Het Playstation Portable topic Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.432 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Splash schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:52:
[...]

\0/ dat is ook niet de bedoeling jongen, je kan die set ergens op een tafel ofzo zetten, en dan de psp erin zodat je een beetje fatsoenlijk naar je muziek kan luisteren.
Oh lol, ik dacht dat het de 'ultieme game experience' moest zijn tijdens het spelen. :P

[ Voor 12% gewijzigd door MaZo op 29-07-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Qips schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 15:52:
Mijn tante doet een china-reis en zit de laatste dag ook in HongKong, dus heb ik haar gevraagd de PSP dan mee te nemen :) . Het probleem is alleen dat ze niet wist wat het was (toen heb ik wat plaatjes gestuurd...). Ik heb de Sony-winkels voor haar opgezocht (zie: mijn website) maar kan ik haar ook vragen of ze het bij 'water-import' winkeltjes kan halen? Of denken jullie dat het dan fout gaat? Ik heb ervaring met de Canarische Eilanden dat er veel nep en kapot tussen zit in dat soort winkeltjes...
Mijn ervaring is zo, koop je het niet bij een keten zoals Fortress en Toys 'R Us, dan heb je vaak te maken mijn grijze import. Het zijn vaak van de kleine zaakjes in grote winkelcentra. Pas op voor kleine winkeltjes in toersitengebieden zoals Tsim Sha Tsui, die rippen je waar je bijstaat. Als je toch voor grijze iimport gaat, dan zou je, zoals Doc zei, naar Sham Sui Po of Mong Kok Sin Tat mall moeten gaan.

Ik koop ALTIJD grijze import. Het verschil tussen grijs en niet grijs is de garantiebepaling. Bij normale import kan je terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht en die regelen de rest. Koop je grijs, dan is de garantie ook grijs. Dat houdt in dat je eigenlijk geen garantie heb (alleen garantie in JAPAN), sommige zaken willen het wel voor je terugsturen, maar niet iedereen doet dat. De garantie is dus eigenlijk ook grijs.

Voorbeeld, toen ik mijn PSP haalde (voor 1780 HK$ value pack) vroeg ik naar de garantiebepalingen. De man was erg aardig en zei dat er bij problemen gewoon bemiddeld werd, ik kon gewoon terug naar zijn winkeltje en hij zou het opsturen. In hetzelfde winkelcentrumpje heb ik een DS gehaald. Ik vroeg wederom om de garantiebepaling. De man ontweek die vraag en zei dat ik bij de importeur moest zijn "ergens" in Tsuen Wan. Geen adres, geen naam... niks. c.q. je hebt geen garantie!

Aangezien je het toch meeneemt naar NL, dan maakt het niet uit of je garantie nou in HK zit (normale import) of in Japan (grijze import), want uiteindelijk is het moeilijk te gebruiken. Ik koop dus mijn spullen altijd GRIJS. Let wel op dat je je spullen goed bekijkt voordat je het koopt, Ik heb luie pixels die niet zwart kleuren. Aangezien de PSP alleen zwart kleur als je opstart, zag ik die luie pixels niet (het zijn er nog al wat.....). Maar goed. Hopelijk heb je wat aan dit verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 19:11:
[...]

Mijn ervaring is zo, koop je het niet bij een keten zoals Fortress en Toys 'R Us, dan heb je vaak te maken mijn grijze import. Het zijn vaak van de kleine zaakjes in grote winkelcentra. Pas op voor kleine winkeltjes in toersitengebieden zoals Tsim Sha Tsui, die rippen je waar je bijstaat. Als je toch voor grijze iimport gaat, dan zou je, zoals Doc zei, naar Sham Sui Po of Mong Kok Sin Tat mall moeten gaan.

Ik koop ALTIJD grijze import. Het verschil tussen grijs en niet grijs is de garantiebepaling. Bij normale import kan je terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht en die regelen de rest. Koop je grijs, dan is de garantie ook grijs. Dat houdt in dat je eigenlijk geen garantie heb (alleen garantie in JAPAN), sommige zaken willen het wel voor je terugsturen, maar niet iedereen doet dat. De garantie is dus eigenlijk ook grijs.

Voorbeeld, toen ik mijn PSP haalde (voor 1780 HK$ value pack) vroeg ik naar de garantiebepalingen. De man was erg aardig en zei dat er bij problemen gewoon bemiddeld werd, ik kon gewoon terug naar zijn winkeltje en hij zou het opsturen. In hetzelfde winkelcentrumpje heb ik een DS gehaald. Ik vroeg wederom om de garantiebepaling. De man ontweek die vraag en zei dat ik bij de importeur moest zijn "ergens" in Tsuen Wan. Geen adres, geen naam... niks. c.q. je hebt geen garantie!

