Het Playstation Portable topic Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.424 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faust schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 22:44:
Ik had er een " * "bijgezet, omdat ik al wist dat je een vage plaats op zou geven. Zolang je niet zegt bij welke webshop (met adres dus) je hem gekocht hebt, geloof ik niks van de onzin die je hier zit uit te spuien.

Ik ben die jongetjes als jou echt kotsbeu! Jullie proberen Sony zwart te maken.
Wat lul je nou man? je hebt niet eens het geld om een 1 GB memorystick van Sony te kopen, dus schei uit met die domme anti-Sony talk!!
zeer offtopic mode:
Ik weet niet wat je nu weer lult vent, maar ik ben geen klein kind meer. En dat jij hier de grootste onzin loopt te spuien mag jij weten maar doe dat liever op een andere plek. Ik loop Sony helemaal niet zwart te maken, ik bedoel maar, waarom zou ik anders een PSP kopen. een Sony Breedbeeld hebben en een hifi set hebben van Sony. Omdat ik ze zwart wil maken zeker. Kan ik aan iedereen laten zien die bij mij thuis komt hoe slecht hun producten wel niet zijn en dat ik ze heb gekocht om andere er van te behoeden.

Maar goed een jochie als jij hebt daar natuurlijk meer verstand van toch.

Ik heb goede afspraken gemaakt met de web winkel en omdat deze kaart niet werkt zoals het zou moeten betekend dat niet dat alle kaarten zo zijn. En omdat er altijd mensen zijn die te snel conclusies trekken post ik de naam van de winkel niet. Die gaan namelijk roepen: 'niet bij die en die winkel kopen want die verkopen slechte shit' Terwijl de winkel zelf er niets aan kan doen dat er nu een kaartje is die niet goed werkt.

Maar blaat jij maar lekker door, daar maak je vrienden mee :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Faust schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 22:44:
Ik had er een " * "bijgezet, omdat ik al wist dat je een vage plaats op zou geven. Zolang je niet zegt bij welke webshop (met adres dus) je hem gekocht hebt, geloof ik niks van de onzin die je hier zit uit te spuien.

Ik ben die jongetjes als jou echt kotsbeu! Jullie proberen Sony zwart te maken.
Wat lul je nou man? je hebt niet eens het geld om een 1 GB memorystick van Sony te kopen, dus schei uit met die domme anti-Sony talk!!
wat ben jij triest zeg! Niemand maakt hier Sony zwart (waarom zouden we anders een PSP hebben 8)7)
Het gaat ons erom dat de SanDisk sticks beter zijn (dat dat voor de PSP niet uitmaakt is een ander verhaal, maar de transfer rates liggen gewoon hoger. Zo heb ik mn zooi dus (via mn pc) sneller op een SanDisk stick staan dan op de Sony stick).
Dit is absoluut géén zwart maken.

Verder ben jij gepikeerd omdat wij geen Sony sticks kopen, toevallig een fanboy?

Iedereen moet zelf weten wat voor producten hij/zij koopt.

Ik vind de SanDisk sticks er ook mooier uitzien, veel leuker dan die saaie Sony sticks. Ben ik nu een SanDisk fanboy? Ik weet wel zeker van niet, ik zweer niet bij een merk. Fanboys doen dat wel.
Om iemand dus voor fanboy uit te maken vind ik behoorlijk ver gaan.
Jij komt echter wel zo over.

Zelf weten, is niet mijn probleem. Je verziekt echter wel het topic met je domme gedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 14:35:
[...]

wat ben jij triest zeg! Niemand maakt hier Sony zwart (waarom zouden we anders een PSP hebben 8)7)
Het gaat ons erom dat de SanDisk sticks beter zijn (dat dat voor de PSP niet uitmaakt is een ander verhaal, maar de transfer rates liggen gewoon hoger. Zo heb ik mn zooi dus (via mn pc) sneller op een SanDisk stick staan dan op de Sony stick).
Dit is absoluut géén zwart maken.

Verder ben jij gepikeerd omdat wij geen Sony sticks kopen, toevallig een fanboy?

Iedereen moet zelf weten wat voor producten hij/zij koopt.

Ik vind de SanDisk sticks er ook mooier uitzien, veel leuker dan die saaie Sony sticks. Ben ik nu een SanDisk fanboy? Ik weet wel zeker van niet, ik zweer niet bij een merk. Fanboys doen dat wel.
Om iemand dus voor fanboy uit te maken vind ik behoorlijk ver gaan.
Jij komt echter wel zo over.

Zelf weten, is niet mijn probleem. Je verziekt echter wel het topic met je domme gedrag
Afbeeldingslocatie: http://213.239.177.224/images/smiles/withstupid.gif wat jij zegt zijn gewoon feiten :D ik heb ook liever een sandisk omdat daar mee spul sneller op dat sticky staat

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 14:47:
[...]

[afbeelding] wat jij zegt zijn gewoon feiten :D ik heb ook liever een sandisk omdat daar mee spul sneller op dat sticky staat
hoe moet ik iemand anders dan laten zien dat 'ie met z'n posts verkeerd zit, door zelf dingen uit mn duim te gaan zuigen?

Je kunt iemand enkel laten zien dat ie het niet juist had door met feiten aan te tonen dat jij wél je huiswerk doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 14:51:
[...]

hoe moet ik iemand anders dan laten zien dat 'ie met z'n posts verkeerd zit, door zelf dingen uit mn duim te gaan zuigen?

Je kunt iemand enkel laten zien dat ie het niet juist had door met feiten aan te tonen dat jij wél je huiswerk doet
ik bedoel het niet zo, ik ben het met je eens.
Die benchmarks bij gamespot zeggen alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 14:53:
[...]

ik bedoel het niet zo, ik ben het met je eens.
Die benchmarks bij gamespot zeggen alles
oké, my bad ;)

Nouja, ontopic maar weer :D

Die NeoGeo CD emulator is vet!
Metal Slug ownt! (thumbup prototype!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Hou es ff lekker op gewoon ofzo 8)7

Pak een biertje en maak je niet druk, tis maar internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik moet even vermelden dat ik zelf ook een Sandisk memorystick heb.

Ik merke gewoon uit de post van die ene gast op dat hij deed alosf hij er een had, en er toen slechte dingen over begon te vertellen. Dit is misleidende informatie voor mensen die nog geen memorystick hebben en er een willen kopen. Maargoed. Ik weet voor mezelf al genoeg aangezien de zwartmaker geen goed excuus wist te verzinnen waarom hij niet kon zeggen waar hij de memorystick voor die prijs gekocht had

Over de gamespot site: al die websites die claimen dat Windows goedkoper en stabieler is dan windows hebben dus ook gelijk? Er is immers geen enkel bedrijf die een onderzoek gedaan heeft wat het tegendeel aangeeft. 1 bron is beter dan geen bron eh? Laat me niet lachen man.

Ik had de Sony en de Sandisk "regular" 1GB vegeleken, en hier bleek dat de Sandisk duurder was, ik heb het dus niet over de gaming editie. Iemand op het forum zei: "Ik wil een Sandisk",

Wanneer de Sony duurder is, en je zegt

"Ik wil een Sony",
dan ben je een fanboy.

