[...]
Ik ben nog steeds overtuigd van de mediamarkt. Simpelweg no-questions-asked omruilen. Niet eens moeilijk doen over garantie of wat voor voorwaarden dus ook.
Pre-orderen doe ik ook niet aan. 9:30 gaan ze open en lig ik voor de deur
Bij de MM doen ze niet moeilijk over omruilen als je aan de volgende dingen houd.
- Binnen 14 dagen ruilen
- Alles moet er netjes uitzien
- krasje ergens op, gescheurde doos/geen doos of geschreven in de handleiding = jammer voor jou. Wordt niet terug genomen.
Ik werk bij de MM en je wil niet weten wat sommige mensen proberen terug te brengen.

EDIT: ik kijk net even op dimensionplus om te zien wat ik nou kwijt ben voor een game in NL. (Ik had nog geen idee) OMFG!!!!!!! weer worden de europeanen genaaid. €54,99 voor een game terwijl het in de amerikaanse/aziatische schappen ligt voor $39,99!!! Ik ga dat shit maar gewoon bestellen vanuit het buitenland.
[ Voor 16% gewijzigd door Alpha-sphere op 23-08-2005 16:25 ]
Gcshop.nl is wat sommige spelletjes betreft ook iets goedkoper.
Maar hoe zeker is het dat de europese versie ook regio-vrij wordt?
Die kans is vrij klein...Bosmonster schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:47:
Neem even aan dat je bedoelt dat de kans vrij klein is dat de PSP niet regio-vrij wordt
Ok.. kun je met US versies wel gewoon multi-playeren met mensen met een EU versie?
Zo ja, dan bestel ik mn games vast bij lik-sang
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 23-08-2005 17:52 ]
de europese versie wordt ook regiovrij de enige beperking die sony oplegd is dat je de umd's met films niet in alle psp's kan afspelen.Bosmonster schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:47:
Nu een serieus antwoord:Bosmonster schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:51:
[...]
Neem even aan dat je bedoelt dat de kans vrij klein is dat de PSP niet regio-vrij wordt
Ok.. kun je met US versies wel gewoon multi-playeren met mensen met een EU versie?
Zo ja, dan bestel ik mn games vast bij lik-sang
De PSP is REGIOVRIJ! @&%#$
Als je met een US RR tegen een EU RR wil spelen kan het zijn dat dit niet lukt, omdat de versies verschillen
hmm ik heb best een paar euro extra over voor multi-player.. dus dan koop ik ze wel lekker bij de mediamarkt..Anoniem: 131484 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:58:
[...]
Nu een serieus antwoord:
De PSP is REGIOVRIJ! @&%#$
Als je met een US RR tegen een EU RR wil spelen kan het zijn dat dit niet lukt, omdat de versies verschillen
Anoniem: 148409
Ik heb een paar vragen over de psp. Ik zit er over na te denken om er 1 te kopen
-Wat zijn nu allemaal de multimedia mogelijkheden van dit apparaat?
-is het makkelijk om video's/muziek van je pc naar de psp over te zetten?
Mart
Mart
Ga jij eens heel erg snel de Start Post lezen! Die is er niet voor niets, en dit zijn wel de simpelste vraagjes die er zijn mbt de PSP...Anoniem: 148409 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:30:
Ik heb een paar vragen over de psp. Ik zit er over na te denken om er 1 te kopen
Mart
Inderdaad, Europa wordt weer eens dik genaaid.
Stomme prutsers ook alles is hier gewoon veel duurder dan in de us of azie (kwaa elektronica) ik snap er geen hol, ligt dat aan belastingen of een heeft sony gewoon een veel te hoge advies prijs opgelegd
Stomme prutsers ook alles is hier gewoon veel duurder dan in de us of azie (kwaa elektronica) ik snap er geen hol, ligt dat aan belastingen of een heeft sony gewoon een veel te hoge advies prijs opgelegd
*sorry mensen klein technisch foutje*Anoniem: 134162 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:39:
Stomme prutsers ook alles is hier gewoon veel duurder dan in de us of azie (kwaa elektronica) ik snap er geen hol van, ligt dat aan belastingen of een heeft sony gewoon een veel te hoge advies prijs opgelegd
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 134162 op 23-08-2005 19:40 ]
De BTW over electronics in NL ligt op 19%. In Japan veel lager, dit kan al een verklaring zijn. Een andere verklaring misschien omdat de electronica niet in Europa wordt geproduceerd en dus te kampen heeft met hogere transportkosten.Anoniem: 134162 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:39:
Maar misschien een leuk idee voor iemand om er een profielwerkstuk/scriptie aan te wijden.
