Het Playstation Portable topic Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.448 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Plus dat je er geen ruk meer op verdiend als ze (eindelijk) overal ter wereld te koop zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
De witte zijn all1 in jap verkrijgbaar..(How many times)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:16
martijnf schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 00:46:
kwam net door schiphol heen en daar liggen ze al volop in de schappen niet echt opgelet welke het precies is had niet veel tijd maar je kon ze al wel kopen :p
Was van de week ook op Schiphol, ze kosten daar momenteel 299. Het betreft hier de US valuepack. Spelen zijn btw erug duur ... 60 a 70 euro. Verder verkopen ze ook wat add-ons zoals hoesjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:22

Aight!

'A toy robot...'

Zou die witte eigenlijk hetzelfde kosten bij de Launch op 1 September?
Of komt hij later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-10 23:23

Mr.Qips

Meneer Kips dus

er is een nieuwe snes9x uit :D _/-\o_
volgens pspupdates is deze veel sneller dan de vorige, k heb alleen nog geen psp O-)
heeft iemand van jullie hem al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Net getest, werkt wel beter, maar mario kart gaat nog steeds niet op de goeie snelheid... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deslaw schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:58:
De witte zijn all1 in jap verkrijgbaar..(How many times)
Vriend van me had ze ook al in kuwait gezien (de witte versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElayZ schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:19:
Net getest, werkt wel beter, maar mario kart gaat nog steeds niet op de goeie snelheid... :(
en met processor speed op 333MHZ en frameskip op 2?

ik ga zelf ook ff proberen...

... Hij loopt in ieder geval wat lekkerder dan 0.3a, maar het kan nog beter.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ja heb ik ook geprobeerd, dan loopt het racen zelf redelijk tot goed, (kan beter hoor, tis niet echt de snelheid van de SNES) maar dan zijn de menu's weer veel te snel, vooral qua audio, als je dan van een race naar een gewoon scherm gaat hoor je de muziek ineens 3 keer versnellen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Mario Kart gaat vrij lekker op 333MHZ en frameskip op 2

Super Mario World daarentegen loopt bout. Maar een platformer moet natuurlijk echt perfect lopen om het een beetje speelbaar te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
Dat de witte in kuwait is gezien kan "bijna" niet, tenzij het all1 de doos is. Verder is hij nog niet eens officieel uit in japan, officieel komt hij alleen in japan uit dus de enige andere manier is dat het gewoon is geimporteerd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
In Japan is de witte PSP in ieder geval nog niet te koop in de winkels. Zodra dat wel het geval is laat ik er meteen een aantal naar NL komen.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Deslaw: Ja dan zal dat het wel zijn.
zou ook leuk zijn als er meerdere kleuren uitkomen. Die kapjes zijn ook lastig te vervangen volgens mij, anders had je makkelijk een kapje kunnen kopen en kunnen verwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dan sinds vandaag ook eindelijk een PSP (m'n pa heeft hem meegenomen tijdens een zakenreis in China; 167 euro voor een Value Pack), maar waar kan ik in Nederland voor niet al te veel geld leuke games kopen? Ik zag ze voor 60 euro in een zaakje in Den Haag liggen, maar dat vind ik een beetje overdreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
veel goedkoper dan rond de 50-60 euro zul je ze in de winkels iig niet vinden denk ik...

Zelfs op de zwarte markt in beverwijk vragen ze 57 euro voor een spel...

[edit] check ps2nfo site mensen, er zijn nu ripkits aan t komen voor te grote iso's :)

[ Voor 22% gewijzigd door ElayZ op 04-08-2005 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk maar op psp-spot.com daar staat het programma waarmee je alle umd's kan rippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde het graag een beetje legaal houden.. Vind het altijd wel leuk om een rijtje van die doosjes te hebben! Vroeg me alleen af of jullie wat goedkopere sites/winkels wisten voor originele games; helaas maar toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:10

DoctorV64

Cosmopoliet

Al zo vaak langsgekomen, importeren die games. Een stuk goedkoper en mooiere dozen :D
www.videogamesplus.ca
www.play-asia.com
en meer, lees de threads maar door.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
ik heb gister bij MediaMarkt die Logitech playAmp gehaald en het is een vet systeempje.\
Super geluid en cker relax voor op vakantie of gewoon in je kamer(of auto:D)!...ze kregen steeds meer accesoires en niet eens zo extreem duur....t setje was 49.99 en kwam met die makkelijke opberg etui!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:59

TDB

Randeazy schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:36:
ik heb gister bij MediaMarkt die Logitech playAmp gehaald en het is een vet systeempje.\
Super geluid en cker relax voor op vakantie of gewoon in je kamer(of auto:D)!...ze kregen steeds meer accesoires en niet eens zo extreem duur....t setje was 49.99 en kwam met die makkelijke opberg etui!
grappig hoe de psp accesoires eerder in Nederland te koop zijn dan de psp zelf !!. :)