Vandaar dat ik de term "Sandisk fanboy" gebruikte.

Goed dan, even terug naar de orde van de dag:

op pspupdates.com is te lezen dat de Mp4 AVC codec alsnog gelimiteerd zal zijn! < Hopelijk is dit nare gerucht in het leven geroepen door Anti-PSP fanaten, anders lijkt 2.0 al een stukje minder leuk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faust schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 15:43:
Ik moet even vermelden dat ik zelf ook een Sandisk memorystick heb.

Ik merke gewoon uit de post van die ene gast op dat hij deed alosf hij er een had, en er toen slechte dingen over begon te vertellen. Dit is misleidende informatie voor mensen die nog geen memorystick hebben en er een willen kopen. Maargoed. Ik weet voor mezelf al genoeg aangezien de zwartmaker geen goed excuus wist te verzinnen waarom hij niet kon zeggen waar hij de memorystick voor die prijs gekocht had ;(
Ik weet niet waar je het over hebt, ik begon niet lukraak slechte dingen te vertellen, lees eerst mijn post nog maar een paar keer, dan zul je merken dat mijn eigen ervaring met 'mijn' stick gewoon slecht is ten opzichte van een ander sony 256MB stick die ik heb. En ik vraag alleen of er andere mensen ook die ervaring hebben of dat dit een enkele keer voor kan komen, zodat ik niet zomaar de webwinkel ga mailen over een slechte stick. En het noemen van een Web winkel is in jouw ogen het bewijs dat ik er een wel of niet heb, hahahahhaha laat me toch niet lachen, ze zouden je bij de AIVD moeten aannemen voor onderzoeken, want jij weet een hele simpele mannier om iets te bewijzen.

En ik verwacht een beetje respect tegenover elkaar op tweakers.

En hoe kom je erbij dat ik doe alsof ik er een heb. alsof die dingen zo supppppppppppppper duur zijn. ik bedoel 99 euro is voor iemand die zoals jij, die alleen zakgeld krijgt misschien een heleboel, maar voor mij is het zeker betaalbaar. en als ik iets meer moet betalen voor een snellere dan doe ik dat graag en het gaat me in deze er dan niet om van welk merk dat is.

Ga jij je maar eerst eens achter de oren wassen voor dat je mee gaat praten.

Ik hoop dat een mod deze onzin kan gaan verwijderen want dit is echt slecht voor een topic als deze.

Ik zal me dan wel als de volwassene gedragen in dit bizarre verhaal.
I rest my case en zal de volgende opmerkingen van je negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Als je het toch gaat negeren;

sorry

( ;) )

99 euro is heel erg veel. Je kan er bijna een halve PSP voor kopen. Of zeker 3 amerikaanse spellen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik trouw met de handels naam sony.
maar eerst een psp. elke keer als ik hem vast heb wordt ik weer verliefd
wat een haaf ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Volgens mij is het enige levensdoel van elia om zoveel mogelijk vriendjes te maken in zowel het psp als het ds topic. Het lukt hem ook wel goed. Hij is al zover dat er in beide topics gewoon niemand te vinden is die hem nog min of meer moet.

Het is hier _geen_ V&A.

[ Voor 14% gewijzigd door Crash op 24-07-2005 00:16 ]

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:22
Wat doen jullie moeilijk er zit gewoon garantie op die memory sticks dus als hij niet goed werkt terug sturen en je krijgt een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigben04
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-08 20:47
Ik heb m'n PSP donderdag binnengekregen en ben echt onder de indruk van de beeldkwaliteit van de trailers enzo op de demo-umd. Lumines en Fifa 2005 zijn onderweg, dus ik heb voorlopig maar de < 32 MB Lumines op m'n memory card gezet. Inderdaad een zeer verslavend spel, maar ik zal blij zijn als ik de legale heb, zodat ik muziek en geluid erbij heb :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Fox
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 21:51
Hallo, dit is bestemd voor da_godfather;

je moet je 'defecte' Sony Memorystick Pro Duo 1Gb als fat 32 Formatteren en dan nog een keer proberen. Hierna download je het volgende, en doe je het flashgeheugen op fouten testen

http://www.sisoftware.co....=sware_dl_all&langx=en&a=

Laat ons even weten wat de resultaten zijn. Voor een vriend werkte dit. Het leek aanvankelijk ook dat zijn 256Mb stick defect was.

"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Is er eigelijk een goede reader voor 1.50?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:16

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Is er eigenlijk een fatsoenlijke RPG al voor de PSP, eentje zoals Diablo II, KOTOR, FF7, iets in die trend, fantasy natuurlijk :), geen regelrechte port van PS 2 naar PSP, of zoiets dergelijks, PSP only dus :)

En het belangrijkste is hij al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
H3llsing schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 23:16:
Is er eigelijk een goede reader voor 1.50?
Ik kan Pixie de eBook reader aanraden. Hij komt met conversie tools.

Of..bedoelde je dat niet..? :)

Een goede RPG is er naar mijn mening (helaas) nog niet.
Je kan wel de Snes emulator met FF VI proberen. Volgens velen de beste 2d RPG die er is.
(als je toch de Snes emu hebt, dan moet je iedere Square RPG gespeeld hebben. Allemaal de moeite waard. Naar mijn mening dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05
Modbreak:Willen alle heren en dames het wat kalmer aan doen en wat beter nadenken voordat ze posten? Het is tenslotte zomer en vakantie ;) Een discussie is prima, maar hou het wel beschaafd en gemoedelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Aight! schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 23:45:
Is er eigenlijk een fatsoenlijke RPG al voor de PSP, eentje zoals Diablo II, KOTOR, FF7, iets in die trend, fantasy natuurlijk :), geen regelrechte port van PS 2 naar PSP, of zoiets dergelijks, PSP only dus :)

En het belangrijkste is hij al uit?
Als Japans talige spellen niet meetellen is er Untold Legends. Die is in het genre van Diablo. Voor de echte RPG's moet je nog even wachten, want er komen zeker wel een aantal uit voor de PSP, tenzij je dus Japans kan begrijpen, want dan heb je NU al heel veel keus.

Voor nu vermaak ik me met FFV die ik nog nooit heb gespeeld :p

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
kiddyl schreef op zondag 24 juli 2005 @ 00:46:
[...]

Als Japans talige spellen niet meetellen is er Untold Legends. Die is in het genre van Diablo. Voor de echte RPG's moet je nog even wachten, want er komen zeker wel een aantal uit voor de PSP, tenzij je dus Japans kan begrijpen, want dan heb je NU al heel veel keus.

Yo Kiddyl, hoe kan je je vermaken met FFV zonder hem ooit gespeeld te hebben?

.. :)

hehe, wat ik wilde vragen, FFV, is dat die met CECIL toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

kiddyl schreef op zondag 24 juli 2005 @ 00:46:
[...]

Jammer, maar ik had eigenlijk gehoopt in Breath Of Fire, Suikoden, etc PSP releases met een heel nieuw verhaal, e.d.
Maja, hopelijk bij de launch van de PSP in Nederland zijn er goede RPG's, ik ga eens googlen op Untold Legends. Kijken of dat wat is, heb jij hem al kiddly?Zoja, hoe is hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
http://www.pspupdates.com...enesis-v017.html#comments

de nieuwe SEGA emulator is uit. 0.17 that is.