Dan moet je em gewoon importeren! Duurt natuurlijk wel wat langer dan ff naar de winkel lopen, maar dan heb je wel 2 voordelen.
1- Het is relatief goedkoper, gewoon een sh*tload aan games erbij. en je hebt de verzend kosten er weer uit. (games zijn online meestal 8-. goedkoper)
2- Je hebt de firmware versie 1.5, hierdoor kan je gebruik maken van Homebrew mods, cracks etc....
het is ook mogellijk om met V1.5 games down te loaden en te spelen vanaf je Memorystick.
(dit doe je natuurlijk alleen maar even om de game te testen ofdat hij wel goed genoeg is voor aankoop.
)
1- Het is relatief goedkoper, gewoon een sh*tload aan games erbij. en je hebt de verzend kosten er weer uit. (games zijn online meestal 8-. goedkoper)
2- Je hebt de firmware versie 1.5, hierdoor kan je gebruik maken van Homebrew mods, cracks etc....
het is ook mogellijk om met V1.5 games down te loaden en te spelen vanaf je Memorystick.
(dit doe je natuurlijk alleen maar even om de game te testen ofdat hij wel goed genoeg is voor aankoop.
2 dingen:
1e: kan je ook de mp3's die op je memory stick staan via stereo boxen dus zonder oordopjes zodat iedereen het kan horen
2e: wat raden jullie mij aan: nfsu rivals ( lijkt mij leuker ) / of / wipeout pure want die is veel mooier!
kheb ze alle 2 kwartiertje ff snel gespeeld en ga 1 sept m'n psp ophalen maar weet nog steeds niet met welk spel alvast bedankt!
1e: kan je ook de mp3's die op je memory stick staan via stereo boxen dus zonder oordopjes zodat iedereen het kan horen
2e: wat raden jullie mij aan: nfsu rivals ( lijkt mij leuker ) / of / wipeout pure want die is veel mooier!
kheb ze alle 2 kwartiertje ff snel gespeeld en ga 1 sept m'n psp ophalen maar weet nog steeds niet met welk spel alvast bedankt!
1. ja doe hem in je cd spelerjessepost schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:19:
2 dingen:

uumm ik snap de vraag niet echt, je wilt je kaartje via de stereo laten horen.. of wil je je psp aan je stereo aansluiten?
2. nfsu ziet er minder uit maar imho vind ik het minder eentonig dan wipeout pure.
ik bedoel de boxjes die boven het beeldschermpje zitten waardoor je het geluid hoort als je games aan het spelen bent
Da's apart, daar had ik juist HELE goede erveringen mee op de ps1Anoniem: 132546 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:17:
psp alvast maar gereserveerd (25 Juli, was de eerste daar).
Samen met NFSU
Een aantal hier die een leuke racer willen hebben:jessepost schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:19:
2 dingen:
Burnout Revenge!
Deze komt toch ook uit met de release?
Zit nu Burnout 3 op de PS2 te spelen, en het is echt een afwisselende en leuke racer. Een stuk meer dan "als eerste over de streep komen".
Omg sommige mensen lezen niet de startpost ofzo he? Waarom denk je dat die boxjes er zitten? Ja je kan er wel game geluid uit horen maar nee, als je mp3's erop af speelt dan hoor je opeens niks en dan MOET je helaas door je oordopjes luisteren..
de mensen bij sony dachten namelijk dat het asociaal zou zijn om te pimpen met het geluid van die psp boxen als je muziek wilt luisteren..

Je bedoelt Burnout legends. Deze komt bij dvdboxoffice pas uit op 14 septemberShiver23 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:20:
[...]
Een aantal hier die een leuke racer willen hebben:
Burnout Revenge!
Deze komt toch ook uit met de release?
Zit nu Burnout 3 op de PS2 te spelen, en het is echt een afwisselende en leuke racer. Een stuk meer dan "als eerste over de streep komen".
