zeer offtopic mode:Faust schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 22:44:
Ik had er een " * "bijgezet, omdat ik al wist dat je een vage plaats op zou geven. Zolang je niet zegt bij welke webshop (met adres dus) je hem gekocht hebt, geloof ik niks van de onzin die je hier zit uit te spuien.
Ik ben die jongetjes als jou echt kotsbeu! Jullie proberen Sony zwart te maken.
Wat lul je nou man? je hebt niet eens het geld om een 1 GB memorystick van Sony te kopen, dus schei uit met die domme anti-Sony talk!!
Ik weet niet wat je nu weer lult vent, maar ik ben geen klein kind meer. En dat jij hier de grootste onzin loopt te spuien mag jij weten maar doe dat liever op een andere plek. Ik loop Sony helemaal niet zwart te maken, ik bedoel maar, waarom zou ik anders een PSP kopen. een Sony Breedbeeld hebben en een hifi set hebben van Sony. Omdat ik ze zwart wil maken zeker. Kan ik aan iedereen laten zien die bij mij thuis komt hoe slecht hun producten wel niet zijn en dat ik ze heb gekocht om andere er van te behoeden.
Maar goed een jochie als jij hebt daar natuurlijk meer verstand van toch.
Ik heb goede afspraken gemaakt met de web winkel en omdat deze kaart niet werkt zoals het zou moeten betekend dat niet dat alle kaarten zo zijn. En omdat er altijd mensen zijn die te snel conclusies trekken post ik de naam van de winkel niet. Die gaan namelijk roepen: 'niet bij die en die winkel kopen want die verkopen slechte shit' Terwijl de winkel zelf er niets aan kan doen dat er nu een kaartje is die niet goed werkt.
Maar blaat jij maar lekker door, daar maak je vrienden mee