Voor rpg -fans is het willicht leuk om te vermelden dat Phantasy Star ook supported is.

Shit, als je ziet hoe soepel Sonic2 loopt hierop dan ga ik twijfelen of er mensen zullen upgraden naar 2.0 (including mezelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit zwaar te wachten op een betere SNES emulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Sony Japan heeft dus de 2.0 update bekend gemaakt. Is deze update ook beschikbaar voor een Amerikaanse PSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 12:12:
Ik zit zwaar te wachten op een betere SNES emulator.
Same here. ALs je echter kijkt naar de ontwikkeling van snes 9x, het schiet niet heel erg op. Laatste 2 weken enkel minor updates.

Er kunnen 2 dingen gebeuren:

1) het duurt nog maanden voordat alles (sa1, sa2, super fx 1&2) fatsoenlijk en geoptimaliseerd geemuleerd is.

2) zoals met de Genesis emulatie, komt op een dag 0.16 uit, die meteen 90% van alle spellen nagenoeg op fullspeed doet.

Iedereen hoopt natuurlijk op 2, maar in het geval van 1 denk ik dat het interessant is om te upgraden naar 2.0

tegen de tijd dat ze hier een exploit voor vinden, zijn alle programma's al verder ontwikkeld, wat denkt de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Niet upgraden wanneer je homebrew wilt draaien. De internet browser lijkt heel aantrekkelijk, maar het aantal openbare internet accespoints in NL is erg laag. Als een titel als GT4 versie 2.0 nodig heeft is het natuurlijk een ander verhaal, maar dan heb ik tegen die tijd een witte PSP voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) een tweede PSP voor internet en de andere voor Homebrew hmmm, aantrekkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
kiddyl schreef op zondag 24 juli 2005 @ 13:49:
Niet upgraden wanneer je homebrew wilt draaien. De internet browser lijkt heel aantrekkelijk, maar het aantal openbare internet accespoints in NL is erg laag. Als een titel als GT4 versie 2.0 nodig heeft is het natuurlijk een ander verhaal, maar dan heb ik tegen die tijd een witte PSP voor :)
jij hebt japanse psp's eh?

de updater die op 27 juli uitkomt, doet deze het alleen op de japanse psp's?
Is misschien een domme vraag, maar misschien heb jij 1.5 us op een japanse geflasht, ik weet het niet dus ik vraag het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Er zal op de dag zelf of kort er na zeker een update komen voor de US versie PSP. Dat was het geval met 1.51 en 1.52.

De meeste PSP's die nu in de winkels liggen zijn trouwens versie 1.51 of hoger en terug flashen naar een lagere versie is vooralsnog niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
okee, thanks voor de info.

de psp-tassen, zijn die ook bij jou te bestellen?
bvd

edit: ik bedoel de xporter serie.

Iemand met een japanse 1.51/1.52 kan dit proberen:

http://www.playstation.jp/psp/update/ud_03.html

ik weet niet precies wat het is (mijn japans is niet zo goed), maar het lijkt erop dat dit de update voor 1.x> 2.0 is.

Kan iemand dit bevestigen?

edit2:

http://www.psphacks.net/content/view/228/

de dag dat de 2.0 in japan uit is, kan je hem ook op je us psp doen, volgens bovenstaande link was dat bij 1.51 hetzelfde.

Omdat japan een aantal uur tijdsverschil heeft, kan iedereen de update op 26-7 rond middernacht downloaden, installen.

Spannend dit!

wel/geen 480*272 ?!

[ Voor 96% gewijzigd door Faust op 24-07-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:27

Aidix

Geluidspietlut

Dat is de 1.52 update.

バージョン2.00へのアップデートは2005年7月27日から開始します.

Vanaf 27-7 kan je 2.00 downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien stomme vraag, maar hoe kan je het verschil zien tussen een japense versie en een uit de VS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
USA: X = bevestigen; O = terug
Japan: andersom

en vast ook wel ergens anders aan.. serienummer?

[ Voor 36% gewijzigd door Spyro_the_Dragon op 24-07-2005 16:59 ]

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
okee.

even dit. us-psp eigenaars die denken "ik wacht op de amerikaanse 2.0 update, dit heeft niet echt nut, aangezien voor de updaters voor de 1.51 en 1.52 de US en JAP versies geen enkele bit verschillen;
maw, het zijn dezelfde.

Shit, ik wou dat ik een 1.51 PSP had, dan MOEST ik wel updaten...
nu ben ik steeds aan het twijfelen :)

kan niemand een pol inlassen

Wie gaat updaten naar 2.0?

_/-\o_

edit:

MGS heeft ook altijd x als cancel en rondje als select. Grappig dat je altijd even moet omschakelen. ALs ik na het spelen van mgs3 iets in de browser moet doen (savegame backuppen oid) dan druk ik altijd op de verkeerde knop)

[ Voor 23% gewijzigd door Faust op 24-07-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Faust schreef op zondag 24 juli 2005 @ 16:59:

Shit, ik wou dat ik een 1.51 PSP had, dan MOEST ik wel updaten...
nu ben ik steeds aan het twijfelen :)

kan niemand een pol inlassen

Wie gaat updaten naar 2.0?
Ik denk dat ik wel ga updaten van 1.5 naar 2.0.
Ik ben niet zo'n emulator gamer etc., dus ik wacht de eerste ervaringen even af voor de zekerheid en als dat allemaal een beetje ok is, dan doe ik het wel.
Ik heb in ieder geval geen intentie om 2PSP's te houden, dus als ik nieuwe games wil spelen, dan moet ik toch een keer updaten, maar heeeel misschien is het aantrekkelijk om deze op 1.5 te houden en (makkelijker) te verkopen en dan kan ik de witte editie importeren in september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ik was voorheen helemaal wild van de ebook reader.

Ik zou overal gratis boeken kunnen lezen.

Vandaag had ik weer even een echt boek vast (laatste keer was voor mijn scheikunde herexamen 8) ) en ik moet toch zeggen dat in vergelijking een ebook (reader) erg crap is. Er gaat echt niks boven een echt boek, dus waarschijnlijk is het dinsdagavond exit pixie the ebook reader.

FF VI is daarentegen wel de moeite waard, ondanks dat je hem alleen met een dikke frameskip kan spelen.

De SEGA emulator draait lekker soepel, en de spellen hebben heerlijk nostalgische sounds...