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:58:
Ik wilde het graag een beetje legaal houden.. Vind het altijd wel leuk om een rijtje van die doosjes te hebben! Vroeg me alleen af of jullie wat goedkopere sites/winkels wisten voor originele games; helaas maar toch bedankt :)
Ik heb nog een aantal doosjes liggen in seal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 07:59
iedereen heeft het steeds over de Sandisk MS is die beter of sneller dan die van Sony ofzo want in prijs scheelt het echt niets in Nederland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:51
Randeazy schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:36:
Bij welke media markt heb je die gekocht dan. In Zwolle kon ik helemaal geen enkele accessoire vinden m.b.t de PSP. Ik heb het zelfs gevraagd en ze zeiden dat geen enkele MM wat had voor de PSP. Ze weten echt niks daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:42:
[...]
Ik heb nog een aantal doosjes liggen in seal ;)
Kan ik je per email bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
  • Laatst online: 06-11-2024
Flatwhite schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 15:03:
[...]

Bij welke media markt heb je die gekocht dan. In Zwolle kon ik helemaal geen enkele accessoire vinden m.b.t de PSP. Ik heb het zelfs gevraagd en ze zeiden dat geen enkele MM wat had voor de PSP. Ze weten echt niks daar...
Idem voor de media markt in maastricht...

Had het ook gevraagt. ( die verkoper zo van heb jij die al :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Zie mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt mail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb van de simpsons seizoen 16
15 afleveringen voor de psp
alleen kan op het i-net geen onderitelingen vinden ervoor
weet iemand waar ik ze kan vinde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
gast...

subtitles werken nog neit eens op psp, tenzij je ze hardcode in the video en dan omzet naar mp4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:27
Dapie007 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:47:
iedereen heeft het steeds over de Sandisk MS is die beter of sneller dan die van Sony ofzo want in prijs scheelt het echt niets in Nederland/
Vroeg ik me ook af..ik sta nu ook op het punt een 1gb memstick aan te schaffen.
Sony of Sandisk? Sandisk of Sony? 8)7 Welke is nu dus sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandisk

ergens een paar pagina's terug staat de link naar een test van Gamespot betreffende deze Msticks

even gegogeld :

http://hardware.gamespot.com/Story-ST-20872-2229-x-x-x

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment zit ik in Canada en heb de PSP al in de schappen zien liggen van de Walmart (300 $ Can

Nu heb ik een aantal vragen:
- is de Canadase versie regio vrij?
- hanteert Sony een no deadpixel policy
- is de stekker vervangbaar voor een Europese versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Laatst online: 07-10 01:25
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 01:14:
Op dit moment zit ik in Canada en heb de PSP al in de schappen zien liggen van de Walmart (300 $ Can

- hanteert Sony een no deadpixel policy
- is de stekker vervangbaar voor een Europese versie
Sorry, maar als je de search gebruikt, dan krijg je alle antwoorden waar je naar op zoek bent. En zelfs nog meer dan waar je op heb gehoopt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Representing the netherlands ;)

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~buixn/log/inthebin.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, je kunt hier alleen speciale Franstalige UMD's in spelen
- hanteert Sony een no deadpixel policy?
Ja, je hebt zelfs levenslange garantie op de PSP. Sony komt hem zelfs bij je thuis omruilen en doet er dan ook een gouden strikje omheen.
- is de stekker vervangbaar voor een Europese versie?
Helaas, dit lukt niet. Gelukkig bestaan er wel aparte generators (op diesel), welke een aparte ingang hebben waar je de Canadese versie van de lader zonder problemen in kunt stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 02:36:
[...]

Nee, je kunt hier alleen speciale Franstalige UMD's in spelen

[...]

Ja, je hebt zelfs levenslange garantie op de PSP. Sony komt hem zelfs bij je thuis omruilen en doet er dan ook een gouden strikje omheen.

[...]

Helaas, dit lukt niet. Gelukkig bestaan er wel aparte generators (op diesel), welke een aparte ingang hebben waar je de Canadese versie van de lader zonder problemen in kunt stoppen.
LOLLERSKATES :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

1. is de Canadase versie regio vrij?
2. hanteert Sony een no deadpixel policy
3. is de stekker vervangbaar voor een Europese versie
Gezien alle "leuke" reacties hierboven :O :

1. nee
2. er is volgens mij niets veranderd aan de Sony policy (en daar is al genoeg over gesproken).
3. je kan in een Canadese winkel (waarschijnlijk ook in Walmart) een los Europees stekkertje kopen waar je de Canadese stekker insteekt (als ik mij dat goed herinner kostte dat een dollar of 5). de voeding van je PSP kan namelijk 110 en 220 aan. Je kan ook later in Nederland een los kabeltje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

@prototype Doe je best zou ik zeggen

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check je mail

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

TDB schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 07:21:
[...]