Aangezien je het toch meeneemt naar NL, dan maakt het niet uit of je garantie nou in HK zit (normale import) of in Japan (grijze import), want uiteindelijk is het moeilijk te gebruiken. Ik koop dus mijn spullen altijd GRIJS. Let wel op dat je je spullen goed bekijkt voordat je het koopt, Ik heb luie pixels die niet zwart kleuren. Aangezien de PSP alleen zwart kleur als je opstart, zag ik die luie pixels niet (het zijn er nog al wat.....). Maar goed. Hopelijk heb je wat aan dit verhaal.
mooie verhaal maar heb jij je psp valuepack in MongKok gehaald of in Sham Sui Po en is dit lang geleden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 19:28:
[...]

mooie verhaal maar heb jij je psp valuepack in MongKok gehaald of in Sham Sui Po en is dit lang geleden :9~
Het was ergens in april, dus niet echt erg lang geleden. Ik denk dat het nog steeds rond de 1750 HK$ kost. En iedereen koopt daar de Value Pack, want voor die 5 euro, hoef je dat niet te laten (1730 HK$ voor normale pack of 1780 HK$ voor Value pack = keus snel gemaakt). Ik heb hem uiteindelijk in Mong Kok gehaald. Ik moet erbij zeggen dat Mong Kok erg groot is en het eindigt bij Tsim Sha Tsui. Koop je hem dus niet in Sin Tat mall in Mong Kok, koop hem dan in Sham Sui Po, want hoe dichter je bij Tsim Sha Tsui komt, hoe meer tourist traps je tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thx voor alle info.
maar je hebt geen problemen met je psp qua kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
FF in het kader van lekker vreemd...
CAUTION: This update is only for customers who obtained PSP (PlayStation Portable) for Japan which model number is PSP-1000 or PSP-1000 K. Upon completion of preparing, we will announce update information for the other countries/areas customers via SCE Group Web Site or other channels . For theses customers who obtained PSP in the other countries/areas, please DO NOT update PSP through this web site.
En dat haal ik dus van http://www.playstation.jp/psp/update/ud_01.html af...

Owja, hoe zit het met het vervangen van de psp bij dode pixels @ de EU launch??? In de TS wordt er in ieder geval niks over gezegd.

[ Voor 11% gewijzigd door Ronwiel op 29-07-2005 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 21:02:
ok thx voor alle info.
maar je hebt geen problemen met je psp qua kwaliteit
Ja, je koopt iets in het buitenland voor een goedkopere prijs (je betaalt sowieso geen belasting in HK). In de economie is het regel dat risico en rendement positief afhankelijk van elkaar zijn (hoe meer risico je neemt, hoe meer rendement en vice versa), dus je loopt altijd wel wat risico. Ik heb het geluk gehad dat de producten die ik uit het buitenland haal het altijd naar behoren hebben gedaan. Maar aan de andere kant kan het ook anders uitlopen. Een vriend van mij en ik kochten tegelijk dezelfde MD speler in Osaka. Die van mij doet het nog perfect en die van hem is al 2 keer terug gestuurd.

Op zich zijn de producten van grijze import niet anders dan gewone import. Als er een winkel met opzet gare producten verkoopt, dan kan hij meteen de tent sluiten. Slechte geruchten gaan snel in HK en een misstap betekent soms al vaak het einde.

Het verhaal van grijze import kan je lang of kort maken. Er gaan geruchten dat sommige zaken die grijze import verkopen "zwarte handelaren" zijn. Ze modificeren producten en verkopen dat. Maar goed, in principe komt dat niet vaak voor en wordt grijze import in HK gezien als officiele verkoopbron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmaals bedankt voor info _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
not to be rude or anything, maar msn of mail anders ff over hongkong & co ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Nog 1 maandje en dan heb ik hem ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg hem 18 augustus duurt nog wel ff
want dan neemt een kennis hem mee naar Nederland. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 11:24:
ik krijg hem 18 augustus duurt nog wel ff
want dan neemt een kennis hem mee naar Nederland. :*)
Nog een kleine tip dan. Stel je kennis neemt hem mee uit het buitenland. Gooi dan de doos en boekjes weg en verpak de rest allemaal in plastic zakjes en cadeaupapier. Stel hij wordt door de douane in NL aangehouden, dan zijn ze minder snel geneigd om verpakte cadeautjes open te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
VOor de mensen die van plan zijn:

Ik heb deze Charge Craddle gekocht voor de PSP,
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images/170/psp-charge-cradle.jpg

Waarschuwing: Je kan geen muziek afspelen over externe boxen terwijl hij in de craddle staat! Was dus beetje dom van mij om dat ding te kopen, nou ga ik hem verkopen want dat was eigenlijk precies wat ik wou, afspelen terwijl hij daarin staat..

Nu ga ik maar gewoon voor de logitech playgear pocket, hehe, en de playgear visor..

Offtopic:
Heb nog zon bescherm Kap voor de PSP die je erop monteert en dan beschermt ie je beeldscherm, iemand geintereseerd? Die hebk nie meer nodig, doe em weg voor 5 eurie ofzo..en die craddle ook, voor 15 ofzo, tis een mooi ding, staat netjes en cool, maar heb em niet nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 11:33:
[...]