Ik moet volgens mij toch echt een 2e psp gaan aanschaffen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De witte is tegen die tijd zeker een must have (al zeg ik het zelf), omdat iedereen dan de normale zwarte kan kopen. Ik vind de witte stiekum ook nog eens heel erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same, ik ben helemaal into white, next gens ga ik ook in het wit aanschaffen
Faust schreef op zondag 24 juli 2005 @ 17:17:
Vandaag had ik weer even een echt boek vast (laatste keer was voor mijn scheikunde herexamen 8) ) en ik moet toch zeggen dat in vergelijking een ebook (reader) erg crap is. Er gaat echt niks boven een echt boek, dus waarschijnlijk is het dinsdagavond exit pixie the ebook reader.
had je verwacht dat een boek lezen van schermpje leuk werkt :) ik haat lange teksten lezen van een beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nu ook een manier om de Korean Utility Disc (met NETSPOT) te laden. Je kunt de Utility Disc hier downloaden:

Deel 1
Deel 2
Deel 3

Er zijn twee manieren van laden:
1. via een loader. (werkte niet bij mij)
2. Volg deze instructies:
At first get the iso and hook boot (you can grab it from psp-spot). Copy the iso content called "PSP_GAME" to the root of your memory stick and the hook boot files to PSP/GAME.

Start hook boot. Select UMD Emulation by pressing circle. After that press X for file. At the next 2 questions press until the message "MARK & HOOD NID" appears on the display. Then it goes on with the kernels:

Press X for "No Hook" at the first two questions and circle for "Hook" at the following questions. Finally 12 files must be hooked. Then follow the instruction on the display. Last word: Sorry for 3 posts but i'm browsing with psp and reached word limit. Bron:PSP-spot.com
Hier download je hook boot. (deze methode werkt dus wel voor mij)

Helaas is de Utility Disc alleen te gebruiken in Korea, je kunt er hier dus niet mee internetten...tenzij iemand dat ding weet te hacken. Met deze loader zijn we iig een stap verder.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Laatst online: 03-09 02:53
Voor de verandering een techno en een jpop-clip :)

Koto - Hokkyokusei
LCD Soundsystem - Daft Punk is playing in my house

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:21:
Er is nu ook een manier om de Korean Utility Disc (met NETSPOT) te laden. Je kunt de Utility Disc hier downloaden:

Deel 1
Deel 2
Deel 3

Er zijn twee manieren van laden:
1. via een loader. (werkte niet bij mij)
2. Volg deze instructies:

[...]

Hier download je hook boot. (deze methode werkt dus wel voor mij)

Helaas is de Utility Disc alleen te gebruiken in Korea, je kunt er hier dus niet mee internetten...tenzij iemand dat ding weet te hacken. Met deze loader zijn we iig een stap verder.
Je hebt geen ene reet aan die utility disc!! Je kan er toch niks mee is alleen bestemd voor korea. En als je in korea bent moet je ook nog een abonnement hebben bij netspot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Laatst online: 03-09 02:53
deltananie schreef op maandag 25 juli 2005 @ 05:08:
[...]

Je hebt geen ene reet aan die utility disc!! Je kan er toch niks mee is alleen bestemd voor korea. En als je in korea bent moet je ook nog een abonnement hebben bij netspot
Waarom geef je een antwoord wat er al bij zelf bij de post erbij staat? |:( 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Crashcat op 25-07-2005 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Crashcat schreef op maandag 25 juli 2005 @ 08:19:
[...]

Waarom geef je een antwoord wat er al bij zelf bij de post erbij staat? |:( 8)7
Waarom reageer jij erop je hebt zeker niks te doen 8)7 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spyro_the_Dragon schreef op zondag 24 juli 2005 @ 16:58:
USA: X = bevestigen; O = terug
Japan: andersom

en vast ook wel ergens anders aan.. serienummer?
Is dit niet om te draaien? Ik vind het nogal irritant eigelijk, X om terug te gaan, en O om te bevestigen op mn PSP ;)

Op mn PS2 is X ook altijd bevestigen geweest :9

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da Fox schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 21:36:
Hallo, dit is bestemd voor da_godfather;

je moet je 'defecte' Sony Memorystick Pro Duo 1Gb als fat 32 Formatteren en dan nog een keer proberen. Hierna download je het volgende, en doe je het flashgeheugen op fouten testen

http://www.sisoftware.co....=sware_dl_all&langx=en&a=

Laat ons even weten wat de resultaten zijn. Voor een vriend werkte dit. Het leek aanvankelijk ook dat zijn 256Mb stick defect was.
Ik ben niet van plan om hem als fat 32 te formatteren, aangezien ik daar al eerder een 16MB kaart aan ben verloren. De stick word niet meer herkend in zowel mijn foto camera als mijn pc reader. Ik laat het verder voor wat het is. en als de webwinkel terug is van vakantie kan ik hem omruilen voor een andere en kijken ze de mijne na. Maar iig bedankt voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
IGN heeft filpmje gepost van de browser met V2.0 in werking!

http://media.psp.ign.com/articles/635/635577/vids_1.html

waaruit blijkt dat er downloadable portable tv komt/is:

http://www.p-tv.jp/

[ Voor 26% gewijzigd door ElayZ op 25-07-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
ElayZ schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:38:

p-tv.... slim:
pay-tv
psp-tv
ps2-tv
ps3-tv

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElayZ schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:38:
IGN heeft filpmje gepost van de browser met V2.0 in werking!

http://media.psp.ign.com/articles/635/635577/vids_1.html

hier krijg ik het toch wel enorm warm van

what do I do
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
Ok, mensen, luuuister: :P

Mijn psp uit de USA is dus kapot sinds ik hem heb gekocht, althans de UMD loader sluit niet automatisch. Dus ik bel sony USA op om te vragen wat ik moet doen ivm garantie en hoe dat werkt, krijg ik te horen dat als ik hem opstuur van garantie dat ze niets terugsturen naar nederland! Wth? Ik weet toch zeker dat er mensen vanuit europa garantie hebben gekregen in USA toch? Zonder hem terug te laten sturen naar een kennis ofzo die hem vervolgens hiernaartoe opstuurt? Of heb ik het hier verkeerd? Ik denk dat sony europe geen garantie zal geven over het product, al ga ik dat wel even nader onderzoeken, maar toch, iemand suggesties of advies?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Deslaw schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:54:
Ok, mensen, luuuister: :P

Mijn psp uit de USA is dus kapot sinds ik hem heb gekocht, althans de UMD loader sluit niet automatisch. Dus ik bel sony USA op om te vragen wat ik moet doen ivm garantie en hoe dat werkt, krijg ik te horen dat als ik hem opstuur van garantie dat ze niets terugsturen naar nederland! Wth? Ik weet toch zeker dat er mensen vanuit europa garantie hebben gekregen in USA toch? Zonder hem terug te laten sturen naar een kennis ofzo die hem vervolgens hiernaartoe opstuurt? Of heb ik het hier verkeerd? Ik denk dat sony europe geen garantie zal geven over het product, al ga ik dat wel even nader onderzoeken, maar toch, iemand suggesties of advies?

Alvast bedankt!
En dit is nou de reden waarom je topics goed moet lezen. Had je dat gedaan, dan wist je dat Sony USA niet verplicht is je garantie af te handelen, slechts in het land van herkomst/aankoop respectievelijk japan of USA.
Dikke pech voor je helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Laten opsturen naar iemand die je kent? in de USA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Contact opnemen met je leverancier. Als die in VS of Canada zit, kan die het doorsturen.
Wanneer je hem bij een winkel in Nederland hebt gekocht is volgens de wet deze verantwoordelijk voor de garantie-afhandeling. (De importeur is volgens de wet "producent".) Dus als je een goede rechtsbijstandsverzekering heb zou je zo ook nog wel wat leuks moeten kunnen regelen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Shiver23 op 25-07-2005 16:32 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Fox
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:57:
[...]