Gezien alle "leuke" reacties hierboven :O :

1. nee
2. er is volgens mij niets veranderd aan de Sony policy (en daar is al genoeg over gesproken).
3. je kan in een Canadese winkel (waarschijnlijk ook in Walmart) een los Europees stekkertje kopen waar je de Canadese stekker insteekt (als ik mij dat goed herinner kostte dat een dollar of 5). de voeding van je PSP kan namelijk 110 en 220 aan. Je kan ook later in Nederland een los kabeltje kopen.
1. Voor spellen is de PSP regiovrij. Voor UMD-films niet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstaaaaaaaaaaaart :O

excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:22
Ai, V2 is ook alweer half gekraakt...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

matthijst schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 19:36:
Ai, V2 is ook alweer half gekraakt...
Fucking useless :), wat die gast 'ontdekt heeft' is al MAANDEN bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:22
prototype schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 19:50:
Fucking useless :), wat die gast 'ontdekt heeft' is al MAANDEN bekend.
OK, voorlopig nog geen update naar 2.0 voor mij dus :D

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 11:14
ik ben nu in los angeles en ben van plan om een psp te gaan halen ,
vanmiiddag eerst even langs het japanse centrumpje aka little tokyo om te kijken of ze daar de japanse versie verkopen met waarschijnlijk 1.50 erop ..... anders ga ik daarna langs de standaard compu shop om daar een us psp te halen...

maar de us psp tegenwoordig zijn toch 1.52 ?? en weet iemand nog wat leuke adressen voor goedkope games?/accesoires voor de psp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff googelen en dan ga je direct wat info vinden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 19:59:
vanmiiddag eerst even langs het japanse centrumpje aka little tokyo om te kijken of ze daar de japanse versie verkopen met waarschijnlijk 1.50 erop ..... anders ga ik daarna langs de standaard compu shop om daar een us psp te halen...

maar de us psp tegenwoordig zijn toch 1.52 ?? en weet iemand nog wat leuke adressen voor goedkope games?/accesoires voor de psp ?
Volgens mij wordt 1.50 niet meer verkocht, maar je kan altijd vragen in de winkel of je even mag kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 19:59:

Ik heb net een psp uit de US, en er stond 1.52 op, dus ik neem aan dat ze dat allemaal nu zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Kan je zien aan de doos, als er een A staat is het 1.50 en bij een B 1.51 of hoger .. correct me if im wrong

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen of ik Lumines moet halen. Ik heb nu die soundtrack en t klinkt echt sexy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:01:
Ik zit te twijfelen of ik Lumines moet halen. Ik heb nu die soundtrack en t klinkt echt sexy :D
Het antwoord is daar heel simpel op: DOEN, meest geniale spel ever :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat er eerst ook over te twiijfelen, maar echt DOEN! Het is denk ik het meest simpel ogende psp spel van t moment, maar gruwelijk verslavend. Je zal t zelf wel merken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, ik zal het eens op vakantie overwegen :)

Welk programma gebruiken jullie btw voor het convergeren van films voor de psp. Ik heb op het moment Xilisoft PSP Video Converter, en opzich werkt hij wel, maar een vriend van mij zei dat hij PSP Movie Creator gebruikte en dat die makkelijker was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik ben nu de trotse bezitter van metal gear acid.

De dithering doet me echter eerder aan ps1 dan aan psp denken, maargoed, dit kan de pret niet drukken. Echt een topper dit!

Btw, school rumble is echt "palleti", iedereen die van anime houdt en mikal heet zou hem moeten downloaden..nu!! (ik laat je woendag wel wat eps zien anders ;) , lijkt op love hina, alleen dan op een school)

"