Nog een kleine tip dan. Stel je kennis neemt hem mee uit het buitenland. Gooi dan de doos en boekjes weg en verpak de rest allemaal in plastic zakjes en cadeaupapier. Stel hij wordt door de douane in NL aangehouden, dan zijn ze minder snel geneigd om verpakte cadeautjes open te maken.
jah is goed bedankt maar we stoppen ze meestal zonder doosje onder de kleren enzo.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey k kwam dit tegen op een site

i came across a small video file that supposedly fixes stuck pixels on the psp! well i got it and left it on repeat mode, and left it on for around 5 hours! By the way do not look at the video for 1 minute unless you want to do suicide and you cant find any other means to do it (seizure!). BTW it has also worked on laptops as well! Well the file is at download in our download section , and a link below ! Discuss it on the forums!

link http://pspcrazy.com/pspdo...elfixer(PSPCRAZY.com).zip

iemand die dode pixels heeft probeer eens uit en laat weten of het heeft gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
Bij een aantal mensen heeft het gewerkt, bij een aantal ook niet. Het lost ook op dat er luie pixels zijn maar ik heb gehoord (in vorig deel geloof ik) dat het ook luie pixels creeerd maar dat weetk niet zeker, anyway, in vorig deel staat meer over deze video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Idd, was al bekend.

Ik heb 3 pixels die alle kleuren behalve zwart worden, ik heb dat filmpje een poosje gedraaid, maar heeft weinig invloed gehad tot nu toe. Maar durf m ook idd weer geen nacht aan te laten ivm reports van mensen die juist meer luie pixels hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de PSP met de v2.0 firmware goed te gebruiken als portable internet-apparaat? Ik zoek iets van < 300 euro waarmee ik mijn mail kan checken, en waarmee ik op tweakers.net kan kijken :P En dan is die PSP toch wel errug mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey hey, zijn er mensen die ervaringen hebben met een PSP die gekocht is in China? hier (ik ben nu in China) verkopen ze het nu voor 160 euro (normaal) en 178 euro (valuepack).

Gelijk kopen denk ik dan.. maar het is toch China... Weet iemand iets van gejatte,neppe of afgekeurde PSP's op de markt?

Zooo cheap.. kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is bekend dat ze in China vrij makkelijk zijn in het patentrecht negeren en lekker een product verkopen/produceren. Tja, je kan de PSP zelf of de doos helemaal doorszoeken op autentiteitskenmerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 09:55:
Hey hey, zijn er mensen die ervaringen hebben met een PSP die gekocht is in China? hier (ik ben nu in China) verkopen ze het nu voor 160 euro (normaal) en 178 euro (valuepack).

Gelijk kopen denk ik dan.. maar het is toch China... Weet iemand iets van gejatte,neppe of afgekeurde PSP's op de markt?

Zooo cheap.. kan dat?
volges mij zijn er nog geen neppe psp op de markt in china,
want die dingen zijn moeilijk na te maken , maar kheb gehoord dat ze september wel neppe op de markt brengen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo cheap.. kan dat?
Er is een significant verschil tussen China en Hong Kong. De prijzen die je noemt gelden in ieder geval voor de Hong Kongse markt, dus zo goedkoop zijn ze ook weer niet (wel vergeleken met Europa natuurijk). Neppe dingen in China zijn trouwens zo van echt te onderscheiden, het nveau is bedroevend. Kijk naar het apparaat en stickers en meestal zal het wel een officieel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 12:58
Als je een beetje handig bent in hk, kan je al een standaard psp krijgen voor 130 euro. Ik vind 160 dan ook niet echt zo supergoedkoop.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Dat kan best kloppen hoor die prijzen, ik heb de mijne gewoon rechtstreeks uit een normale winkel in tokyo, en daar kostte die omgerekend 197 euro.(valuepack) En dat was dus gewoon normale verkoop, dus dan zal t in dat soort handeltjes voor inkoop prijs enzo zeker wel goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Yo gegroet PSP fanaten!

Ik verblijf momenteel op Rhodos, en ik wil jullie niet onthouden dat hier in zowat elke elektronica winkel PSP's zijn!!

Ze staan meestal naast de gameboy DS, en het is een akelig contrast. Alsof je 5 jaar vooruit in de toekomst kijkt (of 5 jaar terug, wanneer je eerst de PSP ziet).

Ze zijn alleen niet te koop ;( ,blijkt dat het promotie is ofzo. Raar dat we dat nog niet in Nederland hebben. Waarschijnlijk zijn het US versies.

Voor alle 2.0 player-haters;

http://psp.ign.com/articles/637/637459p1.html

in your face!!

Je moet ze echt naast elkaar zien op een 2.0 PSP, native of niet, het is echt stukken beter dan de vorige codec, die ook al goed te gebruiken was (vraag maar aan iemand met een 1Gb memorystick).

