dat 'roadkills disk speed' is dat een freeware programmaatje? Lijkt me namelijk wel handig
Net nog ff een keer getest, score nagenoeg hetzelfde: 433Da Fox schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:41:
De memorystick van da_godfater lijkt allesbehalve kapot, tenzij snel zijn een defect is. Hij is zelfs sneller dan de sandisk van matthijst(verschillende groottes kunnen misschien een verschil maken).
Linear 5.45 MB/sec
Random 1.36 MB/sec
512MB Sandisk Memorystick Pro Duo (Magicgate)
Mij interesseert het verder weinig; gebruik dat ding vrijwel nooit.
[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 26-07-2005 23:30 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Tis nu de 27e, wanneer kunnen we de update verwachten? :D:D
Edit: Het is dus de japanse update vandaag, dat wist ik wel, is de file van 2.0 hier te vinden? http://www.playstation.jp/psp/update/ud_03.html
weet het niet zeker, maarja, als iemand kan helpen
Want las net nog in dit topic dat de japanse 2.0 ook goed is te draaien op amerikaanse PSP (in engels/nederlands?)
Edit2: Die link is dus voor 1.52..wonder when 2.0 will come :
+
Edit3: Gaat slapen, zie het later vandaag wel verschijnen
Edit: Het is dus de japanse update vandaag, dat wist ik wel, is de file van 2.0 hier te vinden? http://www.playstation.jp/psp/update/ud_03.html
weet het niet zeker, maarja, als iemand kan helpen
Edit2: Die link is dus voor 1.52..wonder when 2.0 will come :
Edit3: Gaat slapen, zie het later vandaag wel verschijnen
[ Voor 89% gewijzigd door Deslaw op 27-07-2005 00:41 ]
Die 1024 mem sticks zijn echt vrijwel nergens te krijgen voor de internet prijs van 99 euro.
Of ze hebben alleen Sandisk, of ze hebben geen DUO Pro, etc.
Verwijderd
Dan moet je de pricewatch maar eens bekijken, staar er zelfs een in van € 94,-Aight! schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 01:51:
Die 1024 mem sticks zijn echt vrijwel nergens te krijgen voor de internet prijs van 99 euro.
ik ga hem vanavond er direct opzetten!
Ik zou het doen!
Welke moet je hebben? De eerste rechthoek met daarin "Download"?Aidix schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:52:
Firmware 2.0 valt te nu downloaden
http://www.playstation.jp/psp/update/ud_03.html
(Mijn Japans is niet meer wat het is geweest...)
Dat download vakje aanklikken ja.
Heb me browsertje nu werkend
Het scrollen is wel ff wennen en het intypen van een url is niet moeilijk.
Het scrollen is wel ff wennen en het intypen van een url is niet moeilijk.

Loopt het een beetje lekker, dat browsen op de PSP?
Vond het met Wipeout maar niks....
Dilemma: webbrowser of homebrew
Vond het met Wipeout maar niks....
Dilemma: webbrowser of homebrew
Haters everywhere but I don’t really care
Ik heb het maar gewoon gedaan, de 2.0 update staat er op:)
Ik speel toch geen homebrew spul op dat ding en ivm games moet ik toch een keer updaten. De browser werkt best lekker, geheugen raakt bij het open hebben van 2sites alleen snel vol : (
Ik speel toch geen homebrew spul op dat ding en ivm games moet ik toch een keer updaten. De browser werkt best lekker, geheugen raakt bij het open hebben van 2sites alleen snel vol : (
ff wat vraagjes 
hoe scroll je???
waarmee type je adressen in?
kun je bookmarks maken?
hoe scroll je???
kun je bookmarks maken?
Ik zou het doen!
je kan scrollen door het vierkantje in te drukken en de 'pijltjes/richtingtoetsen' (hoe die dingen ook heten) te gebruiken of het analoge stickje, die gewoon als muis werkt.rammes schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:25:
ff wat vraagjes
hoe scroll je???
kun je bookmarks maken?
Door op driehoekje te drukken krijg je de adres balk en enkele andere knoppen in beeld te zien, tekst voer je in dmv van het standaard PSP invoersysteem. (dat een beetje lijkt op het systeem dat voor mobieltjes wordt gebruikt)
Je kan bookmarks maken, alhoewel hij bij mij elke keer als ik er een probeer te saven 'save failed' aangeeft, dus ik moet nog even uitzoeken hoe dat werkt
Daarnaast kan je zelf aangeven hoe webpagina's moeten worden weer gegeven, just-fit, smart-fit of normal en kan je tekst size ook instellen dmv 3 opties.