Ik ben niet van plan om hem als fat 32 te formatteren, aangezien ik daar al eerder een 16MB kaart aan ben verloren. De stick word niet meer herkend in zowel mijn foto camera als mijn pc reader. Ik laat het verder voor wat het is. en als de webwinkel terug is van vakantie kan ik hem omruilen voor een andere en kijken ze de mijne na. Maar iig bedankt voor het meedenken
je had hem toch in je psp zitten?

nouja, dat zal ik wel verkeerd gelezen hebben.
In de handleiding van de Sony MS Duo PRO staat dat je hem zowel als fat (16) als fat 32 kan gebruiken.
Je psp kan met beiden overweg.

Ik weet niet wat voor Sony camera je heb die met MS duo werkt, wellicht kan je het typenummer zeggen, dan kan ik je vertellen of deze ook fat32 compatible is.

Verder snap ik niet waarom je in godsnaam een $ony camera hebt :r :r :r :r :r
maar ieder zijn eigen smaak he? :>

"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da Fox schreef op maandag 25 juli 2005 @ 19:00:
[...]

je had hem toch in je psp zitten?

nouja, dat zal ik wel verkeerd gelezen hebben.
In de handleiding van de Sony MS Duo PRO staat dat je hem zowel als fat (16) als fat 32 kan gebruiken.
Je psp kan met beiden overweg.

Ik weet niet wat voor Sony camera je heb die met MS duo werkt, wellicht kan je het typenummer zeggen, dan kan ik je vertellen of deze ook fat32 compatible is.

Verder snap ik niet waarom je in godsnaam een $ony camera hebt :r :r :r :r :r
maar ieder zijn eigen smaak he? :>
Ik heb ooit een sony camera gehad waar ik deze 16mb memorystick in heb gehad en dat was geen duo. ik heb nu een Pentax Optio S5N super camera

Ik dacht dat je nooit via de pc mocht formateren en alleen in de psp met de psp format optie die in de software van de psp zit, is het dan wel veilig om die stick in de psp door de pc te laten formateren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Fox
Als je hem aanvankelijk met je PC formatteerd, heb je geen PSP 'mappen', wat ik zelf heb gedaan is in mijn cardreader met windows naar fat32, toen in de PSP en hier format gedaan. Dan wist hij wat erop staat, en maakt de mappen aan.

Hij blijft dan fat32.

Op het web zijn verschillende berichten verschenen over Sandisk geheugenkaarten voor de PSP. Deze zouden a) sneller zijn, en b) wel in de PSP, maar niet in alle andere MS Duo producten werken.
Dit komt omdat de Sandisks voor de PSP standaard als fat32 geformatteerd zijn. De PSP werkt hier prima mee, maar sommige oudere camera's helaas niet. Je kan dit oplossen door naar fat16 te formatteren, maar hierdoor verlies je snelheid voor de WEL fat32 compatible producten.

Ik dwaal af. fat32 op je psp kan totaal geen kwaad, het formatteren in je pc (middels een cardreader) ook niet.

grappig dat jullie aan het ruzieen waren over de 'snellere' sandisks :)
Er werd een artikel aangehaald van gamespot. Er werd echter niet vermeld dat hier eigenlijk fat16 tegen fat32 getest werd, ipv Sony tegen Sandisk (het geheugen waarvan ze gemaakt zijn is identiek).
De Sandisks zijn in de meeste gevallen goedkoper, hierdoor ook de betere keus.
Op fat16 zijn ze echter even snel/traag als die van sony of dane elec of whatever.

Voor toekomstige kopers, de Gaming van sandisk zijn sneller dat de pro duo van sony, maar niet sneller dan de sony high speed ms duo pro ( is hier geen afkorting voor? :P ), deze 2 gebruiken namelijk hetzelfde geheugen. De Gamings zijn echter stukken goedkoper dan die sony highspeed. Ik ga me zelf zo'n sandisk gaming ms aanschaffen. Beste value for money als je het mij vraagt ;)

Eerst moeten we echter jou MS zien te fixen :)

Laat even weten dat het werkte wat ik allemaal zei ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Als het niet mag, lijkt het mij niet veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Deslaw schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:54:
...althans de UMD loader sluit niet automatisch.
UMD loader sluit niet automatisch? Welke UMD loader? Je bedoelt toch niet het klepje waar de UMD in gaat (en die je vervolgens zelf met de hand moet sluiten) he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb hem geformateerd in FAT 32 en het lijkt dat hij iets minder langzaam is maar een vergelijking : een Mp4 bestand van 88Mb van pc naar de psp via de usb kabel.

naar de 1GB stick ongeveer 8 min :'(
naar de 256MB stick iets minder dan een minuut

Mijn mening is dat deze 1GB stick niet naar behoren functioneert. Ik kan hem gelukkig terug sturen voor een Sandisk. en met een beetje bij betalen een Sandisk gamer ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
kiddyl schreef op zondag 24 juli 2005 @ 17:20:
De witte is tegen die tijd zeker een must have (al zeg ik het zelf), omdat iedereen dan de normale zwarte kan kopen. Ik vind de witte stiekum ook nog eens heel erg mooi.
is er al iets bekent over de release van de witte...? (of heb ik er overheen gelezen...)

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze besteld

http://www.digiaction.nl/...31/10000096570ed0201.html

verstandig?
ik hoop dat deze niet zo langzaam is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Fox
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:22:
Ok ik heb hem geformateerd in FAT 32 en het lijkt dat hij iets minder langzaam is maar een vergelijking : een Mp4 bestand van 88Mb van pc naar de psp via de usb kabel.

naar de 1GB stick ongeveer 8 min :'(
naar de 256MB stick iets minder dan een minuut

Mijn mening is dat deze 1GB stick niet naar behoren functioneert. Ik kan hem gelukkig terug sturen voor een Sandisk. en met een beetje bij betalen een Sandisk gamer ed.
Jammer dat de stick nog steeds zo traag is.
Wel raar dat je tegen de winkel kan zeggen: "Dit merk is niet snel genoeg (al dan niet productiefout), dus geef me een ander merk." Als het wel een productiefout was/is, dan ligt het meer voor de hand dat je een andere sony 1GB krijgt, maarja. Ik moet je zeggen dat ik zeer tevreden met mijn Sandisk ben, dus iig maak je hiermee een goede keus :Y)

Er is nog 1 ding wat ik graag had geweten over jouw (zeer waarschijnlijk) defecte sony, de accesstime, en de lineair/random read performance.

http://www.benchmarkhq.ru/fclick/fclick.php?fid=272 << dit programmaatje is 40kb groot, en je hoeft alleen op de drive, en op test te klikken.

Ik vermoed dat je 1GB stick het 'oude' (lvorige generatie / trage) geheugen heeft. Ik zou graag de getallen vergelijken in een database. Ik hoorde een keer een gerucht dat dit wel eens gebeurde.

Ik wacht in spanning af :9~

Het zou niet de eerste keer zijn dat $ony zoiets flikt.