Waar halen jullie je buitenlandse games vandaan anders dan liksang?
[ Voor 9% gewijzigd door Alpha-sphere op 23-08-2005 21:53 ]
maar nou weet ik nog steeds niet welk spel jullie mij aanraden: nfsu rivals of wipeout pure?
ga zelf eens op zoek, wij kunnen niet ruiken welk spel jou meer plezier gaat brengen
Ik heb Wipe Out + Rivals.
Wipe out blijft me echt veel langer boeie, dit komt denk ik door de aankleding van de game en de sfeer die gewoon in de game hangt. Ook zijn er al 4 update-packs verschenen voor wipeout, deze bevatten nieuwe 'vliegtuigen', menu themes, tracks.
Toen ik rivals voor het eerst speelde kende ik het allemaal al een beetje, en was er snel op uitgekeken.
Mjah, het is natuurlijk een pure kwestie van smaak. Als je zelf een beetje re-search had gedaan naar de games had je de vraag hier niet hoeven stellen.
http://www.gamerevolution.com is een zeer goede site met reviews!
Wipe out blijft me echt veel langer boeie, dit komt denk ik door de aankleding van de game en de sfeer die gewoon in de game hangt. Ook zijn er al 4 update-packs verschenen voor wipeout, deze bevatten nieuwe 'vliegtuigen', menu themes, tracks.
Toen ik rivals voor het eerst speelde kende ik het allemaal al een beetje, en was er snel op uitgekeken.
Mjah, het is natuurlijk een pure kwestie van smaak. Als je zelf een beetje re-search had gedaan naar de games had je de vraag hier niet hoeven stellen.
http://www.gamerevolution.com is een zeer goede site met reviews!
[ Voor 19% gewijzigd door Wootism op 23-08-2005 22:24 ]
is het mogelijk om films die je hebt omgezet naar .mp4 met de avc codec af te spelen op je pc? mij lukt dit namelijk niet
en heb je genoeg aan een 512 mb memstick om films om te zetten, van zeg max 2-2,5 uur? of raden jullie toch echt de 1024 aan?
en heb je genoeg aan een 512 mb memstick om films om te zetten, van zeg max 2-2,5 uur? of raden jullie toch echt de 1024 aan?
PSP hopelijk voor 1september ophalen bij de game mania (belgie) daar kan je ook spellen huren
ben zeer benieuwd.
[ Voor 3% gewijzigd door DARKLORD op 24-08-2005 00:12 ]
Quicktime kan ook mp4 afspelenAnoniem: 141307 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 00:06:
is het mogelijk om films die je hebt omgezet naar .mp4 met de avc codec af te spelen op je pc? mij lukt dit namelijk niet
Hier geen problemen
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Je kan prima een film op een 512 kwijt, maar het irritante vind ik persoonlijk (ik heb momenteel alleen een 512 nog) dat je dan continu al het andere zowat er af moet gooien, want om goeie kwaliteit te houden wordt je film rond de 450 mb ofzo. Dus dan moet je steeds alle mp3's en evt homebrew of wat ook er weer afgooien om een film te kunnen kijken. Als je t geld hebt, zou ik echt voor de 1gb kaart of beter nog de 2gb kaart gaan. Want dat oneindig heen en weer kopieren voor elk dingetje wordt ik pers. best wel getikt van.
Ow en iemand riep nog over importeren dat je dan meer voordeel hebt omdat je dan een 1.50 psp krijgt... Das een misvatting denk ik, want alles wat je nu importeert is minimaal 1.51 of hoger hoor ik van alle kanten.
Ow en iemand riep nog over importeren dat je dan meer voordeel hebt omdat je dan een 1.50 psp krijgt... Das een misvatting denk ik, want alles wat je nu importeert is minimaal 1.51 of hoger hoor ik van alle kanten.
Dat AVC afspelen kan alleen met quicktime 7 previewAnoniem: 141307 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 00:06:
http://www.apple.com/quicktime/download/preview
Ik heb ongeveer 160-180mb per uur 'dvd kwaliteit' video, maar zoals gezegd is het makkelijker om er meer op kwijt te kunnen. Een beetje vogelen met de encoder instellingen wil ook wel eens helpen om meer op een stick te krijgen terwijl de kwaliteit ook omhoog gaat (PSPV9 1.62 met AVC Q25, en keyframe op 600 bijvoorbeeld)
Bij winsunx.com kan je nog 1.50 psp's bestellen.