-Ik was me net aan het aanmelden bij msn web messenger, maar kreeg weer de geheugen vol melding
[ Voor 14% gewijzigd door nioz op 27-07-2005 11:43 ]
thnx! voor het beantwoorden.
jammer dat het geheugen snel vol raakt, kan ie niet swappen op de memorystick ?
jammer dat het geheugen snel vol raakt, kan ie niet swappen op de memorystick ?
Ik zou het doen!
woei! een post vanaf psp!
typen is best te doen.
mis alleen een snel toets voor enter
spatie is rechts boven ,backspace is vierkantje
typen is best te doen.
mis alleen een snel toets voor enter
spatie is rechts boven ,backspace is vierkantje
Zou iemand die directe link naar msn web messenger kunnen posten? Lijkt me wel gaaf
Ik ga binnen nu en enkele minuten opdaten...
Gisteravond, in 'preparation' voor de 2.0 was ik met mijn psp en tenchi browser door de straten van mijn kleine k*tdorp gaan lopen. Om de 2/3 huizen vond de psp wireless verbindingen. De meeste niet eens beveiligd.. Ik heb niet echt ge-internet, maar het vasthouden van de psp gaf een warm gevoel.
Ze is zoveel meer dan een spelcomputer. Ik kan dit niet beschrijven.
Geen enkel apperaat kan hiermee concurreren. Er is ook geen alternatief. "This is made of angels".
Op dit moment zeg ik "fuck de homebrew", ik zit al dik 2 weken te wachten op de snes emulator, maar hij is niks sneller geworden. 1 of 2 fps. Op dit tempo duurt het nog maanden voordat ik starfox fullspeed kan spelen. Dan zal 2.0 wel instaat zijn (lees gehackt of zo) om die emulator te draaien.
Ik verlaat de homebrew wereld.. Hiermee maak ik plaats voor iets nieuws, iets wat wellicht nog veel mooier is. Genoeg gezeikt! Updaten die shit!!!
Gisteravond, in 'preparation' voor de 2.0 was ik met mijn psp en tenchi browser door de straten van mijn kleine k*tdorp gaan lopen. Om de 2/3 huizen vond de psp wireless verbindingen. De meeste niet eens beveiligd.. Ik heb niet echt ge-internet, maar het vasthouden van de psp gaf een warm gevoel.
Ze is zoveel meer dan een spelcomputer. Ik kan dit niet beschrijven.
Geen enkel apperaat kan hiermee concurreren. Er is ook geen alternatief. "This is made of angels".
Op dit moment zeg ik "fuck de homebrew", ik zit al dik 2 weken te wachten op de snes emulator, maar hij is niks sneller geworden. 1 of 2 fps. Op dit tempo duurt het nog maanden voordat ik starfox fullspeed kan spelen. Dan zal 2.0 wel instaat zijn (lees gehackt of zo) om die emulator te draaien.
Ik verlaat de homebrew wereld.. Hiermee maak ik plaats voor iets nieuws, iets wat wellicht nog veel mooier is. Genoeg gezeikt! Updaten die shit!!!
Ben van plan vandaag een 1 Gig memory stick te kopen, hoop mp3's kwijt kunnen, mega veel E-books en natuurlijk voor films. Nu heb ik vaag ergens gehoord dat je een speciaale stick nodig hebt om mp3's af te spelen (I.v.m licentie van mp3)
Ik wil de Memory Stick Pro Duo 1GB (Sony) kopen, kan ik daarmee dan mp3s afspelen?
Ik wil de Memory Stick Pro Duo 1GB (Sony) kopen, kan ik daarmee dan mp3s afspelen?
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
mp3's kan met iedere stick.H3llsing schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:29:
Ben van plan vandaag een 1 Gig memory stick te kopen, hoop mp3's kwijt kunnen, mega veel E-books en natuurlijk voor films. Nu heb ik vaag ergens gehoord dat je een speciaale stick nodig hebt om mp3's af te spelen (I.v.m licentie van mp3)
Alleen kan je zonder de 2.0 firmware geen atrac3 files afspelen, maar dit is geen gemis aangezien niemand ze gebruikt.
Verwijderd
En kun je me vertellen of die browser ook sneller werkt dan die tenchi want die vindt ik behoorlijk traagFaust schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:21:
Ze is zoveel meer dan een spelcomputer. Ik kan dit niet beschrijven.![]()
Gast, zoek professionele hulp ofzo...Faust schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:21:
Great minds think in parallel gutters.
^^ met Count, echt te triest dit 
Maargoed, ik ga niet updaten, nog niet iig
Ik wacht totdat er homebrew op v2.0 gedraaid kan worden (zal nog wel erg lang duren denk ik
) of ik koop eerst de witte PSP (meest voor de hand liggend
)
En dit ook nog ff:

Maargoed, ik ga niet updaten, nog niet iig
Ik wacht totdat er homebrew op v2.0 gedraaid kan worden (zal nog wel erg lang duren denk ik
En dit ook nog ff:
addictive schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:37:
dat 'roadkills disk speed' is dat een freeware programmaatje? Lijkt me namelijk wel handig
[ Voor 33% gewijzigd door addictive op 27-07-2005 13:30 ]
Faust schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:21:
Die-hard Brexiteer
Misschien lompe vraag, maar anders hoef ik ook mn psp niet te updaten...
wat is nou een beetje goeie en betaalbare wireless router?