As you know homebrews do not work on 2.00 or 1.51 or 1.52. If you place a homebrew on a 2.00 PSP it wont run says corrupt data. I have made a homebrew that will go past that. it will actually stat loading up. Just with the PSP screen coming up and the music playing. The game is PSP tic tac toe. I want my named mentioned as I am register with you guys, My name is realritzcracker, ritzcracker, canesfan08. You are the first with this breaking news. so i would appreciate you to list my name by the download like with all your other members. This 2.00 homebrew was made by realritzcracker ritzcracker and canesfan08. This program is only for 2.00 owners. This homebrew will read as a update to 2.10. which is not real and the foler is named update cause UPDATE is the only folder the 2.00 psp will read as not corrupt and it has to be named as This homebrew was made by realritzcracker aka dico aka canesfan08 aka ritzcracker aka crisco
this will not update you psp this is for 2.00 version psp only. The 2.00 psp will only read the file UPDATE
as not corrupt any other file name in the game folder will read as corrupt. That is why the folder is named
UPDATE and the security of the 2.00 psp will only read updates. and the updates have to be higher then 2.00
so that is why it reads as psp version update 2.10 which is fake. This will not update your psp. This is only for
2.00 psp. I'm not responsible for your psp breaking. this is not a update and is only for 2.00 pspa update to not be corrupt. I also have a video of this working in the video you can see me filming with my bad digital camera showing you the version 2.00 the wallpaper function and the web browser the me going to the game file and running the homebrew
"

[ Voor 70% gewijzigd door Faust op 06-08-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:09

abeker

...

palleti???

enne die 'hack' is helemaal geen hack, het doet helemaal niets en het was bovendien allang bekend (het 'werkt' namelijk ook op 1.0/1.5/1.51/1.52).

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ja die text die erbij staat slaat echt nergens op... tig keer tzelfde.

Anyways, volgens dit bericht:

http://www.pspzone.nl/nieuwsitem.php?nid=676

zou er een PSP stand zijn op dance valley, nou ik heb een hele tijd in de rondte geblubberd vandaag, maar ik heb toch echt geen psp stand gevonden :( Overigens wel een gast gezien met in t rood PSP logo op zn shirt, maar was te ver buiten bereik om aan te spreken...

Iemand anders wat gezien?

En ff voor die gast die t vroeg, pspvideo9 werkt wel goed en easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 18:36
Net terug van vakantie en de PSP voor 1680 HKD gekocht (zo'n 170 euro), jap value pack. Snel maar een MS Duo Pro 1GB erbij gehaald, draait perfect =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 23:37
Wat ik me nu eigenlijk afvraag: ik ga 9 september 3 weken op vakantie naar de USA, maar ik wil naast de spellen die ik nu heb (Ridge Racer, Lumines en NBA Street Showdown) het liefst nog 1 of 2 toppertje(s) hebben voor in het vliegtuig, en uiteraard ook voor daarna ;) Is er op internet ergens een lijst met alle spellen die vanaf 1 september leverbaar zijn? Ook import is natuurlijk prima, als de keuze dan groter wordt (kiddyl?) :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Gewoon wachten tot 1 september. Het is helaas onduidelijk welke spellen op de NL markt komen. Wel heb ik begrepen dat voor de launch van de PSP zelf al een aantal spellen te koop zijn in de normale winkels. Ik heb het dus over EU spellen en niet de US spellen die sommige winkels ook verkopen. Uiteraard is het aanbod van import veel groter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
gisteren psp gehaald bij een grote electronica store genaamd fry's electronics

kostte 250 $ en ze hadden ook import spellen ...
maar toch ridge racerserbij gekocht voor 29.99$ :D

alleen last van 1 subpixel dus ik ga nog terug, en wat bleek nou , ze hadden in de vitrinie bij de gameafdeling alleen maar dozen met ' a' , ik helemaal blij en had de psp afgehaald bij de balie , bleek het een 'b' te zijn :( maja , ik ben wel op de hoogte als er nieuwe firmware hacks zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Kon je niet vragen of je een A mee mag nemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check dit nieuwe "movie dock". Erg wreed ding, al zeg ik t zelf!
Afbeeldingslocatie: http://www.geeks.com/imageshare/P/300x300/PSP-30007-box.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 16:44:
gisteren psp gehaald bij een grote electronica store genaamd fry's electronics

kostte 250 $ en ze hadden ook import spellen ...
maar toch ridge racerserbij gekocht voor 29.99$ :D

alleen last van 1 subpixel dus ik ga nog terug, en wat bleek nou , ze hadden in de vitrinie bij de gameafdeling alleen maar dozen met ' a' , ik helemaal blij en had de psp afgehaald bij de balie , bleek het een 'b' te zijn :( maja , ik ben wel op de hoogte als er nieuwe firmware hacks zijn.
Fry's Electronics LA zeker? Grappig, daar was ik laatst ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
Ik ben momenteel op vakantie in Frankrijk. Eén van de hoogtepunten (vrouw en 2 kids) is dan uiteraard een bezoek aan het lokale winkelcentrum. Wat schetst mijn verbazing: de lokale gameshop heeft de PSP gewoon in de vitrine liggen! Vraag: verkoopt u die dingen ook? Antwoord: Ja hoor! Hij had er maar 1 game bij (dat ATV dingetje), maar ik heb er nu wel lekker één.

