Als het eenmaal zover is dat je iso's via usb kunt laden, wat opzich natuurlijk wel handig is, kun je dan denk je ook een externe usb drive er aan hangen? nee zeker ivm de stroom? (ik heb er geen, maar misschien een reden om er een te kopen/maken?) Want anders zit je hele tijd met een kabeltje aan je pc vast... ook niet ideaal.
Misschien wel leuk om dan een HDD in mn auto te bouwen, voor lekker grote mp3 collectie

Kheb mn psp nu ook al in de auto, maar met 512 mb kan je niet echt veel kwijt natuurlijk...
tipje voor mensen die psp in de auto willen gebruiken:
Koop bij de halfords een PDA standaardje (18 euro) met zon zuignap, draai 'm op z'n kant en sloop de twee dunne pinnetjes eraf die normaal gesproken de onderkant vd PDA ondersteunen, en je hebt een perfecte PSP standaard. En wat geluid betreft, ik heb een zogenaamde Line X FM transciever gekocht (+- 25 euro) bij inkoopactie (loopt nog dacht ik!) en dan kun je t geluid via je radio doen, ideaal! Ook leuk voor in huis, via je gewone stereo gamen en mp3 draaien enzo.
btw, geen probleem met die fastloader tot nu toe, ja je moet t kleppie open en dicht doen, maja dat boeit ook niet echt, heb ik er wel voor over. Zou leuk zijn als er een exploit voor 2.0 komt, maar dat zal voorlopig wel nog niet. Iemand postte trouwens dat er al 2 browsers zijn, ik ken alleen die koreaanse ofzo van die utility disc, maar das waardeloos. Is er al wel een soort gelijke als van de 2.0, gewoon engels of dat nog niet?
Ow en nog wat, kun je nou een PCI wireless kaartje gebruiken ipv een hele wifi router te moeten kopen?
Was al wel gevraagd maar niet echt duidelijk naar voren gekomen dacht ik.
[
Voor 29% gewijzigd door
ElayZ op 03-08-2005 00:27
]