En dan kun je m toch gewoon op je normale modem/router aansluiten ? (alcatel speedtouch)
Kheb wel ff pricewatch gezocht, maar kom dr niet helemaal uit, wat gebruiken jullie om met je psp online te kunnen?
En nog ff klein dingetje... als je die button-swap doet op je japanse psp, en daarna upgrade naar 2.0, zijn die knoppen dan weer terug bij het oude?
wat is nou een beetje goeie en betaalbare wireless router?
En dan kun je m toch gewoon op je normale modem/router aansluiten ? (alcatel speedtouch)
Kheb wel ff pricewatch gezocht, maar kom dr niet helemaal uit, wat gebruiken jullie om met je psp online te kunnen?
En nog ff klein dingetje... als je die button-swap doet op je japanse psp, en daarna upgrade naar 2.0, zijn die knoppen dan weer terug bij het oude?
[ Voor 24% gewijzigd door ElayZ op 27-07-2005 14:08 ]
Ik gebruik een Draytek Vigor 2600g, betaalbare kwaliteit!
[ Voor 0% gewijzigd door KingNothing op 27-07-2005 14:46 . Reden: 184 euri ]
Die-hard Brexiteer
hehe Prototype toch
Ik wacht met het updaten naar 2.0, waarschijnlijk zal ik wel de witte PSP halen
Ik hoop dat als PES/WE9 op de PSP uitkomt deze niet een firmware update gaat doen
Damn portable footy ...
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
straks zijn alle vaste #psp bezoekers in het bezit van 2 PSP'sDoctorV64 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:47:
[...]
hehe Prototype toch![]()
Ik wacht met het updaten naar 2.0, waarschijnlijk zal ik wel de witte PSP halen![]()
Ik hoop dat als PES/WE9 op de PSP uitkomt deze niet een firmware update gaat doen![]()
Damn portable footy ...
Verwijderd
Die verleiding is idd heel groot. Maar hoe is het met de snelheid van de browser. Vergelijkbaar met een browser op je PC?addictive schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:28:
Ik wacht totdat er homebrew op v2.0 gedraaid kan worden (zal nog wel erg lang duren denk ik) of ik koop eerst de witte PSP (meest voor de hand liggend
)
ARGH! Te snel geweest met het firmware updaten, nu mijn savegames van ridge racers kwijt! Kan iemand de zijne posten? Maakt niet uit hoe ver je bent, zolang ik maar niet die eerste saaie classes helemaal moet doen en de basic tour enzo..bah, was net zo ver!
Hallo ,
Ik kom niet online met de webbrowser uit Firmware 2.0
Ik heb een Intel Draadloze Router 2011B ..
Als ik verbinding maak ( hij scant hem wel ) dan kan hij geen verbinding maken .
Ik heb ook al geprobeerd handmatig een IP in te voeren , maar wat moet je dan doen als je hem heb ingevoerd ..in het schermpje .. als je dan weer met pijltje < gaat want je kunt alleen die kant op .. dan kan je niet verder dus moet je wel Automatisch ? Of doe ik iets fout ?
Graag hulp .. wil graag online
Jordy
Als ik verbinding maak ( hij scant hem wel ) dan kan hij geen verbinding maken .
Ik heb ook al geprobeerd handmatig een IP in te voeren , maar wat moet je dan doen als je hem heb ingevoerd ..in het schermpje .. als je dan weer met pijltje < gaat want je kunt alleen die kant op .. dan kan je niet verder dus moet je wel Automatisch ? Of doe ik iets fout ?
Jordy
Verwijderd
als ik die playstation portable op de computer aansluit, kan ik dan ook die spellen op de computer weergeven via die psp
Neen, andersom kan wel overigens met PVNC.Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:05:
als ik die playstation portable op de computer aansluit, kan ik dan ook die spellen op de computer weergeven via die psp
Is het iemand al gelukt om te MSNen op de PSP. Bij lijkt webmessenger en e-messenger het niet om in te loggen omdat het via javascript gaat in een ander in window. Dat lijkt de psp niet zo leuk te vinden.
Ik ga verder zoeken....
Ik ga verder zoeken....