Nu nog even een encoder vinden en dan is het genieten geblazen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hou nou es op met je fanboy gedrag, mensen die dit topic lezen zijn geinteresseerd in de ontwikkelingen, games etc

niet in dit soort schreeuwige fanboy reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Heb je t zelf wel gelezen helemaal??
However, as many PSP videophiles have already become well aware of, Sony's video support on the PSP has been anything but next-gen. The company often uses proprietary encoders for its digital video hardware (including digital cameras, camcorders, Vaio laptop DVR applications, video-enabled cellphones, PDAs, etc.), and the PSP has inherited the mobile video standards instead of earning its own format. In layman's terms, we're getting video made to be played on a cellphone for our super-cool PlayStation Portables.
Want het hele stuk gaat er juist over dat we nog steeds met een gehandicapte versie AVC zitten en je zelf nog helemaal niet van die clips kunt maken e.d
Are things about to change now that SCE has introduced support for the new AVC codec in the latest update of PSP? Not quite. You still can't use QuickTime or Media Cleaner or any other standard encoder to make AVC videos, and there's still no folder support for PSP videos. What it at least has done is catch up its PSP movie playback support with the "alternative" applications, such as PSP Video 9 and iPSP. Beyond that, it introduces support for a promising new format that, while still hobbled by current limitations, may still make video watching on PSP a better experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
  • Laatst online: 06-11-2024
Faust schreef op zondag 31 juli 2005 @ 15:11:
Ik verblijf momenteel op Rhodos, en ik wil jullie niet onthouden dat hier in zowat elke elektronica winkel PSP's zijn!!

Ze staan meestal naast de gameboy DS, en het is een akelig contrast. Alsof je 5 jaar vooruit in de toekomst kijkt (of 5 jaar terug, wanneer je eerst de PSP ziet).

Ze zijn alleen niet te koop ;( ,blijkt dat het promotie is ofzo. Raar dat we dat nog niet in Nederland hebben. Waarschijnlijk zijn het US versies.
Klop idd ben zelf 3 winkels tegen gekomen op rhodos die de psp hadden liggen, waar uiteindelijk
maar 1 van de 3 spellen had. Voor de rest is het alleen maar show, en verkopen ze verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Ik zit hier in aruba, alleen de US editie is hier 350 euro :r
Jammer, anders kon ik nu al spelen :(

Ze verkopen hier ook ScreenProtectors voor 15 dollar. Kopen of niet }:O (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Laatst online: 13:33
Voor de gelukkigen met 1.50 of lager: er zit een pdf reader aan te komen voor de psp :) Ik heb een beta, en die werkt uitstekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiero 206 euro ex. tax (USA) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
LOL, en als ik mensen zoals ik nou niet eens willen upgraden voor die video shit? Ik kan homebrew draaien, 2.0 users niet, in their face? En wat als er opeens een homebrew DivX of XviD codec uit komt? In their face?

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
homebrew DivX codec is er toch al :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey k ben aant twijfelen zou ik een waterimport psp kopen of een normale psp uit de winkel wel een stuk duurder 50 euro maar wel met garantie. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 01:23:
heey k ben aant twijfelen zou ik een waterimport psp kopen of een normale psp uit de winkel wel een stuk duurder 50 euro maar wel met garantie. :o
Aan de eene kant is het wel goedkoper, maar als je psp dan één dode pixel heeft dan sla je je zelf wel voor je kop omdat je beter die 50 euro had kunnen uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:54

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 18:27

Aidix

Geluidspietlut

Hey hey, zijn er mensen die ervaringen hebben met een PSP die gekocht is in China? hier (ik ben nu in China)
Waar precies in China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

ElayZ schreef op zondag 31 juli 2005 @ 16:24:
Heb je t zelf wel gelezen helemaal??

Want het hele stuk gaat er juist over dat we nog steeds met een gehandicapte versie AVC zitten en je zelf nog helemaal niet van die clips kunt maken e.d
Je moet het niet lezen, je moet het zelf bekijken. Als je de nieuwe codec in actie hebt gezien spreek ik je wel weer. De kwaliteit is namelijk gewoon super, en je kan zelf wel clips maken met IC2+ van Sony dat al te krijgen is.
Ik heb inmiddels ruim 3 uur AVC materiaal bekeken en je ziet eigenlijk helemaal niet dat het geen full-res is. Wat je wel ziet is dat er geen enkele coding artefacts meer te zien zijn :9
Bovendien hebben de mensen van PSPVideo9 al de eerste tests gedraaid en bestanden draaiend gekregen, dus binnenkort kunnen we zelf aan de slag voor nop.

1 uur AVC in 320*240 in DVD kwaliteit doet overigens al zo'n 350MB. Als je het full-res zou doen kom je uit op meer dan 1GB voor een film. Dan kan je natuurlijk wel weer de kwaliteit omlaag gooien, en dan word je getracteerd op artefacts.
Je hebt er dus ook nog eens weinig aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Aidix op 01-08-2005 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Noord-West van Beijing, bij de ZhongGuanCun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 07:37:
[...]

Aan de eene kant is het wel goedkoper, maar als je psp dan één dode pixel heeft dan sla je je zelf wel voor je kop omdat je beter die 50 euro had kunnen uitgeven.
in de winkels hebben de psp's toch ook gewoon dodepixels en sony vervangt ze toch niet :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ik geloof best dat de kwaliteit beter is, ik heb het idd niet gezien, omdat ik m voorlopig nog niet update naar 2.0 maar zoals je zelf al zegt, en dat haal ik ook uit dat stuk, heb je er voorlopig nog niks aan.