Btw, de browser werkt!!

Ik zal dadelijk enkele screenshots oploaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb 2 shots gemaakt van die browser
beetje onduidelijk maarja

http://img314.imageshack.us/img314/8931/photo00323qg.jpg
http://img314.imageshack.us/img314/3174/photo00339qi.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Fox
Damn you! Dat was mijn idee!! :D

Naja, het lijkt erop dat we dezelfde crappy p800 hebben ;)

Afbeeldingslocatie: http://img273.imageshack.us/img273/6724/deel17su.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img273.imageshack.us/img273/4649/linux3fa.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img273.imageshack.us/img273/2696/proof1vm.jpg

Ik heb hem samen met een vriend en met hulp van tux online gekregen; Tux heeft de adressen ingevoerd zoals in plaatje 2 te zien is.

edit: deze browers doet geen ene f*ck, als je echter het in handen hebt gehad, en van het idee hebt mogen proeven... 2.0 here I come!!

[ Voor 12% gewijzigd door Da Fox op 26-07-2005 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19
leuk zo'n browser maar helaas kon ik geen engelse tekst invoeren :( maar ja wat klaag ik .. voor niets gaat alleen de zon op :)

edit : een hulpvolle forummember heeft me uit de brand geholpen met de invoer :)

[ Voor 27% gewijzigd door dcell op 26-07-2005 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Fox
dcell schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:36:
leuk zo'n browser maar helaas kon ik geen engelse tekst invoeren :( maar ja wat klaag ik .. voor niets gaat alleen de zon op :)
je moet bij het invoer scherm een aantal keer op select drukken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien heb ik wel weer een domme vraag en is de vraag alweer voorbij gekomen samen met het antwoord maar goed..... graag wil ik weten om het dus mogelijk is om bijvoorbeeld een memorystick van 1024mb te kopen en daar dan een film op te zetten en die via de psp fullscreen te bekijken. zoja welke resolutie heeft de film dan en als je hem omzet naar die instellingen hoe groot word de film dan in mb's? bvd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
@Anix: gebruik de search, we kunnen niet vragen op nieuw blijven beantwoorden :)

@Da Fox en SXY-Lady: gaarne on-topic. Dit draadje heeft al vaak genoeg problemen gehad met off-topic geneuzel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05
Modbreak:Blijkbaar snapten een aantal personen niet dat offtopic geneuzel hier niet gewenst is. Personen die hun posts missen weten dus nu waarom, en kunnen bij klachten e-mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

@DA FOX, je moet Elia niet op je account laten posten ;).
Trouwens zjin er eigenlijk veel mensen die al Xvix movies, dus ongeveer 700/800 mb op dat crappy kleine schermpje kijken?
Gaat dat een beetje relax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Aight! schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 08:24:
@DA FOX, je moet Elia niet op je account laten posten ;).
Trouwens zjin er eigenlijk veel mensen die al Xvix movies, dus ongeveer 700/800 mb op dat crappy kleine schermpje kijken?
Gaat dat een beetje relax?
Crappy kleine schermpje? Ik weet niet wat voor PSP jij hebt, maar die van mij heeft een big ass screen ;)
En films zijn prima te kijken op de PSP.

Dit is ook wel grappig trouwens. Iedereen voor de TV
De psp zal pas vanaf 1 september in Europa verkrijgbaar zijn. Om mensen te attenderen op de komst van de psp zal Talpa op zaterdag 13 augustus de allereerste commercial voor de psp, een spot van zestig seconden, uitzenden. Hiermee beleeft de commercial voor de psp zijn Europese première.

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 26-07-2005 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:27

Aidix

Geluidspietlut

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 01:24:
misschien heb ik wel weer een domme vraag en is de vraag alweer voorbij gekomen samen met het antwoord maar goed..... graag wil ik weten om het dus mogelijk is om bijvoorbeeld een memorystick van 1024mb te kopen en daar dan een film op te zetten en die via de psp fullscreen te bekijken. zoja welke resolutie heeft de film dan en als je hem omzet naar die instellingen hoe groot word de film dan in mb's? bvd _/-\o_
Dat is inderdaad mogelijk. Als je PSPVideo9 downloadt kan je ook zonder PSP bekijken hoe dat eruit gaat zien, het is ook op je PC af te spelen.

Met 200MB per uur kan je goede kwaliteit overzetten voor series bijvoorbeeld en met 300mb/uur heb je echt perfecte kwaliteit als je en DVD zonder verlies wilt omzetten... 100mb/uur kan ook maar dan zie je duidelijk blokken. Overigens...Met de introductie van de AVC codec in firmare 2.0 voor memorystick films kan de compressie worden verbeterd.

Je kan het beeld oprekken (net als bij een breedbeeld TV). Je kan kiezen tussen standard, wide, zoom en optimal voor 4:3 films.
Als je in 16:9 hebt omgezet kiest hij automatisch al fullscreen.

Ondanks dat de resolutie van de films beperkt is tot 320*240 (4:3) en 368*208 (16:9) ziet het er gewoon heel goed en groot uit op fullscreen. Ik ben normaal best wel kritisch, maar hier heb ik echt niets over te klagen :) Het geluid is instelbaar, met 128kbit AAC heb je absoluut cd kwaliteit.

Heeft het dan echt geen nadelen? Jawel, de LCD van de PSP is goed maar zeker niet perfect. Je hebt nog altijd last van ghosting en die is bij rood best wel erg. Bepaalde clips die die kleur gebruiken en snel bewegen zien er gewoon nogal crap uit. Gelukkig komt dat vrij zelden voor, maar als je veel actiefilms bekijkt zou het best wel irritant kunnen zijn.

De vergelijking met een GBA movieplayer die de DS fancrew graag maakt is eigenlijk een belediging :(

[ Voor 12% gewijzigd door Aidix op 26-07-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
MaZo schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:19:
[...]
UMD loader sluit niet automatisch? Welke UMD loader? Je bedoelt toch niet het klepje waar de UMD in gaat (en die je vervolgens zelf met de hand moet sluiten) he?
wel dus, moet je die altijd zelf met de hand sluiten of niet? Want ik moet dit dus WEL doen en dat moet eigenlijk NIET toch? of zit ik hier verkeerd..

Ik stop de UMD erin, klik, dan doe ik het klepje dicht, niet klik, ik moet het OPEN knopje naar links schuiven als ik de klep ingedrukt heb om hem goed te sluiten anders gaat het weer gewoon open..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Deslaw schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:14:
[...]

wel dus, moet je die altijd zelf met de hand sluiten of niet? Want ik moet dit dus WEL doen en dat moet eigenlijk NIET toch? of zit ik hier verkeerd..

Ik stop de UMD erin, klik, dan doe ik het klepje dicht, niet klik, ik moet het OPEN knopje naar links schuiven als ik de klep ingedrukt heb om hem goed te sluiten anders gaat het weer gewoon open..
Dit hoort inderdaad niet, maar om hiervoor je PSP naar de VS op te sturen is misschien wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
Wellicht dat de mier een olifant wordt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Deslaw schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:24:
Wellicht dat de mier een olifant wordt? :?
mug.... van een mug een olifant maken....