Een vriend van me gaat gewoon via webmessenger online op zn PSP elke avond 
geen idee hoe hij het doet maar het kan in ieder geval
geen idee hoe hij het doet maar het kan in ieder geval
This space is occupied
http://detroit.e-messenger.net/servlet/login
HUPSA
daarheen en dan kan je msnen op psp
Werkt op het moment een beetje raar,
Tabbladen switchen = Bloke+LofR
Webmessenger werkt inmiddels ook, je moet gewoon met die tabbladen werken
HUPSA
daarheen en dan kan je msnen op psp
Werkt op het moment een beetje raar,
Tabbladen switchen = Bloke+LofR
Webmessenger werkt inmiddels ook, je moet gewoon met die tabbladen werken
[ Voor 49% gewijzigd door Deslaw op 27-07-2005 17:54 ]
Je zei toch net dat het al werkte?Deslaw schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:14:
wat we nodig hebben is een heeeele simpele msn....iemand die dat kan?
Ik zelf blijf in ieder geval steeds de melding krijgen dat er te weinig geheugen is.
Het lukt me ook niet om bookmarks op te slaan; altijd 'save failed'
vraag aan je vader wat de wep-key iscarfreak02 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:12:
Hallo ,
Jordy
"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami
Klopt, maar heel vaak is er te weinig memory of is het scherm niet goed aangepast, dus dat is vrij baut!!
Na de updrade naar 2.0 gedaan hebt kan niet meer umlator's, en andere custum software draaien.Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:16:
is het wel te doen met firmware 2.0??
als je emu games van houdt?
Weeg dus goed de voordelen (browser) en de nadelen (geen homebrew software, games, emu's) tegen elkaar af.
This space is occupied
Verwijderd
ik heb net op mn psp gemsnt_Erikje_ schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:32:
Is het iemand al gelukt om te MSNen op de PSP. Bij lijkt webmessenger en e-messenger het niet om in te loggen omdat het via javascript gaat in een ander in window. Dat lijkt de psp niet zo leuk te vinden.![]()
Ik ga verder zoeken....
e-messenger doet et gewoon
gewoon R en vierkantje indrukken dan gaat ie naar andere tabblad
Verwijderd
Ieder z'n ding, maar als jij een lousy psp browser verkiest boven hetgeen wat 1.00 / 1.50 te bieden heeftFaust schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:21:

Verwijderd
volens mij valt het met dat lousy wel meeVerwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 20:38:
[...]
Ieder z'n ding, maar als jij een lousy psp browser verkiest boven hetgeen wat 1.00 / 1.50 te bieden heeftheb je de neocd emu al eens uitgeprobeerd? of star soldier (hookboot)... niet? google het anders even op... op je 2.0 psp
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 21:05 ]
Als in September de psp hier uitkomt (met 1.52) is het dan mogelijk om homebrew te gebruiken, of moet deze firmware versie nog gekraakt worden (en hoe staat het daar momenteel mee?). Anders kunnen we natuurlijk meteen doorstomen naa 2.0
Alleen 1.0 en 1.50 is een xploit gevonden, en ik denk dat nu 2.0 er is ze niet eens meer gaan proberen om 1.51 en 52 te doen, en alels gaan richten op het vinden van een gaatje in 2.0
Verwijderd
Heeft iemand al Tenchu Shinobi Taizen uitgeprobeerd, en zoja is het speelbaar in het japans? (aangezien ik hem tegen kwam op een aantal sites, maar wil toch het spel origineel hebben) of zou ik beter kunnen wachten op de amerikaanse release?
Op IGN staat dat de 2.0 firmware een hele lading nieuwe beveiligingsupdates heeft, die sony 'stiekem' erin heeft gestopt. Dus als je 2.0 hebt zoals ik dan kan je het helemaal wel vergetenElayZ schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 01:58:
Alleen 1.0 en 1.50 is een xploit gevonden, en ik denk dat nu 2.0 er is ze niet eens meer gaan proberen om 1.51 en 52 te doen, en alels gaan richten op het vinden van een gaatje in 2.0
De europese PSPs komen standaard met 2.0 in de winkels te liggen. Ik denk dat we gewoon moeten wachten tot er een m*dch*p komt.
Hoe kan ik handmatig een IP adres invoeren in mijn PSP.
Ik weet wel waar het moet maar wat moet ik doen als ik het heb ingevoerd ..
Want als ik het heb ingevoerd en dan je alleen terug met het pijltje naar links maar daar heb ik niks aan want ik moet het opslaan ..
Weet iemand hoe je dit moet doen ?
Ik weet wel waar het moet maar wat moet ik doen als ik het heb ingevoerd ..
Want als ik het heb ingevoerd en dan je alleen terug met het pijltje naar links maar daar heb ik niks aan want ik moet het opslaan ..
Weet iemand hoe je dit moet doen ?
Er zit een webbrowser in dus het lijkt mij dat ze makkelijker een exploit kunnen vinden voor 2.0 dan voor 1.51 of 1.50.