Overigens zat er in hetzelfde winkelcentrum nog een gameshop (veel grotere), en daar kun je je alleen inschrijven voor 1 september.

Game on

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 06-10 11:48
alexbl69 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:15:
Ik ben momenteel op vakantie in Frankrijk. Eén van de hoogtepunten (vrouw en 2 kids) is dan uiteraard een bezoek aan het lokale winkelcentrum. Wat schetst mijn verbazing: de lokale gameshop heeft de PSP gewoon in de vitrine liggen! Vraag: verkoopt u die dingen ook? Antwoord: Ja hoor! Hij had er maar 1 game bij (dat ATV dingetje), maar ik heb er nu wel lekker één.

Overigens zat er in hetzelfde winkelcentrum nog een gameshop (veel grotere), en daar kun je je alleen inschrijven voor 1 september.

Game on
Ben zelf ook net twee weken in Frankrijk op vakantie geweest. Overal kon je je PSP reserveren voor 1 September. whaha, ik had de grootste lol. Allemaal van die kleine kinderen die promo-dozen checken, loop ik daar binnen met m'n PSP :D haha, die allemaal tegen hun ouders zeggen dat ze moesten kijken, haha.

Zo leuk he. Jammer dat er op 1 september verandering in komt. Van mij zou het nog wel even mogen duren voordat de PSP in europa gelaunched wordt.

als je nu gaat flamen, dan heb je me verkeerd begrepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Heerlijk is dat hé, jammer dat de PAL release 1 September al is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In spanje heb ik er in een hele kleine lokale winkel ook een paar zien liggen, naast de DS, en de PSP ziet er naast de DS heeeel mooi glimmend uit :) (niet dat ik ontevreden ben met mijn DS, verre van, die PSP ziet er alleen heel mooi strak uit). Stond alleen geen prijsje bij en ze hadden ook geen games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Dan kan je vervolgens daarna gaan patsen met een Witte PSP 8) . Ach, er blijft altijd wel iets bestaan wat anderen niet zomaar in elke willekeurige winkel kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo leuk he. Jammer dat er op 1 september verandering in komt. Van mij zou het nog wel even mogen duren voordat de PSP in europa gelaunched wordt.
Precies dezelfde gedachte hier. Wel jammer dat die PSP straks een massa apparaat wordt... Toch wel een lekker gevoel nu als je je PSP tevoorschijn haalt, al die reacties "Wow!" Best lekker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 23:37:
[...]

Precies dezelfde gedachte hier. Wel jammer dat die PSP straks een massa apparaat wordt... Toch wel een lekker gevoel nu als je je PSP tevoorschijn haalt, al die reacties "Wow!" Best lekker :p
ik denk dat er heel veel mensen zijn die de prijs van €250 te fors vinden, waardoor de psp toch nog een beetje een exclusive is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 23:41:
[...]

ik denk dat er heel veel mensen zijn die de prijs van €250 te fors vinden, waardoor de psp toch nog een beetje een exclusive is
Vooral de prijs van de games ligt ver te hoog. tientje eraf had zeker goed gedaan aan de verkoopstatistieken in Europa is mijn voorspelling. Wie gaat hier nou een spel kopen, terwijl als je hem inporteert hij 10 euro goedkoper is (incl. verzendkosten!). Ik niet in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is echt een kleine minderheid (dubbel? :P)die importeert. omdat zoveel mensen hier op GoT importeren lijkt het heel wat. maar de mensen die hier posten zijn echte die-hard liefhebbers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, kijk eens op Marktplaats, zoek naar PSP/PSP games... Er staan er heel wat aangeboden.. Ook van allerlei no-no's die 't gewoon van hun rijke papa hebben gekregen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
@desertstorm
idd, fry electronics LA

naja, ze zeiden tegen me dat het alleen maar dozen waren :p maar ik zag wel degelijk heel wat boxen onderin de vitrine , dus waarom zouden ze daar nou 'a' doosjes bewaren... volgens mij was het gewoon vriendjespolitiek want die gast die daar werkte op de afdeling had zelf ook een 'a' en wist de mogelijkheden ervan ;)

maar het is toch wel erg goedkoop bij fry's , fifa soccer kost bijvoorbeeld 24,99$ ! en ridge racer en lumines waren beiden 29,99$ , moet er nog een keer naar toe gaan om mijn psp om te ruilen omdat hij 1 witte pixel heeft die blijft branden , rechts in het midden , kvind het niet erg storend maar als ik er langskom dan ga ik wel ff kijke ..

en btw, als je een mini b usb kabel koopt voor je psp , wordt je psp dan ook opgeladen ? want ik heb hier een 12volt (autostekker) - usb adapter dus daarmee kan ik usb oplaadbare apparaten via de auto of vliegtuig opladen , en kan dat ook met de psp ? want dan sla ik 2 vliegen in 1 klap omdat ik dan 'en een oplaadkabel en datkabel heb...