En als je wel zelf kunt encoden, kom je dus blijkbaar boven de 1 gb uit als je die kwaliteit wilt behouden...

Dus een beetje voorbarig om dan te gaan roepen 'in your face 2.0 haters' dat bedoelde ik te zeggen...

Bovendien, wie heeft het over 'haten' ?
2.0 is niet slecht, ik wacht gewoon alleen nog ff!
Misschien beetje frustratie omdat het toch niet zo zinvol is geweest om al te updaten....

[ Voor 19% gewijzigd door ElayZ op 01-08-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Ik had al een 1.51 PSP voor mij maakte het niet uit. Ik vind het zeer nuttig, maar ik kijk dan ook veel 'tv' op m'n PSP.

Als je het wilt proberen zonder een 2.0 update dan kan je quicktime 7.0 preview downloaden om het mee af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:29:
[...]

in de winkels hebben de psp's toch ook gewoon dodepixels en sony vervangt ze toch niet :O
Sommige winkels hebben een hele vriendelijke return policy. Zoals de Mediamarkt.

Niet goed? Geld terug of een nieuwe.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 01-08-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:36:
[...]

Sommige winkels hebben een hele vriendelijke return policy. Zoals de Mediamarkt.

Niet goed? Geld terug of een nieuwe.
helaas in hongkong geen mediamarkt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:28

DoctorV64

Cosmopoliet

who needs mediamarkt in HK :P

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Hmm vraagje en kan er met google niet echt duidelijk uitkomen, vandaag beetje door de stad gereden en het blijkt dat hier in Wenen de Sony MS Duo Pro 1 gig sticks niet leverbaar zijn, elke winkel zegt dat ze al een maand niks gekregen hebben.

Wel boden ze me de normale aan (de gewone Sony MS 1 gig) Alleen wist niet of ik daar veel aan zou hebben.

Mijn vraag is dus, wat is nou eigenlijk het verschil, en wat zou ik eventueel (met firmware 1.5) niet kunnen doen?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik het nieuwe achtergrondkleurtje erg mooi vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
welkle kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Blauw <3 :)

kan iemand mij vertellen wat de theme mogelijkheden zijn van PSP met firmware 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H3llsing schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 21:19:
Hmm vraagje en kan er met google niet echt duidelijk uitkomen, vandaag beetje door de stad gereden en het blijkt dat hier in Wenen de Sony MS Duo Pro 1 gig sticks niet leverbaar zijn, elke winkel zegt dat ze al een maand niks gekregen hebben.

Wel boden ze me de normale aan (de gewone Sony MS 1 gig) Alleen wist niet of ik daar veel aan zou hebben.

Mijn vraag is dus, wat is nou eigenlijk het verschil, en wat zou ik eventueel (met firmware 1.5) niet kunnen doen?
interessante vraag ik zou het ook wel willen weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:09
H3llsing schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 21:19:

[b]Mijn vraag is dus, wat is nou eigenlijk het verschil, en wat zou ik eventueel (met firmware 1.5) niet kunnen doen?[b]
Antwoord op deze vraag is eigenlijk heel simpel. De PSP kan alleen MemoryStick DUO(PRO) hebben. Tot en met 128MB is het MS DUO. Vanaf 256MB en hoger wordt het MS DUO PRO. Zoals hieronder weergegeven:
Afbeeldingslocatie: http://www.todohard.com/images/46866.JPG

Zoals uit jou verhaal blijkt heb je naar deze kaart gevraagd en was deze niet op voorraad.

De verkopers wilden jou vervolgends deze (zie hieronder) kaart aanbieden. Dit is een MemoryStick(PRO). Deze gaan vaak in digitale camera's e.d. Helaas heb je helemaal niks aan deze kaart aangezien deze niet in de PSP past. Ook hier geldt: Tot en met 128MB is het MS. Vanaf 256MB en hoger wordt het MS PRO.
Afbeeldingslocatie: http://es.redcoon.com/res/product_200/resource_25291.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Gisteren wat rond gespeelt met de browser in v2.0
Het werkt op zich beter dan ik verwacht had vooral de muis bedienen met de analoge stick vind ik goed werken
Alleen vind ik het jammer dat het allemaal wat langzaam werkt met pagina's openen en dat ik eigenlijks na het openen van een pagina meteen out of memory krijg
Hebben meer mensen hier last van of is dat een instellings foutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Dyoma schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 08:08:
Gisteren wat rond gespeelt met de browser in v2.0
Het werkt op zich beter dan ik verwacht had vooral de muis bedienen met de analoge stick vind ik goed werken
Alleen vind ik het jammer dat het allemaal wat langzaam werkt met pagina's openen en dat ik eigenlijks na het openen van een pagina meteen out of memory krijg
Hebben meer mensen hier last van of is dat een instellings foutje
Cache vergroten of uitschakelen helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Zal ik dat eens proberen
Zoals ik al zei heb er alleen maar wat mee gespeelt had niet echt veel tijd namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nu eindelijk ook meepraten want ik heb ook een psp.
Nou las ik het nieuwsbericht dat de US psp's ook naar 2.0 met de JAP 2.0 firmware.
Na forums af te hebben gelezen met ervaringen, kwam ik tot conclusie dat het wel kon en dat de vorige JAP firmware versies (1.51 en 1.52) identiek waren aan die van de US. Zelfs in de JAP 2.0 firmware waren de license terms in het engels. Dus.. ik heb het geupgrade, het was echt binnen 2min gepiept en het werk vlekkeloos. Via Wifi kan ik gewoon browsen en webmessengeren, prachtig ding!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
De PSP spellen zijn inmiddels te koop op Rhodos, ze hebben alle US titels.