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
http://hardware.gamespot.com/Story-ST-x-2322-x-x-x
Screen protector battle.
Ik heb zelf de Hori (1 dagje. Besteld voor €10 bij cd-wow.com) en ben aangenaam verrast. Echte aanrader.
Screen protector battle.
Ik heb zelf de Hori (1 dagje. Besteld voor €10 bij cd-wow.com) en ben aangenaam verrast. Echte aanrader.
PSN: Shiver23
lol, dat is alleen bij internet explorer het gevalRoyal schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:08:
Er zit een webbrowser in dus het lijkt mij dat ze makkelijker een exploit kunnen vinden voor 2.0 dan voor 1.51 of 1.50.
d'OH (was allang bekent) maar goed,
Alles kan worden gekraakt, weet zeker dat 2.0 ook wordt gekraakt, ik zet het op binnen 1 maand.
Alles kan worden gekraakt, weet zeker dat 2.0 ook wordt gekraakt, ik zet het op binnen 1 maand.
Verwijderd
eey ik heb een vraag in welke stad in HongKong heb je gehaald?athlonkmf schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:07:
Just for your information: ik ben nu in Hong Kong en heb net vanmiddag de PSP gehaald (geen valuepack) voor omgerekend 130 euro. + 80 euro voor een 1GB sandisk msduokaartje. Wipeout, Ridge Racer en Untold legends voor 29 euro each. (valuepack is trouwens 160 euro)
Ook gelijk een screen protector gehaald voor 10 euro dat de hele bovenkant bedekt(dus inclusief buttons).
En een protective case voor 8 euro. En een 4-umd holder en USB-kabel gratis erbij gekregen
want ik ga er ook naar toe over 1 week
alvast bedankt.
Uhh net of Hong-Kong meer steden heeft....
PSN: Shiver23
Het was ook allang bekend, alleen hier kennelijk nog niet.Deslaw schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:26:
d'OH (was allang bekent) maar goed
Ja hoor, naast hong-kong island heb je kowloon, New Territories en andere steden/wijken in Hong Kong.Shiver23 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:42:
Uhh net of Hong-Kong meer steden heeft....
Tip voor electronica, metrohalte Sham Shui Po. Golden Centre shopping mall. Veel pc-hardware en in de kelderverdieping onwijs veel consoleverkoop. Prijzen vragen en vergelijken, er staan nooit prijzen geschreven en ze pakken meestal een rekenmachine om de prijs te laten zien
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Verwijderd
jij hebt teminste verstand =)DoctorV64 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:05:
[...]
Ja hoor, naast hong-kong island heb je kowloon, New Territories en andere steden/wijken in Hong Kong.
Tip voor electronica, metrohalte Sham Shui Po. Golden Centre shopping mall. Veel pc-hardware en in de kelderverdieping onwijs veel consoleverkoop. Prijzen vragen en vergelijken, er staan nooit prijzen geschreven en ze pakken meestal een rekenmachine om de prijs te laten zien
Jaa, daar ben ik ook een keer geweest! Is wel een tijd geleden, maar erg veel te koop en bijna alles is daar 'water' import
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
dat water import valt wel mee hoor, voornamelijk japanse versies van apparaten 
Let dus op als je hardware (dvd-speler/recorder etc) koopt of het niet 110 volt is
Let dus op als je hardware (dvd-speler/recorder etc) koopt of het niet 110 volt is
De meeste apparaten kunnen omgeschakeld worden naar 220 V, als ze het al niet automatisch (veel apparaten zijn gemaakt voor 110-220) doen.
Juist die Japanse versies zijn allemaal 'water producten'DoctorV64 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:54:
dat water import valt wel mee hoor, voornamelijk japanse versies van apparaten
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Mijn vrouw heeft een keer per ongeluk een 110 v adaptor niet schakelbaar aangesloten op 220 v.MaZo schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:18:
De meeste apparaten kunnen omgeschakeld worden naar 220 V, als ze het al niet automatisch (veel apparaten zijn gemaakt voor 110-220) doen.
niks ernstigs gebeurd gelukkig, behalve wat steekvlammen en stank
Verwijderd
Wat me opviel is dat ze in Sham Shui Po een afgekapte kartelvorming hebben. De prijzen zijn daar allemaal hetzelfde, het scheelt allemaal niet meer dan 30 HK$ (= 2,80 euro) voor games. Het assortiment is ruim, maar vaak zie je door de bomen het bos niet meer. Ik kocht daar een game en na aankoop deed hij het niet goed. Terug in Golden Shopping Mall kon ik bijna niet vinden van welk winkeltje ik het gekocht heb.DoctorV64 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:05:
[...]
Ja hoor, naast hong-kong island heb je kowloon, New Territories en andere steden/wijken in Hong Kong.