BTW ben vannacht met Lumines eindelijke boven de 100.000 gekomen! Maar heb m maar uitgezet toen er een onwijze k-skin opkwam... moeilijk kleuren te onderscheiden... vannavond verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
@ Deslaw, dat hoort idd niet. Maar hoe kom je er bij dat automatisch te noemen? Ik was al bang dat ik wat miste aan mijn JAP PSP uit december 2004 lol.
Ik zou em daar in ieder geval zeker niet helemaal voor naar de USA sturen.

Wat betreft die witte PSP, zodra die een beetje normaal te verkrijgen is, is het 'collectors item' gehalte er gauw af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het wordt toch een limited edition, daarbij komt dat hij alleen in japan ofzo wordt verkocht dus als je m hebt ben je wel een van de heel weinig mensen die hebben ( in europa dan ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aidix schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:06:
[...]

Dat is inderdaad mogelijk. Als je PSPVideo9 downloadt kan je ook zonder PSP bekijken hoe dat eruit gaat zien, het is ook op je PC af te spelen.

Met 200MB per uur kan je goede kwaliteit overzetten voor series bijvoorbeeld en met 300mb/uur heb je echt perfecte kwaliteit als je en DVD zonder verlies wilt omzetten... 100mb/uur kan ook maar dan zie je duidelijk blokken. Overigens...Met de introductie van de AVC codec in firmare 2.0 voor memorystick films kan de compressie worden verbeterd.

Je kan het beeld oprekken (net als bij een breedbeeld TV). Je kan kiezen tussen standard, wide, zoom en optimal voor 4:3 films.
Als je in 16:9 hebt omgezet kiest hij automatisch al fullscreen.

Ondanks dat de resolutie van de films beperkt is tot 320*240 (4:3) en 368*208 (16:9) ziet het er gewoon heel goed en groot uit op fullscreen. Ik ben normaal best wel kritisch, maar hier heb ik echt niets over te klagen :) Het geluid is instelbaar, met 128kbit AAC heb je absoluut cd kwaliteit.

Heeft het dan echt geen nadelen? Jawel, de LCD van de PSP is goed maar zeker niet perfect. Je hebt nog altijd last van ghosting en die is bij rood best wel erg. Bepaalde clips die die kleur gebruiken en snel bewegen zien er gewoon nogal crap uit. Gelukkig komt dat vrij zelden voor, maar als je veel actiefilms bekijkt zou het best wel irritant kunnen zijn.

De vergelijking met een GBA movieplayer die de DS fancrew graag maakt is eigenlijk een belediging :(
echt super bedankt voor de info! ik had al besloten om de PSP te gaan kopen maar nu ben ik echt helemaal overtuigd! geweldig bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Nou als dat ding eenmaal heel veel verkocht wordt, wedden dat er , net als bij al die gameboys, gewoon een witte (en een zilvere en een blauwe ofzo) voor iedereen komt.

Doen ze toch altijd na een poosje. NU is het nog speciaal en limited, maar over een poos vast niet meer. Als je ook die foto's op gamespot bekijkt liggen ze gewoon gebroederlijk naast mekaar, de witte en de zwarte, net als de PS3 in div kleuren.

Dus kzou gewoon degene nemen die je het mooiste vind, voor mij persoonlijk; de zwarte.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/news/07/22/sony_screen007.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-05-2024
ElayZ schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:44:
Nou als dat ding eenmaal heel veel verkocht wordt, wedden dat er , net als bij al die gameboys, gewoon een witte (en een zilvere en een blauwe ofzo) voor iedereen komt.

Doen ze toch altijd na een poosje. NU is het nog speciaal en limited, maar over een poos vast niet meer. Als je ook die foto's op gamespot bekijkt liggen ze gewoon gebroederlijk naast mekaar, de witte en de zwarte, net als de PS3 in div kleuren.

Dus kzou gewoon degene nemen die je het mooiste vind, voor mij persoonlijk; de zwarte.

[afbeelding]
Die witte heeft echt gewoon de looks van de Ipod!! (alleen maar door de kleur :9~ )
Maar is wel vet en speciaal zou hem wel willen hebben.

Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

Bob Popcorn

Plop!

Mocht iemand zijn JAP psp willen flashen zodat 'ie (alleen de knoppen!) werkt en eruit ziet als een US PSP, kijk dan eventjes hier :)

http://www.psphacks.net/content/view/317/2/

En ja, ik heb het getest, en het werkt.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Metal Gear Ac!d en Lumines op mn PSP en ik ben eigelijk op zoek naar n soort van mario-like adventure game. Ik zit een beetje te twijfelen tussen Ape Escape en Death Jr. Ape Escape blijkt vele nadelen te hebben zoals lange laadtijden, irritante controles en van Death Jr. weet ik eigelijk nog vrij weinig behalve dat het er tof uit ziet!

Heeft iemand ervaring met een van deze / beide spellen?
Bob Popcorn schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:50:
Mocht iemand zijn JAP psp willen flashen zodat 'ie (alleen de knoppen!) werkt en eruit ziet als een US PSP, kijk dan eventjes hier :)

Wat bedoel je met alleen de knoppen? Kan je met die tutorial je X - terug en O - bevestigen omdraaien, of bedoel je dat je hele PSP geformat is en alleen de knoppen erna nog werken? Indien je het omdraaien van de X en O knoppen bedoelt dan ga ik straks thuis die tutorial ook eens bekijken :P

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De X en de 0 zijn nu inderdaad omgedraaid, heb het net zelf ff getest, ik weet niet of het zo blijft na een format van de memory stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

Bob Popcorn

Plop!

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:33:
Ik heb nu Metal Gear Ac!d en Lumines op mn PSP en ik ben eigelijk op zoek naar n soort van mario-like adventure game. Ik zit een beetje te twijfelen tussen Ape Escape en Death Jr. Ape Escape blijkt vele nadelen te hebben zoals lange laadtijden, irritante controles en van Death Jr. weet ik eigelijk nog vrij weinig behalve dat het er tof uit ziet!

Heeft iemand ervaring met een van deze / beide spellen?

[...]

Wat bedoel je met alleen de knoppen? Kan je met die tutorial je X - terug en O - bevestigen omdraaien, of bedoel je dat je hele PSP geformat is en alleen de knoppen erna nog werken? Indien je het omdraaien van de X en O knoppen bedoelt dan ga ik straks thuis die tutorial ook eens bekijken :P
Het is een hack, zodat je X en O omgedraait worden idd. Maar niet alleen de functie, maar ook op het scherm, waar je bv. ziet "Press X to go back" staat nu "Press O to go back".

Hij is voor de japanse PSP, versie 1.5 gemaakt, en je moet hem 'installeren' door alle 2 de mapjes in de map GAME op je MS te zetten. :)

-edit-

Volg wel goed de instructies!

[ Voor 4% gewijzigd door Bob Popcorn op 26-07-2005 16:29 ]

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:54:
De X en de 0 zijn nu inderdaad omgedraaid, heb het net zelf ff getest, ik weet niet of het zo blijft na een format van de memory stick.
Moet je memstick geformat worden na het omzetten van JAP naar US?