[ Voor 10% gewijzigd door Aidix op 24-08-2005 10:13 ]
over pspvideo9:
wat houdt het 'keyframe interval' in?
waar staat dat QB10 QB30 etc. voor? wat is beter, hoger of juist lager?
Nieuwsitem op T.net:
Wat denken jullie?
Dit is natuurlijk heel erg vervelend, maar ik had (helaas) niet anders verwacht. Er waren problemen in Japan, in Amerika, en nu dus ook in Europa. In een reactie onder deze post wordt ook meteen gevraagd of Sony dan weer die dead-pixel-policy stugger maakt, wat betekent dat de PSP's niet omgeruild kunnen worden.Nadat de Europese lancering van de PlayStation Portable eerder al uitgesteld werd van maart naar september, schijnt Sony nu nog steeds niet voldoende voorraad in huis te hebben om aan de vraag te voldoen. In Nederland alleen al werden tot nog toe 150.00 exemplaren besteld door handelaars, maar Sony heeft al bekendgemaakt dat het niet zoveel PSP's zal kunnen leveren. Hoeveel handheldconsoles het bedrijf wel in voorraad zal hebben en kunnen leveren tegen 1 september wilde het niet kwijt. Naar verluidt situeren de problemen zich overigens niet enkel in de productiehallen van deze PSP's, maar zijn er ook niet voldoende promotiestands en ander reclamemateriaal beschikbaar om aan de vraag te voldoen.
PSPHet is niet de eerste keer dat Sony in de problemen komt bij de lancering van een nieuwe console. Ook in 2000, toen de Playstation 2 naar de Europese markt kwam, kon het bedrijf niet aan de vraag voldoen. Door de late lancering op de Europese markt zijn er al heel wat fans die hun PSP uit andere werelddelen hebben laten overvliegen, iets waar Sony niet onverdeeld gelukkig mee is.
Wat denken jullie?
Anoniem: 93354
Maar in Japan en de VS zijn meer dan genoeg voorraden, dan kunnen ze toch een deel van de productie voor europa gebruiken? aangezien er in jp en vs genoeg van die dingen zijn voor iedereen die er 1 wil.
Mwah ik snap geen hol van de denkwijze van sony... Je zou haast denken dat ze het ding hier niet op de markt willen brengen...
* Anoniem: 93354 pakt zijn DS maar weer op
Mwah ik snap geen hol van de denkwijze van sony... Je zou haast denken dat ze het ding hier niet op de markt willen brengen...
* Anoniem: 93354 pakt zijn DS maar weer op
ik denk dat je de psp bij een goeie winkel moet halen. zoals de mediamarkt, daar kun je _alles_ ruilen, zonder reden. (mits goed verpakt etc etc, aldus Alpha-sphere
)
maar ik vraag me af of je je PSP wel krijgt als je hem reserveert. Als de winkel gewoon te weinig aangeleverd krijgt, terwijl ze meer PSP's besteld hebben, dan hebben we een probleem, toch?
maar ik vraag me af of je je PSP wel krijgt als je hem reserveert. Als de winkel gewoon te weinig aangeleverd krijgt, terwijl ze meer PSP's besteld hebben, dan hebben we een probleem, toch?
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Anoniem: 126974
is die playgear praktisch????
of wat gebruiken jullie voor bescherming?
want ik wil niet dat mijn psp direct vuil of kapot gaat
en gebruiken jullie die screen protectors??
of iets anders?
of iets anders?