Tip, kijk ook in Mong Kok, daar het heb je Sin Tat shopping mall. Op de tweede verdieping verkopen ze veel games en daar is het structureel goedkoper dan in Sham Shui Po. Als je een PSP koopt en je hebt toevallig een memory Stick Duo, neem hem dan mee en zet de pixeltester erop. Want na aankoop van grijze import goederen, is de garantieregeling erg warrig. Wat grijze import betekent? Dat kan Doc vast wel uitleggen.
Nu heb je zo'n fraaie firmware 2.0, maar er zijn nog geen AVC bestanden te downloaden en de enige site die ze heeft is in het japans!
Hoe downloaden?
De enige plek die PSP AVC filmpjes heeft is www.p-tv.jp
-ga naar www.p-tv.jp
-klik op een filmpje en select download
-je moet nu een SO-NET id hebben of aanmaken.
-fiets naar https://www.sec.so-net.ne.../nsm/signup/olsu_rule.cgi
1 klik de link linksonder
2 voer 2x je email adres in
3 check je inbox en volg de link uit je mail (bij mij werd hij in het Chello SMAP ehh pardon SPAM filter gegooid dus pas op)
4 voer NOGMAALS je email adres in.
5 ja eindelijk het registratiescherm
Rood sterdingetje = verplicht. Tip: kopieer telkens de tekst die achter het ":" staat, het voorbeeld dus.
Onderaan vraagt hij om je userid en als laatste password
klik het linkje LINKSonder de andere is 'reset form'.
6 waanzin! Je krijg de felbegeerde SO-NET logonid. "japie@z37" ofzo.
-als je geregistreerd bent en je id hebt ga je terug naar p-tv
-hang je PSP aan de usb
-je kan nu inloggen en downloaden via een activx ding direct op je PSP
Helaas kan ik op mijn werk geen activx uitvoeren, maargoed dit is wel de procedure. Het registreren in SO-NET is niet eenvoudig, maar het kan wel.
Hoe downloaden?
De enige plek die PSP AVC filmpjes heeft is www.p-tv.jp
-ga naar www.p-tv.jp
-klik op een filmpje en select download
-je moet nu een SO-NET id hebben of aanmaken.
-fiets naar https://www.sec.so-net.ne.../nsm/signup/olsu_rule.cgi
1 klik de link linksonder
2 voer 2x je email adres in
3 check je inbox en volg de link uit je mail (bij mij werd hij in het Chello SMAP ehh pardon SPAM filter gegooid dus pas op)
4 voer NOGMAALS je email adres in.
5 ja eindelijk het registratiescherm
Rood sterdingetje = verplicht. Tip: kopieer telkens de tekst die achter het ":" staat, het voorbeeld dus.
Onderaan vraagt hij om je userid en als laatste password
klik het linkje LINKSonder de andere is 'reset form'.
6 waanzin! Je krijg de felbegeerde SO-NET logonid. "japie@z37" ofzo.
-als je geregistreerd bent en je id hebt ga je terug naar p-tv
-hang je PSP aan de usb
-je kan nu inloggen en downloaden via een activx ding direct op je PSP
Helaas kan ik op mijn werk geen activx uitvoeren, maargoed dit is wel de procedure. Het registreren in SO-NET is niet eenvoudig, maar het kan wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Aidix op 28-07-2005 16:15 ]
Die gasten in Mongkok zijn niet altijd het goedkoopst qua memorycards, maar je moet altijd proberen af te dingen op de prijzen
Hehehe, ik bespeur een groot contingent chinezen/kantonezen hier
Hehehe, ik bespeur een groot contingent chinezen/kantonezen hier
Opzich kan iemand die naar hongkong gaat of daar familie heeft wel ff een paar goedkope 1/2 gb sticky's meenemen/ laten bezorgen dan
Verwijderd
ik ken veel kennisen die daar zaken gaan doen om de 1 of 2 maand gaan ze daarna toe.
dus kunnen ze wel 1 of 2 meenemen.
dus kunnen ze wel 1 of 2 meenemen.
Verwijderd
heey k was aant kijken voor een wireless apparaat
en k zag deze staan Sweex Wireless LAN PCI Card 11G voor maar 18 euro
Snelheid: 54 Mbps
Toepassing: PCI WLAN Adapter nu heb ik een vraag als ik deze aansluit in de pci slotje moet ie het doen ?
ik heb een alcatel speedtouch modem kan ik mijn psp hier mee online ?
en k zag deze staan Sweex Wireless LAN PCI Card 11G voor maar 18 euro
Snelheid: 54 Mbps
Toepassing: PCI WLAN Adapter nu heb ik een vraag als ik deze aansluit in de pci slotje moet ie het doen ?
ik heb een alcatel speedtouch modem kan ik mijn psp hier mee online ?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 17:11 ]
Ow als dat zou kunnen... 18 euries is niet duur!