Let wel, dit is alleen in de nieuwe stad, in de winkel die in dezelfde straat ligt als het internetcafe met de FF XI spelers, en waar elke pc is uitgerust met een 6800. Kenners weten nu wat ik bedoel ;)

de prijs is echter wel 55 euro per spel, en ze hebben de meeste us titels.

Rengoku heeft wel mooie coverart, als het spel leuk is ga ik het aanschaffen.

Het artikel op ign heeft niet veel inhoud, ze zitten te zeuren dat het geen native resolutie is, maar als je de internet demonstratie leest, waar een avc clip geshowed wordt vergoot op het scherm, dan zegt ign iets als " wauw, wat een rpachtige kwaliteit", ze denken zelfs dat het native resolutie is.

In het avc artikel zeggen ze dat avc op de laagste bitrate een beter beeld geeft dan mpeg 4 op de allerhoogste bitrate, dit moet genoeg zeggen volgens mij. En nogmaals, zoals ik zei: je moet ze op je scherm zien met je eigen ogen, dan pas begrijp je het.

Ik kijk liever anime dan dat ik op een emulator speel.

een 1.5 aanhanger zal zeggen: ik kijk anime op mijn computer, nou, ik kijk liever emulators op mijn computer, ieder zijn eigen smaak zeg ik dan.

heb je 1.5? probeer de xvid decoder eens voor de grap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ik kan hier niet editen, anyway.

Wat de PSP internet cache betreft, er komt snel een update die je in staat stelt je memorystick als cache te gebruiken, vooral als je een pro hebt zal dit in dank afgenomen worden.

Zoals je ziet; zelfs 2.0 heeft foutjes.

edit: hnmm, dus toch.

even dit, IEDEREEN! download de 'japanse' 2.0 NU!!

Je hoeft hem niet te installen, maar het lijkt erop dat de huidige 2.0 al verschillende lekken heeft.
12 augustus komt een nieuwe, nog leiper beveiligde 2.0.Het is mogelijk dat deze moeilijker te kraken is. Dus voor het geval dat. Thought you should know.

[ Voor 40% gewijzigd door Faust op 02-08-2005 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Hoe kom je daarbij van die lekken? Is het niet zo dat op de 12e gewoon de VS 2.0 uitkomt?

Sony has announced that the US version of the PSP firmware 2.0 will be patching the USA this August 12th. Sony recommends that if you have an American PSP with the Japanese 2.0 firmware to change to this one because the Japanese software on an American PSP is said to void your warranty.

[ Voor 63% gewijzigd door Aidix op 02-08-2005 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij komt de 12e de VS 2.0 uit.

bron http://www.pspworld.com/s...date-next-week-001116.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de eerste Isoloader is uit !!!!! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Mja.
Net alle iso's verwijderd omdat het de meesten met andere loaders ook wel werken. |:(

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
vlgns mij heeft elia aandelen in de 2.0 firmware...

just let it rest man! laat iedereen lekker voor zich weten wat ie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

ElayZ schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:14:
vlgns mij heeft elia aandelen in de 2.0 firmware...

just let it rest man! laat iedereen lekker voor zich weten wat ie doet.
Ik vind dat een wel belangrijke mededeling over deze firmware.
Ik installeer hem niet, maar zet hem wel ergens op mijn pc, voor het geval het waar is.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 22:07

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

@Elia koop je nu eindelijk een spel?
Dat je ons dat eens kan showen als je terug bent, trouwens Kingdom Hearts is meesterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Tuurlijk tis handig om m alvast te downloaden ja...

Die ISO loader werkt als een tiet btw! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElayZ schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 13:01:

Die ISO loader werkt als een tiet btw! :D
hmm bij mij niet ik moet telkens een umd erin doen om het spel te spelen is dat bij jou ook het geval of is dat alleen bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm die iso-loader (fastloader 0.5). Ik ben nog een beetje huiverig om hem te gebruiken omdat ik dit op een website lees (psp-spot.com) : Do it at your own risk -----> This file will delete your internal PSP Flash !! You have been warned.
Kan iemand bevestigen of dat zo is want ik heb geen zin in een kapotte psp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey ff een vraag je is gta libertystories al uit want volges mij kan je hem kopen bij liksang
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/psp-gta-usa.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Lik-Sang.com