Volgens mij deed mediamarkt niet aan reserveringen voor de PSP, maar ik kan er naast zitten.johnneman schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 11:40:
ik denk dat je de psp bij een goeie winkel moet halen. zoals de mediamarkt, daar kun je _alles_ ruilen, zonder reden. (mits goed verpakt etc etc, aldus Alpha-sphere)
oh, nou ja, het gaat om het idee hehe
ik denk dat de freerecordshop ook niet echt moeilijk doet bij dode pixels.. volgens mij hadden ze zelfs in hun winkel folders hangen met ´plus dode pixel garantie´, op zelf uitgeprint a4 papier
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Bij elk keyframe schrijft hij het complete beeld weg als een soort .jpg. Hoe hoger die interval, hoe kleiner het bestand wordt. Maar voor/achteruit spoelen gaat op je PSP over die keyframes. Zet je hem op 600 (elke 600 frames zowiezo een keyframe, dus elke 20s bij 30fps) dan spoel je vooruit in stapjes van 20 seconden.Anoniem: 141307 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 10:31:
over pspvideo9:
QB is Quality Based. Daarmee stel je in wat de kwaliteit van het beeld moet zijn, ipv de bitrate. De encoder zorgt ervoor dat de kwaliteit constant blijft en past de bitrate aan, zo krijg je dus nooit dat bepaalde stukken er heel slecht uitzien en andere stukken juist goed. Vaak kan met die setting de filesize flink omlaag terwijl de kwaliteit juist flink omhoog schiet.
Bruikbare QB settings gaan van 30 (matige kwaliteit) tot 18 (bijna 100% perfect). Rond 28-25 heb je goed beeld en kleine bestanden.
Ik heb zelf de playgear case van logitech. Als je net zo voorzichtig bent met je spullen als ik dan is het een aanrader. Je PSP wordt er wel wat groter van, maar hij is echt goed beschermd. Wat ook handig is, is dat je hem voor je neer kan zetten als je bijv. in de trein een filmpje kijkt.Anoniem: 126974 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 11:44:
is die playgear praktisch????
of iets anders?
Ikzelf heb een Hori Screenprotector er ook nog bij zitten. Niet omdat ik bang ben voor krassen, maar vooral tegen de reflectie van het licht. Dit doet hij erg goed. En je hebt een stuk minder last van vette vingers en andere rommel op je scherm.
1GB sticks duur in NL? Nee hoor, hoe kom je erbij:
http://www.mwave.com/mwave/viewspec.hmx?scriteria=3655594
€66!! Scheelt gewoon €30 met de laagste (sandisk gaming) prijs in NL.
http://www.mwave.com/mwave/viewspec.hmx?scriteria=3655594
€66!! Scheelt gewoon €30 met de laagste (sandisk gaming) prijs in NL.
maar dan moet je importeren toch? dan kun je toch import kosten nog moeten betalen, hoeveel zijn die dan op 60 euro?
edit, maar afgezien van dat, is het zeker spotgoedkoop!
edit, maar afgezien van dat, is het zeker spotgoedkoop!
[ Voor 21% gewijzigd door johnneman op 24-08-2005 13:46 ]
Jammer maar helaas
Do you ship internationally?
Unfortunately, we do not currently ship internationally. We do require a US billing and shipping address. We do apologize.
@ trancsetter
Is het niet misschien interesant om webshop voor games in de first post op te nemen? Misschien nog met een korte omschrijving erbij.
Do you ship internationally?
Unfortunately, we do not currently ship internationally. We do require a US billing and shipping address. We do apologize.
@ trancsetter
Is het niet misschien interesant om webshop voor games in de first post op te nemen? Misschien nog met een korte omschrijving erbij.
[ Voor 31% gewijzigd door Alpha-sphere op 24-08-2005 14:15 ]
Op Schiphol liggen ze nog steeds voor 299 euro zei een vriend van mij. Maar nu de release zo dichtbij is denk ik dat je maar beter die paar dagen nog kunt wachten.
ik heb nog geen psp maar ben alvast een beetje aan het proberen met pspvideo9, maar krijg elke keer de volgende fout:
een pop-up met de vermelding: Input string was not in correct format
en als details het volgende:
See the end of this message for details on invoking
just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box.
************** Exception Text **************
System.FormatException: Input string was not in a correct format.