Als je met een PCI ook af kunt ipv hele router kopen.
Iemand enig idee?
Als je met een PCI ook af kunt ipv hele router kopen.
Iemand enig idee?
Even een paar vraagjes over de PSP:
1. Kan je hier bijna alle films op draaien, zoals MPG,AVI,WMV en dus met DIVX en XVID etc.
2. Kan hij ook dvd files afdraaien?
3. Kan je hier ook muziek op luisteren
4. Tot hoever kan je deze uitbreiden met kaartjes?
Ik hoef hem namelijk niet voor de games maar ik zoek wel een goedkope portable media player.
Bedankt!
1. Kan je hier bijna alle films op draaien, zoals MPG,AVI,WMV en dus met DIVX en XVID etc.
Ik hoef hem namelijk niet voor de games maar ik zoek wel een goedkope portable media player.
Bedankt!
Verwijderd
kweet er niet zoveel van maar volges mijXato schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 23:49:
Even een paar vraagjes over de PSP:
Bedankt!
1. alleen mpeg4
2. alleen als je het omzet
3. ja dat kan
4. ligt eraan wat voor kaartje je koopt als je 1gb koopt heb je dus 1 gb geheugen
Klopt wat hierboven gepost is, je moet video's omzetten naar psp formaat (mp4)
dan speelt ie t perfect af!
Met kaartjes uitbreiden kan dus, maar bedenk je wel dat een 512 MB kaartje rond de 65/70 euro kost ongeveer, en de 1gb boven de 100 en 2gb (als je die al kunt vinden) meer dan 220 ofzo.
Dus je blijft nogal uploaden en deleten de hele tijd.
Mp3 luisteren kan prima, zeker met de in het valuepack meegeleverde headphones met AB.
MAAAAR t volume kan niet zo hard! (kan iemand daar niet eens ff een hackie voor maken dan?
)
Met kaartjes uitbreiden kan dus, maar bedenk je wel dat een 512 MB kaartje rond de 65/70 euro kost ongeveer, en de 1gb boven de 100 en 2gb (als je die al kunt vinden) meer dan 220 ofzo.
Mp3 luisteren kan prima, zeker met de in het valuepack meegeleverde headphones met AB.
MAAAAR t volume kan niet zo hard! (kan iemand daar niet eens ff een hackie voor maken dan?
Verwijderd
hehe lol k denk niet dat je er een hack voor hebt maar dit is wel handig

Increase the sound volume
Stereo Amplifier
Self power (2 x AAA batteries)
On/Off switch
Blue LED indicator
Size : 127 x 39 x 19 mm
Weight : 63gm

Stereo Amplifier
On/Off switch
Blue LED indicator
Maar weet jij dan wel een beter apparaat voor me wat wel goed is voor wat ik zoek (ik doe toch geen games daar heb ik me PC wel voor). Sorry voor OFF-topicElayZ schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:30:
Klopt wat hierboven gepost is, je moet video's omzetten naar psp formaat (mp4)
MAAAAR t volume kan niet zo hard! (kan iemand daar niet eens ff een hackie voor maken dan?)
Creative Zen mischien wat voor je?Xato schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:54:
[...]
Maar weet jij dan wel een beter apparaat voor me wat wel goed is voor wat ik zoek (ik doe toch geen games daar heb ik me PC wel voor). Sorry voor OFF-topic
http://us.creative.com/pr...category=169&product=9882
Supported Digital Media Types: Windows Media Video and Photo Story files (.wmv, .asf) at a resolution of 320 x 240 pixels and at a bit rate less than 800kbps
Windows Media Audio files (.wma)
MP3 audio files (.mp3)
JPEG image files (.jpg)
Compatible4 with: Windows Media and Photo Story files (.wmv, .asf) at a resolution higher than 320 x 240 pixels and/or at a bit rate higher than 800kbps
Microsoft Recorded TV Show file (.dvr-ms)
MPEG movie file (.mpeg, .mpg, mpe, .m1v, .mp2v, .mpeg2)5
Windows Video file (.avi)5
Windows Audio file (.wav)
En ook nog es 20 GB aan opslag ruimte.... Alleen het scherm is niet zo mooi als de PSP
[ Voor 6% gewijzigd door amd187 op 29-07-2005 01:19 ]
Ik vind deze toch mooierVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:45:
[afbeelding]
...

Verwijderd
waar kan ik die halen?Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:45:
[afbeelding]
Stereo Amplifier
On/Off switch
Blue LED indicator
edit: laat maar kheb em al gevonden
http://shop.brando.com.hk/psphifisystem.php
is wel goed koop ik ga em denk ik halen
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 02:35 ]
het is en blijft een handheld imho, dan weet je toch dat het geluidsniveau niet echt hard kan zijn met de ingebouwde speakers? Als je echt mega geluid wil hebben, speel dan op een gameconsole op tv of op je pc.