naja, zover mijn post vanuit la , terug naar de studio :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 04:23:
@desertstorm
idd, fry electronics LA

naja, ze zeiden tegen me dat het alleen maar dozen waren :p maar ik zag wel degelijk heel wat boxen onderin de vitrine , dus waarom zouden ze daar nou 'a' doosjes bewaren... volgens mij was het gewoon vriendjespolitiek want die gast die daar werkte op de afdeling had zelf ook een 'a' en wist de mogelijkheden ervan ;)

maar het is toch wel erg goedkoop bij fry's , fifa soccer kost bijvoorbeeld 24,99$ ! en ridge racer en lumines waren beiden 29,99$ , moet er nog een keer naar toe gaan om mijn psp om te ruilen omdat hij 1 witte pixel heeft die blijft branden , rechts in het midden , kvind het niet erg storend maar als ik er langskom dan ga ik wel ff kijke ..

en btw, als je een mini b usb kabel koopt voor je psp , wordt je psp dan ook opgeladen ? want ik heb hier een 12volt (autostekker) - usb adapter dus daarmee kan ik usb oplaadbare apparaten via de auto of vliegtuig opladen , en kan dat ook met de psp ? want dan sla ik 2 vliegen in 1 klap omdat ik dan 'en een oplaadkabel en datkabel heb...

naja, zover mijn post vanuit la , terug naar de studio :P
De psp laad zich niet op via usb als hij aangesloten is met de computer.
Maar in een auto of vliegtuig weet ik het niet. Welke games hadden ze nog meer dan? echt goedkoop joh die prijzen :) www.outpost.com , hmm de prijzen op de fry's store site zijn toch wat anders dan je zei. Welke games hadden ze nog meer voor cheap dan ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Sony sleept Lik-Sang voor de rechter
Lik-Sang.com wordt door Sony voor de rechter gesleept wegens het verkopen van PSP's aan klanten uit Europa. Sony vindt het namelijk een drama dat op deze manier de zogenaamde "Trade Mark"-rechten worden geschonden door het verkopen van PSP's met de bijbehorende accessoires en games.

Daar komt nog eens bovenop dat Lik-Sang het copyright van Sony heeft geschonden door naar een PSP-handleiding te linken in hun nieuwssectie aan het begin van juni. Op veertien juni heeft Lik-Sang de link toen verwijderd, nadat de advocaten van Sony dreigden met een rechtzaak.

Pascal Clarysse, marketing manager bij Lik-Sang had er het volgende over te zeggen:
This is the most aggressive move against its own customers that a console manufacturer has ever taken in the 30 year history of videogames. Sony wants to completely cut hardcore gamers away from items released in Japan or anywhere else outside their own country. A very active part of the gaming community has been enjoying Japanese gaming culture for over two decades, and that's what the Empire is now willing to destroy.
Mensen die een PSP hebben besteld bij Lik-Sang hoeven niet bang te zijn dat hun order nu niet meer doorgaat. Ze gaan namelijk voorlopig gewoon door met het leveren van PSP's.

http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3666

[ Voor 4% gewijzigd door Icelus op 08-08-2005 13:50 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Sjonge jonge, triest hoor, wat maakt t in godsnaam uit waar je m koopt, als ze de winst maar pakken. Of je m nou hier of in japan koopt, t gaat toch allemaal naar sony.

Ze moeten gvd blij zijn dat mensen helemaal de moeite doen om via een omweg een PSP te kopen.
Eerst gaan ze m zelf regio vrij maken, en vervolgens mekkeren dat mensen gaan importeren, ja gek hé?? Zeker als je als europa ALTIJD met dit soort dingen tig tijd moet wachten voor het eens een keertje hier uit komt.

[ Voor 14% gewijzigd door ElayZ op 08-08-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Mh ik hoop dat dit geen gevolgen heeft voor Liksang. 2 jaar terug hadden ze ook al een keer last gehad van juridische procedures en zijn ze even uit de lucht geweest. Het had toen te maken met modchips etc. Maar dat doen ze sindsdien ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
ik ben van plan om voor mijn vakantie een psp te kopen.. ga pas in september..
maar zit me af te vragen of het misschien niet handiger is om 'm op vakantie te kopen.

weet iemand of ze in curacao de US psp's hebben, of worden dat gewoon de EU psp's?
(us psp's zijn toch goedkoper dan de EU psp's)

of misschien toch een witte bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 13:57
Hoi, ik heb een vraagje en ik weet niet of dit in de policy van dit topic past, maar ik weet niet waar ik mijn heil anders moet zoeken ;)

Ik heb op internet een nieuwe PSP value pack gespot voor $145 bij een groothandelaar. Check http://www.mobiletech.tv/inc/pdetail?v=1&pid=176 Tevens verzenden ze tot 25 augustus gratis wereldwijd.