Ik neem aan dat regiocodes ed niet veranderen, maar het enige wat van invloed is op de PSP is dat X en O omgedraaid worden?
Wat wordt overigens bedoelt met "Eruit ziet als een US PSP", ander beeld? Werkt dit alleen op versie 1.5? Ik heb namelijk 1.51, wanneer er n update uitkomt overschrijft hij dan deze hack weer zodat het weer O - bevestigen X - terug wordt?

Sorry van alle vragen, maar ik ben nogal voorzichtig met het aanpassen van mn PSP omdat ik m net heb, ik hem niet goedkoop vond en wanneer hij er op de een of andere manier door beschadigd niet direct vervangbaar is ;(

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:32:
Moet je memstick geformat worden na het omzetten van JAP naar US?

Ik neem aan dat regiocodes ed niet veranderen, maar het enige wat van invloed is op de PSP is dat X en O omgedraaid worden?
Hij flasht gewoon je firmware zodat de X en O omgewisseld worden: erg handig!
Werd redelijk moe van dat gekut met die O-knop om te bevestigen.
Maffe Japanners.

edit: en die stinker verandert je nick in "wab"...
Of ik ben gek.

[ Voor 8% gewijzigd door matthijst op 26-07-2005 17:47 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da Fox schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:36:
[...]

Jammer dat de stick nog steeds zo traag is.
Wel raar dat je tegen de winkel kan zeggen: "Dit merk is niet snel genoeg (al dan niet productiefout), dus geef me een ander merk." Als het wel een productiefout was/is, dan ligt het meer voor de hand dat je een andere sony 1GB krijgt, maarja. Ik moet je zeggen dat ik zeer tevreden met mijn Sandisk ben, dus iig maak je hiermee een goede keus :Y)

Er is nog 1 ding wat ik graag had geweten over jouw (zeer waarschijnlijk) defecte sony, de accesstime, en de lineair/random read performance.

http://www.benchmarkhq.ru/fclick/fclick.php?fid=272 << dit programmaatje is 40kb groot, en je hoeft alleen op de drive, en op test te klikken.

Ik vermoed dat je 1GB stick het 'oude' (lvorige generatie / trage) geheugen heeft. Ik zou graag de getallen vergelijken in een database. Ik hoorde een keer een gerucht dat dit wel eens gebeurde.

Ik wacht in spanning af :9~

Het zou niet de eerste keer zijn dat $ony zoiets flikt.

Btw, de browser werkt!!

Ik zal dadelijk enkele screenshots oploaden ;)
De winkel heeft aangeboden om de stick te testen en als hij idd niet goed werkt kan ik een volledige refund krijgen of een andere stick nemen (eventueel ander merk). mocht er niets aan de hand zijn dan kost me dat € 10,- extra op de nieuwe stick of wordt dit in mindering gebracht op mijn refund.

ik heb dat programma laten draaien en dit is de uitkomst er van.

Afbeeldingslocatie: http://img24.imageshack.us/img24/4972/memorystick1gb7fv.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Test hem net, 512MB Sandisk.

In de PSP:
Linear Read: 5.5325 MB/s
Random Read: 1.3822 MB/s
Access Time: 14.70ms
Overall Score: 444

In cardreader:
Linear Read: 4.7721 MB/s
Random Read: 1.2374 MB/s
Access Time: 13.16ms
Overall Score: 439

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bob Popcorn schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:50:

bij comment staat er dit: i did this and i lost al my wiles conections wy did this happen ?

heb je dit ook zo ervaren of heb je wireless connections ingesteld staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 19:16:
[...]

bij comment staat er dit: i did this and i lost al my wiles conections wy did this happen ?

heb je dit ook zo ervaren of heb je wireless connections ingesteld staan?
Klopt, zijn weg. je hoort een "plop", gevolgd door een rookpluimpje en een snel knipperend wireless lampje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is jouw probleem?

Ik stel een normale vraag. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 19:30:
Wat is jouw probleem?

Ik stel een normale vraag. :O
Probeer het zelf even zou ik zeggen; wat denk je nou: dat ze daar in het commentaar lopen te zwetsen?

Gemakzuchtig gedoe :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is de vraagsteller bang zn instellingen kwijt te raken? Misschien kan je ons toch even vertellen of jij je wireless instellingen kwijt bent geraakt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is 2 minuten werk om die verbindingen weer te configuren, maar ik was er gewoon benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een orginele psp wilt dan kan je zo'n sticker gebruiken

http://www.decalgirl.com/browse.cfm/2,199.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 19:56:
Misschien is de vraagsteller bang zn instellingen kwijt te raken? Misschien kan je ons toch even vertellen of jij je wireless instellingen kwijt bent geraakt of niet?
:)

Was de wireless instellingen inderdaad kwijt; ook hier stond de naam "wab" in, net zoals de ´nickname´(?) van de PSP.
Verder niks spannends kunnen ontdekken.

[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 26-07-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Fox
Niet ruzieen!

Ik zat vandaag in de trein in A'dam met mijn PSP (en mijn Mikal :P ), en ik had op het station 2 wireless KPN verbindingen onbeveiligd gevonden... Zoals ieder normaal mens zou doen, probeerde ik tweakers te bezoeken. Maar.. de trein begon weg te rijden :(

Anyway.

De memorystick van da_godfater lijkt allesbehalve kapot, tenzij snel zijn een defect is. Hij is zelfs sneller dan de sandisk van matthijst :S (verschillende groottes kunnen misschien een verschil maken).

Wat ik even wil zeggen is; of matthijst en da_gofather hebben verkeerde info gegeven (no flame intended), of gamespot.com heeft zich laten gebruiken voor reclame-doeleinden. Ik weet heel erg zeker dat het laatste het geval is. Dus...

Da_godfather, probeer de 256MB versie eens, als deze sneller is, dan heb je een super high speed te pakken.

En nog iets voor iedereen, reclame snelheden kloppen nooit, het schijnt dat een gewone memorystick pro 160 Mb's haalt, dat is 20 MB per seconde. Zelfs de super speed gaming ultra turbo pro III haalt dat niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik kan je vertellen deze 1gb stick is alles behalve high speed, en daarom vertouw ik die benchmark progjes nooit. Die geven een super resultaat aan waar de werkelijkheid toch even anders is.

In de praktijk duurd het nu geen 3 uur meer maar 2 uur om hem vol te gooien. Het naar fat32 formateren heeft iig de boel iets verbeterd, maar ik vind dit nog steeds veel te lang duren en dan kan dat progje nog zo veel leuke cijfers naar voren toveren 120 echte minuten zijn me die bechmarks me echt niet waard. de 256 stick heb ik uitgeleend dus kan ik nu helaas niet testen.

Die test tools zijn prachtig maar hoe kan het dan toch dat ik voor een en het zelfde bestand naar de 1GB stick er 8 min over doe en naar de 256MB stick het binnen een minuut lukt. Dan klopt er toch iets niet.

Dit is mijn 512MB SD kaart van Kingston en daar is al helemaal niets highspeeds aan maar hij ramt mijn foto's wel binnen 5 min naar mijn pc toe.

Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/9241/sd3lw.th.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 22:19 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.