\0/ dat is ook niet de bedoeling jongen, je kan die set ergens op een tafel ofzo zetten, en dan de psp erin zodat je een beetje fatsoenlijk naar je muziek kan luisteren. Beetje zelfde idee als je in vele versies voor de ipod hebt:MaZo schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:39:
Ja idd, je kan je PSP amper vasthouden met die Logitech set.

[ Voor 10% gewijzigd door Splash op 29-07-2005 11:54 ]
Nou verwachten... ze zeggen toch wel 'the walkman of the 21st century'?
ik bedoel t komt gewoon door limiters die erop zitten vlgns mij, want hij KAN wel harder, die ingebouwde boxjes kunnen wel wat hebben, en bovendien, t gaat me er meer om dat de oordopjes harder moeten kunnen als je 'm idd ook als mp3 walkman wilt gebruiken. Met de AVLS (welke dombo heeft dat ooit bedacht btw) uit kan ie namelijk nog niet echt hard, niet dat ik nou zo doof ben, maar mn discman kan voor mn gevoel echt 2 keer zo hard.
Geluid bij games is trouwens ook veel harder dan wanneer je een mp3tje afspeelt.
(en t ligt echt neit aan mn mp3 files hoor
)
Video's kun je gelukkig met video9 het geluid tot 200% opschroeven.
En weer zo'n apart blok wat je er aan moet gaan hangen vink niks.
BTW voor iPod is ook een hack uit dat je volume met je doppies harder kan.
ik bedoel t komt gewoon door limiters die erop zitten vlgns mij, want hij KAN wel harder, die ingebouwde boxjes kunnen wel wat hebben, en bovendien, t gaat me er meer om dat de oordopjes harder moeten kunnen als je 'm idd ook als mp3 walkman wilt gebruiken. Met de AVLS (welke dombo heeft dat ooit bedacht btw) uit kan ie namelijk nog niet echt hard, niet dat ik nou zo doof ben, maar mn discman kan voor mn gevoel echt 2 keer zo hard.
Geluid bij games is trouwens ook veel harder dan wanneer je een mp3tje afspeelt.
(en t ligt echt neit aan mn mp3 files hoor
Video's kun je gelukkig met video9 het geluid tot 200% opschroeven.
En weer zo'n apart blok wat je er aan moet gaan hangen vink niks.
BTW voor iPod is ook een hack uit dat je volume met je doppies harder kan.
Zijn gewone legale dingen hoor. Ze komen via grijze(lees parallel) import Hong Kong in. Het zijn in feite vaak japanse aparaten. En het mooie (of juist niet) is dat Hong Kong een sellers market is, dwz is een product in (lees hot) dan zullen de prijzen vaak hoog zijn. Op het moment dat een product een beetje uit raakt, dalen de prijzen echt beduidend. Dat betekent wel dat bepaalde oudere modellen gewoon bijna niet meer te koop zijn op een gegeven moment.
Maar maak je voor de PSP maar geen zorgen. Die is zeker te koop in HK
Maar maak je voor de PSP maar geen zorgen. Die is zeker te koop in HK
Verwijderd
word de psp nog goedkoper ik heb van familie/kenissen gehoord dat ie nou 1790hkd het goedkoopst is
Mijn tante doet een china-reis en zit de laatste dag ook in HongKong, dus heb ik haar gevraagd de PSP dan mee te nemen
. Het probleem is alleen dat ze niet wist wat het was (toen heb ik wat plaatjes gestuurd...). Ik heb de Sony-winkels voor haar opgezocht (zie: mijn website) maar kan ik haar ook vragen of ze het bij 'water-import' winkeltjes kan halen? Of denken jullie dat het dan fout gaat? Ik heb ervaring met de Canarische Eilanden dat er veel nep en kapot tussen zit in dat soort winkeltjes...
Verwijderd
euhmm k denk dat in de sony winkels het een veeeel stuk duurder is 2340 hkdMr.Qips schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 15:52:
Mijn tante doet een china-reis en zit de laatste dag ook in HongKong, dus heb ik haar gevraagd de PSP dan mee te nemen. Het probleem is alleen dat ze niet wist wat het was (toen heb ik wat plaatjes gestuurd...). Ik heb de Sony-winkels voor haar opgezocht (zie: mijn website) maar kan ik haar ook vragen of ze het bij 'water-import' winkeltjes kan halen? Of denken jullie dat het dan fout gaat? Ik heb ervaring met de Canarische Eilanden dat er veel nep en kapot tussen zit in dat soort winkeltjes...
dacht ik omgerekend 240 euro denk ik. maar als je waterimport winkeltjes haalt kan je altijd laten testen en volges mij zijn er nu nog geen gekloonde psp's
Dit topic is gesloten.