Helaas, deze groothandelaar verkoopt alleen voor bedragen boven de $500. Mijn vraag was dus: iedereen die geinteresseerd is, mail me, dan kunnen we misschien samen wel wat regelen! Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

eqjim schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 15:44:
Hoi, ik heb een vraagje en ik weet niet of dit in de policy van dit topic past, maar ik weet niet waar ik mijn heil anders moet zoeken ;)

Ik heb op internet een nieuwe PSP value pack gespot voor $145 bij een groothandelaar. Check http://www.mobiletech.tv/inc/pdetail?v=1&pid=176 Tevens verzenden ze tot 25 augustus gratis wereldwijd.

Helaas, deze groothandelaar verkoopt alleen voor bedragen boven de $500. Mijn vraag was dus: iedereen die geinteresseerd is, mail me, dan kunnen we misschien samen wel wat regelen! Alvast bedankt.
Een PSP voor $145 ?!?!? hmmmmmmmm................ Zeker weten dat dit zuivere koffie is ?! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

uh en betalen met Western Union, yeah right ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 07-10 13:41

Bosmonster

*zucht*

.tv domein (geen whois, anoniem)
Western Union betaling (anoniem) bij een bedrijf uit UK

-> scam :P

User 'eqjim' -> scammer? (1 post... en dat is naar overduidelijke scam site)

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 08-08-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Bosmonster schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:45:
.tv domein (geen whois, anoniem)
Western Union betaling (anoniem) bij een bedrijf uit UK

-> scam :P

User 'eqjim' -> scammer? (1 post... en dat is naar overduidelijke scam site)
Tot zover eqjim........ terug naar de studio..... back to the topic.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 00:12

OMX2000

By any means necessary...

Begrijp ik het nou goed dat de PSP in Europa de zelfde regiocode krijgen als de Japanse PSP's? Zo ja dan zou je dus, zonder firmwarehacks, Europese spelletjes spelen op een witte PSP.
Als dat klopt dan hoop ik dat Sony Lik-Sang met rust laat, zodat ik een witte kan bestellen bij hun.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 13:57
Heey, ik heb ook even gezocht naar die mobiletech.tv, en ik heb eerlijkgezegd ook een beetje het idee dat het oplichterij is... Er zijn geen referenties naar ze te vinden op internet, en ze vragen inderdaad belachelijk lage prijzen. 65 E voor een ipod shuffle...
iig mijn excuses voor mijn post, Ik ben echt geen scammer :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
OMX2000 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:36:
Begrijp ik het nou goed dat de PSP in Europa de zelfde regiocode krijgen als de Japanse PSP's? Zo ja dan zou je dus, zonder firmwarehacks, Europese spelletjes spelen op een witte PSP.
Als dat klopt dan hoop ik dat Sony Lik-Sang met rust laat, zodat ik een witte kan bestellen bij hun.
Spellen kunnen op elke PSP gespeeld worden. Alleen UMD films hebben te maken met de regio codering. Een witte PSP kan ik trouwens ook aan komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Op Pspparty.nl is te lezen dat de Duitse psp's worden geleverd met 1.52 + een umd demo met 2.0 er op. Maakt op zich niet uit, want op 1.52 kan je toch geen homebrew draaien :(

[ Voor 65% gewijzigd door Ronwiel op 08-08-2005 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElayZ schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 15:06:
Sjonge jonge, triest hoor, wat maakt t in godsnaam uit waar je m koopt, als ze de winst maar pakken. Of je m nou hier of in japan koopt, t gaat toch allemaal naar sony.

Ze moeten gvd blij zijn dat mensen helemaal de moeite doen om via een omweg een PSP te kopen.
Eerst gaan ze m zelf regio vrij maken, en vervolgens mekkeren dat mensen gaan importeren, ja gek hé?? Zeker als je als europa ALTIJD met dit soort dingen tig tijd moet wachten voor het eens een keertje hier uit komt.
het ligt iets anders dan je denkt.

sony europe
sony amerika
sony japan
is welliswaar 1 bedrijf
alleen gaat het geval dat ze wel conqueren op de jaar cijfers.

als iedereen een japanse of amerikaanse psp koopt dan heeft scee minder omzet
en moeten ze zich verandwoorden bij scej die op zijn beurt dan weer kijkt naar de amerikaanse cijfers.

al het geld gaat naar sony
maar er is wel een onderlingen conqurentie
om de druk een beetje op te voeren.

om zo meer te verkopen.
daarom doet scee een beetje moeilijk over dat importen
zij zien een berg geld mislopen!!

nintendo en microsoft hanteren deze strategie niet
dat gaat allemaal naar microsoft games in algemeen en nintendo algemeen.

alleen scea scej scee conqueren vriendelijk onderling!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
owja ok, daar zit wel wat in natuurlijk..