Grand Theft Auto : Liberty City Stories
System: Sony PSP™ / US
Reservering, wordt verzonden zodra het binnen is (Sep 01, 2005)

1 september komt de game uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat dat een pre-order is. Hij is namelijk nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 14:09:
Hmm die iso-loader (fastloader 0.5). Ik ben nog een beetje huiverig om hem te gebruiken omdat ik dit op een website lees (psp-spot.com) : Do it at your own risk -----> This file will delete your internal PSP Flash !! You have been warned.
Op psp-spot staat ergens dat het een grap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem geprobeerd en mijn psp doet eht nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt dan ga ik hem nu direct proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Lees het stukje nieuws op jou genoemde website nog eens door ;)

De lijst met spellen die ondersteund wordt is vrij lang. Veel Japanse spellen en een aantal die nog niet getest zijn omdat er een 2GB stickje voor nodig is. Iemand die daat wilt testen 8)

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zul je buiten GoT om moeten regelen aangezien GoT niet bedoeld is om dingen te verhandelen.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 15:01:
[...]

Lees het stukje nieuws op jou genoemde website nog eens door ;)

De lijst met spellen die ondersteund wordt is vrij lang. Veel Japanse spellen en een aantal die nog niet getest zijn omdat er een 2GB stickje voor nodig is. Iemand die daat wilt testen 8)
Ja ik moet beter lezen :z maar de loader werkt inderdaad alleen irritant dat je telkens die umd-klep moet openen en sluiten voor het laden. Ik heb bij gretzky nhl al een vastloper gehad tijdens het saven dus helemaal perfect is het nog niet maar dat verwacht ik ook niet van een eerste release. Trouwens ik hoop dat we binnenkort de isos van een externe hd of van de pc kunnen laden want zon 2gb sticky is wel erg prijzig en de iso loader ondersteunt de usb on functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 14:28:
Van Lik-Sang.com

Grand Theft Auto : Liberty City Stories
System: Sony PSP™ / US
Reservering, wordt verzonden zodra het binnen is (Sep 01, 2005)

1 september komt de game uit
als ie 1 september uit komt dan bestel ik hem want in europa moeten we volgensmij nog even langer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:51

nwagenaar

God, root. What's the differen

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 15:48:
[...]
als ie 1 september uit komt dan bestel ik hem want in europa moeten we volgensmij nog even langer wachten
Ik had anders begrepen dat GTA:LS een launchtitel zou worden voor de Europese PSP.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in eu komt hij pas 15 sept uit dacht ik.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 15:53:
[...]

Ik had anders begrepen dat GTA:LS een launchtitel zou worden voor de Europese PSP.
nou, laten we het hopen. het zal me niet verbazen als de psp's en gta:lcsies als warme broodjes over de toonbank gaan en dat de winkels al snel opnieuw moeten gaan inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreeRecordShop heeft LCS op 30-11 staan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Die FastLoader werkt overigens perfect! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie haalt nu games bij freerecordshops :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik

verder zijn de releasedata op hun site terug te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

FastLoader is geweldig ! Ben benieuwd wat de nieuwe versie gaat brengen (usb !!)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
USB zit hier al ingebakken had ik ergens gelezen. Hij doet het alleen nog niet goed. Verwacht dus veel van volgende versies aangezien deze loader in 1 week in elkaar is gezet is er nog heel veel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:44

Bob Popcorn

Plop!

De Gameshop in Den Haag heeft ook al US games :) Ik heb daar WipeOut gekocht. Speciaal voor de browser, is er nu ineens een browser uit :p

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik de enige die met ongeduld zit te wachten tot er een exploit gevonden in wordt in de 2.0 firmware ? :|

wegens garantie wacht ik nog een maandje tot hij op 1 september hier te verkrijgen is , maar als er nog geen exploit in de 2.0 firmware is wordt homebrew en games vanaf ms spelen nogal moeilijk :/

of er moet binnenkort een oplossing komen om te downgraden , zou ook wel leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Laatst online: 02-03 18:37
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 18:28:
ben ik de enige die met ongeduld zit te wachten tot er een exploit gevonden in wordt in de 2.0 firmware ? :|

wegens garantie wacht ik nog een maandje tot hij op 1 september hier te verkrijgen is , maar als er nog geen exploit in de 2.0 firmware is wordt homebrew en games vanaf ms spelen nogal moeilijk :/

of er moet binnenkort een oplossing komen om te downgraden , zou ook wel leuk zijn :)
Je moet gewoon niet upgraden dan is er ook geen reden om te downgraden naar een 1.5 of 1.0. Ik heb een 1.5 en kan nu bijna alle games afspelen dankzij die nieuwe iso loader.