at System.Number.ParseInt32(String s, NumberStyles style, NumberFormatInfo info)
at pspVideo9.5ddce09685c583db.6cb77e1fce40b9ec(Object e0292b9ed559da7d, EventArgs fbf34718e704c6bc)
at System.Windows.Forms.Control.InvokeMarshaledCallbacks()
************** Loaded Assemblies **************
mscorlib
Assembly Version: 1.0.5000.0
Win32 Version: 1.1.4322.573
CodeBase: file:///c:/windows/microsoft.net/framework/v1.1.4322/mscorlib.dll
----------------------------------------
pspVideo9
Assembly Version: 1.0.2053.33820
Win32 Version: 1.0.2053.33820
CodeBase: file:///C:/Program%20Files/pspvideo9/pspVideo9.exe
System.Windows.Forms
CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/system.windows.forms/1.0.5000.0__b77a5c561934e089/system.windows.forms.dll
System
CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/system/1.0.5000.0__b77a5c561934e089/system.dll
System.Drawing
CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/system.drawing/1.0.5000.0__b03f5f7f11d50a3a/system.drawing.dll
PieChart
Assembly Version: 1.2.0.3
Win32 Version: 1.2.0.3
CodeBase: file:///C:/Program%20Files/pspvideo9/PieChart.DLL
System.Xml
CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/system.xml/1.0.5000.0__b77a5c561934e089/system.xml.dll
fnfqkew1
Assembly Version: 0.0.0.0
CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/system/1.0.5000.0__b77a5c561934e089/system.dll
y5qfcwbr
aefj2-ej
************** JIT Debugging **************
To enable just in time (JIT) debugging, the config file for this
application or machine (machine.config) must have the
jitDebugging value set in the system.windows.forms section.
The application must also be compiled with debugging
enabled.
For example:
<configuration>
<system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>
When JIT debugging is enabled, any unhandled exception
will be sent to the JIT debugger registered on the machine
rather than being handled by this dialog.
de filmpjes doen het wel gewoon, sommige zijn zelfs helemaal af en net zo lang als het origineel en dan geeft ie aan het eind van het omzetten van 't filmpje toch nog die foutmelding
erg vreemd....iemand met dezelfde problemen?
een pop-up met de vermelding: Input string was not in correct format
en als details het volgende:
See the end of this message for details on invoking
just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box.
************** Exception Text **************
System.FormatException: Input string was not in a correct format.
at System.Number.ParseInt32(String s, NumberStyles style, NumberFormatInfo info)
at pspVideo9.5ddce09685c583db.6cb77e1fce40b9ec(Object e0292b9ed559da7d, EventArgs fbf34718e704c6bc)
at System.Windows.Forms.Control.InvokeMarshaledCallbacks()
************** Loaded Assemblies **************
mscorlib
CodeBase: file:///c:/windows/microsoft.net/framework/v1.1.4322/mscorlib.dll
pspVideo9
Assembly Version: 1.0.2053.33820
Win32 Version: 1.0.2053.33820
CodeBase: file:///C:/Program%20Files/pspvideo9/pspVideo9.exe
System.Windows.Forms
CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/system.windows.forms/1.0.5000.0__b77a5c561934e089/system.windows.forms.dll
System
System.Drawing
CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/system.drawing/1.0.5000.0__b03f5f7f11d50a3a/system.drawing.dll
PieChart
Assembly Version: 1.2.0.3
Win32 Version: 1.2.0.3
CodeBase: file:///C:/Program%20Files/pspvideo9/PieChart.DLL
System.Xml
CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/system.xml/1.0.5000.0__b77a5c561934e089/system.xml.dll
fnfqkew1
y5qfcwbr
aefj2-ej
************** JIT Debugging **************
To enable just in time (JIT) debugging, the config file for this
application or machine (machine.config) must have the
jitDebugging value set in the system.windows.forms section.
The application must also be compiled with debugging
enabled.
For example:
<configuration>
<system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>
When JIT debugging is enabled, any unhandled exception
will be sent to the JIT debugger registered on the machine
rather than being handled by this dialog.
de filmpjes doen het wel gewoon, sommige zijn zelfs helemaal af en net zo lang als het origineel en dan geeft ie aan het eind van het omzetten van 't filmpje toch nog die foutmelding
erg vreemd....iemand met dezelfde problemen?
Je bedoelt een lijst met webshops, waar je wat kunt kopen? Zou misschien wel erg handig zijn ja. Ik neem aan dat het dan alleen om de Import-shops gaat, aangezien deze het goedkoopste zijn. De Nederlandse lijken mij dan niet echt nuttig.Alpha-sphere schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:12:
@ trancEsetter
Iedereen die webshops weet, mag ze naar me e-mailen. Liever niet hier posten, want dat vindt niemand interessant. Mijn E-mail staat in mijn profiel. bvd!
is er al een mooie grafische media player voor de psp ala media player?