Maar zouden ze zo vreselijk veel mislopen dan?

Ik bedoel, hoeveel mensen zouden er een psp importeren, relatief gezien?

Handjevol... paar honderd... naja wel iets meer denk... maar heel veel meer zal t echt niet zijn gok ik.
Ze pakken echt hun winst wel als ie eenmaal uit is hier, dan worden er toch wel miljoenen verkocht.

[ Voor 14% gewijzigd door ElayZ op 09-08-2005 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 00:50:
[...]
het ligt iets anders dan je denkt.

sony europe
sony amerika
sony japan
is welliswaar 1 bedrijf
alleen gaat het geval dat ze wel conqueren op de jaar cijfers.
Dan is er geen sprake van eerlijke "concurrentie": terwijl de collega's in Amerika en Japan bijzondere leuke jaaromzetten draaien vanwege het feit dat de PSP daar al heel lang te koop is, kan de Europese Sony pas vanaf 1 september profiteren van de PSP verkoop. Leuke eindejaars borrel wordt dat !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
Kun je met de standaard 32 mb memorystick die je bij de valeupack krijgt gewoon internetten op je psp?
Is dit genoeg geheugen voor te internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

TDB schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 07:07:
[...]

Dan is er geen sprake van eerlijke "concurrentie": terwijl de collega's in Amerika en Japan bijzondere leuke jaaromzetten draaien vanwege het feit dat de PSP daar al heel lang te koop is, kan de Europese Sony pas vanaf 1 september profiteren van de PSP verkoop. Leuke eindejaars borrel wordt dat !! :)
En je denkt niet dat dit in de progrnose wordt meegenomen? :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Shiver23 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:23:
[...]

En je denkt niet dat dit in de progrnose wordt meegenomen? :)
Ik werk al genoeg jaren in de financiële wereld om te weten dat prognoses niets zeggen........... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruudvdsanden schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 08:55:
Kun je met de standaard 32 mb memorystick die je bij de valeupack krijgt gewoon internetten op je psp?
Is dit genoeg geheugen voor te internetten?
Volgens mij heeft de grootte van jeMS helemaal niks met het hele internetgebeuren te maken.

correct me if i'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogstens voor het opslaan van tijdelijke files, als de psp browser dat al doet.

Maar ik snap ook dat gemier om het importeren niet. In Japan verkopen ze 22 a 25000 psp's per week? Volgens mij zijn er in al die tijd lang niet zoveel psp's geimporteerd. Waarom zo moeilijk doen over de verkoop die je er in minder dan een week al uitheb? (Neem aan dat de verkoop hier wel wat hoger zal zijn omdat hier meer mensen wonen).

Het lijkt me niet dat ze het voor de handelsmerken doen, hun verkopen de psp hier niet officieel dus dan lijkt het mij ook niet dat ze daardoor in de problemen zullen komen?

imho maak je zo alleen maar je klanten boos, en het lijkt mij dat je dat toch niet graag wil (al is sony de laatste tijd imo toch al niet erg lekker bezig mbt hun klanten/fans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
De MemoryStick wordt inderdaad puur en alleen gebruikt voor het opslaan van tijdelijke pagina's/bestanden en voor het opslaan van bijvoorbeeld afbeeldingen e.d.

De buffer wordt door het PSP-geheugen zelf geleverd, en als je dan een site bekijkt met bijvoorbeeld een afbeelding van 1280x1024 erop, dan wordt er al een melding gegeven dat er niet meer ruimte beschikbaar is. Met mijn 1 GB stick, kan ik er dus makkelijk vanuit gaan dat hiervoor niet de memorystick gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Laatst online: 19-08 07:59
konings die van mij is ook binnen wel nog even 54,84 e moeten aftikken aan de belasting maar wat wil je als hij van japan naar utrecht naar india en weer terug naar utrecht wordt gestuurd dan komt hij langs zo veel douanes er moet er toch wel 1 opletten!

versie 1.5 is het dus lang leve de lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is ondertussen een hack uit door een zekere MFDOOM waardoor je een 4gb sony memorystick pro op je psp te krijgen , ipv een duo.

lees er op volgende url meer over

http://www.pspupdates.com...0-prototype-4gb-hack.html

dit opent perspectieven voor de mensen die games spelen via hun ms volgens mij , ook kan je nu films kijken in betere kwaliteit en meer homebrew opslaan _/-\o_
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.