Voor een webbrowser hoef je ook niet te upgraden naar een 2.0 want er zijn al 2 webbrowsers die het goed doen op een 1.5 of 1.0 psp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
ja, ik was illegale games vergeten, sorry

koop alleen 1.5, hier zijn alle spellen gratis voor ;)

hint:

ipv een psp en 4 games en webbrowser,

2 psps, 1.5 en 2.0 en alle games voortaan alle games gratis ;)

ow ja, een een memorystick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

viola mij psp is besteld
1 sep mag ik hem netjes afhalen in de winkel
wel dom dat 1 septeber het schooljaar opnieuw begint |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Voor de liefhebbers zonder psp:

Bij Link Sang, 220 euro Value Pack inclusief verzendkosten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aight! schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 23:53:
Voor de liefhebbers zonder psp:

Bij Link Sang, 220 euro Value Pack inclusief verzendkosten :|
en als je geen geluk hebt krijg je nog 19% duanekosten erbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Ben je in totaal 260 uit, goedkoper dan Kiddly :P
Tja 10 euro duurder dan wachten tot 1 september.

Ik wacht wel mooi, ik heb geen zin in al die onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Als het eenmaal zover is dat je iso's via usb kunt laden, wat opzich natuurlijk wel handig is, kun je dan denk je ook een externe usb drive er aan hangen? nee zeker ivm de stroom? (ik heb er geen, maar misschien een reden om er een te kopen/maken?) Want anders zit je hele tijd met een kabeltje aan je pc vast... ook niet ideaal.

Misschien wel leuk om dan een HDD in mn auto te bouwen, voor lekker grote mp3 collectie :P
Kheb mn psp nu ook al in de auto, maar met 512 mb kan je niet echt veel kwijt natuurlijk...

tipje voor mensen die psp in de auto willen gebruiken:
Koop bij de halfords een PDA standaardje (18 euro) met zon zuignap, draai 'm op z'n kant en sloop de twee dunne pinnetjes eraf die normaal gesproken de onderkant vd PDA ondersteunen, en je hebt een perfecte PSP standaard. En wat geluid betreft, ik heb een zogenaamde Line X FM transciever gekocht (+- 25 euro) bij inkoopactie (loopt nog dacht ik!) en dan kun je t geluid via je radio doen, ideaal! Ook leuk voor in huis, via je gewone stereo gamen en mp3 draaien enzo.

btw, geen probleem met die fastloader tot nu toe, ja je moet t kleppie open en dicht doen, maja dat boeit ook niet echt, heb ik er wel voor over. Zou leuk zijn als er een exploit voor 2.0 komt, maar dat zal voorlopig wel nog niet. Iemand postte trouwens dat er al 2 browsers zijn, ik ken alleen die koreaanse ofzo van die utility disc, maar das waardeloos. Is er al wel een soort gelijke als van de 2.0, gewoon engels of dat nog niet?

Ow en nog wat, kun je nou een PCI wireless kaartje gebruiken ipv een hele wifi router te moeten kopen?
Was al wel gevraagd maar niet echt duidelijk naar voren gekomen dacht ik.

[ Voor 29% gewijzigd door ElayZ op 03-08-2005 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElayZ schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 00:22:
Ow en nog wat, kun je nou een PCI wireless kaartje gebruiken ipv een hele wifi router te moeten kopen?
Was al wel gevraagd maar niet echt duidelijk naar voren gekomen dacht ik.
http://pspcrazy.com/wifihack.htm klik

staat btw op pagina 1 tutorials :9

shit maar k snap het niet echt,
ik kan bepaalde dingen gewoon niet instellen wat daar wel staat. :?
is het btw al iemand gelukt via zo'n ding online te krijgen

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:50
kwam net door schiphol heen en daar liggen ze al volop in de schappen niet echt opgelet welke het precies is had niet veel tijd maar je kon ze al wel kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deltananie schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 21:31:
[...]

Je moet gewoon niet upgraden dan is er ook geen reden om te downgraden naar een 1.5 of 1.0. Ik heb een 1.5 en kan nu bijna alle games afspelen dankzij die nieuwe iso loader.

Voor een webbrowser hoef je ook niet te upgraden naar een 2.0 want er zijn al 2 webbrowsers die het goed doen op een 1.5 of 1.0 psp.
Als je m'n post goed leest zie je dat ik pas een psp koop als hij in europa te verkrijgen is , op 1 september dus. En als ik me niet vergis komt deze standaard in de winkelrekken te liggen met firmware 2.0....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Laatst online: 02-03 18:37
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 01:04:
[...]

Als je m'n post goed leest zie je dat ik pas een psp koop als hij in europa te verkrijgen is , op 1 september dus. En als ik me niet vergis komt deze standaard in de winkelrekken te liggen met firmware 2.0....
Oh foutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Aight! schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 00:07:
Ben je in totaal 260 uit, goedkoper dan Kiddly :P
Tja 10 euro duurder dan wachten tot 1 september.

Ik wacht wel mooi, ik heb geen zin in al die onzin.
Is niet goedkoper hoor ;)

Je moet een spel meebestellen en daarna over het geheel 19% betalen. Verder komen er ook nog inklaringskosten bij. De kans dat je trouwens nog 1.50 via LK krijgt is 0,0 trouwens. Als mijn huidige voorraad op is laat ik geen PSP's meer komen. De volgende PSP's die komen zijn allemaal 2.0, maar dan wel in het wit 8)

[ Voor 3% gewijzigd door kiddyl op 03-08-2005 04:30 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.