[ Voor 9% gewijzigd door Dapie007 op 24-08-2005 18:40 ]
Deze is er nog niet. Het zou dan meteen ook onder software vallen die illegaal is, aangezien Sony nog geen toestemming heeft gegeven aan producenten om software te ontwikkelen voor de PSP (behalve spellen dan). Misschien dat dit in een firmware-upgrade komt, of dat Sony op een gegeven moment toch third-party developers hun gang laat gaan. Tot dan zullen we het met de ingebouwde muziekspeler moeten doen.Dapie007 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 18:23:
is er al een mooie grafische media player voor de psp ala media player? en zo ja waar?
Vragen of het er al is mag, maar als het illegaal is, en je vraagt waar je het kan vinden, dan is dit niet toegestaan op dit forum, en zul je een waarschuwing krijgen van een moderator.
Ik waarschuw alleen maar preventief, aangezien ik niet de indruk krijg dat je op zoek bent naar illegale apps.
http://www.mediamarkt.de/cd/verteiler/games/psp/
Niet zo geodkoop als ik had verwacht dus! Bij Media Markt kost de PSP ook gewoon €249. Je krijgt er dan wel nog een exclusieve sleutelhanger bij, èn een UMD film, Spiderman 2. Nou ja, ik heb Spiderman 2 toch al gezien, en een exlusieve sleutelhanger daar doe ik het eigenlijk ook niet echt voor... www.nedgame.com verkoopt de PSP al voor €239! Weliswaar zonder sleutelhanger en Spiderman 2, maar dan nog. Het is of €10 korting, of een sleutelhanger en Spiderman 2 er bij. Misschien dat de games bij de Media Markt goedkoper zijn dan hier in Nederland? Even afwachten nog maar...
Niet zo geodkoop als ik had verwacht dus! Bij Media Markt kost de PSP ook gewoon €249. Je krijgt er dan wel nog een exclusieve sleutelhanger bij, èn een UMD film, Spiderman 2. Nou ja, ik heb Spiderman 2 toch al gezien, en een exlusieve sleutelhanger daar doe ik het eigenlijk ook niet echt voor... www.nedgame.com verkoopt de PSP al voor €239! Weliswaar zonder sleutelhanger en Spiderman 2, maar dan nog. Het is of €10 korting, of een sleutelhanger en Spiderman 2 er bij. Misschien dat de games bij de Media Markt goedkoper zijn dan hier in Nederland? Even afwachten nog maar...
Spiderman 2 krijg je in NL toegestuurd nadat je de PSP hebt geregistreerd. Dus als het goed is kun je hem dus gewoon beter in NL kopen mocht je de film willen
Exclusieve Keycord. Dan is het nog erger... Maar volgens mij levert NedGame de amerikaanse PSP's, aangezien je er geen spiderman 2 bij krijgt. Het is overigens ook zo dat je bij de eerste miljoen kopers moet zitten om die umd te krijgen. Je moet je namelijk registreren op www.yourpsp.com en dan pas krijg je de umd thuisgestuurd.
Volgens mij levert Nedgame echt geen Amerikaanse PSP's hoor. Bij de verwachte release datum staat namelijk gewoon 1 September aangegeven. Als ze de Amerikaanse versies verkochten, dan kon je hem nu al bestellen neem ik aan.
Edit: Hoe zit het nu eigenlijk precies met die dode pixel garantie? Want ik zit echt niet te wachten op een half gare PSP die ik toegestuurd krijg. Dan kan ik natuurlijk beter hier bij mij in de stad even naar de Free Record Shop toe gaan en daar iemand om de oren slaan met dat ding als ie kapot is
Grapje natuurlijk... Maar daar kan ik natuurlijk wel beter terecht met dat soort dingen. Beter dan een kapotte PSP weer helemaal gaan versturen naar de webshop enz enz enz. Iemand een antwoord hier op?
Nou, dan reken er maar op dat je daar niet bij zult zitten. Het kan natuurlijk wel, maar houd maar beter rekening met het ergste. Geen Spiderman 2 UMD dus. Dan heb ik toch liever €10 korting hoorTranceSetter schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 19:07:
Exclusieve Keycord. Dan is het nog erger... Maar volgens mij levert NedGame de amerikaanse PSP's, aangezien je er geen spiderman 2 bij krijgt. Het is overigens ook zo dat je bij de eerste miljoen kopers moet zitten om die umd te krijgen. Je moet je namelijk registreren op www.yourpsp.com en dan pas krijg je de umd thuisgestuurd.
Edit: Hoe zit het nu eigenlijk precies met die dode pixel garantie? Want ik zit echt niet te wachten op een half gare PSP die ik toegestuurd krijg. Dan kan ik natuurlijk beter hier bij mij in de stad even naar de Free Record Shop toe gaan en daar iemand om de oren slaan met dat ding als ie kapot is
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 91628 op 24-08-2005 19:22 ]
Ja inderdaad. Wat ik wel ga proberen is om mijn PSP (japanse) te registreren en maybe dat ik dan alsnog de Spiderman UMD krijg. Niet dat ik het voor de film doe, maar meer om eens te zien hoe dat nou werkt met zo'n UMD-Video. Of het ook een beetje kwaliteit is, en gewoon voor de heb
Anoniem: 34043
in nederland hoef je niet bang te zijn voor dode pixels
want ze zijn verplicht dat ding om te ruilen
Bron? Voor zover ik weet is geen een winkel verplicht dode pixel producten te ruilen. Ligt maar net aan de winkelier.Anoniem: 34043 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 19:30:
in nederland hoef je niet bang te zijn voor dode pixels
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Eindelijks 2.0 firmware voor USA, niet dat ik ga updaten maar wil het jullie toch laten weten
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Anoniem: 133926
Goed idee, ook maar eens proberen. Ben ook wel erg benieuwd hoe zo'n umd video nou in elkaar zit. En voor de heb is altijd lekker. Gratis=gratis, en we zijn niet voor niets Nederlanders!Of het ook een beetje kwaliteit is, en gewoon voor de heb
Denk dat vrij weinig mensen hem zullen updaten. Ikzelf zal het pas doen als het echt nodig is, vind mn 1.50 nog veelste leuk.Eindelijks 2.0 firmware voor USA, niet dat ik ga updaten maar wil het jullie toch laten weten
Dat is wel nog een exclusiviteit die velen van ons hier zullen hebben, homebrew. Als dan toch iedereen straks met een PSP rond loopt, hebben wij tenminste onze homebrew (etc.) nog om mee te showen
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 133926 op 24-08-2005 19:57 ]
Toch vind ik het erg jammer dat er geen standaard pack verkrijgbaar is 1 September!
Een fatsoenlijke hoofdtelefoon heb ik namelijk zelf al, een memory stick ben ik ook van plan om te gaan kopen in verband met hogere opslag capaciteit, het hoesje is ook al niet echt toppie, een demo cd hoef ik ook niet echt, en een polsbandje is al helemaal crappy. Pfff, als ik hem koop betaal ik eigenlijk gewoon €50 te veel, en das toch een hele bundel geld!
Of zou die standaard pack er heel misschien toch stiekem komen? Als dat zo is dan wacht ik toch nog wel ff hoor
Of zou die standaard pack er heel misschien toch stiekem komen? Als dat zo is dan wacht ik toch nog wel ff hoor
Net een mailtje van Bartsmit gehad 
Gelukkig heb ik al 4 maanden een PSP.
Gelukkig heb ik al 4 maanden een PSP.
Misschien leuk voor luie mensen die zo goed als zeker op 1 sept. een PSP willen.Geachte internetklant,
Eindelijk is het zover: de door u gereserveerde Sony PSP is te bestellen bij
bartsmit.com!
Wilt u gegarandeerd een PSP? Reageer dan snel en u ontvangt een GRATIS PSP
accessoires kit t.w.v. 8,00 euro bij uw bestelling*. Klik op de link en u
kunt de console direct bestellen.
U ontvangt de PSP Value Pack
(http://www.bartsmit.com/w...bbladid=0&productid=80806)
dan op de dag van release (1 sept.) thuis!
Sony heeft dus al medegedeeld dat er in NL niet genoeg PSP's beschikbaar komen. Weet dus niet of ze dan de grote ketens voorrang geven. Logistiek gezien is het voor Sony veel makkelijker om eerst de grote verkooppunten te bevoorraden dan de losse games winkels. Degenen die de PSP bij hun favo gameshop hebben besteld moeten maar hopen dat die er genoeg binnen krijgen.
Dit topic is gesloten.